Znovu a znovu se přesvědčuji, že fotbalu nerozumím. Součka bych ještě relativně nedávno s klidným svědomím pustil, klidně i v rámci naší ligy a dnes patří k nejlepším a já doufám, že ho nepustíme ani ven. :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Já sice také fotbalu nerozumím :), ale zrovna v případě Součka jsem vždycky nějak cítil, že jeho hra (resp. určité její aspekty) na české poměry nadstandardní kvalitu má. NICMÉNĚ, abych si nehonil triko a nasbíral nějaké ty minusy, musím přiznat, že mě snad vždycky dráždil, a to bohužel ne právě v pozitivním slova smyslu. To jeho sebevědomí prokládané hromadou nepřesných přihrávek spoluhráčům a přesných přihrávek protihráčům či tucty zahozených tutovek mě nejednou dovádělo k šílenství. :))
Poslední dobou jeho kvalita už celkem jasně převažuje (osobně to vnímám cca od hostování v Liberci), ale lehké jsem to s ním tedy nikdy neměl. A on se mnou také ne... :)))
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Bych vyzdvihl v jeho vývoji roli Víti Lavičky u U21 - pod ním (dle mého) Tomáš začal kopat i konstruktivně dopředu a na place dostal široký záběr od DZ až po téměř podhrot. A KJ u áčka potom totéž.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Tak reálně bych to viděl teď mezi 8,5 - 10 mil €, pokud takovou formu udrží po celý podzim. Zájem už můžou projevit výrazně lepší týmy než letos v létě. Každopádně jeho dlouhodobý a postupný nárůst výkonnosti je obdivuhodný!
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Půjdu si zase pro hromadu mínusů, ale já to říkal už dávno, že jednou bude výbornej. Kolikrát jsem se ho tu zastával do krve a byl jsem za blbce. Teď jsou za blbce ti, kteří mu nevěřili.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Mnohé ty příspěvky ale byly dost podpásové. Viz třeba včerejší předzápasové vyjádření jistého přispěvatele, že Zmrhal ho musí kouřit trenérovi. Takoví lidé opravdu blbci jsou. Nejenže fotbalu nerozumí, ale ještě mají potřebu urážet odchovance, kteří mají Slavii skutečně v srdci. O to smutnější mi přijde, že právě na Součka se Zmrhalem, kteří tu jsou odmalička, mají tito "fanoušci" o to přísnější metr a větší pifku.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Aha, to jo, to je jasný. Já to tak nějak vztáhnul na sebe, protože, jak už jsem psal, Součkovi jsem dřív nevěřil. Ten "jistý" přispěvatel (a já jsem přesvědčen, že je to ten samý, s kterým jsem vedl války na oficiálkách) musí být nějak psychicky nemocný.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Ne, není to on.Ten, kterého myslíš jsem já.A děsí mě, jak se tu přetvařuješ, jak se tu snažíš získat co nejvíce palců a říkáš tu pravý opak, než právě na oficiálkách.Dokonce i přiznáváš, že nerozumíš fotbalu, což jsem ti psal mnohokrát.Ty nejenže fotbalu nerozumíš, ty na něj ani nikdy nechodíš a jakmile zase oficiálky zapnou, už tě tu nikdo neuvidí, protože tady, mezi lidmi ze Slavie, kteří fotbalu opravdu rozumí se ani necítíš dobře Tam jsi král, protože tam jsou většinou všichni stejní jako ty.Úplně žasnu, jak tu každému lezeš do zadku.Tohle není tvůj styl, zkus se chovat jako tam a brzy odtud poletíš jak namydlenej blesk.A nikdy tu nikoho nepomlouvej jako tam a neztotožňuj nicky s jinými lidmi.Odnauč se to, je to trapné.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Ano, toto je trvá pravá tvář.Urážení nejen hráčů, ale hlavně diskutérů.Viděl jsem tu tvoji hádku s O5aradecek a to byla také tvá pravá tvář.Zajímalo by mě, co tě táhne na slávistické diskuze, když vůbec Slavii nefandíš, na fotbaly nechodíš a vždy, když hraje Slavia máš noční, tudíž to nevidíš ani v TV.Kolikrát žes byl v Edenu?jednou v životě?Tak jak si můžeš dovolit urážet lidi, co chodí na Slavii skoro 50 let?Měl by ses stydět.A Mařko si říkej doma, nejsem žádná Mařka, jmenuju se Aleš.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Sovy nejsou tím, čím se zdají být... Aneb cítím odér doktorského pláště a zrezivělého železa, aniž bych chtěl cokoli a kohokoli přivolávat... Ale jinak mi do historie vaší diskuse samozřejmě nic není...:-))
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Tohle je ozzy2, jediný člověk, který kdy dostal na "oficiálkách" ban. A to bombardoval paní, či slečnu (nevím) Kaufnerovou udavačskými maily, aby zabanovala skoro všechny ostatní :-)). No, zřejmě vyhodnotila kvalitu jeho příspěvků, které nejen že hraničily s duševní debilitou, ale byly i neskutečně vulgární- Nepochybuju o tom, že používá víc nicků, nakonec je to schizouš, ale železnýho doktora bych spíš tipl na jistého Jendu s takovým ocelovým příjmením (nic neprozrazuju, on se představil sám). Pacient ozzy2, stejně jako jistý zdejší dvoupísmenný nick k smrti nenávidí Škodu a Zmrhala. Nevím, zda může být tato podobnost jen čistě náhodná. Ale je mi to i fuk, je mi ho spíš líto. To duševní peklo, v kterém žije, musí být skutečné peklo. A přitom by stačilo brát prášky...
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Dostal jsem ban, protože jsi mě udal.Tos zapomněl dodat.Já už na tebe reagovat nebudu, protože za to nestojíš.Tvůj vylhaný příspěvek tu jen potvrztujé, co jsi zač.Nenávidím Zmrhala?Ty máš dost, dědku.Zmrhy je náš odchovanec a jediné, co mi na něm vadí je to, že je pořád stejný, že u něj není za ty roky vidět žádný posun.Škodu opravbu rád nemám a jestli ani nechápeš proč, je mi tě líto.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Paní, či slečné Kaufnerové jsem nikdy žádný mail neposlal.To je opět lež, umíš něco jiného, než lhát a osočovat druhé?Ty máš fakt dost...co zde budeš muset ještě o mě napsat,abys tu ospravedlnil svou přítomnost, ty "slávisto", který zná Eden jen z obrázků?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Ok, výraz blbec jsem použít nemusel, ale kdybys viděl, jakou čočku tu cca 2-3 roky zpátky Tomáš dostával, a poté i já, když jsem se ho zastával, tak by ses nestačil divit. Názory, že na Slavii nemá a mít nebude, že má druholigovou úroveň, že patří leda na stopera, že je vyděšen, kdykoliv má přihrát na delší vzdálenost, než na 3 metry atd., nebyly výjimkou.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Jo, teď už si myslím, že výraz "blbec" je v pohodě. Měls napsat hned, na koho míříš. ;-) Ale ty názory, které vyjmenováváš, jsem měl i já. Teda určitě jsem Součka nikdy neurážel, ale nelíbil se mi a nevěřil jsem mu. No, proto se taky asi živím něčím jiným, než fotbalem :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
No pánové,já jsem mu taky příliš nevěřil,i když jsem mu nikdy nenadával,ale ten progres,co udělal od svého hostování v Liberci,pod Trpišovským(kterého tady někteří stále nazývají amatérem) je neskutečnej.Tak ono je to taky daný jeho postavou,nikdy nebude s míčem tak elegantní jako třeba Baluca,ale i v pohybu se rozhodně zlepšil,a připadá mě,že má neskutečnou fyzičku
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Nemířil jsem na nikoho konkrétního. Skupina těch, kteří tu Tomášovi nevěřili, byla hodně početná. Někteří dokázali svou nedůvěru v něj vyjádřit slušně a podložit rozumnými argumenty (s takovými názory jsem sice nesouhlasil, ale respektoval je), jiní ho tu posílali někam do druhé ligy, případně mu rovnou nadávali do dřeváků (a to jsou právě ti, na které jsem svým příspěvkem mířil především).
Tvé názory z toho období si nevybavuji (nevystupoval si tu dříve pod jiným nickem?), ale pokud si je alespoň prezentoval slušnou formou, aniž bys hráče urážel, tak je samozřejmě ok.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Jsem tu od začátku, 6 let, pod stejným nickem, ale dřív jsem moc nepsal. Své názory se snažím prezentovat slušně, ne vždy se mi to daří, ale s přibývajícími léty čím dál, tím víc. Ovšem urážení našich hráčů vyloženě nesnáším.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Díky za objasnění. Protože tvůj názor je stupidní, pojmenoval ses sám. Chápeme? Měl by sis uvědomit, že nevíš, koho častuješ blbcem. Může to být chirurg, který má ze sebou x úspěšných operací srdce, člověk, který při autonehodě vytáhl lidi z hořícího auta a zachránil jim život atd. V horším případě boxer (třeba i bývalý) , který si dá tu práci a nějak si tě vyhledá a natáhne ti takovou, že už nenapíšeš ani řádku. ( Neboxuji, jsem pacifista, abys to nevztáhl na mne). Bylo by dobré potlačit aroganci nejchytřejšího a vážit slova. Ocenil bych spíše, kdybys dal typy na fotbalisty, kteří by dle tebe mohli nahradit plnohodnotně Součka, až odejde.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Přátelé, zanechte svárů, předejte si vzájemně květiny, obejměte se, přiťukněte si dobrým pivem (vínem, vodkou, koňakem...) a šiřte do světa lásku a ne zášť! ;-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Podívej - když se řekne, že ze sebe někdo udělal blbce (třeba právě stupidním názorem), tak to samozřejmě není myšleno absolutně, jako že by byl totálním blbcem ve všech oborech lidské činnosti. On je to spíš takový slovní obrat, který se poměrně často používá, víme? Víš kolikrát jsem si sám o sobě řekl, že jsem ze sebe udělal blbce? A to přesto, že se za blbce samozřejmě nepovažuji a člověka z hořícího auta bych vytáhnul také, kdybych se v takové situaci ocitl.
Pokud by si se mnou chtěl nějaký boxer vyřizovat účty kvůli tomu, že jsme se nepohodli na diskuzním fóru, tak by tím akorát dokázal svou nedostatečnou inteligenci. Ono totiž platí, že kde dojdou argumenty, tam nastupují urážky nebo fyzická agrese. Nicméně potenciálnímu boxerovi bych vzkázal, že se přes 25 let věnuji bojovým uměním (v mládí dosti intenzivně), pravidelně navštěvuji posilovnu, vážím přes 90 kg a jsem v solidní fyzické kondici, takže s agresí raději opatrně, aby nenarazil.
To, jakou formou komunikuji, nech laskavě na mně, nikdo tě nenutí zde se mnou diskutovat.
V české lize těžko hledat hráče, který by mohl Součka plnohodnotně nahradit, protože Tomáš má dost unikátní skill set, který se i v zahraničí vyvažuje zlatem (rozuměj mnoha miliony EUR). Z mladých méně prověřených hráčů, kteří by nás nestáli majlant, mne napadá Jozef Urblík, který mne zaujal již před dvěma roky, ale ten aktuálně přestoupil z Jihlavy někam do Maďarska. Nicméně pokud budeme chtít okamžitou plnohodnotnou náhradu, tak si budeme muset připravit minimálně 5 milionů EURO a důkladně se rozhlédnout v zahraničí.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Gino, problém je úplně jinde, totiž že tu nějaký jedinec hrubě uráží jiné, ač je, až na výjimky, nezná. Já s tím problém nemám, já už v životě přeskákal jiné věci.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Nechápu ty mínusy u Bosse vždy se zastával Pepi a Suka že spolu jim to klape a můžou spolu hrát a jsem moc rád že i já jsem jim věřil a kluci to dokazují každý týden
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Já mu ho dal za to, že nemluví tak úplně pravdu. Ano, zastával se dvojice Hušbauer - Souček v záložní řadě Slavie, ale samotného Součka nikdy. A když si tu jednou někdo dokonce dovolil napsat, že pokud nemůžou hrát tito dva hráči vedle sebe, tak to určitě nebude vinou Součka, tak v Bossovi pěkně bouchly saze.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Ehm. Tak jsem jenom v rychlosti projel namátkou své starší příspěvky.
-> Datum 20.12.2015 - mé hodnocení nejlepších hráčů z podzimu 2015. Součka jsem měl na 5. místě a napsal jsem k němu toto (podotýkám, že v této době T. Souček žádnou hvězdou nebyl a netěšil se velké oblibě u fanoušků):
"T. Souček - příjemné překvapení v sestavě. Výborný v odebíraní míčů, výborný ve hře hlavou. Má neustále přehled, co se kolem něho děje, v rozehrávce chybuje naprosto minimálně, neztrácí míče. Rychlostně i fyzickými proporcemi nadprůměrný. Působí velmi sebevědomě, vyvaroval se mizerných zápasů, podával konstantní nadstandardní výkony celý podzim."
-> Datum 28.06.2016 - má reakce na jednoho experta (Slavistou50let), který tvrdil, že Souček kazí všechny přihrávky v nějakém zápase:
"Trpíš slepotou??? Souček nekazí přihrávky téměř vůbec."
-> Datum 09.07.2016 - má reakce na jiného experta (Guly), který o Součkovi psal, že na úroveň český ligy neumí kopat (rozuměj má špatnou techniku), netvoří, je pomalej a těžkopádnej:
"Toto je normální lež, k tomu ani nemám co dodat. V průběhu sezony sám uvidíš, jak šeredně si se mýlil."
-> Datum 11.07.2016 - opět reakce na Gulyho, tentokrát šlo o společné téma Hušbauer - Souček, o kterých tvrdil, že s nimi v záloze nebudeme nikoho přehrávat (z mé odpovědi je patrné, že já už před dvěma lety věděl, jak jsou a budou tito hráči pro nás důležití):
"Milerád se vrátím k této diskuzi (Hušbauer, Souček, střed naší zálohy) po skončení podzimní části. Dosažené výsledky, výkony týmu a individuální výkony Hušbauera a Součka dají totiž za pravdu mně, uvidíš."
-> Datum 22.09.2016 - má reakce na Saskyho, který si postěžoval, že málokdo z fanoušků vidí Součkovi kvality:
"Souček, to je další oblíbený fackovací panák, který to tu na podzim schytá ať zahraje jak zahraje. Jasně, tenhle podzim má slabší a několik zápasů se mu opravdu hrubě nepovedlo. Ale málokdo si všiml, že třeba v Plzni patřil při té bídě k našim lepším hráčům. Ale to už nikdo neviděl. Prostě teď panuje dogma, že Souček je z formy a minimálně do zimy musí leštit lavičku, a je úplně jedno, jak daný zápas odehraje. Ach jo..."
A takovýchto příspěvků bych našel mnohem více, ale celou historii svých komentářů teď projíždět nebudu. Pořád chceš tvrdit, že samotného Součka jsem se nikdy nezastával?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Dobře, tedy uznávám, že mi tam vypadlo před slovem "nikdy" slůvko "skoro". Je ale pravda, že jste se vymezoval proti zdejšímu "Fan klubu Tomáše Součka", a to Vám rozhodně slouží ke cti, ale pořád to není na to, se takhle tady prsit. Jo, to kdyby se jednalo o Josefa Hušbauera, tak byste musel dostat jen plusy a bylo by jich určitě nepočítaně.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Tak v první řadě výše je uveden pouze malý výňatek z mých příspěvků na téma T. Souček, projel jsem historii svých příspěvků jenom namátkou v rychlosti, protože kdybych chtěl projet všechny, tak by mi to trvalo minimálně 2 dny. Ale i z toho mála je snad jasné, že o jeho potenciálu a schopnostech jsem věděl už před třemi lety, když tu o něm většina fanoušků psala jeden nelichotivý příspěvek vedle druhého. To není žádné prsení se, to je holé konstatování faktu.
A v druhé řadě nějak nerozumím tomu, o co ti jde, protože poslední věta z tvého komentáře vůbec nedává smysl. Jaké plusy bych měl dostat nebo co??? Ano - již před více než dvěma roky jsem předpověděl, že J. Hušbauer se stane klíčovým hráčem, okolo kterého se bude točit celá hra a okolo kterého vyroste mistrovský tým, zatímco 90 % fanoušků ho v té době ze Slavie vyhazovala a tvrdila cosi o tom, že není žádným tvůrcem hry. Že jsem měl i v jeho případě pravdu já, zatímco většina se mýlila, je už mnohokrát potvrzený fakt.
Ale nějak nevím, proč sem toto téma zase taháš. Teď se tu snad bavíme o Tomáši Součkovi, ne?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Koukám, při středě trošku delší vedení. Nebo jste byl včera na tréninku bojových umění a nějaký úder jste špatně vykryl? Přitom jste si v 2. odstavci sám perfektně zdůvodnil tu případnou záplavu zasloužených plusů pro Vás. Ve Vašem případě to o Josefovi Hušbauerovi je přece vždycky.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Píšu a vyjadřuju se tu k mnoha tématům, ZDALEKA ne pouze k Hušbymu, ale nepředpokládám, že by si toho ignorant, jako jsi ty, všiml.
A pořád nevím, o co ti jde. Bezdůvodně mě tu prudit? Nebo je důvod ten, že ve všech nekonečných debatách, které jsme tu spolu v minulosti vedli, dal čas za pravdu mně, a ty to stále nemůžeš vydýchat?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Ještě si to párkrát zopakujte a budete tomu snad i věřit. Mám na mysli to zde stále Vámi opakované a zdůrazňováné Vaše krédo: "Já mám vždycky pravdu a na moje slova vždycky dojde". Mám pocit, že nějak podobně se vyjadřoval pan prognostik Zeman a dotáhl to až na Hrad!!!
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Není potřeba si to opakovat, stačí si projet historii mých a tvých příspěvků, podívat se, jaká témata byla předmětem našeho sporu a následně porovnat se současnou realitou. A v tu chvíli vyjde pravda ihned najevo - jak jednoduché.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Jo Bossi , lidi prostě nemají rádi , když se jim připomene , že se spletli a jen borci dokáží svůj omyl přiznat .
Navíc je docela úsměvné , že někoho nezajímá , co se říká , ale kdo to říká ... To nic to jen tak :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Souhlas s Tebou. I když přecijen pár frajerů, se kterými jsem tu vedl spory na různá témata, a kteří nakonec po čase uznali, že jsem měl pravdu, tu je - k těm chovám velký respekt. Bohužel Akuls mezi ně rozhodně nepatří. Přitom kdo si tu práci dá a historii našich příspěvků si opravdu projde (uznávám, není to úplně zábavná činnost a zabere to celé odpoledne), tak zcela jistě dojde k závěru, že pravda byla na mé straně.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Čistě mezi námi... dobrou vlastností "vítězů" bývá i určitá shovívavost k "poraženým"...
Důležitý je ten vnitřní pocit... není nutné okázale tancovat na hrobech těch, jejichž názor se neukázal být prozíravým ;-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Je mi jasné, že to je zbytečné, na to Vás znám už hodně dlouho, tak jen na vysvětlenou, já jsem velký Součkovec, ale nemám potřebu se tu prsit. Nemám ani potřebu posílat někoho na psychiatrii či do oblasti, o které se už nedá říct, že jsou to ještě záda. A už vůbec ne se vyjadřovat k hráči o kterém jsem před týdnem ani nevěděl, že existuje a viděl jsem ho 20s v T.V. šotu a psát o něm úvahy koho mi připomíná jako třeba Kjandourek (kterého si jinak ale přes jeho častou zaťatost vážím). Nicméně spolu jsme měli pokud se pamatuji jen jeden vážný spor, já jsem tady psal něco v tom smyslu, že mužstvo je tak dobré, jak dobrou má ofenzivu a proto SKS musí získat tři opravdu rozdílové hráče, kteří se sami postarají o cca 60 gólů v lize a udělají ze Slavie leadra ligy i konkurence schopný tým i v Evropě. Jako příklad jsem uváděl hvězdy Stuttgartu a Wolfsburgu z jejich mistrovských sezón. Vy jste říkal, že tyto hráće už máme (Hušbauer, Škoda atd.) a že hvězdy tým nedělají. Já na to, že pochopitelně i ti ostatní musí být kvalitní. No a jak to zatím vypadá. Loni proti APOELu jsme nevstřelili ani jeden gól a letos proti Kyjevu to dopadlo stejně. Holt zahraniční soupeři mají stále ty rozdílové a nadstandardní hráče lepší než my. Přes výborný výkon a vysoké vítézství nad Plzní nejsme zatím ani suverénem v Berbrlize, jak by se na Středoevropského tygra slušelo. Takže ergo kladívko, podle mého názoru v tomto našem zásadním sporu vítězem nejste.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
A ty se také podívej, co si tu vykládal, co jsem ti psal já a na čí slova nakonec došlo. Pár věcí vypíchnu:
-> Podívej se, jak si tam adoroval Kangu, kterého si u nás chtěl místo Hušbyho, aniž bys věděl, že za chvíli přestoupí do Sparty, a ta i s ním v sestavě zažívá nejhorší období ve své novodobé historii.
-> Podívej se, jak ses tam vyjadřoval o Stochovi, který se v následujícím půlroce stal nejlepším hráčem ligy, navzdory tvému názoru na něj.
-> Znovu si přečti tento svůj výrok: " Nevěřím, že příchod nového trenéra a změna herního systému něco zásadně změní, bez posílení naší ofenzívy." Podívej se, co jsem ti na něj odpověděl a srovnej to s realitou, kterou momentálně předvádíme na hřišti. Snad i ty musíš jasně vidět ten obrovský posun v naší hře a světe div se - prakticky s těmi samými hráči, které jsme tu měli před půl rokem, a o jejichž kvalitách si pochyboval. Stačilo změnit herní systém, přesně jak jsem říkal.
-> A celkově se podívej na své pochyby o tom, jestli můžeme být s hráči, které v týmu máme, úspěšní, zatímco já jsem předpovídal 2. místo na konci loňské sezony a další progres v sezoně této. A má předpověď se naplnila.
Apoel sem vůbec netahej, celá naše diskuze vznikla dávno po utkání s Apoelem. A pokud jde o Dynamo, tak snad i ty si viděl, že jsme byli herně lepším týmem, ale dojeli jsme především na chyby rozhodčích a neproměňování šancí. V EL se rychle přesvědčíš, že máme kvalitní tým i na evropskou úroveň.
Jeho předmětem bylo, že si pochyboval o uplatnění Hušbauera, Stocha a podobných typů hráčů v Trpišovského systému hry, dokonce si tvrdil, že Hušbauer je určitě velmi rozladěn z nového systému hry a nebude schopen v něm působit jinde, než na podhrotu, zatímco já jsem tvrdil, že by klidně mohl hrát box-to-box záložníka, jako ho hrával i za Uhrina nebo Šilhavého.
No a Realita? Hušbauer hraje box-to-box a hraje ještě lépe než dříve, Stoch se Trpišovského systému také přizpůsobil a stal se ještě lepším hráčem, než býval. Tedy se stalo přesně tak, jak jsem předpovídal, zatímco ty si se mýlil.
Podobných názorových střetů jsme měli více, ale dále už to rozmazávat nebudu. Rozdíl mezi námi vždy byl, že ty si měl názor, ale já měl pravdu.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Já jsem už dopředu avizoval, že diskutovat s Vámi bude zbytečné. Mé očekávání jste dokonale naplnil. Jste velký manipulátor s fakty a umíte skvěle vytrhávat věci z kontextu, tak jak se Vám to právě hodí. Kdyby měl náhodou někdo ze zdejší komunity čas a náladu, tak ať se na Vaše příspěvky a mé reakce mrkne a udělá si svůj vlastní názor.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Jsem právě na pár dnů ve své milované Provence a nemám čas a hlavně náladu pokračovat v této marné konverzaci a vyvracet bod po bodu Vaše polopravdy a dedukce. Žijte si spokojeně ve svém JÁjinkovském světě a přesvědčujte stále sám sebe, že vždy máte pravdu a že na Vaśe slova vždycky došlo a dojde. Utěšujte se i nadále, že za naši bídnou produktivitu v evropských pohárech mohou rozhodčí či smůla, která se nás ale drźí už dost dlouho. Zajímavé je, že stejnou smůlu měla i Olomouc proti Seville. Není to náhodou spíš slabá kvalita ofenzivních hráčů pohybujících se v naší Berbrlize? Co jste třeba říkal postrachu české ligy Krmenčíkovi proti Ukrajině? Věřte, že budu moc šťastný, když se dožiji toho, že dojde na Vaše slova a s tímto kádrem, bez 2-3 opravdu rozdílových ofenzivních hráčů se Slavia dostane do CH.L. nebo přežije alespoň zimu, či ještě lépe první jarní zápas play off v E.L. Když jsem ale viděl např. v posledním zápase naší reprezentace, o co lépe jsou na tom lépe z hlediska rychlosti, techniky a fotbalového myšlení hráči v Evropě jen lehce nadprůměrné Ukrajiny, tak tomu bohužel moc nevěřím.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Koukám, že jste to psal ještě před dnešním zápasem s Ruskem, proto asi ten optimismus. Pokud se tak tedy náhodou stane, tak jen uznám, že se SKS prokazatelně lepší, nicméně jedna vlaštovka jaro nedělá. Pokud se pamatuji, tak za vlády ENIC jsme přežili, jako věčně druzí, v pohárové Evropě zimu jako jediní z ligy skoro každou sezónu a stejně se pořád řvalo -"Leška ven" a někdy i právem. Uznám, že jste měl pravdu teprve tehdy, když více méně tento, takto kvalitní kádr, tedy bez těch mojich vysněných 2-3, na naše poměry velkých ofenzivních fotbalových hvězd, tedy hráčů na úrovni mírného evropského nadprůměru, střílejícich ale 20 ligových gólů za sezónu, bude pravidelně hrát evropské poháry (E.L. i na jaře) a stane se tak alespoň maličkým Středoevropským fotbalovým tygříkem.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
V zápase s Ruskem nefungoval tým jako celek a většina gólů jde na vrub chybujících obránců (Kalas, Řezník, bohužel i Bořil). Současná Slavia by odehrála s Ruskem důstojnější zápas, než odehrál nároďák.
No vidíš, sám uznáváš, že už kdysi jsme s mnohem horším kádrem několikrát přežili zimu a najednou tvrdíš, že bez nějakých hvězd v útoku to nepůjde?
Nicméně koukám, že celkově sis nastavil podmínky tak, že vlastně skoro nemůžeš prohrát, protože na to, jak to dopadne, budeme čekat několik let, a pak, když tu zimu několikrát za sebou přežijeme, tak zase neuznáš, že jsem měl pravdu, protože mezitím určitě nějaké hráče nakoupíme, a ty budeš tvrdit, že jsme byli úspěšní právě díky těmto novým posilám.
Tak tohle neberu! Jednou si tu napsal, že bez 3 ofenzivních hvězd nemůžeme být úspěšní v Evropě a dokonce ani v naší lize, tak si zatím stůj. Pokud s prakticky stejným kádrem, jako jsme měli loni, budeme na konci podzimu první a postoupíme ze skupiny EL, tak se ukáže, že si se mýlil, a pravdu jsem měl já, když jsem tvrdil, že ty hvězdy už v týmu máme (to, že ty jejich kvality neuznáváš, je právě tvůj omyl) a budeme s nimi v této sezoně úspěšní. Tenhle podzim rozhodne o tom, kdo z nás dvou měl pravdu.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Ty Vaše demagogické dedukce nikdy nezklamou a vždy mne pobaví. Vždyť přece i vedení prohlásilo, že chce, aby Slavia byla dlouhodobě dominantní v Berbrlize a pravidelně se nejen účastnila, ale byla i úspěšná v evropských pohárech. Za necelé 2 roky je už naším cílem dokonce účast v CH.L., a ta skoro jistě povede přes hodně těžká předkola. Proto náš spor ohledně úspěchu či neúspěchu SKS nemůže přece logicky rozsoudit jen jedna sezóna. ACS dokonce celkem nedávno ze základní skupiny E.L. postoupila, tedy podle Vás byla úspěšná, přesto za několik málo měsíců vyhodila trenéra a koupila skoro celé nové mužstvo. Z toho je i vidět, že hodně mužstev v Evropě začíná brát E.L. vážně až od prvního jarního kola play off. No a úspěšnost v Berbrlize začíná být také zavádějící. Plzeň nehraje nic moc, často se štěstím vyhrává jen 1:0, přesto až do minulého kola neztratila ani bod a ACS přes velmi bídné výkony zůstává stále neporažená a je jen bod za vedoucí Slavií. Vypadá to, že po 30-ti kolech základní části ligy mohou mít vedoucí týmy z 90-ti možných bodů klidně skoro nějakých 80. bodů. Je otázkou, zda jsou naše špičkové týmy na tom bodově tak dobŕe díky svým výkonům nebo klesá úroveň mužstev ve zbytku ligy. V každém případě, zápasy se rozhodují hlavně ve velkém vápně a tam nám to proti silným týmům, a říkejte si co chcete, díky chybějící opravdové kvalitě našich ofenzivních hráčů, stále nejde. Když nejvíc potřebujeme dát góly, tak je naši útočníci často nedají, a to současnou Slavii limituje. Zahraji si na prognostika a tipnu si, že pokud Zenit, Kodaň a Bordeaux nepřijedou do Prahy na výlet (tak jako před dvěma roky Inter Milano na Spartu a ještě k tomu s náhradní jedenáctkou) a pokud nás náhodou nepodcení doma, tak jako loni Villarreal, tak nás tato naše slabina, která už nás stála v novem sezóně 3 body s Jabloncem a vyřazení z 3. předkola CH.L. proti v současnem době jen lehce nadprůměrnému Dynamu Kyjev, bude stát i postup do jarní části E.L.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
No jestli jsou mé úvahy demagogické, tak co teprve ty tvoje slátaniny nemající často hlavu ani patu?
Každopádně jsem z té tvé slátaniny tak nějak pochopil, že naši ligu už v podstatě nebereš jako měřítko (protože jsou moc slabí soupeři včetně Plzně a Sparty), EL také nebereš jako měřítko, protože ji některé týmy neberou vážně, a ani takový úspěch, jako by byl postup třeba do čtvrtfinále EL ještě nic neznamená, protože bychom ho museli minimálně 3x po sobě zopakovat, abys uznal, že to nebyla náhoda.
Jinými slovy - dokud nebudeme několik let po sobě pravidelně postupovat do čtvrtfinále Ligy mistrů, kde vypadneme s Manchesterem City nebo Realem Madrid až na penalty, tak pro Akulse nebude Slavia stále dost dobrá, že? Ty jsi fakt normální blázen, chlape, a je zbytečné s tebou diskutovat.
PS: Ty tvé stupidní prognózy ti samozřejmě nevyjdou, ale ani pak nepředpokládám, že bys uznal, že si se mýlil.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Jojo, když si vzpomenu na ty nekonečné hádky, kdy jsem se snažil ostatním marně vysvětlit, že Souček s Hušbauerem klidně mohou hrát spolu, a že mohou vytvořit nejlepší střední zálohu v lize, tak se dnes musím smát. Šel jsem s tímto názorem proti naprosté většině a ani na chvíli jsem nezauvažoval, že bych se nechal zviklat, protože jsem věděl, že čas mi dá nakonec za pravdu. Ten čas podle mne nastal již v loňské sezoně, kdy spolu Souček s Hušbauerem odehráli spoustu velmi dobrých zápasů, ale až v této sezoně je špičková kvalita hry této dvojice natolik markantní, že už museli zavřít ústa i nejzaritější zastánci mantry "Souček s Hušbauerem nemohou hrát spolu!"
Čest těm, kteří měli shodný názor s mým a nebáli se jít také proti proudu, ať už to jsou Kjandourek, Jachym, Ty a pár dalších.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Nebudu se přetvařovat, že jsem kdy byl Součkův fanda :-), ale krom jeho současné fazóny je jeho neoddiskutovatelnou devizou ten nenamachrovaný soustředěný klid a disciplinovanost. Takový hráč je velmi přínosný pro každé mužstvo už jen tímto.
Osobně bych mu nestál v cestě ven za dobrou nabídku.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Nechtěl bys, aby byl český Pogba? :) Každopádne je fakt, že o Součkovi tu řada lidí psala, že na to nemá, že je nepohyblivej, že je jen defenzivní bořič nebo dokonce že jednoznačně stoper.. myslím, že je jasný, že se mejlili.. je to nejlepší DZ u nás, hraje s obrovskym prehledem, tvori hru a tedka ten prehled konecne ukazal i v koncovce.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Komentáře (83)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
mis3 před 6 lety 03.09.2018 09:43 |jeden z mých oblíbenců
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Borgetti před 6 lety 03.09.2018 12:59 |Je super, že má Slavia s mým rodným městem Havlíčkův Brod užší spolupráci. Ještě že právě Slavia :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
chrobak před 6 lety 03.09.2018 13:31 |Bjevávaly časy když i hokejová, ale to už je bohužel pryč
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
kjandourek (admin) před 6 lety 03.09.2018 13:03 |https://twitter.com/jakub_konecny/status/1036563355178291200?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Eembeddedtimeline%7Ctwterm%5E345193399567142912%7Ctwcon%5Etimelinechrome&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.slavistickenoviny.cz%2F
Tohle je docela masakr.... Nechtěl bych vidět čísla soupeřů...
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 13:18 |Znovu a znovu se přesvědčuji, že fotbalu nerozumím. Součka bych ještě relativně nedávno s klidným svědomím pustil, klidně i v rámci naší ligy a dnes patří k nejlepším a já doufám, že ho nepustíme ani ven. :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
pethead (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 13:28 |Já sice také fotbalu nerozumím :), ale zrovna v případě Součka jsem vždycky nějak cítil, že jeho hra (resp. určité její aspekty) na české poměry nadstandardní kvalitu má. NICMÉNĚ, abych si nehonil triko a nasbíral nějaké ty minusy, musím přiznat, že mě snad vždycky dráždil, a to bohužel ne právě v pozitivním slova smyslu. To jeho sebevědomí prokládané hromadou nepřesných přihrávek spoluhráčům a přesných přihrávek protihráčům či tucty zahozených tutovek mě nejednou dovádělo k šílenství. :))
Poslední dobou jeho kvalita už celkem jasně převažuje (osobně to vnímám cca od hostování v Liberci), ale lehké jsem to s ním tedy nikdy neměl. A on se mnou také ne... :)))
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Fulham před 6 lety 03.09.2018 13:37 |Bych vyzdvihl v jeho vývoji roli Víti Lavičky u U21 - pod ním (dle mého) Tomáš začal kopat i konstruktivně dopředu a na place dostal široký záběr od DZ až po téměř podhrot. A KJ u áčka potom totéž.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
afro před 6 lety 03.09.2018 13:53 |Já ho zase viděl ideálně na stoperovi... třeba se jednou na stará Tomášova kolena dočkám. ;-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 14:03 |Chtěl jsem napsat, že na stoperu bych ho vidět nechtěl, ale radši to nenapíšu, třeba tam jednou bude hrát a bude skvělej. :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
afro před 6 lety 03.09.2018 22:14 |A mohl bys alespon napsat, ze Matousek se neprosadi? Abychom si toho krale strelcu jako pojistili. :-) #spolujsmesilnejsi
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.09.2018 23:37 |Mohl, ale nenapíšu. Já si totiž myslím, že se prosadí a to poměrně rychle. :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
mig52 před 6 lety 03.09.2018 16:02 |Wulfstane, z toho si nic nedělej, takových tady je.....:-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 16:13 |Já vím. ;-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Maty22 před 6 lety 03.09.2018 13:45 |Suk ven jedině za 20 muklionů.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Jachym před 6 lety 03.09.2018 15:09 |Tady budu rád "Evropan" a nikoli český "nacionalista", a připojím důležitý dodatek, že v eurech, nikoli v korunách...:-D
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
BARTjan před 6 lety 03.09.2018 18:36 |Tak reálně bych to viděl teď mezi 8,5 - 10 mil €, pokud takovou formu udrží po celý podzim. Zájem už můžou projevit výrazně lepší týmy než letos v létě. Každopádně jeho dlouhodobý a postupný nárůst výkonnosti je obdivuhodný!
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 03.09.2018 13:48 |Půjdu si zase pro hromadu mínusů, ale já to říkal už dávno, že jednou bude výbornej. Kolikrát jsem se ho tu zastával do krve a byl jsem za blbce. Teď jsou za blbce ti, kteří mu nevěřili.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 14:01 |Proč za blbce? Nevěřili ti, teď ti dávají za pravdu. To, že se mýlili a svůj omyl uznávají, z nich nedělá blbce, ne?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Alanor (admin) před 6 lety 03.09.2018 14:24 |Mnohé ty příspěvky ale byly dost podpásové. Viz třeba včerejší předzápasové vyjádření jistého přispěvatele, že Zmrhal ho musí kouřit trenérovi. Takoví lidé opravdu blbci jsou. Nejenže fotbalu nerozumí, ale ještě mají potřebu urážet odchovance, kteří mají Slavii skutečně v srdci. O to smutnější mi přijde, že právě na Součka se Zmrhalem, kteří tu jsou odmalička, mají tito "fanoušci" o to přísnější metr a větší pifku.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 03.09.2018 14:33 |Přesně tak!
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 14:34 |Aha, to jo, to je jasný. Já to tak nějak vztáhnul na sebe, protože, jak už jsem psal, Součkovi jsem dřív nevěřil. Ten "jistý" přispěvatel (a já jsem přesvědčen, že je to ten samý, s kterým jsem vedl války na oficiálkách) musí být nějak psychicky nemocný.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Gillan před 6 lety 04.09.2018 16:31 |Ne, není to on.Ten, kterého myslíš jsem já.A děsí mě, jak se tu přetvařuješ, jak se tu snažíš získat co nejvíce palců a říkáš tu pravý opak, než právě na oficiálkách.Dokonce i přiznáváš, že nerozumíš fotbalu, což jsem ti psal mnohokrát.Ty nejenže fotbalu nerozumíš, ty na něj ani nikdy nechodíš a jakmile zase oficiálky zapnou, už tě tu nikdo neuvidí, protože tady, mezi lidmi ze Slavie, kteří fotbalu opravdu rozumí se ani necítíš dobře Tam jsi král, protože tam jsou většinou všichni stejní jako ty.Úplně žasnu, jak tu každému lezeš do zadku.Tohle není tvůj styl, zkus se chovat jako tam a brzy odtud poletíš jak namydlenej blesk.A nikdy tu nikoho nepomlouvej jako tam a neztotožňuj nicky s jinými lidmi.Odnauč se to, je to trapné.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.09.2018 17:21 |Ahoj Mařko. Asi máš pravdu, to nejsi ty, ty jsi totiž ještě mnohem větší pacient, což jsi právě dokázal. :-))
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Gillan před 6 lety 04.09.2018 17:34 |Ano, toto je trvá pravá tvář.Urážení nejen hráčů, ale hlavně diskutérů.Viděl jsem tu tvoji hádku s O5aradecek a to byla také tvá pravá tvář.Zajímalo by mě, co tě táhne na slávistické diskuze, když vůbec Slavii nefandíš, na fotbaly nechodíš a vždy, když hraje Slavia máš noční, tudíž to nevidíš ani v TV.Kolikrát žes byl v Edenu?jednou v životě?Tak jak si můžeš dovolit urážet lidi, co chodí na Slavii skoro 50 let?Měl by ses stydět.A Mařko si říkej doma, nejsem žádná Mařka, jmenuju se Aleš.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.09.2018 17:40 |Prima, Mařko. Změř si tlak a vem si prášek. :-))
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Jachym před 6 lety 04.09.2018 18:53 |Sovy nejsou tím, čím se zdají být... Aneb cítím odér doktorského pláště a zrezivělého železa, aniž bych chtěl cokoli a kohokoli přivolávat... Ale jinak mi do historie vaší diskuse samozřejmě nic není...:-))
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.09.2018 23:34 |Tohle je ozzy2, jediný člověk, který kdy dostal na "oficiálkách" ban. A to bombardoval paní, či slečnu (nevím) Kaufnerovou udavačskými maily, aby zabanovala skoro všechny ostatní :-)). No, zřejmě vyhodnotila kvalitu jeho příspěvků, které nejen že hraničily s duševní debilitou, ale byly i neskutečně vulgární- Nepochybuju o tom, že používá víc nicků, nakonec je to schizouš, ale železnýho doktora bych spíš tipl na jistého Jendu s takovým ocelovým příjmením (nic neprozrazuju, on se představil sám). Pacient ozzy2, stejně jako jistý zdejší dvoupísmenný nick k smrti nenávidí Škodu a Zmrhala. Nevím, zda může být tato podobnost jen čistě náhodná. Ale je mi to i fuk, je mi ho spíš líto. To duševní peklo, v kterém žije, musí být skutečné peklo. A přitom by stačilo brát prášky...
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Gillan před 6 lety 05.09.2018 10:06 |Dostal jsem ban, protože jsi mě udal.Tos zapomněl dodat.Já už na tebe reagovat nebudu, protože za to nestojíš.Tvůj vylhaný příspěvek tu jen potvrztujé, co jsi zač.Nenávidím Zmrhala?Ty máš dost, dědku.Zmrhy je náš odchovanec a jediné, co mi na něm vadí je to, že je pořád stejný, že u něj není za ty roky vidět žádný posun.Škodu opravbu rád nemám a jestli ani nechápeš proč, je mi tě líto.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 05.09.2018 11:22 |Vem si prášek, Mařenko, nebo se z toho zblázníš. Aha, tak to ne, to už se stalo. A nezapleveluj tu diskuzi svými paranoidními výplody, buď tak hodný.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Gillan před 6 lety 05.09.2018 10:10 |Paní, či slečné Kaufnerové jsem nikdy žádný mail neposlal.To je opět lež, umíš něco jiného, než lhát a osočovat druhé?Ty máš fakt dost...co zde budeš muset ještě o mě napsat,abys tu ospravedlnil svou přítomnost, ty "slávisto", který zná Eden jen z obrázků?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
juras72 před 6 lety 03.09.2018 15:33 |To vcera psal MAX 1
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
pethead (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 15:36 |Teplej bonz, dobrej bonz. :)))
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 15:49 |Aha, tak já myslel jinýho. To jsem zase nějak mimo. :-))
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 03.09.2018 14:32 |Ok, výraz blbec jsem použít nemusel, ale kdybys viděl, jakou čočku tu cca 2-3 roky zpátky Tomáš dostával, a poté i já, když jsem se ho zastával, tak by ses nestačil divit. Názory, že na Slavii nemá a mít nebude, že má druholigovou úroveň, že patří leda na stopera, že je vyděšen, kdykoliv má přihrát na delší vzdálenost, než na 3 metry atd., nebyly výjimkou.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 14:38 |Jo, teď už si myslím, že výraz "blbec" je v pohodě. Měls napsat hned, na koho míříš. ;-) Ale ty názory, které vyjmenováváš, jsem měl i já. Teda určitě jsem Součka nikdy neurážel, ale nelíbil se mi a nevěřil jsem mu. No, proto se taky asi živím něčím jiným, než fotbalem :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Edenjejenjeden před 6 lety 03.09.2018 14:48 |No pánové,já jsem mu taky příliš nevěřil,i když jsem mu nikdy nenadával,ale ten progres,co udělal od svého hostování v Liberci,pod Trpišovským(kterého tady někteří stále nazývají amatérem) je neskutečnej.Tak ono je to taky daný jeho postavou,nikdy nebude s míčem tak elegantní jako třeba Baluca,ale i v pohybu se rozhodně zlepšil,a připadá mě,že má neskutečnou fyzičku
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 03.09.2018 17:18 |Nemířil jsem na nikoho konkrétního. Skupina těch, kteří tu Tomášovi nevěřili, byla hodně početná. Někteří dokázali svou nedůvěru v něj vyjádřit slušně a podložit rozumnými argumenty (s takovými názory jsem sice nesouhlasil, ale respektoval je), jiní ho tu posílali někam do druhé ligy, případně mu rovnou nadávali do dřeváků (a to jsou právě ti, na které jsem svým příspěvkem mířil především).
Tvé názory z toho období si nevybavuji (nevystupoval si tu dříve pod jiným nickem?), ale pokud si je alespoň prezentoval slušnou formou, aniž bys hráče urážel, tak je samozřejmě ok.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 03.09.2018 18:38 |Jsem tu od začátku, 6 let, pod stejným nickem, ale dřív jsem moc nepsal. Své názory se snažím prezentovat slušně, ne vždy se mi to daří, ale s přibývajícími léty čím dál, tím víc. Ovšem urážení našich hráčů vyloženě nesnáším.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Gino před 6 lety 04.09.2018 14:04 |Napsal to obecně, je jenom tvůj problém, že ses v tom viděl. A cosi to samozřejmě o tobě vypovídá :D
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
chrobak před 6 lety 03.09.2018 14:14 |To je holt úděl všech vizionářů
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
mig52 před 6 lety 03.09.2018 16:07 |Píšeš to jak Sparťan, jiný názor a blbec??
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 03.09.2018 17:14 |Máš to nějak popletené. Zkusím ti to objasnit:
- Jiný názor -> autor se nerovná blbci.
- Stupidní názor -> autor se rovná blbci.
Už chápeme?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
mig52 před 6 lety 04.09.2018 08:27 |Díky za objasnění. Protože tvůj názor je stupidní, pojmenoval ses sám. Chápeme? Měl by sis uvědomit, že nevíš, koho častuješ blbcem. Může to být chirurg, který má ze sebou x úspěšných operací srdce, člověk, který při autonehodě vytáhl lidi z hořícího auta a zachránil jim život atd. V horším případě boxer (třeba i bývalý) , který si dá tu práci a nějak si tě vyhledá a natáhne ti takovou, že už nenapíšeš ani řádku. ( Neboxuji, jsem pacifista, abys to nevztáhl na mne). Bylo by dobré potlačit aroganci nejchytřejšího a vážit slova. Ocenil bych spíše, kdybys dal typy na fotbalisty, kteří by dle tebe mohli nahradit plnohodnotně Součka, až odejde.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.09.2018 09:46 |Přátelé, zanechte svárů, předejte si vzájemně květiny, obejměte se, přiťukněte si dobrým pivem (vínem, vodkou, koňakem...) a šiřte do světa lásku a ne zášť! ;-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 04.09.2018 13:19 |V čem přesně je můj názor stupidní?
Podívej - když se řekne, že ze sebe někdo udělal blbce (třeba právě stupidním názorem), tak to samozřejmě není myšleno absolutně, jako že by byl totálním blbcem ve všech oborech lidské činnosti. On je to spíš takový slovní obrat, který se poměrně často používá, víme? Víš kolikrát jsem si sám o sobě řekl, že jsem ze sebe udělal blbce? A to přesto, že se za blbce samozřejmě nepovažuji a člověka z hořícího auta bych vytáhnul také, kdybych se v takové situaci ocitl.
Pokud by si se mnou chtěl nějaký boxer vyřizovat účty kvůli tomu, že jsme se nepohodli na diskuzním fóru, tak by tím akorát dokázal svou nedostatečnou inteligenci. Ono totiž platí, že kde dojdou argumenty, tam nastupují urážky nebo fyzická agrese. Nicméně potenciálnímu boxerovi bych vzkázal, že se přes 25 let věnuji bojovým uměním (v mládí dosti intenzivně), pravidelně navštěvuji posilovnu, vážím přes 90 kg a jsem v solidní fyzické kondici, takže s agresí raději opatrně, aby nenarazil.
To, jakou formou komunikuji, nech laskavě na mně, nikdo tě nenutí zde se mnou diskutovat.
V české lize těžko hledat hráče, který by mohl Součka plnohodnotně nahradit, protože Tomáš má dost unikátní skill set, který se i v zahraničí vyvažuje zlatem (rozuměj mnoha miliony EUR). Z mladých méně prověřených hráčů, kteří by nás nestáli majlant, mne napadá Jozef Urblík, který mne zaujal již před dvěma roky, ale ten aktuálně přestoupil z Jihlavy někam do Maďarska. Nicméně pokud budeme chtít okamžitou plnohodnotnou náhradu, tak si budeme muset připravit minimálně 5 milionů EURO a důkladně se rozhlédnout v zahraničí.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
mig52 před 6 lety 04.09.2018 14:29 |Dík za odpověď, byť až na poslední odstavec bylas opět stupidní.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 04.09.2018 20:41 |Když myslíš....
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Gino před 6 lety 04.09.2018 14:05 |Napsal to obecně, je jenom tvůj problém, že ses v tom viděl. A cosi to samozřejmě o tobě vypovídá :D
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
mig52 před 6 lety 04.09.2018 14:32 |Gino, problém je úplně jinde, totiž že tu nějaký jedinec hrubě uráží jiné, ač je, až na výjimky, nezná. Já s tím problém nemám, já už v životě přeskákal jiné věci.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
dupy77 před 6 lety 03.09.2018 17:38 |Nechápu ty mínusy u Bosse vždy se zastával Pepi a Suka že spolu jim to klape a můžou spolu hrát a jsem moc rád že i já jsem jim věřil a kluci to dokazují každý týden
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
kjandourek (admin) před 6 lety 03.09.2018 19:25 |Ty budou za ten zbytečně konfrontační styl příspěvku....
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 04.09.2018 15:04 |Já mu ho dal za to, že nemluví tak úplně pravdu. Ano, zastával se dvojice Hušbauer - Souček v záložní řadě Slavie, ale samotného Součka nikdy. A když si tu jednou někdo dokonce dovolil napsat, že pokud nemůžou hrát tito dva hráči vedle sebe, tak to určitě nebude vinou Součka, tak v Bossovi pěkně bouchly saze.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 04.09.2018 18:42 |Ehm. Tak jsem jenom v rychlosti projel namátkou své starší příspěvky.
-> Datum 20.12.2015 - mé hodnocení nejlepších hráčů z podzimu 2015. Součka jsem měl na 5. místě a napsal jsem k němu toto (podotýkám, že v této době T. Souček žádnou hvězdou nebyl a netěšil se velké oblibě u fanoušků):
"T. Souček - příjemné překvapení v sestavě. Výborný v odebíraní míčů, výborný ve hře hlavou. Má neustále přehled, co se kolem něho děje, v rozehrávce chybuje naprosto minimálně, neztrácí míče. Rychlostně i fyzickými proporcemi nadprůměrný. Působí velmi sebevědomě, vyvaroval se mizerných zápasů, podával konstantní nadstandardní výkony celý podzim."
-> Datum 28.06.2016 - má reakce na jednoho experta (Slavistou50let), který tvrdil, že Souček kazí všechny přihrávky v nějakém zápase:
"Trpíš slepotou??? Souček nekazí přihrávky téměř vůbec."
-> Datum 09.07.2016 - má reakce na jiného experta (Guly), který o Součkovi psal, že na úroveň český ligy neumí kopat (rozuměj má špatnou techniku), netvoří, je pomalej a těžkopádnej:
"Toto je normální lež, k tomu ani nemám co dodat. V průběhu sezony sám uvidíš, jak šeredně si se mýlil."
-> Datum 11.07.2016 - opět reakce na Gulyho, tentokrát šlo o společné téma Hušbauer - Souček, o kterých tvrdil, že s nimi v záloze nebudeme nikoho přehrávat (z mé odpovědi je patrné, že já už před dvěma lety věděl, jak jsou a budou tito hráči pro nás důležití):
"Milerád se vrátím k této diskuzi (Hušbauer, Souček, střed naší zálohy) po skončení podzimní části. Dosažené výsledky, výkony týmu a individuální výkony Hušbauera a Součka dají totiž za pravdu mně, uvidíš."
-> Datum 22.09.2016 - má reakce na Saskyho, který si postěžoval, že málokdo z fanoušků vidí Součkovi kvality:
"Souček, to je další oblíbený fackovací panák, který to tu na podzim schytá ať zahraje jak zahraje. Jasně, tenhle podzim má slabší a několik zápasů se mu opravdu hrubě nepovedlo. Ale málokdo si všiml, že třeba v Plzni patřil při té bídě k našim lepším hráčům. Ale to už nikdo neviděl. Prostě teď panuje dogma, že Souček je z formy a minimálně do zimy musí leštit lavičku, a je úplně jedno, jak daný zápas odehraje. Ach jo..."
A takovýchto příspěvků bych našel mnohem více, ale celou historii svých komentářů teď projíždět nebudu. Pořád chceš tvrdit, že samotného Součka jsem se nikdy nezastával?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 05.09.2018 09:43 |Dobře, tedy uznávám, že mi tam vypadlo před slovem "nikdy" slůvko "skoro". Je ale pravda, že jste se vymezoval proti zdejšímu "Fan klubu Tomáše Součka", a to Vám rozhodně slouží ke cti, ale pořád to není na to, se takhle tady prsit. Jo, to kdyby se jednalo o Josefa Hušbauera, tak byste musel dostat jen plusy a bylo by jich určitě nepočítaně.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 05.09.2018 10:51 |Tak v první řadě výše je uveden pouze malý výňatek z mých příspěvků na téma T. Souček, projel jsem historii svých příspěvků jenom namátkou v rychlosti, protože kdybych chtěl projet všechny, tak by mi to trvalo minimálně 2 dny. Ale i z toho mála je snad jasné, že o jeho potenciálu a schopnostech jsem věděl už před třemi lety, když tu o něm většina fanoušků psala jeden nelichotivý příspěvek vedle druhého. To není žádné prsení se, to je holé konstatování faktu.
A v druhé řadě nějak nerozumím tomu, o co ti jde, protože poslední věta z tvého komentáře vůbec nedává smysl. Jaké plusy bych měl dostat nebo co??? Ano - již před více než dvěma roky jsem předpověděl, že J. Hušbauer se stane klíčovým hráčem, okolo kterého se bude točit celá hra a okolo kterého vyroste mistrovský tým, zatímco 90 % fanoušků ho v té době ze Slavie vyhazovala a tvrdila cosi o tom, že není žádným tvůrcem hry. Že jsem měl i v jeho případě pravdu já, zatímco většina se mýlila, je už mnohokrát potvrzený fakt.
Ale nějak nevím, proč sem toto téma zase taháš. Teď se tu snad bavíme o Tomáši Součkovi, ne?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 05.09.2018 13:19 |Koukám, při středě trošku delší vedení. Nebo jste byl včera na tréninku bojových umění a nějaký úder jste špatně vykryl? Přitom jste si v 2. odstavci sám perfektně zdůvodnil tu případnou záplavu zasloužených plusů pro Vás. Ve Vašem případě to o Josefovi Hušbauerovi je přece vždycky.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 05.09.2018 14:05 |Píšu a vyjadřuju se tu k mnoha tématům, ZDALEKA ne pouze k Hušbymu, ale nepředpokládám, že by si toho ignorant, jako jsi ty, všiml.
A pořád nevím, o co ti jde. Bezdůvodně mě tu prudit? Nebo je důvod ten, že ve všech nekonečných debatách, které jsme tu spolu v minulosti vedli, dal čas za pravdu mně, a ty to stále nemůžeš vydýchat?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 05.09.2018 16:35 |Ještě si to párkrát zopakujte a budete tomu snad i věřit. Mám na mysli to zde stále Vámi opakované a zdůrazňováné Vaše krédo: "Já mám vždycky pravdu a na moje slova vždycky dojde". Mám pocit, že nějak podobně se vyjadřoval pan prognostik Zeman a dotáhl to až na Hrad!!!
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 06.09.2018 11:44 |Není potřeba si to opakovat, stačí si projet historii mých a tvých příspěvků, podívat se, jaká témata byla předmětem našeho sporu a následně porovnat se současnou realitou. A v tu chvíli vyjde pravda ihned najevo - jak jednoduché.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
JÁprvní před 6 lety 06.09.2018 12:21 |Jo Bossi , lidi prostě nemají rádi , když se jim připomene , že se spletli a jen borci dokáží svůj omyl přiznat .
Navíc je docela úsměvné , že někoho nezajímá , co se říká , ale kdo to říká ... To nic to jen tak :-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 06.09.2018 12:53 |Souhlas s Tebou. I když přecijen pár frajerů, se kterými jsem tu vedl spory na různá témata, a kteří nakonec po čase uznali, že jsem měl pravdu, tu je - k těm chovám velký respekt. Bohužel Akuls mezi ně rozhodně nepatří. Přitom kdo si tu práci dá a historii našich příspěvků si opravdu projde (uznávám, není to úplně zábavná činnost a zabere to celé odpoledne), tak zcela jistě dojde k závěru, že pravda byla na mé straně.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
kjandourek (admin) před 6 lety 06.09.2018 13:26 |Čistě mezi námi... dobrou vlastností "vítězů" bývá i určitá shovívavost k "poraženým"...
Důležitý je ten vnitřní pocit... není nutné okázale tancovat na hrobech těch, jejichž názor se neukázal být prozíravým ;-)
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 06.09.2018 16:22 |To máš samozřejmě pravdu. Vůbec bych s tím tady nezačínal, kdyby se do mě Akuls v tomto vlákně nenavezl jako první.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 06.09.2018 15:56 |Je mi jasné, že to je zbytečné, na to Vás znám už hodně dlouho, tak jen na vysvětlenou, já jsem velký Součkovec, ale nemám potřebu se tu prsit. Nemám ani potřebu posílat někoho na psychiatrii či do oblasti, o které se už nedá říct, že jsou to ještě záda. A už vůbec ne se vyjadřovat k hráči o kterém jsem před týdnem ani nevěděl, že existuje a viděl jsem ho 20s v T.V. šotu a psát o něm úvahy koho mi připomíná jako třeba Kjandourek (kterého si jinak ale přes jeho častou zaťatost vážím). Nicméně spolu jsme měli pokud se pamatuji jen jeden vážný spor, já jsem tady psal něco v tom smyslu, že mužstvo je tak dobré, jak dobrou má ofenzivu a proto SKS musí získat tři opravdu rozdílové hráče, kteří se sami postarají o cca 60 gólů v lize a udělají ze Slavie leadra ligy i konkurence schopný tým i v Evropě. Jako příklad jsem uváděl hvězdy Stuttgartu a Wolfsburgu z jejich mistrovských sezón. Vy jste říkal, že tyto hráće už máme (Hušbauer, Škoda atd.) a že hvězdy tým nedělají. Já na to, že pochopitelně i ti ostatní musí být kvalitní. No a jak to zatím vypadá. Loni proti APOELu jsme nevstřelili ani jeden gól a letos proti Kyjevu to dopadlo stejně. Holt zahraniční soupeři mají stále ty rozdílové a nadstandardní hráče lepší než my. Přes výborný výkon a vysoké vítézství nad Plzní nejsme zatím ani suverénem v Berbrlize, jak by se na Středoevropského tygra slušelo. Takže ergo kladívko, podle mého názoru v tomto našem zásadním sporu vítězem nejste.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 06.09.2018 17:01 |Ne, takhle to nebylo. Teď nemám čas, ale večer ti milerád osvěžím paměť.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 07.09.2018 11:19 |Tak jsem si říkal, jak bych celou argumentaci pojal, ale nakonec bude nejlepší, když si náš rozhovor na téma, o kterém hovoříš, přečte každý sám a udělá si obrázek:
https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11088-Ondrej-Kolar-hracem-Slavie#komentar-383775
A ty se také podívej, co si tu vykládal, co jsem ti psal já a na čí slova nakonec došlo. Pár věcí vypíchnu:
-> Podívej se, jak si tam adoroval Kangu, kterého si u nás chtěl místo Hušbyho, aniž bys věděl, že za chvíli přestoupí do Sparty, a ta i s ním v sestavě zažívá nejhorší období ve své novodobé historii.
-> Podívej se, jak ses tam vyjadřoval o Stochovi, který se v následujícím půlroce stal nejlepším hráčem ligy, navzdory tvému názoru na něj.
-> Znovu si přečti tento svůj výrok: " Nevěřím, že příchod nového trenéra a změna herního systému něco zásadně změní, bez posílení naší ofenzívy." Podívej se, co jsem ti na něj odpověděl a srovnej to s realitou, kterou momentálně předvádíme na hřišti. Snad i ty musíš jasně vidět ten obrovský posun v naší hře a světe div se - prakticky s těmi samými hráči, které jsme tu měli před půl rokem, a o jejichž kvalitách si pochyboval. Stačilo změnit herní systém, přesně jak jsem říkal.
-> A celkově se podívej na své pochyby o tom, jestli můžeme být s hráči, které v týmu máme, úspěšní, zatímco já jsem předpovídal 2. místo na konci loňské sezony a další progres v sezoně této. A má předpověď se naplnila.
Apoel sem vůbec netahej, celá naše diskuze vznikla dávno po utkání s Apoelem. A pokud jde o Dynamo, tak snad i ty si viděl, že jsme byli herně lepším týmem, ale dojeli jsme především na chyby rozhodčích a neproměňování šancí. V EL se rychle přesvědčíš, že máme kvalitní tým i na evropskou úroveň.
No a pak tu máme třeba tento názorový střet:
https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11153-Bucha-rekne-dve-slova-za-tyden-mozna-proto-jeho-forma-leti-tak-nahoru-rika-kouc-Slavie-Trpisovsky#komentar-385979
Jeho předmětem bylo, že si pochyboval o uplatnění Hušbauera, Stocha a podobných typů hráčů v Trpišovského systému hry, dokonce si tvrdil, že Hušbauer je určitě velmi rozladěn z nového systému hry a nebude schopen v něm působit jinde, než na podhrotu, zatímco já jsem tvrdil, že by klidně mohl hrát box-to-box záložníka, jako ho hrával i za Uhrina nebo Šilhavého.
No a Realita? Hušbauer hraje box-to-box a hraje ještě lépe než dříve, Stoch se Trpišovského systému také přizpůsobil a stal se ještě lepším hráčem, než býval. Tedy se stalo přesně tak, jak jsem předpovídal, zatímco ty si se mýlil.
Podobných názorových střetů jsme měli více, ale dále už to rozmazávat nebudu. Rozdíl mezi námi vždy byl, že ty si měl názor, ale já měl pravdu.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 07.09.2018 19:41 |Já jsem už dopředu avizoval, že diskutovat s Vámi bude zbytečné. Mé očekávání jste dokonale naplnil. Jste velký manipulátor s fakty a umíte skvěle vytrhávat věci z kontextu, tak jak se Vám to právě hodí. Kdyby měl náhodou někdo ze zdejší komunity čas a náladu, tak ať se na Vaše příspěvky a mé reakce mrkne a udělá si svůj vlastní názor.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 08.09.2018 13:19 |Mluvit o vytrhávání z kontextu, když jsem dal odkaz na celé diskuze, je trochu mimo, ne?
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 08.09.2018 23:33 |Jsem právě na pár dnů ve své milované Provence a nemám čas a hlavně náladu pokračovat v této marné konverzaci a vyvracet bod po bodu Vaše polopravdy a dedukce. Žijte si spokojeně ve svém JÁjinkovském světě a přesvědčujte stále sám sebe, že vždy máte pravdu a že na Vaśe slova vždycky došlo a dojde. Utěšujte se i nadále, že za naši bídnou produktivitu v evropských pohárech mohou rozhodčí či smůla, která se nás ale drźí už dost dlouho. Zajímavé je, že stejnou smůlu měla i Olomouc proti Seville. Není to náhodou spíš slabá kvalita ofenzivních hráčů pohybujících se v naší Berbrlize? Co jste třeba říkal postrachu české ligy Krmenčíkovi proti Ukrajině? Věřte, že budu moc šťastný, když se dožiji toho, že dojde na Vaše slova a s tímto kádrem, bez 2-3 opravdu rozdílových ofenzivních hráčů se Slavia dostane do CH.L. nebo přežije alespoň zimu, či ještě lépe první jarní zápas play off v E.L. Když jsem ale viděl např. v posledním zápase naší reprezentace, o co lépe jsou na tom lépe z hlediska rychlosti, techniky a fotbalového myšlení hráči v Evropě jen lehce nadprůměrné Ukrajiny, tak tomu bohužel moc nevěřím.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 10.09.2018 14:46 |No já jen doufám, že až tu zimu v EL přežijeme, o čemž jsem přesvědčen, tak pak konečně uznáš, že na má slova (opět) došlo.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 10.09.2018 23:12 |Koukám, že jste to psal ještě před dnešním zápasem s Ruskem, proto asi ten optimismus. Pokud se tak tedy náhodou stane, tak jen uznám, že se SKS prokazatelně lepší, nicméně jedna vlaštovka jaro nedělá. Pokud se pamatuji, tak za vlády ENIC jsme přežili, jako věčně druzí, v pohárové Evropě zimu jako jediní z ligy skoro každou sezónu a stejně se pořád řvalo -"Leška ven" a někdy i právem. Uznám, že jste měl pravdu teprve tehdy, když více méně tento, takto kvalitní kádr, tedy bez těch mojich vysněných 2-3, na naše poměry velkých ofenzivních fotbalových hvězd, tedy hráčů na úrovni mírného evropského nadprůměru, střílejícich ale 20 ligových gólů za sezónu, bude pravidelně hrát evropské poháry (E.L. i na jaře) a stane se tak alespoň maličkým Středoevropským fotbalovým tygříkem.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 12.09.2018 09:44 |V zápase s Ruskem nefungoval tým jako celek a většina gólů jde na vrub chybujících obránců (Kalas, Řezník, bohužel i Bořil). Současná Slavia by odehrála s Ruskem důstojnější zápas, než odehrál nároďák.
No vidíš, sám uznáváš, že už kdysi jsme s mnohem horším kádrem několikrát přežili zimu a najednou tvrdíš, že bez nějakých hvězd v útoku to nepůjde?
Nicméně koukám, že celkově sis nastavil podmínky tak, že vlastně skoro nemůžeš prohrát, protože na to, jak to dopadne, budeme čekat několik let, a pak, když tu zimu několikrát za sebou přežijeme, tak zase neuznáš, že jsem měl pravdu, protože mezitím určitě nějaké hráče nakoupíme, a ty budeš tvrdit, že jsme byli úspěšní právě díky těmto novým posilám.
Tak tohle neberu! Jednou si tu napsal, že bez 3 ofenzivních hvězd nemůžeme být úspěšní v Evropě a dokonce ani v naší lize, tak si zatím stůj. Pokud s prakticky stejným kádrem, jako jsme měli loni, budeme na konci podzimu první a postoupíme ze skupiny EL, tak se ukáže, že si se mýlil, a pravdu jsem měl já, když jsem tvrdil, že ty hvězdy už v týmu máme (to, že ty jejich kvality neuznáváš, je právě tvůj omyl) a budeme s nimi v této sezoně úspěšní. Tenhle podzim rozhodne o tom, kdo z nás dvou měl pravdu.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Akuls před 6 lety 13.09.2018 20:28 |Ty Vaše demagogické dedukce nikdy nezklamou a vždy mne pobaví. Vždyť přece i vedení prohlásilo, že chce, aby Slavia byla dlouhodobě dominantní v Berbrlize a pravidelně se nejen účastnila, ale byla i úspěšná v evropských pohárech. Za necelé 2 roky je už naším cílem dokonce účast v CH.L., a ta skoro jistě povede přes hodně těžká předkola. Proto náš spor ohledně úspěchu či neúspěchu SKS nemůže přece logicky rozsoudit jen jedna sezóna. ACS dokonce celkem nedávno ze základní skupiny E.L. postoupila, tedy podle Vás byla úspěšná, přesto za několik málo měsíců vyhodila trenéra a koupila skoro celé nové mužstvo. Z toho je i vidět, že hodně mužstev v Evropě začíná brát E.L. vážně až od prvního jarního kola play off. No a úspěšnost v Berbrlize začíná být také zavádějící. Plzeň nehraje nic moc, často se štěstím vyhrává jen 1:0, přesto až do minulého kola neztratila ani bod a ACS přes velmi bídné výkony zůstává stále neporažená a je jen bod za vedoucí Slavií. Vypadá to, že po 30-ti kolech základní části ligy mohou mít vedoucí týmy z 90-ti možných bodů klidně skoro nějakých 80. bodů. Je otázkou, zda jsou naše špičkové týmy na tom bodově tak dobŕe díky svým výkonům nebo klesá úroveň mužstev ve zbytku ligy. V každém případě, zápasy se rozhodují hlavně ve velkém vápně a tam nám to proti silným týmům, a říkejte si co chcete, díky chybějící opravdové kvalitě našich ofenzivních hráčů, stále nejde. Když nejvíc potřebujeme dát góly, tak je naši útočníci často nedají, a to současnou Slavii limituje. Zahraji si na prognostika a tipnu si, že pokud Zenit, Kodaň a Bordeaux nepřijedou do Prahy na výlet (tak jako před dvěma roky Inter Milano na Spartu a ještě k tomu s náhradní jedenáctkou) a pokud nás náhodou nepodcení doma, tak jako loni Villarreal, tak nás tato naše slabina, která už nás stála v novem sezóně 3 body s Jabloncem a vyřazení z 3. předkola CH.L. proti v současnem době jen lehce nadprůměrnému Dynamu Kyjev, bude stát i postup do jarní části E.L.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 15.09.2018 09:18 |No jestli jsou mé úvahy demagogické, tak co teprve ty tvoje slátaniny nemající často hlavu ani patu?
Každopádně jsem z té tvé slátaniny tak nějak pochopil, že naši ligu už v podstatě nebereš jako měřítko (protože jsou moc slabí soupeři včetně Plzně a Sparty), EL také nebereš jako měřítko, protože ji některé týmy neberou vážně, a ani takový úspěch, jako by byl postup třeba do čtvrtfinále EL ještě nic neznamená, protože bychom ho museli minimálně 3x po sobě zopakovat, abys uznal, že to nebyla náhoda.
Jinými slovy - dokud nebudeme několik let po sobě pravidelně postupovat do čtvrtfinále Ligy mistrů, kde vypadneme s Manchesterem City nebo Realem Madrid až na penalty, tak pro Akulse nebude Slavia stále dost dobrá, že? Ty jsi fakt normální blázen, chlape, a je zbytečné s tebou diskutovat.
PS: Ty tvé stupidní prognózy ti samozřejmě nevyjdou, ale ani pak nepředpokládám, že bys uznal, že si se mýlil.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Boss82 před 6 lety 04.09.2018 13:35 |Jojo, když si vzpomenu na ty nekonečné hádky, kdy jsem se snažil ostatním marně vysvětlit, že Souček s Hušbauerem klidně mohou hrát spolu, a že mohou vytvořit nejlepší střední zálohu v lize, tak se dnes musím smát. Šel jsem s tímto názorem proti naprosté většině a ani na chvíli jsem nezauvažoval, že bych se nechal zviklat, protože jsem věděl, že čas mi dá nakonec za pravdu. Ten čas podle mne nastal již v loňské sezoně, kdy spolu Souček s Hušbauerem odehráli spoustu velmi dobrých zápasů, ale až v této sezoně je špičková kvalita hry této dvojice natolik markantní, že už museli zavřít ústa i nejzaritější zastánci mantry "Souček s Hušbauerem nemohou hrát spolu!"
Čest těm, kteří měli shodný názor s mým a nebáli se jít také proti proudu, ať už to jsou Kjandourek, Jachym, Ty a pár dalších.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
chrobak před 6 lety 05.09.2018 09:52 |Neřešte mínusy, neřešte mínusy, neřešte mínusy nebo se z toho zblázníte
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
Eskaes před 6 lety 03.09.2018 14:49 |Nebudu se přetvařovat, že jsem kdy byl Součkův fanda :-), ale krom jeho současné fazóny je jeho neoddiskutovatelnou devizou ten nenamachrovaný soustředěný klid a disciplinovanost. Takový hráč je velmi přínosný pro každé mužstvo už jen tímto.
Osobně bych mu nestál v cestě ven za dobrou nabídku.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
o5aradecek před 6 lety 04.09.2018 12:55 |Český Pogba!
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
JS (přítel SN) před 6 lety 05.09.2018 12:13 |To snad ne radši...
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
martyni (přítel SN) před 6 lety 06.09.2018 16:38 |Nechtěl bys, aby byl český Pogba? :) Každopádne je fakt, že o Součkovi tu řada lidí psala, že na to nemá, že je nepohyblivej, že je jen defenzivní bořič nebo dokonce že jednoznačně stoper.. myslím, že je jasný, že se mejlili.. je to nejlepší DZ u nás, hraje s obrovskym prehledem, tvori hru a tedka ten prehled konecne ukazal i v koncovce.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
JS (přítel SN) před 6 lety 06.09.2018 17:07 |Od Pogby už je jenom krůček k Balotellimu, tedy co se nějaké mentální "vyspělosti" týče.
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
martyni (přítel SN) před 6 lety 06.09.2018 17:27 |:) .. aha, asi jsem ho moc nesledoval v poslední době..
Re: Souček, hrdina ligového hitu. A kliďas, jenž zatím nebyl na prodej.
kjandourek (admin) před 6 lety 06.09.2018 21:14 |Každopádně pokud by se Souček stal nejdražším hráčem na světě... který dá "rozdílový" gól ve finále MS... To by nebylo úplně špatné, ne? :-)