Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Slavia - Liberec 2:0

Slavia porazila ve čtvrtfinále poháru v Edenu Liberec 2:0 brankami Škody z penalty a Frydrycha a je tak jen dva zápasy od zisku trofeje.

Trenér Jindřich Trpišovský udělal oproti zápasu v Mladé Boleslavi několik změn v sestavě, Ondřeje Kúdelu nahradil na stoperu Jakub Jugas, absence Jaromíra Zmrhala pak znamenala přesun několika hráčů na jiné posty, konkrétně se Sobol posunul z obrany do zálohy, Bořil z pravé strany obrany na levou a na pravém kraji obrany nastoupil Michal Frydrych. Nakonec se vrátil do sestavy také Josef Hušbauer, což znamenalo posunutí Dannyho zpět na lavici náhradníků. Hosté nastoupili prakticky v nejsilnější sestavě, jen místo brankáře Hladkého se představil Nguyen.

První zajímavá akce zápasu vznikla v šesté minutě poté, co slávisté ubránili rohový kop a rozehráli brejk přes Stocha, na chvíli se za obranu dostal Frydrych, ale byl příliš pomalý a defenziva hostů jej dostihla a odzbrojila. O minutu později hosté vsítili branku po centru zleva, sudí Berka ale pískal útočný faul. V 11. minutě zakončoval hlavou na druhé straně Souček po centru z přímého kopu, bránu však minul. Sešívaní získali postupně územní převahu, Sobol našel ze strany ve vápně Škodu, ten z otočky vystřelil slabě a Nguyena neohrozil. Ve 20. minutě si podobný pokus Škoda zopakoval, tentokrát z hranice vápna vypálil o mnoho lépe, ale Nguyen jeho pokus kryl. Brzy nato se už slávisté radovali. Po pěkné akci po levé straně fauloval ve vápně Kacharaba Hromadu, k penaltě se postavil Škoda a ten se podobně jako v Mladé Boleslavi nemýlil - 1:0! Slavii branka pomohla a následnou převahu brzy přetavili červenobílí i v druhou branku. Stoch zahrával přímý kop z levé strany, přetažený míč vrátil prakticky z brankové čáry zpět do malého vápna Bořil, kde si míč našel Frydrych a zblízka jej poslal do sítě - 2:0. Před poločasem se připomněli také hosté, závar po standardní situaci u pravé postranní čáry vyústil v pokus ..., který neskutečným zákrokem lapil Kolář.

Do druhé půle nahradil tentokrát dobře hrajícího Jakuba Hromadu Danny. Hned v úvodních vteřinách druhého poločasu přehodil Dorley vybíhajícího Koláře, míč směřující do sítě ale odklidili dobíhající stopeři. V 52. minutě utekl po pravé straně po dobré práci Škody Stoch, poslal přízemní míč do vápna, kde si málem dal vlastní gól Kacharaba, brankář Nguyen ale vytěsnil míč na roh. Liberec začal hrát na větší riziko vzadu, což mělo za důsledek více nebezpečně vypadajících situací před oběma brankami. V 65. minutě předvedl pěknou kličku na kraji hřiště Škoda a dobrým centrem hledal Sobola, obrana hostů odvrátila na roh. Čas běžel a obraz hry se neměnil, slávisté chtěli hrozit z brejků, které ale příliš často končily nepřesnostmi, hráči Liberce se zase tlačili ve větším počtu na polovinu Slavie, ale nedokázali si připravit střelecké souboje, své obranné souboje vyhrávali v drtivé většině slávisté. Do vyložené pozice se v 85. minutě dostal Souček, ale špatným zpracováním se připravil o největší šanci a následně trefil jen Nguyena. Zápas pak v poklidu doplynul do svého konce.

Slávisté tak postoupili do semifinále, jehož hracím dnem je 18. dubna. Soupeře i místo, kde se utkání bude hrát, jim určí los.

čtvrtfinále - Středa 07. 03. 2018 17:00

MOL Cup, 2017/2018
2 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

25. Milan Škoda (pen)
35. Michal Frydrych

FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

Komentáře (180)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    Kzlo     před 7 lety 07.03.2018 16:27 |  
    2 17

    To je zase sestava. Radsi zůstanu u televize

    • Re: Slavia - Liberec před zápasem

      Tochal (přítel SN)     před 7 lety 07.03.2018 16:30 |  
      3 3

      Rád bych si poslechl, jak výrazně líp sestavu vzhledem k absencím poskládat.

      • Re: Slavia - Liberec před zápasem

        Kzlo     před 7 lety 07.03.2018 16:34 |  
        17 3

        Deli, ngadeu, danny v základu.

        • Re: Slavia - Liberec před zápasem

          Travinho     před 7 lety 08.03.2018 09:55 |  
          6 4

          Včera jsme po příchodu Dannyho místo Hromady šli okamžitě herně dolů...

          • Re: Slavia - Liberec před zápasem

            smely (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 10:09 |  
            3 2

            coz ale nebyla chyba dannyho, protoze na misto hromady se zatahnul husby...toliko muj prispevek ke tvoji oblibene objektivite :-)

            • Re: Slavia - Liberec před zápasem

              Travinho     před 7 lety 08.03.2018 11:46 |  
              2 2

              To je sice pravda, ale při napadání odvedl Danny znatelně méně práce než Hromada, což se na hře projevilo.

              • Re: Slavia - Liberec před zápasem

                smely (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 12:19 |  
                3 0

                kazdy vidime to, co chceme videt, zrejme, ja zas videl Dannyho jak cca 5 x zalozil brejk z kteryho moh bejt gol, kdyby to pak nekdo vepredu skolacky nezazdil.... ( Sobol 2x , Soucek atd... )

                • Re: Slavia - Liberec před zápasem

                  Travinho     před 7 lety 08.03.2018 12:51 |  
                  1 2

                  Neříkám, že ne. Ale díky jeho slabšímu pohybu se Liberec dostával do hry.

                  • Re: Slavia - Liberec před zápasem

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 13:37 |  
                    0 0

                    :-))))) jasny, diky jeho slabsimu pohybu jsme mohli dat v pohode 3+ branky...na lavicku s nim ! :-))))

                    • Re: Slavia - Liberec před zápasem

                      Travinho     před 7 lety 08.03.2018 15:13 |  
                      0 1

                      Jenže už jsme strašně propadali v presingu a to je vždycky průser.

  2. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    mart     před 7 lety 07.03.2018 16:28 |  
    0 2

    s tou sestavou bych pripomnel, ze JT bude asi zkouset hrat na 3 vzadu, a Wing back Boril zprava a Sobol zleva.
    Navic se to da diky (pocinajici) univerzalnosti Frydrycha predelat na 4-5-1

    • Re: Slavia - Liberec před zápasem

      Kzlo     před 7 lety 07.03.2018 16:32 |  
      2 9

      Jediný kde je frydrych použitelný je stoper

      • Re: Slavia - Liberec před zápasem

        mart     před 7 lety 07.03.2018 17:15 |  
        0 0

        v podstate souhlasim, proto sem pocital s tremi vzadu, ... jak to vypada, ... hraje Frydrych pravyho beka, ... coz asi neni nejlepsi.
        Nevadi.
        Uvidime jak Sobol s mensim mnozstvim obranych ukolu, ... treba se zlepsi

  3. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    Ados     před 7 lety 07.03.2018 16:29 |  
    0 16

    Tak co, bude dnes výměna pohár za ligu? Trochu z toho mám strach, ale tak snad kluci budou bojovat a postoupíme.

  4. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    Marrak     před 7 lety 07.03.2018 16:39 |  
    8 3

    Ngadeu se nevešel ani do nominace? :-o

    • Re: Slavia - Liberec před zápasem

      Kzlo     před 7 lety 07.03.2018 16:40 |  
      14 10

      Tenhle odstrel cizincu mme fakt nebaví

  5. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    Gino     před 7 lety 07.03.2018 16:43 |  
    10 5

    Kujva hoši.... napište mi někdo co je s MNN, páč jestli není zraněnej, tak už mě jeho ignorace začíná sját.

    • Re: Slavia - Liberec před zápasem

      Kzlo     před 7 lety 07.03.2018 16:49 |  
      3 2

      Neni na soc. Sitich dnes dával ze ma match day

  6. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    Eskaes     před 7 lety 07.03.2018 16:44 |  
    1 7

    Nechci moc rozsévat paniku nebo tak něco, ale dnes hrajeme o budoucnost a tou je účast v podzimní EL. Kdo k nám, kromě Liberečáků ehm ehm, bude chtít přijít, když poháry nebudou?

    Je to moc důležitý mač dnes, resp. jeho vítězný výsledek pro nás. :-)

  7. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    Hubacek     před 7 lety 07.03.2018 16:47 |  
    14 0

    Ale musí se alespoň říct , že na té sestavě je vidět také snad velké pozitivum . A to , že mu do toho nikdo z vedení nekecá a staví to podle sebe Trpiš .

  8. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 07.03.2018 16:48 |  
    4 0

    Právě jsem viděl jít Hapala s Kováčem na jih... koukám, že naše diomacie začíná s RB celkem slušně zametat. :-D

    • Re: Slavia - Liberec před zápasem

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 07.03.2018 17:24 |  
      0 0

      Jeste asi nemaj ofiko spartansky status:)

  9. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    Ondráš     před 7 lety 07.03.2018 16:52 |  
    1 0

    Pojďte jim oplatit tu ligu!

  10. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    Novi.sks     před 7 lety 07.03.2018 16:52 |  
    4 1

    Zatím se mi pod Trpišovským líbila sestava v Jihlavě a zbylé moc ne. Dneska se mi taky moc nelíbí, takže vyhrajeme :)

  11. Re: Slavia - Liberec před zápasem

    MarcoDomi     před 7 lety 07.03.2018 17:00 |  
    1 0

    má prosím někdo stream? jsem na cestách.

  12. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    VanDel     před 7 lety 07.03.2018 17:03 |  
    20 12

    Ngadeu - Totální odstřelení výborného hráče v přímém jarním přenosu :( Tohle je opravdu na pár facek...

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      Kzlo     před 7 lety 07.03.2018 17:24 |  
      6 3

      Souhlas

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      iwanowicz     před 7 lety 07.03.2018 18:57 |  
      8 6

      Byt na jeho miste, volam dneska agentovi, at zacina rozhazovat site na nove angazma, bo jako reprezentant Kamerunu se v Mol cupu nedostat na lavicku, to je docela ulet.

      • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 08:45 |  
        4 1

        Ty mas nejake inside info? Me by totiz zajimalo, proc by to nemohlo byt i obracene? Co kdyz uz Ngadeuv agent davno rozhazuje site? Co kdyz si Ngadeu proste postavil hlavu? Treba neco nedisciplinovaneho provedl,kdyz nehral? Nebo se mu nelibi zpusob jakym chceme hrat?
        Az se dozvim,co presne se deje,tak tady budu teprve nekoho soudit..

        • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

          iwanowicz     před 7 lety 08.03.2018 09:27 |  
          2 2

          Zadne info nemam a neminim nesmyslne spekulovat. Jsem jednoduse zklaman, ze muj oblibeny hrac nehraje a neni ani na lavici.

          • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 10:13 |  
            3 1

            Neminis nesmyslne spekulovat ale radis hraci, co ma delat na zaklade sve vlastni spekulace (Ngadue nehraje protoze ho trener ignoruje).. zvlastni pristup.

            • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

              iwanowicz     před 7 lety 08.03.2018 12:40 |  
              1 2

              "Radis hraci" to je trochu silna formulace, na jeho miste bych byl proste flustrovan, ze jako reprezentant a vitez africkyho poharu nedostanu ani cuchnout na ukor Kudely, Pokorneho a Hromady. No ale pojdme si opravdu zaspekulovat. Jakpak je na tom trener s tou anglictinou? Doted jsem se to nedozvedel a neni to treba tak, ze Trpisovsky neni schopen se s Ngadeuem a Burenem domluvit?

              • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 13:05 |  
                1 0

                No tak napsal si,ze ty byt v jeho kuzi udelal bys to a to.. muzes to schovavat za co chces ale kdyby se te prisel zeptat,tak mu poradis tohle..

                Nedomluvi se s Burenem a Ngadeuem ale s Dannym, Delim, Sobolem a Mingazovem ano?

                Nevim jestli se ti to prepsalo ale pise se frustrovan..

            • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

              iwanowicz     před 7 lety 08.03.2018 12:42 |  
              1 0

              No a on ho snad neignoruje?

              • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 13:00 |  
                3 0

                Na to jsem se ptal ja tebe! Ty to vis,ze ho ignoruje?

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      Travinho     před 7 lety 08.03.2018 11:53 |  
      1 0

      Ale no tak. Nač ta hysterie? Nikdo nevidíme do kabiny a nevím co se tam neděje. Pokud není Ngadeu schopen plnit, co po něm trenér chce, tak je jasné, že nemůže hrát... To se nedá nic dělat, někdy vám hráči do systému zapadnou lépe a někdy hůře. Nehledě na to, že nevíme, jak je na tom zdravotně.

      • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

        iwanowicz     před 7 lety 08.03.2018 12:45 |  
        0 1

        Kdyz jsou hraci zdravotne mimo, tak to byva vetsinou napsane v clanku se sestavou na oficialkach pred zapasem.

        • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

          Travinho     před 7 lety 08.03.2018 12:52 |  
          0 0

          Rozhodně to není pravidlem.

      • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

        VanDel     před 7 lety 08.03.2018 15:38 |  
        2 4

        V přípravě hrál celkem dost. A když nastoupil například na místě stopera, tak byl mnohem lepší než Kúdela a Pokorný, takže jeho totální odstavení v mistrovských zápasech je opravdu podivné.

  13. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    Obr     před 7 lety 07.03.2018 17:19 |  
    4 19

    Proc zase hraje na beku nebozak Frydrych? To je neuveritelny....

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 17:23 |  
      0 2

      A k tomu Sobol v záloze, pozor pentle""

      • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

        Obr     před 7 lety 07.03.2018 17:27 |  
        7 0

        Sobol v zaloze mi nevadi. Lip hraje dopredu nez brani

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      VanDel     před 7 lety 07.03.2018 17:28 |  
      3 9

      Abychom se opět mohli přesvědčit, jaký je to nemoderní pomalý bek....:(

  14. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    murena     před 7 lety 07.03.2018 17:23 |  
    3 0

    Penalta Škoda goooolllllllĺ

  15. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 17:25 |  
    2 1

    Gól!!!

  16. Re: Slavia - Liberec 1:0 v 1. pol.

    Arya     před 7 lety 07.03.2018 17:26 |  
    2 1

    Goooool!

  17. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 7 lety 07.03.2018 17:26 |  
    18 0

    Co to ten Vlasek mele? Dyť by šel Hromada sám na brankáře.

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 17:28 |  
      10 0

      Vlášek je mimo pořád, raději neposlouchat zvuk...

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 07.03.2018 17:28 |  
      5 0

      Melou kokotiny celou dobu

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      bongor     před 7 lety 08.03.2018 06:29 |  
      3 0

      To Tě ještě překvapuje?Ten je rudej od a do z.

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      Martin 58     před 7 lety 08.03.2018 07:49 |  
      1 0

      Vypnul jsem ho (Vláška=zvuk) po 50. minutě...s ním fotbaly v televizi fakt nedávám.

      • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

        Travinho     před 7 lety 08.03.2018 11:54 |  
        0 0

        To sis dal nějaký úkol, že se budeš hodinu trýznit?

  18. Re: Slavia - Liberec 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 17:32 |  
    0 0

    No teda Milane tohle????

  19. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 17:36 |  
    13 2

    A co říkáš teď?Frydrych to krom Škoďáka snad jediný, kdo dokáže dát gól hlavou..

    • Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

      sithari     před 7 lety 07.03.2018 18:56 |  
      3 7

      a jakou má souvislost Frýďova síla u standartek s tím, že jako centrující bek je bohužel úplně k ničemu...dávat góly ze standartek může klidně z jiného postu..

  20. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    murena     před 7 lety 07.03.2018 17:36 |  
    3 0

    Frydrych 2:0

  21. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    Arya     před 7 lety 07.03.2018 17:37 |  
    3 0

    Jen do nich :)))

  22. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    Cana78     před 7 lety 07.03.2018 17:41 |  
    7 0

    tyvoe to je golman!!!!

    • Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

      Kaston     před 7 lety 07.03.2018 17:44 |  
      10 0

      Měl se ale pískat faul, protože potom prvním zákroku Kolářovi zajel ruku Pulkrab prasácky

      • Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 07.03.2018 17:47 |  
        14 0

        Na druhou stranu se Pulkrab musi ocenit za ferove priznani,ze od nej sel mic do autu.. Malokdy se tohle vidi..

  23. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 07.03.2018 17:41 |  
    8 0

    Kolar fantasticky!

    • Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

      Martin 58     před 7 lety 08.03.2018 07:53 |  
      4 0

      Líbí se mně jak předvídá, co se stane. Stejným způsobem minule vychytal Konatého. Je to gólman, který mě baví.

  24. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 17:41 |  
    7 0

    Kolář!!!!!!

  25. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    VanDel     před 7 lety 07.03.2018 17:41 |  
    8 1

    Kolář - WIZARD :)

  26. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    Arya     před 7 lety 07.03.2018 17:44 |  
    10 1

    Kolář je skvělej :D

  27. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

    Hanzwalter     před 7 lety 07.03.2018 17:46 |  
    13 0

    Za A.) Me to zacina bavit a B.) To jeeeeee gooolman... famozni golmanek

    • Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

      dalislavista     před 7 lety 07.03.2018 17:51 |  
      10 9

      nevidím rozdíl mezi Kolářem a Laštym... :o)

      • Re: Slavia - Liberec 2:0 v 1. pol.

        dalislavista     před 7 lety 07.03.2018 18:21 |  
        8 1

        Znáte slovo ironie? A ten smajlík vidíte?

  28. Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 17:50 |  
    10 0

    Rozdíl mezi dnešním a podzimní zápasem?Nákup Koláře, skvělé standartky, střelecká chuť Milana Škody...dnes to vypadá, že Liberci oplatíme podzimní ligovou porážku..

  29. Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

    LA11     před 7 lety 07.03.2018 17:57 |  
    1 15

    nemuzu si pomoct ale hura fotbal je strasnej.. nakopy nakopy

  30. Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

    Jakob     před 7 lety 07.03.2018 18:00 |  
    8 5

    Pro místní paranoiky-

    Jugas- dnes je hodně markantně vidět rozdíl v rozehrávce mezi jugas- a kudelou. A i pokorným. A to mám jugase Fakt rád.
    Hromada- dnes se mi líbí a jeho výkony mají dle mě stoupající tendenci. Jestli třeba není potřeba aby se rozehrál? Od svého příchodu neměl moc šancí.. ale je to náš kmenový hráč který je mladý a může jít hodně nahoru.

    Asi bych si dovedl představit mnn místo jugase, ale tam zásadní rozdíl nevidím.

    Kolář- to je borec!!!

    • Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

      Fulham     před 7 lety 07.03.2018 18:17 |  
      1 2

      Počuvaj...co si predstavujes pod takym slovom ,, paranoik".

      • Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

        Jakob     před 7 lety 07.03.2018 19:07 |  
        7 3

        :-) asi blbý slovo

        Ale jde mi o to že pořád čtu proč nehraje Jugas, proč hraje Hromada. Proč nehraje MNN ...
        Myslím že vše má svůj důvod a v těchto případech i celkem očividný!
        A že nám to skřípe? No a co...
        A přesto máme nejlepší start z čela tabulky...

    • Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

      Kenny     před 7 lety 08.03.2018 10:11 |  
      4 1

      Rozdíl mezi Pokorným a Jugasem vidím v tom, že Pokorný častěji nakopává. Jugi se více snaží o rozehrávku a tam je větší pravděpodobnost chyby. A Jugi je lepší v soubojích.

      • Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

        Vici     před 7 lety 08.03.2018 16:22 |  
        0 0

        Pak je věc druhá že Pokorný a Jugi nehrajou stejnou pozici a asi to tak trener chce aby hrál Jugas jen z prava. Takže oni ani moc nejsou konkurenti na stejný místo. Jugi alternuje s Kudelou a tady osobne díky rozehrávce a přehledu jd Kudela lepší. Samozřejmě Jugas má zas bojovnost hru hlavou atp. Težká volba každej má něco jinýho. Ale v zásadě podobná úroveň.

        • Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

          Kenny     před 7 lety 08.03.2018 17:54 |  
          1 2

          Jó, jasan. Každej je na jiný straně stopérský dvojice. Já rozumím příchodu Kúdely s oddůvodněním, že má konstruktivní rozehrávku. Ale podle mě Pokorný ji absolutně nemá, ten převážně nakopává a v soubojích je slabší Jugiho. A nepředpokládám, že by byl problém, si ve středové dvojici vyměnit strany. Když je ten stoper v tísni, tak to urazí kamkoliv a když má čas rozehrát, nemůže být noha problém.

          • Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

            Vici     před 7 lety 08.03.2018 18:09 |  
            0 0

            Souhlasim. Ale nevím jestli to JiT takhle nechce. A jak jsou na tom naši stopeři s měněním pozic.

            • Re: Slavia - Liberec 2:0 po 1. pol.

              Kenny     před 7 lety 08.03.2018 18:45 |  
              1 0

              Hele takhle, je mi Kuby líto. Ale pokud bude Slávie šlapat a trenér bude stavět hráče na základě výkonnosti a ne na základě osobních sympatií, tak jsem v pohodě. Zatím je nutno říci, že určité zlepšení, zejména v napadání a bojovnosti, je postupně vidět. A to veřejně prohlašuji jako odpůrce odvolání JŠ.

  31. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 18:18 |  
    2 1

    Kluci, hrajte, v posledních minutách Liberec hodně nebezpečný!!!

  32. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 2. pol.

    Hofo78     před 7 lety 07.03.2018 18:36 |  
    6 4

    Ten Sob už měl být dávno na lávce

  33. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 2. pol.

    Obr     před 7 lety 07.03.2018 18:36 |  
    6 8

    Fuj to je holomajzna

  34. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 2. pol.

    VanDel     před 7 lety 07.03.2018 18:48 |  
    3 13

    To je hnus ten druhý poločas ! Reklama na blicí fotbal :((

  35. Re: Slavia - Liberec 2:0 v 2. pol.

    Vlcoun     před 7 lety 07.03.2018 18:50 |  
    1 1

    Jak je to, prosím, s kartami v poháru? Na můj vkus je jich dost a povětšinou zbytečné.

  36. Re: Slavia - Liberec 2:0

    Arya     před 7 lety 07.03.2018 18:51 |  
    0 1

    Trpiš prostě ví co dělá :)

  37. Re: Slavia - Liberec 2:0

    icek66     před 7 lety 07.03.2018 18:53 |  
    1 10

    konecne hrajeme na dva utocniky skoda,necid

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.03.2018 18:55 |  
      10 1

      Tím, že vystřídáme Škodu za Necida se hraje na dva útočníky? :-)

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      icek66     před 7 lety 08.03.2018 12:58 |  
      0 0

      mysleno ironicky zatoulal se smajlik

  38. Re: Slavia - Liberec 2:0

    zeleznik2     před 7 lety 07.03.2018 18:59 |  
    3 0

    Tak postup máme, to nejdůležitější jsme splnili. Navíc bez obdržené branky, už třetí zápas za sebou!!!takže můžeme, být spokojeni. V první půli nás fantasticky držel Kolář a dokázali jsme, proměnit dvě ze tří šancí. Druhý poločas už nebyl moc povedený, Liberec kousal, měl šance, ale nedokázal je využít, my už také ne..

  39. Re: Slavia - Liberec 2:0

    VanDel     před 7 lety 07.03.2018 19:02 |  
    5 3

    Jinak ten Necid na to kálí schválně, anebo je to opravdu takový dřevo ?

  40. Re: Slavia - Liberec 2:0

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 07.03.2018 19:03 |  
    18 1

    Nas srazi strasne jedna vec a to jsou ty nekonecny brejkovy najezdy,ktery vzdycky nekdo zazdi. Az tohle vyladime,dame z toho 2 goly,tak to dohrajeme exibicne na 5:0 v suchem triku,protoze to soupere zlomi. Ted to lame zatim nas. Bezet nekolikrat do brejku jenom proto,aby to tam nekdo zmrsil by rozhodilo kazdyho. Dojdou nam zbytecne sily,souper se podruhe nadechne misto aby zadupanej do zeme myslel jen na to at uz to skonci.. no a pak je z toho takovejhle “fotbal”
    Kazdopadne musim rict,ze tenhke styl je pro me porad lepsi. Vsichni jezdej po zadku,kazdou chvili se nekdo riti k brane. Shazuji to nedostatky v souhre a technice. Ale to shazovalu i tu “Barcelonu”, co jsme predvadeli na podzim. Akorat to bylo vsechno jeste pomalejsi.. verim tomj,ze to pujde jenom nahoru a prijdou zapasy, kdy budeme jasne dominovat a sazet spoustu golu..

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Martin 58     před 7 lety 08.03.2018 07:57 |  
      20 2

      Jednoznačně jsem čekal, že v půli druhé půle přijde na hřiště Tecl. Nerad komentuji konání trenérů a u Trpiše jsem si dal hranici až po pátém zápase, nicméně náhrada Škody Necidem mně vůbec nedávala smysl.

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 08:32 |  
        5 6

        Ma to porad stejny smysl. Trener vidi,ze protivnik tlaci a my mame problem udrzet balon na svych kopackach a casto lita vzduchem. Nahradou Necida za Skodu chce dosahnout,ze vepredu budeme mit hrace,ktery dokaze udrzet i ty balony,co litaji vzduchem a da tak odpocinout nasi pretizene obrane. A dava to logiku. Tecl rozhodne prohraje vic vzdusnych souboju nez Necid a balon se zase bude valit na nasi branu. A pokud budu uvazovat v intencich nekterych, ze Tecl je brejkovy utocnik (podle me je spis do vapna), tak mas to same: brejk - ztrata balonu - utok na nasi otevrenou obranu. Az se hraci vyhraji tak,ze nezazdi 4 z 5 brejku,pak se o tom da uvazovat. Za me kdyz uz Standa na plac,tak od zacatku. Dokud mame jasnou prevahu, mic casteji na kopackach a do vapna lita jeden centr za druhym. To by bylo pro Standu idealni. Do polocasu da dva fiky a v 60’ stridan za Necida,kterej by mel podrzet balon v utoku. Jenze Skoda,ze na tohle tady mam Skodu, kterej ty dva goly taky dokaze dat.. Proste Standa ma pech,na jeho pozici hraje Skoda a on je tady jen zaloha,kdyby se nekdo zranil. V tomhle je ten fotbal proste smutnej ale je to tak. Kdyz by ho trener nestahl z Jablonce,tak az by se nam zranil Skoda a Necid byl bez formy (nic obtizneho),spousta lidi by tu nadavala,ze je amater a ze mel mit zalohu,ze si dovolil nechat 8goloveho Tecla v Jablonci,ze ohrozil uspech celeho klubu.. No a kdyz si ho stahne a ma ho jako zalohu,tak mu zase spousta lidi nadava,proc si ho stahoval,kdyz si ho nestavi..
        A to v tomhle prispevku vubec neresim,jakou maji hraci obecne formu atd..

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          japhy     před 7 lety 08.03.2018 09:51 |  
          3 0

          Souhlasím s názorem na Tecla, za mě je to taky spíš typ Lafata.
          Nesouhlasím s Necidem. Respektive, teorie to je dobrá, jen to Necka kazí tím, že hraje na hovno :) Tudíž naděje do něj vkládané jsou zatím dost plané.

          • Re: Slavia - Liberec 2:0

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 10:11 |  
            0 0

            S tim ja taky souhlasim! :) Necid tam ty balony neudrzi ale ten zamer proste chapu. Ale jak jsem psal,treba se Necid s Teclem na treninku jevi v tomhle stejne bidne a tak tam Trpis dava Necida,protoze ma aspon vysku a aby dostal zapasovou praxi a mohl pri zraneni Skody plnohodnotne zastoupit. Taky bych rad videl Standu na place za Skodu. Treba uz Trpis dosel k nazoru, ze Necid tu formu jen tak nechyti a vystrida proti Olomouci Tecla. Uvidime. Kazdopadne nemam pocit jako nekteri zde, ze by se trener “zblaznil” a delal nejake nelogicky tahy..

            • Re: Slavia - Liberec 2:0

              japhy     před 7 lety 08.03.2018 10:15 |  
              0 1

              Teď jsme ale narazili na scestí. Já bych tam místo Tecla dal MvB. Standou střídat spíš když dobýváme.

              • Re: Slavia - Liberec 2:0

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 10:26 |  
                2 0

                Ja vlastne taky souhlasim. Buren by se mi na brejky hodil vic - ma neskutecne rychle prvni 4 kroky,kdy se bez potizi dokaze dostat za obrance. Bohuzel se bojim,ze jeho akce by i tak casto koncili bez golu,protoze to je plasan a bud by trefil golmana nebo by se sam spatnym vedenim mice zahnal nekam do pryc. Ale rad bych ho videl. A Tecla nejlip nekdy od zacatku nebo kdyz budeme dobyvat i v druhem polocase..

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          Martin 58     před 7 lety 08.03.2018 10:25 |  
          3 1

          Tady s Tebou nesouhlasím. Pokud na hřiště pošleš Necida, tak nic nezměníš v nákopové "taktice" a nevidím žádný rozdíl ve způsobu ztráty při hře po zemi nebo vzduchem. Z obou se dá vytěžit rychlý protiútok (platí pro soupeře, ale i nás).
          Navíc si nemyslím, že Tecl je hráč pro centry zprava/zleva. Ty jeho nejlepší výkony mám zafixované jako náběhy za obranu při přihrávkách po zemi.

          • Re: Slavia - Liberec 2:0

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 10:41 |  
            0 0

            Tak jde o to,ze se Skodou to funguje. Necid je mu nejblizsi postavou,proto tam jde on. To ze to nefunguje Necidovi je druha stranka mince a pisu o ni tez. Rad uvidim Standu jak se s tim popere. Jinak ja si u Standy naopak vybavuji prevazne zakoncovani ve vapne. A jestli si nekam nabiha za obrance,tak prave na hrane vapna. Ze by pravidelne behal sam od pulky na golmana jako treba ted Ikauniaks nebo driv Standa Vlcek? To si teda moc nevybavuji.. Za Plzen urcite ne,ta hrala v tlaku a po kridlech a tam prave jen zakoncoval ve vapne. V Jablonci maximalne kdyz hral z kridla ale to je neco jineho. Kdyz by na hrotu jako ted na podzim,tak zase z vapna jestli se nepletu. U nas taky kridlo. Takze mozna kdysi davno v Jihlave ale to si nevybavuji. Tak jako tak,podle me je diky svemu vyberu mista a kvalite zakonceni nejvhodnejsi jako utocnik do vapna kam lita jeden centr/prihravka za druhou..

  41. Re: Slavia - Liberec 2:0

    Martin Platil     před 7 lety 08.03.2018 06:20 |  
    22 6

    Nechápu, proč máme Tecla. Všude dává góly, jen u nás sedí na lavičce. Místo Škody přijde Necid aby ukázal, jak je marnej.

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Vlcoun     před 7 lety 08.03.2018 07:36 |  
      10 2

      Zvlášť když vedeme 2:0 a dá se předpokládat, že budem hrát víc na brejky.

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 08:51 |  
        4 4

        Me by zajimalo,kolik dal Standa za celou karieru golu z brejku. A to nemyslim nijak pejorativne. Fakt by me to zajimalo, protoze podle me je Standova prednost predevsim vyber mista ve vapne. Takovej typ Lafata. Nerikam,ze neni schopen zakoncit brejk ale ze by to byl utocnik,ktery si svym pohybem neustale otvira prostor prave pro prihravky do brejku? To mi moc neprijde ale mozna se pletu..

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          iwanowicz     před 7 lety 08.03.2018 09:23 |  
          6 1

          Tecl je predvsim vyborny brejkovy utocnik a v kariere dal z brejku spoustu golu, predevsim v Jihlave. V zadnem pripade to neni hrac do vapna, to je naopak Necid.

          • Re: Slavia - Liberec 2:0

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 10:23 |  
            1 0

            Verim ze nejake goly z brejku v Jihlave dal ale ze by nekdy byla Jihlava vylozene typ brejkoveho muzstva s propracovanym systemem,kdy se utocnik aktivne podili na brejkove mezihre. To mozma tak ted za Svedika. Dulezitejsi ale pro nas spis je,co ma ted Tecl zazite z Jablonce.. Kazdopadne bych ho urcite rad videl v akci.

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 10:07 |  
          4 1

          Pamatuji minimálně dva... v takovém bezvýznamném zápase loni v květnu.... na Strahově... jeden brejk zakončil hlavou po centru Zmrhala a druhej levačkou o vzdálenější tyč ;-)

          • Re: Slavia - Liberec 2:0

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 10:35 |  
            2 1

            No ale to hral na kridle.. to je taky neco jineho nez byt celou dobu zady k brane a mit na sobe nalepeneho stopera.. a navic obzvlast prvni gol potvrzuje,co o Teclovi rikam. Ze jeho prednosti je vyber mista ve vapne a zakonceni.. da se to vyborne vyuzit i pri brejku, o tom zadna ale dulezitejsi je ta mezihra. Dokaze si jako hrotovy utocnik udelat sam prostor,aby utekl obrancum a sam zakoncil? To ze se pri brejku nedotkne balonu az do momentu kdy ho z maleho vapna zavesi k tyci neni uplne kompletni charakteristika brejkoveho utocnika..

            • Re: Slavia - Liberec 2:0

              kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 13:14 |  
              0 1

              Ale góly z brejků to byly, ne?

              Teď už vymýšlíš další pravidla a úkoly a pro to, abychom mohli lépe rozlišit "gól z brejku" od "gólu po dobrém výběru místa ve vápně"...

              Podle mě schopnost si naběhnout, tj. pohybem ze sebe setřást obránce, aby ti mohl spoluhráč nahrát ideálně do ložené šance ... a zakončit brejkovou situaci je něco úplně jiného než "výběr místa ve vápně"...

              • Re: Slavia - Liberec 2:0

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 14:09 |  
                2 0

                Tak bavime se tady celou dobu o tom,proc nestrida Skodu Tecl. Tak se logicky bavim o Teclovych schopnostech (brejkovych) na teto pozici. Kdo chtel, tak po druhem prispevku pochopil..
                Poslednimu odstvaci popravde asi diky skladbe vet moc nerozumim. Kazdopadne Pod vyber mista ve vapne samozrejme spada i to jak se na to misto dostanes. Je tam samozrejme rozdil mezi tim,jestli to je pri brejku nebo pri hre do plnych. Ale porad se bavime o hre ve vapne. Ja se nesnazim rozlisit gol z brejku a gol z vapna. Snazim se rozlisit hru utocnika nez k tomu golu vubec dojde. Brejkovy utocnik je pro me hrac,ktery si sam vytvari prostor pro brejky, rozbiha si obrance dopredu dozadu, tak aby z toho mohl jit okamzite do zakonceni. Hrac ktery dokaze v plne rychlosti pres obrance. Hrac co svym pohybem vytvari prostor pro ostatni spoluhrace,aby ten brejk mohl vubec vzniknout. Pro me neni brejkovy utocnik ten, ktery zvladne bez jedineho doteku s micem dobehnout vcas do vapna, aby ten brejk jednim dotekem zakoncil. To je pro me klasicky utocnik s dobrym vyberem mista, protoze kdo jinej nez utocnik,kterej to ma nejbliz, by mel byt schopen vcas dobehnout pri brejku do vapna a tam zahrat tak,aby z toho byl gol?

                • Re: Slavia - Liberec 2:0

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 15:49 |  
                  0 1

                  Gól z brejku je pro mě gól pár vteřin po zisku míče a výpadu do nezformované obrany... a je podle mě úplně fuk, jestli si to útočník připravil sám, nebo jestli šli tři na dva... prostě z brejku... Kdy potřebuješ někam dlouhým sprintem doběhnout... i když zakončuješ ve vápně z první.. pořád je to o tom že musíš sprintovat třicet a více metrů... a to Tecl umí ... možná i lépe než Škoda, určitě lépe než Necid...

                  Proti tomu stojí postupný útok, kdy po zisku míče dáš soupeři prostor zkonsolidovat obranu a postupným útokem dobýváš obsazené pokutové území... tady nemusí útočník na zakončení dlouho sprintovat, je potřebný správný výběr místa, vysoký výskok a rychlé první tři kroky...

                  To jsou dva způsoby jak dát gól a dál už bych to nerozlišoval...

                  • Re: Slavia - Liberec 2:0

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 15:56 |  
                    2 1

                    No a tim se dostavame k tomu podstatnemu rozdilu: nemyslim si,ze by Tecl byl rychlejsi nez Skoda nebo Necid. Urcite teda ne na 30 metrech.Myslim,ze si staci pustit vcerejsi zapas a divat se jako rychlosti Necid beha pri napadani - myslim si ze minimalne stejne rychle jako Skoda. Pointa: nekteri zde si mysli,ze mame v Teclovi typicky brejkoveho utocnika jako byval Standa Vlcek nebo Mesanovic. Podle me nemame. Je na tom +- stejne jako Skoda a Necid.

                    • Re: Slavia - Liberec 2:0

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 16:13 |  
                      1 0

                      Ale to přece není jenom o rychlosti...

                      Tedy kromě toho, že si vůbec netroufám z toho, jak rychle běhá Necid při napadání, usuzovat jestli je Tecl rychlejší, či nikoliv...

                      Brejk přece není jenom o tom, že dám ruce na prsa (na svoje!) a "Forreste běž".... záleží na tom kam běžíš, jak tam běžíš, abys bránícího hráče setřásl, případně si ho rychlou změnou směru poslal na druhou stranu a tak... a nejenom to:
                      podívej se kolikrát se Tomáš ocitne za své působení na hřišti v ofsajdu... a teď to srovnej s tím, jak si Tecl přibrzdil při třetím gólu do sítě Brna a šikovně se tak ofsajdovému postavení vyhnul... To samé předvedl třeba v Neapoli, když s Plzní táhli evropskou ligou...

                      Netvrdím, že je to hráč jako byl Standa Vlček, ale minimálně na úrovni Mešanoviče bych ho viděl...

                      • Re: Slavia - Liberec 2:0

                        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 16:26 |  
                        2 0

                        No tak jasne,ze to ma nekolik aspektu. Sam si muzes precist,kolik jsem jich v nekterem predchozim prispevku vypsal. Vytvareni si prostoru pro brejk predevsim. Tecl podle me na urovni Mesanovice neni. Nedela falesne nabehy tam a zpatky,aby si uvolnil prostor za sebou do ktereho si hned nabehne. Nema ani takove zrychleni. Je to vyckavac na ofsajdove hrane stejne jako Necid ci Skoda. Ze si dokaze ofside pohlidat lip nez Necid je pravda ale neni to zrovna meritko,Necid je s timhle hodne na stiru. Ale v pohode. Jak jsem psal na zacatku,rad bych videl vsechny jeho goly,treba se ho vykresluji jinak. A moc rad ho tam uvidim misto Necida. Ten je ted tak z formy,ze nedokaze udrzet balon at uz jde po zemi nebo ze vzduchu..

                        • Re: Slavia - Liberec 2:0

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 16:49 |  
                          0 0

                          Zase není tak těžké si všechny Standovy góly dohledat, tak výběr těch opravdu alespoň trochu brejkových...

                          letos na podzim
                          http://www.hetliga.cz/zapas/5879-ova-jab
                          http://www.hetliga.cz/zapas/6003-kar-jab

                          A jako bonbónek ty loňské - proti Liberci dvakrát.. připomínám velice zajímavý popis: "V první minutě nastaveného času úvodní půle se domácí dostali do brejku, Tecl si pohrál s Pokorným a z úhlu střelou pod břevno otevřel skóre."
                          http://www.hetliga.cz/zapas/5643-pri-jab
                          http://www.hetliga.cz/zapas/5666-jab-lib

                          • Re: Slavia - Liberec 2:0

                            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 17:23 |  
                            0 0

                            Tak pro me to opravdu problem byl,proto jsem i psal ze bych to rad vedel, protoze ho mam nejak zafixovaneho a jako “brejkovy utocnik” to nebylo.. Takze timto ti dekuji a podivam se na ne. Jsem v praci a pouze na mobilu. Psat dokazu temer se zavrenyma ocima i kdyz u toho na me mluvi deset lidi najednou ale vyhledavat si videa uz nezvladam :)

                    • Re: Slavia - Liberec 2:0

                      Vici     před 7 lety 08.03.2018 18:22 |  
                      1 1

                      Tecl je o hodně rychlejší než oba naši vysocí hráči. Věř mi. Je daleko víc brejkovým hráčem než Muris. Ono se pak není čemu divit že ho mají tendenci stavit trenéři na kraj. To je ten důvod a největší jeho přednost. Jenže tím tak trochu ustupuje druhej jeho klad a to je navíc slušnej výběr místa ve vápně a tady je podobnej tomu Lafatovi. Horší má ale hru hlavou. Problém vždy byl že on se cítí lip v útoku i když má pro křídlo slušný předpoklady. Proto to nikdy nebyl a nebude extra kraj a proto ho taky musel Trpiš ubezpečit že s ním počítá do útoku.

                      • Re: Slavia - Liberec 2:0

                        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 18:34 |  
                        2 1

                        Tvuj nazor ti neberu,me to tak teda zatim z niceho co jsem videl neprislo. U nas na lajne byl vzdycky ten pomalej a kazdej obrance ho tam bez problemu skripnul. Uvidime co predvede az dostane sanci..

            • Re: Slavia - Liberec 2:0

              Vici     před 7 lety 08.03.2018 18:14 |  
              0 1

              Goly v pohárech v Plzni kde nehrál na křídle 2x Neapol 1x Šachtar , Manchester City , Lyon.
              Předpokládám že tyhle souperě Plzeň nedrtila naopak hrála na brejky. Minimálně proti Neapoli si vzpominam ze přešel přes 2 hráče a gól si v podstatě udělal sám.
              Ale v poho jen pro upřesnění. Tecl je především brejkovej hráč.

              • Re: Slavia - Liberec 2:0

                Vici     před 7 lety 08.03.2018 18:39 |  
                0 0

                Beru zpět. Už mi paměť úplně neslouží. Gól si sice pamatuju ale nebyl proti Neapoli. Tam dával taky z brejku ale ze strany a obstřeloval obránce a golmana.

  42. Slavia - Liberec

    buri     před 7 lety 08.03.2018 08:02 |  
    4 1

    V tipovačce jsem dal 2 : 0, poločas 1 : 0, střelci - Tecl, Škoda. Nechápu proč nehraje Standa, byl na lavici, takže virozu nemá...Necid už ukázal několikrát, že formu nemá.

  43. Re: Slavia - Liberec 2:0

    samciz (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 08:31 |  
    7 0

    Tak po zápase celkem negativní reakce, tak já přidám trochu toho sluníčkářského pozitivismu :)
    - hlavní cíl, postup, byl splněn, navíc s velkou jistotou
    - Liberec rozhodně není marný soupeř
    - pečlivá příprava na zápas, např. mě hodně překvapilo, když Hromada po penaltě přiznal, že byli informováni před zápasem o faulech Kacharaby (a slabých nervech?)
    - zákroky Ondřeje Koláře, kromě trochu zvláštních rozehrávek ve druhé půli
    - Stochovy centry
    - Hromadova forma
    - moc se mi líbí, jak se vyjadřuje JiT, jak mluvil o zápase s Libercem jako blízkým klubem, který ale chce porazit, a také o tom, jak je vidět, že si uvědomuje nedostatky naší hry; stejně tak mi příjde, že i Kolář je skvělý kluk, který ví, co a jak :)

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      samciz (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 08:52 |  
      3 0

      Ještě jsem zapomněl na nesamozřejmé fair play od Pulkraba, který jako odchovanec RB jistě má sklony k antipatii vůči našemu milovanému klubu.

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Jachym     před 7 lety 08.03.2018 09:21 |  
        11 0

        Já jsem hlavně rád, že se proti nám tentokrát neprosadil Potočný. Ten je mi snad ještě méně sympatický než Řepka...:-)

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          bongor     před 7 lety 08.03.2018 09:41 |  
          6 0

          To je zmetek od pohledu,typickej rumun

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Gino     před 7 lety 08.03.2018 09:44 |  
      1 2

      S velkou jistotou?
      A nejsou parádní zákroky Koláře spíše negativum, protože by k nim vůbec nemělo docházet? :D

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Martin 58     před 7 lety 08.03.2018 10:34 |  
        7 1

        Přesně. Už jsem to zmińoval při komentu zápasu v Bolce. Na můj vkus propouští stoperské duo v nedobré součinnosti s krajními obránci, soupeře do nepřijatelného počtu šancí. Zřejmě se toho nedočkám, ale chtěl bych vidět pět zápasů v řadě na stoperu dvojici Ngadeu-Deli.
        Nemyslím si, že bychom jakousi avizovanou přesnou rozehrávkou od stoperů Kudela-Pokorný viděli něco navíc, z čeho by mužstvo těžilo, pokud jsme vůbec takovou rozehrávku zaznamenali.
        Myslím, že by stálo za to natrénovat odevzdávání odebraných míčů stopery našim záložníkům (Souček, Hušbauer), myslím, že by se tím také omezila nakopávaná, ke které se, k mé nelibosti, velmi často uchylujem. Vzpomínám až s dojetím na náš výkon proti OGC Nice. Všichni v pohybu, mimořádně přesné přihrávky, systematická hra po zemi.

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 11:07 |  
          0 0

          To same v Craovii nebo jak se to jmenovalo. Nasi hraci byli schopni zahrat presne a s lehkosti jen kdyz o nic neslo. Jakmile maji hrat o body a postupy,tak jsou uplne jak kdyz je nekdo prepne,hlavne nic nezkouset nic nezmazkt. Verim,ze ted po Trpisem se to zlepsi protoze tem jednoznacne bere radsi pokus o neco mimoradneho se spatnym koncem nez nez hra dozadu a na jistotu se stastnym koncem..

  44. Re: Slavia - Liberec 2:0

    Ragnarok     před 7 lety 08.03.2018 08:37 |  
    11 2

    Utkání se mi líbilo a vyvrátilo mi dost předsudků.
    Jugas - mám ho moc rád, ale tohle utkání ukázalo, proč není preferován. Pohybem i rozehrávkou zaostává za svými kolegy.
    Danny - ten má prostě oči a schopnost to píchnout do správného prostoru, jaký neměl zatím asi nikdo v české lize kromě Rosy.
    Necid - pro mne nepochopitelné, totální sešup, navíc nesmyslný zákrok.
    Hromada - on má zřejmě konkrétní úkoly od trenéra a jeho hra tudíž není tak líbivá, protože ty úkoly jsou běhat od jedné strany ke druhé, což je moc důležité i bez toho, aby se vůbec dotkl míče, protože tím soupeře vytlačuje dozadu.
    Kolář - no comment, až na tu jednu chybku v samé úvodu druhé půle je to nepoznaná kvalita a bonus. Asi půjde o dům dál, tohle nezůstane bez pozornosti.
    Trpišovský - narozdíl od Šilhavého lépe využívá kvalitu týmu. Přišlo mi to tak nějak v klidu.

    Coufal - líbí se mi jak hraje a spolu se sektorem 115 můžu říct, že je to příjemný a vtipný chlapík, co umí zalaškovat s publikem a dokonce ho podarovat občarstvením zdarma :)

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      japhy     před 7 lety 08.03.2018 09:17 |  
      1 0

      Rozepiš se o tom Coufalovi. Tyhlety náznaky...

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Ragnarok     před 7 lety 08.03.2018 09:55 |  
        7 0

        Coufal i za stavu 2:0 velice příjemný, komunikace se slávisty v publiku, vtípky, pak nabídl fanouškům, jestli se chtějí napít a na odpověď, že jako jo, jim hodil svou láhev. Bylo to, když čeakl s míčem u lajny, protože byl ošetřován Pokorný. Sorry, vycházím z toho, že to každý viděl a dobře se bavil jeho příjemnou reakcí.

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 10:06 |  
          4 0

          Jako by si chystal půdu pro přestup k nám, co? Taky se mi to líbilo, nebyl jsem v té chvíli daleko :-)

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          japhy     před 7 lety 08.03.2018 10:09 |  
          2 2

          To bude dobrej týpek. Sem s ním.

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          fredydj (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 13:57 |  
          1 0

          mně teda přijde, že je dost hloupej

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Fačín     před 7 lety 08.03.2018 11:49 |  
      4 8

      Coufal v létě přijde, to je 100% tutovka. Ale já jsem proti. Je to průměrný bek typu Bořila, Mikuly, Dostála a jak známo, já mám větší nároky. Co se sympatií týče, tak to bude asi dost subjektivní:)) Mě tedy sympatický nepřijde.

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 13:04 |  
        6 0

        No tak pokud nevidíš rozdíl mezi Bořilem .... a Mikulou s Dostálem...

        Tak to by Tvé nároky asi neuspokojil ani někdo z planety Krypton...

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          Fačín     před 7 lety 08.03.2018 13:56 |  
          1 3

          Proč myslíš, že nevidím rozdíl mezi Bořilem a Dostálem? Zase si domýšlíš něco, co jsem nenapsal. Mezi Bořilem a Dostálem vidím jeden podstatný rozdíl. Dostál za nás hrál v době temna, Bořil v době čínské. Ale že jsou typologicky stejní či podobní na tom nic nemění.

  45. Re: Slavia - Liberec 2:0

    Jachym     před 7 lety 08.03.2018 09:17 |  
    4 0

    Tak hlavně, že tady skončil ten dlouhý výpadek serveru. Kolegové z oficiálek si mysleli, že to již bude trvalý stav a vyslovovali vážné obavy, že jim začneme lézt do zelí, div že nezačali vypisovat kurz kdy se tak stane:-)

    Jinak včera pohodové vítězství, které v té zimě zahřálo. Po půli nebylo co řešit a byl jsem po dlouhé době klidný. Tak by to mělo být. Jen tak dál!

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      afro     před 7 lety 08.03.2018 09:46 |  
      0 0

      Ad výpadek) Za trest sem nedám k zápasu žádný moudro a oni si ty výpadky příště pěkně rozmyslí... :-)

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Jachym     před 7 lety 08.03.2018 10:01 |  
        0 0

        No jo, teď už by to stejně bylo s blbým křížkem po funuse... :-)

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          afro     před 7 lety 08.03.2018 10:05 |  
          1 0

          :-) Hohó, moje příspěvky jsou známy svou nadčasovostí.

          • Re: Slavia - Liberec 2:0

            Jachym     před 7 lety 08.03.2018 10:08 |  
            0 0

            Žijí, žily a budou žít...:-)

  46. Re: Slavia - Liberec 2:0

    japhy     před 7 lety 08.03.2018 09:47 |  
    7 3

    Zase spokojenost. Zase o fous zlepšení, navíc v dost látané sestavě. Do puntíku souhlasím s Kmotrem z 19:03. Už při zápase jsem si říkal, že hrajeme druhou půlku jako Liverpool, akorát ten by soupeře dorazil. Nás ty minely spíš otrávěj, taky tam byl tak dvacetimin. úsek, kdy jsme na to dost kašlali. Až pak se to zase zvedlo, kdy to Libe opravdu hodně otevřel a protiútoky se vytvářeli skoro samy :)
    Kolář - jednou na to dojede, ale nemám s tím problém. A ten zákrok v prvním poločase? Normálně jsem z toho měl husinu.
    Frydrych - nejdřív skoro na střídání, pak dá fíka a zlepšení. Pořád ale o dost horší, než loni.
    Hromada, Pokorný - no jo, moje dvojička. Ale teď jsem je chtěl oba pochválit. Jen u Pokornýho nevím, jestli byl před nególem opravdu faulován a u Hromady, proč byl střídán. Asi nejsem kompatibilní s personální politikou JiT :)
    Sobol - nehraje to jako Zmrhal, ale proč ne.
    Škoďák - líbí se mi, jak je často ve hře. Už teď musí mít víc dotyků s míčem, než za celej podzim. Kdy byl často sám jak voják v poli.
    Necka - sorry jako, ale takhle vážně nee. Rozhodně je v hierarchii prohodit s MvB, kterej to dokáže vepředu uskákat a navíc je rychlej.

    Ach ty první dotyky s míčem :(
    Jako alarmující vidím situaci s krajními beky. Jedinej spolehlivej je Bořil, má ale velikou spotřebu kartónků. Jugas ne, Frydrych ne, Sobol...víme svoje, Sýkorka je z porculánu. Buď skočit za Floem (případně vytáhnout někoho z juniorky, jestli tam teda někdo slušnej je) anebo urychleně dostudovat 3-5-2.

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Pepino44     před 7 lety 08.03.2018 12:24 |  
      0 0

      Tak někde jsem četl, že Hromada byl střídán ze zdravotních důvodů. Ono opravdu stačí malé nastuzení a rýmička, která potom vadí při běhání a špatně se dýchá. Ono v dnešní době takové náhlé onemocnění není nic divného.

  47. Re: Slavia - Liberec 2:0

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 10:10 |  
    8 0

    Tak naši oblibenci nehrali, ale zas jsme vyhrali, tak co s tim..:). Trpis se teda s tou sestavou pousti na tenkej led, ale nelze mu vytykat, ze by nemel nejakej zamer nebo "nevedel, co chce hrat". Libi se mi, ze jsme znatelne zlepsili pohyb a rychlost a dravost v utoku. Tak ještě abychom byli presnejsi a bude to dobry. A Kolar famozni.

  48. Re: Slavia - Liberec 2:0

    Kulajs     před 7 lety 08.03.2018 11:13 |  
    14 0

    Všimli jste si, že když nastoupil na posledních ca. 10 minut vč. nastavení Simon Deli, tak ho bylo plné vápno! Končily u něj snad všechny snahy Liberce. Rád bych ho příště viděl v základu!

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Kzlo     před 7 lety 08.03.2018 11:21 |  
      3 4

      Je nepochopitelné ze nehraje

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 11:40 |  
        9 2

        Tak frajera poslou na marodku v den zapasu a ze zakladni sestavy. Leci se jeden zapas,druhej uz je na lavce a jde na konci do hry a ty napises, ze je nepochopitelne,ze nehraje? To se na me nezlob ale tentokrat bude chyba na tve strane chapani..

  49. Re: Slavia - Liberec 2:0

    Fačín     před 7 lety 08.03.2018 11:37 |  
    1 10

    Tak jak zhodnotit včerejší zápas?

    Mezi plusy bych zařadil:
    -poklidná, zasloužená výhra
    -opět čisté konto - po problémech v přípravě milé překvapení
    -velmi dobré výkony našich tradičních opor - Škoda, Hušbauer, Jugas
    -gól pro Michala Frydrycha - u nás stále trochu nedoceněný hráč, skoro až otloukánek
    -ovace pro Simona Deliho, následná jeho děkovačka
    -fair play gesto od Matěje Pulkraba. Kdo by to čekal od sparťana? Ale je vidět, že i za řekou se můžou objevit charaktery.

    No ale bohužel najdou se i mínusy:
    -opět mizerní Hromada a Sobol
    -na můj vkus jsme si vytvořili velmi málo šancí, nebýt gólů ze standartek, tak ze hry jsme si nevytvořili prakticky nic. Markantní obzvlášť ve druhém poločase. Chápu, že jsme vedli, Liberec byl neškodný, tak se nebylo moc kam hnát. Na druhou stranu fanoušky by jistě potěšila i vyšší výhra.
    -Odstavení Ngadeua a i Van Burena je nejspíš definitivní a vůbec se mi to nelíbí. Tady dělá sportovní úsek velkou chybu. Snad alespoň ten Deli je přesvědčí, že hrát má.
    -Skoro žádná hra po zemi, nakopáváme balony na Škodu, v tomhle směru mi to přijde jak za Uhrina, opravdu špatně se na to kouká.

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      japhy     před 7 lety 08.03.2018 11:46 |  
      11 0

      Vypíchnu nesouhlasy

      Frydrych - za gól jsem rád, ale jinak mi přijde, že šel hrozně dolů. Ve všem.
      Hromada - jen proto, že střídal? Zrovna teď bych jeho výkon neoznačil za bezkrevný, což mi na něm vadilo minule. A ještě víc minule :) Zařídil penaltu, fauly na něj byly, hrál docela nahoře. Za mě právě OK.

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Fačín     před 7 lety 08.03.2018 11:57 |  
        2 2

        S tím Hromadou je to těžký. Mě se nelíbí dlouhodobě jeho styl hry - většinou neviditelný, slabý v soubojích, hodně fauluje, rychlý taky není, gólový už vůbec. Paradoxně minule jsem ho pochválil, že se to zlepšuje a ostatní ho sepsuli, že byl hrozný. Dnes se mi zase nelíbil, ale ostatní ho chválíte. Ale byl střídán o poločase. Celkově si myslím, že uprostřed zálohy máme lepší hráče a jeho pravidelné nasazování moc nechápu (obzvlášť když si pak uvědomíme, že mistr Afriky není ani na lavici).

        A Frydrych možná trochu dolů šel, ale vůbec bych se nedivil, že to je tím, že cítí nedůvěru - trenérů a možná trochu i fanoušků. Já na něm oceňuji jeho zápal pro hru, výbornou defenzivní práci, gólovost a řekl bych i trochu toho vůdcovského charakteru.

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          japhy     před 7 lety 08.03.2018 12:21 |  
          3 1

          Ta Hromadova pozice je asi nejdebilnější pro hodnocení od nás, fanoušků. Ale dát tam MNN bych rozhodně nechtěl. Suk-Huš-MNN, děkuji, nechci.

          Frychrych mohl nedůvěru cítit nedůvěru loni, když ho vyšoupl Bořil. A připomínám, že Frýďa byl mizernej už v zimní přípravě.

        • Re: Slavia - Liberec 2:0

          Sešívaný     před 7 lety 08.03.2018 13:31 |  
          1 0

          Je fakt, že hráč, který plní podobnou roli v týmu, je dost často kritizovaný. Stačí si vzpomenout na kritiku na "neviditelného" Rotaně. Je fakt, že Rotaň měl o několik levelů lepší první dotek s míčem a také lepší poziční hru, ale Hromada je zase kvůli věku perspektivnější.

          • Re: Slavia - Liberec 2:0

            Fačín     před 7 lety 08.03.2018 13:58 |  
            0 3

            No vidíš, třeba Rotaň. A ten byl kvalitativně z úplně jiného vesmíru, než Hromada. A stejně jsme ho vyštípali. Teď takhle dopadl i Ngadeu.

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Travinho     před 7 lety 08.03.2018 17:09 |  
      4 0

      Já teda odstavení Van Burena chápu dost dobře. Jo a Hromada má číslo 26, aby sis ho příště s někým nepletl, protože napsat, že hrál blbě, je kardinální hloupost.

      • Re: Slavia - Liberec 2:0

        Fačín     před 7 lety 08.03.2018 17:59 |  
        0 3

        Jistě, pane ministře.

  50. Kolář hraje bez nervů

    Romino     před 7 lety 08.03.2018 12:01 |  
    0 0

    Někdy to vypadá, že nejlepší techniku ze všech hráčů má Kolář, je to dobře nebo špatně ?

    • Re: Kolář hraje bez nervů

      kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 12:11 |  
      7 0

      Ono to tak vypadá proto, že na rozdíl od hráčů v poli nemá osobního strážce a když už se k míči dostává, tak má kolem sebe docela prostor...

      Každý ligový hráč si umí zpracovat balón a poslat ho plus mínus autobus přesně tam, kam chce, když ho nikdo neatakuje.... Rozdíly v technice se poznají právě podle toho, co hráč s míčem dokáže v okamžiku, kdy na něm visí jeden až dva soupeři....

      • Re: Kolář hraje bez nervů

        Jachym     před 7 lety 08.03.2018 12:18 |  
        0 0

        Předběhls mě. Ve druhé půli třeba takto pod tlakem trochu zazmatkoval a levačkou odehrál k rohovému praporku, kousek od něhož jsem měl své stanoviště...:-)

        • Re: Kolář hraje bez nervů

          kjandourek (admin)     před 7 lety 08.03.2018 12:30 |  
          0 0

          To snad nebylo ani k praporku, ten balón ještě ve vápně sebral ten malej černoušek a museli to řešit obránci...

          • Re: Kolář hraje bez nervů

            japhy     před 7 lety 08.03.2018 13:21 |  
            1 0

            Jmenovitě Pokorný. To jen pro pořádek, abych ukázal, že i když jsem si na něj zased´, pořád dovedu bejt fér :)

    • Re: Kolář hraje bez nervů

      donford     před 7 lety 08.03.2018 12:30 |  
      10 0

      Drobné hodnocení, jak jsem to včera viděl já:
      Frydrych přistupoval ke křídlu o něco víc natěsno než předtím, ale pořád není a nebude krajním. Kromě jiného mu dost chybí rychlost.
      Slzu v oku ve mně vyvolal fakt, že aspoň ke konci zápasu vidím dvojici Jugas, Deli. I na pár minut a proti již unavenému soupeři, přesto se mi líbila suverénost, razantnost, elegance a soupeře převyšující předvídání právě od Deliho. Možná, že jsem proti Pokornému nějak podvědomě zaujatý, nevím proč, ale pořád se mi tam vzadu nepozdává.
      Bořil obvyklý rváček a před ním Sobol, který mi přišel užitečnější než na beku. Coufal, což by měl být jinak snad nejvýraznější hráč Liberce, měl s touto dvojicí velké potíže a rozhodně se nedostával tak dopředu, jako v předchozích zápasech. Tuhle stranu protivníka Trpiš rozhodně eliminoval. Hušbauer tentokrát méně výrazný, Hromada zase o stupínek lepší než proti Bolce, Souček velmi spolehlivý standard, Danny několik skvělých přihrávek, Stoch hráč s velkou chutí a Škoda zase výrazný. Poradil si jako sólový hráč s přesilou obrany a hra ho bavila.
      Kolář velmi spolehlivý, i když na něj toho nešlo tolik jako v Boleslavi. Necid v malé formě.
      Celkově naše hra a souhra jde stále drobně nahoru, jen by se mi, že bych snad byl staromilec? víc líbila od začátku vzadu dvojice vždy s Delim (s Jugasem nebo s MNN nebo i s Kúdelou(?)). No, třeba se zase vrátí Sýkora a oživlý Zmrhal. Proti Olmiku by se měla sestava již ustálit a nabudit se na RB.
      Hodně nás tu volá po Teclovi. V tom klukovi přece gólovost je! Jen ho správně využít. Na podzim dělal Jablonec a teď u nás dělá lavičku. A vím, že kdyby šel od nás do jiného mančaftu, zase by góly střílel. Možná jako podhrot? Když tam ale máme Hušbyho a Dannyho. Víc by se mi byl líbil jako střídající po Škoďákovi místo marného Necky. Ten se mi moc líbil kdysi, než se od nás vydal do světa. Zřejmě jeho zranění udělala své.

      • Re: Kolář hraje bez nervů

        Ondráš     před 7 lety 08.03.2018 13:26 |  
        7 0

        To přehlížení Tecla fakt nechápu..my vedeme, je předpoklad brejkových situací a pošleme tam toporného Necida..

      • Re: Kolář hraje bez nervů

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 14:02 |  
        1 1

        Myslim, ze trochu zapomínáme na to, ze Necka dal na podzim docela dost golu.. ted hral vždy jen par minut, takze tezko soudit o tom, jakou ma formu. Tecl zas az tak brejkovej hrac není, v tom souhlasim s Kmotrem. Vidim je na podobny startovni care, třeba priste zas bude stridat Standa.

        • Re: Kolář hraje bez nervů

          dalislavista     před 7 lety 08.03.2018 15:20 |  
          2 0

          Necid je ale i často v ofsaidu, nelze mu přihrát- viz situace Danny-Souček-Necid. Kdyby mu to Souček mohl dát dřív (nejlépe z první), byl by sám před brankářem, nakonec Souček předržel míč a i kdyby přihrávka na Necida ze strany nakonec prošla i tak by byl v ofsaidu. Nechápu, že si na to nedá pozor...

      • Re: Kolář hraje bez nervů

        celtix     před 7 lety 08.03.2018 18:14 |  
        5 2

        Já nevim, Pokorný tam zahrál dobře, dobře hrají i Jugas a Kúdela, ale stejně chci vidět stoperskou dvojici Ngadeu - Deli :)

        • Re: Kolář hraje bez nervů

          afro     před 7 lety 09.03.2018 11:07 |  
          0 1

          Nápodobně. Nesepíšeme petici? :-)

          • Re: Kolář hraje bez nervů

            Jachym     před 7 lety 09.03.2018 12:11 |  
            0 1

            A svoláme demonstraci? :-)

            • Re: Kolář hraje bez nervů

              afro     před 7 lety 09.03.2018 13:40 |  
              0 0

              A v nejhorším případě budeme stávkovat, když má Deli blízko k té Francii... ;-)

          • Re: Kolář hraje bez nervů

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.03.2018 12:18 |  
            0 0

            Napiseme petici,protipetici a nakonec na to dame petlici..

        • Re: Kolář hraje bez nervů

          TSeguinTS     před 7 lety 09.03.2018 12:51 |  
          1 0

          Uhrin, Šilhavý, Trpišovský - to je seznam trenérů, kteří dvojici Ngadeu - Deli nevyzkoušeli (až na 1 výjimku v Talinnu) a nezkoušejí. A to z určitých důvodů, po velmi velmi dlouhou dobu a prestože k tomu měli dostatek příležitostí.

          • Re: Kolář hraje bez nervů

            iwanowicz     před 7 lety 09.03.2018 14:59 |  
            0 0

            Silhavy rekl, ze ma jediny duvod, ze chce, aby na stoperu byl aspon jeden cesky mluvici hrac a to dodrzoval.

          • Re: Kolář hraje bez nervů

            Kenny     před 7 lety 09.03.2018 18:43 |  
            0 0

            Uhrin je trenér???

            • Re: Kolář hraje bez nervů

              TSeguinTS     před 7 lety 09.03.2018 18:49 |  
              0 0

              .) Má chyba.. Uhrin je samozřejmě kukačka, nikoliv trenér. (kukačka ve smyslu vytlačení Svědíka)

      • Re: Kolář hraje bez nervů

        bongor     před 7 lety 09.03.2018 09:37 |  
        3 1

        Deli je nejlepším fotbalistou berbrligy,kdyby jej občas nepotrápilo zdraví,tak by už dávno byl v některém top mužstvu.O nic horší není Ngadeu,o nejlepší hráče Afriky se perou všude,jen u nás sedí na lavici a někdy ani to ne.

        • Re: Kolář hraje bez nervů

          cunak     před 7 lety 09.03.2018 10:51 |  
          1 4

          Smutné, kam jsme to za pár týdnů dopracovali.

  51. Re: Slavia - Liberec 2:0

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 08.03.2018 14:05 |  
    0 0

    Dá se někde kouknout na nějaký sestřih utkání? Golové akce atd? Nikde jsem nic nenašel. Díky

    • Re: Slavia - Liberec 2:0

      Wommi     před 7 lety 08.03.2018 14:14 |  
      0 0

      akorát je záznam na čt4