Aktuality z médií

Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu vyvěsili transparen

Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík. Fandové proti němu vyvěsili transparent.

Komentáře (207)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Cross     před 7 lety 20.05.2018 15:13 |  
    14 8

    Tak... jsou to na Tribuně Sever přece intelektuálové, ne? A ti zradí vždy jako první. Například v roce 1948.
    Smutnější je ten transparent v momentu, kdyz si uvědomíme, ze se dosud vlastne nic nestalo. Muzstvo plní jarní cíle, vedení sleduje mozné posily, a nejenže hrajeme EL, nýbrž se nejspíš v létě popereme i o LM. A dole na techto stránkách je čerstvé video s šéfem CITIC, jak se fotí s hráči.
    Jestli mně něco vadí, tak je to zbytečná roztržka s J/T. Protoze na spolupráci s touhle skupinou byl zalozen celý budoucí byznys u nás i v Evropě a tedy i pozice Slavie coby “nositele image CEFC”. Pokud se další podstatný čînský byznys z Prahy v Evropě nebude rozvíjet, pak i sportovní plány začnou klesat, protoze silné image v Evropě by jaksi nebylo potreba. Tohle je dnes hlavnî otázka.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Jachym     před 7 lety 20.05.2018 16:39 |  
      5 5

      Asi by se měli vyjádřit zástupci skupiny Slavia Intellectuals...:-)

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 20:19 |  
        17 1

        Po tom co Tvrdík pro Slavii udělal, taková ubohá podpásovka?? Po prvním problému hodit hlavního tahouna Slavie přes palubu, to je frajeřina, nechápu že to celý Eden nevypískal!

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          rudahvjezda     před 7 lety 21.05.2018 11:05 |  
          0 5

          prosím pěkně, co přesně pro Slavii udělal? z dlouhodobého hlediska se obávám, že jeho roli budeme hodnotit negativně. ale zpět k tomu co udělal - je šéfem českého zastoupení čínské firmy, utratil její peníze, podepsal hráče za nesmyslné platy a teď ta bublina splaskne a ukáže se, že ten tým se nedá ufinancovat. a s ohledem na to, jak špatně je finančně nastaven (je ohromně závislý na penězích z číny a sám na sebe nevydělá ani nemá dost partnerů) se nový investor nebude hledat lehko.
          tvrdík prostě jako obvykle utratil bez rozmyslu mraky cizích peněz a po něm zůstane potopa

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:11 |  
            1 4

            Přesně tak, to co pro Slavii udělal je, že ji přivádí na hranu nového bankrotu, tentokrát ovšem daleko problémovějšího, protože pokud se najde nový zájemce, už nebude muset zaplatit „jen“ 100 mega dluhů, ale provoz s měsíčním rozpočtem na českou realitu tak nadstřeleným, že to asi tuzemský subjekt jen tak nedá.

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              golux     před 7 lety 21.05.2018 14:07 |  
              1 0

              Kámo, jestliže se chceš dostat do Ligy mistrů, což byl cíl Číňanů, kteří se chtějí v Evropě zviditelnit, musíš pro to udělat vícero věcí a jednou z nich je investovat i do hráčů, kteří bohužel zadarmo nejsou. A jestli byl výběr a nastavení smluv správný, no ta asi zas až tak za Tvrdíkem nejde. On dokázal vyjednat finanční krytí a to není málo. A co koupě stadionu? To ti je také málo? Víš kolik kostlivců se muselo odstranit z cesty? Vždyť ani nebylo známo, kdo je vlastně majitel a jaké má zájmy..., tedy kromě toho, že dal Slavii ze stadionu výpověď. Zřejmě se Ti stýská po Sisákovi a spol. A to tady ani nezmiňuji tvrdé jednání o získání pozemků pro akademii, které je těsně před zdárným koncem. Prostě odsoudit je velmi lehké bez znalosti faktů. S tím převzetím CEFC Europe od J&T je to také velký podraz, ale na vysvětlení okolností je tady málo místa. Geniálně ale zároveň podle vymyšleno. No uvidíme, zda si to nechají Číňané líbit.

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 14:15 |  
                1 2

                Geniálně a podle vymyšleno? Ten úvěr si snad sjednala J&T sama? Nic nenutilo Tvrdíka a spol. podepisovat takovou smlouvou, kde ručí de facto veškerým svým majetkem.

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  golux     před 7 lety 21.05.2018 15:28 |  
                  0 0

                  Jenže ten úvěr se netýkal Slavie a nerozhodoval o něm Tvrdík, to byla strategie CEFC China… Ovšem nepopírám, že to mohl Tvrdík podepsat. Určitě se ale spolehl na právní kancelář, která jednala dle dispozic k naplnění strategie mateřské společnosti.

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            sasky     před 7 lety 23.05.2018 05:24 |  
            0 0

            Mně se hrozně líbí, jak tady každý perfektně vidí do účetnictví a rozpočtu Slavie. Ty znáš smlouvy, které má Slavia s partnery podepsané??? Silně o tom pochybuju.

  2. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 16:15 |  
    16 3

    Hele Crossi, ja myslim, ze ten transparent neni dilem Tribuny Sever, ale maximalne par jednotlivcu. Podle ohlasu v komentarich pod clankem k zapasu je zcela zrejme, ze drtiva vetsina lidi s transparentem nesouhlasi, s to vcetne mnohych pravidelnych navstevniku Tribuny Sever. Podle toho ohlasu drtiva vetsina fanousku Tvrdika podporuje a vazi si toho, co pro Slavii udelal, i kdyz si samozrejme uvedomujeme, ze nikdo neni dokonaly. Navic treba ani na Facebooku TS neni ten transparent mezi fotkami ze zapadu uveden. Podle meho slo o akci velmi male skupiny. Vetsina fanousku Tvrdikovi drzi palce.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 16:16 |  
      2 2

      ...mezi fotkami ze zapasu...

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        travel (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 16:22 |  
        9 4

        Nechci do toho kecat,ale je otázka ,zda by k tomu neměla TS zaujmout stanovisko.

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 16:50 |  
          3 1

          Souhlas. Myslím, že z toho taky nejsou nadšení. Navíc ono je to složitější v tom, co považujeme za "Tribunu Sever". Jestli je "Tribuna Sever" jen to "tvrdé" jádro, kteří vyrábí oblečení, samolepky, dělají choreo nebo je "Tribuna Sever" prostě celý kotel-celá ta tribuna a patří pod ni všichni, kdo aktivně na Tribunu Sever chodí a fandí. Podle mého totiž ta hardcore skupina "Tribuna Sever" je jen nejviditelnější součást velké Tribuny Sever s daleko větší skupinou lidí.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Cross     před 7 lety 20.05.2018 20:27 |  
      8 1

      Souhlasím.Tribunu Sever mám rád, je nejlepší přinejmenším ve střední Evropě. A to je co řîct. Ale pár “Intelektuálů” to tentokrát dost podělalo. Museli se sejít, podumat a kreslit. To zabere dost času, při němž by se mělo stihnout taky trochu myslet.

      Jarda Tvrdîk má značné omezení v tom, ze nikdy zádné peníze nevydělával v podnikání. Vždycky byl úŕedník, který utrácel penîze jiných. A to víc, než velkoryse. (:-))). U nás ale Tvrdík zatîm nic důležitého špatně neudělal, investice a náklady byly celkově přiměřené možnostem. Teď půjde o to, zdali naši Číñané v nejaké podobě budou pokračovat, a budou potrebovat image, nebo se začnou stahovat. To rozhodne o možnostech Slavie v příštích letech.

  3. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    DKNL     před 7 lety 20.05.2018 16:40 |  
    9 3

    To si tam na TS může kdokoli cokoli jen tak vyvěsit? To přeci nejde.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 16:53 |  
      6 1

      No určitě to není úplně tento případ, ale viděl jsem třeba v kotli Sparty transparent "Řepka je čůrák"...

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        donford     před 7 lety 20.05.2018 17:01 |  
        2 3

        Tak všichni víme, že jím Řepka byl a je (i pro neplacení alimentů na své dítě, když se přitom tolik chlubil svou vilou a svými bouráky - což také svědčí o jeho nevalné mozkové výbavě a intelektu), ale zase by ho Sparťané jako Sparťana urážet takto neměli. Měli by mít mít k němu přece jen určitou úctu jako k hráči, co pro ně mnohé na hřišti vykonal. Na hřišti rozhodně víc než třeba Rosický. Ale to bohudík není náš problém. Pro nás Slávisty nakonec zůstane také tím, co psal Merlinus. Tedy ...

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          Jachym     před 7 lety 20.05.2018 17:45 |  
          2 0

          No, nevím, zda se nakonec neznelíbil i části bídného tvrdého jádra. Po vyhazovu ze Sparty dělal vše pro to, aby se rudejm pomstil. Nechal se třeba záměrně vyloučit nebo zapříčinil penaltu, když hrál proti soupeřům Sparty v dresu Dynama. Sám jsem jeden takvoý zápas viděl na vlastní oči. Nakonec rozvrátil morálku i v Budějcích, kde s dalším rudým bezmozkem Řezníčkem vedli skupinku, která řádila na herních automatech... Ale je to boj rudých bídáků jak si vyřeší vztah k Řepovi nebo tataráčkovi...:-)

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 18:02 |  
          5 0

          To jsi me Donforde nepochopil. Ja jsem tim vzpominal na super akci nasich ultras, kterym se podarilo propasovat do kotle Sparty pri derby choreo "Repka je curak, at zije Slavie" a kotel to vesele roztahl a jeste k tomu zpival...

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            donford     před 7 lety 20.05.2018 20:45 |  
            2 0

            Tak to jsem opravdu nevěděl, ale když k tomu přišla ona spontánní příznivá reakce od rudých, byť možná nedočetli z důvodů radosti a sympatie k začátku transparentu i jeho konec, což by pro ně samozřejmě jistou intelektuální námahu vyžadovalo (spojit si začátek a konec), svědčí to stejně o jejich zřejmé averzi ke kdysi chacharovi. Tedy rudým se stejně nikdo nezachová. Jejich pseudomyšlenkové pochody, posuny a mozkové uhňahňanosti bohudík nechápeme a jsou nám vzdáleny řádově o světelné roky. Proto mi naštval transparent na TS, v němž se také spojuje nespojitelné - gripeny a Slavia. Čímž se jeho obsah značně přibližuje obsahu od našeho chorea, nad kterým tak rudí ve své bezmyšlenkovitosti či bezmozkovitosti jásali.

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 00:03 |  
              0 0

              ...no ehm. Asi takhle, oni samozřejmě roztáhli choreo, na kterém nevěděli, co je. Počítali s tím, že je to od někoho z nich a že je to něco skvělého o Spartě. To jsem tím vším chtěl říct, že choreo může udělat prakticky kdokoliv a pak už není problém ho rozthánout v kotli...

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Agbik     před 7 lety 20.05.2018 16:55 |  
      8 1

      Není tak těžké rozvinout transparent. Většina lidí kteří jsou za ním ani neví co tam je. Jen si vzpomeň na majstrštyk TS v derby před několika lety, kdy rozvinuly v kotli sralty transparent Řepka je č......a sparťani tomu v nevědomosti ještě tleskali. Takže věřím tomu, že 99 procent lidí na TS teď v sobotu vůbec nevědělo co tam na tom transparentu o Tvrdíkovi je napsáno.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 00:04 |  
        0 0

        Přesně...

  4. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Robinator     před 7 lety 20.05.2018 17:08 |  
    3 49

    Aspoň někdo má charakter a nenechá se opít kusem komunistického rohlíku, +1..Ten major,kapitán nebo jakou hodnost dali Tvrdíkovi ve Vyškově je velký špatný :D .Osobně jsem s jedním aktivním členem TS mluvil a moc z něho na vytržení nejsou..mimochodem tady odkaz pro ty, kteří tady píšou bludy, jak je Čína moderní, kapitalistické země, kde není komunismus a vlastně je tam vše ok..možná Vás vezme Tvrdík na převýchovu do koncentračního tábora jako Urgury... Welcome to Freedom China:)))
    https://zpravy.idnes.cz/cina-mao-ce-tung-indoktrinace-tabory-muslimove-ujgurove-prevychova-sin-tiang-1x1-/zahranicni.aspx?c=A180518_091242_zahranicni_linv

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 17:43 |  
      26 4

      America first: https://zpravy.idnes.cz/cia-dokumenty-muceni-vezni-ddg-/zahranicni.aspx?c=A160616_101740_zahranicni_ert
      Takže z Číny nikdo, z USA taky ne, se nám povážlivě ztencuje možný seznam vlastníků, kteří by vyhovovali. Ty voe, už to mám, neznáte nějaké lidí z Grónska? Ti by mohli být cajk.. vlastně nee, oni loví vylryby, já jsem proti

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Kunetice     před 7 lety 20.05.2018 18:40 |  
      27 4

      Nás možná opíjejí rohlíkem ale tobě naše media totálně vymazala i tu trošku mozku co jsi měl v kebuli!!!!

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Robinator     před 7 lety 20.05.2018 18:51 |  
        3 23

        Joo za to může Bakala..já zapomněl, je to všechno propaganda :D tak pardon

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          Kunetice     před 7 lety 20.05.2018 18:55 |  
          22 7

          Za to že jsi debil nemůže Bakala ale ty sám!

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            JS (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 21:41 |  
            3 6

            To je úroveň, to je úroveň....

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 21.05.2018 07:38 |  
              4 1

              Njn, když ji takovou nastavil. A já stejně nevím co pořád řeší, když je stejně víc na spartě než na Slavii, tak moc nechápu jako vo co mu de...

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 10:57 |  
                3 1

                Ně, rozhodně ji nenastavil. Pokud si pamatuju, nikomu tu nenadával do debilů ani dalších výrazů. Normálně tu diskutuje, možná s jinými názory, než většina, což se o jiných individuech říci nedá.

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 21.05.2018 12:21 |  
                  2 0

                  Tak s tebou třeba taky nesouhlasím, ale za debila tě nemám, i když si myslím, že to zbytečně často přeháníš...

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              kalex     před 7 lety 21.05.2018 08:57 |  
              4 1

              Ty i s tím poťápaným robinátorem o úrovni nic nepište. Vám chybí do trojky jen jiri1. A i Ten psal sice kokotiny, ale člověk se aspoň zasmál. Vy dva jste k pláči.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Pepino44     před 7 lety 20.05.2018 18:53 |  
      26 3

      Tak již podle několika jiných příspěvků jsem došel k závěru, že to nemáš v té palici v pořádku Robinátore.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Robinator     před 7 lety 20.05.2018 18:57 |  
        3 22

        Pravda bolí.. vždycky to tak bylo a bude, takže ty urážky chápu

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          JS (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 21:44 |  
          5 10

          Lidem prostě nevysvětlíš, že Slavia je jen rukojmím v politické hře velmi těsně navázané na totalitní režim. Nechtěj to slyšet. Každej vždycky zavírá oči nebo přesvědčuje sám sebe, že to není tak, dokud to jde. Osobně doufám, že celá bublina a tunel/letadlo půjčkové CEFC splaskne, Číně se do toho nebude chtít pumpovat ztracené miliony EUR a my se dostaneme k někomu normálnímu, i kdyby to měl být někdo jako Šimáně s vizí pozvolného, ne překotného růstu klubu.

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            Travinho     před 7 lety 21.05.2018 07:52 |  
            2 0

            Většina lidí tady preferuje kvalitní výsledky za každou cenu...

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      japoko     před 7 lety 21.05.2018 08:22 |  
      4 2

      Robin-tezkej psychopat!

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      karpet     před 7 lety 21.05.2018 09:25 |  
      5 0

      :))) člověče, když jdeš večer spát, nedíváš se pod postel, jestli tam není schovanej komunista? :D

  5. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    miki314     před 7 lety 20.05.2018 18:41 |  
    29 6

    Pro Robinatora.Vzdy, když ti většina lidi davala palec dolu, tak ja ti většinou daval palec nahoru.Ale to co jsi dnes vypustil za blabol, je hodno podprůměrného zaka ze zvlastni skoly.No proste, jsi debil!!!

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Jožin     před 7 lety 20.05.2018 20:03 |  
      13 2

      Když sleduješ jeho komentáře,tak člověk neví nebo alespon já co má ten hoch za problém ,jaká nenávist v něm je to snad není možné a to je mladas /mluvím o Robim/

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        roygrey     před 7 lety 20.05.2018 20:39 |  
        14 1

        Robinátor? Taky je mi z jeho komentářů smutno. Někdy mi připadá jako rozvraceč a pátá kolona. Všechno pořád kritizuje...
        Čínské peníze mu vadí. Koho navrhuje lepšího? Amíky? Araby? Alemany?

        Já byl k J. Tvrdíkovi zprvu nedůvěřivý, ale za ty 3 roky ve Slavii mě přesvědčil, že je lepší a větší slávista, než někteří před ním. Že nějaký hňup vyvěsí takový transparent mi vadí. Myslím, že TS by se k tomu měla vyjádřit. Nevím, jak dlouho to tam viselo, ale pro noviny je to sousto a míní se, že je to vyjádření celé TS.

  6. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Ondráš     před 7 lety 20.05.2018 18:41 |  
    5 6

    Jen aby to nebyl rok blbec..tahle lapálie přišla snad v nejdebilnější možnou dobu - důležitý konec ligy a zároveň období vyjednávání o posilách. Jako po pravdě, když se bude nějakej hráč z ligy rozmýšlet, jestli si poprvé a naposled zahrát LM, nebo jít do SKS, kde člověk netuší, co Číňan vymyslí..

  7. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Hofo78     před 7 lety 20.05.2018 20:12 |  
    34 1

    Jiří Vrba


    @VRonskiJ1892
    20 hod.před 20 hodinami
    Víc
    Mimochodem, Jaroslav Tvrdík po vstupu do SKS:
    - záchrana klubu, vyřešení insolvence ✅
    - titul 2017✅
    - vítěz poháru 2018✅
    - jistá základní skupina UEL 18/19✅

    Hluboce pohrdám všemi, kdo dnes na TS vytáhli ten nechutný transparent.

    28 replies 15 retweetů 256lajků
    Odpovědět 28 Retweetnout 15 To se mi líbí 256

    Jiří Vrba


    @VRonskiJ1892
    21 hod.před 21 hodinami
    Víc
    Chtěl jsem @ViktorkaPlzen pogratulovat k titulu, ale poslali nás veřejně do hajzlu, tak se to asi nehodí. Takže: ještě se uvidíme. A na klacek už příště nespoléhejte

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Ondráš     před 7 lety 20.05.2018 20:41 |  
      17 0

      Osobně mi ta reakce na Plzeň přijde zbytečná, jako že nás to urazilo..naopak bych to buranský chování velkoryse přešel, protože nám historicky můžou stejně tak maximálně leštit boty a křupani nám proto nestojí za reakci.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 22:20 |  
        0 0

        Souhlasím s Ondrášem, nereagovat, na každého jednou dojde.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Hofo78     před 7 lety 20.05.2018 20:43 |  
      10 0

      Ted jsem viděl sport na Nově a ten krypl Šádků zaslouží dlažební kostkou....prej mdky pražský ze Sp... a Slavie

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Vici     před 7 lety 20.05.2018 21:13 |  
        7 0

        Taky dostal slušnou čočku. Něco ve stylu že se musi jeste ucit slusnymu chovani. Buran a blb. Vic k tomu nemam. A to jsem sam mimoprazskej. Ale tohle je presne vizitka buranů.

  8. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Eskaes     před 7 lety 20.05.2018 20:51 |  
    26 0

    Neexistuje větší ubohost než neunést výhru! Jestli je skutečně pravda, že Šádek sprostě nadával poraženým soupeřům z nenáviděné Prahy, tak větší dno už opravdu vyškrábnout nemohl.

    Strašně bych se styděl za kohokoliv ze Slavie, kdo by si něco podobného dovolil. Ale karma už běží, o tom nepochybuji. :-)

    Proboha, já nechci vítězit za každou cenu, já chci být hrdý na to, že jsme SLAVIA PRAHA!

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      roygrey     před 7 lety 20.05.2018 20:59 |  
      9 1

      Plzeňáci měli v dubnu pěkný bobky. Teď to z nich spadlo a zapomínají se. Ale ono na každého jednou dojde.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Eskaes     před 7 lety 20.05.2018 21:02 |  
        4 0

        ale PROČ ta nenávist v momentě dosaženého štěstí?! To je tak odporné, brrrrrr.

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          roygrey     před 7 lety 20.05.2018 21:04 |  
          11 0

          Právě proto, že to jsou burani.

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            donford     před 7 lety 20.05.2018 21:34 |  
            3 0

            Docela by se mi líbilo, kdyby se fandové z jiných klubů domluvili a na každý zápas Plzně u nich vyvěsili transparent: Šádku, ty jsi ale .... doplnit dle obrazotvornosti. Kdysi se takto vypískával a vyvolával Pelta. Já vím, že na jeho myšlení se nic nezměnilo (viz jeho odposlouchané čachry s náměstkyní z Ministerstva školství) a ani Šádka nic neodradí (u něj se navíc jedná o miliony pro něj), ale nastříhal by si na celý kabát z ostudy. JInak Šádek vskutku není ani dutá makovice, to je spíš jen odvar z dutých makovic.

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              Vici     před 7 lety 20.05.2018 21:46 |  
              0 0

              Ja bych mu napsal "Pražský mrd.y zdravi " :))) .... (volně doplnit :))

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 22:25 |  
                3 0

                Jo, v takovéhle situaci + v krizových se ukáže co v kom je. To chce klid a být nad věcí, ono na ně časem taky dojde.

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 21:47 |  
              5 0

              No já bych řekl, že ten titul vyšel Šádka na větší balík, než doufal, ono navýšit hráčům bonusy, odeslat podíl stb Berbrovi, něco na svaz, něco soupeřům, ono to hned tak trošku zkazí náladu:)

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          Travinho     před 7 lety 21.05.2018 07:53 |  
          1 0

          Ale vždyť mi taky po gólu doma Spartě začínáme skandovat Smrt Spartě...

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 10:09 |  
            1 0

            Jako vedení klubu jo?:D To je snad trochu něco jinýho..tohle čekám u fanoušků, teoreticky i u hráčů, ale představitelé klubu se mají chovat přece jen trochu jinak..tohle je prostě buranov jak někde v okresu.

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              Travinho     před 7 lety 21.05.2018 10:23 |  
              0 0

              Narážím tím na "nenávist v momentě dosaženého štěstí."

  9. CEFC

    lucky-pilda     před 7 lety 20.05.2018 23:03 |  
    4 20

    Je mi smutno z toho, jak mnozí vymění svoje zavřené oči za peníze.
    Že je dobře, že do nás nalili tolik peněz a, zdá se, nehospodaří vyloženě špatně a že v dnešním světě se prakticky vylučuje movitý vlastník fotbalového klubu a někdo s dobrou pověstí je jedna věc. Jak jsem říkal dříve - i kdyby nás vlastnil Kim, tak rád nejsem, ale dokud Slavii podle sebe nezmění, je mi to prakticky jedno.
    Do očí bijící je ale kontrast s Řebíčkem, který není pozitivní postava a na chod Slavie neměl dost peněz. Spousta lidí to tu "kvůli němu" bojkotovala. Přijde někdo morálně o mnoho řádů ještě horší, ale má peníze. Najednou je to ale všechno v pořádku ... Jinými slovy, Řebíček měl jen smůlu, že jeho majetek byl nedostatečný. Za desítky miliard navíc by si koupil kompetentní vedení i srdce fanoušků.
    Argumentuje se tu, že v Číně vlastně není komunismus nebo že co máme co říkat zemi s tisíceletou tradicí. Tak komunismus nikde být ani nemůže, protože je to nedosažitelný cíl, ke kterému socialismus míří. A i kdyby měla Čína tradici milión let, tak jí to nedává právo k porušování základních lidských práv a zvěrstev páchaných z vůle stranických činitelů jako těch, kteří ovládají CEFC nebo CITIC.
    Opět ale zdůrazňuji, za investice CEFC jsem rád a můj vztah ke Slavii to nemění. Stejně jako jsem jí bezmezně fandil za Lešky, Sisáka, Natlandu nebo Řebíčka, budu jí fandit za CITIC či jiných zločinců. Jen na jméno, hvězdu a samotnou podstatu Slavie se nesahá.

    • Re: CEFC

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.05.2018 23:56 |  
      19 1

      Hm až na to, že Řebíček, Franc a podobní byli pouhé bílé koně, 'majitelé' kteří podvodně ukradli Slavii Enicu, schovávali se a organizovaně vedli Slavii do záhuby, důkazem budiž Kusého 18 nesplatitelných milionů za rok, následná insolvence a odchod Slavie z Edenu, kvůli komu asi že?, jsou naštěstí dávno pryč a po dlouhé době máme skutečného bose, který se za Slavii nestydí, ba naopak se k ní hrdě hlásí....

      • Re: CEFC

        Travinho     před 7 lety 21.05.2018 07:56 |  
        3 1

        Je úplně jedno, co byl Řebíček, ale i tak mu spousta lidí nadávala, přitom přišel v době, kdy jsme se řítili do hrobu a ač nebyly sportovní výsledky, tak klubu svým způsobem pomohl. Jen si naložil víc, než na co momentálně měl.

      • Re: CEFC

        lucky-pilda     před 7 lety 21.05.2018 08:05 |  
        4 1

        Řebíček spíš bílý kůň až tak úplně nebyl. Jemu bych docela i věřil, že to se Slavií nemyslel úplně špatně. Že tomu vůbec nerozuměl a dosazoval tragické manažery, bych přisuzoval spíš jeho nekompetentnosti. Ukázkovým příkladem byl ten podvod s těma Rusákama, jak jakoby kupovali Slavii, prosadili "odborníky" typu Pastoora a AŘ to prohlídnul minutu před dvanáctou. Nebo to "spojení" Slavie se stadiónem pod Pražákem ...
        Ta "stáj" bílých koní byli hlavně ti okolo France, Doležala atp. Jejich úkol byl na Slavii co nejvíc vydělat, lhostejno jakým způsobem. AŘ si "jen" vzal příliš velké sousto.
        Ono boss, který se za nás nestyděl byl i Doležal nebo Leška. Zatímco první byl jen nastrčenou figurkou mafie, která chtěla vydělávat na LM (což se nakonec ukázalo nereálné), ten druhý neustále balancoval se Slavií nad propastí, kdy ENIC nechtěl dávat do klubu nic, a i přesto s ní slavil úspěchy. V Leškově éře jsme zažili úspěšné pohárové jízdy v low-cost režimu (jak by to asi vypadalo, kdyby měl tenkrát podobně peněz jako teď Tvrdik nebo svého času Rosen s Doležalem?), bez působení mafie bychom možná dodnes hráli na Strahově. Takže je úplně jedno, kdo se jak ke Slavii hlásí. Dokonce je i jedno, jaké má krátkodobě výsledky. Díky štěstí a penězům mafie jsme postoupili do LM, obhájili titul a postavili stadión. Pokud by to mělo v dlouhodobém horizontu Slavii položit, tak to dobré není ...

        • Re: CEFC

          rak (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 08:43 |  
          1 0

          Vcelku souhlasím. Řebíček to asi nemyslel se Slávií špatně, ale se svým bratrem (obzvláště nesympatickou osobou) to byly podivné postavy. Řekl bych , že tam Řebíček nalil peníze, které před tím vysál díky své funkci. Ze všech bych akceptoval jedině Lešku, i když se na něj nadávalo. Přání transparentního stabilního vlastníka máme asi všichni, ale nikdo neví, kde ho vzít. Ani naše známé oligarchy bych moc nebral (vzývaný Kellner a další). Myslím, že jediná rozumná cesta u nás by byla právě ta, když si to někdo vezme spíše jako reklamu na své jiné aktivity (a to je fakticky i momentální stav) než primárně jako zdroj zisku (např. krátká éra Rusáků), protože to tady nefunguje.

          • Re: CEFC

            bongor     před 7 lety 21.05.2018 09:27 |  
            1 0

            Já bych chtěl být leškou lidé rozmilí,celou noc bych skákal ženskejm v košili,z brunetky bych přeskočil na fešnou blondýnku,pošimral ji na prdelce ,nebo stehýnku.O Leškovi byl dokonce stvořen šantánový hit,tak nemoh bejt tak špatnej.

    • Re: CEFC

      Travinho     před 7 lety 21.05.2018 07:56 |  
      1 8

      Moc pěkně napsáno.

    • Re: CEFC

      karpet     před 7 lety 21.05.2018 10:08 |  
      4 2

      Řebíček, dle mého názoru gauner, co si nahrabal při svém působení coby ministr dopravy (zbyly po něm jen děravé dálnice), nebyl tak úplně zatracován. Nebyl sice oblíben, ale Slávii tak nějak držel těsně nad hladinou. Komunismus je systém, ve kterém neexistují peníze. Proto je to úhlavní nepřítel kapitalismu, ve kterém naopak jsou v oběhu i ty peníze, které vlastně neexistují a jsou vytvářeny uměle přes dluhový systém. Těžko se pak přiřazuje pojem komunismus právě k Číně. Co se týče lidských práv, tak ani to není žádná boží vůle či vesmírné pravidlo. Je to soubor principů, vytvořený lidmi na základě jejich historie, kultury, ale třeba i geografie a dalších faktorů. Mně pořád nejde na rozum, jak my v Čechách tj nějakých necelých 11 milionů budem určovat, jak se má chovat Čína jejichž samotné hlavní město má víc jak dvojnásobek obyvatel naší republiky. Ono mít 10 milionů nebo půl druhé miliardy obyvatel je dost výrazný rozdíl a zákonitě tam nemohou fungovat stejná pravidla. Až se to nebude líbit samotným Číňanů, tak si vyházej papaláše z oken a nastavý si pravidla nová. Co my jim máme do toho co kecat? ;) Já bych kupříkladu chtěl mít své základní lidské právo zaparkovat autem před svou prací, aniž bych byl pokutován, že stojím na zóně určené pro obyvatele jiné části Prahy :D

      • Re: CEFC

        JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 10:46 |  
        1 1

        To je všechno pravda, a taky se podle mně nesnažíme jim do toho nikdo kecat. Jen si nepřejeme být s tím spojování, nedejbože nějak do toho zapojování, právě z pozice odlišného kulturně-společenského cítění.

  10. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    brťas74     před 7 lety 21.05.2018 07:32 |  
    2 19

    Tvrdík jednoduše naletěl, a pak vyletěl.Ne nadarmo se mu u nás říká luftJára.Dostali jsme se z horších sraček,dostanem se i z týhle.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      VanDel     před 7 lety 21.05.2018 07:49 |  
      16 7

      Můžu si o Tvrdíkovo minulosti myslet cokoliv, ale každému slávistovi, kdo ho tady nazve tím kalouskovským "Luftjarda", bych tady napálil hodně dlouhý ban........v některých případech nejlépe doživotní.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Travinho     před 7 lety 21.05.2018 07:57 |  
        4 21

        Luftjarda

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          VanDel     před 7 lety 21.05.2018 08:40 |  
          7 4

          Ty se raději nauč pořádně gramatiku, ty "mediální hvězdo".......viz. tvoje "Ale vždyť mi taky po gólu doma Spartě začínáme...."

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            Travinho     před 7 lety 21.05.2018 08:54 |  
            5 20

            Překlep. Tobě se to nikdy nestalo? Jinak ten komentář si o to přímo říkal. Každý ať jej nazývá, jak uzná za vhodné. Já nikdy pana Tvrdíka dvakrát nemusel, ale tenhle termín "Luftjarda" jsem nikdy nepoužil. Když sis však ty neodpustil rýpnutí do Kalouska (můj nejoblíbenější politik), tak jsem si já nemohl odpustit menší rýpnutí do tebe...

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              VanDel     před 7 lety 21.05.2018 09:02 |  
              11 3

              Není překlep jako překlep, některé (jako třeba tenhle) jsou kulervoucí.........a upřímně, tím Kalouskem tos teda opravdu luxusně vyšperkoval.......A dál bych to asi neprotahoval, politiku tu rozhodně řešit nehodlam.

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                Travinho     před 7 lety 21.05.2018 09:47 |  
                1 3

                Ano, je pravda, že takovou chybu bych dělat neměl, ale v rychlosti se sekneme každý. Netvrď mi, že tobě se to nikdy nestalo.

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  VanDel     před 7 lety 21.05.2018 09:59 |  
                  1 1

                  Samozřejmě že dělam taky chyby, stane se každému. Ale takový kiks mi/my, to opravdu buší do očí hrozně. Z mé strany to bylo hlavně rýpnutí vzhledem k té tvojí provokativní reakci. Tím bych tohle téma asi uzavřel, jinak to tu budem řešit do večera....:)

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                Travinho     před 7 lety 21.05.2018 09:50 |  
                0 5

                Další věcí je pak to, že Tvrdíka nazývalo "Luftjardou" x-lidí, kteří se po jeho příchodu do SKS vyprofilovali jako jeho nejlepší fanoušci.

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  VanDel     před 7 lety 21.05.2018 10:04 |  
                  3 2

                  Důležitý je minulý čas, který zmiňuješ. Takže to bylo PŘED jeho slávistickou misí. Takže teď mi jde o to, že za jeho práci co udělal ve a pro Slávii, si nějaký vděk zaslouží. A k tomu vděku rozhodně nepatří tohle pojmenování.

                  • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                    Travinho     před 7 lety 21.05.2018 10:22 |  
                    1 6

                    Pokud jej tak někdo předtím nazýval a nyní nenazývá, tak je to ukázkový příklad pokrytectví.

                    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                      VanDel     před 7 lety 21.05.2018 10:29 |  
                      6 1

                      Proč pokrytectví ? Je to prostě změna názoru. A změna názoru na cokoliv přeci nemusí být automaticky pokrytectví, ne ? Nebo ty snad máš na všechno vždy pouze jeden a ten samý názor a ze zásady, abys nebyl nazván pokrytcem, ho za žádných okolností neměníš ?

                      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                        Travinho     před 7 lety 21.05.2018 12:49 |  
                        0 5

                        Ale Tvrdí kje furt tím samým Tvrdíkem a nezměním na něj náhled přeci jen proto, že pracuje pro Slavii...

                        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                          roygrey     před 7 lety 21.05.2018 19:31 |  
                          0 1

                          Toho Kalouska jsi nemyslel vážně že ne? To je totiž zločinec...
                          O Tvrdíkovi jsem neměl kdoví jaké mínění, ale vždyť Slavii pomohl a udělal pro ni hodně. Za toto období ho hodnotím pozitivně.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        kalex     před 7 lety 21.05.2018 08:42 |  
        9 3

        Některým ban nestačí. Bych napálil něco jiného.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Jachym     před 7 lety 21.05.2018 09:16 |  
        1 1

        Chtělo by to trochu klidu a nadhledu. Myslím, že Tvrdík si sám z té přezdívky dělá legraci. Mimochodem, u jednoho ze svých oblíbených politiků mám suverénně nejraději video (dostupné na YouTube), které natočili jeho zapřisáhlí odpůrci a shodou okolností tam imitátor dotyčného politika mluví i o Jardovi Tvrdíkovi... :-))

  11. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Pepibican     před 7 lety 21.05.2018 07:52 |  
    5 19

    Asi před měsícem jsem byl těžce umínusován, když jsem si dovolil napsat, že se mi vůbec, ale vůbec nelíbí ta suita čínských komunistických papalášů po boku Tvrdíka a megalomanské řeči o různých akademiích a propojování čínského a našeho fotbalu a všelijak tak podobně... Zní to pro mne, který zažil téměř 30 let svého života silně nepodařenou cestu ke komunismu, pořád moc socialisticky, něco jako "v jednotě je síla" apod. A hle - měsíc se s měsícem sešel, a komančové z Číny již přerovnávají své priority v Evropě. Slavie je bohužel pouze jednou z jejich mnoha aktivit, navíc silně nevýdělečná bokovka, na které v konečné fázi nikomu mimo nás bohužel asi až tolik záležet nebude. Co rozhodne velký ústřední výbor komunistické strany Číny v tomto případě ? Jestli ještě ovšem na náš klub bude mít vliv... Co na to čínomilec Zeman a jeho (hlásná) trouba Ovčáček ? Co TV Barrandov a principál a šašek v jedné osobě Soukup ?

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      rak (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 08:56 |  
      3 7

      Prozemanovská TV Barrandov se Soukupem jsou opravdu tragické. Zvláštní je, že JT podle různých informací zákulisně dost podporoval Drahoše proti Zemanovi, čímž se Hradu znelíbil. Pak se to asi urovnalo a teď zase vysílají JT do Číny. No, mám pocit, že přece jen tam asi má nejvíc kontaktů.

  12. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Jikom33     před 7 lety 21.05.2018 08:01 |  
    23 0

    Ja rozlisuju Tvrdika jako funkcionare ve Slavii a jako Tvrdika mimo Slavii. Zatimco Tvrdika mimo Slavii jsem vzdycky vnimal a porad vnimam jako tak trochu komickou figurku, co se vzdycky paktuje s nejakyma svin**a, tak Tvrdika ve Slavii vnimam naprosto pozivitne. Kde jsme byli bez nej? On Slavii pomohl a to mu nikdo neodpare. To, ze ted nas mozna cekaji zle casy, bych mu nevycital. Bez nej bychom byli v insolvenci. Pokud ted dojde k tomu, ze CEFC odejde, coz se nejspis stane, tak verim, ze nas koupi nekdo jiny. Narozdil od minulych dob je ted Slavia fungujici klub s jasnou vlastnickou strukturou, pro pripadne zajemce tedy OK. A komi za to vdecime? JT.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 10:48 |  
      3 8

      Největší hoax je, že bez Tvrdíka bychom byli v insolvenci. NEBYLI. Zachraňoval nás Šimáně a koupil by nás od Řebíčka tak jako tak.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:05 |  
        4 3

        Čéče já ti nevím, ale jestli si dobře pamatuju, tak do toho šel Šimáně jenom kvůli tomu, že do Slávie vstoupili i číňani. Dokonce i sám myslím prohlásil, že sám by si to dovolit nemohl a nešel by do toho.

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:13 |  
          1 3

          Ne. To není pravda. Říkal, že když viděl, v jakých je Slavia problémech, tak už připravoval její oddlužení a to, že zrovna dělal byznys s Číňany/Tvrdíkem, byla jen náhoda, že se jich zeptal, jestli nechtějí Slavii.

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:39 |  
            3 3

            Nene, to se pleteš. Vstup CEFC do Slávie měl zásadní vliv na to, že do toho šel i Šimáně.

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            VanDel     před 7 lety 21.05.2018 12:11 |  
            4 2

            Novinář: Když jste historicky sledoval, jak různí manažeři vedou Slavii spíše do záhuby než k rozkvětu, neměl jste někdy dříve chuť prásknout do stolu a zasáhnout do dění v klubu?
            Šimáně: Ne, vůbec. Já jsem se snažil jenom pomoci. Nikdy jsem neuvažoval o tom, že bych Slavii koupil nebo nějak jinak vstoupil do klubu. I z určitých osobních důvodů jsem to nechtěl.

            ......Takže Šimáně pouze občas vypomohl finančně, ale sám koupit Slávii se opravdu nikdy nechystal !

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              M@rvin     před 7 lety 21.05.2018 12:25 |  
              3 0

              Nemáš pravdu, respektive ji máš částečně. Šimáně to opravdu nikdy nechtěl dělat sám, ale Slavii sám koupil a většinový podíl pak CEFC prodal.

              http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Tak-jak-to-bylo--13315

              "Z možných spoluinvestorů byla nakonec nejrychlejší CEFC, velká čínská privátní společnost světového významu, která s námi shodou okolností v té době jednala o vstupu do Travel Servisu. Odkoupila ode mne 60% akcií Slavie, o většinový podíl jsem nestál, kontrolní mechanismy akcionářské struktury jsou z mého pohledu dostatečné."

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                VanDel     před 7 lety 21.05.2018 12:39 |  
                1 1

                OK, ve finále to tedy ale potvrzuje to, že Šimáně nikdy nechtěl mít Slávii sám. Sice ji sám odkoupil, ale okamžitě sháněl spoluinvestora.....dokonce většinového.

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  M@rvin     před 7 lety 21.05.2018 12:47 |  
                  2 0

                  Ano, tak to bylo. Ale neplatí to, cos psal výše, a sice, že bez CEFC by nebyl ani Šimáně. Ten by byl a hledal by jiného investora. Těžko říct, jak by se to celé vyvíjelo, kdyby spoluivestora nenašel, každopádně je to už jedno. Máme svých starostí dost, tak neplýtvejme energií na konstruování alternativní historie.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        solf     před 7 lety 21.05.2018 11:05 |  
        6 0

        Ty Číňany přivedl ale právě Šimáně, který dle vlastních slov v jednom z rozhovorů tuto "charitativní-společenskou " investici nabídnul Tvrdíkovi, který o tom následně přesvědčil CEFC. Bez Šimáněho by tu tedy nebyl Číňan.

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:12 |  
          0 1

          Je to tak. To se nevylučuje. Já jen říkám, že spousta fanoušků uvítala, když pak CEFC/Tvrdík koupil majoritu, protože se jim nezamlouvala vize postupné stabilizace a „5 let na vrchol“, s níž to Šimáně pořizoval.

  13. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    A.Lima     před 7 lety 21.05.2018 08:06 |  
    19 0

    Zdravím všechny,

    Dlouho jsme se rozhodoval ,zda sem mám přispět, protože celá situace je dost nepřehledná a dávají se na veřejnost informace takové, jaká každá strana uvede za vhodné .....
    Když pominu zápas s Jabloncem, kde jsme měli smůlu na zakončení, tak je tam kaňka od lidí s transparentem proti Tvrdíkovi, i když s ním ve věcech nesouhlasím a minulost má takovou jakou má,tak by jsme ohledně Slavie měli být objektivní a právě jemu a Skupině CEFC vděčíme zato, že Slavie pořád existuje.... (ano vím,teď jsou zde problémy) ale vzpomeňme si jaké to bylo za vlády Řebíčka, Platila, Sisáka, a musím podotknout i Rosena s Doležalem a o tom jak vlastně Slavii získali ... Jejich kličky ohledně Enicu .....

    Proto bych spíše raději viděl podporu našemu majiteli jako celku !!!

    Co se týče sporu rozhodně se neztotožnuji s tím,že si všechno vyříkávají přes sociální sítě... Já jenom doufám,že CITIC opravdu poslal zmíněné peníze na účet u ČSOB a co nejdříve bude vše zaplaceno a vše vyřešeno.

    Jinak ke zdejším diskutérům, kteří hnedka, jak se objevili informace, už začali s tím jak vše věděli jaké měli informace a jak je všechno špatné, jak komunismus může za to ,kde jsme, jak by nic z Číny nechtěli ... tak pro ně mám vzkaz.. Osobně mě jde o Slavii a pokud jí bude vlastnit Čech, Švýcar Rus, Amík nebo právě Číňan je mě to jedno, ale musí mít v zájmu především blaho Slavie!!! Pokud máte řeči jak je vše špatně, tak určitě máte pro Slavii lepšího majitele, než máme doposud a který hodí peníze na stůl jak za klub tak i za stadion , tak sem s ním.!!!

    Osobně budu doufat v to,že CITIC group, opravdu má peníze již v ČR na účtě a tento týden (jasně dneska by to bylo nejlepší) zaplatí za CEFC pohledávky ! Pokud by k tomu nedošlo tak budu doufat,že se najde jiný zájemce o to vše co zde máme a co můžeme nabídnout !

    Forza SKS

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Jikom33     před 7 lety 21.05.2018 08:19 |  
      2 2

      Nelze cekat, ze CITIC dluhy zatahne a karavana pojede dal. CITIC ten dluh driv nebo pozdeji zaplati, otazka je, zda tomu nebudou predchazet nejake vlekle spory ohledne toho udajneho nepratelskeho prevzeti CEFC. Tezko rict co by ty spory znamenaly pro Slavii. Kazdopadne CITIC ma nejspis za ukol vycistit hospodareni CEFC a obavam se, ze se to bude tykat i Slavie. Takze i po uhrazeni pohledavky nas nejspis ceka hledani noveho majitele. Lze jen doufat, ze Slavii nekdo koupi jako celek i se stadionem, snad nenastane rozprodej hracu, za ucelem dostat co nejvic penez zpet

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        A.Lima     před 7 lety 21.05.2018 08:34 |  
        1 0

        Právě proto jsem psal,že doufám,že to bude co nejdříve ty spory, to by bych opravdu nechtěl :( každopádně pokud bude prodej, tak věřme,že to bude silná firma a ne zase nějací tuneláři jako dříve :(

  14. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 09:55 |  
    0 1

    Palcr, který je v čele dozorčí rady fotbalové Sparty Praha, se jmenoval do představenstva společnosti Stadion Eden, která provozuje stadion v Edenu. Změny ale neudělal ve firmě Eden Arena, jež stadion vlastní, ani v samotné fotbalové Slavii.
    Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/j-t-cefc-citic-group-patrik-tkac-jaroslav-tvrdik-f56-/ekonomika.aspx?c=A180521_091704_ekonomika_div

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 10:02 |  
      4 0

      Ve Slavii nemůže, jak psal Mádl, ve stanovách je, že představenstvo může odvolat jen dozorčí rada. Dozorčí radu jmenuje jen valná hromada, která ale musí být oznámena s myslim měsíčním předstihem. A hlavně ta zrůda Palcrova nemůže být v orgánech Slavie, protože by porušil licenční stanovy FAČR, že nikdo nemůže být v orgánech dvou klubu.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 10:12 |  
        5 0

        samozrejme, oni moc dobre vedi co delaj... ( bohuzel ) #smrtsparte !!!

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 10:37 |  
          5 0

          Fotbal do toho netahej, tady jde o úplně jiný zájmy..Slavia je v tomhle jen takovej drobeček a prostě se vezem s tím celkovým průserem..

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:15 |  
            0 0

            ano, samozrejme, viz muj pripsevek nize....

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        bongor     před 7 lety 21.05.2018 13:46 |  
        0 0

        No a hlavně by v dohledný době skončil na vozíku.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      M@rvin     před 7 lety 21.05.2018 10:31 |  
      2 2

      To nejsou bohužel moc dobré zprávy. Pokud by už opravdu existovala dohoda o úhradě a způsobu úhrady dluhu mezi CITIC a J&T, jak některé informace v pátek naznačovaly, tak by to J&T dál neeskalovala dosazováním svých lidí do vedení dceřinek. Tohle se zatím vůbec nevyvíjí dobře.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 10:41 |  
        2 4

        asi tak, muj soukromej nazor je, ze prave stadion je to, o co J&T jde primarne....

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:03 |  
          2 4

          A to jako proč ? Dle mě naopak je Eden téměř to poslední, co by je jako obchodníky mělo zajímat. Čím by jim Eden tak závratně vydělával ? Těma několika koncertama za rok ? Pochybuju......

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:13 |  
            1 4

            :-))) tak o koncerty tady vubec nejde a vicemene ani o fotbal, jde tady o pozemky, planovanou vystavbu mega komercnich prostor na letny ( od hradcansky az ke stadionu s planovanym premostenim vyjezdu z tunelu ) , zruseni treninkovyho hriste na letny a kompletni rekonstrukci generali areny ( v pripade, ze to bude vyhodnejsi, tak jeji uplny zbourani atd...ty plany jsou uz vicemene schvaleny, probiha pripominkovy rizeni nakyho spolku za ochranu puvodni zastavby v okoli ( ale tou stejne vsechno ambasady, takze se hraje jen o cas )....Ta prestavba Florence je proti tomuhle projektu je papirova skladacka z abicka....

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:16 |  
              0 2

              Ale pozemky přeci vlastní spolek SK Slavia, a ne fotbalový klub, ne?

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:18 |  
                2 0

                ja mluvim o pozemcich na letny, esi umis cist....diky :-)

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:20 |  
                  4 4

                  Hmm, že jako jde lidem z J&T o akvizici Edenu, aby měla kde hrát Sparta? :D :D Tak to máš fantasmagorické představy naprosto prvotřídní. Už jsem v tom hledal nějaký racionální souvis, ale vidím, že jsem se zmýlil.

                  • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:27 |  
                    1 1

                    :-) tak urcite.... jeste , prosim te jenom nastrel duvodu, proc bych ztracel cas si tohle vymejslet ? :-)) diky

                    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                      jelen91     před 7 lety 21.05.2018 11:28 |  
                      1 0

                      Buď jsi zmatenej ty nebo my všichni tady.

                      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                        smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:31 |  
                        1 0

                        v pohode...sem zmatenej.... :-) ...uz mlcim....

                  • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                    Gino     před 7 lety 21.05.2018 12:36 |  
                    1 3

                    Asi by to ani nebylo poprvé, co Sparta zabrala místo, kde předtím byla Slavia - Letná jako příklad nestačí?

                    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                      Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 12:45 |  
                      1 0

                      Stadion stál úplně někde jinde, než Rumunů..

                      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                        Gino     před 7 lety 21.05.2018 12:47 |  
                        1 3

                        No tvl, to je ale argument...

                        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                          Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 14:08 |  
                          1 0

                          No jen že s tím neměli nic společnýho..to je ten argument

                          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                            Gino     před 7 lety 21.05.2018 14:14 |  
                            0 1

                            Tak to v případě vkradení se JaT do CEFC také nemají. Analogie je v tom, že tehdy nás na Letné nahradili bez problémů, proč by to mělo být oříšek v případě Vršovic? Za dvacet let by to nikoho nezajímalo.

                            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                              roygrey     před 7 lety 21.05.2018 19:37 |  
                              0 0

                              S nuceným odchodem Slavie z Letné neměla po válce Sparta nic společného.

                              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                                Gino     před 7 lety 22.05.2018 08:28 |  
                                0 0

                                vy jste voba snad pomatený, nebo to. Já nepíšu, že by za to mohla Sparta, ale že nás prostě na Letné nahradila! Rozumíme? My tam byli a už nejsme. Oni tam jsou. Tečka.

                                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                                  roygrey     před 7 lety 23.05.2018 19:54 |  
                                  0 0

                                  Napsal jsi toto: "Asi by to ani nebylo poprvé, co Sparta zabrala místo, kde předtím byla Slavia - Letná jako příklad nestačí?"
                                  Kdo je pomatený? Píšeš, že by nás nahradila v Edenu...Slavia a Sparta byly na Letné vedle sebe. Nenahradila nás tam. Navíc sorry jako. Čím máš podložené názory nebo domněnky, že Sparta by šla do Edenu?
                                  :)

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:21 |  
              5 1

              Tím jako směřuješ k tomu, že by Křetínský přestěhoval Spartu do Edenu ? Jako sparťani už museli překousnout hodně Křetinskýho fantasmagorií, ale tohle by myslim nedali nikdy. To ty rakve, které loni na podzim přinesli jako výstrahu během tréninku na Letnou, by myslim brzy zaplnili......

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:30 |  
                1 2

                jojo, myslis jako ty plky, ze nebudou chodit do O2 areny ? :-)))

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:37 |  
                  7 1

                  Opravdu chceš srovnávat O2 arénu, kterou postavila Sazka a která nebyla ze zásady ničí domovský stánek s Edenem-letitým domovem jejich odvěkého rivala ??

                  • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                    jelen91     před 7 lety 21.05.2018 11:39 |  
                    1 0

                    Sparta z Vršovic vole!

                    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                      Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 12:01 |  
                      1 0

                      Slavia Letňany!

                  • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:40 |  
                    0 5

                    tvl, vy tady delate, jak kdyby to cely bylo z moji hlavy, nebo co.... ? to co si myslim ja, prece neni vubec podstatny v tyhle veci, ja tady pisu moznou variantu, kterou jsem slysel od pravnika , kterej se s "klukama" z J&T zna....

                    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                      VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:49 |  
                      1 1

                      Co bysme asi dělali ? Reagujeme na to co jsi napsal a také na tvojí obhajobu toho scénáře cos uvedl, co ti na tom přijde nepochopitelný ??.......tvl

                      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                        smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:57 |  
                        0 1

                        hele, ja nic preci neobhajuju, jak sem "koupil" tak "prodavam" .....

                        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                          VanDel     před 7 lety 21.05.2018 12:08 |  
                          0 2

                          Ten tebou zmíněný příklad s O2 arénou mi jako obhajoba té variatny teda přijde.....

                          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                            smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 12:41 |  
                            0 1

                            ok, myslis, jako holy konstatovani faktu , ze je ta obhajoba, jo ? tak to jo... :-)))))

                            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                              VanDel     před 7 lety 21.05.2018 12:51 |  
                              0 2

                              Ano, pokud k nějakému tématu použiješ přirovnání něčeho jiného, o čem si myslíš, že to je stejné, tak ANO, tomu se říká obhajoba...........To jsou ale věci, co ?

                              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                                smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 13:08 |  
                                0 0

                                diky za pouceni, dnesni den neni zbytecny....:-)))))

                                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                                  VanDel     před 7 lety 21.05.2018 13:17 |  
                                  0 1

                                  No ale na to bacha, aby sis tu hlavu zase těma novýma informace moc nezatížil......

                                  • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                                    smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 13:22 |  
                                    0 0

                                    ocenuji tvou starost...myslim to uprimne....

                        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                          Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 12:19 |  
                          1 0

                          Ještě mi prosím tě řekni, jak má v této transakci vystupovat Slavia? Budeme se dělit se Spartou o stadion, nebo už to bude čistě rumunskej stánek a my půjdeme na Střížkov? Co říkali právníci?

                          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                            smely (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 12:42 |  
                            0 1

                            nevim

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                Fačín     před 7 lety 21.05.2018 11:31 |  
                0 6

                jojo, asi jako fanoušci hokejový sparty. "Ze sportovní haly nepůjdeme! To je naše hala! Do O2 nechceme!" A co? Jsou tam a chrochtají si blahem, protože prakticky zadarmo přišli k nové moderní hale. Mě tahle konstrukce jako fantasmagorická vůbec nepřijde, naopak, bojím se jí už dlouhou dobu (od té doby, co končil Řebíček).

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 11:35 |  
                  1 0

                  Když do pekla, tak na pořádné kobyle a Rumuny vzít s sebou:D

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:38 |  
                  0 1

                  viz.reakce na smelyho

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              jelen91     před 7 lety 21.05.2018 11:25 |  
              1 0

              Vůbec nechápu, co chceš říct.

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              bongor     před 7 lety 21.05.2018 13:49 |  
              0 0

              toaleta dřív nebo později spadne.Proto by se Eden hodil.A navíc,to pokoření Slavie,to nenahradí žádný prachy.Nedá se podcenit rudou nenávist.Udělali to v hokeji,budou to chtít zopakovat,i když tady je situace o dost jiná.Jsou to hajzlové.

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            Fačín     před 7 lety 21.05.2018 11:15 |  
            2 5

            Tak oni především vytunelují Cefc europe, nebo jak se jmenuje ta "špatná" cefc. Ono převzít firmu s trojnásobnou hodnotou než je objem peněz, co mi dluží a to jen díky nenápadně posunuté splatnosti.. No klasický česko-slovenský gauneři. Ovšem jako bonus mít stadion, kde hrají jejich největší nepřátelé, to je přece fajn, ne? Můžou nám nenápadně znepříjemňovat život (zvedáním nájmu, neudržováním), nebo nás z něj rovnou vypoklonkovat (nějakou právnickou obezličku si najdou vždycky), nebo nám prostě jen "koukat do kuchyně".

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:17 |  
              2 11

              Vtipný je, že oni jenom předcházej tunelu ze strany Tvrdíka.

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                Fačín     před 7 lety 21.05.2018 11:27 |  
                4 2

                No můžu si o Tvrdíkovo předchozích angažmá myslet cokoliv, ale jaksi mu věřím, že je pravým Slávistou, který by Slavii vědomě neublížil a snaží se dělat to, co považuje za nejlepší. Mám dojem, že se mu to prostě jen vymklo z rukou, rozhodně si nemyslím, že by Tvrdík chtěl tunelovat Slavii.

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 11:31 |  
                  3 3

                  Jako trochu se mu to vymklo, to máš recht:)

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 13:19 |  
                  0 7

                  On nechtěl tunelovat Slavii, ale J&T...

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                Gino     před 7 lety 21.05.2018 12:35 |  
                5 2

                Prosímtě, kde je možný tě potkat a proplesknout?

                • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                  bongor     před 7 lety 21.05.2018 13:52 |  
                  4 1

                  Ten je dobře schovanej a s ním těch pár dalších trollů.Jinak už by tady dávno nemohli bejt./správně,nemohli blejt/.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Fačín     před 7 lety 21.05.2018 10:41 |  
      1 7

      Já v tom prostě cítím pokus sparťanů nasrat se nám do Edenu. Tady bychom měli nějak zakročit, aby to neskončilo špatně.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 10:50 |  
        0 4

        Jj, můžeš si vzít řehtačku, čtvrtku s nápisem a jít zakročik před stadion.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 10:53 |  
        5 1

        On když má někdo takovej fajnovej nápad ručit bance stadionem..

  15. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 10:55 |  
    1 19

    Palcr ve vedení firmy provozující Eden.

    Tak co, kolika lidem ještě pořád nedochází: že Luftjarda za to přece vůbec, ale vůbec nemůže, že Slavia zmítaná obřím průserem kvůli mezinárodnímu finančnímu úvěrovému podvodu, je na hraně převzetí ze strany investorů naší konkurence?

    Pořád ještě byste dali přednost megalomanskému podvodníkovi před střízlivým přístupem pana Šimáněho, který by možná znamenal Pekharta na trávníku, ale rozhodně ne vedení Sparty rozhodující o stadionu nebo klubu?

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:08 |  
      12 1

      Pekhart na trávníku + Horník sportovní ředitel......proti tomu teď Palcr ve vedení stadionu Eden................opravdu si nejsem jist, jestli ta první Šimáňovská variatna je lepší.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:14 |  
        0 13

        Ne? No počkej, až Slavia krachne, protože dojdou peníze na přeplacenou skvadru na hřišti a v managementu (Dannyho, Syrovátku a další.)...

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          Fačín     před 7 lety 21.05.2018 11:16 |  
          9 1

          Přijde mi, že se na to úplně těšíš...

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:18 |  
            1 12

            To Ti přicházej na mozek úplný píčoviny.

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              Edenjejenjeden     před 7 lety 21.05.2018 12:19 |  
              4 0

              Já z toho taky nemám radost,ale abych tady neustále hejtoval jako ty,to fakt ne!

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 21.05.2018 12:24 |  
              4 0

              Tak si pak hlavně nezapomeň stěžovat na úroveň...

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              Jachym     před 7 lety 21.05.2018 12:24 |  
              5 0

              Hele, nemluvils tady před chvílí něco o nějaké úrovni...?:-))

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:18 |  
          6 1

          Čéče, ty si snad takový scénář přeješ, ne ?

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:20 |  
            0 7

            Proč?

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              Fačín     před 7 lety 21.05.2018 11:24 |  
              6 1

              Abys mohl říct, "já to říkal!" :))

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:25 |  
                2 12

                No tak to fakt neni moje motivace. Ale samozřejmě to řeknu, když se to stane. Proč? Mě totiž nepřestává fascinovat, kolik lidí tu je ochotno lízt naprosto nekriticky Tvrdíkovy do zadele, aniž by vůbec zvážili, že to on je prapůvodce toho, že Slavia je teď v pěknym průseru.

              • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

                utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 21.05.2018 12:25 |  
                5 0

                A robinator je o level vejš, ten z toho má vysloveně škodolibou radost

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

              VanDel     před 7 lety 21.05.2018 11:35 |  
              3 1

              Protože to tak z těch tvých vyjádření vyznívá.....

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          bongor     před 7 lety 21.05.2018 13:54 |  
          2 0

          To by si se kochal co?

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          Jachym     před 7 lety 21.05.2018 14:50 |  
          1 0

          Kamaráde, že ty to děláš jen proto, abys na sebe přivolal hněv doktora Železa, lovce havranů a škůdců Slavie a mně tak trochu ulevil...:-D

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

            JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 14:53 |  
            0 2

            :D

      • Horník

        Jachym     před 7 lety 21.05.2018 11:58 |  
        5 0

        Vo co komu jako jde, ty vole? Ty si snad myslíš, že se ten fotbal udělá sám...:-)

  16. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Max1     před 7 lety 21.05.2018 11:18 |  
    1 0

    Celý tento problém má dvě strany...J&T dělá to na co má jako věřitel právo, můžeme spekulovat, kdo má pravdu, kdo je více ublížený, ale faktem je to, že CEFC dluží J&T peníze a to zakročilo. Co mě hlava nebere, je, že samo CEFC přistoupilo na to, že pokud nebude dluh platit, tak J&T má právo k řízení CEFC, druhá věc je pak to, že se J&T dostalo k mnohem většímu majetku, než je onen dluh. Tady bych zmínil Tvrdíka, který vyhrožoval soudním opatřením a vzhledem k velké rychlosti českých soudů mi dává jednání J&T smysl z pohledu věřitele. Situace je pak tak složitá, že to není jen o tom poslat ty peníze a vše bude vyřešeno, protože pokud má CEFC věřitele v zahraničí, ti by do toho mohli taky začít kecat.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:24 |  
      1 12

      CEFC dělala od začátku všechno, aby tu tuzemskou obří půjčku nemusela splácet. Nejdřív připravovala akvizici většinového podílu J&T banky (za další naúvěrované peníze), poté se snažila vyvést svůj majetek z koncernu do nějakých neprůhledních Šanghajských či HongKongských firem.

      CITIC k tomu přišel jak slepej k houslím, protože jen hasí pověst čínských investorů na západě. Ale de facto by se jednalo jen o nalidí naprosto astronimických peněz do díry, kde to zahučí a reálně už z nich nikdo nic v Číně neuvidí, takže se nedivím, že se čínské státní firmě taková operace nechce dělat.

      Tady odejde jen vysmátej Tvrdík s nějakými „drobnými“ v kapse, ze kterých bude žít vesele až do důchodu. Asi už došly prachy za ČSA.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 11:26 |  
        0 3

        *nalití

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        warhammer (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 13:03 |  
        3 0

        CEFC nepřipravovala akvizici většinového podílu J&T banky (výsledný podíl měl být 50%, ale ne v J&T bance, nýbrž ve finanční skupině J&T Finance Group SE).
        https://www.jtbank.cz/o-bance/pro-media/1170399-spolecnost-cefc-china-navysuje-svuj.html
        Kde máš nějaký důkaz, že "poté se snažila vyvést svůj majetek z koncernu do nějakých neprůhledních Šanghajských či HongKongských firem"?

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

          JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 13:18 |  
          1 5

          J&T takhle razantně vpadli do CEFC a) proto, že Tvrdík podával k soudu předběžná opatření o zákazu převzetí firem, b) nějaká společnost Rainbow Wisdom, prý dceřinná společnost CITICu, začala jednat s vedením jednotlivých firem pod CEFC o změně vlastnické struktury.

          Btw slušný shrnutí je tady:
          https://www.pressreader.com/czech-republic/mf-dnes/20180519/281530816677575

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 11:28 |  
      1 0

      Tak ono už to smrdělo jenom tím samotným ručením..to u velkých mezinárodních firem není úplně běžný. Ale tady asi banka tušila, že tohle asi nebude úplně košer. Další věc je ručit majetkem v mnohem větší hodnotě, než je úvěr..

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 13:05 |  
      4 0

      Pochopitelně, že přistoupili, jinak by žádné peníze nedostali. Ono platí klasické zlaté pravidlo, kdo má zlato, určuje pravidla. Zkus si vzít úvěr pro s. r. o., kterou 100% vlastníš. Budeš za něj ručit i osobním majetkem.
      Problém bude asi v tom, že ty peníze musí projít přes účet CEFC, čehož se CITIC bojí, protože by mohly být zablokovány na úhradu jiných závazků. J&T se zase bojí arbitráží, pokud by přijali peníze přímo od CITIC, mohlo by dojít k sporům ohledně zvýhodnění jednoho věřitele. Kde všude a za jak šílených podmínek si CEFC napůjčovalo, je ve hvězdách.

    • Re: Hrad vyšle Tvrdíka na další čínskou misi. Delegaci povede kancléř Mynář

      Gino     před 7 lety 21.05.2018 12:38 |  
      13 5

      Prosímtě, kde je možný tě potkat a proplesknout?

  17. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    malan (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 12:35 |  
    3 0

    Neperte se holky...

  18. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    zdenek_prachar     před 7 lety 21.05.2018 13:45 |  
    26 1

    Už jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat, ale musím:
    1. pro konečné soudy bych počkal alespoň týden, jak se bude situace dál vyvíjet. Těch scénářů, oč doopravdy jde, je několik, a bez toho, abychom věděli, o co běží, je dělání konečných soudů jen věštěním z lógru. Počkejme, jestli se vše vyřeší a jak, nebo nevyřeší. Pčkejme, jak se vše bude vyvíjet. A pak suďme.
    2. někteří z diskutujících se dopouští dost demagogických argumentačních faulů typu "slepota koupená čínskými penězi", "za peníze rezignujeme na morální hodnoty" atd. Jinými slovy říkáte, že kdo s vámi nesouhlasí, je nemorální, případně vyměnil morálku za mrzký čínský peníz. To se mi hodně nelíbí, protože s vámi nesouhlasím. Ale také mám jistý vhled do toho, co morálka, etika atd je, do toho, jaké jsou kořeny čínské politické kultury a jaké jsou kořeny politické kultury evropské atd. A tyto příspěvky považuji za demagogii plynoucí z neznalosti.
    3. ještě jednou a naposled: koncept občanských práv je vedlejším produktem některých směrů reformace (viz. Jellinek). Nikde jinde ve světě se nevyskytuje a tím méně v Číně. (než začnete argumentaci USA, tak se zamyslete, kdo tam tyto hodnoty dovezl a jak je prosadil). Vyčítat Číně nerespektování občanských práv je jako vyčítat Kolumbovi, že do Ameriky neletěl letadlem - jednak nebylo letadlo a jednak nebyla Amerika, do které vpodstatě zabloudil. V Číně žádný koncept občanských práv nikdy nebyl, neznají ho a je to pro ně jako pro Kolumba letadlo.
    4. jen pro zajímavost: když jsem byl v Číně, vyhodili muslimští teroristé (z ujgurské menšiny) do luftu bombu na letišti a pozabíjeli desítky lidí. Odpovědí byly represe. Následovaly dost bouřlivé demonstrace. Na ČT24 šel záběr, jak čínští policisté a vojáci velmi tvrdě mlátí demonstranty. Na čínské televizi šel ze stejné demnstrace záběr, jak demonstranti surově napadli a zmlátili člověka na vozíku, protože byl etnická číňan. Ani jedno z toho jistě nebyl reálný obraz situace. To jen k těm mediálním zprávám a snaze vidět věci jak jsou, kterou se tu někteří tak rádi ohánějí. Navíc Ujgurové usilují (někdy teroristickými útoky) o narušení celistvosti Číny, proto jsou pod represemi a tlakem. Ne proto, že jde o muslimy.
    5. v jedné tlusté knize se píše nesuď, abys nebyl souzen. Myslím, že člověk by si vždycky, než začne soudit něčí morálku, měl vzít smetáček a lopatku a zamést si před vlastním prahem. Taky se tam píše, že člvěk přes usilovné hledání třísky v oku bližního přehlíží břevno v oku svém. Možná by stálo se nad tím zamyslet vždycky, než někoho osočíme ze zaprodanosti, prodejnosti nebo nemorálnosti...

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Wulfstan (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 13:52 |  
      14 1

      Moc hezky napsáno, ale obávám se, že demagogům to klapky z očí nestrhne, protože je tam mají pevně přirostlé.

  19. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    brťas74     před 7 lety 21.05.2018 14:15 |  
    0 7

    J&T ,není to J&ROSLAV TVRDÍK?!

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      Jachym     před 7 lety 21.05.2018 14:44 |  
      5 0

      Asi tolik jako Já&Ty... :-)

  20. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti něm

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 14:20 |  
    3 0

    Myslím, že je důležitá tahle úvaha (Podle HN je problém v tom, aby případné splacení dluhu bylo v souladu se smlouvami a v budoucnu ho nikdo nenapadl. Tedy aby například při krachu mateřské CEFC v Číně žádný z věřitelů nechtěl zrušení plateb kvůli tomu, že byl upřednostněn jiný věřitel), tzn. technické problémy s platbou.
    Ono se to vyřeší, tipuju, že během tohoto týdne najdou řešení.

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti něm

      golux     před 7 lety 21.05.2018 14:53 |  
      3 0

      Je to malinko jinak. Zní to neuvěřitelně, ale je to tak. Aby mohla třetí osoba zaplatit dluh za osobu A, musí osoba A s tím vyjádřit souhlas. Pokud ovládnu osobu A a nedám souhlas, pak třetí osoba tento dluh uhradit nemůže. Jinými slovy, jestliže osoba B (J&T) ovládne osobu A (CEFC Europe) a nařídí ji, aby nesouhlasila s úhradou dluhu od třetí osoby (CITIC) nemůže třetí osoba (CITIC) tento dluh uhradit, byť má hotovost v ČSOB připravenu. A tak osoba B (J&T) může inkasovat úroky z dlužného úvěru, případně rozprodat zastavená aktiva. A proto se může Tkáč smát a požadovat zaplacení jen zákonnou cestou, když ví, že tuto zákonnou cestu pomocí ovládnutí osoby A (CEFC Europe) může blokovat.

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti něm

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 15:04 |  
        5 0

        Že platbu JaT blokuje a jde jim o velké úroky je celkem jasné, ale navěřím, že by CITIC (tzn. čínský stát) dopustil, aby přišli o dalších 26 mld., což je majetek CEFC Europe po odečtení dluhu.

        • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti něm

          Wommi     před 7 lety 21.05.2018 15:37 |  
          1 0

          si nejsme úplně jistej, jestli je proti tomu nějaká obrana, myslím tím v krátkodobém horizontu. Možná předběžné opatření s nakládáním s majetkem, ale nevím,...asi záleží, co je i obsahem úvěrové smlouvy.... Dost škoda, že si Tvrdík nevymohl, že by do toho stadion nepatřil:)

          • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti něm

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 15:43 |  
            3 0

            Jsou i jiné možnosti, např. si dovedu představit, že v Číně skřípnou Home Credit a nasměrují Kellnera, aby se v celé věci angažoval.

            • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti něm

              Wommi     před 7 lety 21.05.2018 15:46 |  
              1 0

              :) chytrá hlava:), to by bylo moc rozumný:)

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti něm

        Wommi     před 7 lety 21.05.2018 15:40 |  
        0 0

        se trochu obávám, jestli to mají dobře vymyšlené a mohou disponovat i tím majetkem, aby nechtěli prodat ta aktiva, řekněme za hubičku, pak to prohnat přes tři daňový ráje a nakonec jim CEFC bude stále ještě dlužna. Máme tu sice právní stát, ale než by se něco CEFC podařilo, byli by "za kopečkama" a peníze nikde, majetek nikde....však víme, jak se postaral český stát o navýšení ZK ve SKS před lety:)

    • Re: bárka se potápí, titanic jde ke dnu

      Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 15:21 |  
      2 0

      Já už se docela těšil na konec ligy, že se nic nebude dít a zase se mi trochu zvýší pracovní morálka..ale kluci z Číny nám nenechaj vydechnout ani na chvíli:)

  21. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2018 15:00 |  
    9 0

    Vyvesit transparent proti JT byla pekna hloupost. Ackoliv nejsem fanouškem jeho pusobeni v politice, nemam radost z toho, ze je soucasti ty hradni particky, která naší zemi dela ostudu, jeho pusobeni ve slavii zaslouzi uznani. Nejde jen o peníze, jasne, privedl - aspoň docasne - silného majitele, ve slavii se udelalo spoustu dobry práce a na nas klub jsme mohli byt znovu hrdi, od komunikace z fanoušky, práce s A tymem, investice do mládeže.. rizeni klubu na takovy urovni asi ani nepamatuju, tedy do ty miry, co jsem to schopen posoudit.. Jestli bude cinska investice stabilni, o tom jsem pochyboval od zacatku, takze tohle riziko tady proste bylo.. taky je jasny, ze JT není buhvijakej obchodnik a není divu, ze se žraloky z J&T to bude mit tezky.. dost jsem se divil, ze Cinani mu dali takovou duveru.. no snad to pro nas dopadne dobře.

  22. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    japoko     před 7 lety 21.05.2018 15:33 |  
    0 5

    Otazka pro mistni optimisty: Je ucast D. Palcra ve spolecnosti Stadion Eden pocatkem svetlych zitrku fotbalove Slavie v Edenu? Vtip dne: zdejsi starosti o permice na pristi rocnik. Bohuzel, to je dnesni realita!

    • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

      kjandourek (admin)     před 7 lety 21.05.2018 15:42 |  
      5 0

      Jistě, že to je počátek světlých zítřků.... management Sparty v čele s Křetínským pochopil, že na Letné je tak špatná karma, že se tam dobrý fotbal dělat nedá.... tak ten klub pouští "za odvoz" a přebírá nás... s tím, že do nás bude pumpovat ještě větší prachy, než za poslední sezónu nechal uplavat za řekou..... :P

      • Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

        Fulham     před 7 lety 21.05.2018 16:37 |  
        3 0

        Tak ten fotbal se sám neudělá žejó...a jestli to celou dobu byly peníze Dana..:-)

    • Re: biatlonista roku

      Ondráš     před 7 lety 21.05.2018 23:06 |  
      2 0

      To mě nijak moc nepohoršuje..spíš ho do toho dotlačili a beru to jako hec..zase bych z toho nedělal kovbojku, už vidím nějakýho Slávistu, jak si na sebe v přímým přenosu navlíkne ten nahnědlej rumunskej hadr..

  23. Re: Týden blbec, vzkázal šéf Slavie Tvrdík po prohře s Jabloncem. Fandové proti němu

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 22.05.2018 17:30 |  
    4 0

    Zajímavé čtení ze Slovenska, absolutně jsem netušil, že si JaT naběhla s řeckými dluhopisy a s úvěry pro firmy registrované na Kypru. Dále je tady o minulých plánech JaT (a Penty) s CEFC a také o tom co se proslýchalo i v ČR, že podle mnohých analytiků spravuje CEFC kapitál českých a slovenských miliardářů s vazbami na politické strany.
    https://www.aktuality.sk/clanok/591381/komentar-daga-danisa-j-t-a-penta-maju-problemy-cinska-posila-krachuje/