Zdravím všechny slávisty po návratu z teplých krajů.Už jsem se těšil na nové informace a první,co vidím je,že nám MNN málem odešel do Anglie.Asi jako většina jsem rád,že u nás zůstává i když na druhou stranu si tu své již odehrál a přál bych mu jednu z nejlepších lig světa. Tak teď získat titul,postoupit ,co nejdál v EL,úspěšně se poprat o LM a další nabídka Ti jistě přijde a snad i do lepšího týmu.
Tak tuhle zprávu jsem četl snad desetkrát a stále se nemohu toho nabažit. I když bych Míšovi po tom co u nás odehrál a jak se zapsal do našich srdcí přál další dobré angažmá, tak jsem rád, že u nás zatím zůstává.
Kalexi, dovolím si podepsat. Míša si udělal reklamu a v létě těch nabídek může mít více a do lepších klubů. Jen nechápu, proč se nevrátil do Portugalska a připojí se k týmu až doma v pondělí?! To jsou po včerejšku starosti, coiž?:-).
Dnes se hraje přípravný zápas s Trondheimem a Michael by asi nebyl po cestování zcela čerstvý. No a hned zítra se tým vrací domů, takže by to byl zbytečný let navíc.
navic ma 7 karet, podle me ( s ohledem na dalsi zapas proti pradelne ) proti Teplakum nenastoupi...ta pravdepodobnost 8. karty je pomerne vysoka.... ted jakoze mrkam jednim vokem :-)
Taky je možné, že Ngadeu bude hrát až zápasy: Genk - Plzeň - Genk a na Teplice dostane příležitost se zvýšenou motivací Král. Navíc Teplice by v Edenu moc hrozit neměli, tak o to víc tam vidím konstruktivnější stopery Král - Kúdela (Deli)
Super, díky moc. Tzn, Petera, Toma a Ondru bych nechal asi na lavici, protože jestli je ten zkurvený Berbr schopný říct do éteru, že může nasadit do derby rozhodčího, kterého chce, tak je schopný nasadit na první kolo taky koho chce a děj se pak vůle boží.
Tomase i Ondru bych nechal hrat, v pripade vykartovani bude na Plzen uz MNN a na DZ Alex...s Peterem je to horsi, tak snad zadnou nechytne...:-) ....jinak co se mi snad podarilo dohledat, tak Pepek dostal zu 4. uz v Karviny, tudiz ji ma odsedenou...ten je v klidu....
U hráčů, kteří přestoupí v rámci naší ligy v tom mají trochu hokej, takže jen pro upřesnění: Traoré má už 4 ŽK (přinesl si jednu ze Zlína) a Matoušek ve Slavii nedostal žlutou, ale přinesl si také 1 ŽK z Příbrami, plus naši noví hráči: Ševčík 5 ŽK, Masopust 3 ŽK a Král 3 ŽK.
Tak počítám, že se kluci zítra vrátí, takže kvůli cestování zbytečné. A prověřený je dosti. Ať si kluk ušatá odpočine. Kua dnes mám hned čtvertou radost. Michael, klukovo vízo, nová práce a je Páteček. A jako večer zápas.
Kua to sú hody. :()
Co ve Fulhamu? Rozpadající se dřevěná Craven Cottage, boj o záchranu, sestup, žádné poháry, žádná vítězství, dluhy, život na hovno. Ze Slavie se nepřestupuje do podpalubí. Věřím to Míšu ještě nakopne!!!
Craven Cottage je v Londýně to co v Praze Ďolíček. Ok, možná se ti stánek londýnských vačnatců může líbit, ale je dost pravděpodobné, že už za 110 dní by bylo rozhodnuto - že totiž Míša na něm bude hrát druhou ligu....
Máte někdo přehled, kdy končí v dalších evropských ligách přestupní termíny? O Míšu je zjevně zájem, není úplně 100% jisté, jestli se neozve i někdo další. Pořád s případným odchodem musíme kalkulovat, když je ta výstupní klauzule a někdo by byl ochotný dát peníze na dřevo..
A to jako někteří čekáte, že Ngadeu přestoupí do Liverpoolu nebo co, když je Fulham přestup do podpalubí? Fulham by pro něj byl super, tým z PL, kde by měl reálnou šanci nastupovat. Takových týmů v PL fakt moc není. A že by hrozil sestup do Championship? No a?
Přestup jsem mu přál, jsem rád, že mu ho Slavia umožnila a myslím, že mu ho umožní i v létě, i kdyby přišla o něco menší nabídka. K tomu, aby nabídka Fulhamu byla pro Slavii dokonalá stačilo už jen to, aby přišla mezi sezonami a nikoliv uprostřed ní.
Tak já si třeba myslím, že má na lepší tým, než je Fulham. Hlavně na lepší ligu, než je druhá anglická liga. A zase si nemyslím, že jeden dobrý hráč zachrání tým v PL od sestupu. Na to je ta soutěž moc dobrá. Možná Ronaldo atd. ale takových rozdílových hráčů moc není. S Míšou nebo bez, podle mě Fulham půjde dolů. Povíme si po sezoně. ;-)
Já vím, uvedl jsem ho jen jako příklad, moc ho nemusím, ale je to profík a čutat umí, to se musí nechat. Chtěl jsem jen dát příklad rozdílového hráč, který může být tím pomyslným závažím na misce vah, které rozhodne o umístění týmu. Hypoteticky - bylo by zajímavé sledovat, kolik bodů uhraje Fulham na jaře a kolik by jich uhrál třeba s Ronaldem nebo jiným podobným hráčem, kdyby tam byl. Nikdy se nedozvíme výsledek, ale rozdíl pár bodů by v tom podle mě byl. A těch pár bodů rozhoduje o sestupu/udržení. Míša je dobrej, ale jestli by to s ním zachránili, nevím. PL nikdy nehrál, obraně by mohl hodně pomoct, ale ten rozdíl by asi nebyl takový, jako kdyby tam šel Ronaldo nebo někdo podobný. To jsem chtěl říct.
Ja osobne na tom vsem vidim neco strasne pozitivniho. Klub uhajil svou pozici, MNN vedel na cem je ze strany Slavie, a ten kdo to “zabil” byl obchodni partner. Takze my ukazujeme vstricnou tvar, MNN by nemel mit nikomu v klubu nic za zle, vrati se do slapajiciho tymu, kde ho miluji a je za hvezdu, a v lete muze odchazet zase, kdyz bude nutne chtit a nikdo mu to nebude mit za zle. Myslim ze jediny kdo ostrouhal je Fulham, ktery si svym jednanim pokazil jmeno, a vzhledem k pripadu Gecov a Tavares je dle meho pro kluby a hrace v CR hodne necitelny a neduveryhodny. Kalas tam byl take jednu dobu ne? Myslim ze i ten tam nebyl uplne spokojeny ale tim si nejsem jisty
Tak doufám, že si do konce přestupních termínů ještě na MNN nikdo nevzpomene, neboť ligy, kam by ještě mohl přestoupit jsou nedůstojné nejenom pro MNN ale ani pro Slávii. Míšo, buď trpělivý, máš na lepší.
Jsem rád, že to tak dopadlo a tak něják jsem to tušil.
Když jsem tady včera psal, že to ještě není stoprocentní, že se třeba nedohodne na smlouvě, tak jsem byl umlácen minusy a věřilo mi opravdu jen pár lidí. Prý je nulová šance, že by se nedohodnul tady psal jeden diskutér a ostatní stádně přikyvovali.
Protentokrát jsem obzvlášť rád, že jsem měl pravdu.
Tak zase nikdo neříká, že mele úplně z cesty. Má i dobré připomínky nebo komenty. A je fakt, že i za ty dostane za uši. Už jen za nick. Chce to nadhled. Z obou stran. On si zase nemá myslet, že on je Blanka a my všichni ostatní idioti. Proto jsem na něj ostrý. A místo mínusů do něj raději zavalím.
Obracíš to. Ty jsi začal machrovat z pozice, že ty jsi chytrák a já hlupák. Tak jsem se tě zeptal co jsi dokázal, že takhle machruješ ?. Jinak bych sebe vůbec nezmiňoval. Ono ostatně takovéhle machrování je hloupé i kdybys dokázal cokoliv.
MNN se urcite dohodl. ale Fulham podle vseho nechce zatezovat rozpocet kdyz je velka sance sestupu, tzn hledal hrace na hostovani jako prioritu a nejaky debatovani o prestupu nad lahvi vina ve stylu JT ma u prdele.
tato priorita jim o pulnoci vynesla hostovani reprezentanta z Hoffenheimu na stopera (+ kridlo rovnez na hostovani z Liverpoolu)
Nevadí, Míšo. Věřím, že dobrá-lepší nabídka pro všechny strany přijde i v létě.
Trochu dost mě trápí Jugy, protože si moc přeju, aby začal zase vic hrát. Moc by mě mrzelo o něj přijít. .. Někdo info?
Snad půjde jen hostovat bez opce . Prodej by nedával smysl. Když hrával např. se Simonem, tak jim to šlo moc dobře. Konkurence je ale na post stopera naprosto megabrutální a Jugy není třeba univerzál, jako Král i když zase , že by si na kraji neodehrál to samé co Frýďa, to se mi nezdá. Jenže zase pro Frydrycha mluví produktivita. Bude to mít těžké.
Neznám ve Slavii jiného hráče s tak výhružným pohledem při zápase, ale zrovna tak neznám jiného hráče s tak širokým a srdečným úsměvem po vyhraném zápase, jako je MNN. Snad jen Olayinku. Ten se mračí či směje při zápase pořád. Těmhle klukům je to tak nějak dáno. Co právě na srdci, to zjevně i na tváři. Tak doufám, že se budeme těšit ze zuřivého, výhružného a spalujícího pohledu a naopak i ze širokého úsměvu našeho MNN ještě nějaký čas.
Michaela je mi trochu líto, protože tam asi fakt chtěl, když už se tam vypravil. A asi každý cítí ten rozdíl jako hrát na Emirates, Old-Trafordu, Anfieldu nebo na Dukle. či v Příbrami. Ale jsem rád, že to neztroskotalo na nevstřícnosti Slavie a Míša nemá důvod být zatrpklý . Přestoupí třeba v létě a ještě si stačí užít titulové oslavy :-))
Trochu se bojím o setrvání Jugase, ale teď by asi fakt 1/2 roční hostování ve Zlíně dávalo smysl.
Byl jsem v Anglii několikrát na fotbale, byl jsem na Emirates stadium, na Chelsea, Anfield, crystal palace i Fulham. Na rovinu říkám, že největší největší zklamání pro mě bylo Emirates stadium absolutně bez atmosféry a to bylo derby s chelsea, u ni to je stejný. Super to bylo na Anfield a pak prave na těch stadionech menších klubů. Chci prostě jenom říct že velký tým a velký stadion neznamená super atmosféru.
Já třeba ve světě nemám moc rád ty super moderní arény (jako Emirates), protože to pro mě ztrácí určité kouzlo, genius loci..s jejich starým Highbury se to v tomhle ohledu nedá srovnávat. Proto mám hrozně rád klidně i starší stadiony, ze kterých ale cítíš tu historii, tradici..sterilní superarény mě neberou, nemají duši:)
Souhlasím na 100%. Co mě třeba vůbec nebavilo byla allianz arena v Mnichově, jak je to u dálnice mimo město chyběl mi tam ten život před zápasem a po zápase. Emirtes jen sice nuda, ale na stranu druhou v okolí stadionu to žije a hospy jsou plný. Ten současný trend stavět stadion i na periferii měst prostě zabíjí fotbal a atmosféru
Třeba na Emirates nebo na Stamford Bridge si může teoreticky zahrát ještě letos na jaře v Evropské lize, když se bude snažit se Slavií. Nebo když se budou dostatečně snažit Arsenal a Chelsea, jak se to vezme...:-)
Lorde Voldemorte, je symptomatické, ze z české ligy jmenuješ to nejhorší a z anglické to nejlepší. Ve skutečnosti by Míša odehrál polovinu zápusů v anglické lize na dřevěném stadionu v Craven Cottage, na který se desítky let ani nesáhlo, a kam chodí ti, kteří nensjí předplatné na Chelsea. A pravděpodobně by většinu zápasů se svými teammates prohrál, pokud tedy za 110 dní Fulham nebude zpátky ve druhé lize....
No a Nově včera hlásili 100% přestup, pak, aby se člověk spoléhal na média...
Každopádně myslím, že Michael má určitě navíc. Přestupová částka slušná, ale když se podívám za kolik by měl přestupovat takový Stanciu, tak to nebyla ani polovina sumy..rozhodně kvituji, že pro jaro zůstává u nás...
tak výše přestupní sumy záleží na věku hráče, jak má dlouhou smlouvu ve stávajícím klubu, atd. a hlavně pokud je výstupní klauzule tak i na ní. Nevím , ale když je v obchodě třeba lednička za 10 tak asi jen blázen tam nechá 15
presne ono zase pro bolsevika to takovej vejvar nebude... 20% andrlecht, 20% agent, pak 10% te castky mohl byt klidne plat stancia a bonus za podpis smlouvy... takze nakonec se jim jen vrati investice a zadny zisk, nic jim nevyhral a jako bonus maji misto nej ted haska a kongo!
Fulham měl evidentně víc želízek v ohni, kdyby ale Slavia přistoupila na splátkový kalendář, tak asi MNN přestoupil. Takhle vzal Fulham raději jen na hostování z Hoffenheimu norského stopera Nordveita, který už v minulosti v Premier League pár sezón odkopal za Arsenal a WHU. K němu chtěl uplatnit výstupní klasuli 12 milionů €uro na Sabalyho z Bordeaux, ale jelikož zástupci Bordeaux přestali komunikovat, tak přestup neproběhl a díky tomuto ztracenému času údajně nestihl Fulham dotáhnout přestup našeho MNN, i když hodinu před půlnocí vedení Slávie potvrzovalo Fulhamu smlouvu o prodeji MNN. Přesto kontrakt Fulham nestihl zrealizovat. Těžko říct, jestli to byl amaterismus Angličanů nebo se bafuňáři Fulhamu rozhodli, že jim stačí posílit obranu jen o Nordveita.
No on už v předchozích dnech Fulham přivedl asi 2 nebo 3 obránce takže ani nevim, jakou by měl Michale nakonec pozici. Fulham se chová úplně stejně jako většina mužstev napočených o sestup nebo jako většina mužstev co zrovna postoupí z League Championship, tzn. koupí 20 hráčů a celý to jde ještě víc do kopru. Ale zrovna Michael by teda pro ně byl dobrá posila. My můžeme být jenom rádi a když se mu povede i jaro, tak třeba v létě postoupí do lepšího týmu než je pravděpodobně sestupivší Fulham
To,že Michal zůstal,pokládám za velmi pozitivní.Patřil do trojice Souček,Stoch,Ngadeu,byli to tři nejlepší hráči podzimu.Myslím,že Trpišovský nebude na začátku jara dělat velké změny v sestavě,myslím,že z posil má šanci jen Ševčík.Uvidíme,jestli Michal bude hrát proti Teplicím ,má 7 žlutých,kdyby dostal další,nemohl by hrát v Plzni.
Zdravím všechny, po návratu z pracovní cesty do Praglu jsem prolétl zdejší diskusi.... No nevím, na jednu stranu všichni (drtivá většina) straště přáli Míšovi přestup do Fulhamu, ale na druhou stranu unisono tvrdíte jak jste rádi, že se přestup nekoná...???
Já nebudu za pokrytce a upřímně říkám, že jsem si přestup Míši do Fulhamu nepřál!!! Doufal jsem, že prostě nemohou už prachy v termínu zaplatit. Nakonec se ukázalo, že je ani zaplatit nechtěli a Míša byl jen záložní varianta. Ano nepřal jsem si, aby se přestup uskutečnil... Ne ovšem, že bych to nepřál Míšovi, to v žádném případě. On si u mne jako u všech (doufám) získal mé srdce, pro svůj pozitivní přístup, pro svůj profesionalismus, pro své výkony, pro svoji skromnost, pro....., pro..... takto bych mohl pokračovat snad hodinu. Jsem a byl jsem přesvědčen, že má na víc. Respektuji i jeho věk, ale hráč, který výrazně přispěl k zisku titulu Mistra Afriky, hráč který často exceloval ve dvou ročnících EL a pravděbodobně nejlepší stoper ligy v ČR si prostě nezaslouží hrát o záchranu v nějakém no name klubu, byť v PL. Ze srdce mu přeji lepší nabídku z lepšího klubu a jsem přesvědčen, že v létě přijde.
Doufám, že můj příspěvek nevyzní nějak arogantně, ale já jsem rád že z přestupu sešlo, to že tím pádem u nás zůstává je velký bonus navíc, ...
Děkuji za pozornost a pochopení...
To je jasné. Všichni jsme to Míšovi přáli (byť třeba ne zrovna do klubu bojujícího o sestup) a jistě jsme všichni byli zároveň smutní, že ho ztratíme. Takže ambivalence jak bejk. Myslím, že svého času, tedy před pár roky, jsme si to prožívali i se Škodou. Moc jsme mu to přáli za to, jak nás tahal góly s bryndy a asi jsme tenkrát většinou byli rádi, když mu to Tvrdík "zatrh", respektive ho přesvědčil.
Je to poměrně jednoduché, tvá interpretace je vadná. Já mu tento přestup nepřál a proto jsem rád, že mu nevyšel a zůstává ve Slavii. Kdežto všichni ostatní mu strašně přestup přáli, ale jsou ještě raději, že mu nevysel a zůstává ve Slavii.....To je podobné jako s Berbrem... Skoro všichni nadávají na FAČR, Berbra, Malíka a jeho pohůnky, ale skoro nikomu nevadí nebo schvalují, že náš majitel celou tu pakáž sponzoruje a tím i drží při životě...
Arogantně ne, jen trošku divně, vždyť to fakt máme (skoro) všichni stejně - Míšu máme rádi, jsme rádi, že zůstal, ale kdyby odešel, nikdo by mu to neměl za zlé. ;-)
Komentáře (88)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
SirCohen před 6 lety 01.02.2019 10:02 |Vivat!
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
travel (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 10:06 |Zdravím všechny slávisty po návratu z teplých krajů.Už jsem se těšil na nové informace a první,co vidím je,že nám MNN málem odešel do Anglie.Asi jako většina jsem rád,že u nás zůstává i když na druhou stranu si tu své již odehrál a přál bych mu jednu z nejlepších lig světa. Tak teď získat titul,postoupit ,co nejdál v EL,úspěšně se poprat o LM a další nabídka Ti jistě přijde a snad i do lepšího týmu.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Pepino44 před 6 lety 01.02.2019 10:21 |Tak tuhle zprávu jsem četl snad desetkrát a stále se nemohu toho nabažit. I když bych Míšovi po tom co u nás odehrál a jak se zapsal do našich srdcí přál další dobré angažmá, tak jsem rád, že u nás zatím zůstává.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
kalex před 6 lety 01.02.2019 10:30 |Já mu to zahraničí přeju. Ale v sakra lepším klubu. Samo jsem rád, že zůstal.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
mig52 před 6 lety 01.02.2019 11:15 |Kalexi, dovolím si podepsat. Míša si udělal reklamu a v létě těch nabídek může mít více a do lepších klubů. Jen nechápu, proč se nevrátil do Portugalska a připojí se k týmu až doma v pondělí?! To jsou po včerejšku starosti, coiž?:-).
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Jachym před 6 lety 01.02.2019 11:27 |Dnes se hraje přípravný zápas s Trondheimem a Michael by asi nebyl po cestování zcela čerstvý. No a hned zítra se tým vrací domů, takže by to byl zbytečný let navíc.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
smely (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 11:45 |navic ma 7 karet, podle me ( s ohledem na dalsi zapas proti pradelne ) proti Teplakum nenastoupi...ta pravdepodobnost 8. karty je pomerne vysoka.... ted jakoze mrkam jednim vokem :-)
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Borgetti před 6 lety 01.02.2019 12:19 |Taky je možné, že Ngadeu bude hrát až zápasy: Genk - Plzeň - Genk a na Teplice dostane příležitost se zvýšenou motivací Král. Navíc Teplice by v Edenu moc hrozit neměli, tak o to víc tam vidím konstruktivnější stopery Král - Kúdela (Deli)
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
smely (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 12:26 |no dyk to samy v postate pisu :-))))
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
kalex před 6 lety 01.02.2019 13:13 |Vidíš, to mi ušlo, takže by asi stejně nehrál. Jsou tam ještě ňácí borci v ohrožení???
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
smely (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 13:28 |3ZK soucek, olayinka, traore, kudela , 6ZK Boril ...zdroj https://www.fortunaliga.cz/statistiky?status=0&season=2019&club=5&game_limit=0&nationality=&age=0&order_dir=0&list_number=0&unit=1&status=0¶meter=10&order=6
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
smely (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 13:30 |este 4ZK ma Husby , ale nejsem si jistej esi si je zu neodsedel....
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
kalex před 6 lety 01.02.2019 13:58 |Super, díky moc. Tzn, Petera, Toma a Ondru bych nechal asi na lavici, protože jestli je ten zkurvený Berbr schopný říct do éteru, že může nasadit do derby rozhodčího, kterého chce, tak je schopný nasadit na první kolo taky koho chce a děj se pak vůle boží.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
smely (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 14:06 |Tomase i Ondru bych nechal hrat, v pripade vykartovani bude na Plzen uz MNN a na DZ Alex...s Peterem je to horsi, tak snad zadnou nechytne...:-) ....jinak co se mi snad podarilo dohledat, tak Pepek dostal zu 4. uz v Karviny, tudiz ji ma odsedenou...ten je v klidu....
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 18:48 |U hráčů, kteří přestoupí v rámci naší ligy v tom mají trochu hokej, takže jen pro upřesnění: Traoré má už 4 ŽK (přinesl si jednu ze Zlína) a Matoušek ve Slavii nedostal žlutou, ale přinesl si také 1 ŽK z Příbrami, plus naši noví hráči: Ševčík 5 ŽK, Masopust 3 ŽK a Král 3 ŽK.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
PetCC před 6 lety 01.02.2019 13:03 |Sakra, díky za upozornění, já myslel, že se hraje o víkendu a málem bych to propásnul! :-)
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
kalex před 6 lety 01.02.2019 13:09 |Tak počítám, že se kluci zítra vrátí, takže kvůli cestování zbytečné. A prověřený je dosti. Ať si kluk ušatá odpočine. Kua dnes mám hned čtvertou radost. Michael, klukovo vízo, nová práce a je Páteček. A jako večer zápas.
Kua to sú hody. :()
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
kalex před 6 lety 01.02.2019 13:10 |A ještě večer zápas. Pardon.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Cross před 6 lety 01.02.2019 10:25 |Co ve Fulhamu? Rozpadající se dřevěná Craven Cottage, boj o záchranu, sestup, žádné poháry, žádná vítězství, dluhy, život na hovno. Ze Slavie se nepřestupuje do podpalubí. Věřím to Míšu ještě nakopne!!!
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
JS (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 10:42 |:'D
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
celtix před 6 lety 01.02.2019 14:19 |Craven Cottage je nejhezčí stadion v Anglii ! S ostatním souhlas.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Cross před 6 lety 01.02.2019 17:25 |Craven Cottage je v Londýně to co v Praze Ďolíček. Ok, možná se ti stánek londýnských vačnatců může líbit, ale je dost pravděpodobné, že už za 110 dní by bylo rozhodnuto - že totiž Míša na něm bude hrát druhou ligu....
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
fleder před 6 lety 01.02.2019 10:44 |Máte někdo přehled, kdy končí v dalších evropských ligách přestupní termíny? O Míšu je zjevně zájem, není úplně 100% jisté, jestli se neozve i někdo další. Pořád s případným odchodem musíme kalkulovat, když je ta výstupní klauzule a někdo by byl ochotný dát peníze na dřevo..
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
smely (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 11:04 |pozdrav od strycka Gugla .... https://europeanleagues.com/transfer-window/
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
fleder před 6 lety 01.02.2019 11:18 |Dík, tím pádem fotbalově zajímavých destinací už tam opravdu moc není :-)
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Taky před 6 lety 01.02.2019 11:41 |Doufám, že i pro samotného Míšu už není nic, co by si dobrovolně vybral.
Ngadeu
Ernie před 6 lety 01.02.2019 10:55 |A to jako někteří čekáte, že Ngadeu přestoupí do Liverpoolu nebo co, když je Fulham přestup do podpalubí? Fulham by pro něj byl super, tým z PL, kde by měl reálnou šanci nastupovat. Takových týmů v PL fakt moc není. A že by hrozil sestup do Championship? No a?
Přestup jsem mu přál, jsem rád, že mu ho Slavia umožnila a myslím, že mu ho umožní i v létě, i kdyby přišla o něco menší nabídka. K tomu, aby nabídka Fulhamu byla pro Slavii dokonalá stačilo už jen to, aby přišla mezi sezonami a nikoliv uprostřed ní.
Re: Ngadeu
Dennis před 6 lety 01.02.2019 10:58 |Tak já si třeba myslím, že má na lepší tým, než je Fulham. Hlavně na lepší ligu, než je druhá anglická liga. A zase si nemyslím, že jeden dobrý hráč zachrání tým v PL od sestupu. Na to je ta soutěž moc dobrá. Možná Ronaldo atd. ale takových rozdílových hráčů moc není. S Míšou nebo bez, podle mě Fulham půjde dolů. Povíme si po sezoně. ;-)
Re: Ngadeu
bongor před 6 lety 01.02.2019 11:56 |Ronaldo s Medvědem dostali trojku v poháru a vypadli jak cukráři.
Re: Ngadeu
Dennis před 6 lety 01.02.2019 14:38 |Já vím, uvedl jsem ho jen jako příklad, moc ho nemusím, ale je to profík a čutat umí, to se musí nechat. Chtěl jsem jen dát příklad rozdílového hráč, který může být tím pomyslným závažím na misce vah, které rozhodne o umístění týmu. Hypoteticky - bylo by zajímavé sledovat, kolik bodů uhraje Fulham na jaře a kolik by jich uhrál třeba s Ronaldem nebo jiným podobným hráčem, kdyby tam byl. Nikdy se nedozvíme výsledek, ale rozdíl pár bodů by v tom podle mě byl. A těch pár bodů rozhoduje o sestupu/udržení. Míša je dobrej, ale jestli by to s ním zachránili, nevím. PL nikdy nehrál, obraně by mohl hodně pomoct, ale ten rozdíl by asi nebyl takový, jako kdyby tam šel Ronaldo nebo někdo podobný. To jsem chtěl říct.
Re: Ngadeu
Systém (host) před 6 lety 01.02.2019 11:21 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic únor
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
witty13 před 6 lety 01.02.2019 11:26 |Ja osobne na tom vsem vidim neco strasne pozitivniho. Klub uhajil svou pozici, MNN vedel na cem je ze strany Slavie, a ten kdo to “zabil” byl obchodni partner. Takze my ukazujeme vstricnou tvar, MNN by nemel mit nikomu v klubu nic za zle, vrati se do slapajiciho tymu, kde ho miluji a je za hvezdu, a v lete muze odchazet zase, kdyz bude nutne chtit a nikdo mu to nebude mit za zle. Myslim ze jediny kdo ostrouhal je Fulham, ktery si svym jednanim pokazil jmeno, a vzhledem k pripadu Gecov a Tavares je dle meho pro kluby a hrace v CR hodne necitelny a neduveryhodny. Kalas tam byl take jednu dobu ne? Myslim ze i ten tam nebyl uplne spokojeny ale tim si nejsem jisty
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Pepino44 před 6 lety 01.02.2019 11:38 |Tak doufám, že si do konce přestupních termínů ještě na MNN nikdo nevzpomene, neboť ligy, kam by ještě mohl přestoupit jsou nedůstojné nejenom pro MNN ale ani pro Slávii. Míšo, buď trpělivý, máš na lepší.
Ngadeu doma
Dr. Fe1 před 6 lety 01.02.2019 12:21 |Jsem rád, že to tak dopadlo a tak něják jsem to tušil.
Když jsem tady včera psal, že to ještě není stoprocentní, že se třeba nedohodne na smlouvě, tak jsem byl umlácen minusy a věřilo mi opravdu jen pár lidí. Prý je nulová šance, že by se nedohodnul tady psal jeden diskutér a ostatní stádně přikyvovali.
Protentokrát jsem obzvlášť rád, že jsem měl pravdu.
Re: Ngadeu doma
smely (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 12:28 |"umlácen minusy " ... :-)))))) ....asi malo....
Re: Ngadeu doma
Pepino44 před 6 lety 01.02.2019 12:37 |Zase brečí a co by říkal, kdyby to byly facky ?
Re: Ngadeu doma
smely (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 12:44 |kamo, tohle je mimo moje chapani...ale treba ma za plusy slibeny lizatka ...:-)
Re: Ngadeu doma
kalex před 6 lety 01.02.2019 14:24 |Tak zase nikdo neříká, že mele úplně z cesty. Má i dobré připomínky nebo komenty. A je fakt, že i za ty dostane za uši. Už jen za nick. Chce to nadhled. Z obou stran. On si zase nemá myslet, že on je Blanka a my všichni ostatní idioti. Proto jsem na něj ostrý. A místo mínusů do něj raději zavalím.
Re: Ngadeu doma
Dr. Fe1 před 6 lety 01.02.2019 21:36 |Obracíš to. Ty jsi začal machrovat z pozice, že ty jsi chytrák a já hlupák. Tak jsem se tě zeptal co jsi dokázal, že takhle machruješ ?. Jinak bych sebe vůbec nezmiňoval. Ono ostatně takovéhle machrování je hloupé i kdybys dokázal cokoliv.
Re: Ngadeu doma
kalex před 6 lety 01.02.2019 23:20 |Je. Tak blaženosti, až budete ready....
Re: Ngadeu doma
kalex před 6 lety 01.02.2019 23:25 |A nechtěj vědět, jak se pěstuje Řepka.
Re: Ngadeu doma
o-cab před 6 lety 01.02.2019 13:45 |MNN se urcite dohodl. ale Fulham podle vseho nechce zatezovat rozpocet kdyz je velka sance sestupu, tzn hledal hrace na hostovani jako prioritu a nejaky debatovani o prestupu nad lahvi vina ve stylu JT ma u prdele.
tato priorita jim o pulnoci vynesla hostovani reprezentanta z Hoffenheimu na stopera (+ kridlo rovnez na hostovani z Liverpoolu)
Re: Ngadeu doma
1zippo1 před 6 lety 01.02.2019 20:00 |Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Ngadeu doma
o-cab před 6 lety 01.02.2019 20:10 |Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Ngadeu doma
Kenny před 6 lety 01.02.2019 15:26 |Aby ses neposral.
Re: Ngadeu doma
hamlo1 (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 20:29 |ruku na srdce, včera měl dr fe1 pravdu
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Eskaes před 6 lety 01.02.2019 12:34 |Nevadí, Míšo. Věřím, že dobrá-lepší nabídka pro všechny strany přijde i v létě.
Trochu dost mě trápí Jugy, protože si moc přeju, aby začal zase vic hrát. Moc by mě mrzelo o něj přijít. .. Někdo info?
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Lord_Edmund před 6 lety 01.02.2019 14:21 |Snad půjde jen hostovat bez opce . Prodej by nedával smysl. Když hrával např. se Simonem, tak jim to šlo moc dobře. Konkurence je ale na post stopera naprosto megabrutální a Jugy není třeba univerzál, jako Král i když zase , že by si na kraji neodehrál to samé co Frýďa, to se mi nezdá. Jenže zase pro Frydrycha mluví produktivita. Bude to mít těžké.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
donford před 6 lety 01.02.2019 15:49 |Neznám ve Slavii jiného hráče s tak výhružným pohledem při zápase, ale zrovna tak neznám jiného hráče s tak širokým a srdečným úsměvem po vyhraném zápase, jako je MNN. Snad jen Olayinku. Ten se mračí či směje při zápase pořád. Těmhle klukům je to tak nějak dáno. Co právě na srdci, to zjevně i na tváři. Tak doufám, že se budeme těšit ze zuřivého, výhružného a spalujícího pohledu a naopak i ze širokého úsměvu našeho MNN ještě nějaký čas.
Pro Slavii super zpráva.
Lord_Edmund před 6 lety 01.02.2019 14:13 |Michaela je mi trochu líto, protože tam asi fakt chtěl, když už se tam vypravil. A asi každý cítí ten rozdíl jako hrát na Emirates, Old-Trafordu, Anfieldu nebo na Dukle. či v Příbrami. Ale jsem rád, že to neztroskotalo na nevstřícnosti Slavie a Míša nemá důvod být zatrpklý . Přestoupí třeba v létě a ještě si stačí užít titulové oslavy :-))
Trochu se bojím o setrvání Jugase, ale teď by asi fakt 1/2 roční hostování ve Zlíně dávalo smysl.
Re: Pro Slavii super zpráva.
SirCohen před 6 lety 01.02.2019 14:22 |To je sice hezký, hrát na Emirates, Old Trafford apod, ale většina zápasů by se odehrávala v této stodole: https://bit.ly/2Tp1p3J
Re: Pro Slavii super zpráva.
ex_Venom před 6 lety 01.02.2019 14:25 |To samozřejmě vím a asi i Míša to věděl :-)) Žádnej luxus, ale klasika, něco jako Dolíček.
Re: Pro Slavii super zpráva.
Max1 před 6 lety 01.02.2019 14:53 |Byl jsem v Anglii několikrát na fotbale, byl jsem na Emirates stadium, na Chelsea, Anfield, crystal palace i Fulham. Na rovinu říkám, že největší největší zklamání pro mě bylo Emirates stadium absolutně bez atmosféry a to bylo derby s chelsea, u ni to je stejný. Super to bylo na Anfield a pak prave na těch stadionech menších klubů. Chci prostě jenom říct že velký tým a velký stadion neznamená super atmosféru.
Re: Pro Slavii super zpráva.
SirCohen před 6 lety 01.02.2019 15:03 |Rozumím a nijak to nerozporuju, já byl v zahraničí akorát na Camp Nou. Nejde jen o atmošku, ale i o zázemí, pohodlí a tak.
Re: Pro Slavii super zpráva.
Ondráš před 6 lety 01.02.2019 15:04 |Já třeba ve světě nemám moc rád ty super moderní arény (jako Emirates), protože to pro mě ztrácí určité kouzlo, genius loci..s jejich starým Highbury se to v tomhle ohledu nedá srovnávat. Proto mám hrozně rád klidně i starší stadiony, ze kterých ale cítíš tu historii, tradici..sterilní superarény mě neberou, nemají duši:)
Re: Pro Slavii super zpráva.
Max1 před 6 lety 01.02.2019 15:17 |Souhlasím na 100%. Co mě třeba vůbec nebavilo byla allianz arena v Mnichově, jak je to u dálnice mimo město chyběl mi tam ten život před zápasem a po zápase. Emirtes jen sice nuda, ale na stranu druhou v okolí stadionu to žije a hospy jsou plný. Ten současný trend stavět stadion i na periferii měst prostě zabíjí fotbal a atmosféru
Re: Pro Slavii super zpráva.
Ondráš před 6 lety 01.02.2019 15:21 |Přesně..Allianz je umělej svítící vdoleček u dálnice, takhle si nepředstavuju "svatostánek".
Re: Pro Slavii super zpráva.
o-cab před 6 lety 01.02.2019 16:32 |byl jsem na pěti stadionech PL a dalších cca dvaceti po Evropě a Craven Cottage z nich byl zdaleka nejhezčí
Re: Pro Slavii super zpráva.
Jachym před 6 lety 01.02.2019 15:19 |Třeba na Emirates nebo na Stamford Bridge si může teoreticky zahrát ještě letos na jaře v Evropské lize, když se bude snažit se Slavií. Nebo když se budou dostatečně snažit Arsenal a Chelsea, jak se to vezme...:-)
Re: Pro Slavii super zpráva.
witty13 před 6 lety 01.02.2019 15:55 |Myslim ze MNN zrovna na Pribram vzpomina urcite rad...
Re: Pro Slavii super zpráva.
Cross před 6 lety 01.02.2019 17:20 |Lorde Voldemorte, je symptomatické, ze z české ligy jmenuješ to nejhorší a z anglické to nejlepší. Ve skutečnosti by Míša odehrál polovinu zápusů v anglické lize na dřevěném stadionu v Craven Cottage, na který se desítky let ani nesáhlo, a kam chodí ti, kteří nensjí předplatné na Chelsea. A pravděpodobně by většinu zápasů se svými teammates prohrál, pokud tedy za 110 dní Fulham nebude zpátky ve druhé lize....
Re: Pro Slavii super zpráva.
o-cab před 6 lety 01.02.2019 19:55 |1) na lépe upraveném a zachovalém stadionu než Craven Cottage jsem nikdy nebyl
2) průměrná cena lístků na Fulham je vyšší než na Chelsea
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
zeleznik2 před 6 lety 01.02.2019 15:12 |No a Nově včera hlásili 100% přestup, pak, aby se člověk spoléhal na média...
Každopádně myslím, že Michael má určitě navíc. Přestupová částka slušná, ale když se podívám za kolik by měl přestupovat takový Stanciu, tak to nebyla ani polovina sumy..rozhodně kvituji, že pro jaro zůstává u nás...
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
jose01 před 6 lety 01.02.2019 17:33 |tak výše přestupní sumy záleží na věku hráče, jak má dlouhou smlouvu ve stávajícím klubu, atd. a hlavně pokud je výstupní klauzule tak i na ní. Nevím , ale když je v obchodě třeba lednička za 10 tak asi jen blázen tam nechá 15
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
YuckFou před 6 lety 01.02.2019 20:38 |Tak hlavně Ngadeu nás stál tuším 17M. Stanciu skoro 100M a údajně 15% nebo 20% z přestupu do Al-Ahlí jde Andrlechtu.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
pehacko před 6 lety 02.02.2019 05:31 |presne ono zase pro bolsevika to takovej vejvar nebude... 20% andrlecht, 20% agent, pak 10% te castky mohl byt klidne plat stancia a bonus za podpis smlouvy... takze nakonec se jim jen vrati investice a zadny zisk, nic jim nevyhral a jako bonus maji misto nej ted haska a kongo!
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Akuls před 6 lety 01.02.2019 15:38 |Fulham měl evidentně víc želízek v ohni, kdyby ale Slavia přistoupila na splátkový kalendář, tak asi MNN přestoupil. Takhle vzal Fulham raději jen na hostování z Hoffenheimu norského stopera Nordveita, který už v minulosti v Premier League pár sezón odkopal za Arsenal a WHU. K němu chtěl uplatnit výstupní klasuli 12 milionů €uro na Sabalyho z Bordeaux, ale jelikož zástupci Bordeaux přestali komunikovat, tak přestup neproběhl a díky tomuto ztracenému času údajně nestihl Fulham dotáhnout přestup našeho MNN, i když hodinu před půlnocí vedení Slávie potvrzovalo Fulhamu smlouvu o prodeji MNN. Přesto kontrakt Fulham nestihl zrealizovat. Těžko říct, jestli to byl amaterismus Angličanů nebo se bafuňáři Fulhamu rozhodli, že jim stačí posílit obranu jen o Nordveita.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
marcocruz (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 19:06 |No on už v předchozích dnech Fulham přivedl asi 2 nebo 3 obránce takže ani nevim, jakou by měl Michale nakonec pozici. Fulham se chová úplně stejně jako většina mužstev napočených o sestup nebo jako většina mužstev co zrovna postoupí z League Championship, tzn. koupí 20 hráčů a celý to jde ještě víc do kopru. Ale zrovna Michael by teda pro ně byl dobrá posila. My můžeme být jenom rádi a když se mu povede i jaro, tak třeba v létě postoupí do lepšího týmu než je pravděpodobně sestupivší Fulham
Je to jen a jen dobře...
tobro před 6 lety 01.02.2019 16:37 |Doufám, že po (doufejme) úspěšné sezóně půjde na lepší štaci a za lepších podmínek... Pro něj i klub!
Re: Je to jen a jen dobře...
Steve2924 (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 19:55 |těžko někdo dobrovolně nabídne víc než je výstupní klauzule
Michal
Srdcar114 před 6 lety 01.02.2019 18:10 |To,že Michal zůstal,pokládám za velmi pozitivní.Patřil do trojice Souček,Stoch,Ngadeu,byli to tři nejlepší hráči podzimu.Myslím,že Trpišovský nebude na začátku jara dělat velké změny v sestavě,myslím,že z posil má šanci jen Ševčík.Uvidíme,jestli Michal bude hrát proti Teplicím ,má 7 žlutých,kdyby dostal další,nemohl by hrát v Plzni.
Re: Michal
kjandourek (admin) před 6 lety 01.02.2019 18:11 |Malá technicka: Michael... ;-)
Re: Michal
kalex před 6 lety 01.02.2019 18:26 |Neřekl bych jen Ševčík, ale hlavně Ševčík. A jak píšeš, Michaela až po tomto zápase.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
necich před 6 lety 01.02.2019 20:05 |Zdravím všechny, po návratu z pracovní cesty do Praglu jsem prolétl zdejší diskusi.... No nevím, na jednu stranu všichni (drtivá většina) straště přáli Míšovi přestup do Fulhamu, ale na druhou stranu unisono tvrdíte jak jste rádi, že se přestup nekoná...???
Já nebudu za pokrytce a upřímně říkám, že jsem si přestup Míši do Fulhamu nepřál!!! Doufal jsem, že prostě nemohou už prachy v termínu zaplatit. Nakonec se ukázalo, že je ani zaplatit nechtěli a Míša byl jen záložní varianta. Ano nepřal jsem si, aby se přestup uskutečnil... Ne ovšem, že bych to nepřál Míšovi, to v žádném případě. On si u mne jako u všech (doufám) získal mé srdce, pro svůj pozitivní přístup, pro svůj profesionalismus, pro své výkony, pro svoji skromnost, pro....., pro..... takto bych mohl pokračovat snad hodinu. Jsem a byl jsem přesvědčen, že má na víc. Respektuji i jeho věk, ale hráč, který výrazně přispěl k zisku titulu Mistra Afriky, hráč který často exceloval ve dvou ročnících EL a pravděbodobně nejlepší stoper ligy v ČR si prostě nezaslouží hrát o záchranu v nějakém no name klubu, byť v PL. Ze srdce mu přeji lepší nabídku z lepšího klubu a jsem přesvědčen, že v létě přijde.
Doufám, že můj příspěvek nevyzní nějak arogantně, ale já jsem rád že z přestupu sešlo, to že tím pádem u nás zůstává je velký bonus navíc, ...
Děkuji za pozornost a pochopení...
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
kjandourek (admin) před 6 lety 01.02.2019 20:10 |Mám dojem, že to všichni máme tak nějak podobně ... jenom to každý říkáme jinak :-)
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
necich před 6 lety 01.02.2019 21:01 |Já si to nemyslím, ale budiž...
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
donford před 6 lety 01.02.2019 20:29 |To je jasné. Všichni jsme to Míšovi přáli (byť třeba ne zrovna do klubu bojujícího o sestup) a jistě jsme všichni byli zároveň smutní, že ho ztratíme. Takže ambivalence jak bejk. Myslím, že svého času, tedy před pár roky, jsme si to prožívali i se Škodou. Moc jsme mu to přáli za to, jak nás tahal góly s bryndy a asi jsme tenkrát většinou byli rádi, když mu to Tvrdík "zatrh", respektive ho přesvědčil.
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
donford před 6 lety 01.02.2019 20:30 |zase chyba a omluva - góly z bryndy ..... Jsem už nedočkavý na zápas od 21 hod., tak to mrskám. :-)
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
necich před 6 lety 01.02.2019 20:59 |Byl to šimáně. ..
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
p!erreCORE před 6 lety 01.02.2019 21:42 |Pro jeho fantasticke hlavicky..
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
SirCohen před 6 lety 01.02.2019 22:00 |Takže to shrnu, přestup bys Míšovi "za zásluhy" přál, ale ty sám sis ten aktuální nepřál a jsi rád, že zůstal. Kde je ten rozdíl proti ostatním?:-)
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
pehacko před 6 lety 02.02.2019 05:25 |ber to tak, ze pan starosta musel take vydat na toto tema nejake prohlaseni a ono se dela moc tezko, kdyz uz bylo vse tisickrat receno...
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
SirCohen před 6 lety 02.02.2019 09:20 |Tak
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
necich před 6 lety 02.02.2019 08:07 |Je to poměrně jednoduché, tvá interpretace je vadná. Já mu tento přestup nepřál a proto jsem rád, že mu nevyšel a zůstává ve Slavii. Kdežto všichni ostatní mu strašně přestup přáli, ale jsou ještě raději, že mu nevysel a zůstává ve Slavii.....To je podobné jako s Berbrem... Skoro všichni nadávají na FAČR, Berbra, Malíka a jeho pohůnky, ale skoro nikomu nevadí nebo schvalují, že náš majitel celou tu pakáž sponzoruje a tím i drží při životě...
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
SirCohen před 6 lety 02.02.2019 09:21 |Jak myslíš, já v tom zas takový rozdíl nevidím, ale jestli se cítíš jiný, neberu to tom
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
SirCohen před 6 lety 02.02.2019 09:22 |..neberu ti to
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 01.02.2019 23:03 |Arogantně ne, jen trošku divně, vždyť to fakt máme (skoro) všichni stejně - Míšu máme rádi, jsme rádi, že zůstal, ale kdyby odešel, nikdo by mu to neměl za zlé. ;-)
Re: Michael Ngadeu-Ngadjui zůstává ve Slavii
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 02.02.2019 06:49 |Tak se taky vyjádřím a to jednoduše Míšovi jsem přestup přál ale jeho odchod ze Slavie ne.Vzhledem k tomu,že klub je více dopadlo to dobře.