Aktuality z médií

Komentáře (92)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

    Kzlo     před 7 lety 11.04.2018 10:21 |  
    10 12

    Asi budu vyminusovan ale ja bych mu sanci v priprave dal. Stale si myslim ze neni spatny útočník ale kridlo to není.

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      Gino     před 7 lety 11.04.2018 10:23 |  
      9 0

      Nesouhlasím. Poslal bych ho zpátky na Slovensko. Tam se mu dařilo a byl tam spokojený... tak bych mu to umožnil. Tohle jeho trápení různě po hostovačkách nemá žádný smysl ani pro něj.

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      PetCC     před 7 lety 11.04.2018 10:23 |  
      3 2

      No pokud se ho nezbavíme, tak bych ho poslal na hostování k nějakému trenérovi, co bez milosti dře z hráčů kůži.
      Jinou šanci pro něj teď už nevidím.

      • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 10:28 |  
        4 1

        Ale to by tam musel chtít i ten hráč. V létě měl nabídku ze Zlína, za kterou si mohl zahrát Evropskou ligu a nechtěl tam jít a ve Slavii má smlouvu do 6/2019, takže hostování už nemá moc smysl, jelikož bychom ho už nezpeněžili.

        • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

          kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 10:50 |  
          13 2

          Já se obávám, že budeme vděčni každému, kdo si ho vezme "za odvoz" ...

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      VanDel     před 7 lety 11.04.2018 10:30 |  
      9 3

      Sorry, ale jeho už fakt víc ne. Ten kluk nemá absolutně předpoklady pro vrcholový fotbal. Jediné co má je rychlost, ale nic víc. Nedokáže obejít protihráče, nedokáže nacentrovat, míč vede tím způsobem že si ho předkopává několik metrů před sebou, nedokáže si ho v běhu držet u nohy. Já byl dlouho jeho zastáncem, ale všechny nás myslím jasně přesvědčil, že tohle ani náhodou není hráč pro Slávii.

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      Markus     před 7 lety 11.04.2018 10:41 |  
      6 2

      Minusovat pro jiný názor nebudu, ale svou šanci u nás dostal, v následných hostováních to nebylo lepší, nedělalo by to dobrotu, pro náš tým by nebyl posilou.

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 15:22 |  
      4 1

      Že bychom dali další šanci hráči, který je líný i na 3. ligu? No to nevím. Myslím, že chceme něco trochu jiného. Určitě ne borce co se bude někde toulat po hřišti.

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      zeleznik2     před 7 lety 12.04.2018 09:58 |  
      0 1

      No pokud bude pro něho pracovat celý tým, tak se mu bude dařit, jako na Slovensku, ale my potřebujeme hráče, kteří nechají na hřišti duši!!!a to GVK takovým hráčem bohužel není...první z řady předražených posil...

  2. Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

    smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 10:49 |  
    2 13

    ahoj, pujdu do opozice, pri hre na 2 utocniky , jako rychlej hrot co sbira sklepavany mice od "veze" ( Skodak, Tetteh).....proc to v priprave nezkusit ? zvlast chceme-li hrat rychly protiutoky....vracet by se nemusel.... :-)

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      Travinho     před 7 lety 11.04.2018 12:14 |  
      3 0

      Ale musel by presovat. Hodně... On?

      • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

        smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 12:29 |  
        2 2

        budu se opakovat, proc to nezkusit ? stejne je nas..... apropos, psal jsem , ze s tim pujdu do opozice.... :-))

        • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

          Travinho     před 7 lety 11.04.2018 12:31 |  
          9 0

          Jako zkusit se dá leccos, vyhodit ho po dvou dnech přípravy může Trpišovský vždycky. To máš taky pravdu.

          • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

            smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 12:36 |  
            2 2

            ses hrozne radikalni, kamo :-)

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      eye     před 7 lety 11.04.2018 12:54 |  
      2 1

      Já myslím, že něco takového zvládne Ikaunieks s přehledem, navíc to je mnohem komplexnější fotbalista.

      • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

        smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 13:03 |  
        3 1

        to ja preci nerozporuju, jen rikam, proc ho nezkusit v priprave , kdyz nam stejne patri a treba Jindrich prijde jak na nej...nikde nepisu, ze si ho mame natuti nechat, prece :-)

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      Jachym     před 7 lety 11.04.2018 14:20 |  
      4 2

      Ano, vracet do Slavie by se nemusel...:-)

  3. Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

    Prokas     před 7 lety 11.04.2018 11:00 |  
    12 0

    GvK včera nastoupil v 87.minutě do zápasu, tak si nejsem se zprávou o jeho zranění zrovna dvakrát jistý...

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      GHOST     před 7 lety 12.04.2018 10:12 |  
      0 0

      JJ, to jen potvrzuje, jak moc se ten clanek zaklada na pravde a co si autor vymyslel..

  4. Kessel

    Travinho     před 7 lety 11.04.2018 12:16 |  
    1 5

    Pokud by se ho nepovedlo udat, tak bych jej poslal vyhnít do juniorky. Podle mého je to hráč, který může být svou rychlostí a zakončení přínosem. Pokud by ho mučili v juniorce, třeba by si uvědomil, že dělal něco špatně a začal makat. Ale nevyplácel bych jej.

    • Re: Kessel

      smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 12:31 |  
      8 1

      jojo, ucitel se nezapre. mozna by pomohlo nechat ho 100x opsat "slibuju, ze budu presovat" .... :-)))

      • Re: Kessel

        VanDel     před 7 lety 11.04.2018 12:32 |  
        3 1

        a za trest mu kopačky vrátit na konci školního roku.....

        • Re: Kessel

          smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 12:35 |  
          3 1

          jednu, druhou si musi obhajit v recitacni soutezi...

          • Re: Kessel

            Jachym     před 7 lety 11.04.2018 14:20 |  
            1 0

            Samozřejmě v češtině :-)

            • Re: Kessel

              smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 14:41 |  
              3 1

              ale nebudme tak uzkoprsi, staci v curacaustine , samozrejme :-)

      • Re: Kessel

        Travinho     před 7 lety 11.04.2018 13:44 |  
        0 1

        Stokrát je málo, minimálně pětsetkrát.

  5. Gvk jako memento

    JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 12:58 |  
    8 25

    GvK je klasickym prikladem nekoncepcniho velikasstvi, ktere zachvatilo Slavii po vetsinovem prevzeti Jaroslavem Tvrdikem. V jeho pripade se dalo na reference a dojem, ktery vytvoril na Slovensku. Byli jsme ochotni vyplacnout neuveritelne penize za naprosto nevhodneho hrace.

    Do te doby jsme meli kadr postaveny na soubojovem typu hracu, statistiky hovorily jasne – nejvice golu padalo po standardkach a ze vzduchu. Slavia navic ani nehrala a (v lize) z principu nemuze hrat fotbal na protiutoky – vetsina souperu proti ni brani zalezla pred vlastnim vapnem. No a GvK se na nic jineho nehodi – umi jen bezet za nakopnutym micem. Nema pokryti mice, nevede jej “u nohy”, necha se naprosto jednoduse odstavit, nechodi do souboju a na kridle se nevraci. GvK byl nakup jmena, dobry mozna jako marketingovy tah. Jinak by mne vazne zajimalo, kdo jej vybral a kdo se pod jeho prestup podepsal.

    Znepokojujici predevsim je, ze jsme si z jeho akvizice vubec nepoucili, nebot rok pote prisli opet dalsi hraci, kteri se k nam vubec nehodili, opet absolutne mimo koncepci, opet nakupy pouze jmen. Nebo co jineho byli/jsou Altintop a Danny? Stejne jako u GvK nezapadaji do nejakeho herniho konceptu – pred “vladou” JŠ a za jeho pusobeni jsme postavili spise silovy tym plny vysokych statnych hracu, kteri maji predpoklady jine, nez by potreboval u spoluhracu napr. Danny pro nadprumernou souhru. Neumi si dobre tuknout mic, nepohybuji se do volneho prostoru...

    Ja v tom stale vidim Tvrdikovo velikasstvi, at uz rikaji, ze byl za prestupy zodpovedny kdokoliv. GvK byl jasny vystrel naslepo za rocni kometou Slovenske ligy, u niz se nikdo nezamyslel, jestli zapadne do specifik nasi souteze a naseho tymu. A jmena v minulem letnim prestupnim obdobi? Neverim, ze by JŠ prisel za vedenim s tim, ze chce Dannyho, Altintopa nebo Adebayora. To byly vsechno napady „z vrchu“ a pokud je Krob znamy tim, ze tlacil na staveni mladych talentu, jako Alvir a dalsi, tak si muzeme odvodit, odkud vitr vane.

    Proto se trochu desim, co prijde letos. Pokud opravdu je kompetence POUZE v rukou Nezmara a Trpise, doufejme, ze odolaji moznostem porizovat dalsi, vzhledem k Slavii, nesmyslne posily. I mne se nelibi pretahovani Liberce smerem do sesivaneho dresu, ale mozna lepsi, nez vyhazovat do luftu desetimiliony za hrace, ktere nepotrebujeme a ktere ani dale nezpenezime.

    • Re: Gvk jako memento

      smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 13:05 |  
      13 2

      tvl.... :-)))))) musim uznat , ze mas styl a drzis se ho zubynechty....

      • Re: Gvk jako memento

        kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 13:07 |  
        8 2

        není to falešný účet pana Kroba? Já ho normálně zabanuju!

        • Re: Gvk jako memento

          smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 13:10 |  
          5 2

          to je ten jedinej nefalesnej :-)

        • Re: Gvk jako memento

          JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 13:52 |  
          1 11

          Myslim si, ze Krob ma jako jedinej z uzsiho vedeni nejakou realistickou predstavu o celym projektu. Anebo to on sem natahal nevhodny a prestarly hrace za strasny prachy (napr. tech 83 mio hracskejm agentum za posledni rok), ktery uz nikdy neuvidime? Ne, on se snazil sem pritahnout perspektivu. Chapu, ze ho muselo pekne srat, ze to JŠ zbojkotoval se svou opulentni predstavou o 22 vyrovnanych zkusenych! “top” hracich, a Tvrdas ho v tom podporoval uvahami o Adebayorech, Dannyech a hoaxy o Konopljankovi.

          • Re: Gvk jako memento

            sasky     před 7 lety 13.04.2018 07:37 |  
            2 0

            Hele, ten Krob... Nemáš ho doma na stěně jako svatý obrázek? Jako představa, že všichni v klubu stojí za houby a Krob mezi nimi září jako kometa je velmi úsměvná. A k těm přestárlým hráčům. Ano, byl to přesně on, protože je na pozici, kde má rozhodovací pravomoc. On a v té době nikdo jiný. A jestli mu do toho zasahoval Tvrdík a přebil ho, tak je srab, že v klubu zůstává i přes tyto kompetenční spory.

      • Re: Gvk jako memento

        JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 13:38 |  
        3 6

        A Tobe se, smely, zda, ze tihle mnou jmenovani cutaliste nam nejak zasadne pomohli v hernim projevu od doby JŠ potazmo DUmla?

        • Re: Gvk jako memento

          JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 13:55 |  
          6 10

          Ja od jara 2016 zatim herni posun nevidim. A to uz zkousime treti trenersky tym.

          Proc? Protoze jadro tymu tvori stale ti sami hraci. Maji predpoklady na neco jineho, nez co s nimi v nejakych vizich chceme hrat. Pokud chce hrat JiT „technicky fotbal s rychlym prechodem do utoku“, musel by soucasny kadr proste rozprasit a v lete to postavit cele znovu.

          Klidne minusujte o sto sest. To je REALITA... ;D

          • Re: Gvk jako memento

            japoko     před 7 lety 11.04.2018 14:08 |  
            6 6

            Prene! Kolem pomaleho Husbaura rychlou a presnou zalohu nevytvoris!

          • Re: Gvk jako memento

            Jachym     před 7 lety 11.04.2018 14:18 |  
            2 0

            Opravdu, jak napsal smely, jsi v názorech, ať už si o nich myslím cokoli, konzistentní...:-))

          • Re: Gvk jako memento

            Travinho     před 7 lety 11.04.2018 19:39 |  
            6 0

            Já od jara 2016 vidím teda posun více než značný...

        • Re: Gvk jako memento

          smely (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 14:11 |  
          8 1

          hele, ja sem v pondeli zakopal valecnou sekeru a nehodlam se zucastnovat zadnejch diskuzi o nasem vedeni, prestupove politice ci hernim stylu trenera. Soustredim se na podporu Slavie a verim v titul....tak me do toho laskave nezatahuj, jo ? :-))) #nicvezlym

    • Re: Gvk jako memento

      JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 13:43 |  
      1 13

      Btw prave jsem otevrel clanek o letnich chystanych prestupech, ktery mi presne potvrzuje moje ocekavani – ze pujdeme z extremu do extremu.

      Nedavno jsme byli svedky podepisovani starnoucich internacionalu, kteri se vsak neuchytili a jejich zkusenosti neprinesly ocekavany progres na evropske urovni, postup do LM ani ze skupiny EL.

      Takze letos pod taktovkou Nezmara zamerujeme cesky trh. Achjo.

      Ono by se to dalo delat tak akorat, „spravne“, neco mezi, ale to by takovi hraci, jako Alvir, museli dostat aspon par sanci v lize, kdyz uz jsme je koupili. Ve Sparte se ukazuje ted Plavsić. Tohle je cesta. Ne 35 hraci bez motivace a ne dalsi Frydrychove, Necidove nebo predrazeni GvK atd. Nebo kdo zajisti, ze u nas dovedeme vyuzit Ikaunekse jako v Jihlave?

      • Re: Gvk jako memento

        mirecek1111     před 7 lety 11.04.2018 14:01 |  
        6 1

        Počkat bych na léto. Řekl bych, že určitě přijde nějaká posila i mimo českou ligu. Média vždycky vaří jen z českých možností.

        Já osobně bych bral toho Trávníka, který by vytvořil takový středový trojúhelník spolu se Součkem a Hušbauerem. A ostatní volby do útoku a na křídla pokud možno ze zahraniční. Jemelka je už asi bezpředmětný, když jsme si vystříleli minuci na stopery už v zimě. (že odejde Deli nevěřím, ten odchází už čtyři přestupová období).

        • Re: Gvk jako memento

          kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 14:17 |  
          10 1

          Ekpai, Granečný... určitě se zaměříme na kraje...

          Trávník je určitě zajímavé jméno, ale do trojúhelníku se Součkem a Hušbauerem by se hodil i Stoch... podle mého názoru by mu to tam šlo lépe, než na kraji...

          • Re: Gvk jako memento

            Fačín     před 7 lety 11.04.2018 21:14 |  
            2 8

            Na kraje dobře, ale jména to MUSÍ být o parník kvalitnější, prosím pěkně! Z české ligy se mi na kraji líbí Jovovič, možná i Reiter, ale ten má zatím mírně nevyrovnané výkony..

            A Trávník opravdu ne, hráč doprostřed zálohy, kde máme neustálý přetlak hráčů, typologicky podobný Hušbauerovi, kterého by určitě ze sestavy vystrčit nedokázal. Veskrze průměrný hráč.

            Bohužel, myslím, že seznam posil a lá Nezmar je jasný - Coufal, Ikaunieks, Ekpai, Trávník apod.. Na skutečné "fotbalisty" můžeme zapomenout.

            To bych raději vyfoukl spartě Pulkraba, ten by se nám do našeho hurá stylu mohl hodit. Na druhou stranu útočníků máme dost - Škoda, Tecl, Mešanovič, Van Buren a na čekané Rondič a další mladí v juniorce..

            • Re: Gvk jako memento

              sasky     před 7 lety 13.04.2018 07:52 |  
              1 0

              Trávníka označuješ za průměrného hráče a Van Buren ti do útoku stačí? Mešanoviče bych vůbec nepočítal, bohužel silně pochybuju, že se dá nějak brzy dokupy a natož, že se dostane do bývalé formy (Naumov, Toleski, Necid...) Takže použitelné útočníky máme dva. Dost málo

              • Re: Gvk jako memento

                Fačín     před 7 lety 13.04.2018 11:22 |  
                0 2

                Tak já prostě chci věřit, že Mešanovič se dá do pořádku a ideálně i do své bývalé formy. Je to zarputilý bojovník a věřím, že pro to udělá všechno a po tak dlouhé pauze bude určitě hladový po fotbale.. Mick Van Buren má záblesky geniality a věřím, že kdyby hrál v útoku ve dvojici třeba s Milanem Škodou, že nám ještě ukáže, co umí..

                Trávníka označuji za průměrného hráče, ano, působí tak na mě. Není nijak zvlášť rychlý, extrémní kreativitou taky úplně neoplývá, v soubojích není nijak výrazný, příliš produktivní taky ne. Navíc už ani není ve věku, že by se dal označit za "talent". A na jeho pozici uprostřed hřiště máme pořád dost svých adeptů - Hušbauer, Souček, Hromada, Bucha, teoreticky i Danny a Ngadeu (když vezmu komplexně střed hřiště).

                • Re: Gvk jako memento

                  sasky     před 7 lety 15.04.2018 20:21 |  
                  1 0

                  Meššimu bych to přál, vidím jo jako ty, ale silně pochybuji, že ho v sešívaném ještě někdy uvidíme. Jsem v těchhle zraněních kolene celkem skeptik. MvB je všechno možný, jen ne geniální. Je to dříč, jaké mám rád, ale upřímně na Slavii, jakou bych si představoval, jenom dříč stačit nemůže. Křídlo to není a spolehnout se na něj v útoku zřejmě taky není možné.

                  Trávníka obhajovat nebudu, vcelku bych s tebou souhlasil, šlo mi spíš o to porovnání s Mickem.

                  Na jednu stranu jsem rád, že jsme ve hře o titul, na druhou stranu, kdyby si to Plzeň pojistila hned na začátku jara, mohl dostat Bucha více příležitostí. Raději bych ho viděl v těch závěrečných desetiminutovkách místo Dannyho.

        • Re: Gvk jako memento

          Robinator     před 7 lety 11.04.2018 14:40 |  
          6 13

          hlavně ať prosím netvoří žádný trojůhelník Hušbauer se Součkem dohromady..protože to je jeden z důvodů, proč se stále tak trochu plácáme na místě..Poslední hra a výsledky my dávají, ostatně jako téměř vždycky v 99% případů za pravdu :))

          • Re: Gvk jako memento

            Robinator     před 7 lety 11.04.2018 14:40 |  
            0 2

            mi

          • Re: Gvk jako memento

            Jachym     před 7 lety 11.04.2018 14:54 |  
            4 0

            Nevím proč do tebe tak často Boss82 rýpe. Vždyť tvrdí to co ty s tou 99% pravdou:-D

            • Re: Gvk jako memento

              Robinator     před 7 lety 11.04.2018 15:05 |  
              3 1

              právě to jsem pochytil od něho :D :D

            • Re: Gvk jako memento

              kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 15:25 |  
              3 0

              Přece právě proto! Pravdu na 99% může mít vždycky jenom jeden...

              99+99 je 198... a na 198% se jelo jenom u Pétépáků :-)

          • Re: Gvk jako memento

            Boss82     před 7 lety 11.04.2018 21:39 |  
            1 9

            Pokud jde o Hušbauera se Součkem, tak si neměl pravdu naopak nikdy, jak už dnes všichni víme:-). A dva herně slabé zápasy na tom nic nemění. Na hřišti máme 11 chlapů, nejen JH a TS, jestli sis nevšiml.

      • Re: Gvk jako memento

        bongor     před 7 lety 11.04.2018 14:27 |  
        4 1

        Včera jsem byl v Lovosicích na trhu a samá klobása,pečený kuřata a podobně.Ani jeden fotbalista.

        • Re: Gvk jako memento

          JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 14:49 |  
          0 4

          V Lovosicich asi moc fotbalistu pro Slavii po trhu nebeha... :(

      • Re: Gvk jako memento

        Travinho     před 7 lety 11.04.2018 19:41 |  
        3 1

        Tak on Plavšič je taky trošku někde jinde než Alvir, který momentálně nehraje stabilně ani v Domžale.

    • Re: Gvk jako memento

      kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 14:19 |  
      8 0

      Řekl bych, že nákup GvK odnesl vyhazovem Pepíček Jinoch...

      • Re: Gvk jako memento

        JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 14:21 |  
        1 4

        Tam sly nejaky provize ne? Plus i Mihalik atd.

        • Re: Gvk jako memento

          kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 14:27 |  
          8 0

          To je možné, že tam nějaké takovéhle malé domů byly... jenom upozorňuji na to, že v době transferu GvK jsme tady měli zodpovědného sportovního ředitele, který měl přestupy regulérně na starosti...

          Tvrdíkovo velikášství mohlo hrát roli v tom, že když si Trenčín řekl nesmyslnou sumu, tak velkoryse mávl rukou a otevřel kešeň... ale rozhodně to nebylo jenom o tom, že se Tvrdík rozhodl nesmyslně vyhodit prachy za slovenskou kometu... Tady prostě v té době byl člověk zodpovědný za tvorbu kádru...

          A následně, když dostal padáka DUml, tak se s ním Pepíček svezl a předražený nákup Gina k tomu hodně přispěl...

          • Re: Gvk jako memento

            bongor     před 7 lety 11.04.2018 14:29 |  
            2 0

            Tam byl hlavní impuls,že dal KVK 2 flastry bídě.

            • Re: Gvk jako memento

              kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 14:31 |  
              6 0

              Samozřejmě... tohle plus to, že Bero, na kterého jsme cílili my i erbéčka šel nakonec do Turecka... ale pořád tu byl sportovní ředitel v jehož kompetenci přestupy byly... takže vyčítat jej zástupci majitele mi nepřijde úplně fér..

              • Re: Gvk jako memento

                Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 20:54 |  
                3 0

                Jinoch si dělal svoje kšeftíky a neohlížel se naprosto na nikoho. Klasický byl případ, když jsme hráli u klokana, kde hostoval Švec a ve smlouvě měl ošetřeno, že proti nám nesmí nastoupit. A on najednou nastoupil, byl maximálně nahecovaný a dělal nám problémy. Po zápase se Uhrin na tiskovce rozčiloval, jak je to možný, že Švec hrál.

                • Re: Gvk jako memento

                  edenian     před 7 lety 11.04.2018 21:45 |  
                  3 0

                  + akce Elias. Vubec nechapu, jak mohli Jinocha zamestnat znovu. Ale tady byl pro kazdyho druhyho " Pepa ".

            • Re: Gvk jako memento

              bongor     před 7 lety 12.04.2018 12:59 |  
              0 0

              GVK

    • Re: Gvk jako memento

      bongor     před 7 lety 11.04.2018 14:24 |  
      8 1

      Tvrdík ven,my chceme AŘ.Druhá liga je taky liga,ale nebudeme za velikáše!

      • Re: Gvk jako memento

        JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 14:46 |  
        3 17

        To nikdo netvrdí. Absolutně ale odmítám tuhle logiku “držte hubu a buďte rádi, že nejsme na sestup.“ Že něco děláme líp, než zloděj a ožrala AŘ ještě neznamená, že se nemůžeme pozastavit nad formou nějaké současné přestupové strategie.

    • Re: Gvk jako memento

      Robinator     před 7 lety 11.04.2018 14:36 |  
      3 13

      tak je pravda, že ty naše nákupy jsou k smíchu, zajímalo by mě, jaký amatér to dělá. na mě to působí, jako kdyby si někdo sedl za klávesnici..koukl se na různé weby a řekl si..aaa Danny volný, super jméno berem..Altintop,hmm to jsem taky někde slyšel..bereme ho taky.. :D Rozhodně to na mě nepůsobí tak, že by na tom spolupracovali nějací profíci...Nicméně, teď je tu Nezmar, pokud sem nebude tahat celý Liberec..věřím, že by nějaké kvalitní hráče přivést mohl

      • Re: Gvk jako memento

        JS (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 14:48 |  
        1 11

        V to taky doufám, ale zase nechci, abychom zmenšili náš záběr pouze na „český rybníček“. S tím asi dlouhodobě díru do světa neuděláme. Nebo si položme otázku, zda-li chceme být další Plzeň.

        • Re: Gvk jako memento

          Robinator     před 7 lety 11.04.2018 14:50 |  
          3 1

          tak snad by mohl přijít nějaký ten produkt Plíška..který by byl připraven hrát hned za A tým..Balkán..

          • Re: Gvk jako memento

            Arutha     před 7 lety 11.04.2018 22:08 |  
            2 0

            Džeko by nebyl špatnej :)

        • Re: Gvk jako memento

          Travinho     před 7 lety 11.04.2018 19:44 |  
          3 2

          4 tituly za 6 let, dvakrát Liga Mistrů, čtyřikrát jako v pohárech.... Já bych to bral.

          • Re: Gvk jako memento

            sicilianbrno     před 7 lety 11.04.2018 20:03 |  
            5 2

            přidávám se :-) Plzen ukazala, že i z českých a slovensských hráčů jde vybudovat silný tým, ktery neudělá ostudu v evropě..jde o správný výběr hráčů na správný posty a trenéra, který týmu dokáže dát systém..jestli takovýho trenera a manažera máme je věc druhá...

  6. Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

    Ondráš     před 7 lety 11.04.2018 13:18 |  
    7 0

    Takže útok máme pořešenej:D

  7. Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

    Eskaes     před 7 lety 11.04.2018 16:50 |  
    0 0

    Gino se tam našel a dařilo se mu. Kdo by mu to nepřál?

  8. Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

    Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 18:54 |  
    0 0

    A neví někdo, jak je na tom Klavír? Ten kluk to měl v noze?

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 18:54 |  
      0 0

      *... v noze.

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      sicilianbrno     před 7 lety 11.04.2018 19:59 |  
      1 2

      a to je kdo ten Klavír? Taky se na něj hraje?

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      juras72     před 7 lety 11.04.2018 23:08 |  
      1 0

      V tehle sezone 15zapasu 4+3, ale posledni 4 zapasy ani na lavicce asi zranenej.

  9. Silnější pes...

    Cross     před 7 lety 11.04.2018 22:38 |  
    7 3

    Podle mě Gino van Kessel je živoucím důkazem, že kupovat do útoku levné hráče nemá cenu. Pokud chce nekdo hrát Ligu mistrů a nemá útočníka aspon za 10 mlioónů €, tak tam bude pro smích a nemá tam co dělat. Do Evropské ligy stačí naši současní útočníci, ale nedostaneme se dal, nez do prvního jarního kola. Tak to prostě je.
    Jak se to rika u nas na vesnici? Že silnější pes ....(:-))).

    • Re: Silnější pes...

      Jachym     před 7 lety 12.04.2018 09:37 |  
      3 0

      A co ten Torres? V Atletiku končí a přemýšlí o dalším angažmá...:-)

      • Re: Silnější pes...

        padre     před 7 lety 12.04.2018 10:29 |  
        0 0

        Chceš říct, ze tak trochu cervenobily už stejne je?

        • Re: Silnější pes...

          Jachym     před 7 lety 12.04.2018 10:35 |  
          0 0

          No, hlavně by se začala naplňovat spolupráce obou klubů, která byla avizována před nějakými sedmi roky... Slyším bubny znít na severní tribuně. Can you hear the drums, Fernando? :-) https://www.youtube.com/watch?v=dQsjAbZDx-4

          • Re: Silnější pes...

            padre     před 7 lety 12.04.2018 12:15 |  
            0 0

            Jasně, rozumím, takže výměna za Škodu, ten je mladší a perspektivní.

        • Re: Silnější pes...

          bongor     před 7 lety 12.04.2018 13:04 |  
          0 0

          to by byl druhej Altintop,hráč co mají po sezoně nemá cenu nabírat.

          • Re: Silnější pes...

            bongor     před 7 lety 12.04.2018 13:04 |  
            0 0

            hráče

      • Re: Silnější pes...

        smely (přítel SN)     před 7 lety 12.04.2018 10:54 |  
        0 0

        tak halvne at jim este pomuze vyhrat EL, to by se nam mohlo hodit, zvlast pokud CHL vyhraje AS Roma, pac ty sou v Serii A zatim cvrty , ale jen o bod pred Interem....to by byl slusnej pechacek, kdybysme nakonec urvali titul a stejne nesli primo do CHL :-)))

      • Re: Silnější pes...

        afro     před 7 lety 12.04.2018 11:01 |  
        0 0

        Vždyť je to de facto důchodce... ;-)

        • Re: Silnější pes...

          smely (přítel SN)     před 7 lety 12.04.2018 11:03 |  
          0 0

          ale do smrti "chico " :-)

          • Re: Silnější pes...

            afro     před 7 lety 12.04.2018 11:29 |  
            0 0

            Jo jo. :-)
            #grandpababyfaceincluded (Jáchyme, kdyžtak mi to oprav)

        • Re: Silnější pes...

          Jachym     před 7 lety 12.04.2018 11:08 |  
          0 0

          Ale nikoli de iure:-) Je totiž jen o necelé dva roky starší než Škoďák a mladší než Danny. Ale náš sportovní úsek stejně cílí na jména jako Ikaunieks...:-)

          • Re: Silnější pes...

            bongor     před 7 lety 12.04.2018 13:06 |  
            0 3

            Nevím,ale to je podle mě Milan nejmíň tak dobrej.

            • Re: Silnější pes...

              Jachym     před 7 lety 12.04.2018 13:35 |  
              0 0

              Torres byl vždy mým oblíbencem a myslím, že by ještě byl pro naši ligu velkou posilou, ale celé to bylo míněno žertem. I když vlastně i na úrovni vedení padala jména jako Adebayor...:-)

  10. Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

    Fulham     před 7 lety 12.04.2018 16:45 |  
    8 0

    tak po dlouhé době - když čtu o velikášství JT ( od toho pána ) v pripade Gina - bylo by zajímavé vytáhnout dobové diskuze ( a před přestupem) s názory místních manažerů..:-))

    • Re: Van Kessel se zranil, v Oxfordu nejspíš dohrál. Pošlete ho zpět, píší fanoušci.

      murena     před 7 lety 13.04.2018 10:55 |  
      1 0

      Pravda, byl jsem jedním z těch kteří ho chtěli a byl rád že přestoupil do Slavie.