Takový vstup do sezóny si nechají všichni slávisté líbit. Druhý zápas a druhý výborný výkon sešívaných. V sobotu to v Edenu byla od začátku do konce hra kočky s myší. Karviná působila hodně ustrašeně a po většinu zápasu se vůbec nemohla dostat na útočnou polovinu hřiště. Z její strany to byl určitě zdaleka nejhorší výkon v ligových zápasech se Slavií (ostatně hlavně v mistrovském ročníku proti nám Karviná odehrála dva výborné zápasy, ač nakonec nezískala ani bod).
Nepříliš vydařenou hrou soupeře bych ale nechtěl snižovat náš vlastní výkon, který opět snesl velice přísné měřítko. Moc se mi líbí příklon ke kombinační hře po zemi. Dřív byl mozkem týmu jen Hušbauer, který se při rozehrávce často stahoval do pozice pravého krajního obránce a pak chyběl výš. Nyní mi přijde, že se situace změnila. Pro míče si chodí Souček, který ve spolupráci se stopery zvládne soupeře vykombinovat na útočnou polovinu. Až tam se k míči dostává Hušbauer nebo některý z dalších hráčů. To je další věc, která se mi v sobotu líbila. Hráči se na hřišti pohybovali dostatečně variabilně a nabízeli se ke kombinaci. Typickým příkladem je Stoch, který si často sbíhá do středu hřiště a je tak další možností k zakládání útočných akcí. Minulý podzim jsem Stocha kritizoval (kromě malé produktivity) za to, že se až příliš často toulal ve středu hřiště a chyběl na lajně. Dnes je ale situace jiná, protože místa krajních záložníků velice dobře suplují oba krajní beci. Všechno tak do sebe zapadá a Slavia působí jako dobře vyladěný stroj. Podotýkám zatím, protože jsou za námi jen pouhopouhá dvě kola a byl by nesmysl mít hlavu v oblacích. Ale to si realizační tým jistě uvědomuje a zatím nemají fanoušci žádný důvod nebýt do dalšího průběhu sezóny naplněni optimismem.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 6 - Hned na začátku si připsal lehčí zákrok, pak už měl práce minimálně. Ještě si vybavuji, že ve druhé půli velmi dobře stáhl jeden centr. Rozehrávku měl tradičně dobrou.
Vladimír Coufal - 8 - Další velice dobrý výkon letní posily. Kvalita dopředu i dozadu (i když při bránění ho Karviná tentokrát příliš neprověřila). Velmi dobře se zapojil do kombinace při naší první brance. Situace nakonec po faulu na jeho osobu skončila penaltou. Ve druhé půli ukázal, jak se má centrovat, i když i kvůli troše smůlynakonec ze slávistů nikdo nedosáhl a hosté míč odvrátili. Snad byl střídán jen z preventivních důvodů po nějakém nepříjemném souboji a nejde o nic vážného.
Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - Obrana si počínala velice jistě a hlavně dokázala sbírat balóny už v okolí poloviny hřiště, čímž držela obranu Karviné neustále pod tlakem. Důležitým plusem byla i dobrá rozehrávka obou stoperů. Jediným zaváháním byla šance Budínského v první půli, jinak téměř bezchybný výkon.
Simon Deli - 8 - Pro Deliho platí totožné hodnocení jako u Ngadeua. Plus Simon ještě zaujal několika skvělými momenty. Třeba když si dvakrát ležérně obhodil atakující hráče soupeře a pak dobrým nákopem našel Škodu.
Jan Bořil - 7 - Hodně se tlačil dopředu, hrál poctivě a dobře.
Miroslav Stoch - 7 - V první půli si připsal dvě zbytečné ztráty, v celkovém kontextu to ale byla spíše jen kapka v moři povedeného výkonu. Ač se Stoch tentokrát nedostával do finálních situací, tak skvěle pomohl k územní převaze. S Hušbauerem plnil roli tvůrce hry ve středu hřiště a Slavia tak působila velmi kreativním dojmem.
Tomáš Souček - 8 - Úvod sezony Tomáše zastihl ve výborné formě. Neomylně přesný byl spolu se stopery v rozehrávce od vlastní branky a aktivně se zapojoval i do dění na útočné polovině. Skvěle třeba vyslal do tutovky Zmrhala, sám se pak také dostával do dobré šance, když z úhlu volil přihrávku naslepo do správného prostoru, kde ale bohužel zrovna nikdo nebyl. Obranné úkoly si pak plnil svědomitě a spolu se stopery většinou zastavoval útočné akce soupeře už v okolí poloviny hřiště.
Josef Hušbauer - 9 - V Olomouci byl trochu méně viditelný, než je u něj zvykem, v sobotu ale Pepovi zápas sedl parádně. Prsty měl v úvodní penaltě, když dal přesný míč do dobrého náběhu Coufalovi. U druhé branky pak výborným centrem asistoval Škodovi. A třetí branku vstřelil sám. Nutno podotknout, že šlo o akci, kterou jsme v Edenu ani v lize nějakou dobu neviděli. Hušbauer dlouho kroužil vápnem Karviné, pohrál si se čtyřmi obránci a nakonec z úhlu přesně prostelil Berkovce mezi nohy. To byla fotbalová paráda!
Jan Sýkora - 7 - Opět velmi aktivní a poctivý výkon. Oproti jaru je navíc vidět, že s narůstající herní praxí stoupá i Sýkorova kvalita v práci s míčem. Proti Karviné se tlačil do zakončení, jednou donutil Berkovce k dobrému zákroku, párkrát mu chyběl jen kousek, aby rozvlnil síť. I když se to ale nakonec nepovedlo, tak byl pro mužstvo velice platným hráčem.
Jaromír Zmrhal - 6 - Pokud se někomu v sešívaném zápas ne úplně vydařil, tak to byl Jarda Zmrhal. Nutno podotknout, že ale ani on nehrál špatně. Jen to měl v uvozovkách těžké v tom, že ostatní spoluhráči hráli vyloženě výborně a byli lepší. Ví se, že Jarda je spíš tahovým hráčem, co není až tak silný v kombinaci při držení míče. To se potvrdilo, i tak se Zmrhal snažil být nebezpečný a byl často v nábězích za obranu. Ve druhé půli se dostal i do gólové šance a neřešil ji špatně, když střílel k tyči, Berkovec ale předvedl vynikající zákrok.
Milan Škoda - 9 - První zápas dostal šanci Tecl, tentokrát mohl o svých kvalitách přesvědčit náš kapitán. A času na hřišti využil beze zbytku! Nejdříve proměnil důležitou úvodní penaltu, druhou branku pak přidal, když se ve vápně výborně prosadil k hlavičce a dokonale se trefil do protipohybu brankáře! I ve zbytku zápasu se snažil, v nastavení pak ukázal atraktivní patičku.
Michal Frydrych - 6 - Na posledních 20 minut nahradil zraněného Coufala a do dobré hry Slavie zapadl bez problémů. Snažil se být aktivní a několikrát se pokusil o střelu.
Alexandru Baluta - 7 - Poprvé se představil na domácí půdě v Edenu a entrée to bylo velice zdařilé. Po pár minutách pobytu na hřišti si Baluta výborným náběhem řekl o míč o Tecla a tváří v tvář Berkovcovi suverénně proměnil.
Stanislav Tecl není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Rád bych ale alespoň slovně vypíchl, jak výborně vyřešil akci před brankou Baluty.
Komentáře (242)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
pinochet před 6 lety 30.07.2018 10:09 |Jestli v něčem nesouhlasím, tak ve dvou věcech: 1) dle mého Sýkora lepší Stocha. Není ani pravdou, že JEDNOU „donutil Berkovce k dobrému zákroku". Bylo to minimálně 2x, jednou v 1. a jednou v 2. poločase 2) Famózní Souček by si za svůj výkon zasloužil 9 a kdyby dal gól i 10.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Fačín před 6 lety 30.07.2018 10:23 |Jenom technická připomínka - nedali se ohodnotit střídající hráči, ale Alanor je ohodnotil.
Frydrych nehrál o 2 stupně hůř než Coufal, naopak, řekl bych, že hrál lépe.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
donford před 6 lety 30.07.2018 10:59 |Kdo byl v zápase nejlepší hráč Slavie? Vyhodnocen sice Škoda, ale co třeba Hušbauer a se Součkem? Ti tak eliminovali s krajními obránci útočníky Karviné (ani jsem si pořádně nevšiml na place třeba Kalabišky či Wágnera), že Ngadeu a Deli si moc vzadu nezahráli, a co naši krajní Coufal a Bořil? Pořád nahoru a dolů? Nebo nezničitelný Sýkora uprostřed pod Škodou? Tentokrát bych výjimečně snad nejlepšího hráče nemohl s čistým svědomím volit. Není to vždy jen střelec gólů. Absolutorium zaslouží všichni.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 30.07.2018 15:18 |Těžko se vybírá mezi skvělými výkony ten nej.Mně se nejvíc líbili Suk a Coufal,ale hned za nimi Škodovka,Hušby a černá zeď,oba jako jeden.Ovšem jsem si vědom,že si tentokrát titul nejlepší zasloužili všichni.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 18:24 |'oba jako jeden'
Překrásně poeticky napsáno..díky!
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Arutha před 6 lety 30.07.2018 11:47 |Frydrych hrál dobře a podle mě by si zasloužil známku alespoň 7, ale lepší než Coufal rozhodně nebyl
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
DF007 před 6 lety 30.07.2018 10:32 |Výkon hráčů byl velmi dobrý. Soupeře doslova přejeli, ale Karviná nám to výrazně usnadnila. Byl jsem o bodík níže u většiny hráčů. Mám jednu větší výtku - byl-li hodnocen Frydrych, pak nerozumím 6, protože neudělal chybu, několikrát výborně doplnil útok a i jej vyřešil velmi dobře. Výborně pustil přihrávku Hušbauera tuším na Součka. V porovnání s ostatními známkami by výkonu slušela minimálně 7, protože rozhodně jeho výkon nebyl nejhorší.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 30.07.2018 10:44 |Další zápas, který jasně potvrdil mínění některých zdejších diskutérů, že Hušbauer a Souček nemohou hrát spolu, a že Škoda je dávno za zenitem...:-)) Zatím všechno do sebe perfektně zapadá, s Opavou nepřipadá v úvahu nic jiného než tři body. Jsem moc zvědavý na konfrontaci s Kyjevem. Přesně před deseti lety jsme v mistrovské sezóně s Necidem také válcovali soupeře, ale pak vyhučeli v předkole LM s Fiorentinou a také v následné skupině Evropské ligy to byla bída bez jediného vítězství. Chci věřit, že letos tomu bude úplně jinak.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Tomastu před 6 lety 30.07.2018 10:51 |U te Opavy bude důležité pohlídat si první půlku , donutit je poradně běhat a v druhem poločase se ukáže rozdíl mezi první a druhou :-) ten Kayamba je pekelně rychlý , ale asi jediné nebezpečí
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Faris (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 10:59 |Z mého pohledu bude zápas s Opavou nejtěžší, čekám výrazné změny v sestavě kvůli šetření na Dynamo, snad nedojde k podcenění. Obranu čekám Zelený-Ngadeu-Pokorný-Frydrych. A základu Olayinka a Baluta.
Mimochodem Baluta byl za těch 20 min neskutečný, neměl jedinou ztrátu, skvělé pokrytí míče, velice rychlý a přímočarý. A jak psal Fačín, Frydrych zahrál výborně
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:18 |Teď se ukáže nakolik bude Trpišovský točit se sestavou s ohledem na poháry. Šilhavý to točil hodně a byl za to kritizován, mimo jiné i Pepou Hušbauerem. Nebude jednoduché se s tímhle vypořádat a najít nějákou zlatou střední cestu.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Divizni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 11:19 |Tu změnu sestavy na rozdíl od tebe nepředpokládám. Hrajeme již v pátek, nikam necestujeme a proč měnit něco, co perfektně funguje?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Faris (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 11:27 |Protože zranění. Coufal a Bořil se zranili, snad ne vážně, ale neriskoval bych, že se to zhorší. Deli mívá problémy, zvádne hrát dvakrát v týdnu? Radši bych pošetřil. No a Olyinka a Baluta, pokud budou připraveni, by měli dostat čuchnou, abychom věděli, jak jsou na tom a mohli na Dynamo poslat to nejlepší.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:32 |Deli se nám takhle minulý rok zranil právě před nejdůležitějšími zápasy předkola. Takže také doufám, že ho před Kyjevem nechá trenér regenerovat.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 11:20 |Na to pozor - Fačín nesnáší Coufala, takže teď je pro něj Frydrych bůh :-)
Což tedy nic nemění na tom, že Michalovi se zápas povedl... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:23 |Spíš mi to připadá naopak, tedy že je rozšířená tendence Coufala hodně vyzdvihovat a služebně starší hráče jsko je Frydrych spíše ve srovnání s ním shazovat. Neobjektivní hodoncení těchto dvou tomu napovídá.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 11:27 |O tom to vůbec není... když se podíváme na statistiky minulých let, uvidíme, že Coufal má daleko lepší čísla, co se týče Chance indexu...
Frydrych je skvělý hráč a dal u nás spoustu branek po standardních situacích, ale pořád je to primárně stoper.... není tahový, nemá dobrý centr... nemá asistence na gól - Coufal splňuje daleko více nároky na moderního krajního beka...
Michal má trochu smůlu, že přišel v době Deliho a Ngadeua...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:35 |Já hodnotím výkon v utkání proti Karviné a ne chance index za posledních 5 let a kdesi cosi :-) Za tu krátkou chvíli toho Frydrych předvedl hodně pozitivního směrem dopředu. Je samozřejmě otázka, jak by to vypadalo, kdyby hrál celý zápas. Takže nehodnotím ani předpoklady do budoucna atd. ale čistě to co jsem viděl v sobotu na hřišti.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Tomastu před 6 lety 30.07.2018 11:48 |Michal je něco jako Hubáček dělník fotbalu a bude to jako s Hubem on se do základu vrátí :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:52 |Trefné přirovnání. Já ho mám rád, že si svoje poctivě odvede, podobně jako kdysi Hub. Navíc je při vší úctě k Hubovi narozdíl od něj dost platný i směrem dopředu. I když je to méně technicky vytříbené, tak je to nezřídka účinné.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Tomastu před 6 lety 30.07.2018 12:04 |Můj je to jeden z nejoblíbenějších hráčů :)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 30.07.2018 15:39 |Samozřejmě, s Hubem se nemůže hned tak někdo srovnávat.To byl kluk,kterej si všechno musel vydřít.I bez velkýho nadání dokázal hrát na vysoké úrovni.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:20 |píšeš, že je tu tendence Michala shazovat a Coufiho vyzdvihovat... tak to se snad nevztahuje jenom směrem k zápasu s Karvinou, ne?
Ano, Michal zahrál dobře... ale zase si musíme uvědomit, že šel do rozhodnutého zápasu za stavu 3:0 proti soupeři, který v tu chvíli věděl, že je to celé jenom otázkou skóre... jeho přínos neměl na vývoj zápasu zase takový vliv...
Coufal šel do zápasu od začátku, v té době byl soupeř soustředěný a odhodlaný tu něco uhrát... a minimálně při tom penaltovém faulu byl jeho přínos pro vývoj zápasu zásadní - rychlé vedení 1:0 nám dodalo klid a soupeř už věděl, že jestli chce bod, tak s bráněním nevystačí, ale musí dát gól...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 30.07.2018 15:24 |To není trochu smůly,to je plnej pytel smůly,ale pro Slavii je výborný,že máme tři nejlepší stopery v lize a to je ta hlavní věc.Frýdovi se jednou moc dobře hodí,že je často v zápřahu,byť na kraji.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 18:32 |Coufal je nejlepší pravý obránce ligy! Frydrych je vynikající v tom,že zvládne zahrát kvalitně jak stopera,tak i kraj..mám ho rád,ale lepší než Vláďa není.
PS. Dnes se mi zdálo,že k nám do práce právě Coufal nastoupil :)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 18:37 |Každopádně je vidět,jak jsme jako tým silní,když si můžeme dovolit tak skvělého hráče,jakým Frydrych je,nechat střídat..
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Fačín před 6 lety 30.07.2018 12:03 |Je to jen malinko jinak. Mám rád Frydrycha kvůli jeho fotbalovým kvalitám, které u nás již drahnou dobu ukazuje.
Naopak nemám rád "kamarádšofty", jak jsem již mnohokrát zmiňoval. Navíc mi Coufal nepřijde nijak skvělý, spíš trochu přeceňovaný. Ale rozhodně to není tak, že bych ho "nesnášel" či tak něco. Ale pravda je, že mi to nedalo a Coufala jsem podrobně sledoval. A našel bych tam spoustu chybiček, o kterých se nikdo nezmínil. Ale nemám potřebu jitřit emoce, když se daří, takže ať klidně hraje Coufal. Jen se mi zrovna v sobotu Frydrych nezdál o 2 stupně horší, než Coufal.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:27 |Za první odstavec jsem ti dal plus za druhej sem ho hned odebral. Ja nesnasnim slova o kamaradsoftech. To si myslis ze sem sel Coufal kvuli kamaradstvi s JiT ? Bože bože.
Není náhodou výhoda že tu hru zná a okamžitě zapadnul? Viděl jsi hrát Coufiho a Zelenýho? Ač loni Zelený výbornej musí si teď zvykat. Je poloviční ale do toho se dostane. Chce to čas. Ten u Coufala odpadnul. Taky mám rad Frydrycha je výbornej gólovej skvělej charakterově ale nemá narozdíl od Coufala centry a někdy nestíhá. Pro mě sem sle patří ale nechápu tu invektivu o kamarádšoftech.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:37 |Přesně tak - Michal má smůlu, že sem přišel v době Deliho a Bílka... a že se vždycky objevil stoper, který rychle zapadl: Lüftner, Jugas a samozřejmě Ngadeui...
Michalova variabilnost je trochu k jeho škodě - není první ani druhou volbou na stopera a ani první volbou na beka...
On se dokáže ve vápně prosadit k hlavičce při standardkách... to je klasická disciplína stopera... Bohužel není tahový a nemá centr... nepamatuji, že by utekl po křídle, odcentroval a my bychom z jeho centru dali gól.. to leda že mu uletěl až do branky jako v Jihlavě, jinak mu balóny lítají za bránu, do prvního beka a tak podobně...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Virgil1956 před 6 lety 30.07.2018 13:40 |Když se na někoho zaměříš, najdeš spoustu chybiček, zvlášť když je chceš najít. Léta jsme brečeli, že nemáme beky, kteří dovedou ostře a s falší nacentrovat. Konečně jednoho máme. Samozřejmě každý nevyjde, ale většina z jeho centrů je velmi nebezpečná. Navíc, když jsem na MS viděl centry od krajních beků ve většině zápasů, a jsou to často borci za miliony euro, v duchu jsem se omlouval například Frydrychovi, kterému vyjde tak jeden z deseti. Coufal je už druhým třetím rokem jasně nejlepší pravý bek v lize, dokáže pilovat lajnu celých 90 minut díky ohromné fyzičce, jeho 14 km za zápas ve sprintech tam a zpátky je docela hukot. Jak jsem pochopil, vyčítáš mu, že přišel z Liberce jako snad nějaká protekce od JiT, ale v tom jsi zcela mimo. O Coufala stála Sparta i Plzeň a chtěl by ho mít v týmu asi každý trenér v naší lize.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 30.07.2018 15:28 |Tady fačine opravdu nejde o "kamaráčoft".Coufal je opravdu dobrej.Taky blbečkové zeza řeky pěkně naříkají,že jsme jim ho vyďobli.Jenže u těch by byl jenom jeden z mnoha bezejmenných břídilů.Jeden člověk nikdy mužstvo neudělá.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 17:59 |Přitom by pár COufalů na Letný potřebovali jako prase drbání. Jinak ten jejich cirkus Letná nikdy nedají dohromady, nikdy nebudou mít tým, Sem tam něco třeba uhrajou, ale pořád to bude jen parta náhodných kolemjdoucích.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 11:09 |tedy ne že bych chtěl nějak snižovat Tvou paměť, ale start sezóny 2008/09 vypadal asi takhle:
1. kolo Liberec - Slavia 2:1 - Necid na lavičce, šel do hry o půli jako druhé střídání (už před přestávkou vyměnil Šenkeřík Toleskiho), a vyrovnával na 1:1... rozhodující gól Papoušek.
2.kolo Slavia-Příbram 1:0
3.kolo Plzeň - Slavia 1:1 - Petržela dostal červenou ve 40.minutě, z přesilovky jsme vytěžili gól Necida a v nastaveném čase vyrovnal Vaculík...
Matěj Krajčík odmítal podepsat novou smlouvu, která mu končila v zimě, takže byl z rozkazu vedení odstaven a první tři kola + zápas ve Florencii hrál pravého beka Suchý....
fakt ti to přijde jako "válcování ligy"?
Do Florencie jsme jeli po dvou kolech a prohráli 0:2, domácí zápas přišel až po domácím zápase se Střížkovem (5:0), kde se vrátil na pravého beka Matěj a teprve od té chvíle jsme začali ligu válcovat ..
Se současným startem se to nedá moc srovnávat :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Travinho před 6 lety 30.07.2018 11:17 |Nepřezdívají ti "slon"?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 11:18 |v porcelánu? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Travinho před 6 lety 30.07.2018 12:17 |Ne, ale taková paměť...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:32 |Vím kde hledat... ale pamatoval jsem si, že jsme první zápas prohráli, druhým se trochu protrápili a v Plzni plichtili, když oni vyrovnávali v deseti... :-)
Zbytek jsme našel tady: http://www.csfotbal.cz/prvni-liga/sezona/2008-2009/klub/sk-slavia-praha/1
Zajímavá stránka.... nevím, zda se jí dá úplně věřit - tedy hlavně v těch starších ročnících... protože za rok 1982 jsem si jist, že je tam něco jinak.. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 30.07.2018 11:18 |Máš naprostou pravdu a díky za upřesnění. To "válcování" přišlo až v září (jak jsem si teď na rozdíl od předchozího příspěvku) ověřil. Ten měsíc jsme neztratili v lize ani bod a následně jsme vypráskali Spartu na Letné a doma Kladno. Celkem to bylo sedm výher za sebou. Příště tedy raději lépe ověřím:-) V paměti mi alespoň zůstal ten rozdíl mezi domácím tažením a relativní bídou v Evropě.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 11:19 |To ano... nás vždycky neúspěch v kvalifikaci o LM nějak psychicky poznamenal...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Travinho před 6 lety 30.07.2018 10:57 |Škoda 9 je podle mého trochu moc, zvlášť s ohledem na minulou Teclovu sedmičku, který mimo branky ještě přihrál na dvě tutovky. Já bych jejich výkon viděl v podobných mezích.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 30.07.2018 15:31 |Spíš byla Standova sedma málo bych řek.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Travinho před 6 lety 30.07.2018 20:58 |Pro mě oba zhruba 7,5 až 8...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Max1 před 6 lety 30.07.2018 10:59 |musím říct, že Zmrhal je pro mě zklamání už hodně dlouho...ano má tam dobré momenty, ale přijde mi, že hraje jak dorostenec, bojí se podržet míč, bojí se kombinace, je zbrklý.....nebál bych se tam místo něho poslat Balutu, nebo hrát na 2 útočníky.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 30.07.2018 11:10 |Jak se správně uvádí v článku: Hraje dobře a ani v sobotu nezklamal, ale ostatní hráli ještě lépe. Třeba Hušby v Olomouci také (zejména v porovnání s výkony řady spoluhráčů) nezářil a hned se zde objevily hlasy, že má jít na lavičku. Baluta se jeví velmi dobře, ale trenér nejlépe posoudí, zda je to již na to, aby hrál od začátku. Prý si ještě musí zvyknout na kondiční náročnost naší ligy.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:14 |Kádr máme široký a hrát by měli ti nejlepší. Takže ač mám Jardu Zmrhala rád za to co pro nás odvedl, nikdo nemůže mít základní sestavu za zásluhy. Dvě kola nic moc, takže by měl dostat šanci další hráč. Obzvláš%t když máme dva nové co na tu šanci čekají -Balutu a Olayinku.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 11:17 |Takže jako pošleme do hry hráče, který podle svých vlastních slov dokáže v tomhle tempu odehrát jenom půl hodiny, nebo frajera, co má svalové problémy?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:20 |Která je který a kdo vám to povídal ? Já nemám info kterým disponujete.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 11:24 |Baluta sám říkal, že neabsolvoval kondiční soustředění a během herního měl drobné zdravotní problémy, takže to cítí tak na půl hodinky v tempu, ve kterém se česká liga hraje.... a o Olayinkovi trenér po zápase řekl, že má drobné svalové problémy... a protože ho chceme mít na celý podzim, tak nemá smysl ho hned zkraje zlikvidovat tím, že ho nasadíme nedoléčeného, když máme kádr dostatečně široký...
To je právě na dostatečně širokém kádru pozitivní: nemusí nastupovat hráč, který má nějaký šrám a je zdravý tak na 70%...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:41 |Já tyhle informace nemám, takže díky za info. To by samozřejmě situaci měnilo. Jen u toho Baluty - opravdu to takhle řekl ? Není to spíš jedna paní povídala ? Každopádně, jestli na tom opravdu není kondičně dobře, nechť je tedy střídajícím žolíkem dokud to nedožene.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
iwanowicz před 6 lety 30.07.2018 11:47 |O Balutovi takhle mluvil trener po zapase s Olomouci i ted po Karvine.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
iwanowicz před 6 lety 30.07.2018 11:50 |A jen pro zajimavost jeste po svem prichodu mel po prvnim treninku o fyzicce spoluhracu prohlasit, ze jsou tady samy roboti. To bylo taky v rozhovoru s trenerem..
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:54 |Ok, vidím že máte nasledováno mnohem více informací. Takže díky za ně.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:14 |Je to pravda
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:13 |Až budou ready určitě.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Max1 před 6 lety 30.07.2018 11:17 |ale Pepa ikdyž se mu třeba nedaří, ta kvalita a určitá míra jistoty tam je, hlavně další zápas už hraje super, ale u Zmrhala spíše sleduji dlouhotrvající problémy. Ano udělal toho pro nás hodně, když jsme byli v loji byl jedním z mála co stále hrál a za to mu patří velké díky, ale kvalitou nepatří mezi to TOP co tady máme.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 30.07.2018 15:36 |Být na lavičce v mužstvu jako je současná Slavie,to není žádná ostuda.Proto hledáme 22 rovnocenných plejerů.
Určitě se Zmrhi neurazí,když místo něj proti Opavě nastoupí Baluta,nebo Olejník.Kostra bude zachovaná a dál se bude sehrávat.Když budeme mít trochu toho "pokakanýho štěstíčka",tak budeme v LM.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 11:16 |To je jeho styl hry.... Balón dává z prvního maximálně druhého doteku a hned se nabízí... V okamžiku, kdy mu to vychází a má prostor, tak je to velice účinné, ale tenhle styl hry přináší větší množství chyb, nepřesností a neporozumění si se spoluhráči... A tak to někomu může připadat, jako že se bojí kombinace, bojí přidržet míč a je zbrklý...
tenhle styl hry je pro oko diváka rádoby neatraktivní, ale má v dnešním fotbale své místo - nemůžeme tam mít samé hračičky, co se s balónem při každém doteku pomazlí a potěší diváka nějakou parádičkou...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:10 |Souhlasím s narážením balónu ale ne v tom nabízení. Těch sprintovejch náběhů tam moc není. Spíš se nabízí na stejným místě nebo níž.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:25 |Mě přijde, že ano.... on jak je rychlý, tak se často dostane za ofsajdovou hranu, takže zase zastaví a vrátí se a zkouší to znovu....
A kdo si ho specielně nevšímá a sleduje jenom pohyb balónu, tak má najednou pocit, že tam vůbec není... ale na určité roztrhání soupeřova bloku a utavení beků, kteří musejí jeho pokusy o náběh zachytávat to má celkem vliv.. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:38 |Nejsem na něj zaujatej. Naopak mám ho rád když je to JZ :)
Proto ho primárně nesleduju. Nechávam se pohltit celkovou hrou a pak beru zpětně to co si pamatuju.
Bohužel mimo tu koncovku co mu vytáhnul Berky si moc nepamatuju. Zkusím se na něj příště zaměřit :)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:56 |Já sedám v sektoru 111 a mám tak hráče před sebou trochu jinak, než z hlavní tribuny... levou lajnu - z pohledu TS -mám přímo před sebou, takže občas vidím pohyb, který není při unesení hrou snadné zachytit :-)
Samozřejmě nepopírám, že Zmrhalův výkon v tomhle zápase nebyl nikterak výrazný...
Hodnocení
před 6 lety 30.07.2018 11:05 |Frydrych hrál přinejmenším stejně dobře jako Coufal, přesto má 6 a Coufal 8, tam bych to viděl na Coufal 7 a Frydrych 8. Škoda je také hodnocen až moc dobře, dával bych tak 7, max. 8. Baluta dostal "jenom" 7 přitom hraje v novém týmu a po pár minutách dá gól a celkově zapadnul velmi dobře, dával bych 8.
Příště bych zkusil od začátku Balutu místo Zmrhala a Tecla místo Škody. Otázkou je, zda už bude připraven Olayinka.
Re: Hodnocení
Tochal (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 11:26 |Coufal 7 a Frydrych 8? :D Všichno Cufa milovat nemusíme, ale zas trochu obejktivity do tý nelásky.
Re: Hodnocení
před 6 lety 30.07.2018 11:30 |Nepodsouvejte mi něco, co není pravda. Já jsem rád, že Coufala máme a žádnou nelásku nepociťuji. Mě přišel Frydrych za tu chvíli co hrál lepší než Coufal, byl mnohem aktivnější směrem dopředu a směrem dozadu zvládnul svoje. To ale neznamená, že Coufala hodnotím špatně. Dal bych mu vysokou známku - 7.
Re: Hodnocení
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:08 |Tak taky je třeba brát v potaz že Frydrych přišel čerstvej na unavený soupeře.
Re: Hodnocení
před 6 lety 30.07.2018 12:21 |Tohle při hodnocení v potaz neberu, protože by se to podle mě ani brát nemělo. Hodnotím co se reálně dělo na hřišti a ne nějáké, co by, kdyby. Je třeba dost možné, že kdyby hrál Frydrych od začátku, tak by toho předvedl daleko méně než Coufal. Ale to je právě to co by kdyby. Frydrych hrál 20 minut a výborně. Kdyby hrá 70 minut, tak to bude zase jiné, a třeba o hodně méně příznivé.
Re: Hodnocení
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:30 |To je potom těžké, když na tak zásadní věci odpovíš: "To neberu"
Michal měl jednodušší výchozí pozici, to se přece musí v ohodnocení hráče projevit....
Re: Hodnocení
před 6 lety 30.07.2018 12:35 |Já hodnotím výkon Frydrycha a ne hráče Karviné. Hodnotím ho v reálné situaci, která se udála a ne v teoretické situaci, jak by to vypadalo kdyby ... kdyby hrál od začátku, kdyby tam byli čerstvější obránci, kdyby jsme hráli proti Realu Madrid atd.
Re: Hodnocení
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:43 |A ta reálná situace je, že soupeř, proti kterému hrál Frydrych už byl podstatně horší..
je to stejné, jako kdyby jeden cyklista jel 70 km pořád do kopce, potom ho vystřídal jiný, který pojede 20km po rovině a z kopce.... a oba dosáhli stejné průměrné rychlosti - taky bys je oba hodnotil oba stejně?
Re: Hodnocení
před 6 lety 30.07.2018 17:18 |Pořád to sveřepě nechcete chápat a svá přirovnání nesmyslně přeháníte. Kvalita obrany Karviné se nelišila tak zásadně jak naznačujete. A hlavně, já hodnotím výkon hráčů Slávie a to JEDNOTLIVĚ. Neberu to jako srovnávání, jestli hrál líp Fanta nebo Tonda - protože se to z ámi uvedených a značně přehnaných důvodů strovnávat nedá. Kdyby hrál Frydrych od začátku, tak třeba hraje hůř než Coufal. Jenže on hrál od 70 minuty a hrál líp. TO JE REALITA ! Nepopírám, že to měl Frydrych jednodušší ale podal i tak kvalitní výkon, s tím nic nenaděláte.
Re: Hodnocení
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 17:42 |No vždyť ano, já vím - sveřepě tady tvrdíš, že dvacet minut proti unavenému soupeři jsou pro Tebe stejné jako sedmdesát minut proti odpočinutému.... To není žádná realita - hodnotíme fotbal... to je velice subjektivní a těžko měřitelní věc....
ty to hodnotíš jako atletiku, kde prostě Franta skočil do dálky sedm metrů, tak musí být lepší, než Pepa, který o den dřív skočil šest devadesát... co na tom, že jeden skákal za deště a s protivětrem, zatímco druhý za slunečného bezvětří... prostě bez ohledu na podmínky se to změří a nazdar..
jenomže takhle se fotbal hodnotit nedá... Pokud to nechápeš, je to jenom Tvůj boj...
Takže je jenom dobře, že tady známky dává Alanor, který má o fotbale velice dobrý přehled a ne ty...
A propó - jaktože Frydrych hrál líp? Podle čeho? Nedal gól, nepřihrál na něj, nebyla na něj penalta.... tak jak můžeš tvrdit, že hrál líp?
Re: Hodnocení
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 19:40 |Aby nedošlo k mýlce,já mám doktora rád,bylto dobrej magor. Ale. Sám sem měl CK a nikdy mně ani ve snu nenapadlo,dělat si další nicky. Vím,že je to závažné obvinění a pro ro procento vlastních pochyb se ti omlouvám,ale prostě jsem si tě náhodou všiml a když jsem porovnával vaše texty,vyšlo mi toto.
Jsi trapný!
Re: Hodnocení
před 6 lety 31.07.2018 15:57 |V tomhle žádnou trapnost nespatřuji. Trapné je, že jsem dostal ČK pod lživou záminkou.
Re: Hodnocení
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:34 |Odpovídal jsem na to že píšes že byl aktivnější. Kdyby jsi začal maratón 5 km před cílem tak budeš taky aktivní. Pokud poměřuješ aktivitu pak se na mě nezlob ale kdy hráč nastoupí je celkem zásadní věc.
Re: Hodnocení
před 6 lety 30.07.2018 12:36 |Hodnotím výkon hráče. To že jsou někdy okolnosti příznivější, někdy méně příznivé, je naprosto mimo hodnocení.
Re: Hodnocení
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:40 |Já tomu rozumím. Jen já neberu jestli byl aktivnější protože to je tak nějak jasný. Ale co přinesl do vývoje s skóre zápasu a tady si myslím že Coufal určitě horší nebyl.
Re: Hodnocení
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:46 |To je právě přesně to, co musíš při hodnocení vzít v potaz....
Když porazíme 1:0 real Madrid s tím, že na držení míče prohrajeme 35:65... budeš hráče hodnotit rozhodně výše, než když se stejnými statistikami porazíme Viktorku Žižkov...
Re: Hodnocení
před 6 lety 30.07.2018 17:22 |Nesmysl. Děláte jakoby jsme první půli hráli proti Karviné a druhou proti Realu Madrid. Podmínky měli hráči relativně srovnatelné. A hlavně, já hodnotím výkon našich hráčů očuištěný od těchto vašich vnějších vlivů. Samozřejmě, že když budeme hrát proti Rwealu madrid, tak za dobrý výkon budu považovat něco jiného bnež proti karviné.
Re: Hodnocení
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 17:46 |No a v tom případě bys měl i jinak hodnotit výkon hráče, který nastoupil proti odpočinut proti odpočinuté obraně a sedmdesát minut jí unavoval a jinak hráče, který přišel odpočinut na dvacet minut proti již unavené obraně....
A propó? Co tam ten Michal zase udělal tak zázračného? jedna střela nad, jedno puštění míče na Součka... a dál? Nevzpomínám si na nějaký přesný centr, na nějakou kličku, skvělou přihrávku, nebo nějaký průnik, který by bral dech... prostě jenom s přehledem odehraných dvacet minut, dobrá práce v době, kdy jej dozadu už nikdo neprověřoval a dopředu nic gólového nevytvořil...
Re: Hodnocení
před 6 lety 30.07.2018 17:54 |Není tomu tak.
Poslední pokus vám to vysvětlit: Frydrych podle mě hrál dobře i když to očistím od vnějších vlivů. A hrál lépe než Coufal i když to očistím od vnějších vlivů. To je můj názor. Zároveň jsem si vědom toho, že se to srovnávat moc nedá a že kdyby hrál Frydrych od začátku, že by třeba nepodal tak dobrý výkon rozložený do delší doby. Takže hodnotím reálnou situaci a ne co by, kdyby. Neznamená to, že je hráč a lepší nebo horší a už vůbec nehodnotím chance index a bůhví co :-)
Re: Hodnocení
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 18:03 |Hrál dobře je příliš abstraktní pojem... Konkrétně - co udělal tak dobře, že to zastíní Coufalem vybojovanou penaltu a ránu, kterou okolo dvacáté minuty vyrážel Berkovec jen s velkými obtížemi...?
Na misku vah výkonu Frydrycha můžeš přiložit jenom ránu nad a puštění balónu na Součka... v kontextu toho, že bránit už nebylo co, to nebyla zase tak skvělá nadstavba směrem dopředu...
Re: Hodnocení
před 6 lety 31.07.2018 10:21 |Prohráls
https://ibb.co/nftmW8
A s tebou prohrála fanatická zaťatost a neobjektivita.
Re: Hodnocení
Edenjejenjeden před 6 lety 31.07.2018 10:37 |Nezdá se ti,že jsi poněkud únavnej?Ale jestli chceš jednim tématem chce tapetovat celou diskuzi,tak si posluš,pár podobných už tady je.
Re: Hodnocení
před 6 lety 31.07.2018 15:58 |Odpovídám kjandourjkovi, proč do tapetářů nenadáváte jemu ?
Re: Hodnocení
warhammer (přítel SN) před 6 lety 31.07.2018 10:41 |Já jsem to tedy na ten server nepostoval kvůli tomu, abys to pak používal v nějaké tvé soukromé válce jako klacek.
Re: Hodnocení
před 6 lety 31.07.2018 15:59 |No a co ? Pravda vás bolí ? Nesmí se pravda používat ?
Re: Hodnocení
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 11:08 |Jsi král, jsi lepší, zvítězil jsi.... :-)
Ale nezapomeň - jedna statistika jaro nedělá :-)
Re: Hodnocení
před 6 lety 31.07.2018 16:00 |Vždyť taky hodnotím jenom učinkování v zápase s Karvinou, což stále odmítáte pochopit a mícháte do toho kdesi cosi, 5 let nazpátek.
Re: Hodnocení
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 16:07 |Trochu motáte dohromady naši diskuzi o duu Frydrych x Coufal a jinou diskuzi o Zmrhalovi, kterou vedu s van Delem - tam se bavíme o statistikách za poslední roky .... nebo van Del je další váš nick?
Re: Hodnocení
padre před 6 lety 30.07.2018 20:18 |Unaveného a také rezignovavšího soupeře, který v době střídání dávno věděl, že výprask je neodvratný!
Re: Hodnocení
před 6 lety 31.07.2018 16:01 |Tak hráli od začátku.
Re: Hodnocení
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 19:28 |Sorry,ale prostě seš havraní doktor. Všímám si tě od tvého stvoření a prostě seš Dr.Fe1
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Snivec před 6 lety 30.07.2018 11:12 |u Skody staci 8 a Sykora na 8
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Eluin (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 11:14 |Já jsem tedy v hodnocení byl o něco štědřejší (a o něco málo kritičtější směrem k JZ8).
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 11:35 |Píchnu do vosího hnízda, ale nedá mi to - Už aby byli Baluta kondičně a Olayinka zdravotně fit, aby Zmrhal zmizel ze základu. Když člověk vidí zbytek základní sestavy, tak je tam Zmrhal jako chudej příbuznej.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Ravik před 6 lety 30.07.2018 11:46 |Proti zaparkovanému autobusu to nebude nikdy zápas ve kterém bude Zmrhal excelovat. Jeho přednost je v tahovém pojetí fotbalu a takové zápasy na podzim určitě přijdou. Zrovna takový typ křídla jako je on se nám nedostává. Všichni ostatní jsou více hračičkové a do kombinace. Jeho čas přijde. Doma bych ho možná tolik nestavěl.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Arutha před 6 lety 30.07.2018 11:51 |Mě Zmrhal přijde po těch loňských zdravotních problémech takový zabržděný a bez rychlosti (na jeho poměry)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 11:55 |U něj asi hraje hodně velkou roli psychika. Alespoň v minulosti to tak bylo vícekrát naznačováno. Tak snad ho Jindra správně naladí.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Vici před 6 lety 30.07.2018 12:06 |Pokud chce být rozdílovým hráčem a neustále se tak o něm mluví nemůže být labilní. To k top hráčům nepatří.
Vůbec nic proti němu nemám nicméně tak jako se točí útok možná by stálo za úvahu i nasazování JZ.
Tohle nejsou zápasy pro něj a bohužel úbytek formy je znát tak snad se ukáže v jinejch zápasech.
Nechci psát ať zmizi ze sestavy to určitě ne. Nicméně měl by začít trošku hrát pokud si chce základ udržet.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 12:24 |labilní je kde kdo a nejsme Bracelona, abysme mohli škrtnout každého kdo není 100 procentní. Měli bycho maximálně využít předností každého a snažit se potlačit slabiny. Jinak ale souhlasím,
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 11:58 |Tady ale přeci vůbec nejde o nějaký "zaparkovaný autobus" Karviné. V minulém kole v Olomouci snad Sigma taky zaparkovala autobus ? Rozhodně ne. A přitom Zmrhal tam byl taky takřka plonkový. Tady jde prostě o to, že Zmrhal stagnuje. Dříve se mu povedl jeden zápas z pěti. Dneska je to tak jeden zápas z osmi. Co se týče nově příchozích hráčů, tak tady všichni vykřikují heslo "Průměr nestačí". A je to správné, ale tohle heslo by mělo platit i na současné hráče v týmu. A v tomhle případě tohle heslo naprosto sedí právě na Zmrhala.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 12:00 |Tos teda pichnul.. az bude Baluta alespoň 2 roky za sebou nejproduktivnejsim záložníkem tymu, muzeme rict, ze se Jardovi vyrovnal. Zatím jsme ho videli jen par minut, tedy ukazuje se dost dobře, a taky je videt, ze je to uplne jinej typ hrace jez JZ. Mam dojem, ze by to z tvy strany chtelo vic rozvahy a ucty k hraci, kterej leta tahne tym.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 12:08 |Zmrhal dal za svou kariéru ve Slávii ve 163 zápasech 20 gólů a na 23 nahrál. Z těhle statistik si má někdo sednout na zadek ?? Jeden gól a jedna nahrávka za 8 zápasů........opravdu skvostné statistky na útočně laděného záložníka.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 12:18 |Tak v posledních 4 sezonach byl 3x nejproduktivnějším záložníkem slavie a jednou 2. nejproduktivnějším záložníkem. To znamená, že co se týče produktivity, tak táhne tým poslední 4 roky, je to pro nás důležitý hráč. Baluta v rumunské lize odehrála 119 zápasů, 19 branek a 12 asistencí. Sedneš si z toho na zadek?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 12:25 |A my chceme hrát stejně jako v posledních 4 sezonách ?? Já myslím že NE ! Já myslím že míříme výš. A už prakticky celé letošní jaro Zmrhal ukazuje, že své místo v základní sestavě si nezaslouží..........jo a když zmiňuješ Balutu, na transfermarktu u něj vidim za Craiovu 140 zápasů-28 golů+16 asistencí. Nesednu si z toho na zadek, ale rozhodně je to o dost lepší než u Zmrhala.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
pethead (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 12:38 |Tedy nevím, školy nemám, ale, jsou-i tebou uvedená čísla správná (nekontroloval jsem), tak nějak mi vychází bodový průměr u JZ na jeden "kanadský" bod za 3,79 zápasy (163/44). U AB to je pak jeden bod za 3,18 zápasy (140/44). No, je to "o dost lepší", to nemohu říct... ;)))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
pethead (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 12:42 |* pardon u JZ samozřejmě 163/43
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 12:44 |Zaprvé jsem tam napsal, že ani z Balutových statistik si nesednu na zadek. A zadruhé, pokud budu důsledný, tak ten rozdíl dělá jeden bod navíc za půl zápasu. To přecijenom slušné je, ne ?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
pethead (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 12:54 |Člověče, nějak jsme se do toho zamotali. :) Slušné by to jistě, bylo, nicméně pokud by měl bod navíc za půl zápasu, tak má dva body navíc za zápas, ne? A tedy o nějakých 280 bodů víc za celý pobyt v Craiově... ;) Volám matematiky! :)))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 13:04 |JJ, zarazil jsem se nad tím, hned jak jsem to odeslal :) Ve finále je to myslím správně, jenom ta formulace je taková zmatečná. Zkusim to jinak - na jeden bod potřebuje Baluta o půl zápasu míň, to už by mělo být OK, ne ? :)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 13:06 |Taky je to nějaký divný......kašlu na to, statistiky jsou takový jak jsi napsal a ať si to každý přebere po svém :))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
pethead (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 13:13 |Přesně tak. :) A jestli sis všiml, tamhle z rohu se ozývá smích... zřejmě jsme pobavili skupinku z Matfyzu. ;)))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 13:19 |Ano, my, íqáči si to derivujeme a dobře se bavíme :P
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
pethead (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 13:21 |No jo, pěkné slunečné letní odpoledne a k tomu si ještě takhle pěkně zaderivovat, nad to prý není. :)))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 13:23 |Po dobrém obědě nic nepotěší více, než integrály a derivace :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 12:50 |To bude tím, že nerozlišuješ soutěžní zápasy - leccos z toho je v rumunském poháru...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 13:09 |Je to možné.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 13:18 |O "dost" lepsi? o par zapasu min, o par asistenci min, o par golu vic.. zadny velky rozdil!
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 20:27 |Já bych řekl,že Zmrhal musí o místo v základu bojovat víc než kdykoli jindy..určitě ho nemá mít 'za zásluhy' ale jeho hra se mně osobně líbí..rozhodně nejsem 'zmrhalovec' ale mám rád jeho drive a živelnost,urputnost a hlad..je možná někdy nenápadný,ale ro proto,že zbytek týmu je o level lepší..ale je to dríč. Budu ho mít rád na lavici a při dobré formě v základu..
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 12:13 |Jo a ještě abych dodal k té tvé poslední větě. Já mu nenadávam a nikam ho nevyhánim. Zmrhala si vážim za to, co všechno pro Slávii udělal. Odmakal si své v temných dobách a za to všechna čest. Ale dneska už jsme v jiné době a jak jsem napsal níže. Pokud uplatňujeme heslo "průměr nestačí" u nově příchozích, tak bychom to měli dělat i u současných - a Zmrhal je v tom případě první na řadě, kdo si nezaslouží základní sestavu.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 12:21 |Hrac, který je dlouhodobe na cele produktivity tymu není průměr. Pouzil jsi "zmizel ze zakladu", coz není prilis uctive, ale budiz. Kdo je lepsi a kdo si zaslouzi zaklad, se projevi az dlouhodobe, po par minutach na hristi nelze soudit.. každý hrac ma dobry a spatny zapasy, krize, atd..
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 12:28 |To že je Zmrhal špatný už dlouhodobě potvrzuje i to, že již třetí přestupové období má povolení k přestupu a stále ho nikdo nechce. A rozhodně to nebude žádnou vysokou požadovanou částkou ze strany Slávie. Prostě žádný klub na slušné úrovni o něj nestojí. To je taky dost velká známka jeho "výkonosti".
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 13:16 |Dlouhodobe spatny, kdyz je dlouhodobe nejproduktivnejsi zaloznik? Zaviras oci před fakty, co jiného ti na to muzu rict..
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 13:23 |Před průměrem ani ne 3,5 golů za sezonu a to samé v asistencích opravdu netřeba zavírat oči. Spíš si je musím promnout z toho, že to někdo považuje za něco dobrého.....
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 13:42 |Vidím tady poslední dvě sezóny sedm a pět gólů... to je snad průměr šest za sezónu, ne?
nebudeme se přece bavit o těch dřívějších, kdy jsme hráli od pátého místa níže, ne?
12 gólů na 51 zápasů.. to je gól na 4,25 zápasu... a to je zdaleka všechny neodehrál celé...
3.600 minut... děleno devadesáti, to je 40 celých zápasů, takže má gól na 300 minut... Který jiný záložník tohle v naší lize má?
http://www.eurofotbal.cz/hraci/jaromir-zmrhal-42294/kariera-klub/
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 13:50 |Proč bysme měli vytahovat jenom poslední dvě sezony ? Hodnotíme snad celé jeho působení ve Slávii, ne ? A tam je ten průměr takový, jak jsem napsal. Nebudeme si filtrovat statistiky jenom dle toho, co se nám hodí do krámu.....
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 14:01 |Protože se současným majitelem a současným vedením hrajeme na špičce ... To je snad relevantní, ne sezóny, kdy jsme se zachraňovali....
Snad mi nebudeš tvrdit, že kdyby přišel jako posila před dvěma roky, tak je bilance 7-5 v pořádku, zatímco když je to odchovanec, který u nás začínal v devatenácti, tak mu omlátíme o hlavu první dvě tři sezóny, kdy dal jako zelenáč za podpory hráčů typu Cicmana, Bortela, či Čonky jenom jeden gól....
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 14:25 |Jo dokonce tři sezony se tu Zmrhal rozkoukával ? A není to málo, nerozkoukává se se Zmrhal náhodou mezi dospělýma ještě teď ? Vzhledem k jeho letošním výkonům to vlastně vypadá že ano. Sorry, ale tahle diskuze je naprosto mimo. Prostě se statistiky berou jako celek a ne jenom vyfiltrování toho, co se komu jak líbí a hodí do krámu. Zmrhal přišel do áčka a hrál praticky okamžitě všechny zápasy, takže nechápu, proč bych ty první sezony měl vymazávat ?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 14:41 |No vzhledem k tomu, že za poslední dvě sezóny dal dvanáct gólů, tak už se moc nerozkoukává...
každý hráč se ti vyvíjí, ne každý má okamžitě skvělé statistiky.. proto nemá moc smysl koukat na to, jak hrál před pěti lety - relevantní jsou poslední dvě sezóny, kdy měl srovnatelné spoluhráče a podmínky jako má teď... To byl mohl chtít, abychom angažovali Lafatu, protože ten má přece za celou kariéru vynikající statistiky....Co na tom, že už jí má za sebou, ne?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 14:51 |Nic, tohle fakt nemá cena. Já to uzavřu stejně jako jsem to začal. Baluta+Olayinka na plac, Zmrhal na lávku ! Howgh !
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 30.07.2018 14:55 |Vždyť přesně v tomto pořádí to v případě Zmrhala a Baluty ke všeobecné spokojenosti v sobotu bylo, takže vo co komu jako jde, Milánku?:-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 15:07 |Ale jo, uzavírej si to jak chceš - naštěstí Tvé slovo na skutečné nasazování hráčů nemá nejmenší vliv.... ne tedy snad, že by moje mělo :)
Hábršpelcug!... :P
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bububu (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 14:43 |Máš pravdu, tahle diskuze je naprosto mimo - z tvé strany. Když je Zmrhal tak neschopný, tak proč jej staví do základu už asi 6. trenér v řadě? Buď nás trénují amatéři, nebo jsi jednoduše mimo.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 14:47 |Zkus si tu diskuzi pročíst celou a když budeš dostatečně bystrý chlapec, tak zjistíš, že i na tohle téma jsem odpovídal.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 14:56 |V tom pripade musís hodnotit i to, ze nejprve nastupoval jako defenzivni zaloznik.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 20:35 |Nechci být demagog..ale budeme hodnotit snad AKTUÁLNÍ formu..dejme tomu poslední sezóny.. A to má Karel opět pravdu..
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 13:18 |Zmrhal vůbec není špatný... je to typ hráče, kterého běžný fanoušek často nedocení, zatímco trenéři vědí, že ho na hřišti potřebují... Ale jenom jednoho....
Není ti třeba divné, že už tak dlouho se objevuje v základu u každého trenéra, který námi prošel? Dumla, Šilhavý i Trpiš fotbalu rozumí... a každý z nich nikdy nedal vedení najevo, že by si Zmrhy měl hledat jiné angažmá...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 13:27 |Co se týče druhého odstavce, tak v tom jde spíš o to, že doteď žádný z těch trenérů neměl k dispozici vyloženě lepšího hráče na ten kraj. Takže Zmrhal automaticky hrál. Nyní už je ta doba věřím pryč.
K prvnímu odstavci: Pod takto "nedoceněným hráčem" si představuju nějaké dělníka uprostřed hřiště, který odebírá míče a hned je odevzdává tvořivějším spoluhráčům. Ale takový hráč přeci nemůže být krajní záložník ! Ten musí být vidět, u něj fanoušci musí vidět kličky, nahrávky, góly, asistence. Tenhle hráč musí být aktivní a ne být 3/4 zápasu neviditelný.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 13:36 |Ale on není neviditelný.... jenom to není ten typ hráče, co si vezme balón a posadí soupeře na zadek... styl jeho hry je z první, maximálně druhé... a náběh... Drtvou většinu jeho dotyků s míčem ani nezaregistruješ, protože jsou to různé narážečky a prodloužení míče... jenom otočíš hlavu a už má balón někdo jiný, tak ti přijde, že on tam ani není... ale potřebuješ ho tam... Aby ti vynikli hráči jako Stoch - hráči co si tam seběhnou, fingovaně napřáhnou, zaseknou a zbaví se nejen svého obránce, ale i toho kterého svým pohybem odtahuje Zmrhal k lajně, i když ví, že on sám tam už míč nedostane...
On svým pohybem trhá obranu a likviduje beky, kteří se s ním musejí neustále chytat a jeho náběhy zachytávat, protože si nemohou dovolit se na něj vybodnout...
Kdybychom takové měli všechny hráče, tak je to v háji... když ho tam nemáme, tak je to taky špatné - jednu takovouhle součástku tam potřebuješ... V tom je to kouzlo fotbalu - je to kolektivní hra a je potřeba tam mít všechny ingredience... tým, v němž by hrálo deset Maradonů by byl určitě divácky zajímavý... ale je otázkou, jestli by něco dokázal vyhrát...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 13:56 |Tímhle stylem ti udělam super nepostradatelného hráče i z kdejakého joudy z okresního přeboru, kterého nasadíš do ligy.......
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 14:03 |Opravdu? Z kterého? Ukaž mi hráče okresního přeboru, který bude stejně rychlý jako Zmrhal a dá mi za sezonu v lize pět branek.... ať tedy bereme tu horší sezónu...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 14:08 |Dobrý nepochopil............myslel jsem to tak, že tak jak jsi tu vynesl Zmrhala do nebes, ti já napíšu oslavný referát na jakéhokoliv hráče. Celý stadion na něj třeba bude pískat, ale já si na jeho výkonu najdu 2-3 věci které dle mě udělal za zápas dobře a budu ho oslavovat jako ty v případě Zmrhala.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 14:15 |A dokážeš je podložit i čísly?
Když vytáhneš frajera z přeboru, tak se ti na hřišti maximálně ztrapní.... bude pomalý, nedokáže přesně narazit ani přihrát, všechno na něj bude setsakra rychlé... a když nebude pomalý, tak si zase nebude rozumět s balónem - proto hraje přebor....
Oproti tomu Zmrhal je třeba letos v hodnocení Chance indexu na pátém místě z celé ligy...
Já vím, je to jenom po dvou zápasech... a já si to vlastně jenom vymýšlím... https://www.fortunaliga.cz/statistiky?unit=1&status=0¶meter=3&season=2019&club=0&game_limit=0&nationality=&age=0&list_number=0&order=12&order_dir=2#stats
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 30.07.2018 14:33 |Dokážu to podložit fakty, které si sám najdu a budou se mi hodit do krámu......stejně jako to děláš ty u Zmrhala. Apropos, rozumnění si s balonem bych u Zrmahla moc nevytahoval. Ono opravdu i v tom přeboru si dost hráčů rozumí s míčem víc, než Zmrhal. Jediné čím by všem natrhl zadek je rychlost. Jinak u něj opravdu žádná nadrpůměrná kvalita není.
Když tu třeba vytahuješ jeho statistiky z prvních dvou kol, tak Zmrhal má ze všech hráčů co za Slávii nastoupili nejhorší průměr příhrávek !! V celé loňské sezoně byl v téhle statistice dokonce 26. !!! Docela bída na to, žes nahrávky/narážečky u něj zmiňoval jako jednu z jeho silných zbraní, ne ?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 14:44 |Ano - to je přesně ono... když hraješ každý balón z prvního, maximálně druhého doteku, je procento pokažených přihrávek podstatně vyšší... o to lepší to je, když to z první vyjde...
Já vytahuji čistě statistiky, které jsou volně dostupné - nic si tu z prstu necucám....
Ukaž mi frajera, kterého někdo vytáhl z přeboru a on měl hned nějakou statistiku lepší, než Zmrhal - to přece nemůže být tak těžké, když to zvládne kde kdo, jak nám tu tvrdíš...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 30.07.2018 15:00 |A víš, kdo že to má v každém týmu nejvíce přesných přihrávek? Nejčastěji stopeři, kteří si přihrávají třikrát mezi sebou než míč předají nejbližšímu záložníkovi. To pak ta procenta úspěšných přihrávek narůstají. A těžko bys třeba tvrdil o Kubovi Jugasovi (přeji brzké uzdravení!), že je nejkonstruktivnější hráč s největším přínosem pro ofenzivu.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 15:12 |Tak do toho.. zajímalo by me to!
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 30.07.2018 15:15 |Škoda, žes kdysi v polovině 90. let v okresním přeboru nepodchytil mě. Jsem o pár let mladší než Šmíca. mohl jsem být v kádru Slavie minimálně u třech titulů...:-))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 14:53 |Presne tak!
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Tomastu před 6 lety 30.07.2018 17:38 |Vždyť on ty góly a asistence má proboha ,ty napíšeš ze má mít asistence a góly a on je nejlepší záložník v kanadském bodování ze záložníků !!!
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Tomastu před 6 lety 30.07.2018 15:47 |Možná i jo a přesto je to Zmrhal kdo dává důležité góly třeba loni to měl 5+4 a třeba Stoch 4+3 takže on ten Jarda uplatnění v týmu rozhodně má
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 30.07.2018 15:50 |To píchneš určitě.Ale ne tím,že bys chtěl,aby místo JZ hrál třeba Baluta,ale způsobem jak jsi to napsal."Aby zmizel".
Uvědom si,že je to náš hráč,náš kamarád,kterej bojuje za naše barvy.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 12:04 |Často se tvrdi o Souckovi, ze je to klasicky defenzivni zaloznik.. doufam, ze si snad uz všichni vsimaji, jak je konstruktivni a jak často je nebezpecny pro branu soupere. K tomu, aby se o nej popraly nemecky, anglicky a italsky kluby, chybi uz jen lepsi koncovka. No samozrejme taky to, aby tyhle vykony predvedl ted na podzim i v poharech:).
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 30.07.2018 12:11 |...a v reprezentaci:-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 13:22 |nasi reprezentaci uz nikdo nesleduje... :)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 30.07.2018 16:04 |Kromě mě teda:-) A ostatní začnou jako praví fanoušci, až se jí zase začne dařit :-D
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 16:45 |Jo ja vim, uz jsme o tom asi nejak mluvili... jako samozrejme ze ji fandim, ale ceskej fotbal a ceska repre mi nejak obecne nejsou az tak sympaticky, takze u zapasy repre me tolik neberou.. proste se do toho nejak nedokazu vzit, no... at se dari nebo nedari..
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
oboj před 6 lety 30.07.2018 18:34 |Je to peklo no. Když si vzpomenu, jak jsem se po zápasu s Holandskem (3:2) nalitej potácel Sedlčanama a měl radost, jako bych si našel první holku...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
eye před 6 lety 31.07.2018 03:55 |Já doteď nemůžu rozdejchat, že jsme tenkrát to ME nevyhráli. No a jinak: v poslední kvalifikaci jsem ani trochu nepočítal s postupem na MS. Zápas jsem neviděl žádný, akorát jsem se mrkl na výsledky.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bramburek (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 17:18 |mně to poslední leta totálně zhnusil ten rudoprádelnickej xindl… Pelta na předsedovi fotbalu, estébák Berbr na místopředsedovi, trenéři co tam byli, a exoti typu krysí xicht Petržela, simulantská Lopata, Lžimberský, Sivok, Vácha... tomu jsem ani nemohl fandit, to fakt nešlo...
teď trenér slávista, čím dál víc hráčů ze Slávky... ale nějak mi ty emoce nejdou... když to srovnám emocionálně jak prožívám zápasy repre a Slavie na desetibodový stupnici, tak Slavia jasných 10, a repre s bídou tak 3... asi to chce zase čas... ale to mám takhle celej život, že u mě je jasně Slávka daleko výš než reprezentace...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kalex před 6 lety 31.07.2018 16:34 |Tak já to mám už od doby, co se na jeden šampionát coby trojka rozhodovalo mezi Radkem Černým a Blažek. Tuším, v tom miniturnaji jsme hráli s Japonskem. Třetí tým už nevím. Radek v jednom zápase famózní, v druhém Blažek totální minela. A stejně jel na ME Blažek. Teď mě napadlo ME 2000. A od té doby jedině Slavia.
hodnocení
bramburek (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 12:41 |dával jsem téměř totožné hodnocení, pouze tři hráče jsem měl o stupínek jinak... a my jsme neměli možnost hodnotit střídající hráče, tam bych dal oběma o známku výš... Frydrych odehrál opravdu velmi dobrý zápas, a Baluta i za tu chvíli ukázal, jak moc si s míčem rozumí, neztratil jedinej balon, a vyšperkoval to chladnokrevně nádherným gólem...
jinak teď přijdou anglický týdny, tak potřebujem aby už byli k dispozici Baluta s Olayinkou aspoň na většinu zápasu, a měl trenér na ty ofenzivní posty na výběr více variant... ta kostra musí být jasně daná, a rotace opravdu citlivá, vždy max 2-3 hráči, aby se nenarušila souhra... ale myslím, že ty hráče máme dostatečně kvalitní, takže by to měli zvládnout
a při týhle porci zápasů co přijde, to citlivě obměňovat - podle soupeře, jeho stylu hry, který praktikuje, podle toho jestli hrajem doma nebo venku, apod... máme dost širokej a vyrovnanej kádr, tak dávat do zápasů typologicky hráče, kteří tam nejlépe padnou, jako se to teď trenérovi povedlo - Tecl venku, Škoďák doma... stejně jako třeba Jarda Zmrhal, kterýmu víc svědčí, když má prostor, dostává balony do běhu a hraje se víc na rychlý brejky, než doma víc kombinačně do zaparkovanýho autobusu... Baluta je zas hodně silnej a šikovnej na míči, ten se bude náramně hodit proti zabetonovanýmu soupeři, ale je i rychlej, takže ten může hrát všechno, jako Miňo Stoch… proti Opavě bych chtěl vidět aspoň na 20 minut Olayinku, tak snad už ho to drobný zranění do zápasu pustí...
Re: hodnocení
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 21:01 |Dovolím si jednu kacířskou myšlenku..tým ma být tak dobrý a trenér natolik schopný,že lze připustit rotaci ii více hráčů.. A já věřím,že. Slávka takový tým a Trpiš takový trenér je.
Re: hodnocení
Rooney před 6 lety 30.07.2018 22:05 |Presne tak, taky si dovedu predstavit klidne 5 zmen v sestave. Ale jednak musi mit tym nauceny jasny system (coz se nam uz rysuje) a taky to musi byt s citem. Nejde nechat obranu a od zalohy to kompletne vymenit jako za JS, ale udelat treba 2 zmeny v obrane, 2 v zaloze + utocnika. Pak to ma smysl a souhra tim utrpi minimalne.
Re: hodnocení
kalex před 6 lety 31.07.2018 16:24 |Tak tak.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Harvey před 6 lety 30.07.2018 12:57 |Hodnocení fajn, ale hráč, který za pár minut na hřišti výborně vyřeší sólo a pak načechrá balon spoluhráči před kasu prostě NEMŮŽE být nehodnocen. Pak má celé to vyhlašování nejlepšího hráče asi stejný kredit jako anketa Zlatý slavík.
Hráči se přece nehodnotí ve chvíli, kdy se vlivem situace na hřišti vůbec nemají šanci výrazněji zapojit do hry.
Nezáleží mi na tom, ale nedává to smysl.
A druhá technická, Škoda sice předvedl atraktivní patičku, ale před sebou měl na placíru volného hráče v lepší pozici :)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Pinturichio před 6 lety 30.07.2018 14:15 |S hodnocenim souhlasim, 10 se dava za hattrick, tak snad priste :))
Jeste me zaujala jedna vec, prislo mi, ze jsou vsichni nasi hraci o krok driv u mice, ze v soubojich byli diky tomu o neco driv a ziskavali jsme tim dost balonu. Je videt, ze se na kondici zapracovalo, nejenom ze vydrzime aktive behat celych 90 minut az do vysileni, ale take je to zrejme na vybusnosti, kdy prvni 3 kroky jsou pro hrace rozhodujici.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 30.07.2018 15:54 |Chudák brankář a stopeři.Ti by desítku neměli za celý život.Fyzička šla viditelně nahoru,v tom jedině souhlas.To co oblítá třeba fantom Miňo,tomu někdy ani nechci věřit.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 17:57 |Mě se líbilo jak tam jednou Baluta zakmital nožičkama a doběhnul míč, kterej vypadal jako skoro ztracenej. Prý má rezervy ve fyzičce, ale na výbušnosti to znát není. Mě se tihle "štírci" hodně líbí a když budeme mít v sestavě na každé straně jednopho a Sýkoru k tomu, tak to bude jízda malých velkých mužů :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
padre před 6 lety 30.07.2018 22:41 |A proc by stoper nemohl vstrelit hattrick? Zapomněl jsi na Mistra Afriky, jak řádil v Příbrami?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bramburek (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 23:39 |jen jedno upřesnění - v tom zápase Míša ten hattrick vstřelil z pozice středního záložníka... stopery hráli po celej zápas Lüftner a Deli...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
padre před 6 lety 31.07.2018 09:47 |A proc by třeba i DZ nemohl vstrelit hattrick, jako třeba Suk proti Baníku?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 09:52 |Já pamatuji hattrick Jirky Jeslínka z pozice "posledního"... na podzim 1988, tuším že Interu Bratislava.... ale ten kopal penalty a trestné kopy, takže se trefil na 1:0 z trestňáku, na 3:2 ze hry a na 4:3 z penalty... :-)
To je takové moje malé historické okénko :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Travinho před 6 lety 30.07.2018 20:59 |Deset se dává za hattrick proti Spartě... A letos desítky budou!
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 14:45 |Dobrý den přeji Vám všem.
Zápas jsem neviděl.
Pročetl jsem snad všechny příspěvky k zápasu a i teď k hodnocení hráčů.
Vstup je tedy dobrý a zdá se, že se povedlo dát hře další rozměr (něco jako, že zase o "štok vejš").
Je zajímavé, že se nám začíná rozšiřovat počet hráčů, kteří tvoří hru a zároveň se nám objevují další prvky ve hře, které způsobují tlak na soupeře a nemožnost soupeře přejít ofenzivně na naši půlku. Ano Karviná byla přeci jen slabší a dominance našich hráčů na míči i v napadání a pak také v aktivní střelbě a zakončení byla velká. Jak tu někdo dobře napsal, třeba nás Opava před pohárovým zápasem prověří více a také se možná objeví nějaká změna v sestavě tak, abychom dobrých alternací měli co nejvíce k použití ihned.
Kávu jsem si při tom pročítání užil a hodnocení přítele Alanora také. Vůbec si nepřipouštím myšlenku, že by Alanor svá hodnocení psal rychle, aby to jako stihnul a nějak nás "nakrmil". Právě naopak.
Věřím, že Alanor si hodnocení hráčů bere jako takovou svou "etudu o stavu hry našich hráčů" a také věřím, že disputace o hře hráčů, kterou s námi nekonečně vede, tak ta ho určitě hodně posiluje. Tím myslí, že si dobře připravuje argumenty pro to, jak dal známky a na naše příspěvky je pak dobře připraven:-).
Po všech těch minulých disputacích z posledních dnů mám velkou radost ze hry našeho mužstva. Také jsem rád, že pan Tvrdík přijde diskutovat do dalšího podcastu a bude tak dodržena rovnováha disputace.
A nemám velkou radost ze zranění dělbuchem našeho fanouška a mělo by to být memento. Stojí nás to dost peněz a kdo to platí..... A navíc si myslím, že to mohlo dopadnout ještě hůř a mohl být zraněný i Mino Stoch. A to by byl opravdu průser.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Divizni (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 15:37 |Průser je podle mě jakékoliv zranění kohokoliv. Nejsem příznivcem pyrotechniky na zápasech. Fobaly živě sleduji v podstatě každý týden již pěknou řádku let. Mockrát jsem se pobavil i nas..., ale v životě jsem nesl do hlediště maximálně kelímek s pitím. Zkrátka je to dobré i bez těch bouchaček, pojďme to zkusit všichni.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 17:25 |S tím prověřováním Opavou bych se moc nerouhal. není to žádný tréninkový partner a ztratit body se dají s kýmkoliv. Já budu rád, když budou tři body a ať nás třebas vůbec neprověří. pokud chceme titul, tak musíme vyhrávat skoro všechno.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 19:02 |Dobrý večer přeji.
S tou Opavou jsem to nemyslel jako nějaké rouhání či podcenění soupeře:-). V tom se určitě shodneme.
A jak napsal i kolega, každé zranění při pyrotechnice je průser.
Tak asi tak přátelé.
S úctou k Vám
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Akuls před 6 lety 30.07.2018 17:34 |Hodnocení vysoké, tak už to po vítězství tady bývá. Jsem rád, že v referátu je připomenut i ne příliš kvalitní výkon soupeře. Také si nejsem jist, zda jsme byli tak dobří, nebo Karviná tak slabá. Nezdá se mi jediná známka a to devítka u Milana Škody. Odehrál totiž za SKS mnoho lepších zápasů a devítky se v nich nedočkal. Ano, proměnil penaltu a dal krásný gól hlavou, tým uklidnil a vlastně rozhodl zápas, nicméně jak je napsáno v hodnocení - ve zbytku zápasu se snažil, já bych si dovolil doplnit slůvko "jen", a to je pak na devítku málo.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 30.07.2018 17:42 |Souhlasím. Karviná mě překvapila hlavně tím jak rezignovala na útočení. Občas jsem si vzpomněl na Tatran Prešov v dobách jeho největší slávy. Párkrát za zápas se sice Karviná o útok pokusila, ale zase se vrátili do ulity. Před zápasem jsem měl obavy z Vágnera, protože to je pan fotbalista, který umí dát gól i celkem z ničeho, ale naštěstí to tentokrát vypadalo, že se přišel jenom projít po trávníku. Možná za to může jeho nevalné zdraví.
Další věc na kterou zapomínáme je hotrko,. Hrálo se sice večer, takže jsme to měli lepší než ti chudáci co hráli odpoledne, ale i tak to mělo vliv na apatii některých hráčů soupeře. Naši se naštěstí drželi dobře.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kalex před 6 lety 31.07.2018 16:15 |Jednou horko, po druhé zima. Pak se musí běhat....
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 18:16 |Nevím,jestli už se to tady někdy řešilo,ale vadí mi,že nemůžu hodnotit všechny hráče,tak jako Alanor. Alexovi bych za to fantastický zrychlení dal osmičku. Ptám se tedy nejpovolanějšího PROČ?
PS. Pepínovi jsem hodil devítku.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 30.07.2018 20:48 |je to tak nastaveno: u každého zápasu redaktor zadá údaje: základní sestavu, v průběhu zápasu doplňuje góly, asistence, žluté karty a střídání..... a po skončení utkání se zápas uzavře a zaškrtne se možnost "hodnocení hráčů" .. a systém sám vygeneruje podle toho, jak dlouho hráč hrál, jestli se bude hodnotit, nebo ne...
Netuším, kolik je tam nastaveno, ale předpokládám minimum 30 minut, jako tomu bývá u renomovaných periodik...
Oproti tomu Alanor ten píše samostatný článek, může zhodnotit koho chce a jak chce :-)
jako dá se mluvit o tom, že ten minimální čas se zkrátí (a já budu doufat, že mě autor stránek nepošle rovně), ale to se zase můžeme dočkat opačného extrému, že se všichni budou ptát, co mají hodnotit na hráči, který tam vběhl na deset minut a víceméně se nepotkal s balónem
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
p!erreCORE před 6 lety 30.07.2018 20:57 |Díky za odpověď,Nejpovolanější!
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 01.08.2018 13:01 |Tak to by snad tak těžké nebylo.k možným známkám přidat 0 jako nehodnocen... Tecl teď krásné ukázal v čem je jeho síla proti milanovi.kombinace a cit pro hru.neni takový zabiják, ale to je dobře že ma trenér různé varianty hry.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
petrnovy před 6 lety 30.07.2018 18:47 |Frydrych se snažil, byl aktivní, ale má proti Coufalovi obrovskou nevýhodu ve hře nohama, přesný centr prakticky nedá, to se potvrdilo i v zápase s Karvinou. To ho bohužel hodně limituje....
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Vici před 6 lety 01.08.2018 19:14 |Nicméně jako alternativa je dostačující a jsem rád že tu má pevný místo.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Obr před 6 lety 30.07.2018 22:06 |A taky rychlost, coz je na beka docela dulezity minus
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Obr před 6 lety 30.07.2018 22:36 |Ups. Jde o Frydrycha a patri to o komentar nize
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
warhammer (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 23:39 |InStat Index - celkový přínos hráčů Slavie v utkání s Karvinou:
https://ibb.co/nftmW8
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bramburek (přítel SN) před 6 lety 30.07.2018 23:56 |jak jsem psal už výše - Michal Frydrych odehrál opravdu hodně dobrej zápas... a to píšu jako ten, kdo si bez Coufala už základní sestavu téměř nedokážu představit... a říkám, že to byl jeden z nejlepších kaufů posledních let, moderní krajní bek jak se patří...
a ten Jarda musí fakt přidat, snad se do dalších zápasů zlepší...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 10:18 |Kolega Jandourek se s tím pořád nemůže smířit a píše mi takové argumenty, jakože Frydrych byl něco jako cyklista co jede z kopce, protože hrál proti unavenější obraně , zatímco Coufal jel do kopce :-) Samozřejmě je pravda, že to má střídající hráč v tomto jednodušší, ale ta zaťatost a neochota přiznat, že třeba méně oblíbený hráč předčil oblíbenějšího je neuvěřitelná.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Pinturichio před 6 lety 31.07.2018 10:31 |tos mu to teda natřel, ta zatatost je spis cítit ze všech tvých příspěvku.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 15:35 |Já to nemám tak,. že bych měl preferované hráče a soudil podle toho. Snažím se posuzovat v rámci svých subjektivního vnímání co možná nejvíc objektivně.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 15:40 |Chybička se vloudila. Chci říct, že nesoudím hráče podle sympatií či antipatií, v tomhle zaťatý rozhodně nejsem. Zatímco někteří kolegové se zaťatostí neuznají neoblíbenému hráči úspěch i kdyby dal 5 gólů v derby. A naopak toho oblíbeného budou hájit i kdyby si dal 5 vlastňáků.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Láryfáry před 6 lety 31.07.2018 10:42 |Jandourku, nereaguj, je to past! :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 10:55 |Ale doktore.... Statistika je jedna věc, pohled na výkon v celkovém kontextu druhá... :-)
A propó - víte co si myslím, o dublování nicků po dobu červené karty, že?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 31.07.2018 12:58 |A helemese, najednou je statistika věc druhá ?? Nepřesvědčoval jsi mě tu včera o tom, jaké prý výborné statistiky má Zmrhal a proto je to prostě výborný hráč ? Jsem opravdu rád, za tuhle tvojí reakci, to mi věř :))))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 13:20 |Pohled na výkon v celkovém kontextu je věc druhá.....
Statistiky jsou dobré a zajímavé... neukazují všechno, ale mnohé odhalí
Musím se podívat, co vůbec tahle statistika znamená - každopádně nejlepším hráčem je na ní Hušby... a přitom v celkovém hodnocení tady i třeba v deníku sport byl nejlepším hráčem zápasu označen Škoda
Tohle je jedna statistika z mnoha... třeba přihrávky - Frydrych má zapsaných šest přihrávek za dvacet minut.... (jednu za tři minuty) Coufal odehrál za dvě kola 160 minut a má zapsaných 83 úspěšných přihrávek (jednu za necelé dvě minuty)... a tak bychom mohli pokračovat... tady je jasně lepší Coufal...
Já tady nikde neříkám, že hrál Michal špatně.... Jenom se tu marně ptám, co udělal Frydrych v zápase tak výrazného, aby se dalo říci, že hrál lépe než jeho předchůdce, který zařídil penaltu a jednou vystřelil tak, že z toho Berkovce pořádně pálily ruce... zajímavé centry ani nepočítám...
Máte něco? zatím jste tu ukázali instat index - dobrá, to je jeden z argumentů, který musím vzít v potaz.. dokážete mi bez pomoci Warhammera vysvětlit, co vlastně ukazuje?
A pořád marně čekám na tu věc, kterou Frydrych zastínil Coufala... nebezpečnou střelu na bránu, průnikovou přihrávku, geniální kličku... ideálně odkaz na záznam zápasu a čas... To přece není tak těžké - hrál 20 minut...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 15:37 |Víte co si myslím o zneužívání moci a šikanování jiných diskutujících pro odlišné názory, že ? Červená karta nebyla niják odůvodněna, byla zcela vymyšlená, to by neprošlo ani Berbrovi v dobách jeho největší mocenské slávy.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 15:41 |Takže se ani nehodláte bránit nějak tím, že o žádném Dr.Fe1 nic nevíte? To je fajn...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 15:45 |každopádně Vaše rasistické názory tu vzbudili celkem velkou bouři nevole a po červené kartě pro Vás a promazání diskuze tu volalo více uživatelů...
To se Berbrovi nikdy nestalo...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 15:49 |Nikdy jsem žádný rasistický názor nenpasal. A vy jste také nebyl schopen ani jeden takový příspěvek doložit. Udělení červené karty bylo čistě aktem vaší zvůle pod lživou záminkou.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 16:00 |takže jste tu během zápasu mezi Anglií a Chorvatskem neoznačoval anglický výběr za muslimy a jeho fanoušky za "olizovače muslimských..... ", ne?
To se nám tady všem asi jenom splašily prohlížeče, že?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 16:10 |To že jsem proti novodobému fašismu - ideologii, která je v rozporu se základními lidskými právy a svobodami je podle vás rasismus ? Tak to se vám opravdu asi splašil nejen prohlížeč. To že se Anglie islamizuje je prostý fakt, který nemá s žádnou rasou nic společného. Je to ohrožení demokracie a celé naší západní civilizace. A vy do toho namontujete zcela absurdně údajný rasismus. neuvěřitelné.
Něco jako Mesut Ozil, který nejprve zradil zemi, kterou reprezentuje, vyslovil loajalitu muslimskému diktátorovi, který jde tvrdě proti jeho mateřské zemi, reprezentoval opravdu mizerně, ale ve finále se odvolává, že on nioc, on muzikant - to ostatní jsou zlí rasisti !!! :-))))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 16:14 |Každopádně červené karty tu nejsou od toho, abyste si za dva dny vytvořil nový účet a vesele diskutoval dál...
Takže je mi líto a zkuste ten měsíc vydržet...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 16:13 |Prostě obvinění z rasismu je univerzální falešný argument používaný zejména levicovými extrémisty. jakmile máš jiný názor než já - tak jsi rasista, xenofob, fašista a bůhví co ještě. A dostaneš červenou kartu, protože mám moc a oprávnění.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
martyni (přítel SN) před 6 lety 31.07.2018 16:59 |A vis co si myslim ja? Ze pravidla diskuse urcuje redakce a ne ty. Jde o soukromej web a proto si redakce muze ridit diskusi podle svého uvazeni. A ja myslim, ze je dobře, ze ji reguluje a udrzuje tim určitou uroven, kterou od SN ocekavame. Pokud se ti to nelibi, mas plno jinych moznosti, kde vyjadrit svůj velecteny názor:).
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 31.07.2018 10:30 |Já mám Frydrycha rád. Nejednou nám vytrhl svým gólem trn z paty a byl i u skvělého akce, která vyústila v gól Dannyho na Villarealu. A i jako náhradník se toho v sobotu zhostil velmi dobře. Je od věci jeho výkon jakkoli snižovat. Přeji trenérovi, aby měl kvůli kvalitním výkonům hráčů co nejvíc zamotanou hlavu při skládání sestavy:-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 31.07.2018 10:49 |Samozřejmě NENÍ od věci. A u skvělé akce... Už to horko mě začíná poznamenávat...:-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
pethead (přítel SN) před 6 lety 31.07.2018 12:09 |Vidíš a mně přišla formulace "je od věci" po jazykové stránce vtipná, zamýšlená a v souladu s duchem tvého příspěvku. :)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 31.07.2018 12:35 |Ahojky Jáchyme.
Já souhlasím s přítelem Petheadem. Tu formalaci bych také neopravoval...... :-)).
Pro mě sobotní zápas byl díky příteli Dofordovi přiblížen alespoň formou "sms". Byl jsem na oslavě 85 narozenin mé tchyně a jen jsem pevně doufal ve vítězství.
Díky, že se to povedlo takto parádně a návštěva byla na toto letní období taky dobrá.
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Jachym před 6 lety 02.08.2018 12:13 |Ahoj, Sokrate, máte oba naprostou pravdu, takže svádím vše na horko:-) Mimochodem, já bohužel asi přijdu o Jablonec, protože to naopak má tchyně slaví 70. narozeniny...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
VanDel před 6 lety 31.07.2018 12:59 |Zmrhal.....raději nic, no :))))
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 15:46 |To vám neuzná, naopak začne vyhrožovat červenou kartou. To je jeho nejpádnější argument z pozice (ne)moci. Připadá mi, že někteří fanoušci jsou fanoušky a antifanoušky jednotlivých hráčů. U tohoto pána už víme, že Zmrhal a Coufal jsou bezchybní polobozi (nic proti nim, ale já je tak nekriticky nehodnotím). Zatímco Frydrych i kdyby se na hlavu stavěl, tak je prostě špatný,
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Edenjejenjeden před 6 lety 31.07.2018 15:48 |Máš i jiné téma pro diskuzi Lynxi?Nebo budeš jak kolovrátek stále mlít to samé?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 15:52 |Když se podíváte do diskuze co jsem napsal, tak mám mnoho témat k diskuzi.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Edenjejenjeden před 6 lety 31.07.2018 16:02 |I trolovat se musí umět,nikdo tady na tvoje osobní mindráky neni zvědavej!
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
před 6 lety 31.07.2018 16:18 |Co spatřujete na názoru, že hrál Frydrych dobře, nebo že by se měl Deli šetřit, atd. za trolování ? A jak se do toho promítají jaké moje mindráky ? Není v tomto případě problém spíš u vás ? vy jste si zjevně nepřečetl co píšu do diskuze a jen jste si přišel vylít žluč, že ?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Karel13 před 6 lety 31.07.2018 16:30 |To tady může figurovat něco bez nicku ? Pokud to něco nahrazuje nick postižený červenou kartou, tak tady nemá co dělat. Tak jako hráč, který dostane červ en ou kartu, na lavičce si přev lékne dres s jiným číslem a jménem a půjdde znovu na plac...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Arya před 6 lety 31.07.2018 17:01 |Inu, rudý havran/ Dr.Fe
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 17:40 |Dr fe, který má žlutou kartu, si založil nový nick - uživatel byl smazán - kaji se, možná by bylo lepší dát mu "doživotní ban", který se projevuje "černou kartou" u jména uživatele.... Teď už to ovšem nevrátím...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 17:40 |samozřejmě červenou...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Arya před 6 lety 31.07.2018 17:50 |Za pár dní se vrátí s jiným nickem. Někteří trollové jsou nesmrtelní
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 17:53 |A zase se rychle projeví a bude smazán.. jenom už teď vím, že bude lepší dát "doživotní ban", než ho vymazat z paměti... protože potom tu vypadá, že někdo diskutuje beze jména :-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Edenjejenjeden před 6 lety 31.07.2018 17:57 |Karle,zrovna to tu začínalo být zase zajímavý,a ty ho zabanuješ:-)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Arya před 6 lety 31.07.2018 17:58 |Však on se zase vrátí :)
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
kjandourek (admin) před 6 lety 31.07.2018 18:01 |A já vím....
jenomže to by tu ta pravidla vůbec nemusela být...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Edenjejenjeden před 6 lety 31.07.2018 18:16 |Ježíš já vím,ale přiznám se,že jsem ho nepoznal,až dnes mě to došlo.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 31.07.2018 18:28 |A co teprve banská bystrica,to by byl cvrkot.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Edenjejenjeden před 6 lety 31.07.2018 18:35 |Hele,ted jsem nějak mimo,nevím,jestli tím horkem:-).Nemyslíš náhodou ban-ská Bystrica?
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
bongor před 6 lety 31.07.2018 21:01 |Správně Edene,to jsem měl na mysli.Pokus o srandu.
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
Arya před 6 lety 31.07.2018 18:00 |Očividně rudého havrana ani ban nezastaví...
Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo
warhammer (přítel SN) před 6 lety 31.07.2018 18:30 |Já si myslím, že tu funguje ještě min. pod jedním nickem. Ten se ale dosud nijak neprovinil (aspoň myslím), tak budeme muset zase čekat na výbuch jeho šílenství.
Tvrdík
Borgetti před 6 lety 31.07.2018 20:54 |Bude tu tu rozhovor co probírala TS dnes s Tvrdíkem? Celkem by mě to zajímalo a nejen mě si myslim :-)
Tvrdík
Borgetti před 6 lety 31.07.2018 20:56 |Bude tu rozhovor co probírala TS dnes s Tvrdíkem? Celkem by mě to zajímalo a nejen mě si myslim :-)
Re: Tvrdík
kjandourek (admin) před 6 lety 01.08.2018 00:22 |Nepleteš si to? Pokud vše proběhne podle plánu, tak s JT bude podcast, který by měl vyjít ve čtvrtek...
Re: Tvrdík
warhammer (přítel SN) před 6 lety 01.08.2018 00:35 |Neplete.
JT na TW: Dnes diskuse s predstaviteli Tribuny Sever. Domluva na dalsich pravidelnych schuzkach. Pro me osobne podnetny a inspirativni pohled na deni v klubu z pohledu fanousku. Vyresili jsme i prostory pro TS v ramci Eden Areny.
Re: Tvrdík
kjandourek (admin) před 6 lety 01.08.2018 00:39 |Ok ... díky za info, zase takový přehled nemám :-)
Mohu se zeptat na Instat index? Co přesně udává? Jak se počítá? dle toho, co jsem našel googlováním to znamená "přínos pro tým pro tým"... ale jak je počítán a z čeho se ten přínos skládá to si firma Instat tají...
Re: Tvrdík
warhammer (přítel SN) před 6 lety 01.08.2018 01:00 |Nerad bych si naběhl, ale myslím, že přesný algoritmus je jejich "výrobním tajemstvím".
Představu, jak asi pracuje, lze získat např. tady: http://instatsport.com/en/football-3/instat-index-en/
i tady: https://thetilehurstend.sbnation.com/2016/7/8/12128310/how-do-reading-fc-players-rate-on-a-worldwide-scouting-website
Re: Tvrdík
sksjardab před 6 lety 01.08.2018 12:55 |a prosím zeptejte se JT na štídačky,plastové sedačky pro stř.hráče a trenéry jsou v edenu hrůza.
Re: Tvrdík
kjandourek (admin) před 6 lety 01.08.2018 12:59 |Ale já se pana Tvrdíka na nic ptát nebudu - podcast je Quelharova aktivita... :-)