Aktuality z médií

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

    Jožin     před 6 lety 25.05.2018 14:56 |  
    42 4

    celou dobu tj. 9 dní jsem sledoval naše klubové /ekonomexperty nebo jak je nazvat/ jak to dopadne a kdy budeme na prodej,kdo nás koupí. Normální experti, nezávislí psali že je to převzetí normální a tak to funguje a hle najednou překvapení,vše je OK fotečky atd. Některé komentáře jsou tak hrozné až se mě chce blejt, to jste fandové? Ne ,rychlokvašky stydte se za ty komentáře, však víte koho mám na mysli .Každý má nárok na svůj názor ale co jsem tady za těch 9dní přečetl je hruza a děs, že mohu fandit jednomu klubu s takovýma deb......I kdyby to dopadlo špatně, tak bych si nikdy nedovolil hrubě urážet naše vedení a JT ,kteří nás vytáhli z bahna a snaží se vybudovat mužstvo které nám bude tu a tam dělat radost, jde to ztuha ale jde .

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      afro     před 6 lety 25.05.2018 15:09 |  
      15 20

      Aneb počkal jsem si devět dní, nic jsem sem pro jistotu nepsal, abych pak mohl některé z nás označit za debily. Gratuluju.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Crispo     před 6 lety 25.05.2018 15:26 |  
        29 0

        Nechci se vám příliš míchat do vlákna, ale ono by nebylo zas tak od věci, těch 8, 9 nebo 14 dní počkat s horlivýma příspěvkama, než v nich téměř automaticky urážet číňany, Trvdíka, planetu Zemi, vesmír apod., aniž bychom věděli co se doopravdy děje, co se plánuje, jaké jsou úmysly zainteresovaných osob atd.
        Tím netvrdím, že ty mezi tyto "hejtry" patříš, nemám přehled kdo co napsal. Jen mám větší pochopení pro emoce a hodnocení kolegy Jožina.

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          Jožin     před 6 lety 25.05.2018 15:36 |  
          16 1

          Moc děkuji za přesně popsané, jsou v tom emoce a mě to moc mrzelo když jsem ty až nenávistné komentáře četl.

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          afro     před 6 lety 25.05.2018 15:40 |  
          5 8

          Já bych asi zase trochu oponoval tím, že emoce by se u fanoušků a nejenom tady daly v těch pár dnech absolutní nejistoty, co bude se Slavií doslova krájet a mám pochopení i pro ty, kteří CEFC/JT kritizovali, protože to nevypadalo bůh ví jak dobře. To, že se tady spekulovalo do aleluja je vzhledem k tomu, že pro spoustu lidí je tato platforma jedna z mála možností, jak sdílet svoje obavy o milovaný klub celkem normální.

          Klidně mě prolustruj a vstupuj do vlákna, jak je libo. ;-)

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            Eskaes     před 6 lety 25.05.2018 16:19 |  
            2 6

            souhlasím a díky za to. Podle mě se spekulovalo ještě docela na úrovni, ale budiž, to je na každém k posouzení.

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            Crispo     před 6 lety 25.05.2018 18:04 |  
            8 1

            Když to hodně zlehčím tak je to trochu podobný tomu, jako když někdo řve A.C.A.B. na policajta, který ve službě nedávno zachránil život jeho příbuznému, pomohl při konfliktní situaci apod., a následně je nějakým článkem v novinách obviněn z trestného činu. Budu čekat jak to dopadne, jestli se vina potvrdí, nebo mu prakticky okamžitě začnu nadávat a brojit proti němu?
            Čili nadávat na někoho (o jehož činnosti a zájmech vím prd), jen na základě senzacechtivých článků, je zvláštní. Leč to není neobvyklé, a každý ať si píše co chce.

            • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

              afro     před 6 lety 25.05.2018 20:34 |  
              0 1

              Samozrejme tady neobhajuju nejake primitivni nadavani, ale vzdycky prece cerpame z dostupnych zdroju a netvrd mi, ze to i po vyfiltrovani uplnych nesmyslu vypadalo dobre. Prevzeti vedeni v nekterych firmach CEFC lidmi z JaT nam moc duvodu k optimismu nedavalo. Tak se trochu spekulovalo, no boze.

              • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                Crispo     před 6 lety 25.05.2018 20:53 |  
                4 0

                Nedělám z toho žádnou aféru, ani neříkám, že negativní komentáře píší jen hovada (tupá a deprimovaná).
                Nevypadalo to vůbec dobře, to nemohu říct. Ale i tak souhlasím s tím názorem, že urážet by se mezi slávisty nemuselo ;)

                • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                  afro     před 6 lety 25.05.2018 22:45 |  
                  1 0

                  Souhlasim.

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 15:42 |  
          16 0

          Souhlas. Také jsem se prakticky nevyjadřoval, neboť to bez věrohodných verifikovaných podkladů, resp. informací, prostě považuji za neseriozní. A jediná věrohodná informace po celý ten týden byla, že žádné věrohodné informace nemáme.

          Jožinem popsaná situace nebyla ani tak o tom, komu který z nás věříme či za kým stojíme. Byla o tom, že tu někteří na základě spekulací vynášeli fatální soudy a posílali do více či méně vábných míst všechny, kteří vyjadřovali svou naději či víru v cokoli pozitivního... Debilem bych nikoho z těchto "fatalistů" sice jistě neoznačil, ale přiznávám, že stejně jako Crispo mám pro Jožinovo rozčilení nemalé pochopení... takové chování prostě nepovažuji za hodné slávistického fanouška! Mnohdy to opravdu budilo dojem, že jsou snad nesnáze Slavie škodolibě vítány a že vítězoslavný pocit "já jsem vám říkal, že nás JT/Číňan/komunista/Zeman/Mynář/kdokoli přivede k zániku" přebije u těchto lidí všechny starosti, obavy a strachy o budoucnost NAŠEHO klubu. A z toho mi bylo – a doteď je – opravdu smutno... :(

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            Eskaes     před 6 lety 25.05.2018 16:21 |  
            6 18

            a upřímně, vy máte po tom všem stejnou nebo snad ještě větší důvěru v China & Zeman boys ve spojení s SKS? Jen se ptám, bez ironie.

            • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

              pethead (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 16:41 |  
              13 0

              Ale o tom právě mluvím... o moji důvěru VŮBEC nejde. Já prostě nemůžu vědět, komu mám věřit a komu ne, když nemám žádné relevantní informace ani dostatek empirií. A když nemám znalosti, nemohu přece soudit...

              Pokud jde o moje emoce, nikdy jsem z čínského vlastníka ani z JT nadšen nebyl. (Přiznávám ale jedním dechem, že ještě víc jsem se bál majitele ruského.) Nicméně už dávno nevěřím na pohádky a je mi jasné, že pravděpodobnost, že si náš klub koupí liliově čistý miliardář se limitně blíží nule... Vnímám realitu světa, vnímám i jeho změny a jediné, o co mi jde, je dlouhodobá ekonomická stabilita Slavie při zachování všech jejich tradic a etických či morálních hodnot. Zaznamenal jsem jen jeden "pokus" o nabourání něčeho z výše uvedeného (viz čínská "komunistická" hvězda na dresech) a to, jak rychle a razantně bylo s tímto nápadem zameteno, mi napovídá, že o jakýkoli "komunistický převrat" se u nás nikdo pokoušet nebude...

              Co se Číny jakožto komunistického zlořáda týče, naprosto souhlasím s příspěvkem Boss82 ( https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11499-Konec-valky-J-T-se-dohodla-s-cinskym-CITIC-na-prodeji-pohledavek-a-spolupraci#komentar-405047). Co se Zemana a jeho okolí týče, nesnáším ho.

              • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                mig52     před 6 lety 25.05.2018 17:45 |  
                10 1

                petheade, vytesat do skály tvá slova o liliově čistých miliardářích, kteří by nás koupili. Mám pocit, že hodně lidí je o tom nezvratně přesvědčeno. Ta pravděpodobnost se nejen limitně blíží nule, ale je pod ní. (Jen nevím, zda je to matematicky možné :-). Takže mnozí nablijeme na ty co nás vytáhli z bahna předchůdců, politicky je zostudíme a čekáme na bohatého a hlavně čistého vykupitele.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Jožin     před 6 lety 25.05.2018 15:32 |  
        11 0

        Nemáš pravdu, mě nepřísluší mluvit do něčeho když tomu uplně nerozumím a nerozuměli tomu ani určití lidé/experti/ tak mohli napsat svůj názor a nedělat závěry a urážet vedení jak jsem psal i kdyby to dopadlo špatně a my nevíme jakby to dopadlo špatně,tak proč dělat zavěry, že za to múžou komunisti a Křéta a Tvrdík je debil atd. ty myslíš že to je tak dobře , já ne a nehledej v tom nějaké chytračení já se npotřebuju nijak dělat zajímavým jsem starej chlap a takové věci mě vadí čau

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          donford     před 6 lety 25.05.2018 16:04 |  
          15 0

          Tak jsem taky starej chlap a taky mi vadily nesmírné a nemírné útoky na Tvrdíka. Ten transparent na TS jsem odsuzoval, a to velmi a důrazně. Jen jedno chci ale říct (napsat): měl jsem především velkej strach o svou (o naší) milovanou Slavii. Už jsem jí ve své vnitřní panice, kterou jsem sice nedal najevo, viděl, jak si jí rozebírají, zahrabávají do kopru a dělají z ní trpěné béčko RB, tedy té zvěře odnaproti. A to byla strašná představa, zejména, když jsem dík věku (za těch 60 let na slavistické tribuně) a fandění vlastně prožíval generace fandů i hráčů, kteří za ní často beznadějně bojovaly, trpěly, ale nevzdávaly se. Tak doufám je to za námi. Ta strašná bezmoc. Jak v 68. roce zatínané pěsti se slzami v očích v beznaději u okupantských tanků. Ale ten neblahý týden mi snad rok života vzal. To poctivě přiznávám.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        brťas74     před 6 lety 25.05.2018 18:56 |  
        3 5

        Každý slávista má nějaký názor na věci co se dějí a děly,já taky zrovna nejsem 2x nadšený se spojením Slavie jako klubu který -ismus chtěl zničit,se zemí jako je Čína.Na Tvrdíka,Čínu atd... se dívám svýma očima,mám na ně svůj názor,ale respektuji současný stav věci,protože mi nic jiného nezbývá.Fotbal je fenomén dnes založený zejména na velkých penězích,a tak teď ve Slavii máme Číňany.Budoucnost ukáže,byl-li to správný tah.

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      Michal86     před 6 lety 25.05.2018 15:58 |  
      6 1

      +1 Souhlasím, pěkně napsáno. Chtělo to víc klidu. Tak snad už je vše zažehnáno. SKS forever!!!

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      Jachym     před 6 lety 25.05.2018 16:08 |  
      19 2

      Já si myslím, že těch škarohlídů (a havranů:-) tady byla výrazná menšina a jeden sparťan se pro tyto účely zaregistroval až před pár dny... Několika "antičíňanů" se musím dokonce zastat, protože sami říkali, že je krize ohledně Slavie netěší, což jim chci věřit. A když tady někdo sprostě neuráží oponenty, tak pokorně přijmu, že má na majitele, trenéra, šéfa nebo hráče Slavie jiný názor. Když na někoho ale budu řvát co si to vlastně dovoluje mít za názor, jeho postoj nezměním. Spíše naopak.

      Ať už měla Slavia jakéhokoli šéfa nebo trenéra (včetně tataráčka Franze), vždycky jsem jí přál úspěch. Stejně jako přeji úspěch každé demokraticky zvolené vládě ČR, i když třeba vládní politici jsou mi proti srsti a nikdy bych je nevolil. Pro mě je totiž naprosto nepředstavitelné, že bych si měl přát špatné časy (ve stylu čím hůře tím lépe) pro Slavii nebo pro zemi, ve které žiji.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 16:26 |  
        0 29

        Ten úvod příspěvku - tomu se říká coming out, i když to trapně píšete jakoby o jiné osobě. A také jste tady zaregistrován zaregistrován mnohem déle, než jen pár dní ........ Zbytek je fabulace, jako obvykle.

        Jsem rád, že se to ve Slávii zase k lepšímu obrací, což vás zjevně velice zarmucuje.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 16:27 |  
        11 1

        Jo jo..já jsem "antičíňan" a nestydím se za to, stejně tak nejsem odvázanej z tý hradní skupinky, co se kolem nás motá..mám prostě nějakej názor na tyhle věci a stojím si za tím. Nicméně jsem rád, že jsou dluhy zamáznutý (nebo snad budou), jak to CITIC plánuje dál (provoz), to se ještě uvidí..špatný časy Slavie si ale může přát jenom debil, nebo Rumun.

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 16:30 |  
          16 4

          Mě Číňani niják zásadně nevadí, ani ten náš Luftjarda. Narozdíl od mnohých zde, jsem mu vděčný za to co pro Slávii udělal. Všichni ohledně něj připomínají propadáky, ale u nás se mu dost daří. Titul a domácí pohár - to je z velké části i jeho zásluha.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 16:27 |  
        2 24

        Na ten zápas s Mladou Boleslaví, kdy ses odkopal, nezapomenu. je smutné, že někteří adminové ti to žerou, rudochu.

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          Jachym     před 6 lety 25.05.2018 16:39 |  
          8 2

          Doktore Železo, evidentně trpíš rozdvojením osobnosti, když jednou mi tykáš a jednou mi vykáš. A také asi špatným zrakem, když umanutě tvrdíš, že jsem nebyl na Julisce nebo v Mladé Boleslavi na finále poháru. A taky je nepatřičné od někoho, kdo vzniká tavením železné rudy, říkat o někom, že je rudoch...:-)

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 17:32 |  
            1 23

            Tykání a vykání vůbec neřeším. Ale vadí mi lidé, co chodí škodit a rozeštvávat. A dělá jim dobře, když můžou někomu kazit radost. Takže se vrat domů na Letnou a raduj se z toho co tam máte.

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          Faris (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 16:42 |  
          22 2

          že se na to nevyprdneš. Ty tvoje nenávisti vůči Jáchymovi už jsi tu mnohokrát prezentoval, dobré, víme o tom, ale že musíš neustále trollit a zaneřádit tím diskuzi? je to tvoje věc, ale mně to třeba štve. Stejně tak neustále Robinátorovo přesvědčování, že naši majitelé jsou špína. Já myslím, že vaše názory všichni známe, mně opravdu nebaví číst tady vlákna, kde je 40 nenávistných příspěvků. Chápu kritiku, diskuzi, ale toto je bez úrovně.

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 17:30 |  
            1 21

            Netrollím, Tak mě z toho neobviňujte. Jak píšu níže, Jáchym je člověk co má radost z neúspěchů Slávie a jeho učinkování zde je jeden velký trolling. Proto mi vadí, že sem píše a ve chvílích radosti se nám snaží šjkodit a kazit dobrou náladu. Snařží se to tady rozeštvávat. To že mu to ve své nedůvtipnosti žerete i s rudým navijákem, je smutné.

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 16:46 |  
          25 2

          Pokud si dobře pamatuji, ještě jsem tu nikdy nepoužil žádný vulgarismus. Nicméně... můžeš už s tím napadáním Jáchyma jít laskavě do prdele??????????

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 17:28 |  
            2 22

            Mýlíte se, vulgární pane. Uživatel jménem Jáchym napadnul mě, když jsem se radoval z gólu Slávie v Mladé Boleslavi. Od té doby je jasné, co je zač. Nejdřív za stavu 0:0 psal spoustu urážlivých příspěvků vůči našim hráčům a trenérovi a pak, když jsme dali gól, se do mě opřel, že si dovolím se radovat. Zjevně neunesl, že se Slávii daří. Tím se odkopal, tohle žádný fanoušek nedělá ani v legraci.

            • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

              biggris (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 18:41 |  
              19 3

              Mily dr.fe1,
              jsi kokot.
              S uctou
              Havran

              • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 23:17 |  
                2 18

                Nejméně deset plusů za primitivní urážení jiného diskutujícího. Děsí mě co sem dnes chodí za lidi. Ještě horší je, že někteří z nich mají pravomoc šikanovat nepohodlné názory žlutými a červenými kartami. Já , ač narozdíl od nich nikoho vulgárně neurážím, jsem karet za fandění Slávii obdržel již několik. Nenadávám spolu s nimi na Slávii, tak jsem holt nepřítel .....

                • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                  Agbik     před 6 lety 26.05.2018 13:09 |  
                  2 7

                  Máte pravdu. Karty by se měli dávat pouze za jednání odporujícímu dobrým mravům. Názorové střety by zde sankcionovány být neměli. A též nesouhlasím s kyberšikanou, kdy se všichni sesypou na jednoho diskutéra a zásadně mu dávají pouze mínusy.

                  • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                    Dr. Fe1     před 6 lety 27.05.2018 01:10 |  
                    1 8

                    Souhlasím

            • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

              Boss82     před 6 lety 25.05.2018 18:49 |  
              19 2

              Tak jsem se podíval na diskuzi pod článkem ze zápasu v Ml. Boleslavi. Jáchym tam nenapsal ANI JEDINÝ příspěvek, kterým by urážel naše hráče nebo trenéra, takže proč tu lžeš?!!!

              A tobě akorát z legrace napsal, že nám nemusíš do diskuze popisovat úplně každou akci, kterou naši hráči předvedou. Nebyla to reakce na tvou radost z gólu, byla to reakce na tvůj příspěvek: "Pěkná akce Danny - Stoch - Škoda. Škoda že se nepovedlo důraznější zakončení, ale bylo to tžké".

              Pravda, svůj komentář omylem vložil pod tvou oslavu našeho vstřeleného gólu, ale dalším příspěvkem ti okamžitě vysvětlil, že to byl omyl.

              Tak snad nejsi tak hloupej, abys nepochopil, že to nebylo myšleno jako nějaký útok proti tobě nebo proti Slavii.

              • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                kjandourek (admin)     před 6 lety 25.05.2018 20:34 |  
                12 1

                To je marný, vysvětloval jsem mu to po SZ několikrát... akorát začal urážet i mě...

                • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                  Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 23:19 |  
                  0 17

                  Lžete, Jandourku ! Šikanoval jste mě zcela bezdůvodně udělováním karet, zatímco vulgární urážky od lidí typu Boss82 jste ponechával bez povšimnutí. Jednoznačná šikana z vaší strany. Proti tomu jsem se tvrdě ohrazoval, ovšem bez urážek.

                  • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 23:52 |  
                    7 1

                    Jaké démony to máš v hlavě? Co tě to ovládá, doktore? Neslyšíš občas hlasy, které ti radí, co máš dělat? Které ti našeptávají, kdo chce škodit Slavii?

                    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                      Dr. Fe1     před 6 lety 27.05.2018 01:12 |  
                      0 7

                      Nikolivěk. Úplně stačí přečíst si zdejší příspěvky. Podívat se na minusy apod.

                • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                  Boss82     před 6 lety 26.05.2018 01:14 |  
                  2 0

                  Koukám:-(...

              • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 23:29 |  
                0 15

                Lžete vy. Dokonce sám sebe usvědčujete, že prý Jáchym omylem .... :-) Komiku.

                • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                  Boss82     před 6 lety 26.05.2018 01:13 |  
                  8 1

                  V čem lžu? Tak sem zkopíruj ty Jáchymovy urážky našich hráčů a trenéra. Zkopíruj sem ty příspěvky, kterými tě napadl. Jsem fakt zvědav, s čím se vytasíš.

                  • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                    Dr. Fe1     před 6 lety 27.05.2018 01:10 |  
                    0 9

                    Lžeš ve všem. Jednoznačně mě napadl, když jsem se radoval z gólu Slávie. Ty se vzmůžeš jen na vulgární urážení, když nemáš protiargument.

                    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                      Boss82     před 6 lety 27.05.2018 08:56 |  
                      4 0

                      Nikdo tě nenapadl! Argumenty chybí jenom tobě a akorát tu hloupě lžeš.

            • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

              mabr     před 6 lety 25.05.2018 18:54 |  
              14 2

              Ač s Jáchymem v lecčems nesouhlasím (kritika ČT) a v něčem naopak velmi souhlasím (sláva dobrému pivu a Budvaru zvlášť!), v životě bych si nedovolil tvrdit, že je spar*an. Jeho názory mají hlavu a patu a nikoho tu neuráží ani nenapadá.

              • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                Eskaes     před 6 lety 25.05.2018 19:56 |  
                5 6

                což o to, rudej je, ale jinak, než si pan doktor umanutě myslí... :-)

              • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                smely (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 22:51 |  
                3 0

                .,a nespletl si náhodou doktor nicky ? Jáchym vs JS ? Ten kýbl kýbl žluče vylil omylem na jinou hlavu, řek bych,..

              • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

                Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 23:21 |  
                0 13

                Není tomu tak. Do mě se nick jménem Jáchym začal bezdůvodně navážet a já si to nenechal líbit.

            • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

              sicilianbrno     před 6 lety 25.05.2018 19:49 |  
              10 4

              takhle málo stačí někomu, aby cejtil celoživotní nenávist k někomu.
              Jáchyme jáchyme, si nadosmrti prokletý, pan doktor tě má doma jako panenku a při každé tvé zmínce na chatu do tebe zaráží špendliky..necejtíš občas škubání po těle když píchne? :-)

  2. Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 17:23 |  
    6 1

    Pánbůh zaplať, teď se aspoň opět můžeme soustředit na to podstatné - fotbal jako takový.
    Přiznám se, že poslední dobou chodit na tyto stránky a pročítat zdejší komentáře byla tak trochu "tantalova muka" (a propos, víte někdo, zda sem ještě přispívá Tantalos?).

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 17:37 |  
      3 19

      Dlouho jsem ho neviděl. Také by mě zajímalo co se stalo s Jiřím1 ? Žije vůbec ? zato se tady vyrojilo spoustu jeho havraních následovníků, kteří škodí z jiných pozic. Nevím čím to je, že se na Slávii lepí tito lidé co vidí ve všem katastrofu a libují si v negativech. S kladným přístupem typu "Společně jsme silnější" tady člověk moc neuspěje. ještě za to dostane žlutou kartu, že nehavraní s dalšími.....

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 18:56 |  
        8 1

        Tak ty jsi dobrej havran. :-))

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 19:12 |  
          9 3

          Spis papousek ;)

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 19:16 |  
            7 3

            Prostě fógl :-)

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Eluin (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 20:11 |  
        11 1

        Jirka jednička mě vlastně svým způsobem docela bavil. Byla to pravda zábava trochu zvrácené, ale ty jeho zlidovělé hlášky ("budeme se všichni divit", "mukiony"), to je neoddiskutovatelný vklad slávistickému společnému vědomí :-).

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          Nosorozec     před 6 lety 25.05.2018 23:05 |  
          0 0

          Já mám pocit, že Jiří1 ve svém posledním příspěvku psal, že se hodlá na delší dobu odmlčet. -Je to už ale pár let zpátky...

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            Faris (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 23:11 |  
            0 0

            na efotbal.cz přispívá nějaký Jiri1,občas taky bláznivé příspěvky, ne ale tak jako tu...asi to nebude on

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        donford     před 6 lety 25.05.2018 20:52 |  
        9 1

        Doktore Fe 1, Slavia přežila opět jednu málo čekanou (alespoň pro mě) a dost nenadálou klinickou smrt. Nebylo by lepší se spíš nad tímto opatrně radovat než nevražit takto silně, osobně a jmenovitě? Čeká nás zítra zajímavá sobota odpoledne v Teplicích i večer v Kyjevě. Což se tak chvíli pro změnu po hororovém týdnu těšit z fotbalu, tedy doufám i ze slavistického? Přimlouvám se za to, abychom všichni zítra nechali i ty černé havrany odletět. Co, doktore Fe 1, nestojí to za pokus?

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 23:27 |  
          1 12

          Souhlasím. Já jsem pro všemi deseti. Bohužel se zde nesetkávají podobné názory s pochopením. Tady se dávají minusy i za dotaz jak je to s lístky na Teplice. Šílené. Já jsem pro naplňování hesla "Společně jsme silnější", pro radost ze hry a ze života vůbec. Bohužel jsem zde osamocen a i za radost z gólu Slávie seřván zdejšími propagátory skeptucismu až za hrob. nevím kde se ti lidé berou a co jsou zač. Vůbec nechápu proč to tihle Jácjhymové a podobní dělají ? ! Nicméně doufám, že to zítra bude v teplicích pro všechny slávisty příjemné odfpoledne a večer taky. Takže přeji všem kladně smýšlejícím slávistům příjemný den a Jáchymům a jejich přisluhovačům, abvy se probrali.

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 18:12 |  
      3 1

      Naposled psal někdy před rokem dle profilu, tak nevím. Snad nic vážného.

  3. Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

    Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 21:49 |  
    26 1

    Rád si zde přečtu příspěvky a pak dumám co jsme za fanoušky,jedni chtějí to jiní tamto,trenér špatnej trenér dobrej,hráč dobrej hráč dřevo atd.Jsem starši generace takže jsem rád za každé vítězství ,protože v dobách minulých těch vítězstvi nebylo až tak moc.Přál jsem si Slavii vidět v novém Edenu-splněno,přál jsem si Slavii vidět v LM-splněno,přeji si vidět Slavii hrát LM vEdenu-a toho se taky dožiji,já to vím.Znal jsem hodně slávistů ,kteří se toho nedočkali.Proto se z každého úspěchu raduji jako by to měl být poslední.A věřím,protože nemůže být pořád špatně,ale ani ne pořád dobře.Všechno se neustále mění,stačil tento týden.Choďim a fandím abych si mohl říct,uďelal jsem maximum jako fanoušek proto,abych viděl další a další vítězství,vždyť nikdo nevíme kolik nám jich bude ještě dopřáno.

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 22:46 |  
      14 0

      Souhlas, já se jenom divím, kdo na ta takový komentář může dát palec dolů. Podle mně někdo, kdo neměl ženskou (v případě ženské chlapa) aspoň rok. Stejně tak dole pěkný příspěvek od Donforda a prásk, je moc pozitivní, tak ho osolíme. Jsou lidi, co mají těžký život.
      Mám permici na 115, vedle mne seděl takový tišší pán, cca 55 let. Od letošní sezony nechodí, sedí tam někdo jiný. Tak jsem se zeptal, prý to byl jeho kamarád a pán o prázdninách zemřel na rakovinu, nebyl ani na kvaldu LM.
      Takže zítra fandíme, někdo u TV, někdo přímo tam, serte na majitele, fanděme a třeba se té LM dočkáme příští sezonu.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 23:32 |  
        13 4

        To je dojemný. Beze srandy. Vždycky když se zpívá "Bican, Puč a Plánička, z nebe se dívají, jak Slávie válí ...." tak myslím i na slávisty co už fandí z nebe. Jako třeba můj táta.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        dubas     před 6 lety 26.05.2018 08:22 |  
        1 2

        Na spoustě stránek, kde můžeš palcovat, se dá vidět, kdo ti ty palce dal, je škoda, že to nejde tady.

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 26.05.2018 12:00 |  
          3 0

          Zaplat panbuh ze to tady neni. To by tu bylo flamu jeste vic nez ted..

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        bongor     před 6 lety 26.05.2018 11:48 |  
        1 0

        Já se nedivím,je tu sem tam i nějakej troll,to víme.S Donem souhlasím,hned jak vidím,že to psal on.Není to správnej přístup,já vím.Ten Tvůj pan soused už se dívá shora s Barrou a tisíci dalších slávistů.Už je nic nebolí,akorát jestli nejsou moc daleko od hřiště.Dneska to snad dáme,i když po tý mediální masáži,nevím jak se kluci dali dohromady.
        Do Teplic nejedu,ale myslím,že budou proti nám makat,známe přece co umí prase domácí.

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 26.05.2018 06:11 |  
      0 0

      Udělal

  4. Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

    spivi     před 6 lety 25.05.2018 23:03 |  
    10 0

    Travnik do Slavie na 4 roky? :)

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      o5aradecek     před 6 lety 25.05.2018 23:55 |  
      2 0

      Pokud nepočítám SKS, plzeň a bolševika, je Trávník nejlepším záložníkem v lize. A půjde nahoru. Jestli za něj dáme cca 50 milionů, zavřeme ústa všem škarohlídům, kteří nás ještě včera finančně odepisovali. :-) Ale nezdá se mi to.

      • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 23:58 |  
        0 0

        Cca 50 milionu???

        • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

          o5aradecek     před 6 lety 26.05.2018 00:03 |  
          0 0

          Říkám, že se mi to nezdá. :-) Ta cifra je odvozená jen od toho, že Velkej Čáp z Jablonce jeho cenu takto nastavil pro letní přestupní termín.

          • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 26.05.2018 06:57 |  
            1 1

            Navíc kjob řekl ze nebudeme kupovat plejery za dvě mega ecek.

            • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

              TSeguinTS     před 6 lety 27.05.2018 10:38 |  
              1 0

              Došlo k mýlce přátelé, Krob prostě avizoval, že ty hráče nebudeme kupovat v eurech :-) Nenecháme se oškubat ve směnárně a pěkně vysolíme Masaryky na dřevo :-)

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      rak (přítel SN)     před 6 lety 26.05.2018 02:02 |  
      9 0

      Výborně. V únoru a březnu si už na jeho kvalitu stěžovali i trenéři hostujících mužstev :))).

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      celtix     před 6 lety 26.05.2018 15:05 |  
      0 0

      Teď ještě kraje obrany a zálohy.

    • Re: Tvrdíkův tým se vrací. Jaké jsou podmínky smíru mezi J&T a Číňany?

      Hlavis     před 6 lety 26.05.2018 16:50 |  
      0 0

      Mate nějaké info?