Utkání bylo naplánováno na reprezentační přestávku a trenér Trpišovský tak nemohl počítat s reprezentanty. Nebyl to velký zásah do sestavy. Na srazu reprezentačního A týmu se hlásil pouze Tomáš Souček, do Kamerunu tradičně odcestoval Michael Ngadeu, po dlouhé době se repre sraz vypravil Miroslav Stoch a soustředění slovenské jedenadvacítky absolvovala brankářská trojka, Martin Vantruba. Podstatně větší zářez si na své konto tradičně připsala "slečna marodka". Seznam dlouho i krátkodobých marodů rozšířil Jaromír Zmrhal, ovšem s ním stejně domácí do tohoto zápasu nemohli počítat. Kdyby byl zdráv, hlásil by se i on trenéru Šilhavému. I tak ovšem základní sestava vzbuzovala oprávněný respekt. Poprvé v této sezóně se na svůj post vedle Simona Deliho postavil Jakub Jugas, na krajích zálohy byly nejdražší posily v historii klubu, ve středu hřiště Součkovo místo vedle Hušbauera obsadil Traoré, na podhrotu se tím uvolnilo místo pro Sýkora a na hrotu se po delší době v základní sestavě objevila uzdravila legenda klubu, Milan Škoda. Pouze na lavičce tak zůstali Matoušek s Mešanovičem.
Hosté začali sympaticky, vysunuli forčeking vysoko za půlku a dělali kombinacím domácích problémy. Přesto se už ve třetí minutě po centru Frydrycha šrouboval do vzduchu škoda, ale balón jenom lízl. Chrudimští od začátku bojovali, leč zaostávali v rychlosti. Když šli v nadějné pozici dva na jednoho, Traoré hráče s balónem dohnal a čistě odzbrojil v bezpečné vzdálenosti od branky. V desáté minutě se do vápna prodral Škoda, zpracoval si dlouhý míč na prsou, ve skluzu jej poslal zleva na druhou stranu, kam si nabíhal nekrytý Sýkora, který bez problémů namířil po zemi do protipohybu přesunujícího se brankáře - 1:0. Ve 14.minutě málem bylo vyrovnáno. Deliho zpětná hlavička byla krátká, Kovář vyběhl do prázdna, protože Vašulín si míč stihl hlavou posunout okolo něj a celou situaci hasil Jugas. Po rohu byl Jugas v opačné roli. Špatně odkopl míč a Kovář musel po přízemní střele na zem. V osmnácté minutě si Sýkora přichystal za vápnem balón na "béčko" a Zíma v brance Chrudimi se jenom koukal, jak povedená rána razítkuje jeho levou tyč. Za dvě minuty Hušbauer poslal na zteč Olayinku, ten nabil Balutovi a jeho technický pokus mířilo kousek mimo. Za další dvě minuty si Škoda v pokutovém území zpracoval Frydrychovu přihrávku a přišel faul. Míč si na penaltovou značku postavil Hušbauer a bezpečně zvýšil na 2:0. Chrudimští stále kousali, po centru Froňka se o volej pokusil Vašulín a Kovář byl moc rád, že rána letěla nad břevno. Na druhé straně Hušbauerův oblouček bez problémů skryl v rukavicích Zíma a připsal si první úspěšný zákrok. Podobně si vedl Kovář, když výborným výběhem sebral tutovku Hlavsovi. Ve 36.minutě nasadil k velkému sólu Sixta, ale ve finále mu chyběla přesná přihrávka a celá akce nakonec skončila žlutou kartou pro hrdinu předchozího okamžiku za šlapák na Zeleného. Ve 39.minutě dostali domácí k dispozici trestný kop ze zajímavé vzdálenosti a tak došlo na secvičený signál. Předávka mezi Hušbauerem a Sýkorou sice nebyla úplně z Pelého školky pro malé fotbalisty, ale celá akce vyústila v dobrou střeleckou pozici pro Traorého, leč jeho volej nebyl z nejpovedenějších. První půle tak v poklidu dospěla ke svému konci.
Druhá půle začala trvalým tlakem domácích. V padesáté minutě si Sýkorův centr na malém vápně stáhl Olayinka, ale hradbu těl neprostřelil. Vzápětí slávistům zatrnulo, když se dvojice Deli - Zelený nedohodla, kdo sebere bezprizorní balón a k němu se tak zadarmo vlevo do domácí branky dostal Rybička. Ke štěstí domácích beků jej nedokázal poslat na osamoceného Vašulína a ukličkoval se u rohového praporku. Za minutu Hušbauerův trestný kop po faulu na Traorého zkrotila zeď, v pokračující akci obrana na poslední chvíli odvrátila před Olayinkou. V 62. minutě sedl centr Frydrychovi, k hlavičce na zadní tyči se protlačil Olayinka, ale jeho pokus našel připraveného Zímu. Chrudim po dvojím vystřídání připravila střeleckou pozici pro Mastíka, jeho rána letěla metr vedle pravé tyče. Hra plynula bez většího vzrušení, až trenér Trpišovský sáhl k dvojímu střídání. Oživení se projevilo vzápětí i když se do gólové akce žádný ze střídajících hráčů nezapojil. Na centr Sýkory zleva si na zadní tyči počkal Frydrych - 3:0. Důležitost této branky se ukázala v 70.minutě, kdy rychlý kontr Chrudimi a přesnou přihrávku Řezníčka jistě zakončil útočník Vašulín - 3:1. Zápas dostal nový náboj. Žlutilo se za faul na Jugase, vzápětí byl dvacet metrů od branky sestřelen Hušbauer a trestný kop v podání Mešanoviče letel kousek nad. Ovšem i Chrudim se nadechla. Na centr čerstvého Dostálka jenom o chlup nedosáhl Vašulín, vzápětí pálil z ideální pozice Langr a obrana měla co dělat, aby balón odrazila. Míč se dostal do běhu Matouškovi, ten pláchl po levé straně a pokoušel se najít na druhé straně volného Mešanoviče. Poslední obránce však balón nepustil. Vzápětí se Mešanovič vydal napadat rozehrávajícího gólmana hostí a sražený odkop se snesl na horní síť opuštěné branky. Trestný kop z pětadvaceti metrů napálil Kopecký a Kovář měl u pravé tyče práci.Zdálo se, že ve druhé půli ospalý a zdánlivě rozhodnutý zápas dostává grády, ovšem bylo to jenom zdání. Z poklidu poslední desetinutovky vybočila situace, kdy si Matoušek vykoledoval faul dvacet metrů od branky a Hušbaerův obstřel zamířil vedle pravé tyče. Slavia potvrdila roli favorita a postoupila do čtvrtfinále MOL cupu, ovšem očekávaná destrukce druholigového soupeře se nekonala.
Asistent trenéra Jaroslav Köstl: „Základním cílem byl určitě postup, což jsme splnili. Vítězství a postup bylo zasloužené, i když kvalita hry v některých pasážích nebyla úplně podle našich představ. Řekl bych, že nám chyběla větší kvalita a dynamika v kontrole míče, i když jsme hru kontrolovali. Určité individuální dovednosti ale dnes nebyly na takové úrovni, jak bychom si představovali. Hráči k zápasu nepřistoupili nějak špatně, ale v druhé půli k určitému podcenění situací došlo. Jak to v těchto utkáních bývá, je těžké překonávat obranný blok soupeře. Pak si musíte dávat pozor na brejky, my k tomu přispěli nevynucenými ztrátami. Jsme rádi, že se zapojili hráči, kteří byli dlouhodobě mimo. Ať už Kuba Jugas nebo Milan Škoda. To je dnes hodně pozitivní. Tím, že chyběli reprezentanti, tak nebylo zase tak těžké základní sestavu poskládat. Měli jsme hodně okleštěný kádr, nebylo nás tolik. Všichni jsou ale plnohodnotní členové kádru, zvládli to. Kuba Jugas hrál na 100 procent, toho bych chtěl pochválit. Obrovsky nám pomohl do defenzivy i v rozehrávce. Pomohl nám ve výstavbě hry, podal kvalitní výkon. Jsme ve stejné situaci jako před rokem, kdy někteří favorité taky povypadali už v prvních kolech poháru. Pro nás je MOL Cup obrovsky důležitý. Minulou sezonu jsme ho vyhráli, obhajoba je vždy těžší, ale jsme ve Slavii a tady jsou cíle absolutně nejvyšší ve všech zápasech. Chceme vše vyhrát. Jsme rádi, že v prvních kolech můžeme využívat i naši šířku kádru.“
Komentáře (144)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Chrudim
o5aradecek před 6 lety 16.11.2018 18:28 |Vinou zranění i repre povinností, je naše sestava trošku "okleštěná", přesto je velmi silná a neskromně tipuji výhru 7-0. :-)
Re: Slavia - Chrudim
benny231 před 6 lety 16.11.2018 18:31 |Stačí pohodový postup, bez zranění
Re: Slavia - Chrudim
o5aradecek před 6 lety 16.11.2018 19:27 |Asi tak. Škoďák luxusně zabojoval před prvním gólem, to je ono! :-)
Re: Slavia - Chrudim
Komix před 6 lety 16.11.2018 18:30 |Nevim, kdy jindy už tam chce Matyho poslat.. Zklamání.
Re: Slavia - Chrudim
mig52 před 6 lety 16.11.2018 18:37 |Komixi, nenapsals to výstižně. Obrovské zklamání!!! Že by nesekal dobrotu? Měl klíčovou zásluhu na vítězství v Kodani a teď toto? Asi by teď byl raději v Příbrami.
Re: Slavia - Chrudim
ehad před 6 lety 16.11.2018 18:49 |Presne tak. Je mladej a potrebuje hrat. V Pribrami by hral, meli ho tam nechat.
Re: Slavia - Chrudim
Rooney před 6 lety 16.11.2018 19:28 |A nebo ma/mel drobnejsi zraneni a neni 100% fit... Tusim ze JiT na tiskovce rikal, ze dostane sanci na sve puvodni pozici, takze bych za tim nehledal hned nejakou senzaci.
tipovacka
p!erreCORE před 6 lety 16.11.2018 18:33 |5:2 (2:0) Traoré, Škoda, Matoušek, Olayinka, Baluta
Youtube
benny231 před 6 lety 16.11.2018 18:35 |Pro zájemce
https://www.youtube.com/watch?v=TpA7CSiMX5A&fbclid=IwAR2A94oJKvY6JnS4QWDA8j4-e8yFcTcUMEh52kwGo0GXCkvNJTE9pe7eUW4
Re: Youtube
mig52 před 6 lety 16.11.2018 18:38 |Benny, veliké poděkování. S připojením bych moc bojoval.
Re: Youtube
ehad před 6 lety 16.11.2018 18:39 |Dik
Re: Slavia - Chrudim
murena před 6 lety 16.11.2018 18:41 |Goolllll Sýkora 1:0
Re: Slavia - Chrudim
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 18:41 |Góóóóĺ!!!
Re: Slavia - Chrudim
carevitchando před 6 lety 16.11.2018 18:41 |dobrá práce Milana na zemi :-)
Re: Slavia - Chrudim
Harvey před 6 lety 16.11.2018 18:42 |U gólu krásná bojovnost Škody, předvídavost Sýkory, ale také faul na Chrudimského hráče. Mrzí mě to vůči Chrudimi.
Chrudim
ehad před 6 lety 16.11.2018 18:46 |Proc se vlastne nehraje v Chrudimi? Hrajou CFL, ne?
Re: Chrudim
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 18:50 |Hrají druhou ligu.
Re: Chrudim
ehad před 6 lety 16.11.2018 18:59 |A jo. Sem myslel, ze loni 2. ligu nehrali ...
Re: Chrudim
Tochal (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 14:18 |Nehráli, postoupili do ní až letos.
Re: Chrudim
carevitchando před 6 lety 16.11.2018 18:54 |Protože tuším od 2.kola neplatí pravidlo o výhodě domácího prostředí pro tým z nižší divize.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
murena před 6 lety 16.11.2018 18:52 |Penalta Hušbauer 2:0
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 18:57 |Ta pentle asi byla, ale taky to piskat nemusel ...
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
jufoun (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 19:03 |Tak buď byla a písknul ji, nebo jak si to představuješ? Jako že hrajeme proti Chrudimi a tak penalty pane rozhodčí prosím nepískejte? :D
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 19:05 |Myslim to tak, ze proti Chrudimi penaltu fakt nepotrebujeme ... Ve vyrovnanem utkani ok, ale tady bych chtel at je prejedem bez penalty.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
carevitchando před 6 lety 16.11.2018 19:12 |Jsem přesvědčenej, že byla a nevidím důvod, ji nepískat. Ale co bych vyzdvihl u soupeře, že se neuchyluje k unfér zákrokům.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 19:14 |Asi jo, ale ja chtel aby dali goly ze hry ....
Jinak Olinka dneska (zase) nic moc ... A ja blbec tipnul, ze da dva goly dneska ... :-/
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
belmis (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 19:13 |Myslím, že pravidla se mají dodržovat v soutěžních zápasech vždy a neohýbat je s ohledem na kvalitu soupeře. Pořád je to pohár a ne Amfora proti místnímu vesnickému klubu.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
Boss82 před 6 lety 16.11.2018 21:44 |Meleš kraviny! Ta hra má snad nějaká pravidla, ne? Nevidím jediný důvod, proč by se neměla dodržovat, když hrajeme proti druholigovému soupeři.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 22:02 |Jen by me vic bavilo s na to koukat, to je cele ... ted uz je po zapase a je to jedno ....
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
mig52 před 6 lety 16.11.2018 20:24 |Jasná jak slunce!
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 22:49 |Ja vim, ale takovejch sluncovejch penalt uz nam nepiskli ... a tady jak nasi dali na 2 : 0, tak zapli rezim udrzba a bylo po zapase ... :-/
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
Martin Platil před 6 lety 16.11.2018 19:13 |Je super vidět Kubu Jugase zase na hřišti ve slávistickém dresu!
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
donford před 6 lety 16.11.2018 19:21 |Mrzí mi to, ale Olayinka z našich dnes asi nejslabší. Ani jednou nepřešel přes svého beka, byť párkrát byl zdvojený. Traoré mi přijde dnes lepší, ale taky především rychlejší než Hušby. Ten střílel jako obvykle desítku k levé tyči. Naštěstí jejich brankář ho asi nemá nastudovaného. Škoda ještě nevystřelil, ale přitom se i tak zasloužil o obě branky.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 v prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 19:32 |Bohuzel Olinka v prvni pulce fakt nebyl videt ... asi je to hrou do plnych. At uz tak nebo tak, doufam ze ve 2. pulce se to zlepsi.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
VanDel před 6 lety 16.11.2018 19:28 |V prvnim polocase byla videt jakastakas chut do hry snad jen u Frydrycha a Baluty, jinak bida. Hlavne Olayinka zrejme potrebuje dostat poradne za usi, aby se konecne probral k vykonum adekvatnim jeho cene.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 19:39 |Tak na to bacha. Cim drazsi hrac, tim min ho muzes kritizovat. Kdyz ho kritizujes, zavinis jeho psychickou nepohodu a ses primo zodpovednej za to, ze hraje blbe. I kdys je to jen tady na foru.
:-P
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
carevitchando před 6 lety 16.11.2018 19:41 |Co kdyby to tady četl? :-)))
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
VanDel před 6 lety 16.11.2018 19:42 |Vim ze jdu opet s kuzi na trh :) ale dneska je to od nej opravdu hruza. Je 55. minuta a on snad jeste ani jednou nedokazal prejit pres druholigoveho obrance.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
Obr před 6 lety 16.11.2018 19:39 |Hosi ten Olayinka je hroznej :-)
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 19:41 |Aspon je jasny, ze posilat ho rozehrat se to 2. ligy je nesmysl :-P
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
Obr před 6 lety 16.11.2018 19:42 |Asi ani do treti by nemel chodit :-))
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 19:47 |Mohl by zkusit Hanspaulku ... :-P
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
Obr před 6 lety 16.11.2018 19:52 |Nebo jinej sport :-P
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
Obr před 6 lety 16.11.2018 21:16 |Pro minusare...NADSAZKa
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 21:34 |tem to nevysvetlis ;-)
Re: Slavia - Chrudim 2:0 po prvním poločase
Nosorozec před 6 lety 16.11.2018 19:40 |Baluta jak je drobnej, tmavovlasej a nosí na zádech dvacítku, tak mi zezadu připomíná Lukáše Jarolíma :D
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
ervin před 6 lety 16.11.2018 19:49 |Pouze plníme povinnost jinak holomajzna ale třeba se to zlepší....
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
Kábě před 6 lety 16.11.2018 19:50 |Zelený a Frydrych nedají snad ani jednu přihrávku. Sice vedeme, ale soupeřům typu Chrudimi bychom v této sestavě měli dát aspoň 6 gólů.
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 19:53 |Mesanovic? Matousek je zranenej nebo jako co?
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
Obr před 6 lety 16.11.2018 19:54 |Uz je tam
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 19:56 |Gol nebo Matousek? Gol jsem zaregistroval ... a ted jeste jeden :-/
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
Obr před 6 lety 16.11.2018 19:57 |Myslel sem Matese a ted uz i gol :-/
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
Kábě před 6 lety 16.11.2018 19:55 |Vždycky, když Frýďu kritizuju, tak vstřelí góla :-)
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
ehad před 6 lety 16.11.2018 22:54 |A funguje to, i kdyz je na lavicce? :-P
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 19:54 |Tak ten byl ovšem parádní!
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
murena před 6 lety 16.11.2018 19:55 |Gól Frydrych 3:0
Re: Slavia - Chrudim 2:0 ve druhém poločase
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 19:56 |A ten taky! :-)))
Re: Slavia - Chrudim 3:1 ve druhém poločase
murena před 6 lety 16.11.2018 19:57 |Hmm 3:1
Mates
ehad před 6 lety 16.11.2018 20:04 |Mates hezky potazenej break ... skoda te spatne nahravky ...
Re: Slavia - Chrudim 3:1 ve druhém poločase
Kzlo před 6 lety 16.11.2018 20:09 |Strasnej fotbal. Někteří radši měli říct že hrát nechtějí než se koukat na výkon 30%
Re: Slavia - Chrudim 3:1 ve druhém poločase
VanDel před 6 lety 16.11.2018 20:12 |Presne tak. Neschopnost nejak poradne vykombinovat a prehrat druholigovy tym je opravdu tristni.
Hmmm
ehad před 6 lety 16.11.2018 20:18 |Tak vysledek 3:1 jsem trefil, ale hru jsem cekal lepsi (i od Chrudimi). A tip, ze da dva goly Olinka, tak to byl fakt ulet, to uznavam :-P ;-).
Re: Hmmm
carevitchando před 6 lety 16.11.2018 20:23 |Tak to gratuluju, já měl 4-0, trefil jsem jen 1.poločas a Frydrycha jako ostrostřelce :-)
Re: Hmmm
donford před 6 lety 16.11.2018 20:24 |Naši to pojali jako trénink přihrávek vzadu, asi jim nikdo neřekl, že je to pohárové utkání. Ale vážně - mnozí se snad ani nechtěli zpotit.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Radovan62 (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 20:23 |To je tak když se splní co se má, ale že v tej zimě přijdou diváci, pro ně se honit nemá smysl,to je smutný ,bohužel..
Re: Slavia - Chrudim 3:1
o5aradecek před 6 lety 16.11.2018 20:32 |Dneska bylo vidět, že hráči, kteří "bojují o triko" (např. Frydrych, Škoda, Baluta) k zápasu přistoupili naplno. Ostatní si jen tak přišli zahrát. Ale výhra dobrá, postup také, takže o.k. Hezkej pátek.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
kleofas před 6 lety 16.11.2018 21:19 |No, Baluta dnes o triko moc nebojoval
Re: Slavia - Chrudim 3:1
o5aradecek před 6 lety 16.11.2018 22:39 |Je fakt, že mu to moc nešlo, ale bojoval. :-) Peter mě trošku děsí, snad se po zimním drilu zvedne.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
p!erreCORE před 6 lety 16.11.2018 20:40 |vyborni byli Frydrych, Baluta, Mesanovic, Jugas, Deli, ostatni hraci lepsi prumer a vyse..utkani na pohodu
Re: Slavia - Chrudim 3:1
pehacko před 6 lety 16.11.2018 20:53 |ze ja radsi dneska misto te nudy a zimy nejel do chomutova, tam se krasne popralo rumunum k narozeninam!!!
Re: Slavia - Chrudim 3:1
o5aradecek před 6 lety 16.11.2018 22:41 |5-0, dobře Růža! :-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
urs (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 20:54 |Jsem trochu přebral, když jsem tipoval 7:0 pro nás. Ale i tak to šlo - tedy až na hulváty v hledišti, co měli hned z kraje antisemistické výkřiky do tmy. Pokud se nikdo nezranil, výsledek beru.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
carevitchando před 6 lety 16.11.2018 20:54 |Tak tedy: splněná povinnost, nikdo se nezranil. Ten, jehož jméno se tu nesmí v souvislosti se špatným výkonem zmiňovat, opět nic moc a to hrál ne svém postu. Baluta začal ve velkém stylu, ale poté, co odcentroval přímo do náruče hostujícího gólmana po nádherné kolmici Frydrycha, také upadl do šedi zápasu. Hušby kromě penalty taky spíš nic, než moc. Z nedávných dlouhodobých marodů vynikl Škoda, po jehož akcích padly dva góly a Jugas taky OK.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
ehad před 6 lety 16.11.2018 21:03 |Tak to si kopiruju ... Ten, jehoz jmeno se v souvislosti se spatnym vykonem nesmi zminovat.
Krasne indianske jmeno. ;-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
VanDel před 6 lety 16.11.2018 21:19 |Olayinka tady začíná být chráněný víc, než Zmrhal s Hušbauerem dohromady a to je kua co říct :)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Boss82 před 6 lety 16.11.2018 21:41 |A čemu se divíš? Je tady pár měsíců, neabsolvoval přípravu, navíc se hned po svém příchodu na poměrně dlouho zranil. Ale tady se přesto po každém zápase najde pár trotlů, co na něj bude plivat jen proto, že stál dost peněz.
Každý rozumný člověk, který o fotbale něco ví, bude P. Olayinku přísnějším okem hodnotit až na jaře.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
ehad před 6 lety 16.11.2018 21:58 |Souhlas. Coz mi nebrani konstatovat v tom kterem zapase, ze hral tuzku ... ;-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Boss82 před 6 lety 17.11.2018 14:09 |A mně to zase nebrání ti napsat, že tvoje kritika je k smíchu, protože vychází z nepochopení komplexnosti hry zvané fotbal.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
ehad před 6 lety 17.11.2018 18:09 |A ty zas pises kecy bez obsahu.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Boss82 před 6 lety 18.11.2018 17:01 |To víš že jo....
Re: Slavia - Chrudim 3:1
VanDel před 6 lety 16.11.2018 22:01 |A on neabsolvováním přípravy s týmem přestane ten dotyčný umět hrát fotbal až tak, že není schopen se prosadit proti druholigovým protihráčům ?
Já Olayinku chválil proti Kodani, chválil jsem ho hodně v derby a celkově věřím, že si u nás své odehraje. Ale pokud zahraje prdlačku jako dneska, tak to prostě řeknu a nebudu připosránek, který se bojí někoho zkritizovat. A zmateným výkřikům samozvaným expertům, kteří sami sebe nazývají "těmi co o fotbale něco ví" se tak akorát můžu pousmát.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
belmis (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 22:16 |Zkritizovat ho můžeš, dnes je určitě za co. Ale spíš mě překvapily odsudky v některých komentářích, jako by následoval za půl roku Van Kessela. Pořád je větší naděje, když se ti líbil v derby a proti Kodani než kdyby se ti líbil jen proti druholigové Chrudimi :-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
VanDel před 6 lety 16.11.2018 22:27 |Ano správně, dnes je kritizován poprávu. Tou druhou větou nevím jestli myslíš konrétně mě, ale já jsem tady již v několika diskuzích napsal, že ač Olayinku dokážu zkritizovat, tak celkově se mi líbí a věřím, že se u nás prosadí a své si u nás odehraje. S třetí větou samozřejmě souhlas.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
belmis (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 22:32 |Nene, nemyslel jsem tebe.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Snivec před 6 lety 16.11.2018 22:16 |tak jestli te to nejak uspokojuje, tak to klidne rikej, ale pak by si mel byt stejne kriticky i k ostatnim hracum, ale pozor, nemusel by si z te kritiky nakonec vyjit :)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
VanDel před 6 lety 16.11.2018 22:24 |Přečetl sis dobře ten muj příspěvek ? Když si to zaslouží, tak ho pochválim (což se v Olayinkovo případě už několikrát stalo), ale pokud zahraje špatně, tak ho zkritizuju. Nebylo by přeci normální na jednu stranu chválit, ale potom v případě neúspěchu si nedovolit a mít strach zkritizovat, ne ? A netýká se to samozřejmě jenom Olayinky, takhle to je u všech hráčů bez výjimky.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
kjandourek (admin) před 6 lety 16.11.2018 22:30 |Ono nejde tak o tu přípravu, jako o to, že byl asi měsíc zraněný... Podívej se na ostatní hráče, kteří se vrací po zranění: Mešanovič je jenom stínem toho borce, co nám vystřílel titul... i když u něj je to po roce, to je přeci jenom něco jiného... ale pauza je vidět i na Sýkorovi, Škodovi a Jugasovi...
Ta forma přijde, ale není to hned...
Re: Slavia - Chrudim 3:1
VanDel před 6 lety 16.11.2018 22:38 |Na jednu stranu bych tenhle argument bral, ale nesedí mi to při pohledu na jeho fyzičku. Tu dokázal, i přes tu pauzu kvůli zranění, vyšperkovat parádně. Tahá luxusně celý zápas dopředu i dozadu. Fyzicky je na tom tedy výborně, takže co mu brání v tom se rozjet už teď naplno....?
Re: Slavia - Chrudim 3:1
ehad před 6 lety 16.11.2018 22:43 |Ja bych mu to tak nevycital, fyzicka se srovna vetsinou rychle .... psychicka pohoda a rozehranost trva dele, takze na jare uvidime ... Dneska to od nej sice byla bida, ale pokud se vyhrava, tak to nevadi.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
VanDel před 6 lety 16.11.2018 22:54 |No na jaře......ještě letos na podzim nás čeká hodně důležitých zápasů, tak snad zamaká už teď :)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
ehad před 6 lety 16.11.2018 22:57 |zas takovej optimista nejsem ... ;-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
kjandourek (admin) před 6 lety 16.11.2018 22:58 |Fyzička je něco jiného, tu mají všichni, co se vrací po zranění, jinak by se vůbec do zápasu nedostali... To je o té herní pohodě, o timingu, aby byl na správném místě vždy včas a ruku v ruce s tím jde správné řešení situací... protože když jsi někde o krok pozdě, tak máš na vyřešení herní siruace o vteřinu méně času a kolikrát tam ten prostor už není...
Re: Slavia - Chrudim 3:1
VanDel před 6 lety 16.11.2018 23:12 |No ale on ne jenom že jí má, ale on jí i o dost zlepšil v porovnání před tím zraněním.
Otázka je spíš v tom, proč mu to jednou jde a další zápas vůbec. Jak jsem psal, s Kodaní zahrál dobře, v derby zahrál dle mě parádně a hned potom se Zlínem, i přes jakoustakous asistenci na první gol, dost bída (dvě neproměněné tutovky+trapná simulace) a dneska taky silná slabota. U něj to není o tom, že by neměl formu a pohodu, u něj je to zřejmě hlavně o hlavě a psychice. To je to, na co by se u něj měl Trpišák se svým týmem zaměřit -> srovnat mu hlavu a pak to bude hráč par excellence.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
kjandourek (admin) před 6 lety 16.11.2018 23:22 |To je právě ono... Když nejsi v pohodě, tak záleží na tom, jak do zápasu vstoupíš... buď se prvním balónem chytíš a šlapeš, nebo zahodíš v první desetiminutovce tutovku jako Peter se Zlínem a najednou to nejde...
Zatímco když v pohodě jsi, tak Tě první špatný moment v zápase nerozhodí, prostě si věříš :-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Karel13 před 6 lety 17.11.2018 01:03 |Nebo jako Škoda dneska hned v 1. minutě ...
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Boss82 před 6 lety 17.11.2018 11:53 |Nemám náladu ti to vysvětlovat, protože každý, kdo hrál někdy fotbal, tohle chápe, jen ty očividně ne. Stejně tak bys mohl chápat, že rozdíl mezi prvoligovým a druholigovým fotbalistou není tak markantní, aby si z něj ten prvoligový dělal automaticky trhací kalendář, zvlášť když není v úplné herní a psychické pohodě. Chvástal si se tady, jak si hrával fotbal na vyšší úrovni, ale někdy mám podle těch tvých řečí pocit, že to bylo maximálně tak na PlayStationu.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
obiwan před 6 lety 16.11.2018 22:36 |To není indiánské jméno, to je ze Shakespeara:-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
p!erreCORE před 6 lety 16.11.2018 21:01 |zahral si Michal Vaňek
Re: Slavia - Chrudim 3:1
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 21:07 |Za mě taková celkem pohoda, škoda obdrženého golu vypadal by ten výsledek vizuálně lépe,ale jinak suchý triko v podstatě i když někteří tady zase bulí jak špatný výkon to byl ve stylu to kyselo je moc kyselé.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
o5aradecek před 6 lety 16.11.2018 22:47 |Suchý triko a postup. Fanoušci soupeře si to užili (Chrudim do toho, hej hej), střelec gólu má zážitek na celý život. Noblesně Slavia. :-) Dobrá atmoška.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Márty před 6 lety 16.11.2018 21:08 |Musím říct, že největší kaňka dnešního zápasu je, jakým způsobem se postavila Slavie k občerstvení. Návštěva 3,5 tisíce a na každé tribuně otevřeno jen jedno občerstvení, což minimálně u Tribuny sever vedlo k tomu, že se čekalo 10 minut na pivo, nebyli klobasy, teplé nápoje... I vzhledem k počasí by klub měl by rád, že nekdo dorazí a ne dělat vše proto, aby příště už na pohár v tomto počasí opravdu nikdo nedorazil.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
tobi74 před 6 lety 16.11.2018 21:30 |A na východě došel čaj v průběhu prvního poločasu.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
pehacko před 6 lety 16.11.2018 21:41 |ale povedlo se jim opravit jeden davkovac hortice... sice zase nefungoval davkovac kecupu, ale jsem pozitivni clovek! tak vidim to zlepseni...
Re: Slavia - Chrudim 3:1
kjandourek (admin) před 6 lety 16.11.2018 22:24 |No a v press centru nebyli langusty.... ovšem houstičky, koláčky a kafíčko... to bylo něco :-)
Kadr
Mike před 6 lety 16.11.2018 22:00 |Me nejvice zaujalo, jak silna sestava vybehla na travnik. Ale jeste vice, ze i pres tuto sestavu nehralo 7 jistych hracu, ktere trener vyuziva do zakladu- Kolar, Coufal, Ngadeu, Boril, Soucek, Stoch a Zmrhal, a nehrali z ruznych duvodu další 2, kteri jsou na hrane zakladu- Kudela a Tecl. Myslim, ze na tech prvnich 7 jmenech se tady krome Zmrhala asi shodneme / ja ho preferuji take, ale ma to tady na foru tezke/, pak uz je to otazka nazoru každého z nas. Ale abych tu myslenku dokoncil. Takhle silny a siroky kadr cca 20 hracu jsme nikdy nemeli.
Re: Kadr
o5aradecek před 6 lety 16.11.2018 22:50 |...a počkej na jaře. :-)
Re: Kádry
houston (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 08:53 |Nevyhrožuj ! :-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Ragnarok před 6 lety 16.11.2018 22:21 |Olayinkův výkon jsem nepochopil. Je nějak limitovaný? Nepředběhl protihráče, neudělal kliku, nezakončil... Proti týmu z konce druhé ligy, fakt divné. V druhé půli se na tribuně sever hezky fandilo.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
zdenek_prachar před 6 lety 16.11.2018 22:24 |Po fakt dlouhém čase zas něco napíšu.
1. Peter Olayinka - každý vidíme, co vidět chceme. Já vidím hráče, který byť přišel jako hvězda za nejvíc peněz a je hodně mladý, neúnavně pracuje pro tým. S trochou nadsázky je první vepředu a první vzadu. Je všude, pomáhá hasit ztráty. A to je pro mne nejpodstatnější. Ta nadstavba přijde. Je extrémně nepravděpodobné, že by při jeho číslech z Belgie a dosavadním progresu za poslední roky přestal dávat góly, mít asistence. Ale kdyby byl netáhlo, k čemu by ta nadstavba byla?
2. Baluta - já myslím, že s ním začíná mít náš trenér (a jestli ne on, tak já tedy ano) trochu potíž. A to v tom, že ten teda dozadu fakt netahá. Je to strašně dobrý, technicky mimořádně nadaný hráč. Má záblesky něčeho, co v naší lize není k vidění. Ale jestli bude flákat obranu, myslím že to tu bude mít těžké.
3. Maty - platí totéž co o Balutovi. Jeho přednosti teda nejsou v technice, ale v rychlosti, jinak bych to mohl celé opsat. Plus musí zlepšit řešení svých šancí. Ani jeho, ani Balutu ale ani trochu nezatracuji, myslím, že pokud nemají v hlavě vymleto (což nemají), čeká je stejný progres, jako předvedl Miro Stoch.
4. zimní pauza - už se nám rozjely spekulace, kdo přijde, co bude. Osobně se moc těším na pondělí, obzvláště pokud se rozkryje projekt akademie. Prioritou je podle mne podepsat dlouhodobější smlouvu s Mirem Stochem a udržet Suka. Od toho bych řekl se budou odvíjet posily. Nicméně potřebujeme TOP hroťáka (ale kde ho vzít), předpokládám že zkusíme Trávníka a očekávám, že zkusíme opět jednoho TOP rozdílového hráče ze zahraničí.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Slawek před 6 lety 16.11.2018 23:05 |Olayinka tedy zatím mé očekávání nenaplňuje. U hráče za 80 mio chci rozhodně víc, jen snaha nestačí. Ale počkal bych po zimní pauze. Baluta začíná zklamávat. Začal skvěle a teď jde pomalu dolů. A u Matouška je rozhodující jaké má od trenéra úkoly. Pokud hraje.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
benny231 před 6 lety 16.11.2018 22:34 |Já jsem spokojen. Vcelku pohodový postup, bez zranění.
Vhodně zvolený ternín proložil repre pauzu.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Mimoň před 6 lety 16.11.2018 22:55 |Trosku mam obavy o Olayinku. Jestli je v pohodě. Prijde mi ze je nervózní...moc by chtěl dat nejakeho pekneho gola a vysperkovat to...ale je nejaky odriznuty od týmu...zatim si moc nerozumí s tymem...ale kdyz to tak vezmu...vzdyt on hraje porad jen v Edenu...venku hral proti Bolce, kde se tehdy zranil.mozna by venku nebyl pod takovým tlakem...Baluta se me zase dnes moc nelibil a to mu moc fandím. Ale pokud chce avy hrál musi slapat na 100 %
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Pepino44 před 6 lety 17.11.2018 09:25 |A o tom, že si nerozumí s týmem jsi zjistil jak? On se Ti svěřil, nebo Ti to někdo vyprávěl, nebo jak jsi to vydedukoval. Běž se někdy podívat na trening, hlavně když odcházejí do garáže jak spolu komunikují a jak se k sobě chovají. Nesmíš si hrát na Slonkovou aby jsi byl zajímavý.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
gazza před 6 lety 16.11.2018 23:24 |Chtel bych vedet kolik zapasu jeste potrebuje Olayinka ,aby alespon jednou v zapase proti druholigovemu celku ,dovedl obejit hrace jeden na jednoho .Jinak samozrejme verim, ze se zlepsi a prestane simulovat.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
kjandourek (admin) před 6 lety 16.11.2018 23:47 |Olayinka hned v prvním zápase posadil na zadek dva obránce a připravil střeleckou pozici Hušbauerovi... když ten ani nadvakrát neskóroval, tak to dorazil do branky sám.... ve druhém zápase předvedl totéž a byla z toho penalta, která nám uchovala naději do odvety v Kyjevě... a Tady se někdo ptá, kolik potřebuje zápasů, aby někoho obešel?
Re: Slavia - Chrudim 3:1
rak (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 08:52 |Že běhá a napadá jako málokdo, to je fakt. Ale včera ho ti obránci dost eliminovali. Také si moc nepamatuji na nějaký jeho průnik. Myslím, že ho nikdo nevyhazuje a pořád věříme, že se do toho dostane. Na druhé straně je brán jako největší posila a očekávání jsou podle toho.
Celkově. Doufal jsem včera, že toho do ofenzívy předvedeme trochu víc. Odstup dalších zápasů dozadu i dopředu je docela velký, takže únava či šetření sil neměly být důvodem. Bylo i docela dost nepřesností. Když byla zřejmá naše dominance, tak to asi někteří vzali spíše jako přípravu.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Harvey před 6 lety 16.11.2018 23:32 |Všechny tři útočné posily budou lepší. Baluta i Peter si musí zvyknout na život v ČR i novou ligu. Nevím jestli si to uvědomujete, ale na začátku je v nové zemi všechno těžké, všechno trvá dvakrát déle. A je to dost vyčerpávající, neznáte dopravu, trvají Vám i nákupy (jiná měna, máloco anglicky), zařizujete si bydlení. Jasně Peter už tady byl, ale ještě mu do toho skočilo zranění. No a Matoušek, kluk Příbramská (jako já :) ještě nedávno kopal druhou za Příbram, taky potřebuje chvíli. Takže dejme jim čas.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Gillan před 6 lety 16.11.2018 23:47 |To je takové plané utěšování a každého průměráka.Musí si zvyknout, nové prostředí...blá,blá...Olayinka už je tu dlouho, v lize není nováček a svádět to, že se na hřišti motá a netrefí dvakrát z pěti metrů zařízení a svádět to na dopravu a nákupy, to už chce pořádnej fanatismus.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Dr. Fe1 před 6 lety 17.11.2018 01:11 |A teď si vezmi co mají říkat v AS Řím se Schickem, který tam za rok a půl dal 1 či 2 góly a stál přitom 30 mio euro. Nebo třeba na Spartě s Ben Chaimem (a to nebyl žádný mladíček), ten za rok ve Spartě snad ani ten gól nedal. Ono to není tak jednoduchý. Jen je otázka, jakl odhadnout který hráč to zlomí ve svůj prospěch a který ne, ale to je otázka za 100 milionů
Re: Slavia - Chrudim 3:1
slaviator před 6 lety 17.11.2018 09:04 |Schick je v AS Roma už rok a půl? Já myslel že tam šel letos v létě...
Re: Slavia - Chrudim 3:1
kjandourek (admin) před 6 lety 17.11.2018 11:22 |Loni za AS odehrál 26 zápasů.... letí to... :-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
JSat (přítel SN) před 6 lety 18.11.2018 20:35 |Na to mám jediné slovo: Stoch
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Jachym před 6 lety 18.11.2018 20:42 |Stoch, Stoch!
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Pepino44 před 6 lety 17.11.2018 09:18 |Na to, že si Peter teprve musí zvykat, mluví docela obstojně česky. "Nebyl on tu vlastně již někdy"? A ta naše liga mu taky nemusí být moc cizí.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
rak (přítel SN) před 6 lety 16.11.2018 23:57 |Tak dnes asi o výhře nebylo od začátku pochyb. Zápas jsme zcela kontrolovali, ale tak nějak bez štávy. Čekal jsem to trochu lepší. Olayinka i přes snahu marný, ale vlastně mě nijak zvlášť nezaujal asi nikdo. Snad kromě Jugase. Evidentně se snaží o návrat do základu, což bude mít velmi těžké. Povinnost splněna, ale nic navíc. Do šancí nás moc nepouštěli, ale ani jsme se tam zase tak moc netlačili. Škoda. Ta návštěva úplně tragická nebyla. Na Chrudim jsem to čekal i horší.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Dr. Fe1 před 6 lety 17.11.2018 01:06 |Na Jugasovi bylo vidět, jak chce hrát, jak se snaží hrát rychle, rychle rozehrávat - v tomhle dokonce předčil Ngadeua. Jen se obávám, že přitom gólu měl vystoupit proti centrujícímu hráči a ne tam jenom stínovat, alespoň z mého pohledu z tribuny mi to tak přišlo. Ale jinak dobrý dojem na to, že hrál po dlouhé době za áčko.
Olayinka - když vidím tu vlnu kritiky co se tady na něj na chudáka valí, tak se ho musím trochu zastat. Když k nám přišel, tak začal skvěle, hned dal gól, pěkně unikal po křídle, ale pak se bohužel zranil. Po zranění to už taková sláva není, ale mějme trpělivost. Kromě toho také jeden gól dal (Dukla) na Spartě dal tyč, se Zlínem břevno (to dorazil Frydrych), takže zas tak marný není. Hodně se snaží běhat, hodně toho odpracuje v napadání rozehrávky soupeře, to mu upřít nelze. Asi je také nervózní, z toho že mu to až tak nejde, jak si představuje, takže z toho plynou ty některé zazděné šance. U těchhle mladších hráčů to opravdu chce trpělivost - totéž platí u Matouška.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
dalislavista před 6 lety 17.11.2018 08:12 |Sice se s tím dá souhlasit, ale včera proti Chrudimi snad ani jednou nepřešel přes obránce... Buď je ten obránce tak dobre j (to bychom ho tedy měli rychle koupit) nebo hrál Olayinka tak špatně.
Myslím, že platí spíš to druhé.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
PetCC před 6 lety 17.11.2018 11:01 |Olayinka zkoušel obránce rozhýbat, ale ten stál jako sloup, jen čekal :-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Dr. Fe1 před 6 lety 17.11.2018 00:47 |Kdo byl i na minulém poháru se slabším soupeřem, tak může srovnávat, že tohle bylo herně o něco lepší (hrála také silnější sestava) ale pojetí bylo stejně vlažné a na půl plynu. Nevím jestli se proti zataženým soupeřům neumíme lépe prosazovat a nebo to tentokrát bylo tím profesorským pojetím a vědomím slabosti soupeře ? Těžko říct. Asi od obojího trochu.
Každopádně bychom ale měli na tom dobývání zatažené obrany ještě hodně zapracovat. Když nic moc nevymyslíme proti Chrudimi, nemůžeme se divit, že nedáme gól podobně hrající Kodani, která má ovšem ty obránce kvalitativně mnohem lepší. Chybí mi v naší hře víc překvapivých přihrávek, víc změn rytmu hry, více měnit řešení. My v podstatě hrajeme pořád to samé - tedy házenkářsky rozehráváme dokola přes stopery a to často i hodně dlouho, tam a zase zpátky, a pak to po dvaceti přihrávkách do šířky teprve nesměle zkusíme po křídle. Občas přijde přihrávka do středu, ale spíš méně často. Chtělo by to více variant a měnit je. Občas to například zkusit nakopnout na Škodu, někdy dlouhý míč do křídla, častěji si naťuknout s někým ve středu hřiště ..... hrajeme prostě dost stereotypně. Připadá mí, že si s tím dlouhým rozehráváním hrajeme tak trochu na Barcelonu, jenže ta dá po tom nudném dlouhém rozehrávání průnikovou přihrávku a vytvoří si šanci. My bohužel často zůstáváme jen u té nudné "házenkářské" rozehrávky a žádná šance nepřijde. Takže od profesorství prosím zpět k živelnějšímu nápaditějšímu fotbalu.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Mimoň před 6 lety 17.11.2018 01:31 |To jde vidět, že nebýt Stocha a Součka...tak zase tak ve formě nejsme..ti dva nás táhnou hodně... mají stabilní výkonnost
Re: Slavia - Chrudim 3:1
marp (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 07:17 |Měl jsem v tipovačce 3:0 po poločase 2:0, achjo.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
fleder před 6 lety 17.11.2018 08:56 |Tos nebyl sám :-) Ale důležité je, že se vyhrálo, zahráli si hráči i po zranění, nikdo se naopak nezranil a jsme v dalším kole. Tipovačka fakt není podstatná..
Zhodnocení zápasu od JT (Twitter)
houston (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 08:57 |V podobných zápasech ale jen výhra nestačí. Výkon, zejména ve druhém poločase, nebyl hodný současné Slavie a ve vztahu k fanouškům mne to mrzí.
Docela trefný shrnutí dosavadní diskuze, ne ? Zbytečně jsme si tu šoupali prsty...
Re: Zhodnocení zápasu od JT (Twitter)
Pepino44 před 6 lety 17.11.2018 09:39 |Tak nevím, já jsem byl s výsledkem, možná i se hrou celkem spokojen. Vyhráli jsme, postoupili jsme a nikdo se nezranil. Bylo to bráno od mužstva a i ode mne jako oddychové utkání proti slabšímu soupeři. Nebo si myslíte, že měli v tomto utkání hrát s plným nasazením a soupeři dát deset golů ? Kdo hrál fotbal, nebo jej alespoň pozorně sledoval ví, že za stavu 3:0 se žádné zázraky nedají očekávat Automaticky se začne hrát tak aby se hráč moc neunavil a nedejbože nezranil. Takže to je moje omluva pro mužstvo, že nehrálo na doraz.
Re: Zhodnocení zápasu od JT (Twitter)
rak (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 10:26 |Tak na doraz by asi nehrál za této situace nikdo, ale hrát bago na půlce zase asi diváky moc neuspokojí.
Jinak je samozřejmě dost důležité, že se nikdo nezranil, stejně jako postup. Čekají nás teď tři těžké zápasy venku.
Nebude to jednoduché nikde a důležité body všechny.
Re: Zhodnocení zápasu od JT (Twitter)
mig52 před 6 lety 18.11.2018 09:23 |Pepino, moje řeč. Já byl také spokojen. Já vím, mnozí čekali gólovou jízdu, sestava byla silná. Jenže, když si to rozebereme , dost z nastoupivších hráčů byla po zranění a pořád se do toho dostává. Navíc soupeř, kterého jsme měli v pohodě dát. Hlava tady pracovala chtě nechtě. Vybízela k opatrnosti a přitom povinnosti vyhrát, takže uhrát to. Vím, že mnozí tvrdí a co divák? Pokud se nedívá na tento zápas jako na jednotlivost, ale z pohledu celé sezóny, tak to pochopí, fakt bylo důležité se i nezranit. Takže chtělo to toleranci - v rámci hesla spolu jsme silnější. Jistě, Baluta měl JiT přesvědčovat, že patří do základu, Peter, že je produktivní, tak snad příště.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Tomastu před 6 lety 17.11.2018 14:05 |Chtěl jsem jít bohužel,koncert nějaké divné kapely skvor či co zapříčinil dovolenou dvou kolegu a tak jsem musel třicet v práci. Takže podle dát asi spokojenost výhra 3:1 nikdo se nezranil a marodi se rozehrál, možná škoda že se nevzal nějaký mladík z 19ky. Důležitý je postup a ten chlapci očividně zvládly v suchém triku, někteří tu píšete že se mělo vyhrát 7:0 ale k čemu by to bylo hrát takovýhle zápas naplno a v tom zapasovem kvapiku ubírat síly?
Re: Slavia - Chrudim 3:1
houston (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 17:28 |Jde o to, že právě laxním přístupem a svojí pomalostí nechávali k sobě dojít Chrudimáky a dostali od nich často nakopáno, protože ti se s našimi nemazlili. Pokud by naši hráli rychleji a včas si podávali míč, mohli si ušetřit ty rány, co dostali. Těch tvrdých kontaktů bylo dost a byly zbytečný.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Agbik před 6 lety 17.11.2018 21:38 |Tohle byl přesně jeden z těch zápasů, kdy se při výhře objeví v novinách pouze malá noticka o postupu slávky do dalšího kola, a v případě prohry se na týden zaplní isport články o senzačním vypadnutí Slavie z poháru, o rozklíženém týmů kde nic nefunguje a podobně... Takže z tohoto úhlu pohledu to byl mentálně pro naše hráče velmi těžký zápas. Za druhé, vzpomínáte si například Škodovo zranění? Kdy a kde ho utrpěl? Při nesmyslném zápase v Nitře a jejich otevírání stadionu...chyběl skoro celý podzim, kvůli zákroku v zápase, kde o nic nešlo. A tak dalším vítězstvím v zápase jako byl ten s Chrudimí je to, že kluci jsou v pořádku!! Takže radost z vítězství, z nezranění hráčů, a my fanoušci rychle koupit podsedáky a deky, zima bude ještě tuhá a čeká nás těžký závěr podzimu!! :-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
knl66 (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 22:03 |Když čtu závěrečnou část Tvého příspěvku: to mi povídej - odpoledne při návratu na kole domů jsem v té zimě myslel na čtvrtek 13.12. a poslední zápas se Zenitem. Jak já ubohý pronesu láhev rumu, která mě v tom mrazu zahřeje a udrží při životě?!?!?!?
Re: Slavia - Chrudim 3:1
bramburek (přítel SN) před 6 lety 17.11.2018 23:09 |Bude to asi už ukrutnej mráz... myslím že placatka by se do slipů vejít mohla...
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Edenjejenjeden před 6 lety 18.11.2018 15:52 |Dobrý nápad,vždyt už Ledecký zpíval"Slipy se maj plnit o Vánocích"....:-)
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Juventus turin před 6 lety 18.11.2018 15:17 |Očekávaný poklidný postup. Kuba Jugas konečně po zranění nastoupil a opět si říká o základní sestavu.
Re: Slavia - Chrudim 3:1
Ondráš před 6 lety 18.11.2018 18:20 |Tvl postup a nikdo se nezranil..co tady řešíte?? O nic jinýho nešlo. Nebo si snad někdo chcete na Chrudimi honit ego, nasázet jim sedmičku a ponížit je? Já teda ne, jsem rád, že nedostali kotel a taky si to mohli užít (fanoušci super).