Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

    Alky (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 21:02 |  
    0 0

    To je smůla, Kubo! Už aby ses dal jednoho krásného dne dohromady. :-)

  2. Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

    Stoormzender     před 6 lety 08.01.2019 21:05 |  
    0 0

    Jak to Kubovi nepřeju, tak tohle je fakt des :(

  3. Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

    JS (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 21:27 |  
    16 6

    Myslím, že když tělo jasně naznačuje, že má člověk zvolnit/něco změnit, tak by tomu měl dotyčný naslouchat. Nejde lámat přes koleno nějakou kariéru sportovce na nejvyšším levelu, když to vede k takovým problémům...

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

      JS (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 21:38 |  
      7 7

      To je btw stejný jako s Rosickým. Kolik let aktivní kariéry jenom strávil trmácením se po různých vyšetřeních, operacích, rehabilitacích atd.? Když jde o zdraví a tlačí se na to moc dlouho, komu to stojí za možné trvalé následky? Držím Kubovi palce, ale pro Slavii je naprosto nevýhodné si takového hráče držet a pro Kubu... kdoví, jestli mu to z to stojí.

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

            před 6 lety 08.01.2019 21:45 |  
        7 8

        prave klub ho ted musi podrzet. otazka je na doktory, zda to ma dale cenu s profi fotbalem, hlezeni kloub, to neni sranda, je to dost namahane misto u fotbalisty ... :/

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        donford     před 6 lety 08.01.2019 22:06 |  
        2 2

        Ale Rosa má zase za tu dobu co byl v Arsenálu jako v peřinkách a nehrál a nehrál, mozeček odpočinutý. Tak si pro změnu střihne SŘ a nakoupí 2 obránce Jablek po třiceti, Haška, když má rovnoceného Sváčka a pravé křídlo ze Švédska, když ho nevím proč, sparťani házejí v představách na levé brko, aby to pravé mohl hrát Stanciu. Ale aspoň počešťuje kabinu. Cizinecká legie za nevídané peníze Křetinského získaná se zmenšuje.

        • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          kalex     před 6 lety 09.01.2019 10:50 |  
          3 0

          No tam si neuvědomujou, že bez zkušeností ho hodit do rozbouřeného moře není to nejlepší. Ale to je jejich boj a na rovinu: tento stav nahrává nám a dalším klubům. A čím dýl bude trvat Danečkovi než si to konečně uvědomí, tím líp.

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        jiras_     před 6 lety 09.01.2019 09:35 |  
        4 3

        Spíš jako s Keniou, nebudeme sem tahat sraltu.

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

      mis3     před 6 lety 09.01.2019 08:29 |  
      1 1

      no nevím, to přeci není nemoc, ale poranění, má oteklou zánártní kost, takže nejspíš po nějakém hodně nepříjemném a blbě trefeném nakopnutí...

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 08:40 |  
        8 8

        To je věc diskuze spíše filozofické nebo duchovní. Spousta věcí souvisí s psychikou a celkovým stavem těla a mysli víc než si člověk běžně připouští. Takových nakopnutí je ve fotbale spousta, ale proč z toho 99 procent případů vyjde bez následků a ten jeden musí na operaci ? Já se také spíš přikláním k tomu, že to není náhoda, ale že se to stane tam, kde je nějákým způsobem tělo té nemoci či úrazu nakloněné. Nejsem nějákej velkej esoterik, ale tady bych říkal že to tělo opravdu vysílá signály, že "tudy to nejde" a že je potřeba něco významného změnit. Ale to je na samotném Jakubovi co si z toho vezme nebo nevezme.

        • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          mis3     před 6 lety 09.01.2019 11:00 |  
          3 3

          jakto duchovní? jak si to způsobil? tohle není o nějaký signálech, ale o tom, že měl ten člověk prostě smůlu a dostal úder do místa, které pak oteklo... není první ani poslední

          • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

            Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 13:51 |  
            3 6

            Můžete to samozřejmě brát takhle. Já jsem nastínil, že mnozí lidé zastávají názor, že si člověk to co se mu v životě děje přitahuje sám, že nemoci mají duchovní příčinu atd. Můžete si samozřejmě myslet, že je to blbost. Mě se to mnohokrát potvrdilo, že na tom něco je.

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              mis3     před 6 lety 09.01.2019 14:35 |  
              2 0

              no samozřejmě, pokud je člověk zapšklý zoufalec, co všeichno nenávidí, tak se to podepíše i na jeho zdraví, ale tohle je přeci zranění, které vyšlo z fyzická aktivity - fotbalu a má tak jasnou příčinu, která přeci nesouvisí s rozpoložením hráče

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

      Gino     před 6 lety 09.01.2019 09:55 |  
      3 0

      Sám se tomu divím, ale souhlasím s tebou. Na druhou stranu je pořád ještě mladej... kdyby mu bylo o 5, 6 víc, možná by i sám kariéru ukončil (nebyl by první ani poslední).

  4. Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

    Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 00:10 |  
    7 8

    Přeju mu všechno nejlepší,ale začínám pochybovat, jestli si ještě vůbec ve Slávii zahraje :-( Někomu holt zdraví nedrží, v tom není první ani poslední, bohužel.

  5. Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

    Novi.sks     před 6 lety 09.01.2019 08:33 |  
    8 3

    I James Dens musí mít svůj mikrosvět - a proto máme Kubu Hromadu...

    Je neuvěřitelný, při tom kolik za sebou má zranění, jakej je to vlastně pořád mladík. Je mi ho líto, kluka ušatýho, byl jsem za jeho příchod rád. Jen nevím, jestli je pro nás ještě výhodné držet ho v kádru a donekonečna kurýrovat... Má smlouvu ještě na rok a půl, tak snad se k němu přikloní štěstěna...

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          před 6 lety 09.01.2019 08:44 |  
      2 15

      takze bys mu zrusil smlouvu hned at si jde o obvodakovi?

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 08:47 |  
        7 6

        Já to tedy pochopil naopak tak, že má ještě rok a půl čas na to, aby se ukázalo zda bude schopný vrátit se do sestavy Slávie nebo ne.

        • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              před 6 lety 09.01.2019 09:08 |  
          2 10

          aha, tak to jsem takto nepochopil.

        • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          Novi.sks     před 6 lety 09.01.2019 11:37 |  
          6 0

          Ano doktore, přesně tak to bylo myšleno - má rok a půl na to, aby se vykurýroval a předvedl vedení, že má cenu mu nabídnout novou smlouvu... Pokud bude stále na marodce, tak bych mu novou nenabízel.

          • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                před 6 lety 09.01.2019 12:01 |  
            2 3

            ted je to jasne a s tim lze jen souhlasit

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

      Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 08:44 |  
      1 9

      james Dens ale nebyl zraněnej nebo jo ? Já měl za to, že ho akorát nemá rád jarolím. Přitom těch pár zápasů co odehrál, hrál velmi dobře.

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          před 6 lety 09.01.2019 10:10 |  
      4 5

      mkdy bych neveril ze je toto mozne. muselo to byt otevene zraneni, jinak si to jako laik nedovedu s tou infekci vysvetlit. kamaravi taky rupla achylovka a doted po 3 letech s tim ma prblemy a boji se hrat treba i tenis na pevnem povrchu

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 10:17 |  
        3 3

        Jsem taky laik - podle mě se tam infekce může dostat kdykoliv, dokud není rána po první operaci zcela uzavřena...

        Ale to podle mého názoru není tak podstatné - důležité je, že přes dva roky trvající problémy a jedenáct operací se dokázal vrátit a teď dvěma góly pokořil Real Madrid....

        Ono je hrozně jednoduché na internetové diskuzi odepsat hráče s tím, že holt je skleněnej a zranění se mu vrací...

        Ano, je možné, že se Kuba k pořádnému fotbalu už nikdy nevrátí, ale za jisté bych si to nikdy netroufl považovat... Pokud se nepletu, tak zatím se jeho problémy řešily ambulantně - nějak si nevybavuji, že by byl na operaci... je klidně možné, že to operace jednou pro vždy vyřeší a on bude na podzim zpátky....

        • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              před 6 lety 09.01.2019 10:26 |  
          2 8

          to je pravda, ta infekce souvisi logicky s operaci - to mi nejak nedoslo :)
          jinak k predposlednimu odstavci, ktery ma nadech narazky - hodnotis po bitve - tj. kazdy generalem, jak obecne plati. jinak s tim souhlasim, ale od toho diskuse je, ze nekdo ma nazor ze si nekopne a nekdo veri ze to da. a podle vysledku je generalem ten ci ten druhej :)

          • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

            kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 10:42 |  
            5 3

            Právě naopak... "Bitva" ještě neproběhla, proto odmítám předjímat její výsledek...

            Takže nesouhlasím s narážkami, že ten hráč je odepsanej.... Ano, může to tak dopadnout, ale jak ukazuje případ Santia Cazorly, tak nemusí...

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              Gino     před 6 lety 09.01.2019 11:32 |  
              1 2

              Obecně jsem spíše na tvé straně a taky ho neodepisuji, ale je ti doufám jasné, že argumentace jednou extrémní výjimkou je trochu faux pas? :-))

              • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 11:40 |  
                2 8

                Proč by to mělo být Faux pasé? Ukázat, že se v poslední době objevil někdo, kdo se i po horší zranění dokázal vrátit...

                Já přece netvrdím, že to MUSÍ být stejný případ ... jenom se mi příčí ten přístup: "No jo tak ten je v háji - vyhoďte ho a přiveďte dalšího!"

                Možná to bude tím, že i já mám za sebou teď operaci a devítiměsíční pauzu... kdyby se moji trenéři a spoluhráči řídili přístupem, který tu má pár jedinců, tak by mi na startu zimní přípravy maximálně řekli: "co sem lezeš, vždyť ty už to máš za sebou! ..."

                • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                  Gino     před 6 lety 09.01.2019 13:52 |  
                  1 1

                  Protože přesně proto, že to neznamená, že je odepsanej, tak to ze stejného důvodu neznamená, že by měl být nakonec zcela OK jako ten kluk, co teď nasázel dva góly Realu.

                  • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                    Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 13:56 |  
                    3 9

                    Četnost jeho zranění nahrává spíše tomu, že to už lepší nebude. Přejme mu, aby to lepší bylo, ale nedělejme si iluze. Čistě z praktických důvodů je potřeba s ním spíše nepočítat a podle toho se hráčsky zajistit a pak být příjemně překvapen, pokud se dokáže vrátit a vydržet bez zranění.

                  • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 14:07 |  
                    2 1

                    Ano - a proto jsem na úvod napsal, že není nutné házet v případě Kuby "flintu do obilí"... To je celé... nepředjímejme, uvidíme, jak to s ním dopadne.

                    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                      Gino     před 6 lety 09.01.2019 14:39 |  
                      1 0

                      Však v pohodě... kdybys napsal jenom to, neměl bych potřebu tokomentovat :-)
                      Nejsme ve sporu, klid :-)

                • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                  Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 13:52 |  
                  1 14

                  Tak proto ta agrese. Nemusíte si to ale vylévat na mě a trestat mě za vaše zranění.

                  • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                    Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 14:16 |  
                    0 13

                    Mimochodem, v diskuzi off topic jsem vám napsal odpověď na tu otázku, kterou jste ki prý dal stokrát, ale já jsem jí od vás nezaregistroval ani jednou. Pořád jste nevysvětlil, proč jste si demokraticky odhlasovali současnou variantu, která nahrává anonymnímu trollingu. Chybí důvod.

                • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                  Eluin (přítel SN)     před 6 lety 09.01.2019 14:35 |  
                  2 1

                  Ano, i falešná naděje je lepší než falešná beznaděj.

                • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                  mig52     před 6 lety 09.01.2019 18:20 |  
                  1 1

                  Tak určitě tento příklad jej může povzbudit, být pozitivní motivací. Samozřejmě, to bude chtít spoustu morální síly, já věřím, že to Kuba s pomocí týmu dá. Ale chce to, aby nenastaly po operaci další komplikace a průtahy.

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              mudrc     před 6 lety 09.01.2019 14:46 |  
              4 4

              Ano Kjandourku. Bud se na hriste vrati, nebo s fotbalem sekne,to budes mit jiste pravdu.

              • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 21:00 |  
                1 0

                No nějak to dopadne... ještě nikdy se nestalo, aby to nedopadlo nijak :-)

  6. Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

    Jachym     před 6 lety 09.01.2019 10:31 |  
    1 4

    Vím, že se jedná trochu o černý humor, ale Kuba už mezitím mohl skoro vystudovat vysokou školu... Ale Rosický také víc marodil (pravda, spíše v druhé části kariéry) než hrál a dotáhl to dost daleko. Samozřejmě si také jako Karel přeji, aby operace v případě Kuby problém nadlouho vyřešila.

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          před 6 lety 09.01.2019 10:36 |  
      14 6

      rosicky mel stesti ze to nekam dotahl a az pak marodil. kuba mel naslapnuto, ale bohuzel marodi driv, nez to dotahl nekam aspon do bundesligy, cimz nechci rici, ze dostat se do slavie je maly uspech

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        Jachym     před 6 lety 09.01.2019 10:50 |  
        5 2

        Souhlasím a totéž vlastně tvrdím v závorce. Rosický byl ve věku Hromady už dávno hvězdou bundesligy. Kuba má naopak zatím kopec, respektive hromadu smůly.

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        Cross     před 6 lety 09.01.2019 16:51 |  
        3 12

        Dostat se do Slavie byla pro tohoto hráče životní výhra. V Plzni toho moc neodehrál, a šel na přestupní listinu. Říkalo se, ze si tam nesedl s trenérem, ani se spoluhráči. No, já myslím, ze Plzeň (na rozdíl od samotného Hromady) už věděla, že prodává nemocného - typická Šádkovina. Dost by mě zajímalo, jak u nás tehdy probíhala vstupní lékařská kontrola. Urcite k tomu jsou ve složce papíry. A konkretni zodpovědnost.
        Nesmí se to opakovat. Je to otázka profesionality v klubu. Jsou chlapi, kteří jsou zdraví a vydrží jakoukoli zátěž (např. Hušbauer, Ngadeu, Souček, Bořil) a jsou jiní, kteří mají sklon ke zraněním v zátěži (Sýkora, Deli...). Úrazy jsou neco jiného, o těch nemluvím.
        Podle mě Kuba Hromada je poměrně speciální případ a s fotbalem končí, těm jeho problémům se drive říkalo “kostižer” a tam je vrcholový sport vždycky hazardem a vstupenkou k trvalé invaliditě, či dokonce amputaci.

        Přeju Kubovi uzdravení a myslim, ze na Slavii nebude vzpominat ve zlém. Má největší invalidní důchod v republice.

        • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 17:02 |  
          14 4

          Tak si ujasníme pár věcí, ano?

          Jakub Hromada je odchovancem týmu Sk Michalovce odkud v roce 2012 - tedy ve svých šestnácti letech - odešel do Juventusu.... Potom se přesunul do týmu UC Sampdoria, odtamtud odešel na hostování nejprve do SK Senica a posléze do Plzně... Rozumíme? Byl v Plzni na hostování, po kterém se vrátil do Sampdorie... a teprve odtamtud ho kupovala Slavia...

          Takže žádný prodej nemocného z Plzně, žádná Šádkovina...

          Faktem je, že před podpisem smlouvy se Slavií se zranil na malém EURU v dresu Slovenské U21, takže zdravotní prohlídku absolvoval s přetrženým postranním vazem... To mohlo něco ovlivnit...

          • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

            Cross     před 6 lety 09.01.2019 18:17 |  
            3 6

            Děkuji za upřesnění. Přesto trvám na svém původním výkladu, tedy, že jde o “šádkovinu”. Právě Šádek Kubu Hromadu mohl koupit a neudělal to. Měl o něm v té době nejvíce informací. Kdyz ho - sotva jednadvacetileteho - vracel na trh, jiste se ho Slavia poptala o co jde...A pochybuju, byť tehdy jeste nešlo o kostižer, ze bychom vědomě kupovali chromou kachnu, s nadějí, ze “se přece uzdraví”.

            Já najisto neříkám, ze se Hromada k vrcholovém sportu nevrátí, povazuji to však za nepravděpodobné. Ta zranění - větší nebo menší - jsou u něho víc, než častá. A kostižer není ani dnes žádná legrace. Otec jako lyžař si tím prošel v roce 1948 a proležel tehdy v nemocnici víc než rok. Recidiva... Měl pak vyloženě zákaz nohu nadměrně zatěžovat, včetně běhu. Bylo
            mu sedmnáct let. Do kondice se znovu dostával pomalu a trvalo to prý cca ctyri roky. Samozřejmě, medicína je jinde a Hromada má jistě k dispozici zkušenější lékaře, ale na negativním vlivu vrcholového sportu na tuto diagnózu se nezměnilo nic.

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              Kenny     před 6 lety 09.01.2019 18:48 |  
              3 4

              Malinko mě píchá v levým koleni, nemohl bys mi poradit, co s tím?

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              Navyseals     před 6 lety 09.01.2019 18:57 |  
              5 3

              Něco ti poradím. Nevynášej diagnózu, když nemáš přesný informace. Pokud nejsi jeho lékař, tak bych řekl, že tvůj názor je stejně relevantní jako nás všech.

              • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                Cross     před 6 lety 09.01.2019 19:54 |  
                1 2

                Vlastně souhlasím. Není to moje téma a mám o Kubovo problémech jen ty informace, které zde mají všichni ostatní. Jen od otce historicky vím co je to kostižer.

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 20:24 |  
              6 0

              Já tedy mám dojem, že Šádek na něj měl opci a chtěl jí uplatnit, jenomže Jakub byl v Plzni nespokojen s vytížením ve druhé polovině sezóny a tak mu oznámil, že opce je mu k ničemu, protože on nabízenou smlouvu nepodepíše... a vzápětí podepsal u nás..

              Já samozřejmě o kostižeru vím houby, mohu vycházet jenom ze svých zkušeností... měl jsem období, kdy mě bolelo koleno - ortoped mi řekl, že mám zanícenou chrupavku a předepsal patelární pásku.... taková blbost, co se připne pod koleno - nevěřil jsem tomu, že to může pomoct, ale on mi vysvětlil, že takový silikonový motýlek bude držet čéšku, která tím pádem nebude odírat tu zanícenou chrupavku a ta se dá dohromady... Jako bonus jsem mohl sportovat dle libosti.. a opravdu: koleno nebolelo a když jsem to po roce přestal nosit, tak jsem byl stopro v pořádku...

              Asi nikdo přesně nevíme, co s Kubou je, samozřejmě se bojíme nejhoršího, ale co já vím - třeba mu něco doteď léčili ambulantně a ono se to vrací... tak když do toho říznou, třeba bude do ligy mistrů v pořádku... ;-)

              • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

                Stoormzender     před 6 lety 09.01.2019 20:32 |  
                6 0

                Plus jestli si dobře pamatuju, tak i Plzeňská kabina byla pro Kubu řekněme moc specifická :)

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              mis3     před 6 lety 10.01.2019 10:55 |  
              1 0

              dobrý den, mohu vědět jaké ty zranění měl? Podle TM měl ten sval, když přicházel, pak měl drobný problém s kolenem (2 týdny) a pak už toto vleklé zranění. O zraněních z Plzně a dřívěji tam nic není...

          • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

            mig52     před 6 lety 09.01.2019 18:28 |  
            2 3

            Karle, klobouček za tvé statistické schopnosti, obdivuji hlavně tu trpělivost to vyhledávat, aniž bych tě chtěl podceňovat, všechny tyto informace přece nemůžeš sypat z patra:-),:-)

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 20:26 |  
              2 1

              Jistě že to hledám - eurofotbal a transfermarket mám trvale puštěný :-)

        • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          slaviator     před 6 lety 09.01.2019 19:20 |  
          3 1

          Nechceš ode mě koupit BMW? Sice není moje, ale to nebyl ani Hromada Plzně...

          • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

            pehacko     před 6 lety 09.01.2019 19:57 |  
            1 2

            ja to vedel uz dlouho, ze jsi multinick tomase repky!!!

            • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

              slaviator     před 6 lety 09.01.2019 21:11 |  
              2 1

              Nechceš půjčit Kačku...?

              Dycky Most!!!

  7. Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

    zeleznik2     před 6 lety 09.01.2019 17:57 |  
    0 2

    Tak Jakub má fakt smůlu, snad s vyjímkou Kaufmanna a Dobrotky nikdo v posledních letech takhle nemarodil...takže pro jaro to vypadá na pauzu,po Standovi další ztracený hráč..

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 09.01.2019 18:26 |  
      8 1

      Mičola… ten měl na rotopedu naježděno tolik, že tenkrát mohl jet z fleku Tour de France... ;-)

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        pehacko     před 6 lety 09.01.2019 19:55 |  
        2 1

        a co teprve james dens...

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

      slaviator     před 6 lety 09.01.2019 19:19 |  
      3 1

      Přitom Kaufman byl předtím v Teplicích iron man, jako u nás Hubáček, Dobrotka ve Slovanu netuším... Ale u nás jeden čas snad marodil každý kdo k nám přišel...

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        Stoormzender     před 6 lety 09.01.2019 20:38 |  
        3 3

        Já myslím, že ty naše odborný rady musejí být členům SKS docela k smíchu. Všechny ty kostižery apod. Pamatuju, jak ti druzí měli zraněných X hráčů a nechávali si zpracovat analýzu, proč tomu tak je. Zahrnovalo to mj. i analýzu povrchů hřiště a tak. Jestli tam byly takovýhle věci, co tam muselo být ohledně tréninků, fyzio, regenarací apod. Navíc i ohledně stravy každý reaguje jinak a myslím, že se stejně ve výsledku nedá nic jiného, než nastavit max podle toho, co vyhovuje většině a zbytek individuálně. Žádná uni rada nebo šablona...

  8. Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

    p!erreCORE     před 6 lety 10.01.2019 14:19 |  
    0 0

    já tedy každému přeji jen dobré a našemu Kubovi jen to nejlepší..ale nenechává mně v klidu otázka: myslíte, že i kdyby byl stopro zdravý, bylo by to na základní 11? díky!

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

      Edenjejenjeden     před 6 lety 10.01.2019 14:24 |  
      2 0

      Můj subjektivní názor,pokud by byl bez všech těch zdravotních komplikací,tak mám dojem,že mezi zhruba 16 vyvolenými by byl,jestli základ,to asi ne(Souček)...

      • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

        kjandourek (admin)     před 6 lety 10.01.2019 14:35 |  
        10 0

        Možná ano - hrál by vedle Součka a Hušby by byl o pozici výše... ale každopádně bychom asi nedělali Traorého...

        • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

          Jachym     před 6 lety 11.01.2019 09:02 |  
          0 1

          Hušbauer se Součkem a už vůbec ne s Hromadou přece nemohou hrát spolu...:-)) Podle mě na základ by to nebylo určitě. Měl by asi podobný statut jako Frydrych, tedy platný člen kádru schopný zacelit mezeru, když je potřeba.

          • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

            kjandourek (admin)     před 6 lety 11.01.2019 09:17 |  
            4 0

            No moment... Kdyby byl - čistě hypoteticky - Hromada 100% zdravotně v pořádku... tzn. nezranil se v přáteláku proti Viktorce Žižkov, absolvoval celou letní přípravu a byl celý podzim k dispozici... Tak by podle mně byl v téhle chvíli minimálně na hraně sestavy, podobně jako třeba Honza Sýkora...

    • Re: Jakub Hromada bude muset podstoupit operaci.

      mis3     před 6 lety 11.01.2019 08:47 |  
      2 0

      pamatuji si ten úsek, kdy byl zdravý a po dvou třech utkáních se rozehrál do výborné formy, takže určitě by byl v užším týmu