Evropská liga

Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

Jen pár dní po zápase na Slovácku čeká Slavii soupeř z ranku těch prestiznějších. K zápasu Evropské ligy přijel šestinásobný mistr francouzské ligy a šestý tým jejího posledního ročníku. Girondins de Bordeaux. Zápas nabízí ČT Sport.

Eden se opět blyští zlatočernými obrysy, což znamená jediné – po zhruba tři čtvrtě roce přivítá zahraniční soupeře ke klání v rámci Evropské ligy. Nejde poté v žádném případě o klub neznámý. Jeho léta založení sahají až do devatenáctého století, Bordeaux je dokonce o 11 let starším týmem nežli Slavia. Podobně jako Slavia poté nevznikl hned jako fotbalový, nýbrž šlo o klub multisportovního charakteru, který pod sebe sdružoval nejprve gymnastiku a sportovní střelbu, aby následně přibral například veslování, plavání a samozřejmě fotbal v roce 1910. A přestože se náš soupeř, zvaný Girondins po vzoru tamní revolucionářské skupiny v období Velké francouzské revoluce, podíval do tajů nejvyšší francouzské soutěže až po druhé světové válce, hned si začal připisovat úspěchy, které z něj dělají jeden z nejproslulejších francouzských mančaftů. Ostatně, jen málokomu se podaří hned po postupu do nejvyšší soutěže (natož prvnímu v historii) vyhrát mistrovský primát.

Po tomto famózním a překvapivém úspěchu však přišly i těžší časy, včetně dalšího období v druhé lize. Pravá sláva přišla v letech osmdesátých, tři mistrovské tituly, další dvě vítězství ve francouzském poháru a semifinále tehdejší obdoby dnešní Ligy mistrů.

Následovaly však další problémy, Bordeaux znovu opustilo nejvyšší soutěž, avšak netrvalo to příliš dlouho a bylo znovu lépe. Jak by také nemohlo, když dres Girondins začali oblékat hráči jako Zidane, Dugarry či Lizarazu, což pocítili v roce 1996 v semifinále poháru UEFA i slávisté. A když k tomu o pár let později přibyl i Sylvain Wiltord, nemohlo to skončit jinak než dalším mistrovským triumfem.

Ještě jeden, doposud poslední, pak přišel o deset let později, v sezóně 2008 – 2009. V mezidobí se v klubu mihl i Vladimír Šmicer. V posledních letech ale Bordeaux spíše zase hledá zašlou slávu, obyčejně končí kolem šestého, sedmého místa. Někdy i hůře. Loni šestou příčku, zaručující poháry, doskočili doslova na poslední chvíli. V klubu pak absentuje nějaká větší hvězda, největší hodnotu má podle transfermarktu Samuel Kalu, jenž ještě nedávno hrál slovenskou ligu za Trenčín a v létě přestoupil z Gentu. Právě Gent poté byl tým, který se musel před Bordeaux sklonit v posledním předkole EL po výsledcích 0:0 a 2:0 pro Bordeaux. Předtím náš soupeř vyřadil Ventspils a ukrajinský Mariupol.

Ve francouzské lize je v současné chvíli Bordeaux předposlední s bilancí 4 bodů z 5 zápasů. Jediná výhra přišla možná trochu překvapivě nad Monakem. Dobrou vizitkou se nemůže pyšnit zejména obrana, 10 obdržených branek je hodně.

To Slavii obrana v lize drží, pálí to v poslední dobou i v útoku. Čeká nás však zcela jiný zápas, což je patrné vlastně z každého momentu, který zápas provází. Myslím si však, že pro Slavii není namístě mít přehnané obavy. Škoda jen, že zápas nebude vyprodaný…

Tip na sestavu: Kolář – Coufal, Kúdela, Ngadeu, Bořil – Baluta, Stoch, Hušbauer, Souček, Zmrhal - Tecl

1. - Čtvrtek 20. 09. 2018 21:00

Evropská liga, 2018/2019
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

35. Jaromír Zmrhal

FC Girondins de Bordeaux
FC Girondins de Bordeaux

Komentáře (145)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    tolsimir     před 6 lety 19.09.2018 22:06 |  
    14 1

    Po celém dni v práci nyní jen těžko nacházím síly ke psaní, zároveň si myslím, že tento zápas si nezaslouží polovičatou práci. Proto jsem založil alespoň článek pro prostor k diskuzi s tím, že preview jako takové napíši během zítřejšího dopoledne. Omlouvám se, věřím však v pochopení

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      padre     před 6 lety 19.09.2018 22:16 |  
      9 0

      Článek nečlánek, úplně mi stačí, když zítra uvidím červenobílý uragán a výsledek 3:0. A pak můžeme psát a diskutovat ;-)

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      JS (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 09:40 |  
      4 1

      Tolsimire, myslím, že jsem tu práci již odvedl za Tebe, tak si můžeš oddychnout a nehrotit to tak.. :)

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        tolsimir     před 6 lety 20.09.2018 10:49 |  
        0 1

        Ty jo, já se omlouvám, poslední dny byly strašně hektické, vůbec jsem nechodil na SN, a tak si nevšiml tvého parádního článku... A pak to tady jak blbec vypisoval :-) No, můžeme to moje brát jako takový výtah tvého článku :-)

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      mig52     před 6 lety 20.09.2018 15:19 |  
      0 1

      tolsi, není třeba se omlouvat. Byť už jsem prduch, sakra dobře si pamatuji, jak mi bylo, když jsem přišel domů zbořený z práce.... ( ne z chlastu-:)). Klobouček.

  2. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 23:15 |  
    0 0

    Zdar a silu sokolici, zitra bohuzel nebudu. Casove mi to nevychazi, ale na dalsi zapasy bych nemel chybet. Kazdopadne budu sledovat v tv jako v 96 kdy jsem zapasy hltal po nocich jeste jako skolou povinny :) zitra verim ve vyhru a pekny fotbal z obou stran.

  3. V Plzni to muselo zabolet

    Petr9608     před 6 lety 19.09.2018 23:56 |  
    2 8

    I přes antypatie bych asi nechtěl "přátele" z Letné připravit o unikum jediného českého týmu, kterému v Evropě nefandím. Takže asi jo - byl bych raději, kdyby to skončilo 2:1. #KoefakUltras

    • Re: V Plzni to muselo zabolet

      Dr. Fe1     před 6 lety 20.09.2018 00:39 |  
      2 3

      Plzeň mívá štěstí v lize, jako snad dříve Sparta a vždycky to vítězství něják ušmudlaně dotlačí. Ale tady už to bylo příliš.

      • Re: V Plzni to muselo zabolet

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 01:00 |  
        3 3

        Vítej zpět po červený kartě, a zkus se chovat aspoň trochu normálně... jestli to teda půjde...

        • Re: V Plzni to muselo zabolet

          Dr. Fe1     před 6 lety 20.09.2018 09:31 |  
          0 5

          Díky za přivítání. Já se tedy dle mého názoru chovám normálně, ale dostávám tady červené už jenom za to, že existuji. Nebo snad spatřujete na tom, co jsem zde včera a dnes něco nenormálního ?

          • Re: V Plzni to muselo zabolet

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 12:07 |  
            3 0

            Včera a dnes ne... ale někdy je to vážně síla... ;)

    • Re: V Plzni to muselo zabolet

      zeleznik2     před 6 lety 20.09.2018 08:15 |  
      0 0

      Nechutné kolikátá pomoc rozhodčích????inu Paclík, Šádek stejná banda jako Křetinský, Kotalík a spol...
      Opravdu to vypadá, že nám soupeři nepomohou, takže musíme, spoléhat jen sami na sebe...

      • Re: V Plzni to muselo zabolet

        Petr9608     před 6 lety 20.09.2018 16:33 |  
        0 0

        Jsem to myslel tak, že by to ubránili bez faulů.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      cunak     před 6 lety 20.09.2018 07:37 |  
      13 1

      Dnes hrajeme EL s Francouzi. Pojďme se bavit o tom a nechme provinční tým být.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Dr. Fe1     před 6 lety 20.09.2018 09:37 |  
        1 4

        Ok. Včera resp. dnes brzy ráno , kdy jsem příspěvek psal, jsem ještě měl dojmy hlavně z aktuálních mačů. Dnes už samozřejmě vše směřuje k večeru.-

  4. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    zeleznik2     před 6 lety 20.09.2018 08:12 |  
    0 0

    Věřím ve výhru, ale něco mi říká, že to bude spíše plichta...

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Max1     před 6 lety 20.09.2018 09:09 |  
      7 0

      tak to je hodně smutný....evropská liga, atraktivní soupeř, super cena...co víc by ti lidi chtěli

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 09:19 |  
        0 0

        Lidi by chtěli AC Milán pochopitelně..a taky rohlíčky obzvláště vypečené..

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Max1     před 6 lety 20.09.2018 09:23 |  
          2 0

          jenže tam by ta cena byla jiná.....a věřím, že by se to vyprodalo a pak by lidi brečeli jak nemůžou sehnat lístek.

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 09:39 |  
            3 1

            Tak to prostě v Česku je..takový to zdravý jádro přijde vždycky a zbytek na soupeře, nic novýho. Třeba teď v Plzni jsou všichni dosraný z Realu, ale zápas proti CSKA nevyprodali ani při tý jejich pidi kapacitě..a to je LM.
            Kdy naposledy české týmy vyprodali svoje stadiony v evropských pohárech? To musel přijet nějakej gigant, jinak ani náhodou. Rumunům šlo proti Subotici o všechno, o setrvání v pohárech a stejně tam přišlo jen 12 tisíc klaunů..

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 09:41 |  
              1 0

              týmy vyprodaly..pardon

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 11:57 |  
              1 0

              Nám šlo proti Levadii rovněž o vše, v Evropě po dlouhé době, a nedorazilo ani 15 tisíc anebo zápas s Astanou a tak tak jsme se přehoupli přes 14 tisíc.

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              bongor     před 6 lety 20.09.2018 12:24 |  
              0 1

              A Ty bys na ně snad šel?To jdu radši u nás na vesnici na 4.třídu a aspoň vidím kopanou,když už ne fotbal

              • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

                bongor     před 6 lety 20.09.2018 12:24 |  
                0 1

                To patřilo k Ondrášovi.Věděl jsem,že to skočí někam jinam,

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 12:11 |  
        5 0

        Lidi (já) by chtěli, aby další den nešli na 6 do práce a neměli to do Edenu 250km. A i to bych dal, kdybych měl s kým jet, nebo alespon kdo se mnou. Protože, jako člověk který k práci potřebuje řidičák, dojet dom ve 2 ráno a za 3 hod vstávat a zase sedat za volant? A to jsem se zrovna na Bordeaux moc těšil a prvně jásal, že mám dnes volno... :((

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Fačín     před 6 lety 20.09.2018 13:32 |  
        0 5

        Možná to bude tím, že to zas tak "super cena" není...

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Travinho     před 6 lety 20.09.2018 13:51 |  
          3 0

          A za kolik bys na Evropskou ligu chtěl? Pro mě jako permanentkáře je jeden lístek za 270...To je skoro zadarmo.

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            Fačín     před 6 lety 20.09.2018 14:07 |  
            0 4

            No vidíš, do mého sektoru je to za 463,- Kč a mě to tedy přijde hodně, když uvážím, že jsem zaplatil už tři tisíce za permanentku. A to v sektoru jen přes uličku už to mají lidé ještě výrazně dražší.

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              Travinho     před 6 lety 20.09.2018 14:15 |  
              2 0

              Tak si to máš koupit tam, kde je to levnější, když ti to přijde moc. Nevím, co jiného ti na to mám říct. Je to Evropská liga, nemůže to být zadarmo, ač to asi někteří čekají. Podle mého cena úplně přijatelná.

              • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

                Fačín     před 6 lety 20.09.2018 14:22 |  
                2 1

                Tady nejde o mně, jen se snažím vysvětlit, proč to vypadá, že nebude vyprodáno - a důvody jsou podle mne dva, cena a začátek výkopu.

                Já jsem si balíček koupil a koupil bych si ho nejspíš i kdyby byl o hodně dražší.

                • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

                  golfer     před 6 lety 20.09.2018 18:12 |  
                  0 0

                  Tak já si balíček koupil a jezdil bych těch 75 km i sám. Ale protože ty bylíčky byly tak levné, koupili si je i tři kamarádi a budeme jezdit ve čtyřech. Paráda.

                • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

                  Travinho     před 6 lety 20.09.2018 18:39 |  
                  0 0

                  To bych ale potom spíše specifikoval tak, že problémem je čas a to, že to není zadarmo.

  5. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Fulham     před 6 lety 20.09.2018 08:33 |  
    2 1

    Lidi mám jeden lupen navíc. Do 105 - za dvě stovky. Kdyžtak kolem osmé někde u Koule.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Beda4     před 6 lety 20.09.2018 10:02 |  
      1 0

      Měl bych zájem, psal jsem už do zpráv

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Fulham     před 6 lety 20.09.2018 13:25 |  
        0 0

        Jojo - před osmou u Koule. Tel do zprávy...

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Beda4     před 6 lety 20.09.2018 13:35 |  
          0 0

          Máte to tam, počítám s tím, díky

  6. Bordeaux

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 08:36 |  
    12 0

    Uz se moc tesim na dnesni poharovy zapas. Pohary maji proste svoje kouzlo a 3/4 roku uz je dlouha doba. Verim v perfektni atmosferu a skvely vykon. Jen je mi smutno, ze takovy zapas pravdepodobne nevyprodame. Kazdy Slavista, ktery dnes nedorazi by si mel sakra sahnout do svedomi, proc chybi... A pokud jeste nekdo vaha, tak urcite dorazte. Kluci na hristi i cela Slavia si to zaslouzi. P.S. beru dnes obe deti (prvnacek a ctvrtak), strasne se tesi. Zitra jdou normalne do skoly, jednu delsi noc preziji a o vikendu to dospi. Slovy klasika: "Kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody...".

    • Re: Bordeaux

      Snivec     před 6 lety 20.09.2018 09:12 |  
      1 0

      jedna se o nejatraktivnejsiho soupere ve skupine, idealni počasí a stejne nebude vyprodano. Ja fakt nevim, jestli lidi odradi vstupne a daji prednost pohodli u TV. Jsem zvedavy, kolik lidi prijde v prosinci na Zenit

    • Re: Bordeaux

      Max1     před 6 lety 20.09.2018 09:35 |  
      2 1

      přesně tak...mám stejný názor...kde chce jde, kdo ne sedne s lahváčem k tragické ČT s ještě tragičtějším Vláškem.

      • Re: Bordeaux

        Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 09:43 |  
        1 0

        Oni to dávají na ČT? Tak to je potom jasný, to sebere pořádnej počet..být to třeba na O2, tak je návštěva určitě vyšší..

        • Re: Bordeaux

          Markus     před 6 lety 20.09.2018 10:14 |  
          0 0

          Samozřejmě chápu, jak to myslíš a má to logiku. Jen upozorním, svět se velmi rychle mění a kdo se mu nepřizpůsobí, bude stát opodál. Na světě bude brzy půl miliardy diváků (!!!), co sledují e-sports, streamovací platformy pro video hry tu způsobily revoluci, změnu chování diváků. Teď to lidé začínají chtít i mimo ty videohry, chtějí co nejrealističtější zážitek - samozřejmě z komfortního domácího prostředí, protože lidé jsou líní a bude to čím dál tím horší. Jsem velmi zvědavý, jak tohle v top fotbale dopadne, zda nám budou za pár let běhat po hřišti "ufouni" s mikrokamerou nebo snad vše nějak zachytí statické 3D kamery. To je ještě utopie, ale teď jde o to neztratit krok. Výborný začátek byla tvslavia, kvalita tam navíc viditelně roste, ale i tak očekávám nějaký progres k silnějšímu zážitku, abychom si dokázali tyhle diváky získat (v e-sports se točí neuvěřitelné peníze, přitom na začátku to nikdo nečekal, ale to je prostě o té změně chování lidí, začali to chtít).

    • Re: Bordeaux

      mis3     před 6 lety 20.09.2018 09:43 |  
      4 0

      Syn má angínu, tak to snad mu odpustíte, jinak by šel. Já chybět nebudu :-)

    • Re: Bordeaux

      Miki77 (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 17:53 |  
      0 0

      Ahoj, jsem na tom podobně (třeťák a páťák), ale jsem měkota a zítra je nechám doma, hlavně kvůli tomu menšímu, má v Sobotu turnaj tak ať si odpočinou. Už se těším a doufám, že nám kluci udělají příjemný večer, tak večer na stadionu

  7. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 09:17 |  
    0 10

    No nevím.."Frantíci" jsou prostě jinde, i když pro někoho nemají takové jméno a já myslím, že nakonec vyhrajou skupinu. To už bych víc věřil, že něco uhrajeme proti Zenitu, než proti Bordeaux. Každopádně, pokud tam kucí nechají všechno a předvedou odvážnej výkon, já budu asi spokojenej. Nějak mě teď víc bere vršovické derby, kde by mě ztráta bodů neuvěřitelně nasrala. V dnešním zápase můžu být jen příjemně překvapenej.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Dr. Fe1     před 6 lety 20.09.2018 09:45 |  
      3 6

      Zrovna Bohemka, se svým fyzickým fotbalem, je opravdu v tomhle nabitém programu hodně nepříjemná. Proto bych byl rád za jakoukoliv výhru. Předpokládám, že sestava bude asi oproti dnešku obměněná, aby jsme fyzicky stíhali.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      mis3     před 6 lety 20.09.2018 09:45 |  
      7 0

      tohle bude zápas, kde platí klišé o tom, že to může dopadnout jakkoliv. Normálně Girondis jasný favorit, ale potom co se u nich v létě dělo, je tu velká šance záskat minimálně bod. Klíčem bude, abychom nepředvedli náš klasický pohárový začátek, ale spíš se poučili z utkání s Plzní.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        JS (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 09:47 |  
        2 1

        Přesně, lépe bych to nenapsal.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Boo_SKS     před 6 lety 20.09.2018 09:54 |  
      17 0

      Takové příspěvky ještě před zápasem z duše nesnáším. Ano, Francouzi jsou jinde, ostatně proto to jsou také Francouzi, ale teď jsou tady, takže jsme na tom jak geograficky, ale myslím, že i fotbalově úplně stejně.

      Proč bychom měli být před zápasem automaticky připosraní a dopředu si hledat nějaké alibi, proč to nepůjde? Chápal bych to, kdybychom dostali PSG, ale my hrajeme s Bordeaux, které je aktuálně na předposledním místě Ligue 1!

      Tenhle přehnaný respekt a obava v hlavách je to, co nám brání v tom, být opravdu konkurenceschopní v Evropě. Stačí si připomenout, jak jsme (úplně zbytečně) byli takto připosraní loni v Borisově, na APOELu i letos na začátcích zápasů s Dynamem, přitom si stačí trošku věřit a jde to, viz loni oba zápasy s Villarealem a většina dvojzápasu s Kyjevem letos.

      Tenhle přístup mi strašně vadí a jsem rád, že nás vede zrovna JiT, který tímto přehnaným respektem opravdu netrpí a věřím, že když dokázal porazit Marseille s Libercem, kde měl DALEKO horší kádr, tak alespoň trenér se soupeře z lepší ligy automaticky nezalekne.

      Máme skvělý kádr, výborného trenéra, zažitý systém, dobrou formu a pohodu v kabině, zatímco Bordeaux minimálně ty poslední 3 věci chybí, takže nevidím důvod, proč si na ně nevěřit. Zejména, pokud hrajeme doma.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Michal86     před 6 lety 20.09.2018 09:57 |  
        2 0

        Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Jachym     před 6 lety 20.09.2018 10:28 |  
        5 2

        Ondráš podobné připosrané (pardon, opatrné:-) očekávání má před každým zápasem, ať už hrajeme s Opavou nebo třeba s Realem... Samozřejmě má Bordeaux daleko větší zvuk v Evropě než Slavia, stejně jako francouzská liga než ta naše, ale momentálně se nenachází v komfortní situaci. Je si toho vědom i Trpišovský, který řekl, že je rád, že s nimi hrajeme právě v této době a navíc doma.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Fačín     před 6 lety 20.09.2018 13:38 |  
        0 1

        Souhlasím, že není potřeba být předposraný, také se mi to nelíbí. Vždyť Bordeaux letos hraje zatím úplné h...o, vyměnili trenéra, rozprodali hvězdy, nejlepším hráčem je 36letý Plašil. Měli bychom je smáznout úplně v poklidu. Jediné, co mluví proti nám, je naše rozsáhlá marodka a to především v útočné fázi, kde mě klidem nijak zvlášť nenaplňuje jediný "útočník" Tecl. Ale i tak bychom měli mít dostatečnou sílu a doma zvítězit.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Sedrousek     před 6 lety 20.09.2018 11:21 |  
      3 0

      Nemas trosku v kalhotech? Ja myslim, ze asi jo.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 12:28 |  
        0 4

        Proč myslíš? Prostě reálné zhodnocení..doteď mám v paměti, jak nás doma spláchlo nějaké "bezvýznamné" Lille. Máme ještě hodně co dohánět, což jsme měli možnost vidět v repre. Evropa nám hrozně utekla..

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 12:42 |  
          2 1

          Máš moc dlouhou paměť.... Lille to je deset let zpátky... Co si takhle vzpomenout, jak nás "spláchlo" před rokem a kousek OCG Nice ... já vím, byl to přátelák, ale nikdo nechce prohrát a to ani přípravné utkání.. ;-)

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 12:54 |  
            0 3

            Jak říkám, já můžu být jen mile překvapen..spíš čekám, že nebudeme moc stíhat (fotbalově a rychlostně). My musíme dát Kodaň a celkem nám věřím i doma proti Zenitu. Ale tak třeba to bude přesně naopak no:)

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 13:04 |  
              1 0

              Proč bychom (minimálně rychlostně) neměli stíhat devatenáctý celek francouzské ligy, když před rokem jsme s kvalitativně o něco horším kádrem stíhali celek, který je teď jedenáctý? Chápu, že soutěžní utkání je něco jiného, ale to je snad pro oba stejné, ne? Chápu i to, že Nice nepřijelo s největší hvězdou - ale netvrďme, že náhradníci jsou rychlostně o level jinde, než základní sestava...

              • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

                Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 13:36 |  
                0 1

                Tak je to jen můj odhad..nikomu ho nevnucuju.

                • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 14:06 |  
                  0 0

                  Ok... nemyslím si, že bys ho někomu vnucoval - jenom mi přijde zbytečně pesimistický... tak nabízím pohled z jiného úhlu :-)

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              smely (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 16:30 |  
              0 0

              Zenit vede s prehledem ruskou ligu...to me teda GB prijde hratelnejsi ....

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Agbik     před 6 lety 20.09.2018 13:33 |  
          0 1

          S Lille to byl tehdy velmi smolný zápas. Poločas jsme vyhráli jedna nula a v druhém poločase místo toho, abychom náskok coe nejdéle drželi, tak si Mára Suchý dal hned v první minutě druhé půle vlastního gúla, a už jsme se nervově sesypali. a to vše se samozřejmě může i nemusí opakovat, toť holt fotbal.

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Travinho     před 6 lety 20.09.2018 13:57 |  
          1 0

          Srovnávat tehdejší Lille se současným Bordeaux? Fakt?

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Sedrousek     před 6 lety 20.09.2018 14:23 |  
          0 0

          Pamatujes si jak sme splachli Plzen? A to je tym, ktery hraje LM. Tak proc se bat tymu ktery hraje ve Francii o zachranu. Respekt ano strach neni na miste!

  8. Jestli nevyprodáme ani proti Bordeaux ......

    Dr. Fe1     před 6 lety 20.09.2018 09:42 |  
    1 5

    ... což je podle mě pořád klub dosti zvučného jména a to za ideálního počasí, v září, tak se děsím toho, kolik se nás bude klepat zimou 13.12. proti Zenitu. Tak se vy co váháte pochlapte a večer přijďte !

  9. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 11:21 |  
    3 0

    MY CHCEME GOL !!!

  10. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 11:26 |  
    1 1

    Je to smutne s tou navstevou. EL liga, souper ze zapadu,navic historicke pojitko k nejslavnejsimu vystoupeni naseho tymu v poharech, krasne pocasi, jsme prvni, super forma po demolici Plzne a trech bodech v suchym triku ze Slovacka, a ja nevim, co jeste.. To ze nebude vyprodano,je pro me zklamani. Ale uz si holt nikdy nebudu myslet,ze bude vyprodano. Mame zakladnu na max 15 000 kdyz se vsechno dari.. smutne. Ted jen vymslet, co s tim?

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      rak (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 11:48 |  
      1 0

      Je to těžké. Někomu asi nevyhovuje pozdní začátek ve všední den, který je pro mě super (zase se mně nelíbí v tuto roční dobu třeba nedělní odpoledne a nakonec ani sobotní večer). V tom se nikdy neshodneme.
      Nikdo si ale třeba nestěžuje, že z různých kulturních akcí se dostane domů ještě později.
      Jsou zápasy, kdy pro opravdové slávisty skoro neexistuje omluva absence, pokud se tedy mohou v daný čas fyzicky dostavit. A k tomu bych řadil i zápas dnešní. Otázkou je, kolik takových slávistů je. Asi se jich teď prostě více nenajde. A pro ty další, příležitostné, už různé jiné faktory (atraktivita soupeře, čas, počasí) hrají podstatnou roli.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 12:03 |  
        0 0

        Chlapci, nekdy to vazne nejde, mam firmu 360 km vzdalenou od Prahy, zacina nam sezona kdy musim byt dopoledne na ruznych jednanich, odpoledne vsak to Prahy nestihnu, tak prosim o pochopeni, na dalsi utkani bych mel dorazit! Ne vsichni mohou prijit bez komplikaci...

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Max1     před 6 lety 20.09.2018 12:16 |  
          1 0

          Mě když se kreje fotbal s obchodní schůzkou, beru klienty na fotbal a třeba asiaty to baví s pivem a klobasou :)

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Max1     před 6 lety 20.09.2018 12:15 |  
      4 2

      Spis je to o lenosti. Na jaře před derby bude půlka netu brecet jak nemá lístek

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Borgetti     před 6 lety 20.09.2018 13:01 |  
        4 0

        Každý holt nemá práci, aby si mohl dělat volno jak si píská nebo se ještě hůř po 23h nedostat domů. Být to od 19h, tak by urcitě bylo o x tisíc více.

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          JaraK     před 6 lety 20.09.2018 13:30 |  
          4 0

          Já dnes do Edenu vyrazil těch 300km, ale tím se nijak neadoruji, spíše naopak. Je to výjimka, možná ještě na Kodaň, ale to nevím jistě. Kvůli lenosti a pohodlí jsem si dokonce našel ubytování do 15 minut chůzí od stadionu:)
          Běžně se snažím podpořit alespoň v okolí, tj. letos už OL a UH. Takže věřím, že nebude porušena tradice a naživo uvidím opět vítězství a minimálně tři naše góly.

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 13:38 |  
            0 0

            Tak to seš dobrej!

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            Borgetti     před 6 lety 20.09.2018 13:50 |  
            0 0

            To je hezký. Já to mám taky cca. 140 km a když můžu, tak rád vyrazím. Přeci jen, teď ta atmosféra a nejen ta, táhne na stadion mnohem více než dřív. Před pěti lety, když jsme hráli ještě o záchranu, tak mi ten čas na Slavii vycházel mnohem lépe.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Fačín     před 6 lety 20.09.2018 13:40 |  
      2 1

      Kromě již zmíněné ceny si myslím, že problém je pozdní začátek zápasu. Já jako pražák se domů nedostanu dříve jak o půlnoci, a to budu spěchat a budu mít odvoz autem.

      Bohužel v tento čas hrajeme všechny zápasy a ten poslední se Zenitem bude obzvlášť vypečený, 13.12.....

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        slavistajiri     před 6 lety 20.09.2018 16:36 |  
        1 0

        Pro me jednoznacne problem take cas.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 18:09 |  
        0 0

        Myslim,ze cena je suprova. Me jeden listek vysel na 285 korun. A co se tyce casu, je to svatek. 3x za rok (doufam,ze vickrat). Je to prvni zapas z tech 3. Vi se o tom od kvetna. Takze pokud je to ciste o tom,ze nejdu protoze je to pozde. Tak je to pro me proste lenost. Lenost obetovat nejaky cas dopredu priprave. Pokud by tu hral Real Madrid,tak by bylo vyprodano,i kdyby se to hralo od pulnoci.. a to je proste ten nesvar. U nas se v hojnem poctu nechodi na Slavii ale na soupere..

  11. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Systém (host)     před 6 lety 20.09.2018 11:28 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic září

  12. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Beda4     před 6 lety 20.09.2018 11:32 |  
    1 0

    Zdravím, nemá někdo náhodou na prodej lístek na sever nebo jih ? Lístek jsem si zatím nekoupil, tak se předem ptá, jestli někdo nemá lístek navíc, díky.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      naplavnik     před 6 lety 20.09.2018 14:44 |  
      0 0

      Měl bych sever, nebudu asi stíhat na zápas jít.

  13. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Alky (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 12:31 |  
    1 0

    Já se tak těším!

  14. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    A.Lima     před 6 lety 20.09.2018 12:33 |  
    2 0

    Co více než k tomu napsat, že se dneska teším jak malej Jarda :)

    Doufám,že vyhrajeme a ukážeme žabožroutům co je to SLAVIA !


    Forza Slavia !

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Jachym     před 6 lety 20.09.2018 12:44 |  
      0 0

      Mimochodem, velkej Jarda už dostal nějaký oficiální trest od UEFA? Zatím jsem zaregistroval, že se hráči dopředu složili na jeho úhradu. Kdyby dostal zákaz účasti na zápasech, mohl by se objevit v okně hotelového pokoje na stadionu s vlajkou "I love UEFA" :-)

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        A.Lima     před 6 lety 20.09.2018 12:53 |  
        0 0

        Juj to já netuším ,osobně jen vím to,že bylo nějaké slavení na parníku , kde se přádavali šeky a tuším jeden byl na 500tis... zda to bylo pro Jardu netuším

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Edenjejenjeden     před 6 lety 20.09.2018 13:09 |  
          0 0

          Bylo to pro Jardu:-)

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            Ondráš     před 6 lety 20.09.2018 13:39 |  
            0 1

            Přesně..to byly peníze Jardy.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        DF007     před 6 lety 20.09.2018 13:23 |  
        1 0

        Zatím bylo provedeno vyšetřování a předáno DK UEFAMAFIA. Trest by měl být vynesen na příštím zasedání, což očekávám bude v příštím týdnu.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 14:06 |  
        0 0

        Na Facebooku Hospoda u Slavisty psali, že nějaký ten vyšetřovatel navrhuje pro Tvrdíka trest zákazu vstupu na 4 zápasy v Evropských pohárech a pokutu. Ťeď o tom bude rozhodovat disciplinární komise.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      JaraK     před 6 lety 20.09.2018 13:17 |  
      0 0

      To já se těším jak velkej Jarda, vzhledem k diskusi upozorňuji myšleno výškou a věkem, nikoliv funkcí:)

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Jachym     před 6 lety 20.09.2018 13:29 |  
        2 0

        Na funkci to nemá vliv...:-)

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          JaraK     před 6 lety 20.09.2018 13:32 |  
          1 0

          To jsem si teda naběhl:) A přitom tuhle repliku taky rád říkám.

  15. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    amon     před 6 lety 20.09.2018 13:01 |  
    1 0

    Pánové, celý dny jsem čekal, jak na tom Coufal je a doufal, že bude vše ok. Uff, radši bych abysme prohráli (což se nestane), než ztratit klíčovýho hráče v životní formě. Ještě jednou uff za Coufala a Traoreho! Možná by měli chlapi přeběhnout v Edenu na zimák a dát pár tréninků s hokejkama, aby se naučili mít zvednutou hlavu a být připravený na dohrání. Zápasy s RB a klokanem to bude taky okopávaná a budeme si muset zvykat, že na nás soupeř nestačí. Jinak dnes 2:0 (goly Ngadeu- hlavou a Hušby pumelenice z dálky). howgh!

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Jachym     před 6 lety 20.09.2018 13:28 |  
      1 0

      No, na to, že na nás soupeř nestačí, si budu zvykat moc a moc rád...:-) A také se těším na nějakou tu pumelenici…:-)

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Fačín     před 6 lety 20.09.2018 13:43 |  
      0 5

      Kvůli jednomu hráči se nám hra určitě nerozpadne. Panebože, vždyť Coufal není žádný bůh, ještě před půl rokem jste ho tady pomlouvali. Zraněných máme spoustu a víc mě žere problém v útoku. A ještě nenapíšeme na UEFA soupisku Mešanoviče, zbytečná chyba.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Edenjejenjeden     před 6 lety 20.09.2018 14:42 |  
        3 0

        Mešanovič na zápasy v intenzitě EL ještě natrénováno nemá,a Coufal skutečně neni bůh,ale pro naší hru je nesmírně důležitý

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          padre     před 6 lety 20.09.2018 14:53 |  
          2 0

          Vladimir je slovansky vládce sveta, takže je přinejmenším buh, ne-li sam ďábel. At to dnes ukáže.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 16:37 |  
        2 0

        Fačíne, respektuji tvůj názor (nebo právo na něj), ale zároveň ho neberu jako příliš směrodatný, protože někdo kdo dává na stejnou úroveň hry na krajním beku Coufala a Frydrycha u mě nemůže být brán úplně vážně...

  16. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 13:04 |  
    0 0

    Trochu se bojím toho "uspokojení" některých slávistů nad aktuální bídou Bordeaux v lize. V podstatě to na tiskovce naťukl i JiT, že by to mohla být naše výhoda. Vím, že tu jsou mnohem kvalitnější pamětnící než já, ale pokud se nemýlím, tak tenkrát v šestadevadesátém, kdy přes nás postoupili do finále, byli v lize také hodně slabí (něco mi říká, že snad čtrnáctí či podobně)...

    Tak chlapi, nic nepodcenit a prostě je přejet! Nanečisto jste si to vyzkoušeli už nedávno proti účastníkovi základní skupiny LM a za sebe říkám, že by mi podobný průběh a výsledek zcela postačoval. ;)

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 13:11 |  
      4 0

      Tenkrát to bylo hlavně o tom, že v osudí byly vedle Bordeaux už jenom Barcelona a Bayern... takže papírově výrazně silnější soupeři - proto zavládlo jakési nadšení, že jsme dostali vlastně nejschůdnějšího soupeře :-)

      Nikdo netušil, že dva roky budou tři základní pilíře našeho soupeře (Lizarazu, Zidane a Dugarry) zvedat nad hlavu trofej určenou pro mistra světa...

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        padre     před 6 lety 20.09.2018 13:21 |  
        1 0

        Zase je fer dodat, ze tu stejnou partu vyřadila naše repre ve stejném roce, po par měsících, ve čtvrtfinále Eura. A to taky nikdo netusil, ze za dva roky doma vypraskaj ve finale mundialu Brazílii 3:0!!

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 14:12 |  
          1 0

          V semifinále... na penalty - to byla tehdy pořádná dřina :-)

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            padre     před 6 lety 20.09.2018 14:22 |  
            0 0

            Jasne, jsem to ale vul, machruju, a zapomenu na gradiozni Karlův lob ... Byla to v semi nekoukatelna holomajzna se šťastným koncem.

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 14:55 |  
              0 0

              V pohodě :-)

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              smely (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 16:27 |  
              2 0

              ten byl proti Portugalsku....:-)

              • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

                padre     před 6 lety 20.09.2018 16:49 |  
                0 0

                Prave, zapomněl jsem, a Francii přesunul ze semi už do čtvrtfinále.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        pethead (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 13:39 |  
        1 0

        Tohle jsem ale na mysli neměl. Jde mi o to, že není zdaleka výjimkou, že se nějakému týmu výrazně nedaří ve vlastní ligové soutěži, zatímco v Evropě šlape famózně. A to byl případ Bordeaux 1996 a já se trochu obávám, abychom nepodcenili riziko, že to může být i případ Bordeaux 2018.

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 14:11 |  
          1 0

          Já věřím tomu, že to mohou podcenit fanoušci... ale hráčům to realizační tým nedovolí...

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            pethead (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 14:13 |  
            3 0

            Taky věřím. Vždyť říkám, že mi stačí 4:0. ;))

            • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

              kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 14:18 |  
              0 0

              Jo takhle... tak to potom ano :-)

  17. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    DF007     před 6 lety 20.09.2018 13:29 |  
    5 0

    Tak už se také těším na večer. Jakožto ranní ptáče, je pro mě výkop ve 21:00 dost zdrcující, ale tak dám si odpoledne kávu a třeba na staďáku neusnu. Koneckonců od našich kluků (na hřišti i v hledišti) očekávám, že mě usnout ani nenechají.
    Co mě mrzí, je stav prodaných vstupenek. Jsem přesvědčen, že na tom má velký podíl právě jedenadvacátá hodina, která vylučuje spoustu lidí, zejména ty s dětmi. Moc dobře vím, jaké to bylo budit kluka, když jsme šli do školy po Lize mistrů, která se hrála od třičtvrtě na devět. Proto bych lidi, co nedorazí, nehaněl.
    Je super, že se kluci pokopaní na Slovácku snad dokážou dát dohromady na zápas. Očekávám vyrovnaný zápas, který skončí naší výhrou o jednu branku.

  18. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 13:37 |  
    0 0

    Tak já tipuju 3:0, Tecl, Stoch, Ngadeu. Ale když ještě jeden přidá třeba Kúdela, vztekat se nebudu.

  19. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    mig52     před 6 lety 20.09.2018 13:39 |  
    0 1

    Přátelé, já se teď vrátil z lesa ( ještě rostou) a nepřečetl jsem jediný příspěvek, tak pokud budu zdvojovat, velká omluva, v práci jsem to nenáviděl. Ale pokud nastoupí Coufal, tak ten musí mít vazy a z ostravské ocele, ale to by to koleno zase neohýbal. Prostě , nastoupí-li tak zaplať přírodo.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 13:54 |  
      6 0

      Ona asi nebude úplně náhoda, že v Liberci odehrál snad úplně všechno co mohl... :-)

      Buď má něco zvláštního dané geneticky... nebo o sebe umí skvěle pečovat a důkladně posilovat :-)

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Fulham     před 6 lety 20.09.2018 14:27 |  
        5 0

        Kamandír Geroj Coufalev !

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          smely (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 14:37 |  
          3 0

          aneb Pribeh skutecne opravdoveho cloveka...

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        mig52     před 6 lety 20.09.2018 15:02 |  
        0 1

        kjandy, ale to byla rána na to koleno, jako z kanonu, tam by asi ani velká péče o tělo nepomohla. Coufi musel mít kliku v úhlu postavené nohy či co, kdyby měl smůlu, tak to mohl být i konec kariéry. Jsem moc rád, jak to dopadlo, a nejen z pozice Slavie, ale jeho osobního života!

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.09.2018 15:29 |  
          1 0

          No tak já o tom samozřejmě vím prd - celá má zkušenost je o tom, že jsem jednou špatně doskočil z hlavičkového souboje a křížáky byly v háji... a všechno ostatní jsem nabral řečmi s doktory během léčby :-)

          Kdysi jsem četl, že existují nějaká "stabilizační cvičení", kterými se tyhle vazy posilují...
          Křížák jako takový se namáhá jenom v situaci, kdy tělo potřebuje stabilitu a člověk nesportující jej normálně sám o sobě chůzí, během, či posilováním nezatěžuje a tudíž nevyposiluje... A proto taky tak snadno prdne... protože je v zátěži jenom ve chvíli, kdy člověk nemá stabilitu a to je zase v zátěži až moc...

          Takže si myslím, že se třeba těmto cvikům může někdo věnovat a potom ustát souboj, který by jiný odnesl zraněním... Chce to trpělivost a poctivost... protože ty cviky jsou kurevská nuda, to si nemusíme nalhávat :-)

          No a nebo měl opravdu jenom kliku jako od blázince :-)

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Jachym     před 6 lety 20.09.2018 15:08 |  
      0 0

      No, ona ta ocel umí být také pružná...:-)

  20. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    JaraK     před 6 lety 20.09.2018 13:45 |  
    3 0

    Jedu vlakem na dnešní utkání a tak přestože jsem naznačoval, ze moc psát nebudu, tak dnes to porušuji:) Teď navíc trochu off-topic - kdyby někdo z nostalgie chtěl prolistovat předsezónní ročenku 1964-1965, můžeme se sejít před stadionem. Jak jsem k ní přišel už ani nevím, je to dost do mínusu před mým narozením:)

  21. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Fačín     před 6 lety 20.09.2018 14:29 |  
    1 1

    No nic, vyrážím na stadion. Nejprve samozřejmě soustředění v hospůdce.:) Tak ať to klapne, ať už bude v sestavě ten nebo onen (stejně není moc z čeho vybírat, hrát budou nejspíš jednoduše ti zdraví). Výjimečně si zkusím tipnout - 2:0, góly Traoré, Zmrhal.

  22. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Fulham     před 6 lety 20.09.2018 14:32 |  
    3 1

    Hele není to playoff, takže beru vše za tři...jen bezbřehé optimisty upozorňuji, že GdB si nenazouvaj kopačky na ruce. Tudíž to bude bitva. Trpělivost a víra. 1- 0 v devadesátý třetí taky platí.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Fulham     před 6 lety 20.09.2018 14:36 |  
      2 3

      Jo a ještě - těším se na Jardu Plašila jestli nastoupí. Ať si kdo chce říká co chce, kariérou ve Francii atd je to jeden z našich nej plejerů historie.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        Jachym     před 6 lety 20.09.2018 15:06 |  
        4 2

        Nevím zda bych použil až takové superlativy, ale určitě je to jeden z našich vynikajících hráčů, kteří byli fanoušky poněkud nedoceněni.

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          smely (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 15:25 |  
          2 0

          urcite je to dany tim, ze do Monaka sel tehdy tusim v 16 nebo 17 letech a francouzska liga neni tolik sledovana, ale tam je za velkyho hrace, u nas v repre se mu ( az na par opravdu povedenejch zapasu ) moc nedarilo, takze se jevi jako takovej nemastnej -neslanej...a tak trochu taky plasil....

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            Jachym     před 6 lety 20.09.2018 15:28 |  
            3 2

            Podle mě i v repre většinou odehrál slušný standard. Ale lidi si velmi rádi hledají obětní beránky a terče pro svou zlobu, takže Plašil to spolu s Barošem schytával od fanoušků asi nejvíce. Až když v nároďáku nejsou, tak se ukazuje, jak moc chybějí...

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Fulham     před 6 lety 20.09.2018 16:14 |  
          2 0

          tak superlativ...kdo z našich se udržel tak dlouho v jedné z pěti nej lig ? Jarda tam hraje přes patnáct let - o to mi šlo....

          • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

            Jachym     před 6 lety 20.09.2018 16:21 |  
            2 0

            Tomu já rozumím. Pouze jsem chtěl říct, že v té zlaté "brücknerovské" éře našeho fotbalu byl spíše náhradníkem, protože tam bylo hodně ještě lepších hráčů. Navíc nedosáhl na mezinárodní klubové úrovni takových úspěchů jako Šmicer, Nedvěd, Baroš, Čech nebo Jankulovski. Ale jinak snad z mého příspěvku bylo cítit, že si ho velmi vážím. A dnes mu v Edenu při představování i zatleskám.

  23. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Juventus turin     před 6 lety 20.09.2018 14:54 |  
    0 1

    Očekávám pěkný zápas.

  24. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Snivec     před 6 lety 20.09.2018 14:55 |  
    4 0

    podle fotek z pripravy na zapas to vypada, ze Coufal lita jako camrda :)

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 15:04 |  
      4 0

      Vždyť říkám - chachaři jsou tvrdí chlapi! (vím to, na vojně jsem se s jedním popral) :-)

  25. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    naplavnik     před 6 lety 20.09.2018 15:07 |  
    0 0

    Bohužel nebudu moct dorazit na zápas, mám k dispozici jeden lupen na sever. Pošlete tel. domluvíme se.

  26. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 16:21 |  
    1 3

    No asi to tady schytám,ale já bych dnes bral remízu,za cenu toho,že v neděli porazíme zelenou bídu,řekl bych,že to je lepší ze strategického hlediska.

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Jachym     před 6 lety 20.09.2018 16:31 |  
      13 0

      Ze strategického hlediska je lepší nejprve sežrat klokana a pak si pořádně vychutnat Bordeaux, ale je akceptovatelný i opačný postup...:-)

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        padre     před 6 lety 20.09.2018 16:51 |  
        3 0

        Ještěže nepřijede Tottenham, to by pak musela byt kohouto-klokani sekaná.

      • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 16:55 |  
        2 1

        Jo a zapít to budvarem,který jsem si právě načal při čekání na odvoz do Edenu :-)

        • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

          Jachym     před 6 lety 20.09.2018 16:59 |  
          0 1

          No, kdyby to pomohlo dnes našemu vítězství, tak se budu výjimečně místo Budvaru prolévat tím francouzským vínem...:-)

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 16:47 |  
      7 0

      Neřešme Bohemku ta je až v neděli. Dneska přejedeme Bordeaux a pak se v klidu připravíme na neděli.

  27. Tipsport

    Mike     před 6 lety 20.09.2018 16:59 |  
    1 0

    Sestava Bordeaux s nahradniky ? Kurz na vyhru hostu se zvysil od dopoledne z 3,4 na 3,98.

    • Re: Tipsport

      Edenjejenjeden     před 6 lety 20.09.2018 17:05 |  
      2 0

      Prostě se našeho válce bojej i sázkovky no:-D

    • Re: Tipsport

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 17:28 |  
      2 0

      Znamená to, že lidi hodně sází na výhru Slavie a kurz se podle toho samozřejmě upravuje.

      • Re: Tipsport

        Obr     před 6 lety 20.09.2018 17:56 |  
        1 1

        Zen kurz hodne stoupnul, kdyz vylezli z autobusu a vypadali z nich h...a

  28. Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 19:57 |  
    5 0

    My máme sestavu stejnou jako na Slovácku, Bordeaux má dvě změny v obraně a jednu v zaloze. Tak pojďme to vyhrát

    • Re: Blíží se první zápas ve skupině Evropské ligy!

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 20:09 |  
      0 0

      Pojďme je nakopat do prdele!!!!!!!!
      Bude to technický vyrovnaný fotbal, ale naši kluci se prosadí ze standardní situace, druhý gól přidá Standa z brejku.
      Hotovo, šmytec :D :D