Aktuality z médií

Komentáře (133)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

    smely (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 12:35 |  
    56 1

    tak za Kodan nam DK UEFA zarazila fans v Bordeaux, timto dekuji Nemovi a spol. za zrusenou dovolenou...curaci !

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      brugy     před 6 lety 01.11.2018 12:57 |  
      6 1

      Trochu jsem to cekal a ani se nedivim. My jedeme, letenky uz beztak mame, akorat pujdeme bez sal a do jineho sektoru na primo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        sicilianbrno     před 6 lety 01.11.2018 13:39 |  
        0 2

        Jelikož vedení si váží velké podpory slavistických fanoušků na venkovní hřiště, tak třeba zkusí zajistit nějakou možnost nákupu listků do domácího sektoru (nejspíš bež slavistických šál), nevím, jaký mají Bordeaux systém on line rezervace lístků, třeba někdo poradí, aby lidé, kteří se již chystají do Francie to měli trochu ulehčený...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          Jakubisko     před 6 lety 01.11.2018 13:47 |  
          1 3

          No, to nám Bordeaux poděkuje když se organizovaně budeme stahovat mezi domácí fanoušky... z jejich perspektivy viděli tu "zvěř" v Kodani a nyní se tam namísto do uzavřeného sektoru tato "zvěř" nekontrolovatelně rozpustí mezi domácí fanoušky. Nedivil bych se, kdyby začali kontrolovat při vstupu pasy nebo nějakou podobnou kulišárnu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            Mates204     před 6 lety 01.11.2018 13:52 |  
            6 1

            Těžko ti můžou zakázat vstup na stadion, protože jsi občan ČR. Nevěřím, že by to v hyperkorektní Francii prošlo...

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

              brugy     před 6 lety 01.11.2018 14:14 |  
              0 2

              Presne, staci jim nemavat salou pred oblicejem, zakaz neni pro obcany Ceske republiky.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                Jachym     před 6 lety 01.11.2018 15:49 |  
                1 1

                Šalamounským řešením je koupit si zápasovou šálu Bordeaux - Slavia...:-))

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                  brugy     před 6 lety 01.11.2018 16:40 |  
                  0 1

                  Vyborny tip!!! Dneska jdu bez tak do fanshopu, doprodavaji saly Slavia - Bordeaux :-).

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

              smely (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 14:33 |  
              3 1

              zil sem 6 let vzdy cast roku ( od zacatku kvetna do konce listopadu ) v Baskicku na hranicich FR / SP a v Bordeaux (cca 160 km ) sem byl mnohokrat, krasny mesto, ale , ze by byli lokalove nejak prijemny pokud nemluvis francouzsky, tak to opravdu nemuzu rict, na fotbale sem tam byl celkem dvakrat na lize ( jako neutral ) a priznam se, ze jako fanousek soupere se mi mezi ne opravdu moc nechce...na San Sebastianu to bylo mnohem pratelstejsi...tudiz zcela uprimne, ja to rusim...bohuzel....

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                brugy     před 6 lety 01.11.2018 15:42 |  
                2 2

                Na San Sebastianu jsem byl taky a je fakt, ze tam byli vsichni super, baskove jsou mili lide, urcite vice nez Frantici, ale ze bych kvuli tomu rusil letenky, to urcite ne, spis si vezmu do letadla knizku naucte se francouzsky za dve hodiny :-D.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                Ragnarok     před 6 lety 01.11.2018 20:20 |  
                1 3

                Smely, to že si surfoval někde v Hossegoru nebo Soustons neznamená, že si to tam nějak poznal a netvrdil bych "žil", protože Bordeaux je úplně v pohodě a lidi taky a určitě je lepší mluvit francouzsky. Navíc si mohli slávisti udělat výlet do Arachonu a do dalších míst v okolí.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                  smely (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 20:41 |  
                  2 2

                  Je fakt, že za těch cca 36 měsíců sem toho moc nepoznal , francouzsky sem se snažil mluvit co mi má dialektika dovolila...:-), na fotbale moc sranda nebyla...v Biaritz na rugby to bylo lepší... mmchd kámoš hrál rugby ta Bordeaux 3 sezóny...

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                    Ragnarok     před 6 lety 01.11.2018 21:03 |  
                    2 2

                    Tak ok, Jágros je špičkový hráč, ale nejlepší období měl v Toulonu, kde ho mají lidé dodnes rádi. Biarritz je od doby, kdy skončil Yaschvilli a odešel Harinordoquay a spol. a do rugby se dostalo víc peněz marný, to samé Perpignan a další tradiční kluby. Teď je v Bordeaux nový krásný stadion a je tam skvělý výhled, lidé příjemní, gastronomie skvělá, okolí bomba. Nevim, co se ti tam nelíbilo.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

                      smely (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 10:23 |  
                      0 1

                      v pohode , nechci se dohadovat :-) ...naposled sem tam byl pred 10 lety, mam na to tyhle vzpominky a proto sem se tam ted docela tesil :-) i kdyz pred losem sem si pral spis Real Sociedad :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            sicilianbrno     před 6 lety 01.11.2018 14:41 |  
            1 2

            Opravdu zbytečne obavy...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

          brugy     před 6 lety 01.11.2018 14:12 |  
          1 1

          To si podle mne nemuze vedeni dovolit, neco jako mareni vykonu rozhodnuti, vstup na stadion mi ale zakazat nemuzou, samozrejme pokud nebudu mit salu atd. Koupit si listky na stadak neni problem, je jich dost, akorat to chce nekoho kdo umi francouzsky, web neni v anglictine...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

            SirCohen     před 6 lety 01.11.2018 14:36 |  
            1 1

            Na to není potřeba bůhvíjak umět francouzsky, je to intuitivní - logo evropský ligy člověk pozná a znak Slavie snad taky;-) Pak už to jde ráz naráz, jen je potřeba registrace (mail).

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Jakubisko     před 6 lety 01.11.2018 13:14 |  
      24 0

      Diky moc vsem bezmozkum. Clovek ma po deseti letech sanci vyjet na zajimave soupere do atraktivnich lokalit a nekolik zkurvencu to vsem posere. Letenky a ubytko taky mam takze bud se infiltruju mezi domaci nebo holt nejaka hospoda v Bordeaux. Krasny.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 13:25 |  
      28 3

      Tak já předpokládám, že tu pokutu "Nemo a spol." zaplatí, když jsou takoví hrdinové.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        Ragnarok     před 6 lety 01.11.2018 20:24 |  
        6 1

        Nemo se prý přihlásil a pokutu za něj maminka uhradí. Pak mu naplácá. Ale hlavně na ně musíme být hodní, vycházet jim vstříc, pouštět je předem na stadion aby po záminkou chorea nastěhovali na stadion mraky pyra jako na Strahově s Brnem, kde tam tito hodní lidé spustili ten Sajgon. Nemo, drž se, ať se ta pokuta dobře splácí. Klub ji měl po těch odchycených a odsouzených vymáhat stejně jako Sparta Praha.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Fulham     před 6 lety 01.11.2018 13:38 |  
      7 1

      Těžko to vyjádřit jinak....je suis smely....

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      sicilianbrno     před 6 lety 01.11.2018 13:42 |  
      2 2

      Proč hned rušit dovolenou? Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      Jachym     před 6 lety 01.11.2018 14:43 |  
      8 2

      Děkujeme, kapitáne! … Nicméně na celé té ostudě je zarážející to, že za tyto násilnosti během zápasu a hajlování je několikanásobně nižší trest než za pokřik "UEFA mafia".

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

      mudrc     před 6 lety 01.11.2018 15:41 |  
      5 11

      Hele je to na hovno, ale zase nepřeháněj, jakápak zrušená dovolená, za tu si můžeme každý sám. Já mám letenky koupené zrovna tak, hotel zamluvený a v práci dovču jako ty a prostě jedu. Pár kliku na internetu a mám lístek za 20E. Jsem z toho otrávenej, ale než takhle píčovat, tak hledám způsob jak to udělat.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 9

        Sešívaný     před 6 lety 01.11.2018 16:53 |  
        10 0

        Na hovno to je, protože většina toho zážitku z výjezdu je ta atmosféra v sektoru hostů. Nebýt toho, že mám v letenkách x tisíc, tak to ruším, protože bych tam neletěl, kdybych věděl, že budu sedět mezi místníma fanouškama a budu držet hubu, abych nedostal nakládačku od místní varianty těch primitivů, kteří se poprali v Kodani. Pro mě to není zrušená dovolená, ale hodně zkažená.

  2. Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

    Oberyn_7     před 6 lety 01.11.2018 14:51 |  
    74 0

    Jsem vážně vytočený. Dlouho jsem již žádný příspěvek nepřidal. Slavii se daří a je radost na ni pohledět. Není důvod mít jízlivé poznámky a na chválu tu jsou jiní. Já si to upřímně v tichosti užívám, ale samozřejmě si tu chválu Slavia zaslouží.

    Prvně bych rád řekl, že jsem byl v Kodani a viděl jsem co se tam dělo. Byl jsem znechucený a vážně jsem se v tu dobu styděl, že se hlásím ke stejným barvám. Jak již bylo řečeno, dánové byly velice vstřícní, ale to co tam předvedlo pár individuí (dále už jen idioti) není smutné, ale nepřijatelné.

    Stále slyším od těch lidí, kteří na sobě snad ani nemají barvy Slávie, ale pouze černé bombery jak jim ta policie ubližuje a jak jsou na ně všichni zlý, protože to či ono, ale ono pokud je pořadatelská služba vstřícná a přátelská tak se to změní v džungli. Mám pár přátel z Dánska a jak mám před nimi obhajovat, že nejsme pouze blbové z východní Evropy, když tam předvádíme takovou ostudu? Neuvěřitelně jsem byl naštvaný,ale tohle je ostuda i celé Slavie a její značky.

    Po zápase jsem na to nereagoval a nějak jsem překousnul, že mi pár idiotů zkazilo část výletu do Dánska a upřímně jsem kvitoval, že jich bylo pár zadrženo a doufám, že nyní bude Slavia žádat po dotyčných uhrazení pokuty, kterou dostala. Pan Tvrdík stále píše něco o otevřenosti atd, tak doufám, že tady se zveřejní jasné tresty pro dotyčné lidi, protože se poslední dobou stal nebezpečný standard vše zametat pod koberec. Věřím, že 98% fanoušků nesouhlasí s věcmi co se poslední dobou na tribuně sever dějí. Tohle není první incident, ale jeden z mnoha. Upřímně raději budu mít o 200 lidí v kotly méně, pokud by se to nejradikálnější jádro postavilo za ty idioty než abych toleroval hajlování a výtržnosti s tím spojené. Nejlépe by bylo, kdyby je oddělilo samotné jádro, ale to těžko očekávat. Tady by se ukázalo jestli jde těm lidem o Slavii nebo pouze o to dělat bordel.

    To proč reaguji až nyní je věc druhá. Ti stejní idioti, kteří mi zkazili děkovačku po vítězném utkání v Evropské lize mi teď zasahují do dalšího výjezdu a to do Francie. To mě vážně vytočilo a jsem neuvěřitelně naštvaný. Opravdu jsem se těšil do Francie, kde budeme znovu podporovat naše kluky třeba už za postupem do jara a nyní? Mám zrušit hotel a stornovat letenky či si mám hledat něco na stránkách Bordeaux? Asi ano, ale budu moci stejně fandit pokud budu obklopený francouzi? Neřekl bych. Tohle je velice smutné a vážně mě to žere.
    Opravdu doufám, že už rázně zakročí vedení a nebude stále jen ustrašeně mlčet a přehlížet problém který tam roste už nějaké měsíce nebo spíše roky. Fanoušek není víc než klub, to by si měli uvědomit ti, kteří špiní jméno Slavie a pouze se zaštiťují jejím jménem aby mohli dělat bordel!

    S pozdravem všem slušným fandům velmi naštvaný Oberyn.

    PS: pochopím pokud mi bude udělena žlutá za vulgarity

    • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

      sicilianbrno     před 6 lety 01.11.2018 15:07 |  
      1 0

      Hezky napsany članek, myslim, že i slušnou formou, nazyvat je idiotama je vcelku vhodne a neuražejici... Jen se bojim, že nejen zakaz na stadion ale i pokuta pujde po nich vymahat těžko, že na to neni legislativa (zakaz na stadion by se musel řešit formou navštevy policejni služebny v momente začatku utkani, což znamena soudně ty paka stihat). A skrz pokutu, neco jineho je vymahat penize po těch blbečkach co vnikli v momentě utkani Sparty na hraci plochu, ktere policie dohledala, tady šlo "pouze" o bitku v hledišti a za to ani ty zadrženy hrače nemužeš jen tak penalizovat ( muj bazor, nevim přesně, ale neviděl sem zatim žadny podobny připad). Nic by mě neudělalo větši radost, než kdyby to museli zaplatit a zakazat jim vstup na stadion, tak snad se alespon diky tomuto začne obecně něco dit, aby tyto individua zmizli ze všech stadionů....

      • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 15:27 |  
        7 2

        Nevím, proč by tu pokutu na nich nemohli vymáhat. Svým chováním zapříčinili finanční újmu klubu. Normální občansko-právní spor a hotovo. Jediný zádrhel by mohlo být je ztotožnit, ale když jsou ještě teď v base v Dánsku a budou mít asi na krku nějaké trestní oznámení, kde bude uvedeno za co to je (výtržnosti na stadionu), tak by nemusel být problém získat jejich identity. Chce to pár precedenčních exemplárních případů a oni se ostatní rychle uklidní.

        • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 15:31 |  
          2 0

          Jediné, co by snad mohlo být na zvážení je vyhlášení nějakého zahájení "nulové tolerance" klubem. Aby klub řekl něco ve smyslu - jako dosud se to sice moc neřešilo, ale od příštího zápasu po tom tvrdě půjdeme a nikdo už se nemůže divit, že po něm budeme chtít pokuty vymáhat a že dostane zákaz vstupu do Edenu (za ravčky, házení předmětů na plochu, atd.). Aby nikdo nebrečel, že to nevěděli a že to doteď tak nebylo. (P.S. Myslím, že ty opilci co jsou pořád v base v Kodani mají aktuálně svých starostí dost...).

        • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

          Ragnarok     před 6 lety 01.11.2018 20:34 |  
          1 0

          Ti lidé jsou jasně identifikování dánskou Policií a tím pádem by neměl být problém po nich vymáhat zmíněných 20 tisíc EUR. Vzhledem k tomu, že přes opakované výzvy záměrně jednali v rozporu se zákonem, tak klub by měl mít velice solidní šanci z této party něco dostat. Navíc je újma pro klub daleko vyšší než 20 tisíc EUR a to na jménu Slavia. Nemo díky, doufejme, že pan Tvrdík tomu bude chtít udělat přítrž a lidé se začnou chovat slušně a dle pravidel. To snad není tak moc těžké. Ale výchovná ťafka od klubu v podobě soudu s výtržníky bude třeba, odnesou ji ale vinní a usvědčení lidé, nikoli neviňátka. Když člověk vidí třeba fans amerického fotbalu v USA, jak si užívají už jen to, že u toho mohou být, tak tohle fakt nechápu.

        • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

          sicilianbrno     před 6 lety 01.11.2018 22:37 |  
          2 0

          Víš kolik jedinců co je a bylo zadržených na čekých stadionech při bitkách s pořadateli a polici svým chováním zapřičinilo finančni ujmu klubu? Tam 50 tisich pokuta pro klub, tam 100 tisic atd...a zaplatil to snad někdy nějaký bezmozek? Já o žádném připadně nevím. Dokud se nezmění legislativa, nebudou povoleny snimi rychlé procesy a odsouzení, tak se nic nezmění, jen se o tom bude nahlas kecat a vypouštět silná slova...

      • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

        Ondráš     před 6 lety 01.11.2018 15:28 |  
        21 1

        Nazývejme věci pravými jmény..v tomto případě je tedy nazývejme čuráky, nikoliv idioty.

        • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.11.2018 15:34 |  
          5 1

          Ale zase to nepřehánějme ať se nám to nezvrhne.... máme spoustu nehanlivých výrazů... bezmozek, ošklivé káčátko a tak podobně ... kreativitu do toho diskutování...

          • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

            Ondráš     před 6 lety 01.11.2018 15:39 |  
            13 0

            Tak fajn..jsou to ošklivá, velice ošklivá kačátka!

      • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

        Oberyn_7     před 6 lety 01.11.2018 15:31 |  
        3 0

        Sicilianbrno děkuji a já chápu, že to bude obrovsky složité, ale podle mého to stojí za tu práci. Pokud by se z těch jednotek dotyčných stal příklad jak se prostě nemůže fanoušek Slavie chovat na stadionech atd, tak věřím, že by to nějakou část lidí odradilo od toho takové věci páchat.

        Rozumím, že ne všechny, ale pokud se to znovu nechá být tak tam budou ti stejní lidé a bude se to opakovat či spíše stupňovat a věřím, že takové chování vadí vážně valné většině fandů. Pokud vedení nezakročí, tak budu vážně zklamaný.

      • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

        kalex     před 6 lety 01.11.2018 16:38 |  
        4 1

        Proč bys jim to nemohl zatrhnout? Stadion je soukré firmy a když tam dotyčného chtít nebudou, dotyčný š tím nic neudělá. Když tě bude u tebe doma srát tchýně, tak ji taky vyrazíš a příště má stopku.

        • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

          sicilianbrno     před 6 lety 01.11.2018 22:30 |  
          1 0

          Přesně si to řekl, stadion je soukromé firmy a mužeš mě vysvětlit, jak zajistiš, aby se ti dotyční nedostali na stadion? To budeš po každém z 15 tisiců lidi chtit občanky? (už vidim tu ochotu ostatnich ji ukazovat)...Nebo je slušně poprosíš, aby v momentě výkopu se dostavili na policejni stanici?? To by mě fakt zajimalo...

    • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.11.2018 15:19 |  
      10 0

      Já myslím, že tohle na žlutou nebylo.... leda bys jí nějak sám vyžadoval - třeba aby sis trest za čtyři žluté odestál před derby... ;-)

      • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

        Oberyn_7     před 6 lety 01.11.2018 15:25 |  
        0 0

        Upřímně tam v prvním znění mého příspěvku nebylo idioti, ale poslední větu už jsem nemazal. ;) V pořádku, žlutou kartu nevyžaduji jen bych jí akceptoval.

        • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.11.2018 15:32 |  
          5 3

          V pravidlech máme, že žlité karty dáváme za neslušná slova a primárně to bereme tak, aby se nám diskutéři mezi sebou nezačali urážet, ale diskutovali v určitých mezích...

          Samozřejmě nechceme, aby se nám to tady začalo hemžit různými "výrazy z prezidentské kanceláře", ale v případě spravedlivého rozhořčení, neadresované jinému diskutujícímu za oponentní názor, můžeme přimhouřit oko - zvláště v případě, pokud se nejedná o recidivu... :-)

          • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

            knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 16:30 |  
            2 2

            Nedělej Bosáka, ty plantážníku :)

          • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

            kalex     před 6 lety 01.11.2018 16:32 |  
            4 0

            Člověk se někdy musí ale hodně držet, aby nevypustil hodně peprný výraz, protože se tu najdou jedinci, kteří vyplivnou takové moudra a ještě se jich i pod tíhou protiargumentů ostatních drží jak hovno palice.
            K tomu zákazu: je mi moc líto těch, co už měli lupeny, ubytování atd a kvůli pár magorům to teď prostě risknou, aniž by věděli, jestli se dostanou na zápas. Je mi to blbé napsat, ale jestli se nějaký imbecil snížil k tomu, aby hajloval, dostal se tak na úroveň poloopice, čili sparťana.

    • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

      Jachym     před 6 lety 01.11.2018 15:28 |  
      14 7

      Tady neřádí rasistický cenzor Banga jako na iDěsu, takže bez obav…:-) Já naopak tvá slova rozhořčení jakožto rovněž očitý svědek z Kodaně plně sdílím. Je nás hodně, kterým vadí, jak to v kotli čím dál více černá (a tím v žádném případě nemyslím barvu pleti) na úkor tradičních barev SKS...

      • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

        Oberyn_7     před 6 lety 01.11.2018 15:40 |  
        12 2

        Děkuji Jáchyme za podporu, já bych pouze upravil barvu. ;) Nechci označovat celou TS, ale část z ní spíše "politicky" hnědne, což je v absolutním rozporu k čemu se Slavia hlásí a na jakých principech byla založena.

        • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

          hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 18:13 |  
          0 0

          trefa

    • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

      Martin Platil     před 6 lety 02.11.2018 12:19 |  
      1 0

      Jenom si nejsem jistý, jestli nazývání těch individuí idioty neuráží idioty.

    • Re: Kdy už to vezme vedení do vlastní rukou?

      honza304     před 6 lety 02.11.2018 13:40 |  
      0 0

      Já se k tomu připojuju, napsals to moc hezky. Jen mi vadí ty pravopisné chyby, snižuje to vážnost situace. Omlouvám se.

  3. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    mireksl     před 6 lety 01.11.2018 15:10 |  
    10 1

    Tak teď si může TS omotat podpůrným transparentem televizi na které budou sledovat zápas.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      sicilianbrno     před 6 lety 01.11.2018 15:20 |  
      6 1

      Však to se neboj, že tam zase bude : "Nemo a spol, nevadí, že nám děláte jen ostudu a zkurvili ste nám výjezd do Francie, jsme stejně s vámi"... :-/

  4. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    o-cab     před 6 lety 01.11.2018 15:17 |  
    13 1

    smrt temto zkurvenym opicim

  5. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Pepino44     před 6 lety 01.11.2018 15:22 |  
    15 1

    " Chlapci - děkujem ". Příště jim zase vyvěste transparent.

  6. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    carevitchando     před 6 lety 01.11.2018 15:30 |  
    6 0

    Do Francie jsem se nechystal, ale chápu nasranost těch, kteří ano. Nemám tyto kolektivní tresty v oblibě, kvůli pár (doufám, že pár) debilům pykají všichni. A obávám se, že toto je jen předzvěst dalších trestů, včetně zavřeného stadionu pro domácí zápas(y). Co ale nechápu vůbec, jak píše níže Jachym, že za pokřik UEFA mafia je větší trest, než za hajlování...

  7. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 15:31 |  
    40 4

    Kdyz to nase vedeni nechalo dojit do takovehle ostudy a ponizeni,ocekavam,ze se k tomu ted postavi celem a zacne potirat a vystupovat proti skupinkam idiotu v cernym,nackum a jinym blbum,kteri si mysli,ze se bez nich fandeni neobejde. Obejde se bez vas nackove,obejde.. Nikomu na stadionu nebudete chybet. Pripada mi to,jako v tom prislovi podej certovi prst a utrhne ti ruku. Tak dlouho nase vedeni toleruje nesmyslne hazeni dymovnicema,ostudy na vyjezdech,hazeni delobuchu po vlastnich hracich,az se stane takovahle ostuda. Nekolik set lidi ma kvuli nekolika dementum zkazeny vyjezd,nasi hraci se budou muset obejit bez podpory fanousku a to v,troufam si tvrdit,rozhodujicim zapase o postup. Apeluju na vedeni,aby se jasne a verejne vymezilo proti skupinkam nacku,napr. hailujici Maisner gang,kteri delaji ostudu nejen Slavii,ale ve finale i celemu ceskemu fotbalu. Fotbal se hraje pro lidi,Cinane utratili spousty penez,vsichni ve Slavii odevzdali spousty prace a pak to zkazi nekolik desitek pablbu. TS nema momentalne rozumne vedeni,ridi to tam nejaky cucaci bez spetky rozumu,nechovaj se jako chlapi,nybrz jako zbabela hovada,jejich prohlaseni vzdy stoji na tom my nic,my za to nemuzem.. Chvastat se tim,jak skvela je TS,to by jim slo,ale kdyz je nejaky problem,nedokazou ho vyresit,zbabele davaji ruce pryc..

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      kobo (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 15:53 |  
      15 4

      Se vším s tebou souhlasím, nejenom já ale i naprostá většina fanoušků, s kterými se o tom bavím. Vypadá to, že vedení Slavie nemá vůli situaci řešit, před vším strká hlavu do písku. Začíná to "zákazem" kouření na stadionu, který nikdo dlouhodobě neřeší. Přitom řešení je velmi jednoduché: stačí vyvést pár kuřáků ven a příští zápas si nikdo nedovolí zapálit. To samé aplikovat při jiných porušeních návštevního řádu.
      TS se nejenom vymlouvá, ale i aktivně zapojuje na obranu provinivších, např. při posledním utkání transparenty na podporu Nema & spol nedržel jeden člověk...

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        SirCohen     před 6 lety 01.11.2018 16:08 |  
        14 1

        S transparenty apod. na severní tribuně se to má tak - jsi tam, dojde to až k tobě, tak držíš. A když stojíš za tím, tak ani nemáš šanci se dozvědět co vlastně držíš. Ale úlet to byl pořádnej.

        • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

          kobo (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 16:14 |  
          7 0

          To mi je jasné, ale to není rozhodně poprvé, kdy byly na TS transparenty proti zájmům Slavii, viz. transparenty proti čínským majitelům, Tvrdíkovi atd.

          • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

            carevitchando     před 6 lety 01.11.2018 16:23 |  
            5 1

            Tak ono to asi není jen o transparentech, tuším někdy na jaře se řešilo, že na TS někomu namlátili jen proto, že nechtěl skandovat něco, s čím nesouhlasil. Obecně platí, že anonymita davu některým rádobyhrdinům zvětšuje sebevědomí. Zrovna tak si nemyslím, že na TS chodí jen samí vymaštěnci, znám a vím o super borcích, pro které je Slavia nejvíc, ale vadí mi, že se nad některými záležitostmi přivírají oči.

          • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

            cepin     před 6 lety 01.11.2018 16:32 |  
            1 16

            jj, komunismus si rozvracet nedáme!!!

            • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

              knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 16:46 |  
              13 0

              Souhlas! Raději Řebíčka nebo Sisáka, to byli ty správný majitelé, kurva! Co ňáký Číňani nebo Tvrdík?!? Co tyhle dokázali? Radši zpátky do sraček než takle potlačovat svobodu slova, to byste jako fakt chtěli, jo?!? A vůbec, byli jste v Tallinu?

              • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

                cepin     před 6 lety 01.11.2018 16:51 |  
                1 16

                určitě tam Sověti byli. Byl to tam taky pěknej masakr. Tak, jak to maj komunisti (jedno jestli stalinovci, anebo tvrdíkovci) rádi

                • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

                  kalex     před 6 lety 01.11.2018 18:13 |  
                  3 0

                  Snad to není rumunská provokace.

  8. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    FiL44     před 6 lety 01.11.2018 15:39 |  
    6 0

    Tak my už máme vše zařízené bez pojištění, takže letenky i ubytko by nám propadlo a to vůbec nemluvím o třech dnech dovolené. Tak to risknem a jedem. Lupeny jsem koupil online do sektoru 57 za 1O EURO jeden. Člověk ani nemusí umět francouzsky . Holt to bude bez fandění a aspoň mě tam nikdo nezleje pivem.

  9. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Snivec     před 6 lety 01.11.2018 15:53 |  
    19 4

    heslo "spolu jsme silnejsi" dostava nejakou dobu pekne na pr.el. Chodim na vychodni tribunu a musim rici, ze lidi z meho okoli jsou na TS dost nastvani. Jen tak dal a bude to na tribunach pekne roze.rany. Prijde mi, ze pro nektere lidi je vlastní "skupina" nebo TS vice nez Slavia. Lidi kteri roztahli transparent "Nemo a spol ....." a zacali u toho rvat A.C.A.B. to asi nechopili doted.

  10. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Juventus turin     před 6 lety 01.11.2018 16:01 |  
    10 1

    Škoda, že se mezi super fanoušky vždy najdou nějací idioti. Souhlasím s panem Tvrdíkem. Pro takové rádo by fanoušky, zákaz vstupu na stadion. Záznamů z televizních kamer je dost. Pokazili celkový dojem celé Slavie a to se musí potrestat.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      kobo (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 16:09 |  
      11 1

      Nejenom že kazí jméno Slavie, ale dělají ostudu celé ČR v zahraničí.

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        cepin     před 6 lety 01.11.2018 16:30 |  
        3 14

        Já myslím, že dělají ostudu celé Zemi ve vesmíru

        • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

          Ondráš     před 6 lety 01.11.2018 16:47 |  
          11 0

          Co Nemo, pořád se hledá??

          • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

            cepin     před 6 lety 01.11.2018 16:52 |  
            1 18

            Hraje playstation. Ale ne za Hušbauera, ten je totiž ve spartě

            • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

              koudys2 (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 17:46 |  
              8 1

              Jednou snad dospěješ ..

              • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

                VanDel     před 6 lety 02.11.2018 07:21 |  
                2 1

                V tomhle pripade bych si nedelal nejake marne iluze...

  11. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    rak (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 16:40 |  
    7 0

    Špatné je, že možná právě v Bordeaux budeme tu podporu dost potřebovat, abychom něco uhráli. Skoro vše už sem bylo napsáno. Myslím, že i tím, že máme teď dobrou pozici, návštěvy jsou slušné, tak tam přichází i více partiček, kterým o fotbal a vůbec už o Slávii nejde. Nemyslím si, že je pro TS jednoduché se jich zbavit, ale nějaký postoj k těmto blbům by vyjádřen měl být.
    A nebo je to tak, jak jsem četl teď už nevím v které diskusi před pár dny? Tedy, že tam nějaký návštěvník pronesl, aby ty nácky vyhodili a dostalo se mu odpovědi, že by bylo po fandění. Tomu se mně tedy ale nechce věřit. To by byla dost hrůza.
    V pondělí zřejmě většina lidí ten transparent s Nemem úplně nepochopila, protože správnou reakcí na něj by byl jedině pískot. I když konkrétní případ neznám, jestli se k tomu někdo spíše nepřipletl omylem. Nicméně se to dá asi chápat jako symbol těch bezmozků, kteří jsou možná ještě zavřeni a myslím, že většině tady jich není ani trochu líto.

  12. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Honza_K1 (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 16:52 |  
    21 0

    Budou zase petice jednotlivých skupin? :/ V situaci v jaké jsme jak v Evropě, tak v lize, dávat jakoukoli záminku pro naše potrestání, tomu říkám opravdu stupidita. A hajlovat na tribuně týmu, jehož hráči tmavě pleti převyšují zbytek ligy o parník, tak to už je s ohledem k naší historii vyloženě demence.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      Ondráš     před 6 lety 01.11.2018 16:58 |  
      18 1

      Oni z toho časem vyrostou..odhodí kabelky, začnou se holit, najdou si děvče, někteří možná i zaměstnání..ale kdo má tak strašně dlouho čekat? Navíc dorůstají pořád noví bojovníci za vyšší rasový princip.

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        pipe1980     před 6 lety 01.11.2018 17:05 |  
        6 2

        noooo, já bych to až tak docela nezlečhoval, ono se tyhle dementi rychle nabalujou a pak se jich blbě zbavilo, a že z toho vyrostou nemusí bejt až tak pravda, starý tvedý jádro ultras ze strahova, pamětníci vědí, se rozpadlo až když jich většinu zavřeli

        • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

          slaviator     před 6 lety 01.11.2018 20:15 |  
          2 1

          Zavřeli je za to že neuměli guláš?

          • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

            pipe1980     před 6 lety 01.11.2018 23:33 |  
            2 8

            jééé, to jsem se nasmál, ted jsi ostrovtipem skoro dorovnal wůlfstana

            • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 08:51 |  
              4 1

              Proč si mě bereš bezdůvodně do své gulášem upatlané huby, pipičko?

  13. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    mis3     před 6 lety 01.11.2018 17:03 |  
    32 0

    Bohužel situace není dobrá, když na TS místo reflexe sitaci vyvěsí baner na podporu těch zadržených v Kodani.

  14. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    gazza     před 6 lety 01.11.2018 19:49 |  
    15 2

    Cerna ,zakuklenci a vylizanci nemaji se Slavii nic spolecneho !Doufam ,ze Tvrdik dodrzi sveho slova a budou tvrde postihy !Tohle nejsou Slavisti !

  15. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Silgar (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 20:38 |  
    16 1

    Celej flastr ať napálí těm dementům co je zamkli v Kodani a nekompromisně doživotní zákaz na stadion a pokud je někdo lituje a souhlasí s jejich aktivitami ať jim na to přispějou a prosím vás vyserte se na Slavii a nedělejte nám ostudu bez vás to bude lepší ,ale co mne nasralo nejvíc je že jsou mezi náma náckové kteří hajlujou a hlásí se k našim barvám.Jsem z těhle kryplů tak znechucenej a nasranej že to neni ani možný.

  16. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Ragnarok     před 6 lety 01.11.2018 20:47 |  
    25 2

    Děláš něco, co se nesmí. Poneseš následky. Hotovo. A že je ještě někdo obhajuje a fandí jim je nepochopitelné. Hlavně ať si zase tato skupinka zakřičí UEFA Mafia, východ vás zase vypíská vy šašci. Klub má na vstupném většinu peněz východu, Tribuna Sever je z velké části skupina fajn lidí a výborných fanoušků, tak ukažte samoregulační mechanismy a ty, co kazí všem slávistům pověz vymeťte ze stadionu, vyžeňte je. Pokud máte rádi Slavii a její fotbal, tak ostrakizace podobných lidí je jedinou rozumnou variantou. Pokud chodíte na fotbal kvůli dělání bordelu, doporučuji Letnou, Ďolíček, Duklu, kde na to budete mít i hodně místa. A nezapomeňte se doma pochlubit mámě, až vám vynadá, že jste nevyluxovali a nevynesli koš.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.11.2018 20:59 |  
      8 0

      myslíš, že ti, ke kterým ses obrátil, rozumí třeba takovému slovu "ostrakizace"? hádám, že tady házíš perly swiním...

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      president     před 6 lety 01.11.2018 22:37 |  
      24 0

      Víš, není to tak jednoduché.....V Kodani jsem byl a viděl co viděl....Hezky se tu napíše vymeťte je ze stadionu, ale kdo z nás normálních lidí do toho půjde? Kdyby to bylo tak lehké a fungovala prostá matematika, vyřešilo by se to už v Kodani - prostě těch normálních 1200 lidí by si řeklo "ušlapem je" a byl by klid.....Jenže tech pár idiotů je relativně organizovaných, což o zbytkové naprosté většině říct nedá a pak to dopadne přesně takhle - pár lidí se ozve,dostane do držky, ostatní se zaleknou a dál mlčí....a kdyz jich je náhodou trošku víc, tak si je nafotí a zbijou je třeba na dalším zápase, jako v pondělí mé velmi dobré kámoše, které si ještě navíc s někým spletli......To bys musel předem domluvit třeba 100 lidí, kteří by byli připraveni do toho jít každý zápas - unreal! a navíc to smrdí organizováním násilného činu, tudíž pěkných pár let za katrem.... Řešení je fakt velmi těžké a v nedohlednu - navíc pokud oni sami teď mají strach o svou pozici a budou se jí snažit prosadit ať to stojí co to stojí. A dementní náckové to neumí jinak než násilím a rozséváním strachu.....A díky anonymitě davu to bude velice těžké i pro vedení...Je to smutné, neuvěčitelně mě to sere. když se nějaké vymítání dá dohromady, jdu do toho, ale aby to ve finále nebylo ještě horší chování se spatnými následky, i když s nepochybně spravedlivým a čistým úmyslem.

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        smely (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 10:26 |  
        7 1

        uz sem to psal, tady musi jasne zakrocit vedeni...

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      mudrc     před 6 lety 02.11.2018 06:26 |  
      4 3

      Taky chodím na východ, ale tyhle chytrácký rady, jako vymeťte je ze stadionu, vy, vy, vy, jsou k smíchu. Jsme tam všichni slávisti, takže přilož ruku k dílu a zapoj se do vymetání, my, my, my!

  17. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Obr     před 6 lety 01.11.2018 22:25 |  
    13 1

    A ja si vzdycky blahove myslel, ze Slavii nefandi kkti, jako jsou ti vylizanci z Letny....Bohuzel uz to delsi dobu neplati.

  18. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    dědeček11     před 6 lety 01.11.2018 23:25 |  
    56 1

    Zážitek z Kodaně mě donutil se příhlásit. Kdo jsem- Slávista , jsem asi jeden z nejstarších pernamentkářů na TS, mám 3 děti - dnes cca 40 cátníci a 8 vnoučat - všichni máme permice na TS . Naše dvě vlajky - dle sdělení ved. Slávie jsou asi nejstarší na TS /Slávia GIRLS a SLAVIA ve tvaru Lonsdale/ byly už na starém Edenu, byly s námi i na Jihu na Strahově a jsou od začátku na novém Edenu. Bohužel v poslední době se mi dění na TS přestává líbit, po odchodu Strašáka mám dojem, že vedení TS pomalu přebírá méně inteligentní skupina, které nejde ani tak moc o Slávii. Nevím o co jde lidem , kteří hodí dýmovnici na TS , takže asi 2 min. vidím houno a nemůžu dýchat a chlapec od mikrofonu - místo aby řekl jděte s tím někam, tak mě vyzývá ke řvaní Ať žije Slávie apod. Nejsem proti pyreu, ale smysluplnému. Hodit dýmovnici, dělobuch nebo kelímek s pivem / v leším případě na hrací plochu - v horším pár řad pod sebe/ umí každý blb.
    A teď ke KODANI - první co mě zarazilo, když jsem někde četl - Slávisti , do Kodaně všichni v černém , tak jsem přemýšlel, kdo že to v té Kodani vlastně hraje?
    Byl jsem tam s dcerou, její kamarádkou a její 9.let. dcerou /tedy aktivními pernamentkářiTS/
    - letadlo - super - 90% Slávisti
    - Kodaň - super - hospoda pro Slávisty se slevou
    -pochod - dobrý - ve předu černí? a megafon=Sparta zajebaná je - proč v Kodani? - od středu dozadu - Ať žije Slávie - to byli lidi - světe div se - v červenobílém. Tento pochod cca 900 Slávistů doprovázelo cca 20 dopraváků / lidé si nás fotili , policajti půjčovali čepice k focení - rozdávali česky psané letáky - Kodaňská policie vítá fans Slávia Praha, doufáme,že budete mít příjemný pobyt a uvidíte férový zápas.
    - Stadion - vstup - ochranka při prohlídce = hezký den - přeji hezký zápas / pro černé bohužel to říkali anglicky/- mimochodem ochranka byli buď starší pánové nebo snad študáci - rozhodně žádní bouchači, kteří si musí něco dokazovat - jako u nás. Jsem kuřák /cigaret/jšel jsem se tedy zeptat ochranky kde je tady smoking area - odpověď - pane tady v zázemí prosím ne , ale přeci můžete kouřit normálně v ochozech .
    Jediné co můžu Dánům vyčíst je občerstvení , v sektoru bylo stánků až moc - pro hosty spec. nabídka 6x0,75 l Karsbergu za zvyhodněnou cenu ˇ= neumíte chlastat jako Dánové -chudáci černí ´= Děkovačka !!!!!!!!!!!
    P.S. Na Dukle jsem bohužel nebyl, ale jestli tam byl transparent na podporu ožralých debilů, tak je na TS něco historicky něco opravdu špatně. Kdybych tam byl asi bych tam vlétl a dědeček by dostal od dnešních Slávistů z TS , jak je v poslední době zvykem přes dršku.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      mudrc     před 6 lety 02.11.2018 06:20 |  
      13 1

      Máš můj obdiv dědečku! Věřím, že se situace na stadionu uklidní a všichni budeme zase spokojení a pyšní.

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        obiwan     před 6 lety 02.11.2018 10:17 |  
        7 1

        Já nevěřím tomu, že by se situace sama od sebe uklidnila...dokud tam budou ti černí dutohlavove, tak určitě ne. TS sama s tím nic neudělá a my ostatní uz vůbec ne...:-(

        • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

          Jachym     před 6 lety 02.11.2018 11:16 |  
          7 2

          Bohužel to je naprosto přirozené. Mluvíme rádi v souvislosti s Plzní o fanoušcích úspěchu. Ale je logické, že úspěch (zdaleka nejen ve sportu) na sebe nabaluje lidi, kteří se chtějí svézt a tohoto úspěchu pro sebe využít nebo zneužít. Protože Sparta byla dominantní od druhé poloviny 80. let, nejvíce se "fanouškovská" pakáž zkoncentrovala tam. Nicméně už jsme učinili velké pokroky v dohánění. Tyto nové "fanoušky" nepřivádí ke Slavii nějaké tradice řečnického spolku a hodnoty fair-play, ale zejména možnost se realizovat způsobem, jaký je jejich přirozenosti nejbližší. Ostatně mezi černě oděnými chuligány Sparty a Slavie a jejich projevy není příliš velký rozdíl.

          • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

            SirCohen     před 6 lety 02.11.2018 12:20 |  
            2 4

            Mě taky nepřivedly ke Slavii tradice řečnického spolku (o tom jsem na začátku neměl ani tušení) a hodnoty fair-play (ty očekávám tak nějak obecně), ale možnost realizovat se, jek mi je nejbližší. A za pakáž se rozhodně nepovažuju.

            • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

              Jachym     před 6 lety 02.11.2018 12:40 |  
              2 0

              Samozřejmě, motivace k fandění Slavii mohou být nejrůznější s tím, že jedna není lepší než druhá. Ale je vlastní realizace a "realizace". Některá je Slavii velmi prospěšná, jiná méně a některá jí vysloveně škodí, ať už na reputaci nebo finančně. Pokud to předtím nebylo, tak teď je to myslím velmi pochopitelné a není třeba být dále vztahovačný.

              • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

                SirCohen     před 6 lety 02.11.2018 12:58 |  
                2 5

                Já nejsem vztahovačný, jen chci poukázat na to zjednodušené černobílé vidění současného dění, co se tu teď ve velké míře objevuje.

                • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

                  obiwan     před 6 lety 02.11.2018 18:14 |  
                  3 0

                  Obsahem sdělení nebylo to, že je někdo lepší a horší fanoušek...lépe řečeno, o to vůbec nejde. Hlavní je, že ti dutohlavové, tam nechodí kvůli Slávii, byť se tím zaklínají - všichni vidíme, že ji jen a jen škodí. Oni si tam jdou něco dokazovat a bouchnout si (vím, zjednodušené vidění). To z nich ale fanoušky nedělá...

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 13:20 |  
      4 0

      Podepisuji dědečku. V Kodani jsem osobně nebyl, ale od několika přímých účastníků jsem slyšel popis událostí a všichni se shodují, že tak pohodové policajty a pořadatele už dlouho nezažili (že proti policajtům a securitkám v ČR nebetyčný rozdíl). Pak je neskutečná ostuda, jak to dopadlo. A jestli to pak už policajti po několikerých provokacích od ožralých Slávistů brali občas hlava nehlava na tom nic nemění. Řvát potom ve spojení se zápasem v Kodani ACAB je minimálně trapné (a teď neřeším to samotné ACAB - přiznejme si, že v Čechách často není tak úplně mimo mísu...). Teď je každopádně důležité, aby dal klub jasně najevo, co je únosné a co už se prostě tolerovat nebude. Nějaké prohlášení, komunikační kampaň, vyjádření vedení i hráčů a následně prostě i represe v zákazech vstupu do Edenu. Myslím, že klub má s "vedením" TS dobré i neoficiální vztahy a komunikují spolu neveřejně, tak tam je potřeba taky hodně zatlačit. Ale hlavně to veřejné vyjádření, že tohle už opravdu Slavia nechce by mělo být od klubu důrazné a jednoznačné.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      honza304     před 6 lety 02.11.2018 13:36 |  
      3 0

      Dobřes to napsal. nesouhlasím s černou Slávií, jsme červenobílí.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      o5aradecek     před 6 lety 02.11.2018 21:02 |  
      0 1

      49-0 jsem tady ještě neviděl. A máte padesátý like, dědečku, za tento krásný komentář!

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        travel (přítel SN)     před 6 lety 03.11.2018 00:28 |  
        0 0

        Oberyn má 73

  19. Výlet do Bordeaux

    LadaJel     před 6 lety 02.11.2018 09:35 |  
    5 0

    I já se přidávám k zástupu těch, kteří mají už koupené letenky, hotel, i vstupenku přes klub. Včerejší zpráva mě naštvala, ale dnes jsem už s chladnější hlavou koupil nové lístky přes https://billetterie.girondins.com , sektor H1. "Náhradnímu organizovanému řešení" nákupu lístků do sektoru 58 se raději pro jistotu vyhnu. Letíme ve středu 28. 11. v 6:40 z Prahy a přes Brusel. Zpátky v pátek 30. 11. ve 14:35 z Bordeaux znovu přes Brusel, stejnou cestou. Tak třeba se s někým potkáme. Ať žije Slavie!

    • Re: Výlet do Bordeaux

      Horacio11     před 6 lety 02.11.2018 11:42 |  
      0 0

      Ahoj, můžu se zeptat s jakou spolecností to je a na kolik to vyšlo pro jednu osobu?

      • Re: Výlet do Bordeaux

        LadaJel     před 6 lety 02.11.2018 11:57 |  
        0 0

        Letenky jsme kupovali cca před měsícem, na osobu cca 4.300,- . Je to s Brussels Airlines. Teď jsou ceny i nabídka jiná. Přes www.skyscanner.cz mi přijde nejrozumnější cestu tam co máme my PRG-BRU-BOR ve středu ráno a zpět přímý let s Volotea v 6:55 z Bordeaux (9:15 v Praze). Tam je dnes celková cena za letenek za 6.075,-

        • Re: Výlet do Bordeaux

          Horacio11     před 6 lety 02.11.2018 12:37 |  
          0 0

          Díky za info

          • Re: Výlet do Bordeaux

            FiL44     před 6 lety 02.11.2018 14:23 |  
            0 0

            Zkuste tenhle vyhledávač.: https://www.momondo.cz Nás přišla letenka na nějakých 2800,- pře dvěma týdny. Akorát bacha na Ryanair a dokupování zavazadel. Může se to prodražit

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      SirCohen     před 6 lety 02.11.2018 10:02 |  
      0 0

      Udělit je jedna věc, vymáhat pak druhá. V případě trestného činu je to asi jednoduchý, ale jinak?

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 03.11.2018 14:45 |  
      0 0

      Myslim,ze u nas k takovemu kroku chybi opora v zakone a proces vstupu na stadion. Ve chvili,kdy se zavede vstup na biometricke udaje,jak to uz dnes funguje treba na nekterych stavenistich,bylo by po problemu. Oblicejovy skenner neni dnes uz nic draheho,skenovani obliceje je zalezitost na cca 5 vterin,zazil jsem to na stavbe v Holesovicich,meli k tomu i nahodny test na alkohol v jednom pristroji,jeden kus skeneru s alkotesterem vyjde na cca 10 tisic. Ale ten alkotester bych tedy vynechal:) Skener by mohl fungovat jen pro nevpousteni vybranych jedincu,nikoliv jako vstupenka,a to z duvodu velkeho zdrzeni pri nakupu listku pro napriklad cizince nebo nepermanentkare.

  20. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    benny231     před 6 lety 02.11.2018 11:08 |  
    3 3

    Nechci se zastávat UEFY, je to ještě větší dobytek, než ty z Kodaně, ale ještě že trest je na venkovní hřiště, když byl prohřešek venku.
    Kdyby, kvůli hajlování uzavřeli Eden, mohli by hodně zesrabit slušně rozehranou skupinu.
    Je mi líto lidí, kteří tam pojedou, fandění mimo sektor, kdy se musí brát ohled na to, aby člověk zbytečně neprovokoval, je o menším , než polovičním zážitku.
    Celkově si ale myslím, že v okamžiku, kdy mají viníky za katrem, je kolektivní trest špatný...

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 12:23 |  
      11 1

      Nebylo by lepší místo brečení o UEFĚ zaměřit se na to, že stačí nechovat se jak opice s IQ 20 po lobotomii = nehajlovat a nedělat bordel?

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        brugy     před 6 lety 02.11.2018 12:46 |  
        4 1

        To se ale nestane, ultras si to vyresi vysvetlenim, ze by se to nemelo opakovat, ale za Kodan “muzou za to normalove kteri hazeli pivo a UEFA je na nas zla, protoze nas tam nechce a je to mafie”. Mne nevadi na stadione skoro nic, ani treba dymovnice ani kdyz primitiv vedle mne a syna v kuse nadava, jsem mu vysvetlil, ze sprosty slova se smej rikat jenom nafotbale, ale hajlovani, rasisticka hesla a nasili na stadion nepatri, tedy aspon ne na Slavii!

        • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

          brugy     před 6 lety 02.11.2018 12:58 |  
          0 1

          A umyslne volim “ultras”, od “hools” zadnou sebereflexi cekat nelze.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      Márty     před 6 lety 02.11.2018 13:37 |  
      9 0

      Neříkám, že se projevy extremismus na fotbale neobjevují ani je nijak neobhajuju, ale UEFA nám sektor v Bordeaux kvůli žádnému hajlování nezavřela, lze i snadno dohledat, že důvodem byly výtržnosti uvnitř sektoru, které však neměly žádný politický podtext. Navíc v Kodani se zapojilo do potyček plno lidí, kteří s žádným extremismem podle mě určitě nemají nic společného. Píšu to jen proto, že mi přijde, že tam byl problém daleko složitější a nejde prostě jen říct, že to bylo pár chuligánů, co hajlovali a pak bili normální fanoušky a všichni ostatní za nic nemůžou. Bohužel už na pochodu plno lidí i v dresech sks (nikoliv v černých bundách) opilostí padalo, měli mezi sebou konflikty nebo kradlo v obchodech. Myslím, že určitou sebereflexi by za tímto výjezdem mělo udělat několik stovek fanoušků.

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        brugy     před 6 lety 02.11.2018 14:01 |  
        1 1

        Pravda, potrestat by se mel kazdej primitiv, kterej neni schopen regulovat sve chovani, napada ostatni, hazi bordel na hriste a po lidech, rve rasisticke nadavky, hajluje a to bez ohledu na barvu jeho pleti, vyznani ci politicke nazory a to nejen po pruseru ala Kodan.

  21. jednoduche reseni

    p!erreCORE     před 6 lety 02.11.2018 11:26 |  
    3 1

    dost lidi tady rika,ze nezna zpusob,jak to vyresit a zamezit tomu. podle mne je ti jednoduche,udelat to jako v anglii,minutovy soud na stadionu a dozivotni utrum s hlasenim na straznici.. staci jen trocha vule zhora..

    • Re: jednoduche reseni

      japhy     před 6 lety 02.11.2018 13:05 |  
      3 0

      Soudce na stadionu už jsme tu taky před pár lety měli.

  22. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Horacio11     před 6 lety 02.11.2018 11:29 |  
    3 5

    Ono by možná stačilo, aby jednou zavřeli TS na domácí utkání. Třeba by se pak ostatní spojili proti jedné problémové skupince.

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      brugy     před 6 lety 02.11.2018 13:03 |  
      4 2

      To neni realne,l, stacilo by mi nejake prohlaseni jasne odsuzujici hajlovani, rasismus a nasili na stadionu, na FB ma TS dost sledujicich. O zbytek se musi postarat klub a doufam, ze postara, ze nezustane jen u pokryteckych prohlasenich ala spartanskeho vedeni bez skutku.

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        smely (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 14:30 |  
        12 2

        Trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale navrhuji, abychom šli tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou letákovou kampaní, a zatímco se z ní budou sbírat, nasadíme cirkusáky, alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty, ano? A pokud to bude málo, lituji, ale přijde čas triček: „Mutanti ven!“, „Vesmírní chameleoni? Ne, děkuji!“ ... a pokud je tohle nevyžene, pak už nevím co…

        • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

          brugy     před 6 lety 02.11.2018 15:34 |  
          0 2

          Presne tak si to predstavuji a pokud by ani toto nepomohlo, navrhuji spustit vystraznou hladovku.

        • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

          obiwan     před 6 lety 02.11.2018 18:27 |  
          4 0

          Zbožňuju červenýho trpaslíka:-))

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      SirCohen     před 6 lety 02.11.2018 13:11 |  
      4 1

      To je teda nápad. Trestat kvůli pár lidem všechny návštěvníky na tribuně. A na dalším zápasu tam budou zas.

      • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

        Horacio11     před 6 lety 02.11.2018 16:56 |  
        0 0

        Nemyslel jsem to tak, aby se potrestali všichni fanoušci. Věřím, že 99% je slušných a nezaslouží si to. Ale bojím se, že k zavření tribuny dojde tak jako tak. Už jsme v podmínce v domácí lize, zápasů je ještě dost a podle toho systému kdy se to sčítá, tak se k problémům nezadržitelně blížíme pokud se bude dělat bordel. A nevěřím, že to ta skupinka vydrží až do konce ligy

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      pipe1980     před 6 lety 02.11.2018 13:26 |  
      1 2

      zavírat kotel je blbost, protože ty lidi z kotle se na stadion normalne dostanou, akorat ze si pujdou na jiny tribuny, takze kotelniky, a s nima i ty dementy ktery jenom delaj bordel rozhodis mezi normaly

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      smely (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 14:22 |  
      7 0

      nesmysl, taky chodim na TS a s tema dole nemam nic vic spolecnyho...taze mam jit podle tebe kam ?

  23. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    puchy     před 6 lety 02.11.2018 12:40 |  
    3 10

    Jsem zvědaví,jak se naši mladí nazihool's popasují s chuligánkou sparty!V neděli mají jedinečnou šanci ukázat,jak se v jejich podání bojuje za Slavii.Ale to by jich muselo být tak 50 na 5 a navíc jsou ideově spříznění...
    Počítám,že ty zmrdi budou maximálně v sešívaném kotli dělat pořádek ve vlastních řadách...

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      Fulham     před 6 lety 02.11.2018 13:36 |  
      6 0

      Trochu přeháňka ne .. ?

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 20:42 |  
      0 2

      Já rozhodně neprudím s pravopisem.

  24. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    honza304     před 6 lety 02.11.2018 13:20 |  
    2 1

    Já si myslím, že v této chvíli je dobré, aby se k tomuto problému vyjádřilo co nejvíce fandů našeho milovaného klubu. Sám se připojuji k slušné většině a žádám potrestání, pokud možno, všech, co se na té ostudě podíleli vč. vymáhání škody a zákazu vstupu na stadiony. Pravda, člověk těžko překousne jasný ofsajd, po kterém je uznán gól, ale že bych muset házet pivo a bordel na hřiště? Po vyhraném zápase to chápu ještě méně. Už vícekrát jsem si všiml, že se část Tribuny sever poměrně dost radikalizuje. Je potřeba rozlišit fanoušky od hovad!

  25. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Nemo     před 6 lety 02.11.2018 13:50 |  
    8 1

    Na slávistické noviny příliš nepíšu, jsem téměř každodením čtenářem více než 10 let, ale asi si budu muset změnit nick. Až do přečtení této diskuze sem neměl ani tušení o někom kdo se pohybuje v kotli a je všeobecně znám pod přezdívkou jako je můj nick zde. Nu což změna je život....

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      brugy     před 6 lety 02.11.2018 14:04 |  
      6 1

      Naopak, napis sem pod timto nickem, ze se omlouvas, ze je ti to hrozne lito a ze uz to nikdy neudelas nebo ze si vlastne Spartan :-D. A pak si ho teprve zmen ;-)

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.11.2018 20:41 |  
      2 2

      A já už myslel, že onen Nemo píše z Kodaňské basy jak je hrdý na to, co udělali. :-))

    • Re: Slavia nesmí do Bordeaux

      Eluin (přítel SN)     před 6 lety 03.11.2018 12:27 |  
      0 0

      Já jsem si říkal... :)

  26. Re: Slavia nesmí do Bordeaux

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 03.11.2018 12:26 |  
    2 0

    Bohužel, je to velká ostuda. Někdo výše píše, že velká část inkriminovaných jedinců z toho v budoucnu vyroste, to je pravda, nicméně latentními nácky bude většina z nich dál. Navíc se stačí jen podívat co za individua se točí okolo MMA (i třeba v zákulisí), většinou jsou to už dospělí "kluci" a v hlavě se jim toho moc nezměnilo.
    Nějak samoregulovat se TS asi jen těžko může, navíc část fandů takové aktivity podporuje, další část to třeba jen tiše toleruje, další je to v podstatě fuk, někoho to může potěšit jen proto, že se "jede proti systému", atd. Jako ideální bych viděl to, kdybychom se jako ostatní fandové vůči těmto věcem rezolutně vyjádřilo. Nevýhodou samozřejmě je, že jako celek nejsme nijak organizovaní, nicméně tu máme Odbor přátel, jehož odbočky se vyjádřit mohou (vím, že mezi nimi je i TS).