njn oni radši budou cpát prachy agentům a rozhodčím, než aby to dali na prezentaci klubu. Smekám pomyslný klobouček před tvůrcem toho našeho videa, úplně mi naskočila husí kůže! Výborná práce! Barevná kombinace super!
Za mě je lepší pouze dvoubarevná kombinace, ale problém s tím rozhodně nemám. Jen jsem se při tom videu modlil, aby to byla spíš světlejší modrá.
OT - Sparta má novýho kapitána a na této volbě můžeme krásně demonstrovat rozdíl mezi námi a RB. Počítám, že u nich z toho museli mít hlavu jak pátrací balón, kdežto u nás se to skoro mohlo losovat a chyba by se neudělala. Mají zásadní nedostatek osobností.
Nijak nezpochybňuji historický odkaz, ale takhle "na první dobrou" se mi to spíš nelíbí. Ale asi časem dokážu přesvědčit sám sebe, že jsou modré štulpny vlastně krásné :-)
chápu nějakej historickej kontext, ale mně se ty modrý štulpny k červenobílýmu dresu nelíbí... mnohem lepší je pouze dvoubarevná kombinace, a to barev Slavie - červená a bílá
No já osobně mám jasno, dres, bílé trenky a bílé štulpny. Ten rok to beru, historický odkaz, jen by mi pak připadalo lepší, kdyby ta modrá byla tmavší. Ale je dobře, že se hlásíme k těm 100 letům!
Nádhera!Jak je článek napsaný.Dozvídám se další kus naší historie.Smekám a děkuji.
Všichni pisálkové chyťte se za nos.takto má vypadat článek,který něco někomu říká a hlavně o něčem je! Žádný jedna paní povídala a nejmenovaný zdroj atd.
Nejkrásnější dres.
Tak to je velká smůla. V přípravě patřil k nejlepším a těšil jsem se na něj v ostrých zápasech. Doufám, že to byla jen nešťastná náhoda a ne důsledek nějakého přetrénování (to už tu bohužel taky bylo).
Prosím Fačíne ,neplést si zlomenou nohu,v tomto případě po srážce s golmanem a tzv. únavovou zlomeninu,to je něco úplně jiného.Trpiš má nepochybně svoje chyby,máme je ostatně všichni,ale za srážku MVB s brankářem fakt nemůže.
Taky jsem psal, že doufám, že šlo o nešťastnou náhodu. Teď už jsem se taky dočetl podrobnosti, srážka s golmanem je samozřejmě smůla, čili o přetrénovanost v tomto případě nejde. Což je dobře.
Dres peknej. Bohuzel pro me, vzhledem k tomu, ze mam trochu pivni pupek, na dres uz nejakej ten patek neni, jelikoz ty upnuty strihy mi proste nesedi :-D asi budu muset ten pivni pupek shodit, nebo pockat az zase prijde moda volnejsich dresu :-D
při srážce s golmánem zlomená kost... tři dny před začátkem ligy, ten kluk má fakt nehoráznou smůlu :( tenhle podzim jsem mu hodně věřil, a čekal že dostane opravdu hodně šancí a prostoru hrát... ach jo
takže do útoku už pouze Škoda a Tecl... Mešanovič začne teprve v září naplno trénovat s mužstvem
záloha teda početně dost úzká + pár juniorů... na podzim minimálně 30 mačů, nedej bože přijdou ještě nějaký další zranění...
suma sumárum, jeden či spíše dva playeři do ofenzivy, jsou prakticky nutností... zkusil bych otevřít ještě jednou toho Olayinku, to by byl hráč, kterýho přesně potřebujem...
:-))) hele, ciste teoreticky...co je na tomhle komentari zavadnyho, navic ve svetle toho, ze tuhle informaci o 3 hodiny pozdejc potvrdilo vedeni ??? .... :-))))
Koukal jsem na podobná zranění (fibula fracture) například v NBA a snad to nebude tak zlé...většinou u takového zranění uvádějí recovery time cca 4-6 týdnů....záleží samozřejmě “čistotě” zlomeniny
Cervenobila v kombinaci s modrou a logem CITIC je paradni. Trikolora symbolizuje republiku, tradici, a logo ekonomickou stabilitu a poradnej balik na prestupy a platy. Za me maximalni uspokojeni
Esteticky mi prijdou cistsi bile stulpny, ovsem v historickem kontextu a pri vyroci 100 let od zalozeni naseho svobodneho statu beru tento odkaz a jsem na nase barvy o to hrdejsi.
Presto bych v pristich sezonach rad videl jen cervenobilou kombinaci a radeji snahu o sesiti zad pro evropu.
Ano, souhlasím, já mám taky raději, když červenobílé mužstvo je opravdu červenobílé (čímž myslím bílé trenky, ne ty červené). Pro tenhle sváteční rok to beru, budou modré štulpny,ale pak šup zpět:-)
Líbí se mi k našemu dresu bílé štulpny, ale tohle je příjemný návrat k modré v rámci výročí 100 let a hlavně to video je parádní. Skvělá práce. I ten odstín je hodně zajímavý.
Jelikož Brno sestoupilo, tak olmík mám nejblíž, tak se tam chystám v neděli na slávku, těším se na novou kombinaci dresu, ale jelikož sigma používá celý modrý dresy vč. štulpnů, tak nejspíš budeme mít bílé...uvidíme. Věřím ve výhru 1:2
K tem vytkam, ze jsme cervenobily klub. Ano jsme, nase barvy jsou barvami vlajky ceskych kralu, ale zaroven jsme vznikly jako slovansky klub k podpore vseho slovanskeho v mnohonarodnostni monarchii. Proto je od prvniho dne soucasti znaku Slavie slovanska trikolora. Cervena, bila, modra je nejtradicnejsi varianta. Myslim, ze az do navratu ke jmenu Slavia z Dynama, byla modra barva vzdy soucasti znaku.
Aby byla stulpna dokonale historicka, musela by mit na lemu 2 bile pruhy
Historicka perlicka, hrali jsme i v cernych stulpnach. Jine nebyly. Mmch z teto doby pretrvaly cerne rude bude dodnes
Mne osobne se libi jak bile, tak modre
Nelibi se mi varianty s prevahou cervene. Dres, bila, cervena snesu. Dres, cervena, cervena je nejhorsi :)
Pro připomenutí 100-letého výročí založení republiky by určitě bohatě stačilo opatřit stulpny širším modrým lemem, tak jak si je oblekali naši borci v polovině 60-tých let minulého století, když jako nováček ligy hned bojovali až do posledního kola o titul mistra. Modré stulpny jsou sice tradiční, ale bílé se hodí k sešívanému dresu určitě lépe. Pokud se pamatuji, tak modrým stulpnám dával přednost hlavně populární kustod Slavie, Dynama a zase Slavie pan Polťák, vulgo Šefčák, protože mu praní modrých stulpen nedalo ani zdaleka tolik práce jako praní stulpen bílých. Říká se, že nakonec musel vzít bílé stulpny na milost i on, a to hlavně proto, že bílá přišla v té době do módy v celém fotbalovém světě. Hráli jsme v nich dokonce i my jako žáci, bohužel se ale při praní srážely, a tak se musely prát jen v ruce, ve vlažné vodě a ještě mokré natáhnout na skleněné lahve od mléka. Jo, kde jsou ty časy, kdy si žáci v Dynamu Praha museli prát dresy doma a trnuli, aby sešívané dresy či červená hvězda na celobílém dresu, v kterém se také občas hrálo, nepustila barvu. Dorostencům už pral dresy pan Polťák a tak se hrálo bohuźel hlavně v modrých stulpnách a modrých dresech, bez jakéhokoliv oznaćení, že se jedná o dorost Slavie. Nicméně si dovolím připomenout k Vaší poznámce o černých stulpnách, že tradičně v černých stulpnách a trenýrkách hraje Feyenoord Rotterdam a nevypadá to vůbec špatně. Těm se navíc podařilo i lépe vyřešit na dresu sešívaná záda pro evropské poháry, než loni Slavii.
Jeste si pamatuji, ze obcas, v poslednim pripade asi kvuli adidasu, se pouzivali bilocervene pruhovane stulpny. Ty jsou taky pekne.
Z čb fotek lze tezko poznat, ale nepamatujete si, ze by nekdy byly stulpny pruhovane tribarevne?
Komentáře (71)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Okena před 6 lety 18.07.2018 12:39 |Porovnejte naše video a plzeňské video. Umírám smíchy. :D
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
jufoun (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 12:58 |Jo videa máme zmáknuté na jedničku.
A dresy i se stulpnama hezké.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
mis3 před 6 lety 18.07.2018 13:05 |klackové :-P
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
bububu (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 13:06 |Co jim zbejvá, když narozdíl od nás nemají žádnou historii?
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Marwek23 (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 13:42 |njn oni radši budou cpát prachy agentům a rozhodčím, než aby to dali na prezentaci klubu. Smekám pomyslný klobouček před tvůrcem toho našeho videa, úplně mi naskočila husí kůže! Výborná práce! Barevná kombinace super!
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Yester před 6 lety 18.07.2018 14:06 |Jsem se teď na to prádelnický video pro zajímavost podíval a... co to jeeee? :-D
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Citymat před 6 lety 18.07.2018 12:39 |No super barvy.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
japhy před 6 lety 18.07.2018 12:39 |Za mě je lepší pouze dvoubarevná kombinace, ale problém s tím rozhodně nemám. Jen jsem se při tom videu modlil, aby to byla spíš světlejší modrá.
OT - Sparta má novýho kapitána a na této volbě můžeme krásně demonstrovat rozdíl mezi námi a RB. Počítám, že u nich z toho museli mít hlavu jak pátrací balón, kdežto u nás se to skoro mohlo losovat a chyba by se neudělala. Mají zásadní nedostatek osobností.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
ElBrody před 6 lety 18.07.2018 12:43 |Ta světlejší modrá bude nejspíš z loga Sinobo Group, takže dvě mouchy jednou ranou...
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
bongor před 6 lety 18.07.2018 12:52 |Kapitán makak,to je vizitka.A ty jeho kecy,že jsou nejlepší hráči a proto "my to stejně vyhrajem"
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
M@rvin před 6 lety 18.07.2018 12:45 |Nijak nezpochybňuji historický odkaz, ale takhle "na první dobrou" se mi to spíš nelíbí. Ale asi časem dokážu přesvědčit sám sebe, že jsou modré štulpny vlastně krásné :-)
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
mis3 před 6 lety 18.07.2018 13:08 |ano, jsou
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
bramburek (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 12:56 |chápu nějakej historickej kontext, ale mně se ty modrý štulpny k červenobílýmu dresu nelíbí... mnohem lepší je pouze dvoubarevná kombinace, a to barev Slavie - červená a bílá
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
obiwan před 6 lety 18.07.2018 13:48 |No já osobně mám jasno, dres, bílé trenky a bílé štulpny. Ten rok to beru, historický odkaz, jen by mi pak připadalo lepší, kdyby ta modrá byla tmavší. Ale je dobře, že se hlásíme k těm 100 letům!
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Ulquiorra před 6 lety 18.07.2018 13:07 |Za mě osobně musím říct, že jsem z nových dresů nadšenej. Protože přesně takhle si jako dítě pamatuju dresy, do kterých jsem se zamiloval.
Ve videu ukázány přesně momentky, které mě ke Slavii přikovaly a nepustí. Okamžitě kupuju a bude to nákup pod vlivem emocí a srdce :)
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
japoko před 6 lety 18.07.2018 14:10 |To uz tam byl ten činskej nápis?
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Ulquiorra před 6 lety 18.07.2018 14:14 |Byl. A pro neznalé vypadal úplně stejně, jako logo Benziny.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
bububu (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 13:08 |A mě se modré štulpny zase líbí, a moc :) Skvělý způsob, jak uctít historii klubu i vlastního státu v roce stého výročí jeho založení.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Markus před 6 lety 18.07.2018 13:34 |Nejsem milovník modré barvy, ale tenhle zvlášní odstín se jmenuje Calypso a skvěle se hodí k naší červenobílé.
Paráda
winter (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 13:15 |Za mě také super!! Bude to zajímavé vlastenecko-historické oživení, mě se modré stulpny líbí moc!
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Pava1 před 6 lety 18.07.2018 13:24 |Nádhera!Jak je článek napsaný.Dozvídám se další kus naší historie.Smekám a děkuji.
Všichni pisálkové chyťte se za nos.takto má vypadat článek,který něco někomu říká a hlavně o něčem je! Žádný jedna paní povídala a nejmenovaný zdroj atd.
Nejkrásnější dres.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
smely (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 13:36 |tvl, MvB zlomena noha....ten kluk ma smulu.....
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Fulham před 6 lety 18.07.2018 13:38 |Twl..to je k posrání..:-(
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
smely (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 13:39 |este, ze mame toho Auera...
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Fulham před 6 lety 18.07.2018 13:42 |Je to tak...ale byl bych radši, kdyby byl lepší jak Mick a ne takhle...
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Obr před 6 lety 18.07.2018 13:41 |O to vic potrebujem hrace na kraj. Pronto
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
iwanowicz před 6 lety 18.07.2018 13:45 |To je hroznej pech toto. A Skoda, Coufal i trener z toho byli docela spatny.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Sedrousek před 6 lety 18.07.2018 13:57 |To si delas prdel?
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Fačín před 6 lety 18.07.2018 13:57 |Tak to je velká smůla. V přípravě patřil k nejlepším a těšil jsem se na něj v ostrých zápasech. Doufám, že to byla jen nešťastná náhoda a ne důsledek nějakého přetrénování (to už tu bohužel taky bylo).
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Edenjejenjeden před 6 lety 18.07.2018 14:05 |Prosím Fačíne ,neplést si zlomenou nohu,v tomto případě po srážce s golmanem a tzv. únavovou zlomeninu,to je něco úplně jiného.Trpiš má nepochybně svoje chyby,máme je ostatně všichni,ale za srážku MVB s brankářem fakt nemůže.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Fačín před 6 lety 18.07.2018 14:10 |Taky jsem psal, že doufám, že šlo o nešťastnou náhodu. Teď už jsem se taky dočetl podrobnosti, srážka s golmanem je samozřejmě smůla, čili o přetrénovanost v tomto případě nejde. Což je dobře.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Edenjejenjeden před 6 lety 18.07.2018 14:22 |je otázka co je dobře,únavová zlomenina se léčí měsíc,tohle vypadá žel tak na půl roku.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Fačín před 6 lety 18.07.2018 16:42 |Tak samozřejmě ne dobře jako dobře, jen "dobře":))
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Jikom33 před 6 lety 18.07.2018 13:50 |Dres peknej. Bohuzel pro me, vzhledem k tomu, ze mam trochu pivni pupek, na dres uz nejakej ten patek neni, jelikoz ty upnuty strihy mi proste nesedi :-D asi budu muset ten pivni pupek shodit, nebo pockat az zase prijde moda volnejsich dresu :-D
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Pava1 před 6 lety 18.07.2018 16:00 |Tak to nejsi sám,já dostal dres před 8 lety ke 40 narozeninám a je jak nový.Nepoužitý/nepraný
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
bramburek (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 13:57 |při srážce s golmánem zlomená kost... tři dny před začátkem ligy, ten kluk má fakt nehoráznou smůlu :( tenhle podzim jsem mu hodně věřil, a čekal že dostane opravdu hodně šancí a prostoru hrát... ach jo
takže do útoku už pouze Škoda a Tecl... Mešanovič začne teprve v září naplno trénovat s mužstvem
záloha teda početně dost úzká + pár juniorů... na podzim minimálně 30 mačů, nedej bože přijdou ještě nějaký další zranění...
suma sumárum, jeden či spíše dva playeři do ofenzivy, jsou prakticky nutností... zkusil bych otevřít ještě jednou toho Olayinku, to by byl hráč, kterýho přesně potřebujem...
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
VanDel před 6 lety 18.07.2018 13:58 |Jedna posila do ofenzivy byla nutností před Mickovo zraněním, momentálně je nutné přivézt dva hráče.......
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Edenjejenjeden před 6 lety 18.07.2018 13:59 |Spíše dva,křídlo,útok,ale něco rozjednanýho máme.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
smely (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 14:03 |mozna jeste prehodnotej toho Musu , co ma jit na zizkov zase hostovat...
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
YuckFou před 6 lety 18.07.2018 18:59 |@slaviaofficial - Vzhledem ke zranění Micka van Burena v kádru zůstává útočník Petar Musa a jeho odchod na Žižkov se zatím odkládá.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
smely (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 09:59 |:-))) hele, ciste teoreticky...co je na tomhle komentari zavadnyho, navic ve svetle toho, ze tuhle informaci o 3 hodiny pozdejc potvrdilo vedeni ??? .... :-))))
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
TSeguinTS před 6 lety 19.07.2018 10:31 |To jsou 3 palce dolů z kroboúčtů za vynášení informací :-)
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
smely (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 10:51 |:-) mohlo by bejt, proto sem psal "vedeni" ( esi mi jako rozumis...mrkam jednim vokem ) ...
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
guyincognito před 6 lety 18.07.2018 14:27 |Koukal jsem na podobná zranění (fibula fracture) například v NBA a snad to nebude tak zlé...většinou u takového zranění uvádějí recovery time cca 4-6 týdnů....záleží samozřejmě “čistotě” zlomeniny
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
smely (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 14:34 |na cistote zalezi, esi mu to udelal Kolar francouzakem, nebo Kovar kladivem....
Nová image JZ8
guyincognito před 6 lety 18.07.2018 14:03 |Bradka - z Jardy je Evil Jarda
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
pevek před 6 lety 18.07.2018 14:05 |Cekal jsem, ze to vzbudi kontroverze a pritom - modry stulpny jsme meli jeste v dobe, kdy jsme ziskali titul v sezone 95/96 a par sezon pote. Je to nase tradicni kombinace, presto, ze se od ni v posledni dobe z praktickych duvodu upustilo. Jako tradicionalista to vitam!
https://www.fortunaliga.cz/min.php?exact&topcut&w=470&h=305&file=//photo/history/1996.jpg
http://fotbal.hattrick.cz/wp-content/uploads/2013/10/kubiklubos_hra-slavia.cz_1-250x150.jpg
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
warhammer (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 14:13 |Dokonce je to v tom článku, pod který píšeš. A je k tomu i hezké video :).
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
pevek před 6 lety 18.07.2018 14:28 |No jo, nosim drivi do lesa.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
warhammer (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 14:30 |V pohodě, ty dobové fotky jsou zajímavé.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Obr před 6 lety 18.07.2018 14:17 |Cervenobila v kombinaci s modrou a logem CITIC je paradni. Trikolora symbolizuje republiku, tradici, a logo ekonomickou stabilitu a poradnej balik na prestupy a platy. Za me maximalni uspokojeni
Dresy
JS (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 14:19 |Esteticky mi prijdou cistsi bile stulpny, ovsem v historickem kontextu a pri vyroci 100 let od zalozeni naseho svobodneho statu beru tento odkaz a jsem na nase barvy o to hrdejsi.
Presto bych v pristich sezonach rad videl jen cervenobilou kombinaci a radeji snahu o sesiti zad pro evropu.
Re: Dresy
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 18.07.2018 14:41 |Tak duležité je,že jsi na tom zase našel nějakou mouchu,tentokrát estetickou.Je ovšem potěšující,že to alespoň pro tuto sezonu toleruješ.
Re: Dresy
obiwan před 6 lety 18.07.2018 15:42 |Ano, souhlasím, já mám taky raději, když červenobílé mužstvo je opravdu červenobílé (čímž myslím bílé trenky, ne ty červené). Pro tenhle sváteční rok to beru, budou modré štulpny,ale pak šup zpět:-)
Re: Dresy
Obr před 6 lety 18.07.2018 14:47 |Z estetickyho hlediska z toho prave ucuravam. Modry ponozky, modry cislo na trenyrkach a na zadech....luxus
Re: Dresy
MDCCCXCII (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 00:07 |Sesiti zad pro Evropu bohuzel neni mozne kvuli kontrastnimu podkladu cisla. Proste to nejde
Radsi bily ctverec, nez cela zada. To proste neni nas dres
Jsou dresy, kde nemusi byt jednobarevny podklad, ale splnuje podminku kontrastu viz Barcelona
Re: Dresy
JS (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 00:37 |Ja vim, ale ten ctverec by mi byl take milejsi.
Re: Dresy
MDCCCXCII (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 00:42 |Placnul bych tam modry kruh s bilym cislem :p
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Dennis před 6 lety 18.07.2018 15:59 |Líbí se mi k našemu dresu bílé štulpny, ale tohle je příjemný návrat k modré v rámci výročí 100 let a hlavně to video je parádní. Skvělá práce. I ten odstín je hodně zajímavý.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
cheechoo1 před 6 lety 18.07.2018 18:40 |MvB zlomená noha, ten má fakt smůlu!
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
sicilianbrno před 6 lety 18.07.2018 19:19 |jeden utočník se ze zranění dostává a jak na potvoru druhý se zranil...:-/ Přeju ti brzké uzdravení
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
sicilianbrno před 6 lety 18.07.2018 19:18 |Jelikož Brno sestoupilo, tak olmík mám nejblíž, tak se tam chystám v neděli na slávku, těším se na novou kombinaci dresu, ale jelikož sigma používá celý modrý dresy vč. štulpnů, tak nejspíš budeme mít bílé...uvidíme. Věřím ve výhru 1:2
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
p!erreCORE před 6 lety 18.07.2018 19:43 |Cynik by mohl napsat,že se pomalu přebarvíme do Libereckých barev :)
Já cynik nejsem a proto tvrdím..jde o zvyk,ale je to pěkné!
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
DKNL před 6 lety 18.07.2018 21:14 |Jako žák a pak dorostenec jsem v letech 1969-1978 v modrých štulpnách hrál.K nám to patří.Pamatuji si, že jsme měli občas i červené štulpny.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
MDCCCXCII (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 00:23 |K tem vytkam, ze jsme cervenobily klub. Ano jsme, nase barvy jsou barvami vlajky ceskych kralu, ale zaroven jsme vznikly jako slovansky klub k podpore vseho slovanskeho v mnohonarodnostni monarchii. Proto je od prvniho dne soucasti znaku Slavie slovanska trikolora. Cervena, bila, modra je nejtradicnejsi varianta. Myslim, ze az do navratu ke jmenu Slavia z Dynama, byla modra barva vzdy soucasti znaku.
Aby byla stulpna dokonale historicka, musela by mit na lemu 2 bile pruhy
Historicka perlicka, hrali jsme i v cernych stulpnach. Jine nebyly. Mmch z teto doby pretrvaly cerne rude bude dodnes
Mne osobne se libi jak bile, tak modre
Nelibi se mi varianty s prevahou cervene. Dres, bila, cervena snesu. Dres, cervena, cervena je nejhorsi :)
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
MDCCCXCII (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 00:24 |*vznikli... :o
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Akuls před 6 lety 19.07.2018 11:54 |Pro připomenutí 100-letého výročí založení republiky by určitě bohatě stačilo opatřit stulpny širším modrým lemem, tak jak si je oblekali naši borci v polovině 60-tých let minulého století, když jako nováček ligy hned bojovali až do posledního kola o titul mistra. Modré stulpny jsou sice tradiční, ale bílé se hodí k sešívanému dresu určitě lépe. Pokud se pamatuji, tak modrým stulpnám dával přednost hlavně populární kustod Slavie, Dynama a zase Slavie pan Polťák, vulgo Šefčák, protože mu praní modrých stulpen nedalo ani zdaleka tolik práce jako praní stulpen bílých. Říká se, že nakonec musel vzít bílé stulpny na milost i on, a to hlavně proto, že bílá přišla v té době do módy v celém fotbalovém světě. Hráli jsme v nich dokonce i my jako žáci, bohužel se ale při praní srážely, a tak se musely prát jen v ruce, ve vlažné vodě a ještě mokré natáhnout na skleněné lahve od mléka. Jo, kde jsou ty časy, kdy si žáci v Dynamu Praha museli prát dresy doma a trnuli, aby sešívané dresy či červená hvězda na celobílém dresu, v kterém se také občas hrálo, nepustila barvu. Dorostencům už pral dresy pan Polťák a tak se hrálo bohuźel hlavně v modrých stulpnách a modrých dresech, bez jakéhokoliv oznaćení, že se jedná o dorost Slavie. Nicméně si dovolím připomenout k Vaší poznámce o černých stulpnách, že tradičně v černých stulpnách a trenýrkách hraje Feyenoord Rotterdam a nevypadá to vůbec špatně. Těm se navíc podařilo i lépe vyřešit na dresu sešívaná záda pro evropské poháry, než loni Slavii.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
MDCCCXCII (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 21:10 |Jeste si pamatuji, ze obcas, v poslednim pripade asi kvuli adidasu, se pouzivali bilocervene pruhovane stulpny. Ty jsou taky pekne.
Z čb fotek lze tezko poznat, ale nepamatujete si, ze by nekdy byly stulpny pruhovane tribarevne?
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
MDCCCXCII (přítel SN) před 6 lety 19.07.2018 21:14 |S Feijenoordem mate pravdu
Meli bychom dres pro Evropu vyresit uplne stejne []
https://www.mirror.co.uk/sport/football/match-reports/feyenoord-manchester-city-live-score-11163774
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
Citymat před 6 lety 19.07.2018 21:36 |S tím se nedá nesouhlasit.
Re: Do nové sezony v historické trikoloře
benny231 před 6 lety 19.07.2018 00:41 |Už aby to začlo, moc se těším.