Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

Slavia zvládla semifinále MOL Cupu na domácí půdě s Boleslaví a po dlouhých šestnácti letech se může těšit na finále! Co víc, sešívaní předvedli i zlepšený výkon oproti předchozím zápasům.

Od začátku byla patrná snaha červenobílých hrát mnohem více po zemi, než jak tomu bylo v minulých utkáních. V první půli bylo ale v naší hře až příliš laciných nepřesností, které zřejmě plynuly z nervozity. Hráči se báli udělat chybu a v kombinaci často volili snadné řešení v podobě přihrávky dozadu či pasu na stojícího hráče, což k překonání pozorně bránících hostů nestačilo. Na druhé straně však důsledně bránila i naše obrana (konečně a snad ne naposled!), a tak úvodní dějství příliš mnoho zajímavých momentů nenabídlo a do šaten se šlo za bezbrankového stavu.

Druhý poločas už byl o poznání zajímavější. Jak by také ne, když ho odšpuntovaly hned dvě velice pěkné branky Slavie. První padla po dobré kombinaci na straně hřiště, kdy Hromada zachoval chladnou hlavu a přesně našel Hušbauera, který následně technickou ranou rozvlnil sít. Druhý gól padl po chytrém rozehrání standardní situace a parádní ráně Stocha. Slávisty dva rychlé zásahy uklidnily, což se projevilo na zlepšené hře v poli. Sešívaní pak kontrolovali zápas (snad až na šanci Křapky, který ale vůbec nedokázal ohrozit branku) a zaslouženě postoupili. Diváci tak mohli odcházet domů s dobrým pocitem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - V první půli mě trochu vyděsila střela soupeře z půlky hřiště. Přišla po nečekané ztrátě, brankář Kolář byl až příliš vysunutý a kdyby se hráč Boleslavi trefil, tak by neměl nárok. Pokus naštěstí mířil vedle. Práce měl jinak Kolář minimum. Vybavuji si jeden středně náročný zákrok proti přízemní střele k tyči. Ze vzduchu pak správně sebral několik lehčích balonů. Lepší pětka.

Jan Bořil - 6 - Dozadu si plnil úkoly tradičně svědomitě a snažil se i o podporu útoku. Ostatně byl na začátku naší první gólové akce. Jeho dlouhodobou slabinou jsou ale centrované míče, což se v úterý potvrdilo.

Jakub Jugas - 6 - Střed obrany působil jistým dojmem. Stopeři hráli poctivě a důrazně. Jugas se mi na rozdíl od zápasu v Brně tentokrát líbil o chloupek více než Ngadeu.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Podobné hodnocení jako u Jugase. I Ngadeu odehrál dobrý zápas a byl při bránění jistý. Dokonce i několikrát zajímavě rozehrál. Jediné větší zaváhání přišlo ještě v první půli, když neodhadl míč a už se zdálo, že Boleslav bude moci jít do přečíslení dva na jednoho. Akce se ale nakonec zpomalila a naši hráči se stihli vrátit.

Per-Egil Flo - 6 - Po Floově návratu do sestavy jsem volal už po Sobolově tristním výkonu v Brně. Nyní se již téměř odepsaný Per-Egil dočkal po dlouhé době šance a myslím, že se jí zhostil velmi dobře. Od začátku bylo znatelné, že se chce hlavně zaměřit na poctivou obranu a neudělat chybu. To se mu podařilo a směrem dozadu byl velice dobrý. Ostatně srovnejte, jaké měl na jaře s Konatém problémy Sobol a jak ho vymazal Flo. Na druhou tím, jak se zaměřil na defenizvu, tak měl málo útočné nadstavby, která vlastně přišla až v závěru zápasu. I vzhledem k tomu, že nastoupil po dlouhé době, jsem se ale rozhodl pro nadprůměrnou známku navzdory menší ofenzivní podpoře, kterou ale do budoucna od Floa očekávám, pokud s ním má Slavia počítat.

Miroslav Stoch - 7 - Od začátku bylo vidět, že je povzbuzen výborným výkonem z minulého ligového kola. Snažil se hrát, v první půli ho ale brzdily nepřesnosti, když odevzdal několik laciných balonů. Druhá půle už byla mnohem lepší. Krásnou ranou zvýšil na 2:0 a ve zbytku zápasu zůstal aktivní, přičemž eliminoval nepřesnosti a hrál velmi dobře.

Tomáš Souček - 6 - Ze středu naší zálohy byl asi nejméně výrazný, protože Hromada i Hušbauer tentokrát zahráli velice dobře. I tak ale podal Souček slušný výkon, vyzdvihl bych zejména množství vyhraných hlavičkových soubojů.

Jakub Hromada - 7 - Je vidět, že mu hodně pomohlo přípravné období, které v létě kvůli zranění nemohl pořádně absolvovat. Od té doby jde stále nahoru a ač zpočátku nebyl příliš výrazný a fanoušci (včetně mě) trochu lamentovali, proč hraje místo Dannyho, tak si troufnu tvrdit, že nyní jeho přínos vidí téměř každý a v základní sestavě je zcela právém. Zápas s Boleslaví tradičně odjezdil naplno, navíc přidal i žádanou nadstavbu v podobě fotbalovosti. Vítězný gól krásně připravil Hušbauerovi.

Josef Hušbauer - 7 - Náš tradiční tahoun byl poslední týdny poněkud v útlumu, zápas s Boleslaví mu ale vyšel dobře. Herně byl výraznější než v minulých kolech a prosadil se dokonce gólově, když mazácky (ač přiznal, že balon mu úplně nesedl tak, jak chtěl) uklidil míč ve vyložené pozici na zadní tyč.

Jan Sýkora - 6 - Kvůli zranění nastoupil na výraznější časový úsek po delší době. Bylo na něm vidět, že ještě není úplně rozehraný a ve formě, na druhou stranu na něm také byla vidět velká chuť do fotbalu. Snažil se a byl aktivní, i když v první půli ho podobně jako zbytek týmu brzdilo až příliš mnoho nepřesností. Po pauze se zvedl jako zbytek mančaftu. Celkově jeho návrat do sestavy hodnotím pozitivně.

Tomáš Necid - 5 - Po Brnu jsem odhadoval, že větší šanci už nedostane, ale mýlil jsem se a pro mě překvapivě dostal při zranění Škody Necid šanci v základní sestavě na úkor Tecla. Tomáš zápas odbojoval, ale alespoň mě znovu nepřesvědčil, že by byl na stejné úrovni jako zbylí dva útočníci. V první půli byl hodně nevýrazný a mužstvu příliš nepomohl, ve druhé pookřál a udržel několik těžkých míčů. Také se snažil o několik průniků, které ale k zakončení nevedly. Ač jeho výkon nebyl špatný, tak to pro mě bylo málo a v Liberci by měl nastoupit jednoznačně Tecl, pokud nebude Škoda připraven.

Stanislav Tecl, Danny a Eduard Sobol nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

semifinále - Úterý 17. 04. 2018 20:00

MOL Cup, 2017/2018
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

48. Josef Hušbauer
55. Miroslav Stoch

FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Komentáře (104)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    bongor     před 7 lety 19.04.2018 10:46 |  
    5 0

    Dal bych osmičku Stochovi a horší osmičku Míšovi.Jak tam lítal Miro,to se nevidí,hotovej tryskáč.A jak znemožnil Míša jejich útočníky,to bylo taky jedinečný,i když Jugi byl taky výbornej.Neckovi bych dal čtyřku,i když je to můj oblíbenec-slávista.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 11:07 |  
      4 7

      MNN podle mě nemůže mít 8 protože má pořád maximálně průměrnou rozehrávku. Stoch zase hodně kazil v první půli, to už bych spíš přemýšlel o osmičce pro Hromadu...Necid souhlas, za mě maximálně za 4, bohužel :-/

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      sicilianbrno     před 7 lety 19.04.2018 13:09 |  
      0 4

      To sme oba asi čučeli na jinej zapas, Ngadeu hezky poslal dlouhy mič, zkazil v prvni puli rozehravku, v obrane nemel moc prace, zaslouzena 6. U Stocha 7 zaslouzena, v prvni puli 2,3 prihravky docela zkazil, ale opet tam lital jak čertik a to se mě na něm libi...

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        PetCC     před 7 lety 19.04.2018 13:34 |  
        0 1

        Když jsme v tlaku, tak má obrana práce docela dost. Jednak musí začít rozehrávku a Boleslav nás při tom dobře tlačila. A pak musí být na 100 procent soustředěný na všechny odkopy a odražené míče. Jelikož jsou na půlce, tak jim s tím brankář nepomůže.

  2. Milan Škoda

    DavidM     před 7 lety 19.04.2018 10:49 |  
    6 12

    Hned první věta: Od začátku byla patrná snaha červenobílých hrát mnohem více po zemi, než jak tomu bylo v minulých utkáních. - osobně jsem přesvědčen, že to bylo hodně dané tím, že nehrál Milan. Přijde mi že pokud hraje, hráči trochu přepnou a automaticky se snaží nakopávat na Milana balon, místo rozehrávky po zemi či do křídel. S formou Milana, která si přiznejme není optimální, je otázka, zda ho do základu nasadit, pokud bude fit.

    S hodnocením souhlasím, jen Hromadovi bych dal o bod víc, naopak Necida bych ohodnotil známkou 3, protože nepředvedl téměř nic z toho, co se od útočníka čeká.

    • Re: Milan Škoda

      Boss82     před 7 lety 19.04.2018 11:30 |  
      20 8

      Tenhle nesmysl se tady poslední dobou omílá poměrně často. Úvaha, že přítomnost M. Škody "nutí" spoluhráče nakopávat míče, je úplně scestná.

      Hráči hrají zaprvé dle pokynů trenéra a zadruhé reagují na konkrétní herní situace na hřišti. Když uvidí stoper/střední záložník krajní obránce nebo krajní záložníky v náběhu do správného prostoru, jistě jim rádi budou distribuovat předfinální přihrávky (po zemi či vzduchem) do křídelního prostoru, odkud tito mohou centrovat do vápna, kam by si měl právě M. Škoda nabíhat na zakončení. Kromě toho Milan určitě nemá problémy s kombinační hrou po zemi, narazit si o něj v útoku míč při kombinační hře lze a nedělá mu to problém.

      To, že v mnoha herních situacích není lepšího řešení, než zvolit dlouhý nákop na útočníka, není útočníkova vina a je právě Milanovou devízou, že tyto těžké míče dokáže často udržet a smysluplně s nimi naložit.

      Co se týče jeho formy, tak ta je naprosto v pořádku, viz pohled na střeleckou tabulku a jeho celkové statistiky.

      • Re: Milan Škoda

        DavidM     před 7 lety 19.04.2018 11:51 |  
        7 10

        já si nemyslím, že je Milan ve formě: Karviná - střídán před poločasem, do té doby se nedostal do šance ani žádnou nepřipravil, Brno - herně špatné, bez golu nebo asistence, Zlín - dal gól, ale nedal penaltu a nedal miminálně další dvě gólovky, Sparta - proměnil skvěle penaltu ale do zakončení se nedostal.

        Samozřejmě nechci Milana schazovat nebo kritizovat, je to nás nejlepší útočník za poslední roky, jen si myslím, že v současné době není pro tým tolik prospěšný jako by měl být (špatná forma, může hrát se zraněním, nesedí mu třeba styl pod JT, často je odříznutý od zbytku týmu) - chci aby Milan hrál a dával góly, jen si nejsem jistý že jeho nasazení od začátku, třeba už v Liberci, by bylo nejlepší řešení.

        • Re: Milan Škoda

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 14:35 |  
          5 0

          Před zapasem v brne dal mel Skoda snuru 5 zapasu v rade, kdy dal gol. To je myslim na utocnika docela slusny:). V brne a první pulku zapasu s karvinou se nam herne nedarilo, proto Skoda jako utocnik nemel moc prilezitosti něco ukazat. Je pravda, ze ani jemu se v tehle dvou zápasech tolik nedarilo, ale rici, ze s touhle jarni statistikou není pro tym prospesny, jak by mel byt, to mi prijde velmi odvazne..

        • Re: Milan Škoda

          Boss82     před 7 lety 19.04.2018 16:44 |  
          4 2

          Takže si došel k závěru, že nemá formu na základě zápasu v Brně, který se nepovedl celému týmu a s tím pak útočník těžko něco udělá, a pak na základě zápasu s Karvinou, kde hrál necelý poločas, z čehož už notnou část se zraněním, jo?

          Předtím měl šňůru 5 zápasů v řadě, kdy vstřelil branku. Ano, některé šance neproměnil, jak se ale stává i lepším útočníkům. Stále je to nejlepší útočník u nás, pokud je zdravý, měl by být na hřišti.

          • Re: Milan Škoda

            TSeguinTS     před 7 lety 19.04.2018 17:56 |  
            1 1

            Co vlastně znamená forma a neforma? Není to pouze prokazování kvality hráče za přispění štěstí či (v opačném případě) smůly?

            • Re: Milan Škoda

              Boss82     před 7 lety 20.04.2018 11:47 |  
              0 1

              Z velké části to přesně takto je.

      • Re: Milan Škoda

        TSeguinTS     před 7 lety 19.04.2018 12:08 |  
        8 10

        Takových nesmyslů tady bylo a bude.... :-)

        “Hušbauer a Souček nemůžou hrát vedle sebe”
        “Stoperská dvojice Ngadeu-Deli je nejlepsi”
        “Ten trenér neumí hráče psychicky připravit”
        “Škoda nedal gól, je z formy”

        • Re: Milan Škoda

          afro     před 7 lety 19.04.2018 14:29 |  
          8 1

          “Stoperská dvojice Ngadeu-Deli je nejlepsi” - třeba jo; já je viděl spolu asi naposledy při tom nepovedeném zápase v Tallinnu.
          #tosnemel :-)

        • Re: Milan Škoda

          Boss82     před 7 lety 19.04.2018 16:28 |  
          2 10

          Jojo, máš pravdu. Ale to nic nemění na tom, že mě tyto laické pseudonázory asi nikdy nepřestanou vytáčet do běla:-).

          • Re: Milan Škoda

            koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 10:30 |  
            5 1

            Hlavně, že ty jsi expert ..

            • Re: Milan Škoda

              Boss82     před 7 lety 20.04.2018 11:53 |  
              0 7

              Rozhodně větší než ty.

      • Re: Milan Škoda

        sicilianbrno     před 7 lety 19.04.2018 13:14 |  
        1 4

        Souhlasim, ze nastoupeni Milana automaticky neznamena nakop, rozhoduje o taktice trener. Ale rekni me, proc takovou taktiku nenastavi v kazdem utkani, zadnej trener prece nechce hru vzduchem na nahodu, kór, když to evidentne neumime, hra po zemi nam je bližši....takze to bude asi tim, ze taktika je jedna vec a realita na hristi druha

        • Re: Milan Škoda

          PetCC     před 7 lety 19.04.2018 13:30 |  
          2 1

          Že by to bylo taktikou a schopnostmi soupeře?

          Mimochodem, právě Boleslav nás bránila velmi dobře, takže jsme se kombinací skoro k vápnu nedostali.
          A nákopy na útočníka neměli cenu, protože jejich stopeři tohle zvládají velmi dobře.

          Nakonec, první gól jsme dali díky tomu, že se na kraj dostal Hromada, správně vyhodnotil kam se má rozběhnout a i správně přihrál do vápna vcelku volnému spoluhráči. Který náš hráč na kraji tohle dokáže? Řekl bych, že jen Frydrych, ale ten je teď z formy při bránění.

          • Re: Milan Škoda

            JS (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 15:04 |  
            3 5

            Zrovna Frydrychovy finální přihrávky do prvního bránícího hráče bych za příklad úplně nedával. Se zbytkem souhlas.

      • Re: Milan Škoda

        Crispo     před 7 lety 19.04.2018 18:00 |  
        8 1

        Nebudu soudit jestli má Škoda formu nebo ne. Nabídnu jen svůj názor, a sice ten, že na hrotu se mi na jaře více libí hbitý Tecl. I ten má solidní číslo v kolonce gólů.
        Proč nenechat Milana jako žolíka? Aspoň jednou, když je náchylný ke zraněním a na posledních 20-25minut se hodí když tým potřebuje dát gól nebo ubránit výsledek, určitě je v takovém případě platnější než Necka. Proč hned cpát Milana do základu když sotva doléčí zranění? (viz. aktuální sezona).
        Když hráči na hřišti nevidí vysokého hroťáka tak budou podvědomě nuceni vymyslet jiné řešení než nákop, stejně jako ti bez míče budou nuceni k lepšímu pohybu aby nabídli spoluhráči s míčem možnost přihrát. Když byl na hřišti Tecl po vystřídání Milana s Karvinou, tak se takto přizpůsobili, a přizpůsobili se i v poháru když šel Tecl na plac.
        Opakuji, je to jen takové polemizování. Bez emocí...
        Mě zase vytáčí do běla ta potřeba mít na hrotu vysokého hráče za každou cenu, tím nereaguju na tvůj příspěvek, ale na slova Trpišovského, který obhajuje nasazení Necida tím, že hráči jsou na vysokého hrota zvyklí. Přijde mi to jako velmi slabý argument (vzhledem k formě Tecla), který naopak podporuje kritiky, kteří vidí hlavně snahu nakopávat. Já mezi ně sice nepatřím, ale od trenéra jsem taková slova nečekal...

        • Re: Milan Škoda

          TSeguinTS     před 7 lety 19.04.2018 19:04 |  
          2 0

          Tak on to není argument Trpišovského, byl to jeho taktický záměr/prvek, který v zápase vyšel. Já si třeba pamatuji na moment z druhého poločasu, kdy byli vepředu v lajně Stoch, Tecl, Danny, Sobol a šel na ně nakopávaný míč, který prodlužoval Tecl.
          V neděli očekávám, že bude Škoda na lavičce, vzhledem k jeho zdravotnímu stavu a půjde tam na posledních 20 minut vypomáhat bránit standartky za stavu 3:0 pro nás :-)

          Já bych si ideálně přál vysokého hroťáka s rychlostí Tecla no..)

          • Re: Milan Škoda

            Crispo     před 7 lety 19.04.2018 20:09 |  
            1 0

            Jak v zápase tento záměr vyšel? Necka makal, to ano, možná více jak za trenéra Šilhavého, ale nic moc z toho nebylo.
            Tipuju, že jestli se Milan jen trochu po tom zranění zmátoří tak bude v základu. Ale bylo by zajímavé sledovat Škoďáka jako žolíka...

            • Re: Milan Škoda

              TSeguinTS     před 7 lety 20.04.2018 10:34 |  
              1 0

              Určitě za tím něco bylo. Pochybuji, že na pozápasové TK nám Trpiš sdělí každý jeho taktický plán a každou úvahu. Tecl by se třeba nemusel sám proti stoperům prosadit a my bychom nadávali, že ho Trpiš utopil.

        • Re: Milan Škoda

          Boss82     před 7 lety 20.04.2018 12:29 |  
          3 1

          Tak zrovna já patřím určitě ke skupině fanoušků, která má S. Tecla hodně ráda, a když tu na něj loni všichni nadávali, tak jsem se ho jako jeden z mála zastával. A věřil jsem, že v útoku by to pro nás mohl být velmi platný hráč, což se také teď ukazuje.

          Srovnávat S. Tecla s M. Škodou by bylo na dýl, jsou to typově dost odlišní hráči, každý má jiné přednosti a každý na hřišti vytváří jiné herní situace. Je škoda, že v našem systému hry moc neumíme využít oba dva na hřišti současně.

          Nesouhlasím s tezí, že hráči více nakopávají a méně kombinují jen proto, že je na hřišti ten nebo onen útočník. Styl hry a jeho případná změna během zápasu vychází z mnohem více proměnných. Zastánci této teze by si mohli třeba všimnout, že právě v pohárovém zápase s Ml. Boleslaví jsme hráli celkem slušný kombinační fotbal, a to přesto, že byl na hrotu T. Necid, který je určitě do kombinačního stylu hry po zemi mnohem méně disponovaným hráčem než M. Škoda, a k nákopům na T. Necida by to logicky mělo hráče svádět mnohem více.

      • Re: Milan Škoda

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 18:35 |  
        6 2

        V letošní sezóně 12 gólu + 3 asistence v lize, z toho 3 jsou z penalty. Na jaře dal 6 gólů, z toho 3 z penalty(jeden gól v poháru, pět v lize). Pokud bychom nebrali v potaz góly z penalty, které čísla pouze zkreslují, tak na jaře má bilanci 3 góly za 716 minut(na jeden gól potřebuje 239 minut, což je více jak dva a půl zápasu) a to není úplně skvělá bilance na útočníka.
        S třetím odstavcem se nedá zcela ztotožnit, jelikož záleží jak se útočník chová na hřišti. Pokud je to vysunutý útočník, který čeká jen na hranici offsidu a nezapojuje se do kombinace, tak k němu jinak balón nedostaneš, i když se tam dá prokombinovat, ale to pak záleží na pohybu a nabízení se záložníků a obránců, pokud se nenabízejí, tak je zle... Kdyby se jednalo o zataženějšího útočníka, který záloze pomůže, místy se hraje v rozestavení 4-6-0, tak se středem hřiště snáz prokombinuje anebo přihrávkou za obranu na krajní hráče se dostáváme do slibné šance.
        Jenže když se stáhne Hušbauer na pozici třetího stopera a místo kombinace to nakopne dopředu...

        • Re: Milan Škoda

          Crispo     před 7 lety 19.04.2018 20:17 |  
          5 0

          Díky za čísla. Potom z toho Milan nevychází úplně jako hráč s pravidelnou střeleckou potencí.
          K tomu Hušbymu: Je super, že sbíhání ke stoperům teď obstarává Hromada se Součkem a Hušby tak může prokazovat kvalitu hlavně u vápna soupeře. Bylo by potřeba aby v každém zápase trávil co nejvíce minut na útočné polovině, to je potom trochu jiná kombinace.

          • Re: Milan Škoda

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 21:23 |  
            4 1

            Ty čísla v předešlém příspěvku byly jen za jaro, přitom jsme druhým nejgólovějším jarním týmem(15 gólů) v lize a čtyry v poháru. V probíhající sezóně má bilanci 144 minut na jeden gól, z toho v lize 139 minut na gól(3 góly z penalty). Což jsou pěkná čísla, jenže vysoce zkreslující díky penaltám. Kdyby penalty kopal například Jugas anebo Frydrych, pak bychom mohli tvrdit, že jsou to góloví obránci? Ale když se podíváme jen na to jaro a odečteme všechny penalty, tak to číslo je strašně vysoké. Naopak to říká, že góly dávají i jiní hráči, což je na jednu stranu skvělé, ale je opravdu Škoda nepostradatelným hráčem pro Slavii?
            Jen k porovnání s dalšími střelci. Krmenčík 130 minut na gól(0 gólů z penalty), Tecl 130 minut(1 gól z penalty), Šural 135 minut(1 gól z penalty), Ikaunieks 189 minut(1 gól z penalty), Pulkrab 149 minut(0 gólů z penalty), Wágner 179 minut(0 gólů z penalty).
            A teď když nebudeme počítat góly z penalt: Krmenčík 130 minut, Tecl 145 minut, Pulkrab 149 minut, Šural 155 minut, Wágner 179 minut, Škoda 205 minut, Ikaunieks 213 minut.
            Ve Slavii v lize je na tom s čísly lépe van Buren, Necid i Tecl.

        • Re: Milan Škoda

          Boss82     před 7 lety 20.04.2018 12:09 |  
          1 2

          Je nějaký relevantní důvod nebrat v potaz góly z penalt? Penalta se musí také umět kopnout.

          A hlavně - není to zdaleka jen o gólech, ale o celkovém přínosu hráče týmovému výkonu. Nemám čas a prostor tu dělat nějakou hloubkovou analýzu Škodovy hry, ale věřím, že většina z nás jeho markantní přínos na hřišti vidí.

          A hlavně jsem chtěl poukázat na nesmyslnost teze, že přítomnost Škody na hřišti ničí herní projev našeho týmu, protože ostatní to údajně nutí úplně změnit svůj styl hry a začnou to na něj bezhlavě nakopávat.

          • Re: Milan Škoda

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 14:06 |  
            1 0

            Výše jsem vysvětlil jak to myslím, samozřejmě jsem rád, že máme na hřišti hráče, který má skvělý poměr proměněných pokutových kopů, ale co kdyby penalty kopal někdo jiný, tak má Škoda na kontě vstřelených gólů mnohem nižší číslo.
            Nejspíš ten přínos Škody na hřišti nevidím stejně jako ty, rozhodně bez Škody na hřišti nejsme poloviční...

            • Re: Milan Škoda

              Boss82     před 7 lety 20.04.2018 18:00 |  
              0 2

              Viz mé vyjádření ke Škodovi v reakci na JS.

          • Re: Milan Škoda

            JS (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 14:13 |  
            0 8

            Lol, „markantní přínos na hřišti“, další z Tvých perel. Já vidím Škoďáka na hřišti, kterému když se za zápas povedou dvě tři akce ze hry, tak je rád. Plus pár hlaviček vedle nebo nepřesných, odražené míče nikam nebo k bránícím hráčům. Leckdy otrávené ksichty. Milan měl jít do zahraničí, dokud mu to šlo.

            • Re: Milan Škoda

              Boss82     před 7 lety 20.04.2018 14:21 |  
              3 5

              Že fotbalu absolutně nerozumíš vím již dávno, tak mi to nemusíš každým dalším příspěvkem stále a znova dokazovat.

              • Re: Milan Škoda

                JS (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 14:31 |  
                4 4

                Zato někdo, kdo říká, proč by penalty neměly být brány stejnou vahou, jako góly ze hry, to je skutečný odborník. :D

                • Re: Milan Škoda

                  Boss82     před 7 lety 20.04.2018 14:54 |  
                  3 4

                  Počítej si penalty jakou vahou chceš, protože když nejsi schopen vidět celkový přínos Škodovy hry pro náš tým, tak je to stejně úplně jedno.

                  • Re: Milan Škoda

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 15:09 |  
                    1 2

                    Jaký to je speciální přínos, který by nezvládli jiní útočníci?

                    • Re: Milan Škoda

                      Crispo     před 7 lety 20.04.2018 16:26 |  
                      2 0

                      I když s tebou částečně s tím Milanovým přínosem souhlasím tak poukážu na jednu vlastnost, kterou jiný současný hráč Slavie nemá, Škoďák umí seřvat spoluhráče, burcovat a při zápase ovlivnit psychiku týmu, takové schopnosti dělají zázraky, a i když občas opravdu působí jako lopata při těch hlavičkách na malém vápně nebo při zpracování míče za obranu, který potom míč honí tři metry daleko, tak tím jaká je na hřišti osobnost ty nedostatky nahrazuje. Druhý Lafata v lize není a hráč typu Krmenčík patří do Plzně, takže za Milana jsem celkem rád, jen bych mu místo v základní sestavě nepředplácel...

                      • Re: Milan Škoda

                        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 16:57 |  
                        2 3

                        Ok, takhle to beru. Jenom mi prostě nepřijde jako nějaký superhráč „s markantním přínosem“. Milanův problém je ten, že dával nějaké góly, když to jinak vůbec nešlo a nikdo jiný je nedával a nedal jich málo – jenže jeho následná glorifikace (což má na triku i JT) a následné vnímání jako „nepostradatelného“, přesně jak Ty říkáš, s předplacenou základní sestavou, to je problém pro celý tým. Protože s největší pravděpodobností bude MŠ hrát (v základu) ať se děje co se děje.

                    • Re: Milan Škoda

                      Boss82     před 7 lety 20.04.2018 17:58 |  
                      4 2

                      1. Poslední 4 roky dává více gólů než drtivá většina všech ostatních ligových útočníků.
                      2. Loni nejproduktivnější hráč ligy dle "kanadského bodování".
                      3. Vysoká úspěšnost v osobních soubojích, dokáže vepředu udržet těžké míče, které jiní útočníci neudrží.
                      4. Někdy si dokáže gól "vyrobit" úplně sám prakticky z ničeho - videa ti sem vkládat nebudu, ale jestli Slavii sleduješ poctivě, měl bys ty situace znát.
                      5. Univerzální hráč použitelný do různých herních systémů, různých rozestavení a různých stylů hry.
                      6. Komplexní útočník schopný zakončit hlavou i oběma nohama.
                      7. Prakticky neustále na sebe váže nejlepšího stopera soupeře, čímž vytváří více prostoru pro spoluhráče.

                      Dalo by s pokračovat, ale nemám čas sem dávat nějaké hloubkové analýzy.

                      Obecně nemá M. Škoda žádný atribut na "světové" úrovni (blíží se tomu jeho hra hlavou), ale všechny pro útočníka klíčové atributy má vysoce nadprůměrné, což z něj dělá komplexního hráče nebezpečného pro každou obranu. Jistě, např. na Premier League by to nestačilo, tam hrají útočníci kteří mají hned několik atributů současně na světové úrovni, ale v podmínkách české ligy budeš těžko hledat hráče, který by měl všechny Škodovi přednosti a žádnou výraznou slabinu.

                      • Re: Milan Škoda

                        Oberyn_7     před 7 lety 20.04.2018 21:50 |  
                        5 2

                        Opravdu nerad se pletu do nějaké konverzace a opravdu zřídka se mi stává, že souhlasím s názory JS, ale čtu tady tvé arogantní výkřiky již nějakou dobu, tak mi to nedá zareagovat.

                        To, že máš o sobě smýšlení fotbalového génia, který vidí vlastně všechno nejlépe a mohl by s fleku radit Klopppovi jak má vlastě hrát Liverpool ještě lépe, jsem si zvykl a spíše se u toho bavím a dlouho jsem si říkal, že nemá cenu reagovat, ale už mi to bohužel nedá a já jako laik (omylný) ti budu oponovat.

                        Krásně jsi nám v 7 bodech napsal, jak se vlastně dnešní Slavie bez Škody neobejde a v mnoho bodech se i shodneme. Milan je na české poměry velice kvalitní útočník, ale je jeho přínos pro naší hru nejlepším řešením? Já si to nemyslím.

                        Útočník by měl střílet branky na tom se shodneme všichni a děkuji za krásný rozbor Radkovi, který jasně ukázal, že ze hry to není žádná sláva. Když do toho započítáme, že je útočník číslo 1 v nejlepším či druhém nejlepším týmu v česku tak se to ještě umocní, že dát branku každý 2,5 zápasu není mnoho. Můžeme si to porovnat s útočníky ve špičkových klubech a jejich průměr.

                        Proč by neměli být relevantní penalty? Samozřejmě je skvělé, jak dobrý je, ale to přeci neznamená, že je lepší útočník než kdokoliv jiný, nebo budeme schopnost proměňovat pokutové kopy vztahovat k vlastnostem pouze útočníka? Můžeme tento argument použít na krajního obránce?

                        Přínos pro hru a to je vlastně věc proč jsme chtěl původně reagovat.

                        Není to pouze o tom, že hráči musí dát dlouhý balón na Škodu, ale ono to je hlavně o jeho výběru místa. Pokud je stále mezi stopery, tak mu to jinak než dlouhou přihrávkou dát prostě nejde a tím on sám neumožňuje třeba více kombinační fotbal. Často je odříznutý od zbytku týmu a čeká pouze na balón do vápna. To koho tu popisuješ je pro mě Škoda před více než rokem v jiné formě a v trochu jiném stylu hry. Věřím, že v aktuální pohodě a snaze o změnu stylu může být slušný útočník (1 gól - 2,5 zápasu) ale tým nevyužívá celého svého potenciálu ve hře s ním. Potom se zde nemůžeme divit, proč hrajeme někdy spíše překopávanou, než námi vytoužený kombinační fotbal.

                        Kdy byl Milan Škoda nejlepší útočník v lize? Tehdy kdy jsme hráli rychlý fotbal s dlouhými míči. To je fotbal který chceme aktuálně ve Slavii?

                        • Re: Milan Škoda

                          Crispo     před 7 lety 21.04.2018 13:14 |  
                          2 1

                          Trefně popsáno. Takhle Milana vidí hodně lidí, kdy nad aktuálními výkony a přínosem převažují emoce a vzpomínky na časy kdy jedinými tahouny byly Škoďák se Zmrhalem. Většina fans Škoďáka uznává právem jako legendu (včetně mě), ale i legendu lze podrobit faktické kritice...

                        • Re: Milan Škoda

                          Boss82     před 7 lety 21.04.2018 21:21 |  
                          2 1

                          Ale M. Škoda nedává 1 gól za 2,5 zápasu, v sezoně má bilanci 1642 minut, 11 gólů a 3 asistence. Tzn., že "vyrobí" gól každých 1,3 zápasu! Ok, odečtěme penalty, ale ponechme asistence, a vyjde ti, že vyrobí gól každých 1,6 zápasu. To není špatná bilance.

                          Co se týče tvé kritiky, že většinu času jenom stojí mezi stopery odříznutý od zbytku týmu, tak:

                          a) Není pravda.
                          b) Pohybuje se přesně v těch prostorech, kde se útočník v systému 4-5-1 pohybovat má. V situaci, kdy máš 3 střední záložníky, tak rozhodně není úkolem útočníka stahovat se někam doprostřed hřiště pro balony a účastnit se zakládání útoků z hloubi pole. Kdyby tam šel, tak by s sebou akorát strhnul stopera a střed by byl totálně přehuštěný. Navíc by pak úplně chyběl hráč vepředu.

                          Kritizovat hrotového útočníka, že kvůli jeho přítomnosti/stylu hry nehrajeme krásný kombinační fotbal, je opravdu ptákovina.

                          • Re: Milan Škoda

                            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.04.2018 21:41 |  
                            2 0

                            Když udělá těch pár kroků dozadu a stoper se s ním vysune, pak se toho dá využít, jelikož vznikne mezera pro průnikovou přihrávku, kde můžou naběhnout například krajní hráči.
                            Kolář do brány také nepřišel kvůli tomu, že umí jenom chytat, ale také že se bude brankář více zapojovat do kombinace a to samé by se mělo očekávat i od útočníka.

                            • Re: Milan Škoda

                              Boss82     před 7 lety 22.04.2018 11:08 |  
                              2 0

                              To samozřejmě ano. A chceš snad říct, že si Škoda nikdy nejde pro míč trochu níž, nikdy se nezapojí do mezihry a jenom čeká, někde u stoperů, až k němu spoluhráči dostanou balón. Vždyť to přeci není pravda.

                              • Re: Milan Škoda

                                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 22.04.2018 11:44 |  
                                1 3

                                To jsem přece nenapsal, ale od fotbalu, který zde chce Trpišovský praktikovat, bych si představoval, že ten pohyb bude ode všech větší na obě strany.
                                Dělal jsem si rozbor na podzim proti Mladé Boleslavi(4:0), kdy hrál na hrotu van Buren. Za celé utkání měl 37 kontaktů s míčem, Hušbauer v tom zápase odehrál 80 minut a ten se zastavil na čísle 39, Danny(63 minut) 32, Rotaň(odehrál celé utkání) 48, Souček(odehrál celé utkání) 58. U Škody to číslo bude jistojistě nižší než u van Burena a právě podobné čísla jako měl van Buren bych si představoval i od jakéhokoliv jiného útočníka. Dokonce v prvním poločase byl van Buren(22) častěji na míči než Hušbauer(18) anebo Danny(21), což už je co říct.

    • Re: Milan Škoda

      JS (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 15:02 |  
      1 5

      Hlavně tam Alanorovi vypadlo „Od začátku druhého poločasu...“ :-P

    • Re: Milan Škoda

      celtix     před 7 lety 19.04.2018 17:36 |  
      2 2

      Ty nákopy nejsou taky naprostý zlo. Například AS Řím porazil Barcelonu kromě jiného skvělou prácí Džeka, který nakopávané míče sklepával na Schika s Naiggolanem.

  3. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Travinho     před 7 lety 19.04.2018 10:50 |  
    17 0

    Já bych se tedy rozhodně nebál přidat stoperům, kteří oba podali naprosto dominantní výkon a tentokrát i slušně rozehrávali.

  4. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Liborekk_SKS     před 7 lety 19.04.2018 11:12 |  
    18 0

    S hodnocením souhlasím s výjimkou Stocha. Pokud v minulém zápase dostal 9, nyní určitě nebyl o 2 stupně "horší". Opět ho bylo plné hřiště, opět skóroval a jakkoli byla hra celé zálohy o mnoho lepší než s Karvinou, Stoch ostatní opět o něco převyšoval. Ale je to jen číslo...;-)

  5. .

    japhy     před 7 lety 19.04.2018 11:31 |  
    14 1

    To je chvály a nadšení tady, tak já si trochu pobrečím.
    Porovnejte si neodpískanou ruku Přikryla s tím, co Královec fouknul Součkovi v derby. Tady ruka od těla, rozhodčí to měl jak na talíři, naproti tomu Suka to trefilo z boku a navíc ruka nijak nezvětšovala plochu těla. Tady ani video nepomůže.

    • Re: .

      Vikac     před 7 lety 19.04.2018 11:59 |  
      5 0

      To byla nastřelená ruka Jugase v derby...

      • Re: .

        japhy     před 7 lety 19.04.2018 12:09 |  
        0 0

        Máš recht.

    • Re: .

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 19.04.2018 17:21 |  
      14 0

      Tohle je Vasik. Breci a rozciluje se, ze pry Stoch si pred golem zpracovaval mic rukou, jeho tym promrhal trigolovy naskok.
      A tohle je Pepa. Reporter se ho za stavu 0:0 pta na podobny, jeste jasnejsi zakrok protihrace. Pepa to prejde s nadhledem.
      Nebud jako Vasik.
      Bud jako Pepa.

      • Re: .

        bongor     před 7 lety 19.04.2018 17:58 |  
        0 1

        Máš tam hrubku Maedene,správně je ubrečenec vašýk,s dlouhým,tvrdým.

        • Re: .

          donford     před 7 lety 19.04.2018 18:36 |  
          1 1

          Tak má aspoň něco chlapskýho. Uřvanec.

  6. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    tomblesk     před 7 lety 19.04.2018 16:02 |  
    5 5

    Nijak zvlášť do těchto debat nevstupuji. Jednak si myslím, že to autoři dělají poctivě a odlišnosti v názorech na jednotlivé hráče - to je normální. Já tradičně dávám jednotlivcům víc a hlídám přínos pro tým, v tom jsou u mně rozdíly. No a chyby, kdo bez nich je?. Takže u mně to na desítku dotáhl Stoch /mimořádný výkon plus stoupavá tendence ..A taky Suk u mně za 9, spolu s Hromadou. To byla velká a parádní práce, celý zápas. No a obrana ode mně taky dostala nášup čísel. Inu, když se hraje dobře jako tým, můžou i jednotlivci dostat něco navíc. je to otázka pohledu, ale ta hodnocení beru, jsou konzistentní a nikoli tendenční, jak to bohužel v mainstreamu je nyní furt. Za mně díky, já bych to dělat nemohl a už vůbec nechci. Spíš to beru jako hru a pak čekám, jak se trefím. Prostě fotbal ...

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      iwanowicz     před 7 lety 19.04.2018 16:29 |  
      8 1

      No nevim. Desitky devitky. Tech nepresnosti bylo v prvnim polocase opravdu hodne..

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      sicilianbrno     před 7 lety 19.04.2018 17:44 |  
      6 2

      Zápas na devítky vypadá určitě jinak, hlavne to musí být jízda celý zápas a ne jen převážnou část druhého poločasu....

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Travinho     před 7 lety 19.04.2018 18:15 |  
      5 1

      Když dáváš teď Stochovi 10, tak kolik by měl po Karviné? 14?

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Arya     před 7 lety 20.04.2018 01:03 |  
        2 0

        Spíš 20, za každej gol jednu desítku :))

  7. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    asanin     před 7 lety 19.04.2018 16:07 |  
    37 0

    Neustále si stojím za svým tvrzením, že jakmile hraje na stoperu jeden z dvojice Deli, Ngadeu je ta obrana mnohem pevnější... K těm dvěma se ti útočníci bojí i přiblížit a hrají prostě jinak, než když tam je Pokorný, nebo Kúdela... Už jen přítomnost či nepřítomnost Deliho či Ngadeua ovlivní to jak bude, či nebude hrát soupeřův útočník...

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      bongor     před 7 lety 19.04.2018 18:00 |  
      4 0

      To máš úplnou pravdu,hlavně Míša má teda nebezpečnej kukuč.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        donford     před 7 lety 19.04.2018 18:34 |  
        7 0

        No, upřímně. Myslím, že je v soukromí Míša velkej dobrák, ale naštvanýho bych ho nechtěl potkat o samotě v temné uličce. Navíc by jí dokázal celou na šířku vyplnit. Myška by neproklouzla, podobně jako to on činí protihráčům na hřišti. A tam si dokonce ještě na hráče vyskočí. Buldozer jeden. Bezva kluk.

  8. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    japoko     před 7 lety 19.04.2018 17:59 |  
    6 23

    Jeden poharovej srandamac a tady se znamkuje jak pri porazce treba Realu!

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 01:10 |  
      5 0

      Dávám ti první palec hore v historii.
      I Jiri1 by z tebe měl radost, chlape!

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Boss82     před 7 lety 20.04.2018 12:13 |  
      8 8

      Ty si prostě byl vůl, jsi vůl a volem už zůstaneš!

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Pepino44     před 7 lety 20.04.2018 12:29 |  
        7 1

        Jako zůstane pařez pařezem, komunista komunistou, tak Ty zůstaneš volem.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          Boss82     před 7 lety 20.04.2018 12:38 |  
          8 0

          Díky za názor. Já bych o tobě něco takového určitě neprohlásil, protože s některými tvými názory zde souhlasím (s některými sice ne, ale to už je holt fotbal a diskuze o něm).

          Ovšem když se tu někdo dlouhodobě projevuje jako hovado (teď narážím na trotla Japoka), pozitivní komentář tu od něj na adresu našeho milovaného klubu nenajdeš ani jeden, zato kope do všeho, co se Slavií nějak souvisí (vedení, hráči, předváděná hra, výsledky, fanoušci atd...), tak to se na mě nezlob, to si protě jiné označení než VŮL nezaslouží.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          Jachym     před 7 lety 20.04.2018 12:42 |  
          1 2

          Předpis je předpis, vůl zůstane volem,
          zákon je zákon a život jde kolem dál.

  9. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Hanzwalter     před 7 lety 19.04.2018 18:41 |  
    2 7

    Hromada, Ngadeu a Jugas jasnych 8.... stoch 7 souhlas.

  10. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    TSeguinTS     před 7 lety 19.04.2018 19:08 |  
    10 0

    Ještě bych rád dodal - je super, že se Dannyho děti chodí dívat na zápasy Áčka, třeba se tu rozhodnou i zůstat (já naivka), když uvidí, kudy běží zajíc... Jeden z nich již stihl rozhodnout derby, takže by se pro něj po čase ani nemusela dělat výjimka pro dres č.7

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 09:19 |  
      2 2

      K Dannymu... psalo se někde, proč nechodí na děkovačky? Všímám si toho až od chvíle, kdy to tu někdo zmínil, a byť sám sebe snažím chlácholit vysvětleními typu "Každý ať si dělá, co uzná sám za vhodné", musím přiznat, že s tím mám poměrně zásadní a stále rostoucí vnitřní problém... :(

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        TSeguinTS     před 7 lety 20.04.2018 10:31 |  
        1 0

        Nikde jsem důvod nečetl, ale teď po zápase hned běžel darovat dres nějaké paní na západě a ihned mazal do kabin.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      golux     před 7 lety 20.04.2018 16:08 |  
      2 0

      Nejsi daleko od pravdy, údajně se tady zajímá o koupi domu, protože se mu zde líbí.

  11. Flo

    dauby     před 7 lety 20.04.2018 07:39 |  
    6 10

    Flo si svoje odehrál. Určitě hrál lépe než Sobol a dokonce si párkrát naběhnul do dobrého protoru k zakončení, ale je vidět, že mu chybí herní praxe. Působí velmi trapně, když Flo už byl před několika zápasy na lavičce, hrál za juniorku, teď hrál za áčko celý zápas, a přitom oficiální slávistický plátek Poločas ho vytrvale ignoruje a není tu uveden na soupisce. To si Flo nezaslouží a je to velmi neprofesionální. Chtěl jsem jim to napsat přímo do redakce Poločasu, ale nenašel jsem tam žádný kontakt, tak to píšu aspoň sem. Pokud se podívám na naše kraní obránce dnes, tak jediný dobrý mi přijde Bořil, dobrý bude snad i Sýkora, pokud bude hrát pravidelně a nezraní se. Sobol špatný, Frydrych špatný. Ani nad nimi nelámu hůl, ale v téhle situaci bych se rozhodně nezbavoval solidního beka a nedával mu najevo, že je tu zbytečný a že se s ním nepočítá.. Druhá věc je, jakou má Flo smlouvu a jestli se ho nechtějí zbavit kvůli penězům, ale to je případně chyba vedení a ne Floa. A co třeba takový Alvir, kterého jsme s velkou slávou koupili ako velký talent a pak ho šoupli na hostování? Počítá se s ním, nepočítá, budeme mlžit jako obvykle? Chybí mi koncepce a informovanost, komunikace klubu směrem ven nefunguje jak by měla.

    • Re: Flo

      Jachym     před 7 lety 20.04.2018 09:34 |  
      1 1

      Ignorování Floa v zápasovém bulletinu jsem kritizoval již v komentáři k zápasu. Naopak je v soupise k zápasu trvale uváděn Muris, který je do konce sezóny mimo hru. Nicméně mnohem důležitější pro mě bude, aby Floa neignoroval trenér pro zbytek sezóny. Poločasy k pohárovým zápasům vycházejí ve zkrácené verzi a tato opravdu ani neobsahovala "tiráž" s kontaktními informacemi.

    • Re: Flo

      TSeguinTS     před 7 lety 20.04.2018 10:30 |  
      13 5

      Například Alvir dostal příležitost na hostování v klubu, ze kterého přišel. V Domžale skoro vůbec nehraje, tak myslíš, že mlžíme? A jakou informaci jako obvykle mlžíme? Stačí se podívat na jeho vytíženost. Nebo myslíš, že hráč který netáhne tým ve svém prostředí v nějaké slovenské lize by se prosadil přes Hušbauera, Hromadu, Součka a Dannyho?
      Žádná koncepce a informovanost ze strany klubu nechybí, naopak je na super úrovni. Vzpomeňme jen na zprávu o kontrole statiky stadionu a jak dopadla... S prominutím je myslím problém u tebe, konkrétně v neschopnosti najít si během minuty informace o Markovi a kriticky si to sám nějak posoudit. Namísto toho tu nadáváš na vedení?!

      }°{ Tato zpráva nebyla automaticky vygenerována z falešného účtu generála Martina Kroba [] Čas vygenerování popření informace o generování: 10:30 }°{

      • Re: Flo

        mig52     před 7 lety 20.04.2018 13:23 |  
        1 1

        Že nehraje , je zvláštní. Jsem ve statistikách mínusový, ale prý k nám šel jako 3. nej hráč své země, takže tehdy asi hrával. Že by po návratu ze Slavie tak výkonnostně slavil?

        • Re: Flo

          JS (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 14:03 |  
          2 14

          JŠ zabil integraci pár nadějných hráčů/mladíků na úkor 34+ hráčů. Přitom Alvir se v přípravě jevil velmi zajímavě. Škoda. Zase si ale přiznejme, že přes Hušbauera se přímo do základu asi nikdo nedostane, na to je moc nedotknutelný.

      • Re: Flo

        Navyseals     před 7 lety 20.04.2018 14:32 |  
        2 0

        Alvir patřil celou sezónu k oporám, ale na konci března ho odstřihli, protože mu končí v květnu hostování a mají ho asi bez opce.

        • Re: Flo

          dropt     před 7 lety 20.04.2018 21:16 |  
          2 0

          Alvir je zraněný.

      • Re: Flo

        SKS JWM     před 7 lety 21.04.2018 02:12 |  
        0 0

        Oprava ne v Slovenské lize ale v Slovinské lize :-)

        • Re: Flo

          TSeguinTS     před 7 lety 21.04.2018 09:42 |  
          1 0

          Jojo, díky :-) Ani nevim, jak se to mohlo stát..

    • Re: Flo

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 14:52 |  
      1 0

      Flo je na soupisce juniorky, v zimě mu bylo řečeno, že si může hledat angažmá. Teď bude možná vzat na milost, problémem je ale jeho vysoký plat.

    • Re: Flo

      FanatikSKS     před 7 lety 20.04.2018 22:34 |  
      5 1

      Dnes jsem se díval na RB - Jab a velice se mi líbil levý bek Zelený.Takoveho hráče bych si dokázal představit u nás. Ale nevim, jestli to je jeho standart, nebo se mu to povedlo pouze dnes. A úplně si nejsem jistý jestli ma jeste někdy s Mirkem kseftovat

      • Re: Flo

        afro     před 7 lety 20.04.2018 22:40 |  
        0 0

        Ja videl jen druhou pulku a taky mi pripadalo, ze ma potencial byt platnym hracem, ale stejne jako ty ho nemam "nakoukaneho".

      • Re: Flo

        Fačín     před 7 lety 21.04.2018 09:25 |  
        4 2

        Tak já ho nakoukaného mám docela dost, typologicky by se nám určitě hodil, rychlý krajní hráč, slušný centr, slušná střela, nebojí se 1 na 1, dozadu zodpovědný. Trochu ho brzdila nestálost výkonů a ani v Jablonci donedávna neměl místo úplně jisté. Chválil jsem ho, ještě když hrál v Karviné.

        Naopak zde všemi vychvalovaný Trávník byl včera darebný, opravdu si nedovedu představit, že by u nás měl vytvořit tlak např. na Hušbauera, tomu nesahá ani po kotníky.

  12. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 12:01 |  
    3 9

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Hodnocení je napsáno dobře a já si na kávě Alanore zase pochutnal.
    Pročetl jsem si disputaci a protože ten zápas docela důležitý, tak ho za srandamač nepovažuji.
    U Necida bych tu známku viděl asi taky odpovídající, protože ten druhý poločas docela odmakal a při příchodu Standy Tecla se docela několikrát dobře doplňovali. A Kubovi Hromadů bych dal ještě + za to jeho herní odhodlání.......
    K tomu Milanovi Škodů jen to, že on určitě neurčuje při své přítomnosti na hřišti, že na něj budeme hrát jen vysoké balony, protože tam je.... tady souhlasím s Bossem82. Navíc připomínám, že v zápase s Karvinou dostal kolenem do oblasti plotýnek a to dokonce dvakrát na stejné místo. Proto i nedohrál.
    Pro TSeguina jeden dotaz.
    Napsal jsi tady na této disputaci 19.4.2018 - 12:08, že "trenér neumí hráče psychicky připravit" je nesmysl.
    Podle Tebe jsou tedy např. p. Komňacký, p. Cipro, Ježek, Mourinho, Wenger a další renomovaní trenéři, kteří ve svých komentářích a studijních materiálech hovoří o psychologii hráče při přípravě na zápas a přípravě mužstva na zápas po mentální stránce asi zřejmě hlupáci????
    Pochybnosti o tom, zda trenér dobře připravil mužstvo po psychické stránce na zápas se Zlínem jsem tady napsal já. A věřím, že to všichni pochopili v kontextu výše uvedeného zápasu se Zlínem a hlavně z předvedené hry a výsledku v tom zápase. Pak tedy mohu položit otázku podobnou té Tvé.
    Ty sám si tu pokládáš otázku, co znamená forma či neforma viď. Já se ptám co znamená smysl a nesmysl a jakou formu má prokázání smyslu či nesmyslu. tedy podle Tebe.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      TSeguinTS     před 7 lety 20.04.2018 12:49 |  
      11 3

      Ahoj, rád odpovím, i když to bude jen krátce - doporučuji si můj komentář přečíst ještě jednou příteli ;-) Třeba i dvakrát a pomalu.
      Pro jistotu teda: Psal jsem, že obsah (který tě tak rozezlil) v uvozovkách patří mezi nesmysly, které se zde v diskuzích objevují. Ty jsi to bohužel pochopil úplně opačně, což se stát může.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 13:10 |  
        4 17

        Dobrý den přeji.
        Nemusíš mi dávat rady, jestli mám něco přečíst pomalu nebo rychle. Pokud to měla být kontradikce výrazů, které se ve Tvém uvedeném příspěvku ze včerejška objevují jako výrazy, které tedy podle Tvého krkolomného textu vlastně nesmysly nejsou, tak by to v kontextu Bossova vyjádření, na které navazuješ ve vláknu pod ním, mělo znít úplně jinak. Bylo by dobré, abys nikomu nic nedoporučoval.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          TSeguinTS     před 7 lety 20.04.2018 20:24 |  
          8 1

          Boss82 napsal příspěvek ve smyslu ''Úvaha, že přítomnost M. Škody nutí spoluhráče nakopávat míče, je úplně scestná.''
          Já jsem mu na to reagoval Plusem a komentářem ''Takových nesmyslů tady bylo a bude.''
          Následoval tvůj útok na mě, ve kterém jsi mi přisoudil výrok že ''Cipro, Mourinho, Wenger jsou hlupáci''. To mi prosím vysvětli. Ty mne nejenže nařkneš z něčeho, co jsem neřekl, ty mne dokonce haníš za opak toho, co jsem řekl :-) Pak bych rád věděl, co konkrétně krkolomného, dle tých slov, považuješ na mém příspěvku ''Takových nesmyslů tady bylo a bude.''? Jestli je toto krkolomné, tak se již nedivím ničemu. Pak bych mohl jít do extrému a dál pokračovat, například co jsi myslel tím, že má Mourinho a Wenger své studijní materiály? Jako že se od někoho stále učí? Možná jsi měl na mysli publikace..

          Nezlob se na mě, ale krkolomný je spíše tvůj text. Máme krásný jazyk a není důvod k používání tolika cizích slov. Z kontradikce se pak lehce může stát protimluv samotného autora. Navíc jsem kontradiktorní výroky nepoužil, použil jsem výroky pouze nepravdivé.

          Takže ještě jednou pro přehlednost odpovím zkopírováním a opravením tvého textu - Kontradikce výrazů to být neměla, v mém příspěvku ze včerejška se objevují výrazy, které nesmysly JSOU, takže v kontextu Bossova vyjádření, na které navazuji ve vláknu, zněly tak jak znít měly.

          Abych pak odpověděl na tvé otázky ''Co znamená smysl a nesmysl a jakou formu má jejich prokázání''. Smysl znamená, že určitému výrazu například rozumíš, že slova správně chápeš. Nesmysl je překvapivě naopak to, co smysl nedává, např. slova, kterým my nerozumíme, ať již z důvodu, že si protiřečí nebo proto, že je píše Jirka Jednička. Prokázání smyslu či nesmyslu má pak formu ústní či písemnou, pro prokázání větších nesmyslů lze pak jako formu použít například právě monografie, či z pozice studenta i studijní materiály.

          A k tomu Zlínu: Nesouhlasím s tím, že by Trpišovský mužstvo po psychické stránce na Zlín připravil nedostatečně. Petržela k vítězství přišel jak slepý k houslím. Utkání se dle dat (goals for) vyvíjelo výrazně v náš prospěch. Zlín měl kliku jak vrata, že Škoda nedal penaltu a že jsme zahodili další nadějné příležitosti. Takový je už fotbal. Spíše než nějakou psychickou přípravu bych, a to na prvním místě, trenérovi vyčítal hrubou taktickou chybu předcházející gólu v nastavení.

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

            Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 21.04.2018 18:12 |  
            7 1

            Příteli Tseguine.
            Přečetl jsem si Tvé vysvětlení.
            Pokud tedy můžeš přijmout mou omluvu, byl bych za to rád.
            Opravdu jsem pochopil zcela špatně Tvé první vyjádření a po tomto Tvém posledním vysvětlení uznávám svou velkou chybu a omlouvám se Ti před celým fórem disputujících na SN. Bylo by hloupé a nedůstojné, kdybych nyní mlčel a schovával se před uznáním své chyby.
            Pokud mou omluvu přijmeš, budu za to velmi rád a děkuji za Tvou odpověď.
            S úctou
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

              TSeguinTS     před 7 lety 21.04.2018 18:27 |  
              1 0

              Ahoj, absolutně nic se nestalo, já tu také kolikrát někoho nepochopím nebo se zmýlím. Jsem rád, že jsme si vše vyjasnili. Třeba se po dalším sporu budu omlouvat já tobě ;-)

              • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

                Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 21.04.2018 19:01 |  
                0 0

                Přesto mě ta má "zabedněnost" mrzí.
                Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        warhammer (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 14:38 |  
        2 6

        Vedete docela vtipný dialog o tom, kdo co špatně pochopil. Nic proti tobě, ale dvakrát a pomalu by sis měl přečíst Sokratův komentář ty. On tě pochopil zcela přesně.

  13. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    JS (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 16:56 |  
    4 4

    Ok, takhle to beru. Jenom mi prostě nepřijde jako nějaký superhráč „s markantním přínosem“. Milanův problém je ten, že dával nějaké góly, když to jinak vůbec nešlo a nikdo jiný je nedával a nedal jich málo – jenže jeho následná glorifikace (což má na triku i JT) a následné vnímání jako „nepostradatelného“, přesně jak Ty říkáš, s předplacenou základní sestavou, to je problém pro celý tým. Protože s největší pravděpodobností bude MŠ hrát (v základu) ať se děje co se děje.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      PetCC     před 7 lety 21.04.2018 11:32 |  
      0 3

      No jo, ale ono je pořád lepší zbytečně nemíchat zažitou sestavou jen proto, že náhradník je zrovna v o fous lepší formě, než dlouhodobá opora.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.04.2018 12:39 |  
        1 0

        Takže dle tebe se má hrát za zásluhy? Hrát mají aktuálně ti nejlepší, jestli je mu 45 let anebo 16 je úplně jedno.
        Když jsme u té ''nemíchání zažité sestavy'', tak v letošní sezóně se pouze jednou stalo, aby stejná jedenáctka nastoupila do dvou po sobě jdoucích utkání a to až na jaře proti Sigmě(20. kolo) a spartě(21. kolo).

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          sicilianbrno     před 7 lety 21.04.2018 13:08 |  
          2 1

          Přesně, hrát mají nejlepší, proto hraje v základu Škoda, náš nejlepší utočník, lepšího nemáme. To je prostě holý fakt,s kterým musí souhlasit všichni, krom těch uživatelů, kterým je prostě vnitřně a lidsky nesympatický a nezmění to nic (jako kolega JS)

  14. Flo

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 20.04.2018 22:54 |  
    0 0

    Dnes je na SlaviaTV video z přivitání čínské delegace v Edenu a na společné fotce je i P.E. Flo. Tak snad se zase připojil k týmu, já pořád nepochopil, co je důvodem jeho odstavení. Jinak na té fotce není Deli, ale zase tam je vidět při focení s nějakým čínským představitelem, Usuzuji, že ještě není fit.

    • Re: Flo

      bongor     před 7 lety 21.04.2018 19:09 |  
      0 1

      To je borec!Zlámal skočil a přerazil v Bolce tyč.