Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia zahájila přípravu

Ve čtvrtek v podvečer Slavia odlétá na kondiční soustředění do španělské Marbelly. Celkem se na jihu Španělska bude připravovat 27 hráčů včetně tří posil a dvou dorostenců.

Hráči naberou směr Malaga ve čtvrtek v podvečer, ze soustředění se vrací 13. ledna. Na palubě letadla budou chybět zranění Jakub Hromada a Stanislav Tecl, kteří se budou připravovat v Praze, Marko Alvir, který nastoupí do přípravy s juniorkou, Martin Vantruba, Matěj Valenta a Lukáš Pokorný, kteří by měli odejít na hostování. Až přímo na místo dorazí pětice cizinců Peter Olayinka, Ibrahim Traoré, Simon Deli, Michael Ngadeu a Mick van Buren.

Mezi hráči jsou i tři posily: Lukáš Masopust, Petr Ševčík a Alex Král. Dále dorostenci U19: brankář Jakub Markovič a stoper Tomáš Vlček.

Hráči na soustředění:

Brankáři: Ondřej Kolář, Přemysl Kovář, Jakub Markovič

Obránci: Jan Bořil, Simon Deli, Vladimír Coufal, Michal Frydrych, Jakub Jugas, Alex Král, Ondřej Kúdela, Michael Ngadeu, Tomáš Vlček, Jaroslav Zelený

Záložníci: Alexandru Baluta, Josef Hušbauer, Lukáš Masopust, Peter Olayinka, Tomáš Souček, Miroslav Stoch, Jan Sýkora, Petr Ševčík, Ibrahim Traoré, Jaromír Zmrhal

Útočníci: Jan Matoušek, Muris Mešanovič, Milan Škoda, Mick van Buren

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté zahájili přípravu odletem do Španělska

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 15:46 |  
    3 0

    Takže neodletěli: Matěj Valenta (host. Ústí nad Labem), Marko Alvir (juniorka), Lukáš Pokorný (host. Bohemians), Martin Vantruba (v jednání host.) a samozřejmě Standa Tecl a Kuba Hromada.

  2. Re: Slavia zahájila přípravu

    Kzlo     před 6 lety 03.01.2019 16:01 |  
    8 11

    U toho Vantruby mi to vůbec nedává smysl teda. To mohl rovnou zůstat v Trnavě

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 16:03 |  
      0 4

      Ten k nám ale šel (resp. byl podepsán) ještě před příchodem JN s JiT, ne?

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        pethead (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 16:05 |  
        1 0

        Aha, tak ne, špatně jsem si to pamatoval. Omlouvám se.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      mis3     před 6 lety 03.01.2019 16:03 |  
      19 1

      bylo již zmíněno, že u nových hráčů budu vždy půl roku ve Slavii na nasátí atmosféry v klubu. Tedy na podzim měl tu aklimatizaci v klubu a te´d může jít hostovat, aby výkonostně mohl růst.

      • Re: Slavia zahájila přípravu

            před 6 lety 03.01.2019 17:21 |  
        4 16

        pul roku v juniorce - to nasaje co?

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          mudrc     před 6 lety 03.01.2019 17:34 |  
          13 1

          Nasávat by raději neměl.

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            Aargon     před 6 lety 04.01.2019 07:34 |  
            0 0

            Jo to by moc neměl :D jeste bude chtít zdrhnout za Buchou :D

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          kjandourek (admin)     před 6 lety 03.01.2019 18:00 |  
          13 2

          No tak v juniorce nebyl celý týden - jenom o víkendu na zápas... během týdne byl normálně v práci trenérského dua brankářů, ne?

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      Hanzwalter     před 6 lety 03.01.2019 19:53 |  
      3 4

      Tak ani ty a ani ja nejsme treneri a uz vubec ne golmanu, takze si myslim, ze treneri vedi co delaji a ne my dva. Ikdyz nejsem fanda Kolare a radsi bych videl jako jednicku Vatrubu;-(

  3. Re: Slavia zahájila přípravu

    Juri68     před 6 lety 03.01.2019 16:33 |  
    0 0

    Nevite kdy konči smlouva Mešanovičovi? Psalo se že do konce roku. Diky

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 16:35 |  
      1 0

      Končí mu za půl roku, tzn. v červnu 2019 a to samé Milan Škoda.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      madlenka     před 6 lety 03.01.2019 16:36 |  
      3 0

      Myslím, že do konce této sezóny - červen 2019

  4. Auer

    JS (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 16:44 |  
    0 1

    Co s Auerem? Někde se tu neslo, že také odjede na přípravu s A-týmem..?

    • Re: Auer

      Márty     před 6 lety 03.01.2019 17:14 |  
      2 0

      Auer zahájil přípravu s Viktorkou Žižkov

  5. Re: Slavia zahájila přípravu

    La Tortuga     před 6 lety 03.01.2019 16:58 |  
    4 6

    Ten chybejici utok.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      JS (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 17:02 |  
      3 10

      Je trochu znepokující, no...

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        donford     před 6 lety 03.01.2019 17:43 |  
        6 0

        Když jel osobně Tvrdík gratulovat k Novému roku na Bohémku s tím, že tam domlouvá hostování Pokorného, tak jsem si řekl, jen kvůli tomu by tam jen tak nejel. Hned mi napadl Yusúf. Ale nechal bych ho tam do léta. Když ta aklimatizce prý u něj trvá déle. Je to bombarďák, není to bombarďák?

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          bongor     před 6 lety 03.01.2019 17:49 |  
          4 0

          Jedinej bombarďák v lize je Hadrář Vašýk.

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          kjandourek (admin)     před 6 lety 03.01.2019 17:59 |  
          9 0

          Hlavně je na mistrovství Asie... takže by neabsolvoval přípravu... a bez ní naskočit do systému, který tu pětadvacet lidí piluje dnes a denně... To by asi nešlo - zvláště pro cizince....

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            bububu (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 18:12 |  
            5 0

            Souhlasím, pravděpodobně by si za nás na jaře moc nekopl. To ať radši pravidelně nabírá herní zátěž v Bohemce a ještě více se adaptuje na naší ligu.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 04.01.2019 11:25 |  
      1 1

      Skoda je jistota. Kdyby nikdo další nechytil formu, muze tam hrat Olayinka, ten se zda sice krapet lepsi na kridle, na druhou stranu mame o jednoho kvalitního křídelního hrace vic, takze Peter se do utoku muze posunout a verim, ze tam dokaze zahrat vyborne. Pak Van Buren, Matousek, jeden z nich se muze chytnout, trenér asi docela veri Mickovi, Matousek ma velkej potencial, mozna bude potrebovat vic casu, ale priprava pod JiT mu muze hodne pomoci. Pak je tu Meši, tomu ja osobne moc neverim, ale uvidime, muze prekvapit. Myslim, ze pro jaro je to slusny. Tipuju, ze se v utoku budou stridat Skoda - Olayinka - van Buren, Maty pujde ještě na pulrok do Pribrami a Meši přestoupí.

  6. Re: Slavia zahájila přípravu

        před 6 lety 03.01.2019 17:20 |  
    3 36

    koncepci prace se mi libi ale proc jsme znicili vantrubu, to mne hlava nebere, mistr SK s trnavou a pak rok juniorka a ted na hostovacku, takze nic.... to je vazne tak spatnej?

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      jane (admin)     před 6 lety 03.01.2019 18:03 |  
      20 0

      V 16:03 byl podle tebe půl roku v juniorce a v 17:20 už tam byl rok. Za dvě hodiny tam bude už dva roky? Jinak on normálně trénoval s áčkem a za juniorku jen chytal, což se může zdát jako nedostatečné pro zvýšení jeho výkonnosti, ale právě proto by měl teď odejít na hostování, kde bude chytat pravidelně vyšší soutěž.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      kjandourek (admin)     před 6 lety 03.01.2019 18:06 |  
      13 1

      Vantrubu určitě nikdo nezničil... tenhle postup jsme už několikrát popisovali: mladý nadějný zahraniční hráč bude půl roku u nás, pokud to nebude na starty za áčko, tak bude hrát za juniorku a potom půjde na hostování, aby se posunul o level výše...

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      Snivec     před 6 lety 03.01.2019 18:16 |  
      9 2

      A dalsi minus, nikoho jsme neznicili.

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        bongor     před 6 lety 03.01.2019 20:13 |  
        3 0

        Od ničení talentu jsou v Praze jiní.

  7. Uvaha nad systemem hry

    pes (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 17:53 |  
    8 2

    Preji vsem vse nej do noveho roku a rad bych se pozastavil nad doplnenim kadru uvahou o moznostech zmenu systemu hry.

    Pokud se nepletu, tak po oznameni nakupu Alexe Krale nikdo nezminil moznost zmenit system hry napr. na 3-5-2, popripade dalsi ofenzivnejsi varianty. Jak vime, JiT je priznivcem techto variant. Potom nam uz smysl nakupu dalsiho stopera dava daleko vetsi smysl. Jako variantu uvedu napr. Kolar - Kudela, Kral, Deli(Misa) - Masopust, Husby(Sefcik), Soucek, Stoch, Olayinka - Buren, Skoda(Komlicenko, Yusuf).

    Dalsi moznosti je hojne vyuzivana varianta 3-4-3, kdy by se Olayinka posunul na kridlo, druhe by hral Buren nebo Masopust a klasickeho centra by hral jeden ze zminenych utocniku Skoda popr. posily. Zaloha by byla z behavych hracu a mohla by se po absolutnim vycerpani menit treba na dvou postech.

    Varinta dalsi se nabizi take v modernim fotbalu velmi pouzivany system 4-3-3. V tomto pripadu by hrala obrana jako nyni s Borilem a Coufalem. Jen by zaloha musela byt jeste behavejsi, a tak by asi nezbylo misto na Husbyho a hral by Soucek a Sefcik a asi Masopust.

    Omlouvam se za delsi uvahu, ale prislo mne to zajimave a hodne varibilni pro pripady zmen behem zapasu nebo i proti rozdilnym souperum.

    • Re: Uvaha nad systemem hry

      rak (přítel SN)     před 6 lety 03.01.2019 18:55 |  
      7 1

      Měnit systém hry podle soupeře a ještě lépe během zápasu považuji snad za vůbec největší zbraň. Zároveň tedy také zřejmě nejnáročnější na přípravu. V minulosti se nám už víckrát stalo, že po nějaké úspěšné periodě nás soupeři přečetli, dokázali se dobře připravit a měli jsme problémy. Když není jasné, na co se přesně připravit, je to pak pro ně těžké. Mám za to, že Trpišovský by tuto variabilitu chtěl.

    • Re: Uvaha nad systemem hry

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 04.01.2019 11:19 |  
      0 0

      Urcite to bude zajimave, jestli se JiT pokusi o nejakou zmenu rozestaveni, tym na to ma. Na druhou stranu by sahal do neceho, co funguje, coz je trochu riziko. Uvidíme.. :)

    • Re: Uvaha nad systemem hry

      japhy     před 6 lety 04.01.2019 11:43 |  
      1 0

      Mě by zajímalo, co si myslíš, že za systém hrajeme právě teď. Jestli se náš postupný útok něčemu podobá, je to právě 3-5-2, i když trochu hybridní, když se tam motá Suk, případně Pepa. Výhodu proti klasickému 3-5-2 vidím v tom, že z klasiky se pod tlakem velice snadno stává 5-3-2 a z toho se blbě vystupuje a podnikaj protiútoky.

  8. Re: Slavia zahájila přípravu

    Marthy98     před 6 lety 03.01.2019 18:05 |  
    0 0

    Proč nenastoupil Alvir do přípravy s A-týmem? Jaká je situace Mingazova a Auera?

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 04.01.2019 10:03 |  
      2 0

      Alvir prej trenuje s juniorkou. Nevim, jake vykony se daji od Alvira ocekavat, ale vykonnost ostatnich kluku je na takovy urovni, ze se obavam, ze a tym bude nad jeho sily, zvlast kdyz nekolik mesicu nehral... O Auerovi nesly moc dobry reference a o Mingazovi asi nema smysl ted uvazovat..pri vsi ucte..

      • Re: Slavia zahájila přípravu

            před 6 lety 05.01.2019 11:07 |  
        0 6

        mingi je over, auer taky a alvir to same. skoda ze jsme ho nevideli ani jednou v zapase.

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      Kábě     před 6 lety 05.01.2019 12:38 |  
      0 0

      Mingazov hraje za Turkmenistán na Asijských hrách.

  9. Re: Slavia zahájila přípravu

        před 6 lety 03.01.2019 22:33 |  
    3 6

    tak yusuf je nas!

  10. Re: Slavia zahájila přípravu

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 04.01.2019 11:15 |  
    7 0

    Když si přečtu jména hráčů, kteří jsou v přípravě, a když vím, že se povedlo sehnat všechny posily ještě před zahájením soustředění, co víc, už teď je jedna podepsaná jedna letní posila a další se připravují, jsem fakt nadšenej. Já vim, že když jsou peníze, tak je to všechno snadnější, nicméně i tak musím ocenit práci JN a JT, posilování dává smysl a je to promyšlené. Na papíře vypadá tým úžasně, snad se to projeví i na hřišti, tam to má zas pod palcem JiT, takže se o to moc nebojím :)

    • Re: Slavia zahájila přípravu

          před 6 lety 05.01.2019 11:06 |  
      3 5

      já myslím, že nadšení jsme všichni, aspoň nevím o nikom kdy by nebyl. máme super kádr a doufáme, že to JiT ukočíruje. nakolik jsem byl proti příchodu Krále, tak uznávám, že jsem se stal jeho fanouškem, poté co jsem viděl videa a rozhovory s ním.

  11. Re: Slavia zahájila přípravu

    Snivec     před 6 lety 04.01.2019 19:57 |  
    4 1

    v souvislosti s neprestupem Mesanovice jsem si srovnal statistiky nasich utocniku za posledni 4 sezony. Samozrejme ty statistiky jsou zkreslene, nekdo toho moc neodehral, nekdo kopal hodne penalt, ale .. Takze kolik golu na 90 minut ma
    Mesanovic 0,616
    Skoda 0,579
    Olayinka 0,568
    Tecl 0,566
    van Buren 0,501

    • Re: Slavia zahájila přípravu

          před 6 lety 05.01.2019 11:04 |  
      2 10

      pekne ale to je tak trochu spise do politiky. minulost na houno, duležitá je současnost a budoucnost. tyhle statistiky, to je český mor jak něco zdůvodnit.... promin ale tohle je mimo.

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        Snivec     před 6 lety 05.01.2019 11:43 |  
        4 0

        Statistika je proste statistika, nevyjadruje nazor, nic nezduvodnuje, pouze ukazuje to, jak co bylo. Muzes zpochybnit maximalne jeji presnost, zahrnute obdobi apod. Ze statitiky lze videt, jakou mel hrac vykonnost, zda ma jeho vykon sestupnou nebo vzestupnou tendenci. Statistika jsou pouze cisla, co si z toho vezmes a jaky nazor si vytvoris, je pouze na tobe. ;)

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 05.01.2019 13:01 |  
      0 1

      Olayinka hraje na křídle, van Buren hrál na pozici útočníka pouze jednou a to proti Mladé Boleslavi, Tecl po svém příchodu strávil jaro na křídle.

      • Re: Slavia zahájila přípravu

        Snivec     před 6 lety 05.01.2019 17:57 |  
        2 0

        to mas pravdu, ale kdybych tyto zminovane vyloucil, tak by zbyly pouze dva a Skoda by byl posledni ;)
        Ja jsem to delal hlavne v souvislosti s Mesanovicem a prekvapilo me, ze ma tu statistiku lepsi nez Skoda.

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.01.2019 18:04 |  
          2 0

          Protože v titulové sezóně naskakoval často jako žolík... do unavených obran v okamžicích, kdy jsme potřebovali dát gól, což se mu často za pomoci Škody a spol podařilo....

          Milan odehrál celé i zápasy, kdy jsme nebyli schopni skórovat, i kdyby se hrálo do rána... proto je Murisova statistika lepší :-)

          Teď byl dlouho zraněný - prakticky celou sezónu 2017/18.. a to byl rok, kdy jsme dávali méně branek, takže si Milan oproti němu nemohl statistiky až tak vylepšit, spíše si je pohoršil....

          Zkus stejnou statistiku udělat jenom za sezónu 2016/17 :-)

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            Snivec     před 6 lety 05.01.2019 18:52 |  
            0 0

            odehrane minuty / branky:
            90 - 1
            28 - 1
            83 - 2
            68 - 1
            69 - 1
            45 - 1
            32 - 1
            60 - 1
            27 - 1
            88 - 1
            55 - 1
            82 - 1
            73 - 1
            29 - 1
            89 - 1
            Nezda se, ze by branky sbiral pouze jako zolik. ;)

            • Re: Slavia zahájila přípravu

              Snivec     před 6 lety 05.01.2019 19:04 |  
              0 0

              a v sezone 2016/17
              Mesanovic 1229 minut - 12 branek - to je 0,878 na zapas
              Skoda 2289 minut - 15 branek - to je 0,590 na zapas
              Samotneho me prekvapilo, jake ma Mesan statistiky ve srovnani se Skodou ;)

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 05.01.2019 18:44 |  
          0 2

          A to tam je ještě započtených 11 vstřelených penalt, bez nich by byl na chvostu i s Teclem, Olayinkou a van Burenem. (0,438 gólu/90minut)

          • Re: Slavia zahájila přípravu

            Snivec     před 6 lety 05.01.2019 19:14 |  
            1 0

            pral bych si, aby van Buren konecne dostal sanci na hrotu, sice rika, ze mu hra na kraji zalohy nevadi, ale podle me to neni jeho post. Snad dostanou vsichni stejnou sanci Skoda, Buren, Mesanovic a bude hrat ten nejlepsi ;)
            Matousek na hrot rozhodne ne, bud na kridlo nebo zkusit na podhrotu. To bych na hrot dal spise Olayinku, pokud bude pretlak na kraji a ostatni utocnici bez formy :)

  12. Re: Slavia zahájila přípravu

    tomblesk     před 6 lety 08.01.2019 14:41 |  
    0 0

    Ví se už, kde bude příprava v Ústí? Klíše nebo jinde? Dík za echo!!

    • Re: Slavia zahájila přípravu

      tomblesk     před 6 lety 08.01.2019 14:47 |  
      0 0

      Teď koukám na web ústí a oni mají v přehledeu: Slavia = domácí a ústí= hosté.... Takže co, xaverov či Strahov? a hodina??? neuvedeno ani v ústí ...Budu čekat a pátrat, co taky jiného, kdoví jak bude, že?

        • Re: Slavia zahájila přípravu

          tomblesk     před 6 lety 09.01.2019 01:31 |  
          0 0

          Dík to stačí , zatím.