Aktuality z médií

Komentáře (27)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

    houston (přítel SN)     před 7 lety 18.02.2018 11:31 |  
    11 2

    Ono to půjde. Ale bude to trvat (chvíli?). Snad ne dlouho. Tak dlouho se řešila levá strana, až se najednou objevil problém na tý druhý. S Frydrychem to asi nepůjde.

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      Travinho     před 7 lety 19.02.2018 09:44 |  
      1 0

      Tak tam máme Honzu Bořila...

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      zeleznik2     před 7 lety 19.02.2018 18:10 |  
      0 0

      Doufám, že to půjde už v neděli s Bohemkou, Bořil by asi Ikauniekse zmasil, takže by z toho, byl přímák, ale neodcentroval by. Kde však byl střed obrany?házet vinu jen Frydrycha nelze..

  2. Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

    Gino     před 7 lety 19.02.2018 11:19 |  
    0 0

    Junirorka právě hraje. V sestavě Jugas, Hromada, Sobol, Van Buren, Tecl...

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      Arutha     před 7 lety 19.02.2018 12:42 |  
      0 0

      Zatim 7...

      • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

        JardaSka (přítel SN)     před 7 lety 19.02.2018 13:10 |  
        1 0

        Jo a nakonec 4:8.To je si myslím velká ostuda!Hlavně ,že tam vůbec nikdo nebrání :-( A k A týmu se vůbec nechci rozepisovat.Ještě teď ,když si to přehrávám v hlavě,sere mě to.Mělo to být 1:8 a ne 1:0 ,...

        • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

          Gino     před 7 lety 19.02.2018 15:54 |  
          0 0

          No tak to mě poser...

  3. Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

    (#58882)     před 7 lety 19.02.2018 11:35 |  
    4 2

    Nepřeceňuje se náhodou změna způsobu hry?Na mne ten totalitní fotbal působí jako Dny otevřených dveří,Ne jako riziko,spíše hazard.V hokeji,házené,basketu a jistě i ještě jinde mohou všichni bránit i útočit.Hrají na menším hřišti,mají kratší hrací dobu a jiné možnosti střídání hráčů než kopaná.A zvyšovat atletickou přípravu hráčů nemusí znamenat,že se zvýší i jejich fotbalovost.A už to tady někdo zmiňoval.Přizpůsovat systém hry možnostem a schopnostem hráčů nebo hráče předělávat do připraveného schématu?Tím nutně musí se stát nepotřebnými i hráči,kteří by úroveň hry mohli pozvednout.

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      (#58882)     před 7 lety 19.02.2018 14:14 |  
      0 1

      Omlouvám se za ten totalitní fotbal,jistě stačí předváděný totální.

      • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

        bongor     před 7 lety 21.02.2018 19:52 |  
        0 0

        se neomlouvej,totalitní je správně.protože v totalitě jsme šli pořád dolů

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      Pepino44     před 7 lety 19.02.2018 14:37 |  
      0 2

      Nehledě na to, že zvyšováním atletické přípravy hráčů,kteří na to nejsou zvyklí pokud se urychlí, zvyšuje se i nebezpečí zranění.

  4. Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

    VanDel     před 7 lety 19.02.2018 12:12 |  
    11 2

    Sýkoru na tom beku kvituju, ten tam bude dle mě dobrej. Teď musíme doufat, že napravo to sedne Bořilovi, takže krajní beky bychom tihle měli mít pořešený. A teď už jenom musíme doufat, že po té šílenosti z Jihlavy už Trpišovský nebude ignorovat Stocha, Dannyho a Jugase a bude je nasazovat do základní sestavy......

  5. Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

    Akuls     před 7 lety 19.02.2018 13:41 |  
    1 1

    Novoty JiT se projevují i v juniorce. Slavia - Dukla na UMT 4: 8 po poločase 2:2 a to Juniorka nastoupila v sestavě Ljubanović - Jugas, Stropek, Vilotič, Schnurer - MvB, Hromada, Muradov, Sobol - Tecl, Rondič. Góly SKS MvB 2x, Tecl a střídající Nabiyev. Průběh skóre: 0:1, 2:1, 2:4, 4:4, 4:8. Za stavu 2:1 poslal MvB penaltu snad metr nad branku. Juniorka zaćala hrát také totální fotbal, takže po každé ztrátě míče, a že jich bylo, podnikala Dukla rychlé protiútoky do naší odkryté obrany. K nejslabším na hřišti patřil Hromada a Tecl. V prvním poloćase celkem fungovala pravá strana, Jugas přihrával a MvB střílel.

  6. Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

    LA11     před 7 lety 19.02.2018 13:51 |  
    9 2

    To snad neni ani mozny.. juniorka takova sestava a ten vysledek? :-)))
    Co je tohle za styl ? Je vubec mozny takhle riskantne hrat? Duvod ? Aby sem jako chodil na nakej super ofenzivni fotbal ? To me nezajima, chci videt hezkej fotbal, hezky akce, individualni vykony, pevnou obranu, organizovanou hru.. ja to nechapu co je tohle za system a proc? Abysme jako vyhravali 6:5 ? Aby to lidi bavilo? Sorry uz ted me to nebavi.. par proher a hraci budou otraveny a zacnou problemy! Myslel sem ze to bude mit hlavu a patu, zatim to vypada strasne.. spis nez totalni fotbal to je likvidace hracskych kvalit.. ja uz nevim co na to rict.. snad jen ze je to dost zbytecna show tahle koncepce!!

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      bongor     před 7 lety 21.02.2018 19:55 |  
      1 2

      Co se Ti nelíbí,slibovali hodně branek,tady je máš jak vymalovaný.dvanáct branek v jednom zápase.Měli by zvednout ceny vstupenek.

  7. Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

    icek66     před 7 lety 19.02.2018 15:41 |  
    5 3

    Kdyz trpis tak trpis celej jen doufam,ze to brzy skonci, fotbal o nicem boli oci i slavisticka duse

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      Eskaes     před 7 lety 19.02.2018 18:08 |  
      9 5

      Naše vedení, to jsou srdcaři. Viděli, že taková nuda za JŠ ve stabilizovaném klubu je pro slávistické fandy nepřijatelná, a tak se rozhodli konat. Sešívaný národ musí každou krátkodobou radost vyvážit dlouhodobým utrpením.

      Tak to fotbalový bůh chtěl a tak je to správně. :)

      • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 15:33 |  
        0 0

        :-) +1

  8. Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

    Martin Platil     před 7 lety 20.02.2018 10:26 |  
    1 1

    Mě by zajímalo, proč odstavil Jugase, jednoho z TOP obránců v naší lize....

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      Rooney     před 7 lety 20.02.2018 14:51 |  
      3 11

      Protože v současné době zkrátka nezapadá do způsoby hry, kterou chce JiT hrát... Jugas je sice dříč, srdcař a je velmi silný v osobních soubojích, ale má pochopitelně i slabé stránky, což jsou hlavně odhad a následný start na míč. Už v průběhu podzimu se i zde často psalo o tom, jak špatně vystoupil, neodhadl a následně podskočil centrovaný míč apod..Dokážete si představit, co tyto jeho nedostatky způsobí v naší současné hře na postu stopera? Kúdela není lepší stoper než Jugas, ale do našeho stylu se zkrátka hodí víc. Až budeme mít zmáknutou celkovou souhru týmu, bude nám fungovat zastupování, rotace a přebírání hráčů, tak tam třeba Jugase můžeme dát, stejně jako tam hrál v Liberci silový stoper Latka. Do té doby tam ale bude hrát spíše Kúdela (popř. Pokorný), který má lepší pohyb, je rychlejší, s lepším odhadem a lepší technikou, která je v tom systému rovněž důležitá. Ono přivést si golmana z důvodu, že je výborný ve hře nohama, a poté dát před něj stopera, který má možná horší techniku než ten golman, je trošku kontraproduktivní...
      Druhou věcí je poté to, že JiT počítal se systémem 3-5-2 a proto máme tolik stoperů. Prozatím od něj upustil, ale buď už v průběhu jara, případně v létě, se k němu bude chtít vrátit a tam už by se Jugas protlačit mohl.

      Je mi jasné, že tu budu v menšině, ale já odstavení Jugase nevnímám na rozdíl od ostatních jako svatokrádež. Mám ho rád pro jeho mentalitu, poctivost a zarputilost, se kterou jde do všeho "po hlavě", ale zároveň ho nepovažuji za natolik klíčového hráče, aby se mu přizpůsoboval způsob naší hry. A už vůbec nechápu zdejší nářky, že měl JiT stavět na tom, co za JŠ fungovalo, a upravit to, co nefungovalo. Tito dva trenéři mají natolik odlišný styl hry, že je tato myšlenka holá utopie...

      • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

        Jachym     před 7 lety 20.02.2018 15:25 |  
        6 1

        Tady zase nesouhlasím já. Každý tým potřebuje nějakého toho spolehlivého buldoka, chceš-li srdcaře. Takovým je v týmu zejména Jugas, prototyp vhodného kapitána, částečně potom už jen Bořil, který je ale někdy zbytečně impulzivní. Naopak takovým typem není Škoďák, Hušby ani odchovanec Zmrhal. Stoperská dvojice Deli-Jugas byla na podzim naší chloubou. Tam nás rozhodně bota netlačila.

        • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

          Rooney     před 7 lety 20.02.2018 16:05 |  
          3 1

          Já se snažil pouze vysvětlit, proč dle mého nehraje Jugas... To, že tým podobného buldoka a prototyp kapitána potřebuje nerozporuji, stačí si vzpomenout na Latku, který sice ke konci už rychlostně nestíhal, ale jeho přínos týmu z pozice kapitána byl obrovský. A např. Zmrhal kapitánem je věc, kterou jsem dodnes od JŠ nepochopil a taky sem to tu psal, že hůře už si v týmu asi vybrat nemohl. Souhlasím i s tím, že dvojce Jugas-Deli byla naší podzimní chloubou, ale to neznamená, že bude chloubou i v novém systému, kde jsou na stopera jiné požadavky. Zjednodušeně řečeno v zatažené obraně, kterou jsme hráli za JŠ a kterou hrál i Zlín, vyniknou Jugasovy přednosti, ve vytažené obraně, která hraje na více na riziko, zase více vyniknou jeho nedostatky. A aby bylo jasno, já Jugase neodepisuji jako nepotřebného a věřím, že se do sestavy časem prosadí, ale zároveň dokážu pochopit a respektovat to, že aktuálně sází trenér na jiné hráče, toť vše.

      • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

        Martin Platil     před 7 lety 20.02.2018 17:21 |  
        1 2

        Nejsem si úplně jistý, že je Pokorný, který půl roku nehrál, lepší než Jugas....

        • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 17:35 |  
          3 1

          Momentálně není lepší než Jugas ani Pokorný ani Kudela.

        • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

          Rooney     před 7 lety 20.02.2018 17:40 |  
          2 0

          V současné době určitě není lepší než Jugas, ta nerozehranost na něm v přípravě byla hodně znát. Dal jsem ho tam pouze jako příklad vhodnějšího hráče do daného systému, byť uznávám, že to vyznělo tak, že by měl hrát už nyní. Pokud se však dostane zpět do formy tak myslím, že to je hráč do základu.

      • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

        Alky (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 18:02 |  
        2 3

        Tak já jsem viděl Kúdelu v Jihlavě a nadšenej z něj rozhodně nejsem. Za celej první poločas nerozehrál snad ani jednou a jeho jedinou starostí bylo, aby všem ukazoval, co mají hrát a sám se pokud možno vyhýbal jakémukoliv souboji či jen dotknutí míče. Viz gól Jihlavy, kde i on má svůj díl viny. Jugas a Deli byla tak kvalitní dvojice stoperů, že nebylo třeba do ní zasahovat. A když už, tak tam měl jít Ngadeu. Jenže liberecká posila prostě hrát musí, kdyby nevím co. Netvrdím, že nebude lepší než Jugas, ale zatím určitě není, takže by měl hrát Jugas.
        A hráčům (zejména Sýkorovi, Frydrychovi a Zmrhalovi) bych vzkázal, ať se naučí centrovat. To byl fakt děs.

    • Re: Trpišovského novoty ve Slavii: Kolář riskuje u půlky, Sýkorovi bek sedí.

      bongor     před 7 lety 21.02.2018 19:57 |  
      0 2

      Protože Jugi by to tam kazil a místo 12 branek by padlo jen třeba šest.Duklák by šel na bránu a Jugi by mu to
      odkopnul.Tohle bys chtěl?