Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Mezökövesd 3:1

Druhý zápas s maďarským týmem Mezökövesd Slavia vyhrála 3:1 brankami Stocha, Sýkory a Baluty.

Do druhého zápasu s maďarským týmem Mezökövesd nastupuje Slavia v sestavě se Stochem, Balutou nebo Sýkorou. Slávisté začali podobně jako první zápas se stejným soupeřem převahou, první šanci měl Musa, po centru Auera ale hlavou minul. Pak sešívaní chybovali v rozehrávce, hlavička soupeře také skončila mimo. Do dobré pozice se pak po dlouhém míči z hloubi pole dostal Auer, bránu pak však rovněž netrefil. Dlouhé minuty se pak na hřišti nedělo vůbec nic, co by stálo za zmínku. Druhou půli začali slávisté střelou z hranice vápna, kterou brankář soupeře lapil. Brzy už se ale sešívaní radovali, centr Baluty z pravé strany propadl až ke Stochovi, který se střelou na bližší tyč nemýlil - 1:0. A brzy šla Slavia do dvoubrankového vedení, hráči v červenobílém donutili soupeře k chybě v rozehrávce, Stoch dal do druhé vlny Sýkorovi, který z hranice vápna poslal krásnou střelu k tyči - 2:0. Z přímého kopu to pak zkusil Stoch, brankář Mezökövesdu byl u tyče včas. Po dlouhém pasu z hloubi pole byl sám před brankářem Auer, ale šanci neproměnil a skóre se tak neměnilo. Ještě větší šanci pak neproměnil Flo, který si naběhl do vápna na přízemní pas z pravé strany. Místo aby slávisté přidali třetí branku, tak inkasovali doslova z ničeho, jeden z nich ztratil míč ve středu pole a soupeř poslal z půlky hřiště míč přes Vantrubu do sítě - 2:1. Z poslední akce zápasu pak Sýkora přihrál Balutovi, který upravil na konečných 3:1.

Komentáře (105)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    Arutha     před 6 lety 07.07.2018 14:48 |  
    1 0

    To bude v tý záloze hrozná výšková dominance :)

    • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

      Hanzwalter     před 6 lety 07.07.2018 14:57 |  
      6 0

      vyskova mozna ne, ale na balonu urcite ANO.

  2. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    Simpson     před 6 lety 07.07.2018 14:50 |  
    9 4

    Mnohonásobně lepší sestava než první zápas. Hlavně to složení zálohy

    • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

      PetCC     před 6 lety 07.07.2018 15:11 |  
      5 5

      První byla ligová, tohle je sesstava pohárová!

  3. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    Hanzwalter     před 6 lety 07.07.2018 14:56 |  
    6 2

    Dle soupisky, ktera se mne libi vice jak ta u prvniho zapasu tipuju jasnou a presvedcivou vyhru... alespon JiT muze za premyslet nad tim, ze by pustupne 2-3 borci z "A" mohli postupne opustit sve visosne pozice!

  4. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 15:02 |  
    1 11

    Nechápu proč je stavěn Deli když udajně není má za sebou pár tréninků a je to tak na 20 minut,ještě si obnoví zranění a bude po prdeli.No ale nakonec od toho tam máme doktory.

  5. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    celtix     před 6 lety 07.07.2018 15:18 |  
    12 0

    Bez Stocha to prostě nejde. Skvěle zatím tvoří hru.

  6. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    první rytíř     před 6 lety 07.07.2018 15:55 |  
    8 6

    První půle je o tom samém, jako celý první duel. Tedy o přibývajících pochybnostech, že máme tým, schopný alespoň něco málo uhrát v pohárech a prát se o čelo tabulky. Jasně se ukazuje, že posílit tam, kde jsme to potřebovali jsme zatím neposílili a jízda ve starých kolejích pokračuje. Nebo jako někomu z vás se náš výkon v první půli líbil?

    • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

      JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 16:00 |  
      6 11

      Bohužel začíná vyvstávat otázka, jestli je JiT schopný ty hráče nějak kloudně sehrát a vysvětlit něco jiného, než „hru na náhodu“.

  7. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    tomblesk     před 6 lety 07.07.2018 16:05 |  
    1 7

    Opakování refrénu z předchozí písničky - předchozího utkání. Lehké poklusávání, žádný nápad, zbytečné ztráty balonů, odražené nejsou naše ani omylem. Snad jen Frýďa napravo se aspoň snaží... jinak, darmo psát!!! Jestli takto má být příprava, tak se ptám na co? Soudruzi na co?? Na ligu, to snad ne, sranda za chvíli skončí a oči budou pro pláč ...Snad ten Mézék to k nám nezakopne ...

    • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

      tomblesk     před 6 lety 07.07.2018 16:08 |  
      1 1

      No konečně se Míra Stoch napřáhl a jde to!!

      • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

        tomblesk     před 6 lety 07.07.2018 16:13 |  
        1 1

        A ze stejného fleku Sýkorka podruhé, tak to má být!! jednoduše - jen přesně přihrát, to je oč tu běží ...

  8. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 16:08 |  
    5 2

    No konečně. Jinak dost nezáživnej fotbal.

  9. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    Simpson     před 6 lety 07.07.2018 16:12 |  
    5 12

    Jen bych připomněl, že soupeřem nám jsou náhradníci devátého týmu maďarské ligy, která je v koeficientu až na 33. místě, za Lichtenštejnskem, Bulharskem nebo Slovenskem...

    • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 16:21 |  
      19 1

      Aha. já myslel, že hrajeme s Liverpoolem.

      • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

        Simpson     před 6 lety 07.07.2018 16:24 |  
        3 8

        Jde mi jen o to, že ten výkon je vzhledem k tomuto faktu dost ostudným

        • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

          chrobak     před 6 lety 07.07.2018 16:53 |  
          7 0

          Souhlasim, že nic moc. Ale i když pro to nemám vysvětlení, tak výsledky a hra v přípravě a následně ostré zápasy nikdy neměly skoro žádný vztah.

        • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

          Edenjejenjeden     před 6 lety 07.07.2018 17:05 |  
          2 2

          Pokud bys mluvil o prvním zápase,tak s tebou souhlasím,ale o tom druhém,ale no tak.Apropo,to jsi takový expert na madarský fotbal,že poznáš která jejich sestava byla Ačková a která Béčková?

          • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

            Simpson     před 6 lety 07.07.2018 17:06 |  
            2 5

            nemusím být expertem na maďarský fotbal, stačí, pokud si umím najít, v jaké sestavě nastupovali loni :-))

    • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

      ervin     před 6 lety 07.07.2018 16:26 |  
      5 0

      I náhradníky je potřeba zničit my tam taky nemáme to nej...

    • Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

      Travinho     před 6 lety 07.07.2018 17:32 |  
      3 0

      Doufám, že víš, proč je před ním Lichtenštejnsko, když to zde tak vítězoslavně zmiňuješ.

  10. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    Arya     před 6 lety 07.07.2018 16:17 |  
    5 0

    Ono to půjde,né že ne...

  11. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    Fulham     před 6 lety 07.07.2018 16:48 |  
    23 0

    to je keců....1-2 // 3-1 a postup v suchym triku..:-)

  12. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    edenian     před 6 lety 07.07.2018 16:51 |  
    4 1

    Videl jsem, druhou puli / a nevidel 3. gol :-) /, me to bavilo. Zdar!

  13. Re: Slavia - Mezökövesd podruhé

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 16:53 |  
    7 5

    PEF do základu! Podle mě dneska lepší, než Frydrych, Coufal i Bořil. Musa do posilovny a Sýkorův gól do muzea. Olé!!! :-)

  14. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    Lantenac     před 6 lety 07.07.2018 16:58 |  
    8 3

    Pro mě byl náš nejlepší hráč za oba zápasy Matěj Valenta. Jak mi v minulých přátelácích přišel nemastný neslaný, tak dnes hrál velmi dobře.

  15. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 17:03 |  
    15 3

    tak tohle žádná hitparáda taky nebyla, hlavně teda pohybem a nasazením... nejspíš dostávaj pořádnej kouř i na tomhle herním soustředění... ale herně to bylo podstatně lepší, než ten první zápas, vypracovali jsme si docela dost opravdu gólových příležitostí, byly tam pěkný kombinační akce

    záloha Stoch, Sýkora, Baluta, Auer byla podstatně pohyblivější, rychlejší, kombinačně schopnější... a to spolu hráli takhle vůbec poprvé, na rozdíl od předešlýho zápasu, kde ty hráči spolu už maj dost odkopáno, ale nebyli pomalu schopný předvést kloudnou akci

    Stocha známe, rozdílovej hráč... Baluta silnej na míči, šikovný rychlý nohy, stejně jako Auer… budou dobrý kluci

    • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

      donford     před 6 lety 07.07.2018 17:14 |  
      11 3

      Tak bylo to v procházkovém tempu, proč ne. Ale přijde mi, že máme do zálohy hráčů dost, že nemusíme volat po dalším rozehrávači. Ale zakončovatele potřebujeme, ne že ne. I přes vlažné tempo, mně zatím Teclík, Škoďák a ani Musa nepříjdou jako ideální, respektive v dobré střelecké formě. Obranu máme pojednanou a zálohu snad taky. (Stoch, Baluta, Sýkora, Hušby, Souček, Buren, časem i Auer), to jsou "kluci jak z růže květ".:-) Zmrhal bude muset moct přidat, aby obstál v konkurenci.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Karel1 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 17:29 |  
        3 1

        Vidím to úplně stejně. Kdybychom tam dnes v obou zápasech (ještě markantněji to bylo v tom prvním) měli pořádného zakončovatele, tak jsme mohli oba zápasy vyhrát s výrazným výsledkem. Jeden záběr byl i na p. Nezmara, tak jen doufám, že to viděl stejně. Kluci v přípravě asi hodně makaj, tak věřím, že i on zapracuje.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        celtix     před 6 lety 07.07.2018 17:40 |  
        12 1

        Proto jakýkoliv hráč jako Olayinka by pro nás byl ideální. Hroťák co dokáže hrát i z kraje. Vysoký, rychlý, gólový.

  16. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    VanDel     před 6 lety 07.07.2018 17:12 |  
    6 10

    Valenta velmi pekny vykon a Auer na plac misto Zmrhala ! Baluta podobny typ jako Stoch, silny a slusne technicky na mici a velmi rychle zrychleni. Musa na to zatim jeste nema.

  17. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    Fulham     před 6 lety 07.07.2018 17:17 |  
    5 2

    a napíšu to zase - není třeba někoho kupovat, pokud to nebude někdo jako Jack Wilshere - Musa, Auer i ten ušatej Matěj dnes opět úplně v pohodě. vůbec nemám strach z toho, že by tihle tři měli nastoupit do ligy při kartách, zranění , rotaci, neformě...

  18. Mladí vpřed!

    Oberyn_7     před 6 lety 07.07.2018 17:19 |  
    7 2

    Vyjádřil jsem se k prvnímu utkání, tak si nenechám ujít možnost se podělit o dojmy z toho druhého.

    Opravdu netuším jakou kvalitou disponuje soupeř a jak kvalitní test to byl, ale i tak nám to mohlo ukázat jestli naši hráči řeší situace správně.

    Druhé utkání se mi zdálo fotbalovější, více pohybu a také více zaujetí pro hru. Samozřejmě nemůžeme čekat tempo jako v Rusku, ale některé akce byly slušné.

    Můžeme vidět, že Miro Stoch je pro nás klíčová postava, nebojí se hrát, dát dlouhý křižný balón (přesný) nebo jít do klíčky. Jeho potřebujeme ve formě abychom mohli uvažovat o snu zvaném Liga Mistrů.

    Dále se mi líbil tah se zasunutím Sýkory na post spíše box to box záložníka. V prvním zápase nám chyběl extrémně pohyb a on to zde dokázal z "Hušbauerovi" pozice slušně rozhýbat. Doufám, že to nebylo pouze nouzové řešení.

    A musím se také vyjádřit ke dvou mladíčkům. Myslím, že Auer i Musa si svými výkony říkají o svoje minuty v prvním týmu. U Petara to nemusí být třeba základ, ale zatím se mi jeho výkony líbí a mohl by to být třeba zajímavý žolík a Jonas? Je vidět, že na to fotbalově má. Líbí se mi jeho hra a doufám, že ho "nezabijeme" v juniorce protože je mladý. Snad trenér potvrdí pověst, že nemá problém stavět na mladých hráčích.

    Co se týče Baluty, tak to byl jeho první zápas, kdy za sebou má sotva pár tréninků, ale bylo vidět, že s míčem si rozumí a mohla by to být kvalitní posila. Uvidíme příště.

    Jsem zvědavý jak nastoupíme v generálce. Řekl bych, že trenér má o čem přemýšlet.

    • Re: Mladí vpřed!

      Travinho     před 6 lety 07.07.2018 17:34 |  
      4 7

      Ty jsi ten zápas neviděl, že netušíš jakou kvalitou disponuje soupeř?

      • Re: Mladí vpřed!

        Oberyn_7     před 6 lety 07.07.2018 17:44 |  
        9 3

        Opravdu si netroufnu odhadnout jaký byl kvalitativní rozdíl mezi jejich prvním a druhým týmem, ale rád se vyslechnu názor ostatních.

        Dále kam takový tým celkově zařadit? Spodek první ligy možná druhá liga v česku? Nejsem expertem na maďarskou ligu. Viděl jsem ten tým poprvé , proto s pokorou raději napíšu, že nevím.

        • Re: Mladí vpřed!

          Simpson     před 6 lety 07.07.2018 17:55 |  
          2 9

          Oni hrají spodek maďarské ligy, která je o 20 míst v koeficientu za tou naší, a přesto bys je řadil do spodku naší první ligy? To myslíš vážně?

          • Re: Mladí vpřed!

            no-nick     před 6 lety 07.07.2018 18:00 |  
            1 1

            Tak v naší lize by hráli spodek, to je správně, ne?

          • Re: Mladí vpřed!

            Edenjejenjeden     před 6 lety 07.07.2018 18:07 |  
            1 1

            Až s nimi budeme hrát ostrý zápas,mělo by to být znát,ale je to zatím pouze příprava,nevíme v jaké fázi přípravy obě mužstva jsou,proto výsledky až tak určující nejsou,první zápas strašný v tom se shodneme,ale ten druhý bych jako ostudu rozhodně nenazýval.Tady opravdu nějaké tabulky a koeficienty nejsou rozhodující.A všimnul sis,že liga začíná až za 14dní?

            • Re: Mladí vpřed!

              Fačín     před 6 lety 08.07.2018 09:19 |  
              2 3

              Ne AŽ za 14 dní, ale UŽ za 14 dní.

              • Re: Mladí vpřed!

                Edenjejenjeden     před 6 lety 08.07.2018 09:57 |  
                4 0

                Pamatuješ si jak jsme loni excelovali v přípravě(Nice apod.),pak přišly soutěžní zápasy a najednou lehkost z přípravy byla pryč.Třeba to bude letos obráceně,počkejme si na soutěžní zápasy,na hysterii je vždy času dost.A tvá posedlost Nezmarema a Trpišovským je až chorobná

          • Re: Mladí vpřed!

            donford     před 6 lety 07.07.2018 21:04 |  
            2 1

            Já jsem take tyto Maďary viděl poprvé a ani jsem jejich jméno nikdy nezaznamenal. Což jistě není směrodatné. Ale ani Oberyn netrvá "jen" na spodku naší první ligy, přidává, že možná naše druhá liga. Zase spodek naší první ligy, třeba Brno, by se příliš nad nimi nehonosilo. Ovšem těžko jednoznačně srovnávat. Také si myslím, že naše "áčko" by je mělo přejet, ale byli jsme velmi laxní, neurovnaní a jak někdo zde připodotkl, náš útok byl v zakončování žalostný. Jsem si ale skoro jist, že citlivý mix obou našich mužstev bude alespoň v lize značit velkou sílu. V obraně i v poli. Jen to zakončení ... Olyianka by se velmi hodil.

            • Re: Mladí vpřed!

              donford     před 6 lety 07.07.2018 21:08 |  
              1 1

              Olayinka ... já se to fakt nenaučím. :-)

        • Re: Mladí vpřed!

          Travinho     před 6 lety 07.07.2018 20:14 |  
          4 0

          Tak pro nás z hlediska kvality testu je důležité hlavně to, jaký soupeř podal výkon, což se posoudit dá. Zápas velmi přínosný, protože podobně proti nám bude hrát v lize spousta týmů.

  19. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    první rytíř     před 6 lety 07.07.2018 18:13 |  
    7 6

    S ohledem na oba zápasy bych řekl, že obě naše jedenáctky byly špatně poskládané a klidně bych se vsadil, že v tomto složení si už spolu nezahrají. Netvrdím ale, že to byl pravý důvod našich nepřesvědčivých výkonů. Řeknu to rovnou - jen slepý nevidí, že nám více než sůl chybí kvalitní zakončení, tedy že nemáme nadstandardního útočníka. Pokud nepřijde, budeme tam, co v minulém ročníku. Priorita, která se ne a ne daří naplnit. V porovnání kvality záložních řad, vyhrála na celé čáře ta druhá a to i přes obrovský výškový handicap. Mladíci v ofenzivě lepší Škody s Teclem nebyli, ale oba jmenovaní zahráli hluboko pod své možnosti. Obrana je vcelku v pořádku až na to, že noví krajní beci nijak nezáří a nejsou rozhodně lepší těch stávajících. Ale dost o tom! Nejraději bych oba dnešní zápasy z hlavy vymazal a dál se těšil, že po herním soustředění uvidím tým, prezentující se daleko vyšší kvalitou, než v loňské sezoně. Uvidíme za týden.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

      mig52     před 6 lety 07.07.2018 19:31 |  
      4 1

      Rytíři, já si myslím, že jsme v rámci našich možností posílili dobře a že se to ukáže až tak v polovině sezóny, kdy budou přicházet zranění, onemocnění, vykartování, anglické týdny.... .Ale naprosto souhlasím s těmi, kteří vyjadřují, že pokud nepřivedeme gólového bombera, moc se neposuneme a stejně, jako v minulé sezóně budeme trpět, jak nebudeme schopni korunovat dobrou hru v poli a ztrácet body v utkáních, kdy budeme lepší soupeře. K němu by se museli samozřejmě připojit další, hlavně záložníci, ale branky jsou vždy především na útočnících.

  20. Stoch, Sýkora i Baluta mají 1+1

    p!erreCORE     před 6 lety 07.07.2018 19:51 |  
    3 10

    Zápas jsem bohužel neviděl,ale pokud to klukům bude hrát dál takhle,vypadá to na totální nářez..

  21. Hodnocení

    Janybery     před 6 lety 07.07.2018 20:39 |  
    7 0

    Miňo je náš naprosto klíčový hráč. Valenta se mi líbil. Technicky si vedl výborně.

    • Re: Hodnocení

      Travinho     před 6 lety 08.07.2018 12:03 |  
      1 4

      Jen ta ztráta před gólem. Toho se musí pro příště vyvarovat.

      • Re: Hodnocení

        no-nick     před 6 lety 08.07.2018 12:20 |  
        7 0

        To nebyl Valenta. Ten už byl myslím v tu chvíli venku. Asi Šilhan, ale nevim to jistě

        • Re: Hodnocení

          jardafisa     před 6 lety 08.07.2018 15:03 |  
          3 0

          Přesně tak, byl to Šilhan

  22. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    celtix     před 6 lety 07.07.2018 21:46 |  
    6 7

    Po dnešku bych viděl sestavu takto:
    Kolář - Coufal, Jugas, Ngadeu, Bořil - Souček, Hušbauer - Sýkora, Baluta, Stoch - van Buren
    Obrana asi jasná, s tím že zdravý Deli bude atakovat základ. Spojení Souček - Hušbauer nikdy nefungovalo a přesto bych je postavil vedle sebe. Nikoho lepšího nemáme a já věřím, že s pohyblivými spoluhráči před sebou by to mohlo fungovat. Bohužel je zraněný Hromada, který by mi pasoval k Hušbauerovi a vedle Součka bych zkusil Sýkoru. Co bych změnil je Hušbauerův posun na levý kraj při rozehrávce. To jsem střední záložníky nikdy hrát neviděl a nefunguje to. Potřebujeme útočníka typu Olayinky. Zatím tam mám van Burena, který je v přípravě jeden z nejlepších i když hraje na křídle.
    Tým máme velice kvalitní. Uvidíme jak to Trpišovský poskládá na generálku a pak proti sigmě. Kdo mě v přípravě zatím zklamal je Zmrhal. Také od Tecla jsem čekal po povedeném jaru víc. Uvidíme jak na tom bude po zranění Hromada a hlavně Mešanovič. Nakonec doufám, že Auer, Valenta a další budou v sezóně dostávat možnost hrát např. v poháru ( a pak i v nadstavbě až budeme vést o 10 bodů a s jistotou titulu :)

    • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

      Obr     před 6 lety 07.07.2018 22:11 |  
      4 5

      Vidim to uplne stejne. K Benovi. Je to hrotak, i kdyz na kridle si odehraje svoje. Kdyz byl Skoda mimo a on dostal na hrotu sanci, byl vybornej - hlavicky, hra zady k brance zadnej problem. K tomu je navic rychlej, takze za me jasna volba.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Obr     před 6 lety 07.07.2018 22:12 |  
        0 0

        "k Burenovi"

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        celtix     před 6 lety 07.07.2018 22:22 |  
        3 2

        Jeho jediná slabina je horší koncovka, ale zase je to hodně týmovej typ útočníka a třeba s Balutou, který má koncovku výbornou by si mohli rozumět.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          donford     před 6 lety 07.07.2018 23:17 |  
          1 1

          Mě mile překvapuje Sýkora, když hraje uprostřed. Na křídle ho až moc často obránce sejme. Baluta nemůže hrát křídlo? (Stoch - Sýkora - Baluta)

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            Obr     před 6 lety 07.07.2018 23:35 |  
            1 1

            Vpravo, podhrot, veprostred pisou na transfermarkt

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          Obr     před 6 lety 07.07.2018 23:29 |  
          3 5

          Je to mozny. Ale nez sel k nam, hral CF a je mu porad teprve 25, takze muze vyletet. Jestli neprijde bombardak, je pro me ve trojce Skoda, Tecl, Buren prvni volba Mickyna.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

      JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 23:28 |  
      5 17

      Já bych do Součka s Hušbauerem nešel. Ale JiT samozřejmě půjde.

      Kdyby bylo na mě, vyřadil bych ze základu čtveřici Souček, Hušbauer, Zmrhal, Škoda. Ale minimálně za 2 z nich nemáme adekvátní náhrady natož hráče, co by je předčili. Podle mě jsme měli být v přestupové politice daleko dravější.

      Nějak nevěřím, že Hušbauera dokáže markantně převýšit Trávník, pokud je tedy pravda, že do konce soustřeďka ho máme u týmu.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Hofo78     před 6 lety 07.07.2018 23:32 |  
        0 0

        Zase si musíme uvědomit,že jestli se povede sezona Pepovi a Miňovi, obábám se, že příští léto aspoň o jednoho přijdeme....Trávníka bych bral,by byl jako pojistka

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Boss82     před 6 lety 08.07.2018 04:54 |  
        12 9

        Vyřazovat že základu nejlepší hráče je opravdu zvláštní strategie. No ještě, že to na tobě není, protože pod tvým vedením bychom se dříve nebo později nevyhnutelně dočkali sestupu do 2. ligy.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 07:47 |  
          5 12

          Tihle nejlepší hráči tu jsou už od Dumla (3 z nich před Dumlem) a mají na triku to, že se herně nikam neposouváme. Protože kolem nich rotují pořád jiní spoluhráči a i tak hrajeme pořád stejně.

          Navíc náš nejlepší hráč je samozřejmě Stoch.

          Vyhodit tuhle 4 je krok, který nás buď posune, nebo zlikviduje, ale osobně si nemyslím, že bychom kvůli tomu byli adepti na sestup. Problém je, že u nás to nikdo ani nezkusí, a tak se raději budeme držet toho DUmlo/Šilhavého nákop-fotbalu na náhodu.

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            puchy     před 6 lety 08.07.2018 08:39 |  
            3 9

            Tak JS má částečně pravdu,Pepa hru nezrychlí,Škoďák bohužel po zenitu a Zmrhy je odchovanec....

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            no-nick     před 6 lety 08.07.2018 08:40 |  
            13 2

            To je možné. Kromě toho mají na triku titul, druhé místo a pohár a ne úplně špatné představení v Evropě. Asi to nebude zase tak špatné.

            • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

              JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 09:00 |  
              6 8

              No souhlasím, ale herně se to nikam neposunulo. A já měl za to, že jsme přivedli JiT proto, aby to nakopl nějakým směrem, který bude konkurenceschopný i proti Astanám.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

                no-nick     před 6 lety 08.07.2018 09:16 |  
                7 2

                No já posun vidím (kromě včerejšího zápasu teda), tak furt Trpisovi věřím, ale souhlasím, že by to mohlo být rychlejší a výraznější.

            • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

              puchy     před 6 lety 08.07.2018 09:45 |  
              6 7

              No vidíš,na to jsem úplně zapoměl.Dyť my jsme před dvěma rokama vyhráli titul!Tak vše je v pořádku,letos to bude válec!!!

              • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

                no-nick     před 6 lety 08.07.2018 10:06 |  
                5 2

                Před dvěma roky jsme byli pátí, před rokem byl titul;) Neříkám, že je vše bezvadný, jen že to není zdaleka tak hrozný, jak se zde prezentuje.

                • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

                  puchy     před 6 lety 08.07.2018 15:50 |  
                  1 3

                  Tak já už jsem v nové sezoně(proto dva roky).A kdo psal,že je všechno hrozný?Jen padl názor na tři hráče,lépe číst a nepodsouvat....Naopak,Stoch, Sýkora,Baluta to bylo jiný kafe!!!

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            Tomastu     před 6 lety 08.07.2018 08:49 |  
            10 1

            Umístění 5,1,2 tak já tam postup vidím , nezapomeň v jaké lize se hraje a jaké jsou možnosti :-) Chápu že když je v TV liga mistrů , dá se sledovat anglická liga , Real , Barcelona atd člověk má hned vyšší nároky , ale v te naši placené to špatné není :-) Se někdy podívej na sérii A ty kluby tam jsou ekonomicky úplně jinde a též se na dost zápasu nedá vůbec dívat

            • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

              JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 09:02 |  
              7 8

              Taky souhlasím. Ale to nemusel přicházet JiT s Nezmarem a mohli jsme si nechat Šilhavého jako Wengera. Důvod byl, aby to herně posunul a začal pracovat s mladšími hráči. No v ostrém zápase jsme mlaďochů moc neviděli, ale teď nějací v přípravě jsou tak budiž... Ovšem progres nula od nuly. Naopak jsme začali dostávat první góly.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

                Tomastu     před 6 lety 08.07.2018 16:36 |  
                4 0

                Zda musel přicházet Trpišovský těžko říct , ale Nezmar zcela určitě ano , z našich posil Coufal , Zelený jsou nejlepší krajní obránci co se dali koupit z ligy a i když je považuji za cca na stejne úrovni jako ty které jsme už měli , jsem rozhodně spokojenější než touhle dobou loni kdy přišli tři veteráni :-)

            • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

              mig52     před 6 lety 08.07.2018 09:15 |  
              4 2

              Tome, s tím že, v Tv můžeme sledovat špičkový fotbal a ta naše liga tak má taková srovnání a my jsme pak na ní kritičtí, máš pravdu. Stejně, jako na některé zápasy série A. Byl jsem překvapen, jak po mediálních masážích, že fotbal je v Itálii božský fenomén, kdy do středy se hodnotí minulé kolo a začíná se probírat to další, jsem viděl zápasy třeba i týmů z prostředka tabulky před poloprázdnými tribunami a hra jako v naší či slovenské lize.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

                mig52     před 6 lety 08.07.2018 09:17 |  
                4 1

                Kdy očekáváte další twitter od J. Tvrdíka. Je tu trochu nudno!-:)

              • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

                Tomastu     před 6 lety 08.07.2018 16:00 |  
                0 0

                Já vím :-) pro mě je Slavia pak dlouho nic a pak AC a k tomu mám sport 1,2 takže mužu koukat na každé kolo a když hraje prostředek tabulky je to jak píšeš , jenže ono kolikrát i zápasy Milana nejsou bohužel nic moc :-) vtipné že oba me oblíbené kluby má čínský vlastník

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            Boss82     před 6 lety 08.07.2018 22:31 |  
            3 0

            Tihle hráči mají hlavně na triku jedno z nejlepších období v historii Slavie (titul, pohár, několik skalpů Sparty, série neporazitelnosti atd...), tak bys jim konečně mohl prokázat alespoň trochu respektu! Můžeš si tu brebtat o hře na náhodu donekonečna, ale za ty kluky mluví výsledky!

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Fačín     před 6 lety 08.07.2018 09:23 |  
        4 4

        Ad přestupová politika- hlavně si myslím, že jsme měli být rychlejší. Vždyť už nás čeká jen generálka. Kondiční i herní soustředění máme za sebou, takže i kdyby někdo ještě přišel, tak mu nejspíš bude chybět kondice a hlavně sehranost s týmem.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 09:38 |  
          6 11

          Určitě jo, já ovšem vidím největší potíž v tom, že my snad ani netrénujeme nějaké nabíhačky, ťuknutí do běhu, přihrávky z jedné v trojúhelníku... Takže jak pak chceš trénovat sehranost, když tyhle prvky nevyužíváme? Je fajn, že si JiT vyzkouší bránění v bloku i vysoký presing, ale kde je nějaká útočná nastavba?

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          Karel1 (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 09:52 |  
          7 1

          My rozhodně nemáme herní soustředění za sebou. Vrcholem herní ho soustředění bude zápas s Rostovem příští sobotu.

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 09:56 |  
            6 8

            Jinými slovy máme posledních 6 dní na to dát dohromady nějakou kloudnou výslednou sestavu a naučit ji hrát jinak, než na náhodu. Třeba vysvětlit, kdo za jaké situace kam nabíhá a jaké bude čekat míče, jestli se bude centrovat od lajny nebo do náběhů atd. Žádný takový systém tam totiž nebyl, takže naší „áčkovou“ sestavu porazil podprůměrný celek z 36. ligy v žebříčku UEFA. Po Rostovu už se jede normální příprava na ligu.

            • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

              puchy     před 6 lety 08.07.2018 10:13 |  
              4 6

              Tak narážečky jsou u nás snad zakázané...Včera za 180 minut maximálně 10.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

                JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 10:15 |  
                5 9

                Právě, prostě žádné překvapivé prvky zrychlující hru. V kombinaci s tím, že hráči si leckdy ani nenabíhají do volných prostorů a nedokáží se efektivně odpoutat od obránce se pak nemůžeme divit, že nepřehrajeme ani nějaký Mezokovesd.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Akuls     před 6 lety 08.07.2018 14:30 |  
        1 3

        Takže revoluce v hráčském kádru!? Když on je ale zájem jen o Součka, čili Hušbauer, Škoda a Zmrhal do juniorky? A koho za ně, bude to chtít minimálně 40 mil. €ur a přitom není žádná jistota, že to přinese nějaký skutečný progres. Ona totiž naše upracovaná, bojovná liga, plná nepřesností a nepískaných tzv. malých faulů hned tak každému nevyhovuje a tak by to pravděpodobně byla stejně jen výměna "kus za kus" a do toho žádný trenér nepůjde a už vůbec ne JiT, který cizince až tak nemusí a v tuzemsku lepší hráče nenajde. Ty jeho proklamace před příchodem do SKS nelze brát tak doslova. Pokud by do toho totiž šel, tak bych mu prorokoval osud Františka Havranka nebo Milana Máčaly. Jejich pokusy o radikální řez v týmu skončily bojem o záchranu a jejich vyhazovem ze Slavie. Přitom to byli oba nakonec docela hodně úspěšní trenéři. Asi jim v další kariéře pomohla zkušenost ze Slavie a raději v budoucnu dávali přednost cestě evoluční před revoluční.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 14:36 |  
          4 4

          Tak to jsou tři čtyři hráči max. Součka stejně neudržíme věčně a Škoda také nebude kopat do čtyřiceti, že jo. To není žádná revoluce. A ne nutně do juniorky, ale také bychom k nim prostě nemuseli přistupovat jako k nepostradatelným. Podle mě minimálně Škoda a Zmrhal v současné formě patří na lavičku i teď.

  23. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    Fačín     před 6 lety 08.07.2018 10:20 |  
    6 7

    Po shlédnutí druhého zápasu musím uznat, že se mi to docela líbilo. Hlavně práce rychlonožků Stocha, Sýkory, Baluty a Auera. Už tam byla kombinace, přihrávky, vypadalo to o moc lépe, než první zápas. A i obrana vypadal dobře, Frydrych i Flo se rozhdně nenechali zahanbit dvojicí Coufal - Bořil z prvního zápasu, Kúdela také hrál obstojně, na Delim je ještě trochu vidět nerozehranost a možná i trochu obava o zdraví. Musa se taky snažil zapojovat do kombinace. Takže docela dobrý, jsem zvědav na mix těchto dvou sestav pro generálku a dále pro ligu.

    Mně by se to zatím líbilo asi takhle nějak:
    Vantruba - Frydrych, Jugas, Ngadeu, Bořil - Souček, Sýkora - Stoch, Baluta, Van Buren - Škoda

    • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

      Travinho     před 6 lety 08.07.2018 12:05 |  
      1 11

      Jojo, Vantruba se včera předvedl ve velkém!

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Akuls     před 6 lety 08.07.2018 13:18 |  
        11 1

        Jen do puntíku plnil pokyn JiT, při naší vysunuté obraně supluje gólman stopéra a stojí někde na hranici velkého vápna, no a když někdo ztratí zbytečně balón a soupeř to přesně trefí po břevno i třeba až z půlky, tak se bude marně po balónu natahovat i Buffon. On i ten druhý gól v prvním vćerejším zápase byl z dílny JiT. Spíš by bylo ale zajímavé vědět, kdo ze záložníků udělal tu nevynucenou chybu ve středu pole a umožnil Maďarům tu dalekonosnou střelu. Ten se totiž předvedl ve velkém, nikoliv Vantruba. Ten si rukou na balón včera snad ani jednou nesáhl, ale ukázal docela dobrou kopací techniku.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          Travinho     před 6 lety 08.07.2018 21:19 |  
          0 7

          Když myslíš... Jako stane se, ale Vantruba to měl víceméně na ruce a nějak to tam propadlo a couvat se dalo taky rychleji. Oni mu to tam poslali až tři sekundy po ztrátě Valenty.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          Travinho     před 6 lety 08.07.2018 21:21 |  
          0 7

          Chybu udělal Valenta.

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            Lantenac     před 6 lety 08.07.2018 22:42 |  
            5 0

            Jak už bylo řečeno jinde, Valenta šel dolů v 80. minutě. Vystřídal ho Šilhan (#23) , a byl to právě on, kdo udělal tu chybu.

            • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

              Travinho     před 6 lety 09.07.2018 09:21 |  
              0 0

              Ou, tak to se omlouvám. Vůbec jsem to střídání nepostřehl, má chyba.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Fačín     před 6 lety 08.07.2018 19:38 |  
        3 3

        No, Kolář se zase moc nepředvedl celé jaro...

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          Travinho     před 6 lety 08.07.2018 21:22 |  
          0 6

          To sice ne, ale s nasazováním nové golmanské jedničky bych zrovna u Vantruby, který dost dlouho marodil docela brzdil. To už bych volil spíše Přemka.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

      Edenjejenjeden     před 6 lety 08.07.2018 12:39 |  
      7 2

      Místo Frydrycha Coufal.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 13:31 |  
        4 7

        A sýkorku do ofenzivy, Micka místo Škody a doprostřed klidně mlaďocha... :D

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          Edenjejenjeden     před 6 lety 08.07.2018 13:33 |  
          1 0

          Myslíš Valentu,nebo Auera?Myslím,že oba hráli docela dobře.

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 13:44 |  
            1 3

            Valentu. Auer je křídlo...

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          Edenjejenjeden     před 6 lety 08.07.2018 13:35 |  
          3 0

          A Micka místo Skody,to přece nemůžeš Fačínovi udělat,to by bylo od tebe kruté:-)

          • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

            první rytíř     před 6 lety 08.07.2018 14:05 |  
            3 2

            Pánové, také se mi momentálně Mick líbí víc, než Škoďák. Nicméně tu je jedno ale. Při snaze hrát po křídlech se jasně dostáváme k tomu, že ze stran budeme centrovat do vápna. No a naše nevysoká záloha, pokud teda na centr naběhne, na balon prostě nedosáhne...Chce to hrát systémem rychlých narážeček, po zemi, do trojúhelníků, tedy to, co neumíme a podle předvedených výkonů na hřišti ani při herních soustředěních nenacvičujeme. Prostě chci říct, že tak složený tým, jakým je současná Slavia, potřebuje zvládnout oba systémy (podle toho, kdo je na hřišti), takže je před námi práce "jak na kostele", tedy pokud se do ní někdo pustí...

            • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

              Kontrapunkt     před 6 lety 08.07.2018 14:28 |  
              2 2

              Mick má formu a obrovskou chuť ukázat, že patří do užšího kádru. Jeho místo bych však viděl spíš na křídle, ideálně v kombinaci se Sýkorou nebo Balutou na podhrotu.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

        Kontrapunkt     před 6 lety 08.07.2018 14:25 |  
        2 0

        Souhlas. Ovšem při současné formě Bořila a adaptaci Zeleného bych je apriori nevnímal jako náhradníky, ale jako plnohodnotnou variantu k Coufalovi a Bořilovi.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

          Kontrapunkt     před 6 lety 08.07.2018 14:25 |  
          0 0

          Frydrycha a Floa, pochopitelně.

  24. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    PetCC     před 6 lety 08.07.2018 19:10 |  
    15 1

    Já bych řekl, že to bylo zajímavě rozdělený, první zápas vysocí hráči, druhý zase velmi šikovní.

    A právě ta druhá sestava zálohy mi připomněle zálohu, s jakou Jarolím vyhrál tituly. To taky nebyli krajní záložníci, ale spíš středoví a pozice si neustále měnili, čímž dokázali skvěle přehrát obranu soupeře.

    Takže bych se zálohu Stoch - Sýkora - Baluta vůbec nebál postavit, vzadu tam máme vysokých hráčů dost.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

      Travinho     před 6 lety 09.07.2018 09:22 |  
      1 0

      Jarolím vyhrával tituly s šedesáti body... Ale jako určitě se není čeho bát. Pokud před nimi bude Škoda za nimi Souček a krajní beky máme taky relativně velké.

  25. Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

    Pava1     před 6 lety 10.07.2018 09:37 |  
    0 0

    Jedno je jisté.Tahle kauza ukazuje, jak pracuje mafie FAČR, Šádek, SI !!!
    Zajímavé je ,že FAČR schválil tento dodatek o možné výpovědi 1.7.2018.........To jsou zase náhody.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 3:1

      Pava1     před 6 lety 10.07.2018 09:51 |  
      0 0

      Sorry to má být jinde.