Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 26. kolo

Bolestnou domácí ztrátu se Slováckem, které hraje ve druhé polovině tabulky, museli včera skousnout všichni slávisté. Hráči v sešívaném sice soupeře po většinu zápasu dokázali zatlačit, ale kýžený gól nevstřelili.

Zápas ukázal už dávno odhalenou pravdu. Naše útočná síla neodpovídá našim ambicím. Nemyslím si sice, že bychom hráli vyloženě špatně, když jsme se snažili kombinovat po zemi a třeba proti Karviné nebo v Brně to podle mě bylo v poli horší, ale zápas jsme dokázali urvat a zvítězit. Není však dobrou vizitkou, když soupeře tlačíte cca 70 minut a nedovedete si vytvořit vyloženou gólovou šanci (tu největší měli paradoxně hosté, když po standardce v ideální pozici minul Krejčí). To platí navzdory tomu, že si uvědomuji, že Slovácko má propracovanou a houževnatou obranu (v počtu inkasovaných branek patří do lepší poloviny tabulky) a že sudí Julínek v podstatě dovolil hostům používat i nefér zákroky v pokutovém území.

Chybu ale musíme hledat v nás. Není normální, že krajní beci nejsou schopni poslat do vápna dobrý centr, není normální, že brankář Heča v podstatě za celý zápas nemusí předvést těžší zákrok. Navíc se to opakuje. V Liberci bylo šancí minimum, v Brně jakbysmet. Když už si šance vytvoříme, tak je často zahazujeme, což je také běžný průvodní jev zápasů Slavie v této sezóně. Zkrátka jestli se skutečně chceme stát předním středoevropským klubem, jak proklamuje vedení, tak nás čeká ještě dlouhá a náročná cesta. Bohužel delší a náročnější, než jak jsme si před startem tohoto ročníku malovali.

Minulá dvě přestupní období se nepovedla. Místo kýženého kroku k evropské smetánce jsme udělali spíše krok zpátky. Táhnou nás stále ti samí hráči (s výjimkou povedeného přestupu Stocha a Jugase, který spolehlivě nahradil Lüftnera), jen se pochopitelně ztratil počáteční lauf a nadšení ze vzestupu. Trio hvězdných zkušených posil vyhořelo (dnes už se to dá bohužel říci takřka s jistotou i o Dannym), zimní přestávka se kvůli velkým změnám ve sportovním vedení prospala. V létě je tedy třeba zabrat a kádr vhodně okysličit. Do té doby nás ale čeká pět zápasů pravdy. Je třeba udržet 2. místo a vyhrát pohár, což vzhledem k nadcházejícím soupeřům nebude vůbec nic snadného. Věřím však, že společně to dokážeme!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Třetí udržená nula v řadě, což je samozřejmě skvělé, ale opět mohu dát těžko vyšší než průměrnou známku, protože na Koláře nešla za celý zápas jediná střela. V úvodu navíc předvedl dost nebezpečný kiks při rozehrávce. Ve zbytku zápasu už hrál nohama v pohodě.

Jan Bořil - 4 - Nepropadl, ostatně směrem dopředu Slovácko ani nic nemělo. V tomto zápase, kdy Slavia po většinu zápasu marně dobývala obrannou hráz soupeře, ale vynikla Bořilova slabina - není schopný dát kvalitní centr. Proto dávám jen lepší čtyřku.

Jakub Jugas - 6 - V úvodu jednou zaváhal, když propadl a hosté se hnali do nadějné akce, kterou zadrbal Petr. Ve zbytku zápasu už ale hrál s jistotou. Nutno vyzdvihnout, že Zajíc, který odehrál 30 minut, je robustní postavy a není na ligu špatným útočníkem, si proti našim stoperům ani neškrtl.

Simon Deli - 5 - Brzy musel střídat kvůli obnovenému zranění. Je otázkou, nakolik nebo jestli vůbec se s ním dá kvůli zdravotní prognóze počítat do budoucna jako se základním stavebním kamenem. Spíše začínám být skeptický. Tento rok Deli víc nehraje než hraje a navíc nejde o jedno smolné dlouhé zranění, nýbrž o neustále se opakující problémy.

Per-Egil Flo - 5 - Od té doby, co začal nastupovat, jsme ještě neinkasovali. Dozadu tedy hraje spolehlivě, což platilo i v neděli, ač práce měl díky obranné taktice Slovácka minimum. Směrem dopředu se snažil a byl aktivnější než Bořil, i on ale nedokázal dát dobrou finální přihrávku. Přitom byl několikrát v ideální pozici pro centr.

Miroslav Stoch - 6 - Již tradičně patřil k aktivnějším hráčům. Pohyboval se na velkém prostoru, často se pokoušel o střelbu. Měl i smůlu, když mu několikrát chyběly decimetry a když už zařízení trefil, tak byl jeho pokus tečován tak, že to brankáři pomohlo.

Tomáš Souček - 5 - Včera předvedl větší tahovost směrem do vápna, po které jsem u něj volal. Snažil se to párkrát vzít na sebe, bohužel kýžený efekt v podobě vypracování brankové šance se nedostavil. Směrem dozadu odvedl práci spolehlivě, mnoho jí ale nebylo. Lepší pětka.

Pavel Bucha - 5 - Dostal druhou vážnější šanci v dospělém fotbale a opět nezklamal. Velice se mi líbil jeho pohyb, když nešetřil krokem a operoval na velkém prostoru. Ukázkové pak bylo jeho nasazení, když hrál s velkým zaujetím a důrazně. Agresivitu ale dokázal zvolit přiměřeně a nedělal zbytečné fauly. Po fotbalové stránce to byl ale ryze průměrný výkon, když Pavel téměř pokaždé volil lehké řešení, které obrannou tvrz hostů nijak narušit nemohlo. Ale je pochopitelné, že nechtěl udělat chybu, víc drzosti směrem dopředu snad přijde s přibývajícími zkušenostmi.

Danny - 5 - Zápas se Slováckem naplno ukázal kontroverzi Dannyho působení ve Slavii. V první půli byl nejkreativnějším hráčem na hřišti a povedlo se mu několik výborných předfinálních pasů. Ve druhé půli pak kazil a de facto ji i bez většího zájmu odchodil (stačí porovnat s příkladným nasazením a bojovností Buchy). Pranýřovat ho za výkon nebudu, protože první poločas odehrál opravdu dobře. Ale se slabou druhou půlí to může stačit maximálně na průměrnou známku. Od Dannyho je navíc mnohem větší očekávání. Měl být klíčovým hráčem, který bude rozhodovat zápasy. To se neděje ani náhodou. Nedokáže si říci ani o místo v základu a je spíš náhradní variantou. Danny je zkrátka hráč, který svou vytříbenou technikou převyšuje ligu, ale nasazením a zřejmě i fyzickou připraveností (ve svých letech už je pomalejší) na ni nestačí. A dohromady je to málo.

Jaromír Zmrhal - 4 - Nastoupil po dlouhé době kvůli zranění a pauza na něm byla znát. Asi i s vědomím kapitánské pásky se hodně snažil a nabízel se do hry, kvalita provedení ale pokulhávala, takže několikrát pokazil slibně rozjetou akci. Nezbývá tedy než popřát co nejrychlejší návrat do formy, za Slovácko bohužel musím hodnotit mírně podprůměrně.

Tomáš Necid - 4 - První půle z jeho strany byla ještě ok a byl to průměrný ligový výkon, kdy se Necid snažil dostávat do hry a udržel některé míče, ač se výrazněji neprosazoval. Ve druhém dějství už byl na hřišti jen víceméně do počtu. Na jaře je jeho forma tristní a je to smutný úpadek útočníka, který byl ještě v nedávné době v reprezentaci jedničkou na svůj post.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Musel jít na hřiště po 30 minutách hry za zraněného Deliho a podal svůj tradiční jarní výkon - tedy spolehlivost sama. Stejně jako u Jugase platí plus za to, že si proti nim ani neškrtl vysoký Zajíc.

Josef Hušbauer - 6 - Bucha makal, Danny hrál dobře v první půli, i tak si ale myslím, že nám Hušbauer chyběl. To se potvrdilo po jeho příchodu na hřiště, když byl aktivní a byl u většiny nebezpečných akcí. Hezkou ránou z větší dálky trefil tyč, o střelu se pokoušel ještě jednou levačkou, ale to už trefil jen prostředek branky.

Milan Škoda - 5 - Odehrál jen něco málo přes 20 minut a v zápase výraznější stopu nezanechal. Bojovností ale předčil v závěru zápasu mdlého Necida. V závěru se už už tlačil do šance, ale nakonec k zakončení kousek chyběl.

26. kolo - Neděle 29. 04. 2018 15:00

HET liga, 2017/2018
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

Komentáře (95)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    daadyy     před 7 lety 30.04.2018 15:00 |  
    13 5

    Já bych teda ubral minimálně bod u Koláře. Protože jeho hra nohama je strašidelná a hodně výkopů skončilo v autu. A ani moc nepřemýšlí..

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      první rytíř     před 7 lety 30.04.2018 15:53 |  
      7 0

      Navíc hodně zdržoval rozehrání...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.04.2018 16:41 |  
        0 1

        Přitom minule byl od některých kritizován, že rozehrává rychle. :-) Pokud zdržuje s výkopem anebo rozehrává rychle jde za Trpišovským anebo tím, který má toto na starost. Za to bych Koláře rozhodně nekritizoval(pouze plní taktický pokyn), ale když v první půli daroval soupeři dva, tři míče, které skončili v autu, tak to už chyba Koláře jednoznačně je.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          TSeguinTS     před 7 lety 30.04.2018 16:52 |  
          2 0

          Zas bych těm taktickým pokynům nepřikládal až takovou váhu. Kolikrát Kolář rozehraje rychle, protože vidí nabíhajícího Tecla a někdy s rozehrávkou otálí, protože čeká až se hra uklidní a hráči seskupí jak potřebuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Philliip     před 7 lety 30.04.2018 17:07 |  
        1 0

        Vsiml jsem si ve druhe puli dvakrat situace, kdy si Ngadeu rikal o mic a Kolar misto rychle a bezpecne rozehravky mic drzel, nakopl ho dopredu, kde obrana Slovacka bezpecne mic sebrala a my museli o balon znovu bojovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Pepino44     před 7 lety 01.05.2018 16:18 |  
          6 0

          Mnozí Ti namítnou, že Ngadeu má tak hroznou rozehrávku, že by stejně nahrál špatně. Já jsem Ngadeua sledoval několikrát a tak strašné to nebylo. Je prostě zaškatulkovaný jako nepřesný rozehrávač a basta.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        roygrey     před 7 lety 01.05.2018 20:30 |  
        0 2

        Taky jsem si toho všiml. Dost jsem z toho rostl. A těch míčů do zámezí!
        Přijde mi nejistý a upřímně, nevím v čem je lepší než Přéma Kovář...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Travinho     před 7 lety 30.04.2018 15:16 |  
    10 1

    Z mého pohledu byl Souček jednoznačně nejlepší z našich ofenzivních hráčů. Nejméně kazil a i velké část nebezpečných akcí šla právě přes něj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      dropt     před 7 lety 30.04.2018 15:36 |  
      8 9

      Z mého pohledu by bylo lepší, kdyby se na ofenzivní snahy vykašlal. Nemá to žádnou efektivitu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Travinho     před 7 lety 30.04.2018 23:44 |  
        0 5

        Zato Bucha, Danny, ale i Stoch jsou většinou o poznání efektivnější...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Robinator     před 7 lety 30.04.2018 15:45 |  
      2 12

      vcera se mi taky celkem libil..vyjmecne..ale bohuzel on nikdy gola neda, neumi to..a vetsina veci co se snazi delat dopredu... proste tomu chybi metr, pul metru nebo nekdy i min..ale proste to neni dokolane..proste neefektni..

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Travinho     před 7 lety 30.04.2018 23:45 |  
        5 0

        72/9 to není na defenzivního záložníka nijak strašná bilance.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        roygrey     před 7 lety 01.05.2018 20:28 |  
        1 0

        Robinatore. Nic ve zlém, ale jsi příliš zaujatý proti němu a ostatně kritický jako vždy a ke všem. Uznávám, že ta přesnost mu trochu chybí, ale Souček dal letos dva góly. Možná je to málo, ale jeho hlavní prací není góly dávat. Pamatuji ale na jeho hattrick Ostravě v únoru před dvěma lety. V neděli se tlačil do zakončení. Měl gólovku na hlavě a jednou ho v šanci faulovali.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Robinator     před 7 lety 02.05.2018 09:31 |  
          0 0

          možná jsem..mě se minule líbil..ale prostě nemůžu přejít, že v tom finále mu chybí trošku té přesnosti..navíc nemám rád hráče, kteří zahrají jeden zápas a pak další tři zahrajou průměr..to prostě nemůžu přehlédnout..ale uznávám, že u Součka můžu být lehce zaujatý, protože se mi vůbec nelíbí jeho styl fotbalu, jeho pohyb..atd..ale je pravda, že minule měl spíš lepší zápas

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            roygrey     před 7 lety 02.05.2018 20:22 |  
            1 0

            Ale jo, pohledný jeho styl není, je spíš na "černou práci." Na první pohled nenápadný, ale svoje si odehraje.
            Já jsem dříve takhle nedocenil Radka Bejbla. Dnes už vím, že to byl jeden z klíčových hráčů poloviny 90.let.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    w8888     před 7 lety 30.04.2018 15:18 |  
    20 5

    Pro mě byl nesmírným zklamáním výkon Buchy, na něhož jsem se velmi těšil. Na české poměry slušná technika, ale od mladého kluka bych čekal víc odvahy. Ze začátku jsem měl pocit, že hraje zase Rotaň. Stejně jako on nedal Bucha snad celý zápas přihrávku dopředu. Jen dozadu nebo do stran. Zápas ukázal, že Necid je na lavičce zaslouženě. Hrál příšerně. Vlastně i lavička je pro něj nezaslouženým vyznamenáním. Měl by jít co nejrychleji o dům dál. Bude-li ho někdo chtít. Jsem rád, že si Alanor všiml, jak neefektivní je Bořilova aktivita. Nadhodnocen je brankář Kolář. Nic na něj za celý zápas nešlo a zbyla mu jen hra nohama, která končila často nahrávkou soupeři nebo míčem v autu. Český Neuer to není ani náhodou. Ještě se musí hodně učit všemu, co má správný brankář mít. Ztrácím též naději, že Deli ještě někdy bude ve stavu (fyzicky i mentálně), že bude Slavii ku prospěchu. Smutné je, že trosku, hrající 30 minut za měsíc, nikdo nekoupí. Jinak celkově se naše hra nelepší, ale horší. Bolí z toho hlava a valetol je drahý. Mám oprávněné obavy, že v sobotu budu na vlastní oči sledovat v Edenu korunovaci Berbrovců. Černý sen se asi stane skutečností. Zbývá jen doufat v zázrak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      dropt     před 7 lety 30.04.2018 15:34 |  
      12 12

      Zřejmě si měl od něj velká očekávání. Mě nijak nezklamal a je zapotřebí se na jeho výkon dívat také v souvislostech. Co se týče defenzivní činnosti, odvedl podle mne skvělou práci. Včas přistupuje k hráčům, je důrazný, nepříjemný jak osina v zadku a přitom hraje čistě. Úspěšnost soubojů 68,4%/50% vzdušné, získaných míčů více než Souček (v přepočtu na odehrané minuty). Datová základna je samozřejmě strašně malá, ale rozhodně nemůžeme říci, že by vyhořel. Naopak.

      Jeho ofenzivní přínos je potřeba hodnotit s ohledem na to, že nemá důvěru trenéra, což způsobuje, že hraje trochu více na jistotu, ačkoli většinu těch posunutí do stran, o kterých je tu řeč řešil podle mne zcela správně. Nepředržuje míč a přihrávky lítají do pohybu (ne na paty), nijak hru nezdržuje. Druhá věc je, že jak Alanor vyzdvihuje ofenzivní snahy Součka, tak Bucha to odnesl tím, že zůstával zodpovědně vzadu a nezapojoval se tolik vpřed, jako kdyby tam Souček nelezl (osobně bych byl raději, kdyby tomu bylo opačně a zapojoval se Bucha). Ale to už jsem tu o Součkovi říkal dříve. Má choutky a nedokáže respektovat svého spoluhráče ve středu pole. Dříve to odnášel Rotaň, který to věčně zezadu jistil a v neděli to zase odnesl Bucha, ačkolik Součkův přínos vpřed je naprosto minimální až zanedbatelný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        o-cab     před 7 lety 30.04.2018 17:22 |  
        6 0

        navíc bych řekl, že nikdo kromě Buchy tak samozřejmě nedodržuje návyk nabídky po odehrání balónu. Bucha jde okamžitě do prostoru zatímco většina kolem stojí

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Travinho     před 7 lety 30.04.2018 23:48 |  
        0 0

        Souček se naopak dopředu zapojovat musí. Při systému, kdy se Hušbauer či Danny stahují pro míče do hloubky pole by se právě on měl natahovat směrem útočníkům. Je to logické a zákonité.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          TSeguinTS     před 7 lety 01.05.2018 11:18 |  
          1 0

          Souček má mnoho předností, ale z těch ofenzivních snad jen hlavičky. Zakončení určitě ne, vždyť i sami hráči ho označují za největší kopyto v týmu na kopání penalt :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Travinho     před 7 lety 01.05.2018 18:02 |  
            0 1

            Kopání penalt o mnohém nevypovídá. Neříkám, že má špičkové zakončení, ale pokud se zbylí středáci stahují bůhví kam, tak se Suk musí posouvat nahoru k útočníkům, to je zákonité. Jeho další přednost je poměrně tvrdá střela z dálky. Umí se docela i procpat k zakončení.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              TSeguinTS     před 7 lety 01.05.2018 18:45 |  
              3 1

              Nevím, respektuju názor, ale asi se neshodneme. Já naopak vidím, že se Souček nezúčastní zakládání kombinací, právě proto se tam stahuje Hušbauer, který tu techniku a přehled má. Neříkám, že Suk neumí nahrát, vybavuje se mi mnoho jeho přesných pasů vzduchem do strany, kdy krásně přenese hru. Ale je schopen zkazit i ty nejlehčí přihrávky na krátko. Tento jeho kombinační nedostatek musí být vyvažován stahováním jiného tvořivějšího záložníka.

              Co se týče jeho zakončení, rozhodně se umí prosadit hlavou, i když se mi takové góly z poslední doby nevybavují, snad jen proti Bohemians kdy mu gól rozhodčí neuznal pro faul. Zda je jeho přednost tvrdá střela z dálky je možné, avšak určitě to není přesná střela. Několik gólů z dálky dal se štěstím díky teči obránců - např. před lety jeho hattrick s Baníkem doma. Tomáš má mnoho předností, ale střela z dálky mezi ně rozhodně nepatří dle mého názoru. Do zakončení se poslední dobou cpe často, snad to bude i úspěšné někdy.

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                Travinho     před 7 lety 01.05.2018 20:23 |  
                0 1

                V reprezentaci dal z poza vápna už jeden gól a dvě tyčky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 30.04.2018 16:27 |  
      10 1

      Souhlasím. Naštěstí Necida se můžeme zbavit velmi jednoduše - neuplatníme na něj opci.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Petrus (přítel SN)     před 7 lety 30.04.2018 15:23 |  
    22 0

    Necid býval můj oblíbený hráč, moc jsem mu fandil. I proto jsem ho včera bedlivě sledoval. Pořád jedno oko na míč, druhý na Necida. A byl to fakt smutný pohled. Ač vysoký hrotový útočník, tak prohrál drtivou většinu soubojů po Kolářově výkopu. A k tomu od cca 65 minuty křeče? Prostě za mě skoro všechno špatně a nejen, že by známka měla být nižší, než 4, ale hlavně bychom se s ním měli rozloučit minimálně hostováním... :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      dropt     před 7 lety 30.04.2018 15:35 |  
      2 0

      Necid nikdy neuměl vyhrávat hlavičky z výkopů a dlouhých míčů. Byl vždy pouhým zabijákem ve vápně a z jeho hranice. Toť vše. Když už, tak byl vždy silnější v poli nohama než hlavou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      TSeguinTS     před 7 lety 30.04.2018 16:25 |  
      17 0

      Nevím, zda jsem tě pochopil správně v poslední větě, ale Necid je u nás na hostování, takže ho nebudeme posílat na hostování, ale zpátky z hostování. S obsahem souhlas, bohužel :(

  5. Plzeň oslava

    Mike     před 7 lety 30.04.2018 15:51 |  
    1 1

    Já trochu píchnu do vosího hnízda, jaká může být po utkání s Plzní bizarní ,,pochoutka" pro nás všechny.
    Plzeň u nás neprohraje a Limberský bude slavit titul pod Tribunou Sever točením volantu.
    Jaká bude naše reakce, to se děj vůle boží.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    první rytíř     před 7 lety 30.04.2018 16:10 |  
    15 8

    Dát stejnou známku Buchovi a Dannymu je podle mého úlet. Danny patřil v našem dresu k tomu nejlepšímu nejen v první půli! To, že mu v druhé půli ne každá přihrávka vyšla, to se stane, stoprocentní není nikdo. A faktem je i to, že on se mu většinou nikdo vpředu nenabízí a dozadu, či do stran Danny přihrávat nechce! Jaký rozdíl proti Buchovi. Jistě, chybí mu herní vytížení, bojí se kazit, zdobila ho ale jen ta bojovnost. Co mi ale u něj vadí nejvíce, potom to, že je hodně pomalý. Tak mladý kluk a tak pomalý, potom není divu, že máme-li všechny naše "talenty" takové, nikdo z nich ani ve dvaceti na ligu nemá! Mimochodem, vzpomínám si na Hrubého, u nás byl skleněnka, v Baníku vyrostl a být u nás, patří k tomu nejlepšímu! Jo a pokud JiT tvrdí, že z Buchy roste nový Darida, tak nesouhlasím.
    K hodnocení snad ještě tolik, že Necid hrál opravdu špatně. Šílená od něj byla třeba v druhé půli přihrávka na snad sedm metrů vzdáleného Floa, která mu mířila na prsa a spolehlivě ho skolila k zemi. Jinak Stoch opravdu není křídlo, takže po pravé straně běhal na křídle Bořil, co ovšem zase necentroval. Stochovo místo je podhrot, odkud ostatně i střílel. No a napíšu ještě tolik, že ty tři penalty pro nás se daly absolutně v klidu pískat (díval jsem se na opakované záznamy) a věřím, že slepý pan sudí opravu nebyl a vidět to musel, očekávám pro něj spravedlivý trest od komise rozhodčích! Vždyť už to první odstrčení Necky ve výskoku byl faul do očí bijící, být z toho proměněná penalta, píšeme tu nyní všichni o něčem jiném. Ale i o tom je fotbal, krásný i když někdy nespravedlivý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Travinho     před 7 lety 30.04.2018 23:54 |  
      2 0

      Proč by z něj nemohl růst nový Darida? Ono i Daridovi trvalo dlouho, než se někam dostal. Bucha v mládeži, ale i v přípravě mezi dospělými ukázal velký potenciál. Souhlasím, že mistráky za áčko se mu zatím moc nepovedly, ale třeba proti Slovácku bylo jasně patrné, že mu svazuje nohy nervozita.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    kranyz     před 7 lety 30.04.2018 17:13 |  
    16 5

    Danny byl dle mě jediný schopný vymyslet nečekanou přihrávku, udělat předfinalní fázi u nikoho jiného jsem to neviděl, kdo byl z ofenzivních hráčů nebezpečnejší? Ano měl i ztráty, které ale pramenili z toho že nechtěl hrát alibisticky a pokoušel se najít složitější řešení, sice má svoje limity souboje, pohyb a asi i fyzička od 75.min kdy šel hrát z křídla to už bylo špatný, ale do té doby myslím že předvedl nejvíc z našich útočně laděných hráčů. Myslím že jeho technika, hra s míčem, schopnost dát hru na zem, myšlení je na takové úrovni že potlačí svoje negativní stránky a má nám stále co nabídnout a měl by v základu hrát...Za mě totiž složení středu zálohy Hušbauer, Hromada, Souček nefunguje a nejsme schopni hrát vůbec po zemi jako když hraje Danny...
    Byl jsem celkem rád za Buchu a jeho příležitost, upoutal ale po hříchu jen bojovností což by měla být konkrétně v jeho případě samozdřejmost, do ofenzivy nepřinesl vůbec nic bohužel...
    Všichni 3 stopeři co zasáhli do hry zahráli dá se říct dobře, bylo tam jedno okénko při té hlavičce kde při nás stálo štěstí, ale jinak v pohodě vše hasili, i když Slovácko bylo dopředu prakticky neškodné...
    Krajní beci Flo i Bořil byli celkem aktivní v podpoře útoku, i když by to mohlo být ještě ve větší míře a zavírat při centrech zadní tyč, ale k čemu to všechno když nedokáží dát adresný centr? To je až tristní kolik tím zazdíme slibně razehraných situací...
    To samý defacto Zmrhal, sice je po zranění, ale i tak si myslím že naprosto postrádá předfinální fázi, dát adresný centr...
    Souček za mě dobrý, hodně toho oběhá, ale přesto si neodpustím poznámku že MNN na jeho místě mi prostě přišel platnější...
    A nakonec Necid to byl strašný propadák, naprosto hrůzostrašný výkon, že jsme prakticky hráli o 10 bez útočníka, snad jen odblokování brankáře, při následné hlavičce Součka za něco stálo, jinak pohyb, vyhrát souboj nic tam nebylo...jednoznačně ukázal že takhle ne a i kdyby pro příště nebyl připraven Škoda, nebo Tecl to radši vyzkoušet nějakého nadějného kluka, než vidět zase tohle...



    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Travinho     před 7 lety 30.04.2018 23:55 |  
      0 0

      Deli byl teda nejistý až až, tam bych o nějakém dobrém výkonu moc nemluvil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      roygrey     před 7 lety 01.05.2018 20:16 |  
      0 0

      Ale jo, stopeři asi fakt celkem dobrý výkon. Ale Slovácko zase tak neškodné nebylo, mělo pár úniků. Byl jsem na stadionu, ale uvědomil jsem si to až dnes, když jsem si pustil sestřih.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Sedrousek     před 7 lety 30.04.2018 17:17 |  
    12 1

    Stejna znamka pro Buchu a Soucka mi prijde jako velice slusnej ulet!
    Zaujala me situace ve druhem polocase kdyz Soucek kriznym sprintem do zadu (cca 70 metru) prekazi souperuv brejk a pritom probiha kolem vyklusavajiciho Buchy ktery to mel bliz asi o 20 metru.
    Mladej kluk by mel zrat travu dokud nepadne na hubu

  9. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 30.04.2018 17:17 |  
    0 4

    Karty jsou rozdány jasně,vše běži jak má,Plzeň u nás slavit nebude,protože si to nenechá ujit doma a Olmík hrát Evropu nebude,vše běží jak má

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      TSeguinTS     před 7 lety 30.04.2018 17:22 |  
      1 1

      Jako anii ten titul nám už nikdo nesebere, pokud teď všechno vyhrajeme a plzeň všechno prohraje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      donford     před 7 lety 30.04.2018 17:30 |  
      0 0

      Věštče, proroku Radovane, kéž bys měl aspoň pro příští kolo pravdu. Ty černé mraky nad Edenem, jež se začínají shlukovat, by splněním tvé věštby opět aspoň do dalšího kola zmizely. Já vím, přežili bychom to, i radost točvolanta, ale byla by to veliká zlomyslnost či krutost osudu takto zkoušet věrný a zejména po včerejšku trpící lid slavistický. :-)

  10. Jakub Jugas

    Mike     před 7 lety 30.04.2018 19:54 |  
    27 1

    Dovolte, abych se chvili zastavil u podle me nejpodcenovanejsiho a podle me hrace s nejvyrovnanejsi vykonnosti v letosni sezone. Tim je pro me Kuba Jugas. Pokud to vezmeme z pohledu cistych kont, tak na podzim jich mel v lize Lastuvka 9, Kovar 1, na jare Kolar ze 12 souteznich utkani cistych kont 7. To jsou vyborna cisla pro vsechny golmany. Jenze hlavni zasluhu na tom nemaji golmani, na jare nas Kolar snad podrzel jenom v Boleslavi, naopak na vrub jeho a Lastuvky jde na rozdil od Pavlenky nekolik golu, ale neprostupna obrana v cele s Jugasem, ktery odehral temer vsechny zapasy. Ostatni stoperi a beci se kolem nej tocili jak apostolove na orloji. Nase obrana propustila primo na branku na podzim v 16 utkanich 32 strel, coz je prumerne pouze 2 na utkani, coz je suverenne nejmensi cislo z cele ligy. A v poslednich 2 utkanich souperi branku netrefili vubec. To je vizitka skvele hry obrany. Navic se mi libi, jak nemel jiste misto, ale na svych slabinach zapracoval a je to jeden z mala hracu, kteri si nejen drzi stabilni vykonnost, ale jeho vykony jsou stale lepsi. Moc branek jsme nedostali, vetsinou to bylo po chybach jednotlivcu, ale az na 2.branku Karvine snad na zadne nemel primy podil.

    • Re: Jakub Jugas

      roygrey     před 7 lety 01.05.2018 20:18 |  
      0 0

      Souhlas. Jugas velmi dobře. Spolehlivý. Hlavičky snad ani neprohrává.

  11. Jugas

    Crispo     před 7 lety 30.04.2018 19:57 |  
    12 0

    Jugymu bych dal lepší známku. Vyhrál prakticky každý souboj, byl rychlej a přesnej, odvážnej, chtěl hrát a vyhrát. Docela mezi spoluhráči tou spolehlivostí vyčníval. Nejlepší hráč na hřišti.

  12. *

    bramburek (přítel SN)     před 7 lety 30.04.2018 21:59 |  
    10 0

    Stejná známka pro Buchu jako pro Součka s Dannym je nesmysl... všechno nebezpečný co jsme dopředu vyprodukovali mělo na svědomí trio Danny, Souček, Stoch... naopak Bucha ten se o nic ani nepokusil, a vše dával jen alibisticky dozadu, a Zmrhal s Neckou byla pro drtivou většinu našich akcí konečná... to se pak těžko hraje dopředu

  13. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    JS (přítel SN)     před 7 lety 30.04.2018 22:15 |  
    7 21

    Prosím upřímně, můžete mi říct, jaký megapřínos měl včera kapitán Zmrhal pro naši hru? Jak je možné, že tu na něj slyším pět ódu, jak je to nadstandardní ligový hráč, že čekáme, až se uzdraví, blablabla. Můžete mi, zmrhalisté, vysvětlit, kde za to včera vzal a dotáhl nás k nějaké nadstandardní situaci? A potom mi vysvětlete, co od něj teda očekáváte...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      TSeguinTS     před 7 lety 30.04.2018 22:33 |  
      3 0

      Rozhodně nejsem zmrhalista. Nicméně bych rád napsal, že jsem od Zmrhala hned po zranění žádné zázraky nečekal. Možná by ani ještě nehrál, kdyby nebylo absencí, bylo na něm vidět už někdy ve 30. minutě po sprintu jak toho má téměř plné zuby.

      Ze západu mi přišlo, že v prvním poločase dost kazil, odskakovalo mu to, byl nepřesný v kombinaci. Na jeho poměry se celkem snažil zapojovat do hry. V druhém poločase jsem ho téměř nezaznamenal, až při střídání. Doufejme, že půjde nahoru, ideálně ve finále mol cupu by mohl přidat nějaké góly.

      Jinak mu přeji již zahraniční angažmá, myslím si, že by mu změna prostředí výrazně pomohla. Navíc jsem toho názoru, že je nejlepší hráč v brejkovém týmu, nikoliv v týmu, který se snaží blok soupeře přehrát kombinací. Otázkou však je, zda bychom si transferem pomohli a přivedli místo něj lepšího hráče na kraj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      o-cab     před 7 lety 30.04.2018 23:20 |  
      11 4

      ja nehanim Zmrhala za fotbal, jelikoz od nej nesly cekat po zraneni zazraky v prvnim zapase, do kteryho nastoupil jenom diky decimaci kadru

      nemyslim ale, ze by hrac, ktery si mysli, ze je v pohode prohrat doma s Astanoua vsechno s tim spjate, mel delat kapitana, ani jeho tretiho asistenta. je mi jedno, ze je odchovanec - takova mentalita je jednoduse nepristojna. Skoda je kapitan, Jugas je kapitan, Husby je kapitan, to uz i ten Stoch je vetsi srdcar nez Zmrhal

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Dennis     před 7 lety 30.04.2018 23:54 |  
        18 1

        V tomto naprosto souhlasím a psal jsem to už na podzim. Zmrhal mi nevadí, ale v žádném případě nemůže být kapitán. A kapitán nemůže být ani Souček. Ani jeden z nich na to nemá potřebné vlastnosti. Nechápu, že to trenér a jeho štáb nevidí. Páska není za léta v klubu nebo zásluhy, měl by ji mít vůdčí typ, srdcař, který na hřišti nechá všechno a strhne svým příkladem ostatní. Sorry, ale to není ani Zmrhal, ani Souček. To je ze všeho nejvíc Jugas, po něm také Hušbauer a asi i Stoch. Zmrhal a Souček jsou určitě hodní kluci a velcí Slávisti, ale nemají charisma a dar přesvědčit ostatní, aby je následovali. Už od zimy bych dal pásku Jugymu a je podle mě úplně jedno, že je v klubu krátce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Travinho     před 7 lety 30.04.2018 23:58 |  
          5 2

          Zrovna u Součka by ses možná docela divil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Pakoll     před 7 lety 30.04.2018 23:31 |  
      1 0

      Očekává se od něj to co od cele jedenáctky a to je že bude hrát fotbal a nevím o co hrál hůř než ostatni (po zraneni) .Tady by muselo byt přestupní obdobími po každém zápase aby jsme byli mistři protoze s tímto podprůměrným týmem jsme jenom druzí jak tedy hrajou ty ostatní družstva za nama.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        JS (přítel SN)     před 7 lety 01.05.2018 08:07 |  
        2 19

        Já neříkám, že hrál hůř, než ostatní. Já tu ale mám z diskutujících leckdy pocit, že Zmrhal je nějaký náš spasitel, že až se vrátí, vytrhne nám trn z paty na kraji zálohy atd. Tak se ptám, kde nám jako něčím pomohl.

        Přesně jak píšeš, Zmrhal vůbec ničím nevybočuje z průměru našeho kádru (na rozdíl třeba od Stocha nebo Sýkory), pro mě je ztělesněním průměrného ligového kopáče a jako takový si nezaslouží místní adoraci. Zlatej Hubáček...

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          petrnovy     před 7 lety 01.05.2018 09:24 |  
          7 5

          Čím kromě kopání standardních situací vybočuje Sýkora?

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            JS (přítel SN)     před 7 lety 01.05.2018 09:29 |  
            6 7

            Tím, že se dokáže zapojit do kombinace, aniž by zbytečně ztratil míč. Nebo třeba tím, že dokáže obejít protihráče...

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              sicilianbrno     před 7 lety 01.05.2018 10:01 |  
              6 4

              Ja sem si řikal, koho si vybereš na kritiku a vyběrem tveho "oblibence" Zmrhala si mě nepřekvapil..divim se, že si nepřidal ještě Škodu, ktereho taky nemusiš...

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Kenny     před 7 lety 01.05.2018 12:54 |  
              0 0

              Ale do kombinace se zapojuje i Zmrhal. Jenže on je většinou tím posledním hráčem u kterého ta kombinace vrcholí a následuje přihrávka právě Jardovi do úniku. Na to zase Sejček nemá takovej tah, zase má jiné přednosti. Typické křidélko tak jak chce hrát Trpiš je spíše Jarda než Sýkora. Koneckonců posty těchto hráčů v představě trenéra to potvrzují.

  14. Hodnoceni

    sicilianbrno     před 7 lety 01.05.2018 10:06 |  
    3 16

    S hodnocenim souhlasim, u Dannyho bych uvažoval i o znamce 4, v druhe puli hodně kazil, pozdě a hl nepřesně i na par metrů. O centrech a střelach ani nemluvim....ukazal, že na cely zapas to neni, hl po fyzicke strance....

    • Re: Hodnoceni

      donford     před 7 lety 01.05.2018 13:37 |  
      14 0

      Šéf sudích Listkiewicz: Slavia měla kopat penaltu. Tak to je nám platný jak mrtvýmu zimník. Tyto konstatace po každém kole, to jsou opravdu a promiňte mi to - k totálnímu hovnu. Fakt, dokud nebude video, a nejen kvůli desítkám, je to jako když dromedár na poušti volá po vodě. Zbytečně, tak chcípne.

      • Re: Hodnoceni

        TSeguinTS     před 7 lety 01.05.2018 13:46 |  
        9 1

        Já už jsem si docela zvykl. Skoro po každém kole nás komise zachrání prohlášením ''Slavia měla kopat penaltu, Plzeň vstřelila gól z offsidu'' a karavana jede dál..

        • Re: Hodnoceni

          bongor     před 7 lety 01.05.2018 14:34 |  
          3 0

          Já si na to zvykám několik desítek let a ne a ne si zvyknout,ale i tady na SN jsou tací,co si zvykli,přečti si komenty a dosaď si jména.

          • Re: Hodnoceni

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 06:54 |  
            0 0

            Já jsem taky nasranej desitky let,ale to mám vzít samopal a vystrilet všechny ty estebaky,cinkalisty a ani nevím jak je za ta léta nazvat,by ve fotbale asi moc lidí nezbylo.No je jasný že je to nesmysl,tak nezbývá než doufat,že třeba to video je světlo na konci tunelu.

            • Re: Hodnoceni

              travel (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 09:59 |  
              1 0

              Nojo.když p. Tvrdík si nedá pokoj.Nabízí víc peněz než Vacek a to se pánům na FAČR nelíbí,tak nám musí dát najevo,že toto je nepřípustné.

  15. Pozitivní myšlení

    p!erreCORE     před 7 lety 01.05.2018 15:52 |  
    10 3

    Přátelé,

    Plzeň letos titul získá,nakolik zaslouženě ponechám bez komentáře..bohužel,a i já, nepotopitelný jako Poseidon,věčně doufající a věřící se s tím pomalu smiřuji (ač jiskérka stále jiskří)

    Ale,

    NEBUDE TO V EDENU!

    NEBUDE NEBUDE TO NA SLÁVII!!

    Ať už ostatní utkání dopadnou jakkoliv,

    MY SKONČÍME NEJHŮŘE DRUZÍ!

    S POHÁREM!!!

    A příští rok?

    TITUL, POHÁR, PĚKNÝ RYCHLÝ ÚTOČNÝ FOTBAL, PASTVA PRO OČI, POTĚCHA SEDCE A DUŠE!!

    NEBUĎME SMUTNÍ!

    NEBUĎME NASRANÍ!

    BUDE DOBŘE,BRZY!

    :)

    • Re: Pozitivní myšlení

      p!erreCORE     před 7 lety 01.05.2018 16:04 |  
      0 1

      *pravděpodobně získá

    • Re: Pozitivní myšlení

      roygrey     před 7 lety 01.05.2018 20:20 |  
      2 1

      Takové výzvy a příspěvky mám rád.
      :o)
      Přesto ti dávají mínusy.
      :o(

  16. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    LA11     před 7 lety 01.05.2018 16:16 |  
    6 10

    No... zacina to bejt husty.. trpisuv hura fotbal s sebou prinesl zraneni a obrovskej pocet zlutejch karet.. a on se prave na tohle vymlouva?! Hra hrozna!! Neceka nas nic jednoduchyho.. a jen 6 bodu dolu a je po poharech..... buhvi jak to bude vypadat v sobotu :(

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      p!erreCORE     před 7 lety 01.05.2018 16:32 |  
      2 0

      V sobotu to bude výhra Slávky o dva góly :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        roygrey     před 7 lety 01.05.2018 20:32 |  
        3 0

        Tipuji 3:2 pro nás, ale trochu se bojím.
        Jestli Limba a spol.budou slavit v Edenu, budu mít v práci peklo.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    voiceman (přítel SN)     před 7 lety 01.05.2018 23:30 |  
    20 4

    Největší úspěch Trpišovského je zlepšená hra obrany poté, co si vzpomněl, že máme na soupisce nějakého Ngadeua a že v juniorce se plácá nějakej Nor s červencovou letenkou do Osla. Šilhavý musel letět, protože se “skvělým” kádrem nedokázal postoupit do LM, vypadnul v posledním kole EL a v lize byl “pouze” druhej. Zato Trpišovský má smůlu, že má špatný fotbalisty, který mu nezapadaj do jeho progresivní koncepce. Jen zde zopakuji mou prosincovou otázku. Mohl by mi někdo, prosím, poslat odkaz na nějaký zápas Slovanu Liberec, kde bych se mohl pokochat tím skvělým moderním evropským fotbalem díky kterému jsme angažovali tohoto trenéra? Já viděl Liberec bohužel jen čtyřikrát. Na podzim u nás a na Bohemce a na jaře v Liberci s námi a v Jablonci. A mám takovej pocit, že jsem něco prošvihnul. Děkuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      cunak     před 7 lety 02.05.2018 07:37 |  
      1 2

      Jo jo, také občas sněží, prší a už zase nás zařezávají rozhodčí. Zajímavé je, že za JŠ nářeků na rozhodčí ubylo a teď se zase množí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        bongor     před 7 lety 02.05.2018 12:12 |  
        4 0

        Včera ten Turek taky exceloval.Připadal jsem si jako když čumím na berbrligu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Dobi     před 7 lety 02.05.2018 15:17 |  
          2 2

          No, já se přiznám, že vůbec nevím proč, ale Real je mi sympatičtější i než Barca... Je to možná tím, že díky ČST jsme sledovali v 50.letech první ročníky PMEZ a tam Real hrál FOTBAL.. Možná i tím, že 1969 vyhrál Slovan PVP a Horváth (jiný) zpíval "Otvárajte kasíno, Slovan ide na vino!" Tehdy mu fandili v tom finále snad všichni. Fandilo se i Slovanu - od Aše po Humenné... Psal se rok 1969 a ponížený národ potřeboval každý úspěch!
          Když nyní čtu příspěvky Plzeňáků na diskusích, hlavně k chybějícím slávistům, tak si říkám, jaký je vlastně rozdíl mezi sparťanem a Plzeňákem? Jeden zavilejší než druhý! Proč není taková masovost třeba od fandů Slovácka, Baníku, MB, Teplic či třeba Hradce, ČB nebo Pardubic??? Je to někdy až odporné. Já taky nemám Spartu ani Plzeň rád, ale snažím se zachovat dekorum.
          Další věcí je otázka trenéra. JŠ jsem měl lidsky i sportovně rád, a též i jako hráče. Slavie a předtím i RH Cheb. Bylo mi hlavně lidsky líto jeho vyhazovu. Ale jak už jsem jednou psal, nevíme všechno a přeji JT jen a jen dobré a zdar. Ale - čas letí a rozhřešení nepřichází! V sobotu půjde o vše. Už ne o titul, snad jen o 2.místo, když vidím slyším celý ten šum kolem Peltonce, kde budou síly zákulisí jasné. Fyzik by řekl - siločáry jsou už patrné. Proto vidím oba zápasy -Plzeň i Jablonec jako klíčové. Nejen sportovně. Půjde tady o vyšší spravedlnost, kdy uvidíme, kam až dlouhé prsty ničitelů českého fotbalu sahají... Ničitelů? Myslím, že ano: 1962 vicemistři světa, 1976 mistři Evropy,1996 vicemistři Evropy, úspěchy na olympiádě.. Dnes? Suterén!!! I Andora bude nebezpečným soupeřem! Aaach jo!

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Fačín     před 7 lety 02.05.2018 11:32 |  
        6 3

        Tam ale žádný moderní fotbal nehráli. Hráli svojí klasiku, autobus, fauly a pár náhodných gólů...

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Fačín     před 7 lety 02.05.2018 11:35 |  
          3 3

          Jo a zapomněl jsem na jeden důležitý aspekt jejich "úspěchu" (dejme tomu, že pro Liberec je třetí místo ve skupině EL úspěch - pro Slavii doufám ne) - golman Koubek v životní formě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 13:16 |  
          5 2

          Hele, všichni víme, že Trpišovskýho nesnášíš, OK tvůj problém. Ale tohle je dost trapný už i na tebe. Prakticky o každém trenérovi můžeš říct "autobus, fauly, pár náhodných gólů", akorát je to čiště subjektivní hodnocení. Naopak objektivní jsou výsledky, které podle mě vzhledem k možnostem kádru Liberce špatné nebyly.

          Sám nevím, jestli byl Trpiš dobrou volbou, ale k takhle trapné dehonestaci se nikdy nesnížím!

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Fačín     před 7 lety 02.05.2018 14:42 |  
            2 3

            Jako zjednodušil jsem to, uznávám - do delšího rozboru se mi nechtělo. Ale tuhle sezonu si dobře pamatuju, Liberec jsem sledoval podrobně (v pohárech jsem jim dokonce přál úspěch). Výsledky to dejme tomu špatné nebyly (to opravdu záleží na jejich tehdejších ambicích), ale abych to považoval za důkaz moderního pojetí fotbalu, to mi přijde taky trochu přitažené za vlasy...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        bramburek (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 12:51 |  
        4 2

        a tohle má někoho ze slávistů ohromit?

        ze šesti zápasů 7 bodů, skóre 6:8, a jasnej nepostup, kdy na druhýho ztrácí 5 bodů

        za o bod víc ve skupině EL se ve Slavii vyhazujou trenéři

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 13:14 |  
          2 3

          Jestli to má nebo nemá někoho ohromit, to je posouzení dotyčného. Mně to úplně špatné nepřijde, zvlášť výhry v předkolech a s přihlédnutím k možnostem, které má Liberec a které máme my. Také proto je srovnání s námi, kterého se dopouštíš ve svém příspěvku, naprosto mimo mísu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      bongor     před 7 lety 02.05.2018 12:09 |  
      0 0

      Špatně vidíš sedmihlásku,bylo to přece v tom Libe skvělý,kam se hrabal Liverpool.Takže jsi to prošvihnul.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 14:52 |  
    6 1

    Dobrý den přeji Vám všem a Alanorovi děkuji za jeho hodnocení.
    Těžko lze hledat rozdíly při hodnocení toho kterého našeho hráče, když ten zápas byl tak trochu blbec a i když se hráči snažili, byla to snaha marná.
    Snad jen u Buchy bych asi viděl rozdíl se Součkem, stejně bodů asi není to pravé ořechové.
    Hlavně a mrzí mě to moc, Tomáš Necid byl opravdu asi nejhorší. Tedy asi za 3.
    Ale to nijak neovlivní ten smutný remízový výsledek a asi i naše zklamání, že byť ve slátané sestavě se nám nepovedlo zvítězit.
    Přesto chci zmínit, že Kuba Jugas zaslouží za ten zápas pochválit. Snad nás podrží i proti Plzni.
    Vypadá to, že budeme hrát zase jinak. Hlavně asi nevíme ještě jak.
    Náš brankař asi bude potřebovat do tohoto sobotního zápasu hodně umu a předvídavosti. Tak to snad potvrdí.
    Na stoperech asi bude Jugas - Kúdela a Ngadeu se posune místo Součka. Snad se ten kotník zlepší, protože po zápase se Slováckem Ngadeu kulhal dost.
    Bude Hromada, Hušbauer.
    Miro Stoch mě taky potěšil, protože se nenechal otrávit tím, že mu to tam nepadlo.
    Škoda snad už taky bude v kondici a Standa Tecl bude zase jako žolík. Pokud přemýšlím o záloze Plzně, tak nevím kam s Dannym. Objektivně v prvním poločase byl slušný. Ve druhé půli už mu to tolik nešlo a pokud Plzeň bude hrát s rychlými kraji a Hořava ve středu hřiště s Hrošovským taky nejsou pomalí, tak nevím jestli tam Danny tomu bude stačit. Ale poprat se o body musíme a klesat na duchu, to není náš styl. Snad nás kluci uslyší a dodáme jim víru.
    Opět se vrátím k tomu, co jsme načali s přítelem Vrškem a TSequinem.
    Zaznamenal jsem asi jako Vy všichni, že tedy Slávie měla kopat proti Slovácku penaltu. A jako co tedy??
    Julínek splnil to, co měl. Plzeň už je jasná a nemá cenu pořád něco kalkulovat. Teď musíme odrazit atak Olomouce, protože se na nás tlačí. Mimochodem pokud je stanovisko komise, že Slávie penaltu kopat měla oficiální, tak ať se Ti znalci na O2 včetně mistra Rajnocha vezmou za ruce a vlezou Romanovi do řiti. To jsou tedy znalci. A takhle to s námi v podstatě je. Vytírají si s námi zádel a úplně v pohodě si nás natírají na chleba.
    Včera i dnes je ve všech novinách ryk nad tím, jak byl Bayern poškozen. A hrál dobře, byl lepší a co. Nic. Je v háji.
    Asi bychom už neměli ustupovat dál s tím, že budíme dojem ufňukance. No tak budeme zticha a nechme si sr.t na hlavu a i na naše barvy. To přeci nechceme!!
    Tak asi tak.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Fačín     před 7 lety 02.05.2018 15:50 |  
      0 1

      Zdravím vás Sokrate, jen jedna technická - myslím, že Ngadeu (pokud bude zdráv) zůstane na stoperu a Kúdela půjde místo Součka na defenzivního záložníka. Můj odhad...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 16:08 |  
        0 0

        Zdravím Vás také.
        Toto je také možné. Dokonce pravděpodobnější než ta má úvaha. Ngadeu na stoperu hraje dobře. Jen aby Kúdela ale stačil rychlostí.
        Tak si navzájem držme palce.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 02.05.2018 20:06 |  
    18 7

    že se tady začne jet jedna mantra a diskutující ji opakují do zblbnutí, to mě tak moc nepřekvapuje. Že to udělá i Alanor v hodnocení jsem fakt nečekal. Tak pane Alanore, Danny, který to podle Vás odchodil byl v uplynulém kole 6. nejběhavější hráč ze všech týmů. Docela slušný výkon na pomalého důchodce že? Že má techniku asi tak o 5 levelů nad naší ligou a jako jediný se na hřišti snaží něco vymyslet (proto taky nejvíc kazí, ono Bucha moc kazit nebude když odevzdává balón nejbližšímu hráči). Bohužel se neuvěřitelně často stává, že ostatní hráči vůbec nechápou, že lze těžký balon jedním dotekem zpracovat a druhým přihrávat, takže se ani nesnaží si na přihrávku naběhnout. To by ale měla být práce trenéra je tohle naučit.
    Vrba dokázal na Horváthovi, kterej se (s trochou nadsázky) nehnul ze středového kruhu, a jeho nadprůměrné technice postavit fungující mužstvo, které bylo konkurence schopné v Evropě. Trpišovskýho Dannyho nechce, protože to neni atlet co bude lítat sem a tam bez rozmyslu.... Ono naučit se systém, narážečky a přechod do útoku na max 2 doteky chce trochu víc než: Běžte všichni dopředu, jeden kraj to tam nakopne a druhej to zavře. No a když se to nepovede tak zase všichni utíkejte dozadu....



    Kdo z našich hráčů (snad krom Stocha) je schopnej jedním dotekem zpracovat balon, kterej jde metr od něj nebo padá asi z 15 metrů (nakoplá svíce) a druhým dotekem přesně nahrát na 10+ metrů? Kdo je schopnej dokončit narážečku se spoluhráčem na jeden dotek i když dostane přihrávku lehce na paty? Kdo je schopnej udržet balon proti 3 obráncům a pak nahrát volnému spoluhráči aniž by se tím směrem vůbec podíval?
    To všechno Danny předvedl proti Slovácku. Ale my tu budeme říkat, že chodí a nemá na to... fakt dementi...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      roygrey     před 7 lety 02.05.2018 20:31 |  
      1 0

      Já Dannyho nezatracuji. Ano, je pomalejší, ale nahrazuje to rychlým myšlením a inteligencí. Některé jeho přihrávky ale ve 2.půli končily daleko od spoluhráčů. Je škoda, že za celou sezonu se nedokázal sehrát s mužstvem nebo mužstvo s ním. Jsem zvědav, jak to s ním bude dál. Altintop a Rotaň byly kroky vedle. Danny byl dobrý kauf, ale nějak to neklaplo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        TSeguinTS     před 7 lety 02.05.2018 20:36 |  
        0 0

        Např. Rotaň v Dynamu Kyiv již moc nehraje. V posledních 4 utkáních odehrál 50 minut.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      voiceman (přítel SN)     před 7 lety 03.05.2018 00:09 |  
      10 1

      Naprostý souhlas. To, že neumíme využít nesporných kvalit Dannyho správným směrem, jde za trenérem. Příklad s Horváthem je naprosto přesný. Bohužel, pro našeho trenéra je takový typ hráče spíše překážkou, protože jeho snem je hrát přesně, jak popisuješ. Takže, když mu za Dannyho někdo nabídne Dostála, Mikulu a Jindřiška, tak bude šťastnej. Aneb kreativita stranou, hrajeme přece totální fotbal, potřebujeme běžce a plniče úkolů. Že se na to nedá dívat? Ale kluci to přece odmakali...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Fulham     před 7 lety 03.05.2018 06:58 |  
      11 1

      Jsme se o tom bavili druhou půlku. Danny dává balony do pohybu ke kase a očekává ,že ten hráč v pohybu bude. Jenže tady je zvyk si to odstat...tak tam dáme raději někoho našeho,mladšího co bude prihrávat do nohy tý sośe...ale tím se fakt neposunem. Jakžtakž to chápal Jarda, PEF a chápe Miro.. Danny je největší dědek, ale nechce hrát veteránskej fotbal. Teda skluzy od něj nevyžaduju. I tak absolvuje soubojů dost .

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Kzlo     před 7 lety 03.05.2018 15:56 |  
      1 1

      Souhlasim a podepisují v plne zneni ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 04.05.2018 09:25 |  
      5 2

      Dobré dopoledne přeji.
      Žádná mantra se tady nekoná a dementem označit ty, kteří mají jiný názor než Vy, to je za čárou.
      A je mi jedno, jestli dostanu 50 mínusů.
      Vy píšete Steve, že spoluhráči Dannyho nechápou při jeho dotycích s balonem. Abych Vám pravdu řekl, tak já jeho některé přihrávky v utkání se Slováckem také nepochopil. Zdůrazňuji slovo "některé". Například situaci ve druhém poločase, kdy mohl po pravé straně rychlou příhrou dostat do šance Stocha, ale on se nepochopitelně otočil do středu hřiště, zdržel hru a pak přihrál vracejícímu se Ngadeuovi, který pak měl problém to někam nahrát. Ano mohli bychom se tu masírovat kvůli Dannymu hodně dlouho. A pořád bychom tu dávali argumenty pro i proti. Napsal jsem, že hrál v první půli slušně. Jestli je 6 nejběhavější hráč je mi jedno, protože kolikrát běhá úplně někde jinde než má (týká se to převážně přečíslení před vápnem, a také jeho defenziva zpět je nulová). Přesto nemám pocit, že bych Dannyho kritizoval nespravedlivě.
      Vadí mi daleko víc to přirovnání k dementům, kteří mají jiný názor názor na danou problematiku. To mi na Vás moc mrzí. Já nedávám nikomu žádné mínusy, protože mám pocit, jako bych se za něco schovával. To, že s Vámi nesouhlasím, to Vám napíšu napřímo a bez mínusů.
      S úctou k Vám příteli Steve
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 04.05.2018 13:35 |  
        2 4

        Viz výše, nikdy bych neurazil někoho jen proto, že se mnou nesouhlasí. Políček mířil na ty, kteří to papouškují každý zápas a když to evidentně pravda není.

        Jak bys označil člověka, který Tě bude do roztrhání těla přesvědčovat, že venku prší i přesto, že to není pravda a venku svítí sluníčko?

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 04.05.2018 14:40 |  
          3 0

          To ale přeci porovnáme něco jiného. Ze prší nebo svítí sluníčko poznáme jako danou skutečnost. Ale jestli hraje Danny dobře nebo špatně je pouze subjektivní názor každého z nás. Pak to opravdu nelze posuzovat tak, že ten kdo má jiný názor než Ty, papouškuje něčí názor a je tedy dement.
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2018 08:24 |  
            0 0

            Já ale reagoval čistě na výroky, že zápas odchodil. A to přece subjektivní neni

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      donford     před 7 lety 04.05.2018 10:00 |  
      4 0

      Steve, važ prosím trochu slova. Kdo s tebou nesouhlasí, je u tebe zjevně dement. Lhostejno, za má vysokou školu, nebo i několik, zda této zemi pomáhá velkými odvody daní, zda je ve své obci velmi uznáván svým okolím, nebo zda je to "jen" veliký fanda Slavia, třeba i po rodinné generace, trpí s ní a pere se za ní desítky let. Jsi li alespoň trochu čestný člověk a Slavista k tomu, měl by ses za svůj výrok tady chlapsky omluvit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 04.05.2018 13:33 |  
        3 2

        Co prosím?
        1. neurážím ty kdo se mnou nesouhlasí. Ale ty co jen papouškují nepravdy.
        2. počet vysokých škol a objem odvedených daní jsou odkdy měřítkem inteligence? Ta se vždy měřila tím jak je člověk schopen pracovat s fakty a umět z nich vyvodit správný výsledek. Pokud někdo tvrdí, že Danny zápas odchodil jen proto, že to tady furt někdo píše tak sorry... :) Takový člověk pro mě bude hlupák vždycky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          donford     před 7 lety 04.05.2018 14:16 |  
          1 3

          Tak mezi dementem a hlupákem je veliký rozdíl. Hloupý dle tebe názor, není jistě ještě dementní. Absolvovat vysokou školu velkou většinou jistou inteligenci vyžaduje. Nepolemizuji o podvodných školách typu plzeňská práva ještě nedávno. Velký odvod daní svědčí ve firmách o tom, že se jim daří a jejich majitelé ke své úspěšné činnosti (a tedy k velkému odvodu daní) také jistou dávku inteligence potřebují. Schopnost pracovat s fakty a odvodit z nich správný výsledek - co to je správný výsledek? To ho budeš hodnotit právě ty a jen ty? Ty ho posvětíš a uznáš? Dáš štempl? Směšné. To pak není polemika, ale autoritářská svévole. Proto tě znovu vyzývám, pokud jsi chlap a ne uskučená samolibá bábovka, aby ses tady těm, kteří s tebou nesouhlasí a které jsi právě proto nazval dementy, aniž bys je znal a věděl o jejich přínosu pro obec či pro Slavii, omluvil. Jinak riskuješ povědomí o tom, že Steve 2924 = prachobyčejný pitomec nehodný vskutku jakékoliv odpovědi, nehodný toho se jeho výroky vůbec zabývat. Máš li ponětí o cti a o dobré pověsti, pak riskuješ nevídaně mnoho.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2018 08:27 |  
            0 0

            Tu první filozofickou část asi nebudeme rozrebírat tady. Věř mi, že znám poměrně dost VŠ vzdělaných lidí, kteří mají super schopnost se učit (memorovat) ale jinak... stejně jako znám dost lidí, teří mají svůj podnik, který hodně slušně vydělává ale....

            K tomu zbytku, asi máš problém s chápání. Ještě jednou, neřeším souhlas se mnou, řeším kecy, které nejsou pravda (Danny = chodec). Jestli mne kvůli tomu budeš vést jako pitomce na kterého není hodno reagovat, tak mi věř, že je to tvůj postoj a já ho budu respektovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Jachym     před 7 lety 04.05.2018 10:20 |  
      4 2

      Nevím jestli jsem zrovna dement, ale opakuji svou "mantru", že Danny nenaplnil má očekávání. Nepochybně to "v noze má", ale to třeba měl i Altintop, který byl na rozdíl od Dannyho opravdu líný. Jiní včetně tebe tady zase opakují svou mantru, která se dá shrnout zjednodušeně do hesla geniální Danny versus ignorantní zbytek. Geniální hráč by ale měl rozpoznat "s kým má tu čest" a podle toho se na hřišti zachovat. A nesváděl bych to ani na trenéra, neboť na hřišti má Danny velkou míru volnosti.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 04.05.2018 16:52 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, 6 u Mira a Jugyho za celý zápas a u Hušbyho a Michaela za 30 a 60 minut oprávněná. Možná bych jí dal i Floemu, mne se líbil, ikdyž chápu, že pokud krajní bek není schopný dát pořádný centr, tak je to špatné. Ale o oproti Bořilovi ne o stupeň, ale nejméně o dva lepší. Spíše než Kolářovi bych vyčítal malé domu naší obraně, naštěstí to nedopadlo jako v LM u Bayernu.