Aktuality z médií

Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

Týká se dost fanoušků, sice to je známé už delší dobu, ale že to bude tak přísné si asi moc lidí nemyslelo...

Komentáře (102)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Jachym     před 6 lety 26.11.2018 16:04 |  
      6 0

      Kolega tam přesto jede. Umí pár francouzských frází, má menší "arabský" plnovous, takže si na něho snad netroufnou...:-) Jarda pohrozil našim hajlujícím a agresivním kolegům, ale zda jsou nějaká opatření na cestě, nevím...

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      brugy     před 6 lety 26.11.2018 16:23 |  
      6 0

      Letenky koupeny, ubytovani zaplaceny, co muzeme delat? Moc nevim jak to chteji kontrolovat, ale bude to o stesti. Zajimalo by me, jestli je takove opatreni vubec mozne. Situace jsem Cech a nejsem fanousek Slavie ale Plasila? Jsem Slovak ale radikalni fanousek Slavie? Chapu ze me tam nemusi pustit se symboly, ale vubec? Ale dohadujte se pred zapasem francouzsky :-).

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 17:23 |  
        8 0

        Co jsem si studoval,tak to mozne neni. Porusili by tim Listinu zakladnich prave Evropske unie. Typicky priklad diskriminace na zaklade statni prislusnosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          brugy     před 6 lety 26.11.2018 18:07 |  
          2 0

          Kamarad pravnik co jede s nami tvrdi to same, jenze dohaduj se tam s ochrankou anglicky :-).

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 18:30 |  
            3 0

            Ja si k tomu klidne necham zavolat anglicky mluvici policajty :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 18:46 |  
              1 0

              Hele oni anglány milujou, to budeš mít vstup zaručen :-)))))))))))))))))

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 18:49 |  
                0 0

                Ale oni preci budou vedet,ze nejsem anglan ale cech. To je zakladni premisa, aby byl vubec duvod volat ty anglicky mluvici policajty ;-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              brugy     před 6 lety 26.11.2018 19:23 |  
              2 0

              Staci namatkova kontrola, promluvi na tebe u vstupu francouzsky, bude tam policajt co te legitimuje a jsme v riti. Byl jsem v klidu, ale ted uz si myslim, ze to je klidne 50 na 50, kdyz uz ted takhle zodpovedne zastrasuji.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                brugy     před 6 lety 26.11.2018 20:33 |  
                0 0

                Pozadovat u vstupu kontrolu ID neni zadne zdrzeni :-(

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 22:35 |  
                0 0

                Jestli tam bude policajt,tak by meli byt v riti spis oni,protoze pokud mi budou branit ve vstupu na zaklade statni prislusnosti,tak se dopousti diskriminace a je mozno na ne podat trestni oznameni..

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  brugy     před 6 lety 27.11.2018 00:47 |  
                  3 0

                  Teorie otazka jaka bude praxe, hadat se tam muzes do konce zapasu a pak se par let soudit :-(, ja takhle par let zpet resil odskodneni zpozdeneho letu, stalo me to dost casu (jeste neexistovali spolecnosti se tim hromadne zabyvajici) a nakonec to vzdal, nestalo mi to za to...

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                Sešívaný     před 6 lety 27.11.2018 15:16 |  
                1 0

                Každá vstupenka je na jméno (kvůli překupníkům), takže stačí ji ukázat, což člověk musí tak jako tak, a pokud na ní nebude francouzské jméno, je člověk hned podezřelý. Pak si stačí vyžádat ID (což je ve Francii na sportovních zápasech běžné) a jak tam uvidí svítit "CZ", tak sbohem. Bojím se, že vyfiltrovat lidi z ČR pro ně nebude zase takový problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        HUSAR (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 19:28 |  
        4 0

        Taky jedem. Letenky i ubytování je dávno zaplacené... Věřím, že pokud se budeme chovat slušně, na zápas se dostaneme. Největší problém bych viděl, kdyby zneplatnili vstupenky koupené z ČR. Jinak kontrolám pasu u vstupu moc nevěřím. Články v médiích jsou jen "strašením". Na místě se uvidí. Věřím, že by i rozumní místní fans pomohli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          brugy     před 6 lety 26.11.2018 20:15 |  
          2 0

          Jestli mne tam nepustej tak to tam rozkopu :-D, chtelo by to vychytat nejakou alternativni hospodu, abysme pripadne aspon na focus cumeli pohromade misto smutneni.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            HUSAR (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 21:36 |  
            1 0

            Si když tak dáme vědět na offtopicu tady?

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              brugy     před 6 lety 27.11.2018 00:44 |  
              1 0

              Dobrej napad i na sdeleni situace jak se tam kdo dostal....

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      brugy     před 6 lety 26.11.2018 16:28 |  
      4 0

      Podle mne chteji odradit co nejvice lidi, ale i tak je to dost neprijemne, misto toho abysme si to uzili, letime uz den predem, tak budeme nervozni jestli se vubec dostaneme na stadion.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 17:14 |  
        3 0

        Podle mě pokud nebudeš mít na sobě,nějaké slavistické propiety,tak nevídím důvod proč by tě tam pořadatel nepustil,ovšem do sektoru hostů si myslím,že to nepůjde,pokud bych tam měl lístek tak bych to vzdal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          brugy     před 6 lety 26.11.2018 18:04 |  
          3 0

          Taky si myslim, jsme na “vychode” skoro na pulce, salu mam dvoubarevnou k tomu zapasu, u vstupu si ji nasteluju na barvy Bordeaux, na miste poupravim :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 20:08 |  
      2 0

      Vsem,kteri se tam vydaji,preju hodne stesti. Ja to tedy vzdal a budu drzet palce od televize. Snad budeme mit sanci vyjet jeste nekam 14. ,pripadne 21. unora:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Pašák     před 6 lety 27.11.2018 20:05 |  
        1 0

        Já doufám, že budeme mít možnost někam vyjet ještě aspoň v dubnu!

  1. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    honzah (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 22:40 |  
    11 0

    A to se bude kontrolovat podle místa trvalého pobytu, občanky, anebo délky lebky?

    The campaign to eliminate racism, discrimination and intolerance from football has become a major priority for UEFA in recent years – and the European body makes full use of its high-profile platforms to send out a key and unequivocal message: No to Racism.

    https://www.uefa.com/insideuefa/social-responsibility/respect/no-to-racism/index.html

  2. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    Matysek     před 6 lety 26.11.2018 22:55 |  
    6 5

    Kdyby Ti, kteří mají letenky, ubytko a zakoupili si lístky na jinou tribunu méně psali na internety (ideálně vůbec) a nedělali ramena na MAFII, jak to všechno vochcali, tak možnost toho, že by ten fotbal mohli vidět by byla určitě o pár procent vyšíí...

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 26.11.2018 23:00 |  
      7 0

      Co prosim? Myslis,ze si frantici procitaji nase “internety”? Ja myslim,ze nemusi. Stacilo se podivat na platebni karty (pripadne ip adresy) odkud si lidi kupovali listky..

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        brugy     před 6 lety 27.11.2018 00:43 |  
        1 0

        Trochu me napadlo, jestli si listek nekoupit z Francie, ale asi by to stejne nic neresilo ;-(

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        Matysek     před 6 lety 27.11.2018 14:51 |  
        2 0

        Hele a Vis ze si to nemyslim? A taky si myslim ze nejaky IP neresej...
        Staci ze je procitaji redaktori sportu kteri z toho udelaji clanek. Pak je jasny ze se k tomu UEFA nejak postavi... vyda nejake upozorneni pro Bordo. Stejne tak muze vydavat upozorneni policie,ktera ma jiste take nejake informace...

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 15:16 |  
          0 2

          Takze UEFA ceka,az co napise nas denik Sport? A policajti cekaji,az co napiseme my na diskuzich? Tak to si myslim,ze to funguje uplne jinak..

          • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

            Matysek     před 6 lety 28.11.2018 00:09 |  
            1 0

            UEFA na to neceka, UEFA na to reaguje... Cim vice lidi krici ze to stejne ojebe, tim vice musi byt MAFIA striktni a reagovat na to... Jedou na PR, myslis ze jim prospeje to, kdyz o tom budou vsichni vedet, bude se to psat v novinach a Mafia se k tomu nijak nepostavi?

            A myslis ze policajti z extremu nectou diskuze od nejakych ozehavych zapasu? A ze neinformujou policajty v zahranici nebo nevyjizdej na zapasy ven?

            Nicmene chapu tvoji frustraci a taky by me to sralo, ze se mozna nekam nedostanu..

  3. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    Dennis     před 6 lety 26.11.2018 23:50 |  
    7 3

    Si pořád myslím, že když člověk nepůjde ve slávistickém dresu, trochu splyne s davem, tak by se tam měl normálně dostat. Moc si nedokážu představit, jak by to dopadlo, kdyby všechny kontrolovali. Trvalo by to strašně dlouho, viz vstupy do Edenu před Kodaní, a to se žádné doklady nikdo nekontroloval... Ale asi je potřeba dát si pozor na příliš viditelné klubové symboly.

    Pokud tam hodně fanoušků nepustí, může to vést k k větším nepokojům v ulicích okolo, frustrace kombinovaná s alkoholem a pocitem bezpráví dokážou hodně.

    Pořád si ale myslím, že to opatření a trest měl směřovat primárně vůči organizovanému výjezdu slávistických fans, nikoliv proti jednotlivcům jedoucím na vlastní pěst a roztroušeným po celém stadionu... A už vůbec ne proti českým fanouškům obecně, to už fakt zavání diskriminací. To by si pak nemohl na fotbal zajít třeba ani Čech pracující v Bordeaux a fandící třeba Liberci. Hloupost.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      slamacek (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 09:08 |  
      4 9

      Davam ti minus, protoze se mi nelibi, tvuj nazor, ze by snad nekteri fandove mohli byt frustrovani. ne nemaji byt frustrovani. Kazdy fanda to vedel dlouho dopredu "tecka"! Fnukat ted nad rozlitym mlekem je zbytecne "tecka"!

      Jestli je trest prisny? no to uz je asi jedno. Nekteri nebojim se rict imbecilove nam pekne zavarili. muzeme jen doufat, ze toto bylo pro vsechny dostatecne varovani a uz se to nebude opakovat. Ze na to doplati slusna vetsina je jen smutnym faktem, ale to uz tak na tom svete chodi.

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 09:24 |  
        9 1

        Podle me by jsi si mel srovnat fakta:
        kdyz jsem si kupoval letenky a vsechno ostatni,tak jsem dopredu urcite nic nevedel. Kdyz jsem si kupoval listky online u frantiku,tak jsem nevedel,ze tam nepusti zadneho cecha. Trest od uefa byl zavreny sektor hosti a tak to take bylo prezentovano. Nepoustet cechy na stadion je soloakce frantiku, stupidni a nezakonna. Takze jestli me tam nepusti,tak budu opravdu frustrovany! Tecka!

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 10:13 |  
          3 5

          Podle bys neměl psát "by jsi si" ;-)

          • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

            Jachym     před 6 lety 27.11.2018 10:31 |  
            2 1

            Bezpečnostní ynformační služba (BYS) monitoruje tyto stránky a dává doporučení ohledně toho, co zde máme psát?:-)

            • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 10:40 |  
              2 3

              Ale ne, žádná služba, to je jen můj osobní boj s větrnými mlýny hyperkorektnosti. Někdy by jsem se na to už nejraději vykvajzl, ale to by jsem byl srab a větrné mlýny by jsou zvítězily. :-)

              • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

                Jachym     před 6 lety 27.11.2018 10:44 |  
                3 1

                No jo, jenže ona ta hyperkorektnost dělá ze suverénů suvenýry, zvláště když používají cizí termity...:-)

          • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 10:32 |  
            1 5

            Podle mě...

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        Sešívaný     před 6 lety 27.11.2018 10:54 |  
        6 0

        Jenom bych tě chtěl upozornit, že je proti evropské legislativě trestat fanoušky kolektivně. Ta umožňuje odmítnout vstup na stadion konkrétním osobám na základě chování v minulosti, nemůžou ale odmítnout vstup celým skupinám, natož národnostem. Už zákaz UEFA je tak nelegální.
        A pak v základní smlouvě EU je, že občané členských států nemůžou být diskriminovaní na základě státní příslušnosti. Pokud někoho odmítnou pustit na stadion, protože je Čech, je to opět nelegální.
        Nevím, co je špatného na tom se domáhat svých práv.

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          slamacek (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 12:02 |  
          1 4

          promin, ale obhajovat UEFA nebudu. Zakaz se mi nelibi, stejne jako mnohym dalsim. Jen si myslim, ze legislativa je v tomto pripade na strane UEFA. Pokud se pletu, fajn to by bylo skvele, ale kdo o tom muze rozhodnout? UEFA? TY? Jako bylo by to zajimave to zjistit. mas sanci. Se zajmem to budu sledovat.

          • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

            Sešívaný     před 6 lety 27.11.2018 12:53 |  
            6 0

            "Jen si myslim, ze legislativa je v tomto pripade na strane UEFA."

            Sorry, ale myslet je h*vno vědět. Já jsem za poslední týden na rozdíl od tebe načetl docela dost evropské judikatury a materiálů o evropském právu týkajícího se sportovních utkání a za tím výrokem si stojím.

            Kdo o tom může rozhodnout? První instancí je stížnost k obchodní inspekci, další soud. EU tyto mikrožaloby usnadňuje, ale pořád je to spojené se soudními výlohami atd., takže nic úplně triviálního.

            • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

              brugy     před 6 lety 27.11.2018 18:49 |  
              1 0

              Jses si jist, ze zakaz vstupu vsech fanousku z CR iniciovala UEFA? Muzes mi ve zkratce popsat co konkretniho jso vycetl z legislativy tykajicich se sportovnich utkani v ramci teto problematiky, pripadne mi i zaslat odkazy? Hodne lidem by to mohlo pomoci. V konecnem dusledku tak jako vzdy (nastesti) by musel rozhodnout soud, docela by mne zajimalo jak by rozhodl v pripade, ze by se protistrane nepodarilo prokazat, ze jsem fanousek Slavie. Ze se nikdo soudit patrne nebude, protoze je to svym zpusobem ztrata casu a dost pravdepodobne na to budou frantici sazet, nic moc jim nehrozi, na tom nic nemeni.

              • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

                Sešívaný     před 6 lety 29.11.2018 10:57 |  
                0 0

                Včera jsem to konzultovat s kámošem právníkem a po tom včerejším nařízení prefektury už to tak jednoznačné není.
                1. nejde jednoznačně prokázat, že lístky zakoupené online vraceli na základě toho, že je člověk Čech. Taky mohli a pravděpodobně dostali seznam lidí, kterým původně prodala lístky Slavia, a mohli to vrátit jenom jim. To spojení se Slavií tam je obhajitelné. To by se musel najít někdo, kdo si koupil lístek hned poprvé přímo u Girondins a oni mu ho vrátili. Já to nejsem a nikoho takového neznám.
                2. dikriminanční krok se dá obhájit, pokud k němu má subjekt dostatečný důvod a prokáže, že nemohl najít jiné řešení pro zajištění bezpečnosti.
                3. to nařízení prefektury mluví čistě o fanoušcích Slavie, ne o Češích. Nediskriminuje tudíž na základě státní příslušnosti, ale klubové. A to je jediné omezení, které máme reálně v rukou.

                Realizace trestu UEFA je jenom to zavření sektoru hostů a vrácení lístků, které nám prodala Slavia. Ten zbytek jsou bezpečnostní opatření ve spolupráci s prefekturou a policií, protože měli důvodné podezření, že se známé firmy z kotle Slavie dostanou mezi normální fanoušky. Ta opatření nejsou tak neadekvátní a diskriminační, aby si je neobhájili.

                Jinak rovný přístup a zákaz diskriminace na základě státní příslušnosti zajišťují základní smlouvy EU. Ale už tam je uvedeno, že to právo může být jednotlivě omezeno, je-li to nutné k zajištění práv ostatních (což si tady obhájí bezpečností domácích fanoušků).
                Stejně tak existují judikatury evropského parlamentu a komise, které říkají, že fanouškům nesmí být nikdy zakázán vstup na stadion na základě národnosti a taky, že kolektivní trest je nepřípustný a udělovat zákaz vstupu na stadion se má čistě na individuální bázi na základě předchozího špatného chování. Nevím ale, nakolik jsou toto předpisy doporučující nebo nařizující.
                Každopádně na nějakou stížnost u obchodní inspekce to po včerejších informacích podle našeho názoru není dost jednoznačný případ. Mohlo by to být na žalobu UEFA u evropského soudu, kde by se řešilo, jestli jsou tyto zákazy v souladu s evropským právem a jestli diskriminační opatření jsou adekvátní bezpečnostnímu riziku, ale to už je dlouhý soud s nejistým výsledkem proti mamutí organizaci. Já jsem původně zvažoval stížnost na obchodní inspekci. Druhého Bosmana ze sebe dělat nebudu.
                Lístek jsem si nakonec zajistil přímo v Bordeaux a pokud mě dnes pustí na stadion, tak to asi celé hodím za hlavu.

            • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

              slamacek (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 21:55 |  
              0 0

              vsak pisu, se zajmem to budu sledovat. nic ve zlem! Vsichni fanousci, kterym bylo znemozneno jet, se mohou obratit na soud hromadnou zalobou. pokud by se soud priklonil na stranu fandu, tak nakonec jen dobre. aspon by se v budoucnu nemohl trestat klub za par jedincu. Jako fakt do toho, drzim ti palce a mozna bych i prispel na soudni vylohy

              • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

                Sešívaný     před 6 lety 29.11.2018 11:04 |  
                0 0

                Ve výsledku nikomu znemožněno jet nebylo. Do Bordeaux se každý dostane, ve městě se dá v pohodě lístek koupit a podle nařízení prefektury nepustí na stadion jenom ty, kteří se budou otevřeně ke Slavii hlásit.

  4. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    Srdcar114     před 6 lety 27.11.2018 07:56 |  
    6 0

    Na UEFU může mít každý svůj názor,ale je jasné,že LM i EL patří pod ní.UEFA je velmi přísná,řada zápasů už byla bez diváků.Tribuna Sever už si to začíná taky uvědomovat,poslední dva zápasy už byly bez pyrotechniky.A hlavně je třeba si uvědomit,že vše může vést k mastným pokutám.Je ale pravda,že fandové z Kodaně se z Praze chovali nevhodně a zřejmě nebudou trestáni.Je pro mě nepochopitelné,jak mohli pronést tolik pyrotechniky,i když,stejně jako my,byli kontrolováni.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      brugy     před 6 lety 27.11.2018 18:41 |  
      1 0

      Je rozdil zavrit stadion pro vsechny a pro obcany z urcite zeme nebo treba blondaky, to UEFA nikdy nepozadovala a pozadovat ani nemohla. Porad verim, ze zvitezi zdravy rozum a neoznaceni cesti fanousci, nejevici znamky agrese ci silne podnapilosti budou na zapas vpusteni.

  5. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    Ragnarok     před 6 lety 27.11.2018 08:26 |  
    2 1

    Nemo na utkání bude mezi čestnou delegací. Komu propadnou letenky a lístky, nechť se u něj přihlásí.
    Každopádně bych radši nejezdil, Francouzi na stadionech většinou kontrolují doklad totožnosti.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Jachym     před 6 lety 27.11.2018 09:39 |  
      0 3

      Evropský fotbal pro fanoušky!

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Akuls     před 6 lety 27.11.2018 10:15 |  
      0 0

      Jak vůbec Nemo a spol. dopadli u dánského soudu?

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        Ondráš     před 6 lety 27.11.2018 11:01 |  
        1 1

        Kartáčkem na zuby drhnou podlahu.

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          Jachym     před 6 lety 27.11.2018 11:24 |  
          4 1

          Jednou jsi dole, jednou nahoře. Nejdříve jejich pravé ruce mířily vzhůru, teď drhnou o zem...:-)

  6. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    Fallen (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 10:11 |  
    5 0

    To smrdí evropskou žalobou... diskriminovat na základě občanství...

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Jachym     před 6 lety 27.11.2018 10:27 |  
      8 0

      Můžou rovnou podat žalobu u Evropského soudu pro lidská práva ve Štrasburku:-) Mají to ostatně po cestě z Bordeaux. To by papaláši soudci koukali, co dostali k řešení. Když svá práva prosadili u Evropského soudního dvora kdysi fotbalisté (případ Bosman), není důvod, aby se stejně nevedlo fanouškům.

  7. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    LadaJel     před 6 lety 27.11.2018 14:21 |  
    18 0

    Hezký den všem,

    přidávám se k zástupu fans, kteří se do Francie těšili, vyřídili letenky, ubytování a pak bum - přišel zákaz vyšší moci UEFA. Protože ale letenky ani hotel nemáme pojištěný proti stornu, do Bordeaux se zítra vydáváme. Zkrátka se nám nechce vyhodit je do koše a zůstat doma na gauči. Nějaké vstupenky máme, k tomu i případné jiné "náhradní" plány, jak mezi diváky být, ale ne za každou cenu. Myslím, že klub z Francie není viníkem celé situace, není ze situace nadšený a možná s tímto zákazem bude mít paradoxně více práce, než kdyby tam mohli všechny fanoušky pustit. Prostě uvidíme na místě, jak bude situace vypadat. Nejsme z těch, kteří by bušili na vrata stadionu a prali se za "svá" práva. Samozřejmě bychom rádi viděli náš klub naživo v boji o postup, ale mějme trochu sebereflexi v tom, jaké byly pravé důvody toho, proč se na stadion nesmí. Sám jsem v Kodani nebyl a jen "sklízím" důsledky toho, co se tam stalo. A nejen já osobně, ale i můj táta, který letí se mnou, protože to dostal jako dárek k životnímu jubileu (vše samozřejmě ještě před zákazem) a tohle vše to pořádně kazí. Počítáme s variantou toho, že utkání na stadionu neuvidíme, ale snažíme se zůstat pozitivní s tím, že se to snad nějak podaří... Takže všem slušným, kteří tam budou také, hodně štěstí a třeba se v Bordeaux potkáme.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 16:36 |  
      2 0

      Pevne doufam,ze se tam nestanete svedky dalsich vytrznosti,protoze se tam chystaji i nekteri zli hosanci:( Preju hodne stesti,snad se tam dostanou vsichni slusni fanousci.

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        Ragnarok     před 6 lety 27.11.2018 20:52 |  
        1 1

        Bylo by super dostat v dalších fázích Marseille, PSG nebo Pireus, aby si to mohli zlí hošánci rozdat se soupeřem, který je zhasne jako svíčku.

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          malan (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 13:06 |  
          2 0

          Ti nemusej jezdit do techhle destinaci, naposledy se schovavali v hospode pred rudejma pri derby:) O chacharech ani nemluvim..

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      FiL44     před 6 lety 27.11.2018 16:49 |  
      2 0

      Také vyrážíme a uvidíme na místě. Měl to být náš první zahraniční výjezd. Škoda. Přeji hodně štěstí u vstupu

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      brugy     před 6 lety 27.11.2018 18:36 |  
      2 0

      Mame to stejne, souhlasim s tebou, az na to, ze po klubu z Francie podle meho nikdo nechtel, aby zakazoval vstup vsem obcanum z CR. Kdyz tady par Holandanu zbije cisnika, tak taky neni mozne zakazat vsem Holandanum chodit do restaurace. V CR zije 10 milionu lidi a ja nemuzu/nemel bych byt byt omezen kvuli 50ti blbum. Na uzemi Francie mam v tomto ohledu stejna prava jako Nemec ci Francouz. Kdyz zakazou Slavii vyjezd do Opavy, ja tam pojedu neoznacen, tak mi zkontroluji obcanku a kvuli tomu ze jsem z Prahy me nepusti na stadion? Trest - uzavreni sektoru a pripadne nevpusteni lidi s salami Slavie beru a prijde mi adekvatni. Vylet si uziju tak jako tak, ale za sva prava teda hodlam v rozumne mire bojovat, mam domluvenou kamaradku co zije ve Francii jako prekladatelku.

  8. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    sksumec     před 6 lety 27.11.2018 14:39 |  
    12 4

    zajímalo by mě, zda TS, která je schopná skládat se na právníky a soudní výlohy lidem co dělali někde bordel ve jménu sks, udělá nějakou podobnou sbírku na odškodnění fanoušků, co koupili lístky, letenky a hotel v bordeaux?

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Ragnarok     před 6 lety 27.11.2018 20:49 |  
      4 2

      Odpověď je ne, protože to způsobili "normálové", fotbal je válka v moderní době, a takhle to prostě chodí a kdo to neví, ten tomu nerozumí a nebyl nikdy nikde venku na fotbalu. Ne hoši, vy jste omezení tupci, kteří se umí jen ožrat a nosit černé hadry a tepláčky, klobouček a taštičku.

  9. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    brugy     před 6 lety 27.11.2018 18:59 |  
    4 0

    A jeste dalsi podstatna vec, listek jsem koupil pres jejich oficialni web, maji muj email, neprislo mi zadne upozorneni, ze bych mohl byt omezen na vstupu ani moznost vraceni vstupneho. Na oficialnich strankach Bordeaux, ktere jsou i v anglictine zadne upozorneni rovnez neni jen reklama na tento zapas bez nejakeho komentare ci omezeni. Na zaklade ceho mam vedet o tomto omezeni, z clanku na Isportu nebo odkazu na Facebooku?!

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Ragnarok     před 6 lety 27.11.2018 20:50 |  
      0 4

      Fakt bych nejezdil, můžeš se tam dostat, ale upozorňuju, že ve Francii i na ligové zápasy kontrolují doklad totožnosti. A český pas nebo občanku poznají. Třeba budou shovívaví, ale je to risk.

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        brugy     před 6 lety 28.11.2018 05:28 |  
        2 0

        Kdybych mohl vratit letenky a zaplacene ubytovani, tak nejedu, takhle se tesim do Londyna, Bordeaux i Bruselu ;-). Bud nas pusti nebo ne, budu pripadne nastvanej, ale vylet si stejne uziju.

  10. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    p!erreCORE     před 6 lety 27.11.2018 20:08 |  
    7 0

    Frydrycha mam rad,ale Coufal ODCESTOVAL s tymem! :)

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 08:21 |  
      0 0

      Dobré trávy! Vlastně zprávy!

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        Jachym     před 6 lety 28.11.2018 10:35 |  
        0 0

        Vidím dobré zprávy a slyším trávu růst...:-)

  11. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    yossarian     před 6 lety 27.11.2018 23:34 |  
    12 0

    Nejsem aktivní uživatel diskuzí,ale zde si občas rád něco přečtu a vzhledem k okolnostem mám potřebu dodat informace pro fandy,kteří také pojedou na zápas s nejistým výsledkem,zda se dostaneme na stadion.Nesouhlasím i názory uživatelů,proč leckteří jedou,když je avizovaný striktní zákaz a není co řešit.Od rozlosování a výběru zápasu jsme brali i jako rodinnou dovolenou.Máme předem koupené letenky,ubytování,zakoupenou návštěvou v továrně Airbusu,půjčené auto.....přece jsme nevěděli,co provedou náckové v Kodani.
    Nicméně jsme ve městě,zatím jen velmi pozitivní zkušenosti.Jak od bytného,tak od personálu restaurace jsme se dozvěděli,že by to tak horké být nemělo.Vstup na stadion přes turnikety je prý velmi benevolentní,podivují se nad tímto prohlášením a prý tu není u vstupu taková služba,aby avizované kroky dokázala zajistit.S kontrolou dokladů by asi bylo vše jinak,ale to jsme tu od nikoho neslyšeli.Bez šál nebo dresů SKS bychom prý neměli mít problém projít.I vzhledem k atmosféře ve městě a vstřícnosti místních lidí věřím tomu,že před stadionem ve čtvrtek tomu nebude jinak.Snad je to jen domněnka v jednom příspěvku,že se sem chystají zĺí hoši.Jedna Kodaň stačila.
    A doufám,že pan Tvrdík dostojí svému slovu,že někteří lidé už se na stadion v Edenu nedostanou,opravdu nedokážu pochopit,co mají hajlující individua společného se Slavií!!
    Kromě tohoto tématu mohu doporučit výbornou restauraci Brasseria Le Plana (dle vašeho ubytování,jsme téměř v centru města).Za výborné tříchodové menu s vínem jsme zaplatili méně,než v restauracích v Praze.Tak se tam třeba s někým během následujících dnů ještě potkáme a snad se všichni,co vyrazili,dostaneme na zápas:-)

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 27.11.2018 23:42 |  
      2 0

      Diky za info!

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Ondráš     před 6 lety 28.11.2018 08:51 |  
      0 0

      A budete si při případném gólu radovat, nebo budete Francouzi?:)
      Jinak ty hajlující hovada: ty bohužel ke Slavii patří dlouhodobě, nic si nenalhávejme, to není otázka posledních pár let.

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        Jachym     před 6 lety 28.11.2018 09:07 |  
        1 0

        Je to tak. Úspěchy Slavie v posledních letech přitahují nové fanoušky, takže pochopitelně početně roste i tato skupina "fanoušků". A o jejich "aktivitách" je také daleko lépe vidět a slyšet, protože internet a protože sociální sitě. Ale byli tu vždy. Jen (zatím) neměli takovou významnou roli jako jejich kolegové na Letné.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      LadaJel     před 6 lety 28.11.2018 09:47 |  
      0 0

      Díky za povzbudivé info!:-) My už jsme na cestě. S námi ranním letem z Prahy přes Brusel tak 20 dalších fans. A díky za tip na restauraci, zajdeme možná ještě dnes navečer!:-) Všem hodně štěstí při vstupu.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      NoNo     před 6 lety 29.11.2018 08:12 |  
      1 0

      Díky za info a tip na restauraci. Včera jsem tam zašel na večeři a naprostá spokojenost, můžu jen potvrdit, co jsi zde už psal a taktéž vřele doporučuji :)

  12. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    yossarian     před 6 lety 27.11.2018 23:38 |  
    1 0

    Až po vložení příspěvku jsem zjistil,že mám v textu nějaké chyby.Asi to víno:-)

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 08:20 |  
      0 0

      Nějaké chyby v textu má občas každý. Důležité je, že tam nemáš to strašné "by jsem, by jsi, by jsme, by jste" a "Oliyanka". Ale hlavně si to v Bordeaux a snad i na stadiónu užívej! :-)

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        yossarian     před 6 lety 28.11.2018 08:55 |  
        0 0

        Díky.
        I mně podobné chyby vadí.Budu hnidopich,když dodám třeba ještě mně a mě,ale korektora tu dělat nechci:-)
        Včera jsem to sepsal po láhvi vína:-)

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          iwanowicz     před 6 lety 28.11.2018 09:35 |  
          0 0

          Toz jeste delej mezery za teckou a carkou a budes to mit perfektni.. :)

          • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

            yossarian     před 6 lety 28.11.2018 12:18 |  
            3 0

            Rozumím,díky za upozornění:-)Píšu to na telefonu a asi něco neuhlídám,ale rozhodně jsem sem nevložil příspěvek,abych moralizoval nad pravopisem,když sám udělám chyby
            a nepřečtu si to po sobě před vložením.Takže si sypu popel na hlavu a doplnění k popíchnutí od Wulfstana bylo ode mě zbytečné.Naopak,jsem rád,že to tu má slušnou úroveň,občas se dozvím nějaké informace a přečtu si i jiné názory,takže jednoznačně chválím a snad vyniknou více informace z Bordeaux:-)

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Jachym     před 6 lety 28.11.2018 12:30 |  
      3 0

      Tohle ať klidně řeší, ale ať rozlišuje stupeň závažnosti. Za pokřik o mafii (projevení názoru v zemi, kde platí svoboda slova) musela Slavia cálovat daleko víc než za ostudné hajlování a rvačky v Kodani. To je proti zdravému rozumu.

  13. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    LadaJel     před 6 lety 28.11.2018 15:56 |  
    0 0

    Dnes v 15:05 e-mail od Girondins...

    Dear supporter,

    Because of a penalty imposed by the UEFA Disciplinary Commission and the Prefectural Security Regulations for the security of the southwestern region of France, access to the Matmut Atlantique and the movement of Slavie fans on match day will be limited.

    Details of the regulation in the article https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=16050

    As a result, we have canceled your tickets and returned the purchase. Return will be valid within 48 hours.

    Thank you for your understanding.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Jachym     před 6 lety 28.11.2018 16:44 |  
      0 3

      "...the movement of Slavie fans on match day will be limited" zní hodně etnicky čistě... Čtu to tak, že z pohledu domácích pořadatelů by ideálně naši fanoušci, kteří do Bordeaux přese všechno dorazí, měli zůstat na hotelích a chodit tam maximálně na záchod.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      yossarian     před 6 lety 28.11.2018 17:32 |  
      2 2

      Rovněž jsme tento email obdrželi.Pro ty,kteří jsou ještě na cestě,zkusil jsem zadat nákup vstupenek a byl mi zablokován přístup kvůli IP adrese,takže je asi jasné,jak jsou vyřešené kontroly.
      Kdo teda chce na stadión,musí si koupit lístky přes známé v cizině,v transakci nesmí být spojitost s ČR.Popř. požádat o laskavost pronajímatele ubytování.
      Můžeme si o UEFA myslet cokoliv,pro mě je to směšné rozhodnutí,že jakýkoliv člověk se spojitostí s ČR bude vyčleněn z nějaké akce,i když soukromé.Tady je potřeba si i zamést před vlastním prahem a jak tu už někdo podotkl,pokud jsou již delší dobu v kotli lidé s fašistickými choutky,jak dlouho se to musí tolerovat?!Pak musí odnést represi v podobě kolektivního trestu mnoho lidí.
      S kým se tu bavíme a přejdeme k tomuto tématu,podivují se tomu,proč nemůžeme na stadión.Snaží se nám dávat rady a o to větší je pocit našeho ponížení,že se pokoutně snažíme zúčastnit zápasu.
      Že ta banda tupých hlav raději nejela místo do Kodaně na exkurzi do nějakého bývalého koncentračního tábora!!
      Snad jen můžeme doufat,že jádro kotle TS neklesne na úroveň kotle klubu na druhé straně řeky.

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        LadaJel     před 6 lety 28.11.2018 18:17 |  
        4 0

        My nakonec koupili náhradní lístky v ulici Rue Sainte-Catherine v obchodě FNAC, v 1. patře je billeterie, která prodává lístky do divadel atd. a také tam mají na fotbal. Je to takový francouzský Ticketportal.

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          Sešívaný     před 6 lety 29.11.2018 11:02 |  
          1 0

          Já jej koupil v billetterii v nákupním centru Mériadeck (přízemí hned vedle potravin). Další možnost je v BOX office v galerii Bordelaise. Nikde nemají problém proti české občance nebo pasu lístek na zápas prodat. Potkalo se nás dneska v hotelu na snídani snad 15 a všichni už lístky měli.

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        Matysek     před 6 lety 28.11.2018 20:30 |  
        3 1

        Jak už někdo zmiňoval v nějaké minulé diskuzi, zákaz výjezdu není z důvodu fašistických choutek, ale z důvodu výtržností v a vně stadionu... A ohledně násilností bych to určitě nesvaloval pouze na TS, to je zbytečně zkratkovité...

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          yossarian     před 6 lety 29.11.2018 13:08 |  
          0 1

          Určitě nekritizuji TS,to je úžasné těleso, na které můžeme být hrdí.Bavim se o pár jedincích,kteří jim kazí reputaci a celé Slavii.
          Několik lidí napadne glorifikovat člověka, který spoluzpůsobil tuto ostudu v Kodani a chápu,že většina lidí,co pomáhá transparent rozbalit,ani netuší,co je na něm napsané.
          Jen bych si přál,aby se jádro kotle nezradikalizovalo a nezdementnělo jako na Spartě.

  14. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    p!erreCORE     před 6 lety 28.11.2018 16:59 |  
    0 0

    tak to jsou pro vas,co se chystate do Francie dobre zpravy

    "francouzský klub nevpustí fanoušky Slavie na stadion do žádného ze sektorů."

    nic o obcankach apod. staci nebyt oblecen v nasem krasnem sesivanem a melo by to vyjit.

    uzijte si to!

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Jachym     před 6 lety 28.11.2018 17:04 |  
      0 0

      Problém je ten, že vstupenky zakoupené slávisty jsou velmi pravděpodobně zablokované (viz příspěvek LadaJela).

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        p!erreCORE     před 6 lety 28.11.2018 17:09 |  
        0 0

        no tak snad nebude vyprodano a budou k dispozici nejake listky..ja jsem v tomhle velkej optimista a klukum a holkam,co tam budou fandim!!!

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          Jachym     před 6 lety 28.11.2018 17:13 |  
          0 0

          Pokud budou v den zápasu otevřené pokladny, tak si mohou slávisté koupit lístky znovu. Ale už je to celkem komplikace a pokud by domácí pořadatelé byli důslední, tak tomu mohou velmi solidně bránit. Ale kdybych tam byl, tak bych určitě taky o vstup zabojoval.

          • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

            p!erreCORE     před 6 lety 28.11.2018 17:20 |  
            1 0

            ja to proste porad vidim ruzove a doufam,ze bude stacit prijit na pokladnu,rict "hau dujudu,one tiket plis,ajem ingles,thx" dat jim frank a uzit si zapas..cokoli jineho povazuji za hrube poskozeni zakladnixh lidskych prav a svobod a soudil bych se do skonani nebo vybombardovani Strasburku..

            • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

              warhammer (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 17:26 |  
              7 0

              Tak to by tě určitě na stadion nevpustili.
              Kdybys jim totiž dal frank, tak by mysleli, žes přicestoval z minulého století.

  15. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    brugy     před 6 lety 28.11.2018 17:48 |  
    7 0

    Teda musim rict, ze uroven nekterych spolucestujicich v letadle byla na bliti, ani se Frantikum nedivim, ze nemaji zajem o promichani s mistnimi fanousky. Bohuzel jsem musel trochu poupravit sve mineni.

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Jakubisko     před 6 lety 28.11.2018 18:35 |  
      0 0

      Na blití v jakém ohledu? Ožralí vidláci nebo něco ještě horšího?

    • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

      Jachym     před 6 lety 28.11.2018 22:42 |  
      4 0

      Já to zažil cestou do Kodaně v autobuse Odboru přátel, kde jsem čekal samé pravověrné ryzí slávisty ušlechtilých charakterů. Dlaždiči jsou proti několika jedincům z toho autobusu vrcholní nositelé etikety a gentlemanství. Takže jsem si řekl spolu s havranem never more. Jak vidět, na leteckém zájezdu by si člověk moc nepolepšil, takže příště za Slavií jedině po vlastní ose.

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 23:24 |  
        1 0

        To vypadá jako dobré rozhodnutí. Zvlášť pokud by nám vylosovali třeba skupinu podobnou té loňské, tj, Maccabi Tel Aviv, FC Astanu, a k tomu třeba FC Ural Jekatěrinburg :).

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          Jachym     před 6 lety 29.11.2018 09:13 |  
          0 0

          Takové dálavy už jsou poněkud mimo mou bujnou fantazii a omezenou peněženku...:-)

      • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

        brugy     před 6 lety 28.11.2018 23:30 |  
        0 0

        Let po vlastni ose, zadnej zajezd ;-).

        • Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

          Jachym     před 6 lety 29.11.2018 09:03 |  
          1 0

          No, je pravdou, že strávit s těmi individuii dvě nebo dvanáct hodin je velký rozdíl...:-)

  16. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    yossarian     před 6 lety 29.11.2018 08:57 |  
    6 4

    Tak prý opravdu pár zjizvených tváří přistálo v Bordeaux.
    Napadá mě,proč se naši ostří hoši nedomluví s podobnými mysliteli ze Sparty a neschází se o víkendech na nějaké zastrčené louce,kde se můžou mlátit navzájem od rána do večera.Určitě by se přidali i další uchazeči v porovnávání svalů,eg a dalších parametrů z ostatních klubů.Jen by to bylo třeba utajit před Policií,aby jim nebránila v seberealizaci.
    Vyšlo by je to levněji,než jezdit po Evropě.Pohárová utkání jsou přece jen párkrát do roka,na české louce můžou být každý pátek na značkách.Nehrozí propadlý zpáteční lístek z Kodaně,nucené prázdniny v místním zařízení....
    Rozhodně na večery nebrat hry typu Scrabble,zbytečně komplikované.Naopak Člověče,nezlob se by mohlo perfektně navodit náladu.
    Přidal bych i finanční obnos do tomboly za cenu o Nejhezčí bezzubý úsměv.

  17. Re: Českým fandům vstup zakázán. Na pohár se Slavií mohou jen čestní hosté.

    Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 11:38 |  
    0 1

    To jako v tý Francii fakt vymezili i několik bloků kolem stadionu, kam nesmí fanda Slavie páchnout?:) Tvl to už trochu přeháněj ne:D
    Aby to nakonec nedopadlo tak, že pro vniknutí několika fandů SKS na stadion bude zápas kontumován..pak by teda ale byla otázka pro koho (čí je to chyba). No bude to zajímavý, snad tam nějaký naše gumy nebudou dělat bordel.