Zrovna organizaci zápasů bych jim nevyčítal. Co mi na této organizaci vadí je korupce, korupce a ještě jednou korupce. A taky neschopnost vytvořit ustálený systém evropských soutěží, aniž by každý rok docházelo k nějakým změnám, ve kterých se pomalu přestává normální fanoušek orientovat. Třeba nasazování do pohárů a jejich předkol je přímo závislé na tom, jak moc chce UEFA ustupovat velkým klubům. Tady vidím další slabinu a to je chabá vyjednávací síla v boji proti zamýšlené Superlize vyvolených...
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
to je už holt osud velký organizacích, kde jsou i velké finanční toky... a stejně jako v případě EU je hodně co zlepšovat, ale z podstaty věci fungování takovýchto velkých molochů nikdy nebude dokonalé, ale pořád to nejlepší co tu v hisotii bylo.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 12:09 |
0 9
naprosty souhlas
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Dobrý den přeji Vám všem.
Moc bych chtěl poděkovat Jiřímu Vrbovi za vše, co pro naší Slávii dělá v této oblasti.
Není to jednoduché a plnit všechny předepsané normy je docela "mazec".
Hodně zdaru Vaší práci.
S úctou
Sokrates55
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Ovšem z příspěvku ani nevyplývalo, že by Genk měl být lehký soupeř....
Ale obecně se bavíme o tom pravidelně, že když jde Vrba na los MOL cupu, tak budeme hrát doma... a ještě s druholigovým celkem, pokud v osudí nějaký je :-)
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 13:13 |
1 7
doplnim tedy svoji myslenkovou uvahu - magie pri losu -> implikuje "stesti u losu" -> nasleduje zamysleni za Genk je stesti u losu -> vystupem je muj komentar. to ze byla rec o molkapu jsem do te myslenkove linie nezahrnul.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Treba Chelsea a Arsenal.
Jestli to nelze posoudit, tak proc to tema sam otviras? V tvem svete zrejme neexistuje zadne rozdeleni souperu podle obtiznosti, protoze samozrejme to, ze treba porazis Plzen, ucastnika LM a druhy tym tabulky, automaticky neznamena,ze porazis dalsi kolo Pribram. To my ostatni vime taky a tak se v tehle rovine ridime pomocnymi kriterii: postaveni konkretniho klubu v tabulce, postaveni konkretni ligy v UEFA zebricku, mnozstvi zkusenosti z evropskych poharu, hodnota hracskeho kadru, predvadena hra a vysledky daneho klubu v aktualnich evropskych poharech a mnoho dalsich. A z historie jde urcit, ze ve vetsine pripadu vyhraje ten, ktery je na tom v tehle kriteriich lepe.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 14:11 |
1 10
mas svoji pravdu. kdybys cetl i dalsi podvlakno, jiste by ses dozvedel odpoved na svuj dotaz. toho ale jaksi nejsi schopen. diky
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Coze? Precetl jsem vsechno v tomhle vlaknu a nikde jsem se k obtiznosti Genku nic nedocetl. Muzes byt tak hodny a odpovedet mi sem? Dekuji.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 18:41 |
0 5
doplnim tedy svoji myslenkovou uvahu - magie pri losu -> implikuje "stesti u losu" -> nasleduje zamysleni za Genk je stesti u losu -> vystupem je muj komentar. to ze byla rec o molkapu jsem do te myslenkove linie nezahrnul.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Ano ale tim vubec na nic neodpovidas. Ty jsi zacal tim, ze kdyz nam vylosovali Genk, tak jsme urcite nemeli pri losu stesti (parafraze). Ja tvrdim, ze ano, protoze z mnoziny moznych souperu, mi Genk prijde kdyz ne primo nejlehci, tak ve skupine tech nejlehci souperu. Pozadal jsem te o tve myslenky, na kterych stavis to, ze jsme pri losu nemeli stesti (tim davas jasne najevo, ze kdyby sme ho meli, tak by nam nalosovali nekoho podle tebe lehciho) a ktery klub by to tedy mel byt. Ty mi odpovidas otazkou, na kterou ti davam jasnou odpoved i rozborem, jak jsem k takovemu nazoru dosel. Nezadam po tobe to same ale rad bych od tebe slysel alespon toho jednoho lehciho soupere, nez je Genk. Predem diky!
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Komentáře (27)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 08:12 |prijde mi ze cela uefa je takova kopie bruselu
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
mis3 před 6 lety 18.01.2019 08:43 |a to je chvála nebo kritika? Mě totiž přijde, že až na občasné lapsy to funguje výborně!
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
JS (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 09:28 |Nechtěl bych vidět ten chaos, kdyby to neměla UEFA v rukách a každý klub by si to zařizoval dle svého.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
CyWilly před 6 lety 18.01.2019 10:39 |Brusel ani UEFA za tvůj po*ranej život fakt nemůžou...
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 10:51 |ty jsi chudak :)
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Boss82 před 6 lety 18.01.2019 10:45 |Mám k UEFA celou řadu výhrad, ale organizaci svých soutěží a i zápasů samotných mají zvládnutou perfektně, takže tady je ta tvá kritika poněkud mimo.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 10:52 |to vis ze jo :)
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
carevitchando před 6 lety 18.01.2019 11:01 |Zrovna organizaci zápasů bych jim nevyčítal. Co mi na této organizaci vadí je korupce, korupce a ještě jednou korupce. A taky neschopnost vytvořit ustálený systém evropských soutěží, aniž by každý rok docházelo k nějakým změnám, ve kterých se pomalu přestává normální fanoušek orientovat. Třeba nasazování do pohárů a jejich předkol je přímo závislé na tom, jak moc chce UEFA ustupovat velkým klubům. Tady vidím další slabinu a to je chabá vyjednávací síla v boji proti zamýšlené Superlize vyvolených...
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
mis3 před 6 lety 18.01.2019 11:07 |to je už holt osud velký organizacích, kde jsou i velké finanční toky... a stejně jako v případě EU je hodně co zlepšovat, ale z podstaty věci fungování takovýchto velkých molochů nikdy nebude dokonalé, ale pořád to nejlepší co tu v hisotii bylo.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 12:09 |naprosty souhlas
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 10:50 |Dobrý den přeji Vám všem.
Moc bych chtěl poděkovat Jiřímu Vrbovi za vše, co pro naší Slávii dělá v této oblasti.
Není to jednoduché a plnit všechny předepsané normy je docela "mazec".
Hodně zdaru Vaší práci.
S úctou
Sokrates55
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Taky před 6 lety 18.01.2019 11:32 |A navch ta magie při losech !
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 11:48 |:-)).
Sokrates55
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 12:10 |pri losech? to jako ze Genk je lehky souper? reknu ti ze jsi vedle
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
kjandourek (admin) před 6 lety 18.01.2019 12:12 |Nevšiml sis, že domácí pohár vychází tak, že už dva roky hrajeme skoro stále doma a stále proti nejslabším soupeřům?
A vždycky u toho losu je Jirka Vrba...
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 12:30 |pokud byl myslen molkap tak jiste. z prispevku to ovsem nevyplynulo jednoznacne
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
kjandourek (admin) před 6 lety 18.01.2019 12:34 |Ovšem z příspěvku ani nevyplývalo, že by Genk měl být lehký soupeř....
Ale obecně se bavíme o tom pravidelně, že když jde Vrba na los MOL cupu, tak budeme hrát doma... a ještě s druholigovým celkem, pokud v osudí nějaký je :-)
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
carevitchando před 6 lety 18.01.2019 12:37 |Jiří má prostě...kouzlo osobnosti :-)
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 13:13 |doplnim tedy svoji myslenkovou uvahu - magie pri losu -> implikuje "stesti u losu" -> nasleduje zamysleni za Genk je stesti u losu -> vystupem je muj komentar. to ze byla rec o molkapu jsem do te myslenkove linie nezahrnul.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 12:52 |Kdo byl v osudi vyrazne lehci nez Genk? Diky
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 13:14 |? genk je lehci souper nez kdo? prosim uved 2 priklady. Stejne to nebude k nicemu, protoze to nelze, opakuji, nelze posoudit.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 13:38 |Treba Chelsea a Arsenal.
Jestli to nelze posoudit, tak proc to tema sam otviras? V tvem svete zrejme neexistuje zadne rozdeleni souperu podle obtiznosti, protoze samozrejme to, ze treba porazis Plzen, ucastnika LM a druhy tym tabulky, automaticky neznamena,ze porazis dalsi kolo Pribram. To my ostatni vime taky a tak se v tehle rovine ridime pomocnymi kriterii: postaveni konkretniho klubu v tabulce, postaveni konkretni ligy v UEFA zebricku, mnozstvi zkusenosti z evropskych poharu, hodnota hracskeho kadru, predvadena hra a vysledky daneho klubu v aktualnich evropskych poharech a mnoho dalsich. A z historie jde urcit, ze ve vetsine pripadu vyhraje ten, ktery je na tom v tehle kriteriich lepe.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 14:11 |mas svoji pravdu. kdybys cetl i dalsi podvlakno, jiste by ses dozvedel odpoved na svuj dotaz. toho ale jaksi nejsi schopen. diky
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 16:02 |Coze? Precetl jsem vsechno v tomhle vlaknu a nikde jsem se k obtiznosti Genku nic nedocetl. Muzes byt tak hodny a odpovedet mi sem? Dekuji.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
před 6 lety 18.01.2019 18:41 |doplnim tedy svoji myslenkovou uvahu - magie pri losu -> implikuje "stesti u losu" -> nasleduje zamysleni za Genk je stesti u losu -> vystupem je muj komentar. to ze byla rec o molkapu jsem do te myslenkove linie nezahrnul.
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 18:59 |Ano ale tim vubec na nic neodpovidas. Ty jsi zacal tim, ze kdyz nam vylosovali Genk, tak jsme urcite nemeli pri losu stesti (parafraze). Ja tvrdim, ze ano, protoze z mnoziny moznych souperu, mi Genk prijde kdyz ne primo nejlehci, tak ve skupine tech nejlehci souperu. Pozadal jsem te o tve myslenky, na kterych stavis to, ze jsme pri losu nemeli stesti (tim davas jasne najevo, ze kdyby sme ho meli, tak by nam nalosovali nekoho podle tebe lehciho) a ktery klub by to tedy mel byt. Ty mi odpovidas otazkou, na kterou ti davam jasnou odpoved i rozborem, jak jsem k takovemu nazoru dosel. Nezadam po tobe to same ale rad bych od tebe slysel alespon toho jednoho lehciho soupere, nez je Genk. Predem diky!
Re: Organizace zápasů Evropské ligy je týmová práce
Novasinho před 6 lety 19.01.2019 03:30 |Já bych narozdíl od Tebe od něj nechtěl už slyšet (číst) nic ...