Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 24. kolo

Slavia si v přestřelce poradila doma s Karvinou. Ač sešívaní vyhráli a padlo hodně branek, tak mají svěřenci trenéra Trpišovského stále hodně na čem pracovat.

Nejprve si shrňme dění pátečního zápasu. Slavia již tradičně inkasuje laciný gól na začátku zápasu a přichází nervozita, která se přenáší i do hlediště. Hráčům to vůbec nejde a kazí základní věci, naštěstí v tu dobu přichází i ojedinělá pěkná akce, kterou skvělým lobem řeší Stoch. Ani úvod druhé půle není z naší strany dobrý, opět však přichází jako deus ex machina Stoch a nádhernou střelou strhává vedení na naši stranu. Konec však ještě není a zbývá půl hodina hry. Karviná hodně vytahuje obranu a snaží se riskovat, vede to ale jen k vyloženým šancím sešívaných po brejcích, ty ale zůstávají trestuhodně dlouhou dobu nevyužity. Až v závěru se po rohovém kopu prosazuje Jugas. Klidný konec náš ale nečeká, protože záhy snižuje střídající Wágner. Více už naštěstí Karviná nestihne.

Sice jsme tedy porazili dobře organizovaný tým, který na jaře ještě neprohrál, ale ke spokojenosti je daleko. Klobouk dolů před Karvinou, která ze svých těžkých podmínek ždíme co se dá, ale nás zajímá Slavia. A zhruba dvacetinásobný rozpočet oproti soupeři by měl být na hřišti vidět víc jak týmově, tak individuálně. V pátek šlo o víceméně vyrovnaný zápas, který rozhodla osobnost Stocha (konečně!).

Výkon Slavie byl velmi průměrný a nedokázal zahnat chmury po nepohledných představeních doma se Zlínem, kde jsme vybouchli i výsledkově, a v Brně. Chápu, že tlak je velký a situace v tabulce vybízí k tomu, abychom tlačili na výsledky, co se dá, ale trochu mě znepokojuje, že se z naší hry vytrácejí prvky, na nichž jsme chtěli pod novým sportovním vedením stavět. V prvních zápasech jara to sice taktéž drhlo, ale byla viditelná vysoce postavená obrana, aktivní presink a větší tahovost ve větším počtu lidí směrem do vápna. Z mého pohledu se tyto věci začínají poněkud vytrácet.

V zimní pauze apelovali trenér Trpišovský se sportovním ředitelem Nezmarem, abychom neuhybali od nové filosofie po prvních neúspěších. Ale neděje se to tak trochu nyní? Sám trenér při příchodu mluvil o tom, že chce minimálně doma občas využívat hru na dva útočníky. To se po nedobrých dvou výkonech a naopak dobré formě Škody s Teclem vyloženě nabízelo. Přesto trenér znovu vsadil na řešení při zdi, které opět příliš nefungovalo. Sobolovi s Frydrychem se zase nedařilo a početnější záloha nevedla ani k větší kontrole míče ani k jistější defenzivě. Jak jsem již psal minule, podle mě do toho měl kouč říznout a nebát se trochu zariskovat. Ostatně proto jsme si ho v zimě vybrali. Protože jsme chtěli hrát útočně a bez bázně. A mně teď přijde, že trenér tuto cestu poněkud zrazuje. Ale třeba se mýlím a efektivnější bude urvat pár zápasů praktickou cestou, kdy hlavní je výsledek a ne hra, dodat si tím sebevědomí a pak to snad začne šlapat i po herní stránce...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Práce měl málo, žádný těžší zákrok si nevybavuji. Z tohoto pohledu je minusem, že dostal dva góly, ač oba padly ve vyložené pozici. I tak už je pomalu čas, aby nás Kolář podržel skvělým zákrokem, ostatně Le Giang na druhé straně dva samostatné nájezdy vychytal. V závěru nesmyslně vyběhl a nedostal se k míči, ale Wágner byl zády k brance, a tak netušil, že branka je opuštěná a Kolář bezmocně stojí jen pár metrů za ním.

Michal Frydrych - 4 - Snahu měl a našlo se i pár lepších momentů, viz úvodní přihrávka z první Hušbauerovi do prostoru, ale v celkovém kontextu to Frydrychovi nešlo. Je vidět, že není ve formě, což se projevovalo zejména na jeho práci s míčem. S nadsázkou řečeno se od něj každé zpracování odrazilo na dva metry... Dobře si nepočínal ani u první inkasované branky, když zbytečně běžel k pokrytému hráči a nechal volného Kalabišku. Horší čtyřka.

Jakub Jugas - 6 - V úvodu utkání pokazil asi první tři rozehrávky, pak šel ale nahoru. V obraně si vedl uspokojivě a podal standardní ligový výkon. Plusem je samozřejmě vstřelená vítězná branka, kdy se zorientoval v pokutovém území a pohotově dorazl odražený míč.

Ondřej Kúdela - 5 - Ukázal, že je dobrým ligovým stoperem a že svou práci odvede. I on se nachomýtl k první inkasované brance, když nedokázal s dalšími spoluhráči pokrýt přihrávajícího Panáka, pak už si ale vedl spolehlivě. A je viditelné, že v rozehrávce je nejlepším z našich stoperů.

Eduard Sobol - 4 - Přiznám se, že jeho nasazení po Brnu vůbec nechápu a z omylu mě neusvědčil ani páteční zápas, ve kterém ale Sobol alespoň makal a nevypouštěl situace. V první půli se mu ale nedařilo a víceméně směrem dopředu kazil, na co sáhl. Hra do otevřené obrany ve druhém dějství už mu vyhovovala více a měl i několik dobrých momentů. Tím stěžejním je vyhraný míč pro Jugasovu branku po rohovém kopu. V závěru ale zahodil samostatný nájezd a odmítl se tak vyhrabat z bahna podprůměru.

Jan Bořil - 5 - Podobně jako u Sobola se mu více dařilo do otevřené obrany, kdy táhl několik zajímavých akcí. Bohužel bez gólového efektu. V závěru nahradil Sobola na místě krajního beka a směrem dozadu si vedl spolehlivě a nepřipustil, aby se Karviná dostala do tlaku.

Tomáš Souček - 5 - V poslední době je spíše na nižší straně sinusoidy svých výkonů. Proti Karviné začal dost špatně a prohrál několik soubojů. Postupem času se ale zvedl a ve druhé půli již hrál dobře.

Jakub Hromada - 6 - Nenápadný hráč, ale proti Karviné byl překvapivě naším nejlepším středním záložníkem. Tradičně hodně toho naběhal a vybojoval, navíc se ale blýskl parádní průnikovou přihrávkou před Stochovou vyrovnávací trefou.

Josef Hušbauer - 5 - Nedá se mu vytknout, že by nebojoval, ani že by hrál špatně, ale u Hušbauera jsme přeci jen zvyklí na lepší výkony a na to, že je na hřišti obvyklým tahounem. Tentokrát tak vidět nebyl, ale své si odvedl a podal standardní ligový výkon, takže průměrná známka.

Miroslav Stoch - 9 - Zápas mu sedl skvěle a s menší nadsázkou se dá říci, že na hřišti bylo 21 hráčů a pak Stoch. Právě díky němu jsme zápas dovedli do vítězného konce, když vstřelil dvě branky. A nutno uznat, že obě byly skvělé! Při první lišácky vyhodnotil situaci před Le Giangem, ke druhé trefě asi netřeba mnoho dodávat, to byla prostě parádní rána! Navíc se mu velmi dařilo i po herní stránce. Měl dostatek povedených útočných akcí, já bych ale vypíchl situaci, kdy skvěle zabral do obrany a stihl zachytit přihrávku do otevřené obrany a velmi nadějné šance hostů. Na jaře se hodně zlepšuje a takový zápas si zasloužil!

Milan Škoda - 4 - Měl smůlu, že byl na hřišti v první půli, kterou jsme odehráli velmi slabě. Škoda tak měl minimum dobrých míčů, i tak byl ale na můj vkus vidět příliš málo. Vytáhlému forvardovi viditelně ztěžoval pohyb i kluzký terén. Nakonec musel brzy střídat kvůli zranění. Snad nejde o nic vážného, Milana budeme ještě do konce sezony hodně potřebovat!

Stanislav Tecl - 5 - Vystřídal zraněného Škodu a hru jednoznačně oživil. Byl vidět při hře do otevřené obrany, kdy se důrazně probil do vápna, kde ale z úhlu jen nastřelil Le Gianga. Přes slušný výkon dávám ale jen průměrnou známku kvůli situaci ze závěru zápasu, kdy Tecl hamounil a zahodil sitauci dva na brankáře. To prostě musí být gól a Slavii to ještě mohlo hodně mrzet.

Danny a Jan Sýkora nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

24. kolo - Pátek 13. 04. 2018 18:00

HET liga, 2017/2018
3 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

29. Miroslav Stoch
58. Miroslav Stoch
78. Jakub Jugas

MFK Karviná
MFK Karviná

14. Kalabiška
87. Wágner

Komentáře (199)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    první rytíř     před 7 lety 15.04.2018 12:00 |  
    5 4

    V podstatě s rozdělením známek souhlasím. Jen pár poznámek. Kolářova čtyřka je úplně v pořádku, nijak moc nás nepodržel. Navíc obě gólové střely Karviné "chytal" házenkářsky nohama. V první půli doslova marný Sobol po poločase ukázal přímočarost a dravost dopředu a možná potvrdil, že mu pozice křídla v případě otevřené obrany soupeře sedí víc, než hra beka. A ještě slůvka k nehodnocenému Danymu. Byl na hřišti pár minut, ale i v těch svým přehledem, klidem a rozehrávkou doslova dominoval. Netuším proč nejlépe placený borec tráví více času na střídačce, než na pažitu. A závěrem. Potřebujeme dosáhnout alespoň jednoho výraznějšího gólového úspěchu a hra se i s příchodem uzdravených hráčů zvedne. Ale zda to bude v nejbližších zápasech nevím, vždyť je pořád ještě duben a v tom měsíci, jak mnozí praví, se Slavii nedaří :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Travinho     před 7 lety 15.04.2018 12:16 |  
      9 9

      - Tak druhou situaci asi těžko mohl chytat rukama, když to jde ze tří metrů dvacet centimetrů nad zemí. U druhé se to sice vybízelo, ale pochybuju, že by se tam tak rychle dostal. Věřil, že tam dostane nohou, nestalo se. Ale tam je to diskutabilní a možná to mohl zkusit.
      - Ono se lehce dominuje směrem dopředu v momentě, kdy všechny naše útoky jsou do otevřené defenzivy. Ano, ukázal, že není zbrklý, což je při jeho zkušenostech logické, ale to stejně by v jeho situaci zahrál i Zavadil, který kope druhou ligu za Opavu nebo Horváth, který teď kope někde divizi. Co bylo ovšem mnohem horší byl jeho výklus směrem dozadu, když byl na hřišti v té chvíli všehovšudy 5 minut. To je u střídajícího hráče odstrašující.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        první rytíř     před 7 lety 15.04.2018 13:23 |  
        7 3

        Pravda, rukama měl hrát zvláště při tom prvním gólu, pusťte si to ze záznamu. U toho druhého nevím, ale napsal jsem jen svůj názor. Co se týká Danyho je tvoje úvaha vůči němu až urážející, srovnáváš-li ho s momentálním Horváthem. Dany na hřišti není od toho, aby, jako plašan běhal sem a tam. Pokud jsi si nevšiml, tak snad nedal ani jednu přihrávku dozadu. Vše mělo hlavu a patu. Kolik takových hráčů v týmu máme?
        Ve svém hodnocení jsem se zapomněl zmínit k tomu, že náš herní projev má daleko i proti začátku jara (vysoké napadání, centry do vápna, kde máme vícero hráčů). Je to naprostá pravda. Vysvětluji si to ovšem tím, že vynuceně hrajeme s defenzivními fotbalisty, ty ofenzivně laděné máme zraněné a není kým je nahradit. No a když za této situace dáme dopředu jen Škodu, vypadá hra tak, jak vypadá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Hektor     před 7 lety 15.04.2018 15:43 |  
          0 3

          Musím s tebou souhlasit, ale Danyho výklusu po 5 minutách na hřišti jsem si všiml také. Další věc samozřejmě je, že trenér chce hrát totální, ofenzivní fotbal a postaví 7 defenzivních hráčů, na lavici nechá Danyho, Tecla a Sýkoru i když u něj nevíme, v jakém je stavu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Travinho     před 7 lety 15.04.2018 17:50 |  
          1 6

          Pokud hráč nebude běhat, tak se na to může s odpuštěním vysrat! Ano, dal všechny přihrávky dopředu. Ale kdo by to v ten moment nezvládl? Většinou to byly míče na neobsazené spoluhráče, kterým už Karvinští soustředíc se hlavně na ofenzivu dali spoustu prostoru.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Travinho     před 7 lety 15.04.2018 18:25 |  
          7 10

          Nicméně já si na Dannyho ještě jednou posvítím. Hrál 15 minut, takže není problém se kouknout na jeho jednotlivé momenty.
          81:00 Velmi ledabylé bránění hráče Karviné, který byl již pod tlakem, takže jej při troše důrazu mohl obrat o míč.
          81:10 Je faulován na naší polovině, když se otáčel nad míčem.
          81:30 Přihrávka zpět, ač údajně žádná nebyla.
          83:00 Ucukl a přihrál spoluhráči na pět metrů.
          83:40 Prohrává vzdušný souboj, ve kterém je pozdě, což není úplně jeho chyba.
          84:30 Borec mu ucukl a v klidu převzal míč.
          84:55 Hráč Karviné ho opět obešel jako nic.
          87:35 Stoch zabíhá za obranu, Dannyho míč je však dlouhý a bez problémů je u něj dřív Le Giang. To se dalo zvládnout lépe.
          88:25 Hodně ledabyle přiťukává stoperovi do presu. Navíc míč jde velmi pomalu, takže jej málem ztratí. Opět špatný moment.
          88:30 Posílá hezky Stochovi do křídla, ale ten je úplně volný. Nemá na tom co pokazit. Karviná se po pokaženém centru žene do protiútoku. Danny se vrací spíše výklusem. Soupeř naštěstí útok zbrzdí.
          89:15 Na šestnáctce stojí neobsazený hráč Karviné, Danny 10 metrů od něj a nikoho nemá.
          89:23 Přihrává volnému Bořilovi. V tu chvíli nebyl pod tlakem, protože předtím nikoho nebránil a Bořil byl úplně neobsazen.
          89:45 Opět se vrací výklusem, když jdou Karvinští 5 na 5. Když se dokonce dostávají hosté do vápna, tak nakonec docukne soupeři a dobře jej obsadí.
          90:30 Posílá míč na Tecla. Podle mého měl řešit přihrávkou do běhu, místo toho málem zbrzdil nadějný brejk pomalou přihrávkou. Ten pak milimetrově vysílá Sobola, přesně takové míče bych si představoval od Dannyho.

          V celkovém kontextu tedy žádná velká hitparáda, ale spíše naopak. Vůbec bych se nedivil, kdyby to byl jeho poslední zápas v dresu Slavie.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Travinho     před 7 lety 15.04.2018 18:26 |  
          3 9

          Kterou z věcí, jež na hřišti předvedl Danny, by Horváth nezvládl?

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Travinho     před 7 lety 15.04.2018 20:59 |  
            5 8

            Prosil bych reakce. Nikoliv minusy. Časy tam jsou, kdokoliv si to může pustit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            bramburek (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 21:34 |  
            7 2

            Teda, ten kluk ti musel něco hrozně strašlivýho udělat... taková až posedlost jedním hráčem se málokdy vidí... ten strašně "nezaujatej" komentář, kde i věci, který udělal dobře, vlastně udělal špatně, to je fakt mazec... já jsem naopak rád, že do naší ligy plný spíše fyzicky zdatných hráčů, kteří technický a míčový dovednosti nemaj na úplně vysoký úrovni, sem hráč jako je Danny jde, a můžu ho na českých trávnících vidět...

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Travinho     před 7 lety 15.04.2018 22:14 |  
              2 9

              Neodpověděl jsi mi na otázku. Když Dannyho výkon shrnu.
              - Prohrál všechny defenzivní souboje, nebo se neúčastnil.
              - Nechal na vápně trestuhodně neobsazeného hráče soupeře, ač sám neměl nikoho. (vskutku týmový hráč)
              - Když mohl poslat Stocha a Tecla samotné na branku, ani jednou to neučinil.
              - Několikrát neobsazen přihrál na neobsazeného spoluhráče. To byl bohužel celý jeho přínos. Žádné dovednosti, které by jiní naši hráči neměli v utkání neukázal.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                bramburek (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 22:45 |  
                10 3

                Já teda nevim, přijdeš mi hodně urputnej... zasednout si na jednoho hráče, a neustále ho tady natírat, notabene na toho, kterej v těch třech herně špatných zápasech, odehrál celkově 0, 6, a 11 minut... a ještě v těch závěrech neplašil, uklidnil hru, podržel balon, rozdělil přihrávky, z kterých snad žádnou ani nezkazil...

                Nevim no, jestli teda už musíš za každou cenu do někoho kopat, tak v těch třech zápasech, by se našli jiný adepti...

                Jinak ten tvůj "nezaujatej" komentář, kde shodíš úplně všechno co udělal, je fakt masakr... to nemá cenu vůbec komentovat... posluž si dál, já myslím že to Danny unese :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  Travinho     před 7 lety 16.04.2018 08:47 |  
                  4 7

                  Pořád bych prosil, aby ses vyjádřil ke konkrétním okamžikům. Já proti Dannymu nic nemám, ale objektivně vzadu je jeho přínos směrem do defenzivy nulový a do ofenzivy není takový, jaký by měl být. Nebo snad chceš rozporovat špatnou přihrávku na Stocha a Tecla, a myslíš, že to vyřešil dobře? Nebo si myslíš, že je v pořádku, aby nechal na šestnátce úplně neobsazeného chlapa. To nás mohlo stát body! Danny byl všehovšudy u míče asi šestkrát za 15 minut, což žádné velké uklidnění hry není. Pokud tady tvrdíš, že nezkazil přihrávku, tak se na to přestaň dívat růžovýma brýlema, ještě jednou si to přečti a také pusť.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                    bramburek (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 09:43 |  
                    4 1

                    Kriste pane, ty seš horší než zaseklej kolovrátek... ber to tak, že ty máš svojí "pravdu" ovlivněnou zřejmě nějakým komplexem z toho dotyčného hráče, a jiný lidi ty situace zase viděj jinak...

                    Já to viděl jak na stadionu, tak i potom v televizi, a viděl jsem že jak v Brně, tak i doma s Karvinou, nepřišel ani o jeden míč, z kterýho by soupeř šel do nějakýho protiútoku, a dal všechny přihrávky přesně, bez ztráty míče... každej to prostě vidíme jinak, takovej je život... já chápu, že podle tebe může úplně za všechno, i za to když jdou se Sobolem sami dva na brankáře, tak že Eda místo přihrávky na Dannyho, kterej by to uklidil do prázdný brány, to narve do gólmana...

                    Hele zkus se trochu uvolnit, nebejt tak křečovitej, a najít si v těch zápasech na rozbory i jiný hráče, co všechno pokazili nebo nepokazili, a třeba se ti pak uleví...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                      Travinho     před 7 lety 16.04.2018 10:54 |  
                      1 3

                      Jasně, ale to s tím moc nesouvisí. Myslíš, že přihrávka, kterou mohl hodit na Stocha a dal ho golmanovi nebyla ztráta míče?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                      Travinho     před 7 lety 16.04.2018 10:55 |  
                      1 2

                      U ostatních hráčů bych určitě neviděl to, že naprosto odfláknout bránění hráče na šestnátce. Tím jsem si jist!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      mig52     před 7 lety 15.04.2018 12:24 |  
      5 4

      A čím se to měl snažit chytit, když mu to šoupli po zemi. Jen trouba si může myslet, že by to stihl rukama či já nevím čím. Prostě Karviňáci měli jinou koncovku než my v závěru utkání! No a hoďte to na golmana, který čelí sólo nájezdům. Asi jako by v házené shodili vinu na brankáře, že v závěru utkání nechytil ani jednu ze 4 sedmiček. Že to tak cítíme my fans, ještě beru, ale všiml jsem si, Alanore, že tobě Kolář hodně "smrdí". No, věz, že přijdou zápasy, kdy se přičiní, že ho to trefí! Jinak ale velký souhlas s tím, že se vytrácejí prvky, na kterých chtěl trenér stavět . V úvodu zápasu vůbec, dále také ne, snad ve 2 . půli, kdy jsme se dostali do vedení a spadla z nás trochu deka. Mluvím hlavně o presingu. Ale vyhrát v 9 ti hráčích je obrovský kumšt, protože opětovný výkon Sobola a žel i Frydrycha, kterého mám rád, byly tristní. Ač mnozí se s tím asi nesmíří, je fakt, že příchodem Tecla se zvedla fotbalová kvalita, slušné protiútoky, mělo to větší koule. Žel, loženky jsme zazdili. Přiznám se, že po přečtení sestavy a zařazením Sobola jsem se zachoval "tržně". Zapojil jsem nahrávání a vypnul televizi! Potěšila výhra, hodně!!!, ale důvod mého kroku se ukázal jako správný. Nevím, zda JiT nedostává od tohoto hráče nějaké naftové dividendy:-).

  2. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    o-cab     před 7 lety 15.04.2018 12:12 |  
    12 2

    verbálně souhlas ale má být rozdíl mezi Frydrychem/Sobolem a Kúdelou pouze bod? to stejné mezi Teclem, který ok nedal nájezd ale zcela změnil obraz hry, a šedými výkony většiny kádru? Tecl minimálně 6 i přes tu šanci

  3. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Veta (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 12:14 |  
    11 4

    Alanore, dobře napsáno. U známek bych ubral Husbymu v poměru k ostatním, ale to je detail.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      pinochet     před 7 lety 15.04.2018 13:43 |  
      13 4

      Hušbauer už v Brně hrál na své poměry hrozně. Nevím, jestli je to tím, že ho trenér staví hodně dozadu a on se pak pokouší „geniálními nákopy" něco vytvořit nebo pouze úpadkem formy, popř. obojím, jsem ale přesvědčen, že by si mohl 1/2 zápasy odpočinout a roli špílmachra přenechat Dannymu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Veta (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 20:48 |  
        1 0

        Je to brzda zálohy. Což nemusí byt na škodu, ale musel by tomu byt přizpůsoben systém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Travinho     před 7 lety 15.04.2018 21:00 |  
        0 8

        To raději Buchu než Dannyho. Ale ještě radši Hušbauera.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    center25     před 7 lety 15.04.2018 12:26 |  
    11 2

    Hromada minimálně 7. Takovej box to box záložník nám chyběl a doufám, že už bude v základu do konce sezony.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Fačín     před 7 lety 16.04.2018 15:18 |  
      1 6

      Hromada maximálně 5, měl jediný světlý okamžik a to přihrávku na Stochův gól. Doufám, že v základu bude jen, když to opravdu nepůjde jinak.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        před 7 lety 15.04.2018 12:39 |  
    6 1

    Alanore nechápu ty dva útočníky, to je nějaká zaklínací formulka už asi dvacet let.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Veta (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 20:50 |  
      4 0

      Přesně tak. Jak útočně nebo neútočně se hraje, určuje systém hry a ne papírové rozestavení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Fačín     před 7 lety 16.04.2018 15:20 |  
        0 1

        Dost tomu ovšem taky může pomoci počet ofenzivních hráčů (útočníků) na hřišti. Trpišovský opět nechal sedět dva zdravé útočníky na lavičce a po zápase si stěžuje, že nemáme zdravé ofenzivní hráče.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Rooney     před 7 lety 16.04.2018 17:34 |  
          1 0

          Ale ofenzivni hrac preci neni to same co utocnik... Ty beres treba rozestaveni 4-2-3-1 jako defenzivni, ale pokud das hracum jine pokyny, mas z toho klidne 4-3-3, coz je papirove jeste ofenzivnejsi nez 4-4-2. Vyhoda peti zalozniku je prave v tom, ze se ta sestava da ruzne modifikovat u prizpusobit danemu zapasu ci situaci.
          Na lavicce zustal Necid, ktery je sice zdravy ale to je bohuzel momentalne jeho jedine pozitivum, a pak Tecl. Pokud by hral Tecl se Skodou od zacatku, tak by se tim JiT prakticky zbavil jedine moznosti jak reagovat na zapas posilenim utoku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Fačín     před 7 lety 17.04.2018 08:20 |  
            0 1

            Já ti rozumím, ale zase to není úplně pravda. Na lavičce klidně mohl být například Rondič, kterým by se to dalo oživit v průběhu zápasu. Protože kdy jindy by měli mladí začít dostávat šanci, než při velké marodce a v zápase doma s Karvinou..

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Rooney     před 7 lety 17.04.2018 19:08 |  
              0 0

              Tak s tim se asi souhlasit da, ale je otazka, jak by to treba Rondic zvladl. Za juniorku hraje pry dobre, ale ono pak naskocit do zapasu acka, ktere jeste navic musi bodovat aby udrzelo sanci na titul a do tymu, se kterym pravdepodobne zatim ani netrenoval... Tezko rict, co by to s nim udelalo.
              Ja osobne jsem jenom pro, aby mladi dostavali vice sanci v acku, ale ikdyz ta marodka k tomu ted svadi, tak si nejsem uplne jisty tim, ze je na to ted ta spravna chvile. Ted se lame chleba ohledne titulu a podobny pokus muze zlikvidovat nejen nasi sanci na nej, ale i budoucnost toho hrace...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Dennis     před 7 lety 15.04.2018 12:59 |  
    10 1

    Sobol a Frydrych toho spoustu zkazili, co zkazil Kolář, že má stejnou známku jako oni? Dobře, nepředvedl žádný nadstandard, ale tomu se oni vůbec nepřiblížili. Měli mít oba trojku. Standa si za oživení hry zaslouží minimálně šestku.

  7. Sobol a Stoch

    Corfe     před 7 lety 15.04.2018 13:05 |  
    10 3

    Sobolovi bych dal nanejvýš 2. Jediná pozitiva v zápase má asistenci na Jugasův gól a jeden přesný křížná pas z vlastní půle zhruba v 65. minutě. Jinak zkazil doslova do písmene na co sáhl, mizerně bránil, nepřesně přihrával, byl nejistý a nedůrazný, bylo i vidět, že ostatní na něj řvali, co blbne, jednou mu z rozklepaných rukou i vypadl míč před vhazováním autu.

    Nemám proti němu vůbec nic osobního, ale nedovedu si vlbec vysvětlit, proč je tak z formy a proč proboha ho trenér i přesto staví. Navíc, když není náš a po sezoně se pravděpodobně vrátí z hostování zpátky na Ukrajinu. Nepostavit za takové situace Floa, který nám patří a takhle mizerně nikdy nehrál nebo levého obránce z juniorky či dorostu nebo když to přeženu klidně náhradního brankáře je pro mě absolutně nepochopitelné.

    Abych nebyl jen negativní, tak před Miro Stochem hluboká poklona. Ostatní by se od něj měli učit, s jakým nasazením se má hrát. S takovým zápalem hrál naposledy snad Aleš Besta, jenže Stoch má na rozdíl od něj obrovskou kvalitu a moc mu přeju, že mu to tam konečně začalo padat! Jen tak dál!

    • Re: Sobol a Stoch

      Edenjejenjeden     před 7 lety 15.04.2018 13:12 |  
      8 3

      Já bych tentokrát k Sobolovi tak přísný nebyl,první poločas souhlas,to byla hrůza,ale ve druhém to přeci jen bylo od něj mnohem lepší.dvakrát nebo třikrát našel přesným dalekým pasem spoluhráče,pomohl při Jugasově golu atd.Co se ho pokusit přeškolit na křídlo?

      • Re: Sobol a Stoch

        Corfe     před 7 lety 15.04.2018 14:27 |  
        5 0

        Jo, na křídle hrál trochu líp, ale přeškolovat ho má smysl jen tehdy, pokud by nám patřil. Pokud vím, je u nás hostování bez opce a po sezoně se vrací na Ukrajinu.

        • Re: Sobol a Stoch

          Edenjejenjeden     před 7 lety 15.04.2018 15:31 |  
          1 0

          To samozřejmě vím,že v létě odejde,to byla jen trochu nadsázka,ale na křídle rozdíl mezi ním a třeba Mingazovem momentálně žádný nevidím.

        • Re: Sobol a Stoch

          Pepino44     před 7 lety 15.04.2018 17:23 |  
          0 0

          Je zajímavé, že jako levý obránce hrál potom jako pravé křidýlko, a tam po té bídě vypadal trochu lépe.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 13:37 |  
    7 3

    Dnes z mé strany naprostý souhlas. Osobně jsem nejvíce zklamaný z našeho gólmana. Myslím si, že by takhle, skoro pravidelně, góly na přední tyč dostávat neměl.

  9. ,,muze" za to Plzen

    Mike     před 7 lety 15.04.2018 14:41 |  
    5 1

    Ad Alanor- skvele hodnoceni, jako vzdy. Pozastavim se u textu pred hodnocenim hracu. Pises, ze jsme chteli hrat trochu jiny fotbal, ale ted jsme dali prednost vysledkum. Ta Plzen totiz ovlivnuje celou nasi sezonu a kroky vedeni. Na podzim diky temer jeji 100% bilanci a naskoku 14 bodu, coz vedle vypadnuti s Astanou a hernimu projevu bylo jednim ze 3 hlavnich duvodu odvolani trenera Silhaveho, pokud by byl naskok dejme tomu 7 bodu, tak verim, ze by trener Silhavy zustal. Privedl se novy trener, protoze sezona se pokladala z hlediska titulu za ztracenou- zcela logicky- tak se vytycila nejaka koncepce do budoucna, a po ni se melo jet s tim, ze se nam to v pristi sezone vrati. Jenze priblbla Plzen zacala neuveritelne ztracet, dala nam cuchnout, a zacalo se zase hrat na vysledky. Takze ve finale dle meho nazoru skoncime stejne druzi, a v lete zacneme s koncepci zase od nuly. Jenze v soucasne konstelaci by na vysledky hral samozrejme kazdy.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    jarodo57     před 7 lety 15.04.2018 14:54 |  
    8 10

    V posledním období jsem četl z Alanorových hodnocení někdy až servilní podbízení novému složení realizačního týmu.Dnes konečně přišel realistickým hodnocením a tak s ním takřka ve všem souhlasím.Hlavně zhodnocení celého zápasu.Mě osobně až tak moc nezajímají ty čísla , co jim udílí ,ale jak hodnotí každého hráče slovně.A to se mu dnes povedlo.Naše hra je hrozná a nedá se na to koukat.Nevím co za tím vězí,ale je to tak.V pátek nebýt jediného fotbalisty v červenobílém dresu na hřišti Stocha ,tak jsme dopadli ještě hůř než ze Zlínem.
    Když zhodnotím výkony hráčů potažmo trenérů za poslední tři zápasy,tak mě napadá jedna věc,že v létě se zase dočkáme velých změn.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 15:00 |  
    9 2

    Článek a slovní hodnocení velmi přesné... jen ty známky na to, že se jednalo o další těžko koukatelnou herní bídu, tak jsou lehce nadnesené... solidní průměrný výkon si představuju trochu jinak...

    tady nám vytrhl trn z paty skvělej individuální výkon famózního Stocha, to byl oproti zbytku týmu výkon jak z jiný galaxie... dát k němu nějaký technicky a kreativně zdatnější spoluhráče, a začít hrát kombinační fotbal po zemi, tak už by se na to dalo i koukat

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      jarodo57     před 7 lety 15.04.2018 15:08 |  
      3 1

      Přesně tak.Takhle se tam v prostředku doslova motá pět momentálně bídných hráčů viz.1 gól Karviné a k tomu dva krajní beci o kterých nemá cenu se bavit.To je ovšem věcí trenéra.A tím se nechci nijak dotknout Trpišovského,ale předváděné výkony Sobola a Frydrycha s neustálým jejich nasazování mě hlava nebere.Holt si asi budeme muset zvykat při tom totálním fotbale na jiný styl fotbalu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    mpik     před 7 lety 15.04.2018 15:12 |  
    2 3

    Při vší úctě, Frydrych byl u obou inkasovaných gólů a známka 4 je neopodstatněná. Tohle bylo na dvojku. Sobol sice ve skvělé formě není, ale například jeho nádherný dlouhý pas přímo na brejk za pochvalu stojí. Tam to hodnocení nemůže být stejné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Karel13     před 7 lety 15.04.2018 15:16 |  
      0 0

      Jenomže on to chtěl vlastně vrátit k rozehrávce Kolářovi-.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.04.2018 17:03 |  
      5 0

      Frydrych ovšem zase připravil šanci Hušbauer a ve druhé půli Bořilovi... zase vsechno špatně od nej nebylo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 17:42 |  
        0 1

        Možná kdyby to dal Hušbymu po zemi a ne svící která padala 5 sec, byl by i výsledek lepší. Takhle slouží Pepovi ke cti, že to parádně zpracoval a rychle vystřelil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          PetCC     před 7 lety 15.04.2018 22:10 |  
          0 0

          Kdyby mu to dal po zemi, tak by to nemohl vůbec zachytit.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Cross     před 7 lety 15.04.2018 15:44 |  
    6 1

    Dobrý rozbor našeho momentálního systému hry. Vrátili jsme se k podzimu, hru trochu mění jen Standa Tecl vpředu a častá absence našich skvělých černochů vzadu. Proto víc gólů dáváme, a víc dostáváme, jinak hrajeme stejně.

    Jedna otázka: nekde jsem četl, ze Karviná ma rozpočet 60 mega. Tedy my 1200? Padesát miliónů na hráče a rok? Celé muzstvo 4 milióny denně? Tak to bychom fakt už meli být aspoň tak dobří jako Salzburg. Nebo ne? Být Číňanem a Jardou Tvrdíkem, víc bych se staral o výdaje. Nebo za tohle, co vidíme, jdou platy na plné pecky? Uf!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 15.04.2018 17:56 |  
      3 0

      Aby tu nevznikla nějaká fáma - myslím, že náš rozpočet se miliardě ani výrazněji neblíží. Co vím, tak Karviná má rozpočet okolo 30 mega.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Cross     před 7 lety 15.04.2018 19:19 |  
        1 2

        Alanore, já tušil, zes to nemyslel úplne vážně - s tím naším dvacetinásobným rozpočtem. Chvíli jsem googloval a nejnižší rozpočet, který jsem našel, byla Viktorka Žižkov v sezóně 2011/12 a to pak šla dolů... ten rozpočet byl 60 miliónů. Takze, Alanore, není to dvacetinásobek ale podstatně méněnásobek...to aby zde zase nevznikly nejake fámy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Veta (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 20:36 |  
          0 0

          Rozpočet Karviné je ještě lehce pod 30. Uvažujeme-li tedy účetní období.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Travinho     před 7 lety 15.04.2018 21:04 |  
            0 0

            Máš k tomu nějaký zdroj? Nechci to rozporovat, jen mě to zajímá. On totiž taky není rozpočet jako rozpočet a každému se do něj počítá trochu něco jiného.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Veta (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 21:14 |  
              1 1

              Sbírka listin. 2 částky, co se můžou považovat za rozpočet, obě pod 30.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Hektor     před 7 lety 15.04.2018 15:52 |  
    12 0

    Dnes jsi to Alanore napsal dost dobře, já bych akorát vynechal u Stocha slovíčko konečně. Mně se pohybem
    a fotbalovostí z našeho týmu líbí nejvíc skoro každý zápas, teď mu to tam navíc i spadlo. Já měl v hodnocení Stocha a na druhé straně Sobola s Frydrychem ještě větší bodový rozdíl. Frydrych dostane ideální přihrávku na centr, jeden nepřeletí 1. obránce, druhý letí na rohový praporek, přitom nemusel centrovat z první. Sobola asi ani nebudu rozebírat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      PetCC     před 7 lety 15.04.2018 22:08 |  
      1 0

      A já ti po každém zápase říkám, když hraje Stoch jinej fotbal, než ostatní, tak je jeho kvalita dost naprd.
      Dá se říct, že tohle byl jeden z mála zápasů, kdy se Stoch vyskytoval tam, kde ho ostatní potřebovali a Stoch zase přihrával tam, kde byli jeho spoluhráči.
      Doufejme, že se to stane pravidlem a ne vyjímkou. Pak by se na naší hru dalo konečně dívat.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    honza304     před 7 lety 15.04.2018 17:03 |  
    7 0

    Původně jsem si myslel, že se do toho vůbec nebudu montovat, ale nakonec něco přidám. Podle mého názoru jsme oproti zápasu se Zlínem nehráli o nic líp. Beru to z celkového pohledu, výjimkou byl Mira Stoch, který nám výrazně pomohl zlepšit pohled na zápas. Další důležitý moment byl ten, že Karviná cítila, že by to šlo a tudíž ke konci otevřela obranu a pak to vypadalo, že jsme mohli vyhrát i 6:2, to je rozdíl oproti Zlínu a přístupu Karviné ke hře, ze kterého jsme měli těžit! Za neproměňování tutovek - sám na brankáře, bych rozhodně nedával průměrné známky. Kolář taky dostal 4. Ale to je celkem jedno. Nejhorší je, že vyhrajeme a my jedeme ze zápasu naštvaní.
    Jo a Wagnerův gól byl z ofsajdu. Jak to bylo se Součkovým penaltovým zákrokem, nevím. Video na hrad! Teda na trávník. Ať žije Slávie!!!

  16. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Eskaes     před 7 lety 15.04.2018 17:11 |  
    6 1

    Z Koláře jsem měl na začátku z nových posil asi nejlepší pocit. Ale už to postupně vyprchává. Tak uvidíme.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Sedrousek     před 7 lety 15.04.2018 18:03 |  
    1 0

    Ja osobne nechapu trenerovo stridani Sykory na konci zapasu. Dalo se ocekavat ze karvina bude nakopavat mice do vapna a tam by se hodil nekdo kdo dosahne aspon na brevno.
    No a jedtli tam sel aby podrzel mic? Tak to se taky nepovedlo.
    Tri body ale zustaly doma tak se vlastne nic nestalo. Ale jednou by nas takovej preslap mohl hodne mrzet!

  18. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 15.04.2018 18:28 |  
    1 4

    Sobol 4?a Souček 5?to je vtip ne!!oba nejméně o stupeň horší. Kúdela za mne 6..jak jsem ho na DZ na stoperu předvedl výborný zápas. Ostatní souhlas. Mirovi klidně by šlo udělit i 10. Ve Spartu obdobné známky..

  19. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 15.04.2018 18:30 |  
    0 0

    Teda Sparta v Plzni vede 2:0.. Ta Plzeň fakt ten titul nechce..

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      murena     před 7 lety 15.04.2018 19:11 |  
      0 0

      Už je to 2:2

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        zeleznik2     před 7 lety 15.04.2018 20:00 |  
        2 3

        Bohužel, ale i dva body ztráty dobré. Plzeň slaboučká přesto dvě šance dokázali proměnit..Sparta měla, vyhrát a dnes poprvé v životě jsem ji fandil, ale nezvládli, udržet dvougólové vedení..

  20. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Harvey     před 7 lety 15.04.2018 18:37 |  
    1 38

    Pokud se nějakým postavám v historii dá přát rakovina varlat, jsou to Hitler a sudí Proske.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      p!erreCORE     před 7 lety 15.04.2018 18:57 |  
      20 1

      Ubohý i jako vtip..

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 15.04.2018 20:02 |  
      27 0

      Proske pískal férově a zápas zvládl. Nebuď ubulenej jako Šural.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Travinho     před 7 lety 15.04.2018 20:38 |  
      10 3

      Pán je Sparťan? To se asi nedá léčit, ale pomocí vhodných léků alespoň utlumovat příznaky, abys pak nepsal taková hovna.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      urs (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 21:05 |  
      4 1

      To je fest přes čáru, kámo.. swag

  21. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 15.04.2018 19:53 |  
    7 0

    5 bodů
    6 kol

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 19:56 |  
      2 5

      Pocitej 2 body,5 kol :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        bongor     před 7 lety 15.04.2018 19:58 |  
        9 1

        No není jistý,že plíseň s naší současnou neformou porazíme.To bychom potřebovali ještě tak dva Stochy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          TSeguinTS     před 7 lety 15.04.2018 20:02 |  
          6 0

          spartě jsem nefandil, jsem rád, že hráli takovou holomajznu jako hráli, prestě taková sparta se mi líbí. Bohužel dnes plzeň měla opravdu slabého protivníka, o to víc si cením její ztráty. Myslím, že brno je potrápí víc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          zeleznik2     před 7 lety 15.04.2018 20:03 |  
          3 0

          A uzdraveného Simona s pevnou obranou...

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          donford     před 7 lety 15.04.2018 20:04 |  
          4 0

          Naši kluci jdou (někteří) pomaličku nahoru. Ke Stochovi Tecl a možná, že nastoupí i obrozený Zmrhal. Ngadeu to bude vzadu jistit.Tak měli tam Plzeňáci i minely vzadu. Ale Šural byl odříznutý a marný. Stanciu? Bez zájmu. Ale čert je vem. Nás teď čeká pohár.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 20:12 |  
          2 0

          jeden bude stacit! :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 15.04.2018 20:02 |  
      4 1

      Pořád má Plzeň náskok 5 bodů,zatím lepší vzájemný zápas a nehrají za týden v Liberci..

  22. Pocet vyher

    Mike     před 7 lety 15.04.2018 19:59 |  
    15 1

    Za 8 jarnich kol mame o 2 vyhry vice, nez Plzen a Sparta dohromady.

    • Re: Pocet vyher

      Fačín     před 7 lety 16.04.2018 15:22 |  
      0 2

      A o dvě prohry víc, než jsme museli...

  23. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 15.04.2018 20:12 |  
    3 5

    Nevim kdo tu psal, možná to byl pouze na twitteru, ale zachytil jsem reakci nějakého slávisty, že spartě závidí Plavšiče.

    Proboha. Možná je rychlej, ale jeho soubojové vlastnosti a občasné nasazení...?? Miňo Stoch je asi o 80% lepší a přínosnější hráč! Oni by nám měli Miňa závidět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Crispo     před 7 lety 15.04.2018 20:17 |  
      2 1

      Je to mladší verze Petržely, akorát mu rozhodčí nepískají každý jeho pád jako faul soupeře...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      afro     před 7 lety 15.04.2018 20:24 |  
      4 1

      Nerozdeluj pozornost mezi SN a Twitter, nerozdeluj pozornost mezi SN a Twitter, nerozdeluj pozornost mezi SN a Twitter nebo se z toho zblaznis. :-)
      Bylo to na Twitteru a souhlasim, ze Plavsic neni imho zatim zadnej zazrak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      donford     před 7 lety 15.04.2018 20:29 |  
      0 0

      Měli by nám Stocha závidět tak moc, jako my jim vůbec nezávidíme Plavčiče a těm druhým Petrželu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Travinho     před 7 lety 15.04.2018 20:40 |  
      10 4

      Já to psal dokonce několikrát. Plavšič má 21 let. Ano, má neustále mezery, ale půjde nahoru. Co je však hlavní. My typologicky podobného hráče nemáme a přesně tohle nám mnohdy chybí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        JS (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 23:39 |  
        1 9

        Souhlas. Pak lepíme křídla Bořilem... A porovnejte Plavšiće a Zmrhala...

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Travinho     před 7 lety 16.04.2018 08:49 |  
          1 2

          Tak Zmrhal je proti Plavšičovi lepší dozadu a řekl bych, že i rychlejší. Ideál mi přijde. Jedna strana Zmrhal a druhá hráč typologie Plavšiče.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Hofo78     před 7 lety 15.04.2018 20:14 |  
    6 0

    Ted je zapotřebí v lize 5x za sebou vyhrát...(Liberec v, Slovácko d, Plzeň d, Dukla v,Jablka d)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      donford     před 7 lety 15.04.2018 20:26 |  
      12 0

      Když se povede dej bože zápas v Liberci, tak věřím, že další 4 zápasy by mohly vyjít. 3x doma a jednou v Praze na Dukle, tedy skoro doma. Co mě zajímá, bude zápas Plzně v Brně. Brnu už jde o všechno. A Pivarník žízeň na Plzničku mít bude. Pokud Brno uválčí doma plichtu a my v Liberci dobře dopadneme,.... ani to nechci dopředu počítat. Nastal by horor, doba infarktů a předčasných odchodů do důchodu, nejspíš. :-) :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 20:49 |  
        4 0

        jj, připomínám můj 5 dní starý koment o tom, že při naší vymodlené výhře s Karvinou (nakonec se stalo) a předpokládané remíze Plzně se spartou už to teď záleží jen na nás a na Michalu Škodovi v Brně :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        bongor     před 7 lety 15.04.2018 20:51 |  
        1 0

        Taky bych si dal plzničku,třetinkovou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 21:08 |  
        7 0

        Brno je v tak kritické situaci, že mu bod nic neřeší a musí hrát na výhru. A bude to stejná přetlačovaná jako s námi, protože Pivarník není hlupák, aby nechal kvalitnější mužstvo hrát fotbal. Možná to otevře oči všem, kteří tak drsně kritizovali náš výkon v Brně. Všechno Je to věc taktiky a když máte celý zápas na zádech chlapa, tak se dost blbě hraje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        zeleznik2     před 7 lety 16.04.2018 16:28 |  
        0 0

        V Liberci musíme, už si nemůžeme dovolit žádnou ztrátu, přesto věřím, že o titulu rozhodne naše výhra nad Plzni 5.5.
        Brno by mohlo překvapit...

  25. Obrana

    Crispo     před 7 lety 15.04.2018 20:16 |  
    15 5

    Chtěl bych se zeptat místních odborníků, kteří tvrdí že Trpiš zničil naši super obranu, jak se povedlo Vrbovi rozbít obranu, tedy to co jim tak výborně fungovalo na podzim, když nastupují prakticky ve stejném složení???

    • Re: Obrana

      Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 20:37 |  
      16 16

      Trpiš tak zničil naší obranu, že dle tabulky teď máme nejlepší obranu v lize. Nojo, ale von zničil i ten útok, takže je zase nejlepší v lize (dle některých zdejších je však stejně špatný jako za Šilhavého, čert vem dohledatelná fakta).
      BTW v tomto kole už zvítězili kromě nás pouze desátá Dukla, třinácté Slovácko a patnáctá Ostrava, Karvinou jsme opět o dost přestříleli a měli hodně vyložených šancí, po prospaném začátku nakonec hezký fotbal, ale pro spoustu lidí to byl pořád hodně špatný výkon, to mi hlava nebere.

      • Re: Obrana

        donford     před 7 lety 15.04.2018 20:42 |  
        5 0

        A příště se snad zvedne i Brno. Skóre už máme nejlepší i s naší sflikovanou obranou.

        • Re: Obrana

          johnynz     před 7 lety 15.04.2018 21:03 |  
          5 0

          Brňáci už pět zápasů nedali gól, tak by si to v tom příštím mači mohli pořádně vynahradit ;)

      • Re: Obrana

        sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:06 |  
        3 9

        Byl to hodně špatný výkon, bez techniky, kombinace,..a to i přes tři body...jestli to nevydíš tak tvuj problem....bojím se, že už ted každej zápas bude ubojovany a stejný jako proti zlinu, brnu a karviné...a to že chceme vidět i nějaký kombinační technický fotbal, asi chceme moc, jak vidim, některým to stačí...

        • Re: Obrana

          donford     před 7 lety 15.04.2018 21:30 |  
          13 1

          Víš, siciliáne, tak jako se některé kluby přetahují a perou, včetně nás na špici, tak se to samozřejmě mele i dole. Nikdo nechce spadnout. A protože je liga kupodivu dost vyrovnaná, snáze uspěje outsider, který zahraje lišácky, s lepší fyzičkou a především s velkou bojovností. Nakonec i dnes třeba Manchester U. padl s posledním. Co je pro nás důležité:
          1. Plzeň se stále neprobrala a zase i doma plichtila.
          2. Obrana Plzně je překonatelná. Důležité pro poznání a uvědomění si pro Brno.
          3. S Plzní hrajeme doma, ale především a mnozí s tím nebudou souhlasit, náš výkon jde nepatrně, byť plíživými krůčky, nahoru. Stoch, Tecl, Hromada ... věřím, že strhnou také ostatní.
          4. Příště už může hrát MNN. A třeba se zmátořejí Zmrhal, Deli.
          Ne, určitě neuvidíme, jak píšeš, příliš kombinačního technického fotbalu, bude se bojovat až na krev, vždyť po dnešku máme zase šanci - ovšem čeká nás Liberec, který ale také na Dukle neoslnil. Vím, že nelze srovnávat zápasy, ale také Jablonec zase tolik Olomouc doma nepřehrál, tu Olomouc, kterou jsme nakonec ve finiši doma válcovali. Tam to vidno nebylo. Jsem si jist, že příští kolo skoro rozhodne. Pokud vyválčime body v Reichenbergu a Brno bude plichtit, budeme to mít ve svých rukách. Ale bude to fuška, boj, krev, pot (a nechci, jsa optimista, napodobovat Winstona Ch. tedy slzy ) - když tak slzy úlevy a štěstí. Teď už nemůžeme a nesmíme nadávat jednotlivcům v mužstvu za výkon, za promarněnou šanci, teď už musíme věřit, držet palce a klukům moc a moc fandit. Až do konce. Sama Plzeň nás k tomu vyzývá.

          • Re: Obrana

            sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:34 |  
            3 8

            Vcelku souhlasím, jen loni sme hráli po většinu sezony velmi dobře, a hl. KOMBINAČNE, že ta naše hra byla zapamatovatelná, a dech nám došel spíš ke koncu ligy, kdy některé zapasy byly vybojované...letos ta hra a styl není zapamatovatelný, a dech nám dochazí přiliš brzo..ano i soupeřum (třeba plzen je šok jaka je prumerná na jaře) o to víc ssere, že sme toho nevyužili a postihlo to i nás....na kdyby se nehrálo ale vyhrat se zlinem a v jihlavě (což bylo realne) tak sme již první :-)

            • Re: Obrana

              donford     před 7 lety 15.04.2018 21:50 |  
              5 1

              To máš pravdu. Jihlava a Zlíny byla dvě velká zklamání. Je to k vzteku. Ale právě proto jsem ti uvedl onen čerstvý výsledek z Anglie, kde druhý tak nečekaně padl s outsiderem, no, podobně jako my v tebou uvedených zápasech. Ale právě proto, že Jihlava uspěla i v Plzni a snad právě proto, je liga v závěru zajímavá a pro nás skýtá (alespoň do příštího zápasu:-)) naději. Tak ať se kluci drží!

              • Re: Obrana

                sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:58 |  
                1 4

                to jo, ale bojím se právě toho nalákání plzne, která to sere kde se dá, aby se to proti nám paradoxně neotočilo a nezapoměli koukat i pod sebe (např, kdyby plzen vedla pořád o nějakých cca 12 bodů tak bysme vubec nemuseli koukat nad sebe ale hlidali si soupeře pod sebou)..takhle musíme stihat obojí.... zlepšit herní styl, kdy bysme cejtili jistotu zvládnutí zápasu, který máme ve své režii tak bych byl nadmiru spokojen..pořád neveřím tomu, že by plzen na jaře tak odpadla a tuším, že se zvedne...kdyby ne, tak to bude krásný sen a začnu si zjištovat, jestli z prvního místa na 100% se postupuje přimo do LM a nebo je tam nějaký ještě zádrhel..nevíš? :-)

                • Re: Obrana

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 16.04.2018 11:08 |  
                  1 0

                  Zádrhel tam samozřejmě je, ale relativně malý... musel by tento ročník LM vyhrát tým, který by si postup do dalšího ročníku Lm nevybojoval v domácí soutěži...
                  Anglie má čtyři přímá místa, Liverpool je třetí, na páté místo má náskok 10 bodů
                  Bayern už je snad jistým mistrem
                  Španělsko má čtyři přímá místa, Real je třetí, na páté místo má náskok 15 bodů

                  Takže by postup našeho mistra přímo do základní skupiny LM mohlo ohrozit pouze kdyby LM vyhrála AS Roma - Itálie má čtyři přímá místa a AS je právě na čtvrtém místě... má stejně bodů jako třetí, ale na pátého má osm kol před koncem náskok pouhý bodík...

              • Re: Obrana

                mig52     před 7 lety 16.04.2018 08:32 |  
                4 1

                Víš, Donforde, byla to velká zklamání (Ji a Zlín), ale v zájmu objektivity, ta prožívá každý. RB se asi pošesté tluče do hlavy, kde mohla být, kdyby aspoň 3-4 zápasy dovedla k vítězství, především ten s námi, kdy se hrálo o 6 bodů. V Plzni si fans říkají, že jen při průměrných výsledcích už mohli vypít hektolitry jejich skvělého moku na oslavu titulu. A jistě se podobně tlučou do hlavy i jiné týmy, které najdou zápasy, o nichž si myslí, že je měli vyhrát, především ty z konce tabulky. Nás zase na RB neskutečně fotbalový bůh políbil, i když on asi věděl proč. Berme minulost jako realitu a hleďme vstříc do budoucnosti. Příští kolo bude hodně důležité, a protože jich máme před sebou ještě 6, tak chceme-li bojovat o titul, je výhra nad Plzní povinnost. Pokud to nezvládneme, tak si ho nezasloužíme. V opačném případě bychom měli na 5 kol 2 body ztrátu a to se dá uhrát.

      • Re: Obrana

        sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:11 |  
        11 4

        A když se tu oháníš statistikama jak máme nejlepší utok i obranu, tak co tato statistika: Pod Šilhavým z 16ti zápasů 7 obdržených golů, pod Trpišem za 8 zápasů 9 obdržených gólů.......ale je jasný, že si raději vybereš tvrzení, že pod trpišem mame nejlepší obranu...

        • Re: Obrana

          Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 21:23 |  
          5 6

          Hele, Pod Šilhavým jsme měli obranu skvělou, o tom žádná. Ale Plzeň ještě lepší. A nyní na jaře se ostatní mužstva tak zhoršily, že máme obranu nejlepší. Nevím s čím jiným porovnávat, když ne s českou ligou. Takže je pravda, že oproti Šilhavýmu máme obranu propustnější, ale to nám přeci bylo řečeno už na začátku jara, ne? Takže řeči o totálním rozbití obrany jsou trochu nadnesené, žejo? Navíc když je půlka obrany furt zraněná, na rozdil od podzimu, kdy bylo zranění daleko méně. Halt liga je dlouhá, tými zespodu tabulky hrají víc o život a na krev, a šrámy přibývají..

          • Re: Obrana

            sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:26 |  
            5 6

            Bylo nám řečeno totální fotbal...to znamená sice risk v obraně ale i pořádný utok a přehrávání soupeře ve středu hřiště kdy se na ně bude řítit lavina....a zatím z toho vidime ve středu hřiště pomalost a nudu při vymyšlení akcí a přehraní soupeře a někdy školacké výkondy v obraně, kdy se na naše obrance trochu udělá bububu a on se zalekne, nic nevymyslí a raději odkopne na náhodu dopředu...jediny kdo to z obrany nesplnuje je Deli, který se nebojí podržet balon nezmatkovat a rozehrát i po zemi..

            • Re: Obrana

              Crispo     před 7 lety 15.04.2018 21:45 |  
              11 3

              Počkej, počkej. Ty jsi očekával, že prakticky se stejnými hráči jaké měl k dispozici Šilhavý, s neustálou marodkou a jak píšeš s hodně průměrnými hráči budeme hrát v každém druhém zápase totální fotbal? Trpiš jasně deklaroval, mimojiné: "Chci poznat hráče, a nechci proto v zimě příliš zasahovat do týmu příchody nových hráčů. Chci se Slavií hrát totální fotbal (neřekl že to půjde hned). Chceme v létě přivést hráče, kteří se budou hodit do systému, který chceme hrát. Cílem je být jarním mistrem." Kde máš nějaký slib toho, že celkově vyhrajem ligu a budeme na jaře vyhrávat pomocí totálního fotbalu? Jsi navedenej, že nerozpoznáš limity tohoto týmu o kterém sám píšeš, že je v něm mnoho průměrných hráčů, ještě navíc když nás decimují zranění?
              Je jasný že dotahujem Plzeň díky jejich vlastní neschopnosti, ale to stejné bylo i loni na jaře za Šilhavého, kdy jsme se stejně jako teď s Karvinou třepali často o tři body...

              • Re: Obrana

                sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:52 |  
                2 2

                Ja o totálním fotbalu mluvil jako reakci na kolegu...který to zmínil. Za mě se mě z totálního fotbalu libi jen,že budeme soupeře napadat už při rozehrávce a nedat jim dýchat, což sme ze začátku celkem dělali, ted už moc ne. Já chcu vidět jinou věc, JISTOTU v rozehrávce hl obrané čtverky, kdy to nebudou neustále pod tlakem nakopávat ale rozehrávat s rozvahou a TECHNICKÝ A KOMBINAČNÍ styl, který bude viditelný, rychle narážečky, zbavení se tím soupeře atd..a na to v záložní řade si myslím hráče máme, ale vubec to nevidime (až na Stocha a jeho neustálý pohyb)... a nějaký herní styl by pod trenerem už měl být vidět..ja vidim bohužel hru spíše na náhodu...

                • Re: Obrana

                  Crispo     před 7 lety 15.04.2018 22:03 |  
                  7 1

                  Tak to potom jo. Taky mi vadí že se od toho celotýmového napadání rozehrávky trochu upustilo, ale možná na to má vliv právě ta kvalita hráčů, protože když jsme tak začali od prvního jarního kola hrát tak to obránci vůbec nezvládali a nezajišťovali se. Než si to stačilo sednout a více to vypilovat tak je najednou mimo Sýkora, Deli, Zmrhal, byl i Hromada a najednou musí hrát Frydrych, nerozehraný Pokorný, Sobol bez formy, a Bořil v záloze. Právě proto nejsem tak kritický a pesimistický jako ty, protože vidím, že za takových podmínek se těžko něco mění a zlepšuje. Buďme rádi, že i tak vítězíme a dáváme góly...

                  • Re: Obrana

                    sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 22:11 |  
                    2 2

                    ok, když nám to zajistí titul, tak upustím od te sve "náročnosti" na nějaký herni styl a budu věřit, že v létě na něm při přísunu nadpruměrných hráčů zapracujeme :-)

                    • Re: Obrana

                      Crispo     před 7 lety 15.04.2018 22:22 |  
                      11 0

                      Já třeba titul moc neřeším, protože máme problémy sami se sebou a ještě hrajem pohár. Čekám na léto, kdo se přivede, jak budeme hrát na podzim atd. Titul by byl skvělá věc, ale začne mě zajímat tak dvě kola před koncem jestli na něj ještě budeme mít šanci.
                      Čekal jsem problém, protože i s velkými možnostmi se za trénování JŠ po titulu nepřivedli minimálně dva kvalitní a rychlí krajní obránci a alespoň dva krajní záložníci. Přišel jen Sobol na hostování a Stoch, který není typickým krajem. Problém proto nastal už tehdy...

              • Re: Obrana

                mig52     před 7 lety 16.04.2018 08:37 |  
                3 1

                Crispo, to nešlo napsat líp, podepisuju. Plzeň nás drží především ve hře a s tím JiT a jeho citací je to zrovna tak. Na toto jeho vyjádření mnozí zapomněli a pokud ne, tak se sním neztotožnili, ale s tím nemůže nic udělat.

      • Re: Obrana

        warhammer (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 21:18 |  
        11 4

        Teda já z tebe fakt nemůžu. Já fandím Slavii vždycky, vadilo mi, když tzv fanoušci na naše hráče v pátek pískali a sprostě jim nadávali (a bylo jich fakt hodně). Ale napsat dva dny potom, co jsme se do poslední vteřiny klepali o výsledek s klubem jako Karviná, že to byl hezký fotbal, to je opravdu šílená nesoudnost.

        • Re: Obrana

          sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:23 |  
          10 3

          Tak tlustá a škaredá holka se také muže někomu libit a být pro něho poupátko a každodenní štestí, tudíž si kolegova v tom zápase tu krásu holt našel..i když ostatní ju neviděli a nevidí :-)

          • Re: Obrana

            Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 21:30 |  
            8 2

            Nevím, no, podle mě druhá půlka na stadionu už každýho zahřála, začlo to lítat, ten vzájemný příval energie mezi fotbalistama a divákama byl hmatatelný, já si to užil. A statistik ve mě si řiká, nojo, a konkurenti navíc prohráli, anebo remizovali, tak třeba mají jejich fanoušci lepší pocit než my, jak jejich kucí aspoň skvěle hrajou, když už teda nedokážou vyhrát.

            • Re: Obrana

              sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:37 |  
              0 4

              aby nás pak neštavlo ješte víc ta zbytečná ztrata v jihlave ale hlavne doma se zlinem, tam se čekala váhra a mohlo to být dva body a bobky u plzenských hráčů, protože ztratit takovej luxusni náskok by byla senzace roku, ještě větší než tech jejich 14 vitezstvi za sebou (něbo kolik)....

              • Re: Obrana

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 22:03 |  
                1 0

                To by rozhodně nebyla ''senzace roku'', ale takový malý velký zázrak. :-) Mít 14 bodů náskok, 14 kol do konce a ztratit to? Nevěřím, že se něco takového v českém fotbale stalo a nejspíš ani v zahraničí ne.

            • Re: Obrana

              warhammer (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 21:41 |  
              3 2

              Pokud kombinuješ návštěvu stadionu s užíváním omamných látek, tak mi tvůj koment dává smysl :).

            • Re: Obrana

              afro     před 7 lety 15.04.2018 21:48 |  
              3 0

              Synergie mezi tymem a fanousky stala v patek za starou backoru a uz od uvodniho hvizdu jsem byl nemile prekvapen pomerne nestandarne negativni naladou na tribunach.

              • Re: Obrana

                Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 22:01 |  
                2 0

                Kolem mě taky všichni nadávali, ale na to jsem zvyklej, já to radši moc nevnímam, jinak bych byl pořád nasranej, ještě bych jim něco řek, a dostal bych přes hubu :-) ale pak se to po gólu Míňi zvedlo a lidi začli víc řvát, to si snad vnímal, ne?

                • Re: Obrana

                  afro     před 7 lety 15.04.2018 22:11 |  
                  1 0

                  Ja tady psal uz po zapase, ze jsem se snad poprve v zivote musel na TS kvuli pitomcovi, ktery nad nami od zacatku pomerne nahlas nadaval presunout. Ten byl fakt na par facek. A jo, synergie s Minem fungovala.

        • Re: Obrana

          Fačín     před 7 lety 16.04.2018 15:26 |  
          1 3

          Je pravda, že pískot na vlastní hráče se u nás v Edenu moc nenosí, takže jestliže zazněl (a docela dost) je asi něco špatně a fanoušci to cítí.

      • Re: Obrana

        afro     před 7 lety 15.04.2018 21:36 |  
        6 2

        Ja te mam o dost radeji v poloze z "Laryfaryho medialnich mrdek" (pochlap se, herdek), kde jizlive komentujes deni v Kapr lize. Tohle je na me moc optimisticke a zcela postradajici kriticke mysleni. Nezapomen, ze vetsina z nas ty jarni zapasy videla... ;-)

        • Re: Obrana

          Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 21:45 |  
          8 0

          když oni se o nás média letos tolik neotírají, teda kromě situace CEFC, čemuž ale jakožto ekonomický analfabet nerozumím, takže radši nerozebírám :-) A omlouvám se za svůj optimismus, pro mě je to v životě snažší než se furt trápit. Je mi proti srsti nadávat po zápase na svůj tým, který dal tři moc pěkný góly, měl i dost dalších šancí, a nakonec vyhrál.

          • Re: Obrana

            afro     před 7 lety 15.04.2018 22:03 |  
            1 1

            Jasne, tri body jsou doma a mohli jsme jich dat i pet, ale tobe se jako ten fotbal libil? Nekecej, ze jo, ty optimisto jeden. :-)

            • Re: Obrana

              Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 22:08 |  
              8 0

              druhá půle jo. Nejlepší hráč celýho kola v akci, Tecl na place a rychlej jak blázen, Jugi se trefil! Jo, naštval mě obdrženej gol( ale nakonec se ukázalo že byl z ofsidu), a naštvalo mě, že to Teclík nedal, ale jinak dobrý :-)

              • Re: Obrana

                afro     před 7 lety 15.04.2018 22:23 |  
                1 1

                Takze 50% zapasu bida... OK. ;-)

                • Re: Obrana

                  Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 22:25 |  
                  3 0

                  Tak bída, 50% zápasu hrát jako Sparta a pak se zlepšit, vlastně jo, první půli sme hráli jako bída :-)

                  • Re: Obrana

                    Láryfáry     před 7 lety 15.04.2018 22:27 |  
                    6 1

                    jaj pardon, omlouvám se všem, omylem jsem napsal sparta s velkým písmenem, budu si to hlídat!

  26. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 15.04.2018 21:19 |  
    1 8

    Tentokrát s hodnocením celkem souhlasím, Kolář opět branka mezi nohama, bojím se,že už to protihráči maji nastudovaný, kdy tam oproti jiným golmanum má Kolář opravdu mezi nohama hodně místa (jde to vidět i pouhým okem), s nadsazkou mužu říct, že bych se tam trefil i já :-) S tím už asi nejde nic udělat....
    Tenhle zápas nám ukazal, že bysme potřebovali 11 takových Stochů na hřišti (myšleno 11 nadpruměrných hráčů), s tím co máme směsice hráčů bez techniky, pouze odkopávači typu Frydrych a bohužel i Jugas (tím neříkám, že zahrál špatně) moc díru do evropy neuděláme. Chybí nám hráči, kteří dokážou podržet balón a mají to v noze,což na první pohled Stoch má. Aby se v evropě uspělo, bylo by potřeba takových hráčů v základu mít alepon 6,7 (vč. obrany)...jestli to nakoupíme vhodným nákupem v létě nevím, ale s taktikou jakou máme to opravdu nepujde...

  27. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Ondráš     před 7 lety 15.04.2018 21:38 |  
    15 0

    Za mě maximální spokojenost s výsledky tohoto kola, paráda!
    Věřím, že se to zvedne i herně a dáme to! Titul se nevyhrává krásným fotbalem, ale díky bodům.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      donford     před 7 lety 15.04.2018 22:02 |  
      8 0

      Bohužel, onen totální presink se zatím nepodařilo dostat hráčům pod kůži a navíc se možná víc vkrádá obava o konečný výsledek po 90 minutách. Určitě Jihlava i Zlín budou pro hráče velké memento, velké varování. Takže až do konce ligy bych hezký fotbal nečekal, teď to opravdu je a bude "jen" bitva o body, tedy o konečné přežití. Bude samozřejmě rozhodovat momentální chytrost v jednotlivých akcích a nápaditost, fantazie, technika, předvídavost, ale především bojovnost, vůle, fyzička, nasazení, rvavost, obětavost. U koho budou tyto vlastnosti ve finiši převládat, ten zvítězí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      bongor     před 7 lety 16.04.2018 08:48 |  
      2 0

      Ono tam ani tak nejde o krásu,ale o to,že když se hraje kombinačně a převážně po zemi,tak je to mnohem účinnější.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Nosorozec     před 7 lety 15.04.2018 22:48 |  
    4 0

    Po 24. kole máme nejlepší skore ze všech týmů v lize.

  29. Zpětné postřehy

    JS (přítel SN)     před 7 lety 15.04.2018 23:55 |  
    1 27

    Kdyby bylo na mne, zkusil bych hrát příští zápasy:
    • bez Součka – jeho práci vzadu by zastával Hromada
    • s Dannym v sestavě – asi jediný hráč, který by si mohl mimořádnou technikou sednout se Stochem
    • v obraně bez Jugase a Pokorného – jejich rozehrávka je neefektivní, leckdy kritické ztráty
    • bez Škody, zato s Teclem – Standa má momentálně střeleckou fazonu a větší drive
    • bez Sobola – ať toho levého beka bude hrát kdokoliv jiný, bude to lepší. Bohužel ztratil formu

    Po zápase s Karvinou musím říct, že do budoucna podle mě:
    • musíme nutně řešit kraje obrany – naše „první volby“ Frydrych a Bořil jsou těžce nedostateční dopředu
    • musíme řešit kraje zálohy – Stoch ani Sýkora nejsou v očích JiT křídla, je potřeba najít dva „nové Plavšiće“ (L+P)
    • musíme řešit pozici špílmachra, pokud nerozehrajeme Dannyho a nenecháme ho hrát ještě rok
    • můžeme udělat pápá Jugasovi – příšerná přihrávka, k čemu je stoper tratící míče poté, co je získá?

    To je minimálně pět hráčů v letním přestupovém okně, pokud nedokážeme zapracovat nějaké naše plejery na hostování nebo z juniorky. Trubače, Chaluše? Chytne se Alvir nebo ho pošleme pryč bez jediného ligového startu? A číhá v Juniorce nový Mešši, Rondić? I tak nám chybí kraje obrany a křídla...

    • Re: Zpětné postřehy

      Khadgar     před 7 lety 16.04.2018 00:13 |  
      16 3

      Schytám to, ale neskutečně to bilo do očí. Za to, jak se čerstvý Danny (na hřišti byl pár minut) vracel chůzí a bez sebemenšího zájmu o hru při brejku Karviné, by o jeho pokračování ve Slavii mohl uvažovat jen ten největší životní optimista. Nemluvě o tom, že bychom na něm měli stavět hru. Očividně nechce bojovat a v tom případě tu nemá co dělat.

      • Re: Zpětné postřehy

        JS (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 00:22 |  
        4 11

        Tak my jsme ho vyřadili ze hry z ničeho nic, naprosto chápu, pokud je uražený. Už od konce Altintopa si může domýšlet, jak to s ním dopadne... Co se jeho fotbalových schopností týče, od začátku, kdy nastupoval, bylo vidět, jak ho spoluhráči nechápu. Nenaběhnou mu, neťuknou mu míč... Stoch je asi jediný z našich ofenzivních hráčů, kdo by k němu fotbalově pasoval. Jo a Syky, ale ten je pro trenéra obránce :( ...

        • Re: Zpětné postřehy

          Khadgar     před 7 lety 16.04.2018 09:25 |  
          4 0

          Je to přece profesionál, tak jaká uraženost. A fotbalový sice je, ale naprosto školácké a zbytečné ztráty předváděl už od začátku sezóny. Čekal bych, že takový plejer se tomu vyhne.

    • Re: Zpětné postřehy

      TSeguinTS     před 7 lety 16.04.2018 08:16 |  
      8 0

      Tak ještě, že to není na tobě :-)

      S jednou věcí souhlasím - bez Sobola.

      Zbytek je tedy úplně mimo. Teď když jde do tuhého bys ze sestavy vyndal Součka, místo Hušbauera bys nasazoval klusajícího Dannyho, hrál bys bez Škody, sáhl bys do obrany a Jugase prodal?

      • Re: Zpětné postřehy

        mig52     před 7 lety 16.04.2018 08:45 |  
        6 1

        A hlavně už zase postavit Bořila na krajního beka a nestrkat ho sestavou "od východu na západ a pak přidat sever s jihem". Sobolovi ani Frýďasovi, to nejde a v záloze by Bucha nehrál hůř. Je škoda, že tomuto hráči nedá víc prostoru. On potřebuje být na place a ne na lávce. Nebylo by to za zásluhu věku, má na to. Pokud nebudeme hráče stavět na jejich nejsilnější posty, bude si to sedat 2x déle, pokud teda z toho nelehneme:-).

      • Re: Zpětné postřehy

        JS (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 09:16 |  
        0 7

        Ano, ono totiž „do tuhého“ jde každou chvíli. Až tak, že ve jménu do tuhého jsme se nikdy pořádně netransformovali ve více fotbalový tým, protože jsme měli vždy raději potřebu něco důležitého ukopat.

        Změny, které jsem popsal, jsou nutné, abychom konečně! po třech! předchozích trenérech zlepšili náš herní projev. Do toho týmu se říznout musí, protože víceméně tito hráči (jádro týmu je pořád stejné) už tři roky po sobě předvádějí to samé. Na ligu to jakž tak stačí, na evropu ani náhodou.

        • Re: Zpětné postřehy

          mig52     před 7 lety 16.04.2018 10:17 |  
          2 1

          JS, nedávám ti palec dolů, ideově máš asi pravdu, ale pokud něco důležitého neukopeš, pak peníze (sponzory) scháníš těžce. Viz RB, ta tak chce něco ukopat, až se mnohokrát zakopala. Její velikou klikou je, že má Kabelu turistu či motoristu (nevím, zda jel na Strahov za busem , či šel pěšky :-), ale který má schopnost "beránku otřes se" a zlaťáčky se jen sypou. Prostě to je úděl top klubů ve všech ligách. A jistě i Cefc je radši, když úspěchy jsou vidět.

          • Re: Zpětné postřehy

            kjandourek (admin)     před 7 lety 16.04.2018 16:56 |  
            2 0

            No tak kdybychom dokázali ještě tuhle sezónu ukopat titul, tak by podzim mohl být ideální: žádná předkola, rovnou LM, takže žádná nutnost rychle se sehrát a nejlepší výkony předvést na přelomu července a srpna...

            navíc by se od nás v Lm nic velkého neočekávalo, takže i tam by se dalo hrát v klidu a bez nervů... a do toho ten pocit, že i čtrnáctibodová ztráta po podzimu nemusí znamenat konec šancí na titul...

            Takže suma sumárum, pokud by to na jaře ještě nějak vyšlo, byl by podzim 2018 ideálním obdobím, kdy bychom nic ukopat nemuseli a mohli v klidu tvořit a tvořit ;-)

      • Re: Zpětné postřehy

        Maeden (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 13:02 |  
        1 1

        Já tam mezi řádky cítím takové to mistrovo tradiční "Nesnáším Suka a Hušbyho a mám vlhké sny o sestavě bez nich, ale nějací střední záložníci hrát musí, jak bych to jen vyřešil... Už to mám, udělám z Hromady DZ a budu se tvářit, že nevidím, jak příšerně laxně hraje Danny, a je to!"

    • Re: Zpětné postřehy

      Travinho     před 7 lety 16.04.2018 08:50 |  
      5 2

      Bez Sobola, bez Dannyho, ale s hráči, kteří budou za Slavii na hřišti potit krev.

      • Re: Zpětné postřehy

        JS (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 09:19 |  
        2 4

        Mně by se radši líbilo, kdyby si uměli přesně přihrát.

        Ono by to leccos vyřešilo, třeba by pak nemuseli potit krev, kdyby se furt nehonili za míčem jako kluci na plácku, nebo jej pořád neztráceli a nevynakládali zbytečné síly na jeho znovuzískání.

        • Re: Zpětné postřehy

          Travinho     před 7 lety 16.04.2018 09:47 |  
          3 5

          Pokud budeš mít 11 fotbalistů, kteří se tam budou procházet jak na plácku, tak je 11 bojovníků porazí...

          • Re: Zpětné postřehy

            JS (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 09:55 |  
            0 4

            Já o voze, Ty o koze. Já mluvím o přihrávání, ne o procházení... Uznávám, že Danny není soubojový typ nebo motorová myš. Mohl by to nahradit kreativitou.

            • Re: Zpětné postřehy

              Travinho     před 7 lety 16.04.2018 11:43 |  
              3 2

              Pokud do hry nedáš zápal, tak to nenahradíš. Když si vezmeš Horvátha z nejlepších let v Plzni. Sice mu to moc neběhalo, ale rozhodně se nedá říct, že by vypouštěl souboje nebo se nesnažil. O Dannym ano. Nehledě na to, že Dannyho přínos do ofenzivy není o nic větší než třeba Hušbauerův.

        • Re: Zpětné postřehy

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 13:27 |  
          1 0

          sparta je plna hracu, co umi prihrat. Je to samozrejme fajn, občas dokonce daj v první puli nejakej gol.. Danny mimochodem ztraci hodne micu.

        • Re: Zpětné postřehy

          Fačín     před 7 lety 16.04.2018 15:28 |  
          0 3

          Jenže to je přesně ten totál fotbal, co nám tu cpe do hlavy pan trenér, jemu nejde o přihrávky, ale o běhání za míčem....

    • Re: Zpětné postřehy

      kexholm     před 7 lety 16.04.2018 09:29 |  
      2 5

      -bez Součka souhlas, je prostě pomalej a dopředu nic nehraje, hrál bych střed klidně Hromada, Stoch, Hušbauer
      -Danny ne, je neperspektivní a zlepšovat se nebude, pouze jako záloha za špílmachry Stocha a Hušbauera, což se při jeho platu nevyplatí, poměr cena/výkon v jeho případě pro mě nic moc.....
      -Jugas sice nemá rozehrávku, ale jinak je velkej, důraznej a jednoho stopera bez rozehrávky si můžem dovolit, já bych si ho určitě nechal.... Pokorný zatím slabota....
      -bez Škody proč ne, už má taky svý léta, navíc dost neproměňuje šance a my pak když je v útoku on dost nakopáváme, taky bych radši rychlýho útočníka, což splňuje i Tecl... ten ale taky zatím docela neproměňuje.....
      -bez Sobola určitě, na tom se asi shodneme všichni....
      -Bořil je na pravým beku dobrej, neumí hrát křídlo, Frydrych není bek, Sýkora na levým beku když je zdravej tak je taky v pohodě, jinak dobrý beky nemáme....
      -křídla to je náš největší problém, Zmrhal když bude mít formu, podle mě i Tecl to umí hrát, Van Buren ve 2půli, dobře to hrál i Sýkora na začátku, ale na levým beku bude asi lepší a JiT ho bude stavět tam....

      každopádně v létě budem muset hodně nakupovat, to souhlasím, Chaluš se vyhraje v Boleslavi a bude v budoucnu hrát..... hlavně koupit křídla, beky a útočníka...... střed obrany, střed hřiště, tam máme dobrý hráče....

      • Re: Zpětné postřehy

        Travinho     před 7 lety 16.04.2018 09:50 |  
        2 2

        Jednoho středního záložníka bych taky snesl....

        • Re: Zpětné postřehy

          TSeguinTS     před 7 lety 16.04.2018 10:19 |  
          6 0

          Tak dělej, já ho zbavím skořápky :-)

    • Re: Zpětné postřehy

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 13:24 |  
      1 0

      Vyhazovat stopera s nejstabilnějšími vykony a s nejlepsim zdravim, zjevne charakterního hrace, to by udelal jen silenec. Dannyho místo Soucka? Pokud nam nezalezi na vysledku, ale chceme si jit zahrat jen peknej fotbalek, tak ano. Davat za vzor jakehokoli hrace RB při jejich vykonnosti je nesmysl.

  30. Naděje žije!

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 08:47 |  
    6 0

    Přátelé, jakkoliv se to zdálo v průběhu sezony jako naprosto nepravděpodobné a navzdory naší aktuální herní prezentaci, naděje na titul žije! Jsem přesvědčený, že o titulu se v zásadě rozhodne v následujících dvou kolech. Cokoliv jiného než 6 bodů na našem kontě bude podle mého znamenat na 99 % titul pro Plzeň. Naopak, jestli těch 6 bodů dáme, tak věřím, že titul nakonec dáme, i kdyby Plzeň třeba vyhrála v Brně (dva body by se do konce sezony uhrát daly).

    Plzeň je evidentně naprosto rozložená, jestliže chtějí stavět na nějaké půlce remízového zápasu se Spartou. V Brně je nečeká vůbec nic lehkého, bohužel Brno je tak mizerný a nekvalitní tým, že i přes to očekávám výhru Plzně. Bylo by ale příjemné, kdyby se Pivarníkovi svěřenci proti Plzni vytáhli. Reálně už jim nic jiného totiž nezbývá, chtějí-li ještě uvažovat o záchraně.

    Naproti tomu nás čeká těžký, přetěžký zápas v Liberci. Dlouhodobě se nám tam moc nedaří, ale musíme věřit, že Trpišovský proti svému bývalému týmu vymyslí funkční taktiku a podaří se mu tým vhodně připravit. Liberec také nemá kdovíjakou fazónu, proti nám se ale budou chtít vytáhnout a konečně zabrat, jestli to myslí s poháry vážně.

    No a pak rozhodující zápas doma s Plzní. Výhoda je, že by nám mohla stačit výhra o gól, jelikož už máme lepší skóre a dá se předpokládat, že ho budeme už jen zlepšovat. Kdo by ještě před pár týdny řekl, že se v tomto zápase reálně může hrát o titul?

    Co mě však trápí jsou naše nepřesvědčivé výkony. Dobré je, že zatím sbíráme body, ale jestli chceme skutečně myslet na titul, budeme se muset herně rapidně zlepšit. Věřím, že nás výsledky posledního kola (náš i Plzně) správně nakopnou a už zítra proti Boleslavi předvedeme diametrálně kvalitnější výkon než v posledních 3 ligových kolech. Musíme doufat v návrat zraněných hráčů (Škody, Sýkory, Zmrhala, Deliho) a ustálení výkonů. Věřím, že se do závěru ligy správně semkneme a když to nepůjde jinak, urveme to vůlí.

    • Re: Naděje žije!

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 09:13 |  
      1 0

      A sakra, teď jsem si teprve všimnul, že s Plzní hrajeme místo 26. až v 27. kole, máme předtím doma ještě Slovácko. To může být ideálně zápas na to dostat se do herní pohody před zápasem s Plzní.

      • Re: Naděje žije!

        kjandourek (admin)     před 7 lety 16.04.2018 09:23 |  
        5 0

        Zrovna jsem si říkal, že ti na to musím nějak zareagovat :-)

        Dobrá zpráva je, že zatímco duben máme vždycky nějaký špatný, tak s Plzní hrajeme až v květnu!

    • Re: Naděje žije!

      Ondráš     před 7 lety 16.04.2018 09:24 |  
      2 0

      Já myslím, že Plzeň v Brně nevyhraje..ti už mají opravdu nůž na krku a věřím, že se už konečně střelecky chytnou. Rumuny taky obrali ve 2 zápasech, to oni zase umí. No a pak bude na nás, jak se s tím v Liberci popasujeme. Bylo by fakt neuvěřitelný si v neděli říct, že máme titul zase 100% ve vlastních rukách. Kdy jsme to mohli říct naposled, ve 4 kole?? Každopádně zápletka je na světě a je o co hrát. Můj sen byl rozdat si to s Plzní o titul ve vzájemném zápase v Edenu, tak snad do té doby 2x vyhrajeme.

      • Re: Naděje žije!

        smely (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 09:58 |  
        7 1

        my se musime soustredit ale i na zitrek, coz je stejne dulezity, teoreticky jeste muzeme myslet na prvni #double od roku 1942....to esi by Jindrich dal tak snim svoji bejsbolku s octem a cibuli....At zije Slavia !

        • Re: Naděje žije!

          Ondráš     před 7 lety 16.04.2018 10:01 |  
          6 0

          No to jo:D Jako udělat Trpiš double, tak mu odpustím i ty zlatý řetězy a péřovku velikosti XS.

          • Re: Naděje žije!

            afro     před 7 lety 16.04.2018 10:09 |  
            3 0

            "Lesklou" péřovku... to je základ. :-)

  31. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 10:15 |  
    11 4

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Začnu tím, že mě Alanore káva chutnala a opět jsem si přehrál celé utkání a podrobně si to znovu prošel.
    Protože nechci být akurátní a hnidopišský, tak se přikláním k Tvému hodnocení. Musím říci, že to slovní hodnocení (a už to tu bylo i zmíněno jinými disputujícími slávisty) se Ti opravdu tentokrát povedlo. Známky jsou příliš strohým a taxativním sdělením a těžko se ze dvou udělených známek za 4 hledá ta mírnější čí přísnější.
    Ale beru to tak, že známky jsou součástí tohoto hodnocení a právě proto k tomu ten slovní komentář.
    Výsledek z Plzně ukazuje na to, že by bylo dobré, aby Slávie svou formu dostala alespoň!! o jeden stupeň nad tento náš projev z posledních tří utkání. Druhý poločas s Karvinou ukázal, že by to mohlo jít.
    Musím říci, že Kúdela se vylepšil oproti Zlínu, a je hráčem, který může alternovat jak na stoperu, tak i místo Frýdi na beku. MNG je doufám připraven na úterní pohárový zápas na pozici stopera a Součka ponechme tam, kde je platný. Zamlouval se mi tentokrát výkon Jakuba Hromady a aktivita Standy Tecla. Milan byl podle mne limitován cca od 25 minuty tím nevybíravým faulem do oblasti bederní páteře. Dost se z toho sbíral a pak to tam ke konci poločasu dostal znovu (mimochodem za to hráč Dreksa nebyl ani napomenut). Nad vším tím čněl výkon Miro Stocha a zcela zaslouženě dostal také vysoké hodnocení.
    Máme to náročné a sám nevím, kdo je a nebo není schopen hrát. A jednu věc tu chci podotknout a už tu byla zmíněna. Danny jde na plac za Pepu Hušbauera s tím, že bude plnit něco podobného. Ani náhodou. Jeho příchodem jsme šli dolů. Pokud ve chvíli, kdy bojujeme o tři body, přijde hráč, který si řeší vlastní frustraci z toho, že nehraje tím, že se na to vyse........, tak ten ať jde radši do.....háje. To i ten Sobol se ke konci zápasu zapojil aktivněji a ejhle, i mohl góla dáti....... :-). Omlouvám se, ale neskutečně mě tím přístupem Danny naštval.
    Tak v úterý.......
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      smely (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 10:30 |  
      6 1

      nechci rejpat do Standy ( chran priroda ) , ale dva samostatny najezdy ve dvou zapasech po sobe a bez golu....tak snad zejtra , no... :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        kjandourek (admin)     před 7 lety 16.04.2018 10:50 |  
        2 4

        ve dvou zápasech po sobě "bez gólu"? Já tedy nevím, ale doteď jsem si myslel, že minulý zápas rozhodl právě Standa... ;-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          smely (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 11:32 |  
          1 1

          mel jsem na mysli domacich, pochopitelne, proti Zlinu prestreli, v patek neprostreli....:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Gino     před 7 lety 16.04.2018 11:21 |  
      1 0

      Já ti rozumím, Sokrate, ale on ten gól mohl dát i ten Danny... kdyby mu to Eda přihrál :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 13:13 |  
        2 0

        Dobrý den přeji Gino.
        Máš pravdu, mohl ho dát. Spíš mi fakt vadila ta jeho pomalost a nezájem. Hromada tam jezdí jak na fičáku, nevypustí jednu rozehrávku soupeře a Danny v pohodě "langsam". Ano Standa nedal a taky jsem u televize šílel, to samé u Sobola. Jenomže oni do toho prostoru nabíhali několikrát a zrovna Sobol před tím to tam dal taky do volného prostoru a vybojoval atakem na Hoška míč pro Jugase na třetí náš gól. Mě by nevadilo, když to někomu nejde. Mě vadí, když se na to někdo vy...prdne a hodí na to "bobek".
        Ale jinak Gino, já jsem rád za body a za krásný výkon Miro Stocha. Ten kluk si to za takto odehraný zápas zasloužil a velká poklona.
        S úctou k Tobě
        Sokrates55

  32. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 10:52 |  
    16 3

    Vůbec bych nebyl tak negativni jako většina z vas. Otocili jsme zapas, uz ponekolikaty na jare, z tymu je videt, ze je hladovej a bojuje o body, ukazuje silu, kterou na podzim nemel. Mozna nam to nestaci a chteli bychom krasnej fotbal a dominantni vykony. Liga je ale hodne vyrovnana a podle me bude rozhodovat bojovnost a psychika. K naší psychicke pohode bychom potrebovali ustalit obranu a nedostavat zbytecne goly. Myslim, ze JiT to po utkani vyhodnotil presne (na rozdil od Vrby s Hapalem, kteří byli spokojeni s remizou). Pak si bude tym o mnoho vic verit a bez inkasovaného golu a bez dohaneni ztraty pujde mnohem lepe kombinace dopředu.

    Je pravda, ze jsme trochu ubrali na riziku a obranu uz není tak vysoko, ale to se snad neda nikomu vycitat, protože o ten titul realne hrajeme a moc potrebujeme neinkasovat. To se porad nedari a myslim, ze je to proste v tom, ze obrana hraje porad v jinem slozeni, oba goly proti Karvine jsme dostali po nedohode obrany. Potrebujem, aby se nekteri hraci uzdravili a zustali zdravi.. Ve hre dopředu posun oproti podzimu vidim, jsme rychlejsi, duraznejsi, hladovejsi a to nam muze pomoci vyhravat tyhle vyrovnany zapasy.

    Vidim, ze Sobol se stal dalším obetnim berankem, bez ohledu na to, ze tentokrát zahral slusne. Potrebovali jsme vic od Husbyho a Soucka, ale nastesti to rozhodl fantasticky Mino. Na konci to byly nervy, ale myslim si, ze nestranny divak spis na konci cekal gol od nas nez od Karviny, tam vlastne zadna realne nebezpecna situace nebyla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 12:42 |  
      7 1

      Sobol zahrál špatně. Jen je nutné uznat, že na rozdíl od Brna na to totálně nekašlal a alespoň se snažil. Bohužel o moc lepší to ale nebylo, to je prostě fakt.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 13:08 |  
        5 1

        To je tvoje subjektivni hodnoceni. Fakt je například to, ze během zapasu prselo:). Sobol urcite nezahral nic světoborného, ale zahral prumerny zapas, jako rada jinych nasich fotbalistu. Kdyby předchozí zapasy nezahral mizerne, nebyl by po tomhle zapase na foru tak slavnej:).

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 13:47 |  
          2 0

          Zdravím Martini,
          rozhodně po pátečním zápase na Sobola není nikdo tak kritický, jako po jeho výkonu v Brně. To bylo něco strašného.
          A nemyslím si, že by byl nějakým otloukánkem........ Prostě v pátek to bylo o něco málo lepší. A tento závěr se tu objevuje v mnoha příspěvcích. Škoda, že nedal gól. Bylo to pro jeho hlavu ještě lepší.
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 13:53 |  
            2 1

            Ahoj Sokrate, no prislo mi, ze porad se to s nim trochu veze a ze na nej lidi kriticti byli dost, ačkoliv proti Karvine uz hral vcelku poctive a odpovedne. Jeho vykony byly rozporuplny uz na podzim, slo přes nej hodne nasich obdrzenych golu, ale az v poslední dobe se tu stal mistnim neoblibencem. Ted mi to proste prislo trochu přes caru, ačkoliv samozrejme buhvijak dobry vykon nepodal, proti Karvine byl platnym hracem.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              PetCC     před 7 lety 16.04.2018 14:25 |  
              3 0

              Nemám rád, když se nějaký náš hráč stane neblíbený.
              Pamatuju třeba na Bejbla, na kterýho všichni nadávali, protože po tom, co skvěle vybojoval míč, pokaždé nepřihrál stoprocentně.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 16:43 |  
                3 0

                Jj, na Radka rvala drevenka snad kazdej zapas..

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              donford     před 7 lety 16.04.2018 15:30 |  
              4 0

              Víte, myslím si, že Sobol je typ hráče, se kterým je nutno mluvit, mluvit. Nejen na hřišti, ale také mimo. Připadá mně osamělý, sám, samotinký. Potřebuje povzbudit, pochválit, dát mu naději. Možná, že je to taková široká ruská (ukrajinská) duše, které se stýská po domově. Není to typický profík, či žoldák. Třeba mu chybí Rotaň. Myslím, že k němu vzhlížel, vážil si ho. Protože jsem zápas viděl v TV, byl tam na něj několikrát detainí záběr, kde bylo lze vypozorovat, že ho špatně řešená situace mrzí. Že mu není lhostejná. Vím, nejsme mateřská školka, ale i hráči jsou každý jiný a někdo občas potřebuje třeba poplácat po rameni. A ne aby stál jen jako osamělý útes, do kterého rozbouřené moře bije.
              Ale abych odbočil zpět k fotbalu na pažitu - když jsem včera viděl Plzeň, sám pro sebe jsem si říkal, stál bych z tohoto mančaftu o někoho pro Slavii? Snad Hrošovský?, ale my máme Hromadu, snad Kopic?, Zeman nepřichází jako Sparťan do úvahy, Řezník do obrany? - ne, je zbrklý, impulzivní, cholerik, lze ho vytočit, v každém zápase minelu, Kovařík? - ten už jen střídá. Jinak nikdo. Pak už jsou téměř všichni třicátníci či výše a nebo nedůstojní, jako Krmelec.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Rooney     před 7 lety 16.04.2018 17:57 |  
                3 0

                S tim Sobolem a jeho samotnou to bude asi i pravda, lecos by se tim vysvetlovalo, ale problem je hlavne v tom, ze on hovori pouze rusky... Pokud to dnes hrac mysli se svoji karierou alespon trochu vazne, tak se chte nechte musi naucit anglicky, protoze pak se domluvi temer vsude. Momentalne si asi muze pohovorit pouze s Dannym a je otazkou, jestli zrovna tihle dva si maji o cem pokecat.
                Ostatne to zminoval i sam JiT v nekterem rozhovoru, ze ohledne komunikace v tymu je problem prave jenom s nim, jelikoz neumi cesky (logicky) ani anglicky. To jen tak doplneni pro ty, co jeste stale zijou v tom, ze JiT neumi jazyky...

  33. ...

    utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 16.04.2018 11:33 |  
    2 0

    Hele, nehrál včera náhodou Krmenčík s nějakým řetízkem na ruce? Mám pocit, že jsem to tam v jedno záběru viděl, + mi pak přišlo, že rozhodčí dělá, že to nevidí, když už měl jednu žluto....

    • Re: ...

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 11:42 |  
      3 0

      Tleskal mi nad hlavou a já dělal, že nevidim :)

    • Re: ...

      Kzlo     před 7 lety 16.04.2018 14:25 |  
      0 0

      Take sem se tomu divil

  34. Hapal

    Mike     před 7 lety 16.04.2018 11:36 |  
    7 1

    Tak jsem se pobavil při hodnocení Hapala, kdo zápas nebo sestřih viděl, tak si musí myslet, že trenér je úplnej dement- ,,Vstup jsme měli vynikající, ale bohužel, dostali jsme dva góly ze standardních situací. Zda ty fauly byly, nebo ne, teď nechci hodnotit. Měli jsme je ubránit. "

    • Re: Hapal

      afro     před 7 lety 16.04.2018 11:39 |  
      6 0

      Pan Hapal tzv. pozápasový pláč povýšil na zřejmě nedostižný level. Posíláme gratulace na Letnou. :-)

      • Re: Hapal

        kalex     před 7 lety 16.04.2018 15:44 |  
        1 0

        Se nakazil kurwa rychle. Toho ta pakáž z letné milovat. Ti mu dodnes nezapomněli tu pentli proti barceloně.

  35. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    japhy     před 7 lety 16.04.2018 14:55 |  
    2 0

    Zaujaly mě 3 defenzivní situace. Obě gólovky plus jedna z 66. minuty, jak chtěli penaltu. Kdybychom tyto naprosto triviální situace ubránili, tak soupeř neměl skoro nic. Byly si podobné jak vejce vejci a většina defenzivních hráčů byla ve dvou namočena.
    Suk 2x prohrál hlavu (a ještě několikrát jindy, což by se asi MNN nestalo (ale nejsem jeho zastáncem v záloze)).
    Jak ty hlavy prohrál, Sobol se vykašlal na svýho hráče.
    Jednu situaci křižoval Jugas (pak se ale nechal snadno obehrát). Před druhým gólem nepochopitelně opustil svýho hráče a šel do hlavičky ke Kúdelovi, tu ale prohrál a Frydrych vypadal jak blbec.
    Frydrycha to ale mrzet nemusí, máslo má na hlavě za první gól, když vyráží proti pokrytému hráči a tím opouští svýho.
    Kúdela vyloženě nechyboval, ale tak nějak zvláště se tam 2x motal a míč ho jen míjel.
    Celkově jsem z toho nabyl dojmu, že vůbec nepočítáme s tím, že bychom v těchto prostorech mohli prohrát hlavu a netaháme preventivně dozadu.

  36. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Agbik     před 7 lety 16.04.2018 15:58 |  
    1 2

    Ahoj. K Edovi Sobolovi jen tolik, že historicky je vyzkoušeno, že trenér může hráče udělat, nebo také úplně zlikvidovat. V Edově případě ale nevím jestli to tak je. Pan Šilhavý ho dá se říci udělal, ovšem pan Trpišovský mu šance také dává, snaží se ho stavět (i přes odpor značné části fanoušků) a on stejně selhává. Tedy ani pan Trpišovský ho neničí, ba naopak se ho snaží stejně jako pan Šilhavý podpořit. Takže buď je za tím naprostá ztráta formy, za kterou nemůže trenér ani hráč (kdo někdy dělal sport tak ví že to prostě přijde a ani se neví jak) a nebo se na to úmyslně vykakává. K zodpovězení kvízu musíme ještě chvilku počkat, ale jestli to je ta druhá varianta, kdy na to úmyslně kaká, (i přes přízeň obou trenérů-pan Šilhavý,pan Trpišovský), tak bude muset odejít. to bohužel nejde jinak. Osobně doufám, že jde jen o tu ztrátu formy, protože talent má, o tom mě na podzim přesvědčil. Těžký případ

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 16:06 |  
      4 2

      Ztratu formy? A on ji nekdy mel? Pamatujes na zapas, kdy ho nepropadal pri braneni? Ja pamatuju jen, ze se mu ze zacatku povedly 2-3 pekne pruniky po kridle a lidi ho tu prechvalovali, ackoli v obrane horel od zacatku. Minuly zapas podal nejodpovednejsi vykon, co jsem ho videl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Agbik     před 7 lety 16.04.2018 16:18 |  
        3 9

        Tak to si ho asi neviděl na podzim a v evropských pohárech. Hráč který jasně převyšoval naše tuzemské hráče. Na podzim jsem byl přesvědčen že takového hráče nemůžeme udržet. V tomhle s tebou půjdu rád do střetu. A jestli pamatuju že propadal na podzim při bránění? Ne nepamatuju!! Kdy jako? V derby nebo kdy? Celá obrana byla perfektní a Sobol nikdy nepropadal. Nevím o zápase na poiodzim, kdy Sobol při bránění propadal. Naopak spolehlivě zvládal podporovat i útok a ty jeho centry z leva byly jako malina!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          pethead (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 16:26 |  
          2 0

          Do střetu určitě jdi, ale hlavně v něm prosím už nepoužívej sloveso kakat v žádné osobě, času ani rodu... ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Agbik     před 7 lety 16.04.2018 16:29 |  
            0 1

            Jooo to beru, proti tomu žádná :-) :-D Máš bod :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          iwanowicz     před 7 lety 16.04.2018 16:51 |  
          4 3

          Napriklad v Plzni si ho Petrzela vodil jak malyho kluka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Agbik     před 7 lety 16.04.2018 16:59 |  
            2 5

            No až na to že to není pravda. S Petrželou si naopak Sobol pohrával jako kočka s myší a vzhledem k jeho nízkému věku mě překvapilo jak Petržela na tak mladém hráči vyhořel.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              iwanowicz     před 7 lety 16.04.2018 17:24 |  
              3 1

              :D Tak tohle vazne pobavilo. To jsi asi koukal na jinej zapas. Tady na SN mel nejhorsi hodnoceni z tymu. Eduard Sobol - 3 - Velká slabota. Není možné, aby krajní obránce v takto těžkém zápase asi čtyřikrát totálně propadl při bránění. Jen díky štěstí a dobré práci stoperů z toho nakonec nebyl gól. Bylo vidět už na Villarrealu, že s těžkým soupeřem má Sobol vzadu větší potíže, než by bylo dobré.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          mirecek1111     před 7 lety 16.04.2018 17:05 |  
          3 0

          Sobol se na počátku svého působení prezentoval výborně, ale pak se to zlomilo a z pár nepovedených zápasů v řadě, kdy se ještě dalo říkat, "ale jo, je mladý, navíc cizinec, určitě se zbrchá" stala osobní tragédie, která vrcholí v posledních týdnech. On musí jednoznačně v létě změnit působiště, aby ho něco nakoplo, protože jinak si snad pohřbí celou kariéru. Kluk je to sympatický. Ale ten zlom nastal jednoznačně daleko dříve, než přišel Trpišovský. Už někdy v listopadu to bylo velmi špatné.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            mirecek1111     před 7 lety 16.04.2018 17:10 |  
            3 1

            A to ještě dodám, že to ani v tom konci podzimu nebylo tak, že jednou jako "jo" a jednou "ne", jako to někdy bývá např. u Zmrhala. To se v jednu chvíli prostě zlomili a od té doby letí Eda volným pádem.. a jestli máme jen malilinkaté zrničko naděje, tak je bohužel Eda největším rizikem v sestavě. Doufám, že to Trpišovský už v Liberci nějak popřehází.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              rak (přítel SN)     před 7 lety 16.04.2018 18:18 |  
              2 0

              Je to fakt. Ze začátku zápasů v Evropské lize byl výborný. Dokonce v hodnocení všech našich hráčů na uefa.com skončil v sumě úplně nejvýše. Pak šel ale hodně dolů. Nevím, čím to je. Možná i odchodem Rotaně(?)

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          dArtagnan     před 7 lety 16.04.2018 17:34 |  
          9 1

          Eda byl výborný, když byl vedle něj Deli. Ten si dozadu víceméně pokryje celou levou stranu sám. Ostatní stopeři takový akční rádius nemají a po Sobolovi je tam pak díra v obraně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            mig52     před 7 lety 16.04.2018 19:24 |  
            1 1

            Musím uznat, že na tomto názoru je kus pravdy. Co kus, celá!

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 17.04.2018 14:07 |  
              0 0

              Zdravím Tě dArtagnane.
              Ty jsi nás musel slyšet........ Tohle jsme na tribuně říkali při zápase se Zlínem.... :-).
              Sokrates55