Aktuality z médií

Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

Komentáře (246)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    smely (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 08:57 |  
    7 0

    ...a je to ... :-)))

  2. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    VanDel     před 6 lety 25.05.2018 09:00 |  
    2 1

    Třikrát sláva !! :)
    Teď ještě by to chtělo nějaké info, že CITIC počítá dál i se Slávií co se týče nějaké slušné finanční podpory....

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Jachym     před 6 lety 25.05.2018 09:18 |  
      4 0

      Já doufám, že CITIC bude chtít vybudovat ze Slavie něco jako středoevropský ekvivalent Man City, kde také vlastní podíl. Jistý server už dříve v nadsázce spekuloval, že spolupráce by mohla být až na takové bázi, že by např. Sergio Agüero místo do rezervy City se šel rozehrát do Slavie...:-) http://sport.tn.nova.cz/clanek/slavia-a-novy-investor-tato-skupina-ma-podil-i-v-manchesteru-city.html Hlavně jsem rád, že se kluci ušatí finanční dohodli, protože ze všeho nejvíce teď potřebujeme klid na práci...:-)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        afro     před 6 lety 25.05.2018 09:24 |  
        4 0

        Andreji, ty parchante, jsi to ty? :-)

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          Jachym     před 6 lety 25.05.2018 09:37 |  
          14 0

          Čau, lidi. Vím, že teď byly nějaké problémy s Číňany a do toho ten Křetínský. Já teď neměl čas sa tým zabývat. Byl Marakkéš, interpelácie, jednání o vládě a další. Sorry jako. Ale už to řešíme a makáme.

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            afro     před 6 lety 25.05.2018 09:39 |  
            4 0

            :-) A nebude ten Šmejkal nějak blbnout zítra, že jo? ;-)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        VanDel     před 6 lety 25.05.2018 09:46 |  
        3 1

        Man City ? Koukam že slávistické chutě rostou. Ještě nedávno nám stačilo, aby z nás udělali klub na úrovni Basileje.....:)

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          Gino     před 6 lety 25.05.2018 09:47 |  
          3 1

          Však Basilej je takový středoevropský ekvivalent ManCity, ne?

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            VanDel     před 6 lety 25.05.2018 09:50 |  
            2 1

            V tom případě si asi pod tím slovem "ekvivalent" představujeme každý něco jiného :)

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              Gino     před 6 lety 25.05.2018 09:56 |  
              1 1

              STŘEDOEVROPSKÝ ekvivalent ;-)

              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                VanDel     před 6 lety 25.05.2018 10:05 |  
                0 1

                Tak do střední Evropy spadá mmj. i Německo a Rakousko. Takže jakožto ekvivalent Man.City bychom měli stejně jako City válcovat v Evropě Salzburg, Dortmund, Lipsko......a občas porazit i ten ehm, jak že se jmenuje.....Bayern :) Nevim, jestli tohle momentálně Basilej dává.

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  Gino     před 6 lety 25.05.2018 10:15 |  
                  3 1

                  Je to marný, je to marný, je to marný.... nechme toho ;-)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Sedrousek     před 6 lety 25.05.2018 12:08 |  
        1 0

        A kde mas jistotu ze by Agüero ve Slavii nesedel na lavici?

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 16:41 |  
        3 1

        Asi by bylo dobré, aby odpůrci všeho čínského napsali ostrý dopis fanouškům Manchesteru City a vyzvali je k bojkotu Premier League.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:35 |  
      2 0

      To už snad někde deklarovali...

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        VanDel     před 6 lety 25.05.2018 09:45 |  
        2 1

        Vím, četl jsem. Ale nebylo to, mam takový dojem, přímo ze CITICu. Tak ale snad to bude dobrý i v tomhle směru....

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:48 |  
          1 1

          Tak to se omlouvám za nepřesnou informaci.

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            VanDel     před 6 lety 25.05.2018 10:05 |  
            0 1

            v poho....

  3. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    axxoSKS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:24 |  
    16 2

    Jarda Tvrdík strikes back! A teď si vás koupíme, všecky :)

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      smely (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:35 |  
      4 0

      ...pokoru !!!

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        axxoSKS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:38 |  
        3 2

        Však jo, proto tam mám ten smajlík na konci :)

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          smely (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:40 |  
          6 0

          ok... :-))
          mela by to pro nas bejt takova vystraha...a ted zase zpatky na hrusku... :-)))

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:40 |  
        4 8

        Pryč s pokorou! Pokora je jen nedostatek sebevědomí. :))

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          japoko     před 6 lety 25.05.2018 09:44 |  
          9 1

          Cm vic ma dnes clovek v hlave nasrano, tim vic ma sebevedomi! (parafraze klasickych filozofu)

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            knl66 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:52 |  
            0 0

            Dík. :)
            (Jen pokorný dotaz: jak zní ta původní klasická věta?)

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              Jachym     před 6 lety 25.05.2018 10:10 |  
              5 0

              Domnívám se, že oním klasikem myslí japoko českého mistra bonmotů, který se ve vztahu k jedné profesní skupině vyjadřuje následovně: "Čím menší znalosti, o to větší sebevědomí." :-)

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          bongor     před 6 lety 25.05.2018 10:00 |  
          1 3

          Pokoru má Pokorný a moc mu to nejde.My máme taky pokoru,Pokornýho ,a žádná výhra.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:45 |  
      9 5

      Celý Eden odpovídá: Jarda... TVRDÍK! - Jarda... TVRDÍK! - Jarda... TVRDÍK!

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 10:08 |  
        2 3

        No to si nedělej prdel..buďme rádi, že to za něj vyřídili..

  4. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    spivi     před 6 lety 25.05.2018 09:29 |  
    11 0

    Už jste v klidu?

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Markus     před 6 lety 25.05.2018 09:38 |  
      1 0

      Jo a díky Tobě už pár dní :)

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:39 |  
      4 1

      Byl jsem v klidu od samého začátku této kauzy. Sice nemám žádné inside info, zato mám dar vidět budoucnost. Ale i tak díky za uklidňující zprávy.

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Markus     před 6 lety 25.05.2018 09:44 |  
        3 0

        Výborně, koukni mi prosím na brazilské akcie, je tam kopec nebo propast? :)

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:55 |  
          7 1

          To nejde, ono je to nahlížení strašně vyčerpávající. Teď musím odpočívat :-)

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            kjandourek (admin)     před 6 lety 25.05.2018 16:58 |  
            0 0

            jenom abyste tu troubu jednou moc nerozhicovali...

  5. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:32 |  
    1 0

    ZaplaťPB!

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Jachym     před 6 lety 25.05.2018 09:38 |  
      4 0

      ZaplaťCITIC!:-)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        smely (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:45 |  
        1 0

        "zaplat tlustochu...." :-)

  6. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Gino     před 6 lety 25.05.2018 09:35 |  
    24 4

    Tak co, kdo myslíte, že se dneska složí jako první? Robinator, JS... nebo někdo z dalších, kteří tu poslední dny cítili takové silné zadostiučinění? :D

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      axxoSKS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:40 |  
      8 0

      Nechť odpadne co je kolísavé, nechť odpadne co je oportunistické :)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 09:46 |  
        0 0

        :D

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        JÁprvní     před 6 lety 25.05.2018 09:58 |  
        0 0

        :-)) ... ať žije soudruch husák ! :-)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Obr     před 6 lety 25.05.2018 12:40 |  
        1 1

        "Nechť odpadne!".....zvolal Jezis, kdyz lecil malomocne

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Markus     před 6 lety 25.05.2018 09:50 |  
      17 0

      Taky jsem zvědavý, zda se vůbec nějak vyjádří Slonková. Ale neočekávám, že by se omluvila pro špatnou analýzu, špatné informační zdroje, nekvalitně odvedenou práci, vaření z vody.

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Gino     před 6 lety 25.05.2018 09:57 |  
        7 0

        Omluvy dneska nejsou ve zvyku. Jede se dál.

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:02 |  
        14 0

        Prosim te ta si sypat popel na hlavu nebude. Staci, ze ji Jarda a CITIC zkazili naladu minimalne na tento vikend... :-)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        bongor     před 6 lety 25.05.2018 10:06 |  
        4 0

        Dala Milošovi do ruksaku docela silnou munici.Teď ta jeho slova získávají razanci,bohužel,nebo bohudík?Člověk fakt někdy neví.Ty jsi to pohnojila slabino.

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 16:36 |  
        1 0

        Neblázni, ten falešný dokument dostaly noviny už někdy v únoru, mezitím si ověřily, že je to podvrh a Slonková s tím vyleze v květnu a napíše pravý opak. Opravdu si někdo myslí, že to byl omyl ? Ani náhodou.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Travinho     před 6 lety 25.05.2018 09:58 |  
      5 14

      Důležité je, že jsme z nejhoršího venku. Ale hned se kvůli tomu vysmívat někomu, komu vadí, že nyní spadáme pod konglomerát, který je přímo podřízen čínskému státu, mi přijde dost nepatřičné. Už to, že o dohodě CITIC a J&T informuje Mynář ve mě vzbuzuje trošku pachuť. Sám jsem rozpolcen, jestli preferovat sportovní úspěch i za cenu takovéhoto majitele a chvíli jsem doufal, že by nás mohl přebrat někdo solidní, ale pořád je tato situace samozřejmě lepší, než kdybychom skončili někde ve sračkách a J&T nás nechali zkomírat...

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        bongor     před 6 lety 25.05.2018 10:09 |  
        6 3

        Já už jsem se těšil,jak náš stadion nechá zrenovovat soudruh Polcr,sundá Veselýho vyvěsí Kvašňáka a misto Šmicra tam dá lobotoma.No snad příště soudruzi,musíte se víc snažit.

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          Travinho     před 6 lety 25.05.2018 11:50 |  
          0 1

          Proto píšu, že je to samozřejmě lepší než Palcr aspol...

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      brťas74     před 6 lety 25.05.2018 10:29 |  
      1 9

      Bacha,bacha abyses nesložil ty Gino z návalu té blaženosti.

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Gino     před 6 lety 25.05.2018 10:54 |  
        5 1

        Jsem celej blaženej... škoda, že ten pocit neznáš :-))

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Boss82     před 6 lety 25.05.2018 10:29 |  
      13 6

      Jak přesně dopadl JS se dozvíme, jakmile ho zase na chvilku pustí v Bohnicích k internetu:-). A Robinator se asi vyjádří v okamžiku, kdy mu zaberou antidepresiva:-).

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:40 |  
        6 2

        :D

  7. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:39 |  
    1 0

    Ngadeu je domluven na smlouvě v saudskoarabském klubu, zdrojM. Pletánek na TW

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      smely (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:44 |  
      0 0

      jo taky sem slysel, docela me to se.e , dalsi na odchodu by meli bejt Suk a Danny....Simon snad zustane...

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        bongor     před 6 lety 25.05.2018 10:12 |  
        3 3

        Jestli někteří kluci váhali,tak "situace" kolem CEFC mohl být poslední impuls.Sice jsme vyhráli,ale pakáž nám rozesrala image.

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:16 |  
          3 8

          Za situaci kolem CEFC může CEFC. Takže ta pakáž CEFC nám rozesrala image?

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            Gino     před 6 lety 25.05.2018 10:55 |  
            3 3

            Opravdu? Jak jsi na to přišel?

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:58 |  
              4 7

              Nejspíš proto, že CEFC emitovala dluhopisy, které nedokázala splácet a půjčovala si půjčky s tak vysokými úvěry, že celé letadlo dolétalo. A konkrétně v Čechách podepsala úvěr na 11 mil EUR v době, který jistila veškerým majetkem, kdy už v Číně byly obří problémy a bylo jasné, že to celý krachne. Tak jsem na to přišel. Nebo za to může Sörös?

              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                Gino     před 6 lety 25.05.2018 11:13 |  
                6 4

                Je vídět na čí straně jsi ;-)

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:19 |  
                  5 9

                  Na straně lidí, kteří přemýšlí mozkem. :D Což, uznávám, je spíš handicap, výhledově nás vždycky převálcujou ti, kterých je víc a co věří, že za všechno může Kalousek a Sörös, a že se budou mít líp.

                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                    Gino     před 6 lety 25.05.2018 11:23 |  
                    2 3

                    Nevím moc kdo je Soros a ani mě to nezajímá ;-)

                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                    Alky (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 12:03 |  
                    4 1

                    Když jsme u toho používání mozku, tak část věty "a půjčovala si půjčky s tak vysokými úvěry", není hodna maturanta z matematiky. :-) Ale v klidu, mýlit se je lidské.

                    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                      JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 13:10 |  
                      0 4

                      Samozřejmě úroky. Myslím jedno, píšu druhé.

                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                    Jachym     před 6 lety 25.05.2018 12:07 |  
                    11 0

                    Hele, s tím jak sebevědomě rozděluješ lidi na myslící (kam pochopitelně řadíš sebe) a idioty (tvůj oblíbený termín) mě už dost sörös...:-)

                    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                      JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 13:11 |  
                      1 4

                      Nejnebezpečnější jsou ovšem ti myslící, kteří ale využívají toho Söröse a manipulaci nemyslících a celkově to celé akcelerují. Dokud je ta masa ovčanů taky jednou nesemele.

              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                Obr     před 6 lety 25.05.2018 12:51 |  
                3 0

                Dekujme bohu za preuverovanou CEFC, ktera koupila stadion a spojila ho s klubem, nakoupila hrace, a diky niz sme vyhrali titul a pohar. Jeste jednou DIKY

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        eye     před 6 lety 25.05.2018 12:15 |  
        1 0

        Suk taky? S odchodem MNN či Deliho jsem se horko těžko smířil, ale Suk by byl už moc.

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          Obr     před 6 lety 25.05.2018 12:44 |  
          2 2

          Kdyz da nekdo za Suka peknej peniz, nechal bych ho jit. Dokazu si misto nej predstavit nekoho pohyblivejsiho.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      SirCohen     před 6 lety 25.05.2018 09:46 |  
      6 0

      To jsem si myslel, že bude mít větší ambice.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 09:47 |  
      0 0

      By mě zajímalo za kolik zlaťáků..

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Gino     před 6 lety 25.05.2018 09:49 |  
      1 1

      Do SA? V nejlepším fotbalovém věku? To se mi nějak nezdá...

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        smely (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:22 |  
        2 0

        money, money, money...

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Wommi     před 6 lety 25.05.2018 09:54 |  
      0 0

      v tom kontextu mi ale zaujalo, díval jsem se na transfermarkt (nevím, jak dalece se dá brát vážně) a prakticky celé mužstvo stojí méně, než by dle mého měl stát MNN.... překvapuje mi, že by najednou koupili tak drahého fotbalistu...a pochybuji, že by jim ho Slávka pustila za "drobné"....

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        janko (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 09:57 |  
        4 0

        Tvrdík nedávno říkal, že opce na něho je 4,5 mil. a na Deliho 2,5 mil.

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 17:43 |  
          0 0

          výstupní klauzule

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      lukas8 (admin)     před 6 lety 25.05.2018 10:02 |  
      3 0

      Tahle zpráva již pár dnů běží mezi arabskými novináři a fanoušky na twitteru. Co jsem tak vyčetl, mají mít o Michela zájem Al Wahda ze Spojených arabských emirátů a saudskoarabské Al Ahli a Al Wehda. Podle jednoho tamního zdroje má dokonce poslední jmenovaný klub MNN v následujících dnech představit jako svou nejnovější posilu. Ale relevanci těch zdrojů nejsem nijak schopný ověřit.

  8. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Mimoň     před 6 lety 25.05.2018 09:50 |  
    4 2

    To je moooc dobrá zpráva! Cefc je slusne v Číně v pr.eli a s panem Chan Chauto(nebo jak se jmenuje) to nevypada taky dobře. Pry mu odebiraji postupne funkce. Takze zbývá doufat, ze to Citic nedelaji jen kvuli Zemanovi a v kratkodobem horizontu, ale chtejive Slavii vybudovat treba tu akademii, klubu by to v budoucnu moc pomohlo a nadále zvysilo hodnotu a prestiž. Ale ted jsme z nejhoršího venku! Me nemrzí ze nemáme titul, ja jsem hlavně rád, ze stadion je zase Slavie a nehrozí momentálně rozprodej.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Gino     před 6 lety 25.05.2018 09:58 |  
      6 1

      I kdyby to dělali kvůli Zemanovi, 5 let není krátkodobý horizont.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Jachym     před 6 lety 25.05.2018 10:01 |  
      2 0

      V případě pana Chauta se ukazuje, že to bohužel na funkci vliv má...:-)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        bongor     před 6 lety 25.05.2018 10:14 |  
        4 0

        Všude jinde,jen ne u nás.Tady by měl šanci na premiera.

  9. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    brťas74     před 6 lety 25.05.2018 09:51 |  
    0 9

    Psal jsem tady už jednou J@T J@AROSLAV TVRDÍK.

  10. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Mimoň     před 6 lety 25.05.2018 09:54 |  
    12 12

    A Robinatore a spol, ted vidis jak jsou ti Činani straslivi zli a velci komunisti, kdyz jsou ochotni zatáhnout dluh za jinsi cinskou spolecnost, jen proto, aby si zachovali tvář! Uz vidím jak by tohle bezelstně udelala treba zrovna banka JaT...

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Travinho     před 6 lety 25.05.2018 09:59 |  
      6 7

      Nemyslíš si snad, že to platí z vlastní dobroty :D Samozřejmě tím sledují svůj budoucí profit...

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        bongor     před 6 lety 25.05.2018 10:16 |  
        8 1

        To jsou rošťáci.Obchodníci a myslej na vlastní zisk.Fuj,že se nestyděj.

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          Mimoň     před 6 lety 25.05.2018 10:20 |  
          6 2

          Že? Tady se travinho pozastavuje nad přirozenou obchodni politikou, ale z fotbaloveho klubu v česku se prachy nevytriskaj. Takze jsem rad ze nejdou ciste jen po penězích, ale ze jim říká neco i právě slovo prestiž

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            Travinho     před 6 lety 25.05.2018 11:49 |  
            4 2

            Stejně jako bezelstně kvůli prestiži sype J&T prachy do Sparty...

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Mimoň     před 6 lety 25.05.2018 10:17 |  
        5 2

        Každopádně iponevadz pamatuju tu dobu nejistoty po roce 09 tak su stastny i za Citic, profit z fotbaloveho klubu, to snad ani nejde :-D ale prestiz to ano!

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:18 |  
        5 15

        Hlavně tím sledují sanaci zahraniční politické ostudy. Platí to čínští daňoví poplatníci a pan Jie, ze kterého strhávají proužky kůže někde ve sklepě...

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          Mimoň     před 6 lety 25.05.2018 10:23 |  
          7 9

          No a co ma být ty antičíňane? Bez si prosim te bulet za Rebickem, to byl pro tebe asi hotovej Bůh. Mimochodem daně v Číně jsou směšné, oproti tomu co tady platime my

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:26 |  
            8 11

            Argumentační fauly s Řebíčkem, které tu opužívá 50 % diskutujících, mě vždycky pobaví. :D Jo, Řebíčka chceme na bankovkách mít.

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              Mimoň     před 6 lety 25.05.2018 10:49 |  
              3 8

              co tim jako myslis to jako ze bylo v poradku, kdyz jsme byli 1 nohou v druhe lize, ze jsme byli pro smich uplne kazdemu, ze jsme byli neustale nahrane krachu klubu? Ty snad ani tu slavii nemas rád, mas rad akorat tak, kdyz se tady muzes projevovat. Ja nemyslim samozrejme jen Rebicka, ono to bylo na hraně uz pred nim

              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:52 |  
                8 15

                Ne, ty idiote, když říkám, že nejsem nadšený z vlastnictví a napojení klubu na Čínskou vládu a zároveň naší hradní ekipu, NEZNAMENÁ to rovnítko že bych adoroval Řebíčka nebo mafii, která to položila už před ním. To sis vymyslel Ty a teď se mi to snažíš cpát do huby.

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  sicilianbrno     před 6 lety 25.05.2018 11:08 |  
                  8 4

                  Nač ty ostrá slova, myslel sem, že jsi již našel nějaký potlačující léky na tu tvou vyjadřující vulgaritu, kterou jsi tu v minulosti velmi oplýval, držel ses dlouho, ale 100% potlačit své přirozené chování holt nelze :-)

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  Mimoň     před 6 lety 25.05.2018 11:13 |  
                  7 8

                  A tak koho bys, idiote, chtel místo Citic? Kdyz jses tak chytrej a neustale tady moralizujes. Nikdo by se nehrnul, kdyby z toho neco nekaplo. Jasny ze to delaji Citic pro ziskani vlivu, no a co? 30 let jsme pod vlivem Nato, Eu, německa a ti ro taky nedelaji kvuli nám, ale predevsim kvuli jejich zájmům, tak to proste je, tak to uz na tom světě chodí! Číňani pro slavii ziskali pohar a titul, ted mame nadeji si zahrat predkola Lm, to je pro me směrodatné

                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                    JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:35 |  
                    6 13

                    Problém je v tom, KDO to dělá pro získání vlivu. Jestli subjekty z právních států (mimochodem my nejsme pod vlivem EU, my jsme dobrovolně SOUČÁSTÍ EU) nebo politicko-ekonomický žralok z totalitního státu s odlišnou kulturní identitou a z našeho pohledu s nedostatky v oblasti základních lidských práv, který tu je navíc personálně navázaný na jinou zájmovou skupinu rozvracející společenskou morálku a směřující nás zpět (minimálně mentálně) do područí SSSR.

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  rfslavia     před 6 lety 25.05.2018 12:07 |  
                  5 6

                  ty ses slusnej pokrytec, takze bojkotujes veskery cinsky zbozi nebo zbozi, ktery obsahuje soucastky vyrobeny v cine ? protoze je to uplne stejnej pripad, nez zase zacnej trapne stlat rozumem, tak si zjisti na jakym principu fungujou cinsky firmy vyvazejici a prodavajici do evropy...
                  rozhodne je lepsi, kdyz cinani utracej prachy do ceskejch firem, nez kdyz nase firmy stavej fabriky v cine...ale za to vsechno muze urcite zeman s babisem, dalikem topolanek a putler s trampem

                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                    JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 13:09 |  
                    1 7

                    Tyhle kecy o bojkotu čínských výrobků mě taky dojímaj k smíchu. To není žádný „stejný případ“, možná tak ve vaší nelogice.

                    Mně jde o přímé vlastnictví státem, který se snaží srát do naší politiky a společnosti jinak, než přes byznys. Je mi jedno, kolik Číňanů přijde k úhoně při výrobě čínských reproduktorů, ale není mi jedno, když kvůli návštěvě čínského prezidenta mlátí Česká policie na objednávku Hradu České občany. A za to může Zeman s Tvrdíkem a dalšími, kteří tohle divadlo s čínskými investicemi připravili.

                    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                      rfslavia     před 6 lety 25.05.2018 14:00 |  
                      4 4

                      : -) tak ty mas dost... : -) nech si tvoje antipatie k zemanovi k volbam a vynech z toho tvrdika nebo slavii

                      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                        JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 14:08 |  
                        4 7

                        Já mám dost? Ono se to nedělo nebo co? Policisté tu nelezli na univerzitní půdu, aby zkoušeli zastrašit studenty a profesory kvůli zveřejněnému u názoru? A jak z toho mám vynechat Tvrdíka a Slavii, když Tvrdík je tváří číňanů v ČR a tím pádem má na triku, že se to tu dělo, to mi prosím Tebe pěkně řekni.

                        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                          rfslavia     před 6 lety 25.05.2018 14:13 |  
                          3 4

                          tvaří čínanů je stejně iphone vyráběnej někde v číně, jako tvrdíkovi ceft citic prachy ve slavii....nebo podle tebe si ty prachy tam kakaj a s prachama vydělanejma na levnej výrobě pro evropu nebo ameriku tam topej táboráky?

                          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                            JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 14:14 |  
                            1 6

                            Kvůli iPhonům tu mlátěj spoluobčany za názor jako za totáče?

                            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                              rfslavia     před 6 lety 25.05.2018 14:31 |  
                              2 1

                              to ti ale nikdo nerozporuje, jenze slavia s timhle ma spolecnyho asi tolik jako ten iphone....

                              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                                JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 14:34 |  
                                1 8

                                Slavia s tímhle má společnýho právě toho Tvrdíka a vlastnickou strukturu a politické záměry oněch vlastníků.

                                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                                  rfslavia     před 6 lety 25.05.2018 15:24 |  
                                  2 2

                                  tak jeste jednou pomaleji, prestan si kupovat iphony a dalsi veci z ciny a citicy cefci a tvrdikove nebudou mit prachy kupovat za miliardy v cechach slavie pivovary nebo banky....je to fakt tak tezky pochopit ?

                                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                                  Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 15:45 |  
                                  4 2

                                  Vazne nedokazes pochopit,co ti kolega rika? Nebo se ti ted konecne rozsvitilo a nevis kudy kam,tak se snazis porad dokola tvrdit,ze to nechapes a ze je to neco jineho? Neni,oboje to spolu uzce souvisi. Nejde cpat cinanum prachy a pak si stezovat,ze je u nas utraceji.. verim,ze jsi na tohle dost inteligentni a pochopis to.

                                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                                    JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 21:23 |  
                                    0 3

                                    A já věřím, že utrácet lze i bez mlácení Čechů na ulici za jejich názory.

                                    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                                      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 21:59 |  
                                      2 0

                                      Ale dyt je mlatili cesti policiste ne? Naridili jim to cinani? Pochybuju.. nejak tomu, co se snazis rict nerozumim..

                                      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                                        JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 23:36 |  
                                        0 3

                                        Nařídil jim to skrz prostředníky Hrad z důvodu návštěvy Číňanů. Takže ta souvislost tam je dost zřetelná bych řekl.

                                        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                                          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 23:54 |  
                                          2 0

                                          Jasne,takze to vlastne naridil nas komous prezident ale muzou za to Cinani. A to vsechno je vlastne jen tvoje domenka, na zaklade ktere tady stavis sve soudy. Tak nejak jsem veril,ze i pres spoustu tvych nazoru,s kterymi jsem nesouhlasil, jsi normalni clovek. Ale po tehle diskuzi si rikam,ze jsi bud jeste strasne mladej a tak nejak neschopnej se ve svych nazorech (a svete obecne) orientovat nebo jsi proste “nedomrdlej” (to znamena,ze uz jsi sice starsi ale tvuj rozum se proste odmita zabyvat slozitejsimu souvislostmi,ktere jsou navic pro tvuj jiz vybudovany,obecny ramec mysleni neprijemne) - omlouvam se za ten vyraz ale nemam pro to osobne jine lepsi pojmenovani..

                                          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                                            JS (přítel SN)     před 6 lety 26.05.2018 01:08 |  
                                            0 2

                                            Já mám zase pocit, že ty souvislosti nedochází vám. Samozřejmě, je to moje domněnka a ty policajti ty lidi mlátili jen tak z plezíru bez instrukcí, a vůbec to s Číňany v koloně z letiště nesouviselo.

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  iwanowicz     před 6 lety 25.05.2018 13:33 |  
                  5 1

                  Nic proti tobe nemam, jako nekteri jini tady, ale nemohl by ses vyklidnit a diskutovat slusne? Dik.

                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                    JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 13:41 |  
                    0 5

                    Když se mi nebudou do pusy podsouvat nějaké věci, které jsem nikdy neřekl, nebo manipulovat do diskuse o nějakých mých smyšlených názorech, tak s radostí.

              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                Robinator     před 6 lety 25.05.2018 10:52 |  
                3 19

                Rebicek byl sice strasidelny manager, vsichni vime jake to tu za nej bylo..ale ted mimo skalnich fandu, tady na SN a lidi co chodi na stadion atd..jsme k smichu daleko, daleko vic..

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  Gino     před 6 lety 25.05.2018 10:57 |  
                  9 1

                  Garantuju ti, že nejsme :-) To jenom ty to tak prožíváš...

                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                    Travinho     před 6 lety 25.05.2018 12:42 |  
                    2 2

                    Aby ses nedivil...Já si už různých narážek na Číňany vyslechl za ty dva roky tolik, že se to s dobou, kdy jsme hráli o holé přežití.

                    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                      Jachym     před 6 lety 25.05.2018 12:56 |  
                      3 1

                      No, a je zajímavé, že právě v těch posledních dvou letech jsme se vyškrábali na samotný vrchol. Takže vysvětlení je jednoduché: Věčné škodolibé narážky na výkon přehlušila závist kombinovaná s vlastním zmarem. Číňan ve vedení je samozřejmě vítaná záminka, ale jen záminka...

                      P.S.: Mně se na jednom závodě stalo, že když jsem se blížil k občerstvovací stanici, ze stánku se ozvalo: "Číňanům nic nedáme." No, naštěstí jsme to vzali oba s humorem. Bylo tehdy snad 30 stupňů ve stínu...:-)

                      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                        Travinho     před 6 lety 25.05.2018 15:34 |  
                        1 1

                        Nejvíce jsem si jich vyslechl hned na úvod, což jen těžko mohlo být závistí...

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:16 |  
                  1 0

                  Řekl bych to jinak chvíli k smíchu jsme a chvíli ne,přičemž druhá varianta znamená, že ty chvíle jsou o dost delší.

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  sTizz (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 12:45 |  
                  4 0

                  K smichu byla skoro celou sezonu predevsim Sparta,a pulku sezony Plisen.. :) My jsme si prozili jen tyden strachu.. Pomalu,aby se zase zacali obavat ostatni:)

  11. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Fulham     před 6 lety 25.05.2018 09:57 |  
    9 0

    hoši klid...nemá cenu řešit co kdo - všichni jsme měli nervy na dně vědra..:-) hlavně , že se kouří z hlavně...

  12. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:09 |  
    2 0

    Tak slava. Byly to tedy nervy, ale porad jsem veril, ze to dobre dopadne. Jsem rad, ze se muzeme zase soustredit na fotbal. Jak to zitra vidite v Teplicich? Ja myslim, ze hraci tu kauzu take sledovali a po uspesnem vyreseni to z nich taky spadlo a zitra na Teplice vlitnou a bude to vyhra 3:1.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 10:10 |  
      4 2

      Stačí plichta..bohatě..snad tam nerupneme, to by zazdili celou tuhle sezonu

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:26 |  
        3 0

        Tak ano staci plichta, ale ja verim, ze na ne vlitneme s cilem vyhrat a nespolehat na nejakou upachtenou remizu.

  13. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    VanDel     před 6 lety 25.05.2018 10:10 |  
    21 1

    Je ale docela vtipné, jak iDnes doteď veškeré NEGATIVNÍ zprávy této kauzy měl třeba i půl dne na úvodní straně. Zpráva o tomto kladném výsledku jednání byla chvíli pouze v těch postraních zprávách na úvodce a teď po pár minutach už je schovaná dole v těch jakoby nedůležitých :)

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 17:53 |  
      1 0

      Šéfredaktor Jaroušek Plesl je odjakživa vzorem kvalitního objektivního novináře. Majitelem plátku je AB.

  14. ...

    Robinator     před 6 lety 25.05.2018 10:15 |  
    8 36

    ať žije Zeman, ať žije Mynář a Nejedlý, ať žije Jarda Tvrdík, slávistický polobůh :) ať žije komunistická Čína a její předseda Si-Ťin-Pching..Ať žije Slavia, hračka v rukou hradní kliky a komunistické Číny..zní to krásně, hlavně, že zas budou dukáty :)

    • Re: ...

      JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:19 |  
      3 29

      Porád doufám, že se nás CITIC bude chtít do budoucna zbavit. Jediný, co by na tom mohlo být pozitivní je, že čínská státní agentura by mohla mít daleko více konktaktů na budoucí možné kupce.

      • Re: ...

        Robinator     před 6 lety 25.05.2018 10:24 |  
        3 19

        uvidíme, možná nás o tom brzy bude informovat Tvrdík na twitteru a nebo kancléř Vratislav Mynář, nechme se překvapit :)

        • Re: ...

          JS (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:27 |  
          2 19

          Mohl by i Ovčáček, když se Mynářovi zrovna nebude chtít ťukat do klávesnice.

      • Re: ...

        Fallen (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 12:11 |  
        6 1

        Ono si asi nevybereš. Kdo má dneska prachy? Bude to zas nějakej státní číňan, petro arab, nebo (nedejbože) nějakej oligarchickej Rus. Maximálně tak ještě nějací jejich čeští přisluhovači, jako fasáda. Nepředpokládám, že by se nějaký čestný západní "boháč" staral o charitu v podobě vlastnění fotbalováho klubu někde ve východní Evropě...

    • Re: ...

      mig52     před 6 lety 25.05.2018 10:36 |  
      12 11

      Jak jsi spokojen s výsledky své RB v letošní lize, RoBinatore?

      • Re: ...

        Robinator     před 6 lety 25.05.2018 10:42 |  
        7 17

        jojo, kdo tady nemá stejný názor, jako většina...je označen za sparťana..vtipný..smutný, kam jste to tu dopracovali :) věřím, že kdyby jste byli v době minulé..už by mi někdo klepal na dveře :)

        • Re: ...

          kjandourek (admin)     před 6 lety 25.05.2018 10:44 |  
          13 2

          To se ti klidně může stát i teď.... Podobní prodejci, svědci Jehovovi, levnější elektřina, pojišťováci, nová sousedka v županu, která si zabouchla klíče.... Té pakáže je plný svět :-)

        • Re: ...

          Jachym     před 6 lety 25.05.2018 10:47 |  
          2 1

          To jsi ještě dopadl relativně dobře. Taky by z tebe doktor Železo mohl podobně jako ze mě v laboratoři udělat v pochybném experimentu havrana...:-)

        • Re: ...

          utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 25.05.2018 10:55 |  
          16 5

          Ale hovno, bráchu jste dali za Řebíčka do sparty, a proč? Protože tu nebyly prachy, tvl a teď tu machruješ a mluvíš o charakteru...

          • Re: ...

            Jachym     před 6 lety 25.05.2018 10:58 |  
            9 1

            Machruje a hajzl má velmi pravděpodobně na chodbě...

            • Re: ...

              utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 25.05.2018 11:00 |  
              6 6

              Debil, to tu sám tenkrát psal a myslel si, že jsme na to zapomněli...

              • Re: ...

                Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:04 |  
                1 18

                jako na co ty hlupáku?? Víš, že se má fotbalistovi nějak směřovat kariéra? evidentně jsme to dělali dobře, když přestupuje po sezoně ven...ty budeš mít asi nějaký mindráček viď :) že by taťka nějakého neúspěšného fotbalisty?? :))

                • Re: ...

                  VanDel     před 6 lety 25.05.2018 11:09 |  
                  19 1

                  Jak se říká, raději mít ségru v bordelu než bráchu ve Spartě.......

          • Re: ...

            Obr     před 6 lety 25.05.2018 13:06 |  
            0 0

            A kdo ze je ten jeho bracha?

        • Re: ...

          donford     před 6 lety 25.05.2018 10:55 |  
          13 0

          Tak Robinator projevil nějaký svůj názor. Nedával ho najevo násilně s křikem, prostě měl své pochyby. Beru ho jako amatéra podobného nám. Víc mě štve neobjektivní zloba paní Slonkové, která své zlo jak vidno vařila z vody a zatím se odmlčela. Bylo zaměřeno víc proti Tvrdíkovi a jeho obch. partnerům než proti Slavii jako takové. Možná, že ani neví, že nějaká Slavia při své horlivé "investigativnosti" je. Ovšem poctivě míněná omluva by byla na místě. Zda se jí Slavia (a my skrytě s ní) dočká? Pochybuji. Na to je příliš hloupá, povýšená a příliš neomylná. Rád bych se mýlil.

        • Re: ...

          mig52     před 6 lety 25.05.2018 11:08 |  
          7 3

          Ale jiný názor.... Proto tu diskutujeme. Jenže ty ho prezentuješ zapškle, kverulantsky, i při slušné hře či výsledcích pošlapáváš základní pravidlo hodnocení, tedy nejdříve vyjádřit to pozitivní !!!! a teprve potom to, se ti nelíbilo, nejlépe konstruktivní kritikou, jak to, co bylo špatně řešit. Necítím z tebe radost ze Slavie, ze hry, atd, atd., prostě jako bys jen čekal na to, co budeš moci sepsout, zesměšnit. Je mne tebe trochu líto, že se nedokážeš ze Slavie více radovat, těšit se. Samozřejmě, nic mně po tom není a máš-li to nyní na jazyku, tak v poho, respektuji to.

          • Re: ...

            Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:17 |  
            4 13

            podívej se, kolik lidí tady vůbec nezvládá diskutovat..pokud mě první někdo neurazil, psal jsem naprosto slušně, kolik lidí mi tady napsalo debile, kreténe, sparťaně apod. Podívej se na to, lidi nemají argument a tak tady vytahují bráchu, který ještě tak jeden týden bude hrát za spartu a pak přestupuje :D Vždyť je to směšný...diskutují tady jak ti největší primitivové..nadávky a zase nadávky..naopak co se týká hry, tak už jsem začal být pozitivnější než dříve, protože se mi to pod Trpišem libí a mám pozitivnější názory na něj a budoucnost pod ním..bohužel ale to se nedá říct na Slavii jako takovou, pokud je to hračka hradní pakáže a komoušů, chodit na ní nebudu a s tím se nesmířím..to je vše

            • Re: ...

              vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:22 |  
              10 1

              No asi nikomu chybět nebudeš, já zase koupim své obvyklé čtyři permice,které kupuji za každého režimu.

              • Re: ...

                Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:28 |  
                4 10

                upřímně ti přeji, abys je opravdu nemusel kupovat v jednom ze dvou režimů, které tu byly ve 20 století..jeden z nich se nám tu bohužel přiblížil až až

            • Re: ...

              afro     před 6 lety 25.05.2018 11:29 |  
              6 0

              Já se tě trochu podle zeptám: A co loňský titul, slavil jsi? :-)

              • Re: ...

                Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:33 |  
                5 15

                slavil, sice už trošku s pachutí, ale slavil...to co se tu děje kolem klubu, mě docházelo a dochází postupně...jak je tu krůček za krůčkem pošlapávaná Slavia z historického hlediska..klub, který zažil ústrky za dob komunismu, je teď ovládám komunistým aparátem...to je smutný

                • Re: ...

                  Mimoň     před 6 lety 25.05.2018 11:41 |  
                  10 9

                  O komunismu nevíš vubec nic, ano bylo to smutné období, ale režim v Číně o komunismu uz dávno není. Tamější soudruzi pochopili, ze je myšlenka komunismu mrtvá a tak vymysleli kapitalismus s čínskými prvky, tzv vetsi kontrolu nad trhem, coz neni na škodu mimochodem. Není to o moc horsi nez americke invazivni spolecnosti typu amazon!

                    • Re: ...

                      Robinator     před 6 lety 25.05.2018 12:10 |  
                      3 7

                      prosím odpověď na tohle..to se asi moc neděje v normálním vyspělým státě, ne? :) prostě Čína je totální špína a středověk..že si tam úzká skupina lidí dělá obří business..za pomocí neomezného lidského kapitálu je věc jiná..jen Vás pěkně oblbují..je to stále diktatura

                      • Re: ...

                        Boss82     před 6 lety 25.05.2018 15:30 |  
                        13 3

                        Ten stát se nějak vyvíjí. Došlo k liberalizaci ekonomiky, proběhly mnohé reformy, díky nímž se hlavně v ekonomické oblasti země postupně přiblížila více západu. Snaží se o jakousi fúzi socialismu a demokracie, střední třída se tam má dobře - mnohem lépe než za komančů u nás v ČSSR.

                        Pokud jsi zticha, staráš se sám o sebe a nejsi hrozba pro stranu, tak se v podstatě nemáš čeho bát.

                        Prvky autoritářského režimu se samozřejmě projevují v chování státu ke skupinám, které považuje za určitou hrozbu. Represe státu vůči těmto skupinám jsou samozřejmě neakceptovatelné. Nicméně jestli mají mít tyto utlačované skupiny nějakou naději, tak je to v tom, že Čína jako celek se bude stále více otevírat zbytku světa, bude se postupně více a více demokratizovat a jednoho dne tam snad budou lidská práva skutečně něco znamenat. Nebude to za rok, možná ani za 5 let, ale rozhodně to nastane rychleji, pokud se bude Čína "spojovat" se zbytkem světa (třeba prostřednictvím investic v ČR), než když to bude izolovaná země typu KLDR, kde je to skutečné peklo na zemi pro každého člověka, který tam musí žít (s výjimkou několika vyvolených), a kde je naděje na nějaké uvolnění, jaké nastalo právě v Číně, prakticky nulová.

                        A co je dále podstatné - CITIC group hrála klíčovou roli v otevření čínské ekonomiky světu a byla zodpovědná za velkou část počátečních západních investic v Číně. Zakladatel CITIC Rong Yiren pak nebyl žádný typický komouš, o kterých tu hovoříš, nýbrž liberálně smýšlející ekonom, který na vrcholu prodemokratického hnutí v roce 1989 riskoval svůj život tím, že požádal špičkové čínské vůdce o vyjednávání se studenty. Po protestech na náměstí Tiananmen v roce 1989 mnozí političtí analytici věřili, že dostane přísný trest. Místo toho však byl jmenován na slavnostní funkci viceprezidenta v roce 1993.

                        Abych to nějak shrnul - v Číně se v oblasti porušování lidských práv stále děje hodně svinstva. To ale neznamená, že vše, co z tohoto státu vzejde, je špatné. A pokud nás má vlastnit společnost, která se zásadně přičinila o zlepšení životní úrovně běžných Číňanů v jejich vlastní zemi, a pokud její peníze nepocházejí z žádné nelegální činnosti, pak nevidím důvod, abychom toto spojení odmítali.

                        • Re: ...

                          Jachym     před 6 lety 25.05.2018 17:11 |  
                          4 0

                          Pethead měl pravdu, když upozornil na tento kvalitní komentář. Velká paráda a souhlasím snad ještě víc než u náhledu na Slavii a fotbal obecně, a to tam souhlasím sakra hodně...:-)

                          • Re: ...

                            Boss82     před 6 lety 26.05.2018 02:29 |  
                            1 0

                            Díky:-)

                        • Re: ...

                          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 18:09 |  
                          5 0

                          Za tenhle komentář bych ti dal 10 palců nahoru. Žádné paušální urážení číňanů, ale také žádné vlezprdelkování, které se tady také rozmohlo. Dozvěděl jsem se díky tobě nové informace, CITIC je teď pro mne mnohem sympatičtější.

                          • Re: ...

                            Boss82     před 6 lety 26.05.2018 02:29 |  
                            2 0

                            Díky.

                • Re: ...

                  afro     před 6 lety 25.05.2018 11:47 |  
                  9 1

                  Osobně mám pro fanoušky, kteří měli/mají se vstupem čínských firem do SKS morální problém pochopení, ale bylo by fajn, kdyby pak byli etalonem morálky obecně (netvrdím, že nejsi, i když ten brácha v tý Spartě... :-)) a myslím, že všem bylo jasné hned, že tu jde mimo jiné o vliv ekonomicko-politický, ne?
                  Já jsem byl po převzetí Šimáněm a CEFC hlavně rád, že jsme po letech úpadku zase na cestě prosperity a z představ o Mirkovi Dušínovi s plným měšcem, který by SKS dotoval jsem dávno vyrostl. On třeba i ten Šimáně bude mít docela problematickou minulost vzhledem k jeho působení před rokem 89.

                  • Re: ...

                    Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:51 |  
                    2 7

                    tak například spartě jsme se mohli za toto období smát a urážet je..teď už bohužel nemůžeme..O Šimánově minulosti vím..tu problematickou má..

                    • Re: ...

                      utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 25.05.2018 11:58 |  
                      2 2

                      a to, že tam máš bráchu ti nevadí? Ty tu hlásáš, jednou komouš, navždy komouš a u sparty a bráchy ti to nevadí?

                      • Re: ...

                        Robinator     před 6 lety 25.05.2018 12:07 |  
                        4 3

                        jak píšu dole, chodíme spolu často na slavii, no a pak se na něho chodím dívat na spartu, navíc to kde hraje asi těžko ovlivnim ne..na to mají vliv především rodiče..já na to nemám až takový vliv..jo dělám si z něho prdel..skoro pořád, že je Sparta strašná špína atd..a on se mnou i často souhlasí, protože ví, jak to tam funguje..především protekce a dalších xxx věcí...navíc přivedli ho tam rodiče, on o tom nikdy nerozhodoval..ve svých šesti letech...nebo kdy to bylo..zeptej se Hušbauera:)...jinak dle mých informací furt fandí spartě, jen tak mimochodem :)) Jinak mě je osobně sparta u prdele..vadí mi co se děje teď tuhle chvíli ve Slavii..n´jo jinak abych ti odpovedl..to vis ze mi to vadi..ale beru to zase tak, ze je to jeho cesta..a brzo uz tam nebude..na to se hodne tesim

                        • Re: ...

                          utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 25.05.2018 12:15 |  
                          2 2

                          A jako chápeš, že to je něco jako "Já jsem sice v KSČM, ale hlasuju s ODS"

                          • Re: ...

                            Robinator     před 6 lety 25.05.2018 12:22 |  
                            2 3

                            chápu, jak to myslíš,..ale já nikde nejsem..já mám přeci vlastní názory, vlastní životní cestu, to že mám bráchu ve Spartě, s tím asi těžko něco udělám..vůbec tyhle věci neovlivňuji..a to víš, že jsme se stokrát na tohle téma pohádali v rodině,...v KSČM ani obrazně určitě nejsem..a v ODS ani být nechci...:D

                    • Re: ...

                      Jachym     před 6 lety 25.05.2018 12:02 |  
                      3 1

                      Promiň, ale argumentuješ jako kluk ze školky nebo základky, kterému jde hlavně o to, aby se mu někdo nesmál, že si při obědě pošpinil triko omáčkou :-) Jen ať se tvůj bratr dál směje, když jejich velký "prozápadní kapitalista" Daník bude provádět štramácké experimenty a přitom se závistivě dívat, kam to dotáhl "prokomunistický Luftjarda" s dvěma trofejemi za poslední dvě sezóny.

                      • Re: ...

                        afro     před 6 lety 25.05.2018 12:56 |  
                        2 2

                        Nech si na to sousloví "štramácký experimet" dát copyright, má to budoucnost. :-)

                    • Re: ...

                      afro     před 6 lety 25.05.2018 12:54 |  
                      0 0

                      Pravdou je, že do bolševika už jim nenadávám a že jsem to dělal rád a často, ale to je marginalita.

            • Re: ...

              utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 25.05.2018 11:36 |  
              10 0

              A ty tu lidi jako neurážíš? Ty tu utočíš na kde koho, a to dost vytrvale a urputně, a pak se divíš.

              • Re: ...

                Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:38 |  
                1 4

                tys mi napsal debile..já ti na to ještě mírně napsal hlupáku..za mě OK :)

                • Re: ...

                  utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 25.05.2018 11:42 |  
                  4 0

                  Jo to beru :-) To je v pohodě, a máš pravdu, to jsem nezvlád, pardon. Každopádně jsem to nemyslel na sebe, ale na ostatní, kámo, nasíráš tu dost lidí a to dost zbytečně...

                  • Re: ...

                    Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:45 |  
                    1 9

                    tak nasírám tu lidi, protože mám jiný názor, co se tu děje za prohnilou komedii..Je mi úplně jasný, že tu na SN lidi naseru, protože jde o klubismus a to jsou lidi ochotni zkousnout téměř cokoliv..Fotbal je dost o fanatismu, jakmile ti to někdo nabourá, jseš nasranej..Ale treba v mym okoli o tom diskutuje uplne normalne, protoze mame dost podobny nazor..to same u me v praci..

                    • Re: ...

                      Gino     před 6 lety 25.05.2018 15:02 |  
                      5 2

                      Nenasíráš tu lidi, protože bys snad měl jiný názor. To si jenom ty pořád myslíš, že je tvůj názor pro lidi tady tak podstatnej. Nasíráš tu lidi, protože s tím názorem POŘÁD OTRAVUJEŠ!

                  • Re: ...

                    Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:57 |  
                    1 2

                    jo a jinak co se týká toho mého bráchy, tak chodí se mnou tak ob zápas na slavii a fandí :)

            • Re: ...

              bongor     před 6 lety 25.05.2018 12:35 |  
              5 1

              Musím přiznat ,že nadávky typu debile,kreténe jsou z kategorie těch snesitelnějších a vůbec se Robimu nedivím,že ho vytočil titul sparťan.Hrozná nadávka.

      • Re: ...

        Robinator     před 6 lety 25.05.2018 10:44 |  
        1 10

        a důvod, proč bych měl fandit spartě? teď by mě zajímalo co vyplodíš

        • Re: ...

          utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 25.05.2018 10:56 |  
          8 2

          jak se daří bráchovi? :-))

          • Re: ...

            Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:00 |  
            2 5

            naštěstí skvěle, můžeš se někdy přijít podívat :))

            • Re: ...

              utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 25.05.2018 11:01 |  
              6 3

              Super, aspoň víme kam chodíš na fotbal :-)

              • Re: ...

                Robinator     před 6 lety 25.05.2018 11:02 |  
                1 6

                jo a kam chodím?:)

        • Re: ...

          mig52     před 6 lety 25.05.2018 11:13 |  
          10 1

          Nesmyslná kritika a sr+ní na vlastní klub nahrává konkurenci, prostě často píšeš ve stylu "novinářů" spartu.

      • Re: ...

        donford     před 6 lety 25.05.2018 10:46 |  
        7 0

        Ač jsem velký neznalec celého případu přece jen se domnívám, že JaT bylo sděleno nebo aspoň naznačeno, že v případě odporu a nedohody se, by byl pro ní uzavřen čínský trh, naopak při jisté vstřícnosti a nedělání potíží se brány otevřou. A že by to mělo negativní dopad i na Kellnerův Home Credit v Číně, což je jeho vlajkovou lodí v obchodní činnosti tam, to si lze také představit. JInak bankéři jsou všeobecně neradi, když je jim vidět do karet či pod pokličky a zde toho bylo až příliš na jejich vkus. Tak teď budeme v očekávání, jak se noví majitelé zachovají k nám.

        • Re: ...

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:24 |  
          4 0

          Zjednodušeně silnější pes mrda,řečeno lidově.

        • Re: ...

          bongor     před 6 lety 25.05.2018 12:40 |  
          2 1

          Můj bratranec dělal v jedné velké nejmenované bance šéfa IT oddělení.Měl tam přes sto tisíc a odešel na vlastní žádost.Už se údajně nemoh dívat,jak tam vyjebávali s klienty.Férovost jeho zdůvodnění nemůžu potvrdit.

    • Re: ...

      Fulham     před 6 lety 25.05.2018 15:17 |  
      3 0

      něchť žije eseseser !!!!! a generalisimus josif vysarionovič!!!!

  15. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    ctute     před 6 lety 25.05.2018 10:30 |  
    0 7

    Jen naokraj, vše není zas až tak růžové .. :
    Součástí dohod mezi oběma stranami je, kdo bude nově sedět v představenstvu. Citic vybral lidi, kteří mají nahradit zástupce J&T Petera Kubíka a Dušana Palcra. Podle informací MF DNES mezi nimi v tuto chvíli už není Tvrdík, původní místopředseda představenstva. Není ale vyloučené, že se nominace přes víkend ještě nezmění.
    Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/j-t-citic-group-01i-/ekonomika.aspx?c=A180525_085159_ekonomika_div

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      kjandourek (admin)     před 6 lety 25.05.2018 10:43 |  
      11 0

      Bude se moci soustředit na Slavii... tohle tříštění funkcí nikdy nedělalo dobrotu ;-)

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        ctute     před 6 lety 25.05.2018 10:46 |  
        1 2

        jen asi už nebude mít přímý-rozhodující vliv na přidělování peněz..(pro Slávii třeba)

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          donford     před 6 lety 25.05.2018 10:47 |  
          1 0

          Třeba ten tok peněz teď bude ovlivňovat jeho prodloužená ruka, hrdá paní Hrdá. :-)

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            ctute     před 6 lety 25.05.2018 10:50 |  
            0 1

            to si myslíš, či zbožné přání..že by zakuklená slávistka ? :-)

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          kjandourek (admin)     před 6 lety 25.05.2018 10:49 |  
          12 2

          Já vím... proto ten smajlík....

          Upřímně mi Jarda přijde jako dobrý šéf klubu... jako manažer, to už je samozřejmě jiná.... a tahle kauza tomu nepřidala... ale jako ředitele Slavie jsem si ho oblíbil... i s tou přezdívkou Luftjarda :-)

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            ctute     před 6 lety 25.05.2018 10:52 |  
            0 1

            souhlas..

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 11:15 |  
            6 7

            Já vám nevím kluci s tím Tvrdíkem..mám prostě jinou představu o šéfovi klubu a často je mi za něj vyloženě trapně..prostě ty jeho dětinský výlevy na twitteru apod. Šéf klubu by se podle mě měl chovat trochu jinak, důstojněji, mít všechny svým způsobem u prdele a nevyjadřovat se ke každýmu drobku..

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              Gino     před 6 lety 25.05.2018 11:16 |  
              3 3

              Ach jo, zase ta česká vlastnost, kdy víme nejlíp, jak by se měl kdo chovat... ACH JO

              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 11:19 |  
                3 3

                Jak česká vlastnost, to snad platí všude ve významných firmách/klubech..

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  Gino     před 6 lety 25.05.2018 11:25 |  
                  3 4

                  Smiř se prostě s tím, že mě za Tvrdíka trapně není. Tvůj trapný pocit je tvůj problém. Až budeš dělat ředitele ty, chovej se samozřejmě jak ty sám uznáš za vhodné.

                  • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                    Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 11:30 |  
                    2 1

                    No však já ti neříkám, jak se máš cítit..vyjadřuju jen svůj názor..

                    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                      Gino     před 6 lety 25.05.2018 11:45 |  
                      2 2

                      Neříkáš jak bych se měl já cítit, ale říkáš, jak by se měl Tvrdík chovat.... hele nechme toho, je to zacyklený :-)

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              Jachym     před 6 lety 25.05.2018 11:24 |  
              4 2

              Na druhé straně se tak vyjadřuje i nejmocnější muž světa a Jarda Tvrdík tak jako politik a manažer hledá logicky vzory právě v těchto branžích...:-)

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              stefi     před 6 lety 25.05.2018 12:07 |  
              2 0

              Třeba jako Šádek.

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              kjandourek (admin)     před 6 lety 25.05.2018 12:17 |  
              13 0

              Já oceňuji, že každou chybu udělá jednou... prostě má sebereflexi a potom už jí neopakuje...

              Na Twitteru komentoval případný příchod Šurala, neklaplo to, byl za blbce.... a od té doby? Spoustu přestupů od té doby se i novináři dozvěděli až na tiskové konferenci..

              Dal velké prachy za van Kessela... a to byl snad jediný výrazný provar v otázce nafouknuté ceny hráče, který měl dobré jenom mediální jméno.. Několikrát se vyjádřil, že hráče ze slovenské ligy už jenom opravdu dobře proskautované...

              Jednou na Twitteru vyzradil základní sestavu - Dumla se mohl vzteknout (mimochodem tenhle týden jsem ho viděl v hospůdce, kde jsme se zastavili s kolem :-))... od té doby už to nikdy neudělal.

              Do toho bojuje proti Berbrovi, loboval za Fouska (zase jenom tak mimochodem, ruku do ohně bych za něj úplně nedal, protože jsem ho dlouho neviděl... s ním jsem se před dvaceti lety něco nakopal v HL).... nikam nechodí s kabelou, vyjádřil se, že když nás budou sudí řezat, tak holt musíme být tak dobří, že vyhrajeme i tak...

              Já ho prostě jako šéfa klubu beru...

              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                M@rvin     před 6 lety 25.05.2018 12:52 |  
                1 1

                V podstatě souhlasím, ale co se týká těch přestupů, tak jsme se od JT ještě také dozvěděli, že k nám přichází Panák. Evidentně přichází pěšky, ale i tak už by tu pomalu měl být:-)

                Jinak díky bohu za uklidnění situace a díky těm, kteří tu dobré zprávy zvěstovali už ve středu.

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        ctute     před 6 lety 25.05.2018 10:49 |  
        0 5

        myslím si, že mu to ćíňané sečtou, za celou tu evropskou anabázi..někde se už psalo že jedním z vedlejších produktů celého toho problému, mělo být odstavení Tvrdíka od rozhodovacích pravomocí..což se asi bude naplňovat

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:55 |  
          3 0

          Mě by celkem zajímalo, za jakou anabázi, to co tady se tady nakoupilo asi není ztrátové vyjma Slavie a tu půjčku si asi miliarda nevymyslel a peníze z ni neprošustroval.

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        bongor     před 6 lety 25.05.2018 12:42 |  
        3 0

        To je pravda,ale podívej se ,kdo o tom informuje.Danečkovi podržtaškové.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 12:00 |  
      3 2

      K cele tehle diskuzi:
      Pokud vim,tak nas nevlastni CEFC Europe ale CEFC China. To jestli Tvrdik nebude v Europe,nam muze byt uplne jedno (az na stadion). Pro nas je dulezite,co bude s CEFC China. A to ted nikdo urcite nevime. Jestli nam JT zustane jen ve Slavii a Cesko-Cinske komore,tak to nemusi byt spatne. Vysledky ma..

  16. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Heretic (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 10:57 |  
    8 6

    Předně si myslím, že je velká škoda, že se tyhle nadnárodní šachy vůbec Slavie jako takové dotýkají. Nakonec se ukázalo, že je to tak jednoduché jak se psalo ve Forbesu. Prostě čínská státní firma CITIC si nemohla dovolit udělat kompletní čistku ve firmách, kde jsou zaměstnáni vesměs občané ČR atp., to by bylo opravdu špatné PR. Posloužila k tomu J&T. Nyní CITIC tedy ovládá 100% CEFC Europe a další pobočky CEFC ve světě i u nich doma a také např. 10% J&T, ale již bez původního řekněme Tvrdíkovského(v rámci CEFC europe) vedení. Jak to bude dál má v rukou, již jen vzhledem k velikosti transakcí a akvizic CEFC, skrze CITIC přímo vedení čínské komunistické strany/prezident Číny. Jestliže jsme se do teď mohli schovávat za to, že CEFC je soukromá nadnárodní společnost, tak nyní můžeme tak leda mlčet..

  17. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Ondráš     před 6 lety 25.05.2018 11:17 |  
    2 2

    Objasní mi někdo prosím ve zkratce stávající majetkovou strukturu SKS? Nechce se mi to někde hledat..tzn. z kolika % nás vlastní čínský lid, kolik % má CEFC (má-li ještě nějaké) apod. Majoritním vlastníkem je teď CITIC?

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      postovni (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:21 |  
      4 1

      Samostatná CEFC už je minulost. Teď už je to jen prázdná skořápka, kterou absolutně ovládá CITIC.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      stefi     před 6 lety 25.05.2018 12:05 |  
      0 0

      99,97% CEFC Group /Europe/ Company a.s., zbytek drobní akcionáři

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 12:15 |  
        1 0

        Mas na to odkaz prosim? Ja si myslel,ze nas vlastni CEFC China..

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          stefi     před 6 lety 25.05.2018 12:40 |  
          0 0

          Vycházím z posledně uveřejněné účetní závěrky ve Sbírce listin. Samozřejmě doba je hektická, takže zítra může být vše jinak /možná už je/.

            • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

              Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 16:05 |  
              0 2

              Pravdu má kmotr, SKS vlastní CEFC China Energy Company Limited.

              • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                stefi     před 6 lety 25.05.2018 19:36 |  
                1 0

                No, já bych spíš věřil oficiálnímu dokumentu vystaveného SKS a daného do Sbírky listin než tomu grafu. Takže vlastníkem je CEFC Europe.

                • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

                  Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 26.05.2018 19:48 |  
                  0 0

                  Presne tak.

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            Edenjejenjeden     před 6 lety 25.05.2018 19:38 |  
            0 0

            Situace na bojišti se mění každým okamžikem.Napoleon(alespon teda myslím)

  18. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:29 |  
    2 0

    Mádl a Slonkova

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 11:31 |  
      7 0

      nebudou mít co žrát a vy se tady radujete,jste zlí :-))))

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Edenjejenjeden     před 6 lety 25.05.2018 11:43 |  
        5 0

        Ufff,konečně,spadl mi kámen ze srdce,i to péčko muselo jít stranou,jak jsem stále brousil po SN:-)

        • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

          bongor     před 6 lety 25.05.2018 12:47 |  
          1 0

          To jsi měkota Edene,nevěrně jsi se péčku spustil s jinou.Co tomu řeknou ty P macatý holky?

          • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

            Edenjejenjeden     před 6 lety 25.05.2018 13:59 |  
            2 0

            To nevím,ale žena je ráda:-))))

  19. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    tomblesk     před 6 lety 25.05.2018 11:58 |  
    13 0

    S napětím čekám jaký bude mediální řev … Unikátní v tom, že větší kravál je, když se bublina nafukuje, než když puká ...Zajímavý jev dosud nikde vědecky neobjasněn, zato v Česku hojně se vyskytující. Míříme do Guinessovy knihy blbostí ...Recept na výrobu: základ je Číňan se špetkou Rusa, něco málo novičoku a při servírování místo třešničky podávat třeba Slavii. Dobrou chuť, těm, co to dosud žerou …/jako diví a mlaskají při tom/ Vůbec mi nebude vadit až se to bude dávat na Letné u RB. nechodím tam a nechť si každý chcípne kde chce ...

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Edenjejenjeden     před 6 lety 25.05.2018 12:20 |  
      10 0

      Ano,taky jsem si všiml,že noviny ,pokud to vůbec napíšou,tak jen strohou zprávu,zatímco před týdnem,to byla zpráva dne a různí odborníci se k tomu vyjadřovali a pomalu psali nekrology.

  20. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 12:41 |  
    7 0

    Radost mam velkou,ale po tech 10 dnech se mi zkratila doba doziti:) Zatim bych s oslavami jeste pockal,jak k nam pristoupi novy majitel,jestli z toho vseho opravdu vyjdeme silnejsi,jak jsem doufal. Snad si budeme o to vic vazit kazdeho dalsiho zapasu a vyher,v pristi sezone bychom mohli trhnout navstevnicky rekord na nejmodernejsim fotbalovem stadionu u nas,poslat Plisen do klidneho stredu tabulky a zase souperit s nejvetsim rivalem o tituly. Snad kvalitne posilime,neroztrha se osa tymu a budou pokracovat vylepseni naseho skveleho stadionu a servisu fanouskum. Snad konecne v Edenu vznikne i ten hlidany cyklostojan,abychom my cykliste,kteri se neradi mackame v tramvajich a autobusech, mohli navazat na tradici Akademickeho cyklistickeho odboru Slavia :)

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 25.05.2018 16:44 |  
      2 0

      Nejen cyklostojany, ale třeba i uzamykatelné skříňky někde v koridorech, jako byly dříve na nádražích, klidně za poplatek 10-20 kč.

  21. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Yester     před 6 lety 25.05.2018 13:15 |  
    0 0

    Tak to snad vše dobře dopadlo, hned náladový bonus při pátečním odpoledni. Jarda všem ještě ukáže, to je dané :-D Napadá mě, co budeme mít příští sezonu na dresech :-) CITIC? Rainbow Wisdom? CEFC asi ne, protože ta bude asi postupně kompletně pohlcena včetně svých firemních dcer a synů.

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      japoko     před 6 lety 25.05.2018 14:37 |  
      5 3

      Budeme tam mit napis "At zije Ruda Cina" a Robinterminatora z toho rovnou jebne!

  22. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 13:39 |  
    2 8

    Zatím chybí článek o Teplicích, proto vkládám dotaz sem:

    Koupil jsem si vstupenku do Teplic, ale mám na ní vytištěno, že mám vstupovat vchody A,B,C, E - což je část pro domácí. Vstup na "naší" východní tribunu nebylo možné navolit. Máte podobnou zkušenost ? Lze to prolézt uvnitř stadionu i na východ ? A nebojít rovnou "naším" vchodem G ?

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 15:07 |  
      3 12

      Reagovat na otázku ohledně lístků minusem, to už je vyšší stupeň havranovitosti. Ještě byste mi za to mohli dát žlutou nebo červenou kartu .....

      To sem nechodí nikdo, kdo Slávii skutečně fandí a to i na zápasech , nejen od klávesnice ?

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      SirCohen     před 6 lety 25.05.2018 15:27 |  
      3 1

      Z toho, co je dostupné na našem a teplickém webu usuzuji, že bys měl jít rovnou do sektoru hostů branami G a H.

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 16:18 |  
        1 4

        Díky za odpověď. Také to chápu jako vy, ale úplně jist si nejsem. Zejména když na vstupence mám něco jiného, než co se píše na zmíněných webech .....

    • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

      asanin     před 6 lety 25.05.2018 15:34 |  
      1 1

      Já mám vstupenky 1x pro muže, 1x pro ženu a 2x pro děti (5 a 2 roky)... Moje vstupenka je na bstupy ABCDE a dětí a ženy na ABCD... Chci jít na tu východní tribunu... A asi mám smůlu... Tohle vymýšlel fakt tupec...

      • Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

        Dr. Fe1     před 6 lety 25.05.2018 16:21 |  
        2 4

        Já doufám, že to půjde, zmíněným vchodem G. Akorát jsem četl, že kdokoliv bude mít na sobě klubové znaky( šála, tričko, vlajka ....), tak půjde do sektoru s kotlem a jinam nesmí, což s malými dětmi opravdu není vhodné ...... takže bacha na to, abyste kvůli šále nemusel zůstat venku.

  23. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Ados     před 6 lety 25.05.2018 13:41 |  
    2 1

    Tak dluhy jsou zamáznuty a snad bude kolem Slavie chvíli klid. Myslím si, že si to jako fanoušci opravdu zasloužíme. Navíc je dobře, že se to vyřešilo ještě před koncem ligy, protože nás čeká velice důležité období pro vývoj další sezóny a tím jsou přestupy.

    I přes uklidnění situace si nemyslím, že budeme nějak extra aktivní na přestupovém trhu, respektive nebudeme kupovat drahé hráče. Určitě neznamená, že drahý hráč je záruka úspěchu (viz předsezónní posilování), ale na druhou stranu je tam vyšší pravděpodobnost kvality a taky jsme si na to zvykli, co si budeme povídat .

    Jestli jsem to dobře pochopil, tak CITIC je státem řízená banka a podle poslední stanovené strategie státem nechtějí investovat do fotbalových klubů. Pokud to tak není, prosím někoho o uvedení na pravou míru. To by znamenalo, že si na posily budeme muset buď vydělat, nebo prodat 1 – 3 hráče. Z posledních informací to tedy vypadá na odchod Ngadeua, Součka, Dannyho (vysoké náklady na plat) + 70 miliónů z EL. Když se to sečte, tak to už jsou celkem slušný peníze na chod klubu a věřím, že bude i na nějakou kvalitní posilu.

  24. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Horacio11     před 6 lety 25.05.2018 13:53 |  
    0 1

    Jak se asi změní finanční podpora klubu pokud už JT bude pouze ve Slavii ?

  25. Re: Konec války. J&T se dohodla s čínským CITIC na prodeji pohledávek a spolupráci

    Jožin     před 6 lety 25.05.2018 14:25 |  
    15 4

    Pro níže se vyjadřující /ekonom.experty/ kteří přesně věděli ,že je Slávka na prodej atd. a uběhlo sotva pár dní a je po problému ,když to psal Tvrdík že se to vyřeší tak byl blbec a komouš,přisluhovač atd.Dnes Merkelová po 11 v Cíně a nikdo to nekritizuje co na to náš Robik bijec komoušu a čínanů.