Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

První vyloženě nepovedený výkon ve skupině Evropské ligy znamenal porážku 0:2 ve francouzském Bordeaux. Postup má však Slavia před posledním kolem pořád ve svých rukou.

Detailněji popisovat náš včerejší výkon by bylo nošením dříví do lesa. Zápas nám vůbec nesedl a od začátku do konce jsme tahali za kratší konec provazu. Výhra domácích v poměru 2:0 zcela odpovídá dění na hřišti, ačkoliv paradoxně mohl a měl ke konci utkání vyrovnávat na 1:1 Sýkora, což by znamenalo vzhledem k příznivému výsledku druhého zápasu ve skupině postup. Ten by byl ale po včerejšku dosti nezasloužený a zrovna u Sýkory není zahazování ani těch nejvyloženějších šancí žádné novum. Rozhodne se tedy až v posledním kole a nutno dodat, že navzdory včerejšku má Slavia karty rozdané velice dobře. K jistotě postupu stačí bod (nebo i žádný, pokud Kodaň remizuje s Bordeaux, což je ale vzhledem k faktu, že oba týmy musí hrát na výhru, dosti nepravděpodobné) v domácím utkání s Petrohradem, který už o nic nehraje a má jisté první místo. Se zaplněným Eden to musíme zvládnout a složit tak reparát za loňský výbuch s Astanou. Věřím, že kruh se uzavře, Slavia ukáže, že za ten rok pokročila o kus dopředu, zápas zvládne a získá tím kýžený a velmi cenný úspěch v podobě postupu do jarní vyřazovací části. A pokud by to nevyšlo? Tak prostě nemáme na jaře v Evropě co dělat, protože "mečbol" už jsme de facto měli i v minulém domácím zápase s Kodaní. Ale opakuji, jsem přesvědčen, že se za rok udělal kus práce, že je Slavia silnější a že to se Zenitem zvládneme. A postup v náročné skupině by byl velkým úspěchem, žádnou povinností. Nepropadejme trudnomyslnosti navzdory včerejší hořké pilulce!

Ač včerejší výkon nelze označit jinak než jako velmi slabý, tak mi to nedá a musím náš tým obhájit před pár křiklouny z diskuse, kteří psali něco o ostudě a primadonách bez nasazení. Ostuda byla prohrát v Tallinnu, ne v Bordeaux. Francouzský tým sice neprožívá nejlepší období, i tak má ale pořád velkou kvalitu (3x větší hodnota kádru oproti Slavii dle Transfermarkt) a včera zahrál velice dobře. Očekávání, že nás čeká soupeř typu Karviné a že vyhrajeme v poklidu 3:0, byla bláhová a jen poukazovala na neznalost jejich autorů. Nemyslím si ani, že by náš výkon nesplňoval parametry z hlediska nasazení. Z mého pohledu hráči nic nevypustili a makali. Jasně, že chvílemi byli zaskočeni a "opařeni", ale o vypouštění nemůže být řeč. Rozdíl byl zejména v rychlosti práce s míčem, proto to vypadalo, že jsme oproti domácím všude pozdě. A když hráč cítí, že se nemůže do zápasu dostat a že jeho tým je pod tlakem, tak samozřejmě nastupuje nervozita a o to víc na hřišti křičí, aby se pokusil tým srovnat (a ten tak pokud možno přečkal slabou pasáž bez inkasované branky) a vyburcovat. Jen brouk Pytlík (typu JS), který všude byl, všechno viděl, všechno ví, ale v životě nesportoval, může psát o tom, že naši hráči zápas vypustili jako primadony. Někdy to prostě nejde, i když se hráč snaží o to víc. To je ve sportu normální.

Druhou věcí je předzápasové vyjádření trenérského týmu, že do Francie jedeme vyhrát. Proti sebevědomí a snaze hrát na vítězství každý zápas nic nemám, ale musí to pak být podložené výkonem na hřišti. Když i třeba vzhledem k síle soupeře nemůžu garantovat, že tým na hřišti půjde za výhrou, tak je lepší zvolit diplomatičtější prohlášení. Protože pak působí trapně, když do médií prohlašuji, jak jedu vyhrát a reálně se na hřišti klepu od první minuty. Ale to je jen drobnost.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Po Karviné jsem ho kritizoval, že podal svůj nejslabší výkon v sezoně, tentokrát to byl pravý opak. Kolář nás v Bordeaux dlouho držel ve hře a podal dost možná svůj nejlepší výkon na podzim. V první půli předvedl dva dobré zákroky, po půli pak také. S inkasovanými brankami nemohl nic dělat. Co se týče hry nohama, tak dvakrát dobře udělal kličku v nelehké pozici, na druhou stranu výkopy se mu tentokrát příliš nedařily.

Vladimír Coufal - 4 - Návrat po menší pauze způsobené zraněním neměl Coufal vzhledem k nedobrému výkonu týmu ulehčený. V první půli dobře centroval na Součka, viditelné bylo i výrazně lepší vedení míče oproti Frydrychovi. V obraně měl Vláďa i celý tým své problémy, ideálně se podle mě nezachoval ani u vítězného gólu soupeře, kdy se ke střelci otáčel zády. Času sice moc neměl, ale podle mě měl hráči skočit do střely skluzem. Možná by ani to nepomohlo, ale byla to gólová pozice a jen se otočit je poněkud alibistické.

Michael Ngadeu Ngadjui - 4 - I střední obránci měli s hráči soupeře problémy. V soubojích podle mě Ngadeu a Deli ještě obstáli uspokojivě, výrazně horší to ale bylo s jejich rozehrávkou. Ngadeu byl poněkud těžkopádný a oproti domácím mu vše trvalo poněkud déle. Jednou vystavil do velkého rizika Koláře, celkově měl ale podle mě méně ztrát než Deli, který byl v tomto směru ještě horší.

Simon Deli - 4 - Jak jsem psal u Ngadeua, soubojově ok, ale rozehrávka hrozná, a to zvláště u Deliho. V první půli snad třikrát namazal míč rovnou do protiútoku soupeři. Neříkám, že Kúdela musí každý zápas posílat geniální pasy přes celé hřiště, ale takové chyby prostě nedělá. A i kvůli tomu jsme zejména v první půli byli pod tlakem a poněkud v panice. Ve druhé půli bych naopak ocenil, že se Deli snažil zapojovat do útočné snahy. Potřebovali jsme vyrovnat a bylo správné trochu zariskovat.

Jan Bořil - 4 - Patřil spíše mezi naše lepší hráči, ani u Bořila se ale nedá říct, že by se mu zápas nějak vyvedl. Dopředu se zvláště ve druhé půli snažil a i se dokázal párkrát prosadit k centru, který nebyl úplně nepovedený. Vzadu se mu dařilo se střídavými úspěchy, negativně hodnotím zejména alespoň dva fauly, které spáchal ve velmi nebezpečném prostoru. Také z toho padl vítězný gól.

Miroslav Stoch - 3 - Nešlo mu to, podobně jako zbytku útočných hráčů. V první půli se alespoň několikrát dostal do zajímavé střelecké pozice, střely mu ale příliš nesedly. Zazdil i velmi dobré přečíslení, kdy mohl buď vyslat do šance Matouška, nebo přidržet míč a roztáhnout hru na zcela volného Zmrhala. Stoch zvolil špatné řešení, když chvíli čekal a až pak se snažil prostrkávat na Matouška. Navíc přihrávku provedl velice špatně i technicky. Velká škoda, podobných situací jsme měli jako šafránu. Ve druhé půli se vytratil a byl celkem logicky vystřídán.

Tomáš Souček - 4 - Na jeho poměry slabý výkon, na druhou stranu je třeba říct, že on a Hušbauer měli alespoň nějaký přínos pro výstavbu naší hry. V obranné fázi se snažil, ale na své poměry udělal hodně laciných chyb. Tu mu projel míč pod nohou, tu ho vůbec netrefil ve vlastním vápně, což byla klíčová chyba, která vedla k inkasované brance. Tento kiks podle mě téměř úplně napravil skvělou přihrávkou Sýkorovi, což měl být jasný gól. Celkově ale nevydařený večer a podprůměrný výkon.

Josef Hušbauer - 4 - Jasně, rychlým a šikovným soupeřům úplně nestačil, ale to nikdo ze slávistů. A Hušbauer se alespoň několikrát poctivě vrátil a ve druhé půli se snažil o výstavbu hry. Můžeme spekulovat, jestli jeho místo na hřišti nemá být výš, ale včera byla realita taková, že Deli a Ngadeu nebyli schopni kloudně rozehrát, takže byla téměř nutnost, aby se Pepa pro míče vracel hluboko na svou polovinu. Mimo to velmi solidně kopl dva rohy ve druhé půli, kde chyběla jen trocha štěstí, aby se někdo z našich dostal k zajímavému zakončení. Ač ani jeho výkon nebyl podařený, tak byl z mého pohledu jedním z mála hráčů, kteří byli alespoň částečně platní.

Ibrahim Traoré - 2 - Byl na hřišti? Bohužel Traoré zopakoval podobně zoufalý výkon jako v derby, tentokrát alespoň bez zaviněné penalty. I tak ale dávám druhou nejnižší známku, protože prostě není možné, aby v takto těžkém zápase byl v poli hráč, co je téměř nulový dopředu i dozadu. Na podhrot ho už prosím nestavět, proti silnějším soupeřům se na tomto postu vůbec nechytá. Uplatnění může najít jako náhrada při absenci Součka či Hušbauera, do základu to ale prostě není.

Jaromír Zmrhal - 3 - Taktéž velice nevýrazný výkon. Málokdy byl u míče, snažil se alespoň o náběhy. Jednou pálil v těžké pozici, míč netrefil úplně špatně, ale i tak letěl dost mimo. Ve druhé půli neřešil dobře přečíslení po přihrávce Sýkory. Měla přijít buď přízemní přihrávka na zpátky na Sýkoru, nebo měl být míč na Olayinku prudší. Při tomto bochánku se jen vrátili obránci a dostali Petera pod tlak, takže nepřihrál přesně.

Jan Matoušek - 3 - Začal výbornou individuální akcí, který musela být zastavena až faulem. A to bylo bohužel všechno. Jinak se na hřišti téměř nepotkal s míčem. Částečně za to nemohl, protože podporu měl hodně malou, částečně ale hrál velmi špatně i on, protože když už míč dostal, tak se o něj téměř vždy připravil špatným prvním dotekem. Velmi nepodařený výkon. A jde podle mě i o chybu trenéra. Je nesmysl hráče na několik zápasů úplně odstavit a pak ho šoupnout do důležitého zápasu rovnou do základu. Zvlášť když jde o mladého hráče, který potřebuje praxi a sebevědomí.

Jan Sýkora - 3 - Střídal do druhé půle zoufalého Traorého a její první část viděl nebyl. Pak byl při hře platný, ale k čemu to je, když naprosto zoufale zahodí tutovou šanci. Míč skoro na malé vápno, přesně na nohu, brankář na lajně a Sýkora není schopen trefit ani branku... Ale u něj je to bohužel klasika. Silně pochybuji, že si Slavia s vidinou cíle účasti v Lize mistrů může dovolit mít na podhrotu hráče, který je tragický ve vápně, a to ať už co se týká přihrávek, tak i zakončení. Herně je určitě nadprůměrným českým hráčem, ale k čemu to, když ho útočná sterilita táhne ke dnu jako koule u nohy. V minulosti měl sice náznaky, že by to tak být nemuselo, ale příliš nevěřím, že se to změní, když je Honza každou chvíli zraněný. Bohužel lepší řešení na tento post asi zatím nemáme. Baluta by ve vápně lepší být asi mohl, ale zatím nezapadl a není výjimkou, že vepředu odevzdává míče a dozadu netahá. Traoré pak podhrot není a Matoušek je mladý kluk, co jednou (třeba i brzy) dobrý být může, ale zatím má problémy sám se sebou.

Peter Olayinka - 5 - Neříkám, že hrál extra dobře a vše se mu dařilo, ale i tak nám jeho příchod a elán jednoznačně pomohl. V útočných akcích měl sice jen střídavé úspěchy, ale dokázal podržet míč a už jen to byl oproti Matouškovi pokrok. Hodně se snažil, v některých momentech možná až moc, z čehož vyplývaly fauly.

Milan Škoda není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Při svém pobytu na hřišti ale působil viditelně lepším dojmem než v Karviné. Snad je to první vlaštovka vracející se formy po zranění!

5. - Čtvrtek 29. 11. 2018 18:55

Evropská liga, 2018/2019
2 - 0
0 - 0
FC Girondins de Bordeaux
FC Girondins de Bordeaux

49. de Préville; 90+4. Koundé

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (148)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    hiker42     před 6 lety 30.11.2018 11:35 |  
    2 6

    za mě celkem souhlas, jen bych řekl, že
    MNN byl viditelně lepší, než Simon, a několkrát zlikvidoval útok 3 na 1 nebo 2 na 1. MNN proto 5.
    hodnocení Sýkory strašně ostré, ale musí to ustát (když k nám přišel, hrál skvěle, ale spíš křídlo).
    Olayinka si koledoval o červenou a jestli toho nesmyslného dohrávání nenechá, dřív nebo později ji dostane, proto za mě 4.
    Těším se na Zenit, to bude úplně jinej zápas:)

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      JS (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 11:41 |  
      11 6

      Sýkora byl skvělý první půlrok po přestupu. Hondocení je možná ostré, ale sedí. Jeho neschopnost připravit nebo vsřeit branku je naprosto donebevolající. Ale aby to nebylo jen o něm – to u všech hráčů Slavie. Co se děje? Sýkora byl docela gólový, v Liberci se prosazoval... A pak nic. Obecně naši ofenzivní hráči mají tendenci volit špatná řešení a netrefovat prázdné brány. Nebýt Stocha, tak nemáme tak pěkný gólový průměr.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        dauby     před 6 lety 30.11.2018 11:51 |  
        2 8

        Musím souhlasit. Sýkorovi se prostě nedaří. Nedařilo se celému mužstvu, ale kdyby Sýkora dal tu tutovku, skončilo by to nejspíš 1:1. Tohle se prostě musí dávat! To nás odlišuje od velkých mužstev. Těm se také často nedaří, ale pak jednou dvakrát udeří a dají gól, my ne. Sýkora je ofenzivní záložník, v podstatě podhrot, a ten prostě musí dávat góly. Nemůže spálit 9 šancí z 10, to nejde. Pokud toho není schopen, musí přijít v zimě někdo jiný, protože rovnocennou náhradu za něj nemáme. U Baluty to také není ono a Matoušek nebo Olayinka nejsou vhodné typy pro podhrotového hráče. Pořád jásáme, kolik v lize dáváme gólů, ale nemít Stocha a jeho střely z dálky a standardek, tak máme často problém dát nějaký gól. Včerejší výkon byl nehodný Slavie a současné Bordeaux není žádné elitní mužstvo, ty bychom měli jasně přehrát.

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          Jachym     před 6 lety 30.11.2018 12:17 |  
          11 0

          Měli bychom jasně přehrát? To se ale zase vracíme na začátek, tedy k evidentnímu podcenění soupeře, které se nám vymstilo. Účast v EL si Bordeaux vybojovalo dobrým umístěním ve francouzské lize, která, ač nepatří k top třem v Evropě, tak je oproti té naší pořád "někde jinde". A to bez ohledu na to, že Bordeaux je momentálně ve středu tabulky, zatímco my jsme u nás v jejím čele. K prvnímu domácímu zápasu jsme přistoupili s pokorou. Ta ale včera chyběla. Dá se souhlasit s tím, jak píše Alanor, že hráči zápas fyzicky neodflákli, ale to beru jako samozřejmost.

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          kondorr     před 6 lety 30.11.2018 12:24 |  
          9 1

          Včerejší výkon byl nehodný Slavie tak koukám že některým slávistum asi trochu přeskočilo a že Bordeaux neni elitní tým a měli jsme ho jasně přehrát to nemyslíš vážně. Ty děláš jako kdyby slávie patřila k evropský elitě zatim jsme na začátku a patříme spíš k tim slabšim týmum.

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          Mike     před 6 lety 30.11.2018 12:37 |  
          3 1

          ,,ale nemít Stocha a jeho střely z dálky a standardek, tak máme často problém dát nějaký gól."
          Tak s tímto hrubě nesouhlasím. Pokud odečtu branky ze standartních situací, tak i ,,Stochovy střely z dálky"jsou přece brankami. Tak ať si každé mužstvo pořídí nějakého ranaře z dálky a půjde jim to taky.
          To je jedna věc. A tou druhou je počet těch branek rozdělených ze standartek a ten zbytek. Takže z celkového počtu 40 gólů po 16 kolech jsem jich dali 14 ze standartek a 26 ze hry. Takže ze hry jsme dali o 3 branky více, než jich má celkem Plzeň /23/ a o 2 méně, než jich má celkem Sparta /28/. Takže opravdu problém gól dát v lize nemáme. A ještě jedno ponoření do archivů. Letos v lize jsme v 16 kolech alespoň 10x vstřelili 3 góly a více. Což se naposledy povedlo Spartě v roce 1949. Takže další objektivní čísla potvrzující Tvoje nesmysly.

          • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

            witty13     před 6 lety 30.11.2018 13:32 |  
            1 8

            Tak treba posledni zapas v Karvine jsme dali take 3 goly, jeden z ofsajdu, jeden z penalty a jeden po odrazu od sykory ktery ani nevdel jak to udelal... jasny, goly davame, ale to co staci v lize proti karvine, nam bohuzel nestaci v evrope- nase strelecka uspesnost tam mluvi za vse. Takze ani, muzem vytahnout nejakou hezkou statistiku kolik davame golu, ale realne se na ne nadrem (aspon ke konci podzimu) a urveme je spise kvalitou kadru nez hrou - coz je priklad stocha... sice goly dame ale hra neni “zdrava”, jednoduche mechanismy nefunguji, a s tim by se melo neco delat - treba jsou kluci jen unaveni, treba je problem nekde hloubs...

            • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

              Pepino44     před 6 lety 01.12.2018 11:44 |  
              3 2

              Nevím, proč stále někdo omílá gol z ofsajdu. Pouštěl jsem si to několikrát, a gol z ofsajdu jsem neviděl. Ostatně to neviděli ani při videu. Nedovedu si představit, že by zrovna Slávii uznali gol, který by mohl být zpochybněn. Ty jsi to viděl přímo z čáry, nebo jsi to četl v našem spřáteleném plátku spart? Takovéhle komentáře jsou skutečně od odborníků.

              • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

                witty13     před 6 lety 01.12.2018 20:37 |  
                0 1

                Na o2 tv meli tu virtualni caru a tam to bylo celkem jasne (ja jsem ho tdy videl i bez toho :O) proste goly z ofsajdu padaji jako se piskaji sporne penalty a nevim proc zase hledame konspirace ze Slavii nikdo nikdo toto nepripiskne a jak nas rezou... i kdyby to ofsajd nebyl, tak nase hra dopredu je utrapena, kdyz se “neutrhne” Stoch, nebo nemame davame posledni dobou goly tezko, slozite - viz zapasy s alespon prumernymi souperi. To ze to nekdo nechce videt, nebo ze neche videt goly z ofsajdu (ba i tesnych) je alibismus. Kdybychom byli takova masina na goly, porazili bychom zenit, porazili bychom doma Kodan.. to se nestalo.. ja nekritizuji, ja pojmenovavam skutecnost - nac si lhat do kapsy? Nebo snad slovy klasika, a vam se ten fotbal jako libil?!

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Jachym     před 6 lety 30.11.2018 11:55 |  
        6 1

        A sedí taky to hodnocení tvé osoby, které se v textu Alanora zcela nečekaně objevilo? :-D

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          JS (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 12:29 |  
          3 6

          Ne, tam mě bohužel Alanor nejspíš nepochopil. Nepsal jsem, že hráči to vypustili, psal jsem, že tam jeli s pocitem, že už je půlka práce hotová, protože „letos je Bordeaux slabé“, „porazili jsme je doma“ atd. Já neviděl jen to Alanorovo „někdy se prostě nedaří“ v podobě odskakujících míčů a nepřesností, já viděl nesehraný tým, který zaspal začátek zápasu (což se nám v poslední době děje celkem často), vypadalo to, jako by nebyli dobře zdravě namotivovaní, a to resultovalo v nejhorší výkon podzimu. Neviděl jsem vůli s tím něco dělat. A to ani od Trpišáka, který se nezvedl z lavičky a nešel to zklidnit atd. Tak si Alanor může psát cancy o Broukách Pytlíkách a o tom, jak se to „prostě nepovedlo“ a omlouvat to tím, že Bordeaux není Karviná. Ale já letos už viděl hrát Slavii v Evropě, např. na Zenitu, a to předvedli diametrálně jiný výkon lišící se nejen přesností hry, ale především nasazením. Vymlouvat a omlouvat se na „špatný den“ můžeme vždycky, ale ten špatný den něčím vzniká. Vzhledem ke své sportovní zkušenosti to můžu pronést se 100% jistotou. Špatné dny na tréninku nebo na soutěži si dělá sportovec sám.

          • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

            fleder     před 6 lety 30.11.2018 13:16 |  
            5 2

            Takže na Zenitu to byl tým sehraný, plný nasazení atd a nyní, několik týdnů po Zenitu tým zcela nesehraný, nezdravě namotivovaný atd bla bla.
            Sakra, co na tom mám špatně...že by otočený čas? Uff..Alanor se trefil naprosto přesně s tou charakteristikou.

            • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

              JS (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 13:29 |  
              1 5

              Přesně tak to bylo. Je otázka, proč.

            • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

              o-cab     před 6 lety 01.12.2018 01:08 |  
              0 1

              to že je tým v jednu chvíli sehraný podle tebe znamená že za pár týdnů nemůže působit opačným dojmem?

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        hiker42     před 6 lety 30.11.2018 13:00 |  
        1 0

        vždycky když někdo zazdí gólovku jako Sýkora, vzpomenu si na svůj první zápas za žáky, kdy se mi nějak zamotal balón pod nohama, měl jsem na malým vápně půl brány prázdný a prd :) konec konců, když vidíš, co nedají hvězdy Realu.. holt není každý den posvícení. Mě šlo spíš o jinou věc, myslím, že Sýkora hrál v Libe a zpočátku i u nás krajního obránce/ krajního záložníka, ale ne podhrot.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Papol     před 6 lety 30.11.2018 16:26 |  
        1 1

        Stoch dal hodně golů, ale včera také zazdil tutovku a všichni se otíráme jen o Sýkoru.....

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      ervin     před 6 lety 30.11.2018 12:01 |  
      15 2

      Mám dojem že je čas vrátit do obrany Kudelu chybí mě tam jeho rozehrávka a víc klidu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        dupy77     před 6 lety 30.11.2018 16:32 |  
        1 2

        Přesně tak nečekal bych že někdy napíšu že chci Kudelu místo Deliho

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Mimoň     před 6 lety 01.12.2018 11:04 |  
        0 0

        to jsem tu psal po Karvinný, některým zdejším přišlo že Kudela zas tolik přínosu týmu nedává, jak se píše...opak je pravdou

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      zeleznik2     před 6 lety 30.11.2018 12:57 |  
      0 1

      MNN určitě nebyl lepší než Simon, už od začátku měl docela problémy v obraně, nestíhal, ale pak několikrát opravdu zlikvidoval soupeřův útok 3 na 2 nebo 2 na 1. Hodnocení Sýkory naprosto pořádku, pokud hráč má takovou šanci musí jí proměnit, zvláště, když to rozhodlo o osudu utkání. Bohužel Sýkorova produktivita je otřesná, navíc jej často brzdí zranění, vynikl snad jen ve svém prvním zápase ve Slavii proti Příbrami. Olayinka bohužel asi jinak hrát nebude, stejně jako Ondra Kolář nikdy nezlepší své výkopy...

  2. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    electropope     před 6 lety 30.11.2018 11:49 |  
    20 1

    Do puntíku souhlas + obzvlášť cenim vymezení se proti řečem o ostudě a "podržení" Olayinky, kterej dostává v diskuzích za uši, protože hráč za 80M by asi měl dávat góly nůžkama z půlky, ale ve skutečnosti má pravidelně vysokej přínos a jinak to nebylo ani včera.

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 12:28 |  
      9 0

      Tak tak, z Olayinky se stává novej fackovací panák a dokonce jsou mu občas připisovány i prohřešky Traorého. :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Jachym     před 6 lety 30.11.2018 12:38 |  
        1 0

        Jestli to nebude tím, že si je lidi (jako třeba můj syn) na té obrazovce vizuálně pletou? Třeba Stocha od nich na první pohled snadno odlišíš...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 12:41 |  
          2 0

          Já tu teda nechci otvírat citlivé téma barvy kůže, ale podle fotek na slavia,cz mi připadá, že Olayinka je jedinej opravdu černej, Traoré, Deli i Ngadeu jsou spíš hnědí. Navíc Traoré má tu zrzavou "pěšinku". Já bych si je nespletl. :-D

          • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

            Jachym     před 6 lety 30.11.2018 12:49 |  
            0 3

            No jo, ale ta včerejší obarvená pěšinka byla úplné novum, pokud se nepletu. Jinak když jsme u té citlivosti k barvě kůže, tak já jsem také na to alergický. Hlavně v létě trpím atopickými ekzémy, kdy kůže hodně zčervená...:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

              electropope     před 6 lety 30.11.2018 12:58 |  
              4 0

              S "obarvenou pěšinkou" se pleteš, má ji celou dobu, co je ve Slavii. :)

              • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 13:00 |  
                1 0

                Taky si myslím, že jí má od začátku. A Deli to měl jeden čas snad taky. :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

                  electropope     před 6 lety 30.11.2018 13:09 |  
                  0 0

                  Jojo, ale to už je nějakej čas. :)

              • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

                Jachym     před 6 lety 30.11.2018 13:03 |  
                0 0

                OK. Beru to jako svůj omyl. Chlapů si přece jen až tak detailně nevšímám...:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 13:01 |  
              0 0

              Máš v zimě chodit do solárka, aby v létě nebyla kůže šokovaná sluncem ;-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

            SirCohen     před 6 lety 30.11.2018 13:03 |  
            1 0

            A ještě ta Olayinkova čupřina, záměna by měla být vyloučena!

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          butters     před 6 lety 30.11.2018 13:14 |  
          6 0

          Souhlas, Stoch je o hlavu menší, toho si s Olayinkou nikdo nesplete.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        mis3     před 6 lety 30.11.2018 13:39 |  
        3 0

        no škoda, že třeba nemají na zádech číslo, nebo jméno, podle kterýho by šli odlišit.... oh, wait!

  3. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    padre     před 6 lety 30.11.2018 11:53 |  
    6 0

    Všichni jsme viděli, že včera to bylo "velký špatný" ... Nezbývá, než se z toho vyspat, oklepat a posbírat zbytky sil na konec podzimní sezóny tak, abychom v lize body neztráceli vůbec a proti Zenitu uhráli alespoň ten jeden postupový. Slavia do toho!

  4. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Travinho     před 6 lety 30.11.2018 12:20 |  
    5 11

    Zase tak hrozné to nebylo. Minimálně Hušbauera bych hodnotil lépe. Traoré hrál blbě, ale hůř než ostatní? To mi ani nepřišlo.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 12:26 |  
    4 0

    Většinou bývám při hodnocení k hráčům víc "friendly", tentokrát je to, s výjimkou Koláře, naopak.

  6. Herní nasazení versus kvalita soupeře

    vršek     před 6 lety 30.11.2018 12:33 |  
    4 4

    Na rozdíl od Vás jsem přesvědčen o tom, že náš včerejší strašlivý výkon jde právě na vrub "nedostatečné" přípravy na zápas a mentálního nastavení týmu. A bohužel to není na podzim poprvé...
    Ve včerejším zápase se nenašel jediný hráč v poli, který by snesl alespoň průměrné měřítko - to nebylo o technické a rychlostní převaze "béčka" včerejšího soupeře, ale o tom, že jsme si v poklidu přijeli pro onen postupový bod!
    Výkonem Součka jsme byli včera zklamáni všichni, já bych jako doklad špatného přístupu k zápasu chtěl upozornit i na mizerný výkon mého oblíbence Ngadeua - kde byla ona "nepřekonatelná skála" a jistota, i na zcela nepřiměřeně bohorovný výkon Deliho v zápase evropské soutěže i na to, že Stoch není najednou schopen smysluplně přihrát...
    Vždyť v předchozích zápasech podali stejní naši hráči naprosto odlišné individuální výkony a jejich výkony stačily k "přehrání" stejných soupeřů, proti kterým nastoupili v Evropské lize.



    • Re: Herní nasazení versus kvalita soupeře

      JS (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 12:39 |  
      0 4

      Také jsem ten výkon tak četl. Viz co jsem napsal výše v komentářích.

    • Re: Herní nasazení versus kvalita soupeře

      Alanor (admin)     před 6 lety 30.11.2018 12:48 |  
      7 2

      Ano, nebylo to na podzim poprvé. Jak uvedl už ve svém tweetu quelhar, tak to bylo potřetí (předtím doma Jablonec a venku Baník) z 25 zápasů. Což je myslím výborná bilance.

      Není žádná sranda hrát tolik zápasů a pereme se s tím skvěle. 22 alespoň obstojných zápasů, z toho mnohé vyloženě skvělé a jen 3 opravdu nepovedené zápasy. Včera to dobré vůbec nebylo a nikdo ani netvrdí opak, ale řeči o ostudě, primadonách a vypuštěném zápasu považuji za podpásové a vadí mi to.

      • Re: Herní nasazení versus kvalita soupeře

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 12:55 |  
        2 0

        Ještě se sluší dodat, že snad nebyl jediný zápas, který bychom vyhráli nezaslouženě. Vždycky jsme soupeře přehráli a po zásluze jsme získali 3 body.

        • Re: Herní nasazení versus kvalita soupeře

          JS (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 13:04 |  
          0 8

          Liberec?

          • Re: Herní nasazení versus kvalita soupeře

            electropope     před 6 lety 30.11.2018 13:08 |  
            1 0

            ...jsme dvě třetiny zápasu přehrávali.

      • Re: Herní nasazení versus kvalita soupeře

        vršek     před 6 lety 30.11.2018 13:20 |  
        0 3

        Já bych přidal ještě posledních 30 minut pro oslabenému Liberci, kdy naši hráči, a vlastně celý tým, působili v podstatě stejným dojmem jako včera, a to v naší "bídné" lize - takže jsou to zápasy 4.
        Myslím, že už to není jen ojedinělý výpadek a uvědomuji si, že těch zápasů je hodně, ale aby v podstatě po čtvrté jaksi "odešlo" celé mužstvo už nemůže být náhoda. Jsem přesvědčen o tom, že ve sportu je pro úspěch nutné vysoké mentální nastavení i odpovídající příprava na zápas a soupeře. Někde je chyba, nejsem expert, ale aby se opakovaně titíž kvalitní hráči stali pouhými "účastníky" zápasu bez patřičného nasazení, kvality a zaujetí pro hru je znepokojující. Pokud podlehneme dojmu jak jsme "skvělí", ten bodík si snadno odvezeme a soupeř, a to kterýkoli, nás nemůže překvapit pak nemůžeme počítat se skutečným úspěchem.
        Já si myslím, že je to dáno právě jakýmsi neopodstatněným uspokojením či podceněním soupeře a to právě pod dojmem některých předchozích výborných výkonů v evropské lize či např. proti Plzni.

      • Re: Herní nasazení versus kvalita soupeře

        mis3     před 6 lety 30.11.2018 13:47 |  
        4 0

        Já bych z toho vynechal i ten Jablonec, protože to podle mě byl spíš zápas blbec, kdy jsme prostě selhali v zakončení a udělali dvě chyb, které soupeř potrestal...

      • Re: Herní nasazení versus kvalita soupeře

        o-cab     před 6 lety 01.12.2018 01:15 |  
        1 2

        tady ale jde o to, že se k celé přípravě na zápas a k zápasu samotnému přistoupilo zcela bez pokory. já treba věděl, že tam prohrajeme, protože jsem týden neslyšel od nikoho nic jinýho než arogantní kecy o postupu. chvílemi jsem váhal zda si hráči nepletou soutěže a nepřipravují se na český pohár se třetí ligou

  7. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Srdcar114     před 6 lety 30.11.2018 12:35 |  
    3 0

    S hodnocením souhlasím,jediný,kdo si zasloužil vyšší známku, byl Kolář.Chtěl bych ale připomenout,že za celý podzim to byl teprve druhý výbuch Slavie,ten první jsem viděl v Ostravě.S Jabloncem to tak zlé nebylo,tam to ovlivnila neproměněná penalta.A když mezi koncem července a koncem listopadu jsou jen dva výbuchy,tak to o něčem svědčí.Klíčové ovšem je,aby tento výbuch neovlivnil konec podzimní sezony.

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      vršek     před 6 lety 30.11.2018 12:42 |  
      3 8

      Zřejmě jste neviděl posledních 30 minut zápasu s oslabeným Libercem, kdy jsme hubené vítězství opravdu udrželi jen tak tak....

  8. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    zeleznik2     před 6 lety 30.11.2018 12:51 |  
    1 0

    Bez námitek, docela mne překvapila čtyřka u Suka, když tady byl hodně kritizován, sedmička u Koláře v pořádku...

  9. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Ondráš     před 6 lety 30.11.2018 12:59 |  
    2 2

    Já tady nikdy nehodnotím, ale pokud je nejvyšší možná známka 10, tak bych dal Kolářovi 9. Nevim, co jinýho by měl v bráně dělat, aby dostal vyšší známku, než 7. Nebýt jeho, tak to skončí debaklem, byl výbornej.

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      SirCohen     před 6 lety 30.11.2018 13:01 |  
      1 2

      Za každej špatnej odkop známka dolů a za góly úplně nemohl, takže tam je to za mínus 0,5/gól, a jsi na sedmičce:D

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Ondráš     před 6 lety 30.11.2018 13:05 |  
        0 0

        Za ty odkopy bych mu právě dal 9 a ne plnej počet. Ale jinak fakt nevim, nejsem znalec místního hodnocení. Třeba si tu desítku schováváme, až nám vychytá penalty ve finále LM.

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          SirCohen     před 6 lety 30.11.2018 13:08 |  
          2 0

          Je to chyba webu, u jeho jména je škála pouze sedmibodová, víc to nedovoluje, bohužel:'(

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        jufoun (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 16:06 |  
        3 0

        Tak to by někteří v poli za špatné přihrávky šli do mínusu :)
        Kolář podržel velmi dobře, dal sem mu 8 bodů, protože někdy jsem na něj byl osobně přísnější.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    edenian     před 6 lety 30.11.2018 13:00 |  
    2 1

    Par poznamek - co se tyka Pepy, az mi ho bylo ve druhe puli chvilemi lito, ustupovat k lajne aby mi mohl stoper vratit mic protoze jsem mu ho musel poslat protoze zaloha … protoze protoze, no nic. Byl to proste marny pokus hrat nejakou svoji hru, ale taky to velmi cenim.
    U Matouska mam stejny nazor na pristup trenera, i kdyz do toho nijak vice nevidim.
    Sykoru bych proste na plac neposlal, to byla chvile pro Balutu / mozna i Boss se vyjadri :-) / myslim i proto, ze jako vsichni videl co se na hristi deje, je to prece profik jako ostatni a myslim, ze by se dokazal dozadu “adaptovat”. Podle me chyba.
    Obecne k pripominkam k technice - vcera ve druhe puli pri tom slejvaku to cahouni jako treba Soucek nemeli uplne jednoduchy, to nam taky prilis nepomohlo.

    Rozhodne souhlasim s tim, ze o nejakem primadonskem odchozeni nemuze byti reci. Ale po tech vyjadrenich z ust treneru si myslim, ze obecne s psychikou asi moc dobre nezachazi. Museli prece vedet, ze Bordeaux v zadnem pripade nebude hrat takovou tuzku jako v prvnim zapasu. Bylo prece jasny, ze nas uz budou mit prostudovany a kdyz k tomu pridam jejich standardni rychlost a techniku, ktera je proste nasi slabinou, tak bych asi mel mluvit trochu jinak. A to nejen do medii, ale mozna hlavne uvnitr tymu. Samozrejme neznam, jak to tam chodi, muzu se mylit, ale vychazim z toho co jsem videl. Muj zakladni pocit ze vcerejska je, ze hlavy zablokovany “postupem” zacaly vypovidat sluzbu, proste varianta, ze by to neslo z duvodu hernich byla tak zasuta, ze na ni neslo prepnout a postavit se tomu, logicky nastal chaos. A to rvani na sebe na rozdil od Alanora nechapu / tentokrat / jako burcovani, ale jako projev tymove slabosti, kolegialni beradnosti. Proto jsem napsal, ze si myslim, ze to v ty parte asi neni tak jak se to presentuje. Aniz bych tim nejak predikoval nejake spory apod. To vyvrcholeni v konci zapasu, kdy se jen cekalo az bude po vsem a kazdy se bude moci schovat uplne pred vsemi by snad mohlo byt nejtezsim ale nejpositivnejsim poucenim. To klukum preju a docela verim, ze na to maji.
    Vzpomel jsm si na to, jak ten Jarolimuv / predtim i Berankuv /tym postupne objizdel dlouhe roky ty balkansky stace ve vsech tech predkolech, myslim ze tam se za ty roky nacerpala ta sila, ktera potom velmi dlouho drzela Slavii v situacich, ktere byly nejak mimoradne narocne. Dala se predavat, nejak v tom tymu zustavala, i kdyz se personalne obmenoval. Tohle ted samozrejme nemame, cervenobile temno bylo dlouhe, ale jak rikam, musi se to nastradat, vcera jsme poznali, ze to muze byt narocne.

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      donford     před 6 lety 30.11.2018 13:21 |  
      3 3

      Tak trochu lituji, že vůbec tentokrát k hodnocení hráčů dochází. Bude velice zkreslené, špatné, proti normálu. Dle mého s výjimkou Koláře nikdo nezahrál ani průměrně. Což vypadá neuvěřitelně, a přitom hráči zápas nevypustili. A nebylo to neuměním, bylo to skladbou mužstva, taktikou a naprostou mentální nepřipraveností. Nepokorou, podceněním (jedeme tam vyhrát ...). Stále mi vrtá hlavou, jak dobře jsme zahráli proti lepšímu mužstvu, tedy proti Zenitu u nich, kdy jsme je přestříleli a dovolili jen jednu (bohužel gólovou) ránu na naší branku, přehráli suveréně v počtu rohů, a proti tomu nešťastný včerejšek. Myslím, že jsme měli až moc nosy nahoře, (Houštecký je v tom nečekaně podporoval) a nesoustředili se na taktiku, na rvavost, ale i na pokoru před ambiciozními mladými frantíky. Byli jsme z posledních zápasů zvyklí určovat tempo a způsob hry a najednou jsme byli vykulení a nervózní, že to taky někdo jiný umí. A pak naši propadli nervozitě a totální panice, nakonec i zmaru. Proto hodnocení tohoto zápasu, tedy jednotlivých hráčů, mi tentokrát přijde zbytečné. Jen si při něm pobrečíme, ale všichni víme, že včera to nebyla Slavia, jen hlouček podivných splašenců bez koncepce.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 13:51 |  
        6 1

        Proč hodnocení zbytečné? Proč by k němu nemělo tentokrát docházet? To se jako jednotlivý výkony hráčů můžou hodnotit jen po povedených zápasech, a po nepovedených ne? Vůbec nechápu... od toho snad ty hodnocení jsou, a ne jen když se nám to zrovna líbí...

        S ostatním celkem souhlas...

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Jachym     před 6 lety 30.11.2018 14:53 |  
        0 1

        Donforde, stejně jako bramburek ani já vůbec nerozumím tomu, proč by se tentokrát hodnocení nemělo dělat. Ano, hodnocení vyznívá špatně oproti normálu, ale také naši borci hráli oproti normálu špatně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          donford     před 6 lety 30.11.2018 15:25 |  
          1 2

          No, ono se mi to špatně vysvětluje. S výjimkou Koláře všichni ostatní zahráli nevídaně špatně. Co komu pomůže, že někoho ocení za 2, někoho za 3 a snad ani ne více. Prostě tohle nebyla Slavia. Představte se 10 bezradných mátonoh. Co na nich chcete hodnotit? Všechno špatné, nikdo ani průměrně dobrý. Takové hodnocení, to je spíš bičování hromádek neštěstí. Má se u každého sice správně, ale sveřepě psát, ten hrál špatně, ten bídně, ten do mužstva nepatří....a každému oprávněně vytknout přístup, taktiku, pomalost, zoufalost, nefotbalovost, zmatek, alibismus, nesouhru, nenápaditost, když je to u všech deseti v poli takřka úplně stejné? Čili v podstatě 10x se opakovat? Poukázat na 10 vejbuchů? Takové hodnocení snad opravdu ne nemůže těšit, o to nejde, ale promiňte, je na nic. Možno napsat celkové hodnocení, nad obyčej bídné, ale rozebírat v tomto jediném případě jednotlivce? Proč? K čemu? Vybouchli úplně všichni. Proto bych tentokrát opravdu a výjimečně jednotlivce nerozebíral. To je jen masochismus a drásání ran. A pomůže to? Hele, mně je také žalno, ale v podstatě by se opisovalo vše negativní od hráče k hráči. A to chcete byť oprávně opravdu 10x? Tolik asi na vysvětlenou. Prostě vše bylo natolik špatné, že to snad ani nelze hodnotit.
          Spíš bych viděl komenty či nápady pro budoucí zápas s Opavou, kde dle mého, by se měla ordinovat sestava a taktika proti Zenitu, vyvarovat se chyb a hru s největší pokorou a se zaujetím pilovat a pilovat. Ale samozřejmě, jinak si hodnoťte, jak uznáte.

          • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

            Jachym     před 6 lety 30.11.2018 15:36 |  
            0 3

            Když náš tým smetl Plzeň, tak jsi si nestěžoval, že hodnocení jsou u všech hráčů skoro totožná. Ne, opravdu v tvém návrhu neshledávám žádnou logiku, pouze to, že se jedná o vskutku originální názor:-) Vše pozitivní i negativní musí být zaznamenáno i vyhodnoceno.

            • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

              donford     před 6 lety 30.11.2018 16:06 |  
              0 0

              Tak vyzdvihovat pozitivní, to je vždy dobré a pro sport obzvlášť. A vyzdvihnout jednotlivé výkony jako třeba proti Plzni, to je i fandovská radost a uznání a také podělení se u tuto vzájemnou radost. Nehledej v tom logiku, jde jen o můj vnitřní pocit. Prostě nechci masochisticky psát 10x, že jeden každý hráč v poli hrál kulovku, nesoudně zpanikařil a byl jak malé ztracené dítě na pískovišti, protože nelze u nikoho nic pozitivního vyzdvihnout. A přitom nepochybuji, že se kluci vydali až do mrtě. Avšak běhali tam jak houf zpovykaných štěňátek poprvé na louce bez mámy. A je opravdu jedno, budeš li hodnotit někoho za 2 stupně a někoho za 3. Je to pokaždé propadák. Proto bych hodnotil tentokrát mužstvo jako celek. Z hlediska celkové taktiky, celkového složení, celkového přístupu, atd. Včetně trenérů. Když uvidíš na vysvědčení 10 pětek z deseti předmětů, budeš se zaobírat, že někde to mělo být za 4-? Ale opravdu, hodnoť si, rozebírej (bez ironie) každého detailně, jak je libo, nakonec stejně dojdeš asi k závěru, že jsme se v tomto zápase totálně rozsypali. Spíš tedy ponaučení do budoucna. A pozitivního jsem coby laik v tomto zápase s výjimkou Koláře nenašel, neviděl nic. Ale nekladu si nárok na neomylnost. Ty třeba nalezneš a ozřejmíš (zase bez ironie) střípeček čehosi, co bude příslibem pro rozhodující zápas se Zenitem. Budu jen rád.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    witty13     před 6 lety 30.11.2018 13:06 |  
    2 1

    Ja bych zabrousil trosku hloub, a dovolim si rict, ze vcera se znovu projevilo to, s cim ma soucasny kadr nejvetsi problem. A to je absence kreativity a uspesnosti ve finalni fazi. To co staci na Karvinou (potazmo ceskou ligu) nestaci na EL. Chybi mi vice prihravek roztazenych do kridel - na zacatku podzimu to fungovalo krasne od beku, i pres zmrhala, potazmo stocha, ktery si to ale vetsinou tahal na stred. Pepa Husbauer na takove balony nedostava prostor - souperi ho hlidaji, a nikdo jiny poradny balon na kridło neda - mimo to ze centry stoji za prd. Sykoru bych mozna zkusil spise na kridle, nebo na beku, tahovy je, centr dat umi... na podhrotu trpi, nevi co s micem... Balutsa by tam sedel vice- mozna mu dat vice zapasu na sehrani. mozna dat Pepu na podhrot, ale zas nevidim nikoho kdo by dostal balon k nemu. Na hrotu nam pak chybi rvac, skoda dle meho vcera hru ozivil, ale dostal malo prostoru a micu od spoluhracu - dal bych mu pak zapasu cas at se chyti. Matousek jedine na kridlo, na hrotu ten kluk trpi - zvlast proti souperi typu Bordeaux. Prislo mi ze nam posledni zapasy chybi kvalita. Doufam ze jsou kluci jen unaveni

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      SirCohen     před 6 lety 30.11.2018 13:10 |  
      1 1

      Na beka bych Sýkoru nedával, vždyť ho odfoukne i tlaková vlna při zavření dveří.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        witty13     před 6 lety 30.11.2018 13:13 |  
        2 1

        Tot otazka... nadruhou stranu, na zacatku sezony vyborne fungovala rozace hracu v obrane, kdy se soucek stahoval a krajni beci hrali kridla (neco na styl 3-5-2 az na to ze tam byl jeden hrot a sykora). V zapasech kde vime ze budeme utocit do plnych je podle me sykora levem beku, potazmo kridle idealni varianta... samozrejme tam mame i Honzu Borila a ten neni o nic horsi...

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          SirCohen     před 6 lety 30.11.2018 13:15 |  
          3 1

          V zápasu, kde nemusí bránit, klidně beka hrát může;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      Crispo     před 6 lety 30.11.2018 14:30 |  
      11 1

      Tak se podívejme jak se kádr vyvíjel v posledních sezonách. Před třemi roky jsme byli rádi za umístění v první trojce a za to se účastnit evropských pohárů. Teď chceme hrát jarní část a v lize být první, jenže tu ještě pořád máme hráče, kteří se hodili do týmu, který tu byl před třemi lety. Hráči jako Frydrych a Sýkora na dnešní Slavii nemají. Škoďák už taky lepší nebude, Bořil taky směrem vpřed nic extra nehraje, Muris nikdy nebyl hráč převyšující ligu a bude potřebovat jiný tým na rozehrání po zranění atd.
      Pokud to některým zní neuctivě tak věřte tomu, že si hráčů ve Slavii velice vážím, i těch fotbalově slabších bývalých hráčů jako je Mikula, Jablonský, Štohanzl nebo Berkovec. Ale pokud se chceme dostat do stavu, že za hranicemi republiky budeme více nebezpeční v útoku, tak musíme postupně nahrazovat průměrné hráče, i přes to, že na českou ligu jsou mírný nadprůměr. Až bude na podhrotu "lítat" hráč, který občas přesně zakončí a vymyslí tutovku a až nebudeme moct říct, že jedna strana sestavy je výrazně slabší, tak budeme nezastavitelní. Kroky trenéra a sportovního vedení k tomu směřují, takže věřím, že jsme na dobré cestě.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        mig52     před 6 lety 30.11.2018 15:23 |  
        0 1

        Crispo, toto bych nechal vytesat do Slavistického chodníku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Tomastu     před 6 lety 30.11.2018 17:42 |  
        1 1

        Naprostý souhlas, jen je otázka kam až sahají možnosti Slavie, teď nemyslím úplně finanční ty se zdají dobré. Nicméně kvalita české ligy by v tomhle mohl být problém, sehnat opravdu dobrého hráče viz Pavlenka co šel do o sestup hrajících Brem a takhle to bude dost podobné u spousty hráčů, kteří dají přednost spodku německé, francouzské, italské ligy, takže ti zbývá možnost mladých hráčů co budou brát Slavii jen jako přestupní stanici a na tom zas nic lehkého, protože ty dobré mladé si vyhlídnou kluby z top lig a pak je pošlou hostovat :) a na nás zbývají hráči jako Olayinka, Baluta a podobní za 2 až 3 Mega euro. Jsem zvědav teď na toho Švéda od hochu z druhé strany, podle mě to bude další lehce nadprůměrný hráč ligy, ale nic extra.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Mimoň     před 6 lety 01.12.2018 11:00 |  
        0 1

        syky dokáže dát jako jeden z mála ostrý centr...a tak proto hraje ve středu pole a trápí se tam...

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          Crispo     před 6 lety 01.12.2018 17:17 |  
          0 2

          Sykyho problém je v tom, že na krajích nepředčí ani Zmrhala, ani Stocha, proto ho občas trenér upíchne na střed. Dle mého se Sykyho čas ve Slavii pomalu blíží ke konci...

          • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

            Boss82     před 6 lety 01.12.2018 19:39 |  
            2 1

            Jo, a proto s ním byla tento týden prodloužena smlouva o 3 roky, viď?!

            • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

              Crispo     před 6 lety 01.12.2018 23:25 |  
              0 2

              Hostování to jistí. V podpisu nové smlouvy vidím pojistku, aby hráč neodešel zadarmo. Pokud přijde Ševčík (na 99 % hotovo), nikdo další se nezraní a v zimě neodejde Zmrhal, tak už si Syky asi moc nekopne...

              • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

                Boss82     před 6 lety 03.12.2018 12:29 |  
                0 1

                S tím vůbec nesouhlasím. Zdá se mi, že Sykyho kvality dost podceňuješ. Pokud bude zdravý, tak se prosadí i přes hodně silnou konkurenci.

                • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

                  Crispo     před 6 lety 03.12.2018 17:23 |  
                  0 0

                  Určitě mu to přeju, ale nevěřím tomu, že by toho byl schopen. Je skleněnej a plašan, takto na mně působil vždy, zranění nezranění. Rád ale uznám, že jsem se v něm pletl, stejně jako jsem to musel uznat u Součka...

  12. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Martin Platil     před 6 lety 30.11.2018 13:07 |  
    5 2

    Nemůžu si pomoct, ale Stoch před a po repre pauze není ten samý hráč.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    zeleznik2     před 6 lety 30.11.2018 13:09 |  
    3 0

    A sparťani už vystrkují zase růžky, včera Rasputin Čapek, dnes gaučoví fanoušci v práci...horko těžko porazí v Mol Cupu rezervní tým Opavy, ale po nás se pasou...

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      SirCohen     před 6 lety 30.11.2018 13:11 |  
      2 0

      A zeptal ses jich, jak v Evropě hrál jejich klub plný nejlepších hráčů?

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      Ondráš     před 6 lety 30.11.2018 13:31 |  
      3 0

      Jen aby je nepřešel humor po Slovácku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      SirCohen     před 6 lety 30.11.2018 14:12 |  
      0 2

      Nechybí tam Hušbymu "last man tackle"?;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Boss82     před 6 lety 30.11.2018 17:52 |  
        4 5

        To mu tam možná chybí, ale i tak byl podle celkového ratingu naším nejlepším hráčem, vyjma O. Koláře samozřejmě.

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          japoko     před 6 lety 30.11.2018 18:44 |  
          3 4

          Usmevne...

  14. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Dennis     před 6 lety 30.11.2018 14:39 |  
    2 4

    Dal jsem všem s výjimkou Koláře nižší známku. Byla to hrůza a čtyřka je podle mě moc mírná známka. Jedničku zřejmě nikdo nikdy nedostane, protože tři vlastňáky za zápas si asi nikdo nedá a když bude někdo hrát tak špatně, tak ho trenér hned stáhne a nebude hodnocen, protože hrál příliš krátce... Kolář měl dostat minimálně osmičku, pochytal co se dalo. Za góly nemohl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      Gillan     před 6 lety 30.11.2018 17:27 |  
      1 11

      Tak já jsem jedničku dal Stochovi ,Traorému a Matouškovi úplně bez problémů, protože pokud se hráč potká pětkrát zas zápas s balonem a pětkrát přihraje špatně, tak si 4 nezaslouží.U Matouška to chápu, když pět zápasů sedí a pak ho šoupne do tak těžkého zápasu, Traorého taky, protože to je úplnej chudák, kterej na Slavii neměl, nemá a nikdy mít nebude, ale u Stocha bych čekal mnohem víc, než jen to, že nikoho nikdy neobere o míč, nikdy neudělá kličku a jen stojí metr za šestnáctkou a mává tam rukama, že chce střílet.....

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Boss82     před 6 lety 30.11.2018 17:53 |  
        7 1

        Traorému se nepovedl druhý zápas, co je u nás, a hned je to chudák? Nejsi chudák spíš ty sám? Když si člověk projede tvoje příspěvky, tak je to dost síla, chlapče...

        • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 18:33 |  
          3 0

          A to bys měl číst ty výplody, který ze sebe sypal na oficiálkách. :-))

          • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

            Boss82     před 6 lety 30.11.2018 21:04 |  
            2 1

            Horší už to snad být nemohlo. Nebo ano:-)?

  15. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    SKSVenca     před 6 lety 30.11.2018 14:44 |  
    1 0

    Občas mi přišlo, že proti nám hrálo 11 o něco lepších Olayinků :-) :D

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      mig52     před 6 lety 30.11.2018 15:20 |  
      0 1

      Jsem rád, Alanore, že jsi parádně popsal problémy Traoreho, Sýkory - toho hlavně, Baluty i Matouška. Také nechápu, kde a na jakém postu byl vhozen do zápasu. Kladu si otázku, jak byl Baluta vyskautován, když se s ním JiT nemůže domluvit, Sýkora už lepší nebude, není už ve věku talentu a je to neskutečný palič šancí i finálních akcí. Ve hře efektní, ale neefektívní a v jeho věku to už nezmění. Navíc skleněnka, takže dle mne chyby s prodloužením smlouvy. No a pokud takto bude JiT postupovat s Matesem, je to pro něho cesta do pekel. Celkově větší finanční propad, jak s GvK, ale to je už věc majitele.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Tomastu     před 6 lety 30.11.2018 17:30 |  
        0 1

        Tak je otázka platu a opravdových cen :) ale já se vcelku obávám zda toho nemají až nebezpečně moc společného GVK měl též rychlost a zakončení. V zápasech co vidím Matouška jeho zpracování balónu... Snad je to jen tím, že je to mladý kluk a je toho na něj hodně a zvedne se.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    mig52     před 6 lety 30.11.2018 15:04 |  
    2 1

    Pánové, nechci hodnotit, po dnešní noci, kdy jsem se obracel z levoboku na pravobok a naopak jsem si v zajetí zklamání z výkonu uvědomil, (což není omluvou), jak krásné období od časů, kdy jsme nevěděli, zda neskončíme v blatech, někde blízko Sokrata, potopeni bez šance návratu, prožíváme. Že můžeme diskutovat o tom, že jsme pokakali zápas s GB. To je přece úžasné, neb před páru lety jsme tu řešili průsery s Příbramí či Zlínem. Vím, že to není omluva, ale jsou to svým způsobem krásné starosti, kterým bych před pár lety nevěřil. Je vidět, že fotbal fakt nemá občas logiku, přestože tentokrát vzhledem k dění na trávníku výsledkem byl spravedlivý. Pochopím jalový výkon, možná jistou nepokoru s vědomím, že to musí klapnout, snad i skutečnost, že od toho, co chceme hrát jsme ustoupili asi s vědomím, že remízku bez gólů uhrajeme, byť někteří členové vedení ubezpečovali, že pojedeme v našich kolejích vstříc vítězství. Co ale nepochopím, je vztah právě sportovního úseku k Matouškovi. Celé týdny či dokonce už měsíce mu nedá čichnout k ostrému zápasu a pak ho postaví v GB. Dle mého názoru mu tímto JiT stršně ublížil. Místo, aby tento fotbalový drahokam obrušoval, hodil ho nepokorně na brusku talíře a nechal ho vykoupat neskutečně ve fotbalových trablech. Líbilo se mně, že Trpiš seriózně zdůvodnil, co tímto sledoval a nebrečel jako supertrenér poza řeky, ale jeho plán byl předurčen k zániku. Každý, kdo trošku sleduje fotbal tak ví, že Olayinka by si s tím poradil lépe a tak důležitý zápas by si to zasloužil. Prostě natvrdo, pan Trpišovský v tomto selhal a nepochybuji o tom, že si to, dle svých vyjádření uvědomuje. Je to super trené,r jsem moc rád, že ho máme, ale zdá se mi, zda to občas nepřemistrovává, nedává najevo, jaký že je borec v některých řešeních. Tentokrát dostal, s prominutím přes držku a já věřím, že i pro něj to bude dobrá zkušenost. A pro naše příznivce, kteří se divili, že jsme podlehli jakémusi mladému výběru. Poku se nepletu, GB, nechalo stá 4 hráče. Ti noví, běžecky skvěle vybaveni přispěli k naší demolici. 4 hráči - co to je? Představme si to ve Slavii. Že by místo čtveřice Kúdela, Delli, Zmrhal Taroré nastoupili Jugas, Míša, Olayinka, Balutta. Byli bychom výrazně slabší??? Já myslím, že spíše naopak, ale je to o názoru. A věřte,že tak to funguje i "Bordó".

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      kjandourek (admin)     před 6 lety 30.11.2018 15:58 |  
      2 0

      No.... čtyři hráče mimo nechal svého času Lyon proti erbéčkám a dal jim to 5:0... Bordeaux včera změnilo oproti poslednímu ligovému kolu sestavu na osmi místech ... To jenom tak pro upřesnění :-)

      Možná se pletu, je to jenom taková teorie: Trpišovou silnou stránkou je "přečtení" soupeře a vytvoření účinné taktiky u videa.... a to nám právě včera Bordeaux nasazením náhradníků neumožnilo... Možná to byl ten hlavní klíč k tomu, že doma jsme je přehrávali a tady najednou nevěděli, která bije...

      Doufejme tedy, že to neprokouknou i ostatní: že na nás je potřeba postavit hráče, které náš trenér neměl možnost pořádně nastudovat na videu :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        mig52     před 6 lety 30.11.2018 17:32 |  
        0 1

        Karle, jak už jsem několikrát avizoval, statisticky selhávám. Ano,. mluvilo se o 8smi změnách, ale někde v tisku či před zápasem jsem zaznamenal, že budou jen 4. Takže, beru to číslo. Ale oba dobře víme, že výkonnostní rozdíl u těchto borců není takový, jako finanční. Vem si Škrinjara, či jak se píše v našem zápase se Slováky. Drahý a v tomto utkání mizerný. Nemám koule na to, abych se znovu podíval na záznam, ale pár těch borečků z lavičky GB, kteří proti ním nastoupili, bych bral všemi 10.

  17. V hodnocení mi něco chybí:-)

    Jachym     před 6 lety 30.11.2018 15:28 |  
    1 5

    Jak dopadla ta údajná skupina "českých nácků s polskými pasy", která si to šturmovala na Bordeaux? Je samozřejmě otázkou, zda by výraznější divácká podpora naše hráče pomohla včera probudit z té letargie.

    • Re: V hodnocení mi něco chybí:-)

      Ragnarok     před 6 lety 30.11.2018 22:14 |  
      0 0

      Gilets Jaunes, kteří byli k potkání všude při cestě do Bordeaux jim rozbili držku a bylo po prdeli.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    antiluky86     před 6 lety 30.11.2018 16:03 |  
    2 0

    no nic chlapci,hlavy nahoru jdeme dál

  19. Zbytečně dlouhé hodnocení

    houston (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 17:26 |  
    3 3

    Na hodnocení by stačila jedna věta rozvitá : Kolář nás zachránil od ostudy, tedy známka lepší chvalitebná, ostatní výkon ala RB, defenzivě dostatečná, ofenzivě nedostatečná ! Pro Boha, probuďte se , ať to v Opavě nepoděláte ! Doufám, že nejsou hošci vyšťavený, ale jenom jim to nevyšlo...

  20. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Karel1 (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 17:54 |  
    3 5

    Mám dojem, že Tomáš Souček neunesl tíhu kapitánské pásky, viděli jste ten výraz když nastupovali?

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      gr—pla     před 6 lety 30.11.2018 22:24 |  
      2 7

      Také jsem si toho všiml. Byl absolutně rozklepaný, bledý jak stěna.
      Pásku bych mu nedával, strašně ho to svazuje.

  21. Zamyšlení

    Boss82     před 6 lety 30.11.2018 20:23 |  
    22 10

    Dovolím si menší zamyšlení, proč včerejší zápas dopadl, jak dopadl, a proč vypadal, jak vypadal.

    V první řadě mě dost rozčílily některé názory v diskuzi pod minulým nebo tímto článkem. Ano, zápas se nepovedl, ale mluvit hned o vypuštění zápasu, primadonách, nadávat hráčům do kopyt, některé rovnou vyhazovat, tepat trenéra, opět zpochybňovat naši konkurenceschopnost v Evropě.... No kde to jsme? Doposavad jsme ve všech zápasech EL byli lepším týmem, v nelehké skupině se držíme na 2. místě, a přesto se zase začnou objevovat hlasy, že někteří naši hráči na Evropu nemají?

    Je potřeba pochopit, že každý zápas je jiný a na základě jednoho výsledku (nebo několika málo výsledků) vůbec nelze dělat nějaké závěry. Pár věčných nespokojenců tu hned na základě toho, že jsme prohráli s 12. týmem francouzské ligy, který ke všemu nenastoupil v nejsilnější sestavě, 0:2, dojde k závěru, že půlka kádru na Evropu (nebo na současnou Slavii) nemá a druhá půlka zápas odflákla. To je ale úplně scestné uvažování, takhle jednoduché to opravdu není. Kdyby to takhle jednoduché bylo, tak jsme tu ještě ve středu mohli v klidu prohlašovat, že máme tým aspirující na vítězství v Lize mistrů. Jak jsem k tomuhle závěru došel? Jednoduše:

    CSKA Moskva - Real Madrid 1:0
    CSKA Moskva - Viktoria Plzeň 1:2
    Slavia Praha - Viktoria Plzeň 4:0

    No není to skvělé? Jsme o třídu lepší než přemožitel přemožitele vítěze Ligy mistrů!!! Že je to nesoudné uvažování? Ano, je. Ale stejně tak nesoudné je na základě prohry 0:2 s Bordeaux prohlašovat, že nejsme v Evropě konkurenceschopní, a že na to někteří naši hráči nemají. O tom, že by jakýkoliv náš hráč zápas, kde můžeme rozhodnout o postupu do jarní části EL, vypustil nebo odflákl, se nebudu vůbec bavit, to je naprostý nesmysl.

    Něco ke kritice trenéra, která se tu objevila. Zaznamenal jsem názory, že J. Trpišovský nedokázal hráče na zápas dobře připravit takticky ani mentálně, a že to není poprvé, že jsme soupeře podcenili, že nemáme do světa vytrubovat, že si jedeme pro výhru, že se dopustil chyb při skládání sestavy atd...

    Tak v první řadě bych zmínil, že jestli někdo dokáže hráče na soupeře dokonale připravit, tak je to právě J. Trpišovský. Každý hráč, který ho osobně poznal, tohle potvrdí. A hlavně to potvrzují dosavadní výkony a výsledky, které bych kritikům JT připomněl.

    Pokud jde o prohášení, že si jedeme pro výhru, tak pro mě je to důkaz zdravého sebevědomí, které je mi sympatické, nikoliv podcenění. A hlavně - jedna věc je prohlásit něco do médií, druhá věc je pak příprava na zápas, která se 100% nenesla v duchu: "Kucíí, dneska tomu jejich béčku dáme 3 fíky s prstem v nose, takže v klídku hrajte na půl plynu, abyste se zbytečně neunavili před těžkým zápasem v Opavě."

    Co se týče sestavy, tak i tady je kritika trenéra k smíchu, prostě proto, že po bitvě je každý generálem. Ano, zpětně bych také nepostavil Traorého, Matouška a zřejmě bych do základu dal i Kúdelu místo jedné z našich černých perel. Ale předem jsme nemohli vědět, jak zahrají a taktické záměry JT byly pochopitelné:
    - "černá zeď" MNN - Deli se vzhledem k velmi silnému útočníkovi Bordeaux Corneliovi (195 cm, 90 kg) vyloženě nabízela, navíc letos kdykoliv spolu nastoupili, tak to klapalo výtečně.
    - Traorému vyšly těžké zápasy s Kodaní, které byly samý souboj, tudíž pro vyztužení středu hřiště v zápase, kde nám stačilo uhrát bezgólovou remízu, jeho nasazení smysl určitě dávalo.
    - Matouškova rychlost a náběhy pak měly trhat soupeřovu obranu a otevírat prostor pro hráče z druhé vlny - rovněž pochopitelný záměr.

    Teď už samozřejmě víme, že to nevyšlo, že naše černé perly chybovali až příliš často v rozehrávce, že Traoré neunesl tíhu zápasu, v soubojích byl pozdě a kazil banální přihrávky, že Matoušek neudržel jediný balon a stopeři ho úplně vymazali. Ale jak říkám - po bitvě je každý generálem.

    JT každopádně správně reagoval zařazením Sýkory i Olayinky ihned po změně stran, protože dobře viděl, co na hřišti nefunguje. A jsem si jist, že kdybychom nedostali úplně zbytečný gól po mizerně kopnuté standardce (ten frajer to takhle určitě nechtěl, navíc to tam smolně podjelo Součkovi pod nohou), tak by obraz hry ve druhé půli byl úplně jiný a minimálně k remíze bychom zápas dotáhli. K té ostatně bylo poměrně blízko i tak, kdyby Sýkora proměnil svou tutovku... Čímž se dostávám k nemístné kritice některých hráčů, která se tu objevila.

    J. Sýkora - dočetl jsem se tu, že Honza na současnou Slavii nemá, a že prodloužení smlouvy byla chyba. To je pánové totální BLUD! Honza je výborný fotbalista s překvapivou kličkou, se schopností kvalitně nacentrovat oběma nohama, se solidní rychlostí a ohromným fyzickým fondem (každý zápas naběhá kolem 13 km!). V čem vidím trochu chybu a tady by mě zajímalo, co k tomu J. Trišovského vede, je jeho stavění na podhrot. Neříkám, že tam Honza hrát nemůže, ale není to pro něj ideální pozice, protože nemá takový přehled ve hře, a když musí řešit dění kolem sebe v rozptylu 360 °, tak často volí chybná řešení, často nahrává zpátky, místo aby hru posunul směrem nahoru, málokdy dokáže překvapivou přihrávkou uvolnit do šance útočníka nebo krajního záložníka v náběhu, kolem vápna není tak nebezpečný, jak by být měl, v některých situacích pak vyloženě zazmatkuje. Nejlepší výkony u nás podával na kraji zálohy, kde nemusí řešit 360 °, ale pouhou polovinu (protože na jedné straně má autovou lajnu), a právě tam bych ho já viděl nejraději a věřím, že tam by byl zase skvělý.

    I. Traoré - číst tady řeči o chudákovi, který na Slavii nemá a nikdy neměl, je důkazem ubohosti autora těchto slov. Traorému zatím nevyšly 2 zápasy - derby a včerejšek. To snad není důvod ho hned odepisovat. Jeho kritikům bych připomněl jeho výborné výkony v Petrohradu nebo v obou zápasech s Kodaní. Neříkám, že je to hráč na jasný základ a nestavěl bych ho jako podhrotového hráče, ale jako solidní alternativa za Součka proč ne.

    P. Olayinka - opět se tu objevily hlasy kritizující P. Olayinku. Našlo se i několik zastánců jeho výkonu. Pravdu mají samozřejmě ti zastánci. Peter přinesl na hřiště něco, co nám do té chvíle v zápase zoufale chybělo - udržel vepředu těžké balony, čímž dal šanci dalším hráčům doplnit útočnou akci, přenést hru na naší útočnou polovinu a dostat soupeře alespoň pod nějaký tlak. Zatímco dokud byl na hřišti J. Matoušek, tak se nám všechny balony zahrané do jeho prostoru hned vracely zpátky jako bumerang, takže naše přetížená záloha je musela zase složitě vybojovávat zpět a většinu první půle jsme se jenom bránili, tak s příchodem Petera se toto změnilo a byli jsme konečně schopni se na delší časové úseky usadit na polovině soupeře.

    J. Matoušek - tady je to trochu složitější. Přiznejme si, že Honza zatím hraje až na výjimky dost špatně! Myslím si, že prostě ještě nebyl na příchod do klubu jako je Slavia připraven a dost jsem se podivoval těm místním hlasům, které ho k nám chtěli z Příbrami za každou cenu hned. Kdo znal jeho způsob hry, tak věděl, že to je sice mimořádně rychlý hráč, ale zároveň zatím trochu plašan bez zkušeností, který se potřebuje v lize teprve pořádně obouchat a dozrát. Problém je, že na takovéto dozrávání je čas v Příbrami, ale ne ve Slavii. Výsledkem je, že Honza více nehraje než hraje, a když hraje, tak nic moc, což mu moc na sebevědomí nepřidá. Věřím, že v sobě potenciál má, ale já bych ho vrátil ještě na půl roku do Příbrami, aby se tzv. vykopal.

    Ještě ve stručnosti k pár dalším klukům:

    -> Jsem rád, že O. Kolář snad definitivně zavřel ústa všem, kteří tvrdili, že rozehrávat umí, ale chytat už moc ne, a že nikdy nechytí nic navíc. Doufám, že některé jeho včerejší zákroky definici "něco navíc" splňují i v očích jeho kritiků:-).

    -> M. Stoch dva zápasy po sobě netrefí šibenici ze 30 metrů, a už jsou tu zase hlasy, že po repre srazu je to jiný hráč, a že mu opět odešla forma. Neodešlo mu nic, to je prostě fotbal, že se někdy daří více a někdy méně, a roli v celkovém výkonu hráče hraje tolik aspektů a proměnných, že si to většina z vás ani nedokáže představit.

    -> Opět jsem zaznamenal kritiku na náš střed zálohy. Přes některé chyby, které se tam samozřejmě také staly, tak to byl naopak právě střed zálohy, který nás dlouho držel (plus samozřejmě brankář). Bylo mi kluků uprostřed zálohy vážně líto, protože když máš za zády stopery, kteří pokazí každou druhou přihrávku směrem dopředu, na krajích zálohy spoluhráče, kteří zrovna nemají svůj den (směrem dopředu kazí a ztrácí míče a směrem dozadu propadají) a vepředu hroťáka, který neudrží jediný balon, tak se rázem zápas pro středního záložníka stává naprostým peklem! Kdo tuhle pozici někdy na jakékoliv úrovni hrál, tak ví, o čem mluvím. Přesto to Hušby se Sukem zvládli obstojně a dlouho nás drželi, Hušby byl dokonce podle tohoto indexu naším nejlepším hráčem v poli:
    https://www.whoscored.com/Matches/1328519/Live/Europe-UEFA-Europa-League-2018-2019-Bordeaux-Slavia-Prague

    Závěrem bych jen řekl, že je úplně nesmyslné propadat nějaké hysterii nebo panice. Kdo zná J. Trpišovského, tak dobře ví, že zápas si s hráči důkladně zanalyzují, chyby budou odhaleny, přesně pojmenovány a následně odstraněny. Do posledního zápasu se Zenitem Petrohrad pak nastoupí 11 maximálně koncentrovaných a odhodlaných frajerů, kteří ten postupový výsledek prostě uhrají!

    • Re: Zamyšlení

      mig52     před 6 lety 01.12.2018 09:07 |  
      5 1

      Vossi, přeji pěkné ráno i víkend a dáme řeč s vírou, že bude slušnější než byla mezi námi před časem. Mám tvé příspěvky rád už z toho důvodu, že jsou kontraverzní a tudíž ne nudné a musím uznat, že i i fotbalově racionální. Což samozřejmě sebou nese i protichůdné názory, z nichž si pár dovolím napsat. Především jsem nezvratně přesvědčen o tom, že by tě neměly rozčilovat názory jiných. Důvody fakt nechci rozepisovat, to by bylo na x stránek. Buď prosím tolerantní k názorům jiných a ber je na vědomí s tím, že s nimi nesouhlasíš. Diskuse má vždycky náboj tehdy, je-li založena na jiném názoru, jinak by tu byla nuda. Mohl bych se tu yjádřit k několika tvým názorům, ale neučiním tak, neboť si uvědomuji, že v mnohém by si měl podporu jiných a v dalších zase já. Ale k jedné věci se musím vyjádřit, protože s ní hluboce nesouhlasím a podpořily mne v tom i pozápasové názory fotbalových odborníků i samotného JiT. Jedná se o zápasové nasazení Matouška. I ty jsi vyjádřil, že nebylo šťastné, v tom se shodujeme. Neshoda mezi námi bude v disputaci, jak krásně občas píše Sokrates, v připravě hráče (ů) na zápas. Toto náš trenér, kterého velmi uznávm a nevyměnil bych ho ani za Qvardiolu (za Klopa snad:-)), tentokrát shořel jak papír. Budu se jen opakovat. Tak mladého hráče musíš na takový zápas připravit. Mentálně , somaticky ( o čemž nepochybuji), ale HLAVNĚ HERNĚ!!!!!. a To Trpiš prostě neudělal, tudíž nezvládl. Kdy hrál Mates poslední zápas alespoň s půlhodinovou zátěží??? Určitě jsi na tom statisticky líp, než já, ale mám pocit, že ten čas se nepočítá na týdny, ale měsíce. A on ho hodí do takového zápasu?? To je ta skvělá příprava, o které píšeš? To byla vražda v přímém přenosu a já nepochybuji, že si to JiT sakra dobře uvědomil i bez komentářů fotbalových odborníků. Matoška bude muset sakra vybrousit při jeho mizerném prvním a druhém kontaktu s míčem, stejně jako ve hře zády k bráně. Mám velkou obavu, zda tyto technické nedostatky, byť je relativně sportovně mlád, lze ještě odstranit a nebude z něj 21. případ propadáku, jako u GvK. Věřím ,že ne, má snahu na rozdíl od Holanďana na sobě makat, tak snad to k něčemu bude.

      • Re: Zamyšlení

        mig52     před 6 lety 01.12.2018 09:07 |  
        1 1

        ...Bossi...

      • Re: Zamyšlení

        mig52     před 6 lety 01.12.2018 09:14 |  
        1 1

        Sakra, těch mých chyb je v emocích moc. Omluvy za ně. Samozřejmě .... 2. případ propadáku. Kdyby mělo platit to "oko", tak jsme v městském přeboru.

      • Re: Zamyšlení

        Boss82     před 6 lety 02.12.2018 00:20 |  
        1 1

        Zdravím,

        no vzhledem k tomu, jak si se tu do mě v minulosti několikrát ostře pustil, tak mě docela překvapuje, že nyní píšeš, že máš mé příspěvky rád, a že jsou racionální:-). Ale to jen tak na okraj.

        Pokud jde o mou toleranci k jiným názorům, tak ta se bude vždy odvíjet od toho, jestli ty názory stojí alespoň na nějakých racionálních základech, či nikoliv.

        K tvé kritice směrem k JiT, že Matouška poslal na hřiště, aniž by měl dostatečnou zápasovou praxi v poslední době. V první řadě není úplně přesný tvůj údaj, že JM nehrál alespoň 30 minut už měsíce.
        -> v EL odehrál 72 minut 25. 10. proti Kodani
        -> v lize si odkopal 63 minut 29. 10. proti Dukle
        -> v poháru odehrál skoro půl hodiny 16. 11. proti Chrudimi.

        Pravda, není to mnoho a nerozehranost určitě byla jedním z faktorů, které se na Honzově výkonu podepsaly. Ale to jsme zase zpátky u toho, jestli Matoušek neměl zůstat do konce roku ještě v Příbrami, aby se pořádně "vykopal" a zvykal si na ligu. Tady ve Slavii prostě není na nějaké zvykání si na ligu moc prostor. Hraje se o mety nejvyšší, tudíž JiT zcela chápu, že v posledních zápasech dával přednost jiným hráčům, kteří měli lepší momentální formu a u kterých byl předpoklad, že s nimi na hřišti dosáhneme lepších výsledků.

        A jestli měl JiT Honzu při jeho nerozehranosti do takového zápasu vůbec stavět? Jak jsem již psal - taktické záměry, které počítaly s využitím Matouškovy rychlosti, byly pochopitelné. Ano, nevyšlo to. Ty píšeš rovnou o vraždě v přímém přenosu. Tak to ale není. Vražda by to byla, pokud by po tomto zápase JiT na Honzu zanevřel a už by mu nedal další šanci. Jelikož jsem si ale jist, že Honza další šance ve Slavii dostane, a že JiT samozřejmě bude brát při hodnocení jeho výkonu v potaz jeho nerozehranost, tak bych to neviděl zdaleka tak dramaticky.

        O tom, že JM na sobě bude makat, a že po zimní přípravě a delší aklimatizaci u nás bude mnohem platnějším hráčem, myslím není třeba pochybovat. S GvK bych ho vůbec nesrovnával, na první pohled je zřejmé, že jsou to diametrálně odlišné povahy.

        • Re: Zamyšlení

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 02.12.2018 00:38 |  
          0 0

          Neuškodilo by střídat dříve než v 70. minutě, což se tak děje ve 4 případech z 5.

          • Re: Zamyšlení

            Boss82     před 6 lety 03.12.2018 12:31 |  
            0 1

            Tak ale to má také své důvody, ne? A celkem pochopitelné...

            • Re: Zamyšlení

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 03.12.2018 22:22 |  
              0 0

              Já tu pochopitelné důvody nevidím, někteří jsou pak zbytečně přetěžování, kdy se po zápase dozvíme, že i přes nemoc, která je velmi limituje, tak nastoupí. Jiní pak málo vytěžování, i když zápasů hrajeme dostatek.

              • Re: Zamyšlení

                Boss82     před 6 lety 04.12.2018 03:40 |  
                0 1

                Těch důvodů je asi 150, někdy ti to vysvětlím, když budu mít náladu tě dovzdělat.

    • Re: Zamyšlení

      Crispo     před 6 lety 02.12.2018 00:58 |  
      0 1

      Díky za rozbor, souhlas se vším kromě Sýkorky. Jako zásadní negativa, který převyšují pozitiva vidím to, že nemá asistence ani góly, ve vápně plaší, nedává tutovky a má až moc slabou hru pravou nohou, i Bořil občas dá pěkný centr levačkou, Syky se toho bojí... Nečekám, že tyto argumenty přijmeš, ale něco na tom bude nebo ne?

      • Re: Zamyšlení

        Boss82     před 6 lety 03.12.2018 12:40 |  
        1 1

        Že nemá asistence ani góly je trochu silné tvrzení, letos má v lize 1+3, za 2,5 roku u nás celkem 5+8. Není to tolik, kolik by být mělo, ale přičítám to právě tomu, že kdykoliv se začne dostávat do slibné formy, tak přijde nějaké zranění, které ho na několik týdnů (měsíců) zbrzdí.

        Že má slabou pravou nohu není vůbec pravda, naopak ji má velmi dobrou, řekl bych tak 80% oproti levé, což zdaleka není u ligových hráčů standard.

        Že se často nezachová ideálně ve vápně nebo v jeho okolí, je bohužel pravda. Přičítám to z velké části té nerozehranosti - není vůbec ideální, když se do toho vždycky po zranění musí znovu dostávat.

        Myslím, že nejlepší pozice by pro něj byla na krajní záloze.

        • Re: Zamyšlení

          Crispo     před 6 lety 03.12.2018 17:29 |  
          0 1

          Byl jsem z jeho prvních výkonů na AMF nadšený a říkal jsem si, že se pro něj konečně našlo místo v sestavě, ale asi to byl jen nějaký záchvěv a teď jeho místo vidím taky na lajně. A asi nejvíce mi na něm vadí to, že téměř v každé situaci ve vápně, ve které není nucen okamžitě vystřelit zasekává aby to měl na levou, a když zasekává levou tak pravou nevystřelí, ale to je jen takový příklad. Řekl bych, že obecně patří ke slabším hráčům sestavy, a jestli je to zraněními, tak má prostě smůlu, ale asi nebude šance dostávat do nekonečna...

          • Re: Zamyšlení

            Boss82     před 6 lety 04.12.2018 03:26 |  
            1 1

            Hele uvidíme, já mu každopádně pořád věřím.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Divizni (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 21:35 |  
    1 3

    Víš Alanore, pokud jedeš na soupeře, který nevyhrál ani jeden ze čtyř zápasů a ty jsi naopak pouze jeden se stejnými soupeři prohrál, máš důvod říci, že tam jedeš vyhrát. To jen k tvému zhodnocení. Nyní můj subjektivní názor. Také jsem spoustu let hrál fotbal a několikrát jsme postupovali, několikrát vyhráli turnaje, ale vždy to bylo nejlepší v tom našem městečku. Večer při zápase jsem se hodně vztekal, ale pak jsem se vžil do myšlení hráčů. Nechtějí oni si ten postup užít doma? Pokud bychom včera postoupili, kdo ví kolik by nás nakonec přišlo fandit. Takhle bude plný dům a ti naši kluci zkrátka ví, že to dobře dopadne. Ať žije Slavie.

  23. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 30.11.2018 22:07 |  
    0 1

    @MilanCoen: Slavia bude mít na závěr těžkého soupeře. Zenit hrál skupinu Evropské ligy 4x a vždy skončil první (i letos). Jeho bilance je opravdu skvělá 19 výher, tři remízy a jen jedna prohra. Postup sešívaným zaručí i remíza.
    https://twitter.com/MilanCoen/status/1068464103507804160

  24. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Ragnarok     před 6 lety 30.11.2018 22:23 |  
    0 7

    Neházel bych flintu do žita. Pořád máme k dispozici Alvira, který hrál za Atlético, bude Mešanovič, kterého musíme prodloužit, je to klíčový hráč. To naše ofenzivní choutky dost posílí.

  25. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Mimoň     před 6 lety 01.12.2018 00:05 |  
    1 4

    nevím, Matouška jsme jako podhrota ještě nevyzkoušeli..proč? Vždyt to mohlo být celkem ideální na hrotu Olayinka co se vrácí poctivě a na podhrot Matoušek co je velice tahovej hráč...ale dávat tam Hušbyho?? Traore, ten se mě nelíbil už dřív, vyvrcholilo to na spartě, nechápu co na něm vidí...no a Zmrhal? v lize dobrý, ale v evropě potřebujeme tahouny. Nevím jak mu mohli dát kapitána v několika zápasech, když nemá vůbec sklony to vyburcovat...vždycky se sklouzne s výkony ostatních. Stoch je taky velice náladový hráč. jednou je skvělej jako v Petrohradu, pak nějaký běhavý mužstvo a je neviditelnej jako proti Kodani nebo Bordeaux...jó přiznám se nevidím to moc růžově ten postup. Kdo ví jestli se nezesypeme z toho tlaku. Ale na druhou stranu to snad realizák zanalyzuje a vyvaruje se podobných rozhodnutí, jako hrát na defenzivní pomalý hráče a na podhrotu Hušbauera proti rychlým soupeřům..Jestli Traore bude někdy znovu v základu v takto důležitém zápase tak to chce už teda velkou odvahu

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      La Tortuga     před 6 lety 01.12.2018 06:18 |  
      8 5

      Traore v zime doufam pryc, to je maximalne na Zlin.

  26. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 01.12.2018 07:19 |  
    3 3

    Jak občas nadavam a naesouhlasim s některým ohodnocením hráčů, tak tentokrát se vším souhlasím.Ale znovu opakují,že ten nanicovaty výkon vidím i v psychice hráčů a v tom jak se před zapasem blabolilo že si jedem pro vítězství a že proti nám Bordo poslalo pomalu mateřskou školku,tudíž se nám vlastně nemůže nic stát a tohle se na hráče valilo ze všech stran jako příklad úplně stáčí.Já když jsem slyšel našeho asistenta před odletem,nebo rádoby experty Luhového a Hyskýho tušil jsem,že to nedopadne dobře, ale proti Slavii nesazim z principu.Samozřejmě si ted připadam jak chytřej generál po bitvě.Nicméně jsem to jasné psal i před utkáním

  27. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    VanDel     před 6 lety 01.12.2018 08:30 |  
    4 4

    S hodnocením souhlas. Jenom pár poznámek k hráčům, nemam bohužel nyní čas si pročíst diskuzi, takže možná napíšu něco, co tu už zanělo.
    Takže:
    Traoré si dle mě tímto zápasem stvrdil neprodloužení dalšího působení ve Slávii, v zimě skončí.
    Hušbauer byl asi jediný hráč v poli, kterého bych neposlal na pranýř. Výkon rozhodně nijak zázračný, ale jakás takás viditelná snaha, podpořená několika slušnýma věcma na hřišti, tam byla.
    Matoušek potřebuje hrát PRAVIDELNĚ !!!!!!! Jak obdivuju a chválim Trpišovského, tak v Matouškově případě zatím dle mě dost selhává. Ten kluk si za poslední 4 zápasy kopl kolik minut ? 30 ? Možná ani to ne a on ho nasadí do základní sestavy v EL. Co můžeme pak od toho mlaďocha, který ještě před půl rokem kopal druhou ligu, čekat ? Jeho špatný výkon jde z 90% procent za trenérem.
    Souček hodně špatným výkonem dal zavzpomínat na své dávné kopyťácké období, ale věřím, že při jeho současné fazoně to byl jenom ojedinělý úlet a již v pondělí to bude starý dobrý Tomáš.
    Zmrhal ? Zmrhalisti se do mě jistě pustí, ale tohle bylo potvrzení toho, že Zmrhal 95% svých dobrých zápasů má v těch, kdy maká a daří se celému týmu. Prakticky si nevybavuji zápas, kdy by se týmu vůbec nedařilo a on byl ten, který by zvedl prapor a ten tým svým dobrým výkonem vyburcoval a pozvedl. A proto z něj nikdy nebude víc, než jenom lehce nadprůměrný ligový hráč. V nějaké lepší evropské soutěži nemá šanci se chytit.
    A největší zklamání na závěr - Stoch !! Míra je ten, od koho by člověk v takovém zápase čekal největší podporu, ale speciálně on byl ten největší příklad naší čtvrteční zoufalosti. Ale doufám u něj v to, co jsem napsal u Suka, snad to byl jenom jeden blbý den a už v pondělí tam Opavě pustí dvě rakety ze 30-ti metrů.....


    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      Mimoň     před 6 lety 01.12.2018 10:55 |  
      1 1

      jak se zatlačí na naše a nenechají nám moc prostoru, tak se zkáže že řada fotbalistů zase tak kvalitních není...projeví se první dotek atd..Souček bez Hušbauera...byl tam jako hlavní tvůrce hry kolikrát...to by defenzivní záložník uplně neměl být...Stoch byl všude a nikde...tohle by mu měl trenér omezit to pobíhání po hřišti...pak si to tam nemá s kým dát Coufal na kraji. Občas mu tam seběhl Matoušek, ale bez efektu

  28. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    slaviator     před 6 lety 01.12.2018 08:56 |  
    1 4

    Kolář 8, Traoré 1, Matoušek 4. Jinak souhlas.

  29. Posily

    Mike     před 6 lety 01.12.2018 09:02 |  
    2 1

    Tak podle dnesniho Sportu hledame posily do zalohy, mame zajem o Pavelku, Sevcika, Masopusta, Haska a Trezegueta. Musi se to brat jako vzdy u vsech spekulaci s rezervou. Co vy tady vsichni delali ? Podle me muzeme skrtnout Haska- predkupni pravo Sparta, Trezegueta- cena 130 mol., takze zbyvaji ti 3. Sevcik je podle me jasny, zbytek nevim, jestli vy se hodil. Pavelka moc fotbalovy neni, spise dric, Masopust je slusny kraj, ale hrozny palic.

    • Re: Posily

      kexholm     před 6 lety 01.12.2018 11:36 |  
      0 1

      Já bych je vzal kromě Trezegueta klidně všechny, do středu zálohy hráče potřebujem, Pavelka a Ševčík ty určitě potřebujem, Hašek proč ne, má potenciál..... Masopust na pravý křídlo proč ne, má formu je rychlej, umí i bránit, Trezegueta po tom co předvedl v létě už prostě nebrat, to nemá cenu...... máme snad nějakou hrdost ne.....

    • Re: Posily

      první rytíř     před 6 lety 01.12.2018 13:04 |  
      3 1

      Zajímá mne jak jsou na tom tito hráči rychlostně, dynamicky a s prvním dotekem míče. Pokud nejsou vynikající ve všech těchto třech dovednostech, tak je nepotřebujeme a hledejme dál!

      • Re: Posily

        urs (přítel SN)     před 6 lety 02.12.2018 08:31 |  
        1 0

        Pokud mě zrak nešálý, hezky cituješ trenéra a to je dobře.
        :)

    • Re: Posily

      urs (přítel SN)     před 6 lety 01.12.2018 19:58 |  
      4 0

      Mě tedy stačí ten domnělý Ševčík, na něj je radost se dívat. Rychlost, klička, rozehrávka, náběhy - má všechno :)

  30. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Snivec     před 6 lety 01.12.2018 09:44 |  
    4 1

    doufam, ze uz JiT nebude cpat Matouska na hrot, nehral tam v Pribrami a u nas se mu tam nedari. Traoreho idealni pozice take neni na podhrotu, sice tam dobre zahral treba v Kodani, ale s behavymi frantiky tam byl uplne ztraceny, stejne jako na Sparte. Takze priste Olayinka na hrot, podhrot Matousek. Sykorka urcite na kraj a Traore jako nahradnik na DZ. Na stopera by se v nekterych zapasech hodil spise Kudela, ktery ma ze stoperu nejlepsi rozehravku. Jak je to s tim generalem po bitve :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      ŽerykRWS     před 6 lety 01.12.2018 17:05 |  
      1 0

      S generálem je to pravda, ale myslím že máš recht

  31. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Akuls     před 6 lety 01.12.2018 10:42 |  
    4 11

    Nichci sýčkovat, ale bylo vidět, že i Kodaň počítá s alternativou, že Slavia prohraje oba dva poslední zápasy a oni doma udělají v posledním kole Bordeaux. V Edenu se nikam nehnali a hráli jasně na remízu, resp. hlavně nechtěli prohrát.
    Všichni chválí Koláře, ale podle mne všechny rány se daly chytat, nijak v brance nečaroval a pokud by něco pustil, tak by to byl jeho gól. Chválihodné ale bylo, že konečně hrál lépe rukama než nohama. Alanorova známka odpovídá.
    Hodně lidí tady chce na stopérovi vidět zase Kúdělu. Podle mne ta jeho famózní rozehrávka je jen mýtus. 99% procent přihrávek dává alibisticky vedle stojícímu MNN, případně Delimu nebo Součkovi. Potom není divu, že má ve statistikách nejvíc přesných přihrávek. Přesně, na delší vzdálenost, rozehrává jen zcela výjimečně. Navíc je na stopéra malý, nijak moc rychlý a také už mu bude 33 let, takže žádná velká perspektiva. Hromotluky jako Cornelius, Tetteh, Smola apod. nemá šanci v soubojích přetlačit.
    Ono s tou rozehrávkou to mají naši zadáci těžké. Vpředu jsme bez pohybu a většina našich hráčů navíc nezvládá první dotek, takže je balón hned zase zpátky na kopačkách soupeře. Vždyť i kreativní Hušbauer často z pozice pravého beka balón dopředu raději jen nakopává. Nejlepší v rozehravce je asi Souček, který si chodí pro balón až mezi stopéry a většinou se mu daří přenášet hru k lajnám na naše vysunuté obránce. Tentokrát se ale ani on nevyvaroval zbytečných chyb. Řekl bych, že mu díky jeho vysokému těžišti vůbec nevyhovoval kluzký terén. To promáchnutí před prvním gólem bych mu ale nevyčítal, Cornelius ho jasně popostrčil.
    Souhlasím, že Matoušek není hroťák, ale pokud budeme hrát takhle, tak by si tam nekopl ani Lewandowski. On by k sobě potřeboval někoho jako měl v Příbrami Slepičku, kdo by mu to dával a zároveň těžil z jeho úniků a následných přihrávek. V Bordeaux nabíhal minimálně do dvou vyložených šancí, ale ani Stoch a později ani Coufal mu balón za obranu nedokázali prostrčit. Nicméně jasnou první volbou na hrot je nyní Olayinka. Na Traorého to bylo rychlé, ale proti namotivované Opavě bych se ho nebál postavit. Určitě by toho v záloze uhrál víc než Sýkora nebo Baluta.
    Uvidíme, jak se vyrovnáme v pondělí s nadšením Opavských. Co se vrátili z brněnského exilu na svůj domácí stadión, tak ještě neprohráli. Asi šest svých nejlepších hráčů v MOL Cupu proti povidlovým čertům šetřili, tak se na nás asi hodně chystají a nebudeme to tam mít asi jednoduché.

  32. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Mimoň     před 6 lety 01.12.2018 10:50 |  
    2 0

    ted jsem se dodíval na záznam, přišlo mi, že jak si Stoch neustále odbíhal do středu, tak si to Coufal s nikým pořádně nemohl dát do kombinace, do náběhu...byl tam dost odřezaný. Nějak nám ty kraje upadají, na začátku sezony to šlapalo mnohem lépe

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      kexholm     před 6 lety 01.12.2018 11:27 |  
      9 0

      No takhle hraje Stoch pořád ne jen tento zápas, Stoch prostě není křídlo, měl by hrát ofenzivního záložníka střed..... já bych na pravý křídlo dal klidně Matouška, je rychlej obejít hráče mu nedělá problém, na hrotu to zatím fakt neumí.....

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        ŽerykRWS     před 6 lety 01.12.2018 17:03 |  
        0 3

        No já bych dal Matouška vedle stocha do středu zálohy a na pravé křídlo hledal posilu

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        urs (přítel SN)     před 6 lety 01.12.2018 19:56 |  
        0 0

        Toto je řešení..., snad to JiT čte! :))

  33. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Mimoň     před 6 lety 01.12.2018 11:26 |  
    6 1

    když jsem tak sledoval zápas a i v minulých zápasech když hrál Matoušek v utoku...přijde mě že je to takovej buldok jak Baroš za mlada v nejlepších letech. Potřeboval by tam ale hráče typu Kollera, aby mohl spolupracovat, aby si mohli nahrát, někdo aby mu to sklepl. Podle mě naprostá naivita dávat na hrot hráče, který nevyhraje hlavu a kterej ani klasickým hroťákem není, ve předu jsme ztratili příliš mnoho balónů...ale trošku jsem čekal, že to tam nebude lehký. Vždycky když noviny chválí, jakou máme super defenzivu, jak Bordeaux to vypustí kvůli Psg, i náš realizák byl velmi optimistický... Ať Matouška šupnou aspoň na podhrot ať má s kým hrát! Takhle hrajem o 10 lidech s takovou

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      donford     před 6 lety 01.12.2018 12:06 |  
      4 8

      Hezky se mi čtou připomínky Bosse, Mimoně, Miga. Nejsou hysterické, jednostranné či jednosměrné, jsou uvážlivé a nabízejí i svá řešení. Vůbec nejsou prázdné. Těmto třem jde moc o Slavii, přemýšlejí o všech souvislostech, které by třeba mě zdaleka nenapadli, o plusech i mínusech a nechtějí se tu "producírovat", jen aby mohli zaznít. Za sebe děkuji.

  34. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Kactus     před 6 lety 01.12.2018 18:57 |  
    15 0

    holky a kluci, ja musim rict ze ta parta z druhe strany reky - to je spolek! kam se hrabem :))))))))

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      DKNL     před 6 lety 01.12.2018 19:34 |  
      2 2

      Slovácko proti 10 a během12 minut dá 2 goly, jaký to rozdíl proti nám, když hrajem přesilovku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 01.12.2018 20:06 |  
        3 0

        Zese stejně proti devíti mohli jednoho dostat :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      Pepino44     před 6 lety 01.12.2018 20:20 |  
      2 0

      Já tedy nevím, co proti nim máš. Mně dělají velkou radost.

  35. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    buran     před 6 lety 01.12.2018 19:08 |  
    19 0

    Já vím , že to sem nepatří,ale RB:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      Kactus     před 6 lety 01.12.2018 19:09 |  
      9 0

      jo, ja uz se dlouho u fotbalu tak s chuti nenasmal :)))) fakt jako komedie

      ale co, maji nejlepsi hrace v lize :) jen asi v cirkusove! :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        donford     před 6 lety 01.12.2018 20:06 |  
        8 0

        Myslel jsem, že Štramáka opravdu nedokáže nikdo překonat. Že se taková kuriozita už nemůže nikdy vyskytnout. Ale Zdenál to dokázal! Ristič, Civič, Kanga, tyto exóty se Zdenálem zasadit do zlata. Některé za desítky, jiné za názorné a v praxi předvedené přeshubné. Fotbal jde sice pro nezasvěcence jaksi bokem, ale pro Zdenála pořád budou stejně nejlepší ligový mančaft. Ale co ta optimistická tvrzení, že do konce roku už neprohrají ani jeden zápas? No, nevím, zda udrží páté místo z minulého ročníku. Nějak to moc nevypadá. Ale aspoň je legrace.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        slaviator     před 6 lety 01.12.2018 21:55 |  
        8 0

        Zdeněk chce už posily a až posílí, tam budou úplně nejvíc nejlepší!

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      voiceman (přítel SN)     před 6 lety 01.12.2018 22:50 |  
      6 0

      Po derby na jaře byl tohle nejlepší zápas, kdy jsem viděl Spartu. To nemělo chybu:-) Mě bolí břicho ještě teď!!:-)

  36. :-)

    Alcapone     před 6 lety 01.12.2018 21:41 |  
    17 0

    Myslím, že je tam znát trochu únava jak fyzická tak asi psychická. Matouška a Traorého bych nějak nehrotil. Přišli oba díky naší šílený marodce. Maty se mohl do léta pěkně vyhrát a otrkat a Traoré by tu možná ani nikdy nehrál. To že hrajem teď hůř v EL může bejt spíš o hlavě. Nehledal bych v tom podcenění nebo namyšlenost ani špatnou mentální nebo herní přípravu. Jde o to, že první zápasy jsme neměli co ztratit hrálo se uvolněně, ale naplno. Teď mám pocit, že jsme svázaný možným úspěchem. Jako když vede jezdec v nějakým závodě hodně bojoval snažil se. Mockrát zatím nevyhrál a začne jet na jistotu... Neví kolik může, ale slevit v nasazení a ubere moc. Takže v nejlepším nevyhraje nebo se vybourá. V tomhle se musíme ještě otrkat... Navíc myslím, že MNN a Deli se právě tady chtěli moc předvíst a to může mít taky vliv. Netuším jesli to s Petrohradem zvládnem, ale jedno vím určitě jdeme systematicky za svým a ta práce se zhodnotí! Po výhře po prohře vžycky jsme s váma! A proto ať žije Slavie!

  37. Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

    Srdcar114     před 6 lety 02.12.2018 18:22 |  
    3 0

    Na Slavia TV trenér Trpišovský ve video k utkání v Opavě prohlásil,že v mužstvu řádila střevní chřipka.Možná by se tím částečně dal vysvětlit ten špatný výkon v Bordeaux.Všiml jsem si při nástupu Tomáše Součka,nevypadal vůbec dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

      donford     před 6 lety 03.12.2018 10:52 |  
      2 0

      Nevím, zda ještě někdo, po vyčerpané diskusi zabrousí na tuto stránku, ale pokud ano, tak jen podotýkám, že včera Boardeaux remizovalo s PSG 2:2, a sebralo tomuto miliardovému mužstvu první body v letošní lize. Za PSG branky Neymar a Mbappé a za B. vyrovnával Cornelius. Brankář i celá obrana nastoupila stejná proti nám i proti PSG. Celkem 8 jejich hráčů i se střídáním hrálo proti nám. Vůbec nechci omlouvat tímto výkon našich, ale přece jen ho staví do trochu jiného světla. Snad výsledek naši kluci taky znají a snad jim trochu stoupne sebevědomí. Pro dnešek, ale hlavně proti Petrohradu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Bordeaux - Slavia 2:0

        Boss82     před 6 lety 03.12.2018 12:44 |  
        2 1

        Jsem moc rád, že tady toto zaznělo! Ve světle tohoto výsledku už najednou ti naši kluci nevypadají jako úplní dřeváci, že? Doufám, že nemusím připomínat, že jenom Neymar má asi 2x takovou finanční hodnotu, jako celá Slavia včetně stadionu.