Chance liga

Další ročník ligy vylosován

Dnes proběhl los dalšího ročníku první české fotbalové ligy, která má opět nový název, Fortuna liga. Slavia začne ligu v Olomouci, následovat budou dvě domácí utkání s Karvinou a Opavou. Derby se hraje tentokrát až ve 14. kole na Letné, sešívaní naopak přivítají na podzim Plzeň v Edenu v 7. kole, vršovické derby s Bohemians se odehraje na podzim rovněž v Edenu, konkrétně v 9. kole.

Aktualizujeme.

Vzhledem k tomu, že se nový ročník ligy hraje novým systémem s nadstavbou po standardních 30 kolech, na podzim se odehraje 19 kol místo tradičních 16. To znamená, že hned se čtyřmi ligovými soupeři se Slavia utká na podzim dvakrát. Slavia má jistou účast minimálně v základní skupině Evropské ligy a bude mít tak podzim nabitý minimálně 28 zápasy, jejich termíny najdete vložené do ligového rozpisu níže.

Podzim 2018

1. kolo (21. 7.): Olomouc - Slavia
2. kolo (28. 7.): Slavia - Karviná
3. kolo (4. 8.): Slavia - Opava
7./8. 8. 3. předkolo LM, první zápas
4. kolo (11. 8.): Mladá Boleslav - Slavia
14./15. 8. 3. předkolo LM odveta
5. kolo (18. 8.): Slavia - Jablonec
21./22. 8. případné 4. předkolo LM, první zápas
6. kolo (25. 8.): Teplice - Slavia
28./29. 8. případné 4. předkolo LM, odveta
7. kolo (1. 9.): Slavia - Plzeň
8. kolo (15. 9.): Slovácko - Slavia
18.-20. 9. základní skupina LM a EL, 1. kolo
9. kolo (22. 9.): Slavia - Bohemians
26. 9. MOL Cup, 3. kolo
10. kolo (29. 9.): Ostrava - Slavia
2.-4. 10. základní skupina LM a EL, 2. kolo
11. kolo (6. 10.): Slavia - Příbram
12. kolo (20. 10.): Liberec - Slavia
23.-25. 10. základní skupina LM a EL, 3. kolo
13. kolo (27. 10.): Slavia - Dukla
31. 10. MOL Cup, 4. kolo
14. kolo (3. 11.): Sparta - Slavia
6.-8. 11. základní skupina LM a EL, 4. kolo
15. kolo (10. 11.): Slavia - Zlín
16. kolo (24. 11.): Karviná - Slavia
27.-29. 11. základní skupina LM a EL, 5. kolo
17. kolo (1. 12.): Opava - Slavia
18. kolo (8. 12.): Slavia - Mladá Boleslav
11.-13. 12. základní skupina LM a EL, 6. kolo
19. kolo (15. 12.): Jablonec - Slavia

Jaro 2019

20. kolo (9. 2.): Slavia - Teplice
21. kolo (16. 2.): Plzeň - Slavia
22. kolo (23. 2.): Slavia - Slovácko
23. kolo (2. 3.): Bohemians - Slavia
24. kolo (9. 3.): Slavia - Ostrava
25. kolo (16. 3.): Příbram - Slavia
26. kolo (30. 3.): Slavia - Liberec
27. kolo (6. 4.): Dukla - Slavia
28. kolo (13. 4.): Slavia - Sparta
29. kolo (20. 4.): Zlín - Slavia
30. kolo (27. 4.): Slavia - Olomouc

Termíny nadstavby:

1. kolo (4. 5.): 3-5, 2-4, 6-1
2. kolo (11. 5.): 4-5, 3-6, 1-2
3. kolo (15. 5.): 5-6, 1-4, 2-3
4. kolo (18. 5.): 5-1, 6-2, 3-4
5. kolo (25. 5.): 2-5, 1-3, 4-6

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dnes se losuje další ročník ligy

    Slavista77     před 6 lety 20.06.2018 11:02 |  
    0 2

    První kolo doma z Plísní ,třetí kolo doma z Olmikem, páté kolo doma derby)

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      smely (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 11:54 |  
      0 0

      derby se hraje kazdej rok bud 8. nebo 9. kolo tusim, ze....a strida se to, tudiz bychom meli hrat letos na podzim na Toaletny...

  2. Re: Dnes se losuje další ročník ligy

    TSeguinTS     před 6 lety 20.06.2018 11:17 |  
    1 0

    Mohu prosím požádat, jelikož jsem to sám zatím nenašel, zda by šlo do článku zakomponovat i ty podmínky a omezení losu? Jak tradičně bývá určeno rozmezí, ve kterém se může nalosovat derby, dříve byla jakási podmínka týkající se domácích zápasů jablonce ke konci podzimu.., apod..

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      quelhar (admin)     před 6 lety 20.06.2018 11:25 |  
      1 0

      Nevím, jestli někdo někdy oficiálně zveřejnil tyhle podmínky, navíc se můžou každý rok lišit... Já je tedy osobně neznám. Ale vím, že si různé kluby mohou klást různé podmínky a údajně i Slavia požádala třeba o to, aby kolem třetího předkola LM nejezdila v lize na dlouhé výjezdy na Moravu.

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      Pan Bůh     před 6 lety 20.06.2018 12:12 |  
      26 6

      Co pamatuju, tak významné omezení je to, že Sparta nemůže hrát doma v době Prague Pride. Je to logické. Nikdo by nepřišel, protože její fanoušci budou na průvodu.

      • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

        Chali     před 6 lety 20.06.2018 19:35 |  
        1 13

        Líbí se mi, jak říkáme, že jsme něco víc než sparťani. No a vybraní jedinci od nás se nakonec pojevují jako stejní primitivové :)

        • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

          Edenjejenjeden     před 6 lety 20.06.2018 19:43 |  
          11 0

          Neblázni Chali,trochu nadhledu,snad neočekáváš na slavistickém foru nějaké šetření spartanů,a všeho ,co se týká toho jejich odporného klubu:-)

          • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

            Chali     před 6 lety 21.06.2018 14:35 |  
            0 2

            Já vím, no. Ale na slávistickém fóru očekávám hlavně nějakou úroveň.

            • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

              edenian     před 6 lety 21.06.2018 22:35 |  
              0 0

              A zustan pri tom.

        • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

          Pan Bůh     před 6 lety 21.06.2018 09:47 |  
          2 1

          Ale oni fakt v ten termín doma hrát nemůžou...

        • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

          Jachym     před 6 lety 21.06.2018 10:00 |  
          0 0

          Pán Bůh přece není už z definice běžným "jedincem" (ale "trojjedincem", tedy Otcem, Synem a Duchem svatým), takže na něho nemůžeš uplatňovat stejná měřítka... Nehledě na to, že má jako pán bůh pravdu. Letenští kolegové se totiž pyšně prezentují jako vládci Prahy, takže na akci, která má v názvu pýchu a Prahu opravdu nemohou chybět...:-)

  3. Re: Dnes se losuje další ročník ligy

    kjandourek (admin)     před 6 lety 20.06.2018 11:19 |  
    5 8

    To už ta liga fakt bude ultra regulérní... když se se čtyřmi soupeři utkáme podruhé ještě před zimním přestupním termínem...

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      TSeguinTS     před 6 lety 20.06.2018 11:23 |  
      9 1

      Myslím, že bude výhoda odehrát oba zápasy s Jabloncem na podzim, jelikož hraji poprvé evropskou ligu a dá se čekat, že budou mít podzim slabší.

      Že je ta nová PASKVIL:LIGA neregulérní bylo vidět ještě před tím, než ji odsouhlasili. Bohužel.. většinu fanoušky namítaných věcí shodili ze stolu se slovy ''to si neumíme představit''.

      • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

        iwanowicz     před 6 lety 21.06.2018 01:38 |  
        0 0

        Chapu, ze se hodne fanouskum novy model ligy nelibi, i kdyz ja osobne se na play off hodne tesim. Ale chci se zeptat, proc tu pisete, ze to bude neregulerni? Pravidla jsou nastavena pro vsechny stejne, vsechny kluby souhlasily, pokud se nepodvadelo pri rozlosovani o jake neregulernosti to mluvite?

        • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

          nobiczek (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 07:12 |  
          1 0

          Tak je fakt, že to, že budeme hrát se čtyřmi soupeři znovu ještě před přestupovým termínem, je trochu neregulérní. Ačkoliv to pro nás může být i výhoda.

          Co já osobně vidím jako problém a říkal jsem to už několikrát, je možnost postoupit do evropských pohárů z té prostřední "skupiny". Protože do playoff, pokud se nepletu, se započítávají body ze základní části. Zatímco ta prostřední skupina se hraje turnajově. Takže pokud bude mít těsně před koncem tým na šesté (i páté) příčce už nesmazatelnou ztrátu na pohárové příčky před ním, může se snažit "spadnout" do té prostřední skupiny záměrně..

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 11:28 |  
      9 0

      Pozor to není liga, ale produkt :D

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 11:36 |  
      2 3

      Na co si stěžuješ? Počasí, zranění a další proměnné ovlivňují také regulérnost.

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      Pan Bůh     před 6 lety 20.06.2018 12:13 |  
      1 5

      To je přeci blbost. V minulosti se taky hrálo třeba 17 kol na podzim.

      • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

        kjandourek (admin)     před 6 lety 20.06.2018 12:28 |  
        4 3

        Ale to neznamená, že to bylo regulérní... Jedno kolo se ještě dá vzít.... I když třeba letos jsme měli situaci hodně ulehčenou tím, že jsme Baník chytli na podzim coby otloukánka ligy a ne na jaře po mohutném posílení...

        I pro Plzeň bylo jednodušší porazit Jablonec na podzim a na jaře se s jeho fazónkou raději nepotkat...

        • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

          Fačín     před 6 lety 20.06.2018 12:32 |  
          0 2

          Úplně s tebou souhlasím:) Regulérnost tím zcela jednoznačně utrpí. Ale na druhou stranu celkem chápu, že když se navýšil počet zápasů, že se někam zakomponovat musí. A holt je asi jednodušší to nacpat do podzimu, než do jara. I když nevím proč...

          • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

            kjandourek (admin)     před 6 lety 20.06.2018 12:37 |  
            1 0

            Taky bych je viděl spíše na jaře - sice bychom teoreticky neměli plánovat ligová kola na termíny, kdy se budou hrát poslední kola evropských soutěží, protože se tam může objevit i náš celek, ale ta pravděpodobnost je malá...

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      Travinho     před 6 lety 20.06.2018 20:35 |  
      1 3

      Ve Švýcarsku je tomu tak každý rok a nepamatuju si, že by zrovna tohle někomu vadilo. Pořád je to ten samý mančaft. Mnohem větší rána pro regulérnost je tříkolový systém.

      • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

        kjandourek (admin)     před 6 lety 20.06.2018 21:15 |  
        3 2

        Já si taky nepamatuju, že by to někomu ve Švýcarsku vadilo.... Což tedy bude asi tím že jsem v životě s žádným Švýcarem o jejich lize nemluvil...

        Tady nejde o to, jestli to někomu vadí, nebo nevadí... tady jde o to, že to není regulérní...

        • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

          Travinho     před 6 lety 21.06.2018 06:58 |  
          3 3

          V tom případě není regulérní ani to, že s někým hraješ v 1. a s někým v 15. kole. Myslíš si, že je regulérní, když má někdo soupeře, který tvrdě bojuje o záchranu a někdo hraje na konci ligy s mančaftem, kterému o nic nejde? Hledáš fakt problémy i tam, kde absolutně nejsou.

          • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

            kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 08:31 |  
            2 0

            Nenazval bych to zrovna "hledání problémů".... prostě diskutujeme... :-)

            Holt jsem staromilec a za mých mladých let to bylo tak, že se odehrála půlka, potom se týmy v zimním přestupním termínu doplnily a šlo se na odvety.... Tak mi to příjde fér...

  4. Re: Dnes se losuje další ročník ligy

    kjandourek (admin)     před 6 lety 20.06.2018 13:02 |  
    1 0

    paráda... Na vánoce jedeme do Jablonce...

  5. Re: Dnes se losuje další ročník ligy

    Fačín     před 6 lety 20.06.2018 13:06 |  
    1 2

    No a na jaře nás budou čekat nejspíš dvě derby chvilku po sobě, nejprve 28.kolo a následně v nadstavbové části.

    A první kolo v Olomouci, doufám, že tam to bude za tři body, protože ztrácet hned od začátku, to náladě nepřidá.

    • Re: Dnes se losuje další ročník ligy

      Novi.sks     před 6 lety 20.06.2018 14:13 |  
      3 0

      Ale jen za předpokladu, že se ti šašci z druhého břehu umístí do 6. místa... :)

  6. Re: Další ročník ligy vylosován

    Gino     před 6 lety 20.06.2018 13:16 |  
    3 0

    Tvl co to je? Derby na Letny az v listopadu ve 14. kole? Ach jo!

  7. Re: Další ročník ligy vylosován

    TSeguinTS     před 6 lety 20.06.2018 13:18 |  
    1 1

    Půjčil by mi někdo lyže? Zn. nespěchá, stačí to 15. 12.

  8. Re: Další ročník ligy vylosován

    smely (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 13:20 |  
    0 0

    koukam, ze tady si docela zacestujeme....dva vyjezdy skoro do Polska a mezitim skupina EL ( CHL) .... :
    16. kolo (24. 11.): Karviná - Slavia
    27.-29. 11. základní skupina LM a EL, 5. kolo ( venku ??? )
    17. kolo (1. 12.): Opava - Slavia

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 13:31 |  
      0 0

      Když se podíváš jak malá země jsme... tak nějakých 400 km nemůže být problém. Možná by mohlo dojít k situaci, že by hráči zůstali po Karviné v okolí (třeba Ostrava), poté by mohli z Mošnova(Ostrava) letět na zápas LM/EL(kdyby se hrálo venku), kam by se pak také vrátili a odehráli by zápas s Opavou.

      • Re: Další ročník ligy vylosován

        smely (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 13:36 |  
        4 0

        jo, na tohle bysme mohli utahnout nakou zvucnou posilu.... :-)

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      red_dwarf19     před 6 lety 20.06.2018 13:32 |  
      2 0

      Tak snad chytneme v poháru Legii nebo třeba Wislu. Rovnou by mohli zůstat tam a neharcovat se do Prahy.

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      Horacio11     před 6 lety 20.06.2018 15:09 |  
      0 1

      Opava by měla hrát celý podzim kvůli rekonstrukci stadiónu v Brně. Ale po D1 to taky není žádná výhra.

      • Re: Další ročník ligy vylosován

        smely (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 15:14 |  
        3 0

        nemyslim si, psalo se tusim, ze jen do konce zari, nebo tak...

        • Re: Další ročník ligy vylosován

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.06.2018 16:04 |  
          3 0

          Je to tak - pokud si pamatuji dobře, tak nerekonstruují celý stadion, ale dělají vyhřívání trávníku...

          • Re: Další ročník ligy vylosován

            Horacio11     před 6 lety 20.06.2018 16:42 |  
            0 0

            Čerpal jsem z Idnes, kde se píše: Opava odehraje podzim v Brně, protože její stadion nesplňuje podmínky pro účast v nejvyšší soutěži

          • Re: Další ročník ligy vylosován

            Ernie     před 6 lety 20.06.2018 17:32 |  
            0 0

            Oni by rádi dělali vyhřívání, jenže vypsali výběrové řízení a... žádná firma se nepřihlásila :)

          • Re: Další ročník ligy vylosován

            cunak     před 6 lety 21.06.2018 10:30 |  
            0 1

            Každopádně v listopadu se už nebude opravovat D1.

            • Re: Další ročník ligy vylosován

              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 10:42 |  
              0 0

              Já myslel, že ta se rekonstruuje pořád.....

  9. Re: Další ročník ligy vylosován

    Jachym     před 6 lety 20.06.2018 13:59 |  
    1 0

    Vzhledem k tomu, že do Olomouce jedu o víkendu na závod a týden před ligovým startem pravděpodobně ještě na jeden, budu mít Hanáky a cestu tam podrobně nastudované...:-) Jinak já jsem s rozlosováním spokojen. Ale to já jsem vždy, protože se hlavně těším, až to vypukne...

  10. Re: Další ročník ligy vylosován

    zeleznik2     před 6 lety 20.06.2018 14:02 |  
    1 0

    Pěkné rozlosování, doufám, že na derby nebude zase sněžit.. derby až ve 14 kole, to už dlouho nepamatuji, začátek v Olomouci taky docela těžký soupeř na úvod
    Podzim docela mazec 19 kol, k tomu zápasy EL nebo LM a ještě Mol Cup
    Nový formát ligy, nový sponzor, liga hlavně na O2, hodně změn pro nový ročník..

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 07:27 |  
      0 0

      3. listopadu sněžit nebude, ale 13. dubna to nelze vyloučit. Zimy se posunují, takže předvánoční kola asi nebudou takový problém, zato únorový start "jara"...

      (Už dokonce byla jedna "sezóna" (liturgická), kdy byly Velikonoce mrazivé, zatímco Vánoce v pohodě.)

  11. Re: Další ročník ligy vylosován

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 14:16 |  
    6 0

    to derby mě docela překvapilo... vždycky to bylo dělaný, že nesmí bejt na začátku, ani ke konci, tudíž bylo nasazený vždy mezi 7.-9. kolo, a teď ho najednou prdnou až skoro nakonec... trochu nechápu, když pak hned v nadstavbě bude další, ale třeba počítají s tím, že se tam ty rudý zoufalci nedostanou, když už bude skoro na všech televizních zápasech video... :)

    každopádně vítěz základní části bude mít docela výhodu - venku bude hrát jen se dvěma nejhoršími týmy, kdežto se třema nejlepšíma doma... tak snad to budeme my

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 07:29 |  
      0 2

      Hlavní zápas ligy je Slavia s Plzní, doplňkové jsou Slavia se Spartou a Plzeň se Spartou, tak se to podle toho rozhodí. Časy se mění. Brzy může mít Sparta status Baníku - podprůměrné mužstvo s velkou tradicí.

      • Re: Další ročník ligy vylosován

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 09:53 |  
        5 0

        Promiň, ale to co píšeš, je pěkná blbost...

        Největší, nejslavnější, nejvypjatější, nejsledovanější, atd. zápas sezóny bude vždy a jedině derby nejstarších klubů a odvěkých rivalů Slavia - Sparta...

        Nějaký rychlokvašky z provinční Plzně na tom nemůžou absolutně nic změnit...

  12. Re: Další ročník ligy vylosován

    PetCC     před 6 lety 20.06.2018 14:41 |  
    1 0

    Tak jsem přemýšlel, jak udělat rozdělení nastavby co nejrozumnější, ale tnehle systém to není.

    První bude hrát doma s 2,3,4, venku 5,6
    2. - 3,4,5 - 1,6
    3. - 4,5,6 - 1,2
    4. - 5,6 - 1,2,3
    5. - 1,6 - 2,3,4
    6. - 1,2 - 3,4,5

    Což je hodně nevyrovnané. a nmusí to prospět ani tomu prvnímu.

    Já došel k maximálně srovnanému
    1. - 2,5,6 doma
    2. - 3,4,5
    3. - 1,4,6
    4. - 1,6
    5. - 3,4
    6. - 2,5
    První trojka hraje doma 2x se spodní trojkou. A druhá trojka doma hraje jednou s první a jednou s druhou.
    Takže každý má jeden zápas doma s týmem bojujícím o titul.

    Tenhle schválený systém 3. a 4. nedává žádný zápas doma se špičkou.


  13. Re: Další ročník ligy vylosován

    Dennis     před 6 lety 20.06.2018 15:15 |  
    1 0

    Na jaře je hodně dobré, že nemáme žádné dlouhé výjezdy, jen ke konci do Zlína. Z tohoto pohledu jarní los dobrý, ale o to těžší bude podzim s evropskými poháry a všemi výjezdy na Moravu. Rozhoduje se ale spíše na jaře a ten jarní los se mi líbí.

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 15:28 |  
      1 3

      Tak v letošním ročníku se rozhodlo už na podzim a obávám se, aby tomu nebylo i letos. Ten podzim máme fakt dost těžký.

  14. Re: Další ročník ligy vylosován

    Dr. Fe1     před 6 lety 20.06.2018 15:19 |  
    3 5

    15. prosince hrajeme v Jablonci. tak to už aby to Peltovic prase začalo domlouvat kamarády z vězení na odklízení sněhu .....

    Jinak 1. kolo v Olomouci, to nebude jednoduché. Ale vítězství bude naše !

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 07:30 |  
      2 0

      Z vězení? Ten seděl maximálně pár týdnů ve vyšetřovací vazbě, vězení je pro chudý plebs...

      • Re: Další ročník ligy vylosován

        Dr. Fe1     před 6 lety 21.06.2018 09:12 |  
        0 4

        Já bych tedy nechtěl okusit ani tu vyšetřovací vazbu, proto to nevnímám jako nicotné. řekl bych, že s člověkem tohle slušně zatřepe.

  15. Re: Další ročník ligy vylosován

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 15:27 |  
    4 0

    No řeknu Vám ten závěr podzimu to je tedy masakr. V zimě se sněhem na hřištích i silnicích hrát v jednom měsíci v Karviné, Opavě a Jablonci + 2 zápasy v evropských pohárech. Tady se bude hodně lámat chleba.

  16. Re: Další ročník ligy vylosován

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 17:55 |  
    5 1

    Ten kdo vymyslel tenhle projekt ligy by potřeboval nakopat do huby.Garantuji,že návštěvnost půjde do hajzlu, už vidím ty prosincové potažmo unorové návštěvy se mnou nikdo v tento čas nechce jezdit,tak že jezdíme ve dvou, místo ve čtyřech či pěti.

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      Edenjejenjeden     před 6 lety 20.06.2018 18:00 |  
      2 0

      No a tři kola v unoru,to taky nebude žádná hitparáda

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      Edenjejenjeden     před 6 lety 20.06.2018 18:04 |  
      0 0

      Vlku,a promin,že jsem tvůj příspěvek vlastně zdubloval,koukám na fotbal jedním okem,tak pardon.

  17. Re: Další ročník ligy vylosován

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 11:10 |  
    14 1

    Dobrý den přeji Vám všem.
    K rozlosování a vůbec k příštímu ročníku včetně nadstavbových zápasů jsem už svůj názor řekl. Jedna ze zkušeností je, že co funguje se měnit nemá.
    Liga se 16 účastníky, 30ti zápasy ligy, další zápasy v poháru a ještě zápasy v EL popřípadě i LM, to byl dostačující produkt.
    Nyní se přichází s jakousi nadstavbou a pořád mám v sobě pocit, že je to jakási obezlička dostat se někam "vejš", kdyby se to nepovedlo normálně. A uplynulý ročník potvrdil, že se to málem jednomu týmu i stalo.
    Co je však velmi znepokojující jsou další "jobovky".
    Šéf LFA a šéf Pragosportu si líbají prdelky a jede jim to dál. No a pak to převezme Kellnerova O2 s jeho kamarádem, co stojí s kabelkou..... No a kdo chce být šéfem komise rozhodčích.... No přeci náš Pepa Ch........
    Panečku, to se nám to hezky rozjelo.
    Když se proti tomu ohradil Jaroslav Tvrdík, tak je mu zde ještě nadáváno a pořád je tu několika přispěvovatelů, kteří ho budou pomlouvat. Ale k svinstvu uvedenému výše, to jim nevadí a mlčí.
    To je přátelé ten Chovanec, co odsoudil spolu s Haškem L. Kubíka a I. Knoflíčka jako předseda svazácké skupiny za repre, že tito dva zradili svou socialistickou vlast a jejich jednání není hodné reprezentanta ČSSR. To je ten Chovanec, co ještě v dubnu r. 1990 byl proti startu Kubíka Knoflíčka na MS v Itálii. A to bych mohl pokračovat dost dlouho v dalších poznatcích o tomto člověku, pro kterého, co nebylo rudé, nestálo za řeč.
    Panečku, to bude nestranný a objektivní předseda komise rozhodčích?????
    A když Jaroslav Tvrdík na toto poukáže, tak v tom zůstane úplně sám. Ale vlastně, vždyť je to "luftjarda" že.
    Nechci být špatným prorokem, ale vůbec se mi ten sled událostí (včetně vývoje okolo mladého Buchy) líbit.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 11:25 |  
      5 0

      Vůbec mi přijde, že je Tvrdík proti těm všem nepravostem (Berbr, prodej TV práv, komise rozhodčích, agenti, novináři, atd.) sám proti všem (resp. všichni ostatní podělaně mlčí, čímž ty šmejdy podporují). Není to lehký boj, ale jsem hrdý na to, že je to zrovna Slavia, kdo zvedá ten prapor čistoty a férovosti a nebojí se na to poukazovat. Vždy jsme byli "jiní" a jsem rád, že na to navazujeme. Třeba díky tomu dostaneme pocítit tu "pěst vládnoucí třídy" :-) v čele s Berbrem, Svobodou, Křetínským, Paclíkem, Šádkem, atd. = jedna stejná pakáž, která se navzájem vždy podrží, ale my jsme Slavia s vyššími ideály a to je nadevše tituly a prachy.

    • Re: Další ročník ligy vylosován

      Jachym     před 6 lety 21.06.2018 11:26 |  
      0 1

      Sokrate, naprosto souhlasím s tím, že co funguje, má být zachováno. No a Čovanek (tak vyslovovali Chovancovo jméno na západě) se paradoxně v poslední době vyslovoval dost pozitivně o Slavii (i když se ho třeba v Hattricku snažili okatě natlačit do protislávistického vyjádření). V roce 1987 se ještě odvážil postavit komunistické zlovůli veřejně málokdo, takže to bych mu až tak nevyčítal, neboť byl do toho prohlášení natlačený. A v roce 1990 remcali proti K+K z jiného důvodu, neboť kvalifikaci vykopali bez nich. Nakonec to ale tehdy dobře dopadlo (K+K do Itálie jeli) a mám na to mistrovství ty nejkrásnější vzpomínky. Ta radost ze svobody a konce totality byla cítit všude. Tato na pohled apologetika ale nemá znamenat horování pro přidělení funkce zrovna Čovankovi. Pod tím Polákem byly jasně patrné změny k lepšímu. A tím se opět dostáváme k tomu, že fungující se měnit nemá...

      • Re: Další ročník ligy vylosován

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 11:37 |  
        5 0

        Zdravím Vás oba a díky za názor.
        Víš Jáchyme, neslyšel jsem to pozitivní prohlášení Chovance ke Slávii. Ale protože jsem si tehdy s Lubošem Kubíkem (r. 1990) i psal, tak vím přeci je něco víc. A také vím, jakou tehdy vytvářel náladu proti startu na MS jak Luboše tak Ivoše. A to nebylo jen o tom, kdo kvalifikaci vykopal. Považuji to celé za dost chucpe a také se obávám, že v tom pan Tvrdík zůstane nakonec sám. Ale to už jsme byli v naší fotbalové historii jako slávisti několikrát.
        Sokrates55

        • Re: Další ročník ligy vylosován

          Jachym     před 6 lety 21.06.2018 11:44 |  
          0 0

          Rozumím. K+K byly tehdy pro mě jako školáka polobozi a zvláště Knoflíček můj vzor, protože jsem také byl rychlostní typ (a také pálil šanci za šancí):-) Ale zrovna na Kubíkovi mě mrzelo, že se nepříliš kolegiálně zachoval v emigraci ke Knoflíčkovi. Alespoň takové informace mám zprostředkovaně od Ivoše.

          • Re: Další ročník ligy vylosován

            Jachym     před 6 lety 21.06.2018 11:51 |  
            0 0

            Byli, protože samozřejmě nebyly Kubíková Hanka ani Knoflíčková Linda...:-)

            • Re: Další ročník ligy vylosován

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 13:37 |  
              2 0

              "-)).
              Vždycky je to o informacích. Ivoš se cítil právem naštvaný. A Luboš se mu několikrát omluvil a snažil to vysvětlit, jak to tehdy bylo . Ale snad už spolu zase alespoň trochu mluví.
              Dnes je to ale o tom, kdo že se má stát šéfem komise a to je oč tu běží. Tady jde o princip čistoty fotbalu jako takového. V Anglii nikdy nebyl v takové pozici žádný ze známých fotbalistů. Ano, stali se z nich experti a rádci, ale nikdy nebyli v nějaké výkonné funkci. Jsou na tom totiž se svou morálkou natolik dobře, že by do takové funkce ani nevstoupili. Vím, co tehdy nabízeli Bobby Moorovi po Mexiku v r. 1970, ale on jednoznačně prohlásil, že by jakákoliv jeho pochybení ve funkci předsedy anglické FA byla spojována s jeho klubem, za který celý život kopal.
              Jinak jsem zvědav, zda se odehraje ten zápas v Bratislavě a rozbroje fanoušků jako důvod mi připadají úplně "srandovní".
              S úctou k Vám
              Sokrates55

  18. Nadstavba TOP 6

    Petr9608     před 6 lety 22.06.2018 02:47 |  
    0 0

    Nevíte, to se ty zápasy budou muset hrát současně nebo ne? Příp. opět jen poslední dvě kola?