Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Malým psem ve fotbalové Evropě.

Pro český fotbal je důležité, aby i na poli mezinárodní fotbalové diplomacie vystupoval sebevědomě a neklopil uši, a to i tehdy, pokud se některý z jeho představitelů nechová zcela profesionálně.

Byl horký úterní večer a Slavia právě vypadla z předkola Ligy mistrů s Dynamem Kyjev. Na twitterovém účtu předsedy představenstva Slavie Jaroslava Tvrdíka se objevila ostrá kritika právě skončeného zápasu a zejména pak způsobu, jakým byl rozhodován: “Rozhodčí hrubě ovlivnili oba zápasy. Místopředseda Surkis by měl odstoupit a UEFA se nesmí divit, co fanoušci oprávněně skandují ve spojení s jejím jménem.” Ve středu odpoledne vydává FAČR vyjádření, ve kterém se mimo jiné píše: “FAČR považuje výroky vedení Slavie po odvetě 3. předkola Ligy mistrů na hřišti kyjevského klubu za nesportovní a také za hranou respektu vůči UEFA, jejím představitelům i klubu Dynamo Kyjev. Rétoriku vedení Slavie vynesenou v emocích považuje FAČR zároveň za přehnanou a poškozující obecně český fotbal, a to nejen v očích vedení UEFA.” Ve čtvrtek dopoledne se ze článku, který vychází v Deníku Sport, bez dalšího dozvídáme, že ono vyjádření bylo zřejmě reakcí na telefonát, který adresoval vedení FAČR místopředseda UEFA. Nikdo z nás, mimo těch, kteří sluchátko zvedli, nevíme, jak přesně onen rozhovor proběhl, víme ale jak vypadá prohlášení FAČR a také to, že Jaroslava Tvrdíka zřejmě čeká disciplinární řízení. Můžeme se rovněž domnívat, že fotbalová asociace se obávala, aby vedle Slavie neupadl v nemilost český fotbal jako celek.

Ještě v úterý večer se pochopitelně na předsedu představenstva Slavie snesla vlna kritiky za neprofesionální chování. Souhlasím s tím, že tento typ vyjádření by si takto vysoce postavená osoba skutečně neměla dovolit. Koneckonců v jisté fázi to uznal a tweety smazal i sám Tvrdík, ač to bylo vzhledem k tomu, že jejich obsah už dávno koloval po sítích a v médiích, zbytečné.

Mnozí namítají, že kdyby se Tvrdík na twitteru udržel, na FAČRu by telefon z UEFA nezazvonil. To je pravda. Debata by tím ale neměla skončit, protože se jedná o daleko hlubší problém, než jen neprofesionální chování jednoho či dvou funkcionářů. I fotbal, stejně jako každá jiná oblast, ve které se hraje o vliv a peníze, je o moci a politice. I z českého prostředí samozřejmě dobře víme, že k němu neodmyslitelně patří zákulisní jednání, že neformální kontakty hrají velmi důležitou roli a že schopnost se obratně pohybovat na poli fotbalové diplomacie může být za jistých okolností obdobně důležitá jako schopnost vstřelit branku nebo naopak vymazat útok soupeře. Nemyslím si, že samo o sobě je to něco špatného, problém ale vidím v tenké hranici mezi standardní mocenskou hrou v rámci určitých, často implicitních pravidel, a korupcí, zastrašováním a dalšími praktikami, které s klidným svědomím můžeme označit za mafiánské.

UEFA je na poškozování dobrého jména či značky háklivá, o čemž koneckonců svědčí vysoké pokuty a tresty, které se vážou k provolávání hesel “UEFA mafia” a podobných. Je ovšem velkou otázkou, zda ale nejedná sama proti sobě, když namísto, aby se snažila eliminovat kontroverzní momenty a chyby v rozhodování (například zavedením videorozhodčích), jednala transparentně a na kritiku reagovala v rámci nastavených pravidel a mechanismů spíše, než telefonáty na svaz.

Je také velkou otázkou, zda jejímu chování nenahrává atmosféra, ve které se nevěnuje dostatek veřejné pozornosti praktikám nestandardního charakteru s odkazem buď na to, že chování fanoušků, kteří se ozvou, se stejně namíří proti jim samotným, odkazem na to, že klub se měl více snažit a dát více gólů nebo že měl ten či onen raději držet ústa a krok. Můžeme se chovat ukázkově, nechat si líbit evidentní příkoří, zavírat oči nad tím, že ve vrcholných funkcích UEFA sedí usvědčený korupčník, který by na český fotbal nejraději poslal normalizační komisi, pomůže nám to ale? Nebo si prostě řekneme, že ve světě, v němž mají ti “silnější psi” vždycky navrch, bychom naopak neměli klopit uši, poslušně říkat, že je to tedy všechno naše chyba a že už to víckrát neuděláme, a naopak se naučit ve tvrdém světě fotbalové diplomacie jednat aktivně a sebevědomě. Jako malý pes ve dvojrychlostní fotbalové Evropě přeci jen nemáme příliš jiných možností.

Komentáře (116)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Edenjejenjeden     před 6 lety 16.08.2018 13:10 |  
    17 0

    A nejen UEFA,ale i FIFA viz přiklepnutí příštího šampionátu zcela nesmyslně do Kataru,o úplatcích se v této souvislosti mluví a píše zcela otevřeně.Ale třeba i příklady z jiných sportů,biatlon a jeho dlouholetý předseda Basseberger,kryjící dopink,ale i třeba UCI která letos před TOUR de France velmi nestandartně rychle "očistila" C.Frooma,aby mohl startovat na TOUR.Oni na sebe všichni něco ví,a tak se vlastně vzájemně drží v šachu,uvědomují si,že když padne jeden článek ,poletí všichni,v tom je v současnosti jejich síla,ale zároven i slabina.Oni to moc dobře ví,a proto přistupují,pro mě k zcela nepochopitelnému(alespon v demokratické společnosti) otevřenému vyhrožování.To ovšem značí,že si zdaleka jistí v kramflecích nejsou,i když se tak tváří.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      kalex     před 6 lety 16.08.2018 13:23 |  
      11 0

      Jako přes kopírák FAČR. Jinak by Berb dávno letěl.

  2. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    karpet     před 6 lety 16.08.2018 13:14 |  
    28 1

    Přesně tak. Být hodným poslušným beránkem ve světě vlků se nevyplácí a jestli chceš přežít, musíš být vlk :)
    Já pana Tvrdíka za jeho tweet rozhodně neodsuzuju, jelikož se s tím co napsal naprosto ztotožňuji.
    V tom zápase jsme byli poškozeni a pokud UEFA přijde s pokutou místo s vysvětlením, tak vlastně dá nepřímo JT za pravdu. Jejich pokuty a sankce vůči kritice jsou typickým příkladem vlády za pomoci strachu.

  3. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Fačín     před 6 lety 16.08.2018 13:24 |  
    32 3

    Pěkně sepsáno.

    Osobně jsem rád za to, co pan Tvrdík napsal. Napsal to správně a slušně. Je potřeba se ozvat, když je nám křivděno. Moc proto nechápu, proč to smazal, naopak, měl si za svým názorem stát.

    Vyjádření pana Buzka je samozřejmě úplně za hranou, vulgarismy takového kalibru si nemůže dovolit. Můžou si podat ruce s panem Syrovátkou (a jít někam, kde slunce nesvítí).

    Ovšem reakce UEFY a FAČRu jen ukazuje, že jsme jim šlápli na kuří oko. Oni dobře vědí, jak to je a takovéto "renegády" nechtějí tolerovat. Bohužel pro nás, je to víceméně boj s větrnými mlýny, oni to mají všechno dobře pošéfované a dokud se do nich nepustí nějaký "McLaren", který všechnu tu špínu vytáhne na světlo (i s důkazy!), tak s tím dost dobře sami nemůžeme nic dělat, aniž bychom se ocitli na blacklistu.

    Kdyby bylo na UEFĚ vše v pořádku, tak by sami vydali prohlášení, že sudí hrubě chyboval, dostane distanc.
    Kdyby bylo na FAČRu vše v pořádku, tak stojí za námi a vydá úplně opačné prohlášení - že byl poškozen klub Slavia i celý český fotbal.
    Bohužel, těmito prohlášeními UEFA a FAČR jen potvrdily, že skutečně jsou mafií a ničím jiným. Dokud se celý fotbal nezbaví lidí jako jsou Berbr, Surkis a jim podobní (těch jmen bude nepochybně o dost víc), tak tady ta špína bude pořád.

  4. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    malan (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 13:28 |  
    25 1

    Takhle si predstavuju clanek ktery mel vyjit v novinach. Bohuzel se ho clovek nedocka od servilnich madlu, palicku nebo xindlu ze sportu, ale od Kary ktera pracuje v uplne jinem oboru.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Kara (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 14:26 |  
      3 0

      Děkuju :)

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      verpánek     před 6 lety 16.08.2018 21:40 |  
      1 0

      Kara sice pracuje v jinem oboru, ale jinak ma autorske zkusenosti s psanim textu pro verejnost. Vcetne takovych, u kterych bylo treba prokazat odvahu. Neco jsem od ni cetl a muzu rict, ze to je vnimava pozorovatelka okolniho sveta.

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        malan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 11:48 |  
        0 0

        Vim a doufam ze nezustane jen o tohoto clanku. Vicero lidi ma lepsi sloh nez kdejaka med.rdka.

  5. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 13:41 |  
    6 35

    Měli jsme jedinečnou možnost odejít sice jako poražený, ale zároveň hrdý klub..místo toho odcházíme jako uřvaný burani..jeden podělanej zápas a co to udělá. Už bych se v tom radši moc nešťoural a soustředil se na ligu, ta je teď prioritní.
    A FAČR ať jde do vole prdele..neumí zorganizovat jedinej finálovej zápas bez průseru, hlavně že ostatní kluby v lize platěj např. za světlice jak mourovatý.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Jachym     před 6 lety 16.08.2018 14:21 |  
      26 1

      Promiň, ale jsi jako kolovrátek. V ničem by ses dál nešťoural, na všechno bys sral apod... Jednou ti soused zničí plot, podruhé zaplaví zahradu, potřetí ti zapálí dům a nakonec ti uteče s manželkou a tebe zardousí, protože jsi na všechno sral, v ničem se nešťoural a nechtěl být tím "uřvaným buranem"...

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        malan (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 14:33 |  
        4 0

        +

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 14:38 |  
        3 17

        Když mi někdo zničí plot, tak mu rozbiju držku, nebo zavolám policii - je víc možností, ale podstatný je, že znáš viníka! Ty máš důkazy o podplaceném rozhodčím ze strany Kyjeva? Protože díky rozhodčím bylo v pohárech poškozeno hned několik klubů a to by mohli jejich představitelé podobně "jebat" soupeře. Takže tvými slovy: někdo nám zničil plot, ale šéfům je jasný, že za to může ten nepřátelskej soused a potažmo starosta, kterej vesnici reprezentuje. Pokud se nám nelíbí posuzování ze strany rozhodčích, tak můžeme podat oficiální podnět na prošetření/stížnost..ale my si místo toho hrajem na domobranu a automaticky známe všechny, který za to můžou a virtuálně lynčujeme.

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          Jachym     před 6 lety 16.08.2018 15:42 |  
          7 0

          Jistě bylo jen náhodou, že v obou zápasech (a zejména v tom druhém s polským rozhodčím) byla rovina nakloněna ve prospěch Kyjeva do roviny útesů Grand Canyonu. Ještě větší náhodou je, že místopředsedou UEFA je zrovna bratr šéfa Dynama a úplně největší náhodou, ze které samozřejmě nikdo nic nevyvozuje, je to, že tito bratři byli souzeni za rozsáhlý korupční skandál a jen díky pozoruhodným "shodám okolností" mohou stále působit ve fotbale. Ale možná měl Tvrdík obrátit svůj hněv a žádat zodpovědnost raději po pomocném údržbáři v sídle UEFA v Nyonu…:-)

          • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

            Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 15:45 |  
            5 6

            V tom případě je velice zajímavé, že si loni s Kyjevem suveréně vytřeli prdel Young Boys Bern..asi silnější pes..

            • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

              Jachym     před 6 lety 16.08.2018 15:59 |  
              1 2

              Když jsou soupeři vyrovnaní jako my s Kyjevem, tak rozhodují maličkosti a přízeň či nepřízeň sudích snadno překlopí misky vah na jednu. Švýcaři pravděpodobně jakoukoli pomoc proti Dynamu nepotřebovali. Navíc UEFA sídlí ve Švýcarsku a Švýcar Blatter byl dlouhá léta z pozice předsedy FIFA nejvyšším šéfem fotbalu vůbec...

              • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

                Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 16:02 |  
                4 9

                Tady chybí už jen ilumináti..

                • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

                  Jachym     před 6 lety 16.08.2018 16:18 |  
                  4 2

                  ???! Došly argumenty? Švýcarsko má na diplomatickém poli i ve fotbale ze zmíněných důvodů silnou pozici. To znamená, že pravděpodobnost rozhodcovské zvůle zde není taková.

                  • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

                    Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 16:49 |  
                    5 4

                    Tak teď už se v té zločinecké organizaci úplně ztrácím..tak kdo je tedy ten silnější pes?? Ukrajinci jsou evidentně silnější, než my, Švýcaři zase než Ukrajinci..každopádně Švýcaři asi nemaj na Řeky (PAOK vyřadil Basilej), ti maj evidentně nejdelší prsty..nesmějí ovšem narazit na Španěly.

                    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

                      Jachym     před 6 lety 16.08.2018 16:53 |  
                      1 2

                      Když z toho chceš dělat bramboračku, tak si posluž. Já už jsem se jí dost nasytil v poledne...:-))

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 21:43 |  
        0 0

        No, jsou někdy v životě lidských chvíle, kdy bychom se spokojili jen s tím, že nám soused utekl s manželkou.
        To bych asi mávl rukou, v ničem se nešťoural a vykadil se na to. To ostatní by mohl vynechat. :)

  6. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Tonda     před 6 lety 16.08.2018 13:51 |  
    7 0

    Řešením proti té špíně na FAČR je snad založit novou fotbalovou "asociaci" :) hezky odspodu od nejnižších klubů,

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 13:53 |  
      4 0

      FAČR je opravdu ukázková chobotnice.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Dr. Fe1     před 6 lety 16.08.2018 16:34 |  
      3 5

      Průšvih je, že bys musel stejně založit i novou UEFA. Ukazuje se, že Peltové a Berbrové sedí i tam, jen se jinak jmenujáí a mají ještě větší moc

  7. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    ctute     před 6 lety 16.08.2018 13:59 |  
    7 26

    Jednoznačně : p. Tvrdík není prostě fotbalový diplomat a ani odborník, a jeho vyjádření..můžeme si myslet že pravdivé a i sympatické, mělo vyjít zcela jinou cestou, než umísťovat je ještě v afektu na soc.sítě. A to co předvedl p. Buzek je navíc zcela přisprostlé, neodpovídající vystupování sebevědomého klubu, jakým by Slavia měla být. O tom že si oba pánové to samé brzo uvědomili sami, svědčí brzký výmaz obou příspěvků.. Teď můj názor k utkání s Kyjevem. Základ neúspěchu jsme si postavili už v prvním domácím souboji..kde ať v tlaku a zřejmě lepším týmem, jsme dokázali dát pouze branku jednu a to v nastavení a ještě z penalty. To že jsme si branku nechali dát, jde zcela na vrub nekázně naších hráčů..stokrát můžou naší činovníci horovat, že byly na hřišti míče dva. Stará pravda říká, že na hřišti je pánem rozhodčí a jen on může dát pokyn k zastavení hry..nevím proč naši hráči přestali hrát , když se píšťalka rozhodčího neozvala..nevyspělá reakce. Ten odvetný zápas se už odvíjel podle not Kyjeva, ani mohli, mi jsme musili dát gól..a stejně nedali..viz Souček...naše produktivita prostě zcela žalostná,neodpovídající kvalitám mužstev v LM. Gól Tecla..? zeptejte se Deliho, zdali nebylo zcela zbytečné atakovat protihráče v ten okamžik. A to že to s naší formou, nyní není až tak růžové naznačil zápas v Bolce.. Teď si jen přát, aby naše selhání nevyústilo ve fatální následky na naší formu..zápas doma s Jabloncem..
    PS: myslet si že vyřvávání emocí našich fotbalových představitelů na soc.sítích, změní života běh UEFY, je zcela úsměvné..viz nadpis v článku "Malým psem ve fotbalové Evropě" ... dodal bych nevyspělým..

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 14:02 |  
      1 16

      Naprosto trefně sepsaný..

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      ŽerykRWS     před 6 lety 16.08.2018 14:11 |  
      19 1

      ohnout a poslouchat

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        ctute     před 6 lety 16.08.2018 14:19 |  
        3 17

        ono hrát si na hrdiny..můžeme doma, v hospodě a nebo v kotli na stadionu..dějiny UEFY kráčí trošku jinou cestou..a myslet si že si oni před námi sednou na zadek..viz případ Legie Varšava, kdy za podobný boj s UEFou , bylo odehráno utkání LM před prázdným hledištěm..

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          roygrey     před 6 lety 16.08.2018 19:42 |  
          3 0

          Ozvat se je správné. Kultivovaně a slušně.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      malan (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 14:13 |  
      5 4

      Zapomnel ses prelogovat Tolsimire ;)

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Travinho     před 6 lety 17.08.2018 08:30 |  
        0 1

        Nevím, jestli jsi někdy něco od Tolsimira četl, ale pán výše má skoro na každém řádku pravopisnou hrubku, což není u Tolsimira zrovna obvyklé.

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          malan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 10:04 |  
          1 0

          Nezere maso, nepozna vtip..

  8. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    johnynz     před 6 lety 16.08.2018 13:59 |  
    10 0

    On se krysí ksicht bude divit, až se ten nahromaděnej vztek, kterej dlouhodobě zasývá do statísíců lidí napříč ČR, obratí naráz proti němu a tady už ten pohár začíná pomalu přetýkat.

  9. Jak to asi dopadne?

    Jachym     před 6 lety 16.08.2018 14:08 |  
    10 0

    Nejhorší na tom je, že UEFA se bude důsledně zabývat tweety Jardy Tvrdíka a mafiánské řizení zápasu(ů) zamete pod koberec. Obrazně řečeno bude primárně řešit a exemplárně trestat krádež rohlíků v samoobsluze, ale v podstatě nechá plavat několikanásobnou brutální vraždu...

    • Re: Jak to asi dopadne?

      Eskaes     před 6 lety 16.08.2018 14:43 |  
      1 0

      a my bohužel víme, že to není jen z líné nedbalosti.

    • Re: Jak to asi dopadne?

      nobiczek (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 11:11 |  
      1 0

      Spíš bych ten obraz viděl na policii řešící to, že napadený, okradený a zbitý člověk neuváženě zakrvácel útočníkovi košili :)

  10. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Fulham     před 6 lety 16.08.2018 14:31 |  
    0 0

    Dost dumám nad tím, o přibližně jak velkou rasu psa se jedná...a je to vůbec pes? Buď rád, že nejsi lachtan...

  11. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 14:32 |  
    14 1

    Ono je to těžké. Když budeme na stadionu skandovat "UEFA mafia" tak tím UEFA určitě nějak nedojmeme a akorát budeme platit těm mafiánům tučné pokuty (=peníze, které jsme mohli dát třeba na mládež), takže to ztrácí logiku. Navíc je to jen takový "stádovitý" výjev. Bafuňáři z UEFY si pak za ty prachy můžou kupovat ty kožichy a prostitutky. Vám to dává logiku to řvát a podporovat je? Já to řvát tedy nebudu, abych jim ještě platil... Obdobně sprosté a emoční tweety taky nejsou cestou. Na druhou stranu mlčet (nebo dokonce servilně lézt do zadku jako FAČR) je taky ubohé. Ale ozvat se bez nadávek a invektiv, ale vždy věcně pojmenovat konkrétní problém a konkrétní nešvar a požadovat vysvětlení nebo vyřešení. To je podle mého správná cesta. Nenecháme si bez odezvy kálet na hlavu, otevřeme problém, bude se o tom diskutovat, ale UEFA nebude mít záminku dávat nám mastné pokuty.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Kara (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 14:39 |  
      6 0

      Tak jsem to přesně myslela - na té diskusi, která se objevila včera a dnes, se končilo u toho, že Tvrdík neměl tweetovat (jo, taky myslím, že neměl) a že jsme měli proměnit šance (i s tím souhlasím), jenže to nepomůže ničemu. Myslím si, že má cenu se ozývat, má cenu se bavit o tom, kde jsou systémová pochybení. Věcně, korektně a pokud možno se opravdu naučit prosazení i v tom zákulisí, což je pochopitelně víc o politice, než fotbale. Pokud taháme za kratší konec, nemáme jinou možnost a nadto musíme být opravdu obratní.

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 15:46 |  
        3 1

        Nevadí, že se ozvali..vadí, jakou formou..

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Eskaes     před 6 lety 16.08.2018 14:41 |  
      6 5

      byl bych pro nějaký chytrý a předem pojištěný protest, ale při kvalitě IQ vedení kotle tomu moc nedávám :-).

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Jachym     před 6 lety 16.08.2018 14:54 |  
      4 0

      Ano, Merline. Je to těžké. Ale jak to dopadne s tím diplomatickým protestem psaným diplomatickou hatmatilkou s již vychladlou hlavou? Dostaneš diplomatickou odpověď, ve které se bude diplomatickou mluvou pravit, že máš držet hubu a krok. V médiích se o tom v žádném případě již psát skoro vůbec nebude, a v UEFA si u tebe maximálně udělají čárku jako o klubu, který si moc vyskakuje. Ale pravdou je, že pokutu asi nedostaneš...:-) A propos, každý pokřik na stadiónu je de facto stádovitý...

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 16:14 |  
        3 0

        No a jak to dopadne s tím řvaním "UEFA mafia". To si s námi vytřou prdel naprosto tutově a ještě dostaneme pokutu a tresty... To je jako dobrá cesta pro Slavii?

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          Jachym     před 6 lety 16.08.2018 16:41 |  
          5 0

          Když někdo přijde s nějakým inteligentním projevem nesouhlasu s mafiánskou UEFou na zápasech evropských pohárů, rád se připojím. Nicméně jsem pro nějaký protest, nejraději vtipnou formou. UEFA není a nesmí být nedotknutelná. V demokratických zemích je běžné, že se lidi mohou shromažďovat a spílat neoblíbeným politikům, nevím proč by se nemohla kritizovat UEFA.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      malan (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 15:42 |  
      6 7

      Ja to rvat budu. Rad budu soucastni jakehokoliv protestu proti tem gaunerum ;)

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Jachym     před 6 lety 16.08.2018 15:52 |  
        3 4

        Me too :-)

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          Ondráš     před 6 lety 16.08.2018 15:58 |  
          6 9

          Možná byste to mohli dotáhnout do dokonalosti jako Rumuni..přetáhněte si u toho tričko přes hlavu a házejte rohovým praporkem..

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Kenny     před 6 lety 16.08.2018 19:49 |  
        6 3

        To je jasný! Ty hajzlové ublížili mojí milovaný Slavii, tak jí ublížím taky. Klidně ať platí.

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          malan (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 20:00 |  
          3 0

          Pisu jakemukoliv protestu. Nemusi to byt zrovna pokrik.
          Ono je to jedno, neb Uefamafia tresta jakoukoliv formu protestu, coz je v rozporu s demokratickymi poradky v Evrope.

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Travinho     před 6 lety 17.08.2018 08:32 |  
        1 0

        A smím se zeptat, čemu tím pomůžeš?

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          malan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 10:03 |  
          0 1

          Viz predchozi komentare.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 21:09 |  
      3 0

      Nejlepsi by asi bylo,kdyby co nejvice slavistu napsalo email do UEFA s tim,ze jsou presvedceny,ze to od rozhodcich nebylo ciste a pozadovat odpoved,co s tim budou delat.. Nevim,co jineho slusneho se da delat,pokrikem UEFA mafia,i kdyz trefnym,jim akorat posilame hotovost na rauty a nehorazny platy cinitelu..

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 21:12 |  
        5 0

        Jenze kdyz nejsme schopni sejit se parkrat na Strahove pred FACR a trosku jim zatopit,dat vedet,ze uz toho bylo dost,pak neverim,ze se najdou desitky slavistu,kteri by nejaky takovy dopis sesmolili :( Nejdrive bychom meli zacit doma..

  12. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Eskaes     před 6 lety 16.08.2018 14:37 |  
    1 0

    Z komentářů v našich médiích, co jsem měl možnost přečíst, defacto trčí, že UEFA skutečně mafií je a bude se nám "mstít". Že nebylo moudré pouštět se do nich takhle bezhlavě. Docela smutný obrázek.

    Jinak odpověď Tvrdíka na Twitteru Mádla byla podle mě asi nejlepší.

  13. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Chali     před 6 lety 16.08.2018 14:57 |  
    22 0

    Je mi líto hráčů. Pro některé z nich mohl být tenhle zápas vrcholem kariéry (např. Michal Frydrych, kterej už si asi nepolepší) a místo skvělýho zážitku přijde taková křivda. Ať jde UEFA a FAČR fakt do hajzlu. Fotbal obecně dělají naprostý svině a nevím, co všechno by se muselo stát, aby se to změnilo. Doufám, že se Tvrdík nenechá odradit a bude se ozývat dál, pokuty nepokuty. Já jsem poměrama ve fotbale momentálně tak zhnusenej, že se snad budu zajímat o ligový zápasy Slavie a jinak budu koukat jen na zahraniční ligy. Je to hanba, co se tu děje.

    Jo a ještě bych se vrátil k Tolsimirovu komentáři na Twitteru (nevím, jestli se k tomu vyjadřoval i tady). Ozvat se vůči zářezu není ubrečenost. Já osobně si myslím, že by Dynamo díky zkušenostem přeci jen postoupilo, ale bylo by to po spravedlivém boji, nepomohla by mu např. druhá gólová pojišťovačka. Proti zlu se člověk musí ozývat nestále, nestačí si říct, že tak to prostě je. To si říkali lidé za komunismu a tahle země se z něj doteď nevzpamatovala.

  14. A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 15:17 |  
    17 0

    Vladimír Šmicer v jednom pořadu prohlásil, že on sám by byl nejraději, kdyby zápasy řídily roboti. Mužstvo se několik týdnů připravuje na jeden důležitý zápas, trenér své hráče připravuje na všechno možné, logistika a přípravy jedou na plné pecky, ve hře je hromada peněz a pak přijde jeden člověk, neřízená střela, rozhodčí, který si dělá, co chce. Pomiňme, že mnohdy na zřejmé doporučení, jindy asi na nevyřčenou společenskou objednávku.
    Každé mužstvo má tiskové konference, mediální výstupy. Trenér vysvětluje taktiku, nasazení jednotlivých hráčů... Je to povinnost, stanovená UEFA - mafia.
    Co rozhodčí? Nic. Jako kdyby v celém systému stál stranou. Rozhodčí nemusí nic. Nemusí dávat rozhovory ani před, ani po zápase. Nikdo nemá šanci se ho na cokoli zeptat. Nemusí vysvětlovat, proč se rozhodl takhle nebo takhle. Nezáleží, zda se jedná o českého *) nebo zahraničního sudího.
    Otázka: proč UEFA neukládá povinnost účasti na pozápasových TK i rozhodčím? Proč jim neukládá povinnost na těchto TK zodpovědět alespoň tři - pět dotazů, vysvětlit nejzásadnější rozhodnutí v zápasu? Rozhodčí jsou prostě nedotknutelní. Přitom hranice úspěchu a sportovní tragédie tvoří často jedno fouknutí do píšťalky... Není divu, že pak necítí ze strany UEFAmafie žádné mantinely. Veřejnost ani následně není seznámená s vysvětlením, proč byl třeba Slavii odepřen vstřelený gól. Když jde například vysílat komunikaci mezi rozhodčími v ragby, proč to pořád nejde ve fotbale?
    *) Vím, že jednou Příhoda pískal s nahrávacím zařízením, asi dvakrát přišel sudí před kamery v Dohránu.
    Jsem se nějak rozkecal, pardon... :(
    Kara: dobře sepsáno!

    • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

      Jachym     před 6 lety 16.08.2018 15:48 |  
      4 2

      To máš jako se soudci. Ti jsou také nedotknutelní a bez trestní odpovědnosti za své verdikty. A rozhodčí jsou soudci.

      • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

        Andul-lhak     před 6 lety 16.08.2018 16:00 |  
        3 1

        ale soudci snad behem trestniho rizeni reknou, na zaklade ceho se rozhodli tak, jak se rozhodli, ne? to je uplne jina situace..

        • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

          Jachym     před 6 lety 16.08.2018 16:03 |  
          0 2

          To je pravda, to je jiná situace, a to ještě horší:-) Soudce totiž nemůžeš odvolat, rozhodčí alespoň tu a tam ano.

          • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

            martyni (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 16:28 |  
            3 0

            Problem ovšem je, kdo by měl soudce odvolávat. Soudci musí byt nezavisli na vlade, aby mohli rozhodovat podle prava. Tezko muzes mit nezavisly soudy, pokud vláda bude odvolávat soudce, když se jim nelibi jejich rozhodnuti. Soudci nemůžou soudit podle toho, kdo zrovna vyhral volby. Trestni odpovědnost soudcu za rozhodnuti je taky nesmysl. Nicmene, trestne odpovedni jsou, stejne jako jini statni urednici. Tezko to prirovnavat k fotbalovym rozhodcim, to je jen sport..

            • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

              martyni (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 16:32 |  
              2 0

              CHtel jsem napsat, ze jsou trestne odpovedni, ale samozrejme ne za obsah nebo kvalitu rozhodnuti, ale pokud by napr. soudce vzal uplatek, trestne odpovedny je.

              • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

                roygrey     před 6 lety 16.08.2018 19:49 |  
                5 0

                Ano, soudce vysvětlí proč rozhodl jak rozhodl a také se můžeš odvolat k vyšší instanci. Proti rozhodčímu, který ti zničí snažení a třeba i sezonu nemůžeš nic.
                Vadí mi, že rozhodčí nevysvětlil proč vlastně neuznal Teclův gól. To o Deliho zapojení do hry a jeho faulu jsou jen dodatečné alibistické kecy.

                • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

                  MIKr.8     před 6 lety 17.08.2018 08:42 |  
                  0 0

                  Alibistický kecy to asi nejsou, včera jsem tu situaci viděl znovu a v momentě, kdy jsou naši hráči u asistenta a dávají mu čočku, tak on něco říká Delimu, Deli se udiveně kouká, ukazuje sám na sebe ve smyslu "cože, já???", na což asistent kývá hlavou. Problém je v tom, že spolupráce rozhodčích fungovala strašlivě pomalu a navíc přesně opačně než by měla - pomezní ten faul/ofsajd mávnul podle mě až na dotaz nebo pokyn hlavního. Spíš než faul Deliho se podle mně pískalo jeho ovlivnění hry z ofsajdového postavení, kdy překážel obránci v pohybu. Největší problém pro mě je, že rozhodčí nedal okamžitě po brance najevo, že situaci bude ještě konzultovat s pomezním a celé to dlouho vypadalo, že gól platí.

                  • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

                    no-nick     před 6 lety 17.08.2018 09:19 |  
                    0 0

                    No hlavní ale gól od začátku neuznal a něco ukazoval. Tam bylo hned vidět, že se mu něco nelíbilo.

        • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

          bongor     před 6 lety 16.08.2018 20:30 |  
          2 0

          Napíši jednu osobní zkušenost:Soudil jsem se se státní organizací kvůli vzájemnému zápočtu pohledávek.
          Jako mého svědka jsem navrhl vedoucí účetní té organizace.
          Otázka soudkyně:Paní svědkyně,dlužili jste panu xy nějaké peníze?Odpověď svědkyně:Ano my jsme panu xy dlužili
          neustále.Zápis:Svědkyně se vyjadřuje neurčitě.

          • Re: A rozhodčí, ti jsou vosk?!?

            MIKr.8     před 6 lety 17.08.2018 08:31 |  
            1 0

            Neber to jako rýpání, ale v tom případě jsi měl, resp. tvůj advokát, žádat opravu protokolace... Ta neodvolatelnost je složitá, ona totiž v podstatě neexistuje. Když soudce spáchá trestný čin nebo bude zanedbávat svoje povinnosti, tak samozřejmě odvolatelný je. A to, že ho není možné odvolat za jeho rozhodnutí je naprosto správný, protože tím pádem nerozhoduje s ohledem na to, aby si udržel svoje místo. A to říkám jako člověk z branže, kterýho soudci naserou alespoň třikrát týdně.

  15. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 15:17 |  
    6 1

    Článek je super, díky za něj. Nejprve je ale potřeba získat vliv ve FAČRu,tady jsme pohoreli dost výrazně. Je vůbec nějaká šance? Zatím to nevypadá. Novinari už taky rezignovali, občas Mádl něco napsal, ale taky už asi cítí frustraci. Natvrdo bych se opřel do Sparty, proč není rozhovor se Svobodou/Kotalíkem..kde se jich natvrdo zeptají, proč hlasujte pro Berbra? Ať odpoví. Starka se třeba veřejně za Berbra postavil, Pelta taky, v pohodě. Ať se k tomu Sparta přihlásí.
    Jinak k boji s UEFA, mě prijde, že spousta z vás jsou potomci Husa. Znáte knihu/film Kmotr? Tak Vito Corleone je Infantino, Sonny je ten ukrajinský kokot. Tvrdík je šéfem malého pekařství, patřící pod vliv Corleone. A začne křičet, že Corleone musi skončit. No v Kmotrovi by bylo po něm...tak asi tak. Nebo čekáte, že se v někom hne mysl a odstoupí? Jak psal teď Mádl, šéf AS Řím dostal zákaz vstupu na stadion za kritiku po zápase AS-LIV. A to je silný klub.
    Jsem strasne otrávený, asi jako všichni. Do soboty se mi snad chuť na fotbal vrátí. Zatím ji nemam, fraška

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 15:29 |  
      7 0

      A myslíš, že zlo zmizí, když se budeme dívat jinam, ano?

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 15:37 |  
        5 2

        Přijde mi, ze vetsina vidí dvě možnosti. Buď držet ústa a krok, mlčet, schvalovat. Nebo se rozběhnout s palcátem v ruce proti kulometnemu hnízdu a doufat, že tam dobehnu a vytriskam to. Pak je ale třetí cesta, diplomacie. Získavat spojence, pomalu získávat vliv. Samozřejmě proti úternímu zápasu podat oficiální protest, o tom žádná. Ne ale ve smyslu bylo to podplacené, Corleone musí skončit. Tak spojence nezískám.

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 15:42 |  
          1 1

          Možná mi něco uniklo, ale nikde jsem nezaznamenal tvrzení o podplácení. Nebo myslíš, že upozornění na spojení "Surkin majitel - Surkin místopředseda" takovým tvrzením je?

          • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

            Faris (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 15:49 |  
            1 2

            Hele ona ta diskuse nemá cenu. Ty vidíš svoji cestu, já bych po ní nešel.Rozsoudi to čas. Surkin musí skončit, UEFA Mafia správný pokřik apod beru jako obvinění z ovlivnění zápasu.

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 16:34 |  
        7 0

        Zlo nezmizí. Nikdy, Válka se zlem se nedá vyhrát, přesto je potřeba ji neustále vést.

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 17:41 |  
          3 0

          "Proti zlu zlem, ale nestat se grazlem...".

          • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

            Jachym     před 6 lety 16.08.2018 23:57 |  
            1 0

            "Na tohleto všechno mám říct jen fuj, kdo už kdy vykydá tenhleten hnůj."

            • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 09:10 |  
              1 0

              Ten hnůj nevykydá v dohledné době nikdo. Jediná možnost jak zlepšit svět je dobře vychovávat své děti - a v dnešní době žije cca 50 % dětí v rodinách s náhradními otci (lepší možnost) či úplně bez otců (horší, nejhorší možnost). Hnoje se jen tak nezbavíme. :-(

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 16:17 |  
      6 0

      Přesně. Daleko víc, než UEFA by nás měl zajímat FAČR a domácí rybníček. Obávám se, že tam v tom zákulisí dost zaostáváme a nedivil bych se kdyby jsme to brzy hodně pocítili... Je potřeba na tom důrazně zapracovat a když po dobrém to zatím asi moc nepůjde (všem je to jedno, jak klubům, tak většině novinářů) je potřeba přitvrdit...

  16. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 16:40 |  
    1 2

    Hezkej clanek, souhlas! Reakce FACR je samozrejme ulet, ale co cekat od Berbra. Bohuzel fotbalove prostředí obecne není moc ferove a z tohoto hlediska je na tom FACR hur nez UEFA, myslim, ze jsme ted trochu pod dojmem jednoho zapasu a mame sklony všechno zly házet na UEFU, ale u nas doma je ještě vetsi bordel. Samozrejme cesta ke zlepseni je tezka a diplomaticky pusobeni v organech svazu a UEFA je jedina moznost, tweety ani pokriky UEFA mafia nic nezmeni.

  17. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Hofo78     před 6 lety 16.08.2018 17:03 |  
    3 1

    Ted byl sestrih Slavie v Kyjevě a při neuznaným golu Tecla pomezní říká hráčům...ofsajd...krásně to bylo vidět.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Fulham     před 6 lety 16.08.2018 19:18 |  
      5 0

      myslím, že variantu faul Simona nemůže obhájit - protože to by musel fouknout už za hry.

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Arutha     před 6 lety 16.08.2018 19:31 |  
        4 3

        Ofsajd Deliho. Odstavením obránce se zapojil do hry...

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 19:53 |  
          10 2

          Ano, takhle zpětně to můžeš odůvodnit, ale rozhodčí reagovali úplně jinak. Stačí si to pustit (47.minuta přenosu), lajnovej sprintuje k půlce, tzn. z jeho pohledu regulérní gól, zároveň je klubko 5 hráčů v bílém okolo rozhodčího a protestují (jen podotýkám, že podle pravidel smí s rozhodčím komunikovat jen kapitán), rozhodčí podlehl jejich nátlaku a dal pokyn lajnovému, aby se vrátil a ten našim hráčům jasně říká ofsajd (ne faul !!!). Tzn. rozhodčí narychlo a pod tlakem hledali řešení, aby to otočili a samozřejmě si nevybrali to správné.
          https://www.ceskatelevize.cz/porady/10166056578-liga-mistru-uefa/218471291125011-fk-dynamo-kyjev-sk-slavia-praha/

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          Fulham     před 6 lety 16.08.2018 19:55 |  
          1 0

          četl jsem několik verzí - nejvíc se mi líbí dvě :-) - jestli mu bránil ve hře, tak musel pískat faul a ta Grégrova, že souboj nemohl ovlivnit dění při gólu, nebo tak nějak...v každým případě je to mrdník

          • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

            Travinho     před 6 lety 17.08.2018 08:37 |  
            4 1

            Rozhodně nemusel. Zapojit se dá i menším způsobem, stačí, když aktivně bráníš hráči v pohybu, pak se to dá vyhodnotit jako zapojení do hry i bez faulu. Sudí zřejmě usoudil, že se Deli zapojil a dal pomeznímu echo s tím, jestli byl Simon v ofsajdu a ten následně mávl. Podle mého toto ofsajd není, zvlášť když borec viděl, že nestíhá a řízl sebou na zem, jak Zeman po první volbě prezidenta ze schodů. Nicméně myslím si, že se to odehrálo nějak takto.

  18. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Glazy     před 6 lety 16.08.2018 18:02 |  
    5 0

    Dobře řečeno. Ačkoli forma protestu zvolená vedením nebyla zjevně nejchytřejší, je potřeba nenechat ze sebe dělat blbce. Bohužel v Čechách žádnou podporu čekat nemůžeme, snad jen kdyby se (nedej bože) něco podobného mělo v Evropě stát i jiným čekým týmům...

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Kara (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 20:04 |  
      4 0

      Jenže to je právě ono - od FAČR je to extrémně krátkozraké v tom smyslu, že dnes to může být Slavia, ale zítra Plzeň nebo jiný tým. Nechat se štěpit v rámci země je z dlouhodobého hlediska kontraproduktivní.

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        Glazy     před 6 lety 16.08.2018 23:07 |  
        1 0

        Já s tím naprosto souhlasím, jenom jsem si nad tím tak povzdechl.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Fulham     před 6 lety 16.08.2018 19:15 |  
      14 0

      mr.at Dynamo!!! uefa mafia !!! aspoň část novinářů to nenechává bejt. když to ta uefa teda monitoruje žejo Škvor...

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 20:30 |  
      16 0

      Tleskám vedení, že se těch darebáckejch sviní nebojí, a nenechá si srát na hlavu... i tobě Katko za super článek...

      Pro mě je naprosto neuvěřitelný a absurdní, že člověk jako je Surkis, se svou minulostí, může bejt Viceprezident UEFA... a dosti to o této organizaci vypovídá...

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 22:49 |  
        2 0

        Oni bojuji proti oznacovani UEFA mafia,ale cleny jsou mafiani,usvedceni korupcnici a zlodeji. To mi hlava nebere. Kazdopadne tleskam za odvahu,ale ona je to spis povinost.. Reknu vam,jak to skonci-rozhodci si nezapiskaji 1 utkani,Slavia dostane nekolikamilionovou pokutu,Tvrdik bude sankcionovan nejakym zakazem na par utkani,ale v dalsich kolech evropskych lig budeme pod drobnohledem a snad si zadny rozhodci nedovoli ovlivnovat zapasy. Doufam. Vse spatne je k necemu dobre,to plati vzdy.

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 23:00 |  
          2 0

          A Berbrovi s Dášou se za odměnu narodí malý estébáček.

          • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

            kalex     před 6 lety 16.08.2018 23:09 |  
            2 1

            Takoví by se rozmnožovat neměli.

            • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

              Dr. Fe1     před 6 lety 16.08.2018 23:46 |  
              0 7

              Hlavně by se nikdo neměl křížit s lednicí. To dopadá katastrofálně.

              • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

                kalex     před 6 lety 17.08.2018 07:51 |  
                3 0

                Vlastní případ?

                • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

                  Dr. Fe1     před 6 lety 17.08.2018 09:32 |  
                  0 7

                  Přesně tak. Tvůj vlastní. Pozdravuj doma ve Zlatých Moravcích.

                  • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

                    Dr. Fe1     před 6 lety 17.08.2018 09:47 |  
                    0 6

                    A nezapomeň se zastavit za Jóžeferm Chovaniecem v Dolných Kočkovcích, to je celkem nedaleko.

                    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

                      kalex     před 6 lety 17.08.2018 11:42 |  
                      6 0

                      Ola lá! Tak havrani, holubové, soudruzi a jiní speciálně titulovaní, konečně chvilka klidu. I já už budu hodnější.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Kara (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 18:35 |  
      0 0

      Tvrdík na twitteru uvedl, že protest byl zamítnut.

  19. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 22:32 |  
    2 0

    A co vlastne chceme na tom nasem svete?! FIFA aUEFA je jedna banda korupcniku, u nas predseda vlady na nehoz je podano trestni stihani, svet se v p.. obraci. Nedelam si iluze ze to takove vykriky do tmy zmeni. Jsem samozrejme pro abychom se alespon ozvali, ale to je tak vse co proti tomu muzeme udelat. Ti panove se nam jen smeji a mnou si jiz tak spinave ruce, kterymi si potezkaji sve plne kapsy: "Kolik ze nam, ti ukrivdeni cesi (slavisti) prihodi?! " Za pokuty samozrejme...

  20. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    voiceman (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 22:57 |  
    23 0

    Přesně tohle myšlení zavedlo tento národ do husákovského normalizačního marastu, který trval víc než dvacet let. A dnes když poslouchám tyhle kecy typu: jo, zařízli nás, ale to nevadí, hlavně buďme hodní, protože velká UEFA by nás mohla potrestat a mělo by to nedozírné následky, je mi na blití. Že se 30 let po odchodu bolševika dočkám toho, že mi novináři a další přizdisráči budou radit, co můžu říkat a co si můžu myslet. Pardon, ale s tím se běžte vysrat. Ohýbání hřbetu se hezky kritizuje dvacet let zpátky, ale nasadit kůži teď, v tomhle momentě, to ne, to by se mohlo strašně nevyplatit, že? Tak jo, zase svěšme prdele a lezme do zadku silnějšímu psovi. To, že to dělá estébácká svině Berbr, ač se mi u toho zvedá žaludek, chápu. Ale že takhle uvažuje i běžný fanoušek, je pro mě skutečným historickým vítězstvím komunismu v této zemi.

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      voiceman (přítel SN)     před 6 lety 16.08.2018 23:11 |  
      15 0

      Tohle měla být reakce na příspěvek uživatele ctute. Omlouvám se a zároveň děkuji za hezký článek. Věřte, že situací myslet si můžeš co chceš, ale hlavně to neříkej nahlas, jsem si v mládí užil víc než dost a proto se nemůžu smířit s tím, že mi dnes někdo bude říkat, co je správný názor, když si myslím něco jiného. Zcela polopaticky řečeno: že to byl zářez, to viděl každý. Ale nesmí se o tom mluvit. A zaznamenal jsem i pár komentářů na fb, kde se do Tvrdíka nějací eurohujeři opřeli, že svými tweety vlastně narušuje integritu EU. Sorry jako? To už jako fakt vyrostli noví Bilakové a Jakešové?

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 10:03 |  
        2 0

        Cože, tweety JT narušují integritu EU?!? No, twl, to už je moc...
        Mně zaujal i jakýsi novinový text: UEFA dbá na svoji image a proto pokřiky "UEFA mafie" a podobné protesty tvrdě trestá. To prostě nevymyslíš.

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          kalex     před 6 lety 17.08.2018 12:05 |  
          1 0

          To víš, že je to sere. Úplně stejně jako fačr Pětka je čurák.

  21. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    o-cab     před 6 lety 17.08.2018 00:35 |  
    7 0

    nevím co bychom měli my ale vím že berbr by měl viset

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 09:03 |  
      2 0

      ...za koule nad jezírkem plným aligátorů.

      • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

        kalex     před 6 lety 17.08.2018 12:02 |  
        0 0

        No jo, jenže on žádné nemá. A ještěrky by měli žaludeční problémy. :()

        • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

          kalex     před 6 lety 17.08.2018 12:53 |  
          0 0

          Měly - pardon.

  22. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    LA11     před 6 lety 17.08.2018 03:48 |  
    0 3

    Spiny ve fotbale je moc, je to rakovina, ktera ten sport jednou zabije...
    Takhle, bude z toho ciste amatersky sport.. davam tomu max 15let..

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 10:34 |  
      2 0

      Umela inteligence je blizko,rizeni zapasu pocitacem by mohlo byt mozne do par let,ovsem pokud do te doby AI nezjisti a neuvedomi si,ze jsme jako lidstvo uplne k nicemu :)

  23. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 07:29 |  
    13 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Děkuji Ti Karo za tento článek a skláním své šediny.
    Myslím si, že jsi popsala a vystihla přesně vše, co se stalo a to i s potřebným nadhledem a závěrem.
    Každý má možnost si Tebou položenou otázku vyhodnotit dle svého a může si k tomu najít potřebné argumenty ať už jsou pro a nebo proti. Vidíš sama, že i tady na těchto SN se názory různí.
    Jsem rád, že po první vlně velmi emotivních reakcí, nyní vedení podalo oficiální stanovisko a protest k UEFA.
    Prostě jsme ho podali a teď už to ví celá fotbalová Evropa, protože všichni viděli zářez rozhodčího.
    Víme teď také, kdo je na jaké straně a jsem moc rád, že v tom už nejsme sami.
    Stanovisko FAČR je velmi bojácné a smutné, ale to jsme mohli očekávat. Takové to: " Já na bráchu, brácha na mě". Surkis pomohl Tovaryšči Berbrovi a ten mu tímto stanoviskem oplatil. Má přeci se "spoluprací" dobré zkušenosti. 50 let po "68". To je morální mazec.
    A tak budeme zticha, abychom náhodou někoho nerozlobili??
    I kdybychom byli v tomto zápase proti korupci a špinavým praktikám sami, budu mít dobrý pocit. Dobrý pocit z toho, že jsme to nepoložili a nenechali si kálet na hlavu. Princip demokracie a svobody má totiž svou hodnotu.
    Neudělali jsme nic špatného. Ano, mohu polemizovat nad první reakcí pana Tvrdíka a už jsem se k tomu v jiném článku vyjádřil. Ale k fotbalu zase na druhé straně emoce patří a nevěřím tomu, že u televize při tom zápase to někdo sledoval se stoickým klidem a bez emocí. Tedy aspoň slávisté to určitě prožívali. A po bitvě je hned každý generál, že.
    Také vím, že už je nás víc, co buď už napsali a nebo připravují dopis jak na FAČR a tak i na sídlo UEFA.
    Alespoň já to za sebe činím. Rozumím tomu, že to skončí v koši. Ale jak mi řekl můj přítel Donford, kéž by byl ten koš plný a ne jen jeden den.
    Také vím o souhlasné reakci některých majitelů klubů, oni totiž ten fotbal platí.
    Bohužel z Prahy kromě nás nikdo jiný....., ale to se dalo také čekat.
    Slávie ve své historii už v takových situacích byla několikrát a vždycky bojovala. Proto se nesklánějme ani teď.
    Našim dědům a tátům to dlužíme. Našim synům a vnukům bychom dali špatný příklad.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Kara (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 08:46 |  
      2 0

      Děkuji Ti Sokrate :)

    • Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

      Dr. Fe1     před 6 lety 17.08.2018 09:39 |  
      0 6

      Dobré je, že je ten Surkis z UEFA tak drzý, že klidně nepokrytě fandí Dynamu a vyjadřuje se pro jejich web. A to ještě takovým vyjádřením, které si lze vykládat lecjakým způsobem, včetně toho "No tak korumpujeme, ale hlavně že jsme postoupili". Tahle nezměrná drzost nám nahrává, protože to už zarazí každého.

  24. Mimo tema- Feyenoord

    Mike     před 6 lety 17.08.2018 07:57 |  
    0 0

    Nevidel jste vcera nekdo odvetu Feyenoord- Trencin? To, co zahodili domaci hraci, by vydalo tak na 10 zapasu. Kdyby promenili tretinu sanci, tak jeste po prohre 0-4 z prvniho zapasu postoupili.

    • Re: Mimo tema- Feyenoord

      Travinho     před 6 lety 17.08.2018 08:39 |  
      2 0

      Nebylo to tak žhavé. Měli toho hodně, ale víc jak deset gólovek tam nebylo. Navíc nechávali extrémně otevřenou obranu a Trenčín šel do tří až čtyř obrovských šancí taky. Dění na hřišti by odpovídalo tak skóre 4:2, což by domácím stejně nestačilo.

    • Re: Mimo tema- Feyenoord

      Dr. Fe1     před 6 lety 17.08.2018 09:36 |  
      0 6

      Nedíval jsem se. To muselo být frustrující i z pohledu slávisty, vzhledem k jejich dresům bych si vzpomněl na některé naše marné dobývání branky.

  25. Re: Malým psem ve fotbalové Evropě.

    Juventus turin     před 6 lety 17.08.2018 14:07 |  
    0 0

    Souhlas.