Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Komentáře (221)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    smely (přítel SN)     před 6 lety 05.01.2019 21:56 |  
    20 0

    Díky za všechno, Kapitáne !!! #Legenda

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      bongor     před 6 lety 05.01.2019 22:19 |  
      17 1

      Díky za věrnost,mnoho úspěchů a zdraví!

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            před 6 lety 06.01.2019 09:48 |  
        0 32

        souhlasím, ale ... všichni si pamatujeme jak byl naštvanej, když ho slavka nepustila asi tak 3 roky zpátky. komentář k té věrnosti

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          Hanzwalter     před 6 lety 06.01.2019 16:35 |  
          5 0

          Tak to sorry, ale Škodak rozhodne nastvanej nebyl a vzal to docela v pohode.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            o-cab     před 6 lety 06.01.2019 20:09 |  
            0 4

            no ze všech rozhovorů bylo jasně cítit že spíš byl. taky měl na stole smlouvu která by ho zajistila na 3 generace, takže se mu vůbec nelze divit. ale to vůbec nic nemění na jeho kvalitách a významu pro Slavii

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              warhammer (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 20:16 |  
              2 0

              60 milionů někoho zajistí na 3 generace? Možná v Somálsku.

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                o-cab     před 6 lety 06.01.2019 20:38 |  
                0 2

                předpokládám že by tam vydržel déle než rok a půl tzn by vydělal třeba 120, vrátil se domů se 100, a to už je slušný, na tom se dá žít už jenom z dividend a úroků navždy

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  warhammer (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 20:49 |  
                  3 0

                  3 generace?

                  • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                    o-cab     před 6 lety 06.01.2019 21:05 |  
                    1 2

                    pokud vezmeme průměrný čistý výdělek domácnosti v Praze jako 50k krát 12 měsíců krát 45 let tak to je 27 milionů čistého za pracovní život průměrné domácnosti a to většina lidí nic nenašetří. jelikož kapitál vytváří kapitál tak teoreticky jak píšu by na těch 100 milionů člověk ani nemusel sáhnout a stejně žít při 5% zhodnocením jak král. takže ano 3 generace proč by ne

                    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 23:56 |  
                      1 0

                      Já jsem ti mínus nedal, máš právo na svůj názor.
                      Ale je to několikanásobná kombinace. Původně jsi napsal: "měl na stole smlouvu která by ho zajistila na 3 generace. Smlouva mu slibovala 60 M Kč za 1,5 roku (před zdaněním). Tato částka nikoho na 3 generace nezajistí. Hotovo.

                      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                        Gino     před 6 lety 07.01.2019 07:22 |  
                        6 1

                        A ja si zase myslim, ze uplne v pohode. Neziju v Praze, ale v ceskem malomeste a vydelam 300k cisteho rocne... za 45 let pracovniho zivota je to (teoreticky samozrejme, ale tak jako roste mzda min. o inflaci, tak bys mel byt schopen min. o inflaci zhodnotit sve uspory) 13,5 milionu. A to si neziju spatne. Takze nevidim problem - 60 mega muze zajistit zivot klidne i na dyl jak tri generace.

                        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                          Dennis     před 6 lety 07.01.2019 09:37 |  
                          1 1

                          Tak ale tady se bavíme o Milanovi, ne o tobě ne? Milana to na tři generace fakt nezajistí...

                          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                            Gino     před 6 lety 07.01.2019 10:19 |  
                            4 1

                            A to víš jak? Myslíš si, že snad žije jako nějaká primadona, která utratí sto litrů měsíčně? Neblázni. Milan je super skomnej chlap. Navíc je ve výsledku úplně jedno na kolik generací ho to zajistí, když podstatná je především ta jeho vlastní (bude-li žít spořádaný život, tak i budoucím generacím odkáže minimálně nemovitý majetek).

                            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                              Dennis     před 6 lety 07.01.2019 11:37 |  
                              1 1

                              Tak třeba žije v Praze (nebo u Prahy a dojíždí, to nevím), což ty sám říkáš, že nežiješ. Tak moc nevím, jak to můžeš porovnávat, když ty podmínky jsou dost odlišné. Že je primadona nikde netvrdím ani si to nemyslím, přesto si troufám směle tvrdit, že jeho životní náklady jsou vyšší než 27k měsíčně. To jsou i moje a taky nijak neutrácím, Hlavně mi jde o to, že ty jsi to tvrzení o zabezpečení tří generací vztáhl na sebe, ale přitom tady byla od počátku řeč o Milanovi... Mícháš hrušky s bernardýnama.

                              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                                Gino     před 6 lety 07.01.2019 13:28 |  
                                4 2

                                Ano, nebydlím v Praze, ale 15km za ní... zase tak odlišné podmínky tady nepanují a pokud máš vlastní bydlení, tak žádné další nájklady v Praze moc vyší nejsou. Spíše díky velké konkurenci kolikrát nižší. Pokud ti ani 27k nestačí, tak buď splácíš hypotéku, hraješ bedny, nebo vedeš rozmařilý život. Ani na jedno z toho Milana netipuju ;-) :D

                      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                        o-cab     před 6 lety 08.01.2019 11:08 |  
                        0 1

                        bylo to 60m cisteho, ale to jsou detaily, mame jiny nazor:)

  2. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    gazza     před 6 lety 05.01.2019 22:55 |  
    14 1

    Milane diky za vse .Verim , ze tu stovku das! Legenda

  3. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    pehacko     před 6 lety 06.01.2019 06:37 |  
    21 0

    moc dobra zprava! budu fandit at tu stovku dotahne... kapitan a legenda milan skoda ole!!!

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      Systém (host)     před 6 lety 06.01.2019 07:32 |  
      0 0

      Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic leden

  4. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        před 6 lety 06.01.2019 07:46 |  
    2 20

    tak chceme škodovku ještě prodat!

  5. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    Srdcar114     před 6 lety 06.01.2019 08:38 |  
    7 0

    Milane díky,vážím si toho,že jsi zůstal,i když byl o tebe zájem v cizině.Věřím,že se ti jaro povede a že budeš hrotovým útočníkem číslo jedna.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 06.01.2019 09:23 |  
      8 19

      preju mu vsechno nejlepsi, je u nas dlouho, ale kdo sledoval posledni zapasy tak vidi, ze milan je uz za zenitem. takze to prodlouzeni smlouvy beru jako odmenu za to co pro slavii udelal a udrzeni dobre nalady v kabine. od leta musi nastupovat nova krev, nostalgie a patos nejsou na miste

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        jiras_     před 6 lety 06.01.2019 11:40 |  
        11 0

        On, Zmrhal a částečně Deli jsou vlastně poslední, co pamatují dobu temna, bez peněz a úspěchů. Třeba se to hodí na brzdění bezbřehého optimismu v kabině a návratu do reality.

  6. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    Taky     před 6 lety 06.01.2019 09:13 |  
    17 0

    Tak ať se brzy vydaří projekt Škoda 100 !

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      YuckFou     před 6 lety 06.01.2019 09:40 |  
      13 0

      Preferuji projekt Škoda 120! :-D

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            před 6 lety 06.01.2019 09:41 |  
        3 13

        preferuji škoda 110 R!

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          JS (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 12:52 |  
          3 15

          A já preferuji Škoda MB, ale tak jestli jeho přítomnost tmelí kabinu, tak proč ne no. Akorát mám pocit, že se do fotbalu pod JiT moc nehodí. Hraje snad v Liverpoolu na hrotu někdo, jako Škoda?

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            sicilianbrno     před 6 lety 06.01.2019 14:34 |  
            5 5

            Čekal sem kdy přispěješ svou troškou do mlýna...holt přitomnost Škody budeš muset ješte chvili vydržet..

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            Staal11     před 6 lety 06.01.2019 15:35 |  
            0 0

            Origi?

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                před 6 lety 06.01.2019 15:38 |  
            1 13

            nehodí se vůbec, ale do doby než se uzdraví teclik, přijde josuf a nebo se rozehraje MvB (hortak ktery na hrotu nikdy nedostal sanci) , je to pro jaro jedina volba. je to lidr kabiny a treba se mu v lete splni sen a pujde si na rok zahrat do emiratu a sks za nej dostanou nejaky peniz.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            Hanzwalter     před 6 lety 06.01.2019 16:38 |  
            5 0

            No tak v tom pripade by byl spatne i prichod Jusufa.... proste na nekoho muzes hrat s utocnikama jako Tecl, MvB ci Matousek.... ale na nejaky Presovsky beton plati Skoda co vybojuje a zklepne.

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              JS (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 17:18 |  
              0 4

              Anebo ten Prešovský beton prostě rozebrat, on taky neni 100% nikdy.

  7. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    YuckFou     před 6 lety 06.01.2019 09:47 |  
    12 1

    Zatím nejlepší zpráva v novém roce. Vzhledem k současné situaci je Milan Škoda stále nepostradatelný člen kádru a doufám, že se brzy stane také členem klubu ligových kanonýrů.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 06.01.2019 09:50 |  
      5 18

      přesně jak píšeš, vzhledem k současné situaci ano. od jara štafetu musí převzít nová krev.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        YuckFou     před 6 lety 06.01.2019 10:19 |  
        7 0

        Ono už se to částečně děje, ale dokázal bych si na jeho místě představit pár zajímavých hráčů. Každopádně největší radost mi udělá právě to, když v našem dresu Milan vstoupí do klubu ligových kanonýrů a pak bych mu dopřál nějaké to zahraniční angažmá. Třeba někde na Floridě nebo u protinožců.

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 06.01.2019 15:39 |  
          1 10

          nápodobně

  8. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 10:29 |  
    15 1

    Milane, veliké díky! Doufám, že tý stovky dosáhneš už teď na jaře a zůstaneš ve Slavii i po skončení kariéry. LEGENDO!

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 06.01.2019 15:41 |  
      1 15

      klidne ať jde hrát v lete na 2 roky do emiratu a vrati se do sks treba nekam k mladeznikum. tohle je to nejvic co mlady kurata motivuje, videt a byt pod nekym jako je skodak.

  9. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    Snivec     před 6 lety 06.01.2019 10:34 |  
    8 0

    Dobra zprava, vubec si neumim predstavit, ze by Milan hral u nas v jinem klubu a legend bychom si meli vazit. Na druhou stranu doufam, ze bude hrat skutecne ten nejlepsi. Mame tri cistokrevne hrotaky, tak at se o to jedno misto poperou.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 06.01.2019 16:04 |  
      2 21

      skodak je legendou uz ted a urcite se dostane do sine slavy slavie. v cesku jinde hrat nebude, ale preji mu dva roky nekdy v emiratech, pokud na to jeste trochu bude mit. na ceskou a evropskou ligu uz to neni.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Jakob     před 6 lety 06.01.2019 19:05 |  
        19 3

        Já bych ti zase přál rok nebo dva na jiné diskuzi (RB, idnes....) pokud na to budeš mít. Protože na SN už to není!!! Takový je život..

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 06.01.2019 20:06 |  
          0 15

          ??

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            kalex     před 6 lety 07.01.2019 14:54 |  
            3 1

            Co z toho, co ti kolega napsal, nechápeš???

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                kalex     před 6 lety 07.01.2019 20:25 |  
                1 2

                Už jsem zvažoval, že bych si zase nechal napálit naschvál žlutou. Boha jeho, kde ti pitomci mají hnízdo??? Jedno vemeno přestane diskuzi zaplivávat, no just musí nastoupí další.
                Jako já nikomu neberu jeho názor, ale pokud to opakuje stále a znova....

  10. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    slaviator     před 6 lety 06.01.2019 10:39 |  
    4 0

    Největší radost z toho má určitě Ozzy2...

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      Gillan     před 6 lety 06.01.2019 11:00 |  
      9 54

      Mě je to fuk, je to škoda pro všechny fanoušky, že útočník opět nebude, já už se s tím neroztčiluju, nechám tomu volný průběh, on se znemožní sám.Někomu holt ty jeho penalty ke štěstí stačí.Až se zraní Stoch, nebo Zmrhal, nebo nedejbože oba dva, jsem zvědavej, kdo bude dávat góly ze hry.Škoda určitě ne.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Boss82     před 6 lety 06.01.2019 11:20 |  
        30 3

        Jedinej, kdo se tu pravidelně neustále znemožňuje, jsi leda tak ty sám.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        malan (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 11:34 |  
        14 1

        tvl :D

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        kalex     před 6 lety 06.01.2019 11:40 |  
        15 1

        Když je ti to fuk, tak aspoň blbě nepindej.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Eluin (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 11:49 |  
        2 2

        Proč by nemohl?

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 11:51 |  
        33 1

        Děkujeme za komickou vložku, největší šášulo, ale teď už prášek, teplou/studenou a hybaj do klece.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        kalex     před 6 lety 06.01.2019 13:25 |  
        4 0

        Tak nám ten rok pozitivně začíná, že?

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        sicilianbrno     před 6 lety 06.01.2019 14:37 |  
        9 3

        Koukam, že po JS je tu dalši Škoduv "fanoušek", kterej si rve vlasy na hlavě pokažde, kdy da Milan gol....vzpomenu si na tebe na jaře :-)

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 06.01.2019 15:56 |  
          3 22

          predpokladam ze v demokraticke spolecnosti jsou povoleny i jine nazory, i kdyz se to nelibi. radeji dej nejaky nazor nez plytke komenty

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            Kukič     před 6 lety 07.01.2019 15:53 |  
            1 4

            řekl Sláva volič SPD :)

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Arya     před 6 lety 06.01.2019 15:12 |  
        14 1

        Chytráku,to přece nejde vědět takhle dopředu.
        Věštění z křišťálový koule paří do chráněnky.

        A Milan nedává góly jen z penalty...ale to se hýkajícímu oslovi vysvětluje těžko.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            před 6 lety 06.01.2019 15:53 |  
        5 27

        tak jen fanousek omaneny vysledky nevidi nebo nechce videt ze je skodak za zenitem. ale zas souhlasim s tim ze pro jaro lepsiho hrotaka nemame. pokud chceme urvat chl, protrebujeme rvaveho utocnika, s dobrou technikou, ktery bude pasovat do trpisovy hry. milan je je preci jen typ ala silhavy, sebrat nakop hlavou na nabihajiciho zaloznika a snazit se pak ve vapne vyhrat dalsi hlavu. to ted je prekonany styl.

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          kjandourek (admin)     před 6 lety 06.01.2019 17:02 |  
          10 8

          Velký kulový "za zenitem"... prostě jenom měl na podzim nějaký zranění... 30-35 let jsou nejlepší fotbalový roky, to ještě člověk fyzicky stačí těm mladejm lumpům, ale už má dost zkušeností...

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                před 6 lety 06.01.2019 17:20 |  
            7 22

            ja mam zkratka jiny nazor, chodim na slavii 35 let a vidim co se deje na hristi. podůe MEHO opakuji MEHO nazoru je Milan za zenitem. na jare si svoje odehraje ale pak musi prijit nekdo novy, nova krev, 8 let je moc.

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              JS (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 17:34 |  
              5 16

              S TVYM nazorem se plne ztotoznuji. Zaroven chapu fanousky, kteri by nejradsi svou klubovou legendu podepsali na dalsich sest let nehlede na jeho vek. S tim se, Slavo smir. Neni tomu tak davno, co tu par lidi prezentovalo nazor, ze Dusan Uhrin ml. je nevyhovujici v pozici trenera kvuli nekonkurenceschopnemu fotbalu atd. a zbytek mel nazor opacny. To same se Silhavym o rok pozdeji. Obecne fanousci jsou v tomhle „pomalejsi“ a nez dojdou k tomu, ze je potreba nejaka opodstatnena revoluce v kadru, tak to trva..

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                Jachym     před 6 lety 06.01.2019 17:49 |  
                18 4

                Je to tak, na rozdíl od "pomalejších" kolegů jsi naopak rychle pochopil a zcela seriózně navrhoval, že je třeba vyměnit téměř celý kádr (podobně jako letenští rivalové, jejichž posily včetně Štetiny jsi velebil) a začít u Jardy Zmrhala, kteréhos posílal na hostování do Jiren...:-D

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                      před 6 lety 06.01.2019 18:03 |  
                  4 19

                  nevidim zadny smysl tady demagogicky davat jako argument co kdo vcera nebo predevcirem rekl. ja jsem taky starou poslal vcera do p.elhrimova dneska jsme zas kamaradi. napriklad zmrhyho jsem kritizoval posledni 2-3 roky, ted treba musim uznat, ze ten kluk ma poro slavii hodnotu. o erbeckach se nema smysl bavit tady u nas, a uz vubec ne s nimi argumentovat. Tim chci jen rici, ze cas neni konstantni velicina, plyne, v case se veci vyvijeji (dukaz napriklad je ze treba ty starnes) a s tim souvisi i zmeny nazoru, ktere reaguji na ten vyvoj. je to normalni a prirozene a demagogicke plky typu ze 2 lety jsi rekl ze stetina je super kauf akorat ukazuji na nevyzralost osoby, ktera toto napise.

                  • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                    Jachym     před 6 lety 06.01.2019 18:15 |  
                    12 2

                    Díky za filozofickou a psychologickou osvětu a rady do života. Ano, čas a vůbec vše plyne (panta rhei, Sokrate?:-), a právě proto by se dospělý člověk měl poučit. Některé výroky totiž zůstávají hloupé (politicky korektní mluvou podivné) v době vyřčení i kdykoli potom. Příkladem budiž třeba jmenovaný Jarda Zmrhal (respektive neuctivé a trapné komentáře o něm) nebo návrh na rozprášení kádru, který přišel v době, pokud se nepletu, když jsme byli v tabulce druzí... No a samozřejmě Milan Škoda si také užil do kolegy JS své...

                    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                          před 6 lety 06.01.2019 18:34 |  
                      1 21

                      jak dedecek hribecek- "nic jsi nepochopil ivane" ... noc nic, tvuj nazor respektuji, ale nesouhlasim s tim

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  Boss82     před 6 lety 06.01.2019 19:13 |  
                  6 1

                  +1:-)

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 20:13 |  
                  1 8

                  Ano, pokud bychom se skokově chtěli přiblížit úrovni průměru EL (Marseille, Sporting, Shakhtar atd.), tak by to potřeba bylo. Ale doputujeme tam i pozvolný m vývojem, akorát to bude trvat déle.. A v létě jsem to říkal proto, že přípravné zápasy pod JiT byly pěkně nahovno a po tom nemastném neslaném jaře to vypadalo dost beznadějně.

                  • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                    martyni (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 14:42 |  
                    1 0

                    My jsme se ale dostali do lepsiho prumeru EL, aniz bychom vymenil cely kadr, jak jsi navrhoval. To naopak udelali ve sparte a zjistili, ze to nejde..

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.01.2019 18:47 |  
                15 5

                Vy máte velkou výhodu v tom, že každý hrac jednou opravdu za zenitem bude... takze kdyz to budete opakovat dostatecne dlouho, tak se to jednou stane pravdou.... A v tu chvíli muzetejako vizionáři jasat: "Je za zenitem! Já to věděl už před deseti lety!"...

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                      před 6 lety 06.01.2019 18:51 |  
                  4 19

                  pryč s demagogií!

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 20:08 |  
                  4 9

                  Ale on už za zenitem objektivně je.

                  • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 06.01.2019 20:19 |  
                    8 2

                    A tu objektivitu určuje kdo? Já vnímám, že na podzim byl zraněný... do té doby hrál úplně normálně v pohodě... A po zranění to nikdy nejde úplně hned dobře... po přípravě může být zase před zenitem...

                    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                      Jachym     před 6 lety 06.01.2019 20:30 |  
                      8 1

                      Už jsme dál. Po přípravě bude před Genkem...:-)

                    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                      Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 12:20 |  
                      3 2

                      objektivně to určují čísla a i ta zvyšující se četnost zdravotních problémů. Asi i sám Škoda ví, že vrchol kariéry má už za sebou.
                      Samozřejmě to neznamená, že je už k ničemu. Sám dělá všechno proto aby ta křivka klesání byla co nejplošší. Je to na něm jestli se udrží ve Slavii tak aby dostal ještě další smlouvu. Lehké to mít nebude.

                      CR7 taky hraje pořád skvěle ale už je za svým zenitem. Ještě stále může x let být mezi top fotbalisty světa ale se svým nejlepším "já" se už rovnat nemůže.

                      To, že je někdo za zenitem, neznamená, že je odepsanej.

                      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 07.01.2019 14:49 |  
                        2 1

                        takže třeba van Buren už je za zenitem, což určuje fakt, že byl v roce 2018 dvakrát vážně zraněn? Nebo Hromada?

                        Chápu, jak to myslíš, ale třeba já jsem svůj nejlepší fotbal začal hrát po 33.narozeninách... to byly dva roky jako víno - pak jsem si přetrhnul křížáky a v 37 jsem začínal znovu.... A samozřejmě v té chvíli už to na ten vrchol zpátky nešlo...

                        Ale mě prostě přijde, že fotbal není matematika, abych řekl: "teď ten graf výkonnosti půjde nahoru, tady je zenit a teď už to bude jenom klesat..."
                        Ta forma je mrška kolísavá a každý hráč může ze sebe ještě do nějakých 35 let vymáčknout více, než dokázal o dva tři roky dříve... stačí vydržet zdravotně, tj. dávat tomu tělu, co potřebuje, správně jíst, správně rehabilitovat... a klidně se můžeme i u Škody dočkat lepší sezóny, než měl v roce 2016/17...

                        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                          Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 10.01.2019 09:51 |  
                          0 0

                          Ano sleduji Slavii, takže vidím jak se vyvíjí Škodova forma a nezlepšuje se, v lepším případě bych řekl, že stagnuje. Takže si opravdu dovolím říct, že už je za svým vrcholem.
                          Ovšem nikde neni psáno, že se na něj nedokáže ještě jednou na nějakou dobu vrátit nebo ho dokonce překonat ale já bych si na to nevsadil ani 10Kč

                          MvB nebudu soudit, protože toho prostě moc nenahrál. Takže těžko říct, jestli se zlepšoval nebo zhoršoval. Bude mu teprve 27, takže si myslím, že je ještě brzo soudit jestli měl svůj vrchol nebo ne. Ale pořád pro něj hraje k dobru těch 5 let na Milana a pokud mu bude držet zdraví tak u něj bych si klidně vsadil, že svůj vrchol ještě mít bude. Ale rozhodně si netroufnu říct, jestli jeho vrchol bude lepší nebo horší Škody, na to opravdu nejsem kvalifikovaný.

                          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 10.01.2019 10:15 |  
                            1 0

                            Z mé strany to byla reakce na to, že na to ukazují i častější zdravotní indispozice...

                            Mick je zajímavý hráč, který na sobě neskutečně dře a pokud je ve stoprocentní kondici, tak je týmu platný... Z mého pohledu jej limitují fotbalové vlastnosti, které se nedají naučit... periferní vidění a přehled.. On je buldok - vezme balón a jde, vletí do všeho... Míval velké problémy s tím, že najednou narazil na lajnu a teprve v tu chvíli zvedl hlavu a začal koukat kde je a co by se dalo udělat - podobné to bylo, když narazil na gólmana... kolikrát to napálil do něj, protože už nestačil zvednout hlavu a něco vymyslet..

                            I v tom se dokázal zlepšit - určitým zlomem byl zápas s Nice - od té doby dokázal dávat i pohledné góly, kdy přehodil gólmana a tak podobně... což podle mě souvisí s tím, že byl u míče včas a měl tu chvilku na to, aby po zpracování koukl co dělá gólman... možná to jsou zkušenosti... Asi to nikdy nebude hráč podle mého gusta, ale věřím, že i po zranění bude mít Slavii co dát...

                            Zvláště proto, že trenér o něm prohlásil, že těsně před tou zlomeninou byl v životní formě :-)

                      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                        Jachym     před 6 lety 07.01.2019 14:52 |  
                        2 2

                        Chtěl bych být za "zenitem" a mít podle lékařských měření tělo maximálně výkonného dvacetiletého mladíka...:-)

                        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                          Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 10.01.2019 09:56 |  
                          0 0

                          být za zenitem neznamená být na to špatně. Nevim proč to všichni chápu tak negativisticky...
                          Když řeknu například o 30 leté modelce, že už je za vrcholem své krásy a tedy kariery, tak to přece neznamená, že se z ní stala hnusná ženská. Protože pravděpodobně to pořád bude velmi p***ná žena atraktivnější než 80% jejich vrstevnic.
                          To, že Milan je (nejspíš) za svým maximem a přesto je pořád nadprůměrný úročník je pro něj spíš plus než mínus.

                          Nebo Danny, když k nám šel tak už byl dávno za svým zenitem a přesto v naší lize vyčníval kvalitou a technikou.

                          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 10.01.2019 10:07 |  
                            1 0

                            Ano, je možné, že jsme na tenhle výrok zbytečně citliví... ono to může být tím, že tady to výrokem "za zenitem" nekončí, ale většinou pokračuje, že už ho musíme posadit na lavičku a hledat náhradu - proto ty negativní reakce... i Bican byl po třicítce za zenitem... a přesto sázel gól za gólem :-)

                            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                              Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2019 08:40 |  
                              0 0

                              Ano na tom se shodneme. Jestli Milanovi bude vyhovovat styl, kterým budeme hrát klidně může dát 10 golu za sezonu jako nic, když zafunguje všechno ideálně tak i 15, protože zakončovat snad jen tak nezapomeneš. Ale nemyslím si, že se bude zlepšovat. Ale hledat útočníka musíme, protože to co jsem napsal je tak pro letošní a příští sezonu. Jestli se Slavia posune tak má se má posunout tak pak to u Milana na útočníka číslo 1 prostě nebude.

                              A i na příští sezonu budeme potřebovat kvalitu do útoku sehnat.
                              1. máme prostě smůlu a zrovna útočníky máme slušně zdravotně pokosené. Tecl - out, MvB se vrací a teprve se uvidí jak na tom bude. Mešanovič to samé. Popravdě Murisovi nevěřím, a MvB věřím je trochu více, že budou mít alespoň na ligu.
                              2. Hrajeme čím dál více zápasů - liga je delší, v pohárech snad taky budeme pravidelně do jara. A taky velká část našich hráčů má ještě repre. Takže nejde spoléhat na jednoho až dva hráče.

                              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                                kjandourek (admin)     před 6 lety 11.01.2019 08:42 |  
                                0 0

                                Jo, s tím se nedá nesouhlasit :-)

                          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                            Jachym     před 6 lety 10.01.2019 10:19 |  
                            0 0

                            Jenže Ronaldo za zenitem opravdu není, viz vyjádření lékařů a hlavně jeho výkony v Juventusu. Je tedy stále v zenitu. Danny byl před příchodem do Slavie velmi dlouho v Zenitu, ale když přišel k nám, byl už skutečně za zenitem.

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                Hanzwalter     před 6 lety 06.01.2019 20:53 |  
                5 0

                To JS: myslim si, ze mas v plno vecech co sem vseobecne pises pravdu, ale vetsina lidi tu ma problem s tim, ze to prezentujes moc tvrde a zaryte si za svym nazorem stoji ikdyz je vidno, ze je mimo, ale proc ne.... Kazdopadne Skoda je stary a nema takovou formu co driv, ale myslim si, ze nam bude jeste platny a ze i za sluhy si novou smlouvu zaslouzi a ze v kabine je lidr a ma srdce na spravnem miste. Dokonce si myslim, ze ma sebereflexi a kdyz bude citit, ze Slavii uz nic neda, ze to polozi sam.

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 00:32 |  
                  0 2

                  Vsak rikam to samy – do kabiny urcite platny clanek. Jen bych na nem nestavel hru, zvlast ne v Evrope nebo proti silnejsim, rychlejsim souperum.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Hanzwalter     před 6 lety 06.01.2019 16:41 |  
        17 0

        Nemam u Skodaka ruzove klapky pres oci, ale takovy koment si nezaslouzi.... a odmakal a treba jeste odmaka za SKS more zapasu a souboju a nevykaslal se na nas. Je to srdcar co ma sesivane srdce, tohle presne chybi impotentum z druhe strany reky. Srdcar!

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 06.01.2019 16:55 |  
          2 25

          erbecka bych vubec tady nepletl do diskuse, to je odpad. ale bavime se o slavii a jejich hracich. jedno ti reknu - mit klapky na ocich je cesta do pekel, to jsem si overil i v soukromem zivote.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.01.2019 18:44 |  
            13 3

            No zaplať pánbůh, že ty a klapky na očích, ti vůbec nejde dohromady.. člověk s klapkami na na očích by třeba řešil každý minus.... A to se tím pádem Tebe vůbec netýká... Ty přece víš, co je v životě důležité...

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  před 6 lety 06.01.2019 18:52 |  
              3 21

              vím. to si piš.

  11. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 06.01.2019 12:53 |  
    8 0

    Legenda.. Skvela zprava,verim,ze nejlepsiho strelce ligy jeste ziska..

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 06.01.2019 15:45 |  
      4 23

      neziska. komlicenko jen nedostizny, milan da to kilečko - snad - a pak bych byt jim v nejlepsim odkracel na 2 roky vydelat penize a vratit se trenovat jako legenda nasi mladez

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      slaviator     před 6 lety 06.01.2019 17:04 |  
      3 15

      Vůbec nevíme na kolikátý pokus to bylo natočené, kolik neúspěšných pokusu bylo předtím, bůhví zda se při tom nezranil a při zápase, při zápase by se mu to nepodařilo...

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        kjandourek (admin)     před 6 lety 06.01.2019 17:10 |  
        6 4

        Jistě a každý fotbalista tohle dělá na počkání... :-)

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 06.01.2019 17:21 |  
          4 24

          na treningu? to i van kessel

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.01.2019 18:50 |  
            6 1

            No jasně... Já si něco podobného stříhnu každé ráno, jenom co vylezu z postele...

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  před 6 lety 06.01.2019 18:55 |  
              3 21

              ja jo, divil by ses. ty treba ne, ale ne kazdy na to ma. ja treba jo. se synem ti trenujeme 3 tydne

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              Kenny     před 6 lety 06.01.2019 19:52 |  
              8 7

              Nechci to nějak negovat, bylo to pěkný. Ale od A třídy tohle střihne minimálně pět lidí z každýho mančaftu.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            Kukič     před 6 lety 07.01.2019 15:55 |  
            1 1

            V kolik teda na tom Xaverově ?

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          slaviator     před 6 lety 06.01.2019 17:53 |  
          3 1

          Každý kromě Škody, Necida a tak. Třeba takový Lafata, panečku!

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      Systém (host)     před 6 lety 06.01.2019 17:18 |  
      0 0

      Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic leden

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 12:14 |  
      12 7

      pánové, přestaňte se tu rozplývat nad tím co dělá úspěšně na treninku polovina dorostenců v krajském přeboru. I ten nejhorší ligový fotbalista má míč u nohy každý den a ovládá ho tak, že na treninku, když ho nikdo neatakuje udělá nějakou kličku nebo zakončí přes hlavu. To opravdu není důkaz nějaké světové extratřídy a nadprůměrnosti.

      Já si pamatuju jak jsme na gymplu ve věku starších žáků tyhle prvky zařazovali (přes odpor profesora) do volejbalu. A to jsem nikdy žádný akrobat nebyl, takže mě se povedla tak každá 4. Kluci co hráli fotbal závodně to to měli přesně opačně :)

      Ale fakt to neni důkaz kvalitního potenciálu a kvality fotbalisty. Však taky dneska se nikdo z nás tím fotbalem neživý a KP byl náš strop. Ale patičky, núžtičky, zidanovky a další běžné triky jsme uměli všichni.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        kjandourek (admin)     před 6 lety 07.01.2019 12:36 |  
        6 3

        Samozřejmě to ode mě byla trochu provokace... :-)

        Pobavilo mě, že se tohle objevilo na Twitteru přesně v tom okamžiku, kdy ho tady dva tři šikulové začali výrazně hejtovat...

        Já vycházím ze sebe a já tohle nikdy nedokázal... a ani jsme si nevšiml, že by tohle v klubech, kterými jsme prošel někdo dělal na každém tréninku... A nějak si ani nevybavuji, že by takovéhle kousky prováděli ostatní naši hráči - tedy že by visely na Twitteru, či jiných sítích podobné věci jiných hráčů...

        A když je tedy udělá každý dorostenec - mohl bys nějaké poslat?

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          Jachym     před 6 lety 07.01.2019 12:41 |  
          2 4

          Já to tedy dotáhl jen do krajského dorostu, ale také já jsem si o něčem podobném mohl nechat jen zdát a pamatoval bych si, kdyby toto předváděl některý ze šikovnějších spolužáků.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            JS (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 13:26 |  
            4 8

            Proto je ten fotbal v Budějovicích nejspíš v takový řiti...

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              Jachym     před 6 lety 07.01.2019 14:25 |  
              1 2

              Už se přece jen blýská na lepší časy. Zázemí pro A-tým včetně stadionu i tréninkové centrum mládeže (fotbalová akademie) jsou už teď na prvoligové úrovni.

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              kjandourek (admin)     před 6 lety 07.01.2019 14:42 |  
              4 1

              Fakt úroveň fotbalu v Budějovicích visí na tom, jestli někdo z Jáchymova ročníku uměl nůžky?

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                Jachym     před 6 lety 07.01.2019 14:50 |  
                5 2

                Musím se přiznat, že jsem se tomu upřímně zasmál. Takový humor mám rád, i když je zrovna na můj účet. Kromě toho jsem žádná hvězda jako třeba kolega Slava opravdu nikdy nebyl...:-D

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 07.01.2019 14:56 |  
                  1 1

                  Ale to já taky... jenom mě vždycky ještě baví dotáhnout to do doslovné absurdity ;-)

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            donford     před 6 lety 07.01.2019 17:16 |  
            3 0

            Já jsem do dotáhl jen fotbalové klání uličních jedenáctek na stadion Na Kotlářce v Praze 6, ale heč, zase jsem měl na ruštinu brankáře Slavie Alexeje Bokšaye a ten mi dal občas na přání mé matky svou hroznou tlapou facku. (pane učiteli, škoda každé rány, která padne vedle). A taky jsem jednou seděl jako kluk hráči Slavie Jirkovi Peškovi na lavičce v Edenu na klíně!

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 07.01.2019 15:25 |  
          3 14

          každý kdo má jiný názor než je tvůj, tak hejtuje. zajímavá úvaha .....

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            Systém (host)     před 6 lety 07.01.2019 15:32 |  
            0 0

            Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic leden

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            kalex     před 6 lety 07.01.2019 21:20 |  
            8 1

            Potkali se u Kolína.
            Pojďte pane, budeme si hrát.
            A na co? Na pitomce!

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 10.01.2019 09:45 |  
          1 0

          Vzhledem k tomu, že se bavím o době před více jak 15 lety (a pro mě asi před 20 kily), tak ne opravdu to na Twitteru neni a dochováná videa nemám.
          Jestli šel za těch 15 let mládežnický fotbal tak dolu, že ani dorostenci nezvládají na treninku udělat nejprofláklejší triky, tak pak OK a můžeme děla hurááááá.
          Beru to prostě svojí optikou co jsem viděl ve své bublině a my prostě měli fotbal a balon rádi a blbli jsme pořád. Nejen na hřišti ale i ve třídě, na chodbách, venku na plácku před školou, na autobusáku. Na třídních výletech jsme si občas kopali i na pěších výletech (to teda bylo většinou velmi rychle zaraženo... :/ ). Zidanovku jsem trénoval pořád do zblbnutí, uměl jsem ji s balonem, s tenisákem a v podstatě s čímkoli kulatým velikostí mezi tenisákem a fotbalovým míčem. A nejen já. Já patřil k těm méně šikovným.
          Tak nějak čekám, že když někdo dělá fotbal profesionálně, že ho dělá se stejnou láskou jako jsme ho dělali mi ale asi se pletu. Možná proto Škoda "vyčnívá" je jen o rok starší tak třeba to měl stejně a na rozdíl od většiny z nás nebyl línej makat i fyzičku tak to dotáhl až do Slavie. A dneska už mlaďoši dělaj jen to co po nich chce trenér a nic víc se sami neučí.... nevím nesleduju mládež co jsem přestal hrát....

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            kjandourek (admin)     před 6 lety 10.01.2019 10:03 |  
            0 0

            No tak jsem Tě chtěl trochu pozlobit :-)

            Johan Cruijf říkával, že když jsi takovýhle míčový kouzelník, tak máš jít do cirkusu a ne se cpát na fotbalová hřiště, protože fotbal je o něčem jiném :-)

            Ale trochu vážněji: vezmi si, že Slavia si nahrává i tréninky a když se něco povede, tak to šoupne na Twitter... Nevím, jestli je to správné, ale taková je doba... ze soustředění víceméně každý den alespoň jedno video... a jako "nůžky" jsem tam snad nikdy neviděl... a co si budeme povídat, tohle dělá kde kdo, takže jsem čekal, že kdyby to bylo opravdu tak časté a jednoduché, tak se to dá snadno najít....
            Taky jsem to zkoušel, ale když si zadám do googlu, nebo i rovnou na youtube "nůžky"... dostanu obrázky a záběry dvoubřitého ručního nástroje... a podobně úspěšný jsem byl i při hledání střely přes hlavu - dostal jsem k dispozici buď záběry na nějakou povedenou střelu, nebo na zajímavou hlavu... Z toho tak nějak soudím, že to zase až tak běžná věc není :-)

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 11.01.2019 08:31 |  
              0 0

              Hele asi neumíš hledat :P tady celekem slušně "nůžkují" dva malí kluci doma na dvorku ;o) https://www.youtube.com/watch?v=ecn8U9QsYRI

              Ono samozřejmě těch videí z treninků moc neni, protože si to prostě málo kdo dovolí. Protože ta slova JC jsou pravdivá, zápas vyhrávají jiné věci. A to je přesně to proč nehodlám kohokoli bezmezně obdivovat jaké umí finesy na treninku. Mě zajímá co umí v zápase. U útočníka je 1000x důležitější pohyb bez míče a schopnost přesně zakončit. Navíc je otázka kolikrát to Milan zkusil než se mu povedli takový pěkný :)

              Ale věř mi, že kdybys vzal celej kádr a udělal challenge tak bys viděl, že to zvládnou všichni cca stejně s podobnou úspěšností.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 13:28 |  
      8 1

      A je to vůbec Škoda? Kdo ví, jestli třeba nenatřeli Olayinku vápnem... :-)

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Dr. Fe1     před 6 lety 07.01.2019 15:17 |  
        1 19

        To je vtipné.
        cha cha cha,
        tuze vtipné,
        cha cha cha,
        odpusťte mi,
        cha cha cha,
        že se směji,
        cha cha cha cha !

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Jachym     před 6 lety 07.01.2019 15:22 |  
        2 1

        A nezvedá se Olayinka po gólu z lavičky uprostřed hrací plochy?

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          Dr. Fe1     před 6 lety 07.01.2019 15:29 |  
          0 15

          Co to melete ? Uprostřed hrací plochy není lavička, ani Lavička.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      chrobak     před 6 lety 07.01.2019 15:21 |  
      15 1

      Podle počtu příspěvků jsem byl zvědavý, co se zde tak zajímavého diskutuje. Ale kvalita diskuse, co se tu rozhořela včetně poměřování pindíků by si zasloužila přesunutí do vlákna do chráněnky.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Dr. Fe1     před 6 lety 07.01.2019 15:30 |  
        1 20

        Jako obvykle, o legendě se nesmí říct nic kritického, ani to že je za zenitem, i když je. A tak je celá diskuze založená na nadávání těm co mají realistický názor.

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          kjandourek (admin)     před 6 lety 07.01.2019 15:35 |  
          9 1

          jako obvykle... jak s Vámi někdo nesouhlasí... Tak vy máte pravdu protože Váš názor je jediný realistický... a všichni co s ním nesouhlasí, tak Vám nadávají a jsou oškliví anonymní mínusáři...

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            Dr. Fe1     před 6 lety 07.01.2019 15:40 |  
            1 14

            Realistické je, že v měřitelných hodnotách, tedy v gólech a v počtu šancí, nedosahuje současný Škoda ani zdaleka toho co před 2-3 lety. Všechno nasvědčuje tomu, že je za zenitem. Bohužel. Ale to se tady nesmí říct, protože je to svatokrádež a přímá výzva k lynčování.
            Jinak já bych si taky přál , aby se po zranění opět dostal do bývalé nejlepší formy a dával gól ze hry na dva zápasy, ale bohužel to není moc pravděpodobné.

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              kjandourek (admin)     před 6 lety 07.01.2019 16:11 |  
              7 1

              Psal jsem to tu níže, ale zopakuji to: Vycházím samozřejmě ze svých zkušeností (jako asi každý)... a já jsem svůj nejlepší fotbal hrál mezi 33. a 35. rokem věku.... Vy pořád berete fotbal jako matematiku: Do tohodle roku to jde nahoru, tady je zenit a od tohodle roku už to bude jenom horší....prostě graf, jako když ohříváte vodu...
              To může fungovat u jasně měřitelných veličin, ale fotbalová forma je proměnlivá... hráč mezi 20. a 35. rokem klidně může zažít nejlepší sezónu ve dvaceti a nebo taky ve čtyřiatřiceti... a to nemluvím o tom, že ta horní hranice se stále zvyšuje... Milan byl na podzim zraněný... takže ano, souhlasím s tím, že v gólech a v počtu šancí podzimní Škoda nedosahuje toho, co před dvěma lety... ovšem na rozdíl od Vás hráče neodepisuji, protože si myslím, že by po absolvování zimní přípravy klidně mohl opět na ten svůj "zenit" dosáhnout...

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                Dr. Fe1     před 6 lety 07.01.2019 16:18 |  
                2 9

                Já taky nikoho neodepisuji a přál bych si, aby se do formy vrátil. Ale nepovažuji to za pravděpodobné - i když je to trochu věštění z křišťálové koule, je fakt že zas tak starý není, takže se rád budu mýlit. realisticky ale budu považovat za úspěch i to, když se dostane zpět alespoň částečně.

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 07.01.2019 16:20 |  
                  2 1

                  No vida... tak alespoň trochu se shodneme :-)

                  • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                    Dr. Fe1     před 6 lety 07.01.2019 16:26 |  
                    0 13

                    Kdybyste si sundal černé brýle, tak byste to viděl od začátku.

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  p!erreCORE     před 6 lety 08.01.2019 12:04 |  
                  1 2

                  ode mně máš dneska už asi třetí plus, brachu

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 16:30 |  
              7 2

              Realisticke je to, ze Skoda se muze vratit na sve cisla z nejlepsich sezon ale taky nemusi. Realisticke je v tomto zhodnoceni vzit v uvahu, ze toho tuto sezonu dost promarodil. 4 ze 6 bodu udelal pred svymi zdravotnimi problemy. Realisticke je samozrejme take to,ze ho s postupujicim vekem tyto problemy budou potkavat casteji. Ale ani to neni zadna jistota. Kazdopadne odsoudit definitivne hrace, navic na zaklade jedne pulsezony ovlivnene zranenim,k tomu, ze uz se nedokaze vratit do sve nejlepsi formy? Tomu se rika pesimismus.

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 01:45 |  
                0 4

                Nikdo nikoho definitivně neodsoudil, tak mi nepodsouvejte něco, co jsem nikde nenapsal.

                1) Navíc ta klesající tendence Škodovy formy je bohužel dlouhodobější. Nejen tato sezona.

                2) To že je pravděpodobně za zenitem, neznamená že nemůže být platný. A to že tohle píšu neznamená, že ho odsuzuji.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        kjandourek (admin)     před 6 lety 07.01.2019 15:33 |  
        3 2

        Tak s tím ještě počkej - zjistíme, kdo ho má to.... nebo radši ne :-)

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          p!erreCORE     před 6 lety 08.01.2019 12:06 |  
          0 0

          jako miminko, padesát cenťáků a dvě a půl kila :)

  12. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    Dr. Fe1     před 6 lety 07.01.2019 15:54 |  
    4 17

    Otázka je, jestli je tady tolik lidí tak nerealistických, že věří, že má Milan Škoda ještě vrchol kariéry před sebou a nebo jestli tady tolik lidí neví co je to zenit a co to znamená být za zenitem.
    Za zenitem jsou totiž pravděpodobně například i Ronaldo s Messim a neznamená to, že by je už nikdo nechtěl do týmu a že by měli skončit.
    Spíš ale spousta lidí není ochotna vůbec snést jakýkoliv jiný názor než hýkavě oslavný a nekriticky kladný.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      slaviator     před 6 lety 07.01.2019 15:57 |  
      8 0

      Chtěl bych být za zenitem jako CrRonaldo...

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Dr. Fe1     před 6 lety 07.01.2019 16:19 |  
        4 16

        Kouzelník mávnul kouzelnou hůlkou a slaviator se proměnil v homosexuála za zenitem :-)

        (nic ve zlém) :-)

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          pehacko     před 6 lety 07.01.2019 16:44 |  
          9 0

          to by byl spatny kouzelnik, kdyby po kouzlu zustalo vse stejne...

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      pehacko     před 6 lety 07.01.2019 17:05 |  
      4 2

      ja si treba myslim, ze je legenda milan skoda stale na vrcholu sil a po dobre priprave, bude nas utocnik cislo jedna pro jarni cast... potrebuje se golove chytit, klidne nejakou smudlou a tu stovku dotahne jeste v roce 2019...

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Stoormzender     před 6 lety 07.01.2019 17:41 |  
        6 0

        Nějak tak to vidím také, samo, že výbušnost jde dolu, ale Milanovo charaktericstické silné stránky jako je síla, vyhledání prostoru ve vápně a taková ta "gólovost" podle mě nejsou zas až tak závislé na věku. Jediné, čeho se bojím je, aby zranění nepřicházela častěji a častěji. Ale zase doteď mi nepřišel jako nějaká skleněnka, tak snad to bude OK.

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 07.01.2019 17:45 |  
          1 13

          k tomu bych podotkl ze hrajeme jiny fotbal, kde potrebujeme technickeho a rychleho utocnika. s dobrym vyberem mista. na centry do vapna po rohu nebo standartce mame navic vysoky stopery. Milan velky technik nikdy nebyl, i kdyz se povedlo dat par peknych golu. Rychlostne ale na tom nebyl ted moc dobre a otazka je zda se to zlepsi.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            Stoormzender     před 6 lety 07.01.2019 18:01 |  
            3 0

            Tohle mi přijde pořád dokola, rychlí jsou pro mě Teclík a Mick, jaké jsou plány s Olayinkou nvm, ale já si protě myslím, že černej 190 cm vysokej útočník, kterej každýmu frnkne, zbourá, při tom bude dělat přešlapovačky a dávat každej zápas hattrick neexistuje.

            Taky mám radši klidně menší hráče, kteří jsou extrémně rychlí a techničtí a přitom góloví (typ Dybala nebo Kun), ale vidím v nich celosvětově největší vzácnost a moc nevěřím v takový příchod. Ale zrovna ten Ola mi takovej přijde, jen v tom zase vidím spíš křídlo a ne takovej ten sniperskej instinkt - zatím :)

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              p!erreCORE     před 6 lety 08.01.2019 12:09 |  
              0 0

              to já preferuji hráče jako je Zlatan Ibrahimovič, vysoký s dynamitem v noze a stehny jako bejk..

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              p!erreCORE     před 6 lety 08.01.2019 12:10 |  
              1 2

              ale mínus sem ti nedal :)

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                Stoormzender     před 6 lety 08.01.2019 12:22 |  
                3 0

                Ufff....já už byl úplně vorosenej :))) a máš za tu plusko!!!

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 07.01.2019 17:41 |  
      2 15

      presne tak, jedine co jsem napsal o skodakovi, ze si myslim, ze je za zenitem a pak tady jakysi admin mne za to lyncuje a dokonce zcela nepravdive hejtuje (tady to slovo patri). k tomu se prida par hykalu. uz bych to nechal byt. jen bych dale upresnil, ze pouziti souslovi "hrac je za zenitem" znamena, ze v tomto pripade hrac z meh pohledu ji vrcholu dostahl, nema kam rust a jeho vykony pomalu ale jiste bud budou uplne stagnovat nebo budou klesat a to zcela prirozene a logicky.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        pehacko     před 6 lety 07.01.2019 17:47 |  
        6 0

        dle tveho tedy “za zenitem” = dle naseho “na vrcholu sil” ?

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 07.01.2019 17:56 |  
          3 10

          ja nehejtuju tvuj (vas - asi mluvis za nejakou sirsi skupinu) nazor. pokud si nekdo mysli, ze je na vrcholu sil ok. je to nazor, ktrery ma stejnou hodtu jako muj- tedy je to nazor. nebudu te - vasi skupinu - preci tady zesmesnovat jako nekdo.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            pehacko     před 6 lety 07.01.2019 18:01 |  
            1 1

            “naseho” myslim sebe a wulfa a nase dlouhe pindoury...

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  před 6 lety 07.01.2019 18:07 |  
              2 8

              tim se to vysvetluje, nevedel jsem ze jste dvojka

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                pehacko     před 6 lety 07.01.2019 18:13 |  
                2 0

                to je ale jedine co nevis!!!

                • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                      před 6 lety 07.01.2019 18:16 |  
                  2 7

                  ja vim vse krom tohoto, to mas naprostou pravdu.

                  • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                    pehacko     před 6 lety 07.01.2019 18:18 |  
                    4 0

                    davam plus, protoze mam pravdu!

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      bongor     před 6 lety 07.01.2019 17:54 |  
      6 1

      Ale tady doktore všichni víme,že už jsme za Zenitem.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        YuckFou     před 6 lety 07.01.2019 18:05 |  
        1 0

        Ne tak úplně. :-)

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 14:03 |  
      0 1

      Zenit.. to vim, u nich jsme nestastne prohrali a doma jsme je sfoukli jako svicku.. :)

  13. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    mudrc     před 6 lety 07.01.2019 17:27 |  
    5 4

    Souček prý včera odletěl ze soustředění do Prahy, ví zde někdo důvod cesty?

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 07.01.2019 17:35 |  
      2 16

      pokud se nezranil, tak mam obavy ze na nej prisel balik a jeho misto prevezme Alex..... z myho hejtovskyho pohledu by se mi o zdalo snad i lepsi, stejne by v lete zmizel a tym by si zvykal na nového clena. ale prd o tom vim, a vubec zda je pravda ze odletel

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Stoormzender     před 6 lety 07.01.2019 17:48 |  
        4 1

        Premierové plus :) jsem ale takovej rozpolcenej. Kdyby ho odted zastoupil Alex a titul bysme dotáhli, bylo by to lepší, že bysme šli do kvalifikací už s rozehraným novým DM (i když pro mě už ta jeho role úplně DM není). Ale vzhledem k tomu, jak na něm ta hra stojí, by mohl být taky pěknej průser. Ať tak či tak, jeho odchod mě bude mrzet buď hned nebo v létě, protože je mi sympatickej i jako člověk :)

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 07.01.2019 17:53 |  
          1 16

          suk je strasne skromnej az si myslim ze by mel byt vic rapl. jak prestoupi, tam ho budou mastit jemu konkurujici hraci. ja jsem ho nikdy moc rad nemel, ale te doby co je pod JiT jak v libe a ted, tak ma velkej progres. je videt, ze to je typ hrace, ze tam kde ma duveru, hraje v pohode a hra v defenzive na nem stoji. v repre jsem mel pocit, ze byl nervozni a ztoho plynuly nektery chyby, navic nedat z 3 metru gol jako proti slovakum mu taky na klidu nepridalo. uvidime, jeho odchod do zahranici je myslim na 100% bud ted nebo v lete.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            Martin 58     před 6 lety 08.01.2019 10:47 |  
            2 0

            Možná jsi nezaznamenal to, co už ani v současném fotbalu nelze nazývat trendem, nýbrž dávno ověřenou skutečností, a to, že už se hráči nemastí po nohách, a že takoví, kteří by to dělali, nejsou vyhledáváni. Prvotně je to o hře tělem a prostorovém vidění a hře "bez faulu". To, že se u nás v lize "mastí" a fauluje ostošest, nás nikam neposouvá, ale evropský a tím i světový fotbal se ve vyšších sférách hraje jinak.
            Takže nevidím, jediný důvod, proč by se Suk neměl uplatnit, vezmeme-li navíc v potaz, že z pozice defenzivního záložníka je extrémně nebezpečný směrem dopředu, a to jak při rozehrávce, tak i v zakončení, což jsou vlastnosti,
            které klasičtí defenzoři spíše postrádají.
            Viděl jsem teď zápas Real-San Sociedad a Casemiro hrál tak žalostně, že jsem si nevědomky hned na Suka vzpomněl a připojuji ještě tedy další vlastnost, a tou je stálost formy.
            Všechen ten komplex musí každý skaut, který hráče dlouhodobě sleduje, u Součka dobře vidět.
            Problémem při jednání o přestupu může být vyjednávající agentura, pro níž jsou dva přestupy (nejdřív za míň z Čech, později z dalšího klubu za podstatně víc peněz) finančně zajímavější, než jeden velký z české ligy.
            Osobně jsem přesvědčen, že Souček je připraven hrát i ve velkém klubu, možná v TOP 5 pěti největších evropských lig.

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              Jachym     před 6 lety 08.01.2019 12:12 |  
              0 1

              No, já kdybych viděl, že má hráč nějaký komplex, tak bych ho spíše nebral...:-)) Jinak ale Suk není žádný měkota. Před federálním derby Stochovi vzkázal, že pokud bude dělat problémy, že do něj bez okolků zajede...:-)

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              donford     před 6 lety 08.01.2019 13:34 |  
              1 0

              Martine, přesně na to samé jsem si vzpomněl, když jsem viděl v TV ten velmi matný výkon Casemira. Hned jsem ho provnával se Sukem. Ten kluk je opravdu chodící fotbalové zlato. A navíc dokáže zakončovat a především hlavou. Když to trochu přeženu, tak u nás by si v porovnání se Sukem Casemiro moc nezahrál.

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            donford     před 6 lety 08.01.2019 13:43 |  
            4 0

            Slavo, nemít "moc rád" Suka, to snad ani nejde. Je zajímavé, že jsi ho neměl rád už před jeho štací v Liberci, když vlastně v lize teprve pořádně začínal. To máš tedy velmi přísné měřítko! Zavrhovat mladého kluka či pochybovat o něm, sotva se rozjíždí. Naštěstí vzdor tobě a tvému negujícímu mínění se pěkně rozjel a fotbalově rozvinul. Oproti tobě si myslím, že o svém neproměnění gólové příležitosti proti Slovákům už vůbec neví a ze spaní ho to neruší. Možná, že pamatuješ Kuku. Našeho skvělého útočníka ne tak dávné minulosti. Ten měl góly v popisu práce a co jich nedal, a z tutovek! A přesto to byl borec! I tak dal přes 100 gólů. Kluk červenobílej.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      mig52     před 6 lety 07.01.2019 17:43 |  
      1 2

      Že by o tom ještě nevěděli ve spartu?

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 17:48 |  
      1 0

      Violanews.com píše o zájmu Fiorentiny(v jejím hledáčku je poměrně dlouho), ale Paska(agent Součka) tam říká, že Slavia v zimě ho nehodlá prodávat. Možná Souček naváže na Baráka, kdy v zimě podepíše, ale přestoupí až v létě.
      http://www.violanews.com/esclusive/ag-soucek-a-vn-il-presidente-mi-ha-detto-di-non-venderlo-graiciar-parleremo-con/?refresh_ce-cp

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            před 6 lety 07.01.2019 18:15 |  
        0 11

        agentova prace je vysroubovat cenu, protoze jeho procenta v absolutnim cisle stoupaji. bude dokola tvrdit nenene, a pak kdyz pozna ze protistrana vys nepude, rekne jo. myslim ze to maji takto domluveno i s vedenim

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          kalex     před 6 lety 07.01.2019 20:57 |  
          7 0

          Ty raději nemysli.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        chrobak     před 6 lety 07.01.2019 18:26 |  
        2 0

        Můžeme se jen dohadovat, ale nezdá se mě pravděpodobné, že by kvůli přestupu v létě opouštěl teď soustředění. Schválně jsem se znovu podíval na fotky na FB z dnešního tréninku a zdálo se mě, že jsem ho na jedné fotce identifikoval.

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 07.01.2019 18:29 |  
          0 10

          taky ne, ale pokudf by měl přestoupit teď, tak jo

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 18:33 |  
          0 0

          Barák taky odjel, aby prošel lékařskou prohlídkou v Udine.
          Jestliže je na fotkách, tak není co řešit, pokud tedy neodjel po tréninku. :-)

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 07.01.2019 18:06 |  
      3 15

      vazne by mne zajimalo, jak za tuto otazku muze nekdo dat minus. a muzu x krat cist to, ze je to vyraz nesouhlasu atd.

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Snivec     před 6 lety 07.01.2019 18:20 |  
        8 3

        treba nekteri dali palec dolu, protoze nechteji, aby Soucek odjizdel ze soustredeni, boji se, ze Soucek prestoupi, nebo vedi, ze neodjel do Prahy apod. Nesnaz se vse pochopit a ber to jako fakt. Plno lidi ti take nerozumi ;)

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        fredydj (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 18:23 |  
        6 3

        je to výraz nesouhlasu

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          Snivec     před 6 lety 07.01.2019 18:26 |  
          1 3

          Souhlasim a davam palec nahoru ;)

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 07.01.2019 18:28 |  
          1 14

          vyraz nesouhlasu s otazkou je bizar.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      Kenny     před 6 lety 07.01.2019 18:37 |  
      17 0

      Mohlo by to souviset s graviditou jeho přítelkyně ?

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        pehacko     před 6 lety 07.01.2019 18:41 |  
        10 0

        davam plus!!! tohle nikoho z mistnich pesimistu nenapadlo!!!

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          Kenny     před 6 lety 07.01.2019 18:44 |  
          4 0

          Není divu, já bejt pesimista, tak už taky visím.....

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                před 6 lety 07.01.2019 18:52 |  
            4 14

            tvl, ty asi budes mi pravdu. zena mu rodi. i kdyz jsem si myslel ze to mel byt vanocni drek, tak to bude spis darek na cinsky novy rok.

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 02:05 |  
              0 5

              Jestli se to vysvětlilo takto, tak zaplaťpámbů za to. A hodně zdraví celé jejich rodině.

  14. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        před 6 lety 07.01.2019 18:57 |  
    3 10

    JT retweetnul kratke video s peterem - pekne

  15. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    jufoun (přítel SN)     před 6 lety 07.01.2019 19:07 |  
    15 2

    Pro odlehčení:
    Říkal že Milan Š je za zenitem, myslel, že je to známka punku.
    Neustále řešil mínusy na SN, myslel, že je to známka punku.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          před 6 lety 07.01.2019 19:13 |  
      1 16

      famozni

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        kalex     před 6 lety 07.01.2019 20:40 |  
        8 0

        Ale trefné. No a já milé dítě, já brzo dostanu žlutou.
        Takže vyčůrat, pomodlit a spát.

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 01:57 |  
      0 5

      Mýlíte se. To že hodnotím Škodu nejen adoračně nekriticky jako dav, neznamená, že se stavím do nějáké role rebela za každou cenu. Prostě si jen dovolím mít názor založený na reálném stavu věcí.

  16. Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

    Aargon     před 6 lety 07.01.2019 19:19 |  
    8 1

    Milan je prostě bůh. Ale...stejně je škoda že jsme neudělali pořádného, hladového, dravého hroťáka. To jak by se na jaře sehrál s týmem by byla super příprava na LM a těch zápasů co se natrápíme na gól by bylo méně. No tak snad to tam klukům bude padat a Milan chytne fazonu jak za mlada :)

    • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

      pehacko     před 6 lety 07.01.2019 19:33 |  
      4 0

      milan je nestarnouci legenda! nicmene i kdyby mu to nahodou neslo (cemu ja osobne neverim), nebo se zranil (coz mozne naopak je), tak mame burena (ktery by na hrotu sedel do nasi soucasne hry jako prdel na hrnec), murise (kteremu konci smlouva a bude pod nim horet trava) a volejanku, takze dalsi utocnik by pouze lestil lavicku (a to nemyslim toho rudeho dobrosera z toaletny)

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        Snivec     před 6 lety 07.01.2019 19:36 |  
        5 2

        ja bych rad na hrotu videl Burena aspon tri zapasy po sobe

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

          pehacko     před 6 lety 07.01.2019 19:37 |  
          3 2

          dej se husi brk a kalamar, at to muzu podepsat!

      • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

        spravnej_jezedak     před 6 lety 08.01.2019 07:04 |  
        0 11

        Muris ma podepsano od nove sezony v Mlade Boleslavi..

        • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

              před 6 lety 08.01.2019 07:34 |  
          2 6

          ono se neco za posledni dny opet zmenilo? JT preci tuto informaci nepotvrdil, naopak

          • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

            spravnej_jezedak     před 6 lety 08.01.2019 15:37 |  
            1 0

            Je, tak to nevim. Twitter nemam, na ofiko strankach nic a ani zde jsem tuhle informaci nezaregistroval..
            Skoda, ze kdyz noviny neco s velkou senzaci oznamuji jako hotovou vec, neumi uvest veci na pravou miru..
            Jak se tedy veci maji?

            • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                  před 6 lety 08.01.2019 16:16 |  
              2 4

              asi to bude nekde na pul cesty - muris ma sanci zabojovat a pokud se to nepovede, tak je domluvenej v bolce

              • Re: Milan Škoda prodloužil smlouvu do léta 2020

                spravnej_jezedak     před 6 lety 08.01.2019 16:22 |  
                2 0

                Diky za info a dodatecne se omlouvam za svuj predchozi HOAX.

  17. OMG

    Boss82     před 6 lety 08.01.2019 11:47 |  
    28 4

    No tvl... Otevřu po cca 2 dnech SN a koukám - přes 100 nových komentářů pod článkem "M. Škoda prodloužil smlouvu...". Natěšen otevírám diskuzi, čekaje nějaké nové události, které se v klubu staly, a místo toho zjišťuji, že polovina diskuze je o tom, jak si dva vymaštěnci ve vzájemné symbióze notují, že je místní komunita lynčuje prostřednictvím mínusů a upírá jim právo na svobodu slova. Jak retardi ze zvláštní školy, fakt...

    • Re: OMG

          před 6 lety 08.01.2019 12:14 |  
      3 21

      podívej se předtím do zrcadla než budeš někoho urážet

      • Re: OMG

        Boss82     před 6 lety 09.01.2019 19:15 |  
        2 1

        Nechci tady znovu rozdmýchávat tuto zbytečnou diskuzi. Podívám se na tvou radu do zrcadla, ale ty bys měl učinit totéž.

    • Re: OMG

      kalex     před 6 lety 08.01.2019 14:06 |  
      4 2

      Vidíš to? On na tebe čekal. :()

      • Re: OMG

        Boss82     před 6 lety 09.01.2019 19:15 |  
        1 1

        Koukám:-)

    • Re: OMG

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 15:04 |  
      14 2

      To uz je asi takova doba... pouhy nesouhlas se sirenim hlouposti je dneska povazovan za omezovani svobody slova..

      • Re: OMG

        bongor     před 6 lety 08.01.2019 15:08 |  
        4 2

        A to se za to dosud nezavírá.Dočkej času jako sralta dominance.

      • Re: OMG

        Dr. Fe1     před 6 lety 08.01.2019 15:32 |  
        0 17

        Jestliže napíšu, že je Škoda za zenitem, podle mě bohužel realiticky, tak je to podle vás šíření hlouposti ? Vy jste tedy demograt.

        • Re: OMG

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 15:38 |  
          11 0

          Pokud vim, nenapsal jsem o tobe ani slovo:). Zadruhy neni v rozporu s demokracii projevit nazor... kdyz jeden ma pravo sirit hovadiny, jiny ma pravo je za hovadiny oznacovat, To byla ale spis obecnejsi uvaha.. Zatreti Milan byl v minulosti v lepsi forme, nez ted na podzim, jestli je to tim, ze je za zenitem nebo tim, ze byl v posledni dobe casto zraneny, to ukaze cas,

          • Re: OMG

            martyni (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 15:44 |  
            12 0

            Nicmene obecne si myslim, ze je fajn vazit si hracu, kteri pro klub odvedli dobre sluzby.. a pokud si nekoho vazim, prijde mi namiste byt zdrzenlivejsi v hodnoceni. Milan byl platnym utocnikem i presto, ze nebyl v top forme a klidne se do ni zas muze dostat, zas tak starej neni, to spis jeho konkurenti jsou silnejsi nez pred par lety. Prodlouzit smlouvu je pro me zcela v poradku a mam z toho radost.

            • Re: OMG

              Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 00:40 |  
              0 10

              Já jej hodnotím zdrženlivě, tak proč hned nadáváte do hlupáků ? To vám demokracie sice umožňuje, ale není to ani hezké, ani chytré se takto chovat.

              Jinak výše nepíšu nic jiného než vy. Jen jsem si dovolil konstatovat, že je MIlan ŠKoda s největší pravděpodobností za zenitem. Jinak mu přeji aby se vrátil do co největší formy, Narozdíl od vás si ale nemyslím, že se dostane do formy takové aby dával 14-19 gólů v sezoně nebo to dokonce překonal, co dával když byl na vrcholu - tedy na zenitu.

              Byl bych rád kdyby se vrátil na úroveň 10 gólového střelce gólů ze hry. Atakovat 20 gólů už asi nebude.

              • Re: OMG

                martyni (přítel SN)     před 6 lety 09.01.2019 15:03 |  
                6 0

                Doktore, ja vam nenadavam. Smirte se proste s tim, ze je tu dost lidi, kteri vase nazory nesdili. Pokud nechapete proc, zkuste o tom premyslet taky trochu samostatne a neptejte se me...:)

        • Re: OMG

          smely (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 15:44 |  
          10 2

          Skodovka byl temer pulku podzimi casti zranenej, napsat tedy v teto souvislosti o nem, ze je za zenitem je dle meho nazoru unfair....

          • Re: OMG

            martyni (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 15:48 |  
            11 1

            Presne tak.. psat unfair prispevky a zaroven brecet nad udajnou neferovosti minusu, je trochu.. nekonzistentní... :).

            • Re: OMG

              Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 00:47 |  
              0 8

              Srovnáváte naprosto nesrovnatelné věci. Na názoru na výkonost hráče není nic unfair, narozdíl od anonymního okopávání kotníků a plivání ze zálohy.

          • Re: OMG

                před 6 lety 08.01.2019 16:18 |  
            2 14

            a ono je fer tady sproste urazet jine za to, sem napisou nazor ze skoda je za zenitem?

            • Re: OMG

              Luckyduck (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 18:52 |  
              8 2

              Nepsal si někde, že je ti kolem padesáti? Takže seš dospělej chlap, že jo? Co se podle toho i chovat a NEBULIT tady pod každym příspěvkem pořád dokola?!?
              Vezmi si prosím svoje mínusy, přibal k tomu ten obří mindrák a všechno si to vetkni tam, kam slunce nesvítí! Čau!

              • Re: OMG

                    před 6 lety 08.01.2019 19:17 |  
                1 10

                čau velky mysliteli :)

          • Re: OMG

            Dr. Fe1     před 6 lety 09.01.2019 00:46 |  
            1 9

            Na názoru, že je Milan Škoda za zenitem a že už 19 gólů za sezonu jako když byl na zenitu asi nikdy nedá, opravdu není nic unfair. To je normální realistický názor založený na sledování jeho výkonosti, věku a celkové tendence. A není to ani nic neúctivého. Jeho zásluhy o SLávii plně respektuji a děkuji mu za to. Nedá se ale hrát za zásluhy, tedy pokud se Milan Škoda tomu zenitu alespoň částečně nepřiblíží, tak by měl zůstat na lavičce a nezabírat místo ostatním jen proto že je nedotknutelný.

            To neznamená, že mu nepřeji vše nej a že se mu pokloním až dá těch 20 gólů za sezonu. Ale jsem realista a to je zde zřejmě unfaif. Fér je jedině nadšené hýkání bez ohledu na realný stav.

      • Re: OMG

        Boss82     před 6 lety 09.01.2019 19:21 |  
        4 3

        Teď je otázka, jestli je problém v době, nebo v těch konkrétních jedincích, kteří si vyjádření nesouhlasu (s nesmysly, které tu šíří) vysvětlují takto demagogicky po svém. Spíš sázím na druhou možnost:-).