Aktuality z médií

Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska - v týmu chybí Jasmin Ščuk, který doléčuje zranění a má svolení hledat si angažmá, a kvůli zranění i Jakub Hromada.

Komentáře (179)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    JS (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 10:16 |  
    10 15

    Já bych Jasminovi šanci dal. Pro mě to byl jeden z nejlepších box-to-box záložníků ligy za poslední dobu a jeho přestup jsem si k nám dlouho přál, bohužel nedostal moc čuchnout a po příchodu JŠ se do sestavy už neprobojoval. Přitom mi přišel na pozici zataženého záložníka vždy přirozenější, než Hušbauer. Při zraění Kuby Hromady to navíc nemáme kým obsadit. Hušbauer i Souček jsou typologicky jiní hráči.

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      donford     před 6 lety 02.07.2018 10:41 |  
      15 4

      Já bych to zase nechal na trenérech. Myslím, že pohled nás lidí z ulice není tak odborný, fundovaný, pouze je podložený osobním přáním. A nevíme, co vše se ještě v detailech může skrývat.

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Arutha     před 6 lety 02.07.2018 10:41 |  
      10 0

      No, já měl radost, když Jasmin přicházel. Bohužel mne jeho výkony mnohem častěji zklamaly, než potěšily...

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Chali     před 6 lety 02.07.2018 10:45 |  
      6 0

      Jemu nejvíc ublížilo zranění během herního soustředění ještě pod Uhrinem. Ten s ním podle mě počítal do základu. Hrozná smůla.

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 10:56 |  
      9 4

      A libily se ti jeho reálné výkony, popř. které konkrétně? Nebo ti je sympatický a z toho vyplývají tvá očekávání nebo přání? Ve slavii toho moc neodehrál a když, nevybavuju si výrazný výkon. V Boleslavi jsi ho viděl kolikrát celý zápas?

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        JS (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 11:03 |  
        6 6

        Upřímně, martiny, fakt si nevzpomenu na zápas od zápasu, kdy se mi líbil. Co si pamatuji je, že než se zranil po přestupu do SKS, byl to snad nejlepší hráč přípravy. Dynamický, jistý, s parádní technikou (na ligu) – první dotek a dobrá přihrávka. S tím jej mám spojeného. Jestli se nemýlím, v Boleslavi to byl strůjce úspěchu v sezoně 13/14, kdy byli tuším třetí. Dal nějaký velký počet gólů právě z pozice DZ.

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          TZRJ1     před 6 lety 03.07.2018 07:49 |  
          2 0

          I kdyz bych si taky pral, aby Scuk dostal mistovv kadru, prekvapuje me, jak vychvalujes hrace, ktery se ani neprosadil do tymu a nesetris skoro superlativy (paradni, jisty, nejlepsi, atd.) a pro hrace naseho tymu podrobujes zdrcujici kritice (Skoda, Zmrhal, Husbauer a dalsi) :)

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      YuckFou     před 6 lety 02.07.2018 11:00 |  
      11 0

      Podle mě sám Jasmin usoudil, že přes Součka se momentálně do sestavy nedostane a požádal vedení o to aby si mohl hledat nové angažmá. Spíš je divné, že o něj neprojevil zájem klub z jeho bývalého působiště, když tam pravidelně nastupoval a pomohl nemalou měrou k postupu do Süper Lig.

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Boss82     před 6 lety 02.07.2018 12:51 |  
      5 3

      Výjimečně s tebou souhlasím v tom, že J. Ščuka je škoda, osobně jsem si od něj také dost sliboval a mrzelo mě, že se zranil v nejnevhodnější možnou dobu, a pak už se do toho nikdy pořádně nedostal. Být po mém, tak já bych si ho tu nechal a šanci mu dal. Nicméně věřím tomu, že trenéři vědí, co dělají.

  2. Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    YuckFou     před 6 lety 02.07.2018 10:54 |  
    16 0

    Věřím, že ještě jeden ofenzivní hráč přijde. A doufám, že to bude pořádná pecka. Jinak jsem rád za to, že na soustředění jedou Auer, Musa a Valenta.

  3. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    Kzlo     před 6 lety 02.07.2018 10:55 |  
    11 0

    Auer jede to je dobře.

  4. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    Hanzwalter     před 6 lety 02.07.2018 11:41 |  
    5 1

    Takhle, kdyz kadr zustane tak jsem spokojeny.... pokud pribudou 1-2 hraci z MS tak to bude tresnicka na dortu;-)

  5. střed zálohy

    Travinho     před 6 lety 02.07.2018 11:44 |  
    7 11

    Pokud nám něco chybí, tak je to tvořivý střední záložník. Ano, máme Hušbauera, ale co když vypadne? V kádru vůbec nevidím náhradu. Docela zajímavý hráč je Houska z Olomouce, já být vedením tak se o něj pokusím.

    • Re: střed zálohy

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 11:50 |  
      6 2

      Mohl by to zahrat Stoch.

      • Re: střed zálohy

        Travinho     před 6 lety 02.07.2018 12:51 |  
        2 1

        Stoch hraje celou kariéru mnohem výš, než kde u nás operuje Hušbauer.

        • Re: střed zálohy

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 13:29 |  
          3 1

          Ja to samozrejme vim. Jen rikam,ze z meho pohledu by tam zahrat mohl. Dokaze dat presny balon na vetsi vzdalenost a vidi kde je volny prostor a kam je vhodne prenest hru. Mic mu taky neprekazi a dokaze s nim rychle pracovat,coz je pri rozehravce stredniho zaloznika velmi dulezite. Z teto pozice by take mohl casto “vyplavat” sam za vapnem a casteji se tak dostat ke strelbe,kterou ma taky nadprumernou. Jako minus vidim braneni i kdyz i v teto kategorii jsem optimisticky - na lajne toho ted musi nabehat vic,nez by musel ve strdu hriste (teoreticky). Nerikam,ze bysme ted meli zacit stavet Mina do stredu. Jen kdyz vypadne Husbauer,mame ho ze stavajici kadru podle me kym nahradit aniz bysme museli jit rapidne dolu s kvalitou..

          • Re: střed zálohy

            Travinho     před 6 lety 02.07.2018 14:16 |  
            1 8

            Těžko říct, určitý potenciál pro to má. Problém vidím v jeho častých ztrátách, které na kraji hřiště tolik nebolí. A jak jsi již psal v defenzivě, protože osobní souboje jsou vyloženě jeho slabina. Navíc adaptace na úplně nový post...

            • Re: střed zálohy

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 14:37 |  
              7 1

              Caste ztraty? Nevybavuji si,ze by Mino nejak casto ztracel balony. Naopak mi prijde,ze on balony neztraci ta jeho klicka je temer nebranitelna protoze ji dela dost na jistotu,cimz se tedy i zaroven dostava do horsi pozice a je tedy casto bezucelna ale ze by ztracel balony si opravdu nevybavuji.. Na soubojich se da asi zapracovat,on neni zadne tintitko,spis se jim snazi dopredu vyhybat,coz by hned zjistil,ze ve stredu nejde. Ale i kdyby tak mi ti prijde jako hodne male minus oproti vsem plusum na teto pozici.. Jinak si myslim,ze je to hodne inteligentni (fotbalove) hrac,kteremu nedela problem hra vpravo,vlevo nebo podhrot,takze by mu podle me ani cistej stred nevadil.. ale tezko rict ted,treba ho tam nekdy uvidime a muzeme tuhle nasi debatu pak vyhodnotit :-)

              • Re: střed zálohy

                PetCC     před 6 lety 02.07.2018 20:57 |  
                1 2

                Stoch balóny ztrácel hodně a zcela zbytečně. Navíc i měl hodně špatných přihrávek. A hodněkrát z toho byla velká šance soupeře.
                On je třeba rozdíl, když nevyjde přihrávka Hušbauerovi, protože ten jí dává někam do vápna soupeře a tedy daleko od naší brány, než když míč se Stoch začne točit do středu hřiště, důrazný soupeř ho donutí ke ztrátě a nás čeká rychlý protiútok do naší otevřené obrany.

                • Re: střed zálohy

                  deny91     před 6 lety 02.07.2018 22:38 |  
                  3 2

                  To je taky tím, že Stoch není alibista a snaží se něco dopředu vymyslet. A teď nemyslím nákop vzduchem do souboje, ale nějakou kombinační akci, kolmici, přechod 1na1, prostě něco... Posunovat balón na 5 metrů a neztratit ho, to není zas tak velký umění. V tom je plno českých hráčů skoro za mistry. Pak ho doposouvají k brankáři, kterému zbyde už jenom nákop někam dopředu. Píšu to s nadsázkou, ale až moc často to je možno pozorovat.

      • Re: střed zálohy

        mpik     před 6 lety 02.07.2018 14:52 |  
        2 21

        "Pokud nám něco chybí, tak je to tvořivý střední záložník. Ano, máme Hušbauera,.." - Hušby tohoi oběhá hodně, ale tvořivý záložník to opravdu není. To už Deli je o parník tvořivější hráč.

        • Re: střed zálohy

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 14:57 |  
          6 2

          Hm,zajimave. A v cem presne ze je ten Deli tvorivejsi?

          • Re: střed zálohy

            JS (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 15:00 |  
            1 15

            Ve vytváření.

            • Re: střed zálohy

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 15:02 |  
              9 2

              Ty vole to je odpoved. A co spolu teda vytvarite? Lepite si hrady ze sirek. Takze: vytvari co?

              • Re: střed zálohy

                Jachym     před 6 lety 02.07.2018 15:11 |  
                0 0

                Ještě má zadřené pod kůží, že společně budují vlast a posilují mír...:-)

          • Re: střed zálohy

            YuckFou     před 6 lety 02.07.2018 22:20 |  
            3 0

            Minimálně co se týče zranění, tak je určitě tvořivější.

        • Re: střed zálohy

          Boss82     před 6 lety 02.07.2018 15:22 |  
          15 4

          Postopadesáté sem dávat analytická data, která dokazují, že Hušby je nejtvořivější hráč ligy, dávat nebudu. Takže ti pouze oznamuji, že jsi totálně mimo. Stejně jako s nesmyslnou kritikou Jugase a našich dalších hráčů. Příště si zkus lépe ověřit fakta, než sem zase budeš něco psát.

          • Re: střed zálohy

            PetCC     před 6 lety 02.07.2018 21:04 |  
            7 0

            Hušbauer - 7 asistencí, první v týmu
            46 přihrávek do gólové šance, první v týmu, druhý Stoch 26, třetí Frydrych! 25
            Předfinální přihrávka 33, druhý za Stochem, 37
            Přihrávky do vápna - 70, druhý za Stochem, 84

            • Re: střed zálohy

              Tomastu     před 6 lety 03.07.2018 07:18 |  
              2 0

              Těší mě tato statistika u Frydrycha :-) třetí místo v týmu dobry výsledek

            • Re: střed zálohy

              Boss82     před 6 lety 03.07.2018 11:26 |  
              1 0

              Je to jen malá část dat, ale to je přesně to, o čem mluvím. Na dle Mpika zcela netvořivého hráče toho vytvořil poměrně dost, ne:-)?

    • Re: střed zálohy

      Hanzwalter     před 6 lety 02.07.2018 11:59 |  
      7 4

      Faktem je, ze by se mne tam ve stredu taky libil zaloznik jako Danny....

      • Re: střed zálohy

        houston (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 12:29 |  
        11 11

        Dannyho problém nebyl v něm samotném, ale v tom, že jeho okolí bylo odkojeno českým fotbalem úplně nezvyklým na tento způsob hry postaveným na přemýšlení a předvídavosti. Dopadl proto tak, jak to skončit muselo. Pokud se něco nedaří, je snazší vyhodit jednoho trenéra nebo tentokrát hráče, než půlku mančaftu...

        • Re: střed zálohy

          Travinho     před 6 lety 02.07.2018 12:48 |  
          5 6

          Dannyho nikdo nevyhodil...

          • Re: střed zálohy

            houston (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 15:08 |  
            3 4

            Byl „odejit“, jak se módně říká. Nebo-li vyzván k odchodu.

            • Re: střed zálohy

              Travinho     před 6 lety 02.07.2018 16:09 |  
              7 1

              No já to zaslechl tak, že už sám cítí, že na to hlavně s ohledem na stav svých kolen nemá...

    • Re: střed zálohy

      JS (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 12:10 |  
      11 9

      Hlavně ani Hušbauer není leckdy úplně přesvědčivý.

    • Re: střed zálohy

      první rytíř     před 6 lety 02.07.2018 12:20 |  
      5 5

      To je fakt. Nemáme tvořivého záložníka, chybí také útočník se silným brankovým potenciálem. Tento nedostatek je i příčinou našeho marného obléhání zaparkovaných autobusů a stále nedostatečného finálního řešení brankových příležitostí. Byl jsem přesvědčen, že se právě na tyto posty při posilování zaměříme. No zatím se tak nestalo. Možná i díky tomu, že se jedná o nedostatkové zboží.

    • Re: střed zálohy

      Andul-lhak     před 6 lety 02.07.2018 12:24 |  
      3 5

      ja ti nevim - mame balutu, sykoru, stocha a husbauera. vsichni jsou schopni zahrat kreativni CAM podle me na dobry urovni (i kdyz balutu samozrejme jeste neznam, ale myslim, ze snad prichazi na tuto pozici).

      • Re: střed zálohy

        Edenjejenjeden     před 6 lety 02.07.2018 12:40 |  
        6 0

        A Baluta může zahrát i zprava,myslím,že nám spíš chybí opravdu kvalitní útočník,i když vím,že jsou drazí,je to nedostatkové zboží,ale bez pořádného kanonýra se v Evropě neobejdeme,a v naší situaci by nám měla být ta naše liga malá,tím nemyslím,že bychom měli vyhrávat titul rok,co rok,to nemyslím,ale měli bychom pomalu začít především vylepšovat náš koeficient v evropských soutěžích,abychom se v budoucnu vyhnuli těm nevyzpytatelným předkolům

      • Re: střed zálohy

        Travinho     před 6 lety 02.07.2018 12:51 |  
        3 2

        CAM ano, ale já se bavím o pozici po ním, kde také Hušbauer většinu působení u nás hrál. Tam máme mimo to jen Suka a Hromadu, což tvořiví hráči rozhodně nejsou. Při předpokládaném rozestavení 4-2-3-1 tento post potřebujeme ještě doplnit.

    • Re: střed zálohy

      Alanor (admin)     před 6 lety 02.07.2018 13:04 |  
      15 2

      Naprosto souhlasím a vidím v tom velký problém. Snad ještě někdo přijde. Horko těžko si tam dokážu představit Stocha, ale těžko říct, jak by to vypadalo (i směrem dozadu). Souček s Hromadou kreativní dopředu nejsou. Sýkora tam určitě hrát nemůže, to je podhrot (který navíc v současnosti převelice kazí, což na postu rozehrávače není možné). Baluta by měl být také spíše koncovější hráč.

      Obecně těch hráčů do středu zálohy máme málo (a kreativních ještě míň, viz výše). Skončil Danny a Bucha, místo nich přišli Ščuk a Alvir. Jasmin teď končí a Alvir je na podzim mimo a kdo ví, jak to s ním bude dál. Zcela jasně tam potřebujeme posílit, jinak to bude naše slabina. Fakt pochybuju, že Hušbauer dá za rok 45 zápasů v top formě. Na jednom hráči bez náhrady prostě srdce týmu stát nemůže. A bez kreativního rozehrávače můžeme hrát tak leda nakopávanou.

      • Re: střed zálohy

        Ravik     před 6 lety 02.07.2018 14:30 |  
        6 3

        Já myslím Alanore, že budeme hrát 4-2-3-1

        S tím že útočná trojice bude mít dost volnosti v pohybu - Stoch, Sýkora, Zmrhal a Baluta - za mě na 30 podzemních zápasů velmi málo hráčů.

        A střední záložníci - Hušby, Souček a Hromada. V případě personální krize MNN nebo Kúdela. Opět mi to přijde šílený podstav a risk.

        Oproti tomu máme myslím třeba zbytečně moc stoperů.

        Psal jsem na začátku června, že si myslím, že by mělo přijít cca 6 hráčů, zápasů bude opravdu hodně a zdraví zejména Sýkory a Hromady, moc klidu nevzbuzuje.

        Byl jsem rád, že byla pozice Sportovního ředitele obsazena právě Nezmarem, ale nad personálním řešením od ledna, začínám významně zdvihat obočí.

        Chybí mi tam rychlostní pravý záložník a tvořivý středák

        • Re: střed zálohy

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 14:42 |  
          8 1

          Tak jestli chceme hrat 4-2-3-1 tak nevim jaky rychlostni pravy zaloznik ti tam chybi? Tenhle post by podle me mela obsadit trojice Stoch-Sykora-Baluta a je vlastne uplne jedno na jake pozici z nich bude kdo hrat. Ze nam chybi jeden strecni kreativni zaloznik souhlasim. Tam je opravdu jen Husbauer a kdyz si zafantaziruju, tak Stoch..

        • Re: střed zálohy

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 15:24 |  
          4 0

          Neumím si zcela představit, kdybychom na třech ofenzivních postech (OZL, OZS, OZP) měli 3 hráče, kteří měří 166 cm (Baluta), 167 cm (Stoch) a 171 cm (Sýkora). Možná bych si to dokázal i představit, ale to by střední záložníci museli být technickou kvalitou a pohybem o něco výš než dvojice Souček, Hušbauer.
          Tvrdíš, že máme nadbytek stoperů, ale pokud se Souček bere jako střední záložník a Frydrych jako pravý obránce, pak nám zbývá Deli, Jugas, Kúdela, Ngadeu a Pokorný. Deli na tom zdravotně není nejlépe a poté nám zbývají jen čtyři stopeři. Pokud bychom chtěli někdy změnit rozestavení a hrát na tři stopery, tak ideální počet stoperů je pět, i když jak již jsem psal. S Delim se moc počítat nedá, po té zdravotní stránce. Osobně si neumím moc přestavit, kdybychom chtěli Kúdelu, Pokorného anebo dokonce oba dva, jak jsem se dnes dočetl od profesora ( https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11614-O-pohar-F-Daucika-Slavia-Slovan-0-1#komentar-414302 ), poslat na hostování.

          • Re: střed zálohy

            donford     před 6 lety 02.07.2018 15:31 |  
            4 1

            Tak Luka Modrić měří taky asi 171 cm a jakej je to štírek.

            • Re: střed zálohy

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 16:02 |  
              0 2

              Také hraje vedle Casemira a Kroose, kteří mají přes 180 cm. U ''mozka týmu'' bych výšku nebral jako handicap, když zbylých 10 hráčů na hřišti má zpravidla přes 1,8 m, krom pár výjimek jako Marcelo anebo Isco.
              Ale když tři hráči ve stejné linii nemají pomalu ani těch 170 centimetrů, tak vzduchem k nim ten balón nedostaneš. Ve vzdušných soubojích byl ve Slavii nejhorší Sýkora, který vyhrál méně než jeden ze čtyř soubojů. Lepší úspěšnost měl i Stoch, který je menší.

              • Re: střed zálohy

                donford     před 6 lety 02.07.2018 17:19 |  
                1 0

                U nás by menší rozehrávač zase hrál vedle Suka. To taky není drobeček. :-)

                • Re: střed zálohy

                  Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 17:54 |  
                  0 1

                  To nás zatím trápit nemusí. Jenže jeden, dva hráči v základní jedenáctce nižšího vzrůstu není problém. Ale mít tři hráče nižšího vzrůstu, kteří hrají vedle sebe není ideální, tak jako by nebylo ideální mít tři hráče s výškou okolo 1,95 cm vedle sebe.

                  • Re: střed zálohy

                    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 18:23 |  
                    2 1

                    Zavolej do Neapole a vysvetli jim to! :-)

                    • Re: střed zálohy

                      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 19:10 |  
                      2 2

                      Neapol praktikuje rozestavení 4-3-3, hrají přímočarý fotbal, s krátkými, rychlými přihrávkami.
                      Při bránění přechází do rozestavení 4-5-1(resp. 4-1-4-1), s tím že umí přejít v bránění i do rozestavení 4-4-2, ať už při pressingu, rovněž praktikují repressing a obránci hrají vysoko.
                      Pokud bychom se alespoň z 80% přiblížili k hře Neapole, tak to (nové) fanoušky na stadión přitáhne. Jenže oni hrají všechno po zemi a to u nás nevidím, já bohužel na tento fotbal nevidím ve Slavii ani dostatečný počet hráčů. Pak výška nemusí být handicapem...

                      • Re: střed zálohy

                        urs (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 23:04 |  
                        1 1

                        Dobré trenérsky fundované postřehy! Díky za to.

        • Re: střed zálohy

          Slavistat     před 6 lety 02.07.2018 17:54 |  
          1 0

          K Ravikovi - také souhlasím, podle mě určitě přivést ještě jednoho hráče na prvou stranu (jedno jak budete nazývat - pravá záloha či křídlo), rychlého, do kombinace a s dobrým centrem a morálně uvědomělého k bránění. A pak tvořivého hráče do středu zálohy (pokud nebude Alvir schopný tohle uhrát). Útočníků máme dost, ale 2 jsou po zranění, otázka, jak se rozehrají, Škoda věk nezastaví, i když věřím, že alespoň ještě jednu sezonu dá ve velké kvalitě. Takže teď, kdyby přišel útočník, tak co s těmi stávajícími? Ale příští rok už bude potřeba útok nutně řešit - útočníkům budou končit smlouvy, Škoda věk, takže postupná obměna za vyšší kvalitu.

    • Re: střed zálohy

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 13:17 |  
      11 2

      Souhlasím a trochu mě straší vyjádření JiT, že už posilovat nepotřebujeme. Já tedy vidím přivedení alespoň jednoho hotového hráče do středu zálohy jako naprostou nutnost, zvlášť po konci Dannyho a odstavení Buchy.

      • Re: střed zálohy

        Travinho     před 6 lety 02.07.2018 14:17 |  
        4 0

        Ještě bude příprava, tak uvidíme. Třeba nás překvapí novým rozestavením nebo něčím jiným. Bez tvořivého záložníka se však v lize neobejdeme.

  6. Deli do Rakouska

    houston (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 12:35 |  
    5 0

    Nemám ani to nejmenší proti němu, ale on tam jede opravdu trénovat ? To by byla dobrá zpráva.

  7. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    Fulham     před 6 lety 02.07.2018 13:21 |  
    0 0

    jen poznámka - Suk v U21 hrál a u Karla hraje výš než u nás...nebo částečně. a věčná otázka - hraje se současný fotbal s nebo bez dirigenta ? Angláni hrajou bez a zítra se uvidí. nicméně bych preventivně jednoho Gazzu bral...:-))

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Fulham     před 6 lety 02.07.2018 13:22 |  
      0 0

      vedle..patřilo pod ,,střed zálohy"

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      celtix     před 6 lety 02.07.2018 13:55 |  
      1 0

      Nevim jak si představuješ dirigenta, ale v Anglii mají Hendersona, který hraje výborně.

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        Fulham     před 6 lety 02.07.2018 13:58 |  
        0 0

        jo ! - takovej Suk .

  8. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    Obr     před 6 lety 02.07.2018 13:35 |  
    6 2

    Takze Hromada zase mimo...V tom pripade musi prijit hotovej hrac do zalohy. Na DM mame nyni jenom Soucka a Ngadeu - ten tam ale urcite pod Trpisem hrat nebude. Taky bych jeste poresil jedno kladivo do utoku.

  9. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    SKEP     před 6 lety 02.07.2018 13:56 |  
    23 3

    Pouze pro doplnění - Rapid Vídeň je, mimo jiné, též mistrem Německa.

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      VanDel     před 6 lety 02.07.2018 14:47 |  
      0 1

      V kterém roce se prosím tahle prazvláštnost udála ?

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        Jachym     před 6 lety 02.07.2018 14:49 |  
        4 1

        1941. Po "anšlusu" Rakouska působily rakouské kluby v německém fotbalovém svazu.

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          VanDel     před 6 lety 02.07.2018 14:51 |  
          4 1

          No vida, to jsou věci :)

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          Edenjejenjeden     před 6 lety 03.07.2018 06:45 |  
          1 0

          Zajímavá informace.Jen je škoda,že v prvních dřevních letech fotbalu nebylo třeba mistrovství Rakouska-Uherska,představte si tu fotografii kapitán Freja s pohárem,který mu předal hrabě Chotek(nebo třeba Jára Cimrman):-)

          • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

            SKEP     před 6 lety 03.07.2018 08:34 |  
            7 0

            Pouze doplním - v časech mocnářstvý sehrál representační výběr Čech 6 oficiálních utkání:
            1906: Uhry - Čechy 1:1, odveta Čechy - Uhry 4:4
            1907: Uhry - Čechy 5:2, odveta Čechy - Uhry 5:3
            1908: Uhry - Čechy 5:2, ovšem pozor, namísto tradiční vendety následuje historický okamžik, resp. devadesátiminutovka, Čechy - Anglie 0:4.
            Není tedy vyloučeno, že v některém z výše uvedených domácích mačů z čestné lóže letenského stadiónu Slavie své čechy podporoval i velikán národa Jára Cimrman. O případném předávání ocenění či provedení čestného výkopu prameny mlčí...
            Dále doplním, že Atlas autorů Jenšíka a Jelínka sestavil žebříčky rakousko-uherských klubů 1899-1914. Cituji: "žebříčky ukazují, jak by pravděpodobně vypadaly závěrečné tabulky rakousko-uherské fotb. ligy, kdyby se bývala hrála....". SKS ovládla tyto tabulky dokonce 6x, zatímco ACS dosáhla nejvýše na 4. místo! Vedle Slavie tehdy patřily k absolutní špičce ještě Wiener AC a Ferencvaros Budapest.

            • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

              Edenjejenjeden     před 6 lety 03.07.2018 08:37 |  
              1 0

              Díky moc SKEP:-)

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 15:47 |  
      17 0

      Může mi prosím někdo z mínusářů vysvětlit, za co dostal SKEP palec dolů? Mě to přijde jako upozornění na zajímavou kuriozitu.

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 17:23 |  
        7 2

        Sice to taky nechápu, ale doufám, že SKEP není doktor železo, aby se tím zabýval. Pro mě zajímavá informace, o které jsem neměl ani tušení.

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          urs (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 22:58 |  
          1 1

          Já ti dal teda taky mínusa, aby to SKEPOVI nebylo líto ;))

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        Travinho     před 6 lety 03.07.2018 09:37 |  
        5 3

        Protože jsou to idioti, vysvětlení je jednoduché.

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 18:43 |  
          0 0

          Teď už to není tak hrozné, ale já to psal v momentu, kdy tam měl 2 plusy a 3 mínusy.

          • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 09:38 |  
            3 0

            Budu tady sirit osvetu: Nezapominejte,ze mu nekdo mohl dat minus omylem,kdyz “roloval” prstem po displeji a doted ani nevi,ze nekomu dal minus. Tak to prestante resit, DOPRDELE UZ!!!!

            :D

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 14:45 |  
      5 1

      přesně tak, navíc ještě min. o dva roky mladší. :) Snad se v přípravě ukáže v dobrém světle a dostane v nějakých zápasech šanci. Btw. Nemohu si pomoci, ale připomíná mi mladého Puče :)) Nějaká reinkarnace by se nám docela šikla. :))

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 17:21 |  
        3 0

        Tak já Puče nepamatuju, ale trochu mi připomíná Necida.

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        Jachym     před 6 lety 03.07.2018 09:51 |  
        1 2

        Podle mojí verze reinkarnace je Pavlenka Pláničkou a ve Škoďákovi jsem v některých pózách viděl Bicana...:-)

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Maty22     před 6 lety 02.07.2018 16:10 |  
      1 2

      Tak hlavně jestli má klauzuli?

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Mikey     před 6 lety 02.07.2018 19:43 |  
      2 2

      Můžu se zeptat, jestli ho někdo viděl v zápase, jak v pátek, tak třeba za dorost. A napsali byste mi jaký post hraje a jestli se podobá více Součkovi nebo Husbauerovi.
      A podle fotbal insider by k nám měl přijít Peter olayinka za 5 mil. €, což je podle mě nesmysl, myslím cena.
      Ale přivedl bych ještě nějakýho tvořivého záložníka, protože jestli se nám zrání Huš., Tak tam nikoho nemáme a můžeme mít sebelepší křídla, obranu a útok, ale nebude tam nikdo kdo bude dávat průnikový přihrávky.

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        mudrc     před 6 lety 02.07.2018 20:17 |  
        1 8

        Přijde Trávník. Čemuž odpovídá uvolnění Jasmina.

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          Fulham     před 6 lety 02.07.2018 20:25 |  
          9 0

          po sletu určitě...musíme tam Mírovi taky někoho nechat...#koeficient# :-)

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          deny91     před 6 lety 02.07.2018 22:32 |  
          5 1

          Trpišovský říkal, že pokud někdo ještě přijde, tak jedině někdo top kvality, kdo by mohl jít rovnou do základu. Tomu podle mě Trávník neodpovídá, navíc když nebyl ani na prioritním seznamu posil.
          Každopádné top kvalitní trávník si Eden zaslouží, tam je to asi bez debaty.

          • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

            Travinho     před 6 lety 03.07.2018 09:38 |  
            2 5

            Tak to jsi zřejmě zapomněl, že Trávník byl na jaře dost možná nejlepším hráčem nejlepšího týmu jara...

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        anty     před 6 lety 03.07.2018 08:46 |  
        3 0

        Matěj Valenta je určitě více Hušbauer než Souček. Minulou sezonu v dorostu hodně vylétl. Je celkem kreativní, hodně běhá a dobře se cpe do zakončení. Hodně na sobě pracuje.

  10. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    Pava1     před 6 lety 03.07.2018 07:30 |  
    1 0

    Včera v noci jsem někde na twitru četl že Olianka jde k nám. Už to nemůžu najít.

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Obr     před 6 lety 03.07.2018 07:44 |  
      1 0

      Je to tak

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        Pava1     před 6 lety 03.07.2018 08:11 |  
        4 0

        Psali že za 5m ecek. tak to snad bude taky vidět na place.

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          Obr     před 6 lety 03.07.2018 10:36 |  
          0 0

          Myslim, ze to nebudou vyhozeny penize

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Karel13     před 6 lety 03.07.2018 09:09 |  
      0 3

      A to je kdo ? ...

    • Re: Jonas Auer

      mis3     před 6 lety 03.07.2018 09:22 |  
      9 2

      Doufám že dostane šanci, vypadá náramně.

      • Re: Jonas Auer

        Travinho     před 6 lety 03.07.2018 09:40 |  
        7 12

        Já hlavně doufám, že mu dáme čas. Ten kluk má hodně na čem pracovat. Do budoucna bude dobrý, ale nechtějme všechno hned.

        • Re: Jonas Auer

          VanDel     před 6 lety 03.07.2018 09:52 |  
          22 3

          Takže budeme čekat do kolika ? Do 21 let ? V tomhle věku už bude připraven ? Tohle je přesně ten přístup, díky kterému tak zaostáváme za fotbalovou špičkou. Pokud ten kluk ukáže, že má kvalitu už teď v 17 letech, tak ať kruci hraje už teď a ne žádné čekání a rozkoukávání se ! Zavedu to trochu do extrému, ale uvedu jeden příklad: Kde by s takovým přístupem byl Mbappé ?? Rozhodně by nebyl v 19 letech hvězda MS. Pokud by se totiž lidi kolem něj řídili našima tuzemskýma zvyklostma, tak teď Mbappé kope druhou ligu, aby se pořádně rozkoukal v dospělém fotbale a teprve tak za rok by možná dostal šanci v áčku v první lize......

          • Re: Jonas Auer

            JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 09:57 |  
            2 3

            Přesně tak.

          • Re: Jonas Auer

            petrnovy     před 6 lety 03.07.2018 09:57 |  
            3 3

            Asi jste nepochopil, co bylo myšleno tím "dát čas"... :)

            • Re: Jonas Auer

              VanDel     před 6 lety 03.07.2018 10:03 |  
              3 2

              On má tenhle termín víc významů ?

          • Re: Jonas Auer

            iwanowicz     před 6 lety 03.07.2018 10:13 |  
            3 5

            Az se k nemu postavi 90kg obrance v ostrym ligovym zapase, tak se teprv ukaze, jestli na to ma. Pravdepodobne bude tvrda hra do tela stacit na to, aby si ani neskrtl, ted teprve sbira prvni zkusenosti s dospelym fotbalem. Srovnavat ho s takovym obrovskym talentem svetovyho fotbalu, jako je Mbappe se asi neda, tihle cerni kluci byvaji fyzicky o dost napred. Kdy se za poslednich 10 let prosadil nekdo v 17 v cesky lize, ktera je tvrda a takticky vyspela?

            • Re: Jonas Auer

              VanDel     před 6 lety 03.07.2018 10:20 |  
              9 3

              Já nesrovnávám Auera s Mbappém co se týče fotbalových kvalit, ale srovnávám ten přístup k těmhle mladým hráčům. A máš pravdu, zmínit nějakého 17-tiletého kluka, který se v posledních letech prosadil v české lize opravdu nemůžu -> A TO JE PRÁVĚ TEN PRUSER ! Protože v Německu, Itálii, Španělsku, Anglii a Francii by bylo možné mladých úspěšných hráčů v rozmezí 17-19 let zmínit desítky !

              • Re: Jonas Auer

                JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 10:39 |  
                11 3

                Hlavně oni do Mbappého taky choděj tvrdě a do těla, jenže má tak rychlý nohy, že se tomu vyhne. Takže namísto debilní aklimatizace v debilní juniorce nebo v nějakym debilním třetiligovym týmu bych prostě 17 letýmu hráči (pokud svítí jako Auer) dal šanci v pár zápasech v lize/poháru a pokud by si řekl o sestavu, tak bych mu jí dal – a to i na úkor Sýkory, Zmrhala, Stocha nebo zrovna kohokoliv, koho předčí. Ale ta šance se nesmí počítat na 4 minuty na konci dvou zápasů. Ať se ukáže... Pokud ne, do juniorky ho můžeme šoupnout vždycky.

                • Re: Jonas Auer

                  VanDel     před 6 lety 03.07.2018 10:45 |  
                  1 1

                  souhlas

                • Re: Jonas Auer

                  Travinho     před 6 lety 03.07.2018 10:46 |  
                  2 10

                  Viděl jsi někdy fyzickou stavbu Auera a Mbappého? Samotné srovnání je úplný nesmysl.

                  • Re: Jonas Auer

                    JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 10:49 |  
                    6 2

                    Ale my tady nediskutujeme o podobnostech mezi Auerem a Mbappém. Pouze o tom, že hrál dospěláky už v útlém věku. Nejspíš proto, že mu dali šanci. Btw nedávno právě někdo říkal, že Mbappé v juniorce Monaka ani nějak nezáři, ale když mu dali šanci v áčku, chytnul ji za pačesy a už nepustil.

                    • Re: Jonas Auer

                      NIngy     před 6 lety 03.07.2018 10:56 |  
                      2 1

                      Na to stačí hostování, aby hrál dospělí fotbal. Mládí není zásluha. Důležitá je kvalita. Navíc mi si jdeme letos pro titul!! Jen než mě umínusujete. Tak neříkám, že nechci, aby nedostal šanci. Pokud tu kvalitu má tak ať hraje a zatím nevypadá v přípravě špatně, ale pokud jí nemá, tak ať hrají lepší hráči.

                      • Re: Jonas Auer

                        JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:04 |  
                        7 3

                        A tu kvalitu zjistíš tak, že ho pošleš hostovat jo? Motivace, souhra, všechno v prčicích. Proč ji nezjistit u nás v áčku? Já přece neříkám, že je mládí zásluha. Říkám ale, že má dostat ŠANCI, pokud vypadá dobře. A to vypadá.

                        • Re: Jonas Auer

                          Travinho     před 6 lety 03.07.2018 11:06 |  
                          2 9

                          Vypadá jako výborný talent, ale rozhodně ne jako hotový hráč!

                          • Re: Jonas Auer

                            chrobak     před 6 lety 03.07.2018 11:13 |  
                            8 0

                            Nechci s tebou polemizovat, třeba máš pravdu, jen by mě zajímalo na základě čeho to tvrdíš? Na základě jednoho přáteláku se Žižkovem? "Hotový" bude až bude přemýšlet co po karíéře, ale připravený začít nastupovat za áčko může být klidně už teď.

                            • Re: Jonas Auer

                              Travinho     před 6 lety 03.07.2018 12:08 |  
                              1 5

                              Dvou zápasů se Žižkovem. K tomu, abys posoudil, jak si hráč počíná v osobních soubojích nepotřebuješ vzorek dvaceti utkání.

                              • Re: Jonas Auer

                                dropt     před 6 lety 03.07.2018 12:28 |  
                                6 2

                                Já jen nechápu, jak si zrovna z těhle dvou zápasů došel k závěru, že Auer na to fyzicky nestačí a má v osobních soubojích potíže.

                                Že jeho snaha směrem dopředu byla mnohonásobně vyšší než dozadu, o tom se s tebou nepřu, s tím souhlasím. Ale vytýkat mu hru tělem a neschopnost fyzicky obstát by mne ani v nejmenším nenapadlo. Právě naopak.

                          • Re: Jonas Auer

                            dropt     před 6 lety 03.07.2018 11:47 |  
                            11 2

                            Hotovým hráčem se nikdo nenarodí, tím se musí stát. A nestane se jím, pokud ho nebudeš konfrontovat s lepšími a silnějšími. Nemusí se jim hned ve všem vyrovnat, pokud je v jiných (svých silných) stránkách převyšuje.

                            Ostatně je to kolektivní sport. Začleňování mladých hráčů je o tom, že hra má stát na těch zkušených a ten mladý tomu může přispět tím, v čem vyniká a oni by ho měli zase podržet v tom, kde se ještě potřebuje zlepšit.

                            Dle pátečních přáteláků lze říci, že Auer centruje ze hry nejlépe ze všech krajních hráčů. Každy jeho centr/pas/přihrávka měl/a oči, a téměř vždy správný směr i délku. Nepřicházel o míče tím, že by pokazil jednoduchou přihrávku. To je samo o sobě již mnohem více, než předvedli mnozí jiní hráči a to měli všichni stejnou výchozí pozici (tzn. těžké nohy z náročné přípravy).

                        • Re: Jonas Auer

                          NIngy     před 6 lety 03.07.2018 11:09 |  
                          3 3

                          Tak od toho je tu trenér, který ho vidí na tréninku a pracuje s ním. Určitě v přípravě šanci dostane. Dávat někomu šanci v lize či evropských jen, protože je mladý je nezodpovědné. V zahraničí taky většina mladých prvně hostuje, aby si navykli na dospělí fotbal, než dostanou šanci v Áčku.

                          • Re: Jonas Auer

                            JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:16 |  
                            5 5

                            A kde se líp chytí? Mezi nějakými nekopy z Brna/Opavy/Karviné/Teplic nebo mezi top hráči v ČR?

                            • Re: Jonas Auer

                              NIngy     před 6 lety 03.07.2018 11:24 |  
                              3 7

                              Takže když nebude mít kvalitu, tak bude lepší když hráč jen, protože mladý bude dělat kámen u nohy zbylým hráčům? Tak s tím zásadně nesouhlasím!! Navíc i mezi těmi "nekopy" se může vykopat a hlavně hrát dospělí fotbal a příští rok bude vyzrálejší, zkušenější a kvalitnější hráč a tu šanci v Áčku dostat. Podle tebe to spíš vypadá že mládí zásluhou je, ale to fakt NENÍ!!!

                              • Re: Jonas Auer

                                JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:25 |  
                                4 6

                                Nic takového jsem nenapsal, ale Ty si stejně meleš svou, Ty kameni u nohy.

                                • Re: Jonas Auer

                                  NIngy     před 6 lety 03.07.2018 11:33 |  
                                  2 4

                                  Tak co jiného ti mám napsat na tom, že v zahraničí to funguje normálně že hráče posílají k "nekopům", kde se vykopají a pak dostávají šanci v Áčku... To ty furt tady jedeš "dejme mu šanci, dejme mu šanci" a nepřipouštíš to, že když tu kvalitu mít nebude, tak lepší cesta bude ho poslat na hostování.

                                  • Re: Jonas Auer

                                    JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:35 |  
                                    6 4

                                    V zahraničí, kde rostou fotbalové talenty, je na žádné hostování nepouštějí. Hostovat je pouští z Chelsea do Arnhemu. Ale Ajax, Red Bull nebo Athletic Bilbao je začleňují rovnou do áčka. Nemluvě o všech týmech z Chorvatska, Srbska atd. Porovnejme prosím naší a Chorvatskou repre a pak mi říkej něco o tom, že není správné vychovávat hráče jako to dělají i Jadranu.

                                    • Re: Jonas Auer

                                      soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:44 |  
                                      5 7

                                      a k čemu to těm chorvatským klubům je...mě je uprímně nějaká repre úplně u prdele, mě zajímá Slavia...to že Hajduk prodá hráče je hezký, ale v pohárech si nekopnul ani nepamatuju...možná to tedy pomůže růstu hráčů, ale ne růstu týmů

                                      • Re: Jonas Auer

                                        deny91     před 6 lety 03.07.2018 19:54 |  
                                        1 1

                                        Pomůže to třeba tomu, že když prodáš za ranec mladého kluka ven, tak můžeš za ranec zase někoho koupit, pokud není na těch prodejích klub finančně závislý. Říká se tomu vyrovnané hospodaření, které je u nás možné pouze v případě pravidelné účasti v EP (hlavně LM) a nebo prodejem hráče za velké peníze ven. Za ligu (byť mistr) dostaneš pár drobných v porovnání s tím, co dostávají kluby ve vyspělých fotbalových zemích. Pokud tohle dlouhodobě nezvládáš, můžeš taky dostat flastr od UEFA za porušení FFP a poháry si třeba jako AC Milán nezahraješ 2 roky.

                                        • Re: Jonas Auer

                                          soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 09:14 |  
                                          1 0

                                          a máš pocit, že si ty kluby za ranec někoho koupí, nebo, že to spíš dělají proto, že kdyby jednou za rok neprodali nějakýho talenta, tak pak zavřou krám? Aby bylo jasno, já nejsem proti tomu, aby u nás mlaďoši hráli, pokud na to budou mít, ale v současný době jich zrovna moc po pažitu neběhá a tak je musíme buď koupit, nebo vyhochovat. Jedno stojí peníze a druhý dost času.

                                          • Re: Jonas Auer

                                            deny91     před 6 lety 04.07.2018 10:06 |  
                                            0 0

                                            Tak ty kluby, co jsi jmenoval, samozřejmě prodávají kvůli fungující ekonomice a velké peníze nedávají. I když jak se to vezme, donedávna se s nimi kluby z ČR moc nemohly měřit ani ve výdajích. Nicméně jsem jen chtěl říct, že stavět kvalitní odchovance a po čase je zpeněžit za velké částky nutně neznamená ústup v ambicích klubu. Pokud je bohatý majitel, jako teď ve Slavii, tak k tomu není důvod, protože se ty prostředky můžou reinvestovat opět do hráčského kádru. Vylepšíme si tím ale renomé a také zajistíme ekonomicky vyvážené fungování klubu.

                                            • Re: Jonas Auer

                                              soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 10:08 |  
                                              1 0

                                              takhle už se to fakt blbě čte :-D já s tebou v principu souhlasím, jen si myslím, že teď nemáme dost kvalitní odchovance, které bychom mohli (myšleno teď hned) do toho základu postavit, aniž by tím kvalita netrpěla...ale věřím, že se to ve střednědobém horizontu zlepší!

                                    • Re: Jonas Auer

                                      NIngy     před 6 lety 03.07.2018 11:46 |  
                                      2 1

                                      Ano ale tyhle hráči projdou "B" týmem v dospělé soutěži, který tady v Česku trošku chybí. Nikdo z nich nechodí rovnou do "A" týmu a když, tam jdou je u nich znát kvalita a adaptace na dospělí fotbal. My máme "skvělou" juniorkou ligu a ta adaptace pak většinou funguje přes hostování alá Anglie.. Příští roky to díky Bohu bude o něčem jiném díky tomu, že zase budeme mít "B" týmy. Když bude mít tu kvalitu, tak ať hraje, ale když si trenér bude myslet, že bude lepší hostování aby lépe adaptoval na mužský fotbal, tak není o čem mluvit. Uvádět tu, ale jiný systém výchovy vrámci B týmů je silně zavádějící.

                              • Re: Jonas Auer

                                JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:34 |  
                                5 3

                                Už mě unavuje se dokolečka točit na něčem, co už tu je popsané. Zkus si pročíst znovu co jsem napsal nebo co napsal koleka Radek o přestupech z Chorvatska nebo VanDel obecně.

                                Nikdo tu nic netvrdí o nějakých zásluhách. Fór je v tom, že v jiných soutěžích hrajou hráči „dospělý fotbal“ dříve, než u nás. Nejedná se o zásluhu mládí, ale o systémovou práci. Howg.

                                • Re: Jonas Auer

                                  Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:53 |  
                                  4 1

                                  Ale všichni neprošli mládeži Dinama anebo Hajduku. Dostali prostor ve svém týmu, za rok přestoupili do Dinama(/Hajduku) a za další rok, dva šli do světa. Mají 20 let, ale v lize 60 startů. U nás až ve 20 letech začínají dostávat prostor, což je pozdě.

                              • Re: Jonas Auer

                                chrobak     před 6 lety 03.07.2018 15:05 |  
                                3 1

                                Viděli jsme ho zatím jen dvakrát, ale všiml si ho snad každý, kdo ty zápasy viděl. A předpokládám, že to nebylo kvůli mládí, ale kvůli tomu, že zaujal hrou. Mladíky v přípravě vidíme každou chvíli, ale málokdo byl z nich tak výrazný. Nakonec proto je tady ta diskuze.

                            • Re: Jonas Auer

                              Travinho     před 6 lety 03.07.2018 12:09 |  
                              1 15

                              Věř tomu, že řada nekopů z Karviné nebo Teplic umí hrát fotbal lépe než Auer...

                              • Re: Jonas Auer

                                dropt     před 6 lety 03.07.2018 12:12 |  
                                12 2

                                :-D :-D :-D
                                Vtip dobrý. Co tam máš dál?

                                • Re: Jonas Auer

                                  Travinho     před 6 lety 03.07.2018 18:14 |  
                                  2 1

                                  Myslíš si snad, že Budínský, Krob nebo Kučera jsou horší fotbalisti než Auer, který má za sebou zatím pár startů v Rakouské repre do 18 let?

                                  • Re: Jonas Auer

                                    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 19:46 |  
                                    1 1

                                    když už se ptáš, tak ti odpovím:

                                    1) myslím, že jo
                                    2) nemyslim si, že by ti hráči byli nekopové

                                    • Re: Jonas Auer

                                      Travinho     před 6 lety 03.07.2018 20:20 |  
                                      1 2

                                      A uvědomuješ si, že na světě běhá možná 20 fotbalistů, kteří mají v 17 letech vyšší kvalitu než tito na naši ligu velmi dobří hráči?

                              • Re: Jonas Auer

                                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 12:58 |  
                                9 2

                                Co??? Tak koupíme ty nekopy a Auera vyrazíme, ne? Co jsi snídal? Nebylo to nějaké zkažené? :D

                                • Re: Jonas Auer

                                  Travinho     před 6 lety 03.07.2018 18:17 |  
                                  2 1

                                  Nebude to tím, že Auerovi je 18 a ti borci jsou hotoví dospělí hráči?

                          • Re: Jonas Auer

                            bububu (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 12:15 |  
                            8 0

                            Pak jsou tu ale také výjimky: za všechny příklady Marcus Rashford.

                            18letý naskočil do svého prvního zápasu v Premier League v prestižním duelu s Arsenalem, dal dva góly a od té doby je součástí týmu.

                            Asi nikdo tady nečeká, že by nás měl Auer příští sezonu táhnout a odehrát 30+ zápasů. Na druhou stranu, jestli to v něm je, byla by velká chyba mu nedat příležitost ochutnat dospělý fotbal v Áčku (základ v poháru, střídání v lize alespoň na 15-20 minut). Když to nevyjde, svět se nezboří - děláte, jak kdyby každý náš hráč odehrál všechno perfektně. Ale když se trefíme, tak by byla neskutečná škoda držet talent v juniorce a vodit po hostováních, když na to má kvalitu.

                            Já bych Auerovi šanci určitě dal - zápasů bude hodně a nějaký prostor by se pro něj podle mě našel. Samozřejmě, musí se opatrně, ale opusťme prosím místní (nesmyslný) úzus, že teenageři nemohou hrát ligu. Jestliže můžou hrát Premier League, Serii A nebo Primera Division, proč by nemohli hrát u nás?

                            Vezměme si příklad z Chorvatska a opusťme hodně rychle tohle nahlížení, kdy se tu mluví o talentu v 24 letech. Bez toho se zejména náš reprezentační fotbal nemá šanci posunout!

                            • Re: Jonas Auer

                              Travinho     před 6 lety 03.07.2018 14:47 |  
                              2 3

                              Otázkou je, jestli je lepších 200 minut za Slavii nebo 2000 na hostování.

                              • Re: Jonas Auer

                                bububu (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 15:23 |  
                                3 1

                                Tak a) Nezmar jasně řekl, že zde Auer kvůli aklimatizaci půl roku zůstane, takže tohle je mimo mísu.

                                b) Rozhodně lepší 200 minut za áčko Slavie než 2000 na hostování ve třetí lize, protože do 2., neřkuli 1. si ho žádný z Radů, Petrželů, Pulpitů a dalších veteránů 20 let za zenitem s místní zaprděnou mentalitou nevezme.

                                • Re: Jonas Auer

                                  Travinho     před 6 lety 03.07.2018 18:18 |  
                                  1 1

                                  Pokud je takový talent, za jaký ho považujeme, tak si ho vezmou a rádi. Mluvím o případném hostování v zimě.

                    • Re: Jonas Auer

                      Travinho     před 6 lety 03.07.2018 11:08 |  
                      2 15

                      Protože na to fyzicky měl. Podívej se na fyzickou konstituci Mbappého... Pokud na Auera vyběhne čerstvý Costa nebo Limberský, tak si ani neškrtne a ještě z toho bude mít půl roku trauma.

                      • Re: Jonas Auer

                        JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:15 |  
                        8 2

                        Což nemůžeš vědět, dokud ho proti nim nepošleš.

                      • Re: Jonas Auer

                        dropt     před 6 lety 03.07.2018 11:37 |  
                        12 3

                        Travinho, v mnoha ohledech s tebou často souhlasím a líbí se mi tvůj pohled na fotbal, ale co se týče fyziologické vyzrálosti mladíků, připadá mi, jako by tvé oči formovali a předávali mozku úplně jinou informaci, než ty mé. Pro české mladíky často platí, že se jejich těla obalí svaly až v pozdějším věku, ale to není případ Auera.

                        Auer má na svůj věk úžasně vyvinutou tělesnou konstituci. Když srovnáš jak vypadá v tomhle věku Valenta nebo Šilhan, tak to jsou ještě “děti”, proti nim má Auer už vyvinuté svalstvo, je ramenatý a silný. Já si v zápase se Žižkovem všiml jedné věci. Kdykoli šel na Auera míč a on měl na zádech protihráče, NIKDY neztratil balón (vážně jsem nezaregistroval ani jeden případ, ale stihl jsem jen druhou půli a první si přehrál téměř celou ze záznamu). Samozřejmě nebylo to tak, že by do něj soupeř vrazil a s ním to ani nepohlo (když máš nějakých 65-70 kg a vrazí do tebe o 10-15 kg více a to ještě rozeběhnutých, tak to ani jinak nejde), ale o míč nepřišel a ten zůstal na našich kopačkách.

                        V zimním zápase se Žižkovem to bylo to samé, ostatně u toho jeho gólu si perfektně dokázal pokrýt míč tělem proti dvěma obráncům.

                        Takže o čem to mluvíš? Neříkám, že je nejsilnější na hřišti, ale jestli na to nemá fyzicky Auer, tak ať vypadne z toho hřiště i Stoch, protože na tom rozhodně není lépe a takhle bychom mohli pokračovat třeba se Sýkorou, který je na tom také hůře.

                        To, že je někdo vzrůstem menší, ještě neznamená, že nedokáže hrát tělem. Naopak kolikrát jsou na tom tito hráči lépe než vysocí kolohnáti, co mají vysoko těžiště a snadno je rozhodíš. Bucha se ti nezdál a přitom vyhrával 2/3 soubojů a při driblinku udržel téměř vždy míč. Teď se ti zase nezdá Auer, ačkoli realita na hřišti hovoří zcela proti tobě. Mám pocit, že jsi k mladým hráčům v tomhle dost nespravedlivý.

                        • Re: Jonas Auer

                          Travinho     před 6 lety 03.07.2018 12:11 |  
                          2 6

                          To mi nedělej, nutíš mě, abys si utkání chtě nechtě přehrál znovu a celý výkon Auera zde rozebral.

                        • Re: Jonas Auer

                          Jachym     před 6 lety 03.07.2018 12:38 |  
                          3 0

                          Co se týče toho, že nižší těžiště nemusí vůbec znamenat, že hráč si nedokáže pokrýt míč, určitě souhlasím. Spíše se bojím, že další z řady tvých chvalozpěvů na konkrétního hráče může pro něj být spíše obvyklým polibkem smrti... :-)

                        • Re: Jonas Auer

                          Travinho     před 6 lety 03.07.2018 14:05 |  
                          7 0

                          Takže k jeho výkonu.
                          1. minuta - Hezky si hodil míč do křídla. Akci zakončil špatným centrem, ale primárně bych ocenil hezké uvolnění se.
                          6. minuta - Nikým nekrytý si přehodil míč na levačku a ač z jeho centru nic nebylo, hodnotím jej jako velmi kvalitní.
                          8. minuta - Nepřesný pas na Freita, ale myšlenka lze hodnotit dobře.
                          10. minuta - Výborný náběh na Frydrychovu přihrávku. Centr z těžké pozice, který Musa uklidil do sítě.
                          11. minuta - Dobrý návrat do defenzivy.
                          13. minuta - Dva nepřesné centry, první ze standartky, druhý levačkou po hezkém průniku.
                          17. minuta - Poprvé trochu odflákl bránění, do té doby brání poctivě.
                          19. minuta - Podstoupil sprinterský souboj s bekem Žižkova, který byl předem ztracený, ale i tak výrazně zkrátil náskok před sebou běžícího hráče.
                          22. minuta - Po krásné přihrávce Freita si bohužel dvakrát blbě posunul míč, čímž umožnil obránci Viktorky, aby ses dostal na jeho úroveň. Pak sice nezakončoval zle, ale gól z toho nebyl. Na druhou stranu je pravda, že míč dostal asi trochu kratší než potřeboval. Dalo se to vyřešit lépe, ale i hůř.
                          23. Žižkovský hráč se dostal k nebezpečnému centru, když Jonas trestuhodně vypustil jeho bránění!
                          24. Podstoupil první osobní souboj, který prohrál.
                          25. Dobře posunul hlavou na spoluhráč, pak si blbě zpracoval míč, ale byl v těžké pozici.
                          28. Netýká se to sice Auera, ale zde mohl jít Freit sám na bránu a rozhodčí mávnul offside, který o dobrý metr a půl nebyl.
                          29. Nenechal se obejít hostujícím borcem, pak jej chtěl u naší zadní lajny obejít, ale míč ztratil. Žižkovští pak zaváhali.
                          31. Nechal se o míč obrat důrazný bekem Viktorky, máme aut.
                          32. Prohrává běžecký souboj s bekem Žižkova, vypadá, že toho má dost.
                          32. Vypustil bránění svého hráče, pak pěkně narazil míč Frydrychovi.
                          34. Opět jen vyklusová za útočícím bekem Viktorky a situaci musí řešit u našeho vápna Jugas.
                          34. Hlavou jen k hostujícímu hráči.
                          37. Po ztrátě Frydrych se poctivě vrací.
                          40. Dobře vypíchl míč soupeři, když se snažil kolem něj dát přihrávku.
                          41. Špatně si zpracovává míč u lajny.
                          41. Nezachytává náběh hráče na své lajně, pak ještě nepřesně přihrává.
                          43. Dobrý náběh do prostoru, ve vápně se snaží situaci řešit sám a nechá se stopere odtlačit od míče.
                          44. Dobře si na kraji pokryje míč a posílá krátký centr do vápna.
                          49. Hezky si naběhl na přihrávku Frydrycha. Z těžké pozice nezakončoval vůbec špatně.
                          49. Slušný centr z rohu.
                          50. Další roh, tentokrát trochu delší.
                          54. Opět vyklusával za svým hráčem a Žižkovští byli na Frydrycha 2 na 1.
                          57. Překrásný centr na náš třetí gól. Nutno podotknout, že si nedovedu představit tolik místa pro Kuchtu ve vápně při ligovém utkání. To však nesnižuje kvalitu centru.
                          59. Hezky se uvolnil do prostoru, ale pak poslal nepřesný míč...
                          59. Golman před ním odkopl míč ale velmi dobře se dostával za záda obrany.
                          63. Obhazoval si beka, který jej fauloval, pak přihrává na střed.
                          66. Nechává se velmi jednoduše obejít bekem Žižkova.
                          66. Nakopává do souboje útočníkovi. V tu chvíli dobré řešení protože máme dobře pokrytou druhou vlnu.
                          69. Na souboj s dvěma beky soupeře si logicky nevěří a vrací domů Frydrychovi.
                          70. Výborně spolu s Frydrychem vykombinoval soupeře a pak našel krásnou přihrávkou Součka?, který nepochopitelně přestřelil.


                          • Re: Jonas Auer

                            Travinho     před 6 lety 03.07.2018 14:43 |  
                            8 0

                            Omylem jsem to odeslal dříve.
                            72. minuta - Opět odfláknutá defenziva, kdy šli soupeři na Frydrycha v tandemu.
                            73. První vyhraný hlavičkový souboj a hned důležitý.
                            77. Centr z křídla pouze golmanovi do náručí, ale hezké uvolnění k němu.
                            79. Přihrávka na střed, pak opět pomalý návrat zpět, ač on nebyl viníkem ztráty.
                            83. Špatně si zpracoval míč, vzhledem k výrazu potom, předpokládám, že kvůli nedostatku sil.
                            85. Velmi pěkným míčem oslovil Frydrycha, který nacentroval na gól.
                            86. Zabojoval v souboji o míč.
                            87. Předskočil v souboji o míč beka Viktorky, pak o něj byl obrána a leží na hřišti s křečemi. Hlavně za úvod situace zaslouží pochvalu.

                            Přiznám se, že v hodnocení jeho hry tělem jsem byl poněkud unáhlený. Zrovna v utkání proti Viktorce jsem si nepamatoval, žádné jeho vyhrané souboje. Dva tam nakonec měl, ač oba vyhrál spíš díky rychlým nohám. Celkově však žádné příliš nepodstupoval. Dokupy 5 osobních soubojů. Obecně situace řešil tak, aby tyto souboje spíš podstupovat nemusel, ale nedá se říct, že by to bylo ke škodě věci.

                            + Obounohost
                            + Výborná kopací technika
                            + Slušná rychlost, ač Zmrhal to není.
                            + Herní přehled
                            + Vynikající cit pro hru v ofenzivě. Má velmi dobrý cit pro náběh i pro pohyb kolem soupeřova vápna. To někteří nezískají za celou kariéru a je to velmi cenné.

                            - Minimální práce směrem dozadu, kde opakovaně vypouštěl souboje. Většina nebezpečných akcí Žižkova (moc jich nebylo) byla právě důledkem jeho laxního přístupu k defenzivě.
                            - Ne zrovna optimální kondice. Ale je možné, že je po soustředění zavařený víc než ostatní.
                            - Občas potíže se zpracováním míče.
                            - Nevím, jak je na tom s kličkou. V utkání se snažil všechny situace jeden na jednoho řešit rychlostně. Problém je, že v lize zase tolik pomalých krajních beků, proti kterým by to tak jednoduše šlo, není.

                            Nicméně ukázal velký potenciál, jsem na něj zvědav proti kvalitnějším soupeřům, protože Viktorka měla obranu opravdu mizernou. Se současnou defenzivní činností však podle mého může být přínosem pouze jako střídající hráč. Pozitivní je jistě to, že nedostatky má hlavně ve věcech na kterých se dá poměrně jednoduše pracovat. Už jsem zvědavý na jeho další klání.

                            • Re: Jonas Auer

                              JSat (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 15:44 |  
                              3 0

                              super rozbor! díky :-) pošli to Trpišovskýmu :-D Za mne z toho nakonec vychází hodně pozitivně, vracení se dá opravdu vypilovat, viz. Stoch před půl rokem :-)

                              • Re: Jonas Auer

                                Jachym     před 6 lety 03.07.2018 15:57 |  
                                2 0

                                Jsem rád, že si někdo dal tu práci a udělal oponenturu zdánlivě svatosvaté pravdě, jediné správné interpretaci. Dropt někdy až okatě ve svatém zápalu dělá z vytipovaných hráčů polobohy a naopak nenechá nitku suchou na těch, které jsou podle něj žáby na prameni.

                                • Re: Jonas Auer

                                  Boss82     před 6 lety 03.07.2018 17:48 |  
                                  1 0

                                  Jojo, přesně jsi popsal tzv. Droptoviny:-)!

                  • Re: Jonas Auer

                    VanDel     před 6 lety 03.07.2018 10:56 |  
                    9 1

                    Dobrý, tak abychom srovnali stejné figury.....co takhle Owen ? 170-ti centimetrové tintítko, které zazářilo na MS už v 18 letech. Proč jemu nevadila drobná postava a dokázal se prosadit už v takhle mladém věku ? Nebo abych byl trochu čerstvější - Fabregas, ta samá drobná figura - v 17 letech takřka člen základní sestavy Arsenalu.
                    Opravdu, drobnou figurou žádné tohle oddalování začlenění mladého hráče do vrcholového fotbalu nejde odůvodnit, je to totiž pouhý alibismus.

                    • Re: Jonas Auer

                      Travinho     před 6 lety 03.07.2018 10:58 |  
                      1 12

                      Přece nemůžeš srovnávat generační talenty s Auerem.

                      • Re: Jonas Auer

                        VanDel     před 6 lety 03.07.2018 11:08 |  
                        11 2

                        Já nesrovnávam jejich fotbalové kvality, už jsem to tu psal. Já srovnávám přístup k těmhle mladým hráčům. A jmenuju tady jenom tyhle nejznámější, Owena a Fabregase konkrétně kvůli té tvé zmínce na malou postavu Auera. A takových příkladů jsou prostě desítky.

                    • Re: Jonas Auer

                      NIngy     před 6 lety 03.07.2018 11:02 |  
                      6 0

                      Důležitá je kvalita tihle hráči ji i ve svém mladém věku měli a jestli jí má Jonas Auer musí rozhodnout trenér. Cíl je titul a k jeho dosažení je potřeba kvalita!

                      • Re: Jonas Auer

                        bububu (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 12:21 |  
                        8 0

                        Souhlas, ale jestli má kvalitu lze ověřit pouze v zápasech (samozřejmě za předpokladu, že ukazuje kvalitu v tréninku). Čili se mu musí dát šance. Po ničem jiném se tady ani nevolá.

                        • Re: Jonas Auer

                          Travinho     před 6 lety 03.07.2018 14:44 |  
                          5 0

                          Tu jistě dostane v přípravě a pak trenér může posoudit, jestli je to i na mistrák. Dávat hráče s takovou defenzivní činností do předkol EP je však podle mého nereálné.

                          • Re: Jonas Auer

                            bububu (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 15:19 |  
                            4 1

                            Nemluvím o přípravě, mluvím o mistráku. A není nejmenší důvod dávat ho do předkol EP, bohatě bude stačit, když dostane na podzim šanci v domácím poháru a lize.

              • Re: Jonas Auer

                Spruce     před 6 lety 03.07.2018 11:00 |  
                8 0

                Naprosto souhlasím. Abychom se mohli rovnat evropské špičce tak musíme vkládat důvěru do mladých hráčů. Nejenom, že mají motivaci podávat maximální výkony, ale čerpají i ze zkušeností hráčů kolem sebe. Podle mě je omyl taková juniorská liga, která naštěstí brzy končí. Hráči se v ní sice mohou stát hvězdami, ale dokud kolem nich pobíhají stejní mladíci tak ten přesun mezi muže může být jen těžší. Samozřejmě, že ne 100 % mladíků se hned chytne, ale v tomto tkví odhalení, že na to hráč má, nebo nemá. V Česku je bohužel hráč ve 23 letech stále brán za mladého talenta. Auer by si jednoznačně zasloužil minuty v A-týmu.

                • Re: Jonas Auer

                  VanDel     před 6 lety 03.07.2018 11:10 |  
                  12 1

                  Tak tak. To co zmiňuješ o těch "talentech" ve 23 letech, je věc, která mě drtí neskutečně. Mluvit o mladém talentu v tomhle věku, je hrozná tragikomedie......

            • Re: Jonas Auer

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 11:16 |  
              10 1

              Všichni tady chcete, aby hráči do zahraničí přestupovali za cifry, za které se prodávají v Chorvatsku.
              Rog přestoupil do Interu za 13M €, ale prostor dostal v 18 letech. Přestoupil ve 21 letech.
              Vlasic přestoupil za 10,8M € do Evertonu, ligu hrál od 16 let. V Evertonu působí od 19 let.
              Pjaca přestoupil za 23M € do Juventusu, ligu hrál od 17 let. Přestoupil když mu bylo 23 let. (aktuálně je na MS)
              Brekalo působí ve Wolfsburgu a přestoupil za 10M €. Prostor dostal v 17 letech. Přestoupil v 18 letech.
              Brozovic přestoupil do Interu za 5M €(další 3M € dostali za hostování). Ligu hrál od 17 let. Přestoupil ve 23 letech.

              Souček dostal prostor v 19 letech za Žižkov. Zmrhal hraje v první lize od 18 let. Prodat Zmrhala za 4M € do Ruska jsme již dávno promeškali, tak snad nám to vyjde alespoň u toho Součka a nedopadne jako Zmrhal.

              • Re: Jonas Auer

                Travinho     před 6 lety 03.07.2018 14:46 |  
                2 6

                No jo, ale není to tím, že Rog, Pjaca nebo Brozovic jsou trošku někde jinde. U nás byl takový talent Jankto, bohužel my se jej zbavili příliš brzy, ale tehdy jsme asi museli.

                • Re: Jonas Auer

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 14:50 |  
                  9 4

                  A nejsou jinde prave proto, ze hraji ligu od 17?

                  • Re: Jonas Auer

                    Travinho     před 6 lety 03.07.2018 19:42 |  
                    2 3

                    Když to vidíš takhle zjednodušeně... U nás hrál v 17 ligu Švec, Janda, Suchý, Gecov... Žádné superhvězdy z nich většinou nevyrostly. Jenom o tom to vážně není.

                • Re: Jonas Auer

                  Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 17:55 |  
                  3 1

                  Ano... teď už jsou jinde, ale je to způsobené také tím, že do 21 let nehrají Juniorskou ligu, ale dostávají prostor mezi muži.
                  Malá ukázka jaký prostor dostávají hráči do 18 let (včetně 18. roku) v naší lize.
                  2017/2018 - 4 hráči, Kubala (686 minut), Drchal (172), Štursa (30) a Čvančara (1, nechali jsme si ho utéct do Jablonce)
                  16/17 - 11 hráčů, Mustedanagič (658), Krejčí (636), Šípek (326), Graiciar (247), Dudl (127), Hellebrand (67), Růsek (61), Ric (45), Lingr (12), Frýdek (11), Kubala (11)
                  15/16 - 6 hráčů, Chaluš (811), Granečný (675), Šašinka (349), Januška (34), Kubala (7), Holík (1)
                  14/15 - 13 hráčů, Takács (1283), Trubač (1065), Kodr (881), Řezáč (616), Helešic (423), Galuška, Pasecký (oba 32), Mihálik (28), Otepka (22), Laňka (14), Štěpánek (11), Zajíc (4), Chvátal (2)
                  13/14 - 5 hráčů, Holzer (811), Havlík (565), Takács (93), Kirschner (28), Schick (17)
                  Krom sezóny 14/15 dostali maximálně dva hráči do 18 let (včetně 18. roku) prostor v lize, kde odehráli alespoň 5 celých zápasů (450+ minut). A to si neumím představit, kdyby v lize byl počet týmů takový jaký je v Chorvatsku, Rakousku anebo Švýcarsku... Není to chyba pouze Slavie, je to chyba celého českého fotbalu.
                  V druhé lize v sezóně 17/18 odehrálo 13 hráčů do 18 let (včetně) více jak 450 minut, sezónu předtím (16/17) dokonce jen 5 hráčů.

              • Re: Jonas Auer

                celtix     před 6 lety 03.07.2018 16:39 |  
                2 0

                Zmrhala si myslím můžeme stále prodat za minimálně 4m€ pokud budeme pravidelně v evropských soutěžích. Stačí jeden dva povedené zápasy a zájemců bude víc než dost.

                • Re: Jonas Auer

                  Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 17:22 |  
                  4 4

                  Zmrhal má za měsíc 25 let a trošku se obávám, že je na svém vrcholu. V A-týmu působí už dlouho (čeká ho sedmá sezóna) a možná by sám potřeboval nový impuls v kariéře. Za rok mu končí u nás smlouva. Kdyby přišla na Zmrhala nabídka ve výši 4M €, tak už by tady nebyl.
                  Ani si nevzpomínám na zápas, kdy bych si řekl, že Zmrhal byl rozdílovým hráčem na hřišti.

          • Re: Jonas Auer

            Travinho     před 6 lety 03.07.2018 10:56 |  
            7 5

            Ano, pokud má kvalitu ať hraje. S tím samozřejmě souhlasím. Když zde zmiňuješ Mbappého, tak ten se také v první sezoně mezi dospělými v Monacu rozkoukával a jeho starty byly spíše v minutách, navíc proti slabším soupeřům. Ty zřejmě žiješ v domnění, že byl ihned v základu áčka, ale tam se propracoval za více než rok! Navíc Mbappé je fyzicky úplně jinak stavěný než Auer. Toho taky tím, že jej nasadíš do základu v momentě, kdy na to nebude mít můžeš úplně zničit. Proti Žižkovu bylo krásně vidět, že má velké problémy s defenzivou. Ani hra do těla a kondice u něj nebyly zatím rozhodně na ligové úrovni. Může dostávat minuty a postupně se do toho dostávat, ale dát takového hráče do základu nedejbože v těžkém utkání, je velká nezodpovědnost. Podívej se na Libora Holíka.

            • Re: Jonas Auer

              VanDel     před 6 lety 03.07.2018 11:05 |  
              15 1

              V žádném takovém domnění nežiju. Je jasné, že Mbappé nakukoval do áčka Monaka postupně. Ale je důležité, že tam prostě byl a ty šance dostával. Nebyl poslán nikam na hostování do nižší soutěže. Prostě byl v něm vidět talent, tak se začal otrkávat hned na té nejvyšší úrovni, žádný mezistupeň v druhé lize. A to samé bych rád viděl u nás. Na podzim nás čeká nějakých 25 zápasů. Je jasné, že Auer nemůže hrát v základu, ale v tomhle kvantu zápasů je hromada možností, aby dostal pořádný přísun času na hřišti.

              • Re: Jonas Auer

                Travinho     před 6 lety 03.07.2018 11:16 |  
                4 7

                Ale o tom jsem přeci už na začátku psal, že musíme postupovat obezřetně. Auer na hostování nepůjde, bude pravděpodobně hrát za juniorku a připravovat se snad s áčkem, kam může případně čas od času nakouknout. Stejně se musí adaptovat, jak bylo jasně deklarováno. Ale až se alespoň částečně zadaptuje na prostředí a alespoň na trénincích navykne tvrdosti českého fotbalu, tak se stejně bude muset rozhodovat co dál. Kéž by pak měl na to, aby hrál v základu Slavie, ale v momentě, kdy si budeme jisti tím, že má na to pravidelně hrát dospělý fotbal, jej musí opravdu pravidelně hrát. Buď u nás nebo na hostování, ale paběrkování a pokračování v juniorce mu příliš neprospěje.

  11. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    mirecek1111     před 6 lety 03.07.2018 10:12 |  
    2 0

    Nevíte někdo náhodou adresu stadionu v tom Welsu, kde budeme zítra hrát? Já budu okolo projíždět, tak se půjdu podívat. Našel jsem na netu, že by tam měli mít nějaký nový stadionek, který ještě ani není na google mapách, tak jestli je to on :-)

  12. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    Sváťa     před 6 lety 03.07.2018 15:25 |  
    4 20

    tvl tak to uz by snad stacilo cela diskuze pod timto clankem defakto o hovne a srovnani Auera s Mbappem to uz je jenom tresnicka...radsi nepiste nic nez resit kraviny

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      JS (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 15:51 |  
      7 7

      Vyborne a zacit muzes u sebe.

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      VanDel     před 6 lety 03.07.2018 16:00 |  
      3 3

      Sváťo Bivaku, jsi nějaký nervozní, udělej si výlet na Milešovku......

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 03.07.2018 16:44 |  
      6 4

      Jen jim to nandej, soudruhu!

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        SKEP     před 6 lety 04.07.2018 01:26 |  
        8 0

        Vážený pane,
        na základě řady Vašich příspěvků jsem nabyl dojmu, že Vám není lhostejná čistota mateřského jazyka. Dovolte tedy, abych uvedl na pravou míru jistou skutečnost.
        V souvislosti s možnou účastí p. Jaroslava Cimrmana na památném mezinárodním utkání Čechy - Anglie, odehraného v sobotu13. 6. 1908, jsem ve slově "mocnářstvý" netradičně použil dlouhého ypsilonu. Ne, opravdu se nejedná o školáckou chybu či požití alkoholu pisatelem...
        Jak je všeobecně známo, právě o prázdninách roku 1908 odeslal Jára Cimrman hlavnímu zemskému školnímu inspektorovi otevřený dopis, v originále "offener Brief", v němž žádá praktickou úpravu pravidel pravopisu jazyka českého a to s okamžitou platností od nového školního roku 1908/09. "Je přece logické", píše Jára, "aby ČechY, UhrY a RakousY tvořily dohromady silné mocnářstvÝ, nikoli změkčilé mocnářstvÍ".
        Svou úvahu jsem tak záměrně zapsal v souladu s novými Cimrmanovými pravidly, ve vídeňských, vše české odmítajících vládnoucích kruzích bohužel nepřijatými.

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 09:57 |  
          0 0

          Na to mohu říci jediné - byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm! O českém pravopisu se musí rozhodovat v pražských a ne ve vídeňských (ani jiných) vládnoucích kruzích! (Jak výstižná paralela s dnešní dobou...).

    • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 09:56 |  
      1 2

      Komentář byl skryt, máte blokovaného tohoto uživatele.

      • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 09:58 |  
        2 0

        Toho nemusíš litovat, stejně píše blbosti (většinou). :-)

        • Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

          bububu (přítel SN)     před 6 lety 04.07.2018 10:00 |  
          1 1

          Právě proto ta blokace ;)

  13. Re: Slávisté odjeli na herní soustředění do Rakouska

    SKEP     před 6 lety 03.07.2018 21:32 |  
    14 0

    Vážení přátelé sešívané kopané, osobně se domnívám, že universální recept "jak z dorostence vychovat špičkového playera" prostě neexistuje. V této technologii panuje, bohužel, tzv. vysoká "úmrtnost". Někoho zradí zdraví, druhého "hlava", dalšího přítel alkohol, jiného vypočítavý agent či nepochopení trenéra.
    K zdárnému nastartování úspěšné kariéry je však potřeba, jako všude jinde, i pořádná porce onoho pověstného "štěstíčka". V této souvislosti si dovolím zopakovat jistý příběh:
    Před lety pustila SKS do VŽ skupinku mladíků na hostování. Informoval jsem se tehdy u kouče juniorky, který z nich má naději na Žižkově stabilně hrát. PŘ bez váhání jmenoval z celé party toho mediálně nejméně známého - Součka. A nyní k tomu "štěstí". V přípravě se ošklivě zranil odchovanec a velká naděje VŽ Opluštil a na jeho post naskočil náhradník Souček. Ten zpočátku "vypadal všelijak", nicméně se v sestavě udržel. Časem jeho výkon gradoval a uzdraveného Opluštila již na plac nepustil. "Pane řediteli, proč nedáte šanci našemu kmenovému hráči a opakovaně preferujete cizího, který po sezoně odejde?" vytýkali jsme dotčeně odborníkovi na žižkovský fotbal p. Horníkovi, jehož jednoznačná odpověď zněla - "ať hraje ten lepší!" Dodnes jsem přesvědčen, že tato slova myslel upřímně, přestože byla vyřčena v době, kdy bylo v jednání jeho angažmá (společně s Trpišákem) právě ve Slavii.
    Tedy chci říci, že nebýt mimořádné podpory ze strany IH a JiT mohl dnes Souček nastupovat na podobných štacích jako jeho kolegové Hurka, Peterka či Salašovič. Tolik pro doplnění.