Aktuality z médií

Komentáře (57)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

    knawi     před 7 lety 18.03.2018 12:59 |  
    16 1

    Líbí se mi Trpišovského vyjadřování, obsahově i formulačně. Samozřejmě, že má i daleko k výmluvám nebo dokonce k aroganci. Působí velmi sympaticky.

  2. Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

    mig52     před 7 lety 18.03.2018 13:04 |  
    18 2

    Jj., jaký rozdíl proti Hapalovému brečení. To je nádhera, slyšet sparťany fňukat. Tolik let nám to předhazovali a teď bulí, navíc neprávem. Ještě se podívám na záznam, ale ruky Stocha před 1. gólem jsem si nevšiml. A Teclův faul před penaltou. Nechápu, jak to Hapal mohl vidět v té změti nohou od střídaček, když Královec to neposoudil ze 3 metrů, kdy to měl před sebou jak na dlani!

    • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

      kjandourek (admin)     před 7 lety 18.03.2018 13:39 |  
      3 3

      No tak on to asi řekl až na tiskové konferenci poté, co si několikrát prostudoval záznam hledajíc tam něco, co by mohl použít...

      Standa opravdu ruku na Costově hrudi měl a ten jeho dres držel, stejně jako Costa zase Standu ... celkem logicky mi z toho vychází, že útočící hráč by se měl snažit bránícímu spíše vysmeknout, takže když ho držel, tak mu vlastně pomáhal, ne? ;-)

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        Akuls     před 7 lety 18.03.2018 13:50 |  
        3 0

        Přesně tak, navíc v tom souboji zahrál ještě Štětina rukou. Koukal jsem na iSoartu i na toho Stocha před prvním našim gólem a vypadá to, že si trošičku podřepnul, aby mu balón šel někam do oblasti ramene a klíční kosti. Záběr není úplně průkazný, ale vypadá to, že to bylo v pořádku. Tedy žádná ruka.

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          kjandourek (admin)     před 7 lety 18.03.2018 13:54 |  
          7 0

          je to přesně tak - rameno, klíční kost.... a hlavně nikdo neprotestoval - obránců tam bylo hafo, všichni to měli na talíři a nikdo nezvedl ruku - z toho je jasně vidět, že nikoho ani nenapadlo proti tomu cokoliv říkat...

          A to nemluvím o tom, že videorozhodčí kontroluje všechny góly a kdyby se mu jenom cokoliv nezdálo, tak dá hlavnímu echo - čili i tohle zkontroloval... akorát proto, že tam nic závadnýho nebylo, tak se na hřišti vůbec nevědělo o tom že se video kontroluje... a tak to taky má být - na video se poukazuje jenom v okamžiku, kdy má hlavní pochybnosti, nebo když videorozhodčí dá echo, že se mu tam něco nezdá... proto u videa seděl i další rozhodčí - a Karel Hrubeš mi nepřijde, že by nám někdy nějak stranil...

          • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

            Akuls     před 7 lety 18.03.2018 14:18 |  
            2 0

            Souhlasím, sice nám Karel Hrubeš dobře pískal přátelák s Celtikem, ale jinak nás v lize obvykle dost řeže. V TV ale říkali, že s tím druhým Hrubeśem spolupracoval u videa rozhodčí Zelinka, tak nevím proč se před kamerou potom promenovali Hrubešové. Hapal si snad představuje, že by se mělo detailně přezkoumávat na videu snad 30 sekund před vstřelených gólem. To by byla pěkná bramboračka a byl by to asi i konec videa. Doufejme, že až bude video všude, bude mít všech 8 videoporadců na situace stejný metr. Doufám, že Mlsnova komise bude Královce a jeho asistenty řešit i když to video zachránilo. Ve světě video většinou potvrdí správná rozhodnutí sudího, tady byla vśechna rozhodnutí chybná. Jinak pochvala za pěkný referát ze zápasu.

            • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

              kjandourek (admin)     před 7 lety 18.03.2018 16:04 |  
              0 1

              Jejej díky :-)

              Hrubeš byl veden jako asistent videorozhodčího.. je možné, že ten Zelinka nebyl úplně ten prvoligový rozhodčí, třeba šlo jenom o nějakého pravidlového specialistu stejného jména... Zelinků je na světě spousta, já sám znám minimálně tři...

              • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

                Akuls     před 7 lety 18.03.2018 16:30 |  
                1 0

                Spíš trefili kozla komentátoři zápasu Pilný se Štěrbou.

                • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 18.03.2018 16:40 |  
                  4 0

                  No ty dva byli úžasný.... nene, nic, Tecl kopl do země a skácel se... a tak přece je to penalta...

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          mig52     před 7 lety 18.03.2018 14:07 |  
          2 1

          Máš pravdu, Alkusi, teď jsem se na to podíval, vidím to stejně jako ty.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        bongor     před 7 lety 19.03.2018 20:19 |  
        0 0

        Že se o tom vůbec kluci bavíte po těch stovkách zářezů,který bolševik hrdinně oslavoval.A něco proti nim říct byly protistátní řeči.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        iwanowicz     před 7 lety 18.03.2018 20:59 |  
        4 0

        Videorozhodci rekl, ze ten moment samozrejme zkoumal, a ze si Stoch zpracoval mic ramenem. Tady neni o cem mluvit.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        Karel13     před 7 lety 18.03.2018 21:00 |  
        5 0

        To je přece jasný, vždyť to rameno je v nepřirozené poloze a úplně od těla proti míči ....

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          Harvey     před 7 lety 18.03.2018 21:48 |  
          0 3

          Ono je úplně jedno v jaké pozici rameno je. Hra ramenem je pravidly povolena. Ruka ve fotbale znamená od bicepsu níže.

  3. Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

    Akuls     před 7 lety 18.03.2018 13:11 |  
    15 5

    To je sice od JiT sympatické, ale i starý praktik Koubek se ve studiu O2TV Sport hodně divil, že se JiT nepoučil z prvního poločasu s Olomouci a postavil znovu na levého halva Sobola, Stocha napravo a do zálohy Hušbauera s Dannym a nechal tam na černou práci jen Součka. Také vyjádřil podiv, že JiT odstavil MNN, ke kterému má on velký respekt. Také vyjádřil názor, že Soućek je dnes víc než jen DZ. Asi by stálo za to, při vší úctě k Hromadovi, vrátit na DZ Míšu a Součka posunout na box-to-box hráče, tedy na něco jako středního záložníka. Vzhledem ke skvělé kondici a fotbalovosti by to měl s úspěchem zvládnout.

    • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

      mig52     před 7 lety 18.03.2018 13:31 |  
      5 9

      Tak pokud není Míša zraněný nebo nemocný, je to obrovský Trpišovského úlet. Se Součkem souhlas, v pohodě by mohli hrát spolu, zvláště v těžkých zápasech. Zasklít takového hráče by bylo neomluvitelné a JiT by se stal v mých očích fotbalovým diletantem. Věřím, že A je správně a že se Míša brzy uzdraví.

    • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

      Rooney     před 7 lety 18.03.2018 18:17 |  
      7 2

      Pokud MNN opravdu zraneny neni, tak za jeho odstavenim bude dle meho neplneni taktickych pokynu. Ono uz to bylo videt i pod JS, ze se zacal cim dal vic tlacit do utoku, coz bylo s ohledem na jeho spatnou techniku kontraproduktivni... Ja bych ho rad zase na hristi videl, ale pouze jako stopera, vzdyt on neda kloudnou prihravku na par metru, o nejakem preneseni hry ani nemluve... Pokud bude na stoperu Jugas a pred nim MNN, tak se zase vracime k nakopavany misto fotbalu.
      Na DZ jednoznacne nechat Soucka prave proto, ze zvlada velmi dobre branit a zaroven ma cim dal lepsi techniku a neni proto nutne, aby se stahovali a vypomahali mu s rozehravkou dalsi hraci, kteri pak zakonite chybi vepredu. Navic stredova trojce MNN, Soucek, Husbauer/Danny je pomerne dost defenzivni a bez dynamiky, cili presny opak toho, co chce JiT hrat.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 18.03.2018 19:21 |  
        1 0

        No je zvláštní ze oMNN nikdo nic nevi :(

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.03.2018 19:32 |  
        6 0

        Požadavky na techniku se příchodem Trpišovského zvedly i na postu stopera a ne jen na pozici defenzivního záložníka.

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          Rooney     před 7 lety 18.03.2018 20:29 |  
          6 2

          Je to tak a proto sem uz od zacatku jara obhajoval nahrazeni Jugase Kudelou, popr. Pokornym, ikdyz jim tu rada lidi nemohla prijit na jmeno. Kuba je dric a srdcar, ale do tohoto systemu se bohuzel moc nehodi, coz nam derby a zejmena Olomouc celkem nazorne ukazala.

          • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

            sasky     před 7 lety 19.03.2018 15:15 |  
            0 2

            Co se Kuby Jugase týče, tak rozehrávkou zatím na úrovni Kúdely není, u Pokorného těžko soudit, zatím toho předvedl dost málo. Ale můj skromný názor je, že se Kuba velmi rychle zlepšuje. Když přišel tak to byl takový bumbác, nyní vyváží míč až k soupeřovi na půlku, když je ta možnost. Nemám to nijak statisticky podloženo, ale skoro bych řekl, že se v konstruktivitě rozehrávky víc než vyrovnal Delimu.

            • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

              Rooney     před 7 lety 19.03.2018 16:52 |  
              3 0

              Kuba od sveho prichodu sel urcite nahoru, o tom zadna, ale v te technice podle me uz tak nejak dosahl sveho stropu... Je pravdou, ze se snazi ten mic i vyvazet, ale zakonci to vetsinou prudkou ci nepresnou prihravkou, v horsim pripade pak neadresnym nakopem dopredu. S Delim bych ho osobne asi nesrovnaval, nicmene ten mi v poslednich 2 zapasech zase pil krev tim, ze dobre vyvezl mic, tim vyradil treba 2 protihrace a misto toho, aby prihral a vzniklo precisleni, tak sel do dalsiho hrace a mic ztratil... Pokorny toho zatim moc neukazal, ale take pres pul roku nehral. Ja verim, ze az se rozehraje, muze byt velkou posilou.
              Ja svoje pripominky taky nemam statisticky podlozeny, ale vzdy se snazim na hrace koukat a hodnotit je nezaujate, coz se ovsem ne vzdy musi povest. Treba Kudela rozhodne mezi me oblibence nepatri, ale s nim ta obrana dle meho proste funguje daleko lepe nez s Jugasem, ktereho mam naopak za jeho charakter rad. Stejne tak se mi vic libi hra Dannyho nez Hromady, ale objektivne ta zaloha funguje lepe s Hromadou atd...

              • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

                sasky     před 7 lety 20.03.2018 10:43 |  
                0 0

                Tak víceméně se asi neshodneme jenom na tom, že ty si myslíš, že Jugy už dosáhl svého stropu, já věřím, že ještě ne :) Jinak podepisuju do puntíku :) včetně Pokorného, Kúdely a dvojičky Danny x Hromada.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        iwanowicz     před 7 lety 18.03.2018 20:57 |  
        5 1

        To je hroznej nesmysl, ze Ngadeu neda kloudnou prihravku. Podal u nas nekolik bezchybnych vykonu, vcetne kvalitnich prihravek, ve hre hlavou a odebirani micu je perfektni. Zato ma nekdy dost lezerni pristup a smerem dozadu vyklusaval, Jinak kvalitu na nasi ligu ma obrovskou.

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          Rooney     před 7 lety 18.03.2018 22:00 |  
          7 2

          Tak samozrejme to bylo trochu s nadsazkou, nicmene za tim, ze jeho technika je na zaloznika spatna si stojim. Jednoduchou prihravku da, ale kdyz se dostal pod tlak, tak to bylo zle. A i bez nej daval casto nepresne ci prilis prudke prihravky. On byl vyborny na podzim 2016, kdy hral cistokrevneho DZ, ktery vzadu zustaval jako falesny treti sroper, jakmile zacal hrat vic dopredu, zacalo to skripat. A vubec nerozporuju ze je vyborny hlavickar, silny v osobnich soubojich a silove jeden z nejlepsich (neli nejlepsi) v lize, ale to jsou prave predpoklady pro stopera, ne pro DZ v dnesnim fotbale... A mimochodem, lezerni pristup pri vraceni je u DZ celkem velky hendikep, nemyslis??? Proto rikam, ze na stopera super hrac, ale do zalohy uz ne.

    • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

      Harvey     před 7 lety 18.03.2018 21:57 |  
      4 3

      To se nestane. Hromada, jak uvedl i Trpišovský, svým výkonem pomáhá celému kádru. Je všude. Ulevuje Součkovi i Hušbauerovi. Ngadeu přes všechny sympatie k němu je sloup. Sice nesmírně tvrdý a silný, ale sloup. Na stopera super. Na osobku super. Na dominanci proti běhavému soupeři k ničemu. (S běhavými máme největší problém, viz Jihlava, Sparta a Olomouc).

    • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

      sasky     před 7 lety 19.03.2018 08:41 |  
      5 1

      No já nevim, na levého halva (resp. na jednoho halva) JiT moc možností neměl. Teclovi křídlo nesedí a Mick opakovaně ukázal, že jeho správná pozice je žolík někdy od 60. - 70. minuty, rozhodně bych jej nestavil na křídlo od začátku zápasu. Mingazov, Zmrhal, Sýkora out, takže moc jiných variant neměl. Že tam Sobol s Olomoucí zahrál děsivě je ale pravda. Složitá volba. U středu zálohy nasazení dvojice Danny - Hušby chápu, očekávali jsme (asi všichni), že budeme daleko více držet míč a dva tvořiví hráči (navíc když Danny je schopen i poměrně kvalitně presovat a backcheckovat) měli dát našim útokům myšlenku. To, že nás Sparta zaskočila jednak rozestavením a druhak aktivitou je druhá věc.
      Ale asi nemůžu vůbec souhlasit s navrácením Míši do sestavy. Podle mě není úplně vhodný typ na to, co hrajeme. Když stopeři hrají až na soupeřově polovině, tak si nějak nedokážu představit, kde by byla Míšova pozice. Jeho rozehrávka je v porovnání se Sukem , případně Kúdelou poloviční, pro Hromadu zase hovoří obrovský akční rádius. V našem herním stylu by tak připadalo v úvahu pouze zařazení na post stopera. V záloze ho určitě nevidím.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        Akuls     před 7 lety 19.03.2018 09:19 |  
        0 1

        Volně jsem jen tlumočil názory Koubka, ovšem to že post levého záložníka asi není pro Sobola to pravé už určitě zjistil po dvou zápasech i JiT. Těžko říct, zda by bývalo nebylo lepší, kdyby hrál třeba vpravo Danny (když už nemáte důvěru k MvB či Teclovi) a vlevo Stoch a Hušbauer šel na podhrot. Sobol stejně Bořilovi moc nepomohl ani při bránění. Dva góly a gólová přihravka na Lafatu šly z jejich strany.
        Proti ACS ale přece hrál Hromada ve druhém poločase DZ, tedy přesně pozici MNN a Souček se posunul výše. Kromě toho, že by si MNN splnil své povinnosti DZ minimálně stejně kvalitně jako Hromada, tak by byl ještě mnohem lepší při obranných i útočných standardkách.

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          pethead (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2018 10:47 |  
          2 0

          Já pořád nevím s tím Floem. Ten musel trenéra něčím vyloženě vytočit, že ho takhle odstavil. Jinak by ho přece při současném stavu (zranění Sýkora a Zmrhal + Sobol absolutně bez formy) na tu levou stranu obrany musel minimálně zkusit. Vím, že to není koncepční uvažování, když se s ním už dále nepočítá, nicméně koncepční jistě není ani stavění Sobola, jehož hostování bez opce končí už létě (pokud se nepletu).

          Vždyť k nám Flo přicházel jako produktivní krajní obránce (6 + 21 v 78 zápasech), takže by mu měl nový systém teoreticky sedět. Vím, moc z té produktivity u nás neukázal a nijak nezpochybňuji právo trenéra volit si hráče čistě podle svého, nicméně v této situaci mi prostě Eda přijde jako zbytečné riziko...

          • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

            o-cab     před 7 lety 19.03.2018 11:18 |  
            1 0

            no hele u Floa zrovna myslim, ze to rozhodnuti neudelal trener, ale vedeni jeste nez trener prisel. jeho agent rikal, ze je mezi nejlepe placenymi hraci ligy a klub se ho chtel za neodpovidajici vykony zbavit, tak ho proste preradil, aby na nej vytvoril tlak k hledani noveho tymu

            • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

              pethead (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2018 11:24 |  
              0 0

              Nevím, možné to je, ale spekulovat nechci. Měl jsem na mysli vyloženě možnosti řešení vzniklé situace s nedostatkem hráčů na levou stranu...

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        mig52     před 7 lety 19.03.2018 10:33 |  
        3 1

        Sasky, když on ten Sýkorka bude asi také skleněný, což je věčná škoda. Snad se z toho vyhrabe a nebude druhý Šventík.

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          sasky     před 7 lety 19.03.2018 14:47 |  
          2 0

          No doufám, že to nebude druhý Duško. Syky je skvělý hráč a chtěl bych, aby přesně takoví štírci jako Syky (rychlost, technika, přechod jeden na jednoho) přicházeli a Slavii tak výrazně posunuli :)

          • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

            smely (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2018 15:10 |  
            0 3

            no o Sykym probeh v sobotu dopo na twitteru koment, ze ho videl nekdo ve dve rano v patek v jednom prazskym baru hrat si na Forta a prej mu to pomerne odsejpalo ... #pivovodkabecherovka ...takze se asi leci dost individualne...

            • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

              sasky     před 7 lety 20.03.2018 10:45 |  
              1 0

              Hospodské drby neberu v hodnocení hráče v potaz. Nakonec i kdyby tomu tak bylo, tak mě zajímá co dělá na hřišti. Když tam bude stoprocentní, tak ať si hraje třeba se třema promilema (v nadsázce).

              • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 20.03.2018 18:15 |  
                0 0

                No tak asi by te melo zajimat,aby se na to hriste vubec dostal ze. Jestli chlasta jako prase kdyz je v regenaraci/lecbe,tak se na nej moc nedostane. Stejne tak jestli chlasta,kdyz je zdravej,velmi snadno se pak zrani..

    • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

      bongor     před 7 lety 19.03.2018 20:23 |  
      2 2

      Já mám velký obavy,že už nejlepšího DZ nejen ligy,ale široko daleko,už v nejkrásnějším dresu neuvidíme.Moc mě to mrzí,odstavit takovou třídu je neuvěřitelná chyba.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        Rooney     před 7 lety 19.03.2018 21:49 |  
        3 1

        Siroko daleko od nas jsou na DZ mnohem vyssi naroky, nez jen borit utoky soupere... V tomto ohledu je u nas opravdu top hrac, ale smerem dopredu je oproti Souckovi bohuzel polovicni. Ja porad doufam, ze mu JiT najde misto na stoperu, kde je proste jeho misto a kde bude dominovat, jak to ukazal i v priprave. Treba i na ukor Deliho, ktery chce jit od nas evidentne pryc. Na jeho vykony v nasem dresu budu uz asi navzdy vzpominat, ale jednak odehraje tretinu zapasu v sezone a navic to, jak se v zime doslova nabizel, aby ho nekdo od nas vykoupil, mi prislo dost za hranou...

  4. Trpis a jeho tym

    o-cab     před 7 lety 18.03.2018 14:47 |  
    6 7

    moc se mi libi Trpisovskeho sebereflexe, to tu nemusim opakovat. Akuls nade mnou pise, ze se Koubek podivoval, a ja taky - jak sestava tak tim padem taktika byly zvolene naprosto spatne do derby. trener proste vzal generickou, "viteznou", a na papire nejsilneji vypadajici sestavu a poslal ji tam bez jakehokoli ohledu na soupere, o jehoz pravdepodobne taktice pod novym trenerem se psalo uz behem tydle v mediich, a ktery nas v tomto naprosto prevezl.

    na druhou stranu Trpisovsky je dost limitovany zranenimi zvlaste na leve strane, cimz se mu toho dost rozpadne, a naprosto spatne poskladanym tymem. myslim, ze trener mel sam dost velky respekt k tomu, k cemu prisel, a to se od ted zacne rapidne odbouravat, at uz jde o nevhodne nasazovani Dannyho nebo o procisteni kadru v lete. odejit by mela cela rada hracu v cele s Frydrychem, Necidem, Sobolem. pro dobro tymu by meli odejit i MNN a Danny. nahradu, ale poradnou, budeme potrebovat pouze za polovinu techto hracu, a to zcela primarne na kraje.

    Akuls taky psal, ze podle Koubka se Trpis nepoucil z minuleho zapasu - ja bych dodal, ze nikoli, ale ze u nej je aspon jistota, ze to uz priste neudela. pujdu si pro minusy touhle poznamkou, ale nemohu jinak - u JT bychom tu stejnou chybu vidali jeste par mesicu.

    • Re: Trpis a jeho tym

      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 18.03.2018 14:57 |  
      0 0

      V posledním odstavci, JT?

      • Re: Trpis a jeho tym

        o-cab     před 7 lety 18.03.2018 20:00 |  
        0 0

        JS pardon

    • Re: Trpis a jeho tym

      mig52     před 7 lety 19.03.2018 10:39 |  
      1 2

      o-cabe, jak rád bych, aby k nějakému pročištění kádru došlo! Ne kvůli převratným změnám, ale proto, že by to dokladovalo naši perspektivu.O ni mám trochu obavy, viz. nynější chování p. Tvrdíka. Dříve sršící živel, teď ticho po pěšině. Únik z letiště před novináři zadním vchodem (udělal by to, pokud by přivezl z Číny dobré zprávy???), doteď jsem neslyšel od něj žádné oslavné vyjádření k derby (je ovšem možné, že jsem ho prošvihl). Obávám se, obávám o naši budoucnost!

  5. Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

    Akuls     před 7 lety 19.03.2018 00:11 |  
    10 4

    Když se při tak velké marodce MNN nedostane ani na lavičku, kam už byl povolán z juniorky i Flo, tak Je to opravdu divné. Navíc v derby, kde by se jeho přednosti mohly týmu dost hodit. Trenér Koubek si ve studiu O2TV Sport evidentně myslel, že vypadl ze sestavy z důvodu zranění nebo nemoci. Nechtělo se mu věřit, že by tento pro naši ligu hodně nadstandardní hráč mohl být trenérem JiT odstaven z výkonnostních důvodů. Vždyť je to úřadující mistr Afriky, který úspěšně hrál proti hráčům, které většina jeho slávistických spoluhráčů potká nanejvýš tak na Play-Station. Ač ve Slavii momentálně nehraje, tak byl nyní nominován na přátelský zápas Kamerun vs. Kuvajt, takže je asi fit. Důvodem, že nehraje bude možná skutečnost, že ač MNN ovládá fráninu, angličtinu i němčinu, tak se s JiT nedomluví a ten tím pádem upřednostňuje v záloze Hromadu a na stopérovi Pokorného a Kúdelu. Přitom v tom posledním zápase v kterém hrál proti Šachťaru na soustředění v Dubaji byl jediným defenzivním hráčem, který se výborným soupeřovým útočníkům dokázal důrazně postavit a čistě je zastavovat.

    • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2018 02:43 |  
      5 2

      Zdrojem je fanouskovsky, tj. falesny FB ucet jmenem "Michael Ngadjui Ngadeu", popr. jina neduveryhodna stranka. Ze to opakovali ti mantaci ve studiu snad nebudeme brat jako fakt.
      Jinak zkuste si predstavit prubeh, pri kterem dame prvni gol my a v 50. minute se na tom silenem terenu zrani Soucek. Strida ho Hromada, ktery ho nahrazuje jen stezi (s Olomouci by to byl Bucha, to by byla cira utopie), protoze jinak jsou nominovani zbytecni 3 utocnici (byt dva z nich s moznosti hrat na kridle), stoper, krajni bek a golman. Danny se tam placa dal, a kvuli mensi uspesnosti ve vyskovych soubojich a pruchodaku ve stredu prohravame. Duvod: trener nepochopitelne odstavil jednoho z nej DZ v lize poslednich dvou sezon, na lavicce chybel cistic stredu pole - hrube prokaucovany zapas, na dalsim zapase uz by po par chybach znelo Trpis ven.
      Ja se ptam: proc by pro boha zivyho takhle riskoval a podrezaval si pod sebou vetev? Jak by si tohle obhajil - ze se MNN jevil hur v treninku nez vyhozeny Flo nebo Necid, ktery je naprosto z formy a Skodu nenahradi ani z desetiny, tak to dvakrat za sebou risknul? Nebo chce dohrat ligu s jednim DZ a spolehat na to, ze se Suk nezrani, nevykartuje a Misu budeme platit za sezeni na tribune?
      Occamova britva je velmi dobry nastroj. Zraneni se mi zatim jevi daleko pravdepodobnejsi nez moznost, ze Trpisovsky je uplny idiot nebo psychopat.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        VanDel     před 7 lety 19.03.2018 07:36 |  
        5 2

        Doufejme že máš pravdu. Ale i tak se ptám, proč ty tajnosti ?? U všech ostatních se o zraněních mluví.....tedy minimálně se alespoň řekne že ten hráč není k dispozici právě z toho důvodu. Ale MNN je tabu, naprosto žádné info....proč ?? Jediné co mě napadá je nějaké zranění, které by mu nějak výrazně srazilo cenu při případném prodeji, ale i tak je mi to nějaké divné.

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2018 16:39 |  
          2 0

          Tak asi maji nejaky duvod, proc to nekomentuji. Zraneni,o kterem nechteji mluvit, rodinne problemy, apod.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        Akuls     před 7 lety 19.03.2018 08:59 |  
        3 6

        K příspěvku tři poznámky:
        1) proč tedy Slavia na oficiálních stránkách, kde vždy pŕed zápasem oznamuje sestavu a důvody proč někteří hráči nejsou v nominaci, jméno MNN dosud v jarní části sezóny nikdy nezmínila,
        2) on se v té záloze hlavně plácá Hušbauer. Danny hraje podhrota a Hušbauer se stahuje. Např. proti ACS se zcela v 1. poloćase vykašlal na bránění Kangy. Začal něco hrát, až když šel v druhém poločase místo Dannyho na podhrot. Proti silným týmům může hrát jen jeden z nich a to na podhrotu,
        3) kde berete jistotu, že je Necid z formy? Za poslední tři zápasy kdy nastoupil odehrál v průměru jen 8 minut. Za tu dobu by nic navíc při takovém počasí a terénu nepředvedl ani Cristiano s Lionelem dohromady.

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          mig52     před 7 lety 19.03.2018 10:47 |  
          1 1

          Ten podpis patří Maedenovi, Jinak Alkusi bod 1 navíc podtrhuji, rovněž nechápu. Míša je teď jako Colombova žena.

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          Maeden (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2018 12:22 |  
          2 0

          1) Nevim, ale treba pred zapasem s Olomouci tam explicitne nezminila nikoho, jen ze 6 hracu vypadlo z nominace ze zdravotnich duvodu. Vylucovaci metodou se dalo odvodit, kteri to jsou - vsichni zdravi hraci kadru byli v nominaci a Otahal chytal za U21 - a stejne se tu objevily tyhle spekulace. Pred derby se pak vylozene mlzilo, viz fotka ze satny s vlajeckou a paskou u Souckova dresu, naznacujici, ze Skoda v zakladu nehraje.
          2) Jestli nekdo v derby nestihal branit, byl to Danny, ani dopredu to nefungovalo. S Olomouci to same, pokazde jsme si vytvorili tlak po jeho vystridani. Jsem rad, ze to Trpisovsky vyhodnotil stejne spatne jako ja a vyndal Dannyho, jinak bychom tyto dva zapasy zrejme prohrali. :)
          3) Jistotu nemam, ale s Libercem odehral svych 20+ minut priserne za celkem slusneho pocasi, nepredvedl nic krome nesmyslneho zluteho faulu. S Bohemkou hral 15 minut a nepodrzel vepredu jediny mic. Neni treba srovnavat s La Ligou, takovy Bucha naskocil s Olomouci asi na 8 minut, ktere jsme i diky nemu odehrali prevazne daleko od nasi brany a mel tam nekolik vybornych momentu vcetne pekne golove prihravky. Tak si predstavuju hrace, ktery bojuje o zaklad.

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        mig52     před 7 lety 19.03.2018 10:44 |  
        0 1

        Podepisuji, ale abych si něco takového představoval, to po mně nechtěj, to bych mohl zinfarktovat!:-)

      • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

        o-cab     před 7 lety 19.03.2018 11:26 |  
        2 1

        trener po olomouci rikal, ze je zranenych 7 hracu, z toho dva duleziti ze zakladni sestavy, coz ted vime, ze vedle skody byl i husby. to jsou dva.

        dale to byl sykora, hromada, zmrhal, muris. je ale otazka, zda tam murise vubec pocita, kdyz vime, ze je mimo do konce sezony. takze to je pet ci sest.

        do tech sedmi tedy chybi, na zaklade nominace na derby, mingazov a mnn.

        takze cela moje uvaha je k nicemu:)) kazdopadne na socialnich sitich mnn stale jede podporu tymu a pozitivni fotky

        • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

          Vhoo (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2018 11:40 |  
          4 0

          Co je s mlikařem??!!. Připojuji se k žádosti o objasnění co je s MNN. Za JS se tu vedelo ze zakulisi jak se vedou tréninky a ktery hrac ktereho nema rád a kdo chce přidat na výplatě a ted se nevi jestli je hrac odstrelen a nuti to k paradoxní situaci ze většina fanoušků doufá že je zraněn.

          • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

            smely (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2018 11:44 |  
            2 1

            zkusil jsem ho kontaktovat pres twitter ( obcas si piseme ) ....zatim bez odezvy....

  6. Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

    Travinho     před 7 lety 19.03.2018 12:21 |  
    1 1

    Jsem zvědav, jestli tohle někdy řekne takový Petržela...

    • Re: První poločas beru na sebe, řekl po derby trenér Trpišovský

      Boss82     před 7 lety 19.03.2018 12:26 |  
      1 3

      Psal jsem Ti SMS ohledně dnešní Hanspaulky, četl jsi?