Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 17/18 13

Čtvrtý jarní podcast Slávistických novin Mezi námi fanoušky jsme původně plánovali až po reprezentační přestávce. Protože ale derby přineslo mnoho branek a mnoho témat k diskuzi, rozhodli jsme se zařadit speciální díl právě jen o něm. Nejen hru Slavie a Sparty, ale také problematiku videorozhodčího probírali quelhar, alois_veliky, Leoneigg a Tomáš Podvín.

Derby je vždy výjimečný zápas, tentokrát to ale platilo přímo několikanásobně. Sníh, videorozhodčí, tříbrankové vedení v poločase, remíza na konci proměněnou penaltou v 95. minutě, kterou musel potvrdit právě videorozhodčí. Od soboty se derby v mnoha různých souvislostech probíralo snad na všech sportovních platformách a tak jsme nemohli chybět ani my. V první části podcastu jsme se věnovali ponejvíce samotnému hernímu projevu obou týmů a pozápasovým reakcím jak z obou klubů tak z médií. Speciální část jsme věnovali videotechnologii, konkrétně tomu, jakým způsobem ovlivnila tento zápas a jaká je její budoucnost v české lize. Na závěr jsme krátce probrali to, jakým způsobem se Slavia pod trenérem Trpišovským prezentuje. 

Obsah:

00:00 Derby - herní projev obou týmů
32:45 Videorozhodčí - vliv na derby a budoucnost
46:00 Slavia pod trenérem Trpišovským

Komentáře (113)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    smely (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 09:25 |  
    14 3

    skoda, ze nezaznela alespon zminka o naprosto nepochopitelne volbe Trenera roku, kterou vyhral plzenskej Krkovicka misto Jardy Silhavyho. Absolutne nechapu, jak muze byt opomenuta rekordni 36 zapasova serie a mistrovskej titul na ukor pul sezony v roce 2017. Je to skandalni a nevim, pros se nase vedeni alespon neohradilo....#JeSuisSilhavka !

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      kjandourek (admin)     před 7 lety 21.03.2018 09:35 |  
      1 0

      Nebude to tím, že se podcast natáčel ještě před volbou?

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        smely (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 09:41 |  
        2 2

        ok, myslel sem, ze se to tocilo vcera, kluci uz to nedelaj u nas ve zkusebne :-))) nicmene podstata zustava, Vrba na ukor Silhavky je skandal ! :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          kjandourek (admin)     před 7 lety 21.03.2018 09:50 |  
          4 1

          Já nevím, kdy se to natáčelo, ale uvádím to jako možnost..... třeba prostě byla dána témata dopředu, aby se účastníci mohli připravit...

          Tohle je problém všech anket, že si na konci roku každý pamatuje spíše to, co bylo na podzim...

          Můžeme s tím nesouhlasit, ale netrápil bych se tím :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

            smely (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 09:59 |  
            1 0

            ja se tim dost trapim :-))

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

              kjandourek (admin)     před 7 lety 21.03.2018 10:12 |  
              2 0

              Tak si pusť druhou půlku derby, ono to přejde ;-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

              pethead (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 11:05 |  
              1 2

              A že ses mě tedy nezastal na OT, když se tím tak trápíš? Dostal jsem tam dokonce jednoho palcedola.... #jaksesakrapiseplaciciemotikon

              :-D

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

                smely (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 11:54 |  
                2 1

                OT moc neOTviram.. #soryjako #omluvnyemotikon :-)

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

                  pethead (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 12:34 |  
                  0 0

                  Díky za vysvětlení, pomohlO To.... :))

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

                    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 15:19 |  
                    2 0

                    vyřízeno, už O Tom nemluvte...

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        alois_veliky (admin)     před 7 lety 21.03.2018 09:57 |  
        0 0

        točilo se to včera, akorát jsme to nějak opomenuli :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          smely (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 10:00 |  
          3 2

          to si Jarda nezaslouzil :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Jachym     před 7 lety 21.03.2018 09:49 |  
      4 0

      Asi bohužel rozhodla nedávná doba, kdy Šilhavý byl odvolán, což bylo vyhodnoceno jako konec špatný, všechno špatné. Jinak je ale nesmyslem chtít se kvůli tomu ohrazovat, neboť se jedná o anketu, kde názory hlasujících jsou často subjektivní.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        smely (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 09:58 |  
        1 2

        nevim, proc nesmyslem, dle myho je to od FACRu svinjarna. minimalne nakej koment k tomu dat mohli, no nic byli jsme pres akentou, budeme i po ni... :-) btw Vrba sam v rozhovoru priznal, ze by mel cenu dostat Silhavka...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          Jachym     před 7 lety 21.03.2018 10:05 |  
          7 0

          Spíše než spílání FAČRu bych navrhoval opatřit si seznam těch, co nedali na první místo Jardu Šilhavého a nechat je projít uličkou hanby, kde by je kritici mohli trefovat kopačáky:-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      mirecek1111     před 7 lety 21.03.2018 09:57 |  
      5 0

      Je to jen anketa. Já si vzpomínám jak už před mnoha a mnoha lety byla v deníku sport anketa o nejlepšího českého fotbalistu historie a hned několik slavistických osobností k mému šoku úplně zapomněla, že existoval nějaký Pepi Bican. Tehdy ta anketa byla tuším v souvislosti s koncem kariéry Pavla Nedvěda. Takže ho tam celá řada slavistů z vesele prala na první místo..

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        bongor     před 7 lety 23.03.2018 09:08 |  
        0 0

        Mirečku,Ty jsi pomýlený,copak jsi nebyl v šedesátém devátem před komisí a nevíš,že Bican a jemu podobní byli buržoázní elementi,kteří jednou,až zvítězí náš pracující lid,budou poprávu vyškrtnuti ze všeho?

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      iwanowicz     před 7 lety 21.03.2018 10:21 |  
      0 0

      Mas pravdu. Vsak se taky Silhavy, kdyz ho v TV zabrali, moc netvaril a asi to vedel dopredu, kdyz sedel v lozi. Takhle zamracenyho jsem ho nevidel za cely pusobeni u nas.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Ragnarok     před 7 lety 21.03.2018 10:26 |  
      4 3

      Podle mne je trenérem roku jednoznačně trenér Šilhavý, získal titul z beznadějné situace, vytvořil rekord v počtu utkání bez porážky, dostal tým do Evropské ligy po dlouhé době. Pardon, ale že není v trojce totálně blamuje celou anketu. Pan Vrba nepochybně vyhraje i letos a to si to celkem i zaslouží (Pokud mu to nevyfoukne plukovník nebo ten černoch).

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        smely (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 10:35 |  
        1 0

        ve trojce je, byl druhej o 59 bodu...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          Ragnarok     před 7 lety 21.03.2018 10:36 |  
          0 0

          Aha, díky. Ale za mne to je vítěz a přeji mu další úspěšné angažmá.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Martin 58     před 7 lety 21.03.2018 12:34 |  
        6 1

        Úplně nejjednodušší a nejspravedlivější by bylo, kdyby se volil fotbalista a trenér sezóny a nikoliv roku. Pak už by se v případě Jardy Šilhavého nebylo o čem bavit a Vrba by měl zatím dobře našlápnuto na ročník 2017/18.
        Tohle však ten bafuňářskej soubor na FAČRU dohromady nedá, už je to na ně asi moc náročný.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          kjandourek (admin)     před 7 lety 21.03.2018 12:51 |  
          0 1

          Proč by to bylo nejjednodušší a nejspravedlivější? Vždyt by to bylo úplně to samý... Kolikrát už se stalo, že někdo zazářil na podzim a na jaře se mu tolik nedařilo.. a zase by se volilo na konci sezóny ... a zase by se říkalo, že ten, co zazářil na jaře to měl jednodušší, než ten, co se mu dařilo na podzim...

          a pak by se zase našel někdo, kdo by tvrdil, že se má brát kalendářní rok a kterej šikula že vymyslel tu šílenost hodnotit celou sezónu...

          Ano, i já bych jako trenéra roku volil Šilhavého, ale změnou na sezónu se nic neudělá... takhle to prostě letos vyšlo... že by to za sezónu bylo jasnější.. ale příště už to zase takhle být nemusí...

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

            Martin 58     před 7 lety 22.03.2018 12:21 |  
            1 0

            Tímhle způsobem můžeš zpochybnit úplně všechno. Rozhodně spravedlivější je to v tom, že usiluješ o to, aby jsi na tom byl nejlépe v závěru sezóny, která kulminuje v první polovině roku, ať už jde o poháry, ligy, mistrovství světa i Evropy. První půlka sezóny je jenom "předpřípravou" před jarní ofenzívou.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

              kjandourek (admin)     před 7 lety 22.03.2018 13:37 |  
              1 0

              proč bych něco zpochybňoval.... celá léta, na celém světě se volí fotbalista roku, jako uceleného kalendářního útvaru...
              A není to jenom ve fotbale, volí se sportovec roku, atlet roku, ale i zpěvák roku, nebo třeba učitel roku... (přitom zrovna školní rok je, podobně jako fotbalová sezóna od září do června)...

              Tak co je spravedlivějšího a lepšího na tom, když budu volit nikoliv fotbalistu roku, ale sezóny? Stejně bych měl vždycky zohlednit výkony po celou dobu, tj. kalendářní rok...

              A nezmění na tom nic to, že zrovna jako na potvoru letos měl náš favorit lepší jaro než podzim (kde, to si přiznejme, opravdu poněkud promrhal potenciál, který měl k dispozici)... A hlasující tedy pod dojmem povedenějšího podzimu dali přednost konkurentovi...

              Zkusme si to představit obráceně: že na jaře Slavia pod Trpišovským jasně vyhraje jarní část, ale přesto už ztrátu na Plzeň o chlup nedožene.... a po podzimu ligu 2018/19 povede... O trenérovi roku nebude pochyb, zatímco trenér sezóny 2017/18 by zdaleka nebyl tak jistý... a zase by to bylo o sympatiích...

              Změnou na sezonu místo na rok se nic nezmění...

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

                Gino     před 7 lety 22.03.2018 14:57 |  
                0 0

                "Změnou na sezonu místo na rok se nic nezmění... "

                Jak tohle můžeš říct, když je celkem pravděpodobné, že by se například trenérem roku stal JŠ? Jak může vyvracet hodnotu argumentu ve chvíli, kdy je celkem očividné, že je správný?

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 22.03.2018 15:53 |  
                  0 0

                  Úplně v pohodě to můžu říct... Já přece nerozporuji, že by se dle toho náhledu mohl změnit vítěz... Ale je úplný nesmysl měnit kritéria jenom proto, aby vyhrál někdo, u koho se nám to hodí....

                  Jak jsem popsal dále za rok to zase může být úplně jinak... a za další rok zase... co budeš chtít potom? změnit kritérium na termín například od března do února?

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

                    Gino     před 7 lety 23.03.2018 09:51 |  
                    0 0

                    Hele tak jinak.... v argumentaci jsi dobrej a nemá smysl se tu přít.... zkusíme to takhle: sáhni si sám sobě do svědomí a řekni mi, které hodnocení ti přijde logištější - za rok jako sezonu (jako je to například v NHL), nebo za rok kalendářní?

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        bongor     před 7 lety 23.03.2018 09:10 |  
        1 1

        Druhej bude Hapal,protože tak krásně už dlouho nikdo nebrečel a třetí štramák.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Fačín     před 7 lety 21.03.2018 13:18 |  
      9 1

      No, ono nejen Trenér roku byla zajímavá volba. Ona i volba fotbalisty roku dopadla velmi podivně.Jak mohl vyhrát Darida? Vždyť za loňský kalendářní rok měl dvě delší zranění (po jednom z nich na podzim měl dokonce problém dostat se zpět do sestavy) a je to typický příklad "dělníka". Za celý rok v Herthě vstřelil 1 (slovy jeden) gól, v reprezentaci celé tři (z toho dva San Marinu). Takže jediná zapamatováníhodná situace byl krásný gól proti Německu.

      Oproti tomu třeba takový Antonín Barák, který byl jedním z tahounů Slavie při titulu, který zvládl celkem bez problémů přechod do italské ligy, kde hned zazářil a stihl za podzim 6 gólů a 2 nebo 3 asistence, je proti Daridovi fotbalový Einstein.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        kjandourek (admin)     před 7 lety 21.03.2018 13:43 |  
        1 0

        To je právě ono... dlouho marodil, takže v roce, který se naší reprezentaci hrubě nepovedl, nemohl nic pokazit... a vedle toho je tedy dobře etablovaný v jedné z TOP lig...

        A ten Tonda - tedy jenom tak mimochodem - na jaře vstřelil jeden gól z penalty (Dukla) a na jeden přihrál.. a hodně toho promarodil.. Což tedy nic nemění na tom, že se posléze prosadil v Italské lize a pokud se něco v jeho kariéře výrazně nepokazí, tak jednou ten titul dostane taky...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          Akuls     před 7 lety 21.03.2018 14:16 |  
          1 2

          No v italské lize zářil Barák za Udine jeden měsíc, teď už zahřívá jen lavičku náhradníků, svezl se jak je u něj obvyklé s dobrou či nyní bídnou formou celého týmu. Mam trochu obavu, aby nedopadl jako Krejčí v Bologni či Brabec v Belgii. Výsledky ankety svědčí o velmi bídné kvalitě našich fotbalistů, a to jak tuzemských, tak i zahraničních. To v takové Belgii, která je přibližně stejně velká na počet obyvatel jako ČR, nevěděli, jako v posledních letech obvykle, koho volit dřív.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 15:14 |  
            1 0

            Kde jsi přišel na to, že zahřívá lavičku náhradníků? Je to 4. nejvytěžovanější hráč v Udinese (první je Jankto).
            Když se podívám na zápasy v tomto roce, tak Udinese odehrálo 10 zápasů, Barák odehrál 698 minut (6x celých 90 minut, třikrát buď byl střídán nebo střídal někoho v průběhu hry a jednou proseděl celý zápas na lavičce). Když už jsem zde zmínil Jankta, tak ten v roce 2018 odehrál 752 minut.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

              Akuls     před 7 lety 21.03.2018 15:42 |  
              1 2

              Ano, měl období, kdy mu to střílelo a přihrávalo. Potom produktivní přestal být, později už ho začali střídat a nyní proti Sassuolu (doma porážka 1:2) už začal jen na lavičce náradniků. Uvidíme jak to s ním bude vypadat dál.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        warhammer (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 01:15 |  
        9 0

        Osobně je pro mne jednoznačně fotbalistou roku Pavlenka. Slavii výrazně pomohl k zisku titulu a v Německu byl vyhlášen nejlepším gólmanem podzimní části Bundesligy. Je klíčovým hráčem svého týmu v jedněch ze tří nejlepších evropských soutěží. O kterém jiném českém hráči je možné to v současné době říct?

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          Fačín     před 7 lety 22.03.2018 10:06 |  
          3 1

          Souhlasím, rozhodně by to pro mne byla logičtější volba.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        bongor     před 7 lety 23.03.2018 09:13 |  
        0 0

        To je právě důkaz,jak jsme na tom s fotbalistama mizerně.Vždyť dokonce nějaký "redaktor"zcela vážně navrhoval na fotbalistu roku nekopu Šika,to by byl úplný vrchol taškařice.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      bongor     před 7 lety 23.03.2018 08:59 |  
      0 0

      Prostě prasárna.Ale na to jsme zvyklí,to mě nemůže překvapit

  2. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    Akuls     před 7 lety 21.03.2018 12:42 |  
    14 0

    Jedna pamětnícká vzpomínka. V době, kdy anketu Fobalista roku ještě pořádal sportovní časopis Stadión, byl vždy v následujícím čísle tohoto časopisu uveden přesný, adresný přehled o hlasování. Jedná se ale o velmi prestižní záležitost a tak čachry kolem hlasování asi byly vždycky. Největší skandál kolem hlasování kategorie Fotbalista roku se udál pokud se pamatuji v r. 1996, kdy se o první místo nakonec dělili Karel Poborský (Slavia/ManUn) a Patrik Berger (BVB/Liverpool). Tehdy nikdo z lidí hlasujících za FAČR (od předsedy Chvalovského až po trenéra Uhrina) nedal Poborského na svých hlasovacích lístcích mezi pět vyvolených, a to byl tehdy mistrem se Slavií, zahrál si s ní semifinále poháru UEFA a byl vicemistrem Evropy z Anglie!!! Ovšem díky hlasům sportovních novinářů a trenérů ligových klubů dostal Poborský nakonec stejně hlasů jako Berger. Podle platných propozic soutéže mělo o vítézi ankety rozhodnout pomocné kritérium, a to více nominací na první místo a v tom byl lepší Poborský. Ovšem tehdy na popud Bergrova agenta P. Pasky se toto kritérium operativně, přímo na slavnostním večeru zrušilo!!! Karel Šíp, který večer uváděl, tehdy nevěřil svým očím, když otevřel obálku se dvěma vítězi. Vyjádřil se tehdy, že nemá zapotřebí být přítomen u podobných manipulací a podvodů a už nikdy tento slavnostní večer nebude moderovat. Myslím, že tento svůj slib dodržel.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      jandam93     před 7 lety 22.03.2018 16:12 |  
      0 0

      Nedodržel, viz následující video, kdy moderoval Fotbalistu roku 2006 (to je v popisku videa, neověřoval jsem, ale Karel Šíp evidentně nějakou fotbalovou anketu moderoval).

      https://www.youtube.com/watch?v=xUDmw6t8f8M

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Akuls     před 7 lety 22.03.2018 19:28 |  
        0 0

        Také jsem měl trochu ten dojem. Tehdy mne Šíp velmi zklamal, že jako fotbalový fanda vůbec neměl tušení kdo je Josef Kadraba, s kterým dělal rozhovor.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    EdCable     před 7 lety 21.03.2018 13:12 |  
    4 0

    AD anketa trener roku, Ludek Madl:

    1. Jilek
    2. Vrba
    3. Hasek

    (4.) Silhavy

    "Titul bylo úspěch, samozřejmě. Podzim ale velký neúspěch, vzhledem k tomu, jaké měl pan Šilhavý možnosti.
    Nepostoupil do Ligy mistrů, nepostoupil ze skupiny EL, v lize obrovská ztráta na Plzeň. Líbil se mi fotbal Olomouce, Plzně i Bohemky, fotbal Slavie na podzim moc ne. Tak mi pan Šilhavý skončil těsně čtvrtý."

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      smely (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 13:20 |  
      6 5

      Madl je posuk....

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Mates204     před 7 lety 21.03.2018 16:30 |  
        7 8

        Má naprostou pravdu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Mates204     před 7 lety 21.03.2018 17:16 |  
        6 8

        Nezlobte se na mě, ale trenér (ač jsem Jardovi za titul velmi vděčný) který prováhá dvě velmi velké šance na LM, podle mě nemůže být trenérem roku. To je prostě velký neúspěch a nepostup ze skupiny El je také neúspěch.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    japhy     před 7 lety 21.03.2018 19:32 |  
    16 0

    Konečně jsem se mrknul na CELEJ záznam derby, zítra se vrhnu na podcast, jsem teda zvědavej, jak moc se budeme názorově lišit.
    Všude jsem četl (a při zápase slyšel od "komentátorů"), jak první poločas Sparta super, překvapivé rozestavení a výborný Stanciu napravo. Mno, nechci to sparťanům brát, ale jestli si to vážně myslí, tak si podle mě pěkně lžou do kapsy.
    Kdybychom si nevstřelili 2 a1/2 gólu, tak jim zbyde šance Lafaty, střela zpoza vápna Plavšiče, přímák Stancia. A hezky taky asi vypadalo, že nám párkrát šli do otevřené obrany, na což jejich fans nejsou zvyklý. Stanciu byl ve vápně vážně dobrej, ale že by nás herně trápil ze svého postavení u lajny, to teda nee. Chci je vidět proti zatažený obraně.
    Už první poločas jsem je vesměs přehrávali, jen nám nešla finální přihrávka. A to byli na place velice slabý Frydrych a nijak výrazný Danny. Ve druhém se to jen vystupňovalo, jejich záloha byla většinu času skoro neviditelná a prohrávali drtivou většinu osobních soubojů.
    Nepochopím, jak může někdo Kolářovi vyčítat ten vyraženej přímák na hlavu Štetiny. Byl tam jen taktak a vyškrábl to konečky prstů, za mě perfektní zákrok.
    Už předtím mi Vašýk udělal radost pozápasovým rozhovorem, teď jsem zjistil, že moudra vykládal i o přestávce. To bylo ale všechno OK, bo 3:0, že jo :) Jo, a po zápase s Kangou pěkně nadávali rozhodčímu, klidně jim mohl dát červenou :)

  5. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 20:46 |  
    12 0

    Jedna technická poznámka, Sparta na nás v derby nepoužila taktiku svou, ale oprášila tu, kterou vymyslel Vrba na Liberec a pak tam s ní suverénně dominoval (0-3). Je to založené na důsledné obraně, na přenechání dominance na míči soupeři a na bleskových kontrech rychlých křídel. Proto rudí nasadili Plavšiče, který je rychlý a technicky vyspělý a na druhé křídlo přesunuli Stancia. Náš trenér vzal první poločas na sebe a svůj tým, protože netrefili sestavu, ok, ale ono toho bylo víc. Asi si nikdo nemyslí, že Slovácko nebo Karviná má lepší hráče než Slavia a přesto Stancia dokázali „udržet“. Proč ? No, protože na něho hráli na své polovině hřiště důslednou obranu, někdy až osobku a Slavia mu překvapivě nechala volnost, fatální chyba. Takhle kvalitní hráč nesmí dostat ani kousek prostoru. Zase je potřeba říct, že o přestávce reagoval náš trenér nejlépe jak mohl, nasadil útočného záložníka za obránce a hlavně posílil střed pole Kubou Hromadou, což bylo klíčové pro dominanci a následný zvrat skóre.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    rak (přítel SN)     před 7 lety 21.03.2018 21:40 |  
    16 0

    Já už se dost opakuji, ale napíši to i sem, po vyslechnutí podcastu a takových trochu kyselých reakcí na video. Já fandím Slavii už přes padesát let a video jednoznačně vítám. Kéž by bylo v těch uplynulých desetiletích. Neberu ani argument, že by měla být liga neregulérní, protože není všude a že buď všude nebo nikde (takto to tedy v podcastu nezaznělo, ale často to čtu). Co to je za nesmysl? Je velká chyba, že není všude, ale co je špatné na tom, že na některých zápasech je? I kdyby bylo jen na našich, tak si na to nemusíme stěžovat. Že nás nikdo nemůže tak snadno zaříznout?
    Ohledně emocí. To odvolání gólů teď na jaře mně nijak neničilo, když to bylo podložené videem. Kolikrát v minulosti se stalo, že se po gólu ještě šel třeba hlavní radit s pomezním a teprve po nějaké kratší i delší chvíli vynesl verdikt. A to ještě pomezní to mohl vidět špatně. A pak ty nekonečné spekulace. Video je úplně stoprocentně nevylučuje, ale silně potlačuje. Podle mně je to zvyk. O žádné emoce se nepřijde. Jen jsou někdy jiné a třeba vícenásobné. Nakonec je to i v podcastu zmíněno.
    Já jsem i v minulosti leckdy koukal po rozhodčím, jestli to uzná nebo ne a nějaké vteřiny to často trvalo. Teď to tedy je o něco více, ale mám z toho ve finále určitě lepší pocit.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Boss82     před 7 lety 22.03.2018 12:05 |  
      12 0

      Přesně něco takového jsem sem chtěl po vyslechnutí názorů v podcastu napsat. Díky tomu, žes to napsal Ty, tak už se nemusím na toto téma nikterak rozepisovat.

      Jen bych chtěl podotknout, že rozporuplné reakce na video ze strany fanoušků mne téměř šokují! 20 let se tu brečí nad neregulérností ligy, jedou se konspirace kdo koho řeže, kdo je nebo není protežovaný....nadává se, že rozhodčí jsou buď mizerní nebo ovlivnění "vyšší mocí", no a když tu je konečně nástroj, který může drtivou většinu zásadních chyb a zářezů eliminovat, tak se zase nadává, že to je špatně?!

      Někdy nám fanouškům opravdu přestávám rozumět, připadá mi to, že sami nevíme, co vlastně chceme.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        japhy     před 7 lety 22.03.2018 12:40 |  
        4 0

        + asi milion

        A navíc to dává argumentační trumfy do rukou různým Berbrům a jejich boys, kterejm dosavadní mlžnej opar nadmíru vyhovuje. Jako jsem konzerva jako prase, ale fairplay mám ještě radši.
        Abychom se za pár let neotočili a nezjistili, že bez videa zůstaly s fotbalem jen šachy, cumbajšpíl.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          Boss82     před 7 lety 22.03.2018 18:22 |  
          0 0

          Přesně tak.

          Ta poslední věta v Tvém příspěvku mě značně pobavila:-).

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Martin 58     před 7 lety 22.03.2018 12:31 |  
      5 0

      Je to otázka zvyku. U videorozhodčích a Královce musím ocenit, jak rychle se dokázali rozhodnout. Viděl jsem teď videorozbor Hrubeše před naší penaltou a od inkriminovaného zákroku na Tecla po nařízení penalty uběhlo, včetně protiútoku Sparty cca 30 sec. Tolik dokážou často nastřádat po jednom zákroku polehávající hráči (třeba Nitra) nebo
      brankáři, kteří umně posunují míč po čáře na vápně, podupávají, rozhodujou se, vracejí se při rozběhu apod. Tohle ve mně vyvolává vlnu nevole, na video si rád zvykám, ale na zdržování si nezvyknu nikdy.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      dupy77     před 7 lety 23.03.2018 15:24 |  
      0 0

      Máš naprostou pravdu raku. Mě to šokuje že si stěžujeme na férové video. Už aby se používalo na všech stadionech a ligu nemohl ovlivnit kdejaký estébák

  7. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    TSeguinTS     před 7 lety 21.03.2018 21:43 |  
    9 0

    K podcastu - z mého pohledu mi přijde skoro až rouhání ohrnovat nos nad tím, že dáváme góly ze standartek. Já jsem rád za každý gól, ať už je to kombinace, střela z dálky nebo slepený gól drškou při pádu. Nezapomeňte, že góly ze standartek nám (spolu s dalšími) vynesly titul.) Naopak bych více gólu uvítal, zejména z přímých kopů.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      quelhar (admin)     před 7 lety 21.03.2018 23:46 |  
      3 4

      To není ohrnování nosu. To má být spíš zamyšlení, 1) zda je to dlouhodobě udržitelné a 2) zda góly ze standardek nezakrývají nějaký problém, který vepředu máme, ale přes hromadu gólů na něj není vidět. Tedy ještě jinak, problém nejsou góly ze standardek, problém (aspoň já) vidím v tom, že nedáváme góly ze hry.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        iwanowicz     před 7 lety 22.03.2018 09:32 |  
        5 0

        Ja myslim, ze to je dlouhodobe udrzitelne, v podstate je to vyborna zbran, ktera plati na kazdeho a ze velke mnozstvi standartnich situaci je taky vyusteni nasi aktivnejsi hry. V lize casto hrajeme proti zformovane obrane, kdy souper ceka na brejky a proti takovym se to casto moc prokombinovat neda a stadartky muzou rozhodovat porad. Goly ze hry prijdou, oproti podzimu lita vic centru do vapna a tam se dostava do zakonceni vic hracu nez na podzim i me prijde, ze strilime vic zpoza vapna. to se verim nakonec projevi a bude to tam padat i ze hry.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        kjandourek (admin)     před 7 lety 22.03.2018 09:47 |  
        9 0

        No tak samozřejmě bychom všichni rádi viděli několik branek po vyšachování obrany alá druhý gól na Villarealu... ale standardky přece také vyplývají ze hry... z toho, že si vypracujeme herní převahu a přitlačíme soupeře k jeho brance rezultují rohové kopy a fauly okolo šestnáctky... a co si budeme povídat, mě kolikrát přijde, že je těžší dát gól po centru z rohu, než ze po centru ze hry... vždyť při rohových kopech se do vlastního vápna narve celá jedenáctka soupeře, zatímco při centru ze hry je tam s bídou obranná čtveřice... Takže bych si z toho takovou hlavu nedělal... ;-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Gino     před 7 lety 22.03.2018 14:58 |  
        3 0

        Problém to není. Problém to bude teprve až nebudeme dávat ty góly ze standardek.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    TSeguinTS     před 7 lety 21.03.2018 21:47 |  
    3 5

    Chtěl bych zde dále nadhodit jedno téma týkající se změny trenéra a našeho projevu. Při příchodu Trpišovského bylo mimo jiné avizováno, že chceme být konkurenceschopnější v evropě. Myslíte si, že k tomu směřujeme a zda bude vyšší pravděpodobnost, že budeme přehrávat celky v EL?

    Pro mě je toto zatím zcela nečitelné a to především proto, že hrajeme na obrovské riziko vzadu a naše produktivita nešla nijak závratně nahoru, když si vzpomenu, kolik tutovek jsme zahodili s Olomoucí a jak bezzubí v některých fázích zápasu působíme.. A pokud necháme vzadu tolik okének jako v posledních zápasech, pochybuji, že je soupeř bude spalovat jako kluby v české lize.


    Další související otázka, kterou si kladu a rád bych znal názor ostatních je, jaké posily pro výše zmíněný cíl očekáváte, že přivedeme a zda přivedeme. Zkusme ignorovat současné drby o finanční stránce majitelů prosím.

    Téměř s jistotou můžeme říct, že již nebudeme přivádět hráče s evropským renomé, ale přesto doufám, že alespoň jednoho nadstandartního hráče v ideálním věku přivedeme - nejlépe krajního obránce.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Jarinho     před 7 lety 21.03.2018 22:44 |  
      6 0

      Produktivita nešla nahoru ? promiň, ale se soupeři jako je za poslední tři zápasy bolka, olomouc, sparta mít 3 goly na zapas je nadstandart... zapatrej v historii kdy naposledy v lize jsme dali tři zapasy po sobe vždy 3 goly ?


      chceš posilu na krajního beka.. předpokládám, že to bude jméno, tudíž to bude hráč 26 + let, aby to bylo finančně realizovatelné... je podle mě blbost přivádět na beka hrače v pokročilém věku jelikož, rychlost po 24 letech výrazně opadá a to je pro moderního beka jedna ze zásadnách věcí..

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        TSeguinTS     před 7 lety 22.03.2018 12:09 |  
        0 0

        Jo, máš pravdu, asi jsem se špatně vyjádřil. Vrtá mi hlavou, kolik tutovek jsme schopní zazdít. Olomouci jsme dali 3 góly, ale kolik vyložených šancí jsme na to potřebovali? V nastavení první půle šance Škody, pak Buren trefil obránce na brankové čáře, Frydrych po rohu ve 100% šanci přestřelil, situací na skórování bylo nespočet.

        Nechci tady nijak hanit systém, trenéra, hráče nebo vyšší moc. Jen mám obavu, že nás takováto ''produktivita'' může přijít draho.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Martin 58     před 7 lety 22.03.2018 12:34 |  
        2 1

        Jak jsi prosímtě přišel na to, že rychlost po 24. roce výrazně opadá? To je absolutní nesmysl, nezlob se na mě.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          Jarinho     před 7 lety 22.03.2018 18:51 |  
          1 1

          Jelikož se sám věnuji atletice několik let , začal jsem také dělat tréninkové plány sportovcům napříč sportům...na rozvoj rychlosti jsem napsal několik prací, tak si troufnu říct, že něco o tom vím...
          tudíž ve zkratce..
          je nějaka akční a reakční rychlost... fotbalista potřebuje hlavně tu reakční
          zlaté období pro rozvoj těchto dvou věci je kolem 16-19 roku
          co se týče fyziologického hlediska tak poměr bílých rychlých vláken postupem času výrazně upadá a s tím i spojená rychlost
          výjma u atletů jelikož ti trénují rychlostní, maximalní vytrvalost několikrat týdně, tak to dokáží držet
          u fotbalistů dochází k poklesu, jelikož se tomuto věnuji nejvice na 3 tydenim soustředění a to je opravdu málo
          klidně o tom můžem pokecat někde jinde, ale pokud si myslíš, že nějaký fotbalista dokáže zrychlit v 26 - 30 letech tak je to velký omyl .. i ronaldova maximalní rychlost za poslední léta výrazně upadla

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Rooney     před 7 lety 21.03.2018 23:11 |  
      3 0

      Tema je to urcite zajimave, nicmene je na nej porad asi trochy brzy. Vychazim z predpokladu ze styl, kterym se chceme prezentovat je velmi narocny zejmena na taktiku a souhru vsech hracu a to se ten tym uci podstatne dele, nez zabezpecit obranu a chodit do protiutoku.
      Z dlouhodobeho hlediska to vsak vidim tak, ze bychom opravdu konkurenceschopnejsi byt mohli. Evropska muzstva nas totiz vetsinou prehravaji diky svemu pohybu a rychlosti a pokud se jim v tomto alespon castecne vyrovname, muzeme byt uspesni. Technicky sice budou souperi stale lepsi, ale to zase dokazeme castecne dohnat tou nasi bojovnosti a touhou uspet.
      Ono na evropska muzstva zrejme bude nase taktika jina nez na ligova. Pokud totiz prumerny ligovy tym napadame vysoko na jejich pulce, tak ti jejich hraci casto voli odkop, protoze to technicky proste neprekombinuji. Evropska muzstva to uz ale dokazou, takze ta linie naseho presingu se stahne o neco nize, aby pak nevznikalo vzadu precisleni.
      Trpisovsky navic v evrope dokazal hrat s Libercem pomerne slusne zapasy a krom Marseille to nebyla vysledkove zadna velka divocina, takze s lepsim kadrem by to mohlo, resp. melo byt jeste lepsi.
      Co se tyce posil, tak tam si odhadovat netroufam. Tipuju ale spise mladsi hrace do cca 23 let. Da se predpokladat, ze bude asi opet zajem o Travnika a Ekpaie, krajniho beka vsak budeme opravdu nutne potrebovat, pokud tedy neprejdeme na 3-5-2. Ale i tak ten kraj bude potreba posilit. Ja osobne teda jeste stale doufam, ze dojde i na vyuziti zdroju z balkanu, protoze tam se da i v nejakem 2. - 3. sledu sehnat zajimavy material.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Edenjejenjeden     před 7 lety 22.03.2018 06:39 |  
        1 0

        A ješte přidej Ikaniuniekse,o toho prý hodně stojíme,a dohoda snad už je.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          první rytíř     před 7 lety 23.03.2018 11:44 |  
          0 0

          A také se nějak zapomíná na toho rakouského kluka, co za naše áčko už koncem zimní přípravy i střílel góly a který, jak se někde psalo, je už v podstatě náš...

  9. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 07:58 |  
    10 3

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Děkuji za tento podcast a všem disputujícím za jejich názory. Je to poučné a zároveň se ukazuje i pohled na používaný způsob videorozhodčího.
    Ještě k tomu derby. Teď už vlastně skoro po týdnu od derby, kdy mám dostatek informací a i svých vlastních analýz k zápasu, mohu konstatovat tři asi základní body tohoto derby a to i s ohledem na další zápasy.
    1) Velmi si vážím hodnocení a své vlastní sebekritiky pana Trpišovského za první poločas. Tam skutečně neodhadl dobře rozestavení týmu a poznal to už během prvních 20 minut, kdy někdy okolo 30 minuty už poslal Hromadu k rozcvičení (Dannymu to opravdu nešlo) a také poznal, že Frydrych nemůže hrát beka na Plavšiče. Stanciu na druhé straně měl také dost prostoru k našemu vápnu, protože tam nám to drhlo taky. Střídání v poločase bylo jednoznačně velmi dobře naším trenérem vyhodnoceno a pomohlo to naprosto jednoznačně oživit hru a hlavně to pomohlo totálně vymazat středovou hru i hru na krajích "rudébídy". Proto byl pak jejich projev nulový a v podstatě až na dva momenty si ani nelízli. A pan Cipro měl v debatě "Dohráno+" dost pravdy v tom, že kdybychom hráli ještě 5 minut, tak je naši kluci "dorazili". Ale i tak ve vší pokoře, díky za remízu.
    2) To derby bylo velice poučné pro naše další zápasy a tím teď opět myslím i na našeho trenéra. Je někdy dobré se podívat i na možnosti hráčů soupeře a i podle toho pak mít připravené varianty pro vlastní hru. Tím myslím, že Zlín bude hrát u nás asi úplně jinak a Brno proti nám u nich bude taky úplně jiné. Asi je to opravdu mazec, když se má "uvařit" ta správná sestava s odpovídající typologií hráčů, aby dobře vymetli své "protějšky". Mám na mysli to, že třeba na Plavšiče by třeba reagoval lépe například Floo. Ale poslední slovo má trenér. Tak mu přeji dobrou ruku při výběru. Jinak si myslím, že náš přístup se začíná měnit. Hráči věří, že jsou schopni vyvinout dost silný tlak na soupeře, a to i v situaci, kdy se prohrává. Jsou schopni to zpevnit a tlačit soupeře do jejich vápna jak z prostředka tak i ze stran. Tím dochází k chybám protivníka a vznikají tam ty potřebné zmatky a závary. Takto padly i všechny naše góly. Vždyť i před tou situací, kdy pak kopal Škoda penaltu, to byl taky závar a Lafata hlavičkoval ve zmatku ten balón do vlastního vápna. To byla pastva na oči.
    3) Videorozhodčí:
    Už při hodnocení hráčů jsem psal to, že použití videorozhodčího předcházely 2 hrubé chyby rozhodčího Královce.
    Nebudu hodnotit až tolik přísně tu první pentli, kdy ruka Jugase byla dost složitá a skutečně byla asi 20 cm před vápnem. Proto se i Hrubeš ozval, aby to korigoval. Spíš jsem se koukal, jak Královec ani na chvilku nepochyboval o tom, že tu pentli pískne (uvádím to proto, abych zdůraznil ten velký rozdíl v jeho posuzování, když šlo o penaltový zákrok na Tecla). Jde mi o to, že jsem kdysi četl rozhovor s anglickým sudím Webbem. Jeho tatínek?? nebo tchán?? byl renomovaný právník a on si pamatoval jednu poučku z římského práva "In dubio pro reo" - v pochybnostech ve prospěch obviněného. A tady ........... co ke Královcovi dodat. Prostě penalta na Tecla úplně jasná a i z jeho pozice viditelná, přesto gesto Královce naprosto jednoznačné až zuřivé - pokračujte ve hře.
    Další jeho obrovská chyba byl gól "rb", kdy stál Štětina v ofsajdu. Rozhodčí ho signalizuje, ale náš "pan Královec" to uzná. To už bylo na přesdržku.
    To, že videorozhodčí pak jeho chyby musí napravit, to přeci není vina videorozhodčího. To by tam byl s prominutím za blbce. A ještě k tomu přidám ty pozápasové kydy páně Hapala, aby obsluhovali video jen opravdu schopní lidé. Copak tím asi myslel ?? Aby to bylo ve prospěch "rb", protože on se domnívá, že Tecl držel Costu. A že Costa držel Tecla už jaksi neviděl....... chudák.
    Ano, bude dobře, až bude videorozhodčí všude. Ale začít s tím musíme, a začátky bývají těžké u všeho.
    Tak to jsem asi tak chtěl Vám všem povědět. Ano, a uznávám, že jsem byl po zápase s Jihlavou smutný a ta porážka mně mrzela. Přesto začínám vidět první výsledky v práci nového trenéra. Budiž mu za to dík a snad ho potěší naše víra. Potřebujeme ji navzájem. Jde o naší Slávii a tady jsme všichni na jedné lodi. Opravdu na jedné lodi.
    Ta loď není ani levá, ani pravá.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      japhy     před 7 lety 22.03.2018 09:02 |  
      4 0

      Jen technická - nehlavičkoval Lafata, ale Zahustel.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        kjandourek (admin)     před 7 lety 22.03.2018 09:48 |  
        4 0

        je to samozřejmě tak - nebylo by to ani technicky možné - Lafata byl střídán v sedmdesáté minutě...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 14:24 |  
          1 1

          Máte samozřejmě pravdu. Mea culpa.
          Nějak jsem si to spojil s Lafatou, ale byl to Zahustel. Nicméně pointa zůstává stejná.
          Děkuji za tři mínusy, už to víckrát neudělám.
          Sokrates55

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

            kjandourek (admin)     před 7 lety 22.03.2018 15:59 |  
            0 0

            Rychle přidávám plus, abych to nějak vykompenzoval?

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

              Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 23.03.2018 06:55 |  
              0 0

              Dobré ráno.
              To bylo míněno v dobrém. Já si ty mínusy opravdu zasloužil.
              Chyba je prostě chyba.
              Sokrates55

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

                kjandourek (admin)     před 7 lety 23.03.2018 10:10 |  
                0 0

                Podle mě má "mínus" znamenat nesouhlas s celým příspěvkem... takže se mi nechce moc souhlasit s tím, že za jednu faktickou chybu v celkem dlouhém příspěvku si člověk "zaslouží" palec dolů.. :-)

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 23.03.2018 12:36 |  
                  0 0

                  Pak tedy i to musím přijmout.
                  Škoda, že se nedozvím, v čem je ten nesouhlas. Ale to bychom se tady asi upsali.
                  Ale jako vlastní korekce to má alespoň zpětnou vazbu a člověk má pak o čem přemýšlet.
                  Tak pěkný den.
                  Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Hojik     před 7 lety 22.03.2018 13:08 |  
      0 0

      I Vaška prohra s Jihlavou mrzela.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 13:19 |  
      0 0

      A Stetina vterinu pred faulem na Tecla zahral rukou..

  10. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    japhy     před 7 lety 22.03.2018 09:18 |  
    16 0

    Já z Hušbyho nemůžu. Někdy mi přijde línej na krok a radši to nakopává, než by se někam pohnul, ale pak si pouštím dokola ten jeho sprint k vlastní bráně v 93. minutě a mám hubu od ucha k uchu. Prohnutej v zádech, už jen trochu zakonit hlavu a je to celej Zátopek :) Má to ale pokračování. Rozhodčí píská a všichni se buď zastavěj nebo JDOU k rozhodčímu. Ne tak Pepík. Do záběru kamery VBÍHÁ a klusem pokračuje ke Královcovi. Králíček Duracell se musí stydět v koutě :)
    Mám ale dotaz. Co kdyby tenhle kontr Bída proměnila? Bylo by to jako v hokeji, tedy rozhodčí se vrátí ke spornému momentu (penalta na Tecla) a při potvrzení porušení pravidel se následné akce ruší? To by asi vážně Sparta lehla popelem.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 09:30 |  
      13 0

      Ano, mluvili o tom i (video)rozhodčí. Pokud by z protiútoku padl gól a následné přezkoumání předchozí situace ve vápně na druhé straně by vedlo k odpískání penalty, vše by se vrátilo do chvíle po faulu na Tecla a cokoli po tomto momentu (tedy i gól) jako by se nikdy nestalo. A potoky slz z Letné by se změnily v řeky... ;)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        japhy     před 7 lety 22.03.2018 09:40 |  
        14 0

        To by byla pro Vašýka konečná, už takhle byl na pokraji psychického zhroucení.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Kactus     před 7 lety 22.03.2018 10:04 |  
        9 0

        nakonec skoda, ze to takto nedopadlo, rumuni by vtrhli na hriste a zapas by byl kontumovan v nas prospěch :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          pethead (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 10:23 |  
          8 0

          No nevím nevím... přišli bychom pak o ty zpomalené záběry sněhu hopsajícího po břevnu Nițovy branky, přišli bychom o ten euforický běh všech slávistů v okolí pod náš kotel... No řekni sám, stála by vlastně ta kontumace vůbec za to? ;)))

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

            smely (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 11:28 |  
            4 0

            jedno male OT : dobra zprava pro RB, Vatajelu konecne neco trefil....

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

              pethead (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 12:26 |  
              2 0

              Jo jo, je to prostě bourák! :))

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 22.03.2018 11:43 |  
      4 0

      No to teda! Ja si vzpomnel na Michaela Johnsona, kterej takhle se zaklonenou hlavou behal 400m:). Za to bych dal Husbymu dvojnasobny premie!

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        japhy     před 7 lety 22.03.2018 11:50 |  
        3 0

        A to si ten sprint dal opravdu od puntíku k puntíku, jelikož sice centroval kus od vápna, ale pak pokračoval a mířil k rozhodčímu, kde už diskutovali Stoch, Suk i Škoďák. Kam až přesně došel ale nevím - střihli to.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      bongor     před 7 lety 23.03.2018 16:24 |  
      0 0

      To je ekonomika běhu,kdyby pořád lítal jak střelenej Vašýk,tak by neměl šťávu na tyhle suprový sprinty.On přesně ví,kdy má tu uspořenou energii použít.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    samop     před 7 lety 22.03.2018 10:00 |  
    4 0

    Po závěrečném hvizdu mi poskočilo srdce a pořádně se mi dmul hrudník ! Tak se má bojovat za Slávii !!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      donford     před 7 lety 22.03.2018 17:13 |  
      7 0

      Víte, proč Královec dle svého vyjádření hned neodpískal desítku na Tecla? Protože údajně stál tomuto přestupku příliš blízko. Je fakt, že mu byl tak na 3-4 metry a mezi rozhodčím a účastníky přestupku nikdo neclonil. Ale je to opravdu originální výmluva. Zatím vždy byli rozhodčí příliš daleko, nebo jim jiný hráč ve výhledu překážel. Ten Královec se nezdá - opravdu se umí vymluvit na cokoliv. Do kamene tesat. Rozhodně náš nejlepší rozhodčí - v kecech.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        japhy     před 7 lety 22.03.2018 21:07 |  
        2 0

        Poměrně originální zdůvodnění. Asi by potřeboval širokoúhlý voči, případně rovnou rybí oko.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          bongor     před 7 lety 23.03.2018 13:34 |  
          3 0

          Nebo co přes držku?

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 23.03.2018 10:14 |  
        0 0

        :-) To jsem taky nepobral. Vymlouvat se, že jsem stál moc blízko... Opravdu originální.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 23.03.2018 02:16 |  
    7 1

    Tak jsem si v klidu pustil první poločas derby, zajímavé věci rozfázoval a musím říct, že to nebylo tak hrozné, jak mi to připadalo na stadionu. Výsledek 0-3 absolutně neodpovídal průběhu hry. Všechny tři góly má na svědomí vynikající kopací technika Stancia resp. on dá velikou ránu a zároveň je tam i šajtle. Kdo jste hráli fotbal, tak víte o čem je řeč. Když s tím nepočítáte a jdete do toho napřímo, tak jako Kolář u prvního gólu, tak se vám to sveze z nohy a neštěstí je na světě. U třetího gólu tam byla stejná faleš a balon těsně před Kolářem uhnul doprava, navíc tam byla i teč a u druhé branky byla opačná faleš. Klobouk dolů, jak to ten Rumun kope, což ovšem neomlouvá naše kluky, kteří ho měli na starost. Já jsem měl před zápasem představu, nasadit na Stancia Míšu, který by na něho hrál osobku (tak jako minule na Rosu) a myslím, že by si moc nekopl. No nevadí, nakonec to ještě dopadlo dobře.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      bongor     před 7 lety 23.03.2018 13:37 |  
      4 4

      Nekop by si vůbec,za dvacet minut by byl otrávenej a střídal by ho Ben Chaim,kterej by dopad úplně stejně.Jenže takovýho Míšu nemůžeme potřebovat,kde by pak bylo to napětí,jestli to vyrovnáme nebo ne?Celá zápletka by tím padla.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        bongor     před 7 lety 23.03.2018 13:39 |  
        4 0

        Koukáte se někdo na Uruguay?Nevíte proč hrajeme proti nim v devíti hráčích?Šik a Krmelec měli každej míč tak půl minuty a to jim ještě pochlebuju.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          kjandourek (admin)     před 7 lety 23.03.2018 13:57 |  
          2 0

          Mě by spíše zajímalo, proč střídal Bořil...

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

            TSeguinTS     před 7 lety 23.03.2018 13:58 |  
            0 0

            Taky mne to vyděsilo, ale mám to zapnuté bez zvuku na vedlejším monitoru, takže kdyby měl někdo info budem rádi.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

              kjandourek (admin)     před 7 lety 23.03.2018 14:09 |  
              1 0

              Mám to podobně... koukal jsem na on-line na idnesu a tam neni nic o nejakem zranění, nebo ošetřování... prostě gól a střídání...

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

            bongor     před 7 lety 23.03.2018 16:17 |  
            0 0

            To mi taky nějak uniklo,ani jsem úplně nevěděl,co vlastně měl hrát,řekli jenom,že nehrál co měl?

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

              kjandourek (admin)     před 7 lety 23.03.2018 16:30 |  
              2 0

              No to já doufám, že jenom nehrál co měl.... Ono to v první půli vypadalo, že to nevěděl nikdo....

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

          donford     před 7 lety 23.03.2018 15:21 |  
          1 0

          Máš recht. Kdyby tam byli 2 kluci z divize, tak by to vyšlo nastejno. A nejde říct, že jim nikdo ze zálohy nenahrál. A to Schickovo břevno nad prázdnou brankou? Čuměl jsem na úžasný gól Cavaniho a také na to, že tuším Bosák, vzal branku aspoň trochu na milost až tak po 2 minutách. Jiní by se v superlativech rozplývali. V kapří lize by to byl suverénně gól roku.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 23.03.2018 21:15 |  
    9 1

    diky, ale s nazorem na video se neztotoznuji. Ano je skoda ze neni na vsech zapasech, na vice zapasech, ale nijak extra mi nevadi a nevadilo by mi, kdyby bylo na kazdem nasem zapase.
    V minulosti jsme byli casto svedky, kdy nam byla uprena penalta, atd... i dnes se nam vice skodi, nez pomaha a dost z nas si stezovalo, kdyz sudi pomohl nam... dokonce bylo i nejake vyjadrni myslim JT ze takhle vyhravat nechceme a omlouvame se souperi.. hned pristi kolo se nam to vratilo... diky uz nechci a proto video vitam.
    MAximalne je podivne, ze si O2 ovsem jeste nevybrala zapas plzne tedy tymu, kteremu se v soucasnosti nejvic pomaha. Tesim se jestli se povede, aby v pristi sezone uz bylo video vzdy alespon u TV prenosu.
    no a euforie? na to si zvykneme

  14. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    Akuls     před 7 lety 24.03.2018 08:28 |  
    6 1

    Dovolím si trochu se odchýlit od tématu a dotknout se včerejšího vystoupení naší reprezentace na turnaji v Číně. Potěšil mne velký počet slávistů v týmu, i když bohužel většinou jen bývalých. Méně však už jejich výkon. Čekal jsem ale, že nároďak dopadne ještě hůř a počítám, že kdyby se do toho Uruguayci opravdu dali, tak by to tak dopadlo. Jihoamerické týmy válí, Kolumbie vyhrála ve Francii 3:2 a Argentina v Itálii 2:0. Bohužel kvalita v našem repretýmu chybí. Nejhorší je to asi s útočnou fází, Krmenčík je ve srabu, asi ho měla Plzeň za těch 350 mil. Kč rychle prodat. No a A.S. Roma si asi také drbe hlavu, že přeplatila Juventus a vyfoukla mu za 1 mld. Kč Schicka. Baráka začali v Udine střídat a proti Sassuolu (prohra doma 1:2) už začal zápas dokonce zase na lavičce jako po svém příchodu a po zranění. Aby nedopadl jako Krejčí v Bologni. Jarolím pořád experimentuje se sestavou, ale také se mu hodně hráčů omlouvá. První gól začal u Součka, který se zbytečně a neúspěšně snažil předskočit Suareze. Doufám, že si ze zápasu neodnesl nějaké zranění Bořil, když střídal už před poločasovou přestávkou. Češi na MS v Rusku nikomu bohužel chybět nebudou. Díval jsem se dnes také na Rusko - Brazílie 0:3 a Německo - Španělsko 1:1, to je jiné pokoukáníčko. Všimnul jsem si, že útočníci, a to ani ti na stranách, se vůbec nevraceji pomáhat bránit, jako je to u nás vyžadováno třeba od MvB nebo Zmrhala, a pak mají také jinou sílu při útočení. Stejné to je když třeba hrají týmy jako Napoli, Liverpool, PSG atd., které hrají v rozestavení 3-4-3 nebo 4-3-3, ale rozhodně při tomto útočném rozestavení nehrají tak riskantně v obraně jako SKS. Koukal jsem také, že na lavičce repre Ukrajiny v zápase v Saudské Arábii (1:1) byl Sobol (střídal v 64. minutě) a Rotaň (ten nastoupil do druhého poločasu). Minulý týden zase Altintop zajistil dobrým výkonem a přihrávkou na vyrovnávací gól zvrat a alespoň remízu v domácím zápase se St. Pauly 1:1 (hrál ale jen asi posledních 20. minut zápasu). 1. FCK je ale pořad beznadějně poslední ve 2. Bundeslize. Když si vzpomenu, že za působení Pavla Kuky v Kaiserslauternu byli i mistři Německa, tak to tam tedy vzalo pěkný obrat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 24.03.2018 09:59 |  
      0 0

      Hezky report. Diky.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      bongor     před 7 lety 24.03.2018 11:19 |  
      5 4

      Napsáno dobře akulsi.Krmenčík jak nemůže faulovat a nepískají mu všechny pády/včera se o ně ani nemoh pokoušet,protože na place nebyl/,tak je to podprůměr.O Šikovi ani nemluvím,ten by se výborně hodil na manekýna,ženským se určitě líbí,ale jako fotbalista je to správnej tydýt,vždyť ani v tý bídný sraltě o něj nestáli.Nikdy nepochopím,jak se mohli Italové tak spálit,jeho prodej považuji za absolutní majstrštyk .Nejvíc jsem se nasmál ,jak včera někde vykládal,jakou má radost,že ho v Římě lidi poznávaj a zdravěj.Typickej bolševickej náfuka.Barák není špatnej,u nás by byl hvězda,já jsem s ním počítal jako s jedním z tahounů nové Slavie.
      Bohužel a to i pro něj se nechal zblbnout od nenažranejch obchodníků s bílým masem a může dopadnout jako Krejčí,to je dobrej příměr.Kdo mě dost zklamal ,to je Pavlenka,zdá se mi ,že mu ta "kundésliga"nějak vlezla do palice,na začátku se tvářil jak mistr vesmíru ale ten první gól,to bylo žákovský.Taky by mu bývalo prospělo ,hrát tak ještě nejmíň dva roky u nás.KJVCD v tom má nějakej hokej,počítám že brzy skončí a do repre půjde JŠ.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      první rytíř     před 7 lety 24.03.2018 15:49 |  
      1 0

      No nejvíc bilo do očí to, co dokázali s balonem Jihoameričané a co my. Prostě rozdíl v technice jako mezi nebem a zemí! Naši jsou atleti, oni fotbalisti.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

        Akuls     před 7 lety 24.03.2018 18:10 |  
        1 0

        O Uruguaycích se vždycký říkalo, že jsou techničtější i než Brazilci. Jen Slavii se kdysi podařilo angažovat výjimku potvrzující toto pravidlo - jmenovala se Karim Adipe.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

    Láryfáry     před 7 lety 24.03.2018 10:24 |  
    22 1

    Teď jsem si doposlechl podcast, a mám poznámku: Diskutující se shodují, že video v současné podobě snižuje regulérnost soutěže (Slavia 4 videorozhodčí x Plzeň žádný), ale vždyť vy jdete sami proti sobě - díky videu máme více bodů (zářezy byly neutralizovány), čili naopak video zvyšuje regulérnost soutěže - Plzni Berbr zařídí připískávání a nepřítomnost videa bohužel vždycky, ale Slavia bude zařezávaná míň, takže platí že video, ačkoliv je špatně že není všude, tak alespoň tu nerovnováhu trochu narovnává.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      bongor     před 7 lety 24.03.2018 11:27 |  
      7 1

      Máš pravdu,takže řeči proti videu jsou jen takový láry,fáry.Ale nepodceňuj kliku Bekře.Kde je psáno,že až se chátra vzpamatuje z tý neděle,tak nejbližší kroky nepovedou k elminaci toho odpornýho nebezpečí,plynoucího právě z toho videa.Oni už něco najdou,nemám obavy.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 13

      Tochal (přítel SN)     před 7 lety 26.03.2018 18:26 |  
      4 0

      Přesně tak. Souhlasím s argumenty LFA, že eliminací alespoň části chyb regulérnost nesnižujeme, nýbrž zvyšujeme. Ne úplně rovné podmínky jsou normální součástí soutěže (různí rozhodčí, různé počasí, různá motivace soupeřů, různý počet disciplninárně potrestaných hráčů v týmu soupeře, různá délka cestování k utkání, různý čas výkopu...).