Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

Slávisté dokázali potvrdit dobrý výkon proti Plzni a přesvědčivě porazili i na jaře silný Jablonec. Ba co víc, výhra znamenala zisk domácího poháru po 16 letech!

Jablonec byl na papíře těžkým soupeřem, ostatně na jaře má v lize zatím (protože věřím, že ho Slavia doma porazí a ještě se před něj v jarní tabulce dostane) nejlepší výsledky. A prognóza o nelehkém zápase pro Slavii byla potvrzena i na trávníku. Hráči v zeleném dokázali být nebezpeční hlavně po krajích a ze standardek, a zatopili tak naší obraně o dost více než Plzeň. Navzdory kvalitnímu soupeři ale zápas skončil přesvědčivou výhrou červenobílých, kteří opět podali výborný výkon. Trenér Trpišovský vsadil na stejné rozestavení i takřka totožnou základní sestavu, kdy jen Souček nahradil pokopaného Hromadu, a byla to jednoznačně správná volba. Opět se ukázalo, že minimálně proti silnějším soupeřům, kteří chtějí hrát fotbal, je odvážná a běhavá jedenáctka s Teclem v útoku a rychlým podhrotem ku prospěchu věci.

S hrou Slavie jsem byl tedy znovu velmi spokojen a po poněkud rozpačitém průběhu jara se zdá, že si konečně uzdravené mužstvo začíná sedat a že nacházíme svou herní tvář dle stylu ordinovaného novým koučem. Jak se v některých zápasech ustoupilo od nové koncepce a hrálo se vyloženě na výsledek (Brno, Karviná...), tak poslední dva zápasy byly přesně takové, jaké jsme od družiny kouče Trpišovského toužebně očekávali. Tedy běhavý a velmi fyzicky náročný fotbal s rychlým přechodem, aktivní obranou a napadáním.

Navíc to velmi dobře vypadá i po výsledkové stránce. Další trofej je pro klub, který byl teprve nedávno politý živou vodou v podobě nového vlastníka, skvělou vizitkou. A i druhý jarní cíl, tedy 2. místo v lize zaručující start v předkole Ligy mistrů, máme na dosah ruky. A ač to tak dlouho nevypadalo, tak nyní, když se počítají zajíci po půlročním honu, se zdá, že trenér Trpišovský se sportovním ředitelem Nezmarem vstoupí do angažmá v Edenu výborně. Ale neusínejme na vavřínech, je ještě třeba zvládnout tři závěrečná kola a pak posílit kádr několika rozdílovými hráči na postech, kde nás trochu tlačí bota. Jestli je blízko velmi dobré jaro, tak podzim a celá další sezóna bude pochopitelně ještě náročnější. Budeme chtít zaútočit na titul a budeme chtít uspět v pohárech. A na to je třeba se dobře připravit.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Ve 12. minutě vytáhl nesmírně důležitý zákrok, když za nerozhodného stavu vychytal Masopusta v samostatném úniku. Tento povedený moment bohužel z výrazné části znegovalo Kolářovo zaváhání při obdržené brance, kdy špatně vyběhl na centr a Pernica ho tak jen snadno přehodil. Na výbězích by měl zapracovat, tam mužstvu zdaleka nepomáhá tolik jako loni Pavlenka. Ve zbytku zápasu moc práce neměl, vybavuji si jen zákrok při střele Jovoviče z úhlu. Nohama rozehrával dobře, a tak mu nakonec dávám horší šestku navzdory chybě při gólu.

Michal Frydrych - 6 - Také Frydrych nemohl mít úplně čisté svědomí při inkasované brance, když se nechal přeskočit Pernicou. Ve zbytku zápasu hrál ale dobře a oceňuji i jeho vůli a zarputilost, když dokázal vydržet až do 90. minuty navzdory zjevným zdravotním problémům. Plusem je i centr, který nastartoval naši první gólovou akci.

Jakub Jugas - 6 - V úvodu zápasu předvedl hrubku, kterou daroval gólovku Masopustovi. Pak už ovšem hrál tradičně velmi dobře, a tak nad chybou trochu přivřu oči a dám Kubovi nadprůměrnou známku. Mimochodem, gratuluji k obhajobě poháru!

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Odehrál dobrý zápas, i když nebyl tak jistý a skvělý, jak u něj bylo zvykem v posledních zápasech. Párkrát měl při bránění potíže, ale vždy je nakonec zvládl vyřešit uspokojivě bez větších problémů pro Koláře. Trochu mi zatrnulo při jeho skluzu ve vápně, kdy nedokázal trefit míč, ale naštěstí nekontaktoval ani simulujícího Jovoviče.

Jan Bořil - 6 - Odehrál dobré utkání. Snažil se podporovat útok a dozadu byl důrazný a spolehlivý.

Miroslav Stoch - 7 - Po herní stránce mu to ve středu nešlo až tak jako v jiných zápasech z poslední doby. Zvláště předvedl na můj vkus až příliš mnoho nebezpečných ztrát. Celkově ale byl aktivní a hrál slušně. Pár chyb navíc bohatě vynahradil výbornou produktivitou, když jeden gól sám vstřelil a druhý padl po jeho rohovém kopu.

Tomáš Souček - 6 - Ač se mi Hromada proti Plzni líbil na stejném postu o něco více, tak se podle mě i tak ukázalo, že nejde až tak o to, jestli hraje Souček, nebo Hromada, ale o rozestavení, kdy nahradíme defenzivního záložníka ofenzivním podhrotem. Souček odehrál dobrý zápas, poctivě pokrýval ofenzivní výpady Jablonce a několikrát dokázal pro Slavii dobře získat míč. Mohl vstřelit i branku, jeho pohotové zakončení ale vytěsnil Hrubý.

Josef Hušbauer - 7 - Pepa znovu ukázal, nakolik důležitým hráčem pro nás je. Po herní stránce podle mě patřil mezi nejlepší dva až tři hráče na hřišti. Po povedeném průniku vypracoval dobrou šanci pro Součka. Tradičně příkladné bylo i jeho nasazení a práce směrem dozadu. V závěru mohl i vstřelit branku, ale i kvůli vyčerpání nedokázal zkoordinovat pohyby. To byla ale jen malá piha na kráse Hušbauerova povedeného výkonu.

Jan Sýkora - 6 - Bylo dobře, že trenér zachoval rozestavení se Sýkorou na podhrotu. Honza byl opět snaživý a rozhýbával obranu Jablonce. Odehrál dobrý zápas, i když nebyl až tak výrazný jako Tecl nebo Hušbauer.

Jaromír Zmrhal - 7 - Rozpaky po zranění trvaly u Jardy jen jeden zápas, pak přišly dva velmi kvalitní výkony. Jak proti Plzni, tak proti Jablonci byl Zmrhal velmi platný. Ve středu se mu vydařil hlavně první poločas, kdy patřil k nejlepším hráčům na hřišti a povedenou přihrávkou vybídl ke skórování Tecla. Ve druhé půli už tak vidět nebyl, i tak šlo ale v souhrnu o velmi dobrý zápas z jeho strany.

Stanislav Tecl - 9 - Potvrdil skvělou formu a stal se jednoznačně nejlepším hráčem finálového zápasu. Vstřelil klíčové první dvě branky Slavie. Při té první neměl situaci až tak složitou, zkazit se dá ale všechno a Standa si poradil dobře. Více vyzdvihnout bych chtěl druhou trefu, kdy se po rohu dokázal Tecl prosadit ve velmi těsném souboji a již v pádu akrobaticky zakončil za Hrubého záda. Skvělý moment a celkově skvělý zápas našeho útočníka! Standa je pohodový a poctivý hráč, kterému úspěchy z poslední doby nejde nepřát!

Milan Škoda (velké plus za skvělou práci u třetí branky Slavie!), Danny a Ondřej Kúdela nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

finále - Středa 09. 05. 2018 20:15

MOL Cup, 2017/2018
3 - 1
2 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Stanislav Tecl
39. Stanislav Tecl
89. Miroslav Stoch

FK Jablonec
FK Jablonec

34. Pernica

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    Veta (přítel SN)     před 7 lety 11.05.2018 18:02 |  
    9 1

    Bohužel ti uniklo, že největším viníkem obdržené branky je Stoch.

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

          před 7 lety 11.05.2018 22:28 |  
      1 0

      Ano jednoznačně jeho chyba

  2. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    houston (přítel SN)     před 7 lety 11.05.2018 18:06 |  
    0 0

    Miro S se svým gólem vyplatil ze svých tentokrát často nepřesných přihrávek. Takže s hodnocením souhlasím bez připomínek.
    A jedeme dál !

  3. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    Vici     před 7 lety 11.05.2018 18:10 |  
    2 0

    Vzhledem k tomu ze Jablonec nemel mimo golu v podstatě nic tak mi obrana prijde podhodnocena. Stejne jako Kolaruv zakrok za stavu 0:0. Ten byl klicovej. Jinak souhlas.

  4. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    tomblesk     před 7 lety 11.05.2018 18:12 |  
    0 0

    U mně souhlas, jen Zmrhalovi jsem dal více o bodík. A taky i MNN, za ten vlastňák moc nemohl. Jinak hodnocení OK.
    A ta vina za obdržený gól, inu série chyb. Když se něco sere, tak pořádně. Tak to chodí ...

  5. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    DF007     před 7 lety 11.05.2018 18:33 |  
    4 2

    Vzhledem k tomu, že se jednalo o finále poháru a hrál proti nám asi nejsilnější jarní soupeř, my vyhráli zcela zaslouženě, tak se mně zdá ohodnocení celkem nízké. Já klukům dopřál o něco vyšší známky.
    Musím uznat, ač nejsem velkým obdivovatelem současného trenérského týmu, že mužstvo velmi dobře připravili na poslední dva zápasy. Snad sejim to bude dařit i nadále a mé rozpaky nad jejich jmenováním budou zbytečné. Přál bych jim, aby se v Edenu dlouho trenér neměnil. Změn bylo už velmi mnoho.

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      mig52     před 7 lety 11.05.2018 18:55 |  
      3 1

      A proč? Nelíbí se ti trenérova kšiltovka od Umbra? Sluší mu! -:)

      • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

        DF007     před 7 lety 11.05.2018 19:22 |  
        3 4

        Ať si chodí klidně v plavkách od Borata, ale chtěl jsem někoho spojeného se Slavií nebo s titulovou historií, ne člověka s rudou minulostí a bez jediné trofeje. Teď už jednu má, tak doufám, že bude přidávat další. Nebude to jednoduché, protože má systém na těžké zápasy, kdy s námi mužstva budou hrát fotbal, kterých ale v lize bude velmi málo. Jak tu píše tolik kritizovaný Fačín,s jeho pojetím se bojím, že budeme mít častěji ztráty s mužstvy, které zaparkují autobus.

        • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

          Virgil1956     před 7 lety 12.05.2018 12:27 |  
          2 0

          No, trénoval ve Spartě mládež. To je kšeft, práce, v jeho případě i sbírání zkušeností jako hodně mladého kouče. To třeba Hušbauer má rudou minulost o mnoho větší :)

  6. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    mig52     před 7 lety 11.05.2018 18:53 |  
    4 2

    Alanore, hodnocení velmi výstižné. Jen, co se týká obdrženého gólu, (v rámci objektivity), neboť zaznamenávám názory prováhání Frydrycha (ano), Koláře (ano), že MNN to mohl lépe zamést (ano), že nebyl zmíněn naprosto zbytečný faul Míni Stocha, který vše odstartoval. Mám tohoto hráče moc rád a když jsem se dočetl, že JiT s ním moc nepočítá, musel jsem se omývat. Nechci zde vypisovat Miňovy plusy, pro které byl názor trenéra pro mne nepřípustný, ale právě proto také nechci, aby kterýkoliv hráč byl u nás nedotknutelný. Miňo si to určitě sám rovněž uvědomil.

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      Agbik     před 7 lety 12.05.2018 17:55 |  
      0 1

      Ano, bude to asi tak jak píšeš.

  7. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    TSeguinTS     před 7 lety 11.05.2018 18:58 |  
    8 1

    Osobně bych za osobní souboje zvedl známku Bořilovi, přišlo mi, že v nich naprosto dominoval. Kolář udělal chybu vedoucí ke gólu (chyb se však sešlo více), ale v naprosto nejdůležitějším momentu utkání nás podržel. Kdybychom prohrávali, celé utkání by vypadalo jinak.

  8. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    Gino     před 7 lety 11.05.2018 19:10 |  
    8 0

    Vzhledem k tomu, ze 6 povazuji za prumernou znamku (jen velmi lehce nad prumerem), bych i sroperum dal 7. Jinak OK.

  9. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    Ragnarok     před 7 lety 11.05.2018 19:27 |  
    13 0

    Alanor to má dobré, jenom mi přijde, že nějak Honza Bořil skončí vždycky stejně a když něco pokazí, tak hůř. Přitom jeho autogram je na titulu i pohárů nesmazatelný, jeden z nejvytěžovanějších hráčů, který to doslova odedřel, ty dvě sezony.
    Co říkáte tomu, že Kanga dá gól 10 minut ho slaví v Jihlavě na náměstí do půl těla a potom je nastavení 2 minuty?

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      bongor     před 7 lety 11.05.2018 20:08 |  
      9 1

      Na tu sraltu jsem se díval první poločas.Hodně špatný.Díval jsem se ale kvůli tomu Ikaunieksovi a ten mě teda taky nenadchnul.Určitě jsou Milan,Teclík a Mešši lepší.A Hapala jsem měl za docela rozumnýho kluka,ale co dělal cca.ve 45 minutě,když se srazil někdo od nich s Jihlavákem,to bylo hustý.Divím se,že ho sudí nevylil na tribunu.Vlastně nedivím,Hap je přece sralťan.

      • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

        utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 12.05.2018 15:51 |  
        1 0

        Mně se sice taky nelíbil, ale zase musíš brát v úvahu jaké má spoluhráče...

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      Slawek     před 7 lety 11.05.2018 20:10 |  
      11 1

      Co k tomu říci, rozhodčí byl řádně poučen, jak má zápasy Sparty pískat, aby skončila co nejvýše. K tomu potřebuje co nejvíce standartek, aby využili Stancia, který je jinak k ničemu, dále nedávat ŽK ( Šural) a nakonec proč to protahovat když už konečně Sparta vede. Jó, kdyby to bylo stále bez gólu, nastavil by 5 minut, tím jsem si jist. A obhájil by si to.

      • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

        Agbik     před 7 lety 12.05.2018 17:54 |  
        0 2

        Máš pravdu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    Slawek     před 7 lety 11.05.2018 19:59 |  
    15 2

    Na tom MNN vždycky něco vidíte, jenže on tu naší defenzivu neskutečně drží. Umím si ji představit i bez něj, ale raději to nebudu dělat. Už jsme to přece i viděli. JE J I S T Ý !!!

  11. Kolář

    Travinho     před 7 lety 11.05.2018 20:23 |  
    6 0

    Mně teda přijde, že Kolář vybíhá naopak ještě víc než Pavlenka, u nějž jsem slabší výběhy viděl jako jedinou slabinu. Druhá věc je, že Pavlenka, když už vyběhl, tak míč měl a u Koláře tu jistotu necítím, ale myslím si, že vybíhá určitě víc.

  12. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    Ragnarok     před 7 lety 12.05.2018 12:52 |  
    1 0

    Dotaz: Zakoupil jsem 10 vstupenek na Duklu přes ten jejich SMS tiket a není z toho poznat, kam ten lístek je. To si tam mohu sednout kam chci?
    Ligu mistrů zahajujeme 7.-8. a odveta 14.8. pokud vyhraje Atletico, nebo to Marseille v lize dotáhne k lepší než 3. příčce (asi to nedotáhne, Lyon i Monaco jsou kvalitnější týmy a mají výhodu). Takže nebrat dovolenou.

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 12.05.2018 13:22 |  
      1 0

      Na Dukle nejsou místenky.

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 12.05.2018 13:24 |  
      1 0

      Na Dukle si můžeš sednou kam chceš. Je tam velká tribuna bez označení míst. Jestli ale chcete sedět všech deset pohromadě, buďte tam radši dřív.

      • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

        bongor     před 7 lety 12.05.2018 19:02 |  
        1 0

        Vždyť je tam pokaždý nabito,to asi nepůjde.

        • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

          Jachym     před 7 lety 12.05.2018 20:06 |  
          1 0

          To spíše nablito... :-))

        • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

          PetCC     před 7 lety 12.05.2018 22:36 |  
          0 0

          Když je tam Slavia, tak tam nabito je :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      rak (přítel SN)     před 7 lety 12.05.2018 15:06 |  
      1 0

      Ano, musíme fandit Alteticu. Marseille teď jen remíza a pořád čtvrté místo. Dva hlavní soupeři hrají večer.
      Také tedy ještě nemáme jisté druhé místo.

  13. Málo platné

    Petr9608     před 7 lety 12.05.2018 19:15 |  
    0 13

    Ve chvíli, kdy nám celou sezónu tak nějak protékala šance na mistrovskou obhajobu, to není úplně plnohodnotná náplast. Jako třeba pro ten Jablonec by ta pohárová výhra asi měla mnohem větší cenu.

    Škoda, že se nám to nepovedlo (nějakým zázrakem) v těch slabých sezonách. Kupříkladu vítěz 2015 Liberec skončil tehdy v lize pod námi.



    (Tehdy Liberec i ušetřil český fotbal od potupy v podobě Příbrami v EL)

    • Re: Málo platné

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 12.05.2018 20:30 |  
      9 1

      Titul jeste neni ztracen,mala sancicka jeste zije,ufnukani pradelnici doma zase ztratili..

      • Re: Málo platné

        hiker42     před 7 lety 12.05.2018 20:37 |  
        4 0

        taky věřím :) Heča dneska asi trumfnul Pavlenku z loňského zápasu s Peltoncem, to byl koncert. příští týden Tepláky (Trubač, Červ, Vošahlík). doufám v další plichtu. a pak ještě jednu na Dukle.

        • Re: Málo platné

          TSeguinTS     před 7 lety 12.05.2018 21:18 |  
          10 0

          plzen doma ztratila a má stále asi 99% šanci na titul, přesto její fanoušci protestují po zápase a snaží se vniknout přes recepci do kabiny za hráči......... Je vidět, že ti fanoušci co tam jsou si doposud žádnou krizí neprošli.

          • Re: Málo platné

            hiker42     před 7 lety 12.05.2018 22:29 |  
            3 0

            to my jsme trénovaný :)

            • Re: Málo platné

              PetCC     před 7 lety 12.05.2018 22:38 |  
              2 1

              A určitě bychom na to neměli zapomínat a nepřehánět to s arogancí.

              • Re: Málo platné

                TSeguinTS     před 7 lety 12.05.2018 22:49 |  
                8 0

                Přesně tak. Doby, kdy jsem přišel na stadion a do 20 minut jsme prohrávali, největší vzrušení byla ztráta míče soupeře a náš pět vteřin nadějný brejk. Kdy jsme vkládali veškeré naděje do silového stopera ze Slovenska a v derby vytahovali tajné černé zbraně ze Švýcarska... :-)

              • Re: Málo platné

                mudrc     před 7 lety 12.05.2018 22:52 |  
                0 1

                O jaké aroganci mluvíš, konkrétně?

      • Re: Málo platné

        Hlavis     před 7 lety 12.05.2018 20:39 |  
        7 0

        Škoda za ten gol toho psychopata Chorého, ten jeho výraz a projev připomíná pacienta, který právě utekl z Bohnic... Mohlo mít ještě o bod míň..

        • Re: Málo platné

          bongor     před 7 lety 13.05.2018 09:42 |  
          0 0

          To je divný,že toho člověka můžou lékaři pustit na plac.Vždyť je evidentně nemocnej.

      • Re: Málo platné

        Hofo78     před 7 lety 12.05.2018 20:48 |  
        0 2

        Zlín...Slovácko a v ponděli večer to mohlo být srovnaný

        • Re: Málo platné

          Hofo78     před 7 lety 12.05.2018 20:49 |  
          0 0

          teda už před nima

      • Re: Málo platné

        TSeguinTS     před 7 lety 12.05.2018 20:57 |  
        8 1

        Titul by byla maximální euforie, dokonce větší než loni vzhledem k průběhu ligy. Ale ta šance není snad ani jednoprocentní. Věřit budu, ale momentálně musíme nejvíce fandit tomu Atléticu, abychom měli jistotu skupiny EL.

        • Re: Málo platné

          Mates204     před 7 lety 12.05.2018 21:15 |  
          4 0

          Jak vzhledem k průběhu ligy? Vždyť letos má ten titul minimálně dvojnásobnou cenu. LM je nejvíc čeho můžeme dosáhnout. Ta euforie by byla na úplně jinym levelu než loni.

          • Re: Málo platné

            TSeguinTS     před 7 lety 12.05.2018 21:17 |  
            7 0

            Vzhledem k průběhu ligy, kdy jsme v jeden okamžik ztráceli i 15 bodů. Tak jsem to myslel.

            Že by to bylo umocněné skupinou LM snad ani psát nemusíme..

        • Re: Málo platné

          utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 12.05.2018 21:26 |  
          2 2

          Bude záležet jak k tomu přistoupí Teplice, asi by to chtělo poslat nějakou motivaci...

          • Re: Málo platné

            donford     před 7 lety 13.05.2018 12:41 |  
            1 0

            Tak trošičku jsem tu předpovídal, ale nikoliv příliš, že vzhledem k dezolátní obraně Plzeň proti Slovácku 3 body neurve. Stalo se, bohudík. Co je naší výhodou. Kluci budou hrát bez nervů a také vědomi si své převahy. Takže za 3 body. A nikde není řečeno, že Plzeň proti Teplicím a na Dukle vždy 3 body vyválčí. Naopak budou mít nerva. Já vím, je to iluze, ale ještě se z ní můžeme do příštího kola těšit.

            • Re: Málo platné

              TSeguinTS     před 7 lety 13.05.2018 13:24 |  
              1 0

              To teda klobouk dolu, že jsi to předpovídal. Plzeň sice měla obranu v rozkladu, ale 1.FCS proti nim nastoupilo s hráči, kteří v letošní sezoně nastříleli dohromady 4 góly. Nastoupili mladíci jako Kubala, Janosek.. prům. věk sestavy 25 let (srov. s plzní - prům. věk 28,7 let), chyběli jim Daníček, Havlík, Hoffman, Šimulikovski. Hra podle toho vypadala, plzen vystřelila 30x a při Hečovi stáli všichni svatí. Naštěstí. Po prvních minutách zápasu jsem odhadoval tak 3:0 pro domácí.

              Počítal jsem s tím, že pokud by plzeň včera vyhrála, už by měla titul na 99.99%, takže to zůstává na nějakých nadějných 99,66%. Že měli celý zápas superpřevahu a nedokázali vyhrát je může lehce nahlodat, mohou proti Teplicím hrát ležérněji, navíc ty nepokoje jejich fanoušků..

              Stát se může cokoliv :-)

              • Re: Málo platné

                donford     před 7 lety 13.05.2018 16:18 |  
                1 0

                Doslova jsem 10.5. v 11.38 napsal: ...Plzeň ať se bojí. Obrana Slovácka, jak i my setsakramentsky víme, není marná a naopak obrana Plzně se jeví být zranitelnou. ...
                Vycházel jsem z toho, že se její obrana rozsypala, ale také jsem teď po pravdě napsal, že jsem to předpovídal jen trošíčku. :-) Myslel jsem, že útok Slovácka bude produktivnější. Což se nestalo a zachránil je Heča. Tak teď doufat, že Teplice budou vzdorovat víc. A že uhrají taky plichtu. (i když je tu řada proměnných - domácí prostředí, staronová obrana, rozhodčí?) Zase na druh straně prý jim bude chybět Zeman pro 4 žluté. A Teplice bez nervů. A Šmejkal u kormidla.

        • Re: Málo platné

          rak (přítel SN)     před 7 lety 12.05.2018 22:55 |  
          2 0

          Jednak musíme udržet druhé místo a jednak opravdu fandit Atleticu. Před chvílí Marseille už prakticky ztratilo šanci na lepší než čtvrté místo v lize.
          Škoda, že Teplice už fakticky o nic nehrají. Jinak na Plzeň vcelku umí.

          • Re: Málo platné

            mirecek1111     před 7 lety 12.05.2018 23:03 |  
            1 0

            To bych nerekl, Marseille posledni zapas snad doma vyhraje a Lyon bude hrat sice take doma, ale tezky zapas s Nice, ktere musi neco uhrat kvuli poharum. A pokud to Lyon nevyhraje tak....ale tak snad bude klid uz po strede a Atletiko to zvladne.

            • Re: Málo platné

              rak (přítel SN)     před 7 lety 12.05.2018 23:17 |  
              2 0

              No jo. Koukal jsem na to chvíli na Tipsportu, zavřel to dřív než to skončilo a nevšiml si, že to Strasbourg s Lyonem v samotném závěru otočil. Monaco vyhrálo penaltou v poslední minutě. Ale stejně bude lepší, když to Atletico zvládne.
              Pokud vyhrajeme na Dukle tak už aspoň Sparta před nás nebude moci (navzdory Holoubkově přání)
              ani teoreticky.

  14. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 12.05.2018 22:57 |  
    1 0

    Zůstanete v Liberci?
    Coufal : Nemůžu to říct úplně přesně, ale něco se rýsuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      Fačín     před 7 lety 13.05.2018 21:28 |  
      2 3

      Aťjde kam chce, ale ne k nám. Průměr nestačí!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      kjandourek (admin)     před 7 lety 14.05.2018 09:34 |  
      0 0

      V klidu, v dnešním Sportu píšou, že ho chtějí Erbéčka....

  15. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    w8888     před 7 lety 13.05.2018 10:28 |  
    2 10

    Podle mně jsou v hodnoceni příliš vysoko oceněni Kolář a Stoch. Masoupustova šance na začátku nepadá jen na vrub pomalu přihrávajícího Jugase, ale i spícího MNN, muse by si Masopusta všimnout včas a dalo se zrychlit. A myslím si, že i vlastňák MNN nemusel být. Taková pecka to nebyla, aby musel míč kopnout za sebe do brány.

  16. Marseille liga

    Mike     před 7 lety 13.05.2018 11:20 |  
    0 0

    Ja si myslim, ze jediny podstatny vysledek je pro nas finale Evropske ligy. Protoze pokud Marseille vyhraje finale a zajisti si tak postup do Ligy mistru, asi uz se nepredre v poslednim kole, aby skoncila do 3.mista. Je skoda, ze finale se nehraje az po skonceni francouzske ligy.

    • Re: Marseille liga

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 13.05.2018 18:05 |  
      0 0

      Já tipuji, že vzhledem k formě je atleti rozeberou a dají jim aspoň 2-3 fíky.

  17. Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

    Fačín     před 7 lety 13.05.2018 21:23 |  
    0 7

    Tak devítka pro Stanislava je samozřejmě přehnaná, 8 by stačilo, ale chápu euforii po zápase.

    • Re: Hodnocení slávistů - finále MOL Cupu

      kjandourek (admin)     před 7 lety 14.05.2018 09:07 |  
      3 0

      Já si taky myslím, že devítka je přehnaně skromná... Sám jsem mu dal desítku... co taky jiného s hráčem, kterému spoluhráči vypracují jednu šanci a on celé finále dvěma góly rozhodne....

      Ostatně jsem nebyl sám, desítku dostal i v tolik oblíbeném Spartu