Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Slávisté podali velmi dobrý výkon proti Zlínu, připsali si zasloužené tři body a po půlce základní části se osamostatnili v čele soutěže.

Od zápasu jsem očekával velice náročnou šichtu. Zlín se pod trenérem Bílkem prezentuje pragmatickým fotbalem, který přináší dobré výsledky. Má dobře organizovanou obranu a v útoku spoléhá na formu Beauguela, který je navíc doplněn ještě jedním útočníkem. Slavia navíc měla za sebou hodně náročný program a v posledních dvou zápasech mi přišlo, že kvůli tomu trochu postrádáme lehkost z úvodu sezony. A Zlín za minulé roky ani není naším oblíbeným soupeřem - z posledních tří zápasů v Edenu jsme jednou remizovali a dvakrát prohráli, což je tristní bilance. Proto jsem předpokládal, že nedělní duel budeme muset hlavně vydřít a věřil jsem ve vybojovanou výhru (podobně jako tomu bylo s Bohemians v obdobné situaci).

Co hůř, poměrně brzy jsme inkasovali. Takže jestli jsem očekával těžký zápas, tak bylo jasné, že to bude náročné dvojnásob. Nicméně i přes obdrženou branku vstoupila Slavia do zápasu dobře a hrála pěkný fotbal. Několik šancí jsme sice nedali, brzy ale bylo vyrovnáno po pohotové dorážce Frydrycha. Sešívaní měli i nadále jednoznačnou převahu, kompaktní obrana Zlína ale dalšímu míči v síti dlouho odolávala. Nakonec druhá branka přišla ještě před přestávkou, kdy se hezky prosadil z přímého kopu (opět po dobré práci Frydrycha, tentokrát při narušování zdi) Stoch. Poločasové vedení tak bylo zcela zasloužené. Žádné trápení se nekonalo, Slavia hrála výborně a kvalitního soupeře jednoznačně přehrávala.

Navíc nám vyšel i vstup do druhé půle. Matejov nám vlastní nešikovností daroval penaltu (opět u toho byl Frydrych, který měl vyloženě šťastný den, protože i pokaženým centrem získal pro Slavii pokutový kop), kterou Stoch s přehledem proměnil. To byl od hostů hodně laciný dárek, jenž v podstatě zápas definitivně rozhodl. Zlín byl delší dobu zaskočený, červenobílí mohli vítězství ještě pojistit. Nestalo se a hosté se nakonec na závěr přeci jen vzmohli k mírnému tlaku, ale Hronek svou šanci trestuhodně zahodil, a tak Slavia zápas dovedla v poklidu k cenné a zasloužené výhře. V Edenu to tak byl příjemný podvečer. Výkon Slavie potěšil, výsledek taktéž a třešničkou na dortu byla nečekaná domácí ztráta Plzně se slabou Příbramí (nepomohlo ani ostudné prodlužování závěrečného nastavení). Po půlce ligy je tak Slavia na čele s dvoubodovým náskokem před Plzní a sedmibodovým před Spartou. Nutno říct, že zcela zaslouženě. Samozřejmě ale není důvod usínat na vavřínech, je to jen dílčí a nepříliš podstatný úspěch. Sezona je velmi dobře rozehrána, ale její důležitější část je teprve před námi. Není však důvod nekoukat do budoucna s optimismem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Přemysl Kovář - 5 - Pro brankáře to byl nevděčný zápas. Brzy musel ze sítě lovit míč a v podstatě už vzhledem k dobré hře Slavie ani neměl šanci mužstvu nějak více pomoci. Ač se v diskusi objevil i opačný názor, tak já inkasovanou branku Kovářovi nevyčítám. Z mého pohledu to byla pro gólmana neřešitelná situace. Centr výtečně kopnutý, navíc nízký, tam se podle mě Přéma dostat nemohl. Co se týče rozehrávky, tak bylo vidět, že často radši míč odkopl dopředu. Podle mě to ale bylo jen dobře. Nebyl důvod riskovat (Kovář chytal po delší době) a odražené dlouhé míče jsme navíc zvládli docela dobře sbírat.

Michal Frydrych - 7 - Tohle byl hodně specifický výkon! V poli totiž Frydrych nebyl výrazně lepší než proti Kodani. V několika momentech byl vyloženě nepřesný, takřka výhradně se uchyloval k nakopávání, což hodně kontrastovalo s hrou Bořila na druhé straně (nebo s tím co obvykle hraje napravo Coufal). Taky nestihl dorazit centrujícího Bartošáka při gólu Zlína. Z tohoto pohledu tedy sotva průměrný výkon. Jenže Michal naprosto válel v soupeřově vápně, což je zásadní prostor. Posuďte sami - jednu branku dobrým dohráním situace sám vstřelil, u druhé měl důležitý podíl, když vnesl zmatek do soupeřovy zdi. A třetí branka padla z penalty po jeho centru (který byl sice nepovedený, ale když se daří, tak se daří). K tomu navíc Frydrych přidal dvě nahrávky do tutovek Olayinkovi. Takže přes slabší výkon v poli podle mě zcela zasloužená vysoká známka.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Stoperská dvojice zvládla souboje s vyzdvihovaným Beauguelem s přehledem. Michael možná lehce zaváhal u naší inkasované branky, kde nestihl zachytit Vyhnala, ale situace byla ze strany Zlína tak dobře sehrána, že lze těžko hovořit o výraznější chybě. Ač hosté tolik akcí neměli, tak několikrát dávali míč před bránu velmi nebezpečně. Ale hned dvakrát dokázal Ngadeu zasáhnout přesně na poslední chvíli. Rozehrávka byla z jeho strany průměrná. Celkový výkon nadprůměrný.

Simon Deli - 7 - Ngadeu zvládl zápas s menšími obtížemi dobře. Možná bych i řekl, že na něm trochu byla vidět únava z náročného programu. Oproti tomu Deli, který toho vinou zranění tolik neodehrál, působil vyloženě svěžím dojmem a hrál ještě o něco lépe. Zkrátka takový jeho tradiční vysoce nadstandardní výkon. V rozehrávce je o něco lepší než jeho africký parťák, do Kúdelovy kreativity a přenosti mu ale něco chybí.

Jan Bořil - 6 - Jeho výkon se mi zamlouval. V poli byl podle mě velice dobrý. Silný do obrany a velmi snaživý směrem dopředu. Na své poměry hodně často kličkoval a docela mu to vycházelo. Jednou se už už dostával do gólovky, ale nakonec z toho nic nebylo. V závěru měl i možnost vystřelit z dobré pozice, ale pálil vedle. K lepší známce mu chyběla jen lepší předfinální fáze.

Miroslav Stoch - 8 - Pro mě hráč zápasu (i když Frydrych mu svým podivuhodným výkonem šlapal na paty). Na Spartě jsem na něj byl asi trochu přísnější, tentokrát dávám benevolentněji vysokou osmičku, i když to nebyl zápas, kde by úplně dominoval. V poli hrál tradičně lehce nadprůměrně, dobře se snažil přenášet hru, jednou nesmyslně pálil z velké dálky. V první půli se také hezkým náběhem dostal do gólové šance, kterou nakonec v těžší pozici nedokázal přetavit v branku. Pak ale přišla jeho zásadní dvouminutovka, kterou orámoval poločasovou pauzu. Hlavně jeho trefa z přímého kopu byla pro zápas zásadní. Měl tam i štěstí, když zeď kvůli dobré práci Frydrycha udělala chybu, zároveň to ale nebyla úplně jednoduchá pozice, takže velké plus pro Miňa. Penaltu pak proměnil ideálním způsobem. Rána pod břevno - tak by to mělo vypadat.

Tomáš Souček - 7 - Zahrál tradičně velmi dobře. Zlín se nedokázal dostat do větší mezihry z velké části právě díky Tomášově výkonu. Souček totiž za pomoci Hušbauera do značné míry opanoval střed hřiště, a tak hostům nezbylo nic jiného, než si pomáhat nákopy, které ale byly jistě pacifikovány našimi vytáhlými stopery.

Josef Hušbauer - 7 - Herně se mi velmi líbil a opět ukázal, jak důležitým hráčem pro naši hru je. Upřímně si moc nedovedu představit, jak bychom otáčeli zápas, kdyby místo něj hrál výrazně méně kreativní Traoré. Hušbauer byl od začátku do konce aktivní, byl často u míče, rozehrával i se dokázal dostávat do nebezpečnějších prostor k vápnu, viz výborný náběh, po kterém by šel zboku sám na brankáře. Přišel faul, dobrá standardka a z ní vítězný gól Stocha. Také dobře kopl roh před vyrovnávací trefou.

Alexandru Baluta - 5 - V nedávném hodnocení jsem psal, že Baluta dokáže být bohužel i často neviditelný, což mi kdosi oponoval. Přesně takový výkon, jako byl jeho včerejší, jsem měl na mysli. Alex sice nezahrál špatně, ale oproti zbytku zálohy viditelně zaostával. Útočných akcí měl méně a dozadu byl schopný nebezpečně ztratit, viz inkasovaná branka. Hned na začátku pálil z voleje a dalo se to určitě trefit lépe. Dávám horší pětku a to je ještě hodně milosrdné.

Jaromír Zmrhal - 7 - Jasně, klasicky se nedá říci, že by ho bylo plné hřiště, i tak ale podle mě Zmrhal zahrál velmi kvalitně. Snažil se podporovat útok, několikrát ve sprintu přešel přes pár protihráčů, dozadu pomáhal bez problémů. Navíc měl v zápase dva velice nadstandardní momenty. Jedním byla pěkná přihrávka na Bořila, který šel takřka sám na branku (míč si nakonec hlavou trkl až moc), druhým zase další pas do samostatného úniku Olayinkovi.

Peter Olayinka - 4 - Pro mě těžké hodnocení. Ostatně už sám Olayinkův výkon vzbudil kontroverzi. V poli byl totiž Peter velice dobrý. Opět toho spoustu odmakal a patřil k nejaktivnějším hráčům. Po jeho hlavičce také přišel gól Frydrycha. Potud tedy výkon cca mezi šest a sedm. Celé to ale devalvoval svou strašlivou koncovkou, nad čímž prostě nemohu zavírat oči. Olayinka totiž tragicky zazdil tři naprosto vyložené šance, což je jako kdyby obránce udělal několik velkých hrubek. Již za stavu 0:0 mohl střílet v ideální pozici u penalty, ale promáchl. Ve druhé půli pak postupoval sám na brankáře, udělal mu kličku a pak teatrálně upadl. Asi mu samotnému hned došlo, jaká to byla hloupost, zvlášť když bylo na zápase video. A i kdyby nebylo, tak to v Edenu vidět nechceme! Svůj smolný den pak završil, když se ukopl v závěru a netrefil odkrytou branku. Takže takový protiklad Frydrycha - v poli dobré, ve vápně tragédie. A o tom, kde je to důležitější, vypovídají známky obou hráčů. Pro Olayinku je to tentokrát tvrdé, ale podle mě je známka spravedlivá.

Jan Sýkora - 5 - Byl o trochu lepší než Baluta, výrazněji ale nezaujal. Vybavuje se mi jeden moment, kdy dostal dobrou přihrávku, kterou se dostal za několik hráčů Zlína a on místo toho, aby toho využil, narážel bez rozmyslu zpátky, čímž jsme výhodu zase ztratili. To bohužel tak nějak ilustruje jeho dlouhodobou orientaci poblíž pokutového území soupeře.

Milan Škoda a Jan Matoušek nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

15. - Neděle 11. 11. 2018 17:00

Fortuna liga, 2018/2019
3 - 1
2 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

23. Michal Frydrych
45. Miroslav Stoch
47. Miroslav Stoch (pen)

FC Zlín
FC Zlín

17. Vyhnal

Komentáře (77)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Popohárová utkání

    Mike     před 6 lety 12.11.2018 14:45 |  
    5 1

    Hodnotim vysoko tymovy vykon, podle me jsme měli nejtěžšího soupere v popoharovych ligovych utkanich, i kdyz nam na tato utkani neuveritelne pral los /doma Bohemka, Pribram, Dukla,Zlin, dále venku Opava- sice po Bordeaux, ale Opava hraje v tydnu Pohar se Spartou, takze ma jako my soutezni zapas a to velmi prestizni a venku Jablonec, ale ten samozrejme hraje jako my Evropskou ligu/.
    A my jsem si proti Zlinu poradili vcelku jednoznacne, zatím jsem ziskali všech 12 bodu v ligových zápasech po Evropské lize, coz je skvele. Potrapili nas vlastne jenom trochu klokani.
    Ze není nic jasneho, dokazala vcera Plzen. Trochu jsem v duchu nadaval, ze po Realu maji v soucasne době to nejlehci, co liga nabízí, a ona z toho byla prekvapiva ztrata.
    A to Evropska liga diky ctvrtecnimu terminu je horsi na kombinaci s ligou nez Liga mistru. Tam ten odpocinek muze byt o 1 den nebo o 2 dny delší. Do toho ještě repre pauzy a pondelni terminy jsou diky tomu zapovezeny.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 12.11.2018 16:16 |  
    5 13

    Asi objektivní hodnocení, kolektivní výhra, opravdu vyčnívali Miro a Michal. Výkon na 7 u Zmrhala jsem fakt neviděl, zvláště když Michal Frydrych dostal stejnou známku. Na druhou stranu Zmrhal v druhém poločase byl lepší než v prvním. Olayinka za mne by mohla, být i trojka, ne tak za výkon, jako za ten teatrální pád a to zakončení z malého vápna, tohle prostě musí útočník za x miliónů proměňovat... Kovář 5 ok, za ten gól nemohl, ale celkově se mě jeho styl v brankovišti nelíbí..chytá prostě jiným způsobem než Ondra.. Bořil až ten jednou trefí bránu, tak to protrhne síť..zatím má lepší hlavičku(gól proti Příbrami), než střelu, včera mu to zase lítalo na tribunu..tři bodíky jsou doma takže spokojenost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 6 lety 12.11.2018 19:13 |  
      4 7

      Ono je to těžký.Naši hráči nejsou slepí a když pravidelně vidí,jak krásně filmuje konkurence,jmenovitě třeba soudruh makak, následovník bezkonkurenčního lžifaty,nebo na západě Čech pan Krmelec,tak jim logicky zatane na mysli,že by to taky měli zkoušet.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Novasinho     před 6 lety 13.11.2018 15:01 |  
        3 1

        Promiň, tohle ale není argument, takhle padat je ostuda, alespoň to pak sportovně přiznal, ať pak radši trefí boční síť, poté co oběhne brankáře, než aby přihrávál takhle pády! Že to dělá někdo od konkurence mě osobně vůbec nezajímá.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    carevitchando     před 6 lety 12.11.2018 16:30 |  
    8 13

    S hodnocením se dá opět víceméně souhlasit, já osobně jsem dal Olayinkovi taky 4, přesně jak píše Alanor, ne za výkon, ale za zazděnou tutovici a nafilmovaný pád v pokutovým území. Baluta se ode mě taky dočkal krásné 4, co je ve Slavii, tak snad vyjma jednoho zápasu nepotvrdil, že je hráč evropské úrovně. Tito dva plejeři sice makali a snažili se, zrovna tak, jako ostatní, ale zatím žádnou nadstavbu nepřinášejí. Snad zatím...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Juventus turin     před 6 lety 12.11.2018 17:50 |  
    1 0

    Zasloužená pohodová výhra.

  5. Olayinka - Frydrych tragédie?

    Cross     před 6 lety 12.11.2018 17:56 |  
    10 14

    Alanor píše o Olayinkovi, že v poli dobrý, ve vápně tragédie a tím se v opačném gardu měl podobat Frydrychovi.
    Tak v prvé řadě, oba byli nejen dobřî, nýbrž vynikající! Olayinka pozičně perfektnî, po celý zápas neúnavně napadal a zapojoval se do kombinací. O Frydrychovi ani nemluvím, na obránce ve zlínském vápně prostě geniální výkon. Střílel, nahrával, navîc skvělý výběr místa.
    A ted k tomu, co meli oba údajně dělat katastrofálně: Frydrych pŕece zahrál dobře i v poli a dozadu. Pokud by byl jeho chybou nezblokovaný centr, pak bychom si tedy museli říct, ze každý nezblokovaný centr kýmkoli - je tragédie....? To fakt ne.
    A Olayinka? To, ze se několikrát dostal ve vápně do šance je taky jeho práce, ne? První míc byl na volej opravdu těžký. Při druhém krásně udělal golmana a byla zàsadní chyba, že se složil. To, s Alanorem souhlasím, uz nechci vidět. A třetí šance byla urcitě největší, míč po zemi, tohle bych dal možná i já...kdyz se ale podívám na záznam, vidím, ze tam byl dobŕe postavenÿ brankář a dal se snadno trefit. Pokud tedy Olayinka mířil k tyči a a těsně ji minul z druhé strany, ani v této situaci jej nemohu hodnotit jako tragéda. Za me tedy Frydrych 8 a Olayinka 6.
    A dále: s hodnocením gólmana Kováře celkem souhlasím, ale v případe inkasované branky bych nebyl tak benevolantní. Chytat se to sice nedalo, ale Kovář zůstal trčet na čáře jako opařený. Urcite se mel alespon pokusit udelat krok dva dopředu a zmenšit střelecký úhel.
    A jeste k Milanu Śkodovi. V posledni době několikrát střídal a pro krátký čas na place nebyl hodnocen. Ok, ale snad uz si zaslouží jeho současná hra alespon pár slov, ne? Za mě koncepční problèm. Pomalý pŕi napadání, špatnÿ do kombinace a naprosto jalový ve vápně. Moc bych si přál, aby mu tam rychle neco spadlo a vrátila se mu sebedůvěra i důraz do branky. Pokud ne, bude se výhledově muset vrátit na stopera. Myslím typově tam svou hrou v obou vápnech patřî a může nàm jeste hodně pomoci.

    • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

      mig52     před 6 lety 12.11.2018 18:21 |  
      1 6

      Crossi, Frýďa výborný, ale geniální by byl, kdyby se snažil zpacifikovat centr před inkasovanou brankou. On se k hráči plížil - neplížil a ....

    • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

      Rooney     před 6 lety 12.11.2018 18:39 |  
      13 6

      Frydrych za 8 a vynikajici vykon??? To snad ne. Ja mu rozhodne nechci ubirat zasluhy na vysledku, ale pokud se podivas ciste na jeho hru beka v nasem systemu, tak je to opravdu spise ta tragedie. My tam potrebujeme presne hrace typu Coufala, ktery je rychly, pohyblivy, s dobrou prihravkou a vybornym centrem a to Michal nema bohuzel ani jedno. Hodne rozvijejicich se akci zadrbe z duvodu spatne techniky, prihraje pouze zpatky nebo doprostred, dopredu je to temer vzdy zoufaly nakop a kdyz se dostane k centru, tak to jde na prvniho nebo posledniho hrace soupere... On ma samozrejme i sve velke klady, ale v nasem soucasnem systemu je uplatni asi pouze na stoperu, protoze na beka, ktereho my potrebujeme, nema proste vlohy.

      Pokud budu hodnotit ciste tenhle zapas, tak ja bych mu 7 nedal, protoze v mezihre byl opravdu spatny, ale jelikoz byl vice ci mene zainteresovan ve vsech nasich golech, tak s tim problem asi nemam. Ale vyborny vykon to zdaleka nebyl. Olayinkovi bych dal asi spise 5, preci jen byl hodne aktivni a pro soupere neustale nebezpecny, ale zase ty sance proste musi davat... Snad se strelecky chytne, ja v nem porad vidim naseho budouciho snipera.

      U Skody se priznam, ze netusim co s nim dal... On si zvykl na roli opory, mel sebevedomi a pak mu to strilelo, ale ted je po zraneni a misto mu zabiraji mladsi a typologicky vhodnejsi hraci. Naskakovat z lavicky asi neni pro nej, presun na stopera by se mu asi moc nelibil (a vzhledem ke konkurenci by si tam asi taky nekopl) a zaroven si nepreju jeho odchod... Tezky to ukol a jsem zvedavy, jak to vedeni s realizacnim tymem vymysli

      • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

        bongor     před 6 lety 12.11.2018 19:19 |  
        5 0

        Já bych Milana nyní vůbec neřešil,bylo by to něco takového,jak jsme začali řešit Míňu,když mu to zrovna nešlo.Byli tady i takoví,co by jej radši neviděli v mužstvu.Podle mě,ještě Milan není tak starej,aby se házel do starého železa a ještě nám může hodně pomoci.Jen se musí pořádně rozehrát!

        • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

          Rooney     před 6 lety 12.11.2018 20:05 |  
          0 0

          Ja to u Milana bohuzel nemyslel na soucasnou formu, ale celkove. Ja k nemu mam obrovsky respekt za to, jak nas tahnul v dobe temna i na pocatku nasi nove ery, ale on neni typologicky utocnik pro Trpisovskeho styl. Pokud prijme roli utocnika na stridacce, ktery tam pujde podporit nas zaverecny tlak, tak budu rad, ale bude to stat pravdepodobne misto jednoho z dalsich mistnich oblibencu (Mesanovic ci van Buren). Ale ani to by mi asi nevadilo, protoze (a s minusy tu pocitam) ani jednoho z nich nepavazuji za oporu budouci Slavie, ackoliv to jsou bojovnici a sympataci.

          Mino je jiny pribeh, ten se nam do stylu naopak skvele hodi a je to pan fotbalista nejen z pohledu ceske ligy. U nej to byla opravdu pouze otazka poklesu jeho formy, coz potka obcas kazdeho.

          • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

            TSeguinTS     před 6 lety 12.11.2018 23:37 |  
            2 4

            Tak Škoďák už musí vědět, že nebude útočník číslo jedna. Nejtěžší zkoušku už má za sebou, odvedl toho u nás snad jako nikdo předtím. Nyní si může užít skvělý konec kariéry - být útočníkem č. 2-3, naskakovat do zápasů na posledních 20 minut a rozhodovat hlavou ze standartek či centrů.

            • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

              Betynka58     před 6 lety 13.11.2018 09:09 |  
              3 0

              Když právě těch posledních dvacet minut není nic pro Milana. Ten, aby byl platnej, potřebuje hrát od začátku.

              • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

                JÁprvní     před 6 lety 13.11.2018 09:59 |  
                0 1

                No nevím , tuším , že Milan v zimě odejde ( Čína ? )

      • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

        mig52     před 6 lety 12.11.2018 19:48 |  
        0 2

        Tak je fakt, že z hlediska ovlivnění výsledku sehrál Michal výjimečný zápas, ale byť občas to tam po standartkách pověsí, ruku na srdce, kolik takových zápasů od příchodu do Slavie sehrál a kdy se mu to zase podaří? ( klíčový gól s Plzni, to byla paráda).

        • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

          Rooney     před 6 lety 12.11.2018 20:19 |  
          9 1

          Tak zase je potreba uznat, ze ve vapne soupere je na obrance hodne nebezpecny, stejne tak je vyborny obrance u sveho vapna. Ja mam problem hlavne s tim, co hraje mimo tyto oblasti... Rychlost, technika, centry, cteni hry, pozicni hra apod. jsou atributy, ktere jako bek nema a potrebuje. Ano, v necem se uz zlepsil, ale porad je to z nouze predelany uz hotovy stoper, takze o moc lepsi uz to nebude. Jinak jsem ale rad, ze ho v tymu mame, je to poctivej kluk, ktery muze zalepit 2 posty.

        • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

          Tomastu     před 6 lety 12.11.2018 22:45 |  
          6 1

          Za poslední tři sezóny dal celkem 11 gólů a na pravého beka to není špatné. A je strašně vtipné jak tu mnozí tepou do Michala že nedá centr, hmm tak ve včerejším zápase to byl on kdo dával balón na olayinku a ještě v první půlce tam dával podobný nebezpečný balón do vápna :) Michal má tu nevýhodu že hraje zpráva kde je Coufal opravdu dobrý, hrát na levo přes Bořila, který mimochodem dá povedený centr do vápna tak jednou za půl roku, by se dostával mnohem snáz. Další věc je ta a jde to bidet i na Zeleném je něco jiného hrát každý zápas a čas od času do toho naskočit.

          • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

            Martin 58     před 6 lety 13.11.2018 10:41 |  
            2 0

            No já bych to Bořilovi zas tolik nevyčítal, protože on je pravák stejně jako Coufal, a pokud by napravo hrál, bylo by to s těmi centry jiné. Jeho přínos ke hře mužstva je však veliký a v poslední době se dostal do skvělé formy, až takové, že při bránění přestal používat ruce. Pokud jste na stadióně, je na jeho pohyb, a to i a vlastně především, bez míče, radost pohledět.

            • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

              Tomastu     před 6 lety 13.11.2018 12:46 |  
              1 0

              Ja nechci nijak hanit Bořila to chraň bůh on má své přednosti a je v týmu velmi důležitý. Smyslem mého komentáře bylo spíš poukázat na nesmyslnou kritiku Michala, který je též velmi platným členem týmu a já jsem velmi rád že tomu tak je :) ještě k Bořilovi on je sice pravak, jenže všichni trenéři se shodli že nejlépe hraje vlevo přes nohu :)

              • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

                kjandourek (admin)     před 6 lety 13.11.2018 13:12 |  
                7 3

                Takhle.... Nikdo nebere Michalovi, že je platným členem týmu... Nikdo mu ani nebere vstřelené góly... On je velice dobrý na standardky - útočné i obranné - ve vápně se dovede prosadit... jenomže není to na hru na kraji obrany...

                Já vím, že proti Zlínu měl podíl na všech třech brankách, což bylo dáno ve dvou případech právě jeho dobrou prací při standardkách ... a ve třetím právě tím, že nedá centr... balón přeletěl všechny naše nabíhající hráče a že jej soupeř zahrál rukou nebylo dáno kvalitou centru, nýbrž nešikovností obránce Zlína....

                Bohužel jeho technika na hru na křídle není ideální, nedokáže obejít soupeře, často situace řeší zbrkle, nebo alibisticky...

                Samozřejmě nic není úplně černobílé: pro něj je ideální, když dostane balón úplně do volna - to se potom o centr pokusí, ale nezlob se na mě - nedá přesný centr vzduchem, jak je rok dlouhý....

                V případě jeho přihrávky na Olayinku v první půli šlo právě o tu situaci, kdy měl dost času a tak necentroval vzduchem, ale přihrával cíleně po zemi - to je úplně jiná disciplína...

                Ve druhé půli šlo zase o jinou situaci, která mu vyhovuje, a to souboj o míč.... jakmile soupeř vycítí šanci balón získat a jde s Michalem do souboje, tam se Frýďa cítí jako ryba ve vodě, takový souboj dokáže vyhrát a potom opět přihrával od brankové čáry cíleně po zemi...

                Michal ovšem moc limitují technické nedostatky... proto nedokáže obejít protihráče a odcentrovat... málokdy dokáže individuálně vyřešit moment, kdy soupeř nejde do souboje s ním jako rovný s rovným, ale soustředí se na bránění...
                Když si odmyslím góly a koukám jenom na hru v poli po vápno, tak jeho výkon proti Zlínu byl podprůměrný....

                Ovšem nahrazuje to schopností zakončit a schopností vyhrát silový souboj..

                Podle mého názoru je velký problém v tom, že nevíme, kam s ním... na stoperu, kam by se typologicky hodil, máme přetlak a na beka to herně není ono... proto jej taky ve chvílích nouze, kdy potřebujeme bezpodmínečně dát gól, trenér posílá na hrot... aby vybojoval balón, aby se prosadil důrazem a případně dotlačil do branky nějakou standardku...

                Jsem rád, že ho tu máme... ovšem jeho kritiku na postu krajního hráče považuji za oprávněnou.

                • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

                  Slawek     před 6 lety 14.11.2018 23:00 |  
                  0 0

                  Tohle Jandourkovo hodnocení je naprosto přesné. To si Alanore prostuduj. Pod se podepisuji.

    • Re: Olayinka - Frydrych tragédie?

      Divizni (přítel SN)     před 6 lety 12.11.2018 18:50 |  
      9 3

      Crossi, pěkně jsi ty šance okecal, ale z těch prostě i průměrný ligový fotbalista alespoň jednu branku dát musí!!! Věřím, že příště to přijde.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    mig52     před 6 lety 12.11.2018 18:17 |  
    6 11

    Alanore, klobouček, super rozbor. Byť s Olinkem mám trochu problém, vysvětlil jsi to seriózně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      mig52     před 6 lety 12.11.2018 19:49 |  
      0 3

      pochopitelně, s hodnocením Olinka

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        TSeguinTS     před 6 lety 12.11.2018 19:54 |  
        0 4

        Olayinky

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          mig52     před 6 lety 13.11.2018 08:30 |  
          1 1

          Ale, no tak, TSequine! Skoro každý sportovec má přezdívku, který ji nemá, je to pro něj spíše ponižující, alespoň za naší éry tomu tak bylo. A to nejen mezi sportovci. Nechci přece Petera ponižovat, to bych si fakt nedovolil! Mně se líbila postava Mirečka v Básnících a tak jistá asociace mi nabídla zjednodušení Oalyinkova jména. Ale tuto protože se jedná o citlivou věc a zaregistroval jsem, že to vadí i některým jiným diskutujícím, beru s pokorou tuto nápovědu" a budu našeho forwarda titulovat přesně nebo jménem. Pěkný den od Miga.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            mig52     před 6 lety 13.11.2018 08:32 |  
            1 1

            Vidíš, při vší snaze jsem to jeho příjmení fakt nechtěně dodrbal. Olayinka, Olayinka, snad si to zapamatuji. :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    vojtanic26     před 6 lety 12.11.2018 18:19 |  
    8 3

    S hodnocením obecně souhlasím, jen k tomu, že Frydrych se uchyloval výhradně k nakopávání bych měl svoji teorii. :-) Podle mě plnil pokyny trenéra, ten totiž zareagoval na dvě věci 1) Frydrychův výkon s Kodaní a 2) Tři stopeři Zlína... Frydrychovi absolutně nevyšel zápas, ve kterém měl hrát "po coufalovsku," což je logické, jsou úplně jiné typy. Tak podle mě Trpiš po něm chtěl, aby při bránění hrál klasického beka, ovšem směrem dopředu nic nevymýšlel, dostal balon na lépe postaveného spoluhráče a běžel podpořit Petera na hrot, neboť mi přišlo, že mnohem méně držel šíři hřiště, to napravo zastávali spíše záložníci. Tím přijímal méně míčů v pohybu a utlumilo to jeho nedokonalou techniku. Navíc tomuto tahu se přizpůsobila i hra dozadu, neboť Souček hrál více odzadu a při návratu se stahoval vpravo, zatímco Frýďovi návraty byly v první fázi do středu pole a když se zpomalil postup Zlína, teprve se se Součkem prohazovali. Ovšem zápas jsem viděl pouze v televizi, takže jen to co mi ukázala kamera.
    Abych to shrnul "takřka výhradně se uchyloval k nakopávání" = plnil trenérovi pokyny :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    rak (přítel SN)     před 6 lety 12.11.2018 18:52 |  
    7 5

    Jak Baluta tak Olayinka ukazují, že jsou dobří fotbalisté. Zatím ale nepřesvědčili o adekvátnosti vynaložených prostředků na jejich přestupy. Co není ještě může být. Baluta je opravdu hodně malý, ale technicky velmi vyspělý. Trenér ho moc včera nechválil kvůli pohybu. Na druhou stranu se mně ale opravdu zdálo, že prakticky právě od jeho vystřídání jsme začali ztrácet střed pole. Sýkora nic moc. S hodnocením Olayinky zcela souhlasím, stejně jako s dalšími hodnoceními.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Hanzwalter     před 6 lety 12.11.2018 19:07 |  
    30 6

    Olayinka je vyborny hrac, dela problem kazde obrane a navaze na sebe mnoho obrancu. Nechapu negativa proti tak vybornemu hraci. Je otazka az se jeho golostroj rozjede!

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      o-cab     před 6 lety 12.11.2018 19:19 |  
      18 5

      ja zadne negativa vuci hraci nevidim. ja vidim negativa vuci trem zcela zazdenym lozenkam a nafilmovane penalte. to je velky rozdil a neni to nic proti hraci. v tomto s Alanorem souhlas - utocnik je od golu a pokud neda tri zcela jasny sance a jeste to korunuje lacinou simulaci tak se jeho vykon hodnotit pozitivne neda

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 12.11.2018 19:22 |  
        10 11

        Jasně. Pokud bude Alanor řešit nafilmované pády u všech s komentářem "Takhle teda ne!", nemám s tím problém. Alanorova objektivita mi schází poslední dobou čím dál víc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Alanor (admin)     před 6 lety 12.11.2018 20:59 |  
          9 7

          Prosím tě, proti simulacím jsem se vyjadřoval vždy. Abych to doložil, tak cituji k hodnocení Hušbauera ze zápasu s Teplicemi, duben 2016, 2:2: "Známku si ale výrazně zhoršil v nastaveném čase. Neproměnil penaltu, kterou kopl hodně špatně, a pár minut předtím se ještě pokoušel o simulaci. Tak připomínám: Josefe, v zimě jsi změnil dres, jestli si nevzpomínáš, a už nejsi na Letné. Tak neskákej jako šašek, protože tady ti to rozhodčí stejně pískat nebudou a akorát se ztrapníš."

          Tolik asi k tomu, kdo tu není objektivní. Ať už směrem k simulacím, nebo směrem k Hušbauerovi, jak mi ty jako jeho hater taky podsouváš.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            belmis (přítel SN)     před 6 lety 12.11.2018 21:27 |  
            9 11

            Nediv se, když velmi dobře umíš ohodnotit většinu hráčů, ale pak máš jednoho, dva, na kterých vidíš cokoliv a naopak jednoho, kterému dáváš pravidelně o bod víc. Jako že byl včera rozdíl mezi Olayinkou, kvůli kterému padl první gól a Hušbauerem, na kterého byl faul před třetím gólem ve hře 3 body?? Pak toho hatera, jak ty říkáš, musím asi dělat, když se ani nesnažíš měřit stejným metrem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        iwanowicz     před 6 lety 12.11.2018 19:28 |  
        11 1

        Ale prvni zase gol byla jeho prace. Rekni mi, ktery z nasich utocniku pravidelne nezahazuje lozenky? Za 4 je hodne prisne hodnoceni podle me. Mimochodem v utoku hraje vylozene z nouze, kdyby byl k dispozici Tecl, Buren, nebo Skoda ve forme, tak nastupuje v zaloze.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          o-cab     před 6 lety 12.11.2018 23:34 |  
          4 5

          sorry ale ty zakonceni co tam mel to bylo na urovni paty ligy v hanspaulce, on dvakrat ze tri ani netrefil balon:)

          s pozici souhlas, ted snad dostane sanci na levym kridle v poharu kdyz je zmrhal zraneny, tam by mu to melo sedet lip, aspon co se hry dopredu tyce

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Kenny     před 6 lety 12.11.2018 21:33 |  
        6 0

        Něco na tom je, ale touhle logikou " útočník je od gólu " tedy platí i obránce je od bránění a rozehrávky. A tu tedy Frýďa fakt neměl na sedmičku.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    iwanowicz     před 6 lety 12.11.2018 19:08 |  
    18 5

    Rozbor a slovni hodnoceni velice kvalitni, Tentokrat prekvapive vysoke znamky. Asi je to vec nazoru, ale za 4 (chapu to jako podprumerny vykon) pro Olayinku, to mi fakt nesedi, ani ta znamka, ani v pomeru ke znamkam ostatnich hracu.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Eskaes     před 6 lety 12.11.2018 21:37 |  
    12 3

    Baluta, já vám nevím-zatím. Čekal jsem od něj víc, mnohem víc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      urs (přítel SN)     před 6 lety 12.11.2018 21:49 |  
      7 8

      Mě přijde výbornej, kdyby mu spoluhráči přesněji nahrávali, byl by na tom s bodama podobně jako Stoch, né-li lépe. Stačí toto vyladit a nebude ani z frustrace ztrácet míče, důvěřuj mi.
      :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Boss82     před 6 lety 12.11.2018 22:13 |  
        16 5

        Přesně tak. Ta situace je velmi podobná jako u Stocha, který byl v prvním půlroce působení u nás velmi kritizován za to, že neměl čísla (góly ani asistence). Někteří ho dokonce začínali unáhleně posílat na lavici nebo pryč. Nabádal jsem k trpělivosti a říkal jsem - nebojte se, je jen otázkou času, než začne M. Stoch pravidelně sbírat góly i asistence. No a nyní je z něj jeden z našich nejlepších hráčů a tahoun ofenzivy.

        A stejné to bude s A. Balutou. Nyní u něj probíhá a do konce podzimu ještě bude probíhat aklimatizace. Ovšem pokud je na tom charakterově dobře, a bude plnit to, co po něm J. Trpišovský chce, tak z něj na jaře bude velká hvězda naší ligy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          mis3     před 6 lety 13.11.2018 09:05 |  
          14 1

          souhlas, je to tak se všemi novými hráči, můj velký guru Pepe Guardiola tvrdí, že hráči trvá clou jednu sezónu, než je schopen se v novém klubu plně etablovat na styl, kterým se hraje (pokud tedy ten tým nějaký styl má) - samozřejmě čest výjimkám. A tady se neustále řeší, kolik kdo stál a že zatím nic neukázal. Oba dva (Baluta a Olayinka) jsou tu teprve od léta a nai jeden z nich navíc neabsolvoval pořádně letní přípravu. Podobně i Zelený a Matoušek. Jediný kdo hned od začátku hraje a září je Coufal, ale to je logické, protože pod JiT hrál dlouho, tedy má ten systém už zažitý, navíc absolvoval celou přípravu. Za mě všechny posily jsou super a věřím, že se prosadí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Boss82     před 6 lety 13.11.2018 23:16 |  
            3 3

            Zcela souhlasím se vším, co si napsal.

            Musím říct, že mě někdy hrozně vytáčí fanouškovská netrpělivost s novými hráči. Většina fanoušků si totiž neuvědomuje, že fotbal je nesmírně komplexní hra, kde o kvalitě výkonu jednotlivce rozhoduje ohromné množství faktorů, přičemž to, jak umí daný hráč kopat do míče, je jen jedním z této množiny faktorů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          vikik_vikik     před 6 lety 13.11.2018 10:23 |  
          6 1

          Důležité dle mého názoru je, že jim evidentně balon nepřekáží, ta fotbalovost tady evidentně je, otázka
          času, až se k tomu přidá i ta lehkost a zmizí nervozita. Myslím, že ještě oba ukážou, že to byl dobrý kauf,
          obdobně jako u Míni.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Boss82     před 6 lety 13.11.2018 23:17 |  
            0 3

            Přesně tak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Ulquiorra     před 6 lety 13.11.2018 10:06 |  
        9 2

        Tady naprosto souhlasím. Baluta občas hloupě ztratí balon (kdo ne...), ale je na něm na první pohled vidět, že je to fotbalista. První dotek, technika jako celek, vedení míče, všechno má na velmi vysoké úrovni (pohledem Slavie). Je v nové lize, která je čistě soubojová, mnohem víc se brání a spoluhráči mu fakt nepomáhají.

        Čeho jsem si čistě u něj všiml a fakt mi to vadí - pokud kdokoli z týmu ztratí balon, ostatní hecují, nic se neděje, makáme, jedeme dál (čest občasným výjimkám). Pokud balon ztratí Baluta, okamžitě dostane prcung, primárně od Hušbauera.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          urs (přítel SN)     před 6 lety 13.11.2018 18:54 |  
          1 2

          Díky, už jsem se bál, že jsem fotbalovej analfabet a vidím v něm nejlepčího kopáče jen já. Škoda jen, že mu ostatní (zatím) fotbalově nerozuměj, protože kdyby ano, sotva by mu měl Hušby co vyčítat. Btw. s takovou (kartáč od spoluhráče) se nikomu nehraje dobře, byť může být sebelepší :/ Na tohle by měl ovšem dohlídnout trenér, nedělá to dobrotu a výkony se nám pak mohou zdát prachmizerný. Jak jsem ale zmiňoval ve svém nedávném příspěvku o Fridexovi - rozhoduje hlava a podkopávání hráčovi sebedůvěry je vždy špatně a doplácí na to celej tým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Mimoň     před 6 lety 12.11.2018 23:00 |  
      12 2

      On je univerzal a rekl bych ze kvality ma lepsi nez Sykora...ale zatim nedokáže to bez vykyv prodat. Mozna bych zkusil pozici vpravo, v Teplicich hral zleva a slo mu to dobře. Z prava jsem ho videl zase nekolikrat nebezpecne nacentrovat uz. Tam by ani nemusel tolik bránit, kdyz by mel za sebou Coufala...co myslite? Rychlost techniku má...a ukazal ze i důraz...on ma možná takovou tu jizanskou povahu no...asi by se nejradai viděl, ze by hral pravidelně a možná nema úplně pochopení, že Trpisovsky skládá sestavu i podle zpusobu hry soupeře a prakticky kazdy zapas jsou změny...nechci ho nijak hanit, ale vcera jsem si říkal, že si něco ,,brumlá pod fousy,, když odcházel při střídání. Ale ani Stoch nezaril hned od prvních okamžiků...my potrebujeme nahravace a ne rozehravace a pri vší ucte treba k Traorem...on je spíš bořič než nějaký hráč co by mel treba 5 asistencí a treba 4 góly..hlavně teda střelu pořádnou ještě neměl...prakticky mu vyšla jen jedna proti Bordeaux a to byla jeste takova doprostřed brány

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    rak (přítel SN)     před 6 lety 12.11.2018 22:45 |  
    27 0

    Frydrych: "Chceme se udržet ve všech soutěžích co nejdéle, nejlépe je vyhrát". Souhlas. Vyhrát Evropskou ligu by se mně opravdu líbilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      mis3     před 6 lety 13.11.2018 09:06 |  
      5 0

      pokud udržíme tu naši pevnou obranu....

  13. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Andre18     před 6 lety 13.11.2018 00:06 |  
    8 23

    Olayinkovi naparit pokutu....Ať si uvědomí,že takhle se u nás padat nebude!Sedet se Sparťanem a užívat si keci o Hollywoodu.....Bylo mi za něj stydno....

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      M@rvin     před 6 lety 13.11.2018 08:12 |  
      13 2

      S Olayinkou si o tom určitě důrazně promluvit, ale tvůj rudý přítel ať mlčí a šoupe nohama.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 6 lety 13.11.2018 11:45 |  
        3 1

        pockej on muze takto mluvit. Vsak maji lepsi hrace, prece ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          M@rvin     před 6 lety 13.11.2018 12:12 |  
          3 0

          Mají lepší herce :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 6 lety 13.11.2018 14:35 |  
      3 1

      Nemusí Ti vadit kritika od největších divadelníků ligy.Já se jim jenom směju a nikdy to nebude jinak.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 13.11.2018 08:08 |  
    16 2

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Jsem moc rád, že jsme to utkání zvládli a udrželi "Ševce" na distanc. Nebylo to jednoduché a i přes obdržený gól jsem tentokrát věřil, že to kluci obrátí. Povedlo se to a jsem za to moc rád. Vzpomněl jsem si na minulý zápas s nimi a ten gól v poslední minutě. Celou cestu domů jsem tenkrát nadával jako "špaček" a manželka chudák jen vzdychala. Tak tentokrát to bylo jinak a koupil jsem jí čokoládu.
    Hodnocení se Ti Alanore vcelku povedlo a polemiku můžeme mít jen snad u MNN. Já bych dal asi za 7.
    Moc bych si přál, aby dal Baluta gól a tím se i chytil. Potřebuje to asi tak, jako Mino Stoch před pár zápasy. Jsem přesvědčený, že Alexandru pro nás bude stejným žolíkem jako Mino. A Peter Olayinka je taky do tahu. Napadá neúnavně celou obrannou "lajnu" soupeře už od jejich vápna a je to znát. To filmování byla klukovina a je dobře, že se aspoň neztrapnil nějakým protestováním.
    Je potřeba si teď pofoukat bolesti a zregenerovat mančaft. Je dobře, že po pátečním poháru budou mít kluci volno a trochu si odfrknou.
    Bohužel to neplatí u našeho Tomáše Součka. Je to nejvytíženější hráč celé ligy a přitom zvládá všechna utkání odehrát na vysoké úrovni, zodpovědně a hlavně je až neuvěřitelný jeho fyzický fond. Přitom musím říci, že je to neuvěřitelně skromný a slušný kluk. Pro mne je to vzor skutečného slávisty. Svým vystupováním, svým přístupem k fotbalu, ke spoluhráčům i protihráčům. Nesníží se k zákeřné hře a vše bere s nadhledem.
    Pokud je Jaroslav Šilhavý jen trochu rozumný, tak toho kluka proti Polsku pošetří.
    Dle některých televizním odborníků a novinářů byl prý Frýdek v derby lepší než Tomáš. Tak bych tam Frýdka dal. A to nemyslím nijak zle. Dle mého názoru byl však Tomáš v derby lepší už jen tím, že vyrovnal. Ale odpočinout bych Tomáše nechal, určitě by to i on sám uvítal. To jen tak na okraj.
    Ještě bych chtěl povědět, že po zranění se fotbalista dostává do herní praxe postupně a potřebuje mít i důvěru. Myslím tím našeho Milana Škodu. Proto bych ho nekritizoval, ale držel mu palce. On to potřebuje a když bude naší podporu na hřišti cítit, bude to pro něj určitě vzpruha. To samé platí pro našeho Honzíka Matoušků. Ten zase potřebuje vědět, že jeho šance přijde a že mu trenér věří, i když dostane občas "kartáč". A s Murisem to bude také v podobných intencích.
    Tak v pátek to snad s tou Chrudimí dáme a pak jsem zvědav na pondělní zápas proti Slovákům. Hlavně aby se dohrálo ve zdraví a nikdo se nezranil.
    Ten závěr ligy i EL bude pro nás náročný a snad pro nás nebude platit to staré pořekadlo: "Mnoho psů, zajícova smrt".
    Přeji Vám všem pěkný den a s úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      mig52     před 6 lety 13.11.2018 08:39 |  
      0 1

      Dobré ráno, Sokrate, s díkem za fajn příspěvek. Co se Součka týká, já bych se tolik nebál, režim v repre není zaměřen na kondičku, spíše taktika, standardky, báčko, atd. Přesto i já bych jej viděl alespoň část zápasu na lavičce. To porovnání s Frýdkem se ti povedlo, pobavil jsi mne:-). Jen mám obavu, že tento názor JŠ asi nesdílí. Dobrou chuť ke kávě a pěkný den. Mig52

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 13.11.2018 08:58 |  
        2 0

        Také zdravím Migu a díky za názor.
        Já vím, že příprava v repre není o kondičce. Ale ten samotný zápas s Polskem bude náročný dost. Proto jsem názoru, že v tom přáteláku by měli dostat přednost méně vytížení hráči, nebo nově přišedvší hráči do repre.
        Jinak káva byla dobrá a po vítězství vždy chutná ještě líp.
        Tak pěkný den
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          mig52     před 6 lety 13.11.2018 09:01 |  
          0 1

          Souhlas!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 6 lety 13.11.2018 14:41 |  
      2 1

      Ahoj Soki,o tom kdo je lepší jestli Frýdek nebo náš Suk se nedá vůbec pochybovat.To je jako by člověk chtěl srovnávat Messiho s Vašýkem Kadlecem.Prostě je to rozdíl několika tříd.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 13.11.2018 15:26 |  
        4 0

        Zdravím Tě kamaráde.
        Mě bude stačit Bongi, že je náš Tomáš prostě přeci jen lepší :-)).
        Nechci být tak velkohubý jako jejich trenér. To je ta plačka, co brečí i nad suchou trávou.... :-))
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        DF007     před 6 lety 13.11.2018 15:45 |  
        1 0

        Pozor Vašík byl přirovnáván k jednomu mimořádnému německému talentu z BVB ,který se zadrbal přestupem do Bayernu. Stejně tak Vašík, jen místo Bayernu to bylo jiné německé mužstvo :-)

  15. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    profesor     před 6 lety 13.11.2018 10:13 |  
    1 17

    Utkání se mi líbilo, především kvituji týmový výkon. Pokud se týká hodnocení, tak mám jiný názor na Zmrhala. Jsem stejného názoru jako Tomino v příspěvku k utkání a proto bych mu nedal 7 stejně jako Pepovi Hušbymu. Jestli má mít Pepa 7 tak Zmrhal maximálně 5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 13.11.2018 10:16 |  
      14 1

      Zmrhal v utkání vypracoval dvě tutové šance.... To je málo?

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        bongor     před 6 lety 13.11.2018 14:45 |  
        8 4

        Pro antizmrhalovce je to málo.Oni hodnotí fotbalistu především podle "ksichtu".A je pravdou,že když se rozdávala mužná krása,tak zapomněl jít,zato všelijací nagelovanci byli třikrát,

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      daadyy     před 6 lety 13.11.2018 10:26 |  
      10 1

      Zmrhal poslal 2 hráče do tutových šancí, to je na záložníka špatné? 7 je naprosto bez debat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 14.11.2018 03:02 |  
      1 0

      panak by vzhledem k pozici i vykonum na stoperu byl nahrada za suka.tam dnes mame skutecne jen tri hrace na dva posty a to jeden z nich jeste zaskakoval na cam kdyz jsme chteli zodvnit střed.cili peixhod logucky ba nutny...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Slavistat     před 6 lety 14.11.2018 14:17 |  
        0 0

        Ještě spíš než za Suka, tak náhrada za věčně zraněného Hromadu, aby si mohl Suk občas odpočinout. Ale už to dementují, tak nemá cenu se tím zabývat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 15.11.2018 23:31 |  
          1 0

          jasně.ale hromada jakoby tu nebyl a u suka nevim nevim jestli vydrzi do leta.i kdyz bych rad ab si za nas zahral LM :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      slaviator     před 6 lety 14.11.2018 00:01 |  
      3 0

      A sakra, další brankář z Liberce... :-) Kovář, Koubek, Kolář, Nguyen. Jo, maj tam na ně čich...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 14.11.2018 03:24 |  
        0 3

        nguyen byl dobrý uz v karvine, kde hral i pres berkovce.meli tam o nej zajem na stalo,ale jakonodxhovanec letenských chtel bliz k praze.ze radeji koupili nitu...holt obe s nemohou mit vsechny a musi tu byt i jinde kvalita.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Kábě     před 6 lety 14.11.2018 07:09 |  
          2 0

          To si pleteš Nguyena s Le Giangem. Le Giang chytal v Karviné, kdežto Nguyen ne.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            sicilianbrno     před 6 lety 14.11.2018 07:34 |  
            4 0

            Maš pravdu, přiznam se, že se řadim mezi ty, kteři si mysleli, že je to ten samej, co v karviné. A proto mě pořad něco nesedělo, protože tam byl menši vzrustem a moc se mě chytanim nelibil, což v Liberci změnil a daři se mu...ted už vim proč :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 15.11.2018 23:29 |  
            0 0

            diky.tak to taky cucim,ze se nam tu objevili skoro soucasne dva puvodem asijští golmani... to se priznam mne ani nenapadlo kontrolovat...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Slawek     před 6 lety 14.11.2018 22:55 |  
    4 5

    Opravdu originální hodnocení. Například Frydrych, schizofrenní hodnocení, nicméně za některé věci nemohl, jiné byly v jeho podání naprosto běžné. Fanoušci mu většinou nemohli, stejně jako proti Kodani, přijít na jméno. Za mne čistá 5, těžko vyšší !