Příbram, tým pod vedením Josefa Csaplára, je prozatimní asi největší překvapení letošního ročníku. Nováček se prezentuje sebevědomým, aktivním fotbalem, který baví a stačí k pohodlnému umístění ve středu tabulky. Pravdou však je, že body sbírá Příbram takřka výhradně pouze na domácím hřišti (v tabulce domácích zápasů dokonce okupuje 2. místo). Venku je to však bída, 4 zápasy a jen jediný bod, který navíc přišel tam, kde se to čekalo asi nejméně, tedy po zápase na Spartě. V tomto utkání se velice zajímavým dojmem prezentoval jednak Matoušek, ale také Slepička. Ani jeden však zítra v příbramském dresu v Edenu nenastoupí - Matoušek je slávistou, Slepička dlouhodobě zraněný.
Pokud však příbramští předvedou výkon podobný tomu z minulého týdne, tak by to jejich fanouškům ani nemuselo vadit. Příbram jasně přejela Mladou Boleslav, připsala si spoustu šancí a pohodlné vítězství v podobě výsledku 3:0. Jenže, a jsme zase u toho, ten zápas se hrál v Příbrami. Naopak poslední utkání, ke kterému náš soupeř vyjel za hranice svého města, vypadalo obdobně, jen tedy zrcadlově opačně. Příbram prohrála v Karviné 1:4, přičemž šlo o třetí prohru o tři branky v sezóně.
O tři branky skončilo i poslední střetnutí v Edenu. Možná si ještě vzpomenete na zápas pod Dušanem Uhrinem, který byl tehdy snad jediným povedeným utkáním pod taktovkou tohoto trenéra v nakonec mistrovské sezóně. Příbram tehdy moc nepodržel gólman Hruška, což vedlo k zábavnému letnímu odpoledni v Edenu. Velkým zklamáním byla tehdejší návštěva, pouhých 5 000 diváků. To zítra se můžeme těšit doufejme na minimálně dvojnásobný počet.
Slavia totiž letos předvádí s několika výjimkami (želbohu třeba poslední dva ligové zápasy) jednoduše zábavný fotbal. A udělala si ve čtvrtek tu nejlepší možnou reklamu, byť nakonec nevyválčila ani jeden bod. Bude zajímavé pozorovat, jak se tým vypořádá s náročným cestováním a jen krátkou dobou mezi zápasy. Nevýhodou poté jistě je i zkrácená taktická příprava, když se de facto vše muselo smrsknout do jednoho dne, v tomto měl soupeř dozajista výhodu.
Přiznejme si však, že by i tak mělo být od prvních minut znát, kdo bojuje o mistrovský titul a kdo naopak bude doufat, že se nakonec nenamočí do sestupových taškařicí. V kombinaci s hlášeným opravdu hezkým počasím myslím není moc důvodů, proč se na doufejme červenobílou dominanci nepodívat na vlastní oči.
Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Ngadeu, Bořil - Stoch, Hušbauer, Souček, Traoré, Zmrhal - Mešanovič
Komentáře (54)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
tipovačka
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 20:48 |4:1 (2:1) góly Matoušek, MNN, Olayinka, Traoré
Re: tipovačka
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 06.10.2018 22:16 |Dal bych ti + za správně napsané jméno Olayinky, ale zase - za ten jeden gól v naší síti. Takže ti nedám nic! ;-)
Re: tipovačka
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 22:41 |a to mně sere
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Boo_SKS před 6 lety 06.10.2018 20:54 |K samotnemu preview nemam vyhrad, nicmene nemuzu si odpustit jednu vec - nesouhlasim s tvrzenim, ze posledni domaci zapas s Pribrami byl povedeny. Ano, z odstupem casu, kdy uz clovek vnima spise jenom ten vysledek se to tak muze jevit, nicmene doted si pamatuju, ze i tenhle zapas byl klasicka Uhrinova nakopana bez jakekoholiv systemu a napadu. Dokonce i v polocase se ozyval velky (a zaslouzeny) piskot.
Brrr, jsem nastvany a zivam nudou zaroven, jen kdyz na tehdejsi hru pomyslim.
No, proste si myslim, ze neni vubec na skodu si i takhle pripomenout, jaky neuveritelny posun jsme od posledniho domaciho zapasu s Palermem udelali :-)
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Ragnarok před 6 lety 06.10.2018 21:18 |Quelharův komentář k tomu zápasu: "Přesně takhle to mělo vypadat." Rozsáhlá hejna trollů chtěla Dušana podržet minimálně do zimy, že ten systém nejde do hráčů dostat jen tak a on je tu teprve krátce atp. Nebyl to dobrý zápas, šťastný gól před půlí, ve které Příbram vystrkovala růžky. Vcelku suveréně za ni již tehdy hrál Chaluš.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Pert před 6 lety 06.10.2018 21:08 |Tak dneska nám soupeři nahráli. Po špatných výkonech ztratil Baník i rudoši,teď doufám zadrbe ještě Plzeň - snad se Tepláci hecnou. A i ty volby nakonec nedopadly úplně tragicky :-) Tak snad naši hoši ten víkend korunují pěkným výkonem a jasnou výhrou. Slavia do toho!
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Dennis před 6 lety 06.10.2018 21:10 |Já bych nechal odpočinout Ngadea, hraje skoro pořád a pokud je Deli připravený, tak bych je zítra prohodil. V Liberci a na další zápasy EL bych je pak postavil spolu. Deli se alespoň rozehraje. Takového hráče je škoda mít na lavici. Sorry Ondro.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Edenjejenjeden před 6 lety 06.10.2018 21:19 |Možná bych zkusil postavit na LB Zelenýho,Bořil mě připadá poslední zápasy trochu vystavenej
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
VanDel před 6 lety 06.10.2018 21:34 |Ac me teda Zeleny zatim nijak neuchvatil, tak bych byl pro.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 21:42 |Ja bych nechal odpocinout Vláď'u.ten kluk si to zaslouzi
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 21:45 |a věřím, že kraje Zelený - Frydrych/Bořil by obstály solidně. Třeba i Bóřa by si napravo spravil chuť
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
donford před 6 lety 06.10.2018 21:59 |Zase se kluci můžou ještě hecnout, bude zápasová pauza. Lepší je, že Coufal s Bořilem nebyli nominováni Šilhavým. Souhlasím, že Ngadeu by měl zůstat na lávce, pokud je Deli připraven. Nadřel se ze všech nejvíc. A co Olayinka? Maty? Baluta? Ti by si taky mohli zahrát, nejen Mešanovič.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 06.10.2018 22:14 |Otázka ovšem je, jestli si on chce odpočinout. :-)
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
donford před 6 lety 06.10.2018 22:37 |Ano, třeba nechce. Zase dělám tzv. účet bez hostinského. V dobré vůli a v soucitu, aby to nepřehnal.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 22:53 |já bych mu naordinoval povinnou stopku. i proto, aby hráči z lavičky dostali před pauzou šanci a zahráli si. když ne proti Příbrami tak kdy? Máme široký kádr a já věřím v plnou zastupitelnost našich hráčů:
Kovář
Zelený, Deli, MNN, Bořil
Matoušek, Hušbauer, Souček, Traoré
Olayinka, Baluta
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
BANKROT před 6 lety 07.10.2018 09:31 |Nechce. Kufi nezná bolest a vyčerpání. Není to člověk. Je jako kus železa.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
iwanowicz před 6 lety 07.10.2018 10:08 |Proc? Na repre nejede, takze bude mit potom 14 dni jen trening.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
p!erreCORE před 6 lety 07.10.2018 10:36 |Protože zahrát by si mohl třeba Frýďa nebo Bořil napravo, ať víme, jestli nezapomněl. Ono ano, je hezký, že Coufi má dvoje troje plíce a je to železný muž, ale proč by si nemohl dáchnout? To že nemá limity neznamená, že se nemůže unavit a když není soudný on :) trenér by měl. Dyť ten chlap v každém zápase, kdy nastoupil hrál na doraz, totálně. Spíš mně poraďte, koho do středové lajny, resp. koho nechat sedět? A Kováře bych si dnes v brance přál. Vím, že budou dva týdny "volna" a i právě proto, jako motivaci pro kluky z lavičky, bych rád viděl sestavu trochu obměněnou. Každopádně trenér nejsem a výhra bude to, co se bude počítat. Věřím v jednoznačnej výmaz Příbrami.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
iwanowicz před 6 lety 07.10.2018 11:14 |Muj nazor je, ze by jsme meli nastoupit v nejsilnejsim slozeni a nic nepodcenit. Akorat jestli je zdravej Deli, klidne bych ho dal misto Ngadeua. Ale nechme to na trenerovi, jsem docela zvedavej kdo bude hrat.
Poharova utkani
Mike před 6 lety 07.10.2018 00:20 |Ja bych nepodcenoval faktor pohary. Podivejte se na Spartu, jak v tydnu po pohárovém utkani se hraci v Olomouci nedokazali dostatecne namotivovat na ligu.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 07:50 |No snad nebude Kolář zase zmatkovat v bráně a moc střel na něj nepůjde a Mešanovič jako samotný útočník na hrotu nikdy nic nepředvedl, ten potřebuje hrát ve dvojici, pokud nebude Olayinka, tak bych tam nechal hrát Matouška, který se výborně předvedl v Rusku...
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Faris (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 09:02 |To je čirá nenávist. Nic víc. Na toho Koláře. Jak že nebude zmatkovat? Kdy zmatkuje? Nejvíc se mi líbi, jak se vyčítá Kolářovi gól na Zenitu. Mrkni, jaký gól dostal včera Nita, nebo v zápase Plz-Spa jak Kozacik vybíhal úplně nesmyslně a dvakrát ho mohli lobovat.
Na toho Koláře tady děláte regulérní šikanu, tu nesnáším.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Snivec před 6 lety 07.10.2018 09:23 |ja bych rekl, ze to je cira hloupost. Kdyz uz nekteri nevedi co napsat k zapasu, tak si uvedomi, ze Kolar dostal jednu branku a my zadnou nedali, takze za neuspech muze Kolar. :)
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Boo_SKS před 6 lety 07.10.2018 10:18 |To je tak priznacne ceske a potazmo i slavisticke - kdyz mame golmana, ktery nedela chyby a ma vybornou hru nohama i predvidavost (coz je pro nas styl hry extremne dulezite), tak mu budem alespon donekonecna vycitat, ze "nechyti nic navic".
Ano, Kolar zatim nema moc zazracnych zakroku, ale ze by nekdy tak nesmyslne vybihal, jako Kozacik proti Sparte, ktera mohla davat dvakrat pohodlne do prazdne? Ze by nekdy spatnou nahravkou primo nabidnul gol souperi, jako treba opet Kozacik doma proti Slovacku?
Je dulezite si vsimat, ze hraci nasich souperu casto zakoncuji mnohem lepe nez my. Ano, treba se dostanou jen k 1-2 strelam na branu, ale vetsinou to umisti presne k tyci, zatimco my skoro vzdy trefujeme bud primo brankare, nebo prostory vzdalene maximalne metr od stredu brany, takze to golman soupere bez problemu a navic efektne chyti, tudiz my si po nekolikatem takovemto spatnem zakonceni zaciname rikat, ze protivnikuv golman je lepsi nez nas, ale to neni pravda.
My mame proste jenom vyrazne horsi kvalitu zakonceni. Kdybychom s nasemi sancemi nakladali jako Kokorin nebo Fillo, tak vyhrajeme v Ostrave i na Zenitu a myslim, ze by nikoho ani nenapadlo tvrdit, ze goly padly po chybach golmana. Naopak. Jsem presvedcen, ze bychom tady kluky chvalili, jak to krasne trefili.
Az bude Ondra dostavat goly z podobnych strel, z jakych nas souperuv golman vychytava, tak prosim, kritizujme ho, ale do te doby si radeji vsimejme rozdilu v zakoncovani a umistovani strel. Treba pochopime, ze problem neni v brankari. Nasem, ani souperove.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Faris (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 10:34 |Trochu delší, ale perfektní!
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 10:44 |Boo máš částečně pravdu, ale když jsme měli zdravé útočníky, dali jsme nejvíc gólů v lize, speciálně Tecl byl výborný a velmi platný, to samé Škoda, pokud máme stav jaký máme a v útoku nastupuje záložník ať už Baluta nebo Matoušek, mají úplně jiné návyky a to že nejedou brankostroj se není čemu divit, zde musíme doufat v brzké uzdravení hrotových hráčů...
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Boo_SKS před 6 lety 07.10.2018 11:26 |A ještě se naposledy vrátím k Ondrovi Kolářovi - když si idealizujeme ty golmany soupere, tak si vzpomente, jak jsme zhruba presne pred rokem udelali brankare kola prave z Ondry, kdyz nas vychytal a spolu s JiT nas pripravil o rekordni serii neporazitelnosti. To proste jenom dokazuje, ze Ondra si s nasi "nekvalitou" v zakonceni poradil, stejne, jako Lunyev, Lastuvka a mnozi dalsi golmani, ktere jsme chvalili a rikali si, jaka je skoda, ze Kolar neukazal neco podobneho.
Omyl, on to dokazal v tom vzajemnem zapase. A kdyby souper byl v zakonceni stejne marny jako my, tak to dokazuje kazdy zapas i v nasem dresu. Jenze Kokorin nebo Fillo zkratka se svymi sancemi nalozili tak, jak my neumime...Stat Ondra proti nam jako golman Baniku nebo Zenitu, taky nas vychyta. A kdyby zas nas chytal Lunyev nebo nedejboze hydrant, tak ty goly taky nechyti.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 10:34 |Omyl, žádná nenávist, přeji Slavii jen to nejlepší, stejně jak jsem kritizoval Altintopa že není dobrý hráč pro Slavii, tak si přeji kvalitního gólmana v bráně. Strašně si přeji aby Kolář chytal dobře a podržel nás v zápasech, není to nic osobního, jako člověk působí velmi skromně a sympaticky, bavím se o momentální formě, která pramení třeba z nervozity, ještě teď vidím před očima tři góly na Spartě ze tří střel, pak to kluci naštěstí dohnali, ale na to minimum střel které na něj jdou, by toho měl chytit víc.
Tím zmatkem jsem myslel v Petrohradě centr z rohu, kdy nešikovně trefil míč, který se záhadně ocitl za ním, potom ho naštěstí po několika tečích chytil. V Ostravě první gól hlavou z malého vápna by gólman měl taky mít...
Takže žádná šikana žádného slávisty, jen si přeji to nejlepší a komentuji gólmanský um a formu, až se Kolář rozchytá, budu šťasten, otázka jak je na tom ve srovnání Vantruba..
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Faris (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 13:00 |Promiň, ale šikana to je. Protože tvrdit, že Kolář nás nepodržel na Baníku a v Zenitu bez toho, aniž bys tu totálně na hadry roztrhal útočníky/záložníky, co nedají naprosto tutove šance, je od tebe šikana Koláře. Měl bych dodat, že já nejsem nějaký obdivovatel Koláře, ale to, co se tu děje, je nesoudnost. Ikdyby za nás chytal Neuer, tak Gola občas dostaneme a hlavně, na Zenitu bychom gól stejně nedali.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 14:09 |Promiň, ale není, pohrdám šikanou a nikdy jsem nikoho nešikanoval, jen popisuji věci jak je vidím a určitě ne na základě dvou zápasů...Laštůvka byla úplná tragédie, momentálně máme skvělou obranu a zálohu, měli jsme v Teclovi a Škodovi solidní útok, než se zranili a nyní jsme bez útoku, to je realita a tvrdím, že Kolář není delší dobu v žádné oslnivé formě, má štěstí, že díky kvalitnímu kádru na něj chodí minimum střel...na tomto postu se musí zapracovat, ať už Vantrubou nebo zbavením nervozity či podáváním lepších výkonů a podržením v zápasech Kolářem.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
FanatikSKS před 6 lety 07.10.2018 15:33 |Když si takový odborník na brankáře, tak bys měl vědět, že přednosti Koláře jsou úplně jiné než např. u Vaniaka či Pavlenky. Pro naši hru naprosto zásadní rozehrávka a pomoc stoperům, tím že supluje na pozici libera. Když tam budeme mít gólmana, co sice bude mít jeden excelentní zákrok, ale bude tím váznout naše rozehravka, tak budeš zase nadávat, že se na to nedá koukat, protože nedokážeme založit kloudý útok.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Boo_SKS před 6 lety 07.10.2018 16:18 |Chluppe, mam takovy pocit, ze tady se golman (a tedy konkretne Kolar) stale hodne pouze na zaklade svych zakroku, coz je hodne nepresne a vuci Ondrovi taky dost nefer.
Ano, da se rict, ze nepredvadi superzakroky jako Carodej a navic nema zadnou praci, protoze mame super obranu, jenze to byste povedeli jen A. Ja bych dodal i B - obrana funguje vyborne prave i diky Ondrovi, ktery ji dobre ridi a jde na nej malo strel mimo jine i proto, ze vyborne cte hru a dobrymi vybehy (porovnej s Lastuvkou v Borisove nebo na APOELu) casto zamezi velke sanci soupere.
Zkratka v modernim fotbale uz golman neni ani zdaleka jenom o chytani, ale cteni hry, pomahani obrane s rozehravkou, presne zakladani utoku atd. I proto Guardiola vyhodil ze City jejich legendu Harta a koupil v te dobe nejdrazsiho brankare Edersona.
Ve stylu, ktery s nami JiT praktikuje, musi brankar vsechny vyjmenovane veci ovladat. Pod Šilhavým jsme nehráli moderní fotbal s vysunutou obranou a rychlými přihrávkami, ale hráli jsme opatrněji se zataženější obranou a soubojově, takže nevadilo, když gólman neuměl moc nohama a vždycky jen nakopl míč dopředu, kde se o něj Škoda popral. Za éry JŠ ani gólman nesuploval libera.
Teď ale hrajeme vysoko a na vysoké rizoko, takže brankář pomáhá rychlými přihrávkami z jedné vykombinovat z pressingu soupeře, neustále hlídat náběhy soupeře za obranu nebo přesnými výkopy zakládat akce. Z toho duvodu je pro nas Ondra zdaleka tou nejlepsi dostupnou variantou.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
p!erreCORE před 6 lety 07.10.2018 14:46 |šikana patří do školy, příp. na pracoviště, rozhodně ne na fotbal
..
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 08:01 |Vantruba - Coufal, Ngadeu, Deli, Zelený - Souček, Hušbauer - Baluta, Traoré, Stoch - Matoušek
Re: ..
Fulham před 6 lety 07.10.2018 09:45 |Frýďu místo Ironmana klidně a hlavně - Petera místo Mira nebo Josefa. Je čas, aby se předvedl, páč jinak začnu mít nepříjemnýho tucha....
Re: ..
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 10:47 |Na toho se taky těším, už aby se rozjel, ale jak znám Trpiše, tak ho bude chtít dát v průběhu, aby se dostával do tempa postupně...
Re: ..
Hlavis před 6 lety 07.10.2018 15:14 |Mě příjde, že Mino chce hrát co nejvíc a jakékoliv posazení na lavičku v mistrovském zápase v sobě nese riziko, že se Mino kousne a ovlivni to jeho výkonnost.... mám info ze Mino tohle těžce nese, tak samo jako střidaní před 85min. Mě příjde, že JT si to dobře uvědomuje, tak jako kvality Mina a nejde do rizika nějakého rozporu, ještě za předpokladu, že mu končí smlouva a on by ho tu určitě rád udržel.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Alcapone před 6 lety 07.10.2018 10:37 |Hra je nádherná takhle jsem si to nějak představoval. Jen jesli by nestálo za úvahu dělat speciální střelecký tréninky sice vím, že to hráč musí mít v sobě, ale i tak by to snad trochu pomohlo.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 13:49 |Já bych klidně ubral na nádheře a hodně přidal na proměnování šancí,umírat na krásu už jsem v historii se Slavii párkrát zažil a není to dobrý zážitek.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
sTizz (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 16:33 |Jürgen Klopp: „Opravdu si myslím, že nejdůležitější úkol fotbalu je pobavit lidi. Nezachraňujeme životy, nic nevytváříme, neumíme operovat, jsme dobří pouze ve fotbale. Kdybychom lidi nedokázali pobavit, proč bysme ho vlastně hráli?“
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Edenjejenjeden před 6 lety 07.10.2018 16:52 |S tím přidáním v produktivitě s tebou souhlasím,ale jak chceš ubrat na kráse?Hrajeme rychle,vysoko napadáme,okamžitě se snažíme přepínat z obrany do útoku,a hodně zakončujeme(pohříchu často zbrkle).Ale já prostě věřím,že tohle je správná cesta...
Video
Dennis před 6 lety 07.10.2018 15:30 |Nevíte, jak je to tohle kolo s videem? Je dnes v Plzni a bude na nás? Koukal jsem na web fortuna ligy, ale tam je jen delegace klasických rozhodčích, video jsem tam nenašel. Nevíte někdo, jestli se to dá někde najít? Dík.
Re: Video
Kábě před 6 lety 07.10.2018 15:34 |V Plzni není, u nás bude.
Re: Video
Dennis před 6 lety 07.10.2018 15:35 |Dík, nevíš, kde se to dá zjistit?
Re: Video
Kábě před 6 lety 07.10.2018 15:39 |Já to mám z Facebooku Fortuna Ligy.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
p!erreCORE před 6 lety 07.10.2018 16:07 |kurz na Příbram, teď 20:1
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Ondráš před 6 lety 07.10.2018 17:11 |Tak snad nebudeme opět bodově solidární s Rumunama a tentokrát vyhrajeme.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
zeleznik2 před 6 lety 07.10.2018 17:19 |Tak si říkám, když ne dnes a ne s tímhle soupeřem, tak s kým jiným?to co se nepovedlo před týdnem, musí se, povést dnes, získat tři body náskoku na rudou bídu...Plzeň asi neztratí, ale i tak bude příjemné mít náskok na Letnou. Čekám opět bojovné utkání, asi moc gólů nepadne, ale 2 či 3:0 bychom, měli, zvládnout, dnes se trefí Matoušek jednou nebo dokonce dvakrát, třetí gól by mohl dát střídající Olayinka nebo Muris..jen takový dotaz, proč ani dnes nehrajeme na dva klasické hroty?
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Virgil1956 před 6 lety 07.10.2018 17:23 |Možná i proto, že dva zdravé klasické hroty ani nemáme? :) A hlavně: u současné Slavie nehraje rozestavení žádnou roli, útočníci jsou všichni, obránci jsou všichni :)
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
carevitchando před 6 lety 07.10.2018 17:42 |Jen malinko poopravím, 4 body na chátru bychom měli po vítězství.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
jfunion před 6 lety 07.10.2018 17:32 |sedím v práci u počítače,nebyl by nějaký stream?? Dík
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 18:13 |http://sportingvideo1.com/20181006/vv5bb8ed3a826f95.79375376-2054061.html Snad někdo najde lepší.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
JaraK před 6 lety 07.10.2018 17:50 |V pátek jsem viděl vítězství hanácké jmenovkyně Slavie (které se mimochodem v MSFL také celkem daří) v KM nad nepříjemným třetiligovým soupeřem 3:0, dnes věřím minimálně v podobný výsledek. A mám iracionální tušení, že gól dá O. Kúdela a M. Mešanovič, i když u něho ani nevím, jestli je na lavičce.
Re: Liga pokračuje zápasem proti Příbrami
p!erreCORE před 6 lety 07.10.2018 19:02 |Baluta je dobrej..a celej tým hraje dobře.těším se na Olayinku