Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Ústí nad Labem 8:0

Slavia v prvním přípravném zápase v zimní pauze rozdrtila druholigové Ústí nad Labem 8:0. 

Slavia v prvním přípravném utkání nemohla počítat s dlouhodobými marody Teclem a Hromadou, pro lehčí zdravotní komplikace zůstali mimo i Deli, Stoch a Matoušek. V dresu soupeře z Ústí nastoupili slávisté Olivier Kingue a Matěj Valenta.

Na terénu, který svým stavem odpovídal aktuálnímu zimnímu období, měla Slavia výborný vstup do zápasu. Ve 4. minutě rozehrál Masopust roh nakrátko k Hušbauerovi, ten nacentroval do vápna a tečovaný míč doputoval v pokutovém území až ke Zmrhalovi – 1:0. Rozdíl mezi Slavií a druholigovým soupeřem byl patrný nejen v držení míče, ale i ve vytváření šancí, které však ze strany slávistů často spíše zůstaly pološancemi, když chyběla kvalitnější finální přihrávka anebo zakončení. Největší šanci měli hosté v 15. minutě, po centru Procházky zprava hlavičkoval před bránou osamocený Matějka mimo tři tyče. Ve 21. minutě Zelený poslal míč na Mešanoviče, který hlavičkou sklepl balón k Masopustovi, který však trestuhodně přestřelil bránu. Ten samý hráč dostal ve 30. minutě přihrávku za obranu, vstřelil druhou branku, ale byl odpískán hodně diskutabilní ofsajd. Ve 43. minutě pak z hranice vápna vyslal pěknou dělovku Mešanovič, ale gólman jeho pokus vyrazil.

Do druhé půle se kompletně změnila sestava Slavie a druhá jedenáctka napodobila své kolegy z prvního poločasu v rychlosti vstřelení branky. Ve 49. minutě Ševčík metr za vápnem přihrál doprava na Coufala a jeho přízemní přihrávka našla na penaltovém puntíku Milana Škodu – 2:0. A o dvě minuty později bylo znovu veselo, na Sýkorův centr si naskočil Olayinka, jeho hlavičku brankář jen vyrazil a míč si našel v pokutovém území Traorého – 3:0. V 62. minutě obstřelil van Buren ze strany gólmana, ale při jeho střeleckém pokusu míč skočil na drnu a skončil mimo bránu. Nizozemský forvard dostal šanci na reparát hned za minutu, balón pro něj vybojoval Olayinka a dva metry před pokutovým územím mu přiťuknul doprava – van Buren prostřelil brankáře a zvýšil na 4:0. A o tři minuty později už to bylo 5:0, Sýkora zprava nahrál do pokutového území na Olayinku, který se z 15 metrů nemýlil, i když Lindr si na míč ještě sáhnul. A slávistický gólostroj proti odevzdanému soupeři pokračoval v 70. minutě, Sýkora vyslal do vápna van Burena, jehož zpětnou přihrávku od brankové čáry usměrnil do brány v pádu Škoda – 6:0. Posedmé se zmrzlí diváci radovali v 83. minutě, kdy si Coufalovu přihrávku srazil do vlastní brány Dvořák. V 89. minutě upravil skóre na konečných sympatických 8:0 Ševčík poté, co se ve vápně zbavil několika protihráčů a z dvaceti metrů prostřelil Lindra.

Dnešní zápas splnil svůj účel, slávisté potěšili fanoušky hodně góly. Jednoznačně prim pak hrála sestava z druhého poločasu.

Sobota 19. 01. 2019 14:00

Přípravné zápasy, 2018/2019
8 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

4. Jaromír Zmrhal
49. Milan Škoda
51. Ibrahim Traoré
62. Mick van Buren
66. Peter Olayinka
70. Milan Škoda
83. vlastní branka
89. Petr Ševčík

FK Ústí nad Labem
FK Ústí nad Labem

Komentáře (144)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje s Ústím

    Stoormzender     před 6 lety 19.01.2019 14:08 |  
    5 0

    JZ8 olé!

  2. Re: Slavia hraje s Ústím

    iwanowicz     před 6 lety 19.01.2019 14:12 |  
    7 0

    Chudak Prema Kovar tam mrzne v ty nerozmrzly casti hriste :D

  3. Re: Slavia hraje s Ústím

    Maty22     před 6 lety 19.01.2019 14:19 |  
    3 3

    Teď se nechal Masopust povodit jak Hurvínek.

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      Stoormzender     před 6 lety 19.01.2019 15:56 |  
      0 0

      Ano a pak úplně volnej hráč na malým vápně :(

  4. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 14:24 |  
    5 25

    zeleny zatim nic moc. masopust se nechal vyskolit. oba musi maknout.

  5. Re: Slavia hraje s Ústím

    Victory     před 6 lety 19.01.2019 14:27 |  
    2 15

    Panečku, to je radost se na tak "krásnej" fotbal dívat... Co to předvádějí ??

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      Arya     před 6 lety 19.01.2019 15:05 |  
      6 0

      Tak příprava je snad od toho, aby si trenér vyzkoušel, kdo s kým může/nemůže hrát,ne?
      Hlavní budou až výkony v lize.

  6. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 14:28 |  
    2 28

    na centrech ze strany nebo prihravce musi chlapci zapracovat. zatim asi 10 prilezitosti a ani jedna nestala za komentar - pozitivni

  7. Re: Slavia hraje s Ústím

    Komix     před 6 lety 19.01.2019 14:32 |  
    0 0

    Nehraje náhodou pořád za Ústí náš Kingue?

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 14:35 |  
      3 0

      Ano hraje..

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      Komix     před 6 lety 19.01.2019 14:35 |  
      0 1

      Aha, tak už to vidím na onlajnech. Je to on.

  8. Re: Slavia hraje s Ústím

    Pinturichio     před 6 lety 19.01.2019 14:34 |  
    14 1

    Regulérní gól Masopusta, ofside ani náhodou.

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      hajnej     před 6 lety 19.01.2019 16:02 |  
      11 1

      rekulérní :-)

  9. Re: Slavia hraje s Ústím

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 14:35 |  
    11 1

    Tak Masopust nebyl v offsidu ani nahodou..

    • Re: Slavia hraje s Ústím

          před 6 lety 19.01.2019 14:37 |  
      9 17

      jasny gol, ani o milimetr

      • Re: Slavia hraje s Ústím

        mudrc     před 6 lety 19.01.2019 17:12 |  
        3 2

        Za co se zde udeluji plusy a minusy, dik tomuto komentu v tom plavu. Nebo at napise Slava cokoli, bude to za minus?

        • Re: Slavia hraje s Ústím

          kalex     před 6 lety 19.01.2019 17:23 |  
          4 0

          Mi se to taky nelíbí, ale může si za to sám.

          • Re: Slavia hraje s Ústím

            mudrc     před 6 lety 19.01.2019 17:27 |  
            3 4

            Takze at napise Slavia do toho, zdejsi diskuteri s nim nebudou souhlasit? Tak to je k zamysleni

            • Re: Slavia hraje s Ústím

              kalex     před 6 lety 19.01.2019 18:57 |  
              2 2

              Hele, já nevím, kdo mu je dává a v některých případech proč mu je dává. Já mínusy nedávám vůbec. Bylo mu dostatečně řečeno, ať tu nespamuje. Občas má i dobrou připomínku. Jenže na jednu dobrou deset kokotin a ty tu valí dokola.

  10. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 14:37 |  
    4 21

    za 30 min nejlepsi michel, husby. muris utopenej a kridle nedovedou nacentrovat. masopust gol, regulerni, ale jinak nic. priprava

    • Re: Slavia hraje s Ústím

          před 6 lety 19.01.2019 14:40 |  
      5 21

      .. a baluta, ten se snazi

      • Re: Slavia hraje s Ústím

        Stoormzender     před 6 lety 19.01.2019 15:59 |  
        7 2

        Baluta se mi právě vůbec nelíbil, je vidět, že má techniku, první dotyk, ale přihrávky špatný a jakoby si vůbec nerozuměl s týmem. Říkám si, abysme nebyli překvapený a místo Matouše nešel na hostovačku on. Potenciál má, ale vůbec v něm nevidím od příchodu zlepšení, který se očekávalo po přípravě. Ta však ještě nekončí, tak uvidíme.

  11. Re: Slavia hraje s Ústím

    Kzlo     před 6 lety 19.01.2019 14:43 |  
    8 2

    Kingue nehraje vůbec špatně

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      Hlavis     před 6 lety 19.01.2019 14:50 |  
      1 1

      Me se taky docela líbí, na ligu někde v Karviné či Opavě určitě má.

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      MIKr.8     před 6 lety 19.01.2019 15:57 |  
      2 0

      Včerejší rozhovor s ředitelem Ústí na idnes.cz: Jaká je situace ohledně stopera Olivera Kingueho?
      Pracujeme na tom, aby se stal kmenovým hráčem. Zbývá dořešit nějaké administrativní záležitosti, ale plyne to k tomu, že by měl patřit nám. Byla by to výrazná posila, je to osvědčený, nadstandardní druholigový hráč.

      Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/domaci-souteze/usti-rozhovor-reditel-petr-heidenreich.A190118_451815_fot_dsouteze_ten


    • Re: Slavia hraje s Ústím

      mudrc     před 6 lety 19.01.2019 17:14 |  
      0 1

      Pravdu mas. Ale mam ji i ja kdyz napoisu, ze nehraje vubec dobre, na : ligu

  12. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 14:50 |  
    2 33

    finalni faze zatim spatna. zapasy v zime, proti druhe lize povazuji za nevhodne. druha liga se chce vytahnout, kluci se nechteji zranit v te zime, takze to je takove neslane nemastne

  13. Re: Slavia hraje s Ústím

    Max1     před 6 lety 19.01.2019 14:53 |  
    0 1

    Vím že je leden, ale to hřiště je děsný, zlatý jablonec v prosinci.Jestli si za tohle nechává FACR účtovat, tak to je vostrý.

    • Re: Slavia hraje s Ústím

          před 6 lety 19.01.2019 15:02 |  
      2 30

      kdo by si ale jinak nechal nicit travnik.... ja nechapu proc se to hraje. priprava bude v portugalsku.

      • Re: Slavia hraje s Ústím

        dalislavista     před 6 lety 19.01.2019 15:14 |  
        12 1

        Hrajou to kvůli nám!

        • Re: Slavia hraje s Ústím

              před 6 lety 19.01.2019 15:16 |  
          2 27

          ajo

  14. Re: Slavia hraje s Ústím

    iwanowicz     před 6 lety 19.01.2019 15:02 |  
    3 5

    Jsem zvedavej na Sevcika, sebevedomi mu nechybelo, ale podle me nema moc sanci se dostat do sestavy pres Husbauera.

    • Re: Slavia hraje s Ústím

          před 6 lety 19.01.2019 15:05 |  
      6 25

      mam stejny nazor, bez husbyho si sestavu zatim predstavit neumim

  15. Re: Slavia hraje s Ústím

    Arya     před 6 lety 19.01.2019 15:11 |  
    19 1

    Právě se prosadil hráč "za zenitem" a "nekopa".

    • Re: Slavia hraje s Ústím

          před 6 lety 19.01.2019 15:12 |  
      1 39

      dal gol. to bys dal i ty.

      • Re: Slavia hraje s Ústím

        Arya     před 6 lety 19.01.2019 15:14 |  
        11 1

        Já myslím,že takovej Sýkora by mohl vyprávět,jak je těžký dát gol...

  16. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 15:12 |  
    5 19

    sestava v druhe puli na mne dela lepsi dojem

  17. Re: Slavia hraje s Ústím

    Kábě     před 6 lety 19.01.2019 15:12 |  
    0 0

    Proč hraje Peter s dresem Zeleného?

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      urs (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 15:58 |  
      12 0

      Bo se do svého již nevešel, jak bejčil v přípravě! :))

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      p!erreCORE     před 6 lety 23.01.2019 13:11 |  
      1 0

      kůli registračce? :)

  18. Re: Slavia hraje s Ústím

    gazza     před 6 lety 19.01.2019 15:16 |  
    4 1

    Pekne akce a goly ,ale je me zima I za ne

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      Stoormzender     před 6 lety 19.01.2019 16:01 |  
      3 0

      A to je Peter v krátkejch rukávech a bez elastáků...brrrrr

  19. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 15:24 |  
    6 19

    konecne MvB - bravo bravo bravo. !!! skvele

  20. Re: Slavia hraje s Ústím

    Arya     před 6 lety 19.01.2019 15:25 |  
    11 1

    MvB je zpět!!!

  21. Re: Slavia hraje s Ústím

    gazza     před 6 lety 19.01.2019 15:26 |  
    6 2

    Mick van Buren

  22. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 15:26 |  
    3 24

    mno .. druha pulka .. hrajeme o dost lip.

  23. Re: Slavia hraje s Ústím

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 15:30 |  
    18 5

    Sakra, to je gólostroj! Hráč za zenitem druhej gól. :-D

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      dubas     před 6 lety 19.01.2019 15:41 |  
      6 1

      Je to mužstvo z druhé ligy a tak se mu ty góly nepočítají, vedeme jen 4:0:-))

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      mudrc     před 6 lety 19.01.2019 17:17 |  
      0 1

      Myslis Skodu? Z ceho usuzujes, ze je za zenitem?

  24. Re: Slavia hraje s Ústím

    Arya     před 6 lety 19.01.2019 15:31 |  
    4 2

    Škoďák je rozjetej :)

    • Re: Slavia hraje s Ústím

          před 6 lety 19.01.2019 15:38 |  
      4 31

      je, diky MvB.

      • Re: Slavia hraje s Ústím

        Arya     před 6 lety 19.01.2019 15:41 |  
        8 1

        A díky Olayinkovi a dalším hráčům na hřišti. Dobrá přihrávka je základ,o tom žádná ;)

  25. Re: Slavia hraje s Ústím

    gazza     před 6 lety 19.01.2019 15:31 |  
    4 2

    Pekny , kluci si zastrileji .Dobrej trenink

  26. Re: Slavia hraje s Ústím

    Maty22     před 6 lety 19.01.2019 15:31 |  
    1 2

    A kde je Alex Král_

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      Max1     před 6 lety 19.01.2019 15:34 |  
      3 1

      Ze zdravotních důvodu nenastoupí

  27. Výkony

    Kenny     před 6 lety 19.01.2019 15:34 |  
    14 0

    Pro mě zatím nad průměrem 1. Olayinka 2. Jugas 3. MVB 4. Traore 5. Škoda

    • Re: Výkony

          před 6 lety 19.01.2019 15:37 |  
      5 26

      za mne MvB, Kuciak, Jugas

      • Re: Výkony

        Stoormzender     před 6 lety 19.01.2019 16:04 |  
        7 1

        No Kuciak se mi hodně líbil. Sice to není nějaká Buh ví jaká prověrka, ale řve si pěkně a nohama si to tam u čáry pěkně ťukali. Myslím, že přesně splňuje požadavky, kvůli kterejm jsme ho přivedli.

        • Re: Výkony

              před 6 lety 19.01.2019 16:10 |  
          5 14

          ackoli k jeho angazovani jsem mel vyhrady tak se mi velmi libil. zkusenost, rozvaznost, spolehlivost

    • Re: Výkony

      iwanowicz     před 6 lety 19.01.2019 15:55 |  
      12 1

      Preju si at Jugas zustane..

  28. Re: Slavia hraje s Ústím

    VanDel     před 6 lety 19.01.2019 15:45 |  
    9 2

    Mick dneska výborně, ten bude na jaře na hřišti hodně znát.

  29. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 15:45 |  
    11 21

    evidentne nam staci 90 min narozdil od pradelny. hrac polocasi MvB, nadherny prihry a krasny gol. doufak ze to JiT sleduje poctive. peter taky skvely. krasny druhy polocas.

    • Re: Slavia hraje s Ústím

      Novasinho     před 6 lety 20.01.2019 15:35 |  
      3 1

      Ne, nesleduje, celej zápas se dívá na tribunu...

  30. Re: Slavia hraje s Ústím

        před 6 lety 19.01.2019 15:51 |  
    15 19

    sevcik krasne, druha pule valec, JiT ma o cem premyslet. osmicka - z toho sedmicka v druhe, wow, to je skvely pocin

  31. Re: Slavia hraje s Ústím

    Hanzwalter     před 6 lety 19.01.2019 15:51 |  
    14 3

    MvB je TOP muj oblibenec a dnes byl nejlepsi!;-)

    • Re: Slavia hraje s Ústím

          před 6 lety 19.01.2019 15:54 |  
      10 20

      strasne mu fandim, snad se dostane na plac, je to skvelej hrac. moc bych mu pral se prosadit na jare.

  32. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

        před 6 lety 19.01.2019 16:01 |  
    4 30

    ackoli moc nechapu proc se hraje priprava v zimnich podminkach, tak musim uznat, ze to co jsme predvedli v druhe puli to nemelo chybu. MvB, Peter a Sevcik, top hraci, pokud to takto bude vypadat, titul mame v kapse po 3 kolech. az mne mrazilo. byl to druholigista, ok, ale ti jsou nejhorsi, protoze se snazi. my jsem nedali cuchnout a kuciak ma nulu. vazne se mi to libilo.

  33. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    urs (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 16:05 |  
    10 7

    Tyjo, taxem si našel nechtěně novou zábavu, když se vyžívám v dávání mínusů trollum. To by mě nikdy nenapadlo, kam až mě diskuse na SN může posunout! :)
    K zápasu nemám co dodat, výsledek jasnej a zaslouženej. Snad jen, že hra dopředu je velkej mazec! Konečně centrující hráč nemusí moc přemejšlet, zda zaseknout a počkat na spoluhráče, když tam jsou pomalu dřív než bys řekl švec. A Syky se naučil svižně pravou!

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      mig52     před 6 lety 19.01.2019 16:11 |  
      3 3

      Matoušek, Deli, Stoch dle www. Slavia zraněni, dle někoho zde i Král. Já bych ten kádr moc nezužoval, mám dojem, že naše věčná můra nás začala zase navštěvovat.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

        urs (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 16:22 |  
        3 2

        Vypadá to tak, asi nejsou někteří borci ještě zcela navyklí na dril pod JiT a nebo maj kášel, či podobné zimní radosti. Na každej pád je to téma k zamyšlení. Btw. Kingue hrál z ústeckejch asi skutečně nejlépe. Přál bych mu ligu, nebo klidně loan a časem i znovu prubnout u nás. Vypadá to spíš jen na zbožné přání, fotbalista to je..

  34. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    buran     před 6 lety 19.01.2019 16:29 |  
    7 1

    První poločas nic moc ,druhá půle 7:0 docela pěkný góly ,řekl bych , že ta druhá sestava si docela pěkně sedla a Ústí toho mělo ke konci asi dost.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

          před 6 lety 19.01.2019 16:58 |  
      1 26

      je jasne ze od 70 min usti pletlo nohama. nemaji tolik hracu. proto tyhle vysledky jsou zkreslujici, resp nic neznamenajici

  35. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    jufoun (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 16:37 |  
    9 0

    Účel to splnilo, kluci si hezky zastříleli.
    Mick velmi dobrý výkon, super že Milan ukázal některým pochybovačům, že góly dávat umí.
    Ted' dopilovat detaily v Portugalsku a hrr na Tepláky.

  36. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 17:02 |  
    24 1

    Dobré pozdní odpoledne přeji Vám všem.
    Budu se snažit svůj příspěvek zkrátit, aby nebyl příliš pocitový a jen málo omáčkový:-)).
    Ten zápas byl podle mého názoru nejen o tom, abychom zase po delší době kluky viděli v akci, ale měl pomoci i při fázi hledání hráčů, kteří zůstanou a nebo půjdou na hostování.
    Tak, asi jako každý z Vás, jsem si to potěšení nenechal ujít a díval jsem se na zápas s radostí. Především s radostí, protože i na našich fotbalistech bylo vidět, že si to chtějí také užít.
    Vzhledem k tomu, že se dostaví celkem silné mrazy a budou trvat až do druhé poloviny února, měl i tento zápas svou logiku.
    Pokud budu mluvit o hráčích, tak asi hodně se poprali o místo v základu Kuba Jugas, Mick Van Buren, Petr Ševčík a i Lukáš Masopust. Dost těžké to bude mít asi Baluta a Mešanovič.
    Je ale také pravda, že teď pojedou kluci na další a to už herní soustředění a ještě je dost času na hledání optimálního složení mužstva a i těch, co budou v pozicích "dvojek" a také připravených "alternativ", především při změně způsobu hry apod.
    Držím palce všem našim fotbalistům v červenobílém dresu a nám všem velkou trpělivost.
    S úctou
    Sokrates55

  37. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 17:23 |  
    2 1

    Výsledek klrásný,hra taky pěkná,pár hluchých míst se tam určitě také našlo.Ovšem je potřeba si uvědomit,že Slavia vystřídala dvě kvalitní sestavy a Ustí to v druhé půlce nedávalo,což při soutěžních zápasech samozřejmě nefunguje.Kdyby Ustí z té tutovky vyrovnalo,tak by možná kladlo větší odpor.Každopádně se na to dobře koukalo,tudíž spokojenost.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

          před 6 lety 19.01.2019 17:26 |  
      1 28

      tp byla lozenka. ale ucel asi zapas splnil i kdyz o jeho terminu konani mam sve pochyby. potesil hlavne MvB, nejlepsi hrac

  38. Slavia - Ústí

    tomblesk     před 6 lety 19.01.2019 17:35 |  
    8 1

    Příprava, jak z učebnice a radost z přístupu - nikdo to nevypustil ani "hrubice" se nevyráběly, byť terén po tom volal. Rozhodl konec zápasu /síly Ústí prostě došly a už nestíhali nic/. Ten vlastňák byl hodně ukázkový. Přínos hlavně vidím v tom, že se slávisté tlačili do pokutového území soupeře a tak byla přesilovka na dorážku. Tohle bude horší až narazíme na odkopávače. Proto i úcta k ústí, že si přišli zahrát. Jmenovat nikoho nebudu,v diskusi se propralo leccos. Jen dodám: Škoďák umí uklízet balon, kam patří. Pánové kdo to má? A taky dobrý byl mladý Vlček, žádná tréma, vcelku jistota - ten už by si ligu zasloužil. Že v juniorce vyčnívá je prostě na prd, potřebuje už jinou kvalitu na prověrku ...

  39. Slavia - Ústí

    FanatikSKS     před 6 lety 19.01.2019 17:46 |  
    10 4

    Zápas super. Po dlouhé době vidět hráče na živo. A pro mne osobně super oživení vzpomínek na Strahov, kde jsem začal aktivně fandit. Dost lidi, je vidět, že nápad a zahrát jeden zápas mezi soustředěními lidi využili a hlavně je velice potěšil. V prvním poločase super MNN a Kúdela, trochu víc stále čekám od Baluty. Druhý poločas celkově výborný do útočné fáze, kdy se projevila větší kvalita. Pokud Milanovi vydrží zdraví, tak sem si jistý, že během jara nastřílí hodně branek. Číst si tady některé příspěvky od lidi, že dal dva jednoduché góly z malého vápna je úsměvné. I když to byl pouťák tak makal na sto procent, kdy vybojoval několik balonů, faulů na sebe a jednou krásně přehrál tři protihráče jako kuželky. Pro mne stále útočník číslo jedna. Dokázal bych si představit útočnou čtyřku Olayinka, Stoch, Mick a před nimi Škoďák.

    • Re: Slavia - Ústí

          před 6 lety 19.01.2019 17:58 |  
      1 32

      ja nevim zda jsi koukal na stejny zapas - prvni gol mu prisel na placiru, u druheho zaskbrtl ale nejak to dal. schvalne jsem ho pozoroval, ale ze by zamakal zpatky jako MvB a prihral, to jsem nevidel. ale dal 2 goly, to se asi pocita

      • Re: Slavia - Ústí

        FanatikSKS     před 6 lety 19.01.2019 18:26 |  
        3 1

        Ono je docela rozdíl být na stadionu a vidět pohyb hráčů celoplošně a ne pouze v okamžiku, kdy je zabíran kamerou. Což samozřejmě vůbec nesnižuji výkon Micka, který byl po dlouhém zranění velice hladový. Proto si myslím, že když ze stran budou Milana zásobovat kvalitními balony Mick a Peter a budou i sami góloví, tak útočná fáze bude velice silná.

        • Re: Slavia - Ústí

              před 6 lety 19.01.2019 20:23 |  
          0 17

          muzes mit urcite pravdu. ja to vidim ze sveho pohledu a zkusenosti na YT - tj. celoplosne vubec.

  40. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    Karel1 (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 17:52 |  
    11 1

    Je jasné, že Ústí ve druhé půlce odešlo, takže naše druhá sestava to měla snažší. Nejvíce se mi dnes ale líbil Ševčík. Co ten kluk toho naběhal a chvílemi si to i pěkně vodil. Tenhle přestup byl opravdu trefa do černého, tak jako jeho střela v 89 minutě. I když Hužbyho velmi uznávám, tak tady bude mít velkou konkurenci.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

          před 6 lety 19.01.2019 17:56 |  
      0 23

      byl dobrej souhlasim. nastupce husbyho

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

        tomblesk     před 6 lety 19.01.2019 17:58 |  
        1 2

        Na Strahově jsem nebyl / viróza a tak /. Jen se ptám někoho, kdo tam byl, na odhad počtu diváků, i když to jde asi těžko /bohužel stream toho moc nenabídne …/ Ve streamu bylo jen slyšet, jak by někdo si dal grog ...

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

              před 6 lety 19.01.2019 17:59 |  
          2 26

          jo to bylo dobry, i to mlaceni dverma :-) ja nevim tipl bych 450 lidi?

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

          Pepino44     před 6 lety 19.01.2019 19:32 |  
          4 0

          Tak množství lidí šlo opravdu těžko odhadnout, snad Tě potěší, že ta hlavní tribuna byla dost zaplněná, byli jsme překvapeni, kolik nás tam v té zimě bylo. Myslím, že by taková Dukla brala takovou návštěvu i na ligu. Co mně však více vadilo než ta zima bylo to, že stadion ani tribuna nebyla ozvučena, takže o sestavách a jednotlivých hráčích jsme se dost dohadovali. Hlavně ve druhém poločase o postu levého stopera, protože Vlčka na tu dálku nepoznal snad nikdo,
          bylo to Slávie nedůstojné. Stačil by jeden maník s megafonem, který by alespoň přečetl sestavu. Vítězství 8:0 je sice pěkné, ale když si uvědomíte, že pro soupeře to byl třetí zápas v týdnu ( kdy se ty dva předchozí hrály v netradičně dlouhých zápasech (4x30 min a 3x40 min.) s kádrem, který nedovolil hrát na dvě jedenáctky tak alespoň já to vidím v jiném světle. Prostě ke koncům všech těch zápasů toho U'stí mělo plný kecky, vlastně kopačky.

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

            Karel1 (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 20:21 |  
            0 0

            Tak já bych tu návštěvu odhadoval na 800 - 1000. Také se mi ale nelíbilo nehlášení sestav. Člověk kluky většinou pozná, ale ten Vlček byl opravdu oříšek. Ještě že to člověk najde na mobilu. A zima se opravdu dala vydržet, vždyť jsem se už tolik těšil.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      bongor     před 6 lety 19.01.2019 18:16 |  
      14 0

      Proto se asi Ševčík bral,ani Hušby není ze železa a na jeho místo bude rovnocenná náhrada.Ale nesmíme si myslet,že jsme teď neporazitelní.Bolševik už má tři výhry a dokonce porazil i samotný Vltavín a jména jako Drchal nebo Červák nahánějí hrůzu.Ani Vrba nespí.Bude to ještě boj!

  41. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    p!erreCORE     před 6 lety 19.01.2019 17:58 |  
    5 2

    takže..druhej gol tam Legenda pěkně zavěsil..a OSM k NULE sem fakt nečekal.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.01.2019 17:59 |  
      4 2

      To po tom prvním poločasu asi nikdo.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

            před 6 lety 19.01.2019 18:04 |  
        3 30

        ja jsem to cekal. i to ze to skodu trefi do nohy

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

        p!erreCORE     před 6 lety 19.01.2019 18:07 |  
        0 1

        já dopředchvíle maloval, doporučuju Off.topic.,takže jsem se výsledek dozvěděl až ted.. myslel sem tak 4:1

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

          mig52     před 6 lety 19.01.2019 18:15 |  
          3 1

          Takže dle JiT zdravotní důvody indisponovaných hráčů nebyly vážné. Stoch a Deli budou trénovat od pondělí, Král onemocněl - nic vážného, brzo bude k dispozici, nejhůře je na tom Mates - potíže se zadním stehenním svalem, takže snad to nebude natržené.

  42. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    Borgetti     před 6 lety 19.01.2019 20:31 |  
    15 1

    Měl jsem v hlavě takovou svojí představu o zakladní jedenáctce, ač to je hrozně složitý při té kvalitě, ale dnes mi tu mou představu Mick totálně naboural :D
    Zbožňoval jsem Keniu a on má právě tu jeho zarputilost, bojovnost. Ještě že se dal dohromady před přípravou.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      slaviator     před 6 lety 19.01.2019 21:31 |  
      1 1

      V létě měl taky dobrou přípravu a pak se bohužel zranil... Snad vydrží.

  43. Reddit

    Jiri v UK     před 6 lety 19.01.2019 20:51 |  
    3 2

    V diskuzich pomaha format Redditu

  44. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    mart     před 6 lety 19.01.2019 21:54 |  
    1 1

    Druha pule, 23, Kapitan, ... to bude asi Karel Pitak ?
    .... mozna :-)

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

        mart     před 6 lety 20.01.2019 01:08 |  
        4 1

        ....to berete nejak moc vazne Karle :-)
        ale dekuju za doporuceni :-)
        triadvacitka v posledni dobe moc v obehu nebyla, tak snad mu klukovi sedne .
        Videl sem jen zaznam z youtube, ale vypada dost dobre.
        mart

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.01.2019 10:50 |  
          5 0

          Vážně to bereme, ale to doporučení nebylo myšleno zle :-)

          Jsme trochu pyšni na to, že máme v kupě čísla i fotky hráčů dříve než na oficiálkách... a přitom ty soupisky a statistiky jsou tady tak nějak ukryté, že o nich neví každý...

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

            mart     před 6 lety 20.01.2019 12:40 |  
            3 0

            Tak, to se musim omluvit, ... neb sem to nevedel.
            Dobra prace Damo a panove !!
            mart

  45. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    hiker42     před 6 lety 19.01.2019 22:03 |  
    18 5

    prosím redakci, aby toho grafomana vypnula. zablokování moc nepomáhá, když diskuse je rozsekaná reakcemi na něj. děkuju

  46. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    fredydj (přítel SN)     před 6 lety 20.01.2019 00:27 |  
    20 2

    Chtěl jsem si procist příspěvky z dnešního zapasu, bohužel polovina příspěvku je od toho uplakanka, tohle je uz moc, hodte na něj klec!

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      PetCC     před 6 lety 20.01.2019 09:51 |  
      7 2

      Já jsem chodil, abych si přečetl nějaké poznámky k zápasu, na streamu zas tak dobře hráče nerozeznám, tak si rád přečtu v komentářech nějaké zajímavosti. Ale tady to opravdu nešlo, tady na sebe strhával pozornost nějaký egomaniak, nic jinýho neprošlo.

  47. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    Marcelo10     před 6 lety 20.01.2019 01:13 |  
    5 10

    Dovolim si kacirskou myslenku...chybel herne Stoch? :)

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 20.01.2019 07:26 |  
      9 2

      Proti takovému soupeři, se to dá těžko s jistotou posoudit, obecně se dá konstatovat,že mu vzrostla konkurence,ale otázka je ,jestli někdo nahradí jeho produktivitu.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      deny91     před 6 lety 20.01.2019 11:39 |  
      4 2

      Tuhle otázku polož po nějakém zápase, který bude mít opravdu význam (Genk, Plzeň, Sparta apod.) a třeba z nějakého důvodu nebude moct Stoch naskočit (doufám, že se to hned tak nestane). Ústí není žádné měřítko.
      Navíc je rozdíl hrát se dvěma čerstvými jedenáctkami 45 minut oproti jedné, která hraje celých 90 minut. Nechci tím shodit výsledek, ani předvedenou hru, ale prostě je to fakt, že ve druhé půli mělo Ústí v nohách už 45 (docela solidních) minut, kdy nám toho zrovna moc nedovolili, no a pak na ně vběhli úplně čerství hráči. To je pak vítr a té převaze se nedivím. Byť to nebyl samozřejmě jediný důvod té dominace, lepší pohyb a asi i kvalitu ukázali i naši kluci ve druhém poločase oproti první sestavě.
      Takže hra byla pěkná, ale jestli (by) chyběl Stoch? To jsme neměli možnost zjistit a já si dovolím po podzimu tvrdit, že by pořád chyběl hodně. Jeho kvality jsou výjimečné, zvláště pak v otázce produktivity, která je naší největší týmovou slabinou, kdy on sám dokázal dát z pozice záložníka neuvěřitelnou porci branek. A k tomu ještě přidal úžasný umělecký dojem skoro u každé z nich :-)

  48. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 20.01.2019 11:24 |  
    14 3

    Já vůbec nachápu co se tady řeší.Přečetl jsem všechny přípěvky a celý spor vznikl ohledně Škody. Já si Milana vážím za to ,že u nás zůstal v dobách sraček a jeho góly nás zachránily,ale je pravda,že věk nezastavíš,ale že je nekopa bych o něm neřekl.A tady je půlka diskuze o hovně a vzájemném osočování.Říkám Vám mějte radost z dnešní Slavie a jejích výsledků a ostatní berte trochu s nadhledem,já si přečtu názory Slávi udělám si úsudek ,ale jeho příspěvky nemažte když je ta demokracie....VŠUDE SLAVIA

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      sicilianbrno     před 6 lety 20.01.2019 11:46 |  
      10 3

      Tema milan by tu vubec nebylo.nebýt opet toho Slava, ktery do Milana valil a pri dvou golech mu to tu ostatni omlatili o hlavu...
      Nejlepsi řešeni je opravdu nereagovat na žadny jeho přispevek, coz uz hodne lidi dela a ho to unavi...:-)

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

        davy     před 6 lety 20.01.2019 13:43 |  
        2 2

        Myslím si, že pod jiným článkem si to Slava již s adminem vyříkal a snad to bude OK, i když jej tam někdo další ponouká k neústupnosti.
        Mimochodem nejen Škoda, ale celá Slavia je za zenitem, konkrétně za Zenitem Petrohrad. :-) Přesto postoupila a to je důležité.

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

          kalex     před 6 lety 21.01.2019 00:30 |  
          3 0

          Dvakrát jsme je válvovali. Za nima fakt nejsme.

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

            kjandourek (admin)     před 6 lety 21.01.2019 12:24 |  
            1 1

            Zase si přiznejme, že v tabulce skupiny C jsme skončili až za nimi :-)

            • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

              kalex     před 6 lety 21.01.2019 13:53 |  
              2 0

              To samo nerozporuju. Ale lepší jsme byli. Strašně moc se těším na jaro. Hlavně v Evropě. Cítím v kostech, že to dotáhneme daleko.

              • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

                kjandourek (admin)     před 6 lety 21.01.2019 13:57 |  
                3 0

                Doufejme - čím dál to dotáhneme, tím víc zápasů si zahrajeme a dostaneme víc našich hráčů do hry... o koeficientu, zkušenostech a reputaci ani nemluvě :-)

                  • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

                    pethead (přítel SN)     před 6 lety 21.01.2019 15:38 |  
                    4 0

                    To jsou vzpomínky, díky. :)

                    Poborák byl famózní, dlouhá léta jsem ho měl i na dresu. Velká škoda, že se po návratu tak zmršil, šel k bídě a ještě měl stupidní poznámky. Od té doby ho nemůžu vystát... :(

                    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.01.2019 17:01 |  
                      1 0

                      Ano, mám vůči němu úplně stejné pocity... :-)

                      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

                        kalex     před 6 lety 21.01.2019 19:32 |  
                        0 0

                        Bohužel.

                  • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

                    Dennis     před 6 lety 21.01.2019 20:25 |  
                    2 0

                    Super video, většina těch gólů se mi vybaví, i když třeba jak se v poháru dařilo skórovat Pěnovi jsem už nějak pozapomněl. Ale kdyby Kolář dneska pustil něco jako Stejskal proti Grazu nebo Freiburgu, tak by tu dostal pěkný kartáč. :-))

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

      mpik     před 6 lety 20.01.2019 14:15 |  
      12 4

      jj, myslím že to začalo příspěvkem "Právě se prosadil hráč "za zenitem" a "nekopa"." Autor příspěvku pravděpodobně reagoval na některé komentáře, které Milana Škodu posílají do sportovního důchodu.
      No, nalijme si čistého vína:
      1) Milan Škoda už patří mezi legendy klubu. Pomohl Slavii jak v letech, kdy nebyly peníze, tak při CEFC éře.
      2) Milan je v Kristových letech a tělo už jde výkoností prudce dolů ať chcete nebo ne
      3) Milan ještě stále bude platným hráčem, ale stavět na něm tým pro Evropu již nelze
      4) dát 2 góly soupeři z druhé ligy při výsledku 8:0 není argumentem ničeho
      5) užívejme si Milana Škodu na hřišti (dokud tam bude) a hledejme nového kanonýra!

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

        kondorr     před 6 lety 20.01.2019 14:40 |  
        4 1

        Máš pravdu že MŠ toho má už hodně za sebou a doufám že i něco před sebou, ale tohle začalo už daleko dřív a uplně někde jinde.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

        kjandourek (admin)     před 6 lety 20.01.2019 16:55 |  
        10 3

        Jak píše Kondorr - Gillan alias Ozzy Milana posílal do horoucích pekel i v dobách, kdy nás táhl za titulem a byl vyhlášen nejlepším hráčem ligy :-)

        Jeho nenávist musí mít nějaký hlubší důvod, ale to si musí se svým svědomím vyřešit sám...

        Určitě tělo v kristových letech nejde PRUDCE dolů.... to jde až po pětatřicítce a u dobře stavěných jedinců ani tam nemusí... Milan měl teď na podzim zranění, před ním ze hry jinak rozhodl zápasy s Karvinou a Mladou Boleslaví... klidně po dobré přípravě může být na stejné úrovni jako před rokem, či dvěma... Jediné, čeho se u něj bojím je, že v tohle věku může být tělo náchylnější na zranění...

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

          Edenjejenjeden     před 6 lety 20.01.2019 17:03 |  
          5 1

          On už pochopitelně nebude rychlejší,ani pohyblivější,myslím,že sám ví,že už nebude hrát úplně všechno,ale u něj je důležité i to,že je jedním z lídrů,kteří ví,co znamená hrát za Slavii...

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

            Jachym     před 6 lety 20.01.2019 18:27 |  
            4 1

            Lepší možná nebude, ale proč by se nevrátil do někdejší formy? Dával jsem tady již v této souvislosti příklad o rok staršího Ronalda, který válí jako předtím a má podle klubových lékařů tělo dvacetiletého mladíka.

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 20.01.2019 18:37 |  
            4 2

            Promin ale to absolutne nemuzes vedet. Muze zmenit stravu, shodit kila, zacit delat nejake nove cviceni, zmenit premysleni.. tech veci je spousta a pak muze byt nejenom stejny jako predtim. Ale klidne i rychlejsi a pohyblivejsi.. samozrejme to, ze se zrovna u nej ted neco takoveho stane je malo pravdepodobne ale rict, ze ve 33 letech uz nemas absolutne narok na to byt ryhlejsi nez treba pred 5 lety je podle me nepravdive..

            • Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

              necich     před 6 lety 20.01.2019 22:12 |  
              5 2

              Řekl bych, že to pravdivé bude. Věk nezastavíš. Pokud by měl být ryvhlejší, silnější než před pěti lety, tak by to odporovalo biologickým zákonitostem. Jak píšeš, může změnit stravu, trénink apod. , ale tím může svůj potenciál udržet, ale ne vylepšit. S jeho fyzickým fondem může klidně na stejné úrovni hrát ještě tři roky. Navíc si orazí i psychicky, již to nebude jen na něm jako před pár lety. Rovněž nejspíše již nebude hrát tolik minut jako před rokem a dříve, čímž organismus bude mít více času na regeneraci.

  49. Re: Slavia - Ústí nad Labem 8:0

    Taky     před 6 lety 21.01.2019 12:17 |  
    3 2

    Útočníci pro jaro : Škoda dal 2 góly a líbil se mi i jeho pohyb, přihrávky. To samé nemůžu říct o Mešanovičovi, snaha je málo a v létě už by měl jít jinam. Přijde Jusúf, bude Tecl. Buren hrál na křídle velice dobře, jestli je ale použitelnej i jako hroťák, to nevím. Matoušek zatím zakopává o balon, neumí hlavičkovat. Olayinku bych na hrot dával jenom v nouzi, na křídle je totiž skvělej.