Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 6

Po reprezentační přestávce se vrací také podcast SN Mezi námi fanoušky. V šestém díle této sezóny se quelhar, Alanor, Veta a Jan Pikous věnují především zápasům se Slováckem, Girondins Bordeaux a vrátí se i k výhře nad Plzní.

V reprezentační přestávce přišli do Slavie dvě posily, Ibrahim Traoré a Jan Matoušek. Protože si oba dva zahráli hned v nadcházejícím zápase na Slovácku, v úvodu podcastu hodnotí účastníci právě příchody těchto dvou fotbalistů a jejich možnou využitelnost. Samotný zápas na Moravě pak přinesl další poměrně jasnou výhru sešívaných, ale také vyhrocený závěr utkání a hned tři zranění slávistických fotbalistů. I proto se diskuze k tomuto zápase protáhne na déle než půlhodinu. V druhé části podcastu se věnujeme Evropské lize, hodnotíme los základní skupiny a šance Slavie na postup a dostaneme se i k otázce, jestli by měla Slavia nějakou soutěž upřednostnit nebo ne. Na závěr jsme se pak museli vrátit k vysoké výhře Slavie nad Plzní 4:0.

Obsah:

00:00 Přestupy Traorého a Matouška, Slovácko - Slavia 1:3
36:00 Základní skupina Evropské ligy, zápas Slavia - Bordeaux
59:00 Slavia - Plzeň 4:0

 

Komentáře (52)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

    mis3     před 6 lety 19.09.2018 10:24 |  
    0 2

    super! souhlas se vším :-)

  2. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

    Harvey     před 6 lety 19.09.2018 11:23 |  
    6 13

    Nechápu PŘEHNANOU adoraci Baluty nebo proč by měl být nasranej, že nehraje. Dívá se na něj krásně, ale absolutně nemá čísla. V podstatě má za 4 celé zápasy (pokud sečtu všechny jeho minuty) 1 gól a to v době největší produktivity, jakou kdy ve Slavii pamatuji. Ano mohl naskočit místo Traorého, ale podle mě výkon Traorého zastínil všechny dosavadní výkony Baluty. Alex podle mě půjde nahoru, je to dobře koupenej hráč, ale potřebuje lepší čísla a více vytvořených šancí. Vedení míče nám zápas nevyhraje.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 12:05 |  
      8 1

      Souhlas, Baluta by si sice zaslouzil vice minut, mozna na ukor Stocha, ale z toho, co zatím ukazal, je sice hezky vedeni mice, ale chtelo by to vetsi primocarost a tah na branu.. viz vcerejsi zapas Liverpool - PSG, vsimli jste si, jak agresivne chodili hraci do vapna? Zadny paradicky a klickovani kolem.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Veta (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 12:36 |  
        4 4

        Pro oba - to není o adoraci Baluty, ale o tom, kolik toho již odtrénoval, že je na rozdíl od Traoreho náš atd.. A martyni rovnou sám odpovídá příkladem se Stochem, neb Stoch je příklad nepřímočarosti (ve srovnání se všemi, natož s Balutou).

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 13:30 |  
          0 0

          Jasne, chapu, no tak něco na tom samozrejme taky je. Asi by mi davalo smysl, kdyby hral místo Stocha, no tak uvidíme dneska!

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 15:42 |  
        4 1

        jako Baluta těch příležitostí zatím opravdu moc nedostal (a to ještě vzhledem i k rozsáhlé marodce), ale když nastoupil, tak rozhodně nezklamal... s Karvinou krásně zakončenej gól, v Bolce v ne příliš povedeném utkání jeden z nejlepších, dostával se do šancí... v tom špatném zápase s Jabloncem jako snad jedinej vyčníval a jasně nejlepší hráč, hodně povedenej výkon a jen břevno ho dělilo od další branky... i s Plzní tam vletěl hned jak uragán, a střílel ze všech pozic... nepřijde mi rozhodně nepřímočarej, a ta produktivita je u takhle kvalitního hráče, jen otázka času...ono není moc jednoduchý za 15-20 minut, tam něco světobornýho předvádět, když se zápas už jen dohrává a je ten závěr takovej rozháranej... kor při tý marodce si rozhodně větší minutáž zaslouží, a jsem přesvědčenej že nám to vrátí...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      mig52     před 6 lety 19.09.2018 14:58 |  
      8 2

      Harvey, hrál jsi fotbal? Pokud ano, tak víš, že sečtené minuty nejsou totéž, když tě trenér postaví do základu, proboha. Až bude hrát od začátku, tak buď ta čísla bude mít anebo sportovní vedení vyhodnotí, že se spletlo, no. Já také nerozumím tomu, že při takové marodce je mnohamiliónový hráč na lávce, ale věřím trenérovi, že on ví, proč tomu tak je.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Harvey     před 6 lety 19.09.2018 20:06 |  
        1 1

        No nejsou no, když Tecl nastoupí 6x na posledních 30 minut, vstřelí více gólů než když nastoupí dvakrát od začátku :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      Eskaes     před 6 lety 19.09.2018 20:16 |  
      2 0

      Alex mi přišel, že se právě snažil zakončovat docela dost. Já mu věřím opravdu hodně a pevně doufám, že trenér také.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

    Arutha     před 6 lety 19.09.2018 11:26 |  
    5 5

    A Olyanka je kterej?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 17:22 |  
      7 5

      Já už bych za to dával tělesné tresty, třeba hodinu klečet na hrachu, nebo tak něco. Nebo elektrošoky. Řekneš (napíšeš) Olyanka - prásk 220 do krku! Však oni by se to naučili. A hódně rychle. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 17:25 |  
        1 1

        A nebylo by lepší, rovnou vysoké napětí ...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 17:38 |  
          1 0

          Ale ne, za toto je trest smrti neadekvátní. Smyslem tohoto trestu nemá být zločince odstranit, nýbrž dát mu příležitost dovzdělat se a napravit svou chybu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

            Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 17:50 |  
            0 0

            A bereš v potaz, že výjimečný jedinec to teoreticky může přežít a bude pak po nocích svítit a vyzařovat ...

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 17:58 |  
              0 0

              Otázka je, zda by prostý lid bral tohoto svítícího a vyzařujícího elementála za proroka a božího posla, či za světlušku nebo snad dokonce za bludičku.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

                Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 18:22 |  
                4 0

                Já myslím, že by dopadl jako Čapkův účetní Knotek, úředník banky Slavie, kterému se udělala nad hlavou svatozář a byl ihned zajištěn policií, protože neměl na to světlo povolení a navíc tím způsobil srocení lidu …

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 19:04 |  
                  1 0

                  Do politických debat se zatáhnout nenechám! ;-)

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 15:12 |  
    4 5

    Skvělý podcast, Jan Pikous výborné oživení jakožto nestranný fanoušek fotbalu.
    Několik postřehů:
    Nevyprodaná EL: trochu mi chybí i nějaká větší aktivita na TW, pamatuju před Talinnem, jak každý den Quelhar dával, kolik se prodalo lístků, jak bude super atmosféra apod. Podle mne tak 1000 lidí to přivedlo.

    Soupiska pro EL: Mešanovič na ní není, z B listu odchovanců jsou zapsáni obránce Vlček, záložník Petrák, Valenta a do útoku Drozda.

    Zranění a střídání: já prostě nepochopím, proč proti Slovácku za stavu 2-0 střídáme v minutách 73,76 a 83. První hráč má jít za tohoto vývoje v 60. minutě, další cca v 70. Jedno střídání držet do poslední desetiminutovky. Ten fotbal je náročný, zraněných máme hafo, tak proč netočit. Jinak v článku na Idnesu o závěru na Idnesu, který je i tu sdílený, je věta "Coufal zákrok nečekal, i proto utrpěl zranění kolene, které by snad nemělo být vážné". Tak snad mají nějaké insider info, když jsou hlavním mediálním partnerem Slavie.

    Soupeř pro ligu: nesouhlasím s H. Pikousem, Plzeň odpadne, dnes započne její pád (on teda započal v Edenu, ale to zatím vymlouvají na tu červenou kartu). Naopak RB bude kousat, mají jen jednu soutěž, žádné zranění (Véna Kadlec na marodce je spíš pro ně plus), ty beru jako hlavní konkurenty.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      rak (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 15:40 |  
      0 0

      Těch lístků zbývá opravdu dost. Budeme rádi za 15 tisíc.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      kjandourek (admin)     před 6 lety 19.09.2018 15:48 |  
      10 5

      Přiznám se, že ta pasáž o střídání mě dokáže dost nadzvednout.... Máme trenéra, který náš celek vyladil tak, že máme po osmi kolech sedm výher... Tak snad si ten člověk zaslouží nějaká slova uznání a ne jeho přínos srážet...
      A slova o tom, že špatně střídá já považuji za kritiku trenéra..

      To si jako máme myslet, že by k těm zraněním nedošlo, kdyby na hřišti byli náhradníci o čtvrt hodiny dříve? Po zranění Coufala a nakopnutí Traorého jsme poslední dvě minuty dohrávali víceméně v devíti a půl... protože už jsme střídat nemohli.... to je snad spíše důvod pro to, abychom si střídání nechávali až na nastavení a ne si dvě vyplácali do sedmdesáté minuty, ne?

      Někdy mám pocit, že někteří jedinci by při vedení o dvě a více branek nejraději půl hodiny před koncem vyměnili celou jedenáctku v domnění, že "už je hotovo, tak ať se náhradníci otrkají".... nevěřte tomu, není hotovo: Bohemka v Olomouci otočila zápas třemi góly za čtvrt hodinky.... Pamatuju zápas, kdy jsme nad Plzní vedli 3:0 ještě deset minut před koncem a nakonec jsme byli moc vděční rozhodčímu, že v nastavení proti nám odpískal faul těsně předtím, než Kolář prásknul do balónu a vyrovnal... https://www.fortunaliga.cz/zapas/3725-sla-plz

      Do týmu, který v daném okamžiku šlape NEMÁ smysl sahat!

      To není o tom, že bych podceňoval hráče, kteří se nedostali do základu... Uvědomme si, že každý hráč je jiný, nikdy ta výměna nebude kus za kus, vždycky změnou na hřišti dojde ke změně hry... a to nemluvím o tom, že ne vždy ten náhradník hned nabere tempo zápasu...
      Proto si trenéři nechávají střídání na okamžik, kdy hra začíná uvadat a oni jí potřebují nějak oživit... něco změnit.... Střídat v šedesáté minutě má smysl v okamžiku kdy potřebujeme dát gól a nedaří se to, nebo v momentě, kdy sice vedeme, ale soupeři nás začínají přehrávat.... V té chvíli hra potřebuje změnu... Jinak může být každá změna k horšímu...

      Jestli chceme argumentovat tím, že si střídaný hráč potřebuje odpočinout... tak nevím, proč kritizujeme střídání v 73. a 76. minutě a chceme střídat v 60. a 70. To jako těch 13, potažmo 6 minut hráče základní sestavy tak moc utahá, že je to zásadní pro jeho regeneraci? Zranění, která jsme utrpěli nikdy nebyla o tom, že by hráč hrál přetažený o pár minut déle - tomu, aby soupeřův dementní útočník zajel do Coufala prostě střídáním nezabráníš...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 16:04 |  
        4 0

        Tak nadzvednout jsem tě nechtěl:-)
        Nevím, je to můj názor, nejsem trenér, jen fanda a diskutující. Prostě to tak cítím, ikdyž i tvoje argumenty jsou také logické. V podcastu myslím J. Vetyška říká, že největší nápor tělo dostává v posledních minutách, když už je hráč unavený. To je pro mne první argument. Druhý argument je, že hráči na lávce podle mne potřebují taky čuchnout, pokud jdeš na 30 minut, tak si i jako náhradník docela zahraješ. když jdeš v 75-minutě, je to jen 15 min, tzn polovina.
        Chápu, že se zápas může i pokazit, ale já v tomto mám víru v naše náhradníky.
        Rozhodně příspěvek neměl vyznít jako kritika trenéra, já si hru Slavie užívám a strašně mě baví. Takže trenerům díky. Má moje velké uznání, pokud tě to potěší. A myslím, že můžeme jako fanoušci i něco diskutovat, ne? Pokud ne, tak proč se řešil v podcastu Baluta? Trenér rozhodl, tak o tom nemluvte...
        Ale díky za názor, beru ho v klidu, jakožto logický názor tebe jako admina, co o fotbale přemýšlí

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.09.2018 16:24 |  
          2 1

          No k prvnímu argumentu: Chápu, že hráč je nejunavenější v posledních minutách, to je celkem logické... ale stejně nevystřídáme více než dva lidi (pokud si jedno střídání necháme na nastavení, abychom případně nehráli o deseti), takže vystřídáme jenom toho, co nejvíce plete nohama... a já nevěřím tomu, že by naši kluci nebyli tak trénovaní, že by vadilo střídání o čtvrthodinky později...

          Hráči na lavičce... no, já tady již delší dobu prosazuji názor, že hráči musejí "dostat čuchnout" a "ukázat, že na to mají" v tréninku... Vždyť ti hráči jsou profíci, jsou na hřišti dvakrát šest dní v týdnu... mě ten názor připadá moc amatérský: v amatérském fotbale mám trénink dvakrát týdně po práci, jednou týdně si dám Hanspaulku.... a když má Hl pauzu a mě o víkendu trenér nepostaví, tak mám "malé vytížení"... protože jenom dva tréninky za ten týden mě v kondici neudrží... Navíc většinou hráč platí nějaké příspěvky, tak si tu půlhodinu zaslouží...
          Ale profík? Ten přece kope do balónu každý den...

          nechtěl jsem samozřejmě tak vyletět - to je nevýhoda psaného projevu, že není slyšet tón, jakým bylo něco řečeno a tak podobně, proto může někomu přijít úplně jinak, než to bylo myšleno...

          Diskutovat a argumentovat je v pohodě...

          Co se Baluty týče: my, jako fanoušci, vidíme a vnímáme hlavně to, jak hráč hraje směrem dopředu. Baluta, jak tu několikrát Trpiš zdůraznil nemá problémy směrem dopředu, ale on od něj chce i něco dozadu... a to prý zatím úplně neplní... To je to, čeho si my fanoušci úplně nevšimneme, ale trenér to vidí...
          Třeba v zápase proti Opavě zahrál Baluta jakoby slušně, ale po jeho příchodu na hřiště místo Sýkory se naše hra opticky úplně rozpadla a moc nechybělo, aby Opava nevyrovnala....

          mě to právě ukazuje na to, že pro nás může být cenný v okamžicích, kdy bychom nevyhrávali a potřebovali dát gól, soupeř už by se netlačil tolik dopředu, jenom by bránil ... tak v tu chvíli je jeho kreativita plusem a jeho dejme tomu neochota zabrat dozadu nemusí být mínusem, protože už do toho soupeř šlapat nebude....

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 16:45 |  
          3 1

          Když už naše jedenáctky rotují minimálně, zpravidla jen díky zraněním. Už jen z toho důvodu je potřeba začít střídat o něco dřív, protože postavit podzim (29 zápasu) na 12, 13 lidech zkrátka nejde.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 16:05 |  
        0 0

        jo a palec dolů jsem ti nedal, aby sis nemyslel:-) naopak, hned ti za odargumentovaný názor dávám palec hore:-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.09.2018 16:08 |  
          3 0

          V pohodě, já si z palců nic nedělám... respektive beru je tak jak mají být - tj. někdo se mnou nesouhlasí... To je přece v pořádku: byla by nuda, kdybychom všichni měli stejný názor... :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Veta (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 16:23 |  
        3 3

        Bavíme se za prvé o zraněních (primárně svalových viz například Sýkora, který měl na to, jaký je chabrus a na to, jakou máme na lavičce náhradu, zbytečně velkou minutáž) a za druhé o pocitech hráče, co nedostane pořádnou šanci.

        Bodové zisky nikdo nekritizuje a ani nezpochybňuje, o tom přeci nebyla dizkuze ani v podcastu. Všechna tvoje argumentace je vždy vzhledem k jednomu a tomu konkrétnímu zápasu, my jsme se na to dívali komplexněji.

        Pro tělo je obrovský rozdíl 60 minut (jen 15 po pauze) nebo 90 (jde o to, odkud musíš brát energii a jak dlouho ji pak tělo bude obnovovat). Dalším argumentem budiž i zranění kontaktní, kde méně unavené tělo spíše zákrok snese bez následku. Traore je krásný příklad, sám trenér řekl, že šlapal vodu ke konci a ejhle byl zraněn zákrokem. Čímž neříkám, že měl jít dolů (byli to vhodnější adepti) a ani, že by ten zákrok třeba v desáté minutě přežil, jen pravděpodobnost je postavena takto.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.09.2018 17:02 |  
          1 0

          No takhle: reaguji na kolegu Farise a na to, co psal on... na Podcast zatím ne a to prostě proto, že jsem si ho v práci neposlechl, snad na něj přijde řada večer :-)

          Čili ano, pokud jste se v podcastu koukali na situaci obecněji, je možné, že je moje reakce mimo

          Upřímně si myslím, že zákroky, jaké předvedli Kubala a Daníček, by znamenaly střídání i v desáté minutě... snad jenom, že by jim méně unavený hráč stihl uskočit...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Fačín     před 6 lety 19.09.2018 17:02 |  
        1 6

        Tak jestli jsme tak slabý nebo předposraný tým, že si netroufneme vystřídat v 60.minutě za stavu 3:0, tak je to vážně smutný. Souhlasím s kolegou Farisem, 30 minut je přesně 2x tolik co 15 a ti hráči, kteří nutně potřebují vytížení a sehrávání se s týmem, tak těm by to pomohlo ještě dvakrát tolik.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.09.2018 17:07 |  
          5 0

          U Tebe bych neočekával nic jiného... Spolu jsme snadnikdy neměli shodný názor.. a to nemluvím o tom, že jakmile je možnost trochu si šťouchnout do kohokoliv z Liberecké kliky, tak si nenecháš ujít příležitost :-)

          To není o připosranosti.. to je o tom, že každý hráč je jiný, takže příchod kohokoliv tu hru změní... a když je hra v té chvíli dobrá, tak jí to změní k horšímu, už jenom proto, že se deset lidí musí hře nového hráče přizpůsobit... Upřímně bych raději s rozumem rotoval základní sestavou, než střídal v šedesáté minutě...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

            Fačín     před 6 lety 19.09.2018 17:47 |  
            0 5

            Tohle není šťouchání do liberecké kliky, to je můj dlouhodobý názor a nezáleží jestli trenér je Pavel nebo Petr...

            Ale zatím povětšinou vyhráváme, takže se to dá omluvit. Jsem zvědavý, jak bude trenér reagovat, až v nějakém zápase budeme prohrávat a budeme potřebovat to oživit nebo něco změnit. To se ukáže víc, jak dokáže reagovat na průběh zápasu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        DF007     před 6 lety 20.09.2018 13:21 |  
        0 1

        Souhlasím, že Trpiš mužstvo zatím ladí velmi dobře, ale to střídání bych si za stavu 3:0 představoval také rychlejší. Já bych spíš hleděl na zapracování mladých hráčů a snaze dát jim přičuchnout. Ať už u Matouška, u kterého bych to zrovna v tomto zápase pochopil, protože byl s repre U21, nebo třeba Valenty. Ty kluky musíme začít obehrávat. Naši odchovanci musí začít hrát dospělý fotbal, a to 1)aby si na něj sami zvykli a za 2)abychom je ukázali dalším mužstvům a mohli je obehrát někde na hostování. Pokud je budeme držet jen na lavičce, tak po nich neštěkne ani pes a rovnou je pustit u nás na celý zápas, na to asi nemají. Ale 30 minut za stavu 3:0 by klidně dostat mohli a já si myslím, že měli. Ne všechno za nás udělá Žižkov.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 16:41 |  
      2 0

      Já si myslím, že quelharova snaha na Twitteru spíše dosáhla v příchod v desítkách lidí a ne tisíc. To je solidní přepal.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 17:11 |  
      6 0

      Souhlasim s tim, ze ta propagace zapasu s Bordeaux je hodne bidna. Urcite i tady na SN mohl byt velky banner uz tyden.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

    Max1     před 6 lety 19.09.2018 16:42 |  
    1 3

    obecně souhlas se vším co padlo....nejvíce souhlas s Vetou, hlavně s pohledem na plíseň...pro mě klub na úrovní Jablonce, Liberce, Brna, Ostravy, Teplic, Vačnatců atd. Dneska se kvalita plísně ukáže...čistá 2 a láká mě tam HCP 1:0 za 8.5 :-)

    Jinak musím říct, že je skutečně smutný, že na Bordeaux je stále tolik lístků, když cena je jak na ligu, hrát tady ta Chelsea, Arsenal nebo Lipsko, tak je vyprodáno i za dvojnásobnou cenu a každej druhej brečí, jak chce lístky, tohle mě strašně vadí-mrzí, přijde mi, že celá řada lidí nemá určitou míru sebereflexe a pokory a spíše než najít možnost jak jít, tak se na to vykašle se slovy, hraje se v praze od 9, to doma budu v 1. Chápu, že pro dost mimopražských to je problém, ale když člověk chce, jde všechno, ale aby den před zápasem bylo v prodeji přes 2.200 lístků je smutný a to hodně.

    Co se týká Baluti, tak mě taky vadí, že hraje pořád spíše žolíka, přitom když hrál, hrál dobře a třeba proti Jablonci hrál asi nejlíp ze všech a určité míry nespokojenosti se u něj bojím také. Marodka je velká, tak by měl hrát a nezahřívat lavičku.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 17:08 |  
      3 0

      S tim CSKA opatrne. Hodne zmenili kadr, spousta mladych, v lize zatim prumerne vykony. Plzen proti nim ma urcite doma slusnou sanci.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        mis3     před 6 lety 19.09.2018 17:33 |  
        0 0

        no mladý běhavý tým by naopka mohl být pro Plžáky problém, ne?!

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        mudrc     před 6 lety 19.09.2018 18:38 |  
        0 1

        Zatímco Plzeň v kapr lize rozštípala Opavu, zdevastovala Karvinou, zesměšnila Zlín atd

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      Tochal (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 17:09 |  
      1 0

      Já se teda nevyprodání nedivím vůbec, konec konců, jestli se nepletu, i při naší jediné účasti v LM bylo vyprodáno jen na Arsenal.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      Agbik     před 6 lety 20.09.2018 17:11 |  
      3 1

      Mimopražští se na zápas od devíti večer ve čtvrtek skoro nedostanou. Ale to není o nich. Kde je dvacet tisíc pražských slávistů? To nemáte v Praze slávisty? Je to moc malý město? Tvrdím pořád, že Slavii dělají odbočky, ty mimopražské, kdyby těch nebylo, tak i na ligové zápasy jsou pětitisícové návštěvy. To je smutná realita. Slavii by se teď muselo dařit minimálně jednu celou generaci, aby se v Praze zvýšil počet jejich fanoušků. Jinak je to tam samá rudá bída. Takže mimopražské z tohohle vynech, a začněte něco dělat proto, jak udělat z pražanů zase slávisty.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

    Mates204     před 6 lety 19.09.2018 18:32 |  
    13 0

    Podle Trpiše je Coufi OK. Skvělá zpráva!

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 18:37 |  
      5 1

      Vladimír Coufal absolvoval trénink s týmem, není sice úplně v pořádku, ale má za sebou magnetickou rezonanci a podle doktorů je schopen zátěže podle svého uvážení. Je to na něm, jestli půjde přes bolest.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 19:05 |  
        3 0

        Je to chachar a to nejsou žádní měkáči! Bolest se dá nevnímat. Hurá!!!

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Markus     před 6 lety 19.09.2018 19:31 |  
        3 0

        Paráda!

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        VanDel     před 6 lety 19.09.2018 20:21 |  
        2 3

        Paráda. Coufal zcela jistě přes bolest pujde, takže zítra je na place.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      mirecek1111     před 6 lety 19.09.2018 19:32 |  
      9 0

      Potěšující je i další odpověď
      „Milan Škoda, Jakub Jugas, Peter Olayinka, Jakub Hromada a Simon Deli mají zátěžové tréninky s míčem. Pokud to vydrží do soboty, tak se v pondělí připojí k týmu. Jsou v plném zatížení, dělají vše s míčem a kondičně, ale bez kontaktu. Je velká pravděpodobnost, že se zapojí. Jsou stoprocentně zdraví, ale zatím ne v kondici.“

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 19.09.2018 19:44 |  
        3 0

        Tak to je přímo bomba, pokud se vrátí všech pět najednou, potřebujeme to jako sůl a ve středu hned po Bohemce máme mol cup s Ústím (26.9. 18:30 hod.), tak tam snad už někdo na chvilku nastoupí a Muris na celý zápas.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Edenjejenjeden     před 6 lety 19.09.2018 20:02 |  
        4 0

        Tak to jsou vše výborné zprávy.A předpokládám,že i Kúdela a Traoré jsou v pořádku.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Eskaes     před 6 lety 19.09.2018 20:14 |  
        5 0

        Go Jugy!

  7. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

    Kornovo     před 6 lety 20.09.2018 19:49 |  
    1 1

    Panove otevreli tema Praha vs. Morava. Co na to rikate? Ja jsem z Valasska, takze mimoprazskej, Prahu mam rad a jsem rad, ze ji mame. Kdyz cizinci reknes, ze jsi Cech tak dost nevi o co jde, kdyz reknes Prague, vi kazdej. Ale Vy co jste z Prahy, musite uznat, ze ta nesnasenlivost vuci Vam ma nejakou relevanci. Proste ty nuzky mezi vesnici (malomestem, Brnem, Ostravou) jsou cim dal vic rozevrenejsi a i to dost lidi nasira.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

      JS (přítel SN)     před 6 lety 20.09.2018 20:07 |  
      1 2

      A nejlepší je, že za to vůbec nemůžeme.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 6

        Kornovo     před 6 lety 20.09.2018 20:38 |  
        0 3

        ok, ale tusis, co jsem tim myslel? Chapu, ze Vety to asi nepochopi :) ale jde i o to, ze Sparte a Slavii se dycynky pripiskavalo. to je fakt. je to stejne jako Real a Barca ve Spanelsku