Mýlit se je lidské, tentokrát však zápas do puntíku splnil má očekávání. Vzhledem k ofenzivnímu stylu trenéra Csaplára jsem čekal útočně laděný zápas, v němž se při otevřeném způsobu vedení boje zákonitě musí projevit výrazně vyšší kvalita hráčů Slavie. Tak se i stalo. Zápas bavil a i když si nemyslím, že Slavia podala perfektní výkon, tak celkem hladce vyhrála a navíc potěšila fanoušky (kterých pravda mohlo přijít více než necelých 11 tisíc, nicméně peciválové se sami připravili o hezký zážitek a příště se snad chytnou za nos).
Ač na hřišti sešívaní dominovali, tak si paradoxně myslím, že ráz zápasu určila hlavně snaha o fotbalovost od Příbrami. Tento nesympatický klub ("Jardovy prachy"...) v letošním ročníku přeci jen sbírá pozitivní body za předvednou hru. Body do tabulky jim to zatím také nese a pro oko fanouška skýtají zápasy útočně laděných týmů o mnoho více potěchy než tradiční česká okopávaná. Otázkou je, jestli není až sebedestruktivně naivní odehrát část zápasu v Edenu s Antwim na pozici krajního beka, ale nebudu se ušklíbat. Pro Slavii to bylo jenom dobře a liga podobné atraktivní zápasy potřebuje. Góly jsou totiž kořením fotbalu a tady podotknu, že v příbramské síti jich mělo skončit více. Třeba Baluta (mimochodem po skvělé přihrávce Hušbauera) si krásně zaběhl za obranu, jednou nohou si hodil míč na druhou a chladnokrevně skóroval na 2:1. Zkrátka akce jako z učebnice špičkového fotbalu. Tentýž hráč pak o pár minut později ale není schopen vyřešit únik ve dvou na gólmana. V neděli to nevadilo, v důležitých zápasech se ale při takových akcích bude lámat chleba. Já doufám, že je hráči Slavie vyřeší ve stylu "prvního Baluty", přičemž ten "druhý" bude jen výjimkou potvrzující pravidlo, že slávisté branky střílet umí. Protože pokud by neuměli, tak by je to mohlo hodně mrzet. I navzdory výborné hře v poli. A byla by škoda se současným mančaftem nedosáhnout na větší úspěch.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 5 - Jeho výkony jsou v poslední době častým tématem diskusí a světlo do nich nevnese ani zápas s Příbramí. Podíl Koláře na inkasované brance je opět hodně diskutabilní. Samotný gól v naší síti byl souhrou několika menších chyb (Hušbauer propadá při napadání, stejně tak Ngadeu za ním, Kúdela se snaží vystavovat do ofsajdu a pak nestihne zachytit Rezka, Bořil nezachytí Květa...), z mého pohledu ale nese jistou část viny i Kolář, ač se nedá říct, že by to byla nějaká hrubka. Bylo to hodně hraniční a nejsem si úplně jistý, jestli by to stihl, i tak si ale myslím, že Ondřej při vybíhání trochu zaspal. Což je trochu s podivem, protože jindy v zápase vybíhal hodně, i když to nebylo tak třeba (třeba při jedné situaci ve druhé půli si tam s Ngadeuem spíš překáželi, i když to nakonec zvládli). Podle mě měl vyrazit hned. Buď by míč dostihl dřív, nebo by to hostům minimálně znepříjemnil. Rozhodně neměl co ztratit, protože bylo zřejmé, že je velké riziko zakončení do prázdné branky. Což se i stalo. Náročnější zákrok měl Kolář v zápase jeden při střele Květa ze standardky. Na druhou stranu chci ocenit jeho hru nohama. Soupeř tentokrát vysoko napadal a rozehrávka nebyla vůbec snadná, Ondra si s ní ale poradil na jedničku (samozřejmě v měřítku školní stupnice). Dohromady ale opět lehce diskutabilní výkon a pro mě tedy průměrná známka.
Michal Frydrych - 7 - Zápas mu sedl a stálici Coufala tentokrát zastoupil s přehledem. Frydrych neudělal větší chybu směrem dozadu, dopředu byl dostatečně aktivní a navíc si i po pěkné střele připsal branku. Oprávněně tak dostává jasně nadprůměrné hodnocení.
Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - Naší obvyklé opoře v neděli zápas příliš nesedl. Možná na Michaelovi byla vidět únava, o níž hovořil trenér. Nedá se říci, že by Ngadeu hořel, ale směrem dozadu byl na své poměry až nezvykle nejistý. Částečný podíl má na inkasované brance, kdy měl spíše couvat. Střední záložník při napadání propadnout může, ale nemůže to samé hned zopakovat i stoper za ním. Kiks udělal i při druhé velké šanci Příbrami, když v situaci dva na dva podklouzl. Zbytek zápasu zvládl. Významným plusem je i jeho gólová nahrávka při gólu Bořila.
Ondřej Kúdela - 6 - Působil lepším dojmem než Ngadeu a nakonec i oprávněně obdržel reprezentační pozvánku. Menší chybu udělal u inkasované branky, kdy zřejmě chtěl soupeře vystavit do ofsajdu, ale oba krajní beci byli v pohybu k brance. V závěru první půle se naopak jako stoper nezvykle dostal do přečíslení dva na brankáře. Tak vypadá totální fotbal!
Jan Bořil - 7 - Proti Příbrami se mu daří, což se opět potvrdilo, když se výborně dokázal prosadit při rohu. I ve zbytku zápasu hrál dobře a byl při chuti, viz jeho střela, kterou musel Kočí v první půli vyrážet. Při inkasované brance lehce zaváhal, ale je pravda, že zachytit náběh Květa bylo těžké.
Miroslav Stoch - 8 - "No konečně!", chtělo by se zvolat. Stoch po nepříliš dobré formě ze začátku podzimu zase začíná čím dál více připomínat nejlepšího hráče ligy, kterým byl v průběhu letošního jara. Povedly se mu dva poslední zápasy a vydařený týden do třetice završil i s Příbramí. Dobře přenášel hru (mimo jiné i asistence u Frydrychova gólu) a krásnou střelou z úctyhodné vzdálenosti nakonec i skóre uzavřel. Jen tak dál!
Tomáš Souček - 6 - V tomto zápase byli více vidět jiní hráči, i Souček ale odvedl standardně spolehlivý výkon. Jen škoda, že nepřidal nadstavbu v podobě vstřelené branky. Několik šancí na to měl a hlavně ta ve druhé půli, kdy byl ve skluzu sám před brankářem po trefě vyloženě volala. Ale v neděli to za rozhodnutého stavu příliš nevadilo.
Josef Hušbauer - 7 - Odehrál velmi slušný zápas i se zdravotními problémy. Po jeho rohu přišla první branka zápasu, očividně šlo o skvěle zahranou nacvičenou situaci. Nejlepším momentem Hušbauera v zápase i samotného celého večera pak byl vítězný gól Baluty. Skvělý náběh Alexe, precizní oblouček, který měl oči, za obranu od Pepy, a pak ukázkové zakončení. Drobným minusem je, že Hušbauer byl na začátku akce, která vedla ke gólu v naší síti, ale jemu bych to vyčítal ještě nejméně. Nemělo by být katastrofou, když hráči na půlce nevyjde skluz a má za sebou celou srovnanou obranu. Horší sedmička.
Alexandru Baluta - 7 - Nedá se říci, že by vyloženě zářil a byl tahounem týmu, platným hráčem ale zcela jistě už je. Proti Příbrami podal Baluta aktivní výkon. Navzdory svému nižšímu vzrůstu není špatný ani při hlavičkování, což předvedl na začátku zápasu. Jeho krásná trefa na 2:1 pak již byla detailně rozebrána výše. Vedle fantastického zakončení bych vyzdvihl Alexův náběh za obranu do vápna. Těch bych si od něj představoval ještě více. Stinnou stránkou je pokažená přihrávka v situaci dva na brankáře. To by se na této úrovni stávat nemělo. Ve druhé půli ještě jednou nebezpečně pálil, Kočí ale dokázal míč u tyče vyrazit. Horší sedmička.
Jaromír Zmrhal - 6 - Myslím si, že první půli odehrál velice dobře a byl docela dost vidět. Škoda, že si v úvodu nedokázal zpracovat těžkou dalekonosnou přihrávku, po které mohl postupovat trochu ze strany na brankáře. Ve druhé půli už byli výraznější jiní hráči, Zmrhal byl pak logicky střídán, aby šanci dostali jiní a on trochu pošetřil síly před reprezentací.
Jan Matoušek - 6 - Co se týče jeho aktivity, tak jsem velmi spokojen. Neustále v pohybu i dobře napadal. Navíc ukázal, že není ani vůbec špatný s míčem. Druhou stranou mince jsou ale neproměněné šance (a když už se trefil, tak byl předtím Baluta v ofsajdu) a také ne vždy úplně ideální výběr místa. Je vidět, že Honza s pozicí útočníka ještě nemá až takové zkušenosti, takže v tomto směru jsou Tecl nebo Mešanovič lepší.
Peter Olayinka, Muris Mešanovič a Jaroslav Zelený nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (218)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 09.10.2018 16:24 |brankar je nase nejvetsi slabina, protoze mame misto golmana rozehravace. bohuzel pavlenka nebo vaniak to neni a nikdy nebude...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Alanor (admin) před 6 lety 09.10.2018 16:27 |Já bych nevynášel unáhlené závěry. Oproti jaru se zatím Kolář zlepšil a uvidíme, jak to bude dál. Navíc v lize nevidím nikoho lepšího, s výjimkou Nity, což je jedna z mála věcí, která se Spartě povedla.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 09.10.2018 16:33 |nez kupovat prumerneho kolare, tak mohl zustat klidne berkovec, vzdyt az na jeden hloupej zapas v plzni nikdy nezklamal... ale to je jen muj skromnej nazor.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Alanor (admin) před 6 lety 09.10.2018 16:40 |Ani náhodou. Berkovec je kromě jednoho skvělého roku v Bohemce poloviční co Kolář. Navíc nejde o jeden kiks s Plzní, podobné boty dělá dost často a má je i v Karviné.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Tochal (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 16:49 |Tak tohle je hodně mimo. Berkovec se Kolářovi nevyrovná ani v chytání. A kdo nevidí Kolářův v tuhle chvíli až nenahraditelný přínos pro naši hru, ten ho buď vidět nechce, nebo holt na fotbal pořádně koukat neumí.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 09.10.2018 16:54 |a ja bych radsi videl u nas brankare co dokaze chytnout neco navic (viz treba jedna strela zenitu), coz kolar proste nedokaze... mame rozehravace to ano, ale brankare ne.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 09.10.2018 17:09 |Já těch zákroků, kdy chytil něco navíc, už viděl od O. Koláře v našem dresu několik. O jeho skvělé hře nohama ani nemluvě. Možná, že kdybys sledování zápasů Slavie věnoval více pozornosti, tak bys Ondrovi zákroky a jeho celkový přínos zaznamenal také, a nežvanil bys tady tyhle nesmysly.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 09.10.2018 17:12 |to jako myslis tu strelu kveta doprostred branky ze ctyriceti metru?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 09.10.2018 17:40 |Ne, myslím jiné zákroky, v jiných zápasech, jestli si to nepochopil. Ondrových dobrých zákroků bych našel spoustu, v rychlosti mě napadl třeba tento zápas:
https://tv.isport.blesk.cz/video/4728663/cely-sestrih-mlada-boleslav-slavia-0-3-vyhru-zaridili-zmrhal-se-skodou.html
Tady také nenajdeš zákrok, kde chytil něco navíc?
Dále bys měl brát v potaz, že mnoho potenciálních šancí soupeře uhasí O. Kolář výborným čtením hry a včasným výběhem, tudíž ani nemůže předvést nějaký efektní zákrok "vaniakovského" typu, protože zmaří šanci dříve, než dojde k zakončení akce. Průměrný fanoušek však bohužel tyto výběhy (a zmařené velké šance soupeře) nedokáže zdaleka ocenit tak, jako když brankář předvede zázračný reflex na čáře. Přitom výsledek je stejný (zabránění soupeři ve skórování) a z dlouhodobého hlediska těmi výběhy zabrání mnohem většímu počtu inkasovaných branek, než kdyby byl přilepený na čáře, kde by sice předvedl pár zázračných zákroků, ale stejně by několik gólů dostal, protože ani nejlepší brankář na světě nedokáže zlikvidovat každou 100% šanci soupeře. Lepší je těm 100% šancím předejít, což O. Kolář zvládá perfektně, je-li to jen trochu možné.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 09.10.2018 17:46 |nekdo vidi to co pises ty a ja zase vidim zapas s jabloncem, kdy nechytil vubec nic. zapas na baniku ci na zenitu, kdy nas nepodrzel.. z meho pohledu mame jen kliku, ze nase obrana slape, tak na nej nejde moc strel a nemusi predvadet vice zakroku. z meho pohledu je golman nase nejvetsi slabina, kdyz pominu, ze nemame zadnou variantu za husbaera do stredu zalohy
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 09.10.2018 18:03 |Tak v první řadě lžeš, protože i v zápasech, o kterých mluvíš, samozřejmě dobré zákroky měl. Za všechny vyberu třeba výborný zásah proti tutovce Baroše z utkání v Ostravě.
Za druhé mu vyčítáš nesmysly, protože góly, které inkasoval v daných zápasech, padaly v situacích, kdy před ním byli hráči soupeře obvykle sami, případně zakončovali z bezprostřední blízkosti, a hlavní chyby u všech těchto branek vznikly úplně jinde, než u našeho brankáře.
A za třetí k tomu tvému pohledu - každý má na ten svůj samozřejmě právo, dokonce i ty, i když očividně šilháš na obě oči.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 09.10.2018 18:10 |vzdycky toho kdo ma odlisny nazor musis urazet?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 09.10.2018 19:10 |Neurážej hloupými názory našeho brankáře a nikdo nebude urážet tebe.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 18:46 |Boss82i, to od tebe bylo trošku netaktní. Já vím, ty to nemůžeš vědět, ale on Mr. PH šilhá jen na jedno oko. Druhé totiž nemá, resp, má, ale skleněné. A na tom pravém má ještě šedozelený zákal. :-))
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 09.10.2018 19:16 |Jako fakt, nebo si děláš legraci? Tímto způsobem jsem se ho samozřejmě dotknout nechtěl.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 19:20 |Dělám si samozřejmě legraci. Ve skutečnosti má ten zákal na tom skleněném oku a to druhé vůbec nemá. :-))
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 09.10.2018 20:22 |Jo takhle:-). Tak to by vysvětlovalo ty jeho názory na O. Koláře:-).
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
edenian před 6 lety 09.10.2018 21:44 |Kluci, vzdyt on tu je 3 dny !!! Fakt, zkontrolujte si to :-) A vy mu nalozite hned jen co tady poprvy otevre hubu :-))))
Ta jeho otazka na Bosse me dostala :-) hned me to doslo a mrknul jsem mu na profil. Ja bych se ho teda dneska trochu zastal. I kdyz teda s Berkym je vedle / a toho mam opravdu v oblibe /
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 22:50 |Tady je možná 3 dny, ale já ho znám (virtuálně) už několik hodně let, takže vím, že se neurazí a nerozpláče, když s jeho názory nesouhlasím. On se dokonce neurazí ani když ho nazvu hovadem, protože to zkrátka je hovado. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 10.10.2018 00:00 |To, že tu je chvíli, není dostatečná polehčující okolnost:-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Travinho před 6 lety 10.10.2018 13:14 |Ještě bych doplnil to, že Kolář má mnohem lepší vybíhání na cetrované míče, kde sice čas od času zaváhá, ale ve srovnání s Berkovcem, který jen zřídka opouštel lajnu je výrazně lepší. Dokonce bych řekl, že v tomto je z našich golmanů posledních let nejlepší.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 11.10.2018 17:07 |Pravda, pravda! Mimochodem je co se týče sbírání centrovaných míčů mnohem lepší, než býval zde často adorovaný M. Vaniak.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Travinho před 6 lety 17.10.2018 09:49 |To skoro každý...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Boss82 před 6 lety 17.10.2018 12:04 |:-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
JaymzBond před 6 lety 09.10.2018 16:56 |To je nějaký pokus o absurdní humor? Berkovec je podprůměrný gólman v podprůměrném týmu Kaprligy, to jsou fakta, ostatní je jen nostalgie, ta ve špičkovém fotbalu nemá místo. Dost nesouhlasím i s tím Nitou, hra se v posledních letech strašně rychle vyvíjí směrem ke stále větší dynamice, tj. dostat míč z vlastní poloviny okamžitě před bránu soupeře, tak aby obrana měla co nejméně času na reakci. Toho je brankář velmi důležitou součástí, takže časy "Čarodějů", kteří jsou perfektní na čáře, ale jinak se kopou za uši a nedokáží překopnout půlící čáru, jsou navždy pryč, nebo brzy budou - u nás všechno trvá trochu déle, zaspali jsme a důsledky sklízíme v mezinárodních konfrontacích i se zeměmi, které byly z našeho pohledu donedávna trpaslíky. Já jsem moc rád, že v tomto ohledu je teď Slavia největším průkopníkem v Česku.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Tarik před 6 lety 09.10.2018 16:48 |Myslim, ze to hodne podcenujes - Kolar je jednim z duvodu proc hrajeme tak jak hrajeme - kombinacne, aktivne, drzime mic.
Diky vyborny praci nohama umoznuje vystavbu rozehravky zezadu. Je to krasne videt, ze kdyz souperi hrajou vysokej pressing, tak je diky Kolarovi casto dokazeme vykombinovat a dostat se s micem dal. Tam kde by spousta jinejch brankaru odkopla mic (nebo by jim obranci ani neprihrali) a byl by to ztracenej balon, tak my dokazeme mic udrzet a zvysovat tlak...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
o-cab před 6 lety 09.10.2018 20:44 |+1
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
dubas před 6 lety 09.10.2018 17:48 |Nejenže ta branka co jsme dostali jde za Kolářem, já si myslím, že jeho chyba byly i branky co dostala Příbram i té brance co dostala chátrá v Olomouci mohl zabránit.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 09.10.2018 17:59 |dubasku jako vzdy s tebou naprosto souhlasim!!!
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 18:41 |Já s Dubáskem nesouhlasím vždy, ale tentokrát naprosto ano. Z Koláře se vážně stává novej Hubáček, tak doufám, že jednou bude taky legenda jako David.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
BANKROT před 6 lety 09.10.2018 22:41 |Koláček.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 22:58 |plyšovej
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
o5aradecek před 6 lety 09.10.2018 18:23 |Dneska jsou na brankáře úplně jiné nároky, než v dobách legendárního Vaniaka. Srovnáváte nesrovnatelné. Kolář má oproti ostatním golmanům v české lize velký náskok ve způsobu hry, je to náš jedenáctý hráč do pole, který zrychluje hru celého týmu.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Lord_Edmund před 6 lety 09.10.2018 18:59 |s hrou nohama máš pravdu, ale snad základní požadavek u brankáře je stále stejný a to nedostávat góly :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
iwanowicz před 6 lety 09.10.2018 19:33 |Skoda ze nevidis, ze v kazdym zapase likviduje nekolik pokusu o brejk vcasnym vybehnutim, klidne skoro az k pulce. Kdyby tam byl Vaniak, tak se na nas vali vic utoku, nebo by jsme nemohli hrat takhlke natlakove. Hra brankare je dneska uplne nekde jinde, nez pred deseti lety. Kolar udelal progres oproti lonske sezone, je mnohem jistejsi, mame nejmin inkasovanych golu v lize, rozhodne neni brankar nase slabina, to je uplnej nesmysl. Nohama skvelej, posila rychle mice dopredu a tim vytvarime jeste vetsi tlak na soupere, kterej si nemuze vydechnout a maji s tim problemy. Stoperi si to s nim muzou dat kdyz jsou pod tlakem, podle me naopak jasne patri do zakladni osy tymu. Taky bych chtel, aby k tomu jeste chytil kazdou strelu a kazdej najezd, ale uprime, to by nechytal ve Slavii..
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pipe1980 před 6 lety 09.10.2018 22:45 |a v tom je Kolář nejlepší v lize
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 06:41 |To jsi napsal trefně, my nemáme ani tak gólmana jako spíš rozehrávače a je pravdou, že nejlepší obrana je útok:)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Lord_Edmund před 6 lety 09.10.2018 18:57 |největší slabina to je, nemá cenu si nic nalhávat. Bylo by zajímavé vidět pomér zákroků/ gólů- Asi by ten pomér nebyl moc lichotivý. Ale brankáře, jako Vaniak, nebo Pavlenka už třeba taky deset let mít nemusíme.
Ondra má mimořádné kvalitní hru nohama a pomáhá tím při rozehráce. To zas není u Českých brankářů tak běžné. Takže ano, moc toho nechytí, ale třeba hrubky, jako dělal LAšty u něj nevidíš.
Musíme doufat, že nám ještě něco předvede a tým podrží, když to bude potřeba.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
ElBrody před 6 lety 09.10.2018 19:33 |Pavlenka nebo Vaniak to samozřejmě neni, ale tvrdit, že nikdy nebude, je zatim předčasný. Kolář sem přišel jako talent s 30 ligovejma startama a např. bez jedinýho startu v evropskejch pohárech. Přestupová částka ani proklamovaná důvěra trenéra z něj hotovýho špičkovýho gólmana neudělaj. Zkušenosti by ale mohly.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Tarik před 6 lety 09.10.2018 20:18 |Jeste k tomu prinosu Kolare - vybavuje se mi situace z druhyho polocasu, kdy se pribram dostala k nasi brane a Kovar chytnul mic. Podival se a poslal centr daleko na jejich pulku na rozbehlyho Matouska, a posledni obrance Pribrami to s problemama odhlavickoval na roh.
Vysledek - 5 vterin po zakroku naseho brankare jsme meli utocnou standardku pred jejich branou.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
celtix před 6 lety 09.10.2018 22:53 |Kolář možná nemá tak skvělé reflexy jako Pavlenka nebo Vaniak, ale na rozdíl od nich skvěle čte hru a má nejlepší hru nohama v lize ( z brankářu samozřejmě ). Taky se mi na něm líbí, že střely většinou chytá nebo vyráží do bezpečí. Na rozdíl od Pavlenky taky výborně sbírá centry.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
habroš před 6 lety 11.10.2018 18:26 |Tak to ani nahodou. Pavlenka byl za poslednich 15 i vice let jediny brankar, ktery umel sbirat centrovane mice. Coz bylo dane hlabne brankarskou skolou, kterou prosel v Baniku. Cerny byl vyborny na care (stejne kako Vaniak), ale neumel sbirat vysoke mice. Brankari, ktere vychovava, na tom budou stejne. Tim netvrdim, ze budou spatni. Jen se budou hodit do jineho systemu.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 16:31 |Tak tentokrát souhlasím bez výhrad, protože i známka pro MNN je úplně v pořádku, jeho výkon byl v obrané činnosti opravdu jen průměrný. Naopak mě potěšil Baluta a jeho pohodový gol,daný s přehledem.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Pepino44 před 6 lety 09.10.2018 16:53 |Tak já s Alanorovým hodnocením nesouhlasím. Obodoval to vcelku jako já, ale nelíbí se mi jeho vyjádření " nesympatický klub (Jardovy prachy). Proč se potom divíme, že se o nás někdo vyjadřuje jako o Číňanech. Čínské peníze jsou v pořádku, jiné ne. Dále potom ve slovním hodnocení Koláře zda měl vinu nebo neměl, jestli mohl vyběhnout, nebo nemohl, vyplývá z toho, že na obdržené brance měl vinu. Proč se opomíjí, třeba to, že Baluta mohl trefit branku a jako několik dalších, kteří také "mohli", branku prostě netrefili. Já, jakkoliv jsem nikdy neoznačoval Koláře za vynikajícího brankáře, tak na této brance nenese vinu. Kdyby vyběhl a byl z toho potom gol, byl by roznesen na kopytech, proč vlastně vybíhal. Prostě v každém zápase se musí najít nějaká oběť, ale nyní je ten Kolář na tapetě nějak moc. Že by nám rostl druhý Hub ?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Alanor (admin) před 6 lety 09.10.2018 17:07 |Máš za jménem číslovku 44, tak bych předpokládal, že už ve fotbale něco pamatuješ. Tak aby bylo jasno: zmínka o "Jardových prachách" je narážka na odposlechy z kauzy ohledně kupování rozhodčích. Takže Číňan jako majitel mi nevadí. Nevadil by mi ani majitel Čech, Rus, Japonec, Tramtárijec. Ale vadí mi majitel, který uplácí. Ať už je jakékoliv národnosti. Kapišto?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Pepino44 před 6 lety 09.10.2018 17:12 |Chtěl jsem něco odpovědět, ale ono to vlastně nemá cenu.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 17:12 |Přesně.kolare běžné za včasné až nečekaně vybíhají chválíme.a jestli by to tentokrát vypadalo jako provedl nedávno lloris v Londýně tak raci ne, děkuji.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Karel13 před 6 lety 09.10.2018 18:41 |Ten gól jsem měl jako na talíři. A částečnou vinu na něm Kolář má. Vždycky platilo vyběhnout okamžitě , nebo zůstat stát. A tady Kolář na okamžik zaváhal. Jak jsem to viděl zblízka přímo pod sebou, tak jsem přesvědčen, že bez tohoto zaváhání by ten balon měl ...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
obiwan před 6 lety 10.10.2018 15:31 |No ještě jsi dopadl dobře, já když napsal včera něco podobného, dostal jsem pořádnou čočku, jako kdyby to snad napsal Fačín:-) Ještě přesněji, Kolář ten gól nezavinil, ale z mého pohledu včasným vyběhnutím to mohl příbramskému hráči výrazně zkomplikovat - takhle ten kluk nahrával v pohodě před prázdnou branku.
Že by Zenit přijel v prosinci oslaben?
Petr9608 před 6 lety 09.10.2018 18:06 |http://www.eurofotbal.cz/clanky/kokorin-a-mamajev-napadli-ministerske-uredniky-a-hrozi-jim-vezeni-412057/
Re: Že by Zenit přijel v prosinci oslaben?
VanDel před 6 lety 09.10.2018 19:32 |Taky ten debil mohl vyrazit na takovouhle snidani uz pred tydnem....
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 09.10.2018 18:16 |ono bude jeste letos v lize veselo... berbr cisti s loutkou chovancem slusne slozeni komise rozhodcich. se jeste budeme hodne divit.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
witty13 před 6 lety 09.10.2018 18:20 |uz jsem to tu psal a napisu znovu - Kolar ma problem v tom, ze nechyti nic navic. On chyta dobre, vyborne hraje nohama, a ten prinos pro hru v tomhle smeru je vyborny.
ALE
vzpominal jsem tu dvojzapas s Ajaxem, kdy Vaniak chytil tak 4-5 gólů.. a to prostě Kolář nedělá. Ano, v lize není nikdo lepší, ani ten Nita dle mého. Ale Kolář není golman, který bude tahounem týmu. Když bude hrát dobře tým, bude spolehlivou jedničkou, ale ne hracem co vyhraje zapas.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Virgil1956 před 6 lety 09.10.2018 18:43 |Jen technickou poznámku, Kolář nemůže za zápas chytit 4-5 gólů, i kdyby chtěl, protože tolik šancí si proti současné Slavii těžko někdo připraví... :)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
zeleznik2 před 6 lety 09.10.2018 18:46 |No ono to srovnávat ani tak dobře nejde, Vaniakovi bylo v té době 38 let, Kolářovi je 24...Martin byl čaroděj a navíc za sebou měl bohatou kariéru, Ondřej dá se říci začal , pořádně chytat, až předloni, za 6 šest let v Liberci má 30 ligových zápasů, plus 25 u nás, co to je?navíc chytá podbně jako Neuer, kdežto Martin byl prototypem staré brankářské školy(Kouba, Jánoš, Srníček), věřím, že postupem času se bude ještě zlepšovat..Každopádně souhlasím, že zatím Ondra nepředvádí zákroky navíc, které bychom potřebovali, ale lepších českých brankářů moc není(možná Vaclík a určitě Pavlenka)..
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
witty13 před 6 lety 09.10.2018 18:48 |vidim to stejne... ja mu inkasovane goly nevycitam, takovych nema vic nez jini.. jen si trosku zoufam, ze nechyti "nic navic" - viz Zenit
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Kaston před 6 lety 09.10.2018 20:27 |Ja jsem mel Martina Vaniaka moc rad, skromnej, sympatickej chlap, vybornej brankar, na care se mu vyrovnal malokdo, ale vzdycky kdyz mel rozehravat, sla na nej prihravka dozadu, byl pod tlakem, tak jsem trnul skoro hruzou, jak to dopadne. To u Ondry Kolare proste nemam, i kdyz samozrejme jinymi kvalitami je zase o neco pozadu, ale i to muze dohnat.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
o-cab před 6 lety 09.10.2018 20:57 |sice tady mas negativni skore, ale pokud to bereme v extremech a extremni prirovnani je v tomto treba Ter Stegen, tak je uplne jasne, o cem mluvis. jeho hra nohama je na evropske urovni a treba proti Petrohradu bylo do oci bijici, jak moc je pro nas Ondra dulezity. ale skutecne tech zapasu, kdy by soupere vychytal, proste moc nebylo. zda vubec nejaky.
me tedy stvou pravidelne tydenni polemiky o tom, zda mohl neco chytnout nebo ne, ale zaroven je chapu.
pokladam si ale otazku - chtel bych, aby za nas chytal nekdo jiny? odpoved je, ze z realnych moznosti urcite ne. vzhledem k sile nasi defenzivy mam toleranci k tomu, ze nevychytava vsechno. jeho prinos pro tym je jinde a tam je zcela klicovy a daleko dulezitejsi nez obcasne chyceny gol. to bylo krasne videt v obou zapasech EL.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Krystof před 6 lety 09.10.2018 22:15 |Na druhou stranu - on i ten Vaniak dostal na Strahově od Suáreze gól a jsem si vcelku jistý, že takový by dnes dost lidí hodilo na Ondrovu hlavu, např. že měl vyběhnout, stál špatně proti střele z úhlu, že šel míč jen těsně kolem něj nebo něco takového :)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
witty13 před 6 lety 10.10.2018 11:15 |Ano Vaniakův gol na Strahove byl jeho jednoznacna chyba, ale ten vecer (a i predtim v Amsterodamu) toho chytil tolik, ze "se to smazlo". A tam to byl takovy tlak, u tkereho by nam vyborna rozehravka byla k prdu.
Ano, dnes hraje jina Slavie, hraje jiný fotbal a Ondra je pro hru důležitý, to já nikde nepopírám, proo moc nechápu ty mínusy pro mě. Přiznávám, že v lize nikdo lepší není. jen si prostě zoufám, že bych chtěl pokud možno lepšího golmana, jako bych chtěl lepšího útočníka, který by dal 25 a více gólů. Taky bych chtěl aby Jarda Zmrhal neměl takové výkyvy, a aby Miňo Stoch nehrál dobře v jednom zápase ze tří. Ale za to se tu dávají jen mínusy :-) upřímně, až tu dostanu dostávat plusy, začnu cítit, že je něco špatně
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
japhy před 6 lety 10.10.2018 10:22 |Lžeš. Jak nechytí nic navíc?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
witty13 před 6 lety 10.10.2018 11:11 |lžu?:-) z čeho usuzuješ? jak to chceš dokázat a změřit, co chytí nebo nechytí? :-) Není to měrná jednotka, a proto můžeme míz každý jiný názor, ale určitě nelžeme :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
japhy před 6 lety 10.10.2018 11:33 |Usuzuju čistě z tohoto: "uz jsem to tu psal a napisu znovu - Kolar ma problem v tom, ze nechyti nic navic"
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
witty13 před 6 lety 10.10.2018 14:38 |a nejaky argumetn proti, kdyz uz osocujes ze lzu? treba na Zenitu udelal zakrok "navic", kterým by pomohl získat body? nebo proti jablonci? Ondra Kolář není špatný golman, a ano, v lize asi lepší aktuálně není, ale není to opora jako je třeba MNN, Deli, Souček nebo Hušbauer.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
japhy před 6 lety 10.10.2018 16:15 |Jakej argument, proboha? Ocitoval jsem tvoji větu, která je prostě lživá. Nebo snad chceš tvrdit, že ještě nechytil gól?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
witty13 před 6 lety 10.10.2018 20:48 |chytil toho spoustu, ale to že chytí střelu, neznamená, že chytil něco navíc - respektive zatím má za mě pouze jeden zápas, ve kterém to, že něco chytil > "něco navíc", bylo klíčové pro zápas. A to zápas v bolce, který všichni jeho zastánci pořád vytahují. A to je spíše vyjímka potvrzující pravidlo. Označovat to za lživé mi přijde úsměvné, ale asi každý máme jiná měřítka
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
mogul před 6 lety 10.10.2018 16:19 |Já si též myslím, že Ondra Kolář toho zatím tolik navíc nechytil. Respektive někdy chytil něco navíc, ale taky dostal góly, které by se chytat daly. Líbí se mi jeho hra nohou a má super výkopy a výhozy, to nám hodně pomáhá v rychlém přechodu do útoku. Myslím, že by se v chytání ještě mohl zlepšit, když jsem poprvé viděl Pavlenku u nás, tak neměl sebevědomí a dělal chyby. Měli jsme Berkovce a Pavlenku a když se mě kamarád ptal, kdo si myslím, že bude jednička, tak jsem říkal, že nevím, protože oba dva jsou nejistí. No a zanedlouho poté se Pavlenka stal naší suverénní oporou.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
zeleznik2 před 6 lety 10.10.2018 16:44 |je to věc názoru...snad s vyjímkou jarního zápasu na Letné, nikde nevyhořel, ale právě zákrok navíc by byl potřeba v Petrohradě či v Ostravě..
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
iwanowicz před 6 lety 10.10.2018 17:23 |V Ostrave predvedl skvelej zakrok, proti Barosove strele..
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 06:50 |To sice ano, ale při gólové hlavičce z malého vápna zůstal v bráně, gólman centr na malé vápno, který letí půl minuty musí mít...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
zeleznik2 před 6 lety 09.10.2018 18:38 |Hodnotil jsem podobně..jen ten výkon Zmrhala od zápasu s Bordeaux šel dolů, protipól Mirovi, který naopak v posledních zápasech je naším nejlepším hráčem..asi si vzal zdejší kritiku k srdci..
hodnocení
Lord_Edmund před 6 lety 09.10.2018 18:48 |Slušné hodnocení ,Výhradu mám jen k 7 u Frydrycha. Góla dal sice s přehledem a ušetřil nám zbytečné nervy, ale jinak se mi nelíbil. Pokazil několik jednoduchých přihrávek, když nebyl pod zvláštním tlakem. Jako záplata sestavy , možná jako 4. stoper, nebo kvůli důrazu ve vápně na posledních pár minut zápasu, kdy potřebujeme vyhrát hlavičky - OK. ale je to naprosto nevhodný hráč na kraj .Hráč bez rychlosti a techniky a když mu balón do teďka odskakuje, tak to se už asi nezlepší.
Re: hodnocení
japhy před 6 lety 10.10.2018 10:25 |Už jsem to kdysi psal. Celej Frýďa. Dozadu spolehlivej, dopředu nepřesvědčivej, ale k šanci se snad vždycky dostane. A k tomu ještě krásná skoroasistence na gól.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 18:50 |Já bych teda dal MNN vyšší známku. Možná i nejvyšší. Ale já jsem vůči němu nekritický, protože je to můj veliký oblíbenec.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
profesor před 6 lety 09.10.2018 18:58 |Hodnotil jsem podobně jen u Zmrhala s hodnocením nesouhlasím. Běhal pode mnou a myslím si, že nedovedl kloudně nahrát, já už bych ho střídal o poločase, oproti Bourdeaux jeho výkon šel rapidně dolů. Co je platné když jednou zahraje a pak několikráte ne.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Tomastu před 6 lety 09.10.2018 22:06 |Jenom by bez nej vůbec nepadl frydrychuv gól a bylo vidět , že je v druhem poločase unavený , ale jinak dobry . Člověk by řekl , že kritikům zavře ústa , ale to by musel dávat asi v každém zápase gól že?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
ervin před 6 lety 09.10.2018 19:16 |Na utkání jsem byl ,odborník ze Spartu Matouškovi přidělil známku 4 tak jsem si myslel že se zbláznil, mě se líbil moc nabízel se přihrával i se snažil zakončovat viděl jsem to na 6 a udělal jsi mi radost že nejsem sám.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Snivec před 6 lety 09.10.2018 19:50 |to je tezky, kdyz tady muze Kolar dostat pouze 5 bodu za jedno zpochybnovane nedostatecne vybehnuti, tak jiny "odbornik" muze pominout rychlost, aktivitu Matouska a zohlednit pouze nepromenene akce
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 10.10.2018 18:30 |a tak je to spravne, fotbal neni krasobrusleni!!!
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
BANKROT před 6 lety 09.10.2018 19:57 |Nebyl to expert Konečník?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
DF007 před 6 lety 09.10.2018 19:48 |S bodovým hodnocením souhlas. Krátce bych se vyjádřil ke slovnímu hodnocení u Matouška. Je tam věta, že je horší, repsektive Tecl s Mešim jsou lepší. To je věc hodná diskuse, prozatím ve srovnání s Mešim (zdůrazňuji, že mám Mešiho rád). V čem je Meši lepší než Honza? V rychlosti určitě ne, v individuální technice asi také ne, ve výběru místa také ne, do kombinace možná a to nejdůležitější, v koncovce? Za krátké působení Matouška ve Slavii ano, ale je třeba vzít potaz i jeho působení v Příbrami, tak už si nejsem jistý. Oba v posledních zápasech spálili obří šance. Matoušek má podle mě výhodu v tom, že si je schopen šanci vytvořit téměř sám, a to díky mimořádné rychlosti.
Tak do mě. Vím, že to je hodně kontroverzní.
Na závěr, jsem rád, že je máme oba
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
o-cab před 6 lety 09.10.2018 21:07 |souhlas. celym dnesnim hodnocenim jsem si notoval az do casti o Matouskovi, kde je to z meho pohledu nesmysl a hledaji se chyby tam, kde nejsou.
jedina Matouskova slabina v predchozich zapasech (v kontextu jeho prvnich zapasu v tymu a nejakeho obligatniho skripani) byla jeho hra zady k brane, presne jak rikal Trpisovsky. myslim, ze vetisnu sklepavanych balonu ztratil souperi, i kdyz to byly balony lehke. to se ale zlepsi.
v cem je uz ted jasne nejnebezpecnejsi hrac v lize je dravost a vybusnost. napriklad u neuznaneho golu byl u balonu drive nez dva obranci, kteri stali 2x blize nez on, neskutecny. goly jsou jenom otazka casu a bude jich hodne. moc se tesim, co si bude delat s temi klauny, co delaji stopery na letne. ten kluk hraje soustredene a bez bazne, ma velkou budoucnost. ze se nehodi na hrot jsou takovy kecy k pivu.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
edenian před 6 lety 10.10.2018 00:05 |A hlavne: My si ho ted jaksepatri vymazlime!
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 10.10.2018 18:25 |az se uzdravi legenda milan skoda, tak bude uplne jedno jake dalsi mame utocniky!
ps: neni tu nekde maruska kourilova?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
BANKROT před 6 lety 09.10.2018 19:49 |Souhlasím s bossem a částečně i s péhá (zdááár, pardále).
Kolář je dobrý brankář a rozhodně čas od času čapne jasnou tutovku. I těma nohama celkem umí. Na druhou stranu někdy rozehrávku buď zahraje nepřesně, nebo nedobře načasuje. Ovšem čas od času je při té rozehrávce pod tlakem zaviněným ne zrovna dobrou hrou obrany.
Můj obyčejný názor.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
mart před 6 lety 13.10.2018 21:09 |To se stane i lepsim (?), nebo rekneme drazsim brankarum.
My ted mame v Liverpoolu Alisson Becker.
Stal 70 milionu (a ne korun :-)
a nekdy to holt nevyjde, no.....
https://www.youtube.com/watch?v=3X7SqtIkQ3g
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
jufoun (přítel SN) před 6 lety 14.10.2018 10:29 |Tady někteří nechápou, že každý udělá chybu, ať útočník tím že nedá jasnou šanci, nebo brankář, když mu podklouzne pod tělem lehký míč atd.
Kolář je velmi dobrý gólman, který pasuje do našeho stylu a má velmi dobrou rozehrávku nohama, ať na delší vzdálenost, nebo sbíráním míčů kde pomáhá obráncům. Vinit ho, že dostane gól z šance jeden na něho, nebo dva na něho, je hodně slabý argument.
Netvrdím, že je nejlepší brankář, jen si uvědomte že i ten nejlepší dělá chyby.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Ragnarok před 6 lety 09.10.2018 21:27 |Jednoho hráče hodnotí Alanor výrazně lépe v poměru k výkonu a to konzistentně. Je dobré vědět, kdo je jeho favorit.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Alanor (admin) před 6 lety 09.10.2018 23:17 |Zajímalo by mě, koho máš na mysli, protože to sám nevím. :)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 09.10.2018 23:20 |Mě by spíš zajímalo, k čemu je dobré vědět kdo je tvůj favorit. Mně to je třeba úplně jedno.
Kokorinova posledni verejna snidane
edenian před 6 lety 10.10.2018 03:33 |https://www.youtube.com/watch?v=ymZRL5HB9VA
Re: Kokorinova posledni verejna snidane
Akuls před 6 lety 10.10.2018 16:00 |Paráda, škoda že do kavárny molodci nezašli o 14 dní dřív. Asi se mají malčiky na co těšit, bude tam určitě hrát roli i rivalita Moskvy a Petrohradu, i když Putin je z Petrohradu a Zenitu fandí, a tak z toho třeba vyhnanství na Sibiři nebude. Škoda, že Řepka nebo Baroš nezajdou také občas do restaurace v průhonické Sokolovně a nevemou tam jednoho místniho významného štamgasta židlí po hlavě.
Re: Kokorinova posledni verejna snidane
padre před 6 lety 10.10.2018 17:18 |Tak co Vam brani se v Průhonicích stavit osobně ...
Re: Kokorinova posledni verejna snidane
Akuls před 6 lety 10.10.2018 17:44 |Když já nejsem horká hlava a známy fotbalista už vůbec ne, takže žádná aféra by z toho nekoukala. Koblihy nejím kvůli cholesterolu, takže když do Průhonic, tak jedině do tamnějšího krásného parku. Nejlépe na jaře když kvetou rododendrony a japonské azalky. Je to skoro stejná krása jako když naši kluci sešívaní vyběhnou na zelený pažit a umělé osvětlení udělá krásné fialověmodré nebe.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 07:58 |Dobré ráno přeji Vám všem a děkuji Alanarovi za hodnocení i s kávou.
Nejprve k Ondrovi Kolářovi. Já bych mu tu obdrženou branku nedával za vinu vůbec. Tam bylo asi zaváhání Honzy Bořila větší, Míša Ngadeu to hned nezachytil a už tam byl trychtýř a to dost široký. To se těžko pokrývá a golman tam je dost otevřený. Navíc ta příhra na Rezka se povedla úplně přesně. To u gólu v Petrohradu si myslím, že Ondra nestál úplně v optimálním postavení. Ale Ondra nám dává svou schopností hrát nohama a i svou rozehrávkou možnost posouvat hru daleko líp a opravdu je i platným hráčem v poli. A 5 je dobrá známka.
Já bych Frydrycha Alanore viděl za 6 a Míšu Ngadeua taky za 6. A ještě bych chtěl před Míšou smeknout, co všechno ten kluk vydrží. U mě má palec hodně nahoru. Je to obrovská jistota. A Ondra Kúdela vedle něj vyrostl v naprosto spolehlivého stopera a i při rozích do vápna soupeře je jeho přítomnost znát. Navíc si na sebe s Míšou zvykli a je to vidět i při zajišťování v obraně v prostorech před Kolářem. Bořilovi bych tu 7 asi nechal, ale nechal si dát zbytečně před koncem zápasu kartu. Je fakt, že tam Voltr padal velmi ochotně a to nejen u tohoto zákroku Bořila.
V záloze už druhý zápas hraje Mína Stoch to, co asi sám chce a už se našel. A zaslouženě asi 8, jen ty hlavičkové souboje.... Ale asi je to jeho způsob, když místo souboje čeká, kam ten míč půjde.
Souček má u mě 7. I v tomto zápase. Je to nenahraditelný hráč. Jeho obrovský akční rádius nemá obdoby a ještě přidává nadstavbu tlakem ve vápně soupeře, kdy jen kousek chybělo, aby nedal další gól. A tak je to mu v každém zápase. A to, jak odebírá míče v našem obranném prostoru a pomáhá stoperům, pomáhá při rozehrávce, to je obdivuhodné. Navíc je to tak slušný kluk. A zrovna jeho si vybere k takovému prasáckému zákroku Baroš. Chápete to?
Jarda Zmrhal byl po poločase už zatavený, ale své si odehrál. Jen si myslím, že měl možná být střídán už trochu dřív, někdy okolo 60 minuty ukazoval, že už toho má dost. A měl přijít Muris a ne Olayinka. Ale to je jen můj postřeh.
Pepa Hušbauer je taky takový náš klenot. Jeho schopnost vytvořit šanci je pro celé mužstvo velmi platná a navíc kdykoliv přijde i s velmi pěknou střelou.
Tentokrát si myslím, že Baluta by měl být adeptem na 8. Já bych mu ji Alanore dal. Hrál s chutí, pomáhal Matouškovi, vytvářel tlak na obranu soupeře, vracel se víc než kdy jindy a jeho gól, to byla velmi pěkná práce.
A náš další Honzík v sestavě. Já jsem byl s Matouškem spokojen moc už v Petrohradu a v on pokračoval velmi dobře i proti Příbrami. Že nedal gól ? To se stává daleko větším borcům. Plní svou úlohu trochu jinak než třeba Standa Tecl, ale dělá to dobře a je to další alternace způsobu naší hry před vápnem soupeře. Navíc má jednu velkou přednost. Je ještě rychlejší než Standa. Proto je možné ho využít i do brejkových situací, které umíme sehrát taky. Navíc jsem postřehl, že Matoušek už začíná umět presovat od brankáře počínaje a vydržel to celý zápas a to je moc dobře.
Ten zápas jsme potřebovali vyhrát a je dobře, že se to povedlo a to ještě velmi pěkným výsledkem a hrou.
Díval jsem se i na ten moment, kdy se Ruda Skácel srazil s Jardou Zmrhalem. Pustil jsem si zpětně i komentář Horsta Siegla a Rajnocha. Pořád mám pocit, že to faul nebyl. Ruda trochu nešikovně do Zmrhala narazil a ten se reflexivně zapřel. Loket nikam nahoru nedával. Ale je to jen můj úhel pohledu.
Uvidíme, kdo se nám teď v přestávce uzdraví. Přál bych si, aby se uzdravili všichni :-).
S úctou k Vám
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
japhy před 6 lety 10.10.2018 10:38 |Za Zmrhala jedině Olayinka, příp. Zelený. Murise na lajnu nee.
A Zmrhalův nefaul je vážně zajímavej. Experti se shodli, i Rezek tvrdil, že to faul byl. Já bych to nepískal, protože Zmrhal se vůbec nikam nehýbal, jen se zpevnil. To měl jako uhnout nebo se nechat povalit?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Snivec před 6 lety 10.10.2018 11:06 |Faul to samozrejme nebyl. Zmrhal neudelal zadny pohyb smerem ke Skacelovi. Skacel couval a vlastne do Zmrhala narazil. Kdyby Zmrhal udelal pohyb vpred nebo do pohybu Skacela, tak by se o tom dalo diskutovat, ale on pouze stal.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Akuls před 6 lety 10.10.2018 15:41 |Přesně tak, a to ještě Rajnoch na závěr diskuse k této situaci pronesl něco v tom smyslu, že měl Zmrhal možnost jít do souboje o balón!!! To jako měl atakovat svého spoluhráče Frydrycha!? Tento "expert" tam snad chodí pod vlivem a pokud ne, tak by si nějakého frťana před začátkem zápasu dát měl, horší už by to určitě nebylo. Dokonce i inovovaná Chovancova komise rozhodčích u sudího v zápase SKS vs. Příbram žádné pochybení nenalezla. To v zápase Plzeň vs. Teplice sudí Hrubeš "ku podivu" chyboval ve prospěch domácích a jako obvykle na tomto zápase video chybělo.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 17:30 |Rajnoch je vemeno,ale nechci to rozvádět,jinak takových ,,expertů,, je všude spousta.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Pakoll před 6 lety 10.10.2018 12:14 |Tak to říkal i komentátor ve studiu ze hráč se nemůže vyparit byla to nezavinena srážka
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
BANKROT před 6 lety 10.10.2018 12:25 |Tak ale zase když to tvrdí Rezek, symbol čestnosti, noblesy a oddanosti fair-play, tak to musel být faul, skoro až zločin. To nemůže být jinak.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
japhy před 6 lety 10.10.2018 12:47 |V TIKI-TAKA ale působil v pohodě.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
BANKROT před 6 lety 10.10.2018 16:15 |Já to neviděl. Třeba je to mimo hřiště pohodovej člověk. Nevím. Neznám ho. Ale na hřišti ho mám rád úplně stejně jako třeba Skoti. Ve vápně svého protivníka je hotový miláček. K zulíbání. :)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Victory před 6 lety 10.10.2018 11:28 |Vskutku ne náhodou vzešla Slavia z literárně-řečnického spolku, neboť mnoho zde píšících to naprosto dokazuje :-) Ale to je pouze jen můj pohled. K posledním dnům chci jen stručně říci toto.... Radujme se a slavme, protože takovou Slavii jsme už dlouho neviděli ! Naposled pod Jarolímem. Užívejme si tyhle chvíle a nechtějte prosím vás po hráčích, aby byli ještě lepší a lepší, protože potom je už ve Slavii neuvidíme... SKS forever :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
donford před 6 lety 10.10.2018 12:22 |Tak pořád je lepší literárně řečnit, než jenom hýkat, případně si za cokoliv nenávistně spílat, jak se děje u RB. Možná že by nám všichni ti naši nejlepší přece jen neutekli, protože ruku v ruce s tím lepším a lepším by přicházeli i úspěchy v pohárech, lepších a lepších, což by jistě bylo znamenitou motivací společenskou, fotbalovou a v neposlední řadě i finanční. Takže za dnešní chvíle jsem velmi rád, a budou-li ještě radostnější, proč ne? Jo, taky SKS forever, ať jdu s anglickou dobou. Ale uměl bych to i hezky česky. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Victory před 6 lety 10.10.2018 12:41 |Jak symbolické, že reaguje jeden z těch, který to "řečnictví" má v malíku, a kterého si vždy rád "přečtu". Bylo to myšleno samozřejmě s troškou nadsázky, co jsem psal... :-) Ovšem musím s tebou souhlasit, že bych u nás chtěl vidět jen ty nejlepší, aby se nás ostatní báli už před Průhonicema ( dřívější oblíbená hláška RB ) !!! Krásný den a SKS navždy :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
donford před 6 lety 10.10.2018 20:31 |Obsah tvé odpovědi charakterizuje i obsah tvého nicku - ano, jen ať se nás zase po právu obávají. A hodně let a nejen až před Průhonicemi, ale už při výjezdu odkudkoliv. A Victory bude naše! :-) :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Fačín před 6 lety 10.10.2018 12:41 |Děkuji za přesné hodnocení Frydrycha. Jsem rád, že nejsem sám, komu se jeho výkon líbil.
Ale nesouhlasím s touto větou: " Je vidět, že Honza s pozicí útočníka ještě nemá až takové zkušenosti, takže v tomto směru jsou Tecl nebo Mešanovič lepší." - zkušenosti s hrotem asi moc nemá, i tak ale už teď je (nebo v dohledné době bude) o velký kus vepředu. A je to pořád teprve dvacetiletý kluk ve své první prvoligové sezoně.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Fulham před 6 lety 10.10.2018 14:06 |FAČR - dění na Fačru je momentálně k zblití... doporučuji důrazně sledovat a jen si tak povzdechnu nad hejty Sportu před volbou směrem k JT... měl pravdu a ve všem...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Edenjejenjeden před 6 lety 10.10.2018 14:14 |Je to šílený,že tam tihle Berbrové,Libové,Votíkové atd. stále vládnou a mají snad čím dál tím větší moc:-(.Jen si říkám,co na to sponzoři?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Fulham před 6 lety 10.10.2018 14:33 |Hlavně tomu ten šmejd už velí zcela neskrývaně...Jarda Tvrdík byl v tomto vizionář. Jsem za něj rád.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Edenjejenjeden před 6 lety 10.10.2018 14:39 |Nejen to, on se Berbr svou mocí dokonce chlubí...Skoro třicet let,po revoluci:-/
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Jachym před 6 lety 10.10.2018 15:03 |https://www.youtube.com/watch?v=3oUQGt7UvP0 Co máš proti naší Báře Votíkové?! Ta se mi líbí moc...:-D
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Edenjejenjeden před 6 lety 10.10.2018 15:14 |Báru miluju:-).Já ale myslel toho dlouholetýho Berbrova spojenece Votíka,nebo tuším,že se tak jmenuje...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Ondráš před 6 lety 10.10.2018 15:34 |To není dobrý no..ale co mě docela překvapilo: obecně jsem Berbra vždycky považoval za kurvu, ale za takovou tu inteligentní STB kurvu..nedávno jsem ale viděl nějakej rozhovor a to je neskutečnej vidlák, takovej funkcionář jako někde v okresu. To je celkem nářez taková reprezentace..už se vůbec nedivím tomu údajnýmu vyjadřování v telefonu:D
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 17:42 |A co je peltič ten blábolí,taky pěkně ,že by ho člověk tipnul na metaře,jinak samo nic proti metařům.Na oba dva ty sráče mě pasuje slovo vychcánkové.Dívím se,že ještě není uvařená voda,no asi není objednávka.Jinak kdyby čutaný stát přestal dávat dukáty, tak jsou do roka v hajzlu i s tím korupčním systémem a STB by balilo kufry.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
obiwan před 6 lety 10.10.2018 15:38 |Stačí si připomenout jak se nás po "cimrmanovsku" zastal FAČR po tý taškařici s Kyjevem a Surkisem, je to zkrátka banda a i díky jde celej českej fotbal do kytek. Dokud tam bude stbák, tak není světlo na konci tunelu...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Romino před 6 lety 12.10.2018 12:58 |Jenom poznámka, tomu člověku spojení s STB lichotí, vypadá to, že je bůh ví jaké eso s kontakty na ..., ale uvědomte si věk a délku trvání jeho kariéry, byl to řadový blb, který plnil podřadné úkoly. Svoji moc nad FAČrem má pouze z blbosti a omezenosti lidí, kteří dělají fotbal u nás a nevidí dále než do dalšího zápasu a bojí se o body.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Victory před 6 lety 10.10.2018 23:50 |Ono to je k zblití už od roku 2004, kdy jsme podepisovali petici za odstoupení celého vedení tehdy ještě ČMFS a deník Sport byl patronem této akce. Tehdejšími odposlechy se bavila celá země ( Ivánku, kamaráde... ) Co se stalo ? Nic... Sejmuli Horníka, aby se neřeklo a pár dalších pěšáků. Vedení zůstalo a zůstává dál. Ivan Hašek se tenkrát pokoušel něco změnit a tvrdě narazil, musel skončit, asi na to neměl žaludek. Děsí mě představa, že kvůli tomu neskutečnýmu čurákovi, kterým Berbr bezesporu je, ukončí činnost pánové Barák, Suchopárek, Kozel, Bejbl.. Snad k tomu nedojde ! On už jen vyhazov lidí, kteří se snaží něco změnit a napravit a posunout českej fotbal dál, je alarmující. A ještě ke kreténům Berbrovi a Peltovi… Berbr si minulý týden notoval s dalším kreténem Řepkou v jeho stupidním pořadu, což mluví za vše ( jak může mít Řepka svůj internetový pořad ??!! ) a kretén Pelta je původním povoláním popelář, to jen pro informaci. Tito primitivové vládnou českému fotbalu...
Kolář
mis3 před 6 lety 10.10.2018 15:46 |Tak jsem si to poctivě přečetl a já fakt nevím, co kdo chce. Zatímco většina ostatních zápasů je jedna velká zasmrádlá bramboračka, utkání Slavie jsou plné skvělého moderního fotbalu. A ten dává úplně jiné nároky na branákře - kdy nejlepší je v tomto ohledu považován Manuel "libero" Neuer - což odpovídá i stylu Koláře. Našemu gólmanovi je 23 let a už teď je nejlepší v lize a má velký podíl na skvělé hře obrany, jakož i zakládání útoků. Sedím za brankou a mám na to dobrý výhled.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 17:21 |Já naprosto souhlasím. Po minulém zápase bylo Kolářovi vytýkáno, že nezvládl situaci, kdy šel na něj hráč zcela sám, teď už situace, kdy před ním byli sami dva hráči soupeře a dali si balón zcela přesně... Co se mu bude vytýkat příště? že nechytil ani penaltu?
ještě podivnější je, že je mu v souvislosti s rychlejším výběhem předhazován Martin Vaniak,který byl sice čarodějem na čáře, ale malé vápno opouštěl jenom ve stavu ohrožení života... Vzpomínám si na gól, který dostal na Arsenalu potom co vykopl nohou polovysokou malou domů přímo na nohu útočníka, nebo jak jej v malém vápně přehlavičkoval Mendy z Boleslavi... toho jsme se od Koláře ještě nedočkali, ale "nechytil nic navíc"... začínám být na tohle heslo alergický...
Re: Kolář
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 17:49 |Podle mě je Kolář lehce nadprůměrným brankařem,ale mě tam fakt chybí to něco navíc,co měl Vaniak,nebo Pavlenka.Ovšem srovnávat ho s Berkym je nesmysl ten je prostě horší.Na druhou stranu je relativně mladý a může se o dost zlepšovat pokud bude zdravý.Tudíž bych asi tu kritiku krotil.
Re: Kolář
tolsimir před 6 lety 10.10.2018 19:17 |Skutečnost, že jsme se od Koláře něčeho podobného ještě nedočkali, je lehce prokazatelná lež. Okamžiky, kdy vykopne míč na nohu soupeře, často na naší polovině, jsou u něj na denní bázi. Pravdou je, že jsme z toho nedostali gól, ale to pak už asi nebude jen na Kolářovi...
Re: Kolář
Ondráš před 6 lety 10.10.2018 19:29 |Napadá tě třeba jinej brankář v lize, kterýho bys tu chtěl místo Koláře?
Re: Kolář
JaymzBond před 6 lety 10.10.2018 20:24 |Kolář se prostě snaží o konstruktivní rozehru, a to i pod tlakem presujících hráčů soupeře. Jednou z cca deseti případů mu to úplně nevyjde, což je prostě logické a přijatelné riziko.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 20:41 |A dala by se ta "lehce prokazatelná lež" tedy opravdu lehce prokázat? Předpokládám, že když je to "často" až dokonce "na denní bázi"... taky by nemělo být těžké shlédnout záznam nějakého zápasu a vypsat nám minuty, kdy se tomu tak stalo, ne?
Re: Kolář
mirecek1111 před 6 lety 10.10.2018 21:29 |Vzhledem k tomu, že si jistě sledoval všechny zápasy Slavie letošní podzim, tak ti určitě nemusí vypisovat nějakou minutáž a měl by sis vybavit hned několik momentů, kdy měl vyloženě z prdele kliku.
A jeden ti přeci jen napovím, jistě si vzpomeneš na náš absolutně nejklíčovější zápas sezony, navíc ta neuvěřitelná hadra, že to neskočilo špatně přišla ve chvíli, když bylo vše otevřené.. Ani nechci domýšlet, jakou by tady měl Ondřej Kolář pozici, kdyby při nás v té chvíli nestáli všichni svatí a třeba právě kvůli tomuto momentu s Kyjevem vypadli.
Ale já se do diskuze nezapojuju proto, že bych jej za to kritizoval, mě se tento styl hry který ordinuje Trpišovský líbí, a chápu, že každý nemá kvality Neuera ale někdy by se měl člověk na chvíli zamyslet než tady něco zatvrzele obhajuje a žádá nějaké "fakta"..
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 21:45 |Tak zkus napovědět víc... Jako doma s Kyjevem? Za jakého stavu? Vybavuji si, jak tam na začátku vychytal tutovku... a pak si sáhl na balón až když ho tahal ze sítě...
Re: Kolář
Akuls před 6 lety 10.10.2018 22:20 |Já bych si tipnul, že to asi bude ten moment, když Kolář váhal dlouho s odkopem a nakonec z toho byly jesle, které ani nevěděl jak, dal někde na penaltě tuším Cygankovovi.
V T.V. to nebylo dobře vidět, ale nebyl to náhodou Kolář kdo dostal v Petrohradu do úzkých svou těžko zpracovatelnou rozehrávkou Coufala před tím nešťastným gólem Kokorina?
Holt je to riskantní styl a chce to aby uměl dobře kopat nejen brankář, ale i hráči v poli. Já na rozdíl od Vás vždycky trnu při Kolařových pasech k pomezním lajnám na hlavu našich obránců. Dovedu si představit, jak si v tom momentě v duchu říkají: "Áaa do zadele".
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 22:35 |Takže jako neodevzdal balón soupeři, pouze mu náhodou nasadil jesle... a to jako má být chyba?
A všiml jste si, že mu ty balóny létají plus mínus do stejného místa? Že když už musí balón odkopnout, tak ten balón letí minimálně na půlku... žádné "sjelo mi to po šajtli" a balón je u našeho rohového praporku... nebo nezpracované malé domů, které proskáčou s trochou štěstí okolo tyčky...
Míče, které tedy nemůže rozehrát na obránce posílá jistým a čistým kopem pryč... Ano, může to uletět do autu, nebo to Coufal nezpracuje... ale já mluvím o situacích, kdy brankář nepovedeným odkopem namaže soupeři krok za vápnem... Tvrdit, že je jeho chybou, když spoluhráč nezpracuje dlouhý pas na půlící čáře.. to už je opravdu hledání hole, když chci bít psa...
Re: Kolář
Akuls před 6 lety 10.10.2018 23:18 |Myslím, že je přece jen lepší balón včas odkopnout než dávat soupeři v tísni jesle na vápně. Měl v tom momentu velkou kliku a být z toho gól, tak by to měl asi hodně těžké, přece jen se hrálo o hodně.
Tak to už se snad nevidí ani u gólmanů staré školy, kteří ve velké části své kariéry nemusely hru nohama skoro vůbec ovládat. Holt se alespoň základní fotbalovou techniku museli doučit, jako třeba Petr Čech. I když už třeba Plánička prý kopat uměl, chodil si prý zahrát levou spojku za Bubeneč. Nicméně slabou kopací techniku tady snad nikdo Kolářovi nevyčítá, spíš, že by to přece jen chtělo někdy ještě o trochu víc něco chytit tzv. navíc. Ten Vantruba v každém zápase juniorky 2-3 góly chytí, ale dost gólů také dostává, ale že by padaly po jeho chybách, to určitě ne.
Ten Zenit rozhodně Kolářovi nevyčítám. Přihrávka byla celkem přesná i když těžko zpcovatelná, a pokud si Coufal na to zpracování balónu netroufal, tak stačilo ho pustit do autu.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 23:35 |Ano, dejme tomu, že si balón na první dotyk nezpracoval ideálně, ale vyřešil to...
Mě jde o to, že on hraje regulérní libero. Díky jeho hře nohama neodkopáváme pod tlakem míče nazdařbůh, ale konstruktivně vykombinováváme, i když nás soupeři pressují, protože máme o hráče víc... spousta jiných týmů v téhle chvíli dá balón gólmanovi a modlí se, aby ten balón alespoň trefil, nebo to nakopnou dopředu sami...
My díky tomu držíme míč a ještě utaháme útočníky... nejenom Karviná, či Příbram, ale i Bordeaux, či Petrohrad... ti všichni neměli moc střel na branku, ale to bylo hlavně proto, že jsme je nepustili k míči a tím pádem ani do tlaku z něhož by rezultovaly střely...
To je přínos Koláře.. nedělá zázračné zákroky na čáře, protože je ani dělat nemusí - svou hrou šancím soupeřů předchází... a to nejenom tím, že vyběhne třicet metrů od branky a sebere před útočníkem kolmou přihrávku.
Vantruba chytat určitě umí, to víme, ale my jsme teď v situaci, že potřebujeme ještě, aby vstřebal i tuhle roli a taky jí zvládl... a tu se nenaučí na hostování, protože sotva můžeme někomu jinému vnutit, aby změnil styl hry... to ale můžeme dělat v juniorce...
Re: Kolář
Akuls před 6 lety 11.10.2018 00:07 |Tak určitě je to pro mužstvo plus když gólman umí kopat, i když většina dobrých týmů si s presingem soupeře poradí i bez zapojení gólmana a nemyslím si, že by jejich brankáři neměli kopací techniku, spíš tento styl považují trenéři za příliš riskantní. Naši brankáři fotbalovou techniku pilují na každém tréninku. Vantruba je určitě lepší fotbalista než Kovář, ale v juniorce se v tomto směru nijak moc nezlepší. Chytat v dospělém fotbale a dokonce v evropských pohárech by mu dalo po všech stránkách určitě víc. Ostatně jeho vrstevníka jsem před chvilku viděl chytat za reprezentaci Itálie a řekl bych, že to žádný super fotbalista není. Asi je přece jen pro brankáře důležitější to umět rukama než nohama.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 11.10.2018 00:17 |Já tento názor považuji za značně zastaralý...
Předpokládám, že kdybyste viděl před sto lety jakéhosi Robinsona... tak byste jej kritizoval za naprosto směšné válení se po zemi, neboť správný gólman stojí pevně na nohách a chytá míč kopaný zásadně do koše...
Co bude pro Vantrubu opravdu prospěšné se teprve uvidí... je klidně možné, že po roce u nás bude lepší než Gianluigi Donnarumma, protože vedle chytání rukama ještě bude umět pozvednout hru svého týmu tak, jako to zvládl Neuer, který podle mého názoru měl už dávno dostat zlatý míč... protože do hry zvané fotbal přinesl něco nového a tu hru změnil...
Re: Kolář
Akuls před 6 lety 11.10.2018 10:27 |Jak jsem ho viděl v pár zápasech v T.V. za Trnavu a dost často na živo za naši juniorku, tak tam zatím žádný progres nevidím. Asi je to i logické, jen trénink a zápasy v nedospělém fotbale před 100 diváky mu těžké ligové či pohárové zápasy nenahradí, a to je pak těžké se zlepšovat. Podle mne je to ale velký brankáŕský talent, je vysoký, má dlouhé ruce, tím pádem ohromný dosah a rozsah pohybu, na svoji výšku je velmi pružný, obratný a na brankáře i rychlý. Má postřeh, je dobrý na lajně i při střelách z dálky, jeho silnou zbraní je vybíhání a to jak na vysoké centry tak i proti samostatně postupujícímu útočníkovi (snaží se stát co nejdéle na nohách a předčasně nepadat) a hraje i velmi slušně nohama. Nicméně je jasné, že zdejší kritici by určitě prohlásili, že řada gólů které dostal se dala chytat a loženky které chytil byla samozřejmost, protože brankář přece něco chytit musí. I já jsem ho viděl podběhnout centrovaný balón či pustit střely, které se asi daly chytat. Je to logické, dokud se do branky nepostaví Agent 007, tak nebude existovat neprůstřelný gólman. Nicméně podle mne ligu může v klidu chytat, už dneska je lepší než Kovář. Vadí mi na něm jen jedna věc, podle mne by potřeboval trochu přibrat a zesílit, ve vzdušných soubojích to urostlí brankáři mají jednodušší, i když třeba David De Gea, kterého mi stylem i postavou Vantruba připomíná, si s tímto handicapem umí poradit.
Takže podle mne je u nás nyní zaslouženě jedničkou Kolář, ale Vantruba je už dvojka a jeho šance určitě přijde. Potřebuje ale chytat v dospělém fotbale, v kvalitní soutěži a slušném týmu.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 11.10.2018 12:04 |S tím, co jste teď napsal souhlasím ve všech bodech.. až na to tedy, že jsem ho ještě neviděl... Takže mohu vycházet jenom z toho, jak vypadá (dlouhé ruce a hubená postava), nebo co o sobě sám prozradí v rozhovorech, případně co o něm řekne trenér...
také s myslím, že by měl být v hierarchii druhý v pořadí a překvapilo mě, že proti Ústí chytal Kovář..
Trpišovský je podle mě ten typ trenéra, že nechce nového hráče hned dát do sestavy s tím, že když jsme koupili borce za velký peníze, tak musí okamžitě hrát.... Hráče si vybere, na tréninku do něj postupně dostává své představy a do základu ho dá, až na to opravdu bude připravený...
To vidíme s Balutou, Olayinkou i Matouškem
Mimochodem dnes je ve sportu dvoustrana s Matouškem a on sám tam říká, že pociťuje kondiční manko na herní styl SKS a že proto ví, že podzim bude složitý... ale s trenérem mluvili o tom, že kdyby na něj teď nastoupili kondičáci, tak by to bylo ještě horší, protože by ho zatavili... že se shodli na tom, že je lepší být nějakou dobu nedotrénovaný, než vůbec nehrát...
takže je vidět, že Trpišovský hráče zbytečně nepřetěžuje, jak se nám tu snaží někdo namluvit...
na druhou stranu je tam i o střídání v Petrohradě a tady musím uznat, že měl Fačín pravdu: bylo to nedorozumění a Maty v té době zatavený nebyl...
Re: Kolář
Akuls před 6 lety 11.10.2018 13:53 |No já občas na trénink jdu a musím říct, že se v průběhu týdne podle mne netrénuje o nic víc než za JŠ. Horší je asi to přípravné období. I za KJVCD to bylo údajně tvrdé a také tolik přetržených vazů a svalových zranění nikdy ve Slavii do té doby nebylo, a potom to samé bylo i v MB. Pokud se pamatuji, tak za JiT bylo dost zraněných i v Liberci.
U těch nových hráčů je to hodně individuální. Někdo do týmu západne hned, někomu to trvá déle a někdo zůstane za očekáváním. Záleží také na tom, jak moc ho tým potřebuje a jak moc ho klub chtěl. Olayinka vypadal dobře, ale hned se zranil. Navíc od něj nelze čekat zázraky. Na webu Gentu byl až 8. útočníkem v řadě, a to je tam neměli seřazené podle abecedy, ale podle postavení v týmu. Proto asi také strávil loňskou sezónu jako nepotřebný hráč na hostování. U Baluty bych řekl, že je problém, že mu moc nevoní česká kontaktní kopaná, kde sudí netrestají fauly rukama a vrážení do soupeře. Snad si na to zvykne, fotbalista to je, ale díky té jeho subtilní postavě to bude mít těžké, bude asi muset trochu ze "Sýkorovatět", tzn. chce to více pohybu a odolnosti v soubojích, v Čechách se bohužel fotbal jako jinde v Evropě moc často nehraje. Ale co se zranění týká, tak to ať si ze Sýkory příklad nebere. Matouška jak víte jsem si do SKS moc přál (z Příbrami bych bral ještě Květa, mohl by z něj vyrůst Souček 2), má jistě velký potenciál, držím mu všechny palce, aby se u nás rychle chytil, ale na Slavii jsem už zažil mnoho druholigových hvězd (Kouřil, Sýkora, Radolský, Hogen atd.), které bohužel velká očekávání nesplnily. Snad to ale Matouška nepotká, SKS i celému českému fotbalu by se rychlý, průbojný, koncový hráč moc hodil.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 11.10.2018 14:29 |Já se to zase snažím vnímat z druhé strany: když jsem viděl zákrok na Coufala a o kolo později pád Tecla, byl jsem přesvědčený, že mají přetržené křížáky... a neměla to na triku nějaká přetrénovanost - prostě špatný dopad na zem, nebo nesmyslný zákrok soupeře...
jenomže se nic z toho nepotvrdilo - Coufal hrál hned ve čtvrtek a Tecl snad bude další týden také k dispozici...
Chci tím říci, že to vypadá, jako by ten tvrdší trénink s sebou nesl i větší odolnost proti tak závažnému zranění...
Hokejista Roman Červenka kdysi říkal, že dělá nějaká balanční cvičení právě na posílení křížových vazů...
Baluta - já právě vnímám, že on byl nejlepším hráčem v zápase, kdy nám to nešlo (Jablonec)... a bylo pro mě otázkou, jestli systém nefungoval, protože on to bral moc na sebe a tím ostatní vyřadil ze souhry... a nebo naopak systém z nějakého důvodu nefungoval, tak to vzal na sebe a alespoň individuálně něco ukázal......
Ovšem proti Příbrami už byl (dle mého názoru) nejlepší součástkou ve funkčním systému ... a to je podle mě ten pokrok, který kvituji s velkým povděkem....
Olayinka má skvělou techniku... Mám za to, že on, podobně jako Matoušek bude po zimní přípravě daleko silnější, než je teď... byl sice v Gentu osmým útočníkem, ale ve Waregemu nastřílel deset branek a měl spoustu asistencí... takže něco umět musí, je věcí Gentu, jestli se mu opravdu podařilo sehnat sedm lepších útočníků, nebo jenom trenér měl své favority a Petera mezi ně nepočítal...
Kouřila pamatuju - skvělá příprava, góly v Interpoháru... a pak se zranil Knoflíček a Mirek byl najednou jako bez nohy... a už se do toho nedostal... dal za nás za dva roky snad jenom čtyři, pět ligových gólů (plus ten jediný, co jsme dali v poháru UEFA) ... Ovšem potom tu ligu celkem dlouho a slušně válel v Olomouci...
Re: Kolář
Akuls před 6 lety 11.10.2018 15:30 |S tou trénovaností je to záhada. Znám příbuzné Kadeřábka, v české lize jednoho z nejlépe fyzicky připraveného hráče. Po příchodu do Hoffenheimu prý vůbec nestíhal. Na vysoké tréninkové dávky si prý zvykl až po půl roce. Prý se to s tréninkem na ACS vůbec nedalo srovnat a trénuje se tvrdě i v týdnu mezi ligovými koly. Jen když je v týdnu pohár, tak je trénink lehčí, jen pozápasový a předzápasový. A teď to hlavní, svalových zranění a přetržených vazů tam je minimum. Na Strahově jsem např. viděl Pavla Fořta, jak si po přípravě KJVCD přetrhl křížový vaz na čisté rovině, bez jakéhokoliv kontaktu se soupeřem. Ty pomůcky na balanční cvičení se využívají na každém tréninku. Je to asi dobrá prevence a hlavně si je uživají rekonvalescenti. Ano zápasy jako proti Příbrami, Bordeaux nebo na Zenitu Balutovi vyhovují. Fotbal hrát umí, na českou kopanou si teprve zvyká. Něco jako Danny. Snad Matouška neutavíme, sprinteři potřebují trošku něco jiného než opakované čtyřstovky na čas. U Olayinky to bude asi dost podobné. Já mu také věřím, líbil se mi už v Dukle a v tom Weregemu měl čísla skvělá, skoro mi bylo divné, proč si ho v Gentu nenechali. Nicméně tím, že je naším nejdražším hráčem v historii, tak jsou očekávání obrovská. Zda se mu je podaří naplnit se teprve ukáže. Ten gól vstřelil Kouřil tuším doma proti St. Mirren (1:0 a 0:3 po prodloužení), někdy v polovině 80-tých let, že ano? Dorážel balón skluzem do prázdné branky u trati a dojel do bránky dřív než balón. V odvetě Kuka neproměnil tři tutovky a v prodloužení nás bojovní Skoti udolali.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 11.10.2018 15:41 |On tam šel skluzem ten balón mu zůstal pod tělem, doslova ho tam vydoloval a dokopal přes obránce i brankáře... Ale v té odvetě rozhodně nezahazoval šance Pavel Kuka, ten v pětaosmdesátém ještě hrál za dorost....
Tady mám dojem, že Vám to splývá s podobným dvojzápasem, který jsme absolvovali v roce 1992 s jiným skotským celkem: Heart of Midlothian FC (1:0 a 2:4)
Co se týče těch zraněných křížáků - asi se budu rouhat, ale my jich teď také tolik nemáme... množí se nám svalová zranění, což může být tím, že z mládežnických kategorií mají hráči špatné tréninkové návyky a přechod na pořádné dávky současného trenéra je problémový... Ale s tím teď nic nenaděláme - hráči musí makat tak, aby byli schopní se vyrovnat světu...
Re: Kolář
Akuls před 6 lety 11.10.2018 16:10 |Máte pravdu, chudák Pavel Kuka, snad mu nezvonilo v uších. Já jsem od jednoho mládežnického trenéra ze Slavie zase slyšel, že za zraněními jsou částo "hříchy" z mládí (špatné stravovacích návyky (nedostatečná kalorická a nutriční hodnota přijímané stravy) a nulová regenerace. Přitom se v dorostu už trénuje hodně a je to tedy nutnost. Speciálně takhle zdůvodňoval častá zranění Michala Švece v dospělém fotbale. Za Plíška už se této stránce věnuje určitě ve Slavii větší pozornost.
Re: Kolář
mirecek1111 před 6 lety 10.10.2018 22:21 |promin, ale fakt ne. fakt se tady s tebou nebudu potápět do nekončící diskuze, když si nejsi schopný udělat ani chvilku času, aby ses nad podzimními zápasy zamyslel. cca 25 minuta doma s Kyjev. A až si to někde na youtube najdeš, a budeš chtít další momenty, tak prosím...už nepiš další příspěvek a zamysli se dál. Prostě se děly. Tolsimir má pravdu. Bylo jich na podzim hned několik. Ale jak jsem psal, já jsem s tím v pohodě. Při tomto stylu hry, který Trpišovský praktikuje a faktu, že Kolář prostě není druhý Neuer se to prostě děje, a jednou to skončí špatně, je to nevyhnutelné. Ale je to přijatelné riziko, protože také chápu, že nám tato hra přináší i pozitivní efekt.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 22:47 |Takže: https://fotbal.idnes.cz/slavia-dynamo-kyjev-3-predkolo-ligy-mistru-sestrih-video-pk9-/fot_pohary.aspx?c=A180808_155054_fot_pohary_min
Zhruba 1:20... Tohle je podle Vás chyba gólmana? To se opravdu nemáme o čem bavit ... Já mluvím o situacích, kdy brankář nezvládne odkop, takže mu buď balón proskotačí do branky, nebo trefí prvního soupeře.... A vy mi tu předložíte moment, kdy dal soupeři jesle... uznávám, že se štěstím, ale prostě balón neodevzdal, takže chybu neudělal...
Chyby vypadají asi takhle: https://www.youtube.com/watch?v=ucky6i7gKPI&vl=cs
Re: Kolář
mirecek1111 před 6 lety 10.10.2018 23:24 |To si děláš srandu. V klíčovém zápase sezony kličkovat s balónem jako poslední hráč a ještě s jeslemi soupeři a je to OK situace? Vždyt to byla hadra jako blázen. Kolář to tak vůbec nechtěl, zřejmě na chvíli zazmatkoval a vůbec mu nedošlo že u něj může být protihráč tak rychle, no a on byl. A to co následovalo byla jedna velká z prdele klika. Takže ty se ptáš jestli to byla chyba Koláře? Samozřejmě že byla. Nebo je tohle úplně běžná situace? Aby brankář v předkole ligy mistrů po brazilsku kličkoval mezi protihráči před odkrytou kasou? A díky tomu videu co sis našel si můžeš na prstech napočítat kolik času uběhlo mezi tím, co dostal Kolář bálon k noze a tím, než k těmu ten hráč doběhl. Ty voe...jdeme raději spát, tohle je úplně mimo se vůbec dohadovat jestli to byla nebo nebyla chyba.
Re: Kolář
Snivec před 6 lety 10.10.2018 23:35 |mas pravdu v jednom, ze se nemame o cem bavit, jinak me na tom videu zarazi pouze jedna vec, hrac ktery je na pulce nahrava zpet na svou branku, na brankare, na posledniho hrace a nuti ho resit situaci, kterou mel vyresit sam, rozehravkou dopredu
Re: Kolář
mirecek1111 před 6 lety 10.10.2018 23:35 |Proboha svatého, vždyt to na tom videu jde vidět jako blázen, jak si do dává doleva aby to mohl odkoupnout a ukopne si to o kousek víc od sebe, a mezitím k němu už ten hráč doběhne a on tak musí kličkovat...
Správně to měl hned na začátku dávat na Ngadea nebo kdo tam byl, jenomže naprosto evidentně na tom videu jde vidět, jak si nevěří mu to nahrát z první pravačkou a tak si to připravuje na levačku, jenomže se ukopne, pošle si to daleko od sebe a než se k míči dostane, tak už je tam protihráč a tak mu nezbyde než kličkovat. Já po několikáté opakuju, že s Kolářem nemám absolutní problém a tohle je prostě riziko naší hry, ale to co tady zatvrzele píšeš aby sis uhájil svoji pravdu je opravdu úlet.
Ale díky že si tady dal to video, já jsem to nedohledal a opravdu "vařil" jen z mojí pamětí na ten zápas. Teď si to aspoň můžou prohlídnout i ostatní a udělat si názor na naši rozepři.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 11.10.2018 00:10 |Myslel jsem si to... že jenom pocitově vaříš z vody
Já si raději všechno ověřím, když o něčem napíšu...
Psal jsem, že jsme se od Koláře ještě nedočkali podobné chyby, jako byla Vaniakova na Arsenalu, nebo proti Bolce... bylo mi odpovězeno,že je to "lehce dohledatelná lež"... ale zatím vidím, že byla dohledána jenom jedna situace, z níž dokázal vybruslit... očekával bych, že když chybuje často a je to na denním pořádku, tak že mě zahrnete spoustou podobných situací
Zkus najít nějakou opravdovou chybu, kde opravdu přišel o balón - situace, kdy někdo špatně zpracuje balón, ale dokáže z toho vybruslit, ta se stává běžně...
Re: Kolář
mirecek1111 před 6 lety 11.10.2018 08:10 |Ty vole, ty jsi neuvěřitelný demagog. Já skoro chápu, jak se tady musel cítit lehce "nakřáplý" jiří1 apod. když tady vystupují takoví bombarďáci jako ty. Laskavě si přestaň vykládat věty jak se ti hodí. Jediný kdo tady každou větu překrucuje ke svému si ty.
1) to že jsme napsal že naspal že vařím z paměti jsem psal proto, že ten moment ze zápasu s Kyjevem byl tak zásadní, že si ho narozdíl od tebe pamatoval i bez toho, abych si dohledal video. To že si ho ty našel a vše vylezlo na světlo je jen dobře. Tak laskavě nepřekrucuj co napíšu.
2 Pokud si pamatuju, tak si začal tím, že si mi tady vysvětloval, že v zápase s Kyjevem Kolář chytil na začátku zápasu tutovku a pak už jen lovil míč ze sítě. Tak se proboha už srovnej chlape. Právě kvůli této tvojí neznalosti nebo záměrném bagatelizování té situce jsem tady ten moment napsal.
víš co, už je to fakt za hranou. Vzhledem k tomu, že věřím, že nejsi padlý na hlavu a je to celé jen důsledek toho, že tady diskutujem anonymně přes net, a kdyby to probrali osobně tak to máme vyřešené za dvě minuty k oboustranné spokojenosti. Tak toho fakt nechme. Ale o jedno tě žádná, přestaň tady překrucovat věci co napíšu k k tomu, aby to pořád pasalovalo do toho cos napsal dříve. Je to neuvěřitelně trapné.
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 11.10.2018 08:42 |Tak se vraťme na začátek: napsal jsem, že u Koláře jsme ušetřeni podobných chyb, jako když i takový borec jako Martin Vaniak odevzdal balón soupeři a inkasoval z toho gól, nebo se nechal přetlačit v hlavičkovém souboji na malém vápně ....
Bylo mi odpovězeno, že to je LEHCE PROKAZATELNÁ LEŽ... a že Kolář chybuje často a je to na dením pořádku
Přiznám se, že obvinění ze lži mě dokáže nadzvednout více, než kdyby někdo napsal: "nesouhlasím", ale budiž...
Tak se ptám, když chybuje tak často, kde ty chyby jsou... a Vy tady vytáhnete JEDNU situaci, kdy nejistě zpracoval balón, ale následně z celé situace se štěstím vybruslil... a teď se tady otáčíme na tom, jestli to byla chyba nebo ne...
Dobrá neshodneme se na téhle, tak vytáhni jinou...
Poslal jsem video jak si představuji chyby gólmanů - je mezi nimi i chyba Petra Čecha, dělal je i Vaniak i Pavlenka - a najdi mi podobnou u Koláře...
nemůže to přece být tak těžké, když je dělá tak často...
Re: Kolář
p!erreCORE před 6 lety 12.10.2018 08:26 |Karel a jeho tvrdá data!
Re: Kolář
Snivec před 6 lety 10.10.2018 23:53 |takze to nevidis, jeden stoper obsazen, ngadeu sice volny, ale hned se k nemu stahuje dalsi hrac. Ngadeu byl celem k nasi brance a za zady utocnik, u brankare byl dalsi hrac, Kolar spravne nenahrava na Ngadea, protoze by slozitou situaci pouze prenesl na Ngadea a nemel by si to s kym dat. Podsata byla spatna a nesmyslna rozehravka autu.
Re: Kolář
tolsimir před 6 lety 10.10.2018 21:37 |Promiň, já vím, že to nebude populární odpověď, ale výsledek téhle diskuze mi nestojí za ten promarněný čas, abych si projížděl zápasy Slavie. Opravdu si to z hlavy nepamatuju, kdy se to přesně dělo. Ale že seš to ty, budu si na to od příštího zápasu dávat pozor a zapisovat si minuty, kdy se tak stane, domluveno?
Re: Kolář
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 21:43 |Takže zase tak lehce prokazatelné to není, že? ;-)
Já prostě nemám rád takové to "nikdy" a "vždycky" a "často"... Prostě se bavme o konkrétních situacích, ne o tom, že nikdy nepodržel, nebo že vždycky něco zvoře.. to jsou tak abstraktní pojmy, že se s nimi nedá pracovat
Re: Kolář
BANKROT před 6 lety 10.10.2018 22:39 |I s tou Příbramí si pamatuji jeden ale opravdu hrozivý odkop rovnou na nohu Příbramákovi, který hned založil útok. Občas je zbytečně zbrklý.
Re: Kolář
Snivec před 6 lety 10.10.2018 23:00 |pouze jednu zkazil? to docela jde, vzhledem k tomu, ze nejakou tu prihravku za zapas zkazi Husbauer, Stoch .... a co teprve Frydrych a nebo jini mene technicky vybaveni hraci z pole. Docela casto se stava, ze si stoperi netroufnou na rozehravku a vraci mic hure postavenemu Kolarovi, privadi ho do slozitych situaci a on to v pohode vyresi. Dozadu mu prihravaji proc? Protoze se na nej muzou spolehnout.
Re: Kolář
BANKROT před 6 lety 11.10.2018 00:39 |Však já proti jeho umu nic nemám. Jsem s jeho výkony naprosto spokojen. Ale nemohl jsem si nevšimnout tohoto podle mého názoru mírnějšího nedostatku. Každopádně věřím, že je to jenom o zkušenostech a dotrénování. A k tomu přihrávání dozadu. ještě jsem si nevšiml, že by v nějakém prvoligovém mančaftu byl brankář, kterému by se někdo bál dát míč dozadu. :) Ty ano?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
zeleznik2 před 6 lety 10.10.2018 16:46 |Deník Spart:
Kolář 5 - Frydrych 6, Kúdela 6, Ngadeu 5, Bořil 7 - Souček 6, Souček 6 - Stoch 7 - hráč utkání, Baluta 7, Zmrhal 5 - Matoušek 4.
Olayinka 5.
Střely na bránu: 12:2
Rohy: 10:2
Liga fanoušků: 7:1
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
BANKROT před 6 lety 10.10.2018 22:22 |Jsem si vždycky říkal, že je to parta rudých zoufalců, co neumí ani 3 žongly, ale od té doby, co dělají ty detailní analýzy všeho možného, tak musím uznat, že na tom jejich hodnocení něco je.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 11.10.2018 12:21 |No já nevím .... úroveň utkání Sparta - Liberec ohodnotili známkou 10 ... a přitom hráči Liberce dostali trojky čtyřky, takže bylo evidentní, že to bylo utkání jednostranné, které ve druhé půli už postrádalo náboj...
A to nemluvím o tom, že v lize fanoušků jejich návštěva 11 tisíc dostala opět známku 10...
neco navic
Snivec před 6 lety 10.10.2018 19:21 |casto se tady zminuji nasi byvali brankari, tak si rikam, je toto neco navic nebo si uz pamatujeme pouze neco? a to mel Anderlecht za cely zapas snad tri sance. :)
https://www.youtube.com/watch?v=jepTHij6vpA
Re: neco navic
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 22:36 |Tak toto by nechytil ani Dino Zoff ve své životní formě (Espaňa 1982).
Re: neco navic
pehacko před 6 lety 10.10.2018 22:44 |tohle by nechytil ani diego maradona a to je ve hre rukama buh!
Re: neco navic
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 22:51 |Diego rukama uměl, ale ne na čáře, spíš někde na malým vápně. :-)
Re: neco navic
pehacko před 6 lety 10.10.2018 22:53 |diego byl frajer i pri praci nosem, za uplneho bezvetri byl schopen jednou nozrou vyskrabnout mic z sibenice!!!
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Ondráš před 6 lety 10.10.2018 19:25 |Proti Kolářovi nic nemám, myslím, že se tu zbytečně demonizuje a i Pavlenka s Vaniakem uměli parádní minely..někteří maj krátkou pamět. Nicméně jsem se chtěl zeptat: máte někdo nakoukanýho toho Vantrubu? Dělal se tu z něj druhej Neuer a teď je ticho..asi nejlepší řešení by mi teda přišla hostovačka v nějakým klubu ze spodku tabulky, aby se pořádně rozchytal:) Otázka je, jestli bude zájem..
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 20:42 |tak chytá za juniorku... a nějak si nevybavuji, že by tady ze zápasů juniorky někdo psal něco o skvěle vychytaném zápase..
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Ondráš před 6 lety 10.10.2018 20:48 |Tak to je docela smutný..
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
JaymzBond před 6 lety 10.10.2018 20:50 |Je to na brankáře ještě mladíček, když bude na sobě pracovat, jeho čas přijde.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Akuls před 6 lety 10.10.2018 22:00 |Nic proti Kolářovi, ale chtěl bych ho vidět, jak by si on vedl místo Vantruby v brance bídné juniorky. Škoda pro Slavii a hlavně pro Vantrubu, že nezůstal ještě do konce roku v Trnavě. Už mohl mít zkušenosti z řady zápasů proti poměrně renomovaným evropským mužstvům a určitě i slovenská liga by pro něj byla větším přínosem než naše juniorská liga. Tu trojku mohl klidně dál dělat Otáhal.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 22:38 |Souhlasím. Pokud nebylo s Vantrubou počítáno na místo jedničky (zjevně ne), měl ještě zůstat v Trnavě.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 22:55 |A jak dlouho? rok, dva? nebo deset? A byl by tam, kde je teď - přišel by do týmu, který používá gólmana na rozehrávku a on by to neuměl, takže by se opět musel půl roku ten systém učit...
není lepší, aby se to učil teď v devatenácti, než ve třiceti?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 23:10 |Když se na to podívám z tvého úhlu, zní to samozřejmě rozumně. Ale ještě rozumnější by asi bylo, abychom poslali nějakou tu zlatku Trnavě, aby ho vychovávala podle našeho receptu, ale aby chytal proti kvalitnějším soupeřům, než chytá za juniorku. :-) No dobře, to musí zvážit kompetentní lidé, co mu dá víc. A zvážili to a já to respektuju.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 23:16 |Mě zarazilo, že jsme si vybrali gólmana, popsali ho jako brankáře Neuerovského typu... a on při příchodu proflákne, že vlastně dosud po něm nikdo nechtěl hrát nohama... Nevím, jestli nebyl do Slavie vybrán ještě předtím, než přišel Trpiš...
Chytat zřejmě umí, ale podle mě ho teď poslat na hostování je jenom zjišťování toho, co už víme... my teď potřebujeme, aby byl platný nám při našel stylu.... a zase si myslím, že sotva můžeme nařídit Trnavě, nebo komukoliv jinému, aby změnil styl hry jenom kvůli tomu, aby nám vychoval gólmana...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 23:23 |Zajímavé, to jsem nevěděl. Takže pokud by Kolář zazářil a přiletělo na něj lano z nějakýho velkoklubu a nebo naopak kdyby zklamal, nemáme náhradu? Já myslel, že Vantruba je právě vybranej už Trpišem a Nezmarem.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 23:40 |No nemáme - minimálně bude Vantruba mít za sebou půl roku drilování tohoto stylu... to je pořád lepší, než aby přišel z Trnavy, kde by sice čapal EL, ale tohle by pro něj bylo úplně nové :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Akuls před 6 lety 10.10.2018 23:39 |No nevím, dobré snad je jen to, že nasaje slávistickou atmosféru a zvykne si na život v Praze. V juniorce má v každém zápase 10x víc zásahů než Kolář v lize. Vůbec nelze odhadnout, jak by chytal v lize, když nebude v neustále permanenci a půjdou na něj za zápas dvě rány. To že Trnava do kombinace nezapojovala gólmana neznamená, že by Vantruba neuměl kopat. Podle mne hraje nohama obstojně. A pokud si myslíte, že v juniorce si to s obránci strká na vápně, tak to ani náhodou. Tam ta kvalita není, aby se hrál tento riskantní způsob hry. Ono i bez toho je tam tolik nevynucených ztrát balónu, že to bohatě stačí.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 23:44 |nevím, jak chytá v juniorce - vycházím z toho, co o sobě řekl sám Vantruba...
Slavia je jedním z týmů, které chtějí hrát fotbal, zakládají si na rozehrávce zezadu. Určitě máme i tam co zlepšovat, protože opravdu není každý dokonalý. Oproti Trnavě je to úplný opak, tam jsme chtěli hrát jednoduše, prakticky až teď jsem začal rozehrávat.
https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Slavia-Myslim-ze-je-to-spravny-krok-15674
Minimálně mu něco dá trénink podle našich trenérů brankářů...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
EdCable před 6 lety 11.10.2018 09:52 |Tak hlavně nejak prilis pocitate s tim, ze by tam chytal
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Ondráš před 6 lety 10.10.2018 22:55 |Tak ale tam by si měl právě pořádně zachytat a to by mu mohlo vyhovovat..já bejt brankář, taj jsem radši, že jdou na mě pořád nějaký střely a když nějakou nechytím, tak to nevypadá tak blbě a vlastně jsem zabránil debaklu. Horší je, když by na mě šly třeba jen 2 střely na bránu, to bych byl asi dost ve stresu:) Jednu nechytíš a máš jen 50% úspěšnost. A takhle nějak to u nás má asi Kolář.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 10.10.2018 22:42 |najednou ti vadi ze nechytil nic navic?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 22:54 |Vašku nezlob.... ;-)
Nic takového jsem neřekl - pouze poukazuji na to, že naše juniorka dostává často příděly a čekal bych tedy, že na úrovni o level až dva níže, bude vynikat...
Nikdo z nás neví, jak vlastně Vantruba chytá.... a on sám v prvních rozhovorech prohlásil, že dosud po něm vůbec trenéři nechtěli hru nohama, takže je to pro něj dost nové...
Vzhledem k tomu, že my teď preferujeme hru, při níž gólmana používáme jako libero, asi by bylo dost riskantní nasadit ho do zápasu dříve, než budou trenéři gólmanů mít jistotu, že to bude zvládat ...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 10.10.2018 23:02 |je ti karle doufam jasne ze cela tahle kauza vznikla jen tim, ze vidim nas soucasny tym tak dokonaly, ze z meho pohledu je nejslabsi clanek brankar, ale nikde jsem nepsal, ze za nej chci nahradu... s berkym jsem si delal legraci, ale tady je to samej suchar...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 23:04 |To víš, tady nemáme ten smysl pro humor... ale určitě sis všimnul, že jsme tu otevřeli novou diskuzi pro Tebe a spol ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 10.10.2018 23:06 |ja jsem silene nevsimavej
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 23:09 |nevšímavý hezoun... :-)
https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11929-CHRANENKA-vstup-na-vlastni-nebezpeci
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 23:11 |Hezoun? S tím skleněným okem?
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 10.10.2018 23:17 |Já ho viděl naposledy před dvaceti lety... to měl vlasy po ramena... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 10.10.2018 23:24 |Před dvaceti lety jsem měl i já... tak nic, to už si mě různá hovada pletla s Hálou. :-(
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 10.10.2018 23:30 |pane halo nejvetsi pruser je to, ze to bohuzel neni 20 let, ale uz 25 let
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Fačín před 6 lety 11.10.2018 08:07 |"Nikdo z nás neví, jak vlastně Vantruba chytá" - co to je za blábol? Všichni, kdo byli alespoň jednou se podívat na juniorce, tak vědí moc dobře, že chytá výborně. Zákroků, kdy tým "zachrání", má v každém zápase hned několik. Na rozdíl od Koláře. Podotýkám, že proti Kolářovi nic nemám a nemám žádnou potřebu ho nějak hanit (takových je tu dost jiných).
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 12:52 |“Kolar nema zakroky kdy zachrani tym X nic proti nemu nemam”
Facin ve zkratce
Jinak si myslim,ze nevime jak by Vantruba zachytal proti prvoligovym (pripadne evropskym) tymum a za nasi obranou. Az tohle vedet budeme,muzeme delat soudy. Zatim jsme ho na podobne urovni videl akorat dostat gola z pulky hriste. A to opravdu proti Vantrubovi nic nemam :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Fačín před 6 lety 11.10.2018 16:47 |"Kolar nema zakroky kdy zachrani tym" - nevkládej mi do úst opět něco, co jsem nenapsal, prosím....
Jinak samozřejmě souhlasím, že juniorka je dost jiná úroveň než první liga a není jisté, že by v lize chytal stejně dobře. To se samozřejmě nedozvíme, dokud to nevyzkoušíme.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 10.10.2018 22:56 |vsem se tady omlouvam za preklep, jak jsem vypitej, tak jsem si popletl berkovce s hrubesem... moc se omlouvam a cekam na zaslouzene minusy, ktere posleze obrecim
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Snivec před 6 lety 10.10.2018 23:13 |aby sis nemyslel, tak minus jsem ti nedal, protoze vim, ze tve prispevky nelze brat vazne. Vis o tom, ze admini zalozili komurku "chranenka"? :)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pehacko před 6 lety 10.10.2018 23:23 |kdybych to vedel, tak nepisi sem
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 08:35 |Dobré ráno přeji Vám všem.
Omlouvám se, ale můžete mi odpovědět na tento dotaz :-).
Josef Hušbauer není na srazu repre kvůli zranění. Může hrát svůj další ligový zápas v Liberci? Má 3 žluté karty. Pokud by nemohl hrát proti Liberci, nastoupí proti Dukle. Může v tom zápase "čistě hypoteticky" dostat 4 žlutou a proti RB by nám chyběl? Jak to vidíte?
Díky a s úctou
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Novi.sks před 6 lety 11.10.2018 08:52 |Dobré ráno Sokrate,
já bych to viděl tak, že Pepa v Liberci nastoupí, dostane žlutou (i kdyby měla být úmyslně za řeči), proti Dukle si odpočine a potom sestřelí RB :)
Ale to je takový můj ideální scénář, spíše odehraje všechno a já se budu modlit, aby tu žlutou proti Dukle nedostal... Věřím, že problém se zády, kvůli kterému nejel s repre, nebude nijak závažný.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 08:59 |Také přeji pěkné ráno a díky za názor.
Já jen nevím, zda když se z důvodu např. zranění, Pepa nezúčastní repre, tak jestli pak smí nastoupit k dalšímu ligovému zápasu. Ten start za "nároďák" je totiž soutěžní... a ten předpis fakt nějak moc neznám a zda vůbec něco takového je?
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Jachym před 6 lety 11.10.2018 09:06 |Sokrate, já si tedy myslím, že akce nároďáku (Liga národů) nejsou pořádány naším svazem, takže se do toho nezahrnují. Ani by mi to moc nedávalo smysl.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Divizni (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 09:27 |Pánové, tohle pravidlo určitě existovalo. Nevím, jak je to nyní, ale myslím, že došlo k nějaké dohodě mezi repre a námi a nebude to dále nikdo řešit. Jinak Pepu na Sparťany asi budeme hodně potřebovat. Hezký den všem.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 13:58 |Moc Vám kluci děkuji za odpovědi.
Já mám někde v hlavě, že to pravidlo asi bylo. Jestli ještě existuje, to už opravdu nevím.
Pávě proto, že Pepu na sparťany budeme potřebovat, tak jsem na to ptal. Aby nám do toho někdo nehodil "vidle".
Tak pěkný den
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pethead (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 17:09 |Pokud nebudou Pepova záda do přiští neděle stoprocentní, poslal bych ho v Liberci na závěrečných pár minut s tím, aby se nechal vyžlutit... samozřejmě s grácií a ve vší slušností. ;) V Kodani by byl základním kamenem našeho úspěchu, s Duklou by si pěkně odpočinul a pak už by se mohl na Letné připomenout např. vinglem z 25 metrů. :)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
knl66 (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 23:58 |Žádný zákeřný faul, žádné kecy - ale třeba jen odkopnutí mičudy po odpískání někam na tribunu...
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
p!erreCORE před 6 lety 12.10.2018 08:38 |Nebo vytazeni rohoveho praporku
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
pethead (přítel SN) před 6 lety 12.10.2018 08:58 |On by Pepa jistě něco vymyslel. ;) I když, co si budeme povídat, ideální by bylo svlečené triko při oslavách vstřelené branky. :)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 12.10.2018 10:58 |Bingo :-).
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
carevitchando před 6 lety 12.10.2018 18:51 |Ono taky existovalo, možná ještě je, pravidlo, že si klub může tuším 2x do sezóny vetovat hráče na srazy.
Kolář
PetCC před 6 lety 11.10.2018 11:10 |V hodnocení Koláře není, že za stavu 1:1 výborně zvládnul protiútok Příbrami bezpečně správným vyběhnutím získal míč. Tohle byl kvalitní a důležitý zákrok, který by v hodnocení neměl chybět.
Re: Kolář
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 11:14 |Ale nebyl to holt vaniakovskej zákrok na čáře, tak to Kolářobijci nehodnotí jako kvalitní zákrok.
Re: Kolář
martyni (přítel SN) před 6 lety 11.10.2018 16:39 |Presne.. mel zaspat na lajne a pak to zazracne vyškrábnout, jinak to není golman.. :)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
PetCC před 6 lety 11.10.2018 11:16 |Ještě jedna poznámka, je zmíněno, že Ngadeu podklouznul v nebezpečné situaci. Jenže ono to nebylo podklouznutí, ale mockrát se hráčům stalo, že se jim pod nohou utrhl celý drn. S tím se dá málo co udělat.
Tak doufám, že se hřiště dostane do lepší kondice.
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
edenian před 6 lety 11.10.2018 11:56 |To je dan za to, ze kropime dokud nemrzne :-)
Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo
Ados před 6 lety 11.10.2018 17:19 |O hráči jsem nikdy neslyšel, ale zajímalo by mě, zda ho máme v hledáčku.
https://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/1030668-senzace-cesky-talent-se-radi-po-bok-brazilce-ktery-stoji-vice-nez-miliardu-a-chce-ho-real.html#hp-sez
Peter Olyanka
jacap (přítel SN) před 6 lety 14.10.2018 16:57 |Zdravím všechny, chtěl bych se Vás zeptat na názor na Petera ? Podle mě to byl pěkný omyl i beru v potaz krátkou dobu, kterou ti je. Vůbec se nám nehodí do systému a kam s ním trenér pocita. Díky Jaca
Re: Peter Olyanka
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 14.10.2018 17:24 |Olyanka nemůže být omyl, protože žádného takového hráče nemáme, milý japaco.
Re: Peter Olyanka
Edenjejenjeden před 6 lety 14.10.2018 18:21 |Myslím,že Olayinka nám ještě ukáže:-),ideální by to pro něj asi bylo na hrotu,kde by byl doplnován třeba Matouškem nebo Balutou,ale v Belgii hrál občas i zleva nebo zprava,ale já myslím,že je to typický hráč do vápna...
Re: Peter Olyanka
kjandourek (admin) před 6 lety 14.10.2018 19:39 |Já si tedy naopak myslím, že jemu ten kraj setsakramentsky vyhovuje... a jeho technika s balónem, to je pochutnáníčko...
To nebude omyl ani náhodou, jenom musí absolvovat přípravu.. alespoň herní.. :-)
Re: Peter Olyanka
Luckyduck (přítel SN) před 6 lety 14.10.2018 19:48 |Dejme mu cas, at se rozehraje po zraneni a celkove se sehraje s tymem. Pak uvidime naplneni jeho potencialu a vic akci, jako je tahle:
https://twitter.com/peter_olayinka1/status/1049609785774145537
Ted ho posuzovat je nesmysl. Ja osobne mu verim a tesim se, co nam predvede - imho toho nebude malo.