Funkce blokování uživatelů je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Česko-slovenský superpohár zrušen

Osm dní před plánovaným výkopem zápasu 29. června v 16:30 byl na popud slovenské policie zrušen Česko-slovenský superpohár, ve kterém se měla Slavia utkat o znovuobnovenou trofej se Slovanem Bratislava.

Je to skoro neuvěřitelné, ale je to tak. Obrovská blamáž, která přinese mnoha fanouškům Slavie finanční ztrátu, jde především na vrub slovenské policii, která s výmluvou na to, že nedokáže zajistit bezpečnost fanoušků mimo stadion, zápas zrušila. Představa, že by se něco takového mohlo stát v zápase některého z evropských pohárů, je samozřejmě nesmyslná, jde tedy čistě o zvůli slovenské policie, která si nechce dělat problémy a tak rizikový zápas, kterému pořádající svaz evidentně stejně nepřikládá velkou důležitost, raději zruší.

Máslo na hlavě má však i samotný slovenský fotbalový svaz, který umístil utkání na stařičký stadion Na Pasienkoch, přičemž na Slovensku stojí už několik modernějších stadionů. Když hrála na tomto stadionu před pár lety se Slovanem Bratislava Sparta, došlo na něm k výtržnostem, kvůli kterým byl zápas na 40 minut přerušen. Přestože v oficiálním prohlášení Slovenský fotbalový svaz (SFZ) tvrdí opak, nelze se zbavit pocitu, že pokud by na uspořádání zápasu trval a záleželo mu na něm, bylo v jeho silách učinit víc pro to, aby se zápas opravdu konal.

V oficiálním stanovisku SFZ se píše: "Slovenský­­ futbalový zväz rešpektuje rozhodnutie Krajského riaditeľstva PZ SR a mestskej časti Bratislava-Nové Mesto o zrušení finálového zápasu o česko-slovenský Superpohár, ktorý sa mal konať dňa 29. júna 2018 o 16.30 h na štadióne Pasienky medzi ŠK Slovan Bratislava a SK Slavia Praha. Slovenský futbalový zväz chce futbalovú verejnosť uistiť, že pre organizáciu tohto stretnutia urobil maximum a bol pripravený. V spolupráci s ŠK Slovan Bratislava však Slovenský futbalový zväz vie garantovať bezpečnosť fanúšikov iba priamo v priestoroch štadióna, keďže bol zápas označený za rizikový, ale mimo priestorov štadióna bezpečnosť garantovať nevie, je to už v kompetencii polície."

Předseda FAČR Martin Malík ve vyjádření pro média zdůraznil, že vina není na české straně: "Tohle se nemělo stát, extrémně mě to mrzí, i proto, že jsou v tom FAČR i oba finalisté Superpoháru zcela nevinně. Bohužel za tuto situaci absolutně nemůžeme, ale považuji i tak za obyčejnou lidskou slušnost se v tuto chvíli omluvit našim partnerům a hlavně fanouškům obou týmů. Zvláště pak těm slávistickým, z nichž někteří již své aktivity podřídili 29. června cestě do Bratislavy."

Přestože SFZ ve svém stanovisku tvrdí, že bude hledat ve spolupráci s kluby náhradní termín, pohled na termínovou listinu není příliš optimistický. Slovan Bratislava začíná 12. července v prvním předkole Evropské ligy, česká i slovenská liga začínají stejný víkend 21. července. Existuje tak jen jedna možnost zápas odehrát před startem ligy, a to 15. července, těžko lze však věřit, že by se zápas odehrál takhle narychlo, nehledě na to, že je otázkou, zda by pro Slovan bylo akceptovatelné hrát mezi dvěma zápasy Evropské ligy. Navíc se v tentýž den hraje finále Mistrovství světa. Pokud nebudeme brát v úvahu reprezentační přestávky, je nejblžší možný termín pro Slavii až 5. prosince. Fanoušci by se tak nejspíš měli smířit s tím, že Československý superpohár se v roce 2018 neodehraje.

Komentáře (105)

Funkce blokování uživatelů je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    Pan Bůh     před 6 lety 21.06.2018 13:41 |  
    1 4

    Paráda, když jsem měl již koupenu jízdenku na vlak. Děkuji moc. Proč se to nemohlo pouze přemístit?

    • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

      mirecek1111     před 6 lety 21.06.2018 13:50 |  
      5 1

      A jak by to vyřešilo tvůj problém se zakoupenou jízdenkou na vlak? :)

      • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

        Fallen (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:51 |  
        0 0

        Asi myslel na jinej normální stadion v Blavě...

        • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

          kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 14:14 |  
          4 0

          No vzhledem k tomu, že nejsou schopni garantovat bezpečnost mimo prostor stadionu... tak by to přesun na jiný stadion asi nevyřešil...

          • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

            Fallen (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:17 |  
            0 0

            já jen odpovídal na tu jízdenku.

        • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

          Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 15:00 |  
          1 4

          V Bratislavě nemají žádný normální stadion. Stadion Slovanu je zbořený, stadion Petržalky jakbysmet. I ten na kterém se to mělo hrát, tedy na Pasienkoch je stadion patřičně historický. Sypané tribuny a atletická dráha jako kdysi v Edenu, žádná moderna to není.

      • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

        Pan Bůh     před 6 lety 22.06.2018 10:52 |  
        0 1

        Nesouvisí to s první větou. Problém s vlakem by to nevyřešilo, ale aspoň bych nepřišel o fotbal.

  2. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    Kábě     před 6 lety 21.06.2018 13:41 |  
    6 0

    Produkt... :-)

  3. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    Fallen (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:43 |  
    1 0

    Škoda, těšil jsem se...

  4. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    Novasinho     před 6 lety 21.06.2018 13:49 |  
    4 0

    To snad není pravda, město Bratislava se zřejmě třese, že Slávisti budou na výjezdě... Dost jsem se těšil!

    • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

      Fallen (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:52 |  
      12 0

      Pochopil jsem správně, že slovenský policajti jsou líní v pátek pracovat, tak se nebude hrát? :D

  5. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    DF007     před 6 lety 21.06.2018 13:52 |  
    5 0

    opravdu neskutečná šaráda.

  6. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    Maty22     před 6 lety 21.06.2018 13:56 |  
    1 0

    Já slyšel, že to slováci odpískali, protože na to nemaj ani korunu.
    Asi počítali se sponzorama a sehnali kulový.

  7. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    ojlodea     před 6 lety 21.06.2018 14:02 |  
    6 0

    Zrušit to 8 dní před zápasem, když se to ví asi měsíc, je opravdu pecka. To je jako někde v Uzbekistánu. Nějak si nedovedu představit, že by se něco podobného stalo na západ od nás. A to zdůvodnění má fakt logiku. Opravdu objektivní důvody, které byly zjištěny až tento týden.

    • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

      Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 14:29 |  
      6 0

      Proto je potřeba oprášit myšlenku federální ligy, aby se tahle klauniáda mohla opakovat častěji!

      • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:31 |  
        1 13

        A to třeba já bych pro obnovení federální ligy hlasoval... (kdyby se mě někdo ptal)

        • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

          Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 14:33 |  
          9 0

          A to já zase ne..stačí mi ten bordel u nás.

        • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:05 |  
          1 1

          No třeba výjezd do Košic mi tedy vůbec nechybí...

          • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

            knl66 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:20 |  
            1 3

            Rozumím, raději jsi jezdil do Drnovic, Chebu, Blšan či na Starkovu Příbram. A teď ti bude vyhovovat třeba Opava. Každý jsme jiný, proč ne?
            Oproti Polsku, Německu, Francii atd. jsme pidizemička, kterou přehodíš šutrem. když se rozeběhneš. A přesto v mnohem větších zemích výjezdy taky fungují. A na mnohem větší vzdálenosti. Teď lamentujeme, zda náhodou nebudeme mít před zápasem EL (nebo LM, doufám) venkovní utkání na "daleké" Moravě...
            Vidím, že jsem v menšině, nicméně můj názor zůstává stejný. :)

            • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

              Tomastu     před 6 lety 22.06.2018 07:26 |  
              2 0

              Když pominu daleko větší dálku , tak hlavně klubům z ČR by federální liga vůbec nic nepřinesla , jelikož slovenské kluby jsou zkratka horší a kdyby se vytáhla dejme tomu jejich Top 3 a zbytek od nás zas by to nemělo moc smysl pro ně.

            • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

              mpik     před 6 lety 22.06.2018 09:34 |  
              2 0

              Pokud vím, tak doba mecenášů skončila a nedá se předpokládat, že by se v brzké době objevila v lize vesnice typu Benešov, Blšany, Drnovice, atd. Osobně bych preferoval snížení počtu účastníků nejvyšší soutěže.

  8. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    VanDel     před 6 lety 21.06.2018 14:05 |  
    5 1

    To jako že se bojí nějakých nepokojů, nebo co ? Tohle je opravdu amatérština nejvyššího kalibru.....

    • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

      Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 14:55 |  
      5 1

      Policie se bála masivních nepokojů..hrozilo, že by nespokojení diváci ze sebe strhávali košile a hrací plochu by zasypali knoflíky a klobouky za hromového pokřiku "sudí je ošklivé kačátko". U nejradikálnějších fanoušků policie očekávala nekřesťanské kletí a nevylučovala ani možnost hlasitého odplivnutí! Prostě zvěř z Prahy.

      • Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

        NIngy     před 6 lety 21.06.2018 14:59 |  
        0 0

        Počkat, ale teď jsi mluvil o fanoušcích Slovanu ne? Přeci jenom nevěřím, že by nás Bratislava mohla porazit, aby nespojená byla ta "zvěř z Prahy". Jinak popsaná míra rizika byla naprosto přesná.

  9. Fraška

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:11 |  
    6 0

    Je to tedy od Policie totální fraška. Začínají prázdniny, už se jim nechce makat, tak to zruší. Nevím, jestli se mám strašně smát nebo strašně brečet. V "civilizované" zemi uprostřed Evropy v 21. století naprosto neuvěřitelné.

  10. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:11 |  
    8 0

    Ostuda, ostuda, ostuda! Nic jiného se na to nedá říci.
    Vůbec nerozumím tomu, že do fotbalových záležitostí mluví slovenská policie nebo městská část Bratislava-Nové Mesto.
    A už vůbec nerozumím tomu, proč "v záujme bezpečnosti a zachovania verejného poriadku v meste, rozhodnutie mestskej časti Bratislava-Nové Mesto musí rešpektovať. Slovenský futbalový zväz v spolupráci s Futbalovou asociáciou Českej republiky sa bude snažiť nájsť náhradný termín." - Znamená to, že v jiném termínu nebudou mít obavy o bezpečnost a veřejný pořádek?
    A co až do týmu Dunajskej Stredy nebo Bratislavy bude nalosován v rámci evropských pohárů třeba Honvéd, Ujpést, Györ...? Budou slovenské týmy prohrávat z rozhodnutí policie a městské části kontumačně?

  11. Re: Česko-slovenský Superpohár zrušen

    goop     před 6 lety 21.06.2018 14:12 |  
    4 0

    To jako nevěděli dřív? Tady se rok počítá s nějakým zápasem, dva měsíce se ví, kdo ho bude hrát a pár dní před začátkem se ZRUŠÍ????

  12. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:15 |  
    2 0

    Btw: proč si myslí, že by se fanoušci a diváci porvali?
    Pamatuju výjezd do Žiliny, druhé předkolo LM - místní borovičku jsem pak měl v hubě několik dnů a dodneška mám doma vyměněnou šálu MŠK.

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      Fallen (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:18 |  
      3 0

      A nemaj v Bratislavě větší mindráky, než v Žilině? :D

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Jachym     před 6 lety 21.06.2018 14:21 |  
        5 0

        No, jediné vysvětlení je, že si vzpomněli, že v posledních zápasech (byť přátelácích) vyfasovali od nás pořádné příděly a nechtěli opakovat ostudu na domácím ihrisku…:-)

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:24 |  
          0 1

          Leda tak! :)

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        smely (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:38 |  
        1 0

        Spíš družbu s Brnem... chystali se tam na "výpomoc"...

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 15:03 |  
      2 5

      Fanoušci Slovanu resp. jejich část, jsou vyhlášená paka. Něco jako někteří Baníkovci u nás, možná ještě horší.

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Sváťa     před 6 lety 21.06.2018 15:16 |  
        0 2

        no vsechny by nas tam sezrali :))))

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 15:27 |  
          0 5

          To netvrdím. Ale idylická družba s borovičkou, by to bohužel nebyla.

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      YuckFou     před 6 lety 21.06.2018 15:41 |  
      0 0

      Jako já nevím, ale minulej rok hrál Zlín na stadionu Slovácka proti Slovanu. Když vemu v potaz, že Zlín a Slovácko se nemusí, že Slovan podporovali z velké časti fanoušci z Brna, tak mě nenapadá v čem je tahle situace tak výjimečná aby se musel zápas rušit???

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Pan Bůh     před 6 lety 22.06.2018 10:54 |  
        0 1

        Ke Slovanu se hlásí poměrně velká skupina Bratislavských neonacistů, kteří zápasy většinou bojkotují, ale když už přijdou, tak to bohužel stojí zato.

  13. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    Jachym     před 6 lety 21.06.2018 14:18 |  
    5 1

    Měl jsem ke Sváťovi v tomto ohledu velké pochybnosti, ale musím uznat, že jeho "trch" informací tentokrát zafungoval dokonale... Hlavně, že bratia měli vždy plnou hubu keců o společné lize a když měl nyní přijít další malý předkrm, tak vycouvali...

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      Sváťa     před 6 lety 21.06.2018 14:26 |  
      2 2

      v tomto ohledu mam hodne dobre zdroje :) a kdybych to nemel potvrzeny na 100% tak to tady nepisu

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 14:27 |  
        3 0

        Tajně jsem doufal, že nás z nějakého důvodu vodíš za nos....

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          Sváťa     před 6 lety 21.06.2018 15:05 |  
          0 2

          kdybych vas chtel vodit za nos tak si radsi vymyslim nejakou super posilu...tohle me moc vtipny tema na vtikovani neprijde vesmes u me prevazuje zklamani a hlavne nasranost

          • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

            kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 15:07 |  
            0 0

            No mě to taky hlava nebere...Ono se rozdává vysvědčení, tak budou policajti hlídkovat u škol.... i ve čtyři odpoledne?

            • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

              Sváťa     před 6 lety 21.06.2018 15:15 |  
              0 1

              ne duvodem je ze pobliz je festival hip hop zije tak to hodili na to...on kdyby tam zadnej festival nebyl tak oni si vymyslej treba ze tri hospody od stadionu ma Irenka s Jarmilem svatbu ;)

              • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

                Jachym     před 6 lety 21.06.2018 15:21 |  
                0 1

                Tam spíše Laszló s Eržikou...:-)

              • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

                YuckFou     před 6 lety 21.06.2018 15:52 |  
                2 0

                A ten festival asi taky pořádají na poslední chvíli! Jak kdyby se nemohlo hrát třeba na stadionu v Myjavě, která hraje tamní IV. ligu nebo kdekoliv jinde. Proč se minulý rok hrálo na neutrální půdě v Uherském Hradišti a letos to dají prakticky na domácí stadion Slovan? Buď na slovenském fotbalovém svazu sedí ještě větší debilové než u nás nebo se konání zápasu někomu nehodilo do krámu! Velké náklady spojené s pořádáním atd. Věřím, že ten popud přišel z vyšších míst, ale to nemění nic na tom, že se mohlo hrát u nás.

  14. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 14:31 |  
    4 0

    Místo superpoháru na zmrzlinový pohár s dětmi! Vysvědčení je vysvědčení..ten termín stejně vymyslel nějakej chuj.

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      donford     před 6 lety 21.06.2018 14:46 |  
      2 0

      Tak po vraždě Kuciaka, kdy odstupuje jeden premiér za druhým, jeden policejní direktor za druhým a zřejmě teď tam není nikdo kompetentní, kdo by velel, mohlo by dojít k tomu, že by si někteří nasraní Slováci začali vyřizovat účty s neschopnou vrchností. Vždyť jsou tam naštvaní lidi v ulicích téměř každý týden.Takový zápas se jako roznětka k pogromům na ulici docela hodí. Těch pár kousků pyro propašovaných našimi kluky z těch pár stovek našich, co se zúčastní, to jako záminka pro zákaz zápasu jistě není. Každopádně to ukazuje na neschopnost, strach či zmatek a neaktivnost jejich policejních sborů. Ubohost jejich policie v 21. století. Dost lidí se u nás Slovákům (čobolákům) posmívá. Hle, sami si vymýšlejí důvod, jak se jim smát ještě víc. A mít euro, to nezachrání.

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        smely (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:59 |  
        3 1

        Píšu to vejs, slovanistum měli přijet pomoc brnaci proti prazskejm "zidum"...takže se tam dala čekat jakási neplecha, nicméně rušit kvůli tomu zápas mi přijde dost přes ráfek...

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          Sváťa     před 6 lety 21.06.2018 15:04 |  
          0 6

          o tomhle nic nevis tak to prosimte neres bud tak laskavej

          • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

            Jachym     před 6 lety 21.06.2018 15:23 |  
            1 0

            Jako bych slyšel argumentovat Tomáše Ujfalušiho…:-)

          • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

            smely (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:28 |  
            6 0

            Jasný, sory Svato, už držím hubu, nezlob se prosím tě, jdu si zakázat doutník...

  15. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    mpik     před 6 lety 21.06.2018 14:36 |  
    6 0

    Co varianta odehrání utkání v Edenu v původním termínu?
    A vstupné zdarma dětem (za vysvědčení) a těm, kdo měli již zajištěnu dopravu do Bratislavy...

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 15:04 |  
      3 5

      Já bych byl pro, ale když jsem to tady včera psal, tak jsem schytal kupu minusů. Prý že to (jenom) kvůli mě pořádat nebudou. :-)

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Sváťa     před 6 lety 21.06.2018 15:13 |  
        0 2

        o to vubec nejde...ono to ma taky nejaky pravidla to neni jen o tom ze si reknou tak to odehrajeme v edenu

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 15:26 |  
          3 4

          Pravidla byla ze slovenské strany zásadně porušena, když to 8 dní před konáním zrušili. Takže je na místě nouzové řešení a Eden se přímo nabízí. ,

          • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

            smely (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:41 |  
            4 0

            Nejde

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      smely (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:40 |  
      5 0

      1. - 6. Července se koná v Edenu Všesokolský slet, budou probíhat generálky , odmontovány branky atd...29.6. tam žádnej zápas hrát nejde...

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 15:53 |  
        0 6

        Tak to díky za informaci. Nejlepší by bylo odehrát to týden před ligou, takže by to bylo zároveň poslední příprava na ligu. To už by snad šlo.

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        jelen91     před 6 lety 21.06.2018 16:42 |  
        5 0

        Navíc budou v Praze děti dostávat vysvědčení

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          smely (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:46 |  
          8 0

          Tady to nebejva tak vostry. ..:-)

  16. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 14:51 |  
    10 8

    Já nechápal už tu prvotní myšlenku pořádat vůbec superpohár mezi vítězem českého a slovenského poháru, tedy dvou soutěží, které zajímají v souhrnu asi 5 lidí.

    Doufám, že takhle šaškárna je tečkou za toutou zhovadilou pseudosoutěží.

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 15:09 |  
      6 4

      Tak já jsem na Slávii chodil i na pohár, i na finále do Boleslavi jsem jel, a bylo nás tam více než 5. Pohár bych nezavrhoval. Naopak bych byl rád, kdyby se prestiž poháru zvýšila, tak jako je tomu ve vyspělých fotbalových zemích. Bohužel český a slovenský svaz dělají všechno proti tomu. Ať už umístěním finále na mini stadion v Boleslavi, absurdním zásahem policie, tak teď pro změnu zase údajnou neúčastí slovenské policie.

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        bububu (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:26 |  
        4 0

        Já byl v minulé sezoně (s výjimkou osmifinále v Jihlavě) osobně přítomen všem utkáním Slavie v MOL Cupu. Každopádně prezentace této soutěže je něco naprosto otřesného, těžké 90's. Doslova se snaží, aby na pohár chodilo co nejmíň lidí a měl co nejzoufalejší pověst. Řečeno slovy klasika, udělali si fotbalovou soutěž, ale chodili jim na ní lidi.

        Každopádně mnohem větší smysl za mě dává český superpohár, mezi vítězem ligy a poháru. A ne na konci června, ale jako generálku před začátkem ligy. Při vší úctě ke slovenským týmům by tohle dalo zúčastněným podstatně více, nehledě na vyšší kvalitu a marketingový potenciál. Nevím, proč byl český superpohár zrušen, ale vytloukat to klínem v podobě česko-slovenského superpohárů považuji za velmi špatný nápad.

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          Dr. Fe1     před 6 lety 22.06.2018 13:38 |  
          0 3

          Naprostý souhlas s Vámi. Termín - přesně tak jak říkáte, to dává jedině smysl. Jediný drobný rozdíl v našem pohledu je, že mě by ani ta česko-slovenská varianta niják zásadně nevadila, ovšem muselo by to fungovat. Zatím se ovšem Slováci ukazují jako ještě řádově větší diletanti, než ti co pořádají naší verzi poháru. Takže máte pravdu i v tomhle :-)

  17. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    Novi.sks     před 6 lety 21.06.2018 15:09 |  
    8 0

    Žádná novinka ze Slovenské strany, vždyť na to dojela i Fortuna liga (či jak se to jmenovalo), ne? Když se místo O2 areny v Praze měl jeden ročník odehrát na Slovensku a oni to z "bezpečnostních důvodů" zrušili... Pak už se to snad nikdy nehrálo...
    Často si stěžujeme na náš fotbal, nebo celkově na naši republiku, ale když pak vidím naše "bratry" ... každej druhej už je beztak nakvartýrovanej v Praze. Tam to musí být ještě horší, než u nás...

  18. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 15:19 |  
    6 4

    Ono je to s tímhle zápasem od začátku zvláštní. V ČR se před rokem hrálo na neutrální půdě, tedy Zlín -Slovan se konalo v Uherském Hradišti. Tady se naproti tomu mělo hrát na stadionu, kde hraje domácí zápasy Slovan a přitom je to starý polorozpadlý stadion. Přímo se nabízelo uspořádat to v Trnavě, kde je jediný moderní stadion na Slovensku a zároveň to tam není daleko z Bratislavy ani ČR. Takže může být něco pravdy i na tom, že je problém v tom, že slovenský fotbalový svaz nemá peníze. I když to zní teda hodně absurdně, že by neměli ani na pronájem stadionu.

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      YuckFou     před 6 lety 21.06.2018 15:56 |  
      2 0

      Myjava, Žilina, Senica...

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Dr. Fe1     před 6 lety 22.06.2018 13:39 |  
        0 3

        Žilina snad. U těch ostatních je problém v kapacitě.

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          YuckFou     před 6 lety 22.06.2018 23:26 |  
          0 0

          Na Slovan nikdo nechodí! A zas taková hitparáda tenhle zápas není.

  19. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    Fačín     před 6 lety 21.06.2018 15:54 |  
    11 2

    No, slovenští "bratia" se zase vytáhli. Jako v Česku je možný skoro všechno, ale Slovensko nás dokáže dlouhodobě trumfnout ve všem..

    Přežiju to bez tohoto pseudofinále, byl to stejně paskvil, ale takhle to zrušit.. No jen kroutím hlavou.

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      donford     před 6 lety 21.06.2018 16:28 |  
      8 1

      Závěrem možno suše konstatovat - slovenská policie nedokáže či neumí (nebo nechce?) ochránit své občany na území Slovenské republiky ani před hypotetickým pseudonebezpečím (?) několika desítek až stovkou slavistických fandů. Takže se hoši rozpusťte, jako cukr v kávě, kromě braní platů jste zbyteční. Respektive vaše velení.

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 16:48 |  
        3 0

        teď je jenom otázkou, jestli to není obráceně... Třeba nedokáže ochránit pár stovek slávistických fanoušků před svými občany...

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        bongor     před 6 lety 22.06.2018 12:48 |  
        1 0

        To je tím,že nemají na autech"pomáhat a chránit" a malér je hned hotovej.

  20. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    A.Lima     před 6 lety 21.06.2018 16:22 |  
    4 0

    Super, tak tomuto se říká parádní prace, Všem zainteresovaným na SVK moc děkujeme, od policie k činovníkům klubu...

    Ach jo a já se tak těšil :-(

  21. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    edenian     před 6 lety 21.06.2018 17:25 |  
    4 0

    Kontumacni vitezstvi "superpoharu" ma tedy jediny ucastnik v historii - SKS !!!! Ojedinela svetova rarita.
    Nechtel tady nahodou pan Mokry poradat spolecne se Slovenskem ME dvacitek ? :-))))))))

  22. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    JS (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 17:28 |  
    6 2

    Jako takhle: ze sportovního hlediska – žádná škoda. Ten zápas je v nesmyslném termínu, nikdo neví, jestli spadá do sezony 17/18 nebo 18/19, nestihnou se zaregistrovat posily, šlo by se do něj z plné kondiční přípravy ještě před herním soustředěním, ještě navíc na Pasienkách, což je ruina...

    Nicméně to je těžký amatérismus. Naprosto nehorázný, jako kdybychom byli někde na Balkáně. Ještě ta výmluva na bezpečnostní důvody, když to Slovenský svaz mohl uspořádat v Trnavě nebo Žilině... rušit akci týden před konáním? Kdo vrátí fanouškům peníze za jízdenky atd.? Hanba, hanba.

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      edenian     před 6 lety 22.06.2018 06:04 |  
      1 0

      Jizdenky vrati kazdej kdo chce na kase na nadrazi.
      Kdyby nekdo nevedel.

  23. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 17:54 |  
    11 3

    Ty slováci opravdu na co šáhnou, to zkurví, to je až neuvěřitelný, co je to za amatéry...

    Pamatujete, jak se vždycky v zimní pauze hrál v O2 aréně ten Víkend šampionů, nebo jak se to jmenovalo? Každej rok vždycky všechno úplně v pohodě, super turnaj, zpestření zimní přípravy, lidi se bavili, x ročníků takhle proběhlo... než se do toho jednoho dne nasrali slováci, že by to ten rok chtěli pořádat také poprvé u nich Bratislavě... No a jak to dopadlo? Úplně stejně jako v tomto případě, spousty lidí koupený vstupenky, lístky na vlak, a pár dní předtím zrušený... důvod? něco podobnýho jako teď...

    To je prostě neskutečný, co to je za exoty... vždycky se jen do něčeho nasrat, a pak to všechno zkazit... lidi je nezajímají... diletanti amatérský, fakt děs

  24. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    jufoun (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:19 |  
    6 0

    Cituji ze sme.sk
    Je známe, že Slovan má rizikových fanúšikov a pravidelne narušujú verejný poriadok. České tímy tu nehrávajú často a Slavia Praha má momentálne najrizikovejších fanúšikov u nich. Od marca sme sledovali ligové zápasy a na každom bola použitá pyrotechnika vo veľkom množstve a veľmi často tam zasahovala polícia," vysvetľuje riaditeľ odboru poriadkovej polície Viliam Adamec.

    To je takový debil, promiňte mi to.
    No ono je to vlastně jedno, když ten produkt zrušili. Já jen, že je to banda lemplů atd.
    Jsem nasranej.

  25. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    o5aradecek     před 6 lety 21.06.2018 18:40 |  
    7 0

    Zrovna v době, kdy je v Rusku pořádán světový šampionát, nedokáže SR zorganizovat jeden jediný zápas! :-) Obrovská ostuda pro celé Slovensko.

  26. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 19:27 |  
    5 0

    Slavia Praha má momentálne najrizikovejších fanúšikov u nich.Od marca sme sledovali ligové zápasy a na každom bola použitá pyrotechnika vo veľkom množstve a veľmi často tam zasahovala polícia. Polícia ma informovala, že fanúšikovia hiphopu sú niekedy ako päsť na oko pre tvrdé jadro Slavie.
    https://sport.sme.sk/c/20854853/superpohar-zapas-slovan-slavia-praha-zrusili.html

    Ty Slovaci se normalne totalne po...Jako ze nasi jezdi hodne na vyjezdy,tak jsme nejrizikovejsi? Debilni reci,opravdu.. S tim hiphopem to slysim poprve.




    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 19:28 |  
      0 0

      Pardon,koukam,ze to sem dal uz kolega nademnou:)

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      Fallen (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 20:21 |  
      2 1

      Čo to ten somár tárá?

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      bongor     před 6 lety 22.06.2018 12:54 |  
      0 0

      No vidíš a já to říkám furt,neperte se,neperte se,nebo se z toho zblázníte.

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Jachym     před 6 lety 22.06.2018 13:02 |  
        0 0

        Už se poprali? Už se poprali?

  27. Reakce Tvrdika

    k.u.b.a.28     před 6 lety 21.06.2018 21:03 |  
    1 0

    Dovolim si jmenem Slavie Praha vyzvat pratele ze Slovanu Bratislava, aby nehledali kvalitni pripravny zapas jinde nez v Praze. Srdecne je zveme k nam do Edenu. Verim, ze to fanouskum obou klubu udela nejvetsi radost. https://t.co/VRVXqiSrmV


    Jsme plne pripraveni 29.6.2018 zajistit pripravny zapas obou tymu v Edenu. Je skoda, aby Slovan slozite zajistoval zapas v Salzburgu. Na Slavii bude slovensky klub i s jeho fanousky srdecne vitan. Udelejme z toho oslavu fotbalu a dokazme, ze kdyz se chce, tak to jde!

    Hezké gesto.

    • Re: Reakce Tvrdika

      k.u.b.a.28     před 6 lety 21.06.2018 21:15 |  
      3 0

      Kdyby se to uskutečnilo tak bych většinu lístků rozdal dětem a zaplnil stadión k prasknutí. Aby slovenští policisté trnuli hrůzou co slávističtí chuligani s nimi udělají. Když říkají že jsme nejrizikovější. Ach jo ty mě tak naštvali.

    • Re: Reakce Tvrdika

      mpik     před 6 lety 22.06.2018 09:38 |  
      0 0

      Jsem zvědav na reakci Slovanu. S termínem počítali, cesta do Prahy nemůže být překážkou. Budou hledat výmluvy?

  28. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    Hajsi     před 6 lety 21.06.2018 21:15 |  
    2 1

    Když jsem dnes ráno četl, že by se superpohár mohl zrušit, bral jsem to jako nepovedený žert a vůbec nevěřil, že je něco takového možné.

  29. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    honzaccc     před 6 lety 21.06.2018 22:11 |  
    2 1

    No už teď jsem zvědav, jak zvládnou příští rok MS v hokeji :D...

  30. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    dauby     před 6 lety 22.06.2018 07:23 |  
    6 0

    To je neuvěřitelné! Upřímně řečeno, stejně to nemělo žádnou prestiž, ale v rámci přípravy to mohl být zajímavý zápas. Člověk by neřekl, že tohle se může stát v evropské zemi. "Československý superpohár" každopádně nenávratně zrušit! Místo toho bych zavedl český superpohár - mistr ligy proti vítězi poháru. Jako to mají v ostatních fotbalově civilizovaných zemích. Mimochodem, ještě si někdo pamatuje na vážně míněné snahy hrát česko-slovenskou ligu? To by to dopadlo...

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      donford     před 6 lety 22.06.2018 13:25 |  
      0 0

      Co když budeme příště obojími? Mistrem tam i tam?

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Jachym     před 6 lety 22.06.2018 13:28 |  
        0 0

        No co by bylo? A-tým proti béčku nebo juniorce, popřípadě kombinované týmy... Všude Slavie, všude Slavie...

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        dauby     před 6 lety 23.06.2018 18:30 |  
        0 0

        Když vyhrajeme oboje, tak budeme hrát proti finalistovi poháru, jednoduché :-). Mimochodem, kdy Slavia naposledy vyhrála double?

  31. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    dalislavista     před 6 lety 22.06.2018 07:26 |  
    9 0

    A to někteří chtěli hrát společnou ligu... A pro ně je problém uspořádat jeden zápas. Snad s tím "nápadem " dají jednou provždy pokoj.

  32. Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 22.06.2018 10:47 |  
    6 1

    Pribyla moznost zablokovat uzivatele??? Husty. Doufam,ze si omylem nekoho nebloknu jako se mi to stava obcas s palcema..

    Jinak k tematu: Srat na slovensky svaz jednou provzdy..

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      kjandourek (admin)     před 6 lety 22.06.2018 11:13 |  
      5 0

      Mělo by to být tak, že bude skrytý text komentáře a uvidíš pouze větu: "komentáře tohoto uživatele máte blokované"

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        mudrc     před 6 lety 22.06.2018 11:21 |  
        2 2

        Super! Díky za tuhle funkci.

        • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

          kjandourek (admin)     před 6 lety 22.06.2018 11:26 |  
          6 1

          Je třeba děkovat Jane... ta je hybnou silou komunikace s tvůrcem webu :-)

    • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 22.06.2018 14:18 |  
      0 0

      Nejak jsi zhrubnul za posledni dny..:)

      • Re: Česko-slovenský superpohár zrušen

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 22.06.2018 14:20 |  
        1 0

        Mam svy dny ;)