Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 10. kolo

Našim barvám se zápas na půdě Baníku Ostrava nepovedl a navzdory dlouhé početní převaze přišla porážka v poměru 1:2. Domácí sice hráli srdnatě, Slavia se však porazila zejména sama.

Už začátek zápasu byl z naší strany rozpačitý. Stoch naivně rozehrál standardku a po rychlém protiútoku měl šanci Baroš. Tentýž hráč hrál hlavní roli o pár chvil později, kdy loktem nevybíravě sestřelil Součka. S přispěním videa nakonec domácí kapitán za svůj nesportovní zákrok obdržel červenou kartu. A zcela oprávněně. Baroš za sebou má skvělou kariéru a všechna čest, jaký vztah má ke svému mateřskému klubu, ale na hřišti se ve vypjatých zápasech pravidelně chová zákeřně. Navíc s pocitem vlastní nedotknutelnosti, což jasně ilustrovalo následné Barošova ostudné chování po udělení karty. Pro děti to byl ten nejhorší možný příklad a jsem zvědav, zda se známého jména nezalekne disciplinární komise. To, co včera Baroš předvedl, si zaslouží výrazně delší stopku než na jeden dva zápasy. A vůbec je obecně dobře, že videu podobné zákroky neujdou. Do fotbalu totiž nepatří.

Atmosféra pak po zdánlivé křivdě vygradovala a bylo jasné, že domácí hnaní fanatickým publikem nechají na hřišti duši. O to více nechápu bohorovnost Slavie, se kterou k početní převaze přistoupila. Vstřelená branka domácí publikum samozřejmě nahecovala ještě více a bylo jasné, že nás čeká obrovsky těžká šichta. I proto jsem si říkal, že rychlé vyrovnání Stocha by mohlo být důležitým momentem. Diváci ztichli a Slavia začala mít znatelnou herní převahu. Do druhé půle jsme tak měli dobré vyhlídky. To by ale nesměla přijít nevídaná minela Součka. Do konce nastavení 30 vteřin, máme míč na noze, nikým nejsme atakováni. Místo klidného dohrání poločasu ale přijde zkrat, nahrávka do přečíslení a další branka v naší síti. Nepochopitelené. Stadion samozřejmě zase šílí a jen vyrovnat bude výrazně těžší, než jít do druhé půle při stavu 1:1 za vítěznou brankou.

Slávisté ale začínají dobře a do 60. minuty mají několik gólových šancí. Bohužel se potvrzuje, že střídající Mešanovič má zápasy, kdy mu na gól nestačí ani několik loženek. K tomu se přidává i Baluta, který selhává sám před malým vápnem. Následně střídá a naše hra jde do kopru. Domácí polehávají a šetří čas (ale je to zcela logické a my jsme jim tuto možnost naší naivitou věnovali stejně jako před rokem Apoelu), naši místo hraní fotbalu sekundují domácím ve vzájemném okopávání, což je samozřejmě špatně. A propos, rozhodčí byl podle mě velice přesný (i když červenou kartu mu muselo poradit až video). Leckdo mu jistě bude vyčítat, že pískal každý menší kontakt, ale co chcete dělat, když řídíte maximálně vyhecovaný zápas, kde se oba týmy zajímají více o okopávání soupeřů než o míč.

Takže suma sumárum: naše stupidita při bránění + zahozené šance + snaha nezaostat za domácími (kterým se ovšem kouskování hodilo) v počtu faulů = naše druhá ligová porážka v této sezóně. A zcela zbytečná.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - V úvodu zápasu předvedl výborný zákrok proti šanci Baroše. Pak dvakrát inkasoval. Z mého pohledu s tím ale těžko mohl něco dělat. Standardka byla výborně kopnutá, brankář se tam dostane těžko. Střela Filla pak byla přes hráče, celkem zblízka a navíc přesně umístěná k tyči. Nemyslím si, že by se to dalo chytat. Ve druhé půli pak předvedl jetě jeden zákrok, ten už byl ale jednodušší, protože domácí prováhali přečíslení 3 na 1 a střela přišla z úhlu. Z mého pohledu tedy Kolář odvedl uspokojivý výkon a za naši porážku ani v nejmenším nemůže.

Vladimír Coufal - 4 - Je skoro až zázrak, že po svém příchodu si první méně povedený zápas Coufal připisuje až na samém konci září. Ve Vítkovicích se mu příliš nedařilo, byl málo ve hře a nedokázal se dostávat přes bránícího protihráče. Po jeho zbytečné ruce byla odpískána standardka před prvním gólem. Jediným výrazně pozitivním momentem byla Coufalova přihrávka do tutovky Balutovi. Ta měla skutečně oči. Jinak to ale byla šeď.

Michael Ngadeu Ngadjui - 4 - Byl méně jistý než normálně. Při standardce, po níž jsme dostali branku, sice vyskočil, ale míč nezasáhl. Chyba ale byla u Zmrhala, který si nechal utéct Filla. Nedařilo se mu ani směrem dopředu. Jednou nesmyslně střílel z velké dálky, několikrát byl nepřesný při rozehrávce.

Ondřej Kúdela - 5 - Jeden z mála našich hráčů, kteří si při nepovedeném výkonu udrželi alespoň standard. Vzadu až tolik práce neměl, jednou ve druhé půli výborně odebral míč, rozehrál a následně si nabíhal na přihrávku, což byl výborný moment. Viditelnější chybu si připsal až v samotném závěru, kdy zbytečně tečoval míč na roh. Ale to samozřejmě nebylo nic zásadního.

Jan Bořil - 3 - Zápas mu nesedl a ač nevyhořel (ostatně Baník hlavně bránil), tak směrem dopředu byl neobyčejně nepřesný. Dokumentují to hlavně dva momenty z druhé půle. Jednou hezké přenesení hry, Bořil má volný prostor, ale místo nadějného centru si nechá míč podskočit pod kopačkou. Podruhé šlo navíc o dobrou možnost ke srovnání, když Laštůvka při výběhu podklouzl a byla odkrytá branka. Bořil v jednoduché pozici ale záhadně netrefil míč, takže místo centru přišla jen ztráta.

Miroslav Stoch - 6 - Začal bídně. Z nadějné standardky pro centr nesmyslně vystřelil a byl z toho nebezpečný brejk a gólovka Baroše. Stochova snaha zakončovat z každé pozice začíná být v posledních zápasech vyloženě kontraproduktivní, ostatně podobná situace se stala i v minulém zápase s Bohemkou. Nutno ale říct, že pak se Stoch zvedl, odehrál jeden ze svých lepších zápasů v této sezóně a byl zřejmě naším nejnebezpečnějším hráčem. Pěkně z voleje vyrovnal na 1:1 a snažil se i dále. Z přímého kopu třeba trefil branku a Laštůvka musel vytáhnout zákrok. Včera navíc Stoch ani neztrácel zbytečné míče a po chybě Zmrhala skvělým návratem pomohl zažehnat prvotní situaci 3 na 1. Nezbývá než věřit, že se od branky a slušného výkonu odrazí ke své jarní pohodě.

Tomáš Souček - 2 - Bohužel smutný (anti)hrdina včerejšího odpoledne. V první půli byl hodně vidět. Jednou v pozitivním duchu, když se prosadil k hlavičce, kterou mu chytil Laštůvka. Jednou v neutrálním, když se stal obětí zákeřného faulu Baroše. A samozřejmě i jednou v negativním, když nevídanou hrubicí daroval Baníku vedení a v konečném důsledku i vítězství. Ten moment ani více rozpitvávat nebudu, Souček dobře ví, že to byla strašná minela, ale to se někdy stane sebelepším hráčům a Tomáš nás zatím držel, takže by nebylo fér ho výrazněji hanět. Chyba ho ovlivnila, ve druhé půli byl takřka neviditelný a nedařilo se mu.

Josef Hušbauer - 4 - V úvodu se pokoušel o průnikovou přihrávku, která nevyšla. V průběhu zápasu několikrát výborně přenesl hru, v celkovém kontextu to ale bylo málo. Slavia při přečíslení postrádala kreativitu a více bych jí v první řadě očekával právě od našeho tvůrce hry.

Ibrahim Traoré - 4 - Odehrál jen první půli, pak byl střídán asi i kvůli žluté kartě. Dosud v sešívaném válel, proti Ostravě ale Traorému zápas úplně nevyšel. Neuspěl ve dvou dobrých možnostech. Nejprve ještě docela dobře střílel, ale Laštůvka ho vychytal. Pak se ocitl při šanci ve vápně, kdy měl sice míč hodně vysoko a musel čekat až spadne, i tak se to ale dalo trefil lépe a mohl to být gól. kdyby to Ibrahim cpal nahoru. Ale nechci mu to výrazněji vyčítat, protože jiní slávisté včera zahodili ještě větší šance. Při svém nepřesném zpracování si pak připsal zbytečnou žlutou kartu.

Jaromír Zmrhal - 3 - Ukázalo se, jak je fotbal vrtkavý. Minulý týden byl za hrdinu, tentokrát se však Zmrhalovi dařilo pramálo. Kromě nevýrazného výkonu směrem dopředu si připsal i dvě větší chyby při bránění. Při standardce neuhlídal Filla a byl z toho gól. To se ale někdy stane, o něco horší mi připadal moment z druhé půle. Zmrhal to měl sice těžké a byl pod tlakem soupeřů, dopadlo to ale nejhorším možným způsobem. Čistě přišel o míč a ještě si ustlal na trávníku, takže Baník mohl pokračovat v přečíslení 3 na 1.

Alexandru Baluta - 5 - Baluta byl nouzovou volbou pro post útočníka, nedá se ale říci, že by zklamal. Herně až tak výrazný nebyl, dokázal se ale dostat do několika důležitých situací. Při té první výborně poslal míč do šance Traorému. Pak přišla i asistence, když sklepl míč hlavou skórujícímu Stochovi. Do třetice pak ještě nahrával Mešanovičovi. Dobrý výkon si stáhl na průměrnou známku zahozenou tutovkou. To byla jasná pozice a Alex zakončil vyloženě špatně doprostřed branky. Dát se to mělo a stojí nás to body. Jeho následné vystřídání ale byla chyba (pokud tedy mohl dále hrát, protože v týdnu měl po zápase s Ústím zdravotní potíže).

Muris Mešanovič - 5 - Naskočil do druhé půle tak, jak ho známe, tedy aktivně a s vervou. Bohužel záhy připomněl i svou odvrácenou tvář, tedy zahazování šancí. Hlavně jedna byla ložená, stačilo míč buď umístit k tyči nebo brankáře přehodit. Muris jen zavřel oči a napálil brankáře... Do budoucna platným členem kádru určitě být může, minimálně dokáže svým zápalem utkání skvěle oživit jako střídající hráč (jediný kdo se mu v tomto v kádru blíží je zraněný Van Buren), ale naši velkou bolest - zahazování šancí - Mešanovič určitě nevyléčí, naopak ji spíše podtrhne.

Peter Olayinka - 4 - Vrátil se do ligy po zranění a nepřesvědčil. Po jeho vystřídání za Balutu náš tlak úplně vyšuměl, ale nevyčítal bych to jen Olayinkovi (či dával k dobrému Balutovi), spíše přestal hrát celý mančaft, než že by to bylo jedním mužem. Každopádně Peterovi se příliš nedařilo. Připsal si jen jeden lepší průnik, po kterém jsme měli standardku ze zajímavý pozice pro centr. Vyjma toho vidět nebyl, naopak dostal žlutou kartu. Vstup do angažmá v Edenu mu vinou zranění nevyšel, ale na hodnocení je (stejně jako u Baluty) ještě brzy.

Michal Frydrych není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

10. - Neděle 30. 09. 2018 15:00

Fortuna liga, 2018/2019
2 - 1
2 - 1
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

20. a 45.+4. Fillo

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

27. Miroslav Stoch

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    DF007     před 6 lety 01.10.2018 18:01 |  
    11 3

    Jsem překvapený hodnocením Součka. Jasně zavinil jeden gól, ale 2? Mohl-li Olayinka dostat 4 za svůj výkon, který byl zoufalý, tak Tomáš takhle špatně nehrál.
    U těch dvou bych známky upravil, jinak souhlas.
    Alanor se šikovně vyhnul u Koláře hodnocení druhého gólu, který u článku o zápase budil hodně vášně/diskusí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      DF007     před 6 lety 01.10.2018 18:02 |  
      1 0

      Tak sorry, špatně jsem to přečetl. Vnímal jsem to hodnocení k první brance.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 01.10.2018 18:06 |  
      5 7

      Souček udělal fatální chybu. Opravdu fatální. A i jinak hrál dost špatně, což sám přiznal. Takže to nebylo jen o té hrubce, i jeho výkon byl podprůměrný.

      Olayinka hrál jen 20 minut, kdy mu navíc mužstvo vůbec nepomohlo. Moc mu to nešlo, typický výkon střídajícího hráče na 4. Dávat exemplárně nízké známky v tomto případě je pitomost.

      Hodnocení našeho brankáře u druhého gólu jsem se vůbec nevyhnul, naopak jasně píšu, že z mého pohledu to chytat nešlo. Ve včerejším zápase byl Kolář náš poslední problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        DF007     před 6 lety 01.10.2018 18:19 |  
        6 1

        Ano tohi Koláře jsem pochopil až při druhém čtení. Za to se omlouvám.
        Ale u Součka i nadále nesouhlasím. Za 2 je velmi nízká známka, nevím, co přesně slovně. Udělal chybu, a to velkou, o tom žádná. Ale že by kazil tolik, aby to byl katastrofální výkon? Mě třeba velmi zklamal Olayinka, který byl - řečeno klasikem koncový hráč

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Alanor (admin)     před 6 lety 01.10.2018 18:25 |  
          2 5

          Olayinka hrál špatně, o tom žádná. Kdo ale v posledních 20 minutách "koncový" hráč nebyl? Bořil hrál špatně 70 (cca 3x tak dlouho jako Peter) minut a má trojku. Zmrhal byl dopředu nevýrazný a udělal dvě větší chyby dozadu. Z mého pohledu byl prostě Olayinkův výkon nepovedenou třešničkou na dortu. Ale ten dort jako hlavní sousto se upekl už před jeho příchodem na hřiště a známky podle mě sedí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          rak (přítel SN)     před 6 lety 01.10.2018 18:33 |  
          5 0

          Ta Součkova chyba, podle mně, v podstatě rozhodla zápas (i když jsme měli ještě celý poločas) a navíc ho to asi dost rozhodilo. Není to hodnocení Součka ve Slávii, ale v tomto zápase. Nejdůležitější je, aby už ve čtvrtek byl zpět ve své formě a hrál jako před Ostravou. S tímto se nedá stejně už nic dělat. Olayinka se zatím dobře neukázal nikdy, ale neměl moc příležitostí. Doufám, že takto pokračovat nebude. To by byl hodně špatný nákup.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            BANKROT     před 6 lety 02.10.2018 22:14 |  
            0 0

            Jojo. Stane se. Jsem si hned vzpomněl na Stevena Gerrarda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Pepino44     před 6 lety 01.10.2018 19:05 |  
        4 3

        Tak v tomto nemáš pravdu, Souček skutečně udělal fatální chybu a ani jinak se mu hra nedařila tak jako vždy. Olyianka sice takovou chybu neudělal ale ve hře byl podle mne ještě horší než Suk. Rozdíl v hodnocení tomu neodpovídá. Každý má právo na svůj názor, a le v tomto Tě nepodpořím. Jinak hodnocení podobné, jenom téměř u všech o stupínek výše, Protože v Ostravě mnoho mužstev nevyhraje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Zafod     před 6 lety 04.10.2018 22:52 |  
        0 0

        Jen taková technická, Olayinka hrál s nastavením spíš 40 minut...a hrál teda hrůzostrašně, dvojku by si zasloužil spíš on..

  2. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Veta (přítel SN)     před 6 lety 01.10.2018 18:13 |  
    17 2

    Docela mě zaujalo / zaskočilo stejné hodnocení pro Balutu a Mešanoviče. Baluta přihrál na gól, připravil další šanci a nedal "jen" jednu. Mešanovič toho zahodil víc a nepřipravil nic.

    Jinak na Součka jsi podle mě také zbytečně přísný, ale chápu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Travinho     před 6 lety 01.10.2018 18:17 |  
      0 0

      Tak Muris se dokázal dostat do několika pěkných šancí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Sedrousek     před 6 lety 02.10.2018 11:22 |  
        1 1

        Mesanovice dokazali dostat do tech sanci spoluhraci. A to co zazdil to je SKORO stejna minela jako Souckuv kiks. Jestli Tomas za 2 tak Muris maximalne za 3.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Travinho     před 6 lety 02.10.2018 16:15 |  
          1 0

          Na to aby ses dostal do šance, tak musíš ukázat i kvalitní náběh.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 01.10.2018 18:21 |  
      2 1

      Alexova šance byla nejvyloženější, ta jedna Murise ale také měla být gólová. Úplně bych nesouhlasil, že Mešanovič nepřipravil nic. Třeba v 54. minutě mu to sice Baluta pěkně sklepl hlavou, ale větší část práce jde za Murisem, který to až do zakončení řešil výborně.

      Ale souhlasím, že Baluta byl lepší než Mešanovič. U toho jsem se rozhodoval mezi 4/5 a klidně to mohla být nižší známka. Já jsem bral v potaz, že hru jako střídající hráč rozhýbal a měl výborné náběhy (to třeba Baluta jako útočník v první půli neměl), takže bych úplně neřekl, že na svých šancích nemá podíl. Nakonec jsem byl i trochu shovívavější, protože Mešanovič nastoupil po dlouhé době a výkonem byl blíže k Balutovi než Olayinkovi.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Travinho     před 6 lety 01.10.2018 18:19 |  
    3 3

    Víceméně se dá souhlasit. U Traorého bych ještě vypíchl, jak zazdil nadějný brejk v úvodu zápasu, kdy mohl poslat Zmrhala samotného na bránu. Přísnější bych byl k Olayinkovi, který byl strašný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 01.10.2018 18:21 |  
      0 0

      Jo, tu šanci jsem v textu neuvedl, ale vím o ní. Šli 3 na 2, Traoré toho volného hráče bohužel vůbec neviděl.

  4. Hodnocení slávistů - 10. kolo

    buri     před 6 lety 01.10.2018 18:59 |  
    1 10

    Já dával Kolářovi vždy vyšší známku než Alanor... Tentokrát jsem mu dal 2... Podle opakovaných záběrů mohl druhý gol vyrazit nohou, šlo to 10 cm vedle jeho pravé nohy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 01.10.2018 19:21 |  
      5 1

      Ještě že nepíšeš hodnocení, protože na 2 to nebylo ani omylem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        buri     před 6 lety 01.10.2018 20:17 |  
        0 3

        Já vím, že Kolář byl za 5, ale Alanor mu dává za 5 i když vychytá nulu. Já mu dal za 2 omylem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      japoko     před 6 lety 01.10.2018 21:18 |  
      4 4

      Ale notak. Podivej se na to poradne!

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Rooney     před 6 lety 01.10.2018 23:40 |  
      2 2

      10cm vedle nohy??? Z jakeho zaberu vychazis? Vzdyt mu to slo od nohy minimalne metr... Mozna mohl stat trochu jinde, ale to neumim posoudit, protoze sem v brane stal jen jednou z nouze, ale davat mu tenhle gol za vinu je ulet. To uz bych se spis pozastavil nad branenim Ngadea, ale Filo to proste udelal chytre a trochu necekane...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    carevitchando     před 6 lety 01.10.2018 19:22 |  
    7 5

    Moc nesouhlasím s hodnocením Mešanoviče, pětka se mi zdá moc. Chápu, že ho máme rádi za předminulý podzim, kdy nám vystřílel spoustu bodů v mistrovské sezóně. Chápu taky to, že rok nehrál. Ale zazdil dvě tutovice podobně jako s Ústím a rozhodně to nebylo nerozehráním, ale prostě je to spalovač.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    amon     před 6 lety 01.10.2018 19:33 |  
    8 1

    Vesměs není co dodat. Zápas blbec, jak už jsem psal dřív. Fillo a Laštůvka životní zápas. Ten druhý gol Filla, to byla neskutečná klika. Suk + Jarda nepodrželi, ale oni nám to vynahradí ted v Evropě. Pro mě nejhorší na hřišti Bořil, ale je to vcelku jedno. To nebyl fotbal, hráli jsme strašně naivně. Já u toho kvet. Bylo jasný, že při každým doteku se budou válet, zdržovat a my jak tukani furt chodili do soubojů. Baník mě nazajímá, nejsou to fotbalisti, budou ztrácet venku i s týmama z chvostu a u nás dostanou na jaře dardu. Tenhle tým nesmí do Evropy, co by tam dělal. Měli 2 střely na bránu- 2goly. No a my ze 4 loženek aspon jednu dát musíme. Být k dispozici Milan, vypadalo by to jinak.Prostě včera bylo všechno špatně a takovýhle mače se jednou za čas stanou. U Suka už takvouhle minelu neuvidíme a se Zenitem už to bude jiná

  7. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    mudrc     před 6 lety 01.10.2018 19:40 |  
    3 4

    Tak na tohle kafe jsem obzvlášť zvědavej. Jářku to bude hořký pití.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 01.10.2018 19:47 |  
    4 4

    Baluta jasná šestka to at se na mě nikdo nezlobí,asi jsme každý koukali na jiný zápas myslím tím pana Alanora.Jinak asi souhlas.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    tolsimir     před 6 lety 01.10.2018 20:26 |  
    5 14

    Zmrhalův výkon se nijak zvlášť nevymykal od těch ostatních v minulých týdnech. Jen nedal gól... Ale o nějaké zázračné formě se u něj mluvit jednoduše nedalo, z tohohle pohledu jeho výkon je jen těžko překvapením. U Olayinky uvidíme, tam ještě opravdu brzo soudit, jak píšeš, ale že bych oplýval nějakou jistotou, že pro nás bude opravdovou hvězdou (jak by si jeho cenovka zasloužila... ona je otázka, zda nás stál opravdu jen avizované 3M, nebo šlo o jazykový trik od JT, který nezmínil možné bonusy - což si myslím spíš, vzhledem k průběhu vyjednávání o jeho přestupu a částkám, jež kolovaly médii), to opravdu zatím bohužel ne

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      tolsimir     před 6 lety 01.10.2018 20:28 |  
      6 13

      Jinak Kolář taková klasika, zase dostal góly, u kterých si člověk řekne, že to, že je nechytil, není jeho chyba... Druhá věc je, že u gólmana Slavie bych si představoval, že nějaké takovéhle góly dokáže chytat, to se mu moc nedaří. Včera výjimka u Baroše, tam to bylo super. První gól se chytit dal, u druhého se mohl alespoň pokusit o zákrok či spíše lépe stát, aby nemohl být takto prostřelen

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      VanDel     před 6 lety 01.10.2018 21:26 |  
      1 20

      S tou (ne)formou Zmrhala naprosty souhlas, ale tady se takovy nazor proste moc nenosi. Osobne velmi doufam, ze mu ty samotne goly ted v zime konecne vynesou nejake zahranicni angazma. Ve Slavii se od nej v budoucnu zadne velke vykony ocekavat nedaji, tady uz narazil na svuj vrchol. Ano, obcas da dulezity a pekny gol, ale celkova hra je opravdu pouze prumerna.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Alanor (admin)     před 6 lety 01.10.2018 21:28 |  
        21 4

        Přesně, vždyť ten Zmrhal má jen góly a asistence. K čemu to Slavii je? Kdyby radši kličkoval někde na půlce, to by mělo smysl!

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          VanDel     před 6 lety 01.10.2018 21:38 |  
          4 15

          Aááá, tradiční statistické okénko :) A co si takhle uvědomit a přiznat si, když se člověk koukne na jeho hru opravdu nezaujatýma očima, kolik nadějných a dost často vyloženě gólových akcí a šancí zazdí ? Kolikrát si nedokáže zpracovat jednoduchý míč a tím zazdí brejk ? Podívat se na jeho centry, kdy dokáže z 10ti pokusů poslat do vápna tak maximálně 4 slušné ? To že dá za sezonu jako záložník průměrně 4-5 golů, z něj dělá něco extra ? Naopak, taková statistika je na záložníka celkem bídná. Tolik golů dá za sezonu hafo obránců.....

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Novasinho     před 6 lety 02.10.2018 07:49 |  
            2 0

            Přiveď prosím k nám to hafo obránců, mohli by se hodit...

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              Sedrousek     před 6 lety 02.10.2018 11:30 |  
              0 1

              Uz je tu mame Coufal Kudela.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          tolsimir     před 6 lety 02.10.2018 08:30 |  
          2 10

          Gól je samozřejmě skvělá věc, od toho se fotbal hraje, ale moje pointa byla zcela jiná. Když to částečně přeženu, tak povedená střela se může povést i mě, avšak Zmrhalův výkon se v posledních kolech hodnotil jen podle toho, již se ale přehlíželo, že v poli to žádná sláva nebyla. Proto mě svým způsobem zarazilo "překvapení" nad jeho celkovým představením na Baníku. Kdyby dal zase gól (a jinak hrál tedy úplně stejně), pravděpodobně by se o něm mluvilo jako o hvězdě zápasu. A podle mě by hodnocení mělo být komplexnější. Ale jak jsem již několikrát psal, respektuji, že to tak ty konkrétně máš nastavené, máš to tak u všech již od začátku, tudíž je to fér

  10. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    japoko     před 6 lety 01.10.2018 21:16 |  
    3 8

    A von jako ten JH hral neco vic nez Zmrhal? Ze to nebylo videt!

  11. Alex

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 01.10.2018 21:56 |  
    4 3

    Baluta by si určitě zasloužil lepší známku... prakticky všechno nebezpečný, co jsme vyprodukovali, šlo přes něj... po jeho vystřídání se naše hra dopředu úplně rozsypala...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Kenny     před 6 lety 01.10.2018 22:02 |  
    3 1

    Pepa se nám s tím hodnocením faulu Baroše asi zbláznil.....

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Rooney     před 6 lety 01.10.2018 23:30 |  
      2 1

      A nebo spis v dobe rozhovoru tu situaci videl proste jen v realu a ne na videu... Ono na prvni pohled to vypadalo jako bezny souboj, kterych je v kazdem zapase nekolik a ktery je na tu zlutou ( a nekdy ani to ne). Az z opakovacky je zrejmy jasny umysl Barose sejmout Soucka namisto bezneho souboje a logicka cervena

  13. Psychická odolnost týmu

    Cross     před 6 lety 01.10.2018 23:37 |  
    3 4

    Mi se hodnocenî líbí. Na place jsme viděli dramaticky rozdílné výkony našich hráčů a tomu odpovídá velké bodové rozpětí. Celkově pak tentokrát nekvalita celého týmu a logicky i nízké průměrné hodnocení. Podle mě naši hráči i příliš podlehli atmosféŕe z tribun a bylo cítit, ze se emocím, až nenávisti, z tribun nedokážou vzepřít. Není to ani letos vůbec poprvé...na psychické odolnosti týmu je třeba také pracovat.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    profesor     před 6 lety 02.10.2018 09:49 |  
    3 9

    S hodnocením celkem souhlas až na to, že bych dal nižší známku Kolářovi a vyšší známku Součkovi. Vím, že zavinil gól, ale jinak nebyl tak špatný, aby dostal 2. Co se týká Koláře, tak nikdy nechytil nic navíc, prostě Pavlenka to není a nebude. Nevím proč se nezkusí třeba v přáteláku nebo v poháru Vantruba. A pokud není tak dobrý, poslal bych ho na hostování jinam, v juniorce moc zkušeností nezíská.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Sedrousek     před 6 lety 02.10.2018 11:33 |  
      1 10

      Co ja uz toho tady zato schytal.
      Na Kolare se tady nesmi!

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        mudrc     před 6 lety 02.10.2018 12:22 |  
        1 6

        Na nikoho se tady nesmí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          chrobak     před 6 lety 02.10.2018 13:17 |  
          5 0

          N
          na nikoho se tady BEZDUVODNĚ nesmí

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 02.10.2018 13:30 |  
        3 0

        Schytal.. hele lidi maj asi jinej názor, no.. a ja taky, na bundesligu jako u Pavlenky to sice zatím není, ale Kolar je solidni golman. co vyborne hraje nohama. Goly v Ostrave bych mu nevycital.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      cunak     před 6 lety 02.10.2018 12:54 |  
      1 9

      Já bych to viděl takto: Kolář zachytá ještě pár zápasů tak, že neudělá chybu, ale také nic navíc nechytne. Pak se nešťastnou náhodou zraní. Přéma Kovář, který naskočí do zápasu se Zlínem v půlce listopadu, dostane 3 góly. Takže v nouzi bude z juniorky vytažen Vantruba. Fantastickým výkonem nám vychytá výhru v Bordeaux, na jaře se dostane do slovenské reprezentace, bude se vydatně podílet na našem vítězném tažení evropskou ligou. V lize bohužel skončíme o bod (ztracený s tím Zlínem) druzí. Pan trenér přizná jakou chybou bylo ignorování Vantruby a bude, jak se umí z chyb poučit, veleben :).

  15. .

    japhy     před 6 lety 02.10.2018 12:01 |  
    2 2

    Podle mě nesedí slovní hodnocení Koláře s jeho známkou. Chybu neudělal, chytil 1 a půl gólu a stejně je na 5.
    Výkon tůmu byl mimořádně špatný, vypadalo to, že se z Ostravy tak trochu pokakali. Bezcílné obléhání, často zakončené jen míčem do souboje. Když hrajeme proti 10! Ze zoufalství pak návrat k alibicentrům.
    Akceptuji ovšem, že je prostě rozdíl mít vepředu dvojici Tecl-Sýkora a Baluta-Traoré. Byť zvlášť Baluta zahrál velice dobře, tak to prostě není takovej ten rváček, co by obránce uštval. Čímž se dostávám k tomu, co mě v průběhu hry zarazilo snad nejvíc. Hráli jsme tak, že jsme nebyli schopný baníkovce snad ani unavit, pořád na nás viseli a prostor nám nedávali ani na křídlech.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 02.10.2018 12:04 |  
    8 0

    No kdyby Suka vysetrili po sezone jako Kariuse v Americe, urcite by mu nasli nejakej otres mozku, kterej by to vsecko vysvetlil.. jinak ale myslim, ze ta dvojka je zbytecne kruta, i přes tu desnou hrubku. Zapas nam ale prohralo to, ze jsme ztratili hlavu po zahozených sancich ve druhy puli a posledních 30 minut jsme uz nic nevymysleli. Ještě se to dalo otocit. Nejsem si jist, esli byl problem ve stridani Baluty, kterej hral jinak solidne, jeden hrac by to asi nezmenil. Stejne jako to nezmenil Olayinka, kterej moc chtěl, ale tezko chtit po hraci, kterej je v tymu novej a ještě v sezone poradne nehral, aby zlomil zapas, ve kterym se nedari. Nemyslim si, ze tohle by mělo bejt meritko pro hodnoceni posily.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 02.10.2018 12:39 |  
      2 0

      to nemá cenu vůbec hodnotit... při tý naší hře, a rozkouskování hry Baníkovcema věčným zdržováním, poleháváním a simulováním, se do toho zápasu vůbec nedostal... já ho budu hodnotit až odehraje aspoň několik zápasů a komplexněji až po celým podzimu... hráč je to určitě dobrej, naše skautské oddělení nejsou idioti, prokázal to už ve 20 letech v Dukle, a pak i v belgický lize... já mu věřím

  17. Kolář je naše neštěstí

    w8888     před 6 lety 02.10.2018 13:21 |  
    10 15

    V Ostravě jsem byl a s hodnocením tak úplně nesouhlasím. Souček sice hrál nejhorší zápas podzimu, ale nejhorší ze slávistů na hřišti určitě nebyl. Jestliže mají Bořil se Zmrhalem trojku, tak Souček by měl mít za 4. Výrazně nadhodnoceni jsou střídající Mešanovič a hlavně Olayinka. Ten byl absolutně neviditelný. O stupeň výš hodnotím Balutu. Kolářovi by slušela dvojka. Když v sedmé minutě vyrazil Barošovu střelu (vše začal Stoch naprosto odfláknutým trestným kopem, šestku bych mu nedal), zdálo se, že konečně jednou k něčemu bude. První gól mu nevyčítám, byť se mi včera večer po x-tém zhlédnutí záznamu v televizi zdálo, že opravdu dobrý gólman by to chytit mohl. Ale druhý gól jde na jeho vrub stejně jako na vrub Součka, který ve středu hřiště úplně zbytečně odevzdal míč soupeři. Nesouhlasím s Alanorovým tvrzením, že šlo o střelu zblízka. Bylo to 17 metrů. Ano, střela šla přes hráče, ale ten stál v bezprostřední blízkosti střelce, takže Kolář měl dost času reagovat. Místo toho stál jako solný sloup a jeho jediným pohybem bylo otočení hlavy. Střela byla přesná, ale tak pomaličká, že i podprůměrný brankář by ji musel lapit. Kolář je tragédií současné Slavie!
    Je zajímavé, jak společenské vědomí zaostává za společenským bytím. O Slavii se stále říká, jakou má proti ostatním fyzickou převahu. Zápas v Ostravě jasně ukázal, že už to dávno není pravda. Za Šilhavého jsme vskutku měli tým plný velkých hráčů. Teď jsme nakoupili menší fotbalisty a občas vypadáme jako Sněhurčina tlupa. Baník měl jasnou výškovou převahu. I proto bylo nakopávání míčů v poslední půlhodině naprostým omylem. K nedělním selháním hráčů je třeba připočíst i selhání realizačního týmu. Střídání se vůbec nepovedla. Ale snad už ve čtvrtek bude líp. A když ne ve čtvrtek, tak v neděli určitě!

    • Re: Kolář je naše neštěstí

      Rooney     před 6 lety 02.10.2018 21:54 |  
      8 0

      Kolar bude koukam opravdu jednim z tech, ktere bude cast fanousku chvalit a druha cast naopak kritizovat skoro za vse. OK, chapu, ze kazdy ten fotbal vidime trochu jinak, ale nazyvat ho tragedii a nestestim Slavie po zapase, ve kterem byl brankar nasim nejmensim problemem? To jako vazne?

      Ke konkretnim golum v tomto zapase reknu asi jen to, ze bych rad videl pro nas dostupneho golmana, ktery by tyhle 2 goly chytil... U prvniho byl golman bez sance, jedine ze by sel po tom centru, ale tam by se stejne nedostal. U druheho ta strela rozhodne pomala nebyla, navic byla skryta a trochu i prekvapiva vzhledem k herni situaci. Ano, jsem ochoten pripustit, ze treba Pavlenka by to mozna chytil, ale to neni prunerny brankar, ale jeden z nejlepsich golmanu v bundeslize. Tvrdit, ze by to chytil kazdy podprumerny golman je nesmysl.

      Kolar proste neni typem vyborneho golmana na care, jako byl prave Pavlenka, nebo sveho casu nas carodej. Nevytahuje zakroky, ktere zvedaji ze zidle (ikdyz Barose vychytal vyborne), ale jeho prinos je jinde. S prehledem si chodi pro centry, vyborne cte hru a diky tomu uz zmaril nekolik sanci soupere, ke kterym vlastne ale diky jeho vybehu ani nedoslo a samozrejme je velmi dulezity pro zakladani nasich utoku. Nejen ze dokaze vyborne vykopavat a to i na hrace u lajny (co by za to nekteri hraci v poli dali), ale ma skvele a dlouhe vyhozy a pri postupnem utoku muze vzadu zustat o jednoho hrace mene, protoze Kolar zvladne funkci libera. Ano, urcite ma sve chyby a nechci z nej delat boha, ale je potreba hodnotit ho celkove, ne jen podle chytani, protoze ac od toho golman je, tak dnes uz jsou i na nej jine naroky, nez pred par lety...

      Posledni poznamka je k nasi fyzicke prevaze. Rekl bych, ze drive se to vztahovalo na nasi vyskovou a tim i fyzickou prevahu, dnes uz je mysleno spise prevahu ve vydrzi, nasazeni a behani, coz jsou ale take fyzicke parametry. A sice se ten tym od odchodu Silhaveho dost "zmensil", ale ja osobne to vitam, protoze je to cesta k tomu hrat fotbal misto kopane.

  18. Noční můra

    johnynz     před 6 lety 02.10.2018 16:48 |  
    4 0

    Alanore, ty se na ty mače před hodnocením koukáš znova? Pokud jo, tak klobouk dolů za obětavost, já bych na repete tohoto zápasu neměl nervy. Mně stačilo, že se mi o něm dneska nad ránem zdálo :x

  19. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 02.10.2018 19:17 |  
    1 1

    Deník Spart takto:

    Kolář 5 - Bořil 5!, Ngadeu 5, Kúdela 5, Coufal 5 - Souček 6! - Zmrhal 4, Traoré 4, Hušbauer 6, Stoch 6 - Baluta 7.

    Mešanovič 5, Olayinka 3!, Frydrych 5.

    Statistiky: Střely: 4:10, rohy:4:7, liga fanoušků: 10:6.

    Laštůvka a Fillo 10, Stronati 9, Baroš nehodnocen.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 02.10.2018 20:00 |  
      5 1

      Klobouček teda, dát takový známky za tu antifotbalovou holomajznu... zřejmě se redaktorům Spartu líbí víc než fotbal, gladiátorské hry plné faulů s nádherným poleháváním, zdržováním a simulováním... proti gustu žádný dišputát...

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        BANKROT     před 6 lety 02.10.2018 21:51 |  
        0 0

        Moje řeč.