Pokud jsou informace p. Mádla správné a zrovna jemu bych je věřil, tak se mě zdá riskantní mít v českých podmínkách takový rozpočet 600-800 mil. A že to jde z docela významné části na různé bonusy jak on hovoří...co by se asi stálo, kdyby se to muselo krouhnout, nebo by se nedej bože měnil majitel. Pro nového by to byla velká zátěž. I Mádl se takhle vyjadřoval na Twitteru a psal to i Tvrdikovi, že mu to přijde až moc rizikové pro Slavii. Zase tu až takový rozdílový hráči dosud nejsou... Mělo by se to udržet v rozumných mírách. Citic musejí řešit pohledávky Cefc po celém světě a nevím zda se jim bude chtít financovat Slavii v takové míře já to bylo doposud. Podle mě máme třeba až moc různých ředitelů na všechno. Jsou to všechno slavisti...ok, ale nemluví si Vrba, Syrovátka, Tvrdík, Krob do práce? Všichni jsou na něco Generální, ale teď když je tam ještě Nezmar, tak už je to moc ne?...na toaLetné todleto už léta nedělalo dobrotu, posily k ním chodi pozdě, plno různých nedotažených věci a prapodivných řešení ani po vice jak 10 letech tam nelze vidět nejaka koncepce. Spíš antikoncepce...:-D.Při krizových chvílích na podzim se tohle řešilo i u nás otázka je zda je to pravda a zda to nejsou jen řeči nenechavců. Já si myslím že čím míň hlav, tím méně neshod a když jsou lidé dostatečně erudovaní a schopní měli by to zvládnout dejme tomu i ve třech. Já jsem pouhý fanoušek, nevidím do té věci jak někteří tady, jen mám obavy, aby jsme si nezadelavali na zbytečné problémy. Možná to byla až právě zbytečná rozhazovačná a riziková politika Cefc že dopadli jak dopadli. Prostě bych se nedivil, kdyby ty výdaje šli teďka dolů i u nás. Asi by si neměli dělat někteří naděje že přijde letos posila typu Konopljanka, i když by se samozřejmě hodila
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Pokud jsou informace p. Madla spravne... a tim je receno vse. Ten clovek by uvital kdyby Slavia padla na dno nebo se alespon prodala aby mohl rict, ja mel pravdu. Po hysterii kterou predvadel v nedavne dobe by se mu to hodilo. Diky bohu se to zatim nedeje!
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Nesouvisí to přímo s tímto rozhovorem,ale je to nejnovější twitter od Tvrdíka:
Jaroslav Tvrdík
Deti si mely prinest do skoly noviny a uci se o roli medii. Vytiskl jsem jim dva clanky, vychazejici ze stejneho podkladu. Podle pani Slonkove jiz policie kona a byl jsem napul v base, LN nastesti napsaly skutecny pribeh. Neni nad priklad ze zivota.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Je to očicidně předtočené, protože Tvrdík od té doby na Twitteru komunikoval i jinak, než jen invektivami k J&T, takže mírně outdated... Nicméně, jako nosná informace mi zde přijde ten naddimenzovaný rozpočet Slavie a fakt, že čínští auditoři stále prověřují Tvrdíkovy akvizice. To koresponduje s tím, že zatím nehýříme aktivitou na přestupovém trhu atd.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Jediný duševně nemocný pán jsi tu Ty se svou sparťanskou paranoiou. Vždycky se usměju nad Tvými chorými výplody o tom, jak nás chce Křetínský zničit a o podobnejch hovadinách.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Otazka je kolik z toho tvori jednorazove investice do muzea, pozemku na praze 14, mladeze apod. Vzdyt Tvrdik prece rikal tenkrat v tom rozhovoru u Madla ze v zavislosti na tomto se bude rozlocet snizovat
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
No madl má evidentně na srdci budoucnost Slavie, tak si opět vytáhl hlavu z prdele a za pomoci naši Johanky z arku byl vytvořen rozhovor kde není nic nového,jenom jsou nastoleny obavy kdo nám z daleké Číny pošle 300 mega ročně na provoz,protože se nehorázně po Tvrdíkovsku rozhazuje.Jinak je zajímavé,když byl JT vrácen do fumkcí tak oba měli zrovna bobříka mlčení,protože se nenaplnil temný scénář jeho konce, který nám oba předestřeli.Ještě mě zajímá zda pan madl bude mít takovou starost o chátru když nám zdenda neštastný řekl,jak bude těžké přesvědčit křétu o dalších investicích do týmu.To kdyby řekl někdo ze Slavie, tak je ohen na střeše a medmrdky by okamžitě hlásili jak to vše předvídali.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Tady přece celou dobu nešlo o SKS, o CEFC nebo J&T. Nezávislí novinář musí být nestranný a ne, že celou dobu jich drtivá většina fandila jedné straně. Kdyby CEFC krachl, tak to trh ani nepozná a navíc ten majetek byl několika násobně větší než dluh a přesto to vypadalo, jak kdyby chtěl VW ukončit výrobu v MB. Kdyby Číňan odešel, tak mají novináři novou munici na svatou válku proti hradu. Jak osazenstvo hradu rozhodně nemusím, tak o tohle v celé kauze ze strany novinářů šlo.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Človíčku, mám jistou pochybnost. Nezapomeň, že vše co zavání Sportem (to jsou vazalové Křetinského), je v důsledku sviňárna a levota. Jen si vzpomeň, jak ty svině, vždy před derby vytahovali - Latka bije svou ženu, i když už byli dávno od sebe. A víš, že se říká po staletí pravdivé: Čí chleba jíš, toho píseň zpívej. Tak se někteří předháněj, aby si zasloužili, jak ti Severokorejci u Kima. Jen aby na ně milostivě pohlédl. Samozřejmě, že Hrad se taky vždycky hodí. Nedávno jsem četl, že Merkelová už byla 11x v Číně. Honí tam prachy, jako Angláni, stejně jako Macron. My je všichni do hospodářství chceme taky, ale je nutno osolit Tvrdíka, protože on byl první. Úspěch se v naší zaprděné kotlině neodpouští. Jen mi štve, že se do toho nechává strhnout i ta blbá Slonková, které, věřím, je fotbal i Slavia jinak zcela u prdele a zná to nanejvýš z rychlíku. Ale i té leží Tvrdík v žaludku. Je úspěšný. A tak se propůjčuje ke sviňárnám. A vůbec asi neví, o čem, že to kydá. Jen když kydá.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Jenom další intriky Slonkové, nic víc, nic míň. Naprosto cíleně manipuluje s fakty a používá jen to, co se jí hodí do krámu. Např.: JT prý slíbil zaplatit a to se nestalo a pak pustí reportáž, kde JT říká, že CITIC nabídl právní záruky na zaplacení 450 mld. euro a že předpokládá, že to JaT využije, což je úplně něco jiného a to už ani nemluvím o tom, že k zaplacení došlo atd. Mádl se celkem ještě drží, ale ona ho stále manipuluje do stavu, který potřebuje. Velice úsměvná je její věta, podle mých informací, protože o všem se rozhoduje v Číně a odtamtud nemá informace ani náhodou. Hodně vypovídající je strhaný obličej Slonkové. Někomu asi přišlo, že je to předtočené, ale ne, to si jen Slonková jede to své a naprosto cíleně pomlouvá a škodí.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Uštěpačnost Slonkové? Slabé slovo. Ty její slaboduché debaty s Kubíkem v autě, publikované na Seznam -zprávy ...Jestli to je investigativní publicistika, no potěš pán bůh. Ona teď musí dumat, zda se nepojmenovat Babčenková, či lépe Citronová. Až dojde na vyšetřování, proč nějaký feťák si může dovolit slušně žít /z nějaké renty?/ v Rakousku, protože sehrál dobře roli, snad se k němu Slonková asi nastěhuje, už tam měla být dávno. Snaží se to zachránit jinak. rejpáním do Slavie, že se řadí na úroveň ideologa Václava Kopeckého, blahé paměti, je už jedno. Chudák holka. Všechna čest Mádlovi, že se nedal strhnout zaujetím Slonkové. Jestli je tady zase doba, že sportovní novinář si musí chránit kůži a účinkovat v politických hrátkách je moc smutné. Hluboce seznam klesnul, angažováním té zrzavé kreatury. A žaloba na ní nemá cenu ani toho papíru k tomu nutného. Ostatně čas vše vyřeší a svině dumají o řeznících ...Kdo s čím zachází atd.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Budu předstírat, že jim ten harmonogram věřím. Jen mě napadla taková hnusně podrazácká otázka, jaké nepřekonatelné technické problém jim asi tak bránily, to chudáčkům do toho článku napsat.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Oba novináŕi nejsou ekonomové. Jsou to talentovaní chaoti. Využívají chaosu, žijî v chaosu a jejich životní obživou je chaos.
V době, kdy chaoti v tom skeči blekotali (cca pred deseti dny), že Slavia ma zásadní problem, psal jsem, ze Číňan nepustí.
Správně bylo chaoty řečeno, ze Číňan musí mít zájem dále zde v Evropě expandovat. Pak budoucnost Slavie je pevná. Potrebují image.
A to presne v minulých dnech bylo potvrzeno. Slavia bude po létu zase silnější. Az narazíme zase na Ajax;, budeme dominovat.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Ze slávistického webu a dalších materiálů postupně mizí CEFC China. Podle mých informací bude novým generálním partnerem Slavie, a možná i futsalu, společnost CITIC Group. https://twitter.com/sedivyp/status/1003287079684661249
Ladislave, souhlas. Pokud to dopadne, ještě že tak. Nicméně, J. Tvrdík je zaměstnancem CEFC, takže asi už nebude mít takový vliv na přísun financí, jako dosud. Jak to vidíte ostatní?
Myslím, že JT bude mít naprosto podobný vliv, jako měl dřív, tzn. musel přesvědčit CITIC o smysluplnosti všeho. A to už velmi pravděpodobně proběhlo. Taková malá nápověda budou posily, které teď uděláme.
jde čistě o pragmatismus a prosazování zájmů čínské vlády v Evropě přes českou vládu. Nejvíc samozřejmě o záměr vybudování tzv. Hedvábné stezky, kde má ČR vytvořit tranzitní spojku mezi východem(Rusko/východní blok) a západem(EU). V případě, že příští prezident Česka bude prozápadní a otočí kormidlem směrem na západ, nezačnou mizet pouze nápisy CEFC, ale zmizej všichni čínani ze Slavie a Tvrdík coby loutka mocenských zájmů vyletí jako první. A co se pak bude dít s klubem/Edenem je ve hvězdách. Primitivní přímá úměra: pád Miloše Zemana=pád Slavie Praha.
Taky mě vždycky fascinuje, jak tihle "prozápadní" lidé vůbec neví, o čem mluví.
Pro ně "prozápadní" znamená nekriticky přijímat vše, co přichází ze Západu, a důsledně se štítit všeho, co je na Východě. Kdyby oni sami žili na Západě, tak by měli potřebu poučovat, že Merkelová, Mayová, nebo Macron nejsou dost prozápadní, když přece pořád jezdí do té zpropadené Číny o obchodují s ní. Prostě papežštější než Papež. Je mi jich docela líto...
Gorre, Fulham ti už naznačil, jak se věci mají a i já si myslím, že tvé úvahy nejsou správné. Jsem líný jít do statistik, ale vygoogluj si, kolikrát jednali s Číňany představitelé západních velmocí o spolupráci. Němci, Francouzi, Angláni... A dle tebe jsou peníze do Slavie od CEFC smradlavější než ty, co do Men. City cpe jiná Čínská firma, či dolary, eura nebo libry, které valí do Chelsea Abramovič? Proto já vítám schopnosti českých lidí najít sponzora třeba v Číně, Kellner nám je,zdá se, nechce dát, mám na mysli penízky. Apropos, víš, že směle obchoduje a bohatne právě na spolupráci s Číňany?
Navíc je z historie příspěvků tohoto "experta" patrné, že se jedná o jeho jediné téma. Založil si účelově účet a vylezl, když cítil "krev" (problémy kolem CEFC). Když se naopak situace uklidnila, tak zase zalezl. No a teď ještě ze setrvačnosti chvíli kalí vodu... Minulý týden jsem se bavil s bývalým sousedem (mimochodem Sparťanem, který pracuje v Českém rozhlase jako hlasatel). Když byla Slavia ve srabu, tak měl jenom samé úšklebky. Nyní, kdy nám koukají na záda, tak tento rádoby vzdělanec mluvil přesně v duchu tohoto "experta" a návdavkem se z jeho školených úst linula ještě mnohem expresivnější slova. Jo, závist je zlá vlastnost...
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Nemyslim si, ze by Madl rikal něco zavadnyho.. ve zkratce říká jen to, ze podle nej si slavii CITIC necha, dokud bude mit u nas obchodni / politicky zajmy. To je asi dost pravdepodobny..
Komentáře (61)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Mimoň před 6 lety 02.06.2018 14:13 |Pokud jsou informace p. Mádla správné a zrovna jemu bych je věřil, tak se mě zdá riskantní mít v českých podmínkách takový rozpočet 600-800 mil. A že to jde z docela významné části na různé bonusy jak on hovoří...co by se asi stálo, kdyby se to muselo krouhnout, nebo by se nedej bože měnil majitel. Pro nového by to byla velká zátěž. I Mádl se takhle vyjadřoval na Twitteru a psal to i Tvrdikovi, že mu to přijde až moc rizikové pro Slavii. Zase tu až takový rozdílový hráči dosud nejsou... Mělo by se to udržet v rozumných mírách. Citic musejí řešit pohledávky Cefc po celém světě a nevím zda se jim bude chtít financovat Slavii v takové míře já to bylo doposud. Podle mě máme třeba až moc různých ředitelů na všechno. Jsou to všechno slavisti...ok, ale nemluví si Vrba, Syrovátka, Tvrdík, Krob do práce? Všichni jsou na něco Generální, ale teď když je tam ještě Nezmar, tak už je to moc ne?...na toaLetné todleto už léta nedělalo dobrotu, posily k ním chodi pozdě, plno různých nedotažených věci a prapodivných řešení ani po vice jak 10 letech tam nelze vidět nejaka koncepce. Spíš antikoncepce...:-D.Při krizových chvílích na podzim se tohle řešilo i u nás otázka je zda je to pravda a zda to nejsou jen řeči nenechavců. Já si myslím že čím míň hlav, tím méně neshod a když jsou lidé dostatečně erudovaní a schopní měli by to zvládnout dejme tomu i ve třech. Já jsem pouhý fanoušek, nevidím do té věci jak někteří tady, jen mám obavy, aby jsme si nezadelavali na zbytečné problémy. Možná to byla až právě zbytečná rozhazovačná a riziková politika Cefc že dopadli jak dopadli. Prostě bych se nedivil, kdyby ty výdaje šli teďka dolů i u nás. Asi by si neměli dělat někteří naděje že přijde letos posila typu Konopljanka, i když by se samozřejmě hodila
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
steev (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 15:34 |Pokud jsou informace p. Madla spravne... a tim je receno vse. Ten clovek by uvital kdyby Slavia padla na dno nebo se alespon prodala aby mohl rict, ja mel pravdu. Po hysterii kterou predvadel v nedavne dobe by se mu to hodilo. Diky bohu se to zatim nedeje!
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
JS (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 15:42 |A co by z toho měl? Osobní zájem, aby Slavia padla, aby mohl říct, že měl pravdu? Nenechte se vysmát.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
steev (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 16:04 |Evidentne mu osud Slavie neni lhostejny.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
japoko před 6 lety 02.06.2018 16:03 |Hlavne aby neprisla posila typu Dany, Altop, Rotan!
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
travel (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 14:34 |Nesouvisí to přímo s tímto rozhovorem,ale je to nejnovější twitter od Tvrdíka:
Jaroslav Tvrdík
Deti si mely prinest do skoly noviny a uci se o roli medii. Vytiskl jsem jim dva clanky, vychazejici ze stejneho podkladu. Podle pani Slonkove jiz policie kona a byl jsem napul v base, LN nastesti napsaly skutecny pribeh. Neni nad priklad ze zivota.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Fulham před 6 lety 02.06.2018 14:40 |tak ono to souvisí ... madam SS se buď probrala z nějakého halucinogenu a Mádl si chtěl vrznout , nebo zveřejnili čtrnáct dní starý rozhovor..
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
JS (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 15:19 |Je to očicidně předtočené, protože Tvrdík od té doby na Twitteru komunikoval i jinak, než jen invektivami k J&T, takže mírně outdated... Nicméně, jako nosná informace mi zde přijde ten naddimenzovaný rozpočet Slavie a fakt, že čínští auditoři stále prověřují Tvrdíkovy akvizice. To koresponduje s tím, že zatím nehýříme aktivitou na přestupovém trhu atd.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Fulham před 6 lety 02.06.2018 15:36 |nechce se mi moc komentovat... ale že by tady byli auditoři Citic a JT byl v Číně?
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Fulham před 6 lety 02.06.2018 15:38 |jsem to odbouch dřív - a za pobytu Číně vrácen do představenstva bez ohledu na výsledek auditu?
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
bongor před 6 lety 02.06.2018 18:40 |Nemůžeš vážně diskutovat o faktech s evidentně duševně nemocným pánem,to už tady absolutní většina vzdala.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
JS (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 18:52 |Jediný duševně nemocný pán jsi tu Ty se svou sparťanskou paranoiou. Vždycky se usměju nad Tvými chorými výplody o tom, jak nás chce Křetínský zničit a o podobnejch hovadinách.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
japoko před 6 lety 02.06.2018 19:45 |;-)
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
JS (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 18:50 |Ok, to je dobrý argument. Kdyby se chtěl CITIC Tvrdíka zbavit, nedosahuje jej zpět.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
janko (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 19:06 |Otazka je kolik z toho tvori jednorazove investice do muzea, pozemku na praze 14, mladeze apod. Vzdyt Tvrdik prece rikal tenkrat v tom rozhovoru u Madla ze v zavislosti na tomto se bude rozlocet snizovat
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Fulham před 6 lety 02.06.2018 20:31 |uvidíme...hlavně když už se budeme dohadovat tady, ať je to o fotbale..
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Pan Bůh před 6 lety 03.06.2018 23:01 |Ten důvod je jiný, spíše pozitivní.
Vrznuti Slonkové
Mimoň před 6 lety 02.06.2018 14:56 |Pánové musel jsem vám dát Like, Tvrdík i vy jste to vtipně odpalkovali. Ale stejně si nemyslím, že by zrovna Mádl měl potřebu jít do Slonkové :-D
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
koocze před 6 lety 02.06.2018 15:31 |Rozhovor vyšel dneska, ale aktuální příliš není. Musí být minimálně 8 dní starý.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
spivi před 6 lety 02.06.2018 15:41 |Opět, buďte v klidu, Slavia bude fungovat jako doposud...
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 23:57 |Nebo i lépe!
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 16:41 |No madl má evidentně na srdci budoucnost Slavie, tak si opět vytáhl hlavu z prdele a za pomoci naši Johanky z arku byl vytvořen rozhovor kde není nic nového,jenom jsou nastoleny obavy kdo nám z daleké Číny pošle 300 mega ročně na provoz,protože se nehorázně po Tvrdíkovsku rozhazuje.Jinak je zajímavé,když byl JT vrácen do fumkcí tak oba měli zrovna bobříka mlčení,protože se nenaplnil temný scénář jeho konce, který nám oba předestřeli.Ještě mě zajímá zda pan madl bude mít takovou starost o chátru když nám zdenda neštastný řekl,jak bude těžké přesvědčit křétu o dalších investicích do týmu.To kdyby řekl někdo ze Slavie, tak je ohen na střeše a medmrdky by okamžitě hlásili jak to vše předvídali.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
dubas před 6 lety 02.06.2018 17:24 |Tady přece celou dobu nešlo o SKS, o CEFC nebo J&T. Nezávislí novinář musí být nestranný a ne, že celou dobu jich drtivá většina fandila jedné straně. Kdyby CEFC krachl, tak to trh ani nepozná a navíc ten majetek byl několika násobně větší než dluh a přesto to vypadalo, jak kdyby chtěl VW ukončit výrobu v MB. Kdyby Číňan odešel, tak mají novináři novou munici na svatou válku proti hradu. Jak osazenstvo hradu rozhodně nemusím, tak o tohle v celé kauze ze strany novinářů šlo.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
donford před 6 lety 02.06.2018 19:26 |Človíčku, mám jistou pochybnost. Nezapomeň, že vše co zavání Sportem (to jsou vazalové Křetinského), je v důsledku sviňárna a levota. Jen si vzpomeň, jak ty svině, vždy před derby vytahovali - Latka bije svou ženu, i když už byli dávno od sebe. A víš, že se říká po staletí pravdivé: Čí chleba jíš, toho píseň zpívej. Tak se někteří předháněj, aby si zasloužili, jak ti Severokorejci u Kima. Jen aby na ně milostivě pohlédl. Samozřejmě, že Hrad se taky vždycky hodí. Nedávno jsem četl, že Merkelová už byla 11x v Číně. Honí tam prachy, jako Angláni, stejně jako Macron. My je všichni do hospodářství chceme taky, ale je nutno osolit Tvrdíka, protože on byl první. Úspěch se v naší zaprděné kotlině neodpouští. Jen mi štve, že se do toho nechává strhnout i ta blbá Slonková, které, věřím, je fotbal i Slavia jinak zcela u prdele a zná to nanejvýš z rychlíku. Ale i té leží Tvrdík v žaludku. Je úspěšný. A tak se propůjčuje ke sviňárnám. A vůbec asi neví, o čem, že to kydá. Jen když kydá.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 19:35 |Jenom další intriky Slonkové, nic víc, nic míň. Naprosto cíleně manipuluje s fakty a používá jen to, co se jí hodí do krámu. Např.: JT prý slíbil zaplatit a to se nestalo a pak pustí reportáž, kde JT říká, že CITIC nabídl právní záruky na zaplacení 450 mld. euro a že předpokládá, že to JaT využije, což je úplně něco jiného a to už ani nemluvím o tom, že k zaplacení došlo atd. Mádl se celkem ještě drží, ale ona ho stále manipuluje do stavu, který potřebuje. Velice úsměvná je její věta, podle mých informací, protože o všem se rozhoduje v Číně a odtamtud nemá informace ani náhodou. Hodně vypovídající je strhaný obličej Slonkové. Někomu asi přišlo, že je to předtočené, ale ne, to si jen Slonková jede to své a naprosto cíleně pomlouvá a škodí.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
janko (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 20:43 |tohle přece nemůže být čerstvé, vždyť by oba byli za pitomce..:-)
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
bongor před 6 lety 03.06.2018 13:12 |byli by?
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
icek66 před 6 lety 02.06.2018 20:55 |pi slonkova me nelezi ani u pr....
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
utrzeny_ze_retezu před 6 lety 03.06.2018 13:12 |Rozhodě ji to nijak neomlouvá, spíš naopak, ale řek bych, že už je to taková ta křeč - trvání na svém a neschopnost přiznat chybu.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 18:12 |Křeč, tak to je ještě ta lepší varianta, ale všimni si, těch uštěpačných poznámek Slonkové na JT...
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
tomblesk před 6 lety 04.06.2018 01:17 |Uštěpačnost Slonkové? Slabé slovo. Ty její slaboduché debaty s Kubíkem v autě, publikované na Seznam -zprávy ...Jestli to je investigativní publicistika, no potěš pán bůh. Ona teď musí dumat, zda se nepojmenovat Babčenková, či lépe Citronová. Až dojde na vyšetřování, proč nějaký feťák si může dovolit slušně žít /z nějaké renty?/ v Rakousku, protože sehrál dobře roli, snad se k němu Slonková asi nastěhuje, už tam měla být dávno. Snaží se to zachránit jinak. rejpáním do Slavie, že se řadí na úroveň ideologa Václava Kopeckého, blahé paměti, je už jedno. Chudák holka. Všechna čest Mádlovi, že se nedal strhnout zaujetím Slonkové. Jestli je tady zase doba, že sportovní novinář si musí chránit kůži a účinkovat v politických hrátkách je moc smutné. Hluboce seznam klesnul, angažováním té zrzavé kreatury. A žaloba na ní nemá cenu ani toho papíru k tomu nutného. Ostatně čas vše vyřeší a svině dumají o řeznících ...Kdo s čím zachází atd.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Fallen (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 21:34 |Mno. Tak sám Mádl na twitteru potvrdil, že je to natočený ještě předtím, než se CEFC a JaT dohodly, takže je to vyřešené.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 21:41 |pak nechapu.proc se to pustilo ven az dnes,to muze udelat jenom blbec
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Fallen (přítel SN) před 6 lety 02.06.2018 21:48 |Prej maj v tom pořadu nejakej harmonogram. Prostě blbost...
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
dubas před 6 lety 02.06.2018 22:21 |Budu předstírat, že jim ten harmonogram věřím. Jen mě napadla taková hnusně podrazácká otázka, jaké nepřekonatelné technické problém jim asi tak bránily, to chudáčkům do toho článku napsat.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Vici před 6 lety 03.06.2018 12:21 |Fakt nepochopitelny kdyz rozhovor tohohle typu je vysilanej se spozdenim. To je jak kdyby zpravy z dneska vysilali za 14 dni.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
bongor před 6 lety 03.06.2018 13:15 |Ale houby,to psala Mašínová,že sleduje Peltův hormonogram.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
bongor před 6 lety 03.06.2018 13:14 |Blbec?Snad jsi chtěl říct škodlivá veteš ne?Je to něco jako štěnice na Mostecku.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
Cross před 6 lety 03.06.2018 00:16 |Oba novináŕi nejsou ekonomové. Jsou to talentovaní chaoti. Využívají chaosu, žijî v chaosu a jejich životní obživou je chaos.
V době, kdy chaoti v tom skeči blekotali (cca pred deseti dny), že Slavia ma zásadní problem, psal jsem, ze Číňan nepustí.
Správně bylo chaoty řečeno, ze Číňan musí mít zájem dále zde v Evropě expandovat. Pak budoucnost Slavie je pevná. Potrebují image.
A to presne v minulých dnech bylo potvrzeno. Slavia bude po létu zase silnější. Az narazíme zase na Ajax;, budeme dominovat.
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
bongor před 6 lety 03.06.2018 13:16 |Taky jsem občas hrál domino.
Ofiko stránky
A.Lima před 6 lety 03.06.2018 13:46 |Tak koukám,že z našich hlavních stránek zmizeli loga CEFC.... Tak jen doufám, že se zde objeví jiné logo a tím by mělo být CITIC :)
Re: Ofiko stránky
mig52 před 6 lety 03.06.2018 17:50 |To zase budou nervy, než se to vyjasní!
Re: Ofiko stránky
Edenjejenjeden před 6 lety 03.06.2018 17:52 |Novým generálním partnerem bude CITIC GROUP
Re: Ofiko stránky
mig52 před 6 lety 03.06.2018 17:54 |To tipuješ nebo 100% víš? Kéž bys měl pravdu!
Re: Ofiko stránky
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 18:34 |Ze slávistického webu a dalších materiálů postupně mizí CEFC China. Podle mých informací bude novým generálním partnerem Slavie, a možná i futsalu, společnost CITIC Group.
https://twitter.com/sedivyp/status/1003287079684661249
Re: Ofiko stránky
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 19:07 |Bych se ani nedivil když to vše bylo od nich zalepeno,no dá se říct slovy klasika my jsme v tom nevině :-))))
Re: Ofiko stránky
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 19:12 |Buďme rádi, že to tak dopadlo. Jiné varianty by bylo o dost horší.
Re: Ofiko stránky
knl66 (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 23:33 |Nevíš, tenhle Petr Šedivý je novinář z iDnes, který doprovázel A-mužstvo tenkrát na soustředění do Číny?
Re: Ofiko stránky
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 04.06.2018 02:27 |Jo, jo, to je on.
https://fotbal.idnes.cz/fotbalista-jan-sykora-a-jeho-prvni-rozhovor-po-prestupu-do-slavie-1ct-/fotbal.aspx?c=A170106_100201_fotbal_pes
Re: Ofiko stránky
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 18:32 |Naprosto logická varianta, která se dala předpokládat.
Re: Ofiko stránky
travel (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 19:41 |Tak už jen taková "maličkost" jako je tiskovka a vše oficiálně oznámit.
Re: Ofiko stránky
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 19:47 |https://twitter.com/slaviafutsalcz/status/1003317679065886720
Re: Ofiko stránky
mig52 před 6 lety 03.06.2018 21:28 |Ladislave, souhlas. Pokud to dopadne, ještě že tak. Nicméně, J. Tvrdík je zaměstnancem CEFC, takže asi už nebude mít takový vliv na přísun financí, jako dosud. Jak to vidíte ostatní?
Re: Ofiko stránky
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 03.06.2018 21:48 |Myslím, že JT bude mít naprosto podobný vliv, jako měl dřív, tzn. musel přesvědčit CITIC o smysluplnosti všeho. A to už velmi pravděpodobně proběhlo. Taková malá nápověda budou posily, které teď uděláme.
Mádl má pravdu
Gorre před 6 lety 04.06.2018 05:16 |jde čistě o pragmatismus a prosazování zájmů čínské vlády v Evropě přes českou vládu. Nejvíc samozřejmě o záměr vybudování tzv. Hedvábné stezky, kde má ČR vytvořit tranzitní spojku mezi východem(Rusko/východní blok) a západem(EU). V případě, že příští prezident Česka bude prozápadní a otočí kormidlem směrem na západ, nezačnou mizet pouze nápisy CEFC, ale zmizej všichni čínani ze Slavie a Tvrdík coby loutka mocenských zájmů vyletí jako první. A co se pak bude dít s klubem/Edenem je ve hvězdách. Primitivní přímá úměra: pád Miloše Zemana=pád Slavie Praha.
Re: Mádl má pravdu
Fulham před 6 lety 04.06.2018 06:06 |:-) jestli bude příští prezident ,,prozápadní" a bude se chtít vyrovnat svým západním kolegům, tak to aby do Číny létal co měsíc...:-))
Re: Mádl má pravdu
deny91 před 6 lety 04.06.2018 11:21 |Taky mě vždycky fascinuje, jak tihle "prozápadní" lidé vůbec neví, o čem mluví.
Pro ně "prozápadní" znamená nekriticky přijímat vše, co přichází ze Západu, a důsledně se štítit všeho, co je na Východě. Kdyby oni sami žili na Západě, tak by měli potřebu poučovat, že Merkelová, Mayová, nebo Macron nejsou dost prozápadní, když přece pořád jezdí do té zpropadené Číny o obchodují s ní. Prostě papežštější než Papež. Je mi jich docela líto...
Re: Mádl má pravdu
mig52 před 6 lety 04.06.2018 11:36 |Gorre, Fulham ti už naznačil, jak se věci mají a i já si myslím, že tvé úvahy nejsou správné. Jsem líný jít do statistik, ale vygoogluj si, kolikrát jednali s Číňany představitelé západních velmocí o spolupráci. Němci, Francouzi, Angláni... A dle tebe jsou peníze do Slavie od CEFC smradlavější než ty, co do Men. City cpe jiná Čínská firma, či dolary, eura nebo libry, které valí do Chelsea Abramovič? Proto já vítám schopnosti českých lidí najít sponzora třeba v Číně, Kellner nám je,zdá se, nechce dát, mám na mysli penízky. Apropos, víš, že směle obchoduje a bohatne právě na spolupráci s Číňany?
Re: Mádl má pravdu
Edenjejenjeden před 6 lety 04.06.2018 11:39 |Migu je to troll,nereaguj na něj,škoda času
Re: Mádl má pravdu
Jachym před 6 lety 04.06.2018 11:57 |Navíc je z historie příspěvků tohoto "experta" patrné, že se jedná o jeho jediné téma. Založil si účelově účet a vylezl, když cítil "krev" (problémy kolem CEFC). Když se naopak situace uklidnila, tak zase zalezl. No a teď ještě ze setrvačnosti chvíli kalí vodu... Minulý týden jsem se bavil s bývalým sousedem (mimochodem Sparťanem, který pracuje v Českém rozhlase jako hlasatel). Když byla Slavia ve srabu, tak měl jenom samé úšklebky. Nyní, kdy nám koukají na záda, tak tento rádoby vzdělanec mluvil přesně v duchu tohoto "experta" a návdavkem se z jeho školených úst linula ještě mnohem expresivnější slova. Jo, závist je zlá vlastnost...
Re: Reportéři Seznamu: Jaká budoucnost čeká pražskou Slavii? Bude dál patřit Číňanům?
martyni (přítel SN) před 6 lety 04.06.2018 13:29 |Nemyslim si, ze by Madl rikal něco zavadnyho.. ve zkratce říká jen to, ze podle nej si slavii CITIC necha, dokud bude mit u nas obchodni / politicky zajmy. To je asi dost pravdepodobny..