Aktuality z médií

Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem.

Komentáře (187)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 23:22 |  
      1 1

      Mame u nich asi 9 hracu z acka a juniorky. Idealne by s nimi hraci mohli rozvazat spolupraci. Maji desitky klientu,mezi nimi jen par jednotlivcu,po kterych bychom mohli v budoucnu touzit. Zadna velka ztrata.

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 23:32 |  
        5 0

        Všechno má nějaký vývoj, teď jsme ve fázi, kdy jsme bouchli do stolu, že se nenecháme vydírat. Co bude dál, se uvidí.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 23:45 |  
          12 0

          Myslim,ze jsme jim udelali caru pres rozpocet zakazem nizkych vystupnich klauzuli uz z minuleho roku,tedka se snazi o odvetu. Ze Sparty zlanarili mamlase Otavu,coz rudym hodne pomohlo.. :)

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 00:10 |  
        4 1

        Oprava,maji asi 200 fotbalistu,z toho par desitek nadejnych,takze mirna komplikace by to byt mohla. Ovsem jsme dlouhodobe velmi aktivni na prestupovem trhu,nejvetsi ztratu utrpi SI.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 01:06 |  
          2 0

          30 hracu v zahranici,12 z Hradce,12 ze z Plzne:),11 z Pardubic,20 ze Sparty.

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Pan Bůh     před 6 lety 21.06.2018 11:43 |  
        2 7

        Proč by to hráči dělali? Třeba Pokornému agentura sehnala angažmá ve Francii, posléze ve Slavii, tudíž pravděpodobně odvedla dobrou práci.

    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

      mirecek1111     před 6 lety 20.06.2018 23:34 |  
      7 3

      Nevím no, principiálně mají určitě pravdu a jde to pochopit. Evidentně se to týká kauzy Bucha a zřejmě tam je něco už od dob přestupu Pavlenky do Německa, ale ...ruku na srdce... tohle jsou boje, které možná Slavie neprohraje, ale rozhodně je nevyhraje.

      Měli bychom s čínskými penězi v zádech tvrdě sledovat svůj vlastní zájem, a ne s někým bojovat.. Když nemá Bucha s agenty v zádech rozum, tak prostě vyhnije v béčku a co... Dovolit si to můžeme. Dovolit si to spíše nemůže ten mladý fotbalista, protože mu to může fatálně ovlivnit další kariéru. Proč kvůli jednomu hráči rozehrávat nějaké větší rozbroje, které můžou mít potom dopad na kluky kteří ve Slavii už jsou nebo jednou být mohli a mají to v hlavně srovnané úplně jinak než nějaký Bucha.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 08:55 |  
          5 9

          Což je ale špatně..máme hráče brát podle kvality a ne podle agentury..tohle je za mě nesmysl.

          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

            Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 09:23 |  
            9 1

            to je logické, pokud se ta agentura chová tak jako SI, tedy, že používá podpásové metody a media aby vynutila pro klub nevýhodný přestup, tak přece nechceš takové hráče vůbec do kádru kupovat.

            • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

              Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 10:25 |  
              3 6

              A tak se chová jen ke Slavii a na ostatní je hodná?

              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                Kenny     před 6 lety 21.06.2018 11:59 |  
                1 8

                Přesně. Tohle je normální způsob fungování a my jenom ukázali, že si s tím nedokážem poradit.

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 00:18 |  
        12 4

        Vyvolávat rozbroje ? Dost možná právě proto, aby se to neopakovalo s dalšími hráči. Jak píše Ladislav někde kousek vedle, také to může mít jiný vývoj než úplné přerušení spolupráce. Tohle je třeba jen vymezení hranic, jakože už toho bylo dost.

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 09:27 |  
        17 2

        Měli bychom sledovat svůj zájem.

        Pokud SI opakovaně pomocí podpásových metod (media, výhružky) zájmy Slavie boří, tak jejich hráče prostě nechceme.
        Troufnu si říct, že vytrucovaný přestup Pavlenky stál Slavii LM. To už je sakra balík peněz a sportovní prestiž.
        Teď se zase snaží připravit Slavii o potenciální slušný výdělek na Buchovi.

        Jestli chceme mít silný klub. nemůžeme živit ještě pijavice. A zároveň je to vzkaz pro Pasku případné další chudáky, co by nás chtěli někam dotlačit přes mediální lynč a dělání zle s hráči.

    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 23:58 |  
      27 1

      No jo,agentura pustila info o Buchovi mediim,aby se to hezky rozmazlo a jak Tvrdik slibil (se zradci si to vyridime), tak taky udelal.. Netesi me,ze nam to prinese komplikace (muzeme prijit o mladeznicke reprezentanty) ale jsem rad,ze davame najevo,ze s nami agenti vyjebavat nebudou..
      Tak zbyva jen poprat hodne stesti a drzet palce..

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 00:12 |  
        25 2

        Zítra čekám článek v mediích, jak ti milionáři ze Sportinvestu skvěle pečují o naše sportovce a zlá Slavia jim v tom chce bránit.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 00:16 |  
          3 0

          Asi tak :)

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 00:20 |  
        0 11

        No vidíte, že umíte napsat i rozumný příspěvek k tématu bez hloupého urážení.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 00:51 |  
          12 2

          Ano,to zrejme dovedu. Dovolim si dokonce tvrdit,ze takove prispevky tvori 99% vsech mych prispevku (jestli i rozumne necham posoudit jine). Za to ty mas vic tech, ve kterych se nekomu mstis a neustale se vracis k necemu co se stalo. A mimo tema. Vic to tady v tomhle vlakne neresme,staci ta predchozi diskuze, tam si to muzeme dopovedet. Diky za pochopeni.

    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 00:20 |  
      8 7

      Zní to hrozně hezky, ale z principu si asi nemůžeme dovolit odmítat jakoukoliv agenturu.... Nikdy nevíme, kdo bude zastupovat hráče, kterého bychom mohli potřebovat

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 00:22 |  
        10 4

        Na to někteří zjevně hřeší. Tak je potřeba někdy říci, vocaď pocaď. Tohle už si dovolovat nebudete. Kdo ví, jaká je to hra a jak to dopadne ....

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 08:56 |  
        1 3

        Přesně tak.

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 09:20 |  
        6 2

        to je přístup slabých.
        SIlný si říká, on potřebuje mě. Já chci mít tu pozici aby se mnou kdejakej lempl nevyjebal a spolupracovat jen s partnery, kteří mě nechtěj podrazit při každé příležitosti.

        Fotbalový klub opravdu agenty a agentury nepotřebuje. Žádná agentura tu nemá monopol a hráčů jsou na světě mraky. My snad chceme mít v ČR

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 09:25 |  
          6 8

          Já to tedy vnímám obráceně: Silný spolupracuje se všemi a každého dokáže natlačit do pozice, v jaké ho potřebuje mít....
          Slabý to nedokáže a tak raději spolupracuje jenom s někým...

          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

            Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 09:40 |  
            12 0

            Jenomže nejdřív se tím silným musíš stát. A to se nestaneš tím, že po sobě necháš šlapat jak po rohožce. Ona pak i SI vymněkne a bude se chovat normálně. Jen je potřeba ukázat, že si ke mě nemůžeš dovolit všechno.
            Není to nic neobvyklého v obchodě, že si dva silnější psi vyjedou po krku a chvíli se bojkotují.

            • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 09:53 |  
              3 3

              No já se obávám, že silným se člověk nestane řečmi a gesty, ale činy...

              Samozřejmě ideální bude, až budeme hrát ligu mistrů, každý náš hráč bude několikanásobný mistr ligy a každý k nám bude chtít... ale do té doby
              Teď, podle mého názoru, ač je mi ho líto, musíme nechat Buchu v juniorce, pokud možno ještě tak, aby si ani tam nečutnul, dokud nezmění agenturu....

              Házet na Twitter gesta nám podle mě nepomůže...

              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 09:55 |  
                9 0

                přestat s někým spolupracovat je gesto a ne čin? Ale no tak.

                • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 09:57 |  
                  4 4

                  Oznámení na Twitteru je gesto...

                  Přestat s někým spolupracovat je běh na dlouhou trať..

                  • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                    Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:22 |  
                    2 0

                    Já teda nevim, ale přestat s někým spolupracovat, zvlášť když s nim žádný smluvní vztah nemáš, jde z minuty na minutu klidně při jednání. Stačí na to věta. Támhle jsou dveře, sbohem. :D

                    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 13:32 |  
                      2 3

                      Už jsem to psal jinde: my máme smlouvu s hráčem, hráč má smlouvu s agenturou.... takže nemáme sice smlouvu přímo s agenturou, ale nějak provázané to je...

                      Navíc oni se pohybují ve fotbalovém prostředí a my taky.... Budeme na sebe narážet a nelze se tvářit, že ten někdo neexistuje...

                      Ano, my je můžeme vyrazit s jedním případem s druhým a vyrážet je tak dlouho, dokud se nebudu chovat tak, jak chceme a potřebujeme...

                      Ale mám za to, že vyjádřit takhle dopředu bojkot není šikovné řešení....

                  • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                    Kukič     před 6 lety 21.06.2018 16:02 |  
                    0 2

                    Ty si velký...naivka...

          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 11:47 |  
            9 1

            No a co my ted asi delame? Tlacime SI tam kde je potrebujeme mit ne? Nebo si predstavujes,ze silnej jedna s nekym kdo ho podrazil ve stylu “pardon panove ze rusim ale nemohli byste ...” ? Naopak ho zadupes do zeme, reknes mu ze konci a pak pockas az se priplazi s omluvou a prosime.. a pokud ne a prejde k nepriteli,tak vis,ze ho mas nadobro na te spravne strane..

            • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 12:12 |  
              7 4

              Přesně to bychom měli udělat... Zadupat je do země, aby se plazili....

              Ale my místo toho na Twitteru vyhlásíme, že s nimi nebudeme spolupracovat... To mi nepřijde jako tlačení je někam...

              Buchu jsme správně přeřadili do juniorky, tam by neměl dostat čuchnout dokud nevymění SI, nebo SI nepřileze s prosíkem, abychom jejich klientovi neničili kariéru...

              Teď to vypadá jakoby dobře, protože pod nimi jsou jenom dva naši hráči a ti mají dlouhodobou smlouvu, takže její prodloužení není na pořadu dne, ale není všem dnům konec... Abychom za pár měsíců nepřilezli my s tím, že by se nám moc hodil nějaký hráč, kterého zastupují...

              Zatnout jim tipec - ano...

              Bejt na ně nepříjemný - ano

              Ale medializovat, že už s nimi nikdy nepromluvíme je podle mě špatně...

              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:27 |  
                8 0

                Uprimne vubec nechapu co se snazis rict :D

                Zadupavame je do zeme jak jen to jde a jeste o tom vsem verejne davame vedet. Jednak jako dalsi soucast zadupavani do zeme ve smyslu poskozeni jejich jmena a druhak davama vsem ostatnim najevo,ze s nama vyjebavat nebudou..

                Nevim, co vic zadas ale jak uz jsem ti psal vedle,podle me jsi nepochopil,co presne to ukonceni spoluprace znamena..

                • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 13:35 |  
                  1 3

                  Podle mě ty nechápeš, co chci říct já....

                  Oni se pohybují ve fotbalovém prostředí stejně jako my... Oni mají ve svém portfoliu hráče, které kdykoliv v budoucnu můžeme potřebovat....

                  My musíme být tvrdí při jednáních, ne takhle veřejně ventilovat, že "zmrzlinu z téhle cukrárny už si nikdy nekoupíme"...

                  • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:01 |  
                    1 0

                    Chapu te docela casto ale ted opravdu ne :)

                    Nechapu z ceho beres to tvrzeni,ze to jenom verejne prezentujeme a nechovame se tak? Nebo jinak: nechapu proc by jsme nemohli byt tvrdi pri jednani a zaroven to verejne prezentovat? V tomhle pripade nam to hraje velmi dobre do karet..

                    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 15:21 |  
                      1 1

                      Přijde mi to, že jsme každý myšlenkově úplně jinde.... To je v pohodě, to se stává...

                      mě nejde o to, abychom DOKAZOVALI že s agenturou SI nespolupracujeme.... Mám za to, že je krátkozraké to veřejně prezentovat... teď to s nimi bude souboj na ostří nože a stejně to každej ví...

                      a taky se může stát, že ve finále My budeme tím, kdo bude bude tahat za kratší konec.... a v té chvíli se ke spolupráci bude vracet podstatně hůře po tomto prohlášení

                      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:28 |  
                        2 1

                        Jo takhle,ted uz tomu asi rozumim, dik za vysvetleni :)

                        Tak to me naopak to verejne prohlaseni prijde dobre. Ma to nekolik rovin a z meho pohledu vyhod. Negativa to ma podle me zanedbatelne (prijit o hrace s nejlepsi nabidkou jenom kvuli tehle afere mi prijde krajne nepravdepodobne). Ted zkratka stojime na konci toho delsiho provazu my. Bouchli jsme predevsemi do stolu a co bude v budoucnosti? To se uvidi. Treba uz se dneska sedi u stolu a vsechno urovnava :)

                        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                          kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 15:50 |  
                          0 0

                          Do stolu jsme už bouchli tím, že šel Bucha do juniorky.... Chápu, že se tam něco stalo nestandardního... že to nebyla jenom běžná neshoda po níž se obě strany vrátí k jednacímu stolu... Už ty Tweety, že celé vedení bylo konsternováno tím, co se dozvědělo..

                          Snad máš pravdu a je to dobrá taktika... mě dobrá nepřijde... Já se obávám, že pokud tahle firma neukončí činnost (na což to tedy nevypadá), tak se dříve nebo později zase potkáme ... protože budeme stát o hráče, kterého budou zastupovat a my budeme ten, kdo ho bude chtít, ne že jenom on bude chtít k nám.... a to potom my budeme vypadat jako někdo, kdo nedostál svému slovu...

                          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:26 |  
                            0 0

                            Hale ja uz jsem to asi z tech vsech prispevku nejak poskladal :)

                            Ty se vlastne bojis,ze se stane situace,kdy privedeme nekoho z jejich agentury a verejnost si bude rikat jak je to mozny,kdyz s nimi nespolupracujeme. Ty se bojis,abysme nevypadali blbe?
                            Ale jinak chapes,ze k nam jejich hrac muze prijit,aniz bysme s nima spolupracovali a aniz by ten hrac musel menit agenta?

                      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                        Kukič     před 6 lety 21.06.2018 16:04 |  
                        0 3

                        Musíš si v první řadě uvědomit tok peněz, pak můžeš všechny tyhle své myšlenkové pochody v klidu smazat.

              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                bongor     před 6 lety 21.06.2018 17:08 |  
                2 1

                Jenom je třeba si uvědomit,že my jejich klientovi karieru neničíme,ničí si ji sám ve spolupráci s poťouchlými agenty.

          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

            Jožin     před 6 lety 21.06.2018 12:06 |  
            6 6

            A ty Jandourku zastupuješ koho?Podle tohoto komentu asi Mádla

            • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 12:16 |  
              2 5

              Ale no tak... mě se jenom nelíbí tahle mediální prezentace toho, že s nimi nebudeme spolupracovat....

              My s nimi spolupracovat musíme, protože zastupují nějaké naše hráče... Ti hráči mají smlouvu s námi a agenturou...

              Až naše hráče donutíme, aby agenturu změnili a až už nikdy nepodepíšeme smlouvu s hráčem, kterého zastupuje SI, tak můžeme tvrdit, že jsme s nimi skončili spolupráci...

              To je běh na určitou dlouhou vzdálenost... tohle vyhlášení "bojkotu" je jenom gesto na Twitteru...

              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                Jožin     před 6 lety 21.06.2018 13:07 |  
                8 0

                Nemusíme spolupracovat s někým kdo nás chce,, oškubat" koho oni zastupují je jedno, když chce u nás hrát at hraje ,když ne tak at jde do hajzlu, jako při jiném podnikání ,chceš pro mne pracovat tak musíš přijmout moje podmínky nebo to tak nefunguje?Pouč mne já jsem ze staré školy.

                • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 13:21 |  
                  1 6

                  Kdo ví, jestli nejsem ze starší školy já....

                  Ta agentura se pohybuje ve fotbalovém prostředí a my také... my se musíme dopracovat k takovému stavu, aby ta agentura potřebovala pracovat s námi a proto přistupovala na naše podmínky a ne se jenom tak tvářit, že neexistuje...

                  • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                    Jožin     před 6 lety 21.06.2018 13:50 |  
                    7 0

                    Co to je za blbost cit.tvoje slova:,,my se musíme dopracovat k takovému stavu, aby ta agentura potřebovala pracovat s námi" my nemusíme nic, oni snad mají mít zájem o nás ne my o ně,my jim zaměstnáme hráče nebo snad oni nám ,to snad nemyslíš vážně.

                    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 14:08 |  
                      0 6

                      My zaměstnáváme hráče, ale oni ty hráče zastupují.... Přišli by k nám teď Sýkora, Jugas, či Coufal, kdyby je zastupovala tahle agentura? Vím, že je nezastupuje, schválně ukazuji hráče, o které byl zájem jinde a oni dali přednost nám...

                      Nebo by do novin říkali: Slavia nabízela skvělé podmínky, ale náš agent nám doporučil Plzeň/Bídu a tak podobně...

                      nepodléhej klamu, že my nikoho nepotřebujeme.. každý žádaný hráč má svého agenta...

                      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                        Jožin     před 6 lety 21.06.2018 14:16 |  
                        6 1

                        Meleš jako kafemlejnek,samozřejmě přišli pokud dáme dost peněz o tom to je ,nebo snad myslíš že když dáme 100 000 000kč a Sparta 90 tak z lásky ke spartě pujde tam ,to jsou jen a jen kecy.

                        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                          kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 14:23 |  
                          0 3

                          Když myslíš, že melu, tak nevím, proč se se mnou vůbec bavíš....

                          Nikdy to není o tom, že my dáme stokrát víc, než bída, ty rozdíly bývají často malinké a rozhodují detaily...

                          nevěřím tomu, že uspějeme, když vyletí zajímavý hráč podobně jako před rokem a půl Sýkora a my za ním půjdeme s tím, že bychom mu nabídli smlouvu, ale jenom když změní agenta...

                          Ve skutečnosti první nabídky filtruje jeho agent...

                          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                            Jožin     před 6 lety 21.06.2018 14:37 |  
                            1 2

                            Při tvé inteligenci bych předpokládal ,že když napíšu 100 000 000 a sprta 90 tak je myšleno 90 000 000 příště to napíšu lépe promin že je to pro tebe moc složité .

                            • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 14:42 |  
                              0 0

                              To přesně odpovídá tomu, co jsem ti psal.... že ty rozdíly jsou malé....

                          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:10 |  
                            3 0

                            Ale my po nem nemusime chtit aby zmenil agenta, probaha uz! :)

                            To je to co ti pisu,ze jsi nepochopil. Proste hraci nejsou uplny dementi a stejne tak kluby ktere je vlastni. Kdyz prijdeme za klubem ze dame 30 mega zatimco treba Sparta jen 25,tak je jasny kam hrace budou chtit prodat a ze na nej budou tlacit aby to vzal u nas. A stejne tak u hrace,kdyz za nim prijdeme,ze mu 350 tacu mesicne zatimco Sparta jen 300 tacu,tak co asi vybere (za predpokladu,ze vsechny ostatni faktory budou vyrovnane - treneri ho budou chtit stejne atd)?? Myslis,ze se jako uplne debil pujde zeptat agenta a ten ho presvedci ze 300 je ve skutecnosti vic nez 350?? Podle me tu praci agentu mas hodne zkreslenou. Agenti ty hrace neprodavaji jak se jim zachce,jednaji na zaklade nejake shody s hracem. Ano filtruji pro hrace nabidky ale kdyz my zaridime,aby se k hraci ta nabidka dostala,tak je po starostech a uz je to zase jen na hraci. Poslechne rodinu,sam svoji logiku,svuj soucasny klub nebo na druhe strane agenta,kterej mu rekne neber tu nejlepsi nabidku,protoze se se mnou nebavi?

                            • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 15:37 |  
                              1 0

                              Agent bude tím, kdo mu tu smlouvu přelouská, doporučí mu do ní doplnit věci, o nichž nemáme ani páru, že by tam mohly a měly být... a bude u podpisu, stejně jako Laty a Kisel s Coufalem...

                              Já mám zase dojem, že Ty agenty trochu podceňuješ... Agenti jednají ve jménu hráčů a hráči jim věří...

                              Myslíš, že když my nabídneme 30 mega klubu a 350 hráči, že to Sparta nedorovná, když bude s agentem vycházet lépe než my?

                              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:51 |  
                                0 0

                                Ne, nebude tam s hracem ten agent :) to je prave ten rozdil a konec te spoluprace. Ja je urcite nepodcenuju jen vim,ze to jde i bez nich.

                                Karle to uz si delas srandu ne? Dyt o tom ty prestupy jsou. Kdo da vic. Kazdej ma nekde hranici. K tomu samozrejme prictes odkud mu zavola i trener,kdo za kym prijel,kam ho pusti soucasny klub atd.. a to treba ve finale rozhodne a gro celeho obchodu tkvy v tom, kdo ma kde hranici kam je ochoten az zajit..

                                • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                                  kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 15:59 |  
                                  1 0

                                  Matně si vzpomínám na Zdeňka Grygeru... Za toho jsme nabízeli o mega víc než Sparta... a Drnovice, nebo kam to tenkrát patřil už v té době na tom byly tak bídně, že už tam řádil Exekutor... a stejně skončil za řekou... i když ten exekutor to potom hodně hlasitě kritizoval...

                                  Taky se můžeme dočkat toho, že hráč řekne: No tak když tam se mnou nemůže být můj agent, tak já to nepodepíšu...

                                  • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                                    Kukič     před 6 lety 21.06.2018 16:07 |  
                                    1 8

                                    Ty jsi strašnej srábotka, ze všeho si hned naděláš. Pochop že mi jsme Slavia...

                                  • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                                    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:09 |  
                                    0 0

                                    Jeden priklad z exekucemi zatizenych Drnovic? No dobre. Hale samozrejme se xkrat stane,ze hrac jde tam,kde mu nabidli min. Ale proste vetsinou je to opacne,to snad nechces popirat.

                                    Ano, to se klidne muze stat. To jsou ty zanedbatelna negativa o kterych jsem psal. Ty zrejme veris, ze tohle by vetsina hracu udelala. Ja tomu teda neverim a myslim si,ze nejvetsi argument jsou v dnesni dobe penize. A aby se nekdo vzdal treba 50 000 mesicne kvuli “cizimu” cloveku,ktereho si navic plati? No ja ti nevim,takhle ruzove bych ten byznys asi nevidel..

                                    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                                      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 16:18 |  
                                      1 0

                                      Kvůli člověku, který mu v minulých letech třeba vyhádal u předchozího zaměstnavatele dvojnásobnou gáži.... nebo se o něj postaral v době, kdy hrozil kvůli zranění konec kariéry, zajistil mu operaci v Německu a tak podobně... v těch vztazích může být cokoliv...

              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:21 |  
                2 0

                Podle me jsi to nepochopil.. Jednak je mozne,jsme meli podepsanou/donluvenou nejakou spolupraci primo s tou agenturou (jako hledame takoveho a takoveho hrace,pomozte nam ho najit) bez ohledu na soucasne hrace. Tu jsme trusili a nevim jak by jsi tohle chtel jinak oznamovat a dokazovat. Ma Tvrdik natocit video jak tu smlouvu pali? A za druhe s nimi prestavame komunikovat na urovni zastupovani jejich hracu = kdyz budeme chtit prodlouzit smlouvu s jejich hracem,treba Kolarem,tak mu Tvrdik rekne at se za nim primo on sam zastavi,tam mu strci smlouvu do ruky a rekneme at si to promysli,pripadne prijde s upravami. Kolar si smlouvu vezme,pred stadakem ji strci agentovi,ten to zkrontroluje a bud rekne ok,lepsi ti ted nikde nesezenu a Kolar to dojde podepsat. Nebo mu rekne at to nepodepisuje,ze pro nej ma jinou nabidku nebo at pocka do konce smlouvy. Zase jak bys tohle chtel ted dokazovat? A kdyz budeme chtit koupit jejich hrace,zase oslovime primo toho hrace. Je uz pak jen ciste na nem,jestli si to bude chtit vyrizovat jako prostrednik sam, nebo radsi zmeni agenta a nebo nasi nabidku kvuli tomu odmitne. Nic vic za tim nehledej. Neni to bojkot hracu ve stani IS. A vubec bych se nedivil,kdyby v dohledne dobe na zaklade tehle kauzy prisla hracum Slavie pod touhle staji nabidka od jinych agentu,ktery toho urcite radi vyuziji. Uvidime kam se to vyvine. Treba bude stacit,ze se IS omluvi,Bucha podepise nasi smlouvu bez klauzule,my rekne,tak se vratme ke stolu a vsehno pobezi dal. A nemysli si,ze to ta agentura ma ted na salamu. Vsichni jeji hraci ve Slavii z toho nebudou nadseny a budou si rikat,co to mam za agenturu,kdyz chtela s mym klubem vyjebat a ja si to ted kvuli tomu musim vsechno resit sam? To je ten komfort za ktery jim platim?

                • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 13:42 |  
                  0 4

                  A nebo to dopadne tak, že agentura bude vesele obchodovat s hráči, kteří by nás zajímali a my budeme koukat na to, jak je prodávají do Plzně, za řeku a tak podobně...

                  Buchu holt hodí přes palubu, nechají ho rok v juniorce, případně se podobně jako Biabiany budou točit na nějakém tom pravidle, že mu musíme umožnit trénink...

                  Mě tohle chování přijde těžce nešikovné...

                  • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                    Gino     před 6 lety 21.06.2018 15:09 |  
                    3 1

                    Karle, prosímtě přestaň tady spinovatět (nebo JSovatět).

                    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 15:23 |  
                      2 0

                      Proč? Je to k tématu článku, tak proč si nevysvětlit protichůdné názory....?

                      Vždyť je to diskuze, nehádáme, nejdeme si po krku... prostě to každý vidíme jinak... třeba se ve finále poučím a uvidím to jinak ;-)

                    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                      Jachym     před 6 lety 21.06.2018 15:27 |  
                      1 0

                      Jsovy nejsou tím čím se zdají být...

                  • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:13 |  
                    2 0

                    Nechapu jak si tohle v realu predstavujes. Agenti hrace neprodavaji,nabizeji a vybrane nabidky prezentuji hraci a ten se rozhodne. Kdyz mi dostaneme nasi nabidku k hraci (bez zprostredkovani agenta), tak je vsechno vyreseny. Pak uz je to na hraci. Stejne tak do toho mluvi soucasne kluby,ktere budou chtit aby sel za nejlepsi nabidkou pro ne..

                    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 15:31 |  
                      1 2

                      Agenti hráče zastupují.... řeší s nimi, nebo za ně právní věci a kličky o které se hráči nezajímají, nebo jsou pro ně složité...

                      Když to zkusím k něčemu přirovnat: prodávám byt... samozřejmě by to asi šlo bez realitky a tudíž i bez provize, kterou jí budu platit... Ale nakonec jsem se dohodl s kamarádem, který dělá v realitce a ten se mi o to stará... mě jenom informuje, co je potřeba zajistit a jak to udělal.... Když vidím, co s tím má za běhání a co bych já v životě ani nevěděl jak formulovat.... je mi jasné, že bez realitky bych to nedal...

                      Chápu, že je to možná trochu něco jiného, ale v kostce to přece není jenom o tom, že k hráči dostaneme smlouvu a na ní bude suma, kolik bude brát... Tam je ještě spousta dalších právních věcí, se kterými si na první dobrou nemusí vědět rady žádný běžný smrtelník... proto má hráč agenta... spolupracuje s ním nějakou chvíli, komunikují spolu a předpokládám, že mu ten hráč důvěřuje... A ty za hráčem najednou přijdeš s úžasnou smlouvou a že mu jí dáš jenom když změní agenta.... Myslíš, že Tě poslechne? Já bych o tom pochyboval...

                      Podle mě prostě mezi námi a všemi agenty musí být nějaké tiché příměří... jinak se to obrátí proti nám...

                      Ale možná se pletu...

                      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:44 |  
                        2 0

                        :D

                        Prosim te,vysvetli mi,kde jsi prisel na tu informaci,ze ti hraci musi zmenit agenta? Dyt nikdo nic takoveho nerekl. A mam dojem,ze uz jsem ti to jednou vysvetloval. Ten hrac si tu smlouvu muze donest ke kontrole treba k deseti agentum,to nas vubec nezajima. My jenom nebudeme jednat s touhle konkretni agenturou. Priklad: Nezmar zavola hraci X, ze o nej mame zajem a jestli se zastavi na pokec. Tam mu nabidne smlouvu,at si ji klidne vezme domu a v klidu si to promysli. Hrac X zavola Otavovi,ze ma nabidku od Slavie a jestli se muze stavit u nej v kanclu,aby to spolu probrali. V kanclu mu Otava rekne,ze ma i jine nabidky ale zadna neni tak dobra jako tahle od Slavie a ze je v ni vsechno spravne. Hrac rekne ok,tak ja tam pujdou a vrati se do Edenu tu smlouvu podepsat. Vsichni jsou “spokojeny”. Nejvic Slavia. Hrac X uz trosku min,protoze mel starosti na vic a kdyby byl u jine agentury,tak to mel jednodusi a mohl to podepsat rovnou pri prvni schuzce. Nejmin je spokojena agentura protoze se hraci nemuzou nabidnout ten nejlepsi servis. (prachy ale asi nejake dostanou tak jako tak). A tahle branze je dost konkurencni prostredi,takze jim to u zadku neni.

                        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                          kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 15:55 |  
                          1 0

                          Doufejme, že to nevidíš moc jednoduše....

                          Já mám dojem, že žádný podpis se neobejde bez agenta... že nějaké "Tak já se stavím vyzvednu si lejstro a donesu ho přes půl Prahy, abyste se nemuseli potkat s Otavou...." moc nefunguje...

                          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:04 |  
                            0 0

                            Proc by to nefungovalo? :)
                            Dyt muzes podepsat hrace bez agenta.
                            Ale dobre, jestli tam z nejakych smluvnich vztahu mezi hracem a agenturou musi byt i jejich podpis,tak bud ho tam napisou a poslou nebo dokonce muzou byt pri podpisu osobne ale nikdo se s nimi primo nebude bavit. Ale to hlavni, co z toho plyne je, ze ten hrac nemusi menit agenturu,abysme ho mohli koupit. Jako dukaz muze poslouzit tweet Syrovatky na otazku,co se stane kdyz budeme chtit prodlouzit smlouvu s Kolarem nebo Pokornym: “Bud prijdou sami hraci nebo vubec”. Takze to zrejme nejak pujde ;)

                            • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 16:15 |  
                              0 0

                              Jasně že můžeš podepsat hráče bez přítomnosti agenta, ale taky si to ten hráč sám nemusí lajsnout...

                              Takže se může stát, že hráč sám nepřijde....

                              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:29 |  
                                0 0

                                Tak ten hrac si to asi nenecha pro sebe ne? K tomu ho nikdo ani nebude nutit.. bude na nem,jak si to s agenturou vyridi..

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 09:21 |  
        9 2

        to je přístup slabých.
        SIlný si říká, on potřebuje mě. Já chci mít tu pozici aby se mnou kdejakej lempl nevyjebal a spolupracovat jen s partnery, kteří mě nechtěj podrazit při každé příležitosti.

        Fotbalový klub opravdu agenty a agentury nepotřebuje. Žádná agentura tu nemá monopol a hráčů jsou na světě mraky. My snad chceme mít v ČR a v budoucnu i v rámci střední Evropy takovou pozici, že hráči budou chtít k nám. A pak si bude ta agentura říkat, jeje a my je nasrali a teď kvůli tomu přicházíme o klienty...

        To je přece cíl silného klubu.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 10:03 |  
          4 2

          Jako že si třeba 18-ti letej kluk řekne: na tuhle agenturu bacha, ta nemá dobré vztahy se Slavií jo?:) Nenech se vysmát..tihle mladý zajímaj tak max. sociální sítě, hérečky a komedie na hlavě. Ti nemaj šajn o co běží a agent je utáhne na vařenou nudli. O to, kam dále ten kluk přestoupí rozhodne agent, ne hráč (i když ten si to třeba i myslí).

    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 00:43 |  
      3 2

      Pokud nebudeme brat hrace ze SI,tak mladi talenti,ktere by chteli zastupovat,si reknou,ze maji o 50% mensi sanci jit do jednoho ze 2 nejvetsich klubu u nas a skrze nej se dostat dal. Teoreticky by pak sami mohli chtit rozbroj urovnat,protoze pro ne to je vetsi komplikace,nez pro nas.

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 08:58 |  
        4 4

        Mladá talenti si nic neřeknou, ti nevědí která bije a zajímaj je úplně jiný věci. Prostě podepíšou smlouvu a nazdar. Naopak je pak bude tahle agentura už předem cpát do jiných klubů, než do SKS.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          Gino     před 6 lety 21.06.2018 09:05 |  
          4 2

          Mladý talenty si vychováváme samy. Z ciziny snad budeme brát hotové fotbalisty a ne pitomce.

          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

            Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 09:09 |  
            0 3

            Tomu sám nevěříš, že si v Česku vystačíme s vlastními odchovanci.

            • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

              NIngy     před 6 lety 21.06.2018 09:50 |  
              4 0

              No minimálně na výsledcích U16; U15 a nižších je vidět, že s vlastními odchovanci a jejich kvalitou nebude takový problém jako v minulosti.

              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 09:56 |  
                0 5

                U16 a U15 není fotbal:) A i kdyby se tam urodil klenot, tak jak překleneme to období 3-4 let, než budou zralí pro A-tým? Ti kluci ani nemůžou za to, s jakou agenturou spolupracují. Oni to často ani nevědí název a znají max. křestní jméno svýho agenta a on to Pavel nějak zařídí. Agentury si tyhle mladý cucáky vodí jak slepé koně.

                • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                  NIngy     před 6 lety 21.06.2018 10:05 |  
                  3 0

                  Ano je to výhledové, ale spíš chci poukázat, že do budoucna to rozhodně nebude problém. Navíc bych klub by se na toto téma měl mluvit s hráči, rodiči případně zákonnými zástupci na toto téma. Navíc za tyhle mladý to často budou řešit právě rodiče a ty už by nějaký rozum pobrat mohli. Když víš, že tvůj kluk hraje ve Slavii v týmu který je v jeho kategorii nejlepší v republice, tak nebudeš tak blbej, aby jsi ho dal do agentury, s kterou Slavia nespolupracuje.

              • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

                spravnej_jezedak     před 6 lety 21.06.2018 11:46 |  
                1 0

                Osobně u těchto a nižších kategorií upřednostňuji individuální kvality jednotlivých hráčů.
                Týmový úspěch je samozřejmě také důležitý, nicméně z mého pohledu druhořadý..

    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

      Markus     před 6 lety 21.06.2018 08:43 |  
      4 0

      Tohle ještě bude zajímavá bitva. Ale tak co, tenhle krok Slavie podporuji, nemáme co ztratit. Někteří hráčští agenti si z nás zvykli dělat pouhou dočasnou výstavku pro své ovečky a trenérům ani nám fanouškům se pak úplně nelíbilo, když musel třeba pravidelně nastupovat hráč viditelně z formy jen proto aby nahrál slíbené minuty. Asi se znovu dočkáme více hráčů ze zemí EU (a dalších ze seznamu), na které se nevztahuje kvóta, na domácím trhu se obávám širšího kartelu proti nám. Největší naději teď vkládám do ostatních top klubů, snad se mezi nimi najde pár, co nejsou na úrovni vedení klubu propojené s agenturami a praktiky co se nelíbí nám je také trápí.

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 08:59 |  
        2 5

        Ostatní kluby tohle naopak jen uvítají..o jednoho konkurenta (klub) míň.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          donford     před 6 lety 21.06.2018 10:55 |  
          0 0

          Může třeba po jisté době hráč bezbolestně svému agentu vypovědět smlouvu? Nebo je jeho vazal napořád?

          • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

            Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 11:00 |  
            1 0

            To záleží čistě na podobě smlouvy, u každé agentury to může být jinak.

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:38 |  
          1 0

          Ano,ale doplati na to zase jen SI-mensi prestupova castka-mensi procenta.

    • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

      eye     před 6 lety 21.06.2018 23:27 |  
      2 0

      Tak jsem se dozvěděl, že máme v dorostu Javiera Nerudu (dokonce reprezentuje). Supr jméno. A pak má Sport Invest nějakého Testa Testoviče z AEK Larnaka - levého záložníka/křídlo bychom potřebovali...

      • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 23:37 |  
        2 1

        No jo ale Testovic jezdi jen po testech ze jo... ja vim lacinej vtipek ale mel jsem na nej naladu ;-)

        • Re: Přestupy a spekulace: léto 2018 V

          eye     před 6 lety 22.06.2018 21:26 |  
          1 0

          To nevadí, že jezdí jen po testech. Otestovat ho můžem.

  1. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    TONYSN     před 6 lety 21.06.2018 10:55 |  
    9 2

    O hráči kterého vychoval klub by měl i klub rozhodovat,a ne nějaký agent který když vidí že hráč kopne a trefí branku tak už kouká aby z něho něco měl a prodal ho,klukovi něco nakuká a že se o něj klub staral 10 let tak to jde stranou...agenti jsou pijavice které nezajímá vývoj fotbalisty ale hlavně aby jim chodily prachy na konto....je to zkrátka žumpa....

  2. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 10:59 |  
    33 3

    Jednoznačně správnej krok. Volal jsem tu po tom, aby vedení v této záležitosti nevyměklo, a příjemně překvapilo s ještě razantnější odezvou.

    Je to jasnej signál, že takhle si nikdo vymýšlet a diktovat nesmysly nebude. Takže ať si to teď nenažraný panáčkové agentíčci užijou. Moc dobře vědí, ze Slavia je na českým trhu velký hráč, jeden ze dvou klubů, co jsou schopny a ochotny platit velké částky, a kvůli svojí blbosti a nenažranosti o to přijdou.

    Slavia je tolik nepotřebuje, za to oni Slavii ano. Bravo, tleskám vedení.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 12:24 |  
      1 4

      No ono je to dvousečné..že jsou agenti kurvy, na tom se všichni shodneme. Jejich zájmem není v prvé řadě blaho klienta, ale vlastní profit. Takhle se může stát, že se i ostatní agentury budou zdráhat nabízet hráče SKS, protože z toho asi moc nebudou rejžovat (padnou rychlé přestupy do ciziny). Takže nám třeba odpadnou "průtokoví" hráči, co půjdou hned ven, ale taky to jsou zpravidla ti nejzajímavější hráči. Průtokovej hráč byl i takovej Barák, ale pro nás pořád i tak hodně platnej..takoví teď třeba budou chodit jinam.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:39 |  
        10 0

        Tak ať jdou jinam... žádný průtokoví hráče na půl roku, jejichž jediným zájmem je, co nejrychleji ze Slavie zmizet, nepotřebujem...

        My potřebujeme hráče, kteří tu chtěj odvést nějaký služby, a je pro ně čest hrát za Slavii, minimum jsou ty dva roky...

        • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

          donford     před 6 lety 21.06.2018 14:14 |  
          0 0

          Úžasné, ale vystihující sousloví- průtokoví hráči. Hodné zapamatování si. Čeština je tak náherně bohatá řeč!

  3. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Kzlo     před 6 lety 21.06.2018 11:21 |  
    6 0

    Je opravdu klika ze JT používá tak casto twitter jinak by cesky novinari umreli hlady.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Ondráš     před 6 lety 21.06.2018 11:40 |  
      2 7

      No to je opravdu klika:/

  4. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 11:26 |  
    11 2

    Odvážné, ale správné rozhodnutí. Držím palce.

  5. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    rfslavia     před 6 lety 21.06.2018 12:18 |  
    5 0

    o prachy jde vzdycky v prvni rade...je to signal pro fotbalisty, ze upsat se sportinvestu = zavreny dvere do slavie

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Kenny     před 6 lety 21.06.2018 17:19 |  
      1 1

      Tak on když se tomu hráči poprvé ozve manažer, že by ho chtěl zastupovat, tak je v sedmým nebi a neřeší, v kterým skončí klubu. Tomu klukovi jde hlavně o to aby se slušně uživil.

  6. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    MC_nechva     před 6 lety 21.06.2018 12:33 |  
    29 15

    To že Tvrdík je Tvrdík tak nějak chápu. On takovej byl, je a vždycky bude. Nějak jsme s tím počítal, když přebíral Slávii. Kdo mě ale vyloženě štve je to jeho přisluhovačskej kašpárek, kterej má ve Slávii funkci uklízečky, akorát s nehorázným platem. Ten člověk by se vůbec neměl vyjadřovat k věcem, který se ho netýkají a vůbec jim nerozumí. On by se měl maximálně vyjadřovat k muzeu. Vůbec mě nezajímá, že to je dlouholetej slávista a že roztahoval někdy někde velkej slávstickej dres. To nezaručuje to, že bude pro Slávii dělat jen to nejlepší. On totiž dělá jediný. Dělá Ovčáčka Tvrdíkovi.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 12:46 |  
      15 9

      Takže nejsem sám kdo se za chování Syrovátky na twitteru stydí? To se mi celkem ulevilo :D

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      gr—pla     před 6 lety 21.06.2018 12:50 |  
      10 14

      Souhlas, Syrovátka je ostuda, navíc lidsky neskutečný machírek.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        spivi     před 6 lety 21.06.2018 19:29 |  
        9 1

        Upřímně, netuším jak dliuho ho znáte, ale ja uz z doby kdy jsme chodili spolu do kotle,na diskoteky atd..... uz tehdy byl ochotnej ackoliv nemel nic se Slavií spolecneho pro ni umrit, to ze ted nejak vystupuje je asi spatne ale je to fanousek klubu ktery nadevse miluje ve funkci.... tudiz se obcas neudrzi.... tim neschvalju jeho vystupovani, jen rikam ze muzwm byt radi ze na jeho zidly neni nekdo komu je Slavia lhostejna a ma to jen jako praci

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      donford     před 6 lety 21.06.2018 13:17 |  
      25 2

      Poslyšte, nejste trochu k p. Syrovátkovi nespravedliví? Samozřejmě, že dělá jakéhosi mluvčího. Ale dle mého poctivějšího, srdcem a ne tak nenávistí zaslepeného, jako je Ovčáček. Do jeho platu nám vůbec nic není. To je zase pošťouchnutí k lidské závisti. Funkci uklizečky? Především je Slavista, horoucí a věrný. Má své slabosti, jako každý z nás. Možná, že se domnívá, že dělá vskutku pro Slavii to nejlepší. Poraďte mu upřímně, jak a co by měl a mohl dělat lépe, protože každý z nás je ve vývoji nekonečný, ale nedělejte z něj rohožku přede dveřmi. Vytkněte mu slušně chyby, ale nazatracujte. Více velkomyslnosti, více shovívavosti. Možná, že má i svůj ofiko mail na stránkách klubu. Tak se mu ve vší slušnosti zmiňte. Byl jedním z nás, v jedné řadě s námi v dobách velmi zlých a nedávných. Proti dřívějšku prožíváme dobu hojnosti, a přece někteří z nás nadávají v textech či ve formě transparentů p. Tvrdíkovi. To jsme všichni tak neomylní?
      Venku na chalupě v jižních Čechách u Písku je teď 32 st. Zítra se má ochladit prý na 15 st., ale dozajista ne v našich slavistických srdcích. Sedím pod pergolou a skleničkou svého oblíbeného Malbecu připíjím na zdar a dny budoucí Slavie. A připomínám si slova Barry - Neberte ten fotbal tolik vážně.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        kalex     před 6 lety 21.06.2018 13:23 |  
        13 2

        Vytesat do kamene! Ale některým to nedojde. Pro některé nebude nebe nikdy dost azurové a tráva nikdy dost zelená.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        Jachym     před 6 lety 21.06.2018 14:44 |  
        8 8

        Nevím, proč do zdejší debaty někteří pořád tahají Ovčáčka... Ale když už jsme u té "zaslepené nenávisti", myslím, že jí minimálně ve stejné míře on a jeho šéf čelí jako jsou z ní obviňováni...

        Jinak Navara osobně neznám. Moje jediná zkušenost s ním je pozitivní, když mi tady přes SN zajistil dodatečnou vstupenku na derby. Ale je možné i to, jak tady píší někteří, že s funkcí zblbl a stal se arogantním. Psalo se tady, že odsekával na pozdravy a přátelské dotazy. Takže v tomto ohledu raději nesoudím a držím se faktů, která nedávno zdůraznil Karel Janďourek. Průměrné návštěvy v Edenu byly v poslední sezóně největší za dlouhou řadu let...

        • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:55 |  
          8 3

          No co se tyce Ovcacka a jeho sefa, kdo seje vitr.. resp. kdo vypousti konstatne nenavist, tezko ho muze cekat jinou reakci... srovnani s Navarem je uplne mimo..

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:26 |  
        1 1

        Podle mě ujel akorát a tím cucakem,ale třeba byl obr nasranej.No stávat by se to asi nemělo v jeho postavení.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Fallen (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:22 |  
      5 2

      Je pravda, že to působí hrozně arogantně

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Kukič     před 6 lety 21.06.2018 16:11 |  
      3 4

      Syrovátku znám osobně a jeho jméno vlastně krásně vystihuje jeho charakter.

  7. My jsme ti co plati

    ŽerykRWS     před 6 lety 21.06.2018 13:12 |  
    18 0

    Po spatnych zkusenostech s vystupnimi klauzulemi bych uz zadnou nikdy nepodepsal. Jestli hrac nechce, at jde jinam !
    V pripade Buchy to dela Tvrdik velmi obratne. Vyuziva verejne mineni, poukaze na praktiky SI a dopredu da najevo ostatnim agenturam, ze takhle ne. My jsme ti co plati. Tvrdik to ma dobre spocitane, stejne jako kdyz urval Sykoru s Coufalem sparte. Myslim ze po dlouhy dobe je u nas tahle pozice dobre obsazena.

    • Re: My jsme ti co plati

      donford     před 6 lety 21.06.2018 14:08 |  
      5 1

      Bezvadné, že jsme jim vyfoukli Sýkoru a Coufala. Ale už dřív, v nedávné minulosti, která se časově překlápí až do přítomnosti - Deliho (jo, taky jim dal nedávno na Spartě gólek), Hušbauera (moc jsem mu škodolibě přál ten gól Spartě) a Jugase. Mnohokrát zavilí sparťanští šakali u vily (jejich stadionu) vyli touhou po těchto hráčích. Nejdřív furiantské - ať táhnou, nejsou Sparty hodni - ale pak nářek, skučení a marné, pozdní litování. Tolikrát opěvovali Šurala, hlavně ať ho nemáme my, čechrali si své proteinové svaly a tolikrát ho později proklínali. (alibista, bezzubý frajer, hráč do počtu, kam se hrabe na Lafatu .... atd.) Tak zase mají Ben Chaima, Kayu a další. Každopádně dosud za stovky milionů. Jednou jsem si položil otázku - které jejich hráče z pole bys rád viděl ve Slavii? Moc jsme jich neobjevil. Spíš nijakého.

      • Re: My jsme ti co plati

        ŽerykRWS     před 6 lety 22.06.2018 02:48 |  
        0 0

        Pekne napsano, mozna bych bral Plavsice, ale mas pravdu.

  8. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Martin Platil     před 6 lety 21.06.2018 13:23 |  
    1 3

    Pokorný ať klidně jde, u Koláře si nejsem moc jistý, že ho Slavia potřebuje.

  9. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:32 |  
    8 1

    jedna spolupráce končí, jiná by mohla začít? :) Moc by se mi líbilo ho začlenit do klubu jako skauta, věřím, že má Slavii pořád v srdci! https://www.youtube.com/watch?v=e6hVqFQpx9I

  10. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    uru100     před 6 lety 21.06.2018 13:53 |  
    7 6

    Čtu tady ty názory a tak nějak mají pravdu všichni a všichni ne. Z těch co obhajují tenhle krok cítím velké Slávisty, co musí být na straně Slavie. OK. Kritici se na to dívají spíš pragmaticky a snaží se v tom vidět ta úskalí, která mohou nastat. Ohledně tohoto případu jsem četl různé články a v podstatě všechny říkají:
    Tvrdík: "Podrazili nás, už s nimi jednat nebudeme"
    Sport Invest: "Nikoho jsme nepodrazili, my jsme dali první návrh a Slavia se s námi dál odmítla bavit"

    A kdo z nás ví, jak to opravdu bylo? Tady je to opravdu velmi složité soudit. Myslím si, že každé prohlášení na twiteru a do médií obecně stěžuje situaci pro další jednání. Tohle se má řešit přímo a ne prohlášením do tisku. A vedení Slavie udělalo taktickou chybu. ALE, vycházím jen z toho co se píše. Skutečnou situaci neznám a nevylučuji, že jde ze strany Slavie o promyšlený a výborný tah.

    I když za sebe, mě se tenhle způsob fakt nelíbí.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      kexholm     před 6 lety 21.06.2018 14:58 |  
      12 3

      Jako u 20letýho hráče navrhnout smlouvu s nízkou stupňovanou klauzulí, to je prostě prakticky urážka ( stavte ho, nebo dostanete za hráče málo ), to by si pak agenti s klubama dělali co chtěli, Slávii se nedivím že s nima nechce spolupracovat, udělal bych to samé...... třeba ve Španělsku jsou výstupní klauzule ve smlouvě povinné, tak se někdy podívej na jak vysoký částky je mají hlavně ty přední kluby.....

  11. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    fanda17     před 6 lety 21.06.2018 13:55 |  
    11 5

    Naprostý souhlas s jednáním pana Tvrdíka. SI mají v prvním patře k dispozici dvakrát Skybox ve kterých hostí například i vybrané trenéry z SKS : Titěru i třeba šéfa akademie Plíška.To je jasný střet zájmu. Není se však čemu divit. V SI pracují bývalí trenéři a zaměstnanci z SKS např. Schejbal, tam a zpět se vydal dokonce 2x tj. Hurych a také z SI přišel Mikolanda. ☹️ Je to asi běžný trend, protože momentálně barvy SI hájí pan Otava ze Sparty.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:11 |  
      4 0

      Bych jim nasral místo nějakých boxů.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        bongor     před 6 lety 21.06.2018 23:06 |  
        0 0

        Proč vlčku,někdy je box nejlepší přesvědčovací argument.

  12. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    JS (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:22 |  
    11 22

    Proč Tvrdík pořád s někým musí chodit do války? To máme FAČR, což mu vydrželo přesně 14 dní do první valné hromady. To máme Deník Sport, Mádla, boj o TV práva (to vydrželo asi 3 dny), nyní Sport Invest. Jak ten člověk může fungovat v byznysu, když se neumí s protistanou normálně dohodnout? Vrcholem je, že to všechno musí vždycky halasně roztroubit na Twitteru.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Markus     před 6 lety 21.06.2018 16:33 |  
      13 1

      To je jednoduché - protože může :) Je v pozici, kde si nenechá jen tak kálet na hlavu. Co na tom ztratíme nebo získáme ukáže až čas.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        JS (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 17:18 |  
        3 10

        Jde o to, že v byznysu (a politice) je úspěšný ten, kdo se dokáže vzájemně dohodnout tak, aby byli všichni něčím uspokojení. A v naprosté většině ta cesta k nějakému kompromisu existuje. Ale ty hysterické rezolutní prohlášení na veřejnosti jsou minimálně zbytečné. Možná můžou fungovat jako nátlak na novináře/média, ale rozhodně ne jako nátlak na hráčskou agenturu. Tu nepřízeň fanoušků následujících Tvrdíkova vyjádření nijak neovlivní.

        • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:01 |  
          10 0

          Ale v byznysu taky neobchoduješ s každým.Víceméně si můžeš vybrat s kým ano a s kým ne.V politice vlastně taky.

          • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

            JS (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:10 |  
            0 11

            To jo, ale v tomhle si zrovna moc nemůžeme vybírat, že ne? Neboť asi 9 našich hráčů se SI už má podepsanou spolupráci...

            • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

              ŽerykRWS     před 6 lety 22.06.2018 02:42 |  
              1 1

              Myslis ze kdyz maji hraci smlouvu se SI, tak se ted neco musi dit ? :))) ta agentura by se absolutne zdiskreditovala pred kluby, hraci, i uefa. Myslim, ze ti jde v prvni rade opet ponizit jednani Tvrdika. S teroristy se nevyjednava.

        • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

          Gino     před 6 lety 22.06.2018 12:12 |  
          3 1

          Tak hlavně že víš, jak být úspěšný v byznysu (a politice). A jsi? Protože v obou případech byl JT osobně až neuvěřitelně úspěšný (věc úhlu pohledu, jasně).

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        JS (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 17:31 |  
        2 9

        Btw. ono je lepší si propočítat dopředu, co něčím ztratíš nebo získáš. My si zatím jenom zavíráme dveře.

        • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 17:51 |  
          9 0

          Myslis,ze to nikdo nepocital dopredu? Nemyslis si,ze existuji situace,kdy nemuzes jinak i kdyz vis, ze v necem budes tratit? Ty vis do detailu presne o co jde? Nevis..

          • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

            JS (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:28 |  
            0 11

            Myslim, že opravdu nikdo nepočítal dopředu. Bejt na místě sportovního vedení Slavie, a opravdu kdybych chtěl odstřihnout úplně SI od týmu, tak uspořádám soukromé schůzky s dorostenci, kteří jsou ve věku, kdy s nimi agenti podepisují smlouvy a pořádal bych je, aby nepodepisovali se SI z takového a takového důvodu. Zároveň bych tlačil na stávající hráče, aby SI opustili. Ale rozhodně to neřvu na veřejnosti tak, aby mělo SI čas udělat nějaké protikroky dopředu. Tohle je prostě amatéřina.

            A věřím, že existuje dalších 100+1 variant, jak se s nimi dohodnout a kde co vyhádat.

            • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:36 |  
              17 1

              Promin ale jsi smesnej.. ty do toho proste nevidis ale vis,ze nic neudelali.. Jak vis,ze ty soukrome schuzky uz neusporadali? Jak vis,ze na ne uz nezatlacili? A kdyz uz udelali vsechno,co mohli tak s tim sli ven? Nevis nic. Jsi tezkej amater,kterej tady placa svoje bludy a snazi se aby to vypadalo jako fakta. Radsi stokrat amaterskyho Tvrdika,kterej ziskal za posledni dve sezony dve trofeje a umoznil mi sledovat v nasem dresu hrace jako jsou Danny,Stoch,Ngadeu a spol., nez tebe s tvyma psuedofaktama a radama jak by se to melo delat..

              • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

                JS (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 22:47 |  
                3 6

                V pohode. Mne se proste neza, ze Jarda furt neco hystericky placa na Twitteru nebo v mediich, z casti pripadu se pak ukaze, ze to jeste nebylo finalni reseni (Šural, dluh uhrazený do pátku), z casti to jsou porad nejaky vyhlasovani jak nekoho bojkotujeme a s nekym nespolupracujeme atd. Neprijde mi to normalni. Podle mne se takovy informace nemaj tahat na verejnost. That's all.

                • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

                  Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 22:58 |  
                  1 0

                  V pohode,na takovyhle nazor mas pravo a ja se mu nedivim a nekdy me nektere veci taky zamrzi. Ale tohle neni nazor, co jsi psal predtim a na co jsem reagoval..

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      edenian     před 6 lety 21.06.2018 17:46 |  
      1 8

      No jak funguje v byznysu, to snad vime vsichni, ne :-)

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      jiras_     před 6 lety 21.06.2018 18:20 |  
      4 10

      Taky si říkám, asi nákaza od Paroubka. Vše šlo řešit elegantně, potichu je odstavit od cecíku a než si to uvědomí, tak hráči přejdou jinam (stačí nějaký bonus bokem za výměnu agentury) a nulový výhled na nějaké prachy ze strany Slavie. Luftjarda je prostě srdcař, emotivní člověk, ale to je do značné míry opak toho, co je na tom místě třeba. Občas se to chce oprosti od emocí, obětovat jednu dvě bitvy a vyhrát válku.

      Všichni ve vedení by se měli naučit, že špinavé prádlo se pere doma, ne na Twitteru. Můžeš mít 100x pravdu, ale to nikoho nezajímá. Že nekoho nemám rád ještě neznamená, že ho nemůžu využívat pro svoje dobro. Zažil jsem kupu průserů s dodavateli i zákazníky, ale vše se řešilo a řeší napřímo, nikdy ne veřejně.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        JS (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 18:25 |  
        1 9

        Souhlas.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        ŽerykRWS     před 6 lety 22.06.2018 02:33 |  
        2 0

        Vyuziva twiter jako levny, ale vykony PR, nevidim v tom problem. V zakulisi toho musi byt tolik, co nikdo nezverejni, ze je blahove si myslet, jak vse zverejnuje pod vlivem emoci. Vzpomen si na jeho zdanlive blaznivej twet o srdcari Sykorovi, odrovnal tim ale zajem sparty. On si je dobre vedom, ze drzi kasu, coz ho stavi do role, kdy muze urcovat pravidla. Kdyby to zkusil treba Rebicek, tak skonci v sudu s louhem. Momentalne Tvrdik plati, ostatni poslouchaj

  13. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:36 |  
    0 0

    Může permici koupit kamarád v Praze kdyžu dám starou?

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:39 |  
      1 0

      jo, nikdo nic nekontroluje,. akorát musí vyplnit formulář /jméno, adresa, apod), ale nekontroluje se občanka, tak si tam můžeš napsat co chceš

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Jachym     před 6 lety 21.06.2018 15:41 |  
      0 0

      Teoreticky ano. Byl jsem na Ticketportálu v centru, ale předpokládám, že v Edenu bude postup stejný. Je třeba vyplnit jedno lejstro (jméno, datum narození, adresa, telefon) a to podepsat. Takže znát tyto údaje a secvičit podpis:-) Občanku po mě nechtěli.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 15:50 |  
        2 0

        Diky,mám to z Písku trochu z ruky,snad to známej vykomunikuje

        • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

          Dr. Fe1     před 6 lety 22.06.2018 09:33 |  
          0 4

          Já byl na pokladnách v Edenu a také tam chtěli vyplnit ten papír, tak akorát aby měl kamarád Tvoje informace (adresu, datum narození atd.). Když jsem tam byl, tak to tam zrovna jeden kluk vyplňoval i za kamarády.

          • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

            Dr. Fe1     před 6 lety 22.06.2018 17:34 |  
            0 4

            Minusáři, kromě minusu bys mohl doplnit co jsem podle tebe napsal špatně, takhle tazateli nepomůžeš.

            • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

              Dr. Fe1     před 6 lety 22.06.2018 18:12 |  
              0 4

              Stále nic minusáři, pořád jsi neporadil, jak se to má správně vyplnit. Pochlap se, anonymní kašpare.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      hajnej     před 6 lety 21.06.2018 16:25 |  
      24 0

      Seš borec, vyměnit svoji " starou" za permici, palec nahoru! :-) To chce odvahu.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        edenian     před 6 lety 21.06.2018 17:40 |  
        0 0

        A vona je ted v kase ?

  14. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Fačín     před 6 lety 21.06.2018 15:37 |  
    3 5

    Jako gesto je to fajn, ztotožňuji se s tím. Akorát si nejsem jist, jestli se to nakonec neobrátí proti nám. Ať už proto, že nebudeme mít přístup k hráčům jedné (bohužel docela velké a významné) agentury, nebo jestli třeba jen proto, že se staneme ještě nenáviděnějšími v českém fotbalovém rybníčku.

  15. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    edenian     před 6 lety 21.06.2018 17:45 |  
    6 0

    Takze to ted asi nejaky cas ten krasny stribrovlasy muz se satkem na krku, v ruzovem saku a bilych kalhotech nezavoni v ochozech nejkrasnejsiho stadionu. Smutne casy nas cekaji. Snad to tam nebude smrdet :-)

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Dr. Fe1     před 6 lety 22.06.2018 09:23 |  
      2 4

      Ještě jste zapomněl na boty z krokodýlí kůže :-) To jsem nevěděl, že je tohle Paskova firma. Ten člověk je sice pěkná chodící katrikatura podnikatele v provedení roku 1992, ale něják to bez něj v Edenu vydržíme :-)

  16. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    eye     před 6 lety 21.06.2018 18:19 |  
    9 0

    No mě napadá, že agenty musí dost nasírat ta snaha Slavie a Křéti budovat mezinárodně konkurenceschopné velkokluby, což nutně zahrnuje i to, že hráči z nich nebudou odcházet do zahraničí za 3-4 miliony euro, ale za mnohem víc, když už tak. To máte dva kluby, kde to nevypadá na velké kšefty. Pokud by se náhodou Olomouci podařilo postoupit do skupiny EL, tak by ven taky mohla prodávat, ale spíš to v zimě bude vypadat na takové prodeje maximálně do 1 mil. euro. Tlusté prase něco prodávat bude, uspěje-li Jablonec ve skupině (Trávník, Jovovič, Ikaunieks... možná Masopust, Lischka), Plzeň má spíš starší hráče, kde to na vejvar vůbec nevypadá. Tudíž bych ten tlak agentur chápal v tomto kontextu. Nějak bych to neházel na jednoho Buchu, to je pěšák (neříkám "loutka") ve větší hře, kdy jde o zisky.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Ragnarok     před 6 lety 21.06.2018 23:08 |  
      1 0

      Pro ty agenty je to ale super. Oni jen ví, že trh je omezen a lepší je mít své jisté, tzn. radši málo, ale na 100%. Myslím si, že pro hráče jsou agenti velmi užiteční, pro kluby jsou velkým problémem.

  17. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    sasky     před 6 lety 21.06.2018 22:24 |  
    6 13

    Myslím, že tady Slavia trochu přestřelila. Už z principu zájmy klubu a hráče (agenta) půjdou vždycky proti sobě. Takže bohužel za mě jenom prázdné a naprosto zbytečné gesto.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Harvey     před 6 lety 21.06.2018 22:54 |  
      8 0

      Možná jsem naivka, ale dle mého zájmy zaměstnavatele a zaměstnance nejdou vždycky proti sobě.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        sasky     před 6 lety 24.06.2018 16:07 |  
        0 1

        Finanční? Vždycky...

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 22:55 |  
      14 0

      Pochopil jsi,ze tady nejde o to,ze chtel neco hrac a neco Slavia? Pravdepodobne jde o to,ze tahle agentura vynasela informace ze schuzek a davala je novinarum s cilem ocernit klub a dosahnout tak svych cilu (Pavlenka do Brem, Bucha nizkou klauzuli). A to bych bral i ja jako podraz,na ktery je treba reagovat. Ale samozrejme se muzu plest..

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        sasky     před 6 lety 24.06.2018 16:04 |  
        0 1

        Tak měl jsem to pochopit, nebo je to jenom pravděpodobné? Pravděpodobně víš o pozadí stejný prd jako já. Mě tohle prostě nepřipadá jako dobré řešení. Nehledě na to, že případ Bucha by z pohledu agenta už vůbec nedával smysl. K čemu je agentovi hráč, který bude rok zakopaný v juniorce??? Tam určitě jeho cena vylétne do nebes. A nízká klauzule přece pro agenta zase není nějaké super terno, vzhledem k tomu, že bývají obvykle placení % z přestupu.

        • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 24.06.2018 16:30 |  
          1 0

          Spor je o necem jinem a ja ti dale popisuju,jak to pravdepodobne asi probihalo protoze to samozrejme nevim urcite neb jsem u tech jednani nebyl. To jsou dve na sobe zavisle veci. O jedne to muzu rict s jistotou a o doruhe se domnivam,ze se stala takhle.. Takhle polopaticky uz mi rozumis?

  18. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Harvey     před 6 lety 21.06.2018 22:48 |  
    7 2

    Ostatním agentům jsme dali obrovskou konkurenční výhodu nad Sport Investem.
    "Ahoj, my jsme agenti a oproti Sport Investu od nás můžete přestoupit i do Slavie", to bych řekl, každýmu fotbalistovi, co by váhal mezi mnou a Sport Investem.
    A Slavii bych za to na rukou nosil.

  19. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Ragnarok     před 6 lety 21.06.2018 23:04 |  
    3 17

    Tohle se vymstí. Vždy je lepší spolupracovat se všemi a snažit se být s každým zadobře. Znám několik případů z byznysu, kde podobná taktika vedle k postupné degradaci a ztrátě segmentu. Jen kvůli zhrzenému egu. Tvrdíka chápu, ale je to prostě krátkozraké. SI je přecijen poměrně mocná agentura s velkým vlivem. Radši bych byl, kdyby byly vztahy narovnány.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      donford     před 6 lety 21.06.2018 23:13 |  
      7 0

      Naštěstí je i řada zahraničních agentur, jistě renomovaných. A jiné naše budou Tvrdíkovi z důvodů odstraněné konkurence vděčné. Taky nejsme jen prodejce, ale i zákazník pro nákup. Jak se tady spekuluje o milionech eur, tak věřím i movitý. Jen se nebát. Říká se již drahně let - kdo se bojí, sere v síni. Ale teď už jdu spát. Potěšil mě tintítko Luka Modrič. Zklamal Messi. :-)

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      ŽerykRWS     před 6 lety 22.06.2018 02:15 |  
      3 0

      My platime...

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        Ragnarok     před 6 lety 22.06.2018 06:40 |  
        3 12

        V desítkách byznysů platíš a naštvat si jednoho z významných dodavatelů není dobré, i když bys s ním zrovna nedělal. Někoho si naštvat a jednat jako pubertální holka není dobré. Kvalitní manažer umí problémy řešit, né bouchat do stolu.

        • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

          Edenjejenjeden     před 6 lety 22.06.2018 06:59 |  
          5 1

          Ale to se přece nevylučuje,nikde není psáno,že si opět nesednou spolu ke stolu,ale za jiných podmínek(a pokud opravdu agentura vynášela informace o jednáních ke spřáteleným novinářům,jak se spekuluje,nejen v našem klubu,to sorry fakt).A sice jsme naštvali SportInvest,ale zase potěšili ostatní agentury(taky mezi nima zuří válka)

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      slamacek (přítel SN)     před 6 lety 22.06.2018 09:12 |  
      10 1

      nesouhlasim. Spis to muze narovnat vztahy. Oni se nakonec domluvi, protoze to je v zajmu vsech. jen medialni hra.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        Dr. Fe1     před 6 lety 22.06.2018 09:29 |  
        3 4

        Také si myslím. Rozhodně bych nevyvozoval dalekosáhlé závěry z tohoto jednoho kroku ze strany Slávie. Je to právě jen ten jeden krok a budou jistě následovat další, o kterých se veřejnost třeba ani nedozví. Považuji za dost pravděpodobné, že jde jen o vymezení mantinelů. Tvrdík prostě jen bouchl do stolu a řekl "Tak takhle už ne !". Jakože si Sport invest už nesmí tak dovolovat.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        donford     před 6 lety 22.06.2018 12:32 |  
        6 0

        Jo, i Kim s Trumpem si nakonec taky sedli k jednomu stolu. Předtím se navzájem kousali do zadku, a pak z nich byli "přátelé". A u nás? Byznys je byznys. Ale pořád si myslím, že bychom měli mít navrch. Spíš SI potřebuje nás než naopak. Jsme solventními zákazníky a zjevně míříme finančně dost vysoko.

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Gino     před 6 lety 22.06.2018 12:14 |  
      18 1

      Jsem velmi rád, že nerazíme tohle přizdisráčství (se všema a s každým zadobře) a velmi mě mrzí, že je tahle povaha pořád součástí života tolika mých spoluobčanů...

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      smely (přítel SN)     před 6 lety 22.06.2018 12:54 |  
      7 0

      jojo, ten nam toho Soucka nezapomene...tak budeme holt brat hrace z venku a tyhle mafia parte uz nedame vydelat...taky cesta...

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Jachym     před 6 lety 22.06.2018 12:58 |  
      5 0

      A výstupem této schůzky agentů kromě rozdělení krycích jmen bude konstatování, že ten Tvrdík si moc dovoluje, což se mu nebude trpět... https://www.youtube.com/watch?v=0THe2tmHG_Y

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Edenjejenjeden     před 6 lety 22.06.2018 13:21 |  
      6 1

      Pokud vím,tak podobný problém kdysi,už nevím konkrétně s jakou agenturou,řešila i Sparta,taky na sebe štěkali přes media atd.Nicméně potom emoce ustaly,pánové si sedli ke stolu a od té doby chodí kolem Sparty agenti div ne v předklonu.Oni potřebují víc nás,než my je,a taky nezapomente,je okurková sezona,do Sparty nikdo nechce,tak o čem by novináři psali:-).Nakonec se vše vyřeší.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 23.06.2018 15:05 |  
        1 0

        Navíc ten titulek je zavádějící, nesejdou se všichni fotbaloví agenti, ale jen představenstvo, je to mimořádné zasedání představenstva. A to bude jen pár lidí, ale výsledek je samozřejmě celkem jasný, odsoudí stanovisko Slavie a postaví se za Sportinvest. Nevím, jak teď, ale když v roce 2011začínali, tak si vedení zvolili takhle: Předsedou se stal Pavel Paska, jeho místopředsedy Zdeněk Nehoda a Dalibor Lacina a dozorčí radu tvořili Pavel Zíka a Hana Nováková.

  20. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    Mimoň     před 6 lety 22.06.2018 20:45 |  
    3 0

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-podrouzek/338402/my-jsme-slavia-pro-vedeni-klubu-jako-by-nic-jineho-neexistovalo.html
    bla bla bla bla bla bla....:-D, už je dostatečně se.em, napřed posily, pak si ještě tvrdík dovolil vystoupit proti parazitům, co se přilepí na hráče a vysávaj o sto šest...no a to se nemá, to jsme očividně píchli do vosího hnízda,

  21. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    johnynz     před 6 lety 22.06.2018 21:47 |  
    0 0

    Jiri Muller


    @jirimullerEsam
    Follow Follow @jirimullerEsam
    More
    Jaroslav Zeleny prestupuje z Jablonce do @slaviaofficial . Gratuluju ✌️

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      johnynz     před 6 lety 22.06.2018 21:52 |  
      5 0

      Asi nějaká chyba při odeslaní či co :) Zatím gratuluju je ještě: #esam#kdoseknamprida#

      Muller už verbuje, by byla sranda, kdyby z toho podělaní nás o Buchu, nakonec ty šmejdi obratem podělali sami sebe o nějaký vlastní hráče :)

  22. Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

    deny91     před 6 lety 24.06.2018 10:22 |  
    4 0

    Doporučuju ke čtení, je tam i něco o agentech. Ale celkově se jedná o velmi zajímavý příběh mladého kluka, co miluje fotbal :)
    https://www.bezfrazi.cz/get-ready/

    • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

      Ragnarok     před 6 lety 24.06.2018 19:26 |  
      1 3

      Přečetl jsem si to. Nedokázal se prosadit v Bohemians, v Liberci, v Trnavě... Samozřejmě za to mohl vždy někdo jiný. Přitom v lize jsou stovky hráčů, jeho si někdo asi záměrně vybral. Nedokázal ne dostudovat, ale ani studovat FTVS... Opět za to mohl někdo jiný, profesoři a to, že nepřizpůsobili fakultu profesionálnímu sportovci... Nevím, z tohohle článku musí být člověku spíš smutno, frustrát, na kterého byli všichni zlí. Kdyby měl výkonnost, tak hraje.
      Že berou všichni hráči v lize 50 000 je taky totální žvást, stačí se podívat, jaké mají kluby rozpočty.

      • Re: Tvrdík vytáhl do války s agenty. Slavia končí spolupráci se Sport Investem

        deny91     před 6 lety 24.06.2018 19:59 |  
        3 0

        Netvrdím, že on je nějaká oběť, spíš mě prostě zaujal jeho příběh (vyprávěný z jeho pohledu) a k tématu se zmínil i o agentovi, to je celé. Každopádně je zvláštní, že v Česku to nešlo, ale v Anglii ano.