Aktuality z médií

Komentáře (105)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 18:18 |  
    24 1

    Janegovi bych priste v Edenu nedal vidlicku! :) Takovy debil a ovlivnuje statisice lidi..

  2. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    zeleznik2     před 7 lety 10.04.2018 18:20 |  
    24 1

    Mohu jen pochválit přístup vedení k tomuto článku, bohužel Deník Spart takové produkuje už léta...

  3. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    mudrc     před 7 lety 10.04.2018 18:40 |  
    6 4

    Nestačilo by jej jenom žalovat? Ani píď prostoru neposkytovat, nic víc.

  4. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    rak (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 18:50 |  
    9 21

    Já nevím. Po několik dnech přijít s tímto prohlášením. Já tedy moc nevěřím tomu, že to byl stoprocentně vymyšlený článek. Už kvůli tomu, co se tady objevovalo na podzim. Že byl hodně zkreslující, to možné je.
    Vůbec nechápu, jak by tento článek mohl narušit vnitřní soudržnost v klubu. Tam asi většina ví, jak to je. Budˇ jsou to nesmysly a pak víc než to bych k tomu neřekl a není důvod k nějakému narušení vztahů. A nebo se to zakládá na faktech a pak jen může vadit, že se to dostalo ven, ale ani to by nemělo vést k nějakému dalšímu zhoršení interních vztahů.
    Může to narušit jedině vztah externistů, zejména fandů, kteří o tom nevíme skoro nic, ke Krobovi. Že by toto byl účel článku? Jen kvůli tomu, že třeba urazil nějakého novináře? Osobně mně nevadí, že to vyšlo. V případě, že to je opravdu vymyšlené, to Slávii zase tak neuškodí a v případě, že ne, bylo by teď, a ještě více po tom prohlášení, pro generálního ředitele daleko těžší do toho Nezmarovi příliš kecat, takže by to ve výsledku pomohlo.

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      golux     před 7 lety 11.04.2018 00:44 |  
      7 0

      Proč prohlášení po několika dnech? Protože představenstvo zasedalo v pondělí večer a tam zřejmě padlo rozhodnutí o reakci. Mimořádné představenstvo se schází kvůli důležitějším věcem, než je lživý článek.

  5. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Sawyer2     před 7 lety 10.04.2018 19:03 |  
    9 11

    Já taky nevim no... Přijde mi zvláštní, že spousta fanoušků píše, že je to úplná blbost a přitom do celé situace vůbec nevidí. My vůbec nevíme, co se přeci děje v našem vedení. Janega napsal článek, který byl prostě hrozně bulvární povahy, nicméně i podle vyjádření Šmíci v Tiki Taka, i podle vyjádření jiných autorů Sportu, si msylím, že aspoň zrnko pravdy na celé kauze asi bude. Viděl bych to asi tak, a je to samozřejmě jen moje domněnka, že Krob prostě nesouhlasí s nastolenou přestupovou politikou Nezmara. Protože vedení ještě před půl rokem šlo úplně jinou cestou. Názorový rozpor v téhle věci je tak docela logický a nemusí být nutně špatný, pokuď jsou jasně rozdělené kompetence... Ale budu se opakovat, přijde mi zvláštní, jak spousta fanoušků i dost hrubě odsuzuje článek, o jehož obsahu nemohou vědět víc než Janega, který s nějakými zdroji, ať už spolehlivými nebo ne, pracuje...

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 22:01 |  
      3 0

      Smica si precetl clanek a reagoval na nej..

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      golux     před 7 lety 11.04.2018 00:50 |  
      2 0

      Když se logicky zamyslíš nad některými tvrzeními v článku, tak ti vyplyne, že to jsou věci nepravděpodobné mající za cíl znechutit a otrávit fanoušky. Tak se nediv, že většina se staví proti.

  6. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Cross     před 7 lety 10.04.2018 19:22 |  
    25 4

    Ten Janegův text je odporný každým centimetrem otištěné plochy. Naprostá ztráta soudnosti redaktora, absolutní rezignace redakce na kvalitu novinarske práce. V padesátých letech se psalo “psovi psí smrt” a podobné hnusy. V tom textu nejsou zádné dukazy, fakta, svedkove, nic. Je to kojzarovština nejhoršího zrna. Podle mého nazoru soudný clovek nemuze obhajovat takový text stylem “ale kdyz ho věšeli, tak opravdu bylo úterý a ráno fakt pršelo”. Nebo: “To je syn toho podezřelého. To bude taky pěkný grázl”.

    Martin Krob urcite v zivote spoustu lidí seřval. Od toho je ředitel. Nenechme se rozesírat.

  7. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Hubacek     před 7 lety 10.04.2018 19:50 |  
    13 19

    Tak těžko si dovedu představit v prohlášení : vše co bylo uvedeno je pravda , je nám to moc líto a budeme se snažit , aby se to již neopakovalo , má to vliv i na chod klubu a atmosféru v týmu . Díky tomu jsem poztráceli body , které by se nám teď hodili a již jsme mohli být před Plzní . prosíme tedy fanoušky o odpuštění :-)

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      Gino     před 7 lety 10.04.2018 21:03 |  
      5 3

      Trochu me desi to, ze by to co pisrs i davalo smysl... brrr... snad to tak neni...

  8. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Zdendanek     před 7 lety 10.04.2018 20:00 |  
    9 33

    Kdo ničí Slavii? Novináři, deník Sport?! Kdo tomu věří je blázen. Slávii ničí jen ona sama sebe. Respektive její vedení. Za trenéra J. Šilhavého, když začal trénovat, byl vedením stanoven cíl, který J. Šilhavý splnil a dokonce překonal (umístění do třetího místa, účast v EL) a přesto musel být odejít. Kdo jej odvolal, proč musel jít pryč? Zaslepené vedení přivedlo spoustu nových hráčů, kteří museli hrát a jak to dopadlo víme všichni. Přivedla se liberecká klika, která na to vůbec nestačí, kdo za to může? Deník Sport? Jednoznačně vedení!! O Tvrdíkovi je zbytečné mluvit, a že by Krob za Slavii dýchal, no to jistě!!!

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      sasky     před 7 lety 11.04.2018 18:26 |  
      4 0

      Tobě připadá Slavia zničená? Co jsi říkal za Sisáka, Řebíčka atd? Jak už jsem psal minule, jedno přestupové období je sakramentsky málo hodnotit práci Nezmara jako sportovního ředitele (kterého jsme mimochodem půldruhého roku předtím neměli, takže určitě neřešil jenom A-tým) a Trpišovského jako trenéra. Buď jim dáme prostor se v novém prostředí zorientovat a sžít s klubem velikosti Slavie anebo je vyhodíme a co pak? Budem točit trenéry co půl roku? Ano, Slavia nyní herně tápe, ale pořád 1) je ve hře o titul, 2) je ve hře o vítězství v poháru. Pořád jedeme silně nad plán nastavený vedením vloni (titul do tří let) a kdo si myslí, že mávnutím kouzelného proutku tu bude červenobílý hegemon dalších sto let je cvok. Ač se mi to blbě říká, tak ani v Plzni, ani ve Spartě nejsou taky žádní nazdárci, natožpak velký čáp Pelta. Buďme trpěliví, soudní a pokorní a užívejme si, že jsme momentálně tam, kde jsme. Ještě nedávno tomu tak nebylo a nemusí být daleko doba, kdy tomu tak nebude zase (žádné insider info, jenom prostě vidím, jak se situace rychle mění prakticky všude).

  9. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Martin Platil     před 7 lety 10.04.2018 20:22 |  
    6 16

    myslíte, že si to komplet ve Sportu vymysleli? Nemyslím si, že by to byl kompletně vymyšlený článek. Pokud ano, jaké kroky podniká Slavia k tomu, aby to Sport dementoval?

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      Novasinho     před 7 lety 11.04.2018 10:39 |  
      2 0

      Co třeba to, že vydali prohlášení, pod kterým zde diskutuješ.....? Co by jako měli dělat víc?

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        Martin Platil     před 7 lety 11.04.2018 12:15 |  
        1 0

        Pokud je ten článek totálně vylhaný, tak bych čekal třeba trestní oznámení za pomluvu nebo něco podobného. A trval bych na stránkách Sportu na omluvě. Nic z toho Slavia pravděpodobně nechce.

        • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

          Novasinho     před 7 lety 11.04.2018 12:49 |  
          6 1

          Nevím proč je v dnešní době tak moderní, podávat za všemožné kraviny na vše a na každého trestní oznámení... Myslíš, že se tím něco vyřeší? Mě tedy bohatě stačí toto prohlášení Slavie.

          • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

            Martin Platil     před 7 lety 11.04.2018 16:19 |  
            1 2

            Taky jsem četl prohlášení, jak je na tom Slavia dobře a najednou nebylo ani na webové stránky. Je fakt, že bylo jiné vedení. Ale prostě mi nejde do hlavy, že by Sport otiskl takový článek (někdo ho musel autorizovat) a Slavia jen vydala prohlášení.

            • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

              sasky     před 7 lety 11.04.2018 18:27 |  
              1 0

              Autorizovat? Autorizují se rozhovory, ale ne každý článek.

              • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

                Martin Platil     před 7 lety 11.04.2018 19:56 |  
                0 2

                Myslel jsem od šéfredaktora.

  10. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Helmic     před 7 lety 10.04.2018 21:55 |  
    8 7

    Těžko říct jak to ve skutečnosti je. V jedné věci se ale s tímto článkem shodnu. Pan Krob opravdu vypadá jako dost arogantní člověk. Nelíbilo se mi jeho vystupování na tiskovkách a v různých Univerzitách z něj arogance jen čišila. Utvrdilo mě v tom i že jeden příslušník rodiny s ním měl schůzku a nepočínal si jinak, než píšu výše. Nelze mu vzít že je to velký slávista a to ani pře nejmenším. Určitě toho pro Slavii udělat víc než mi všichni dohromady a má s ní dobré umysly. Ani netuším jestli to ovlivnuje jeho funkci. Na twitteru je jasné že se ho všichni zastanou, přece by nemohl bývalý šéf Odboru přátel škodit svému milovanému klubu. Avšak i velká láska může škodit. Jak je tomu doopravdy to si netroufnu trvdit, ale pokud by tomu bylo tak že to má neblahý vliv na chod klubu, tak by ho měl nahradit jiný profesionál který si dokáže držet odstup. Ani to nemusí být velký slavista, prostě člověk co dokáže řídit firmu na vysoké urovni, a tich určitě v česku není málo.

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 22:10 |  
      6 1

      Já bych doporučil se na to vykašlat, neřešit, spíš bych radši četl články o tom, jak je Plzeň v rozkladu a hráči už nerespektují Vrbu. Už aby byl pátek. A hlavně vyhrát, nedovedu si představit víkend s tim, že jsme ztratili.

  11. Prohlášení

    Kenny     před 7 lety 10.04.2018 22:06 |  
    6 14

    Dobře jste to napsal, pane Kjob!! Jen toho kopání do Šilhavýho už by jste mohl nechat.

  12. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 22:08 |  
    27 8

    Tohleto mě opravdu sere! Osobně Martina Kroba neznám, ale vím, že:

    1) Martin Krob šel do Slavie z vrcholné manažerské pozice, kdy neměl potřebu to dělat a asi si ani tímto krokem finančně nepomohl. Svým dlouhodobým působením v Odboru přátel ukázal, že pro Slavii dýchá a dělá první poslední.

    2) Odporná bulvární nechutná žumpa - Deník Spart -si vycucá článek z prstu, a místo aby se tady hodnotil Janega jako to, co skutečně je - dobytek (v tomhle se shodnu s Radou) - tak tu čteme typické zaprděné čecháčkovské kecy typu "na každém šprochu pravdy trochu" apod.

    Já osobně nevěřím Spartu ani nos mezi očima. Jsou to kašpaři, kteří vědí leda hovno, jak už nesčetněkrát dokázali (viz. kauza Menalo). A člověk, který pro Slavii dýchá a dělá celý život násobně víc než kdokoliv z nás, to tady schytává a nasazuje se mu psí hlava.

    Jděte s tímhle do prdele! Tohle mě mrzí 100x víc než nějaká prohra se Zlínem nebo špatný výkon v Brně.

    Stojím 100% za Martinem Krobem a jsem vytočený jako už dlouho ne!!!

    PS: Omlouvám se za slovník, akceptuji kartu, ale fakt jsem dopálený do běla.

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      Andul-lhak     před 7 lety 10.04.2018 23:15 |  
      2 0

      no, zrovna menalo pokud vim ve sportu nebyl. naopak to dementovali jako blbost.

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      Gino     před 7 lety 11.04.2018 06:31 |  
      1 3

      Tak me teda mrzi vic prohra se Zlinem a silenej vykon v Brne, nez nejaky zabomysi valky.

      Nicmene... je s podivem, ze tady do ostatnich kopnes, jak si mohou byt tak jisti, ze na kazdem sprochu muze byt pravdy trochu a sam oplyvas tak neochvejnou jistotou zalozenou taktez jen na dojmu, ze kdyz nekdo to (byl mazer, vedl odbor pratel), tak to urcite znamena, ze i to (nikdy by neudelal nic proti Slavii). Ja si taky nemyslim, ze by Krob nejak Slavii skodil, ale ciste z vecneho hlediska je tvuj pristup stejne pitomej, jako tech ostatnich :D

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 09:45 |  
        12 0

        Evidentně si vůbec nepochopil smysl toho, co jsem napsal. Já nedovozuji, že Martin Krob je skvělý proto, že byl manažer a vedl Odbor přátel. Mě akorát uráží, že se ve slávistické fanouškové obci zpochybňuje integrita celoživotního slávisty na základě slintů zhrzeného pisálka ze Spartu. To je to, co nechápu a co mě tak štve.

        • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

          Gino     před 7 lety 11.04.2018 10:22 |  
          1 5

          Já ti rozumím, ale ač si to sám nemyslím, tak ani ty nemůžeš vědět, jestli na tom něco pravdy je nebo není - to je zase to celé, co jsem chtěl říci já.

          • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

            bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 10:36 |  
            9 0

            A právě proto, že to nemůžu vědět ani já ani nikdo jiný, tak budu spíše věřit celoživotnímu slávistovi než rudým buznám ze Spartu.

            • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

              Gino     před 7 lety 11.04.2018 10:37 |  
              1 0

              To zase nápodobně :-))

  13. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Ragnarok     před 7 lety 10.04.2018 22:28 |  
    8 3

    K panu Krobovi jen tolik: Dokud se jako ředitel nezasadí o to, aby se prodej suvenýrů a zisky z něj nedostal pod hlavičku klubu a bude to dále provozovat jako svůj soukromý byznys, tak je v šíleném střetu zájmů. A vést firmu s takovým ekonomickým nastavením jako Slavia vyžaduje od zkušeného manažera hodně zatnuté zuby, byť je fotbalový klub hodně specifická věc.

  14. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 22:37 |  
    5 6

    Zablokujte si DelnikSpart ..
    Firefox: Blocksite
    Chrome: Website blocker
    Edge: napr. pres ESET

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      kalex     před 7 lety 11.04.2018 10:48 |  
      2 0

      Že bych těm srancům věřil, to ne. Věřit triu Konečný, Podroužek a Janega nejde.Ale blokovat to nemá smysl. Jednak se pobavím a druhak budu vědět, na koho si dávat bacha.

    • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

      Veta (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 23:39 |  
      4 26

      Asi tak nějak. Snad nikdo s mozkem v hlavě nemůže pochybovat, že většina Janegova článku je pravdivá. Jen ta osobní injektiva a celý duch článku jsou hnus. Navic na Šádka nebo Svobodu by se toho dalo najít určitě mnohem víc.

      Mimochodem, jak mě Krobovo vyštvání JŠ doteď trhá žíly, tak v trablu s libereckou klikou mu fandím. Zvlášť po tom, jak chlapci použili ke své osobní válce Deník Spart (a jak hrozně hrajeme).

      • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 23:46 |  
        13 2

        Asi nemám mozek v hlavě.
        Nejen, že pochybuji, ale dokonce ani nevěřím.

        • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

          Veta (přítel SN)     před 7 lety 10.04.2018 23:51 |  
          1 4

          Palec na horu za to, že se neschovas za dislike a napíšeš. Jinak Sorry za poznámku s mozkem, neber to osobně, ale už mi to nedalo.

          • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 00:33 |  
            1 0

            Neblbni, zrovna tohle mě nenasere. ;)

          • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

            PetCC     před 7 lety 11.04.2018 10:28 |  
            2 2

            Na tvoje komentáře platí pravidlo: Buď je blbej, nebo navedenej. A ani s jedním nemám chuť teď bojovat.
            Tak se smiř s mínusem, diskutovat o blbostech nebudu.

        • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

          edenian     před 7 lety 11.04.2018 00:24 |  
          9 1

          Ja jsem teda taky bez mozku.

      • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

        malan (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 01:08 |  
        9 1

        Ja si treba myslim, ze jen dusevni chudak veri hovnum v DS;)

        • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

          Veta (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 01:31 |  
          1 3

          Souhlasim. Ale to jsi asi nechtěl reagovat na mě, já nic takového neříkám. ;)

          • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

            malan (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 01:37 |  
            1 1

            Ne na Tebe ne, ale par adeptu tu je.

          • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

            malan (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 11:17 |  
            1 0

            Hm, ted jsem si tvuj puvodni prispevek precetl znovu a bud jsi to napsal blbe nebo to ja blbe chapu, ale zni to tak, ze souhlasis se clankem ty medialni mrdky. Takze moje odpoved mirila spravne na Tebe. Pred spanim bych se nemel ucastnit dikuzi..

            • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

              Veta (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 11:37 |  
              1 2

              Můj původní příspěvek byl o tom, že vím, že některé informace jsou pravdivé a ne o tom, že bych věřil DS. Rozhodně nevěřím DS, ani jiným podobným plátkům, ale to neznamená, že nevím, co je a co není pravda (z části, smomzřejmě ne vše). A z další části můj příspěvek mířil proti Janegovi a jeho nechutný formě textu a osobním útokům. I nepříjemná pravda se dá popsat slušně a kultivovaně a ne takhle. A v neposlední řadě, to že GŘ někoho vyštve a člověk ví, že to je pravda, neznamená, že člověk má něco nutně proti GŘ osobně, ale jen proti té jedné akci. ;)

              • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

                malan (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 11:50 |  
                0 0

                Ok, diky za vysvetleni.

    • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

      rak (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 00:33 |  
      3 14

      Docela zajímavé čtení. Přijde mně vcelku věrohodné a s jednou pozitivní informací a tou je to, že je určitá šance na brzké Krobovo nahrazení. Ať je jakkoli schopný a slávista, tak mě to utvrdilo v tom, že musí pryč ze své pozice. Pokud se osobně nesnese se dvěma silně nadprůměrnými trenéry v řadě a snaží se je vyštvat, je to určitě špatně a dále neudržitelné. S kým si sedne a kdy? S Beránkem, který by ho poslouchal? Ten už tady trénoval A mužstvo dvakrát. Poprvé to bylo dobré, podruhé už ne. Toto není dobrá situace a neměla by pokračovat. Vyhazovat po pár měsících zase trenéra je hovadina, takže řešení je jasné.

      • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

        golux     před 7 lety 11.04.2018 01:09 |  
        10 2

        Teda ty toho Kroba nemusíš a přitom ho vůbec neznáš. Jak je to doopravdy také nevíš a už se klepeš na to, jak toho Kroba vyhodí, nechápu... Ty si snad přeješ, aby se vrátili Doležal a Sisák, ...jací to byli manažeři... Raku, Raku, ach jo...:(

        • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

          rak (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 09:13 |  
          2 2

          Aby se vrátili ti gauneři to si opravdu nepřeji a psal jsem tady o nich mnohokrát, ale ta bezmezná důvěra od některých Krobovi mně přijde velmi naivní. Nejde jen o ten článek. Těch dá se říci konzistentních informací o něm je daleko více. Článek z něj dělá belzebuba, což je asi hodně přitažené za vlasy. To, že stojí za vyhazovem Šilhavého je ale zřejmé a že jeho vztahy s novým sportovním vedením nejsou dobré také zdaleka nepochází jen od Janegy. Podle mně je toto neúnosné. Opakuji. S kým a kdy si sedne? Jestli mu chcete bezmezně věřit, tak prosím. Řada lidí také věřila Rosenovi s Doležalem, i dalším. No, uvidíme, jak to dopadne. Momentálně mě naštvalo třeba to, kolik milionů se vyházelo agentům, tedy parazitům na úrovni pasáků. A jaký je toho výsledek.

        • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

          warhammer (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 22:07 |  
          0 0

          Já tedy tvůj argument nechápu. Ona je volba postavena tak, že buď zůstane Krob anebo přijde Doležal se Sisákem?

      • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

        malan (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 01:16 |  
        9 1

        Cim ti prijde verohodne? Znas osobu ktera to psala? Zeptal ses ji na zdroje? Nebo to je dalsi neurcitej noname co rad siri hoaxy? Verim, ze spousta z vas tady zacina rano koupenim Blesku v nejblizsi trafice. Zoufalci..

        • Je suis Krob :)

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 01:25 |  
          4 2

          Hlavně, že pan Krob má na sítích stovky anonymních falešných účtů!
          Je suis Krob. :))

          • Re: Je suis Krob :)

            rak (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 09:17 |  
            1 2

            I to se tady objevilo na podzim, že takto podporuje atmosféru proti Šilhavému. Stačí jich pár. Ani nemusí být falešné. Jen pár aktivních kamarádů.

            • Re: Je suis Krob :)

              knl66 (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 09:50 |  
              2 1

              Na stranu druhou je Krob pořád druhým nejvyšším představitelem klubu. Hádám, že JT na každodenní řízení nemá čas, takže i personální záležitosti jsou v jeho kompetenci. Myslíš, že Tvrdík rozhoduje úplně o všem? To by se z toho musel zbláznit. Určitě nemůžou jít proti sobě Krob - JT. Osobně si myslím, že by Krob neměl zapotřebí mrhat časem, námahou a silami na odstranění Šilhavého. Prostě by Šilhavému oznámil, že ho odvolává a nazdar. A kdo asi tak zaměstnal liberecké duo, resp. Nezmara? A teď půjde proti nim? Nedává mi to smysl.

    • Re: Už jste četli? Věříte "Hospodě u Slávisty?"

      knawi     před 7 lety 11.04.2018 13:27 |  
      2 1

      Době odpovídající, vše relativizující článek Hospody, který ke zklidnění mezi slávisty nepovede. Moudrosti à la "já neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde".

  15. Jsme spolu silnější? Komu věříme?

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 00:24 |  
    34 8

    Twl... Mirek Dušín se neobjevil, pár miliard do nás museli nasypat Číňani... Nasypali peněz jak želez, koupili klub, umořili dluhy, koupili stadion, komunikace s fanoušky, informovanost, univerzita Slavia, přejmenování tribun, chodník slávy - přeženu to: navenek dělají co nám na očích vidí... Přesto každý týden čtu v českých novinách, jak to tady hodí všechno do kanálu a zmizí. Čtu, jak to má Slavia na kahánku, jak jsme v prdeli, jak jdeme do sraček. Kurwa, my jsme v takových sračkách, že jsme vyhráli titul, teď jsme na druhém místě. Tomu fakt říkám sračky.
    Zavřou jednoho šéfa CEFC, čtu to samé, Slavia jde do sraček, Číňani krachujou...
    A když už je týden klid, tak se zjeví článek pana Janegy... Asi jsem paranoidní, ale o žádný jiný klub se iSpart v posledních dvou letech neotíral jako o nás. Musím přiznat, že se asi stávám paranoidním vůči iSpartu. Z toho článku se nic nedá dokázat, všechno je to na dohadech, ovšem novináři tohle můžou... Pořád Šilhavý, chudinka chudáček, Slavia nevděčná... Vždyť se na to už dívat nedalo, Apoel si s námi vytřel prdel, v Plzni jsme byli za dřeváky, Astana byl průser. Jo, a tady čtu, jak jsme měli za zásluhy a za jeden titul držet Šilhavého na chov na věky věkoucí. Série neproher, která nic neřešily a stahovaly nás ke dnu. Kdoví, jestli bychom se se Šilhavým nepřetahovali se Spartou o šestý sedmý flek... Jasně je v prohlášení SKS napsané, že přestupy šly za trenérem. Tak kurwa, já nevím, proč Krobovi Tvrdíkovi vyčítáme Rotanje, Altintopa, Dannyho.
    Trochu jsem se rozepsal, sorry. Mohl jsem to shrnout méně slovy: tenhle článek považuji za naprostou idiotskou pitchowinu, za nějakou osobní pomstu. Janega se musí chechtat, že se z toho už třikrát počural. A my ze sebe děláme kretény a idioty, když se těmi Janegovými zvratky zabýváme a dokonce se nad nimi hádáme. A FB Hospoda u Slavisty je snad nějakej trollí sparťanskej účet, jinak si některé věci nedovedu vysvětlit. Když se tak začtu do některých příspěvků: kdo by s takovými přáteli potřeboval ještě nějaké nepřátele? My se rozesereme zevnitř.
    PS: se žlutou počítám, předem děkuju. SPánemBohem.

    • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 00:28 |  
      14 0

      Kurwa, takhle nasranej jsem byl naposledy po Zlínu, předtím po Astaně, předtím po Plzni, předtím po Apoelu. Kurwa, fandit Slavii, to fakt nejni jednoduchý... :((

      • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

        janko (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 07:58 |  
        0 0

        Podepisuji každé Tvé písmeno.

      • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

        kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 08:46 |  
        12 0

        Řekněme, že fandit Slavii může pouze psychicky silný a vyrovnaný jedinec....

        Ti psychicky méně silní, co k souznění s klubem potřebují trvalé úspěchy, automaticky šli tam, kde se cinkalo jako o život... a teď pláčí nad výdělkem...

        Takže myslím, že všichni tady si můžeme navzájem gratulovat... ;-)

        • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

          kalex     před 7 lety 11.04.2018 10:29 |  
          3 0

          No né že bych se oženil, to si asi nechám až po 40, ale se Slávií v dobrém i zlém do konce života. To je láska, která neomrzí.

    • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

      Nightwing     před 7 lety 11.04.2018 02:09 |  
      1 2

      V podstatě i souhlasim s tim rozdílem, že si stále nejsem jist tím, Šilhavým. Za mě pokud měl možnost zabránit příchodu Altintopa, tak selhal a vadí mi že se pak zřekl zodpovědnosti když se ohrazoval, že o příchodu Dannyho a Altintopa nevěděl. Pokud lhal, jsem rád že je pryč. Tak nesystémový krok nemůže udělat trenér, který ví co dělá. Jak i Altintopa, tak u Dannyho se jednalo o hráče do úplně jiného systému.Nicméně jejich angažování mohlo být domluveno už před v prohlášení zmíněnou deklaraci, že od toho data (nevim, ktery den v květnu) je to věci trenéra, nicméně tyto přestupy mohli být domluveny klidně i hodinu před a vyslovná žádost Šilhavého, mohla být hypoteticky reakcí na to že se tomu stalo..nicméně až na toho Šilhavého totálnější souhlas než totální fotbal v podání Slavie !

    • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

      Edenjejenjeden     před 7 lety 11.04.2018 07:10 |  
      6 2

      To co jsem zaslechl já,berte to prosím s rezervou.Trpišovský chtěl do svého týmu i Jakuba Konečného(toho rudocha z deníku Spart,jsou velcí kamárádi),aby mu dělal nějakou zápasovou analýzu nebo co,a to mu Martin Krob zatrhl,což Konečníka naštvalo.No a za pár týdnů se objeví článek jeho velkého kamaráda Pavla Janegy(taky rudocha),proti Martinu Krobovi.

    • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 09:59 |  
      6 0

      Souhlas do puntíku.

      Janega je zakomplexovanej, jak správně řekl Rada.

      #neda3xzongl

    • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

      Kenny     před 7 lety 11.04.2018 11:51 |  
      2 9

      Tak teď si s námi vytírá p*del pro změnu Jihlava se Zlínem a je to úžasné pokoukání, že jo?

    • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

      Pepino44     před 7 lety 11.04.2018 13:20 |  
      1 2

      Tak ono se hezky píše prohlášení, že současné vedení za nic nemůže (přestupy), že za to může ten a ten, který tady již není a nemůže se bránit. Pokud vím, tak Šilhavý stál o Rotaně, to ano, ale ostatní mu asi byli naděleni, jak sám psal, taky se tomu divil.

      • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

        kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 13:26 |  
        3 0

        On se divil tomu, že takoví hráči vůbec mají zájem jít do čech...

        https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/896462-danny-altintop-rotan-zazrak-kteremu-ani-kouc-silhavy-neveril-ted-se-s-nim-musi-vyrovnat.html

        Opravdu je na první pohled jasné, že mu ty dva přidělil národní výbor a on teď nešťastně mudruje, jak s nima naloží...

        „Opravdu jsem nevěřil, že by se mohli ve Slavii objevit. A navíc všichni tři, což považuji za zázrak. Už vzhledem k obrovské kvalitě, kterou všichni tři mají,"

        • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

          Veta (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 14:29 |  
          3 3

          Odkaz na tenhle článek dokazuje jen, že JŠ je slušný člověk a týmový hráč. Jsou to klasická vyjádření, jaká poskytne každý profesionál, který nemá úroveň Vlasty Petržely.

          Pravda je taková, že JŠ měl nejspíše právo veta ve smyslu, že hráče mohl odmítnout. Zároveň měl na toto právo veta minimum času a rozhodně ne po nějakých testech nebo možnosti si o hráči zjistit více informací, než ví běžný fotbalový fanoušek. Minimálně v jednom případě jsem si tím plně jistý. A kdo z nás (nebo obecně i z českých trenérů) by řekl "ne, Dannyho nepřivádějte, to je nesmysl". ;) Komentuji Dannyho a Altintopa. U jiných přestupů to samozřejmě bylo jinak.

          Nemá smysl se v tom moc rýpat, ale pořád zpětně vytahovat "důkazy", jen holt když už se řekne A, mělo by se říct i B.

          • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

            kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 14:34 |  
            2 0

            Já reaguji na to, že Pepi prohlásil, že "se Šilhavý jejich příchodu divil" ... Ano, divil, ale ve všech článcích z té doby se píše o tom, že se diví tomu, že se povedlo udělat všechny tři... nikde ani náznak toho, že se mu to úplně nepozdává... o Dannym dokonce prohlašoval, že to bude na podzim rozdílový hráč...

            Těch článků najdeme desítky

            • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

              Veta (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 14:57 |  
              1 1

              Chápu. Já reaguji tobe, že i kdyby ten náznak měl (netusim), tak pouštět ho v tu chvíli do novin by bylo krajně neprofesionální. Že přeci si nemůžeme zde při hledání pravdy, házet argumenty ve formě slušných mediálních vyjádření.

              • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

                kjandourek (admin)     před 7 lety 11.04.2018 16:39 |  
                2 0

                No a pořád se točíme kolem toho, že já reaguji na někoho, kdo prohlásil, že se JŠ jejich příchodu divil...
                Pokud tedy Pepi nezná JŠ osobně a nemá od něj jiné informace, tak předpokládám, že četl stejné články jako já a jenom je špatně pochopil... o tom je celá tahle diskuze...

            • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

              Pepino44     před 7 lety 12.04.2018 09:26 |  
              0 1

              Tak jak je to s úrovní článku vidíme na práci Janegy, a takových je bohužel asi víc.

              • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

                kjandourek (admin)     před 7 lety 12.04.2018 09:35 |  
                1 0

                Tenhle článek jaksi nepsal Janega... To nám jako chceš tvrdit, že všechny články (respektive tedy všechny, které se ti nehodí do krámu) jsou zmanipulované?

    • Re: Jsme spolu silnější? Komu věříme?

      warhammer (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 22:27 |  
      1 0

      Mně osobně Krob nijak nevadí, ale nerozumím jedné věci. Proč vy všichni jeho plamenní obhájci musíte automaticky kopat do Šilhavého?

  16. Deník Sport

    vršek     před 7 lety 11.04.2018 09:57 |  
    9 0

    Jak to tady čtu, tak mně napadá, není zrovna tohle co se odehrává v diskusích mezi námi slávisty a jistě se to v určité míře dotýká i celkové situace a pohody v klubu právě to, proč se dehonestující a zkreslující články neustále ve "sparťanském zpravodaji" objevují a kydají špínu na Slavii. Dalším z důvodů je jistě i snaha bagatelizovat nesrovnatelnou bídu Sparty pod Křetínským ve srovnání s finančními prostředky na tutu bídu a hnus vynaloženými....

    • Re: Deník Sport

      donford     před 7 lety 11.04.2018 12:18 |  
      3 0

      To je všechno hezké, ale zde se jedná o velkou dehonestaci lidí, klubu, i celé značky. Nevěřím, že by u soudu mohl autor svůj obsah relevantně doložit, potvrdit. Navíc vše mediálně rozhlášeno z celorepublikovým dosahem. Takže bych navrhoval žalobu a velkou finanční satisfakci za nehorázné poškození dobrého jména. Myslím, že Křetinský by 10 milionků unesl, ale byl by na dlouhou dobu klid. Nelze jen vydávat jako reakci spontánní prohlášení, není to zdaleka poprvé.

      • Re: Deník Sport

        bongor     před 7 lety 12.04.2018 07:33 |  
        0 0

        10 Mega done?Ty jsi z levného kraje.

        • Re: Deník Sport

          donford     před 7 lety 12.04.2018 20:57 |  
          0 0

          Bongy, zase je nechci úplně zruinovat. Kdyby se z nich stali bezdomovci, tak by je musel stát nějak saturovat. :-) Třeba poukázkami na jídlo, levnějším přenocováním pod dekou apod.

  17. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Ondráš     před 7 lety 11.04.2018 10:30 |  
    15 0

    Pojďte radši řešit to, že budeme po víkendu za Plzní jen o 4 body:)
    Místo těch rozesíracích článků..

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      Ados     před 7 lety 11.04.2018 11:33 |  
      0 2

      Podle mě to bude o 5 bodů a tady je má prognóza do konce ligy (věřím, že herní krize po zápase v Brně skončila a teď už to půjde jen nahoru).

      Slavia:
      Slavia : Karviná = 3 body
      Liberec : Slavia = 3 body
      Slavia : Slovácko = 3 body
      Slavia : Plzeň = 1 bod
      Dukla : Slavia = 3 body
      Slavia : Jablonec = 1 bod
      Teplice : Slavia = 1 bod
      Celkem 15 bodů ze 7 kol

      Plzeň:
      Plzeň : Sparta = 1 bod
      Brno : Plzeň = 1 bod
      Plzeň : Karviná = 3 body
      Slavia : Plzeň = 1 bod
      Plzeň : Slovácko = 3 body
      Plzeň : Teplice = 1 bod
      Dukla : Plzeň = 3 body
      Celkem 13 bodů ze 7 kol

      Nevěřím tomu, že Plzeň bude takhle dál ztrácet a zase začne vyhrávat, takže ty body posbírá.

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 12:00 |  
        1 0

        Moje prognóza:

        Slavia:
        Slavia : Karviná = 3 body
        Liberec : Slavia = 1 bod
        Slavia : Slovácko = 3 body
        Slavia : Plzeň = 3 body
        Dukla : Slavia = 3 body
        Slavia : Jablonec = 1 bod
        Teplice : Slavia = 3 body
        Celkem 17 bodů ze 7 kol

        Plzeň:
        Plzeň : Sparta = 0 bodů
        Brno : Plzeň = 1 bod
        Plzeň : Karviná = 3 body
        Slavia : Plzeň = 0 bodů
        Plzeň : Slovácko = 3 body
        Plzeň : Teplice = 3 body
        Dukla : Plzeň = 0 bodů
        Celkem 10 bodů ze 7 kol

        Doma Plzeň porazíme 1:0 a vyhrajeme ligu díky celkovému skóre :)

        • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

          Ondráš     před 7 lety 11.04.2018 12:05 |  
          0 0

          To by byl sen:) Pak by se asi slušelo poděkovat klokanům, že nám to skóre pomohli zkorigovat v náš prospěch..

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        donford     před 7 lety 11.04.2018 12:23 |  
        3 0

        Proč bychom neměli doma Plzeň a Jablonec porazit? Jsme horší? Nebo je nám to snad zakázáno? Nebo nejsme Slavia? Plzeň dostala rychtu doma i venku. A taky si stále říkají v příštím zápase to zlomíme. Pořád pochybovat a pořád se obávat. Snad už se konečně i ta naše obranná čtveřice usadí.

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        donford     před 7 lety 11.04.2018 12:31 |  
        2 0

        Hráči chtějí vyhrávat, trenér to chce, vedení to chce, jen tady se občas zvedá varovně prst, snad aby se mohlo pak vítězně říkat, já to prorokoval, věštil, já věděl svý ... Musíme doma porazit jak Plzeň, tak Jablonec. Třeba se to nepovede, ale dopředu takto kalkulovat, to je nedůstojné, nesportovní. Bázlivé. Včera vylítla Barcelona po prognóze jasného postupu, včera vylétl Manchester po jasné prognóze vítězství doma. Takže opravdu nikdo nemůže být prorokem.

        • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

          Jachym     před 7 lety 11.04.2018 14:23 |  
          2 0

          Já neříkám tak ani tak, ale na má slova dojde...:-)

          • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

            Pepino44     před 7 lety 12.04.2018 09:20 |  
            0 0

            Problém je v tom, že se budeme všichni ještě divit.

  18. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    samop     před 7 lety 11.04.2018 11:19 |  
    9 0

    Za léta co jsem " Slávista " jsem už musel spolknout velké množství pomluv a snahy Slávii za každou cenu zlikvidovat. To co si dovolili otisknout v mém dříve oblíbeném deníku napsat je hnus a naprostá sprostota......!!!

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      Ondráš     před 7 lety 11.04.2018 11:28 |  
      10 0

      Sport byl výbornej, dokud byl černobílej..jakmile "zbarevněl" a změnil majitele, stal se z něj postupně slušnej bulvár..teď už je to prostě Blesk no..

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        Jachym     před 7 lety 11.04.2018 14:22 |  
        1 2

        Hele, není to "zbarevnění" nějak politicky nekorektní...?:-)

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        mig52     před 7 lety 12.04.2018 17:58 |  
        1 1

        Jo a majitel chodil s kabelou, aby zesinavěl všemocného Peltu!

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      bongor     před 7 lety 12.04.2018 07:30 |  
      0 0

      To si zvykneš samope,já s tím bojuju o několik desetiletí déle,takže mě už nepřekvapí nic.prostě Slavie vadí.

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        samop     před 7 lety 12.04.2018 11:55 |  
        1 0

        No je mi téměř 70 a k srdci mi Slávia přirostla kolem 10 let................Co mě děda vzal na utkání Slávie !!!

        • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

          warhammer (přítel SN)     před 7 lety 12.04.2018 14:38 |  
          3 0

          Bongor píše, že mu je o několik desetiletí více, takže odhadem 120 až 130 let. Velká gratulace, bongore!

        • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

          mig52     před 7 lety 12.04.2018 17:56 |  
          0 2

          Sakra , Samope, kdo jiný, než my starci bychom měli ctíti, že jsme Slavia, mladší sice tvrdí, že Slávie či Slavie je hovorové či jaké. Tož si říkám, zda tě děda nevzal na fotbal Slávie VŠ Praha :-)

  19. Plky

    Novasinho     před 7 lety 11.04.2018 12:52 |  
    11 0

    To co pan asinovinář chtěl, toho docílil, už i tady na diskuzi se píše, jak je ve Slavii vše ASI špatně.... Šílený! Soustředil bych se spíš na fotbal a ne na tyto plky, stejně všichni víme houno.

  20. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    Kukič     před 7 lety 11.04.2018 14:36 |  
    7 6

    Hlavně je překvapující jak si spousta lidí myslí, že za Šilhavky by jsme už byli první. To je takový nesmysl, za JŠ by jsem měli pravděpodobně úplně stejně bodů jako za Trpiše (víc remíz, méně proher). Když porazíme Karvinou budeme mít stejný bodový průměr jako za JŠ. Ještě divnější je že se tu objevují nicky ze spartanských for a kydají tu špínu, které tu spousta lidí věří. Prej slavia intelektuals ... jo to bejvávalo.

  21. Situace

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 15:19 |  
    5 0

    Asi takhle. Jen zcela minimum lidí ví, jak to je doopravdy. Každopádně asi ti zodpovědní v čele s p. Tvrdíkem musí vědět co a nakolik je pravda. Věřím, že si to umí dobře vyhodnotit a manažérsky i personálně to zvládnout. My to stejně nezměníme a já věřím, že to zvládnou i bez našich "zapálených" diskuzí na internetu.

  22. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 11.04.2018 16:56 |  
    19 0

    Přijde mi šílený, že se najdou slávisti, kteří nevěří vedení Slavie, ale víc věří bulvárnímu plátku, který o nás za poslední měsíce a možná i roky, nepíše vůbec lichotivě a kdykoli může, kdykoli dostane jen zrnečko střelného prachu, hned se o nás otře. Opravdu zvláštní slávistické uvažování

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      bongor     před 7 lety 12.04.2018 07:26 |  
      1 0

      To marco není tak šílený,když si uvědomíš,že sem nepíší pouze slávisti,ale i trollové.

      • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

        marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 13.04.2018 16:16 |  
        0 0

        To máš asi pravdu

  23. Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

    TSeguinTS     před 7 lety 12.04.2018 00:43 |  
    1 0

    Tak se nám právě Jarda celkem rozohnil na tom twitteru :-o

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      JS (přítel SN)     před 7 lety 12.04.2018 01:27 |  
      0 2

      Nějaký screen pro ty méně šťastné z nás?

    • Re: Prohlášení představenstva Slavie k článku v deníku Sport

      knawi     před 7 lety 12.04.2018 08:18 |  
      1 0

      Twitter cituje Ladislav výše - včera ve 20:29.