Aktuality z médií

Komentáře (122)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    TSeguinTS     před 6 lety 16.06.2018 20:34 |  
    5 0

    Jasně. My jsme nepřistoupili na výkupní klauzuli ve výši 38mil Kč ale akceptujeme nabídku Plzně ve výši 15mil Kč. To je skutečně myšleno vážně?

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      murena     před 6 lety 16.06.2018 20:58 |  
      2 0

      Píše se tam, že neakceptujeme.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        TSeguinTS     před 6 lety 16.06.2018 21:02 |  
        8 0

        Můj údiv byl mířen na autora článku, který z toho dělá téměř jasnou věc, že nám ho Plzeň vyfoukne za 15mil Kč.

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          murena     před 6 lety 16.06.2018 22:09 |  
          0 0

          Ok

  2. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    JS (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 20:35 |  
    0 37

    Je to jednoduchý. Hráč má dostatečný talent hrát ligu a možná se vyškrábat i za hranice českého rybníčku. Je mu už 20, ale pořád nedostává větší šanci v áčku. Vidí, že jedinýmu!!! odchovanci v týmu, který kope už třetí sezonu, je už podruhé zatrhnut přestup do Itálie. A vy tady nadáváte, že „nechce hrát za Slavii“??? Nemůžou za to náhodou ty okolnosti, že nechce hrát za Slavii?

    Zajímavý taky je, že naši černoši si výstupní klauzule bez problému prosadili. Hráči nyní stokrát důležitější pro áčko, reprezentanti svých zemí. Ale našemu odchovanci ji nedáme, ani se nechceme dohodnout. Pak to okomentujeme tak, abysme z Buchy udělali „cucáka“. Hanba.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Virgil1956     před 6 lety 16.06.2018 20:39 |  
      11 0

      Každá mince má dvě strany. Kdyby za rok za hubičku odešel, všichni by tu řvali, že měl směšnou výstupní klauzuli a že si neumíme ochránit hráče, jako se tu řvalo při odchodehc některých hráčů na klauzuli. Že černoši výstupku mají, to je fakt, ale to jsou právě ty zkušenosti, které vedení pobralo, že si ani od hráčů nesmíš nechat kálet na hlavu.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Martin Platil     před 6 lety 16.06.2018 20:40 |  
      11 0

      Jenom bych podotknul, že Zmrhal je tady odchovanec....

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        JS (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 21:16 |  
        0 17

        Mea Culpa. Vidíte, tady se říká, že Jardu nesnáším. Přičemž spíš ani nevím, že existuje... Asi jako když běhá po hřišti a schovává se za obránci ;D

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Poldis     před 6 lety 16.06.2018 20:41 |  
      6 0

      Vedle jak ta jedle, tomu "cucakovi" se nelíbí, že výstupní klauzule je větší, než si on sám s agentem představuje a proto nechce za áčko hrát.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Navyseals     před 6 lety 16.06.2018 20:43 |  
      17 1

      Na jaře tedy rozhodně nedokázal, že má na ligu. A myslíš, že v Plzni by hrál víc? Kolik mladejch se tam prosadilo? Kolik odchovanců? Deli a MNN si prosadili klauzule, protože tu už něco odvedli a dostali je za odměnu, protože jim nebyl umožněn odchod.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 20:52 |  
      19 0

      1. Souček opravdu není jediným odchovancem...
      2. Bucha vyčníval v juniorce, která jinak nikterak nezářila - tenhle ročník ještě dobrý nemáme, neboť jsme jej v minulých letech nedoplňovali... jestli má talent na ligu, to je otázkou.
      3. Je klidně možné, že pokud by prokázal stejný talent jako letos i v dalším ročníku, tak že by stejně dostal za úkol hledat si nové angažmá...
      4. naši "černoši" už pro Slavii něco odvedli a výstupní klauzule si zaslouží - zvláště Deli tady zažil i roky bídy

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 21:11 |  
      8 1

      Je mu už 20 a pořád si nevybojoval větší šanci v áčku...

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        JS (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 21:15 |  
        0 18

        Za což může především JŠ, který chtěl na každém postu dva rovnocenné seniorské reprezentanty. :/

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          Snivec     před 6 lety 16.06.2018 22:00 |  
          3 1

          za to muze hlavne Bucha, sanci dostal a trvale se nechytl ani za Trpise

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      afro     před 6 lety 16.06.2018 21:41 |  
      7 1

      Ad Soucek) A co treba pohled, ze klub pouze pozaduje dodrzet smlouvu, kterou snad Soucek podepsal dobrovolne (predpokladam, ze je svepravny). To je neuvritena prasarna od predstavitelu klubu... :-)

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Snivec     před 6 lety 16.06.2018 22:10 |  
      9 0

      kdyz odchazel Luftner rvali jsme si vlasy, jak jsme hloupi. Bylo receno, ze vystupni klauzule uz nebudou, ze takove chyby nebudeme opakovat. Fanousci nadavali, kdyz si chodili plnit sen Barak, Pavlenka. Kolik toho za nas odehrali? a ted budou nekteri "nadavat", ze nechceme dat do smlouvy vykupni klauzuli klukovi, ktery pro Slavii jeste nic neudelal

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Pepino44     před 6 lety 17.06.2018 21:14 |  
      3 0

      Tak srovnávat naše černé chlapce s nějakým cucákem mi nepřipadá moc relevantní. Víš, ono také existuje taková hláška : " Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi".

  3. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    mirecek1111     před 6 lety 16.06.2018 20:40 |  
    10 0

    Pragmaticky? Ano, vyděláme na mě 15 milionů korun, on se buď A) neprosadí v Plzni a postupně tam upadne v zapomnění, nám zůstanou uhájené principy a pěkné peníze, a nebo B) potvrdí svůj talent, a vcelku brzy bude z té Plzně mazat do ciziny a Plzeň tak vydělá 37,5 - 15,0 = 22,5 Kč, což vlastně není o moc více, než my na jeho prodeji k nim.

    No a nepragmaticky, nechat ho vyhnít do konce smlouvy v Béčku. Ale vzhledem k tomu, že nikdo z nás do toho nevidí, a kdo ví jaké věci jsou v pozadí o kterých nevíme, tak bych sám nic nedoporučoval a doufám, že se vedení rozhodne správně.

    Ať tak či onak, pokud Pavel zítra nepříjde, že ho agent sfetoval a vůbec neví co se poslední dny dělo, tak už žádnou budoucnost v klubu stejně nemá, tak jakkoli to už dopadne, hlavně ať je z očí pryč..

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Hajsi     před 6 lety 16.06.2018 21:52 |  
      5 0

      Souhlas, také už se na něj budu dívat skrz prsty.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 17.06.2018 10:29 |  
      0 0

      V klidu, když to kluka do pár dní přejde, tak bych mu vše odpustil.

  4. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Martin Platil     před 6 lety 16.06.2018 20:40 |  
    3 2

    Ve Slavii prostě klid nebude....

  5. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    p!erreCORE     před 6 lety 16.06.2018 20:45 |  
    0 7

    Nepřekydáme ten slovní hnůj z diskuze o soustředění A týmu sem, Karle Jandourků?

    Ať se tam dá trochu dýchat a můžeme se tam bavit o fotbale?

    Díky!

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 20:48 |  
      5 1

      To bych se asi uklikal - nechme to být :-)

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        p!erreCORE     před 6 lety 16.06.2018 20:53 |  
        2 2

        Ono se to dělá po jednom? No peklo..

        Já jen,že příprava trvá x dní a kvazi kauzička jednoho mladíčka snad zítra zašumí..

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 20:54 |  
          3 0

          po vláknu... Asi by to šlo, ale proč? je to k tématu článku...

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            p!erreCORE     před 6 lety 16.06.2018 21:02 |  
            0 1

            Protože bych v v článku o přípravě rád diskutoval o přípravě a ne se problikával tím šílenstvím..

            Ale nechceš nechceš! ;)

            • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

              kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 21:07 |  
              1 0

              Určitě bude z přípravy další článek, budou i přípravné zápasy...

              • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

                p!erreCORE     před 6 lety 16.06.2018 21:16 |  
                4 0

                Fajn!

                Přiznávám,že to je první článek,kde jsem neměl sílu ani chuť dočíst diskusi celou..

                Tady se zapojím,i když nenapíšu nic objevného..

                Bucha se zachoval špatně,vedení správně.

                Ať se mu v juniorce daří,prý tam nemáme kvalitu..

                A na Slavii ať už tohle nikdo nezkouší!

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        afro     před 6 lety 17.06.2018 13:01 |  
        2 0

        Pobirat langustovne od vedeni to jo, ale parkrat kliknout navic to uz by ses unavil... :-)))

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          kjandourek (admin)     před 6 lety 17.06.2018 13:54 |  
          2 0

          No jistě... k čemu bude unavený redaktor.. notabene přecpaný langustami

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            afro     před 6 lety 17.06.2018 19:04 |  
            1 0

            A ja myslel, ze jste v redakci vsichni delnici fotbalu... :-)

  6. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Fulham     před 6 lety 16.06.2018 20:46 |  
    27 0

    Musím říct, že mi celej Bucha začíná pěkně srát...aby byly takovýhle manévry kolem frajera co krom bezkontaktního práteláku nic nepředvedl je opruz.. mám po Markovi Jarolímovi po dlouhé dlouhé době zase ,,oblíbence"..

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Dr. Fe1     před 6 lety 16.06.2018 20:50 |  
      13 5

      Nechal bych ho rok hnít na tréninku v juniorce, jako odstrašující případ, ať to už nikoho ani ve snu nenapadne zkoušet. Takovýho rozesírače nepotřebujeme.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 20:54 |  
      20 0

      Mám podobný názor... jen ať si rok trénuje v juniorce... nejsme žádná výkladní skříň, kde si každý může nadiktovat, za kolik chce odcházet...

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        p!erreCORE     před 6 lety 16.06.2018 21:23 |  
        0 0

        Ono se podle pravidla pětsetkrát a dost nakonec estě udělá druhé pokračování :)

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 21:24 |  
          0 0

          To platí jenom pro spekulace o přestupech

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            p!erreCORE     před 6 lety 16.06.2018 21:29 |  
            2 0

            To je dobře,nerad bych to tady četl do Vánoc :)

  7. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Dr. Fe1     před 6 lety 16.06.2018 20:56 |  
    22 4

    Jarda Tvrdík po akci "Luftner" a též po Barákově odchodu jasně avizoval nová pravidla. Tedy že při jakýchkoliv odchodech je na prvním místě výhodnost pro Slávii a ne to, že se někomu někam chce odejít a nejlépe za babku. Hráč by měl odehrát alespoň dva roky za áčko a něco pro Slávii odvést. A ne abychom sloužili zahraničním klubům jako levný zdroj talentů. Pokud tohle někdo nechce akceptovat, tak ať jde do prdele. Slávia Buchu piplala 10 let a teď ho má dát za půl darma ? Nasrat ! To ať radši shnije v juniorce, a ostatní si to rozmyslí.

  8. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha s fotbalem

    TSeguinTS     před 6 lety 16.06.2018 21:01 |  
    24 0

    Jako že náš odchovanec nám opakovaně oznámí, že už za nás hrát nechce......?? Přeřazuji si ho do složky k Juharovi, Jarolímovi a Grajcarovi. Žádnej junior výstupní doložku nedostane, vždyť by to byla dlouhodobá ekonomická sebevražda. Výstupní doložku budeme nabízet až po pár letech, kdy hráč něco pro tým odvede.

    Už jen z principu bych ho nechal rok trénovat s juniorkou. Hráč vysoký 173cm nás fakt bolet nebude, to by musel mít techniku jako Dybala a ne že ve 20 (!) letech začne pomaličku nabírat starty.

    Už ho fakt neřešme.

  9. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Jikom33     před 6 lety 16.06.2018 21:14 |  
    15 0

    Slavia musí být na prvním místě! Proto jsem pro, aby se z tohohle borečka udělal, v případě že bude trvat na té výstupní klauzili, exemplární příklad. Kde to jsme, aby si frajírek, co odkopal v áčku pět minut, diktoval takové podmínky? Jde mu jen o to, aby mohl při první nabídce utéct někam za prachama, o nic víc mu nejde.

    Ať zůstane a rok si nekopne, pak ať klidně táhne zadarmo. Jen doufám, že mu ten rok bez fotbalu pořádně uškodí v kariéře. První by se měl, tím spíš jako odchovanec, snažit ve Slavii odvést nějakou práci a vykopat se. Pak za něj někdo určitě rád zaplatí víc než nějakých 30 mega. Jenže to je moc práce, co?

  10. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Ragnarok     před 6 lety 16.06.2018 21:22 |  
    6 6

    Jednal bych zcela pragmaticky. 15 milionů za dvacetiletého hráče s 5 starty v lize jsou super peníze, takže bych ho nelítostně prodal a ukončil celou kauzu. Nemá cenu ho nechat hnít a nezískat nic.
    V nových posilách ani v jednání se stávajícími hráči zatím nějak nevidím závratné zlepšováky, které si slávistická veřejnost včetně mne slibovala od Nezmara, Coufala a Zeleného by asi vytipoval i méně renomovaný sportovní ředitel. Trošku nechápu tu strategii, kdy máme tolik obránců, že kdybychom bránili Prahu před Švédy, tak šly dějiny úplně nějak jinak.
    Je třeba hledět dopředu, tohle ukončit a jít dál.
    Agenti jsou verbež. Ngadeu a Deli sice mají klauzule, ale jsou to starší hráči a jejich klauzule jsou plus mínus očekáváním tržní ceny a nabízí Slavii rozumné peníze. To u Buchy nebylo. Podobně nám utekl Čvančara, ale ten ani neměl smlouvu a mně se nelíbil, akorát pořád na dorostu provokoval soupeře či rozhodčí.
    Všichni si vzpomeňme na Valentu, Eliáše, Nečase a další superstars... V HCS se taky prosadili ti, co byli loajální a chtěli hlavně makat - Červus, Sobotka, Hertlík, Jaškin...

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Dr. Fe1     před 6 lety 16.06.2018 21:33 |  
      9 3

      Pragmatické by to nebylo. Sice krátkodobý zisk 15 mio, ale inspirace pro další budoucí juniory, jak si vydupat svoje. TO by se nám mohlo zle vymstít. A v případě, že by se mu dařilo, tak i posílení konkurenta.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        Ragnarok     před 6 lety 16.06.2018 21:51 |  
        2 1

        Když ho ale nepustíme, tak to bude loss-loss řešení. Takhle můžeme vyčistit atmosféru a ještě mít hned 15 mega. Když to neuděláme, tak odejde stejně, ale jen zadarmo. Pokud ho tedy necháme v juniorce, tak bych mu nedal ani minutu zápasu a to ani přáteláku.. A i v tréninku bych ho používal třeba místo zdi, nebo jako brankáře. Ať si to užije.

        Moje věštba je, že pokud nezůstane ve Slavii, tak dopadne špatně. A těším se, až v novém dresu dorazí do Edenu. Asi to pro něj nebude příjemné.

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 22:02 |  
          4 4

          Já bych ho tedy s chutí nechal vyhnít v juniorce... ale opravdu je pragmatičtější ho pustit za 15 mega - vždyť je to hráč, co ještě nic neukázal, tak proč konkurenta nepodojit o částku, za kterou ten hráč v současné době opravdu nestojí...

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            janko (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 23:15 |  
            3 0

            Nesouhlasim. Ozelet prachy a nechat ho shnit v juniorce do konce. Max.lavka

            • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

              kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 23:16 |  
              1 0

              Já říkám to samé... řeč byla o tom, co je pragmatičtější :-)

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          Dr. Fe1     před 6 lety 16.06.2018 22:09 |  
          5 3

          Některé situace nemají dobré řešení. Jen špatné a ještě horší. Mě přijde jako méně špatné oželet 15 mio a nechat ho v juniorce jen trénovat. Kvůli tomu, abychom na to nedoplatili v budoucnu tím, že se budou inspirovat další hráči. Ale třeba se Bucha ještě vzpamatuje a něják se domluví se Slávií ke všeobecné spokojenosti, to by bylo samozřejmě nejlepší.

  11. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Juri68     před 6 lety 16.06.2018 21:26 |  
    18 0

    Teda četl jsem negace na p.Syrovatku za to že p.Buchu nazval mladym cucakem ale on je to mladej cucak!!! Jeho manažer citi prachy nakuka mu něco do hlavy ten kluk tomu věři a neštěsti je na světě. p.Syrovatka a p.Tvrdik maj pravdu je to cucak a nemůže si tohle dovolit. Před pěti lety jsme byly v prdely odchovanci utikaly zadarmo zustal nam jen Zmrhal a Souček a ještě se na ně nadava! Kdyby takovou klauzuly měly oni tak je teď prodava Liberec za 50m. a my sušíme hubu!! V tomto případě ma vedeni pravdu.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Ragnarok     před 6 lety 16.06.2018 21:33 |  
      9 1

      Souhlas. I když bych oběma cizinu přál, musí to být samozřejmě za adekvátní peníze, které nám umožní sehnat náhradu a něco vydělat, zkrátka model Dynamo Záhřeb,
      Nechápu nadávání na Součka - podívejte se na Williama Carvalha, to je dost podobný typ, vypadá to, že tam chodí, ale přitom je to štít, který má hlavy, je jak pavouk a ještě to rozehraje. I když já jsem spíš příznivec defenzivních záložníků typu Essien, Kanté, Matuildi, potažmo Hromada, tak Souček je prostě kvalitní hráč. Tu Itálii bych mu přál, měl by na to.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 21:33 |  
      6 0

      Až na těch několik ypsilonů souhlas.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        Juri68     před 6 lety 16.06.2018 22:01 |  
        4 0

        Mate pravdu ypsilonu je tam fakt dost ale byly tam emoce docela mě to vytočilo. Je to mladej kluk odchovanec ve Slavii je od mala tak snad musí něco citit ke klubu a ne si něco nakecat do hlavy od agenta.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        Snivec     před 6 lety 16.06.2018 22:12 |  
        3 3

        ty jsi fakt posedly :)

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          Juri68     před 6 lety 16.06.2018 22:18 |  
          2 0

          Jako čim posedly?

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:22 |  
            1 0

            Sexem, pivem a heavy metalem. ;-)

            • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

              Juri68     před 6 lety 16.06.2018 22:28 |  
              0 0

              Hele ty mě znaš? To docela sedi!

              • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:45 |  
                0 0

                Neznám. Snivce znám. Teda jenom virtuálně.

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            Snivec     před 6 lety 16.06.2018 22:32 |  
            0 0

            pravopisem, ale ted si nejsem jisty jestli to je pravopis nebo gramatika :)

            • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

              Juri68     před 6 lety 16.06.2018 22:36 |  
              0 0

              No jo pravopis a gramatika to je to nejduležitějši na těchto strankach.

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:21 |  
          0 0

          Jé, ahoj kámo, rád tě vidím. Vlastně nevidím. Ale i tak jsem rád. A ano, máš pravdu, jsem posedlý. Požehnaný a posedlý, jako správný Powerwolf. :D

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            Juri68     před 6 lety 16.06.2018 22:26 |  
            0 0

            Ahoj, kamo sice to nebyla reakce na tebe ale dobry.

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            Snivec     před 6 lety 16.06.2018 22:35 |  
            0 0

            tady se neda primo reagovat, reaguji na tebe a odpoved je pod nekym jinym, je to tady tak nejak nelogicky organizovany :)

            • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

              Juri68     před 6 lety 16.06.2018 22:38 |  
              0 0

              Organizovany a logicky to je dobře. Když to chapu i ja!

              • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

                Snivec     před 6 lety 16.06.2018 22:55 |  
                0 0

                vubec to nechci nejak rozebirat, ale kdyz reaguji na wulfstana a prispevek mam pod juri 68 ....? ..... teda pokud to neni chyba meho prohlizece. Jsem trochu nervozni, ze muzu dostat zlutou kartu, takovou ostudu bych asi neunesl :)

                • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 23:01 |  
                  0 0

                  Tak ještě jednou - já tvoje reakce vidím správně zařazený. Kup si novej notebook, telefon, či brejle. ;-)

                  • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

                    Snivec     před 6 lety 16.06.2018 23:07 |  
                    0 0

                    mam nove bryle, dal jsem za ne dost penez, novy notas, takze to bude v prohlizeci a v tom jsem fakt nevinne, to je vec programatora, ze nema stranky sladene pro vice prohlizecu

            • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:47 |  
              0 0

              Já tvou odpověď mně vidím správně pod sebou.

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:51 |  
          4 0

          Nedávejte, prosím, Snivcovi mínusy. Já jsem opravdu posedlý a hrdě se k tomu hlásím. A navíc je to můj kamarád.

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            Pepino44     před 6 lety 17.06.2018 21:00 |  
            0 0

            To není posedlost. Tohohle bylo i na mne moc.

  12. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    zdenek_prachar     před 6 lety 16.06.2018 21:38 |  
    20 2

    Můj pohled je takový:
    Bucha musí vidět, že Souček v nejbližší době přestoupí a na středový post najednou bude on a Hromada (možné posily pomiňme). Současně musí vidět, že Souček svou pevnou pozici získal až hostováním v Liberci (pod Trpišovským). Možná místo toho, aby si čárkoval, kolikrát Suk nepřestoupil, by si měl pořádně promyslet, co těm nabídkám na přestup předcházelo. Co musel Suk vydřít, vymakat, projít. Takže namísto vztekání se nad nějakými klauzulemi bych na jeho místě prodloužil smlouvu, vzal dobré (zdůtazňuji dobré) hostování, zkusil se vypracovat a pokud by podepsal na tři a půl roku, má jistotu, že když bude hodně dobrý, ve 22, max 23 letech bude moci přestoupit, aby na něm klub vydělal. Win win situace - klub vydělá a současně mu hráč odvede dobré služby, hráč získá prostor k růstu, zviditelnění se atd. A není jiná možnost, než že přestoupí. A všichni budou happy.
    Namísto toho se tu šprajcuje na výstupní klauzuli a prohlašuje, že za Slavii už nikdy nechce hrát. Fajn. Nechceš, nehraj.
    ALE - už mi fakt leze krkem nezvládnutá a pravidelně nezvládaná veřejná komunikace těchto věcí na twitteru i jinde. Zase se úplně nesmyslně a emotivně reaguje na kecy nějakého "novináře" přisátého viditelně na Otavu a agenturu, ve které Otava příživničí. Já chápu, že je Tvrdík naštvanej. Dokonce pekelně naštvanej. Ale byznys se nedělá na twitteru a tyhle věci se mají řešit interně. Řeči o cucákovi (jako komunikace Syrovátky na Twitteru je ještě o několik levelů šílenější než u p. Tvrdíka), nesmyslné vyhrocení problému (navíc zcela mimo půdorys jednání mezi hráčem a klubem) do situace, která už asi řešení nemá... Tohle fakt není dobře. Kdybych byl já na místě pana Tvrdíka (což nejsem), tak bych koupil zaměstnancům i sám sobě nějaké školení komunikace na sociálních sítích a upřímně, u p. Syrovátky už je to několikátý úlet a já osobně bych ho vyrazil. Člověk zodpovědný za komunikaci směrem k fanouškům prostě nemůže v komunikaci dělat zcela pravidelně podobné boty...
    Osobně bych kontaktoval Buchu a agenturu s tím, že navrhuji udělat za vším vyřčeným tlustou čáru, navrhuji změnit vyjednávací týmy a přístup k věci, navrhuji takovou a takovou perspektivu, takový a takový výhled vývoje kariery a takový a takový výhled přestupu. Takový a takový plat a fajn, pokud chceš tak 4 miliony Euro výstupní klauzuli automaticky navyšovanou každý rok o 25%. A s tím, že rádi vyslechneme protinávrhy. Ovšem naše strategie, že hráč musí před přestupem odehrát alespoň 2 roky za A tým, je nepřekročitelná podmínka. Pokud by Bucha jednání odmítl, tak bez milosti rok v juniorce, ale jsem přesvědčen, že by se dohoda našla...

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      TSeguinTS     před 6 lety 16.06.2018 22:04 |  
      10 0

      Myšlenka dobrá a za normálních okolností by i zabrala, ale pokud nám hráč do očí řekne, že za Slavii již nechce hrát, tak už nic nepomůže.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        bongor     před 6 lety 17.06.2018 09:22 |  
        1 0

        Nic nepomůže,ale jemu.

  13. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Khadgar     před 6 lety 16.06.2018 21:39 |  
    22 0

    "Zdroj blízký hráči" - Mádl byl vždy posluhovač agentů a teď to opět potvrzuje. Viz nedávné "Bořil do Anglie za 60 miliónů", což byl naprostý výmysl a Mádl to musel vědět, přesto ten článek udělal (aby vyhověl agentovi). Což je samozřejmě silně neprofesionální.

  14. Nasrat!

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 21:41 |  
    23 0

    Kristova noho... ono se tady bude psát x článků o dvacetiletým zhrzeným smrkáčovi, co odkopal dva zápasy, to je neuvěřitelný...

    Už bych to nechal spát, za tohle chování do juniorky, klidně na celou sezonu, a fertig… hlavně ať vedení nevyměkne, a je to jasně danej směr pro ostatní, že takovýhle nesmysly si diktovat nikdo nebude

    co ten kluk ve Slavii odehrál, že si tohle dovoluje? když dostal šanci v základu doma se Slováckem, aby se předvedl co umí, tak se celou dobu schovával, všechny přihrávky proti betonujícímu soupeři alibisticky dozadu, a neudělal zhola nic... a co je horší, že se ani o nic dopředu nepokusil...

    ale teď si tady bude dělat ramena, a myslet si, že je Slavia úplně blbá, a bude každýho pouštět za pár šušňů s nějakýma jejich výstupníma klauzulema

  15. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 21:42 |  
    1 1

    Take souhlasim ze vedeni ma pravsdu a bucha ne.

    Ale snazim se pochopit proc se citil malo vytizen.

    Jsem mlady zahraju suprovy polocas a pak najednou se vytratim i ze soupisky na dalsi jednotlive zapasy... Proc? Ze by bucha na treninku bouchnul nebo chteli otestovat jeho loajalitu?? Nezkousl to.

    Tedy cely tento prispevek je o tom proc nebyl nasazovan po jeho uspesnem polocase ani na soupisku. To jedine tady snad nebylo zmineno a to jedine mi trosku hloda v palici nad jinak zcela jasnem pribehu

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 22:00 |  
      6 0

      Ten suprový poločas odehrál kde? V Jihlavě? A který to byl, první nebo druhý? Já ho pořádně zaregistroval asi minutu před inkasovaným gólem, kdy svou chybou rozjel řadu nedorazů zakončených balónem v naší síti ...

      Ale budiž - v Jihlavě nemohli hrát Souček s Hromadou, proto dostal šanci Bucha. zápas nedopadl dobře, je jenom logické, že do dalšího zápasu šli právě tihle dva, kteří v současné době jsou lepšími hráči...

  16. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 21:53 |  
    6 2

    Upřímně i pokud by se za svoje (a agentovo) chování omluvil a přijal novou smlouvu bez výstupní doložky, nechtěl bych ho tady. Hráč, který je odchovancem a nemá pokoru a úctu ke klubu by neměl mít v kabině místo. Takže pokud za něj Plzeň (nebo kdokoliv) nabídne 15 mega, měli bychom ho nechat odejít. S takovým přístupem z něho stejně nic nebude.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:09 |  
      8 0

      Podle mě si to hošánek ve Slavii posral,obávám se,že není cesty zpět, no třeba toho zrovna chtěl se svým agentem dosáhnout.Zrada se neodpouští tudíž nejaka ta věta o plamenech je celkem případná :-)

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:34 |  
      9 0

      Právě že ani náhodou... vedení nesmí za žádnou cenu vyměknout, aby to byl jasnej signál pro ostatní hráče, co by něco podobnýho zkoušeli... aby jasně věděli že si nic nevytrucujou...

      Prodej, ještě k tomu plísni, nepřipadá v úvahu... jediný řešení pro chlapečka je juniorka

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Markus     před 6 lety 16.06.2018 22:43 |  
      2 8

      Já vás chlapi chápu, ale právě proto do byznysu emoce nepatří. Proto doufám, že dojde k nějakým ústupkům na obou stranách a k dohodě dojde. Nehroťme to ještě více. Klub jasně demonstroval pevné hájení své pozice a to plně postačí jako signál ostatním.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 23:14 |  
        5 1

        Ale tohle není byznys... tohle je fotbal a k němu emoce patří...

  17. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    TSeguinTS     před 6 lety 16.06.2018 21:54 |  
    26 1

    A máme tu další mantru:
    ''Slavia už poXté zatrhla Součkovi přestup do věhlasné a úžasné italské Fiorentiny''

    Ne, doprdele! Sorry že jsem sprostej, ale tak to není!

    Naopak:
    -> Slavia už poXté neakceptovala nabídku na Součka, protože ta kompenzace je směšná.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Boo_SKS     před 6 lety 16.06.2018 22:16 |  
      13 0

      Přesně tak. Zajímavé jé, že podobné praktiky byly a jsou běžné i ve Spartě, ale během těch X let, kdy se RB sveřepě bránila nezajímavým nabídkám za svého (tehdy) tahouna Krejčího, jsme neměli ani jednou možnost přečíst si, jak ti sobečtí bafuňáři šlapou Ládikovi po štěstí...

  18. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:05 |  
    20 4

    Kdo ovšem v této kauze perlí je ted už zaprodaná medmrka J.M. když mu nevyšla čínská karta A ani odvolání J.T. tak začal blejt o drhnoucích přestupech a hle Coufal byl vyfouknut chátře.No ted v žoldu svého kamaráda tajného zdroje,který se jmenuje Otava od rudý svoloče, píše o tom jakou že děláme svinárnu vůči nebohému odchovanci.Nedávno jsem ho nazval čurákem,ted už nemám slov.Potkat ho v hospodě tak by to s ním špatně dopadlo.Naštěstí chodíme každý do jiné společnosti :-)

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:18 |  
      6 1

      Doufám, že ho v tý hospodě někdy potkáš. :-)

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      mpik     před 6 lety 16.06.2018 22:35 |  
      3 9

      "Nedávno jsem ho nazval čurákem,ted už nemám slov.Potkat ho v hospodě tak by to s ním špatně dopadlo." - to jsi teda velkej frajer!!!

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:43 |  
        3 2

        Je to velikej frajer, za to dám obě ruce do ohně!

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 23:31 |  
          1 1

          Von bude možná i libovej...

          • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 23:40 |  
            0 0

            Tak to bych zrovna neřekl... :D

            • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

              kjandourek (admin)     před 6 lety 16.06.2018 23:51 |  
              1 0

              To se vyškvaří... :-)

              Mně nedošlo o kom je řeč :-D

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:58 |  
        11 1

        Pane kolego vytrhujete to z kontextu.Jinak bych vám doporučil číst jeho twitter a že jsem frajer o tom nepochybujte,chodím do Edenu od roku 1973,tak že jsem alergický na to, když si někdo bere Slavii do huby a škodí ji.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      bongor     před 6 lety 17.06.2018 09:30 |  
      1 0

      Hele vlku a Boo,dejte si bacha,jak se opovažujete takto mluvit o nejslavnějším klubu Prahy 7?Nevíte,že jejich fanklub
      pod vedením velkého JS všechno vidí?To se nebojíte,že si na Vás došlápnou?

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 17.06.2018 10:07 |  
        1 0

        Hele STB si také nedošlaplo ač se snažilo, tak mě to nechává chladným, mám už toho dost za sebou.

  19. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Jožin     před 6 lety 16.06.2018 22:34 |  
    11 0

    Proč se řeší ten Bucha jako nějaký bůh,prosím o názor jestli je lepší než třeba Panák,Plíšek atd. nic nedokázal protože není takový talent jak z něho někteří dělají je dobrý ale ne vyjímečný něco jako Hrubý, taky dostal dost prostoru a nakonec skončil v průměru,je to můj názor nechat sedět do konce závazku u nás a pak kopnout do prdele ,neřešte pár melounů .

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Ragnarok     před 6 lety 16.06.2018 23:16 |  
      3 6

      Hrubý se z toho průměru zdatně hrabe a v Baníku hrál na jaře výborně. Je to o přístupu. Hrubý asi potřeboval důvěru a tu tam má.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        Jožin     před 6 lety 16.06.2018 23:19 |  
        7 0

        Máš pravdu,je dobrý ale není nic vyjímečného já ho měl rád.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        Snivec     před 6 lety 16.06.2018 23:33 |  
        8 0

        ano, vynika v baniku, v klubu hrajici o zachranu

  20. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 22:45 |  
    20 1

    Neznalý člověk by mohl nabýt pocitu, po tom co se všude na netu strhlo, že Milan Škoda přestoupil do Sparty. A on přitom jen kluk z kategorie naděje jde do juniorky.
    Znáte jména Aleš Čermák a Zinedin Mustedagenič? Talenti Sparty z kategorie nejvyšších, Čermák kapitán repre U21, Zinedin dával z pozice záložníka 20-30branek. Kde jsou teď?Čermák malem ozraly uhořel v autě, teď kope za Plzeň, Zinedin rok v Dukle a letos snad ve Spartě odehrál min jak Bucha. Tak asi tak k tomu, že každá hvězdička se stane Ronaldem. Už k tomuto nic nenapíšu, jen že mi je lidsky líto Buchy. Nechtěl bych teď být v jeho kůži, myslím, že teď je v brutálním stresu.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      donford     před 6 lety 17.06.2018 07:29 |  
      6 2

      Taky si myslím, že agent si s Buchou vytřel zadek. Tenhle kluk je s prominutím - nic ve zlém - dvacetiletý trouba, kterému agent cosi nakukal, teď za něj mluví, kdoví, zda má k těm všem svým argumentům od Buchy "plnou moc". Já vím, je mu dvacet, má hlasovací právo, ale až do teď byl pro něj největším zájmem míč. Neznám ho, ale možná je až moc jednoduchý. Nakonec i Messi i Ronaldo nechávají za sebe jednat daňové odborníky a oba málem skončili ve vězení. Tím chci říct, že Slavia, i když kluk po tom jakoby touží, by ho neměla definitivně hodit do tůně, ale možná mu situaci znovu trpělivě vyložit a najít řešení. Ten kluk očividně v rukou agenta to vyhovující, kompromisní a smysluplné řešení sám nenajde. Tedy nejít stylem - kdo chce kam, pomoz si sám. Součka bych nedával jako varování pro Buchu. Suk už si své odehrává, ví, že ho Slavia teď moc pro nové boje o LM či EL potřebuje, a ví, že ho Tvrdík časem pustí. Suk už si své prošel v Liberci, posílilo ho to, trenér mu tam věřil vyrostl a teď vše vrací. Plzeň jen využila situaci pro kalení vody, 15 mio pro ní teď nejsou peníze. Ale zase my jsme od nich takhle chytili mladičkého Hromadu a nelitujeme. A ještě něco - pozor na Mádla. Propůjčí se kdykoliv rád a ochotně proti Slavii. I když se nezdá. Propůjčil se Slonkové, rád zabodne kudlu do zad třeba i v případě Bucha. Je to podrazák. Jen když škodí.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 17.06.2018 08:20 |  
        3 0

        Jasně, že si s ním vytřel prdel, proto neletěl na přípravu, protože kdyby jo, tak by mu tam nejspíš někdo domluvil a vysvětlil co a jak, a to samozřejmě není zájem agenta.

  21. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    Boo_SKS     před 6 lety 16.06.2018 22:52 |  
    25 0

    Je ironií osudu, že v jednom dni tady máme prostřednictvím Dannyho a B*chy krásně kontrastní příklady loajálního profesionalismu i uraženeckou absenci pokory i soudnosti. Zajímavé ale je, že prvně jmenované se týká hvězdy evropského formátu, která k našemu klubu prakticky nemá vztah a která by si mohla kvůli nedostatečnému vytížení připadat frustrovaně, zatímco to druhé vzešlo od našeho odchovance, jemuž bylo umožněno dostat se do týmu a hrát vedle hvězd typu Danny, Stoch nebo Ngadeu. Věřím, že i pro vedení toto bude poučení, jak je většina českých fotbalistů nejen schopnostmi, ale i jednáním úplně někde jinde, než tomu je ve fotbalově vyspělé Evropě.

  22. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    afro     před 6 lety 16.06.2018 23:23 |  
    22 0

    Dobrý názor z blogu/FB "Na krátko":

    =Když už se to tady řeší a vyjádřili se k Součkovi i Buchovi všichni, dám k tomu i svůj pohled. Předem říkám, že se poměrně dobře vyznám na trhu hráčů. Zároveň neznám přesné poměry z jednání o smlouvách. A jak moc tenhle výkop za agenty je standartní.

    Souček má na trhu velmi vysokou hodnotu. Kreativní, defenzivní záložník s jeho výškou a silou, který pravidelně naběhá nejvíc kilometrů za zápas je "insane" kombinace. Navíc jeho poziční hra je skvělá. Jeho cena by se měla pohybovat v jeho věku přes 10m EUR. Pokud někdo hledá typologicky podobného hráče - skoro neexistuje. Tak moc raritní ten skillset je a někdo za něj zaplatí. S 3m EUR nabídkou Fiorentina ani pořádně nedoceňuje hráče, jen to zkouší a chce vyvolat jeho rozpory v klubu. Jako kdybyste teď za Neymara poslali 80m EUR. Výsměch.

    Podobně působí výstupní klauzule Buchy na 1.5m EUR. Už teď za něj nabízí Plzeň 600.000€. Po jedné sezóně by tuhle hodnotu měl, to raději má dostat šanci jiný hráč. Ten se Slavii zhodnotí lépe v Evropské lize. V byznyse pokud chcete cokoli koupit, nezačnete nikdy nabídkou, která protistranu urazí - snažíte se začít na přijatelném minimu, což se tady nepovedlo. Zároveň snažit se dostat výstupní klauzuli do smlouvy je naprosto standartní a v pozici hráče bych na nějaké trval, ale v řádech, ve kterých hráč opravdu má šanci odejít - okolo 5m EUR zní rozumně a možná klesající v průběhu smlouvy, když si své odvede pro klub.

    Dost nefunkční je argument, že hráč je nespokojen s příležitostmi. Slavia není Sparta. Mladí hráči pravidelně dostávají šanci a Trpišovský má dlouhou historii s jejich prosazováním. Navíc odešel Danny a bude skupina Evropské ligy. Šanci by v příštích 6 měsících určitě dostal.

    Zároveň nemám osobně rád argumenty, že hráč se má zakousnout a bojovat. Má před sebou 10 let vydělávání peněz a při nich se musí snažit zabezpečit. Pokud je pro jeho kariéru lepší volba nepodepsat smlouvu a odejít ze Slavie zdarma za rok, má na to rozhodnutí právo. Ale nemůže nikdy čekat, že mu tým bude věnovat čas, peníze a trenérské schopnosti na úkor jiného hráče, do kterého je může investovat.

    Celkově mi ten příběh přijde naprosto standartní za obě strany s vyjímkou použití medii. Danny Rose teď půl roku taky seděl a nebylo mu umožněno odejít ke konkurenci. Zároveň mu trenér nemůže věnovat čas, musí ho věnovat hráčům, kteří s klubem budou nadále pokračovat.=

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Vici     před 6 lety 16.06.2018 23:44 |  
      9 0

      Nadstandardtni , skvělej a věcnej názor.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        afro     před 6 lety 17.06.2018 08:19 |  
        3 0

        Skoda, ze to takhle neumim napsat ja a doufam, ze vsichni pochopili, ze to neni z moji dilnicky... :-)

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      deny91     před 6 lety 16.06.2018 23:59 |  
      23 2

      K Součkovi a celkově prodeji českých hráčů pod cenou:
      Akorát se tím snižují šance hráče na uplatnění v novém klubu. Když ho koupí za drobné, tak je vůbec nebude bolet, pokud ho nechají sedět po prvním nezdaru, nebo třeba při podobné výkonnosti s nějakým dalším hráčem na stejném postu. Fanoušci jim to o hlavu neotřískají a ani neprodělají moc finančně. Zkusilo se to, nevyšlo to, jede se dál...
      Takovou hodnotu dáváme svým odchovancům a už předem nálepku podržtašky za pár Eur. Být Souček Chorvat v Dinamu Záhřeb, tak jsem si jistý, že pomalu za těch 10 mio bude fakt přestupovat. Se 3 by tam s nimi vyrazili dveře s dobře míněnou radou, ať se už příště zbytečně takovou "nabídkou" neztrapňujou. Jen snad tady se najdou takoví, co budou ještě nadávat, že jsme to nepřijali. Česká malost a připosranost v praxi.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Hojik     před 6 lety 17.06.2018 08:18 |  
      0 0

      Rose nějaké zápasy odehrál,ale Ben Davies se asi trenérovi líbí více.Možná až přijde nabídka jako na Kyle Walkera tak bude uvolněn.

  23. .

    Vici     před 6 lety 16.06.2018 23:55 |  
    15 0

    Tak měli jsme tu případ Alex Král kterej v Teplicich trochu uspěl tak teď si každej mlaďas bude myslet že takhle je to správně a zkoušet to přes klauzule. Jediná správná odpověď na tenhle "nešvár :) " je neustoupit a ukázat mladý generaci zblblý agentama že tudy cesta nevede.

    • Re: .

      Edenjejenjeden     před 6 lety 17.06.2018 06:26 |  
      8 1

      Nedávno tady byl příspěvek (už nevím od koho,omlouvám se),jak je možný,že U16 a nejen naše mládežnické týmy,dovedou sehrát vyrovnané zápasy s kýmkoliv,a za pět let nás tentýž soupeř převálcuje.Možná je tohle jeden z důvodů,agenti(přes všechny své kecy v mediích,jak jim jde především o růst hráčů),chtějí hlavně prodávat,někdy doslova za každou cenu.takovýmu mladýmu hráči doslova zblbnou hlavu,jak by hrál nejméně v Chelsea,kdyby ho klub nebrzdil,a když se k tomu přidají i rodiče,je zaděláno na problém.A myslím,že tohle v současnosti platí i třeba v hokeji.A všichni se hrozně diví,kam nám mizí talenti.

      • Re: .

        dubas     před 6 lety 17.06.2018 11:07 |  
        5 0

        To jsem psal já. Ti kluci si neuvědomují, že prostě musí v tomhle věku dřít víc jak ostatní. To že je mladý neznamená že musí hrát, když jsou jiní lepší. Podívej se na Stocha, začal na lávce, vyříkali si to a jak se zlepšil. Stoch ho pak ještě pochváli, že takový přístup trenéra ještě nezažil a že ho trénovali nějací trenéři. A to má Stoch za sebou nějakou kariéru.

  24. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    A.Lima     před 6 lety 17.06.2018 07:42 |  
    2 3

    jinak Včera tu proběhlo, že p.Tvrdík dával malé info na twitter... nepoužívám nevím... ale,že jednají s jedním hráčem na 4 roky, někdo tu psal,že by mělo jít o hráče Zeleného z Jablek ... Osobně doufám,že to bude větší terno, když už předtím bylo řečeno, že majitel zatrhl přestupy Ikauniekse, že chce kvalitnější hráče... Uvidíme :)

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Rooney     před 6 lety 17.06.2018 11:04 |  
      5 1

      Velmi pravdepodobne to Zeleny bude a ja s tim problem nemam. Cena mi tedy prijde vysoka, ale to je veci klubu, ne nase. Beru to tak, ze to "vetsi terno" potrebujeme spise do zalohy a utoku, v obrane nam staci spise doplnit a rozsirit post leveho beka. Ona je to asi otazka i limitu cizincu v evr. poharech, protoze ofenzivni borce s EU obcanstvim sem budeme pomerne tezko dostavat, takze diky ceskym hracum v sirsim tymu ziskame prostor na nejakeho borce mimo EU do zakladu.

      • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

        A.Lima     před 6 lety 17.06.2018 12:20 |  
        1 5

        tak neříkám , že s tím mám problém, jen bych si představoval někoho jiného ... viz třeba Čelůstku zkusit...

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          Rooney     před 6 lety 17.06.2018 18:30 |  
          3 0

          Tak Celustka je zajimave jmeno, ale priznam se ze vubec netusim, v jake forme je a jake vykony v Turecku podava. Primarne je to pravy obrance, ale hraje i stopera. Na PO mame Coufala a Borila (ktery tedy bude hrat asi vlevo), stoperu mame hafo a potrebovali jsme tedy posilit/rozsirit na postu leveho obrance, kde je alternativou pouze Flo a je otazkou, zda tu vubec zustane. Pak tedy jeste Sykora, ale ten bude spise hrat kridlo, navic jeho zdravy neni nejpevnejsi.

        • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

          deny91     před 6 lety 18.06.2018 11:09 |  
          3 0

          Já ti nevím... pokud je Čelůstka tak dobrý, proč je teda v repre Coufal a ne on? Podle mě nmá Jarolím potřebu povolávat horšího hráče na úkor kvalitnějšího...

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Cross     před 6 lety 17.06.2018 15:10 |  
      1 4

      Bucha a jeho agenti správně tušî, že na Slavii nemá. Mohl by se jeste zlepšit, ale jeho projev je alibistický, neinspirativní, tuhle charakteristiku uz nejspíš nezlomí. Řešením je hostování, treba do Jablek, mohl by se ukázat v Evropské lize, a na co tedy má. Každopádně Slavia na prvním míste. A konec vykrádánî českého fotbalu Pavlem Paškou a podobnými vykuky. Nejpříšernější pripad z poslední doby Patrik Schick. To souvisî s manažerským rozvratem Sparty. Za kolik šel do Říma a kolik z toho mela Sparta? Děs běs.

  25. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    benny231     před 6 lety 17.06.2018 09:46 |  
    14 0

    Jediné, čím múže Bucha Slavii prospět, je posloužit jako odstrašející případ pro případně další vykuky.
    Obětovat peníze, nechat v juniorce bez minuty soutěžního zápasu.
    Navíc je i poměrně pravděpodobné, že by po půl roce, mohl svůj přístup přehodnotit.
    Jaký diametrální rozdíl s jednáním Danyho.

  26. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    honzah (přítel SN)     před 6 lety 17.06.2018 10:24 |  
    2 6

    Být to na mě, asi Buchu pár dní dusím, potom mu nabídnu smlouvu s klauzulí na 2,5 M euro (65 M českých). A když to nevezme, tak nabídnout Plzni za 20 M, podle mě to zase takový zázrak není.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      Vici     před 6 lety 17.06.2018 10:31 |  
      2 0

      Za mě by výstupní klauzule měla být opravdové terno. Takže určitě pod 5 mil bych je nedával. U hráčů co tu odkopali pár sezón něco A muzstvu dali je to jinak tam bych šel i po nižší. Prostě za zasluhy když se věk bliží 30 rokům. U tehle mladejch bud nic nebo raketu.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      TSeguinTS     před 6 lety 17.06.2018 11:30 |  
      9 1

      Nesmíme povolit. Žádný junior nedostane výstupní klauzuli. To bychom tu mládež rovnou mohli rozpustit.

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      butters     před 6 lety 17.06.2018 12:11 |  
      10 1

      Klauzuli ani náhodou. Ve Španělsku je povinná, tak jí dávají často v úplně absurdních částkách, které nikdo nezaplatí (teda kromě Neymara :D ). U mladých hráčů je klauzule nesmysl. Vedení klubu by asi dost mlátilo hlavami do zdi, kdyby jim každý druhý hráč kvůli nízké klauzuli utíkal za čtvrtinu tržní ceny. Nikdo nemůže odhadnout, jakou hodnotu bude ten hráč mít za 2 roky. Kdyby Bucha nebyl ovlivněný agentem (protože nevěřím, že ten současný postoj má ze své hlavy), tak by normálně kývnul na stantardní novou smlouvu na 3-4 roky s odpovídajícím navýšením platu a bonusy. Ale rozhodně bez klauzule. Tu si zaslouží jen hráči, kteří v klubu něco odvedli. Ne junior, kterému agent nakecal, ať si postaví hlavu, že ho dostane ze Slavie do Plzně a odtud za rok do Realu...

  27. Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

    kexholm     před 6 lety 17.06.2018 11:45 |  
    5 1

    - Slávie musí se všema mladýma hráčema uzavírat co nejdelší smlouvy..... na 5let pokud to jde ( nevím přesně jestli to třeba do 18let nejde jen třeba na 3roky jako v Anglii ), když pak chceme s mladým hráčem prodloužit smlouvu, mělo by to být nejpozději 2 nebo 1,5roku před vypršením jeho smlouvy, 1,5-2roky bez vrcholového fotbalu je už pro hráče velkej risk a vyjednávací pozice pro Slavii bude lepší, věřím že si to Nezmar v budoucnu ohlídá.....

    -Bucha asi nepochopil, že když si řekne o tak nízkou výstupní klauzuli, Slavia pak moc nemá motivaci nechat hrát takovýho hráče v základu......jinak nastane případ Luftner..... a Slávie hráče který potřebuje pod 100mio prodávat správně nechce.......

    -Po tom co Bucha řekl, tak je jasný že už za Slávii samozřejmě hrát nebude, pokud Plzeň nabídne 15mio hned prodat, je to průměrnej hráč, který hrál blbě v Jihlavě a ten gól se Zlínem na konci byla taky jeho chyba, když jeho postavení bylo netaktické a rychlostně to pak taky nezvládl....... pokud Plzeň nabídne pod 10mio nechat ho rok v juniorce a pak si vzít výchovný až půjde někam jinam......

    -Manažer Buchy dosáhl svýho, bude nějakej kšeft, ikdyž pro hráče to asi moc dobrý nebude..... manažer Buchy se bál, že Slávie prodlouží Buchu, pak ho pošle na hostování ( výkonostně na Slávii zatím nemá ) a on bude bez zisku......mladým hráčům výstupní klauzule nedávat, nebo minimum 200mio, snad za sebe nenecháme rozhodovat agenty hráčů.....

    -Součka za 75mio neprodávat, máme peněz dost, nemusíme prodávat při první nabídce a pod 100mio to fakt nemá cenu, ceny se na fotbalovým trhu od minulýho roku dost zvedly, takže počítám že tak 150mio by Slávii asi přesvědčilo prodat, za míň stěží, když máme před QLM a EL

    -Jinak jsme koupili Zelenýho na levýho obránce prý za 22mio, jsem zvědavej co předvede, snad koupíme na křídlo i toho Jovoviče......

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      TSeguinTS     před 6 lety 17.06.2018 12:34 |  
      2 0

      Nelze podepisovat všechny mladé hráče na 5 let, to jedině nějaký megatalent. Bychom tu pak měli pod smlouvou 30 hráčů hrající divizi.

      Pucha už za nás hrát nebude, ale Plzni bych ho neprodával, jedině tak za 22mil Kč a výš..

      Prodat Součka za 75mil Kč by byl impulz pro příjezd Chocholouška osobně.. Suk má hodnotu minimálně dvojnásobnou, dle blogu Na Krátko i vyšší a jsem přesvědčen, že po podzimu v pohárech na něj klidně budou létat nabídky 250+

    • Re: Po sporu se Slavií skončil Bucha v juniorce, zájem má Plzeň

      knawi     před 6 lety 17.06.2018 14:39 |  
      11 1

      Když mezi mnoha reakcemi čtu i twitterový názor Jakuba Dobiase:

      (od Pavla Buchy) "... to zase může být zdravé sebevědomí, že oproti většině českých hráčů si uvědomuje, že Slavia není finální destinace a že chce víc."...

      tak mě napadá, proč se rodiče nebo rádci tehdy desetiletého Pavlíka nerozhodli pro přestup z Neratovic přímo do té "finální destinace". Ve Slávii by si ušetřili práci, péči, peníze a starosti a nyní už dvacetiletý PB by byl spokojený. Ovšem, otázkou je, jestli by se jím, v té destinaci, vůbec zabývali.
      A tady je při, také nezbytné, skromnosti důvod k vděčnosti. Ta u něj vidět není.