Aktuality z médií

Komentáře (65)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

    Ondráš     před 6 lety 29.08.2018 18:07 |  
    4 28

    No už jsem se "bál", že tady nebude uveřejněný nějaký konspirativní článek o rozhodčím:/ Je to opravdu nutný??

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      Virgil1956     před 6 lety 29.08.2018 18:14 |  
      16 0

      Tady nejde o konspiraci, ale o informaci. Konspirační článek je na efotbal :)

      • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

        Ondráš     před 6 lety 29.08.2018 18:34 |  
        1 23

        A komu tím prospějeme, když ho tady uveřejníme?

        • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

          Arutha     před 6 lety 29.08.2018 18:42 |  
          14 1

          A komu tím ublížíme?

          • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

            Ondráš     před 6 lety 29.08.2018 18:49 |  
            2 24

            No pár místním pacientům tenhle článek určitě přitíží..snad není potřeba sem dávat každou sračku, kde je zmínka o Slavii.

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              Arutha     před 6 lety 29.08.2018 18:53 |  
              1 1

              „Pacienti“ budou řvát, ať už nás rozhodčí poškodí nebo ne. Tam žádné přitížení nehrozí...

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              Snivec     před 6 lety 29.08.2018 19:14 |  
              15 0

              ja bych rekl, ze nekterym tady uz pritizil :)

              • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 19:15 |  
                1 0

                :-D

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              kalex     před 6 lety 29.08.2018 20:47 |  
              0 0

              Taky není potřeba o tom dvacetkrát vypisovat.

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              hajnej     před 6 lety 29.08.2018 21:10 |  
              12 0

              Jakou "sračku"? Novinář si dá tu práci, dohledá staré články a fakta a ty to nazveš "sračkou"? Tohle mi fakt vadí, můžu souhlasit, nesouhlasit, můžeš napsat svoje argumenty, ale prosím bez urážek. Jsme fandy Slavie !!!

          • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

            donford     před 6 lety 29.08.2018 18:52 |  
            8 1

            Hlavně ať se kluci nenechají pískáním Ardeleána vytočit. Natož reagovat. (Hušbauer, Bořil, případně diváci) Červená by se mu jistě zamlouvala. Jediná šance je soustředit se na hru a dát nezpochybnitelné góly z dálky. Je to jasný, připravený komplot, protože to bude zápas kdo s koho. Proto bude pískat největší a nejoddanější Berbrův poskok. Je jen škoda, že Chovanec je s ním jedna pakáž. Vědí, že na hřišti by Slavia dominovala. Tak se na to musí jinak.

        • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

          p!erreCORE     před 6 lety 29.08.2018 19:00 |  
          17 0

          Vždycky tady byly prakticky všechny články o Slavii zveřejněné,proč by tenhle neměl?

          • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

            Ondráš     před 6 lety 29.08.2018 19:03 |  
            1 21

            No jestli považuješ články od Procházky (kovaného Slávisty) za vrchol objektivity:)

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              vršek     před 6 lety 29.08.2018 20:14 |  
              16 2

              Vážený pane, místo abyste byl jako slavista rád, že v naší prohnilé sportovně žurnalistické prosparťanské žumpě se najde alespoň jeden novinář obhajující Slavii melete tady něco o "objektivitě".
              Proč se neozvete proti těm snůškám polopravd, nesmyslů a obhajování špíny, které produkují ČT , deník Sport či články Mladé fronty od Paličky... To jsou opravdu na rozdíl od pana Procházky vrcholy "sportovní objektivity"....

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              knawi     před 6 lety 29.08.2018 21:12 |  
              4 1

              Žvaníš tady podobně jako na svém přísně prokádrovaném fóru fandové fcvp, když vážně od novinářů vyžadují nesmyslnou a přihlouplou "vyváženost". Otázka proč? Platí i pro ostatní společenská témata, kde podobní chytráci považují nesmyslnou vyváženost za snad ústavou zaručené právo pro každého, kdo má v palici sebevětší pitomost a myslí si, že mu ji musí(sic!) potvrdit v rádiu, tv a všech tiskovinách. Takové postoje by mohl kdysi požadovat na př. od Laufra nebo Peroutky. Vyváženost...

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              benny231     před 6 lety 30.08.2018 00:56 |  
              7 0

              Ale no tak Ondráši.
              Označovat někoho, jako neobjektivního s dovětkem kovaného slávisty, to sem opravdu nepatří.
              Já jsem za každého kovaného slávistu rád.

              • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                bongor     před 6 lety 30.08.2018 08:24 |  
                5 1

                Ale on chtěl soudruh říct,že správný je,nechat si srát na hlavu,co to dá.

        • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

          Snivec     před 6 lety 29.08.2018 19:11 |  
          11 0

          a komu tim ublizime? nikomu. Kazdopadne tahle nominace se chovancovi pepikovi vubec nepovedla

          • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

            Ondráš     před 6 lety 29.08.2018 19:19 |  
            2 16

            Prohrát si to můžeme jenom sami (herně, nebo v hlavě), nevěřím v nějakej zásadní zářez v takhle sledovaným zápase. A koho by si nominoval ty? Kdo nemá vazbu na Berbra, Rumuny, nebo někoho jinýho? Nevím o rozhodčím, kterej by nás nepoškodil - to je prostě statisticky nemožný. Ardeleanu nás poškodil před 2 lety v Liberci, jinak o ničem jiným nevím.

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              Snivec     před 6 lety 29.08.2018 20:40 |  
              9 0

              neverim, ze nas zarizne, ale tady jde spise o vhodne nasazeni na jeden z nejdulezitejsich zapasu ligy, ardeleanu ma pravem spatnou povest a krome julinka by byl kazdy rozhodci lepsi, proste takove zapasy maji piskat ti nejlepsi a to ardeleanu rozhodne neni

              • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                vršek     před 6 lety 29.08.2018 21:00 |  
                8 3

                Co to je - ten "zářez" ?
                Neuznaný regulérní gól, neodpískaná penalta či dvě, nesprávně vyloučený či nevyloučený hráč, jednostranně pískané ofsajdy, jednostranné pískání standardních situací, hlavně přímých kopů před vápnem, jednostranně udělované žluté karty, otáčení či jednostranně pískané drobné fauly, neodpovídající doba nastavení, otáčení rohových kopů či autů nebo jen účelové kouskování hry...
                Myslím si, že každý fotbalista pozná během čtvrthodiny zda to rozhodčí jen neumí nebo jestli to ten pán s píšťalkou směřuje "kam je třeba"... ono to "správné řezání" u dvou srovnatelně silných celků má velký vliv na průběh zápasu.
                Vrcholem nestoudnosti a arogance řídících orgánů je nasazení "západočeského" Ardeleána na zápas Plzně!

              • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                knawi     před 6 lety 29.08.2018 21:18 |  
                6 0

                Souhlasím, jde o aroganci moci, kdy si troufnou spřažení a spojení známí pekelníci bez jakéhokoliv rizika drze provokovat.

              • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                fazona     před 6 lety 30.08.2018 06:18 |  
                1 0

                Takovej zápas by měl hlavně pískat nějakej cizinec a nechápu proč tomu tak není

                • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                  Dennis     před 6 lety 30.08.2018 12:51 |  
                  1 0

                  Tak třeba nějací Poláci, ne? :-))

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              Obr     před 6 lety 29.08.2018 20:58 |  
              6 0

              Vzdyt tohle co tvrdis neni prece pravda a sam to vis. Muze to bejt vyrovnanej zapas a muze ho rozhodnou treba pecka pro Plzen, a nebo naky pochybny vylouceni. Kolikrat uz se tohle stalo? Vzpomen si na Sraltu v dobe svy nejvetsi slavy a nebo treba Plzen-Zlin nedavno...

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              donford     před 6 lety 29.08.2018 21:01 |  
              15 1

              Poslyš, Ondráši, hovoří se o tom již pár let, že Ardeleánu je Berbrovi neobyčejně oddaný člověk. Ne tedy poslední rok, či dva. Čímž vůbec nechci tvrdit, že nám v každém zápase škodil. To ne. V Liberci ano, a zřetelně.Také si myslím, že není pochyb o spojitosti Berbra s plzeňským fotbalem. Netřeba zde rozebírat. Takže proč zrovna byl tento Berbrův člověk nominovaný na zápas Plzně se Slavií? Dle věštecké koule? Není v tom vůbec žádný úmysl? Ani Plzeň, ani Slavia moc bodů ztrácet nebudou. Zde půjde o první místo v tabulce. Ovšem, také je možné, že se špína provalí až v nadstavbě, do které jistě my i Plzeň postoupíme. Ale že zákulisní tahy se projevují, toho se vskutku obávám. Viz poslední zápas Plzně - Krmenčíkův faul na Chaluše na 2. žlutou bez míčea náhlá šedá nevyzpytatelná zóna ve VARu. To se i ten Příhoda, o kterém jsem si myslel, že je férový, dost zapotit. Ty neodpískané desítky byly v tomto zápase pak už vzhledem k výsledku podružné. Jen jakýsi kolorit.
              Naopak protežování Sparty na úkor Bohémky bylo jasné a do nebe volající. Tam si rozhodčí svých jidášských 30 stříbrných plně zasloužil. (nahraný gólový Šuralův trestňák, Faul Chipcia na Maška, nedána žlutá Vatalejuovi.....)
              Třeba v sobotu jeden či druhý mančaft nezpochybitelně zvítězí. Ale proč musí soudcovká ekipa vůbec k jakýmkoliv domněnkám dávat podnět? Příčinu? Znovu se řečnicky ptám - Proč musel být zrovna tento a právě tento podezřelý sudí na zápas nominován? Nediv se proto nejrůznějším dedukcím a nejistotám. Myslím, že právě ty měla jeho nominace vyvolat. I když se třeba nic v tuto sobotu dít nebude.

              • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                bongor     před 6 lety 30.08.2018 08:32 |  
                7 0

                Za všechno mluví komentáře kovaného rudocha Haška.Ten konečně ve svých x letech teprve poznal,co jsou bolševici zač a je mu z toho evidentně nanic.A plíseň není o nic lepší,i když je to reakce na rudou aroganci,protiakce,která vyšla.

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      malan (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 18:54 |  
      4 1

      Hehe, vrátím se sem v neděli tak kolem deváté/desáté ;)

      • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

        Ondráš     před 6 lety 29.08.2018 19:03 |  
        1 9

        Tak jo..

  2. Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

    Gillan     před 6 lety 29.08.2018 19:25 |  
    9 8

    Je jedno, kdo to píská.Když jim tam foukneme tři fíky, tak s tím nic neudělá ani Cakir.

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      vršek     před 6 lety 29.08.2018 20:16 |  
      8 4

      jistě, stejně jako tomu bylo v zápasech s Kyjevem - jak jednoduché!!!

      • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

        sicilianbrno     před 6 lety 30.08.2018 07:40 |  
        1 5

        V Kyjeve chybelo video, to na plzen bude a s tim faktem neudela nic ani Berbr ani jeho kůn

        • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

          bongor     před 6 lety 30.08.2018 08:34 |  
          8 1

          Ale jak vidno,jsou to odborníci a už vymysleli protitah i na video.Šedá zona!

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.08.2018 13:38 |  
      1 0

      No je hezky rict, ze jim dame 3 fiky, ale realne jsou ty tymy dost vyrovnany a budou rozhodovat malickosti. Ale dalo by se rict, ze vule, koncentrace a nasazeni je urcite dulezitejsi nez rozhodci, když to bude na nasi strane, vyhrajem i tak.

      • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

        Gillan     před 6 lety 30.08.2018 14:10 |  
        0 3

        Pro nás hraje prostředí.Vyprodaný stadion Slavii požene.Druhý faktor je věkový průměr.Plzeň má to mužstvo složené ze starých hráčů a když nasadíme vysoké tempo, tak budou na konci K.O.Pokud kluci zachovají chladnou hlavu a nebudou se zabývat nesmysly, jako fanoušci, měli bychom je porazit.A to bez větších problémů.Rozhodčího vůbec neřeším, ať by byl nominován kdokoliv, stejně by se brečelo.Protože všichni sudí jsou členy mafie z FAČRu a pokud by nás chtěli zaříznout, tak to udělají s kýmkoliv.

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      Gillan     před 6 lety 29.08.2018 21:31 |  
      2 20

      Spíš je naprosto pravdivá.On to myslí zřejmě tak, že jen ti dva jsou schopni tam jako jediní něco vymyslet, udělat tam něco jiného, než nákopy, nebo centry..A Plzeň je opravdu fotbalovější, hrají s daleko větší lehkostí, my to mnohdy rveme silou....

      • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

        Travinho     před 6 lety 29.08.2018 21:37 |  
        11 0

        Takže třeba Baluta ti připadá nefotbalový?

        • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

          Gillan     před 6 lety 29.08.2018 21:38 |  
          4 11

          Ne, ale zatím tam žádnou gólovou akci nezaložil.Věřím, že Baluta bude brzy náš klíčový hráč.Ale zatím není.

          • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

            Travinho     před 6 lety 29.08.2018 23:57 |  
            1 0

            To ne, ale bavíme se o fotbalovosti, nikoliv o gólovosti.

            • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

              Gillan     před 6 lety 30.08.2018 00:12 |  
              0 11

              Těžko říct, třeba Sobol taky zkraje vypadal, že bude nepostradatelný a a jak to skončilo..a takových už ve Slavii i jinde bylo dost.

              • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                Travinho     před 6 lety 30.08.2018 07:55 |  
                0 0

                Sobol odehrál možná dva zápasy. To, že si jej fanoušci glorifikovali, je věc druhá. Ale zpět k věci. Baluta se samozřejmě prosadit nemusí, to se stát klidně může, ale tím mu furt neupřeš jeho nespornou fotbalovost.

                • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

                  Gillan     před 6 lety 30.08.2018 08:54 |  
                  2 8

                  Já mu ji přece neupírám, to mi tu vnucuješ ty.Ale pravdou je, že momentálně nás táhne Hušbauer a když mu to nejde, nejde to zpravidla celé Slavii.Viz. Gablonz.V tom prostě Vízek nelhal.Vidím to úplně stejně.

      • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

        Novi.sks     před 6 lety 30.08.2018 08:44 |  
        4 0

        A díky té jejich lehkosti se na jejich fotbal skoro nedalo koukat a nejčastěji vyhrávali haluzama 1:0, z jediné střely na branku za zápas? No, tak to potom jo :)

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      rfslavia     před 6 lety 30.08.2018 11:32 |  
      3 1

      vylityho vizka nelze brat vazne...takovej clanek by sesmolil stredoskolak

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.08.2018 13:34 |  
      3 0

      Je to ostudny, ale hlavne nesmyslny, ze fotbalisti jsou ve slavii jen Stoch s Husbym, to muze rict jen ignorant.

  3. Silnejsi pes...

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 21:31 |  
    15 2

    Uz je to tady. Uz jenom ta drzost dat takoveho rozhodciho na tento zapas je podle meho demonstrace, kdo je v CR ten silnejsi pes. Na nejakou UEFA mafia se vykasleme, to je marny boj, ale doma bychom v tom zakulisi meli sakra pridat.

  4. Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

    Travinho     před 6 lety 29.08.2018 21:35 |  
    5 0

    Jen technický dodatek. Ta svině se nepíše s čárkou nad "a".

  5. svině

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 22:00 |  
    13 0

    jako tohle je tak neuvěřitelná drzost a ukázka arogance moci, že to snad není možný... dát na (po derby) nejdůležitější zápas celý podzimní části, osobní řidiče Švábový, kamarádíčka Berbra, a jednoho z jeho největších řezníků, to je opravdu velkej masakr... už jen to, že od tohoto ligovýho ročníku rozhodčí na jednotlivý zápasy nedeleguje komise rozhodčích, ale sám estébák Berbr, je nehoráznej výsměch... no musíme je v sobotu rozsekat takovým způsobem, že jim ani takhleta svině, nebude co platná...

  6. Salzburg

    Mike     před 6 lety 29.08.2018 22:56 |  
    7 0

    Tak Salzburg asi napodesate opet nepostoupil do Ligy mistru. Presne cislo nevim, ale okolo tech 10 pokusu to bude. Vloni vypadl s Dinamem Zagreb, letos s CZ. A to si loni strihnul semifinale EL,kdyz vyradil mj. Dortmund. Dobre prokleti.

    • Re: Salzburg

      Travinho     před 6 lety 30.08.2018 00:12 |  
      2 0

      Kdyby 10, pokud správně počítám, tak vypadli už potřinácté v řadě (roky kdy kvalifikaci hráli). Jako Casino ji v sezoně 94/95 jednou hráli, ale od té doby to mají prokleté.

  7. Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

    Staršina     před 6 lety 30.08.2018 00:05 |  
    8 0

    Kašlu na Rumuna. Kašlu na rumuny. Jdu si za svým. Kašlu na plzeň. Jsem SKS a vím, že zvítězím..

  8. Chovanec mě zklamal

    benny231     před 6 lety 30.08.2018 00:44 |  
    16 0

    Po zvolení Chovance jsem neskákal radostí.
    Že to bude takováhle loutka, mně nenapadlo ano omylem. Před ligou měl rozhovor obden, od začátku ligy je neviditelnej a to bylo spornejch situací kolem penalt, karet, videa, hafo.
    Tahle nominace, to je prvotřídní provokace, deklarují svou moc s cílem zastrašit a nahlodat.
    Myslím si ale, že rozhodující bude to, kdo bude moci nastoupit a zda budou všichni 100% zdraví.
    Rozložíme je na prvočinitele, Bulet budou, ještě za Rokycanama.

    • Re: Chovanec mě zklamal

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.08.2018 13:30 |  
      4 0

      Chovanec mi nikdy neprisel jako nejaka osobnost. Spis je dobrej herec, dokaze to předstírat, jinak si spis myslim, ze je to krivak a slaboch.

  9. .

    japhy     před 6 lety 30.08.2018 09:41 |  
    9 0

    Nemyslím si, že primárním cílem nasezení toho prevíta je, aby nás řezal. Přeci jen to je příliš exponovaný zápas, tak proč na sebe zbytečně upozorňovat, když letošní ročník je ještě mladý a spousta zápasů před námi. A pořád jde jen o 3 body, které se dají snadno dohnat v méně sledovaných zápasech. Vždyť ztratit mohli jak s Bolkou, tak s Karvinou, sudí je ale podrželi a stalo se co? Leda hovno.
    Spíš mi to přijde jako gesto, takovej vztyčenej fakáč směrem k nám, něco jako když Surkis místo toho, aby někde v koutě šoupal nohama, tak radši rovnou do čelní linie a chrochtá a mlaská. Taková psychologická hra, kdy si nás nominací připraví a pak i třeba neúmyslné a drobné chyby rozhodčího nás můžou zbytečně nastartovat.

    • Re: .

      donford     před 6 lety 30.08.2018 10:15 |  
      1 1

      Ano, jisté provokace bych se také obával. Kluci se musí soustředit jen a jen na fotbal a nesmí cítit implicitně nějakou podpráhovou křivdu. A dávat tutové góly. Také hodně věřím naší TS i těm dalším vůkol, že je poženou jak namydlený blesk. Důležité bude, aby Coufal s Bořkou nejen udrželi a přejeli jejich křídla, ale ještě dokázali podpořit hodnotně ta naše. No a střed obrany přidusit (samozřejmě míněno fotbalově, hráčsky) Krmelce.

      • Re: .

        sicilianbrno     před 6 lety 30.08.2018 13:15 |  
        0 0

        To se neboj, Ngadeu mu da hezky do těla, tesnou obranou, což mu vonět nebude...s nim si i Krmenčik rozmysli nějaké šlapani na nohu....

    • Re: .

      rak (přítel SN)     před 6 lety 30.08.2018 10:42 |  
      5 0

      No, toto mě napadlo také. Že je to spíše trochu provokace než otevřená snaha o ovlivnění sledovaného zápasu. Může něco, i drobnosti, vytočit hráče i diváky. Hráči si vykoledují karty, třeba i obou barev. Diváci mohou způsobit pokuty až po zavření hřiště. Je tedy třeba na toto být připraven a nenechat se vyprovokovat, i když se k tomu třeba bude nabízet důvod. Za obří hukot a pískot nikdy nikdo potrestán nebyl. Za házení věcí a nebo dokonce vniknutí na hřiště už to hrozí.

    • Re: .

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 30.08.2018 13:27 |  
      6 0

      Myslim si, ze je to tak, je to demonstrace sily. Tady vladneme my, vystrcili jsme si Chovance jako panaka a nastolime stary poradky. I v Kyjeve bylo videt, jak se kluci nechali rozhodcim rozhodit. Bylo to i diky tomu, ze se tohle téma pretrasalo, jestli nahodou Surkis nezajisti nejakej zarez. Pak ve druhym zapase jsme se nechali rozptylovat po každý sporny situaci.

  10. Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

    Pepibican     před 6 lety 30.08.2018 15:54 |  
    3 1

    Kdyby to šlo, pískal by to Berbr, na pomezí Damková a Šádek.

  11. Ardeleanu

    obiwan     před 6 lety 30.08.2018 16:07 |  
    4 0

    Já si myslím, že je to součást psychologický války proti nám, nevěřím, že ten Bebrův poskok se něčeho výraznýho dopustí, ale o to nejde. Jde o to, abychom byli už předem nastartovaní, ukřivdění a podráždění. Všichni asi víme, že budeme hrát trochu do kopce, já jen doufám, že trenér na to všechny dobře nachystá, hlavně ty, kteří umí naskočit na první našlápnutí:-) Zkrátka maximální soustředění na sebe, vlastní výkon, žádný výmluvy a zašlapat je do země...hrrr na ně:-)

  12. Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

    buran     před 6 lety 30.08.2018 17:27 |  
    1 0

    Dnes ve spartu -Sešivani pitbulove vs.elegani z plznė .To jest Bóřa s Coufalíkem vs.limberák, řezník no doufám že když je nesežerou tak je alespoň slušně potrhaj 3:0

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      Edenjejenjeden     před 6 lety 30.08.2018 17:33 |  
      0 0

      Tak to já doufám,že je sežerou i potrhaj:-)

      • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

        Edenjejenjeden     před 6 lety 30.08.2018 17:34 |  
        0 0

        Samozřejmě v opačném pořadí:-)

    • Re: Slavia-Plzeň píská Berbrův kůň Ardeleánu

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 30.08.2018 17:44 |  
      6 0

      Je fakt, že takový Chorý, Krmenčík nebo Řezníček jsou vyslovení elegáni. Vzhledem i herně :D