Tak podle mne je největší chyba- zákaz promítání sporné situace na velkých obrazovkách na stadionu. Nechci opakovačky každé situace, jako je to v televizi, ale bylo by dobré, kdyby to co vidí u videa rozhodčí a rozhodne podle toho, viděli i diváci na stadionu. Myslím si, že by se předešlo jak špatným vyhodnocením rozhodčích, tak také reakcím diváků.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Chápu to v situaci, kdy se sudí rozhoduje bez videa, záznam by ho pak usvědčil z omylu a všichni by mu to dávali sežrat. Navíc i on by viděl, že se spletl. A co potom? Měl by to kompenzovat? Když už ale kouká na video, mohli by všichni.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Tvl, fakt dementi, tohleto. To je snad chyba videa, že to není dáno??? Prdlajs, je to jen a pořád o lidech. Zaváděj to už několik let a ještě se nestihli dohodnout nad "prováděcími předpisy"?
Fajn, nehrálo se 210 vteřin. Podle mě ještě o něco víc, ale co už. Po Pepově gólu se nehrálo skoro minutu -> zakážeme góly?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
platil neměl, tak o co jde? lepší s videem než bez, prostě se to teprve zavádí..tak si prostě hráči a fanoušci počkají no..zima už se blíží ke konci, tak nikoho pár minutek nezabije..teď to šlo proti nám a třeba proti Plzni to může být ku prospěchu Slavie..takže hlavně nebrečet
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
musí se to samozřejmě poladit..rozhodčí by ověřoval jen pokud by si nebyl jistý, čárový by si řekl, kdyby si nebyl jistý offsidem. Plus bych dal každému týmu jeden "pokus", něco jako v tenise jestřábí oko.
Video je dobrá věc. Radši počkám pár minut, než abych prohrál díky vymyšlenému gólu. Co je ale totální demence je ten současný systém s obrazovkou u hřiště kam se běží podívat hlavní rozhodčí. Kdo tohle vymyslel, to musela být hlava. Rozhodčí, který je pod tlakem, uběhaný ze zápasu, běží k televizi, kde toho moc nevidí (a to nechci vidět v létě, když do ní bude prát slunce), řvou na něj lidi okolo. Hrůza. O sporných situacích má rozhodovat videorozhodčí (ideálně 2-3) někde v klidu "ve studiu", kde mají klid, kvalitní obraz, apod. a ne hlavní rozhodčí někde na trávníku. Ty videorozhodčí pak už jen sdělí verdikt hlavnímu na hřišti. Vzorem je třeba hokej.
Může mi někdo vysvětlit, jak se Souček z postavení mimo hru zapojil do hry?
1) Souček brankáře v pohybu neomezil. Ten skákal na druhou stranu než šla střela.
2) Ani mu nebránil ve výhledu.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Nesouhlasím. Golman si blbě vybral stranu (svou pravou tyč), ještě před tím něž Škoda vystřelil. Souček v tu chvíli stál po jeho pravé straně a stínovat mu mohli pouze vlastní hráči (konkrétně číslo 23).
Vše je na záznamu. Gól měl platit.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Já jsem pro video, ale...
1) nesmí dojít k takové prodlevě jako v neděli
2) musí to být transparentní a nevidím důvod, proč to nepustit na stadiónu
3) musí být jasně specifikováno, kdy lze video použít
4) je nutné eliminovat lidský faktor, aby nebylo i video používáno, jen když se to hodí. Podobně jako v Edenu, kdy se kontroloval gól a možná penalta za sestřelení Kúdeli ne.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Bod 4 je dle mého naprosto zásadní. Protože skoro každému gólu může předcházet jakási sporná situace. Takže se to může klidně zvrtnout v to, že se bude posuzovat jen to, co se hodí někomu do krámu - Berbrovi, Plzni, Spartě, rozhodčímu, sázkařskému gangu...
A bod 2 - když to pustí i na stadionu a vysvětlí to divákům, značně to otupí negativní reakce, což by bylo jen ku prospěchu věci.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Tak mě napadá ještě hodně dalších bodů, jako je třeba možnost nechat přezkoumat situaci trenéry, jako je to v hokeji. Je jasné, že to musí být na všech stadionech.
Ale stejně to bude k ničemu, když vás nepustí do šance jako Jihlavu v Plzni, kde jí mávli dva nesmyslné ofsajdy.
Prostě to není a nebude všelék. Stejně bude moc rozhodčích obrovská a když budou chtít, tak vás nepustí za půlku.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Co to je za článek? Už v době centru stálo asi pět slávistů v ofsajdu, tak co se řeší? Víc mi vadí, že rozhodčí neřekl alespoň kapitánům, co se děje. Nikdo nic nevěděl.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Počkat, takže když budou stát dva hroťáci v offsidu a stopeři si budou před golmanem nahrávat mezi sebou tak písknete hroťákům offside?
To, že stálo pět slávistů v offsidu je irelevantní, pokud k nim nesměřoval balón. Škoda byl v offsidu maximálně centimetrovém a v takovém případě mají rozhodčí offsidu pustit a zvýhodnit útočící mužstvo.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Že se hraniční ofsajdy mají pouštět, se sice pořád říká, ale ve skutečnosti je to přesně naopak. Čároví sudí jsou buď navedení, nebo se bojí, že by náhodou padl gól z ofsajdu a oni by nedostali prémie či co..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Nikdy me neprestane fascinovat proc lidi, kteri nemaji zadny anung o zakladnich fotbalovych pravidlech, prispivaji na fotbalove diskuze ? Vysvetlis mi ty tvuj pripad ?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Tomu, co popisuješ se říká "ofsajdové postavení"... aby se z něj stal aktivní (a odpískatelný) ofsajd, musel by někdo z těch pěti teď zahrát balón a to se nestalo... hlavičkuje Škoda, který nabíhal jako šestý a v ofsajdovém postavení nebyl...
jakmile se míče dotkne hráč, který v ofsajdovém postavení nebyl a tudíž hrál regulérně, je tu nová situace... v okamžiku, kdy se MIlan dotýká balónu, už v ofsajdovém postavení nikdo z jeho spoluhráčů není.
Míče se dotýká Souček a zase v té chvíli nikdo v OP není, Škoda, který vzápětí střílí je v té chvíli dokonce "za míčem"...
až při Škodově střele stojí v ofsajdovém postavení Tomáš Souček, ale balónu se nedotýká... a teď je na zvážení sudího, jestli ke gólu přispělo to, že se Tomáš, stojící v OP, do hry zapojil (tj. svým aktivním pohybem zmátl brankáře a donutil ho skočit doprava, zatímco míč mířil doleva), nebo nezapojil... Pokud by rozhodčí dospěl k názoru, že Tomášovo postavení (ofsajdové - jak jinak? ;-)) brankáře nikterak nerozhodilo, musel by branku uznat...
je to dost jasné?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Mě osobně tedy přišlo, že Souček golmanovi nijak nepřekážel. V ofsajdu byl, ale že by zakrýval výhled? Co to je za pojem, nikdy jsem neslyšel, že by se nemělo clonit golmanovi...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Ofsajd nijak nerozporuju, jen to clonění golmanovi, v životě jsem neslyšel, že by se to nesmělo? Bránění v pohybu je jiná věc, ale zakrývat výhled jsem naopak považoval za taktický prvek - vždyť přece i proto se staví při přímáku zeď, aby golman neviděl...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
No tak kdyz si stoupnes pri primaku do ofsidu pred golmana,tak aby pres tebe nevidel smerem k mici,tak ti to pisknou jako ofside,protoze tim ze aktivne clonis golmanovi se aktivne zapojujes do hry v ofsajdovem postaveni..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Já říkám video ano,ale momentálně v tom vidím jasnou neregulérnost soutěže.
Slavie a Sparta se dali touto cestou,ale pokud video má rozhodovat,tak na všech stadiónech!
Nedokážu si představit,kdyby měl poslední zápas rozhodovat o titulu a na jednom hřišti,třeba Slavie kamera byla a díky ní by nebyl uznán vítězný gól.Na druhém hřišti třeba Plzeň kamera nebyla a padl jasně neregulérní gól,který by rozhodl o titulu.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Správná připomínka od Pavy - všem stejný metr.Pokud nebude video na všech zápasech, pak může jiný zápas bez, někoho zvýhodnit. A neměli by video rozhodčí případně také poukázat na fauly v pokutovém území? Nebo to záleží v takovém případě (fauly) zásadně jen na libovůli hlavního? (brankář Fryšták versus Kúdela) A co ruce ve vápně?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Video ano, ALE je prostě blbý, že to je jen na jednom zápasu kola.
Čistě a teoreticky... Na osmi zápasech padne stejný gól, jako dal Škodovka v neděli... A čistě prakticky ho uznají sedmi případech, protože si to nemohli zkontrolovat na videu. Pak nastává otázka, zda je fér, že jednomu to neuznáme, ač pravdivě a dle pravidel...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Ja to chapu tak, ze to proste bezi v testovacim rezimu (pul roku? Rok? Urcite o tom bude nejakej clanek, jak dlouho ro potrva) a pokud se to osvedci, tak se to zavede naplno, na vsech zapasech kola. Budme za video radi, necekejme ze to vsechno pobezi hned jak po dratkach. Prijde mi, ze se tu kolem toho zdviha podobna vlna hysterie jako kolem trpisovksyho fotbalu. Proste ne vse jde hned hladce a zada si to cas.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Jestli tady byla nějaká hysterie,bylo to kolem našeho trenéra Jardy Šilhavého,nejlepšího trenéra Slavie posledního období.Jeho výsledky jej předurčovaly k dalšímu působení ve Slavii.Hysterky řádily po každém zápase jak černá ruka. Jarda měl podle nich přesně přihrávat,dávat gól za gólem a dostat se do Ligy mistrů,nebo přinejmenším vyhrát Evropskou ligu.Teď,když je tady nový trenér,zatím žádnou hysterii nevidím,jsou tady jak říká přítel Sokrates disputace o správnosti jeho vize fotbalu a o personáliích v naší Slavii,to se snad ještě smí?Tak se musíme všichni uklidnit a dál fandit Slavii,to je nyní to hlavní.Co ale nelze akceptovat,to je vytlačování našich nejlepších hráčů,které nám všichni oprávněně závidí a na jaké jsme čekali desetiletí,ze sestavy.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Ještě by mě zajímalo, zda se na SN objeví odkaz na článek o rozprášení te mistrovské sestavy,nebo se tento článek nehodí do krámu,aby se náhodou někdo nezlobil či neurazil.Tím netvrdim,že ten článek je nějaké písmo svaté, spíše jde o jiný pohled a objektivitu a to i zde na SN.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Aby se tu ten clanek objevil,existuje tu takova funkce,jak navrhnout clanek ke zverejneni. Kdyz ho tam zadas,tak se tady pak urcite objevi.. nebo ho tam daji sami spravci,kdyz si vsimnou treba odkazu v diskuzi nebo si ho najdou sami.. muzes jim ale pomoci,kdyz o to mas takovy zajem..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Nevím proč bych to dělal, není to moje věc, jen mě přišlo divné, ze se tu rychle objeví jiné články, ale tento kriticky ne,no už tu je tudíž není co řešit a mohou s k tomu fanoušci vyjádřit a to je dobře.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Neni to tvoje vec ale postezovat si uz tvoje vec je :)
A ja se ti snazim vysvetlit,ze na tom nic divneho neni a jak to s clanky funguje. Clanek o ktery ma nejaky diskutujici zajem,se tam nahraje a redakce ho pak zverejni. Clanek o ktery zadny diskutujici nema zajem a nebo je liny ho tam nahrat, se tu velice pravdepodobne jen tak neobjevi. Nebo tobe se snad zda,ze by se zde zamerne neobjevovali kriticke clanky?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Jedni za 18 a druhy bez 2 za 20. Jestli nevidis soucasnou hysterii,obzvlaste komentare po prohre v Jihlave,tak jsi podle me pokrytec,kteremu se tenhle “nahled” hodi podle jeho osobnich preferenci. Vzhledem k tomu,ze ani jednou nevynechas moznost si do spartanu kopnout a pospinit je,tak si odvozuji,ze vymenit Jardu Silhaveho, tzv. slavistu telem i dusi za Trpisovskeho, ktery se myslim kdysi vyjdril,ze je spartan, pro tebe musela byt velka rana. Bohuzel i ten Silhavka pusobil na Sparte - oni to ti treneri proste berou trosku jinak.. A ja se na to snazim divat jako oni,bez emoci a se zamerenim, na co nejlepsi efekt pro Slavii. Koho jsem nezkousnul je Franta Straka,kterej se vzdycky profiloval jako nejvetsi spartanskej klaun a hlavne z meho pohledu pouze trener-motivator, zasekly v minulem stoleti.
Jestli budes chtit,muzu ti pro nazornou ukazku srovnat hystericke komentare z konce podzimu a ty po zapase s Jihlavou.. jen to chvili potrva nez budu mit cas.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Já jsem podle tebe pokrytec ty jsi co?Nyní už začínáš být tak trochu škůdce a hraješ si na guru nových "moderních "myšlenek.Vychvaluješ něco,o čem nemáš ani ponětí,jen aby ses tady mohl předvádět .Obhajuješ sraltu,tvoje volba.Bolševik do nás kope od 48.roku a nevidím důvod proč jim to nevracet.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Proboha co to povidas???? :D
Cim prosim te skodim? Ze tady upozornuju,ze kdyz chteji lide hodnotit fotbalove veci,meli by se oprostit od emoci a hodnotit je s chladnou hlavou? Najdi moje prispevky z podzimu. Byl jsem pro dat Silhavemu sanci na jare a reagoval na hystericke komentare, tak jako to delam nyni. Co tady prosim presne vychvaluji? Kde prosim obhajuji Spartu? Ja je nesnasim a za vsechny ty podvody a nabubrelost bych jim pral,aby je je karma dostihla a minimalne sestoupili do druhe ligy. Myslim,ze jsem ti spis slapl na kuri oko a tenhle tvuj prispevek je jen vystrikem emoci.
Znova to zopakuji: pokud tvrdis,ze na podzim tu kvuli Silhavemu byla hysterie a ted po zapase s Jihlavou jsi tady na nic takoveho nenarazil,tak jsi bud pokrytec nebo jsi tady ten tyden necetl komentare. V tom pripade bych ale nechapal,odkud se bere tvoje jistota to takhle ohodnotit..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Myslím, že po utkání s Jihlavou jsem zde až tak moc hysterie nezaznamenal. Spíše to bylo zaměřeno tím směrem - kdeže je ten totální fotbal, změna systému a vše co Trpišovský nasliboval. Bylo vše při starém, obléhali jsme Jihlavskou branku, dopředu jsme se dostávali po nákopech na Škodu a výsledek ? Hra stejná jako za Šilhavého, pouze s tím rozdílem, že to bylo -3 body, což se za Šilhavého zase tak moc často nestávalo. Tak kde je ten progres? Co ta sestava? Myslím, že když se někomu něco nelíbí, má právo na kritiku a vůbec bych do toho nemontoval spartu nebo Slávii, je to prostě názor, co hrajeme pod Trpišem, i když musím připustit, že se něco změnilo - lepší napadání a náběh do vápna ve více lidech, naproti tomu úplně rozesraná obrana. Často zde čtu, že to chce klid a čas až si to sedne, ale aby potom nebylo pozdě.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
lepší napadání a náběh do vápna ve více lidech - abys tohle mohl hrát, tak tam musíš ty hráče poslat a tím pádem právě otevřeš obranu..
Zase se trochu vrátím do historie, omlouvám se, jestli to bude moc dlouhé: co já začal vnímat fotbal, hrálo se- 4-3-3 s tím, že prostě obránce zůstával na půlce, a křídlo bylo u lajny, odkud posílalo centr...
Potom se začalo hrát tak, že se krajní beci začali vysouvat a centr posílali oni. Když to začalo, tak přece odkrývali obranu, kde po nich zůstávalo křídlo soupeře.... ale kdo zvládl takhle vysunutého beka zajistit záložníkem, případně měl beka dostatečně fyzicky "nabušeného", aby se stíhal zase vracet, měl najednou výhodu: nejenomže takhle rozeběhlé "falešné křídlo" přečíslilo obranu soupeře, ale vlastně takový tým nepotřeboval útočníky na pozicích křídel - takže jeden hráč se přesunul z křídla do zálohy, kde pomáhal vytvořit herní převahu uprostřed hřiště... a druhý se stal komplexním útočníkem...
Víš, co tím chci říct? V systému 4-3-3 bylo na papíře více útočníků, ale prakticky na centry křídelních hráčů nabíhal jenom střední útočník.... v systému 4-4-2 bylo útočníků méně, ale měnili si posty, nebyli ortodoxně na jedné straně, centrovali obránci, či záložníci, takže do vápna nabíhali minimálně dva hráči... a cenou za to byla zranitelnější obrana...
Ovšem ten, kdo tenhle systém ovládl a vypiloval jej... ten měl potom velkou výhodu oproti celkům, které zůstávaly při starém... a nakonec na něj stejně přešli všichni... ale samozřejmě ještě pár let se klidně mohlo stát, že tým hrající novějším stylem nakonec dostal na budku, protože to zajišťování obránců neměl tak zmáknuté...
Podobné je to teď, ale v TV ten posun neuvidíš, tam málokdy zabírají celé hřiště, aby sis uvědomil, kam a jak si musí hráči nabíhat, abychom ve finále měli v pokutovém území o dva lidi více.
A co si budeme povídat, jak jsme viděli v obou jarních zápasech, i když jsme ve vápně čtyři na čtyři obránce, stejně často trefujeme beka... ono to taky bude tím, že obránci stačí odvrátit míč kamkoliv, zatímco útočící hráč musí trefit branku...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Děkuji, že jsi si dal takovou práci a snažil si se mi to vysvětlit. Právě proto, že na stadion chodím vidím co se s mužstvem děje. O té obraně to není v tom, že nabíhá více lidí, jde o to, že hrají hráči, kteří, kteří dovedou odvrátit centr soupeře před branku maximálně k hranici velkého vápna a to pravidelně na nohu soupeře. Pokud jsi byl na stadionu(jakože asi ano) tak si si toho musel všimnout. K tomu přirovnání k rekonstrukci vily je to asi tak, že by rekonstrukce byla zahájena zbouráním obvodových zdí v přízemí.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
A ty jsi odbornik na rekonstrukci starych baraku na moderni vily? Jsi si 100% jisty,ze nejde pouzit podpery,zbourat obvodove zdi v prizemi? Jinak teda za dve kola jsem dostali jediny gol a na nasi branu sly tusim 4 strely za 180 mimut. Jestli tomu tedy rikas zbouranich obvodovych zdi v prizemi,tak jsi nejsem jistej jestli je pro tebe fotbal ta spravna disciplina k hodnoceni.. a to myslim bez urazky,jen proste ve fotbale se stava,ze nekdo tou obranou proste projde a vystreli na branu. Pokud se podivas na nejatraktivnejsi utkani noveho roku,zjistis ze ty co prohrali vystrelili na souperu branu mnohem vickrat. Nas problem v Jihlave i s Bohemkou je poras ten samy - finalni faze. A neni se cemu divit,protoze ten kadr je temer totozny jako na podzim,kde ho trapilo to same. A Nezmar s Trpisem po peclivem prostudovani veri,ze to je jen spatnymi navyky a nedostatecnou kvalitou treninku,kterou postupne zmeni a bude to i videt na hristi. A ja tomu verim taky. Verim tomu,ze i kdyz si vezmes do parady nejvetsiho drevaka z ligy co z 10 centru 9x trefil tribunu a 1x prvniho protihrace,udelas z nej treninkem (praktickym/teoretickym/mentalnim) kvalitniho hrace,ktery ti 8x z deseti centru posadi balon primo na hlavu spoluhrace..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Systém jako takový proti Bohemce držel 60 minut... Během té doby byla ofsajd lajna maximálně deset metrů za půlkou a roli stopera plnil gólman pár metrů za vápnem... A Bohemka si s prominutím ani neprdla... měla jednu střelu po trestném kopu nad branku - jinak se v podstatě nezmohla na souvislou akci...
takže podle mě stačí jediné: udržet ten systém celý zápas!
systém sám o sobě góly dávat nebude, takže se klidně může stát, že do vápna bude létat centr za centrem a stejně vždycky trefí beka, jako to bylo proti Jihlavě... Kde tedy domácí do našeho vápna neposlali centr ani jeden, takže to není ani o tom, že by obránci odvrátili balón na vápno...
Ale pravděpodobnost, že dáme dost gólů, když budeme mít ve vápně pět lidí, je vždycky větší, než když tam bude nabíhat jenom Milan...
A propó: já jsem k vile nic nepřirovnával....
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Zkusim ti to vysvetlit jinak:
Mas kalsickej barak po rodicich a rozhodnes se,ze z toho chces udelat moderni vilu se vsemi modernimi standardy. Oslovis firmu,ktera se tim zabyva a ta ti rekne,ze to pro tebe udela ale zabere to dost casu. Ty reknes jasne ale ja potrebuju od 17. unora uz bydlet. Firma ti odpovi,ze bydlet tam budes moc ale bude to proste provizorni dokud se ta vila cela nedodela. Ty reknes ok,s tim souhlasim. Neni problem. No a pak se tam 17. unora na stehujes a zacnes vriskat na celej barak, jak to ze to jeste neni hotovy,kde mas svoje elektrikou ovladany rolety a ze takhle jsi to nepredstavoval a bla bla. Co si o tobe muze ta firma myslet,nez ze jsi hysterka,ktera vubec netusi kolik prace za tim vsim je? A zvlast,kdyz jsi si to sam odsouhlasil. No a abych to prevedl primo tady na SN, tak je to dokonce tak, ze ty jako majitel toho baraku obejdes sousedy,reknes jim,ze budes rekonstruovat a bude tam nakou dobu dost ramusu,bordelu a tak. A ze to bude trvat od 1. ledna, do 30.6. Ale jak se s rekontrukci bude postupovat,toho bordelu atd bude v prubehu samozrejme ubyvat. Nakonec jim ukazes finalni navrh a sousedi ti reknou ok,pokud to bude vypadat takhle,tak to nak vydrzime. No a po mesici a pul praci sousedi netrpelive postavaji na ulici a krici na majitele,projektanty a stavare “Kde je ta pekna vila? My chceme klid! Takhle se vam to nikdy nepodari dodelat! Vykaslete se na to! Jste amateri!” Co by jsi o tech sousedech pomyslel? Ja ze jsou hystericky,netrpelivy a ze nemaji ani v nejmensi paru,jak se takovahle rekonstrukce dela a kolik je za tim prace..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
to je sice hezky napsano, ale pokud stavbyvedouci necha delat rozvody elekriny instalatera a misto vehlasnyho zahranicniho truhlare si privede drevorubce, pak je jiste v poradku, ze se pujdu na stavbu podivat a prinejmensim zvednu oboci... :-)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
A to se stalo v nasem pripade? My mame proste elektrikare na elektrinu (nebo Trpis povazujes porad pouze za cisnika?). Jde jen o to, nechat ho tu praci udelat (i kdyz ji jako prilezitostny opravar zarovek momentalne nerozumis) a pak budes hodnotit a nebo budes proste vriskat uz od zacatku,ze to dela spatne a pak budes jak hysterka. Jinak samozrejme si majitel schvalil vsechny remeslniky ;)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Nejmenuj, bavime se se snad o imaginarni stavbe, ne ? :-)))
Krom toho, pokud dovolis, tak si budu vriskat podle toho jak uznam za vhodny....jsem totiz uz od malicka hysterka... ( nekdo musi bejt - jing a jang ) ... :-)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
ehm, az ted sem pochopi, ze sme se asi spatne pochopili, ja tim elektrikarem nemyslel trebera, ale hrace, stejne tak, jako s tim truhlarem...ja vim, bylo to uz moc obrazny :-))
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Aha,tak to uz jsem nerozklicoval no.. :D
Jinak si samozrejme vriskej jak chces ale pocitej s tim,ze ja ti budu rikat,ze ted nemas duvod vriskat,protoze vriskanim se nikdy nic nevyresi ;)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Dokud nebude video na všech zápasech, tak to ovlivňuje regulérnost soutěže (ale budiž, jde o začátky)
Dokud nebude použití videa jasně, rozumně definováno a toto dodržováno, tak je to k ničemu
Dokud nebudou pravidla fotbalu jasně definována, tudíž dokud si i záznam situace bude rozhodčí moci vyložit xy různými způsoby, tak je to k víceméně k ničemu
Za mě je video ve fotbale jednoznačně správný krok, krok kupředu. Ale celkově z toho mám pocit, že ikdyž video bude všude, tak snaha obejít ho zvítězí...
Možná video pomůže v několika ohledech, ale fotbal je tak zkažený prostředí a jeho pravidla jsou teď tak gumový, že by se muselo začít právě tím. Jinak je to jen řešení následku a to nikdy nemůže být stejně efektivní, jako řešení příčiny. Protože jak můžeme kontrolovat něco, co není jasně definováno? :)
Bude to ještě běh na dlouhou trať, ale snad to nikdo neodpíská...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Skvělý postřeh. Dokud to budou dělat zprofanovaní lidé jako teď, tak se to může pěkně zneužívat.
Video ano, ale musí to dělat důvěryhodní lidé, musí to být na všech stadionech při všech zápasech. A ani tak není jisté, že to bude fungovat správně.
Jsem přesvědčen o tom, že nebýt videa (resp.člověka, který u něho seděl a chtěl se ukázat, jak to dělá dobře), tak jsme vedli v osmé minutě jedna nula a mohli jsme celý zápas odehrát ve větším klidu a vyhrát i vyšším rozdílem. Navíc když poté koukám na zápas Plzně, kde Jihlavě nesprávně odmávají tři ofsajdy, když by šli sami na branku, tak prostě o čistých úmyslech pánů v černém (nebo žlutém?) dost pochybuji. A video pro ně může být skvělým prostředkem.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Já se tedy tomu musim obecně smát. Video je v řadě sportů. Fotbal znovu objevuje kolo. Nechápu, že se někdo nepoučí v jiných sportech. Rugby má k fotbalu blíž asi než hokej a tam to funguje naprosto skvělě. Rozhodčí rukama ukáže obrazovku, chvilku si povídá s videorozhodčím a pak rozhodně. Kdo si na stadionu půjčí vysílačku tak může i slyšet o čem si rozhodčí povídá. A na obrazovce celou dobu běží opakovaé záběry.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
tak tam je to dotazeny jeste tak daleko, ze video-rozhodci sam nezavisle prubezne kontroluje esi nedoslo k poruseni pravidel a informuje o tom hlavniho na hristi...priznam se, ze to by me ve fotbale uz dost vadilo...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Jasně, ale taky to nesmí být na každou drobnost. Ale často někde na druhé straně někdo někoho podkopne a na to by ho upozornit mohl. V rugby nekonzultuje s videorozhodčím každou ptákovinu. Mě se líbí, že to tam funguje, a při tom to hru nedrobí.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Přesně tak. Způsob zakomponování videa do fotbalu je absolutně k smíchu. Když to hodně rozkličkuju, už jen to, že ten stolek s obrazovkou není ani v přijatelné výšce, rozhodčí se tam k tomu musí nesmyslně ohýbat.... Proč musí běžet až někam k čáře a zpocenej si tam někde na tabletu něco pouštět? Nechápu. Navíc diváci na stadionu o ničem neví, teď v Edenu jsem si myslel, že mu zamrzla píšťalka a nohy, jak tam stál a nic nedělal..
Přitom, jak správně uvádíš, se stačí inspirovat u všech ostatních sportů, které video dávno používají.
Působí to na mě spíš, jako kdyby ve fotbale video nechtěli a proto jeho plné využití zkouší co nejvíce oddálit.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Tak oni ho taky dlouho nechtěli. Až jsem si jednou říkal, že to video nikdo nechce, protože pak budou menší úplatky :). Je to blbost, ale fakt jsem to nechápal. Ale, že to nejde u nás. OK, ale oni s tím mají problémy i v Německu. Prostě je to fotbal.
Komentáře (64)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Pepino44 před 7 lety 27.02.2018 14:26 |Tak podle mne je největší chyba- zákaz promítání sporné situace na velkých obrazovkách na stadionu. Nechci opakovačky každé situace, jako je to v televizi, ale bylo by dobré, kdyby to co vidí u videa rozhodčí a rozhodne podle toho, viděli i diváci na stadionu. Myslím si, že by se předešlo jak špatným vyhodnocením rozhodčích, tak také reakcím diváků.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
japhy před 7 lety 27.02.2018 14:32 |Chápu to v situaci, kdy se sudí rozhoduje bez videa, záznam by ho pak usvědčil z omylu a všichni by mu to dávali sežrat. Navíc i on by viděl, že se spletl. A co potom? Měl by to kompenzovat? Když už ale kouká na video, mohli by všichni.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
japhy před 7 lety 27.02.2018 14:28 |Už v listopadu magazín Spiegel napsal: „Není tu jasně dáno, co má video řešit. Víc a víc se nabízí otázka: Má to být vážně pozitivní novinka?“
Zdroj: https://prazsky.denik.cz/fotbal_region/video-jako-spasa-fotbalu-gol-na-slavii-ukazal-ne-jeste-ne-20180227.html
Tvl, fakt dementi, tohleto. To je snad chyba videa, že to není dáno??? Prdlajs, je to jen a pořád o lidech. Zaváděj to už několik let a ještě se nestihli dohodnout nad "prováděcími předpisy"?
Fajn, nehrálo se 210 vteřin. Podle mě ještě o něco víc, ale co už. Po Pepově gólu se nehrálo skoro minutu -> zakážeme góly?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Robinator před 7 lety 27.02.2018 14:32 |platil neměl, tak o co jde? lepší s videem než bez, prostě se to teprve zavádí..tak si prostě hráči a fanoušci počkají no..zima už se blíží ke konci, tak nikoho pár minutek nezabije..teď to šlo proti nám a třeba proti Plzni to může být ku prospěchu Slavie..takže hlavně nebrečet
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
utrzeny_ze_retezu před 7 lety 27.02.2018 16:49 |No já úplně nevím. Video určitě ano, ale zase takhle řešit každou nohu? Co kdyby to bylo 4:4 a po každé by se něco takového řešilo...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Robinator před 7 lety 28.02.2018 09:22 |musí se to samozřejmě poladit..rozhodčí by ověřoval jen pokud by si nebyl jistý, čárový by si řekl, kdyby si nebyl jistý offsidem. Plus bych dal každému týmu jeden "pokus", něco jako v tenise jestřábí oko.
Video
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 27.02.2018 14:58 |Video je dobrá věc. Radši počkám pár minut, než abych prohrál díky vymyšlenému gólu. Co je ale totální demence je ten současný systém s obrazovkou u hřiště kam se běží podívat hlavní rozhodčí. Kdo tohle vymyslel, to musela být hlava. Rozhodčí, který je pod tlakem, uběhaný ze zápasu, běží k televizi, kde toho moc nevidí (a to nechci vidět v létě, když do ní bude prát slunce), řvou na něj lidi okolo. Hrůza. O sporných situacích má rozhodovat videorozhodčí (ideálně 2-3) někde v klidu "ve studiu", kde mají klid, kvalitní obraz, apod. a ne hlavní rozhodčí někde na trávníku. Ty videorozhodčí pak už jen sdělí verdikt hlavnímu na hřišti. Vzorem je třeba hokej.
Re: Video
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 27.02.2018 19:05 |Jestli jsem dobře viděl na OH tak i v hokeji už nerozhoduje videorozhodčí ale hlavní sudí. Video si pouštěl na nějakém tabletu.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Harvey před 7 lety 27.02.2018 15:33 |Může mi někdo vysvětlit, jak se Souček z postavení mimo hru zapojil do hry?
1) Souček brankáře v pohybu neomezil. Ten skákal na druhou stranu než šla střela.
2) Ani mu nebránil ve výhledu.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Travinho před 7 lety 27.02.2018 15:54 |Bránil mu ve výhledu... Brankář skákal na slepu právě kvůli tomu, že přes Suka neviděl.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Harvey před 7 lety 27.02.2018 17:18 |Nesouhlasím. Golman si blbě vybral stranu (svou pravou tyč), ještě před tím něž Škoda vystřelil. Souček v tu chvíli stál po jeho pravé straně a stínovat mu mohli pouze vlastní hráči (konkrétně číslo 23).
Vše je na záznamu. Gól měl platit.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Boss82 před 7 lety 27.02.2018 20:16 |Ten gól byl jasně neregulérní, nevím, co tu řešíš.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
utrzeny_ze_retezu před 7 lety 27.02.2018 20:42 |Tak zas tak jasnej nebyl, když potřeboval video... Každopádně jsem zvědavej, jak se budou řešit "přetahovaný" ve vápně...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Boss82 před 7 lety 28.02.2018 11:31 |Ok - jasně neregulérní po zhlédnutí videa.
Ano, fauly ve vápně, které rozhodčí přehlédne, by mělo video určitě řešit také. Také jsem na to zvědav.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Travinho před 7 lety 27.02.2018 15:55 |Video ok, ale takováto prodleva je vyloženě proti fotbalu. Ani si nechci představovat, že by nebyla jednou za utkání, ale třeba třikrát.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
DF007 před 7 lety 27.02.2018 17:59 |Já jsem pro video, ale...
1) nesmí dojít k takové prodlevě jako v neděli
2) musí to být transparentní a nevidím důvod, proč to nepustit na stadiónu
3) musí být jasně specifikováno, kdy lze video použít
4) je nutné eliminovat lidský faktor, aby nebylo i video používáno, jen když se to hodí. Podobně jako v Edenu, kdy se kontroloval gól a možná penalta za sestřelení Kúdeli ne.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Cana78 před 7 lety 28.02.2018 11:00 |proti videu dohromady nic nemám...ale ať je to teda všude. Kde bylo video když nám olomouc dala gol rukou?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Fačín před 7 lety 28.02.2018 17:40 |Bod 4 je dle mého naprosto zásadní. Protože skoro každému gólu může předcházet jakási sporná situace. Takže se to může klidně zvrtnout v to, že se bude posuzovat jen to, co se hodí někomu do krámu - Berbrovi, Plzni, Spartě, rozhodčímu, sázkařskému gangu...
A bod 2 - když to pustí i na stadionu a vysvětlí to divákům, značně to otupí negativní reakce, což by bylo jen ku prospěchu věci.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
DF007 před 7 lety 28.02.2018 18:31 |Tak mě napadá ještě hodně dalších bodů, jako je třeba možnost nechat přezkoumat situaci trenéry, jako je to v hokeji. Je jasné, že to musí být na všech stadionech.
Ale stejně to bude k ničemu, když vás nepustí do šance jako Jihlavu v Plzni, kde jí mávli dva nesmyslné ofsajdy.
Prostě to není a nebude všelék. Stejně bude moc rozhodčích obrovská a když budou chtít, tak vás nepustí za půlku.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Martin Platil před 7 lety 27.02.2018 18:12 |Co to je za článek? Už v době centru stálo asi pět slávistů v ofsajdu, tak co se řeší? Víc mi vadí, že rozhodčí neřekl alespoň kapitánům, co se děje. Nikdo nic nevěděl.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Harvey před 7 lety 27.02.2018 19:07 |Počkat, takže když budou stát dva hroťáci v offsidu a stopeři si budou před golmanem nahrávat mezi sebou tak písknete hroťákům offside?
To, že stálo pět slávistů v offsidu je irelevantní, pokud k nim nesměřoval balón. Škoda byl v offsidu maximálně centimetrovém a v takovém případě mají rozhodčí offsidu pustit a zvýhodnit útočící mužstvo.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Fačín před 7 lety 28.02.2018 17:43 |Že se hraniční ofsajdy mají pouštět, se sice pořád říká, ale ve skutečnosti je to přesně naopak. Čároví sudí jsou buď navedení, nebo se bojí, že by náhodou padl gól z ofsajdu a oni by nedostali prémie či co..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
VanDel před 7 lety 27.02.2018 20:37 |Nikdy me neprestane fascinovat proc lidi, kteri nemaji zadny anung o zakladnich fotbalovych pravidlech, prispivaji na fotbalove diskuze ? Vysvetlis mi ty tvuj pripad ?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Martin Platil před 7 lety 27.02.2018 21:05 |V čem se mýlím? Když se podívám na záznam, tak když JH kope do míče, nabíhá asi 5 slavistů do ofsajdu. Aspoň tak to vidím já na záznamu na iSport.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Travinho před 7 lety 27.02.2018 22:38 |Mrtvý ofsajd. Slyšel jsi ten pojem někdy?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
kjandourek (admin) před 7 lety 27.02.2018 23:14 |Tomu, co popisuješ se říká "ofsajdové postavení"... aby se z něj stal aktivní (a odpískatelný) ofsajd, musel by někdo z těch pěti teď zahrát balón a to se nestalo... hlavičkuje Škoda, který nabíhal jako šestý a v ofsajdovém postavení nebyl...
jakmile se míče dotkne hráč, který v ofsajdovém postavení nebyl a tudíž hrál regulérně, je tu nová situace... v okamžiku, kdy se MIlan dotýká balónu, už v ofsajdovém postavení nikdo z jeho spoluhráčů není.
Míče se dotýká Souček a zase v té chvíli nikdo v OP není, Škoda, který vzápětí střílí je v té chvíli dokonce "za míčem"...
až při Škodově střele stojí v ofsajdovém postavení Tomáš Souček, ale balónu se nedotýká... a teď je na zvážení sudího, jestli ke gólu přispělo to, že se Tomáš, stojící v OP, do hry zapojil (tj. svým aktivním pohybem zmátl brankáře a donutil ho skočit doprava, zatímco míč mířil doleva), nebo nezapojil... Pokud by rozhodčí dospěl k názoru, že Tomášovo postavení (ofsajdové - jak jinak? ;-)) brankáře nikterak nerozhodilo, musel by branku uznat...
je to dost jasné?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Fačín před 7 lety 28.02.2018 17:46 |Mě osobně tedy přišlo, že Souček golmanovi nijak nepřekážel. V ofsajdu byl, ale že by zakrýval výhled? Co to je za pojem, nikdy jsem neslyšel, že by se nemělo clonit golmanovi...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 17:52 |Pokud clonis golmanovi a jsi pri tom v ofsajdu piska se to jako ofsajd. Bezna vec..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Fačín před 7 lety 28.02.2018 18:01 |Ofsajd nijak nerozporuju, jen to clonění golmanovi, v životě jsem neslyšel, že by se to nesmělo? Bránění v pohybu je jiná věc, ale zakrývat výhled jsem naopak považoval za taktický prvek - vždyť přece i proto se staví při přímáku zeď, aby golman neviděl...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 18:09 |No tak kdyz si stoupnes pri primaku do ofsidu pred golmana,tak aby pres tebe nevidel smerem k mici,tak ti to pisknou jako ofside,protoze tim ze aktivne clonis golmanovi se aktivne zapojujes do hry v ofsajdovem postaveni..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Fačín před 7 lety 28.02.2018 18:13 |OK, dobrá tedy. Pravidlový specialista úplně nejsem a když vidím pány, co utkání rozhodují, tak mi přijde, že si to dělají dost po svém.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
VanDel před 7 lety 28.02.2018 07:43 |Vysvětlení, hodně podrobné :), už ti podal kjandourek.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Pava1 před 7 lety 27.02.2018 18:29 |Já říkám video ano,ale momentálně v tom vidím jasnou neregulérnost soutěže.
Slavie a Sparta se dali touto cestou,ale pokud video má rozhodovat,tak na všech stadiónech!
Nedokážu si představit,kdyby měl poslední zápas rozhodovat o titulu a na jednom hřišti,třeba Slavie kamera byla a díky ní by nebyl uznán vítězný gól.Na druhém hřišti třeba Plzeň kamera nebyla a padl jasně neregulérní gól,který by rozhodl o titulu.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
donford před 7 lety 27.02.2018 18:55 |Správná připomínka od Pavy - všem stejný metr.Pokud nebude video na všech zápasech, pak může jiný zápas bez, někoho zvýhodnit. A neměli by video rozhodčí případně také poukázat na fauly v pokutovém území? Nebo to záleží v takovém případě (fauly) zásadně jen na libovůli hlavního? (brankář Fryšták versus Kúdela) A co ruce ve vápně?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
honzaccc před 7 lety 27.02.2018 20:06 |Video ano, ALE je prostě blbý, že to je jen na jednom zápasu kola.
Čistě a teoreticky... Na osmi zápasech padne stejný gól, jako dal Škodovka v neděli... A čistě prakticky ho uznají sedmi případech, protože si to nemohli zkontrolovat na videu. Pak nastává otázka, zda je fér, že jednomu to neuznáme, ač pravdivě a dle pravidel...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
biggris (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 00:57 |Ja to chapu tak, ze to proste bezi v testovacim rezimu (pul roku? Rok? Urcite o tom bude nejakej clanek, jak dlouho ro potrva) a pokud se to osvedci, tak se to zavede naplno, na vsech zapasech kola. Budme za video radi, necekejme ze to vsechno pobezi hned jak po dratkach. Prijde mi, ze se tu kolem toho zdviha podobna vlna hysterie jako kolem trpisovksyho fotbalu. Proste ne vse jde hned hladce a zada si to cas.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
bongor před 7 lety 28.02.2018 08:10 |Jestli tady byla nějaká hysterie,bylo to kolem našeho trenéra Jardy Šilhavého,nejlepšího trenéra Slavie posledního období.Jeho výsledky jej předurčovaly k dalšímu působení ve Slavii.Hysterky řádily po každém zápase jak černá ruka. Jarda měl podle nich přesně přihrávat,dávat gól za gólem a dostat se do Ligy mistrů,nebo přinejmenším vyhrát Evropskou ligu.Teď,když je tady nový trenér,zatím žádnou hysterii nevidím,jsou tady jak říká přítel Sokrates disputace o správnosti jeho vize fotbalu a o personáliích v naší Slavii,to se snad ještě smí?Tak se musíme všichni uklidnit a dál fandit Slavii,to je nyní to hlavní.Co ale nelze akceptovat,to je vytlačování našich nejlepších hráčů,které nám všichni oprávněně závidí a na jaké jsme čekali desetiletí,ze sestavy.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 09:01 |Ještě by mě zajímalo, zda se na SN objeví odkaz na článek o rozprášení te mistrovské sestavy,nebo se tento článek nehodí do krámu,aby se náhodou někdo nezlobil či neurazil.Tím netvrdim,že ten článek je nějaké písmo svaté, spíše jde o jiný pohled a objektivitu a to i zde na SN.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 11:08 |Aby se tu ten clanek objevil,existuje tu takova funkce,jak navrhnout clanek ke zverejneni. Kdyz ho tam zadas,tak se tady pak urcite objevi.. nebo ho tam daji sami spravci,kdyz si vsimnou treba odkazu v diskuzi nebo si ho najdou sami.. muzes jim ale pomoci,kdyz o to mas takovy zajem..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 12:52 |Nevím proč bych to dělal, není to moje věc, jen mě přišlo divné, ze se tu rychle objeví jiné články, ale tento kriticky ne,no už tu je tudíž není co řešit a mohou s k tomu fanoušci vyjádřit a to je dobře.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 13:10 |Neni to tvoje vec ale postezovat si uz tvoje vec je :)
A ja se ti snazim vysvetlit,ze na tom nic divneho neni a jak to s clanky funguje. Clanek o ktery ma nejaky diskutujici zajem,se tam nahraje a redakce ho pak zverejni. Clanek o ktery zadny diskutujici nema zajem a nebo je liny ho tam nahrat, se tu velice pravdepodobne jen tak neobjevi. Nebo tobe se snad zda,ze by se zde zamerne neobjevovali kriticke clanky?
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 09:44 |Jedni za 18 a druhy bez 2 za 20. Jestli nevidis soucasnou hysterii,obzvlaste komentare po prohre v Jihlave,tak jsi podle me pokrytec,kteremu se tenhle “nahled” hodi podle jeho osobnich preferenci. Vzhledem k tomu,ze ani jednou nevynechas moznost si do spartanu kopnout a pospinit je,tak si odvozuji,ze vymenit Jardu Silhaveho, tzv. slavistu telem i dusi za Trpisovskeho, ktery se myslim kdysi vyjdril,ze je spartan, pro tebe musela byt velka rana. Bohuzel i ten Silhavka pusobil na Sparte - oni to ti treneri proste berou trosku jinak.. A ja se na to snazim divat jako oni,bez emoci a se zamerenim, na co nejlepsi efekt pro Slavii. Koho jsem nezkousnul je Franta Straka,kterej se vzdycky profiloval jako nejvetsi spartanskej klaun a hlavne z meho pohledu pouze trener-motivator, zasekly v minulem stoleti.
Jestli budes chtit,muzu ti pro nazornou ukazku srovnat hystericke komentare z konce podzimu a ty po zapase s Jihlavou.. jen to chvili potrva nez budu mit cas.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
bongor před 7 lety 28.02.2018 09:57 |Já jsem podle tebe pokrytec ty jsi co?Nyní už začínáš být tak trochu škůdce a hraješ si na guru nových "moderních "myšlenek.Vychvaluješ něco,o čem nemáš ani ponětí,jen aby ses tady mohl předvádět .Obhajuješ sraltu,tvoje volba.Bolševik do nás kope od 48.roku a nevidím důvod proč jim to nevracet.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 10:10 |Proboha co to povidas???? :D
Cim prosim te skodim? Ze tady upozornuju,ze kdyz chteji lide hodnotit fotbalove veci,meli by se oprostit od emoci a hodnotit je s chladnou hlavou? Najdi moje prispevky z podzimu. Byl jsem pro dat Silhavemu sanci na jare a reagoval na hystericke komentare, tak jako to delam nyni. Co tady prosim presne vychvaluji? Kde prosim obhajuji Spartu? Ja je nesnasim a za vsechny ty podvody a nabubrelost bych jim pral,aby je je karma dostihla a minimalne sestoupili do druhe ligy. Myslim,ze jsem ti spis slapl na kuri oko a tenhle tvuj prispevek je jen vystrikem emoci.
Znova to zopakuji: pokud tvrdis,ze na podzim tu kvuli Silhavemu byla hysterie a ted po zapase s Jihlavou jsi tady na nic takoveho nenarazil,tak jsi bud pokrytec nebo jsi tady ten tyden necetl komentare. V tom pripade bych ale nechapal,odkud se bere tvoje jistota to takhle ohodnotit..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Pepino44 před 7 lety 28.02.2018 10:33 |Myslím, že po utkání s Jihlavou jsem zde až tak moc hysterie nezaznamenal. Spíše to bylo zaměřeno tím směrem - kdeže je ten totální fotbal, změna systému a vše co Trpišovský nasliboval. Bylo vše při starém, obléhali jsme Jihlavskou branku, dopředu jsme se dostávali po nákopech na Škodu a výsledek ? Hra stejná jako za Šilhavého, pouze s tím rozdílem, že to bylo -3 body, což se za Šilhavého zase tak moc často nestávalo. Tak kde je ten progres? Co ta sestava? Myslím, že když se někomu něco nelíbí, má právo na kritiku a vůbec bych do toho nemontoval spartu nebo Slávii, je to prostě názor, co hrajeme pod Trpišem, i když musím připustit, že se něco změnilo - lepší napadání a náběh do vápna ve více lidech, naproti tomu úplně rozesraná obrana. Často zde čtu, že to chce klid a čas až si to sedne, ale aby potom nebylo pozdě.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
kjandourek (admin) před 7 lety 28.02.2018 10:53 |lepší napadání a náběh do vápna ve více lidech - abys tohle mohl hrát, tak tam musíš ty hráče poslat a tím pádem právě otevřeš obranu..
Zase se trochu vrátím do historie, omlouvám se, jestli to bude moc dlouhé: co já začal vnímat fotbal, hrálo se- 4-3-3 s tím, že prostě obránce zůstával na půlce, a křídlo bylo u lajny, odkud posílalo centr...
Potom se začalo hrát tak, že se krajní beci začali vysouvat a centr posílali oni. Když to začalo, tak přece odkrývali obranu, kde po nich zůstávalo křídlo soupeře.... ale kdo zvládl takhle vysunutého beka zajistit záložníkem, případně měl beka dostatečně fyzicky "nabušeného", aby se stíhal zase vracet, měl najednou výhodu: nejenomže takhle rozeběhlé "falešné křídlo" přečíslilo obranu soupeře, ale vlastně takový tým nepotřeboval útočníky na pozicích křídel - takže jeden hráč se přesunul z křídla do zálohy, kde pomáhal vytvořit herní převahu uprostřed hřiště... a druhý se stal komplexním útočníkem...
Víš, co tím chci říct? V systému 4-3-3 bylo na papíře více útočníků, ale prakticky na centry křídelních hráčů nabíhal jenom střední útočník.... v systému 4-4-2 bylo útočníků méně, ale měnili si posty, nebyli ortodoxně na jedné straně, centrovali obránci, či záložníci, takže do vápna nabíhali minimálně dva hráči... a cenou za to byla zranitelnější obrana...
Ovšem ten, kdo tenhle systém ovládl a vypiloval jej... ten měl potom velkou výhodu oproti celkům, které zůstávaly při starém... a nakonec na něj stejně přešli všichni... ale samozřejmě ještě pár let se klidně mohlo stát, že tým hrající novějším stylem nakonec dostal na budku, protože to zajišťování obránců neměl tak zmáknuté...
Podobné je to teď, ale v TV ten posun neuvidíš, tam málokdy zabírají celé hřiště, aby sis uvědomil, kam a jak si musí hráči nabíhat, abychom ve finále měli v pokutovém území o dva lidi více.
A co si budeme povídat, jak jsme viděli v obou jarních zápasech, i když jsme ve vápně čtyři na čtyři obránce, stejně často trefujeme beka... ono to taky bude tím, že obránci stačí odvrátit míč kamkoliv, zatímco útočící hráč musí trefit branku...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Pepino44 před 7 lety 28.02.2018 11:47 |Děkuji, že jsi si dal takovou práci a snažil si se mi to vysvětlit. Právě proto, že na stadion chodím vidím co se s mužstvem děje. O té obraně to není v tom, že nabíhá více lidí, jde o to, že hrají hráči, kteří, kteří dovedou odvrátit centr soupeře před branku maximálně k hranici velkého vápna a to pravidelně na nohu soupeře. Pokud jsi byl na stadionu(jakože asi ano) tak si si toho musel všimnout. K tomu přirovnání k rekonstrukci vily je to asi tak, že by rekonstrukce byla zahájena zbouráním obvodových zdí v přízemí.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 12:19 |A ty jsi odbornik na rekonstrukci starych baraku na moderni vily? Jsi si 100% jisty,ze nejde pouzit podpery,zbourat obvodove zdi v prizemi? Jinak teda za dve kola jsem dostali jediny gol a na nasi branu sly tusim 4 strely za 180 mimut. Jestli tomu tedy rikas zbouranich obvodovych zdi v prizemi,tak jsi nejsem jistej jestli je pro tebe fotbal ta spravna disciplina k hodnoceni.. a to myslim bez urazky,jen proste ve fotbale se stava,ze nekdo tou obranou proste projde a vystreli na branu. Pokud se podivas na nejatraktivnejsi utkani noveho roku,zjistis ze ty co prohrali vystrelili na souperu branu mnohem vickrat. Nas problem v Jihlave i s Bohemkou je poras ten samy - finalni faze. A neni se cemu divit,protoze ten kadr je temer totozny jako na podzim,kde ho trapilo to same. A Nezmar s Trpisem po peclivem prostudovani veri,ze to je jen spatnymi navyky a nedostatecnou kvalitou treninku,kterou postupne zmeni a bude to i videt na hristi. A ja tomu verim taky. Verim tomu,ze i kdyz si vezmes do parady nejvetsiho drevaka z ligy co z 10 centru 9x trefil tribunu a 1x prvniho protihrace,udelas z nej treninkem (praktickym/teoretickym/mentalnim) kvalitniho hrace,ktery ti 8x z deseti centru posadi balon primo na hlavu spoluhrace..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
kjandourek (admin) před 7 lety 28.02.2018 12:49 |Podle mě mícháš dohromady dvě věci....
Systém jako takový proti Bohemce držel 60 minut... Během té doby byla ofsajd lajna maximálně deset metrů za půlkou a roli stopera plnil gólman pár metrů za vápnem... A Bohemka si s prominutím ani neprdla... měla jednu střelu po trestném kopu nad branku - jinak se v podstatě nezmohla na souvislou akci...
takže podle mě stačí jediné: udržet ten systém celý zápas!
systém sám o sobě góly dávat nebude, takže se klidně může stát, že do vápna bude létat centr za centrem a stejně vždycky trefí beka, jako to bylo proti Jihlavě... Kde tedy domácí do našeho vápna neposlali centr ani jeden, takže to není ani o tom, že by obránci odvrátili balón na vápno...
Ale pravděpodobnost, že dáme dost gólů, když budeme mít ve vápně pět lidí, je vždycky větší, než když tam bude nabíhat jenom Milan...
A propó: já jsem k vile nic nepřirovnával....
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 10:56 |Zkusim ti to vysvetlit jinak:
Mas kalsickej barak po rodicich a rozhodnes se,ze z toho chces udelat moderni vilu se vsemi modernimi standardy. Oslovis firmu,ktera se tim zabyva a ta ti rekne,ze to pro tebe udela ale zabere to dost casu. Ty reknes jasne ale ja potrebuju od 17. unora uz bydlet. Firma ti odpovi,ze bydlet tam budes moc ale bude to proste provizorni dokud se ta vila cela nedodela. Ty reknes ok,s tim souhlasim. Neni problem. No a pak se tam 17. unora na stehujes a zacnes vriskat na celej barak, jak to ze to jeste neni hotovy,kde mas svoje elektrikou ovladany rolety a ze takhle jsi to nepredstavoval a bla bla. Co si o tobe muze ta firma myslet,nez ze jsi hysterka,ktera vubec netusi kolik prace za tim vsim je? A zvlast,kdyz jsi si to sam odsouhlasil. No a abych to prevedl primo tady na SN, tak je to dokonce tak, ze ty jako majitel toho baraku obejdes sousedy,reknes jim,ze budes rekonstruovat a bude tam nakou dobu dost ramusu,bordelu a tak. A ze to bude trvat od 1. ledna, do 30.6. Ale jak se s rekontrukci bude postupovat,toho bordelu atd bude v prubehu samozrejme ubyvat. Nakonec jim ukazes finalni navrh a sousedi ti reknou ok,pokud to bude vypadat takhle,tak to nak vydrzime. No a po mesici a pul praci sousedi netrpelive postavaji na ulici a krici na majitele,projektanty a stavare “Kde je ta pekna vila? My chceme klid! Takhle se vam to nikdy nepodari dodelat! Vykaslete se na to! Jste amateri!” Co by jsi o tech sousedech pomyslel? Ja ze jsou hystericky,netrpelivy a ze nemaji ani v nejmensi paru,jak se takovahle rekonstrukce dela a kolik je za tim prace..
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
smely (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 11:20 |to je sice hezky napsano, ale pokud stavbyvedouci necha delat rozvody elekriny instalatera a misto vehlasnyho zahranicniho truhlare si privede drevorubce, pak je jiste v poradku, ze se pujdu na stavbu podivat a prinejmensim zvednu oboci... :-)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 12:03 |A to se stalo v nasem pripade? My mame proste elektrikare na elektrinu (nebo Trpis povazujes porad pouze za cisnika?). Jde jen o to, nechat ho tu praci udelat (i kdyz ji jako prilezitostny opravar zarovek momentalne nerozumis) a pak budes hodnotit a nebo budes proste vriskat uz od zacatku,ze to dela spatne a pak budes jak hysterka. Jinak samozrejme si majitel schvalil vsechny remeslniky ;)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
smely (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 12:21 |Nejmenuj, bavime se se snad o imaginarni stavbe, ne ? :-)))
Krom toho, pokud dovolis, tak si budu vriskat podle toho jak uznam za vhodny....jsem totiz uz od malicka hysterka... ( nekdo musi bejt - jing a jang ) ... :-)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
smely (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 12:23 |ehm, az ted sem pochopi, ze sme se asi spatne pochopili, ja tim elektrikarem nemyslel trebera, ale hrace, stejne tak, jako s tim truhlarem...ja vim, bylo to uz moc obrazny :-))
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 12:45 |Aha,tak to uz jsem nerozklicoval no.. :D
Jinak si samozrejme vriskej jak chces ale pocitej s tim,ze ja ti budu rikat,ze ted nemas duvod vriskat,protoze vriskanim se nikdy nic nevyresi ;)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
smely (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 13:02 |a kdy uz tam budem ? :-)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 13:11 |Tahni a srustej :-)
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Novi.sks před 7 lety 27.02.2018 21:42 |Dokud nebude video na všech zápasech, tak to ovlivňuje regulérnost soutěže (ale budiž, jde o začátky)
Dokud nebude použití videa jasně, rozumně definováno a toto dodržováno, tak je to k ničemu
Dokud nebudou pravidla fotbalu jasně definována, tudíž dokud si i záznam situace bude rozhodčí moci vyložit xy různými způsoby, tak je to k víceméně k ničemu
Za mě je video ve fotbale jednoznačně správný krok, krok kupředu. Ale celkově z toho mám pocit, že ikdyž video bude všude, tak snaha obejít ho zvítězí...
Možná video pomůže v několika ohledech, ale fotbal je tak zkažený prostředí a jeho pravidla jsou teď tak gumový, že by se muselo začít právě tím. Jinak je to jen řešení následku a to nikdy nemůže být stejně efektivní, jako řešení příčiny. Protože jak můžeme kontrolovat něco, co není jasně definováno? :)
Bude to ještě běh na dlouhou trať, ale snad to nikdo neodpíská...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
Fačín před 7 lety 28.02.2018 17:59 |Skvělý postřeh. Dokud to budou dělat zprofanovaní lidé jako teď, tak se to může pěkně zneužívat.
Video ano, ale musí to dělat důvěryhodní lidé, musí to být na všech stadionech při všech zápasech. A ani tak není jisté, že to bude fungovat správně.
Jsem přesvědčen o tom, že nebýt videa (resp.člověka, který u něho seděl a chtěl se ukázat, jak to dělá dobře), tak jsme vedli v osmé minutě jedna nula a mohli jsme celý zápas odehrát ve větším klidu a vyhrát i vyšším rozdílem. Navíc když poté koukám na zápas Plzně, kde Jihlavě nesprávně odmávají tři ofsajdy, když by šli sami na branku, tak prostě o čistých úmyslech pánů v černém (nebo žlutém?) dost pochybuji. A video pro ně může být skvělým prostředkem.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
uru100 před 7 lety 28.02.2018 07:26 |Já se tedy tomu musim obecně smát. Video je v řadě sportů. Fotbal znovu objevuje kolo. Nechápu, že se někdo nepoučí v jiných sportech. Rugby má k fotbalu blíž asi než hokej a tam to funguje naprosto skvělě. Rozhodčí rukama ukáže obrazovku, chvilku si povídá s videorozhodčím a pak rozhodně. Kdo si na stadionu půjčí vysílačku tak může i slyšet o čem si rozhodčí povídá. A na obrazovce celou dobu běží opakovaé záběry.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
smely (přítel SN) před 7 lety 28.02.2018 10:21 |tak tam je to dotazeny jeste tak daleko, ze video-rozhodci sam nezavisle prubezne kontroluje esi nedoslo k poruseni pravidel a informuje o tom hlavniho na hristi...priznam se, ze to by me ve fotbale uz dost vadilo...
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
uru100 před 7 lety 28.02.2018 12:01 |Jasně, ale taky to nesmí být na každou drobnost. Ale často někde na druhé straně někdo někoho podkopne a na to by ho upozornit mohl. V rugby nekonzultuje s videorozhodčím každou ptákovinu. Mě se líbí, že to tam funguje, a při tom to hru nedrobí.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
TSeguinTS před 7 lety 28.02.2018 19:20 |Přesně tak. Způsob zakomponování videa do fotbalu je absolutně k smíchu. Když to hodně rozkličkuju, už jen to, že ten stolek s obrazovkou není ani v přijatelné výšce, rozhodčí se tam k tomu musí nesmyslně ohýbat.... Proč musí běžet až někam k čáře a zpocenej si tam někde na tabletu něco pouštět? Nechápu. Navíc diváci na stadionu o ničem neví, teď v Edenu jsem si myslel, že mu zamrzla píšťalka a nohy, jak tam stál a nic nedělal..
Přitom, jak správně uvádíš, se stačí inspirovat u všech ostatních sportů, které video dávno používají.
Působí to na mě spíš, jako kdyby ve fotbale video nechtěli a proto jeho plné využití zkouší co nejvíce oddálit.
Re: Video jako spása fotbalu? Gól na Slavii ukázal: Ne, ještě ne.
uru100 před 7 lety 01.03.2018 15:37 |Tak oni ho taky dlouho nechtěli. Až jsem si jednou říkal, že to video nikdo nechce, protože pak budou menší úplatky :). Je to blbost, ale fakt jsem to nechápal. Ale, že to nejde u nás. OK, ale oni s tím mají problémy i v Německu. Prostě je to fotbal.