Aktuality z médií

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 22:13 |  
    9 0

    Když už je v titulku řeč o Plzni, tak připojím delegaci rozhodčích, v sobotu bude hlavní Pavel Franěk a lajnoví Jaroslav Kubr a Jiří Kříž. A mimochodem, Julínek žádný trest za Slovácku nedostal a vesele píská dál (je v nominaci na zápas Karviná - Dukla).
    http://www.hetliga.cz/delegace-rozhodcich

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Travinho     před 7 lety 03.05.2018 10:49 |  
      2 6

      Mě mnohem více drásá, že nebyl potrestán Příhoda za skandální chyby v Liberci, které byly buď úmyslné nebo zaviněny neznalostí pravidel. Zde jsem přece jen ochoten připustit, že sudí zákroky vidět neviděl. Všechny byly řekněme sporné.

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        afro     před 7 lety 03.05.2018 11:04 |  
        7 1

        Já mám z posledního zápasu problém s držením Součka za dres, kdy měla následovat jasná penalta. Zákroky v prvním poločase ve vápně na Necida a Zmrhala bych spíš taky nepískal...

        • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

          Travinho     před 7 lety 03.05.2018 15:11 |  
          2 8

          Jasně, to byla jasná jedenáctka, ale sudí to vidět ze svého úhlu nemusel.

          • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

            icek66     před 7 lety 03.05.2018 15:57 |  
            4 0

            jenom usmev nic vic

          • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

            Crispo     před 7 lety 03.05.2018 21:14 |  
            7 1

            On to ale vidět měl. Byl to faul u míče, tak kam čuměl, že to neviděl? Držení dresu trvalo snad dvě vteřiny. To čuměl někam na tribunu? Prostě to vidět nechtěl, stejně jako faul na Zmrhala. Nechápu jak u toho může někdo polemizovat, jasný stržení na zem, Jarda chtěl míč dotlačit do sítě a nespadnul proto, aby si penaltu vymodlil, ale protože to nešlo ustát. Přímo před očima toho idiota.
            Kdyby přehlídl jednu penaltovou situaci tak budiž, ale dvě jasný a jedno žduchnutí bez snahy hrát míč, to už je přece zřejmý o co rozhodčímu šlo. Ten jenom doufal, že tam z dálky něco Stochovi nespadne, aby celá práce nepřišla na zmar.
            Ještě, že titul jsme si dávno prohráli sami...

          • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

            donford     před 7 lety 04.05.2018 09:50 |  
            1 0

            Velmi naivňoučké tvrzení od "starého" slavistického, fotbalového matadora. Proč?

            • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

              Travinho     před 7 lety 04.05.2018 12:38 |  
              0 0

              Já byl v podobném úhlu jako sudí a také jsem si nebyl jistý...

  2. Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

    Kzlo     před 7 lety 03.05.2018 08:05 |  
    8 12

    Nezmar mi prostě nesedi. Jeho rozhled vidim max na Slovensko. A s hráči od nas a blizkeho okoli lze byt na špici naší ligy ale v evropě nic moc.

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      VanDel     před 7 lety 03.05.2018 08:19 |  
      10 1

      Teď je ale otázka, který jiný potencionální sportovní ředitel vidí do zahraničí nějak zásadně víc ? Dle mě v tuzemsku žádný.

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        Fačín     před 7 lety 03.05.2018 09:44 |  
        3 6

        Řekl bych, že máte pravdu oba. Vím, že se to tu nenosí, ale příklad z hokeje - myslím, že hokejová sparta teď udělala terno s Uwe Kruppem. To by byl trenér nebo manažer dle mého gusta. Velezkušený jako hráč (přes 700 zápasů v NHL), úspěšný jako trenér (2 finále za sebou s Eisbärenem, semifinále MS 2010 tuším - jako kouč Německa), zároveň "mladý a progresivní" trenér, charisma jako blázen.. Je vidět, že do Česka se dají sehnat i skutečně velká jména, jen se toho nebát.

        • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

          Pepibican     před 7 lety 03.05.2018 10:53 |  
          1 2

          Jo jo, jezte kroupy jak říkali W+V - Krupp Essen

        • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

          Kzlo     před 7 lety 03.05.2018 11:08 |  
          4 3

          Rekl bych ze srovnavat fotbal a hokej uplne nejde. To jsou v podstate rozdilne světy. Navic hokejová sparta uz neví co změnit aby se dostavil úspěch.

        • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

          VanDel     před 7 lety 03.05.2018 11:22 |  
          7 2

          Tady je ale rozdíl v tom, že český hokej má mnohem lepší zvuk než český fotbal. Takže to, že se v hokeji podařilo přitáhnout do ČR někoho takového neznamená, že to eventuelně pujde i ve fotbale. Ruku na srdce, ve fotbale s žádným takhle kvalitním manažerem anebo trenérem počítat nemůžeme.

        • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

          Vici     před 7 lety 03.05.2018 12:02 |  
          2 0

          :) jmena mozna ale otazka je jaky budou vysledky. To je to postatny. Na to je treba si pockat. Ale muzou prijit. Netvrdim ze ne. Jen psat o jmenech uz jsem parkrat videl a na to se bohuzel pred tim nez neco ukazou nehraje.

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        Kzlo     před 7 lety 03.05.2018 11:11 |  
        0 10

        Na to abych na zaklade nějakého budgetu, prani trenéra vytipoval a privedl hrace nejen z liberce nemusim byt super sportovní manažer.

        • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

          VanDel     před 7 lety 03.05.2018 11:17 |  
          10 3

          Neposuzuj skutečnou práci manažera podle svých zkušeností z počítačových Football managerů :)

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Vici     před 7 lety 03.05.2018 11:57 |  
      3 0

      Kzlo co si predstavujes pod tim nic moc. A co pod tim moc? Plzen jasne dokazuje a dokazovala ze se da s hracema z ligy uspet. Pokud si predstavujes finale ligy mistru tak na to opravdu ani od cinanu nemame prostredky.

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Rooney     před 7 lety 03.05.2018 19:08 |  
      6 2

      Ze ti nesedi ti nikdo nebere, ale s tim jeho rozhledem uz je to tu opravdu trapny... Ale je pravdou, ze vetsinou jsou to narazky na Liberec, ty si to posunul az na Slovensko, tak za to mas male plus

  3. Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

    Pepibican     před 7 lety 03.05.2018 08:09 |  
    27 5

    Já myslím, že to má Nezmar špatně nastaveno. Nejdřív musíme být konkurenceschopní v české lize, až poté bychom měli pošilhávat po konkurenceschopnosti v Evropě. Pokud za 10 kol poztrácíme nepochopitelně 8 bodů (z toho 5 doma !!!) s outsidery v české lize, znamená to, že ještě ani zdaleka nedominujeme doma a nevím, proč být hned konkurenceschopný v Evropě... Získejme dominanci u nás a až potom to další... Takhle jsou to jen další bláboly k pousmání. Ale probůh už nevypleňujte Liberce, Jihlavy a podobná mužstva pokud to chcete někam dotáhnout.

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Vici     před 7 lety 03.05.2018 12:06 |  
      4 3

      Presne napsano Pepi. Jen bych dodal ze se to nevylucuje. Fotbal kterej neuspeje u nas neuspeje tuplem v evrope. Nic nam nebrani hrat odzadu. Stejne jako v evrope. Tohle bylo zas jen placnuti do vody stejne jako od JT totalni fotbal. Slova super ale v praxe je vec jina.

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        bongor     před 7 lety 05.05.2018 12:33 |  
        0 0

        Kdo se díval na Atletico,tak když Arsenal útočil,bránilo ve vápně až 7 Španělů,tam se dalo těžko projít.Jejich útoky ale byly velmi rychlý,na pár doteků.Obrana je základ i u těchto špičkových mužstev,ale pochopitelně musí umět taky
        efektivně útočit.

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Rooney     před 7 lety 03.05.2018 19:04 |  
      4 2

      Ja bych to takhle nevidel, ono se to da totiz vzit i opacne - pokud dame dohromady tym, ktery bude konkurenceschopny v evrope, tak velmi pravdepodobne bude dominovat i v domaci soutezi. A naopak pokud postavime tym tak, aby dominoval v cesky lize, tak nam to nezarucuje uspech v evrope, jelikoz tam je vyzadovan trochu jiny styl fotbalu. A pro priklad nemusime chodit daleko, staci lonska sezona a nasledne vysledky v evrope letos na podzim, zejmena predkolo LM...
      Pokud budou v lete financni moznosti na to, abychom vytvorili tym pro evropu, neni duvod drzet se zpatky a stavet muzstvo pro kaprligu.

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        TSeguinTS     před 7 lety 03.05.2018 19:16 |  
        5 0

        Tak hlavně ''konkurenceschopnost v evropě'' je hodně široký pojem. Znamená na to vyhrávat 2. předkolo EL? Nebo dominovat v předkolech LM? Či se umisťovat na 2. místě skupiny EL? Já si myslím, že tím bylo myšlen kvalitnější herní projev, schopnost vstřílet branky, což nám letos v evropě chybělo.
        Stavět tým jenom aby uspěl v evropě nebo aby byl první v lize je blbost. Zaprvé postavit tým na první místo v lize se snaží zhruba polovina mužstev a za druhé to takto nikdo nesestavuje. Dává se dohromady kádr co možná nejlepší vzhledem k finančním možnostem klubu.

        Jsem ohromně zvědavý v jakých finančních otáčkách projedeme přestupním obdobím. Dříve se uvažovalo o Konoplyankovi, na uvítacím videu se pouštěl Danny a jeho góly proti Realu Madrid. Teď jsme se ve videích dívali na Kúdelu, kterak suverénně odkopává míč do zázemí a na Kolářovy zákroky ve Varnsdorfu.

        Snad Nezmar najde nějakou příhodnou cestu, protože ta bude překvapivě ideální. Srovnejme poměr cena/výkon u Stocha a u Altintopa nebo u Hromady a Rotaně.

        • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

          Rooney     před 7 lety 03.05.2018 21:57 |  
          3 0

          Mas pravdu, je to hodne siroky pojem a hodne zalezi na tom, jake soupere dostaneme. Letos bylo z tohoto pohledu nase pusobeni v evrope spatne, protoze sance na postup do LM byla, stejne tak jako na 2. misto ve skupine EL. A souhlasim i s tim, ze je tim myslena hlavne zmena stylu hry. A to je presne to, o cem jsem psal predtim. Je nutne nasi hru hlavne zrychlit, protoze v lize to muzeme uhrat "hazenkarskym" oblehanim, protoze na to maji hraci cas a prostor, ale v evrope ne a tam je na podobnou hru potreba i podstatne lepsi technika hracu. Proto se musim trochu smat, kdyz tu ted ctu, jak mame vlastne nadprumerne rychle muzstvo a ze to jsou jen vymluvy. Na ceskou ligu mozna s odrenyma usima, z pohledu evropy jsme na tom dost podprumerne.

          Ohledne prichodu leto vs. zima je to opravdu jak nebe a dudy, ale uprimne, vysledek je takrka stejny s tim rozdilem, ze leto bylo urcite financne daleko narocnejsi. A co je tedy lepsi varianta?

          Ja doufam, ze cestu pohasinajicich hvezd jsme si jednou zkusili a tim to konci, protoze to opravdu neni cesta, kterou by mohl cesky tym dlouhodobe jit. Sice sem si ty prichody uzival a nikdy bych neveril, ze se do Slavie podari privest takove jmeno, jakym je Danny, ale radeji uvidim prichody sice treba neznamych, ale zato mladych a dravych hracu, kteri si k nam prijdou vykopat angazma na zapade, podporene treba 1-2 zkusenejsimi hraci, kteri tomu daji rad a klid. A doufam, ze prave dvojce JiT+JN chce na podobnych hracich stavet a v lete se toho dockame.

        • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

          bongor     před 7 lety 05.05.2018 12:38 |  
          0 1

          Teď jde taky o to,jak dalece na nás můžou zapůsobit i údajné finanční problémy CEFC.Píše se,že dva měsíce neplatí mzdy zaměstnancům.Může to být i oblíbený tradiční canc,ale co když ten problém existuje?

  4. Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

    Fačín     před 7 lety 03.05.2018 09:40 |  
    7 18

    Zase jen výmluvy - zranění a karty. Za to můžete vy sami a váš způsob hry, připomínající spíš bojové sporty, než fotbal. Ale co čekat od člověka, jehož největším přestupem do zahraničí bylo angažmá v Ružomberoku.

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Travinho     před 7 lety 03.05.2018 10:50 |  
      11 2

      Herní kvalita nejde ruku v ruce s kvalitou manažerskou. Dejme mu čas!

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        Vici     před 7 lety 03.05.2018 12:09 |  
        5 1

        Jj argument jak fik :) a taky v 16 ti nevytrel spolecnou chodbu

  5. Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

    Eskaes     před 7 lety 03.05.2018 15:40 |  
    1 4

    Nó, tak uvidíme v sobotu večír, pane Nezmar...

  6. Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

    Ondráš     před 7 lety 04.05.2018 09:06 |  
    0 0

    No po tom, jak dobře se vyvíjí EL, by byla veliká škoda si to teď v lize posrat..ten závěrečnej los máme docela brutální, takže je potřeba bodovat naplno už teď proti Plzni, jinak jsme asi v řiti.
    Jako motivační prvek bych dal klukům do kabiny vytištěnou diskuzi na křupanským fóru - ti jsou teď hodně silní, tak doufám, že v sobotu narazí!

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      mirecek1111     před 7 lety 04.05.2018 09:12 |  
      3 0

      To si nemyslím. Jedeme na Duklu a Teplice, kterým už o nic nejde. A doma je doma, tam nějaké body snad taky vyválčíme. V nejhorším možném scénáři počítám, že by Olomouc mohla ziskat 9 bodů, takže bychom na udržení 2 místa potřebovali 6 bodů. To je 50% bodová úspěšnost...to je prostě povinnost.

      Já osobně ale beru jako absolutní povinnost si nějakým způsobem zajistit tu skupinu EL. Takže jestli příští týden porazíme ten Jablonce...tak už se tím koncem ligy ani nebude stresovat.. Hlavně tu skupinu pohárů a už jsem opravdu zvědavý, co s tím budou v červnu a červenci Nezmar s Trpišovským dělat..

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        Ondráš     před 7 lety 04.05.2018 09:37 |  
        1 0

        Ne 6, ale 7 bodů v tom případě potřebujeme - Olomouc je za náma jen o 2 body. Jinak ta povinnost: neporazíme doma Zlín ani Slovácko, takže v tomhle jsem hodně opatrnej. Prostě teď dát tu Plzeň, ať je trochu klidu..

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        Robinator     před 7 lety 04.05.2018 09:40 |  
        1 4

        tak zrovna Dukle jde o všechno..tam si myslím, že kromě Plzně to bude možná nejtěžší zápas..

      • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

        Edenjejenjeden     před 7 lety 04.05.2018 15:10 |  
        0 0

        Olomouc 9 bodů určitě nezíská,možná ztratí už zítra doma s Bohemkou,ten tvrdej důraznej fotbal Bohemky technickým a spíše menším hráčům vůbec svědčit nebude

  7. Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

    TONYSN     před 7 lety 04.05.2018 09:35 |  
    1 0

    mám jeden lístek na Plzeň--syn nemůže...

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Rooney     před 7 lety 04.05.2018 17:15 |  
      3 0

      A jakou souvislost ma vyborna akademie RBS s rozhovorem o stavu acka s JN, ktery je tu pul roku?
      Jinak by to byla pohadka, pokud by se neco podobneho podarilo vytvorit i u nas, ale je to bohuzel mimo realitu. Jednak by to stalo mraky penez a vysledky by se dostavili za x let, a na to moc nename povahu. Dokazu si to ale predstavit v "osekane" variante i u nas, ale nastarost by mel tento projekt dostat nekdo jiny, nez Nezmar, napr. asi Plisek. Nezmar (pripadne jiny SR) by se mel starat max o propojeni acka s beckem + starsiho dorostu, ale vychovu mladych hracu by mel mit pod palcem nekdo, kdo rozumi mladeznickemu fotbalu. Problem je hlavne v tom, ze se u nas uz od mladych tlaci na vysledky na ukor rozvoje jednotlivcu...

  8. Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.05.2018 18:51 |  
    17 0

    Lidi zlatí, tak si celý týden říkám, že se na ten zítřejší zápas vykašlu. Že do Edenu nevyrazím, že si vyjedu někam na výlet, vyšlápnu na menší túru nebo si vyjedu na kole, Že na zápas se ani nebudu dívat v televizi a permici půjčím někomu známému. Bojím se toho, že uvidím zápas 0:0 a nehezkou ošklivou nakopávanou holomajznu s ještě horším koncem. Ale na stranu druhou si myslím, že je to jen fotbal, že to třeba přece jen dobře dopadne, že mockrát bylo hůř, že nemůžeme chtít všechno, a že nějak bylo a nějak bude a třeba bude líp. Ale jestli to deset minut před koncem bude 0:2, asi poprvé v životě odejdu z utkání dříve. Na ty plzeňský xichty fakt nejsem zvědavej. Někde po cestě domů si dám dvě tři piva (asi U tří soudků) a budu při tom čumět do blba a nebudu chtít vidět televizní zpravodajství. A za pár týdnů si s nadějí v srdci zase koupím permici na novou sezónu. Titul se nevyhrává každý rok, ale každý rok se na něj můžeme těšit. Tož tak... :/

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.05.2018 19:07 |  
      0 0

      Amen...

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Pakoll     před 7 lety 04.05.2018 19:49 |  
      0 0

      Krásně napsané

    • Re: Jan Nezmar: „Nechceme připustit, aby u nás Plzeň slavila!“

      Fačín     před 7 lety 05.05.2018 11:32 |  
      1 2

      Rozumím té skepsi, ale můžeme zkusit doufat, že nás kluci překvapí...