Alanor tentokrát hodnotit zápas nemůže, protože v jeho průběhu sám sportoval, takže tato povinnost spadla na mě. Hodnotit zápas, jaký Slavia odehrála v Petrohradu, mi nepřijde jako zrovna nejjednodušší úkol. Slávisté předvedli na hřišti výkon, za který se rozhodně nemusí stydět. V poli soupeře přehráli, hráli se zdravým rizikem vzhledem k tomu, že hráli papírově nejtěžší zápas ve skupině. S absencí klasického útočníka se vyrovnali hráči solidně, jak Matoušek tak poté střídající Baluta byli platnými hráči na hřišti, oba však trochu pochopitelně postrádali kvality, kterými disponují opravdoví "hroťáci". A tak zatímco oba více než dobře pomáhali s hrou kolem vápna Zenitu, v pokutovém území Slavii chyběl zabijácký instinkt.
Sešívaní svého soupeře přestříleli, ale drtivá většina střel přišla z pozic, ze kterých zas až tolik branek nepadá. Jistě, dohromady je na místě předpokládat, že z takového počtu střel by měla alespoň jedna branka padnout. Nicméně je na místě uvést také fakt, že samotné číslo 11 střel na bránu je z tohoto pohledu trošičku zavádějící.
Na závěr krátkého hodnocení zápasu i já vyzvednu výkon tureckého rozhodčího, který byl z mého pohledu výrazně nadprůměrný.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 6 - Často se v diskuzích opakuje, že nám Kolář zatím nevyhrál zápas. Hledat však v tomto zápase problém zrovna u něj, mi přijde absurdní. S gólem nemohl nic dělat, ve hře byl velice přínosný, další dobrou střelu chytil. Já s jeho výkony (nejen v tomto zápase) problém zatím nemám.
Vladimír Coufal - 6 - Sám na Twitteru vzal na sebe vinu za inkasovaný gól, když přišel o míč na polovině hřiště. Těžko v tom však vidět nějakou zásadní hrubici, akce soupeře nebyla ani po jeho ztrátě nezastavitelná. Směrem dopředu byl jako už tradičně aktivní, byť k vyložené šanci se tentokrát nenachomýtl.
Ondřej Kúdela - 6 - Před inkasovanou brankou neubránil Kokorina také Ondřej Kúdela, v této situaci naštěstí střílel ruský útočník daleko mimo. Oba stopeři ale byli Slavii dost platní v rozehrávce, pomohli tomu, že červenobílí drželi míč. Zároveň se několikrát za zápas dostali do těžké situace, kdy museli bránit situace 3 na 3. A často v tom byli úspěšní.
Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - U Michaela bych mohl psát totéž, co vlastně u všech ostatních hráčů. Ve velké části zápasu navázal na to nejlepší, co v sešívaném dresu předvedl. Kdyby nepadl rozhodující gól, asi bych hodnotil ještě výš, Ngadeu však nechal Kokorina zaběhnout za sebe a ten skóroval. Rozhodně neházím vinu za gól jen na něj, ale asi byl právě on spolu s Bořilem nejblíž tomu, aby brance zabránil. Málem si připsal vstřelenou branku, v 84. minutě mohl hlavou po rohu vyrovnat, Luněv byl však proti.
Jan Bořil - 6 - Zase se budu opakovat, tak trochu klasický Bořilův podzimní výkon. Aktivní dopředu, občas zbytečné ztráty míče, ale také akce v blízkosti pokutového území, dobré kombinace se Zmrhalem. Už asi dost unavený nestihl v 80. minutě návrat stejně rychle jako čerstvý Kokorin, který rozhodl.
Miroslav Stoch - 7 - Co si budeme nalhávat, Miňo Stochovi podzim zatím kdovíjak skvěle nevycházel. Tentokrát byl však asi nejvýraznější postavou Slavie. Vzhledem ke způsobu bránění domácích se často dostával ke střelám zpoza vápna, v první půli jednou takovou orazítkoval břevno, pak několikrát donutil Luněva k zákrokům. Tentokrát se téměř úplně vyvaroval zbytečných ztrát a hru ani nijak výrazně nebrzdil. Zdá se, že mu vstřelená branka v Ostravě pomohla, snad v tom bude pokračovat i proti Příbrami a pak po reprezentační přestávce.
Tomáš Souček - 7 - Jednoznačně nejcennější hráč v kádru Slavie nastoupil tentokrát dokonce s kapitánskou páskou. A opět patřil k nejlepším, rozehrával z hloubi pole, bránil průnikům soupeře a po standardce mohl vstřelit branku, i jeho vychytal Luněv. V největší šanci zápasu nedokázal tísněn dvěma obránci z metru poslat hlavou míč do sítě. Troufám si tvrdit, že na Součka v jeho současné formě se bude vzpomínat roky.
Josef Hušbauer - 7 - Ani Hušbauer se v zápase neztratil, podobně jako Stoch střílel několikrát zpoza vápna a také jeho Luněv vychytal. Po jeho rohových kopech hlavičkovali ve výborných pozicích Souček i Ngadeu.
Ibrahim Traoré - 6 - Traoré zapadl do týmu výborně, to už se psalo mnohokrát. Tentokrát mi přišlo, že byl více vidět v prvním poločase než v druhém, ke gólovým šancím se nedostal, ale rozhodně nebyl žádnou slabinou a kvalitním výkonem přispěl k tomu, že Zenit se musel většinu zápasu bránit.
Jaromír Zmrhal - 6 - Tentokrát žádnou nádheru jako v prvním zápase skupiny EL nepředvedl. Když mu Matoušek v první půli poslal míč do solidní pozice, tak se ukopl, což pak vedlo ke střele Stocha z úhlu. Po inkasované brance mohl vyrovnat, střelu mu zablokoval obránce. V nastaveném čase po dobrém průniku našel ve vápně Balutu, který těsně minul.
Jan Matoušek - 6 - První velký zápas v základní sestavě, navíc na postu, na kterém není úplně zvyklý hrát. Přesto byl Matouškův výkon velmi dobrý, v první půli měl štěstí při příkladném napadání a připravil šanci Zmrhalovi. Pak dvakrát prudce střílel z úhlu, jednou v první a jednou v druhé půli. Také jemu Luněv v obou případech zabránil se radovat z gólu.
Alexandru Baluta - 6 - Jeho brzký příchod na hřiště na úkor dobře hrajícího Matouška byl překvapením, ale Slavii toto střídání nijak neuškodilo. Naopak, po jeho příchodu měla Slavia asi nejlepší pasáž za celý průběh zápasu. Do největší šance se dostal až v nastaveném čase, bránu však netrefil.
Michal Frydrych a Simon Deli nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (67)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
bongor před 6 lety 05.10.2018 22:55 |Nestyděl bych se přidat snad všem nejmíň bod,Míšovi klidně dva.Bylo to skvělý pokoukání.Co mi vadilo,to byly případy Olejáře a Meššiho,ti by na hrotu mohli bývali pomoci,vletět tam a kopnout do toho.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
JS (přítel SN) před 6 lety 05.10.2018 22:59 |Všem jsem dal o bod méně. Sice jsme hráli nadprůměrně, ale ne natolik, aby to bylo na sedmičky u hráčů, kteří měli bránit obdržený gól. Resp. nebyl to vyhraný zápas, naopak nás ty chyby stály body.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
sicilianbrno před 6 lety 06.10.2018 05:37 |To sme asi Kubiku oba koukali na jiny zapas. Naopak je to po x letech snad prvni zapas, ktery sme sice prohrali, ale predvedli po většinu utkani skvělý výkon., navic s tak těžkym soupeřem u něj doma....
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
JS (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 11:17 |Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele. Chcete ho zobrazit? Klikněte zde.
Vůbec nevím, co píšeš, a je mi to úplně šumák. Ty a Dr.Fe si můžete podat ruce. Žij blaz... ehm Brno.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
ervin před 6 lety 06.10.2018 06:49 |Ty to máš vždy trošku jinak ale je třeba tě respektovat, já si zase myslím že Ngadeu a Stoch byli na osmičku je to však věc názoru.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Betynka58 před 6 lety 05.10.2018 23:24 |Plně s Tebou, quelhare, souhlasím v tom, že takovýhle zápas je na hodnocení asi vůbec nejtěžší a ani trochu ti to nezávidím, ale myslím, že jsi se s tím popral velice dobře. Já teda bych za včerejší výkon nejraději dal všem za 10, protože takhle už jsem se se Slavií nepobavil ani nepamatuji, ale holt ve fotbale je nakonec stejně bohužel nejdůležitější výsledek, tak ty známky asi odpovídají. Nezbývá než doufat, že příště snad už ani Ty ani Alanor v takové situaci nebudete muset hodnocení psát a že podobný výkon bude doprovázen i odpovídajícím výsledkem a taktéž vysokým ohodnocením jednotlivých hráčů.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
benny231 před 6 lety 05.10.2018 23:52 |Matouškovi bych přidal na 7, a Stochovi na 8.
Ubral bych Coufalovi s Bořilem.
Ta hra, to byla pastva pro oči, výsledek je k vzteku.
Bez útočníka to vyšlo na plano. Taky je k naštvání dostat v Ostravě, ze tří střel 2 goly a v Petrohradě ze dvou jeden.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
BANKROT před 6 lety 06.10.2018 00:04 |Za mě Stoch 9,5.
-0,5 za to, že neměl u sebe trochu toho štěstíčka.
S Kolářem naprostý souhlas 6,9.
Zbytek 8.
Tým celkově 9,9. Ještě nesmím opomenout našich hec z tunelu těsně před 2. půlkou: "Jedeme Slávia!" Bylo hezké v tom francouzském přenosu rozumět na chvíli alespoň něčemu.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
BANKROT před 6 lety 06.10.2018 00:10 |U Koláře trochu míň, panč mě trošku vylekalo jeho rozehrávání. Někdy ten míč putuje k soupeři poněkud snadněji.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 09:54 |trochu ti to početně nevychází, ale souhlasím s vysokým hodnocením.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
BANKROT před 6 lety 06.10.2018 10:56 |Početně to nejde ani vyjádřit, panč každou kategorii jsem hodnotil zvlášť. To by ani nešlo hodnotit hráče číslem 1, panč tým celkově by pak musel mít minimálně číslo 11. To dá přece rozum. :)
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
o-cab před 6 lety 06.10.2018 00:22 |souhlas v tom, že tohle se velice těžko hodnotí. už teď jsou v diskuzi názory že měla být vyšší i nižší průměrná známka.
já osobně jsem tým hodnotil v hlavě velice vysoko ale individuálně jsem při známkování žádná extra vysoká čísla paradoxně neměl důvod dávat, spíš nižší než jsou zde. vysvětlit to úplně neumím. stejně jako neumím vysvětlit výsledek zápasu po tom, na co jsem 80 minut nadšeně koukal. vím jenom, že hrát včera Škoda, tak tam těm buzerantům zatluče minimálně trojku.
rozhodně souhlas se Součkem v těch budoucích vzpomínkách. nesouhlas však s tím, že Stoch nezdržoval hru. kolikrát jsem byl nepříčetný při zápase že se s balónem nesmyslně otočil dozadu a zabil akci. být trenérem tak mi z tohohle praskne žilka a to jsem si na dres dal jeho jméno.
za výkon ale celkově rozhodně tleskám a odvetu budu brát osobně. doufám že je zničíme a vybojujeme v posledním zápase první místo. bylo by pro mě nepochopitelné po prvních dvou výkonech tuto skupinu nevyhrát. už jenom to, že toto můžu se vší vážností napsat, je skvělá věc.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Harvey před 6 lety 06.10.2018 00:22 |Tentokrát slovní hodnocení špatné. Hlavní viník inkasovaného gólu je Traoré, který vypustil běh dozadu. Útočící hráč to nevypustil a výsledkem je prohra.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Horis před 6 lety 06.10.2018 07:50 |Taky se mi zdálo, že se Traoré mohl vrátit. Celkově byl ten náběh v TV hodně viditelný, ale bohužel ho z našich nikdo nezachytil. Nicméně od TV se to lehce radí... Celkově super výkon a chybí mu jen 2 góly v síti Zenitu. Ale na takovou Slavii koukám hrozně rád....
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
rak (přítel SN) před 6 lety 06.10.2018 07:50 |No, něco na tom je. Myslím, že Traore toho měl plné zuby. Hraje u nás chvíli, zapadl okamžitě, Zlín bez něj začal prohrávat, ale v plném tempu zápas asi nevydrží.
Jinak pro zajímavost. Na UEFA.com body je opět hodnocení hráčů v EL (i s menší vahou domácích soutěžích)
Algoritmus
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/performancezone/howitworks/
Umístění a body českých hráčů v zatimním průběhu
Michal Trávník 3080, 21. místo ze všech hráčů EL
Tomáš Souček 2167, 100.
Jaromír Zmrhal 2082, 111.
Dále naši
Michael Ngadeu 1754
Josef Hušbauer 1743
Miroslav Stoch 1547
Dále v tomto pořadí jsou uvedeni, už nepíši body
Bořil, Coufal, Traoré, Kolář, Kúdela, Tecl, Matoušek, Baluta
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/performancezone/#/
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
pabi před 6 lety 06.10.2018 10:35 |Díky za odkaz. Mezi brankáři má samozřejmě po zápase se Slávií nejlepší čísla Luňov...
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
rak (přítel SN) před 6 lety 06.10.2018 10:47 |No jo. Klasika. 11 dobrých zákroků proti Slávii
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
FanatikSKS před 6 lety 06.10.2018 12:00 |Bohužel všichni hráči byli už tou dobou v útočném postavení, včetně Traoreho. Zdánlivě banální chyba Coufal a hráči než se stačí otočit, tak už jim chybí par metru na rozeběhlého útočníka jako Traoremu nebo Bořilovi. Za mne měl hráče zachytit jeden ze stoperů, myslím že MNN.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
PetCC před 6 lety 06.10.2018 14:15 |Traore z jedné strany, Souček z druhé, oba mohli v tu chvíli tu ulici víc přivřít. A stoper byl od hráče taky dost daleko.
Zkrátka trochu nesoustředěnosti v závěru zápasu.
..
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 06.10.2018 07:56 |Hráči jako tým výborný výkon, ale co sleduji delší dobu, střely na Koláře většinou má, ale jak to jde 2m vedle, už je problém, v Ostravě ze tří střel dva góly, v Petrohradě ze dvou jeden gól a vždy se napíše, že za to nemohl...jsou góly, za které gólman samozřejmě nemůže a nedá se to chytat, ale docela by mě zajímalo jestli by si konkrétně s posledními třemi góly jiný brankář poradil....dle mě není Kolář opora při tom minimu střel, co na něj v zápasech chodí...
Re: ..
Snivec před 6 lety 06.10.2018 09:16 |ja se naopak pozastavuji nad tim, jak malo strilime branek. Tym v poli hraje vyborne, ale finalni nebo predfinalni faze je o mnoho slabsi. Ve 4 poslednich zapasech jsme vstrelili maximalne 1 branku a na Zenitu hrat na 0:0 vazne nejde. Ver tomu, pokud bychom si vytvorili podobnou sanci jako Zenit a nas utocnik to podobne zakoncil, tak je z toho branka. Doufam, ze to je pouze rozsahlou marodkou utocniku a Olayinka bude nakonec hvezdou ligy.
Re: ..
Papol před 6 lety 06.10.2018 09:34 |Dle mého názoru jsme se Zenitem vůbec nechodili do vápna a stříleli jen z dálky.
Re: ..
BANKROT před 6 lety 06.10.2018 10:58 |Neboj, brachu, to přijde. Neboj. 3:0 s Příbramí.
Re: ..
Snivec před 6 lety 06.10.2018 11:24 |Ja se vubec nebojim :) jsem reagoval kvuli tomu, ze nekteri resi stale brankare, ale ten problem je na opacne strane. Kdyby na nasi branku slo za zapas 10 strel, tak by meli konecne pocit, ze Kolar chytne neco navic :). Co slo na brankare Zenitu, bylo vse chytatelne a jsem presvedceny, ze by Kolar v klidu pochytal.
Re: ..
BANKROT před 6 lety 06.10.2018 17:56 |Moje řeč. To by si pak v klidu stáhnul na hruď i tu dělovku, co poslal Stoch do břevna :)
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
VanDel před 6 lety 06.10.2018 09:02 |I po dvou dnech je pro mě hodně těžké tenhle zápas hodnotit. Samozřejmě, že na jednu stranu souhlasím s tím, že se na ten zápas koukalo hodně dobře. Takhle mačkat, dle koeficientu 16.tým v Evropě, na jeho hřišti, to je prostě paráda. Ale konečný výsledek ten pocit prostě chtě nechtě hodně sráží. Je velmi pravděpodobné, že s vyloženým hrotákem na hřišti, bychom v tomhle zápase jeden dva goly dali, ale to prostě není omluva. To jsou bohužel pouze naše slova útěchy, které jsou ve finále k ničemu. Co ale rozhodně k něčemu je, je styl jakým jsme se zatím v těch dvou zápasech ve skupině prezentovali. Aktiviní hra, žádný zbytečný přehnaný respekt a důvěra ve vlasní síly a schopnosti. Hodně fanouška asi i potěší zjištění, jak se Trpišovský dokázal poučit z předkola LM s Kyjevem - myslím tím teď dřívější přesun na místo zápasu. Zřejmě i to hrálo dost velkou roli v konečném vyznění zápasu. Co ale nepotěší je naše střelecká impotence. S tím je potřeba hodně rychle něco dělat. Můžeme hrát aktivně, na oko krásně, ale pokud budeme potřebovat na jeden gol 20 střel, tak toho v Evropě moc neukážeme nikdy. A v tomhle se nemůžeme vymlouvat na momentální absenci hroťáka. Tahle střelecká impotence nás trápí už dlouhodobě. Nejenom teď, když chybí Škoďák, Tecl a Muris. Lepší úspěšnost střelby by totiž rozhodně měli mít i záložníci.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
rak (přítel SN) před 6 lety 06.10.2018 10:23 |Jedno mírné pozitivum bych viděl. Před pár měsíci mě štvalo, že většina střel létala dost mimo. Třeba i Stochovi. Teď se mně zdá, že lépe trefujeme branku. Tak ještě tak, aby to nešlo do brankáře.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
donford před 6 lety 06.10.2018 10:44 |Dle mého vše podstatné VanDel stručně a v kostce vystihl velmi lapidárně a přitom výstižně. Prosím, ať všichni hodnotitelé vezmou na vědomí tu úžasnost, že jsme téměř nepustili do hry 16. celek Evropy na jeho hřišti, před návštěvou dvojnásobnou než u nás může být maximální! (jinak podle mě ruské publikum bylo velmi korektní, bez excesů). Proto bych se velmi přimlouval za výrazné bodové hodnocení. Nehráli jsme proti čajíčkům typu Plzně, či proti Opavě! A to navíc zrovna Maty hrál ještě před několika měsíci proti Varnsdorfu, Hradci a podobným. A pojednou opravdu bez zkušeností proti Ivanovičovi, nedávné opoře Chelsea! Naše role byla navíc ztížená absencí klasického útočníka. Přesto si kluci ve střední řadě uměli velmi obstojně poradit, byť to nekorunovali gólem. Ovšem také břevno, snad 2 tyče a zázračně chycená hlavička Sukovi o hodně dobrém svědčí. Bordeaux a Zenit byly naše první prubířské kameny. (v zimní přípravě nás Zenit přehrál 5:1 - cítíte náš vzestup?) A ukázaly výrazně stoupající tendenci v bojovnosti, taktice i hráčském rozmyslu. Věřím, že proti Kodani se užitek z těchto dvou konfrontací projeví ještě víc, pozitivněji. No, a teď hlavně porazit zítra hlavně Příbram. :-) Aby po skvělém výkonu tzv. dokázali převekslovat. Z oparu znamenitého výkonu do naší ligové reality.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
PetCC před 6 lety 06.10.2018 14:18 |Mám trochu obavy, že Kodaň nám nemusí vůbec sedět. Navíc mají hodně dobrý standardky. No snad trenér tým dobře nachystá.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
o-cab před 6 lety 06.10.2018 11:23 |je to zvláště tragická záležitost když se můžeme pyšnit tímto
http://www.football-observatory.com/IMG/sites/b5wp/2018/234/en/
stále vzpomínám na boakyeho. tuto sezónu zatím 5 zápasů a 6+2
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
VanDel před 6 lety 06.10.2018 11:41 |No pěkný. Před námi pouze Man.City a Juventus (o vteřinu). Proměňování šancí je opravdu naše achilova pata.....
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
iwanowicz před 6 lety 06.10.2018 12:06 |Me to naopak projde jako vynikajici vizitka naseho klubu.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
o-cab před 6 lety 06.10.2018 16:21 |tak to samozřejmě, ale tady se bavíme o proměňování šancí. střel máme jeden z nejvyšších počtů v Evropě, ale neproměňujeme je
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
VanDel před 6 lety 06.10.2018 16:52 |Presne tak. Na jednu stranu to je vynikajici reklama nasi hry, ale na druhou stranu je to dukaz nasi strelecke nemohoucnosti. Pocet vstrelenych golu je opravdu tristni vzhledem k poctu strel.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
iwanowicz před 6 lety 06.10.2018 23:18 |Mame proste marodku, jak bude Buren, Mesanovic, Skoda, Tecl, Matousek a aspon 2 budou mit formu, bude to uplne o necem jinem.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Novasinho před 6 lety 06.10.2018 09:13 |Hodnocení myslím správné, ale není zde zmínka o tom, že se Traoré před gólem vůbec nevrátil se svým hráčem, který nám následně dal branku, určitě za to nemohl Míša, že ho nechal zaběhnout za sebe, jak se píše v hodnocení. Kdyby se na něj Traoré nevykašlal a šel celou dobu s ním, nebyl by ve vápně úplně sám. Přišlo mi, že největším viníkem byl on. Jinak psát, že to bylo super utkání, kterému z naší strany chyběl gól, je asi už zbytečné, byl jsem z našeho výkonu nadšený, jen ten gól no...
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
PetCC před 6 lety 06.10.2018 14:20 |Traore to zase tolik nevypustil, jedině mohl jít do skluzu, aby přihrávku ztížil, nebo i zablokoval.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 09:28 |byl nejlepší matty?
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 09:34 |nebo miro?
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Fačín před 6 lety 06.10.2018 10:27 |Pro mne byl hráčem zápasu Matoušek, ocenil bych ho osmičkou. Naopak bych ubral Coufalovi za jeho chybu před gólem (navíc celkově nebyl nijak výrazný) a Traorému, který mi přišel jaksi matný.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
donford před 6 lety 06.10.2018 10:48 |Pro mě byli hráči zápasu Ngadeu, Kúdela, Stoch. Jsem rád, že se neshodneme, že je těch hráčů vyjmenováno víc. To svědčí o velké kompaktnosti celého mužstva. Jinak o Matym ode mne ani slovo pochyb!
Hodnocení po Zenitu
Akuls před 6 lety 06.10.2018 13:20 |Coufalova chyba v Petrohradě byla stejně fatální jako Součkova v Ostravě, ovšem Souček dostal za výkon v Ostravě za 2 a Coufal nyní za 6. Přitom nelze říct, že by si Coufal tuto vysokou známku nezasloužil. Jen vůči Součkovi byl Alanor po Ostravě hodně nespravedlivý.
Re: Hodnocení po Zenitu
iwanowicz před 6 lety 06.10.2018 13:37 |Srovnavat odskok od holene po pasu, kterej skocil pred Coufalem a prihru primo na nohu soupere, kdyz mel Soucek spoustu casu s micem u nohy opravdu nejde..
Re: Hodnocení po Zenitu
PetCC před 6 lety 06.10.2018 14:22 |Po tý ráně, co Souček dostal od Baroše, se nedivím, že udělal nějakou chybu. Kdo ví, jak mu v tu chvíli fungovala hlava. Taky jsem kolikrát hrál, i když se mi hlava trochu motala a pak udělal nepochopitelnou chybu.
Re: Hodnocení po Zenitu
Edenjejenjeden před 6 lety 06.10.2018 14:40 |No,kdo si vzpomene na brankáře Kariuse,ve finále LM,teprve po zápase,při podrobnějším vyšetření se zjistilo,že měl lehký otřes mozku,což samozřejmě ovlivní,zejména prostorovou orientaci hráče.Od Baroše to byl jednoznačně chtěný zákrok,s cílem vyřadit našeho klíčového muže ze hry,a vůbec bych se nedivil,kdyby ho k tomu navedl Páník:-/
Re: Hodnocení po Zenitu
MVCVNYX před 6 lety 06.10.2018 15:12 |Podle mě v pokynech neměl to, aby někoho zranil. Spíš šlo o to, aby všechno hráli na hraně žluté karty s cílem rozhodit soupeře, znepříjemnit nám hru. Abychom do každého souboje šli s vědomím, že to bude sakra bolet a občas něco podvědomě vypustili (vědomi si toho, že ne všichni na hřišti byli asi 100% fit). To, že si to Milan přebral po svém a urval se ze řetězu, to je věc druhá :/ Každopádně ať už Barošovo, tak i Pánikovo divadlo byla komedie, která bohužel svůj účel splnila.
Co se Kariuse týče, tak ten bohužel vyrábí minely vesele dál (viz jeho poslední zápas v Evropě)..otřes neotřes.
Re: Hodnocení po Zenitu
Akuls před 6 lety 06.10.2018 19:12 |Odevzdat balón soupeři na vlastní polovině v momentě když se všichni chystají zapojit do útoku znamená zákonitě rychlý útok soupeře do otevřené obrany a často gól, a je úplně jedno, jestli si hráč balón zcela neatakován ukopne nebo se snaží balón za každou cenu udržet ve hřišti a odrazí se mu od holeně jako od zdi. V obou případech to je chyba na úrovni žákovského fotbalu. Já mám ale problém s tím hodnocením. Viděl jsem za tu dobu co to tady Alanor hodnotí pár hodně slabých výkonů, ale za 2 tu skoro nikdy nikdo nedostal, až teď Souček. To byl opravdu tak bídný, nebo to dostal jen kvůli té chybě?
Re: Hodnocení po Zenitu
donford před 6 lety 06.10.2018 14:03 |Akulsi, tento příměr jsi nezvládl. A iwanowicz ti vzápětí vysvětlil, proč. Čímž vůbec netvrdím, že Suk neměl dostat za Ostravu vyšší známku.
Re: Hodnocení po Zenitu
Akuls před 6 lety 06.10.2018 19:53 |Ani bych neřekl, vždyť stačilo jen ten balón pustit za lajnu. Při fotbale je totiž třeba myslet, zvlášť když nemám techniku jako kluci z pláže Copacabana.
Re: Hodnocení po Zenitu
mudrc před 6 lety 06.10.2018 15:19 |Nechci bejt krutej, ale není to úplně jedno? Myšleno ta, či ona známka...
Re: Hodnocení po Zenitu
mudrc před 6 lety 06.10.2018 21:19 |Kluci-mínusáři, napište mi, že vám jde o život, dám vám desítky a sobě jednušku.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Juventus turin před 6 lety 06.10.2018 15:32 |U mě dobrý. Jako záskok jsi nezklamal. Doufám že to teď odskáče Příbram. Momentálně je Slavia o třídu lepší než zbytek naší ligy. Do zápasu můžou naskočit (a doufám že naskočí). Mešanovič i Olayinka a snad dostane opět šanci Matoušek. Očekávám jasnou dominantní hru s jasným výsledkem. 6:0 branky Mešanovič 2-3, Matoušek 2-3 (proti bývalému klubu), trefit do černého by se mohl i Baluta a třeba opět Miňo (pomalu a jistě se zvedá).
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Edenjejenjeden před 6 lety 06.10.2018 16:41 |Drž se při zemi Juve,zápas se Zenitem,náročný cestování,hráči opravdu nejsou stroje....
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Juventus turin před 6 lety 08.10.2018 15:17 |Cítil jsem to v kostech. Mohli jim dát 10.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Edenjejenjeden před 6 lety 08.10.2018 15:19 |Máš pravdu:-).Jak v Liberci?
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Juventus turin před 6 lety 08.10.2018 15:40 |To je ještě daleko. Nevím v jakém stavu se vrátí z repre. Kdo se další uzdraví a nebo nedej bože (úplně se to bojím napsat - zraní, toho už bylo za poslední dobu až až). A po repre se nám většinou nedaří jako před repre, protože vypadneme z rytmu a někdo se nám většinou zraní. Snad to tentokrát zvládneme bez úhony a v Liberci se podaří na 2 brejkové útočníky šťastná výhra. (Matoušek a Mešanovič a nebo už bude Tecl).
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
chrobak před 6 lety 06.10.2018 18:18 |Jsem optimista, ale teda ty ses rozšoupnul :-) Nic proti, ale srážka s realitou pak bolí o něco víc.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Juventus turin před 6 lety 08.10.2018 15:16 |Příbram bych v pohodě trefil, ale pár tutových šancí nevyřešili správně, to že jim to tam napadá jsem cítil v kostech.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
chrobak před 6 lety 07.10.2018 21:41 |Kdyby Matoušek proměnil půlku šancí co měl, tak by ti to nakonec i vyšlo!! Jen Mešanovič nevypadal, že by něco dal. Třeba se rozehraje.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.10.2018 17:23 |Nesouhlasím s názorem, že se to nedalo chytat. Postavení golmana buylo pšatné, pak se to skutečně nedalo chytat. Ale zrovna při této akci bylo tolik drobných či větších chyb, že to neleží na Kolářovi.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
kjandourek (admin) před 6 lety 06.10.2018 19:09 |jo jo... kdyby měl brankář věšteckou kouli a věděl, kam to vystřelí, tak by se třeba postavil k té tyči... Akorát že on by třeba potom vystřelil úplně jinam..
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Edenjejenjeden před 6 lety 06.10.2018 19:58 |A zase by se kritizovalo.....:)
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
p!erreCORE před 6 lety 06.10.2018 20:26 |já teda nejsem žádnej golman ani trenér brankářů a vlastně ani fotbalista..ale
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
DF007 před 6 lety 06.10.2018 18:20 |S bodovým hodnocením vlastně nemám problém. Snad bych o malinko výše viděl Matuška, ale chápu, že tam měl i dost ztrát, takže ok.
S čím mám problém ve slovním hodnocení je Kolář. Jebto dobrý gólman, který nedělá chyby. Ale nemá zápas, o kterém bych řekl, že byl jeho. Každý může říct, že ve Slavii to ani jinak nebude, protože na něj v zápase nepůjde víc než cca 5 střel a mnohokrát ani to ne a tak nemůže ani vyniknout. Ale Pavlenka to dokázal, to byl špičkový gólman, který to i teď potvrzuje v bundeslize. Takže Kolář dobrý, ale nic víc.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
MartenT123 před 6 lety 06.10.2018 18:37 |Nikde jsem to tu nevidel, ale vsimli jste si, jak nekolikrat Zmrhal reagoval na reseni situace od Baluty? Rozhazovani rukama, radne verbalni vycineni, pozdeji uz jen znechucene mavnuti rukou apod. Zajimalo by me, zda to bylo v zapalu boje nebo je to nejaka hlubsi averze.
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
Gino před 6 lety 07.10.2018 08:29 |Take me to dost nemile prekvapilo
Re: Hodnocení slávistů - Zenit - Slavia 1:0
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 07.10.2018 11:19 |Můžeme se o bavit o bod výší známce pro všechny, ale pokud by se získal alespoň bod,tak že tentokrát s panem hodnotitelem souhlasím ve všech punktech