Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

Sešívaní dnes vítězně zahájili nový ročník Juniorské ligy druhým kolem proti Viktorii Plzeň (první kolo proti Spartě bylo odloženo – náhradní termín byl stanoven na čtvrtek 9. 8. od 11:00). Z A týmu nastoupili k zápasu Frydrych, Pokorný a Zelený.

Hned v úvodu utkání využili hosté zaváhání v obranné práci sešívaných a po faulu jednoho z bránících hráčů získali penaltu. K té se postavil Kepl a s přehledem proměnil. Slávisté se pokusili okamžitě vyrovnat a o dvě minuty později získali dobrou příležitost v podobě volného přímého kopu. K exekuci se postavil Drozda. Jeho pokus nicméně skončil pouze ve zdi a z následné skrumáže před brankou sešívaní už nic nevytěžili. Další příležitost měl v 18. minutě Nabiyev, který se dostal po rohovém kopu k zakončení. Hlavička ale skončila vysoko nad. Stejný hráč byl o dvě minuty později už přesnější. Po pěkné kombinaci na pravé straně hřiště to byl právě on, kdo se ve vápně dostal k míči a chladnokrevně zakončil k tyči. Slávisté hýřili aktivitou a Viktoria měla místy problémy s udržením nerozhodného stavu. Další příležitost sešívaných si po pěkné individuální akci připsal Havránek. Jeho střele ale chyběla potřebná dávka přesnosti a brankář Valeš si tak s ní dokázal poradit. Aktivita se červenobílým vyplatila ve 35. minutě. Z pravé strany centroval Frydrych a našel ve vápně nabíhajícího Nabiyeva, který svým druhým dnešním gólem otočil skóre zápasu. Hosté se osmělili ve 43. minutě, kdy solidní kombinaci po trase Pihrt-Petr zakončil druhý jmenovaný dalekonosnou střelou. Vantruba byl však pozorný.

Druhá půle nabídla mnohem vyrovnanější obraz hry. Šance sešívaných v 65. minutě znamenala navýšení náskoku. Nabiyev nacentroval do vápna na zakončujícího Havránka, který už nadějnou situaci zvládl. Příležitosti si nicméně vytvářeli i hosté. V 70. minutě po účinné zasekávačce pálil vedle přízemní střelou Arzberger. V 76. minutě se pokusil využít nedůrazu v obraně červenobílých Svoboda, nicméně branku netrefil. O dvě minuty později se v další příležitosti vyskytl Svoboda a sám na zadní tyči nedokázal mířit přesně. Viktoria ještě dokázala v závěru utkání snížit brankou Pavlíka, ale na nic více se již nezmohla a sešívaní si tak připisují první body v nové sezoně.

Trenér juniorky Pavel Řehák komentoval utkání pro oficiální web: „Je to velmi cenné vítězství nad Plzní. Hráči si hrábli na dno sil. V první půli nám hodně pomohli hráči z A-mužstva. Byli jsme domluvení s trenérem Trpišovským na jejich minutáži, takže dostali příležitost i naši hráči,“ a zároveň i pochválil kmenové hráče juniorky: „Myslím si, že to také zvládli, i když nějaké taktické chyby se tam vyskytly, ale v tropickém počasí hráči odvedli maximum (...) hráče jsem pochválil, že to ještě do poločasu otočili. Utkání jsme po těžké přípravě, kdy jsme hráli proti druholigovým soupeřům, zvládli. O to více si toho cením,“ dodal trenér.

2. - Pondělí 30. 07. 2018 11:00

Juniorská liga - základní část, 2018/2019
3 - 2
2 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

20. Faríd Nabiyev
35. Faríd Nabiyev
65. Jan Havránek

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

2. Kepl
87. Pavlík

Komentáře (58)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

    Karel13     před 6 lety 30.07.2018 13:54 |  
    2 10

    Tak nevím _ na to, že hrálo 5 ! hráčů z kádru "A", tak to nebyl žádný zázrak (.výsledek) - jen podle článku, zápas jsem neviděl...

    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

      visitor23 (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 14:04 |  
      10 0

      Výsledky v juniorce bych vůbec neřešil, pro mě to má stejnou váhu jako přáteláky u A týmu, aby se hráči sehráli a dostali do sebe herní styl, který chce praktikovat trenér.

    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

      kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 14:11 |  
      6 0

      Zase se musíme trochu podívat na průběh zápasu: první gól ve druhé minutě z penalty... To se stane kdekoliv, ať už je tam hráčů z áčka kolik chce.... nevíme kdo jí udělal, těžko vyčítat Vantrubovi jako jedné z posil, že jí nechytil.... potom v pohodě a klídku tři góly a vedení 3:1.... následuje vystřídání dvou hráčů áčka... Zelený šel dolů o půli - předpokládám, že se měl jenom rozehrát před Opavou, protože Béřa nevypadal, že nejbližší zápas dá... Pokorný v 63.minutě... a soupeř snížil tři minuty před koncem.... To už byl tedy na hřišti z áčka vedle gólmana jenom Frydrych a s odřenýma ušima Valenta, což je tedy posila z áčka jenom v uvozovkách, protože za áčko snad ani neseděl ani na lavičce....

      • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

        stefi     před 6 lety 30.07.2018 14:36 |  
        3 0

        Frydrych hrál jenom první poločas, vystřídal ho Jiří Janoušek. Ostatně ta penalta v první minutě byla hráčů z A ...Ale stane se. Jinak jsou samozřejmě o třídu výš než ostatní.

        • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

          kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 14:45 |  
          1 0

          Tohle střídání nám tu chybí... :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

            lukas8 (admin)     před 6 lety 30.07.2018 15:10 |  
            1 0

            Opravím.

      • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

        Akuls     před 6 lety 30.07.2018 17:10 |  
        1 2

        Penaltu udělal Pokorný, který navíc po zranění rozhodně v nijak oslnivé formě stále není a potřeboval by se někde pořádně rozehrát. Zdál se mi pomalý, nejistý a možná má i nějaké kilo navíc. Penalta to ale byla trochu přísná, sudí Klíma ve 2. poločase podobný zákrok rukama na dobŕe hrajícího Nabiyeva, který se vrátil po půl roce po získání platného viza zpět do ČR, netrestal a ještě dal Faridovi žlutou za simulování!? Jinak přínos hráčů Ačka pro juniorku často nebývá nijak velký, není to tak dávno, co nabitá sestava s Jugasem, MvB atd. dostala od juniorky Dukly 8-čku. Čekal jsem, že bude hrát Musa, hroťáka juniorka nemá. Šilhan je spíš záložník a GvK se nedostal ani do nominace a utkání přihlížel, nedaleko od JiT, z hlediště. Líbil se mi rychlý Slanina, odchovanec Sparty, který k nám míří přes Benešov. Výborně už hrál i na CeeCupu za naši U19 proti Rumunům. Bucha nenastoupil, asi bude mít dnes lavičku v Ačku Plzně

        • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

          kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 17:34 |  
          5 0

          Kdepak lavička, není ani tam... myslím, že se ho do soutěžních zápasů bojí nasazovat do doby, než bude nějak vyřešena naše stížnost...

          • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

            eye     před 6 lety 31.07.2018 01:16 |  
            0 0

            ... aby se pak neřešily kontumace asi. :) No to si pomohl, ani za juniorku Plzně si nezahraje.

    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

      Karel1 (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 14:17 |  
      3 0

      Tak já jsem ten zápas viděl a dle mého byli hráči "A" vidět a byli základem toho, že jsme byli v 1.půli lepším týmem. I když Michala F. tam jeden plzeňák parkrát slušně větral. Hlavně byl vidět rukopis JiT, přenášení hry dlouhými balóny. Vantruba moc práce neměl, parkrát slušně vyběhl až za vápno. Do druhé půle mimo Vantruby a Valenty (toho ale beru, že spíše patří do juniorky) jen Pokorný, ale po pár minutách zůstal chvíli ležet a brzy se nechal vystřídat, snad to nebude žádné zranění. Jen nechápu proč se v tomto počasí musí hrát od 11 hodin.

      • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

        petrnovy     před 6 lety 31.07.2018 08:22 |  
        2 0

        Ten, co tam Frýďu větral, byl Jan Pek, který šel do Plzně ze Slavie... Tady za dorost téměř nehrál. Nevím, jak k tomu Michal přistoupil, ale tohle mi přišlo trochu úsměvné :)

  2. Žižkov - Dynamo

    Jachym     před 6 lety 30.07.2018 14:27 |  
    4 0

    V sobotu jsem sledoval na Žižkově zápas Viktorky s budějickým Dynamem. Naši hráči, kteří tam hostují, nepředvedli stejně jako celá Viktorka (skoro) vůbec nic. Tam (zatím) pro áčko není kde brát.

    • Re: Žižkov - Dynamo

      slimak     před 6 lety 30.07.2018 16:40 |  
      2 0

      bohužel souhlasím. Bylo vidět, že s míčem si rozumí Čermák, který dal i hezký gól, ale často to nesmyslně zadrbával (připomíná trochu Hurku). Dále velmi špatný Rondič, ve srovnání s Kuchtou (který hostoval na Žižkově na jaře) o několik tříd níže, jakkoliv to je jeho teprve druhý zápas v dospělém fotbale. Líbil se mi Sintean, který přišel až ve druhé půli a hezky to větral, je kvalitní ve dře jeden na jednoho a to hrál na Kladrubského...Ostatní nestáli moc za řeč..

    • Re: Žižkov - Dynamo

      PetCC     před 6 lety 30.07.2018 18:31 |  
      4 0

      Budějovice jsou kvalitní sehraný tým, kdežto na Žižkově se hráči teprve seznamují jak mezi sebou, tak často i s druhou ligou.

      • Re: Žižkov - Dynamo

        Jachym     před 6 lety 30.07.2018 21:19 |  
        1 0

        Říct o Budějcích, že jsou kvalitní a sehraný tým je hodně velký eufemismus. Kvalitou je to bohužel (samozřejmě si přeji, aby se na jihu hrála liga) jen lehce nadprůměrný druholigový celek a o sehranosti bych si také nedělal velké iluze. Dvě největší opory odešly do Liberce a na rovnocenné náhrady nejsou peníze.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

    mirecek1111     před 6 lety 30.07.2018 14:45 |  
    5 6

    S tím Vantrubou se musí něco udělat, takový brankář nemůže chytat za juniorskou ligu a na Ačko se dívat jen z tribuny. A navíc jestli se ten jeho bývalý tým nedejbože probouchá do LM, tak by to s ním mohlo psychicky pěkně otřást. Tak doufám, že mu něco v dohledných týden najdou na hostování. A hostování by se hodilo zřejmě i pro Auera.

    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

      kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 15:08 |  
      16 0

      On se do zápasů taky dostane - chtějí mu dát půlroku u nás, aby si tady zvykl.... Auer to samé

      • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

        Akuls     před 6 lety 30.07.2018 16:44 |  
        0 7

        Jen pro informaci, Auer dnes údajně nemohl za juniorku nastoupit kvůli nějakému problému s registrací ve Slavii. Nějak se našim funkcionářům ve vztahu k FAČR a vlastním hráčům v poslední době nedaří.

        • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

          kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 17:31 |  
          10 0

          To je o tom, že mu ještě nebylo osmnáct, ne? O tom se tu bavíme už půl roku, že v jeho případě musíme počkat až na jeho osmnácté narozeniny... což bude 5.8. :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

            sicilianbrno     před 6 lety 30.07.2018 23:53 |  
            0 0

            tak snad ty jeho 18té narozeniny se řeší v souvislosti s jeho pusobením v A týmu ( i když i to je na hlavu posazené), za juniorku předpokladam cizinec mladší 18ti let hrát muže nebo taky ne? To by mě zajimal nějaký smysluplný důvod zavedenim tohoto pravidla...

            • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 08:46 |  
              1 0

              Pořádně to nevím - prý nějaké pravidlo FIFA... možná se tohle týká jenom hráčů z EU...

            • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 09:05 |  
              2 0

              Není to náhodou spojené s tím, zda se s ním přestěhuje i rodina, pak by mohl jít kamkoliv na světě od 15 let, ale pokud jde sám, bez rodičů, tak musí čekat do 18 let. To platí, pokud by Slavia chtěla poslat šestnáctiletého kluka hostovat někam do ciziny, tak to nejde, jde to až od 18 let.
              Simic šel do Janova v 17, ale šel tam s ním i jeho otec. Jankto přestoupil do Udinese až v 18.

              • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 09:07 |  
                0 0

                Pravda.. je tam něco o tom, že nový klub musí zajistit práci pro rodiče, nebo tak něco :-)

              • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                Fačín     před 6 lety 31.07.2018 16:59 |  
                0 2

                No na při zápase se Saúdskou Arábií jsem seděl u stolu s paní Auerovou, takže ta tu s ním je, řekl bych. Stejně to je divné pravidlo, ať zní přesně jakkoliv.

                • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 17:15 |  
                  1 0

                  je no... co s tím naděláme... tak si za nás zahraje o dvě tři kola později :-)

                • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                  Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 17:54 |  
                  0 0

                  Do Prahy mohla přijet jen na otočku.

      • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

        Travinho     před 6 lety 31.07.2018 08:38 |  
        3 2

        To je sice fajn, ale u golmana mi to přijde jako absolutní nesmysl... Ten musí chytat těžké zápasy. Toto mu nic nedá.

        • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

          kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 08:45 |  
          2 1

          Na podzim odehrajeme spoustu zápasů - liga je delší, český pohár, základní skupina evropských pohárů - určitě dostane příležitost i za áčko...

          • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

            Travinho     před 6 lety 31.07.2018 09:17 |  
            2 5

            Ano, takže ho necháme chytat podřadnou soutěž za juniorku a pak s ním budeme hazardovat v áčku. To mi moc moudré nepřipadá. Musí chytat! Pravidelně! Kvalitní soutěž!

            • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 09:23 |  
              4 0

              Ty jsi nějaký jeho agent?

              Potřebujeme pro podzim tři brankáře... pokud je pro Tebe hazard, že začne chytat v juniorce, kde se potká s hráči A týmu, osahá si komunikaci s nimi a styl, kterým chce Trpiš hrát... a až potom bude nasazen do zápasu...

              Nemá smysl rvát ho na sílu na hostování jenom proto, aby "někde" chytal.... to se zase vrátí a bude se znovu seznamovat se Slavií, s jejím trenérem a herním stylem... bude začínat od nuly...

              • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 15:20 |  
                1 1

                Tři brankáři jsou zbytečný luxus, třetím brankářem má být brankář z juniorky anebo třeba z U19 Markovič.
                Brankář je nejsnazší post na adaptaci, ten si zvykne brzo, zda má rozehrávat na levého obránce, zda má rozehrávat rychle anebo hru úmyslně zpomalovat. Jsou i kluby, které preferují brankáře s konstrukcí a tak ho nebudeš posílat tam, kde tento styl nepreferují. Jestli odchytá pět zápasů za A-tým(dvakrát pohár, třikrát liga) na podzim, tak mu to moc nedá. Kdyby k tomu přidal dalších deset, dvanáct utkání v Juniorské lize, tak už by to dle mého smysl mělo, jenže tam čekají další dva brankáři a jelikož není cílem skončit první, ale dejme tomu v TOP6, tak se tam bude trenér snažit rotovat a nepostavit to jen na jednom z nich. Právě Karviná, Opava (oba doma) to by měly být ty zápasy, kdy dostane prostor. Ještě k tomu je to Slovák, takže se odbourává i jazyková bariéra.

                • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 15:30 |  
                  2 0

                  No tak Trpišovský si ho představuje jako nástupce Koláře v okamžiku, kdy Ondra zamíří ven... Chystá si ho postupně, postupně ho učí náš herní styl - tj. velké zapojování do rozehrávky (jak proti Karviné Kolář se Součkem, delim a Ngadeuem několikrát vykombinovali rádoby napadající útočníky, vždyť to byla paráda), vysoké postavení při našem útoku, kdy musí plnit roli jakéhosi stopera.... a přestože o Martinovi šly zvěsti, že ej to brankář "Neuerovského typu", tak on sám se při prvním rozhovoru nechal slyšet, že tady se po něm hra nohama chce daleko více, než byl zvyklý, a že se to musí učit....

                  Mě přijde v pořádku nehodit ho hned do ligy, protože stačí jeden blbej gól, nebo špatně zvládnutý výběh a už bude mít nálepku nešiky, co na Slavii nemá.... Karel Jarolím tahle kdysi zničil Hanuše, když ho nečekaně šoupnul do branky v dvojzápase se Šeriffem...

                  Nechme to na trenérovi...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                    Akuls     před 6 lety 31.07.2018 16:39 |  
                    0 1

                    Asi se nesmí věřit všemu co se kde píše, co kdo kde říkal. Hra nohama mu opravdu žádný problém nedělá. Výborný je i při vysokých balónech, i když zrovna včera jeden školácky podběhl, ale plzeňáci toho naśtestí nevyužili. V T.V. zápasech za Trnavu loni proti Slovanu ukázal i výborný reflex na lajně. Jen by měl podle mne trochu přibrat a celkově zesílit, ve vzdušných soubojích by se pár kilo navíc mohlo hodit.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 17:07 |  
                      0 0

                      Já vycházím čistě z tohoto rozhovoru, který byl na oficiálních stránkách Slavie...

                      https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Slavia-Myslim-ze-je-to-spravny-krok-15674

                      doslova tam říká:
                      Hra v poli by pro vás mohla být výhodou, určitě víte, že si trenéři zakládají u brankářů na hře nohama…

                      „Ano, Slavia je jedním z týmů, které chtějí hrát fotbal, zakládají si na rozehrávce zezadu. Určitě máme i tam co zlepšovat, protože opravdu není každý dokonalý. Oproti Trnavě je to úplný opak, tam jsme chtěli hrát jednoduše, prakticky až teď jsem začal rozehrávat.“

                      • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                        Akuls     před 6 lety 31.07.2018 17:21 |  
                        0 0

                        Také jsem to četl, ale dávám přednost tomu co vidím. Holt je to slušný kluk a přišel do Slavie s pokorou. Mimochodem Trnava hrála a hraje kombinační fotbal a tak jejich brankáři musí umět kopat. Můžete se mrknout na STV 2 na odvetu 2. předkola Trnava vs. Legie jak si povede jeho nástupce Chudý. Zajímavý je také jejich důrazný útočník Jirka.

            • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

              Navyseals     před 6 lety 31.07.2018 09:33 |  
              3 0

              Hostovat, ale kde? Týmy bojující o záchranu by nikdy nedali důvěru do dvacetiletýho brankáře a lepší týmy mají kvalitní brankáře. Jediný řešení by byla druhá liga nebo právě Slovensko a ta úroveň mi nepřijde taková, že by mu dala navíc. Radši ať se tady seznamuje s týmem a jednou za čas dostane šanci. Ty týmy mají dneska averzi k tomu, aby dávaly šanci mladým hráčům, na který nemají opci. Hostování jako dobrý, ale musíš přihlédnout i k ostatním věcem.

              • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:12 |  
                2 0

                Proč by nemohl chytat dvacetiletý kluk? Když je kvalitnější než starší kolega, tak se kvůli věku bude čekat? Cesta do pekel a proto je český fotbal tam, kde je. I v kvalitnějších soutěžích dostávají prostor mladší hráči, ale u nás se to bere pomalu jako hrdinský čin.
                Kdyby Matoušek nedostal prostor v Příbrami, tak se o něm do dneška neví, že hraje fotbal. A teď ho možná koupíme až za 1M €.

                • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                  Navyseals     před 6 lety 31.07.2018 12:37 |  
                  0 0

                  Přiznám se, že si nevybavím mladýho brankáře, který by za posledních deset let vychytal nějakýmu klubu záchranu.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                    Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 13:17 |  
                    0 0

                    A to je právě ono... pokud se nebude dávat mladým hráčům prostor, tak se fotbal nikde neposune. Těžko se ti povede zhodnotit hráče, který má 27 let. Všichni tady obdivují Chorvatsko, jak se jim daří prodat rok co rok, hráče za vysoké částky, jenže oni těm mladým hráčům dávají prostor... my jdeme přesně naopak.
                    Od sezóny 2007/2008 dostalo deset brankářů prostor v první lize před dvacátým rokem.
                    Dostál: 1 zápas v sezóně 08/09 za Zlín. (debut 17 let, 4 měsíce) Střídal vykartovaného Kořínka.
                    Šustr: 2 zápasy v sezóně 08/09 za Sigmu Olomouc. (18 let, 7 měsíců)
                    Koubek: 2 zápasy v sezóně 10/11 za Hradec Králové. (18 let, 8 měsíců)
                    Chmiel: 6 zápasů v sezóně 15/16 za Baník Ostrava. (debut 18 let, 8 měsíců)
                    Delač: 1 zápas v sezóně 11/12 za České Budějovice. (19 let, 7 měsíců)
                    Heča: 3 zápasy v sezóně 10/11 za Slovácko. (19 let, 7 měsíců)
                    Kolář: 1 zápas v sezóně 13/14 za Slovan Liberec. (19 let, 7 měsíců)
                    Fryšták: 1 zápas v sezóně 06/07 za Slovácko. (19 let, 8 měsíců)
                    Jedlička: 1 zápas v sezóně 17/18 za Mladou Boleslav. (19 let, 10 měsíců)
                    Hankič: 2 zápasy v sezóně 13/14 za Mladou Boleslav. (19 let, 10 měsíců)

                    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                      Navyseals     před 6 lety 31.07.2018 13:20 |  
                      0 0

                      Dobře, ale jednička není nebyl nikdo z těch kluků. To se vsadím, že tady dostane Vantruba víc šancí na podzim.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 15:21 |  
                        0 0

                        Jak už jsem psal... v Česku se mladým hráčům prostor nedává, to platí na všech postech.

              • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                mis3     před 6 lety 31.07.2018 15:27 |  
                2 1

                já myslím, že mlátíš prázdnou slámu, o tom že zůstane na podzim ve Slavi už bylo rozhodnuto. Tečka

              • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                Travinho     před 6 lety 31.07.2018 18:59 |  
                0 1

                Druhá liga nebo Slovensko jsou ale furt jinde než juniorka. Třeba druhá liga, kde se hraje velmi důrazně a golman tam musí chodit často do mlýnic před bránu by vůbec nebyla špatná. Navíc, co jsem koukal, spousta týmů má už nezkušené dvojky. Pokud se Zlínu zraní Dostál, Karviné Berkovec nebo Slovácku Daněk, tak by mohla přijít naše chvíle jej někam poslat. Jinak já jsem sám chytal a vím, jaký byl rozdíl, když jsem pravidelně chytal a když jsem nechytal nebo chytal třeba jen za dorost, ale za áčko ne. Byl to jiný svět.

          • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

            Akuls     před 6 lety 31.07.2018 16:25 |  
            0 2

            Možná kdyby byl dvojka, ale vypadá to, že bude až trojka a kolik zápasů za Ačko odehrál loni třeba nadějný Otáhal? Předtím Berkovec, když viděl, že bude až trojka, rychle prchal na hostování. Na druhou stranu je třeba říct, že to zatím vypadá tak, že obrana naší juniorky nechá v této sezóně svého brankáře zachytat opravdu dost.

            • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 16:31 |  
              3 0

              Já si myslím, že letos to nebude tak, že jednička je na place, dvojka na lavičce a občas na place a trojka na tribuně...

              Mám dojem - a samozřejmě se možná úplně pletu - že Kolář bude chytat jako jednička a pokud nebude moci, nebo bude snaha rozložit zátěž, tak půjde na plac Vantruba ... a Kovář bude vždycky na lavičce....

              Ale jak říkám - vím houby, jedná se o můj odhad...

              • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                Akuls     před 6 lety 31.07.2018 17:11 |  
                0 1

                V tom případě mám trošku strach, že zatímco v juniorce bude Vantruba v časté permanenci, tak v A-týmu to vypadá na 2 zákroky za zápas jako měl Kolář proti Karviné. Že by ho JiT postavil proti Spartě, Plzni nebo v evropských pohárech zatím myslím nehrozí.

                • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 17:28 |  
                  2 1

                  Já bych to nechal na trenérovi... mám dojem že tomu rozumí lépe, než já... a možná i lépe než vy ;-)

                  • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                    Akuls     před 6 lety 31.07.2018 17:49 |  
                    1 1

                    On i JiT říká, že brankářům nerozumí, že si prý při jejich nominaci na zápas nechává poradit od trenérů brankářů.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 17:52 |  
                      2 1

                      No předpokládám, že i ti tomu budou rozumět lépe, než my dva :-)

  4. Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

    fredydj (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 16:08 |  
    12 0

    Tohle je tedy poslední ročník toho obřího nesmyslu jménem Juniorská liga?

    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

      Jachym     před 6 lety 30.07.2018 16:20 |  
      6 0

      Nikdy víc a sbohem a šáteček. Od příštího ročníku se vrátíme k modelu B-týmů, které budou hrát ČFL a MSFL.

      • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

        PetCC     před 6 lety 30.07.2018 18:32 |  
        4 10

        Což taky stálo za hovno ...

        • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

          kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 19:17 |  
          12 1

          Proč? Šmicer, Bejbl... takovíhle hráči nakoukli do Slavie právě z takového béčka...

        • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

          fredydj (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 21:02 |  
          9 0

          Urcite min na hovno nez tahle tragikomedie.

        • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

          Travinho     před 6 lety 31.07.2018 09:18 |  
          6 0

          Zvykali si na dospělý fotbal, což je třeba.

        • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

          Tochal (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 16:30 |  
          3 1

          Co na tom stálo za hovno? A pokud jsou na hovno béčka i juniorka, jaké jiné řešení bys měl?

  5. Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

    Kzlo     před 6 lety 31.07.2018 08:34 |  
    4 1

    Co se týče juniorky tak by se měl připravit takový tým který příští rok bude bojovat o postup do 2.ligy . V případě že by se to povedlo byl by to velký krok k zapracování mladých hráčů do dospělého fotbalu a hodně by to pomohlo

    • Re: Juniorka: Slavia - Plzeň 3:2

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 09:08 |  
      3 1

      Dočetl jsem se, že týmy budou ''nasazeny'' do třetí ligy dle pořadí v Juniorské lize, pokud by se naše juniorka umístila o něco hůř v tabulce, tak může začít až ve čtvrté lize. Poprvé tedy v JL o něco jde, tak snad se to zbytečně nepodcení.