Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Slavia si připsala jednu z nejdůležitějších ligových výher za podzim, když uspěla na půdě silného a neoblíbeného Jablonce. Do jara tak sešívaní půjdou s náskokem čtyř bodů.

Hodnocení zápasu začnu výsledkem, který je naprosto fantastický. Jak už jsem psal v reportu, zápas v Jablonci jsem bral jako dost možná ten nejtěžší vůbec. Domácí totiž mají našlapaný tým a hrají skvěle. Sice nechytli začátek soutěže a nemají takovou efektivitu jako Plzeň, takže občas zbytečně ztratí a na čelo tabulky mají ztrátu, čistě po herní stránce by ale na boj o titul měli. Navíc jde o tým, proti kterému se nám dlouhodobě nedaří a špatnou úspěšnost měl i trenér Trpišovský vůči svému protějšku Radovi. Proto jsem souhlasil s kurzy sázkovek, podle kterých byla naše ztráta pravděpodobnější než zisk tří bodů. O to víc si vítězství vážím a považuji ho v lize za druhé nejcennější po domácí demolici Plzně. Výsledkově to byl prostě parádní závěr snového podzimu!

Nad výhrou se tedy tetelím blahem, když se ale kromě výsledku podíváme i na dění na trávníku, tak nelze než přiznat, že Jablonec byl lepší a při nás stáli všichni svatí a navrch brankář Kolář k tomu. Nevím, jestli se dá říct, že první půle byla z naší strany otřesná, spíš bych se na to podíval naopak a vyzdvihl bych výkon Jablonce, který byl v prvním dějství naprosto skvělý. Už během úvodních šesti minut jsme čelili třem gólovým šancím a zřetelnou převahu měli zelení až do otočení stran. I poloslepý by viděl, že skóre v poločase mělo být podle hry 1:0 či 2:0 pro domácí., kteří byli jasně lepší. Holeš nám však volejbalovou rukou daroval předčasný vánoční dárek v podobě penalty a konečně se k nám i otočilo štěstí. Při letošních porážkách právě s Jabloncem nebo v Ostravě jsme to byli my, kdo tlačil a zahazoval šance, přičemž soupeř dokázal využít ojedinělé šance. Teď to bylo přesně naopak.

Druhý poločas už byl přeci jen trochu jinou písničkou. Domácí sice poměrně brzy vstřelili gól, který byl následně odvolán (to podrobněji rozeberu později), jinak se ale už k ničemu nedostávali. Slavia vyrovnala hru a nakonec byla i o gól lepší, když se po pěkné akci prosadil Hušbauer. Závěr zápasu jsme pak už zvládli s naprostým přehledem. Nutno dodat, že se zvedla nejen hra Slavie, ale zároveň ani domácí nedokázali navázat na svůj vynikající výkon z první půle.

Vynechat nemohu ani rozebrání několika zásadních rozhodnutí rozhodčího Berky. Penalta pro nás po ruce Holeše byla evidentní a neoddiskutovatelná. Pak ale přišla i ruka Součka na druhé straně, po které se domácí dožadovali penalty. Ta to být nemohla, protože k zákroku nakonec došlo těsně před vápnem, proto byla i tak rychlá konzultace s videem. Samotná situace byla jinak z mého laického pohledu velmi sporná. Střela mířila směrem na branku, ruka to byla, ale zase blízko u těla a v přirozeném pohybu. Takže penalta v žádném případě, přímý kop možná ano, možná ne - přiznám se, že běžný fanoušek má těžko šanci vyznat se ve složitých pravidel ohledně pískání rukou. Druhým momentem, který vyvolal emoce, byla odvolaná branka Kratochvíla. Ač na prvních záběrech žádný zásadní kontakt Chramosty s Kolářem vidět nebyl, tak poslední kamera jednoznačně ukázala, že útočník domácích našeho brankáře, který se odrážel vstříc míči, došlápl. Možná to tedy nebylo vidět na první pohled, faul to ale jednoznačně byl a branka neplatila zcela správně. Takže opět díky za video! Fanoušci ostatních možná brečí, jak video Slavii pomáhá, ale ve skutečnosti je to tak, že video jen správně opravuje chybná rozhodnutí sudích, jejichž verdikty sešívaným nijak zvlášť na ruku nejdou.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 10 - Za rok ve Slavii už za sebou Kolář několik podařených zápasů má (namátkou třeba ten jarní v Boleslavi nebo nedávno v Bordeaux), ale včera v Jablonci to byl jednoznačně jeho nejvydařenější zápas v našem dresu. Troufnu si říci, že bez jeho fantastického výkonu bychom z Jablonce odjeli bez bodu. Ondra totiž předvedl hned několik skvělých zákroků: reflexivně vyrazil střelu Chramosty z malého vápna, témuž hráči vytěsnil parádní střelu na zadní tyč, poradil si se střelou Trávníka, ve druhé půli dokázal vytěsnit centr snášející se do branky, pohotově zakročil u úniku Chramosty... Bylo toho zkrátka hodně a kromě toho si připsal i pár běžných zákroků. Jednoznačný hráč zápasu a po chvilce přemítání i nejvyšší možná známka.

Vzhledem k poslednímu zápasu podzimu si u Koláře dovolím i širší hodnocení jeho pozice. Podle mě je dobrou jedničkou pro Slavii a včerejšek byl na toto tvrzení pomyslným razítkem. Ale kladně hodnotím i celý Ondrův podzim. Očekávám od něj sice ještě více a (zatím) není naším top rozdílovým hráčem (jako Souček, Stoch, pak i Coufal, stopeři nebo v poslední době Olayinka), ale už teď je platný (a klíčový v rozehrávce) a navíc je u něj vidět vzestupná tendence výkonů oproti nemastnému neslanému jaru. V zimě se o Koláře Slavia přetahovala se Spartou, která nakonec upřednostnila Nitu. Jestliže se po jaru zdálo, že náš rival udělal lépe, tak nyní je tomu naopak. A pro Ondru navíc hraje jeho věk - na brankáře je stále velice perspektivní.

Vladimír Coufal - 5 - Celá obrana měla v první půli velké problémy, bylo to ale hlavně po akcích z naší levé strany, takže "Cuf" patřil mezi ty dozadu spolehlivější. Z mého pohledu podal celkově takový standardní ligový výkon, nevyčníval ani pozitivně, ani negativně,

Ondřej Kúdela - 4 - V první půli mi přišel jistější než Ngadeu, ten ale zásadně přidal ve druhé. A právě po pauze si Kúdela neodpustil velkou minelu, když nepovedenou malou domů vyslal do úniku Chramostu. To mohla být klíčová chyba utkání. Pro mě herně průměrný výkon a jeden bod stržený za tento kiks. Za podzimní výkony ale Ondrovi patří velká pochvala.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Podobně jako zbytek mužstva byl i Ngadeu v prvním poločase slabý. S Bořilem hráli daleko od sebe a v úvodu měl soupeř na jejich straně spoustu místa. Ostatně většina nebezpečných akcí Jablonce šla právě přes naši pravou stranu. Po jeho špatné rozehrávce pak přišla nebezpečná střela Kratochvíla. O přestávce jsem si říkal, že by bylo nejlepší Michaela, který hrál se žlutou kartou, stáhnout a postavit místo něj stejně jako v Opavě Deliho. Trenér to neudělal a bylo to dobře. Ngadeu druhou půlku odehrál výborně a byl v ní naším nejlepším hráčem. Za první půli byl na trojku až čtyřku, za druhou na osm, dohromady odehrál mírný nadstandard.

Jan Bořil - 4 - Zápas mu moc nesedl a byl asi naším nejslabším hráčem, v obraně určitě. Na začátku zápasu nezvládal zachytávat náběhy na straně, kterou mohutně podporoval krajní obránce Holeš. Nedá se ale říci, že by v zápase úplně vyhořel. I když mu to "nelepilo", tak aspoň bojoval. Druhé dějství už zvládl v pořádku.

Jaromír Zmrhal - 5 - Celá naše záloha podala neslaný nemastný výkon a v první půli byla všude druhá. Zmrhal byl tentokrát málo viditelný, zaskvěl se ale skvěle vyřešenou situací před naší penaltou, kdy po otočce a skvělé ráně napálil spojnici. Pro mě výkon na hranici 4-5, ale zápas dopadl dobře, tak dávám vyšší známku.

Tomáš Souček - 5 - Jablonec hrál první polovinu natolik dobře, že ho nedokázal zabrzdit ani Souček se svou jindy precizní defenzivní hrou a jistou rozehrávkou. Byli jsme zkrátka natolik pod tlakem, že jsme spíš jen odkopávali míče na půlku, kde je sbírala obrana domácích. A když Jablonec zaútočil, tak přesně přes volné křídelní prostory, takže Tomáš nebyl úplně ve hře. Směrem dozadu si ale odvedl své a ve druhé půli už to bylo v pohodě.

Josef Hušbauer - 5 - Herně to byl jeden z jeho slabších výkonů. Jablonec byl běhavý a přesný, Hušbauer tedy neměl prostor pro rozehrávku a kombinaci a při rychlém přechodu soupeře zase nestíhal dostatečně rychle bránit. V tom ho včerejší první půle svlékla do naha a ukázala jeho slabiny, stejně jako u celé Slavie. Druhý poločas už ale byl výrazně odlišný a Pepa si v něm zachránil průměrnou známku skvělým náběhem a vstřelenou pojišťovací trefou.

Miroslav Stoch - 5 - Líbilo se mi, jak makal dozadu, ale není to jeho silná stránka a on i celá Slavia byli pod tlakem. Pod ten ho dostávala i vytažená obrana soupeře a Miro jako ostatní ztrácel míče. Celkově podal průměrný výkon, nejlepším momentem byla jeho přesná asistence u Hušbauerova gólu.

Peter Olayinka - 6 - Snad jediný ofenzivní hráč, který se v první půli alespoň trochu dostával do hry. Spoustu toho oběhal, několikrát v zápase se uvolnil, samozřejmě také až příliš mnoho míčů ztratil, ale bez pořádné podpory to měl těžké. Pozitivem je, že byl u obou našich branek. Právě jeho centr odpálil rukou Holeš. A u druhé trefy dobře (i když trochu se štěstím) procpal míč do strany na Stocha. Svými výbornými výkony v závěru podzimu začíná ukazovat, proč za něj Slavia neváhala zaplatit nejvyšší přestupní sumu ve své historii.

Milan Škoda - 6 - Z mého pohledu podal Milan podobný výkon jako proti Zenitu. Nebyl nejvýraznější, což tentokrát šlo bez podpory zálohy hodně těžko, a někdo ho za to může kritizovat, podle mě ale odvedl pro tým cennou práci a zbytečný na hřišti určitě nebyl. Škoda opět zvládl docela dobře podržet míč (byť to umí i lépe) a navíc proměnil klíčovou penaltu.

Jan Sýkora, Muris Mešanovič a Michal Frydrych nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

19. - Pondělí 17. 12. 2018 18:00

Fortuna liga, 2018/2019
0 - 2
0 - 1
FK Jablonec
FK Jablonec

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

18. Milan Škoda (pen)
70. Josef Hušbauer

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    mart     před 6 lety 18.12.2018 13:28 |  
    14 3

    Neni to casto, abych prispival k hodnoceni, ale zapas mimoradny, tak .... mimoradne :-)
    Zaprve bych vsem zvednul znamku o jeden bod.
    Krome Kolare (ma dost), a Soucka s Husbauerem (u tech dvou bych zvedal o dva)
    Muj nazor je, ze porazit asi druhy nejlepsi tym v lize a dostat za to prumernou znamku tesne nad 5, ... to je malo Antone Pavlovici. Strasne malo :-)
    Mam radooost.
    mart

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 18.12.2018 13:32 |  
      6 1

      Vzhledem k výsledku to málo určitě je. Vzhledem k výkonu je to ale podle mě adekvátní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Virgil1956     před 6 lety 18.12.2018 15:15 |  
        1 0

        Souhlas, ale k výsledku se většinou přihlíží. Jak správně řekl trenér, v zápase s Jabloncem doma jsme hráli velmi dobře a prohráli jsme, tady jsme hráli hůř, a vyhráli jsme. Z tohoto pohledu nebylo tedy tvoje hodnocení domácího zápasu s Jabloncem zbytečně nízké? :)
        Ondřej Kolář - 4
        Vladimír Coufal - 5
        Michael Ngadeu Ngadjui - 4
        Lukáš Pokorný - 4
        Jaroslav Zelený
        Miroslav Stoch - 3
        Tomáš Souček - 5
        Josef Hušbauer - 4
        Jan Sýkora - 4
        Alexandru Baluta - 6
        Milan Škoda - 3

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          zeleznik2     před 6 lety 18.12.2018 19:20 |  
          0 2

          No já bych naopak řekl, že domácí zápas s Jabloncem byl náš nejhorší a těch šancí zas tolik nebylo, Baluta v první a v druhé neproměněná penalta(Škoda) a Sýkorova tutovka.. tedy nízké známky byly po právu..

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Virgil1956     před 6 lety 18.12.2018 22:05 |  
            2 0

            No, nevím, Jabka jsme víceméně přehrávali, rozhodně víc než včera. Těch dalších pološancí a závarů bylo víc. Ale je to jen můj názor, nepovažuji domácí zápas s Jabloncem za náš nejhorší, to spíš ten v Ostravě a pak ve Francii v poháru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        vršek     před 6 lety 18.12.2018 21:00 |  
        0 4

        Kvituji Vaše hodnocení - z mého pohledu a s ohledem na první poločas a hlavně za prvních cca 20 minut hry
        by naši hráči zasloužili i nižší hodnocení - vyjma Koláře a Olayinky (ten se mi líbí každým zápasem více, hlavně svou vervou a zaujetím pro hru), je pravdou, že od neuznaného jabloneckého gólu jsme již hru kontrolovali a naše gólová akce byla krásná (bohužel snad jediná akce s plným nasazením a předvedením naší hráčské a kombinační kvality).
        Úroveň naší hry v prvních dvaceti minutách byla dáno naprosto nedostatečnou koncentrací v podstatě celého týmu, kdybychom hráli jen jakousi "údržbu" s čekáním na chyby soupeře dalo by se to pochopit - co však je pro mně nepochopitelné je to, že během prvních cca 20 minut si Jablonec vytvořil čtyři jasné gólové šance (kam se poděla naše vynikající obranná fáze) a nebýt skvělého Koláře....? Tohle nebyl odpovědný výkon, a já jsem přesvědčen, že to již opravdu není náhoda neboť já znovu viděl hru bez odpovídajícího nasazení a to ne u jednotlivce, ale prakticky u všech hráčů v poli. Není to poprvé, ale podle mého již cca po páté kdy se hra našeho týmu zcela rozpadne a to na kratší, cca 20 min - či delší časový úsek, tentokrát skoro celou první půli, kdy tým ztrácí svou herní tvář. Něco podobného se stalo i v Opavě - vedeme, kontrolujeme hru a po nastřelené tyči přichází podivný útlum, kdy do té doby vlastně neškodný soupeř otáčí zápas... Myslím, si i špatná rozehrávka týmu nebyla dána jen nepřesností, ale právě jakýmsi "podceněním" soupeře a nedostatečným pohybem a nasazením. Tomu odpovídala i obranná fáze týmu od zálohy po obranu, kdy jsme nebyli schopni přerušovat útoky soupeře ani důrazem ani poziční hrou.
        To, že vedeme ligu o 4 resp. hlavně o 17 bodů je super a hru Slavie na podzim bylo většinou radostí sledovat. Avšak já jsem přesvědčen o tom, že někde je chyba, pokud opět došlo k podobnému výpadku a opakuji, v podstatě celého týmu včetně Součka, Coufala či Hušbauera, jejichž morálka a nasazení jsou jistě obdivuhodné. Pořád vedeme "jen " o čtyři body a podobné, i krátkodobé, výpadky týmu nás mohou na jaře připravit o body podobně jako tomu bylo v Ostravě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 18.12.2018 22:21 |  
          3 0

          A nebudou ty "výpadky" prostě jenom o tom, že nejsme jediní, kdo umí hrát fotbal? To se totiž stává, že narazíš na soupeře který to taky tak nějak umí.... a to pravé umění je právě v tom, se z té špatné situace zvednout...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Gino     před 6 lety 18.12.2018 13:36 |  
    14 14

    Kolář za 10 je úlet fanouškovství. Osobně s s 9 nemám problém, zachytal, ale 10 je úlet právě vzhledem k tomu, jak s tímto číslem Alanor běžně šetří.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 18.12.2018 14:33 |  
      12 1

      Pravidelně tu dostává pětky s hodnocením, že "nohama excelentní, ale nešla na něj žádná střela, takže průměr"... tak si holt jednou za ty tři, čtyři výborný zákroky může užít desítku, ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        sicilianbrno     před 6 lety 18.12.2018 15:20 |  
        2 4

        Tak upřímně, 9 by mu asi slušelo víc, podržel nás, jeden famozní zákrok proti trávníkovi, tři středně těžké zákroky, skvělej výkon, ale si říkám, co by dostal za známku, kdyby předvedl vychytaný dva samostatný uniky na něj, hlavičku k tyči fámozně vychytanou plus navíc chytlá penalta...taky 10? Pamatuju si totiž občas utkání, kdy sme spalovali šance jak na běžícím pásu a dělali z golmana soupeře golmana kola....ale ja byl vždy Ondruv zastánce, hájil sem ho tu a su za něj moc rád, tudíž je jedno jestli 9 nebo 10, prostě hráč kola a těčka :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 18.12.2018 15:25 |  
          2 2

          taky deset - podívej se na Star Dance... tam je taky kolikrát zdrbnou, že by od nich pes kůrku nevzal a nakonec hodnocení páru číslo 11: 10!

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            sicilianbrno     před 6 lety 18.12.2018 18:40 |  
            2 1

            tak právě proto by se mělo s děsítkama šetřit co to jde, aby výkon ohodnocenej na číslo 10 se nedal herně překonat a mohlo se říkat "jj oba si tu desítku zasloužili, výkon podali oba na hranici možností"...což např famozní výkon Vaniaka (jak tu někdo zmínil) v odvetě proti Ajaxu (a to dostal jeden gol) a včerejší Ondruv byl krapet rozdílný...ale je to každého názor, od toho je diskuze...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 18.12.2018 13:49 |  
    2 11

    Zápas ještě musím shlédnout, protože jsem ho live prostě nestihl. Ale když tak koukám na hodnocení
    10 pro Koláře? To jsem na ty čarodějné zákroky teda zvědav. Očekávám výkon na úrovní Vaniaka s Ajaxem.
    5 pro Hušbauera a Součka mi nějak nesedí vzhledem ke slovnímu hodnocení.
    Obrana polovinu zápasu hořela ale Souček jako DZ je tam omluven, že to šlo po krajích a obrana jen odkopávala a proto se nedostal do hry a nemohl rozehrávat, tak má 5. Potud OK, respektuji.
    Proč ale Hušbauerovi SZ/OZ je to samé vyčítáno a jako záchrana 5 je řečený gól? Jestli platí co je psáno tak oba podali ve středu pole nijak zvlášť dobrý výkon ale jeden dal alespoň pojistkový gól a přesto mají stejnou známku? Buď má mít Suk nižší nebo Hušby vyšší.

    No a k tomu má stejnou známku Zmrhal, kterej vlastně nehrál vůbec dobře, ani podle popisu nezvládal bránit svůj prostor (útoky šly po křídlech, viz hodnocení Součka) ale protože nastřelil spojnici tak má 5 stejně jako oba výše zmiňování?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 18.12.2018 14:07 |  
      3 1

      Souček byl v poli platnější než Hušbauer.

      Co se týče problémů nalevo hlavně v úvodu zápasu, tak problém byl podle mě zejména mezi Ngadeuem a Bořilem. Hráli hodně od sebe a Bořil se optimisticky vytahoval dopředu a pak nestačil zpátky, Ngadeu tam pak na začátku taky dost plaval. Jinak Zmrhal tu spojnici skvěle nastřelil skoro z ničeho a bezprostředně z toho vznikla klíčová penalta. Ale čtyřku klidně mít mohl, moc viditelný nebyl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      japhy     před 6 lety 18.12.2018 14:22 |  
      2 5

      Na ty čarodějné zákroky se moc netěš. Radím ti dobře, čekej výkon na úrovni 9 a budeš spokojen :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    ctute     před 6 lety 18.12.2018 14:33 |  
    3 18

    Zcela nekritické hodnocení Koláře..i když jej docela můžu... Sám přiznal že při tom gólu nególu si zbytečně moc předkopl míč, a kdyby mu tam protihráč nešikovně nezavadil o nohu, byl to platný gól a jeho hrubka...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Edenjejenjeden     před 6 lety 18.12.2018 14:39 |  
      4 3

      Za včerejšek si desítku rozhodně zasloužil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Edenjejenjeden     před 6 lety 18.12.2018 14:49 |  
        5 0

        ....já to nedopověděl,pardon,protože on právě svými zákroky v úvodu ,pomohl postupně otupit tlak Jablek,a především díky jemu,jsme přežili první dvacetiminutovku,ve zbytku zápasu už toho na něj tolik nešlo,jestli devět,nebo deset není podstatný,stejně to byl klíčový muž zápasu,v jednom z klíčových mačů v boji o titul.Je sakra rozdíl vést před jarem o bod,nebo o čtyři...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 18.12.2018 14:42 |  
      14 0

      Předkopl? Tys ten zápas neviděl, že?

  5. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 18.12.2018 14:42 |  
    10 1

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Poctivě jsem si přečetl disputaci k článku přímo o zápase. A teď jsem si ještě přečetl i zhodnocení jednotlivých hráčů k zápasu taky od Alanora. Teď sedím u kávy a hledám se v tom.
    Nějak tak pořád mám dojem, že sice "jabkáči" měli silnější vjezd do utkání, měli i šance, ale góla jsme nedostali. Proč tedy tolik negativ? Sebemrskačtství bychom zase neměli tolik přehánět.
    Taky jsme měli v úvodu asi 4 minutovou chvilku na straně soupeře. Pak se vytáhl náš Ondra a hned vzápětí jsme po pěkné akci trefili spojnici a hned na to byla písknutá pentle, která byla jak vyšitá. A Milan jí dal bezpečně. Pak sice měl Jablonec převahu, ale nám už se stopeři chytli a už jsme je drželi celkem na uzdě. Je také logické, že když jsme vedli, tak domáci to prostě chtěli utrhnout a vzhledem k tomu, že Ngadeu a Bořil dostali ŽK, bylo to přeci jen opatrnější. K té ruce Tomáše Součka jen jedno. Tohle se jako ruka pískat nemůže. Loket byl u těla a odskočil od těla až po nárazu míče. A že to byla pumelice. Ale pumelici před koncem poločasu dal i Míno Stoch a Hrubý předvedl taky pěkný zákrok. A těch akcí jsme tam měli ještě několik.
    Ve druhé půli jsme přestáli situaci, kde byl faul na Ondru a tedy správně gól neplatil. Pak už jsme to kontrolovali, Jablonec se sice snažil, ale nám začal kralovat Ngadeu a i Vláďa Coufal zachytával dobře Jovoviče s Hanouskem.
    Myslím si stejně jako Mart, že jsme odehráli velmi dobré utkání, čelili jsme velmi dobrému soupeři a prostě jsme to zvládli. Také bych to se známkami viděl o "štok vejš".
    Pokud bych měl někoho opravdu pochválit, tak je to náš Ondra Kolář. On i takový zápas tak trochu potřeboval. Jsem rád, že jen potvrdil, že to umí. Také jsem měl při jeho příchodu takový ten pocit šimrání. Včera byl za 10 a souhlas.
    Ještě pár postřehů. Nerozumím tomu, proč oba komentátoři naprosto bezostyšně nevedou objektivní komentář. Ta snaha jakkoliv hodnotit výkon červenobílých barev s nádechem despektu je až zarážející. Vrcholem bylo komentování zákroku Trávníka na Sýkoru. I oni museli vidět, že to byl opravdu ošklivý a nebezpečný zákrok na kotník. Ale jejich trapné plkání předčilo všechny jejich blbosti v tomto zápase řečené. Zákrok Hovorky na Škodu bez karty, zákrok Trávníka rukou do obličeje Bořila byl plně jednoznačný na ŽK. Ano, ŽK, které dostali naši hráči , ty byly uděleny dobře (snad s výjimkou Ngadeua, tam to bylo trochu od "jabkáče" divadlo).
    Určitě si přečteme spousty všelijakých komentářů a hodnocení.
    Pro mě je důležité, že naši kluci odehráli celou podzimní část velmi dobře a kvalitně. Snad jediná 4 utkání se nám na podzim nepovedla. Doma Jablonec, venku Ostrava a Bordeaux, taky částečně derby na "RB". V těchto zápasech jsme se na to nepřipravili spíš hlavami.
    Co se týká fyzické výdrže, tak celý realizační tým odvedl velmi dobrou práci už od letní přípravy. Zranění jsou ve fotbale častá a musí se s tím počítat. I proto se nabrali další hráči jako např. Traoré, Zelený nebo Matoušek. A oni se nám vyplatili, ikdyž třeba Traoré udělal pár blbých chyb. Uvidíme, jak se teď roztočí kola přestupů a jak se s tím vypořádáme i my. Zatím víme o jednom hráči z Liberce a Jablonce, a opce u Traorého.. A uvidíme, co chytíme dalšího do sítě.
    Včera Vladimír Šmicer říkal, že by jako nejlepšího hráče podzimu v naší lize hodnotil Míno Stocha. Ano, dal hodně branek a hrál skvěle.
    Přesto si myslím, že tuto pomyslnou trofej by ode mne získal Tomáš Souček. A klobouk před ním smekám.
    Moc přeji klukům a všem okolo týmu hezké vánoce a vše nejlepší v novém roce. A hráč Limberský? Ten je jen smutnou ukázkou člověka, který ztratil soudnost sám se sebou.
    Vánoce se blíží a tak Vám všem přeji pohodové vánoce a hodně zdraví a štěstíčko v novém roce.
    A naší Slavii dobrý celý příští rok.. :-).
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jachym     před 6 lety 18.12.2018 15:37 |  
      4 0

      I já mám velmi podobné postřehy jako Sokrates. Jablonec sice v poli velmi dobrý, ale také bych se mírnil v tom našem sebemrskačství a v řečech o tom, že hrají snad nejlepší fotbal u nás. Přes veškerý pokrok, který pod Radou udělali, je jejich ztráta na nás obrovská a v Evropské lize to také nebyl žádný velký zázrak, i když výhra v Kyjevě v posledním zápase se cení. Náš kádr je prostě lepší a bylo by také ostudou při těch našich možnostech, kdyby nebyl. Naopak včerejší vítězství Slavie bylo vítězstvím typického mistra, který z minima vytěží maximum. Takto dlouhá léta vítězila Sparta a třeba loni a částečně i v letošní sezóně Plzeň.

      Kolář krátce po sobě dokázal, že chytí opravdu hodně navíc. Včera dokonce aspiroval na brankáře kola, což se brankáři Slavie moc často nepoštěstí. Všichni Sokratem jmenovaní hráči se nám vyplatili včetně Matouška s jeho vítězným gólem v Kodani. A také já si myslím, že nejlepším (nejužitečnějším) hráčem ligy je Souček, ačkoli třeba víc gólové smetany slízl Stoch a úplně nejvíc Komličenko...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 18.12.2018 22:54 |  
      2 0

      Já bych si dovolil, příteli Sokrate, nesouhlasit s jednou jedinou věcí: Ta Ngadeuova žlutá nebyla za faul, jakkoliv přihraný (on ani přihraný nebyl, prostě to byl faul bez karty)....... ta byla za to, že po odpískání hodně aktivně bránil v rozehrání trestného kopu... a to tedy jaksi opravdu bránil, ta byla prostě zasloužená....

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 19.12.2018 07:01 |  
        0 0

        Zdravím a děkuji za doplnění.
        Jestli nesouhlasíte jen s tou jednou věcí, tak to jsem dopadl celkem dobře...:-)).
        A musím uznat, že máte pravdu.
        Tak pěkný den a díky za zprávu o tiskovce. Zrovna si to pročítám.... :-).
        S úctou
        Sokrates55

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    DF007     před 6 lety 18.12.2018 15:00 |  
    1 3

    Přísné hodnocení na hráče v poli, kteří by si po vítězství s velmi dobrým Jabloncem zasloužili o bodík víc. A velmi přívětivé k brankáři, zejména s ohledem na jiné výkony hráčů v poli, kdy jsem si myslek, že 10 je OK a oni dostali o jeden nebo dokonce 2 bodíky méně. Ondra nás včera výrazně podržel, to jednoznačně, ale k 10 chybělo ještě pár super zákroků ve druhé půli, ale to již nedovolili hráči v poli. Druhý poločas byl velmi dobrý, soupeře jsme nepouštěli do zakončení a nakonec i jednu branku přidali.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Pepino44     před 6 lety 19.12.2018 14:33 |  
      1 0

      Tak sám jsi si odpověděl větou "chybělo ještě pár super zákroků ve druhé půli, ale to již nedovolili hráči v poli." Protože hráči v poli nedovolili golmanovi několik dalších zázračných zákroků si lepší známku nezasloužili.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    belmis (přítel SN)     před 6 lety 18.12.2018 15:22 |  
    6 1

    Myslím, že dnešní hodnocení Alanora je v pořádku. Sám jsem se nechal unést výsledkem a dal i dvě osmičky (MNN a Olayinka), ale když se nad tím zamyslím, je Alanorovo hodnocení spravedlivější, jelikož první poločas jsme dobře vůbec nehráli a mohli klidně prohrávat.
    S desítkou Koláře problém nemám, jelikož díky naší dobré obraně v předešlých zápasech dostal průměrnou známku i za situace, kdy udělal vše, jak udělat měl.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    smely (přítel SN)     před 6 lety 18.12.2018 15:24 |  
    5 0

    zapas dulezitej, vitezstvi skvely, ale vyhled na jarni zapas s pradelnou nic moc, vzhledem k tomu, ze nas pred tim ceka zrejme dalsi bitva s teplakama : 3 x ZK - Kudela, Soucek, Traore, Olayinka , 7 x ZK Ngadeu....tzn., ze teoreticky muzeme prijit hned 1. jarni kolo o 4 hrace zakladu...a vime jak to u Berbru chodi, ze jo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 18.12.2018 15:27 |  
      16 1

      A nebo můžeme proti Teplicím postavit sestavu ve které budou Jugas - Deli, ve středu hřiště Ševčík - Hušbauer... a na krajích Zmrhal s Masopustem.... To je výhoda širokého kádru :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        smely (přítel SN)     před 6 lety 18.12.2018 15:46 |  
        0 0

        jasny, ma poznamka byla spise fakticka nez kriticka :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Dennis     před 6 lety 18.12.2018 15:35 |  
    5 1

    Za mě dobrý, Kolářovi desítka sedí, byl hlavním strůjcem vítězství v jednom z klíčových zápasů podzimu, bez něj bychom nevyhráli. Líbil se mi hlavně zákrok pro střele Trávníka, to bylo efektivní i efektní.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    w8888     před 6 lety 18.12.2018 16:33 |  
    4 18

    Myslím, že s desítkami by se mělo při hodnocení víc šetřit. Kolář se mi včera velmi líbil, byl to jeho nejlepší výkon v tomto ligovém ročníku, podle mne to byla jasná známka 8. Ostatně, už bylo na čase, aby konečně něco předvedl. Zcela určitě bych lépe hodnotil Hušbauera, který byl ze zálohy nejlepší. Hlavně druhý gól byl jeho. Hlavou získal míč a naběhl před branku, kde využil centr. A naprosto neadekvátní je hodnocení Škody. Ano, proměnil penaltu, skvělé. Díky. Ale jinak byl nejslabším hráčem na hřišti. Nic nevybojoval, nikomu nepřihrál. Jen ztrácel míče. Pokud nevyřešíme otázku útočníka, budeme mít na jaře problémy. Jen z minulosti se žít nedá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Edenjejenjeden     před 6 lety 18.12.2018 16:46 |  
      9 2

      Máš pocit,že před včerejším zápasem Kolář nic nepředvedl?Nejsi poněkud zaujatý?Naopak se včera potvrdilo,že pravdu měli jeho obhájci,nikoliv kritici....

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Novasinho     před 6 lety 18.12.2018 17:21 |  
      7 1

      Promiň, ale podívej se na ten zápas znovu, jestli si ho teda viděl, protože Škoda opravdu nehrál tak, jak píšeš....

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Boss82     před 6 lety 18.12.2018 17:24 |  
      9 5

      S hodnocením M. Škody jsi ABSOLUTNĚ mimo mísu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 18.12.2018 21:06 |  
      7 2

      I ten redaktor, který byl dost mimo si všiml, že na Milana směřovala většina našich balónů a to nikoliv na hlavu, ale do těla a Milan je zvládal zpracovat a rozdat.... specielně se na to ptal Trpišovského v pozápasovém rozhovoru a ten potvrdil, že přesně tohle po Milanovi chtěli... a ty tu vyrukuješ s tvrzením, že jen "ztrácel míče"? Minimálně to sólo okolo Hovorky snad muselo trknout i tak nevšímavého pozorovatele, jako jsi Ty...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    pehacko     před 6 lety 18.12.2018 18:48 |  
    3 1

    vsem dat desitku jako podekovani za podzimni cast a spoustu radosti co nam tenhle tym nadelil... a kolar 20,
    at je nejaky rozdil ve znamkovani!!!

  12. Bořil

    PetCC     před 6 lety 18.12.2018 19:25 |  
    7 1

    V tomhle zápase bylo přesně vidět, co Bořil špatně zvládá. A pokud můžu soudit, tak tohle je právě věc, kterou Zelený umí líp. Dokáže protihráče obejít a necpe se při tom jen k čáře.

    • Re: Bořil

      zeleznik2     před 6 lety 18.12.2018 19:40 |  
      0 0

      Ale musí hrát pravidelně...nic proti Bořimu, ale na podzim měl hodně výkyvů..

  13. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 18.12.2018 19:39 |  
    1 0

    10 u Koláře?Alanore ty jsi hodně překvapil, nejméně 8 jsem očekával, ale že dáš deset, tak to je pro mne překvápko...
    Ondra nás podržel podobně jako v Bordeaux, jasně Trávník či Chramosta mohli lépe zakončit, ale na to se nikdo ptát nebude, nulu jsme udrželi a basta. Měli jsme štěstíčko, ale zase v jiných zápasech nám chybělo..
    jinak obrana i záloha hodnoceny přísnější, ale spravedlivě..nebyl to od nich optimální výkon. asi hráči byli po Zenitu utahaní, hlavně v úvodu nestíhala obrana, čekal jsem, že bude hrát Zelený, už protože se vítězná sestava přeci nemění ne?Milan už snad konečně zdravý, na jaře zaútočí na bájnou stovku vstřelených branek a Peter určitě nejlepší podzimní nákup, se dostává do top formy, ten vybojovaný míč a pak přihrávka na Mira, který našel Hušbyho to byla učebnicová ukázka a navíc se zasadil o penaltu, takže možná i sedmička? Pepimu jsem za ten gól dal šestku, jinak jsem hodnotil podobně..

  14. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    gazza     před 6 lety 19.12.2018 01:35 |  
    7 1

    Sakra Milane jeste 13 golu To musis dat ,na jare to tam budu tlacit I ocima za Tebe

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    jose01     před 6 lety 19.12.2018 21:18 |  
    0 1

    Zdravím, nevím jak to má Bořil v kabině, ale co mě zaujalo, tak bylo to, jak mu skoro všichni z mužstva dávali sežrat tu penaltu v Opavě a hned po písknutí mu tam pár hráč rázně něco vysvětlovalo a ještě když už stáli před penaltou u vápna, tak tam se Součkem vedl vzrušenou debatu. A po zápase s MB tam taky celkem horlivě něco rozebíral už nevím s kým a ten ho pěkně péroval, když se šlo na děkovačku. Možná trochu otloukánek, nebo prostě nebyl tam, kde se to po něm chtělo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Lunaris     před 6 lety 20.12.2018 11:33 |  
      0 2

      Bořil poslední dobou totiž až nehorázně prasí. Každý zápas vyrobí několik standartek soupeře blízko našeho vápna, jelikož často nestíhá. Nevím, jak je to na tréninku, ale zkusil bych dát Zelenému více šancí.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Lunaris     před 6 lety 20.12.2018 11:29 |  
    1 0

    Důležité je zmínit, že VAR nezkoumá hraní rukou mimo vápno, proto se dodatečně nijak neřešila ruka Součka před vápnem. V médiích se tohle člověk nikde nedočte, místo toho tam jitří emoce, aby byla čtenost, ale pořádné informace nikde.

    Jinak Kolář klidně 10, vždyť o nic nejde, jen o hodnocení fanoušků. Jistě se všichni shodnou, že nás sakra podržel a na výhře měl hlavní podíl. Zaslouženě tak dostal cenu za hráče utkání.