Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

Vyhrát domácí pohár a v lize na jaře posbírat nejvíce bodů ze všech, takové jsou cíle Slavie pro zbytek sezóny 2017/18. Nejen o tom hovořili na tiskové konferenci sportovní ředitel Jan Nezmar a trenér Jindřich Trpišovský.

Nejprve si vzal slovo Jan Nezmar: "Náš cíl je jednoduchý, vyhrát každý zápas. Kdybych to měl zobecnit, Slavia má nejvyšší ambice, pomýšlet na nejvyšší místo je teď dost ošidné, ale rádi bychom určitě udrželi druhé místo. Chtěli bychom uspět v poháru a vyhrát ho. Hlavním cílem je ale přebudovat mužstvo a upravit herní styl tak, abychom byli konkurenceschopní v Evropě, byli schopni odehrát lepší zápasy než na podzim, hrát co nejmodernějším, nejofenzivnějším stylem. Je to pro realizační tým a hráče postaveno tak, že chvíli to možná bude vypadat divoce, ale chceme si zvyknout na jiný způsob hry, i když to nemusí vypadat hned úplně organizovaně."

K nejbližšímu zápasu v Jihlavě se vyjádřil trenér Jindřich Trpišovský: "Už jsem mluvil o tom, že Jihlava není moje oblíbená destinace, i s Viktorkou jsme tam hráli 3:3. Výsledkově se mi tam nedaří, ale možná je na čase to zlomit. Jedeme tam s tím, že tam chceme předvést to, na čem jsme 6 týdnů pracovali. První zápas je specifický, všichni už se na něj těší, že to zase začne. Ale zároveň to bývá nervózní, po modelových zápasech a přípravných utkání přichází ostrý zápas. Zatím jsme na tom zdravotně dobře, dnes trénovalo 21 + 3, takže nikdo není na marodce. Někdo dohání tréninkové manko, ale trénujeme komplet. U některých hráčů se objevují drobné příznaky nachlazení, ale spolu s doktory se nám s nimi daří bojovat."

Ten také pokračoval. "Netajili jsme se tím, že bychom časem změnili rozestavení, chtěli bychom v utkání přecházet z jednoho do druhého. Přišli noví hráči, chtěli jsme hrát 3-5-2, od toho jsme museli ustoupit, potřebujeme do sebe vstřebat základní principy hry. Ale k tomuto rozestavení se určitě chceme v průběhu jara vrátit. Něco se nám zatím podařilo lépe, něco méně, ale na všem chceme pracovat. Musím pochválit hráče, jak k tréninkům přistupují, cítím z nich chuť se nové věci učit a pracovat. Ale víme, že všechno je delší proces, delší cesta. V zápasech jsme měli pasaáže, ve kterých jsme vypadali velice dobře, i pasáže, se kterými jsme nebyli spokojení."

Jan Nezmar pak okomentoval možný další pohyb v kádru: "Zásadní změny v kádru už pravděpodobně nebudou. Do budoucna bychom asi chtěli pracovat s užším kádrem, než máme teď. U hráčů, co tu jsou, jsme usoudili, že by se měli ukázat a předvést, jak budou snášet nároky, které na ně a na hru budeme mít. Uvidíme, jak budou využitelní v našem herním systému. Ještě probíhají jednání o příchodu hráčů, ale není pravděpodobné, že by ještě někdo přišel z důvodu početného kádru. Může se stát, že některý z příchodů bude dotažen až v průběhu jara s vidinou příchodu až v létě."

A jakou můžou fanoušci očekávat sestavu v Jihlavě? Ani trenér Trpišovský zatím nemá úplně jasno: "Vzhledem ke kvalitě a zdraví není jednoduché vybrat základní sestavu, projev hráčů se mění v závislosti na formě, únavě. Za posledních 10 dnů vidím výrazný nárůst formy u některých hráčů. Pro nás je důležité, aby hráč na tom postu dělal přesně to, co po něm chceme, jak v ofenzivě, tak defenzivně, protože jinak by to mohlo být nebezpečné pro styl hry, který chceme hrát. Momentálně jsme přesvědčení o 8 postech, na 3 postech vybíráme. Bořil nemůže první zápas hrát. Venkovní zápas v Jihlavě je specifický, domácí utkání budou jiná, i to bereme v potaz. Od zítřka jdeme do nácviku se základní sestavou."

Komentáře (144)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

    TSeguinTS     před 7 lety 14.02.2018 16:12 |  
    7 0

    Zprávy z Twitteru @slaviaofficial:


    Jan Nezmar: Cíl pro jaro je jednoduchý – vyhrát každý zápas. Rádi bychom udrželi druhé místo a vyhráli pohár. Hlavní cíl je ale přebudovat mužstvo a upravit herní styl, abychom byli konkurenceschopní v Evropě.

    Jindřich Trpišovský: Chtěli bychom se časem naučit dvě rozestavení a měnit je i v průběhu utkání. Od 3-5-2 jsme zatím museli odstoupit, nejdřív potřebujeme vstřebat základní principy hry. Cítím ale z hráčů odhodlání, chtějí se učit nové věci.

    Jan Nezmar: Zásadní změny v kádru pravděpodobně nebudou, do budoucna bychom navíc chtěli pracovat s užším kádrem, než máme. Jednání o příchodech nicméně stále probíhají a mohou být dotaženy v průběhu jara s vidinou příchodu v létě.

    Trpišovský: Základní sestava? Máme jasno o osmi postech, Bořil navíc nemůže v Jihlavě hrát. Od zítřka už ale budeme trénovat v sestavě, v níž chceme nastoupit. Napovědět o herním stylu může generálka, budeme hrát na 4 obránce a 2 útočníky nebo 1 hrot a 1 podhrot.

    Trpišovský: Pro Buchu bylo předběžně nachystané hostování, ale chtěli jsme ho vidět a podržet si ho tady. Je to pro něj velká škola. Je vychovaný na dobrých principech, dělá velký progres. Hodí se nám tím, že používá obě nohy, je fotbalový a rychle se rozhoduje.

    Jaromír Zmrhal o novém herním stylu: Všichni bráníme i útočíme, je to hodně náročné, ale myslím, že by nám takový fotbal mohl vyhovovat. Uvidíme v Jihlavě.

    Josef Hušbauer: Máme teď hodně taktiky a videa. Je to systém náročný na běhání. Nikdo nesmí vypadnout, jinak by se to zhroutilo. Musíme všichni makat, a to i dozadu. To se nám na podzim ne vždy dařilo.

    • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

      sicilianbrno     před 7 lety 14.02.2018 18:37 |  
      3 13

      Upuštění od systému 3-5-2 velmi kvituji, nikdy se mě ten systém nelíbil a představa, že kraj obrany brousí Jugas, dostává se k duležitým centrům a technickým nahrávkám, nebyla moc přijemná, jelikož na to nemá předpoklady. Za mě 4-4-2 se škodou v utoku a kymkoliv krom pomaleho Necida.
      Tip na výsledek: Jihlava-Slavia 1:3.

      • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

        petrnovy     před 7 lety 14.02.2018 19:44 |  
        10 2

        Počkejte, opravdu si myslíte, že by v systému 3-5-2 hrál krajního obránce Jugas?

        • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

          sicilianbrno     před 7 lety 15.02.2018 06:42 |  
          0 0

          V poslednim zapase na soustředeni proti Šachtaru Jugas hral toho krajniho obrance, dostaval se do situaci, kdy musel technicky rozehravat, davat finalni centr do vapna a to mu moc nešlo, protože na to nema předpoklady. Když už bysme ten system chtěli hrat, tak na krajich musi být jini hrači. O Deliho PŘESNYCH centrech a nakopech škoda mluvit...

      • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

        madlenka     před 7 lety 14.02.2018 20:33 |  
        9 1

        Naopak mně se tento systém moc líbil. Jugas by v něm pravděpodobně hrál jednoho ze třech stoperů, kteří lajnu nebrousí.

        • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

          sicilianbrno     před 7 lety 15.02.2018 06:45 |  
          0 3

          Pravě že i ten krajni obrance při vysunuti všech na polovinu soupeře ma hodně přiležitosti k centrum do vapna. Častokrat sem videl jak v připade nutnosti se Souček zasunul na pozici stopera při takovych akcich...

      • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

        DF007     před 7 lety 14.02.2018 20:40 |  
        2 2

        Já jsem přesvědčený, že se jedná o jeden z nejlepších systémů. Loni s ním Chelsea vyhrála Premier legue, Juventus sérii A. Pro ofenzivní mužstvo ideální varianta.

        • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 21:23 |  
          10 0

          Pokud nemáš hráče na rozestavení(styl, který chceš praktikovat), tak těžko budeš přes sílu dávat něco, co nefunguje. Jinak by dle tvých slov museli hrát všichni 3-5-2, aby byli úspěšní.
          Osobně je mi jedno, zda Trpišovský bude preferovat 4-2-4, 5-4-1 nebo 3-4-3. Rozestavení ti zápas nevyhraje, ale role hráčů ano. Je přeci rozdíl, zda útočník je zataženější a podporuje tím záložníky anebo koncový hráč, který je u stoperů a záloze v kombinaci nepomůže. Přitom oba kluby můžou praktikovat stejné rozestavení, ale styl hry je zcela odlišný. Důležité je, aby hráči seděli do systému, který chce Trpišovský praktikovat ve Slavii, rozestavení je víceméně to poslední do skládačky.
          Někteří hráči to můžou odnést(Stoch), ale pokud to bez něj bude fungovat týmu více než s ním, tak s tím nemám sebemenší problém.

          • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

            DF007     před 7 lety 14.02.2018 21:39 |  
            6 4

            A já si zrovna myslím, že na ten systém máme ideální kádr. Tři vynikající stopery bychom určitě dali, tři hráče do středu také, dva krajní bychom asi také našli a máme čtyři útočníky.
            Přeneseno na jména klidně takto: Kolář - Jugas, MNN, Deli - Bořil, Souček, Hušbauer, Danny, Sýkora - Škoda, MVB. To je jen moje sestava pro 3-5-2. Určitě bychom jich našli i vice.

            • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

              sasky     před 7 lety 14.02.2018 22:53 |  
              3 8

              Já bych se asi obešel bez středové dvojice Souček - Hušbauer. Místo Suka bych čistě subjektivně preferoval Kúdelu (zdá se mi pohyblivější) a místo Hušbyho občas Stocha, občas Buchu... Hru by měl tvořit primárně Danny, postupem času Bucha. Hušbyho mám rád, ale podle mě se do dynamického fotbalu, který chceme hrát, tak úplně nehodí. A ještě bych tedy preferoval místo Micka Tecla. Je v laufu a Mick mě popravdě dosud o svých kvalitách nepřesvědčil, byť nutno uznat, že na hrotu toho odehrál pramálo. Ale trenéři si s tím poradí :)

              • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

                DF007     před 7 lety 15.02.2018 07:41 |  
                0 0

                Tak těch jmenných variant je opravdu několik a záleží na každém z nás, koho si tam namalujeme.

            • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

              sicilianbrno     před 7 lety 15.02.2018 06:49 |  
              2 5

              Představa Jugase a Deliho na krajich a jejich přesnych centrů a dlouhych nákopů (ktery bohužel stale praktikujem namisto kombinace po zemi) do země nikoho a total na nahodu, ve me moc optimismu nedavaji...

              • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

                DF007     před 7 lety 15.02.2018 07:42 |  
                5 1

                Jugas a Deli jsou stopeři, na centry by tam byli především Bořil se Sýkorou.

                • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

                  sicilianbrno     před 7 lety 15.02.2018 08:35 |  
                  0 1

                  U vysunuté hry na pulku protihráče se zrovna Jugas docela k obehrání soupeře a centrum do vápna dostával a nešlo mu to..ale ok tak jinak na dlouhé nákopy a centry, které bohužel ješte stále často praktikujeme namísto přenesení hry po zemi..tohle těm dvoum přiliš nejde...

                  • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

                    Thane (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 11:38 |  
                    1 0

                    Uz pochop ze krajni obrance v rozestaveni 4-4-2 ma jiny ukoly nez stoper v 3-5-2. Neustale opakujes ze Jugas se jako krajni obrance dostaval k centrum. Ale to bylo v 4-4-2. V 3-5-2 by se tam jako stoper nedostaval nebo minimalne..

          • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

            bongor     před 7 lety 15.02.2018 16:18 |  
            2 4

            A co když se za půl roku ukáže,že ten styl nám nevyhovuje a budeme se chtít vrátit k fotbalu,který jsme s úspěchem
            hráli pod JŠ?Mezitím vyhodíme ty,co nepasují do totálního fotbalu/Stocha,Hušbyho,Deliho,Míšu/ a budeme hrát s bídou střed tabulky.Takže já s tím problém mám.

            • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 20:20 |  
              1 1

              Odchodem Trpišovského by nastaly určité změny ve hře, ale ne zásadní. Například to, že bychom začali praktikovat nový styl. Například Barcelona změnila už mnoho trenérů od Guardioly, ale styl praktikují totožný. Je jasné, že každý trenér si tam udělá drobné změny, ale ne zásadní. Alespoň toto si slibuji od nového sportovního oddělení, že se nastolí dlouhodobá koncepce a té se budeme držet, i kdyby některé ročníky nedopadly nejlépe. Proto po Trpišovském neočekávám trenéra typu Rady nebo Pulpita, ale spíš Hapala, který aktuálně vede slovenskou U21.

              • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

                o-cab     před 7 lety 19.02.2018 17:54 |  
                0 0

                pointu mas jasnou, jenom zrovna Barcelona s prichody Valverdeho a Paulinha a s odchodem Neymara styl zmenila celkem dost:)

            • Re: P. Řehák: Cizinci v juniorce mají skvělý přístup

              Thane (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 11:39 |  
              2 1

              To je krasne prizdisracsky..
              radsi smrad ale teploucko..

  2. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    Divizni (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 06:42 |  
    0 0

    Na sestavu jsem upřímně zvědav, ale skoro si ji nedovedu představit bez těch našich dvou opálených kluků, i když o tom včera v novinách dost psali. Jinak jsem přesvědčenej, že Jihlavu porazíme! Hezký den všem.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Travinho     před 7 lety 15.02.2018 07:09 |  
      0 0

      Když si to nedovedeš představit, tak mi vyjmenuj zápasy, kdy spolu hráli na podzim? Moc jich nebylo...

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Divizni (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 09:04 |  
        1 0

        Víš, já to možná napsal trochu jinak, než to vyznělo. Myslel jsem tím, že by alespoň jeden hrát měl. Ve Sportu psali, že vlastně ani jeden nebude mít místo.

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Travinho     před 7 lety 15.02.2018 09:12 |  
          0 0

          Jasně, blbě jsem to pochopil. Jeden by na place být měl, s tím souhlasím.

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          mudrc     před 7 lety 15.02.2018 10:24 |  
          6 2

          Ježiš Divizní, co psal zmrdenik Sport je písmo svaté nebo co? Jednou pro vždy vstřebej fakt, že když tam někoho napadne "Kovář s Kolářem se nenávidí" tak to jsou schopni otisknout a pak maji z lidí jako ty akorát dobrej den. Fakt nevycházím z udivu, že existujou lidi, především pak tady, co si to čtou.

          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

            Jachym     před 7 lety 15.02.2018 10:31 |  
            5 0

            To, že to někdo pro pobavení (byť trochu sadomasochistické) čte, bych chápal. Horší je, pokud to někdo vezme za bernou minci a vyvolává sobě a ostatním paniku :-)

  3. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    Travinho     před 7 lety 15.02.2018 07:23 |  
    1 1

    Docela zajímavá tiskovka, kde mě zaujalo dost věcí.
    1. Že budeme hrát určitě na dva útočníky. Přiznám se, že mi to nepřipadá ideální. I na Baníku byl vidět vzestup po příchodu pátého borce do zálohy. Zároveň tedy doufám, že to nebude duo Škoda - Necid. Taková dvojice může být spíš zbraň pro tým, který na tom kombinačně nemá a bude získavat prostor tím, že na ně nakopne míč, navíc minimalizuje ztrátu míče. My bychom na to měli mít!
    2. Někteří hráči neplní to, co po nich chceme a nebudou hrát. Zase můžeme jen spekulovat, ale je jasné, že to bude někdo z té druhé sestavy, která přišla na hřiště v průběhu utkání na Baníku. Ale kdo to je? Danny? Stoch? Sobol? Ngadeu? Frydrych? Van Buren? Hromada? Někteří z výše zmíněných to budou a myslím, že už brzy se dozvíme kdo. Osobně bych si podle hlasitosti pokynů směrem k jednotlivým hráčům vsadil na Sobola a Stocha, kteří byli v průběhu přípravy pravidelně nejčastěji hlasitě kritizováni za své postavení na hřišti.
    3. Chtěli jsme, aby někteří odešli, ale nedošlo k tomu. Zase je tu otázka o koho jde. Každý si asi dovede vyvodit, že nyní máme přebytek stoperů, takže k odchodu mělo dojít zde, ale koho? Myslím si, že se počítalo, že odejde jeden z černých kluků a dost možná i oba. Ani bych se nedivil, kdyby ještě Ngadeu odešel, ale asi by musela být dobrá nabídka. Že s ním trenér na post defenzivního záložníka nepočítá je však celkem evidentní. Pokud odejdou hráči na hostování, tak je první na ráně Hromada. Uvidíme, jak to nakonec bude s Buchou a já bych se přikláněl k odchodu Pokorného, který si po půl roční pauze další půl rok bez kopané nemůže dovolit.
    4. 8 hráčů má sestavu jistou... Tady jsem zcela přesvědčen o tom, že naše sestava bude následovná... Kolář - Sýkora, Deli, Kúdela, ..... - Zmrhal, Souček, Hušbauer, .... - Škoda, .... Příprava napovídá tomu, že právě výše zmíněná osmička by měla mít místo jisté.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 08:44 |  
      1 0

      Sýkoru a Zmrhala bych čekal na levé straně a ne na pravé.

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Travinho     před 7 lety 15.02.2018 09:11 |  
        0 0

        Jasně, mám to zleva doprava... O Zmrhalovi na pravém křídle se mi zdají hororové sny dodnes...

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 13:09 |  
      3 2

      Souček - Hušbauer snad ve středu ne. Vždyť je to stejná písnička pořád dokola.

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Travinho     před 7 lety 15.02.2018 15:13 |  
        2 0

        Já nepíšu, jak to chci, ale jak to bude...

  4. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    Ados     před 7 lety 15.02.2018 08:43 |  
    4 8

    Pokud bych měl vybrat základní jedenáctku a rozestavení, tak bych volil 4-4-1-1:

    Kolář - Sýkora, Deli, Kúdela (Jugas), Bořil - Zmrhal, Souček, Hušbauer, Stoch - Danny - Škoda

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      dauby     před 7 lety 15.02.2018 11:31 |  
      7 2

      Kluci, kdyz uz sem chcete psat sestavy, tak se to konecne naucte: pise se to zprava doleva!

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Gino     před 7 lety 15.02.2018 11:46 |  
        2 8

        Vzhledem k tomu, že jinak vždycky v životě píšeme zleva doprava, tak s tím problém nemám žádný ;-)

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          dropt     před 7 lety 15.02.2018 13:02 |  
          5 0

          Právě. Namaluj si hřiště a napiš do něj sestavu od shora dolů a pak ji přepiš zleva doprava => vyjde ti, že první se píše vždycky pravá strana - střed - levá strana.

          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

            Travinho     před 7 lety 15.02.2018 15:16 |  
            0 4

            A co když ji budeš psát zdola nahoru?

            • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

              dropt     před 7 lety 15.02.2018 22:41 |  
              3 0

              Ty učíš studenty psát zespoda nahoru? Netušil jsem, že jsi až tak pokrokový.

              • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                Travinho     před 7 lety 16.02.2018 02:28 |  
                0 2

                Strom se třeba kreslí od kmene a brankář je takový kmen...

                • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 07:45 |  
                  4 0

                  Pokud nekdo chce psat sestavu mermomoci z leva do prava aniz by u toho poslouchal,ze to ma spatne,tak at napise prvni utocniky,pak zalohu atd.. vic uz se asi neda pomoci..

                  • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                    Travinho     před 7 lety 16.02.2018 08:11 |  
                    1 2

                    Je snad nějak oficiálně dáno, kterým směrem se to má psát?

                    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 09:29 |  
                      3 2

                      Boze muj..
                      Lidi co pouzivaji selsky rozum, ctou z leva doprava, od shora dolu a vidi na prvnim miste napsaneho golmana si to automaticky promitnou tak, ze ctou druheho hrace jako pozici praveho obrance. Zbytek lidi at si tu sestavu promita treba v kosoctverci a ctes a pises si ji jak chce..

                      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                        Gino     před 7 lety 16.02.2018 10:58 |  
                        1 0

                        Já třeba selský rozum používám atd. atd. a stejně mě nijak neuráží, když vidím sestavu napsanou tak, že levý obránce má v ní místo nalevo a pravý napravo... :D

                        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                          Thane (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 11:45 |  
                          1 0

                          Nejde o urazeni ale o system..kolik hracu hraje pres nohu? Je zazity system psat to zprava. To je cele..

                        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                          JS (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 11:59 |  
                          0 1

                          Vzhledem k tomu, že logika směru četby v naší euroatlantické civilizaci postupuje zeshora dolů a zprava doleva, stejně tak sestava se píše zprava doleva. Toť celé. Smysl psát obránce zleva by dával pouze pokud bychom se pohybovali někde na Arabském poloostrově a okolí.

                          Pokud se tady mistr Travinho cítí dotčen, že „mu někdo přikazuje, jak to má psát“, nebo jestli jako existuje nějakej úzus na psaní sestav, tak: ne, nepřikazuje a ne, neexistuje. Ale vzhledem k tomu, že jsme doufám všichni chodili do školy, tak máme nějaké povědomí o tom, jak psát a číst. Btw. tady je krásně vidět, že i „spoléhání na selský rozum“ někdy znamená jen vsugerovat si vlastní představu o tom, „jak by to mělo být“. Za celý problém nejspíše mohou zápasové grafiky, kdy se brankář umisťuje dolů, a ne nahoru. Ale pokud se pohybujeme v psaném textu a ne v obrázku, tak prostě logicky čteme zprava doleva. Toť vše.

                          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                            Andul-lhak     před 7 lety 16.02.2018 12:05 |  
                            4 0

                            ty ctes zprava doleva? to by mnohe vysvetlovalo :D

                            • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                              JS (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 12:12 |  
                              0 1

                              Tak jsem se do toho zamotal diky posahanym sestavam – protoze cteme zeshora dolu, sestavu vidime zprava doleva, pokud teda cteme zleva. ;)

                          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                            Gino     před 7 lety 16.02.2018 13:04 |  
                            0 1

                            Jenže ty sestavu ale nekreslíš na obrázek a jednotlivé linie pod sebe, ale pěkně celé vedle sebe na jeden řádek. A vedle sebe na řádek píšeme zleva doprava. To ti logiku snad dává taky, ne? Mě je celkem fuk jak je to zažité. Že je to nějak zažité ještě rozhodně neznamená, že je to správné.

                        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 12:00 |  
                          0 0

                          Ja snad rikam,ze me to urazi? Jen to vysvetluji nekomu,kdo zatim nedokaze pochopit,ze to ma svuj vyznam, psat to jako prvni od praveho obrance..

                          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                            Gino     před 7 lety 16.02.2018 13:05 |  
                            0 0

                            Já taky neříkám, že tě to uráží. Já říkal, že mě to neuráží.

          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

            Gino     před 7 lety 16.02.2018 10:58 |  
            0 0

            Z toho pohledu to samozřejmě smysl dává, ale z jiného zase to, že levý obránce by měl mít v napsané sestavě místo vlevo a pravý vpravo :-)

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 11:26 |  
      0 0

      Anlamıyorum.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Sváťa     před 7 lety 15.02.2018 12:42 |  
      0 1

      o Ozana Tufana který byl vyřazen z kádru Fenerbachce,se zajímá Slavia Praha (na hostování)

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Jachym     před 7 lety 15.02.2018 14:19 |  
        0 0

        To už by byl po Stochovi druhý hráč, o kterého Fenerbahce ztratilo zájem, a chtěla ho Slavia...

  5. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    Alanor (admin)     před 7 lety 15.02.2018 10:58 |  
    19 0

    Byl jsem na tiskovce osobně, tak přidávám pár postřehů z dalších rozhovorů.

    Trpišovský na mě při osobním kontaktu dělá velmi dobrý dojem - ví, co chce hrát, ví, co tomu zatím schází, a ví, proč to tak je. Ale to není překvapení, protože už jeho tiskovky, ve kterých byl jako náš soupeř, mi přišly nejlepší a nejdetailnější ze všech trenérů v lize. Ale to spíš jen na okraj, platí to, co se předvede na hřišti, ne slova.

    Trenér říkal, že je velmi příjemně překvapený, jak pracovitý kádr tu je. Že s dosavadním přístupem všech hráčů je nadmíru spokojený. Pro příklad, třeba ti, kteří ty herní změny vstřebávali hůře a měli do sestavy dál, byli o to pozornější při rozborech taktiky a o to více se sami zajímali, jak se zlepšit. A nese to ovoce, trenér říkal, že v posledních pár týdnech je vidět velký progres u hráčů, kterým to předtím tolik nešlo a kteří nastoupili v té střídající jedenáctce v Ostravě.

    V otázce na cizince řekl, že rozhodující je pro něj výkonnost. Že nejde o to, jestli je hráč starý, nebo mladý, našinec, nebo cizinec. Když bude převyšovat ostatní, tak bude hrát. Zároveň ale dodal, že někteří cizinci mohou mít trochu handicap s komunikací a následným pochopením nových návyků. Příklad - Sobol neumí anglicky, takže je tam těžší domluva. A když už jsme u Sobola, tak byl zkoušen na levém křídle jako levonohá tahová alternativa za Zmrhala. Trenér vidí jeho nedostatky v obraně, na druhou stranu má ale hráč spoustu dobrých věcí směrem dopředu. Vyvodil jsem z toho, že se Stochem se počítá spíše buď do středu hřiště, nebo na pravou stranu, což podle mě dává smysl.

    Ještě závěrem - Trpišovský i Nezmar říkali, že hlavní je neuhnout z cesty náročného aktivního fotbalu. Že vědí, že změna je velká a na jaře kvůli tomu asi zažijeme pár laciných branek v naší síti, pár přestřelek a pár infarktů. Ale že je to cesta správná a byl by nesmysl ji opouštět kvůli pochopitelným porodním bolestem. Jinak šanci by na jaře měli dostat všichni hráči, v létě už by se měl kádr tříbit zamýšleným směrem, abychom byli příští sezonu silní a v optimálním složení (nyní je hráčů až příliš a ne každému nový styl sedne, ale nechtějí nikoho odepisovat předem, protože kádr má velkou kvalitu a hráče máme poctivé a pracovité).

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 11:06 |  
      6 0

      Alanore, moc díky za tento "dovětek". Vlil mi ještě o trochu víc optimismu do mé veskrze neoptimistické krve... :) Novému směru (či nové filozofii), novému trenérskému štábu, vedení – prostě všem, kdo na tom maká – tímto vyjadřuji plnou podporu a slibuji i bezbřehou trpělivost... tedy minimálně do konce jarní části. :) Na každý zápas prostě půjdu s tím, že na nulu vzadu se zlrátka nehraje... :)

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Alanor (admin)     před 7 lety 15.02.2018 11:06 |  
      7 0

      Ještě jsem zapomněl napsat Trpišovského vyjádření, kde zatím vidí naše největší rezervy. Není úplně spokojen se zakládáním útoků, kdy záloha zůstává až moc vysoko a její roli musí přebírat stopeři. Což je pak i riskantní při návratech do obrany, kde také ještě vidí značné nedostatky. Celkově je ale s dosavadním navykáním týmu na novou hru spokojen a vidí tam už i hodně dobrý věcí - viz mnohem větší počet lidí ve vápně při centrech.

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Alanor (admin)     před 7 lety 15.02.2018 11:11 |  
        5 0

        A říkal, že je rád za silné soupeře na soustředění. Schválně jsme si to s nimi rozdali otevřeně "na férovku", protože nám jejich kvalita snadněji ukázala naše chyby, kdy každé naše zaváhání nemilosrdně trestali. Lacino inkasované branky se pak daly předem rozebrat na videu, aby se pokud možno stejné chyby už neopakovaly v lize.

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 11:12 |  
        4 0

        Přesně tak... to je věc, která mě zatím baví nejvíc. Letí centr (byť většinou zatím bohužel poměrně nekvalitní) a do vápna dobíhají další a další červenobílí... přičemž vše ještě zavírá krajní bek. Jak já vždycky trpěl, když centr vápnem prolétl takřka bez povšimnutí jednoho až dvou útočících slávistů... :)

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Gino     před 7 lety 15.02.2018 11:47 |  
        0 0

        To je docela zajímavý, protože já se domníval, že se tvrdilo, jak je na tom jeho hra založená - že útoky konstruktivně mají zakládat stopeři, nebo někdy dokonce i gólman.....??

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Alanor (admin)     před 7 lety 15.02.2018 12:07 |  
          1 0

          To samozřejmě platí. Ale co jsem pochopil, tak to nemáme zmáklé ideálně. Tedy že do souhry by se měla dřív zapojit záloha, což by spíš vedlo k nějaké kombinační hře. Zatímco teď je to až příliš závislé na stoperech, záloha si nepřijde pro míč, je daleko a oni pak musí nakopávat, nebo vymýšlet něco, co je riskantní a víc nebezpečné pro nás. Aspoň tak nějak jsem to pochopil.

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 12:10 |  
          3 0

          Tak to jsi si to asi vylozil moc po svem. Alanor pise,ze obrana prebira ulohu zalohy. To je podstatny rozdil mezi tim, co pises ty. Cili stoperi a golman maji nadale zakladat konstruktivne utok ale zaloha se ma jeste chovat jinak. A s tim souhlasim,protoze v zapase s obranou bylo videt,ze obranci casto maji od zalozniku jen jednu nabidku a to na stazeneho Soucka pripadne Husbauera a ty si samozrejme dostali do stejne situace v jake chvili pres nima byli stoperi - nebylo komu a prisel nakop. Cili ocekavam,ze od zalohy bude vyzadovan vetsi a rozmanitejsi pohyb ve chvili, kdy maji mic nasi stoperi a ne jen pohyb jednoho zaloznima na uroven stoperu..

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Jachym     před 7 lety 15.02.2018 11:42 |  
      4 8

      Jak správně píšeš, počkejme si na přetavení slov v činy. Je hezké, že jsi nadšený z tiskovek, ale třeba osobně si nevzpomínám, že by nějaký trenér při hodnocení přípravy neříkal, že je spokojen s přístupem nebo že všichni makají nadoraz a všichni mají stejnou startovní čáru.

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Alanor (admin)     před 7 lety 15.02.2018 12:02 |  
        9 0

        To si nerozumíme, v tomto směru mi šlo o to, jak detailně a promyšleně o fotbalové taktice Trpišovský hovoří. Jaký rozdíl oproti Radovu "ubráníme nulu a jednu šanci si snad vytvoříme a tu pak musíme využít" nebo Strakovu "srdíčku". Ani žádné fráze a kecy jako třeba Csaplár.

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Jachym     před 7 lety 15.02.2018 14:55 |  
          2 8

          No, budiž. Ale i tak řeči takové nebo makové jsou pro mě nepříliš podstatné. Takový Hlinka to vyjádřil jednoznačně svým "hlavně se z toho neposrat" a jaký to byl trenér. Já nehodnotím trenéra podle toho jaký je rétor nebo jak dalece dá nahlédnout do své taktické kuchyně. Takže když bude mít výsledky, tak si může frázovat od rána do večera.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Thane (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 18:14 |  
      0 0

      Nevis jestli nepocita s Borilem v rozestaveni 4-4-2 i do zalohy?

  6. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    Obr     před 7 lety 15.02.2018 11:15 |  
    0 0

    Cetli jste vcera v novinach, ze Nezmar podal vypoved, kvuli Krobovi, kterou Tvrdik neprijal?

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      mudrc     před 7 lety 15.02.2018 11:22 |  
      5 1

      Ja včera četl, že má dnes lejt jako z konve. Asi tak. Oba články psal Vlasta Plamínek.

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Obr     před 7 lety 15.02.2018 11:48 |  
        0 0

        Ja to prave necet, tak mi zajima o co slo. Kde to psali? Nemate screen?

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          bongor     před 7 lety 15.02.2018 16:08 |  
          1 0

          Já mám dokonce dvě skříně!

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Jachym     před 7 lety 15.02.2018 16:22 |  
          0 0

          Do čeho asi sám čumíš?:-)

  7. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    Andul-lhak     před 7 lety 15.02.2018 11:44 |  
    8 1

    Myslim, ze udajna vypoved Nezmara probehla asi takhle. Krobovi se moc nelibi, ze by Stoch nemel dostavat tolik prostoru, protoze bylo tezke ho do Slavie privest a navic za takove male penize, navic ma vysoky plat. Nezmar se asi nekde nechal slyset, ze Stoch zatim nove navyky muzstva moc nezvlada, nevraci se dostatecne rychle zpet do defenzivy. Pak prisla na radu nejaka diskuze, proc to tak asi je a kdo ma jaky nazor, pricemz Nezmar rekl neco v tom smyslu, ze jestli ma Krob potrebu zasahovat do toho, jak vypada A-tym, tak muze klidne podat vypoved, kdyz to Krob obstara sam. :)

    Vidim to jako takove normalni treci plochy, ktere jsou v kazdem tymu, nedelala bych si z toho prozatim hlavu.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      bongor     před 7 lety 15.02.2018 12:11 |  
      1 3

      Co jsem vyčet,tak Krobák se neshod ani s JŠ,bylo mezi nimi nějaké pnutí.ale nebylo to kvůli Stochovi,který podle mě oprávněně dostával od Jardy dostatečný prostor,je to fotbalista,po fotbalové stránce u nás špice.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Obr     před 7 lety 15.02.2018 12:16 |  
      2 3

      Udajne se Krobovi nelibilo, ze Sykora hraje na beku a byl kvuli tomu nejakej vystup, jehoz vystupem byla podana vypoved do rukou JT. Ja si jenom rikam, ze jestli to tak je, ze Krob, ac fotbalovej nevzdelanec do tohodle odbornikum mluvi, tak to neni normalni.

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Obr     před 7 lety 15.02.2018 12:33 |  
        3 1

        A jeste bych doplnil, ze tohle je docela sila a ocekavam, ze se k tomu vyjadri JT. Jestli si tohle Podrouzek vymyslel, tak to uz je pomalu na zalobu.

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

              před 7 lety 15.02.2018 17:09 |  
          6 0

          přátelé fanděte, nekonstruujte a takové věci pustťe z hlavy. O nic nejde a raději doporučuji zasmát se, to prodlužuje život. Nejlépe samozřejmě s kamarády nebo životní družkou.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Helmic     před 7 lety 15.02.2018 12:51 |  
      12 0

      Nevím jak to bylo, nebo jak to je. Ale vím jedno, že když ředitel řeší otazku sestavy nebo postu kde má hráč hrát, tak to nedělá dobrotu. Jasnou zodpovědnost za to má trenér a sportovní ředitel. Generální ať řeší případné neúspěchy nebo vyvodí důsledky když se týmu nedaří. Ať je to ve Slavii nebo jinde. Nedokážu si predstavit kdyby v našem vesnickém týmu říkal předseda klubu trenérovi kde a kdo má hrát. To by se na to trenér hned vykašlal :) Doufám, že každý dělá svou praci a všechno funguje jak má :) Ať žije Slavie :)

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        kjandourek (admin)     před 7 lety 15.02.2018 17:56 |  
        5 0

        No... ředitel klubu, nebo ve vesnickém týmu předseda, drží v ruce finance... a teď si představ, že by předseda vesnického klubu koupil "hvězdu z kraje", dal mu velké peníze a přetáhl ho tak konkurenci... a po půl roce se od nového trenéra, že se mu nehodí do koncepce a že si ho má předseda... to.... vyexpedovat někam jinam... Asi by se to předsedovi taky nelíbilo...

        Tím chci říci, že ten, kdo drží v ruce finance, do toho taky musí mluvit... a sportovní vedení mu musí naslouchat... protože ono taky chce peníze...
        Není přece možné přivést hráče za velké peníze a po půl roce, kdy ten hráč rozhodně nezklamal, s ním najednou rozvazovat smlouvu, pouštět ho zadarmo a případně mu ještě doplácet výplatu do konce kontraktu... Jenom proto, že nový trenér si na jeho post přivedl nového koně a stávajícího hráče nehodlá ani vyzkoušet...

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Helmic     před 7 lety 15.02.2018 18:35 |  
          4 0

          Tak jestli jde o to, že se chce hráče zbavit, tak to je jiná. A ještě ke všemu, když se jedná o hráče jako Stoch. Ten který byl jeden z mála co na podzim lítal po hřišti, když se tolik nedařilo. Nesouhlasím s výroky, že se nehodí do koncepce. Uvidíme jak to všechno vykrystalizuje na jaře. Ale jestli by jsme skutečně měli odstavit hráče jako Stoch a Jugas, tak to mi hlava nebere.

          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

            kjandourek (admin)     před 7 lety 15.02.2018 18:54 |  
            5 1

            Já myslel hlavně na Jugase...
            Jako chápu, že Nezmar a Trpiš mají zodpovědnost za sportovní úsek, tak by jim nikdo neměl mluvit do sestavy, to jako ano....

            Ale zase z druhé strany finanční ředitel má zodpovědnost za peníze... takže tu jsou nějaké předpoklady, že když jsme do hráče investovali dvacet a více mega, tak by měl od nás odcházet za více peněz a ne na hostování do Liberce za dva balóny... Zvláště, když na podzim odehrál nejvíce z celého kádru...
            Podobně MNN - máme tu mistra Afriky, hráče, který už má díky Kamerunské reprezentaci nějaké jméno na západě... předpokládáme jeho zhodnocení a případný prodej do nějaké TOP ligy... a jestli najednou půjde na lávku, či na tribunu, tak za půl roku naštvaně odkráčí do Turecka...
            celkem chápu, že tohle se člověku, který má na starosti finance, nelíbí...

            Samozřejmě netvrdím, že má trenérovi diktovat sestavu, ale je nutné mu zdůraznit: Dostal jsi od nás do začátku nějak cenný hráčský materiál a není možné jej úplně zlikvidovat...

            Finanční a sportovní ředitel nemohou jít proti sobě, ale ruku v ruce... musí být přístupní argumentům toho druhého...

            ostatně odchod Jardy Šilhavého byl podle mého názoru způsoben neshodami s Krobem a to zase z druhé strany... JŠ vyžadoval stále více a více nových, zkušených hráčů a odmítal dávat šanci mladým...takže víceméně narazil nikoliv po stránce sportovní, ale po stránce finanční...

            • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 20:53 |  
              3 2

              Tvuj nazor mi prijde absolutne zcestny. Vsichni by meli jednat hlavne ve shode “celeho klubu”. A jestlize se “cely klub” rozhodne,ze privede komplet novy sportovni usek,tak se podle nej ma ridit. Uplne standartni vec je, ze se kadr obmeni dle novych potreb. Jestli obchody uzavira Krob nebo financni reditel nevim ale jejich funkce pri tehle obmene je minimalizovat ztraty, pripadne na tom jeste vydelat. Nikoliv kecat sportovnimu useku do toho,kdo ma hrat a jeste mu hazet klacky pod nohy. Tohle riziko uz klub proste podstupuje,kdyz se rozhodne pro nove sportovni vedeni a urcite si to i financne propocita. V nasem pripade zvlast,kdyz dorazil jak novy sport. reditel,tak novy trener. Nejsme Jihlava,aby pro nas prodej jakehokoliv hrace byl tak zasadni, ze by ovlivnoval sportovni stranku..

            • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 23:10 |  
              3 1

              Když to tedy shrnu, tak dle tebe je lepší protežovat hráče, který sem přišel za 100M Kč a má plat 1M Kč/měsíc, i když nedosahuje kvality hráče, který prošel mládeží ve Slavii a bere 50tisíc/měsíc? A důvod je dle tvých slov, aby se tolik neprodělalo, ale nemůže ti ten hráč z mládeže náhodou zajistit desítky (či stovky) miliónů Kč do rozpočtu?
              Pokud se budou někteří hráči upřednostňovat jen díky jménu nebo výkonům z předešlých let, tak se Slavia jako klub nikdy neposune o level výše.
              Nastupovat mají ti nejlepší a je jedno, zda přišli za desítky miliónů nebo zadarmo, jestli má plat pětkrát vyšší než zbytek týmu nebo ten nejnižší.

              • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                Ados     před 7 lety 15.02.2018 23:38 |  
                2 0

                Určitě mají nastupovat hráči s nejlepší formou, ale mám pocit, že kamen úrazu bude jinde. JiT neumí/nechce pracovat s hvězdami natož s cizinci a radši tady bude mít mlaďochy, kteří budou vděčni za šanci hrát. Bohužel si JiT neuvědomuje, že jen s českými hráči se hrát nedá. Možná si ještě neuvědomil, že je ve Slavii.

                • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 00:01 |  
                  0 0

                  Nejsme na úrovni Srbska, Chorvatska nebo Belgie, kteří produkují fotbalisty do TOP5 lig na světě ve velkých kvantech. My bychom snad ani neposkládali z TOP5 lig základní jedenáctku.Chci tím jen říct, že dokud tady nebude generace, která nás dostane na úroveň právě na jeden ze států, tak česká cesta nepovede k úspěchu.
                  Krob něco mluvil o procentním zastoupení českých hráčů, ale to bychom z nás udělali další plzeň a já tady ty hráče nevidím, možná za pět, deset let tady ta kvalita bude, ale ne teď... ani juniorka nenasvědčuje tomu, že bychom měli jít československou cestou.
                  Už v Liberci Trpišovský jasně ukázal, že cizince k fotbalu nejspíš nepotřebuje, kde v zimě byl jediný zahraniční hráč Bosančič, který ale stejně umí česky. Na druhou stranu v létě měl zájem o van Burena a na testech tam byl Kingue.
                  Těším se na letní přestupové období, které ukáže, kam vlastně Slavia směřuje.

                • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                  Rooney     před 7 lety 16.02.2018 09:38 |  
                  4 0

                  Muzes nejak podporit sve tvrzeni, ze JiT neumi/nechce pracovat s cizinci? Nebo sis to tady jen nekde precetl a dal to siris jako pravdu? Uz jsem to tu psal, ale dam ti to sem znovu. Hraci pod JiT v Liberci, na ktere jsem si vzpomnel: Bosancic, Ekpai, Komličenko, Luckassen, Jefremov, Shala, Sackey, Soungole, Delarge. Hodne stal o hostovani van Burena, na zkousce tam byl od nas Kingue... Opravdu mas pocit, ze nechce/neumi pracovat s cizinci? U tech hvezd tezko rict, v Liberci zadne nemel, ale byl by blazen, kdyby je v tymu nechtel. Ale mel tam Barose, Latku nebo Kovace, kteri mezi ostatnima rozhodne za hvezdy byli a hrali (kdyz byli zdravi), takze i tato teorie trochu kulha. Ale hlavne ze si muzeme plivnout, byt nam liga jeste ani nezacala...

                  • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                    cunak     před 7 lety 16.02.2018 10:39 |  
                    0 3

                    Zatím vyhodil Rotáně, Šventa, Altintopa, Floa, mimo základní sestavu postavil Ngadeua, Sobola, Stocha, Dannyho, Hromadu. Je to náhoda, že se jedná a samé cizince?

                    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                      Andul-lhak     před 7 lety 16.02.2018 10:53 |  
                      3 1

                      a to odstaveni ze zakladni sestavy, to vyvozujes na zaklade ceho? neodehral se ani jeden soutezni zapas, v priprave se hodne zkouselo a rotovalo.

                      a ze skoncil altintop - aby ne, s jeho traigckou fyzickou. ze skoncil svento, no bodejt by ne, vzdyt skoro ani nebyl na hristi, kdyz je to sklenenka s obrovskym platem. rotane je mi trochu lito, nicmene uz je stary a ocividne se nehodil do systemu. neco jineho je flo - ten se udajne systemove mel hodit i JS i JiT, ale jelikoz ho oba odstavili, tak kdo vi, co za tim je (nejspis nejake nocni vylety).

                      to je fakt des, co se tady objevuje za prispevky, a to nezacla ani sezona. uz se tesim, az jednou dvakrat prohrajem a tady bude panika jak kdyby sem prijeli v 68.

                      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                        Rooney     před 7 lety 16.02.2018 11:20 |  
                        0 0

                        koukám že si byla rychlejší, asi bych měl více psát a méně odbíhat :)

                      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                        cunak     před 7 lety 16.02.2018 11:44 |  
                        0 1

                        Každý ten jeden hráč sám o sobě se samozřejmně zdůvodnit dá. Ale to, že se odstavování cizinců děje v takové míře, mne fakt znepokojuje. Zkrátká té cestě pomocí malého českého a ještě menšího libereckého rybníčku nevěřím. Ale budu rád, když se budu mýlit.

                        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                          Andul-lhak     před 7 lety 16.02.2018 11:50 |  
                          0 0

                          aha, ja nevedela, ze odted nehrajou fotbal jednotlivci, ale skupiny podle narodnosti.

                        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                          Rooney     před 7 lety 16.02.2018 12:58 |  
                          2 2

                          Ano, každý hráč se dá samostatně zdůvodnit, ale když se takhle jednotlivě zdůvodní všichni, tak je to špatně? Pokud opravdu půjdeme cestou jako Plzeň, budu to tu rovněž kritizovat, protože tato cesta z dlouhodobého hlediska fungovat moc nemůže. Ale opět, kde se bere ta jistota, že jdeme cestou malého českého a ještě menšího libereckého rybníčku? Protože přišel Kolář (ukaž mi lepšího a dostupného golmana, který umí dobře hrát nohama), Kúdela (hráč, který Trpišovskému v Lbci řídil obranu a je použitelný i jako PO či DZ) a Pokorný, který si sice jméno udělal pod Trpišovským, ale prosadil se i ve Francii? JN i JiT již prohlásili, že se posily pro léto hledají u nás i v zahraničí, oba do Liberce zahraniční hráče přiváděli, ale protože je potřeba si do nich kopnout pomalu dříve, než u nás začali, tak si proto ty důvodu musíme najít, případně si je upravíme tak, aby nám to vyhovovalo... JŠ si přivedl zahraniční borce, skoro všechny poté odepsal, ale přesto většina volala po tom, aby dostal šanci, že si to zaslouží, musí si to sednout, musí se naučit pracovat se širokým kádrem atd... Zkuste být trošku objektivní a dát novému vedení důvěru tak, jako jste jí dávali Šilhavému, ačkoliv proto vyjma nečekaného titulu a sešívanému srdíčku nebyl velký důvod.

                    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                      Rooney     před 7 lety 16.02.2018 11:15 |  
                      1 1

                      Rotaň a Altintop sice odešli až za působení JiT,nicméně odstřelil je už JŠ.
                      Flo tu stále je, ale jinak platí to, co u předchozích dvou - odstřelil ho už JŠ, idkyž zde souhlasím, že šanci dostat ještě mohl.
                      Švento je věčně zraněný, kdyby byl zdravý, tak by v týmu dle mého zůstal, ale je to pouze spekulace. Navíc bych ho spolu s Hromadou a Stochem mezi cizince moc nepočítal, ale budiž.

                      A jak víš, že ty stávající hráče postavil mimo základní sestavu? Ty máš nějaké info z kabiny? Já jen že jsme neodehráli ještě žádný mistrák, tak z čeho tak soudíš. Z přípravy? Z generálky, kdy jsme hráli s dvojicí Necid-Škoda, která spolu pravděpodobně hrát moc nebude? Trošku předčasné soudy nemyslíš? Ale i tak ti zkusím odpovědět:
                      Ngadeu - v záloze je pod JiT spíše nepoužitelný (ikdyž to byl i za JŠ), na stoperu bude nejspíš alternovat za Deliho (který je zřejmě asi čech, když hraje). Osobně bych je rád viděl spolu, ale toho se asi nedočkáme.
                      Sobol - s ohledem na jeho mezery při bránění je jeho postavení mimo základní sestavu logické (už druhou polovinu podzimu měl sedět na lavičce). V porovnání se Sýkorou prostě tahá za kratší konec.
                      Danny - ten dle mého bude hrát jako podhrot, pokud mu to zdravý dovolí, takže argument proti jeho posazení nemám
                      Stoch - bude to mít pod JiT těžké, jelikož nechce moc bránit, ale pokud to pochopí (a vypadá to, že snad ano), tak bude v základní sestavě hrát
                      Hromada - v čem konkrétně tebe přesvědčil, že by měl hrát? Hušbauer, Souček i Bucha vypadají líp. Má snad hrát proto, že je to cizinec, resp. tedy slovák?

              • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                kjandourek (admin)     před 7 lety 16.02.2018 09:56 |  
                6 0

                Protežovat? mluvím o tom, že je potřeba s hráčem, který stál nemalé peníze počítat a dát mu šanci a ne ho po dvou trénincích poslat do juniorky...

                Když se budeme bavit konkrétně, tak tu nikde nevidím lepšího odchovance na post stopera... Ale vidím, že jsme v létě za nějakých dvacet mega na poslední chvíli konkurenci vyrvali borce, co na podzim odehrál nejvíc zápasů... a najednou přijde nový trenér a jeho první akce je nákup dvou stoperů a snaha tohoto poslat na hostování...

                Jako pokud by ti dva noví našeho stávajícího převyšovali o parník, tak to beru, ale troufneš si říci, že Pokorný a Kúdela jsou lepší a perspektivnější, než Jugy?

                A jenom tak na okraj: fotbal je hodně subjektivní věc, málokdy se několik lidí shodne na tom, který hráč je lepší (samozřejmě, pokud budeme porovnávat dva hráče z jednoho klubu, ne Messiho s hráčem krajského přeboru) ... jak tedy určit, jestli je lepší hráč, co stál 100 mega, nebo odchovanec, co bere pade?

                A úplně mimochodem: nemáme v kádru nikoho, kdo by stál 100 mega ...

                • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 10:45 |  
                  0 0

                  Van Kessel taky stál nemalé peníze, dokonce drží primát jako nejdražší hráč ve Slavii a také se po chvíli odstavil. Jinak nevím o nikom, kdo by po dvou trénincích byl poslán do juniorky. Trpišovský potřebuje na místě stopera hráče, který zvládne víc než jen přihrát druhému stoperovi nebo brankáři. Proto je Jugas v pořadí stoperů až za Kúdelou a Delim, pokud by Slavia začala hrát s rozestavením 3-5-2, které se odkládá, dle slov Trpišovského, tak se tam místo pro Jugase může objevit, ale teď ne. Stejný problém má de facto i Ngadeu, který byl pod Šilhavým staven ve středu pole jako defenzivní záložník, ale Trpišovský od takového hráče požaduje více než vyhrané osobní souboje.
                  Nemáme, šlo o příklad.

                  • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 16.02.2018 11:03 |  
                    3 0

                    A taky to s van Kesselem bylo v pořádku a nikdo s tím neměl problém... Ten hráč dostal příležitost i při příchodu nového trenéra... pod JŠ ještě absolvoval zimní přípravu a teprve potom bylo rozhodnuto o jeho odchodu... bylo to na základě přístupu a výkonnosti, kterou u nás nikdy neprokázal... podobně to dopadlo s Jardou Mihalíkem...

                    To je správný přístup...

                    Jugas už ukázal, že na fotbal ve Slavii má... stál nás nemalé peníze a je tu předpoklad jejich dalšího zhodnocení... MNN to samé - je to mistr Afriky, patřil k nejlépe hodnoceným hráčům tohoto turnaje, odmítli jsme nabídky ze zahraničí a naopak s ním prodloužili smlouvu...
                    Tihle hráči už nějakou výkonnost ve Slavii ukázali... je celkem logické, že k nim má vedení vypěstované nějaké vazby...

                    A tak mi přijde naprosto logické, že vedení musí tyhle investice ochraňovat a minimálně dávat najevo, že tyhle hráče nelze jenom tak odstřelit...
                    Pokud tedy chceme ve vedení srdcaře a ne lidi, co jenom kývou a otevírají kešeň..

                    Uznávám, že to třeba není fér, ale odchovance, co ve Slavii ještě nic neodkopal, je snazší po jednom dvou excesech poslat na hostování do VŽ.

                    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                      Andul-lhak     před 7 lety 16.02.2018 11:11 |  
                      2 1

                      No, nevim. na to, ze trenerovi nezapadaji do koncepce uz doplatilo hodne hracu. pokud ma jugas spatnou rozehravku a pro system hry trpise je rozehravka od stoperu hodne dulezita, tak co ma delat? ma si nechat porucit od vedeni, ze teda musi hrat, i kdyz se tim system zborti? to samy u stocha. pokud na sobe zapracuji a napr. jugas zlepsi rozehravku a stoch se zacne vracet, tak dobre. ale pokud nemaji predpoklady, tak proc je tam cpat na silu? to uz sme jak KJ, kterej do reprezentace povolava vsechny mozny hovorky, aby vzbudil zajem agentu?

                      nevim nevim, sestavu si musi rozhodovat trener. navic jugas i stoch v kadru zustavaji, ja nevim, co se tady vytvari za hysterii, jak kdyby oba byli prerazeny do juniorky a byli nabizeny vsem klubum v okoli - oba se chteji do systemu JiT adaptovat, tak to ma taky bejt.

                      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 16.02.2018 11:24 |  
                        5 0

                        Už ta moje slova moc překrucuješ a dovádíš do extrémů...

                        Já tu chci říci, že chápu vedení.... netvrdím, že má mluvit trenérovi do sestavy, nebo tam někoho cpát na sílu....

                        Ale chápu to, že vedení má taky nějaké představy o financování klubu... leckteré hráče kupovalo s tím, že oni se u nás vyhrají a mohou jít ještě dál za ještě větší peníze... stejně tak i chápu, že k některému hráči má blíže, třeba právě proto, že mu v nedávné minulosti zatrhlo přestup do zahraničí...

                        Celé je to o tom, že si musejí vyhovět všichni - finanční i sportovní ředitel, musejí táhnout za jeden provaz... ale to s sebou nese, že když se někomu něco nelíbí, tak se to musí říct a musí se to vyargumentovat...

                        Ne to postavit tak, že vy jste si nás vybrali, tak držte zobák a cálujte... Musí tam být komunikace...

                        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                          Andul-lhak     před 7 lety 16.02.2018 11:38 |  
                          0 0

                          vlastne souhlasim - komunikace prinasi i strety a ja doufam, ze tenhle stret o stochovi/jugasovi (pokud vubec nejaky byl, pripadne nebyl vlastne o necem uplne jinym) uz se dokazal zahladit a obe strany si to vysvetlily. co me trochu znepokojuje jsou casty spekulace o krobovi, ale nechci tomu moc verit (prestoze na kazdem sprochu, znate to).

                          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                            kjandourek (admin)     před 7 lety 16.02.2018 12:45 |  
                            2 0

                            No pokud tomu dobře rozumím, tak Krob vyčítal Jardovi, že chce mít kádr co nejnabušenější.... doslova řekl, že jako každý trenér by nejradši měl v kádru třicet borců s tím, že Ronaldo by byl ten nejhorší.... vedení mu jeho přání dlouho plnilo - na sílu si prosadil v zimě Tecla a v létě Rotaně... s tím, že další třicátník už byl taky na cestě, ale to už vedení stoplo...
                            Naopak vůbec neakceptoval požadavek zabudovávat do kádru odchovance...

                            Teď je možné, že Trpiš jede zase na opačně extrémní vlně...

                            A Krob je ředitel klubu, on musí reagovat, když vidí, že to jede už někam, kam by nemělo ... on zodpovídá za chod klubu jako takový....
                            Podle mě je to lepší, než aby byl "mouchy snězte si mě" :-)

                            • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                              Andul-lhak     před 7 lety 16.02.2018 13:02 |  
                              1 0

                              jo, souhlasim. pokud je veden nejaky konsenzus a nejaka diskuze, tak je to spravne. pokud oba zasahuji do kompetenci druheho, je to spatne. verim, ze JK je proste jen trochu cholerik a hlava dubova, ale nakonec se s nim JN a JiT domluvi. komunikace by mela byt tou povestnout metlou lidstva :)

                      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                        Gino     před 7 lety 16.02.2018 13:10 |  
                        0 0

                        Ale no tak...

                        Ty už si nepamatuješ... "Míííííra Stoch Stoch Stoch, Míra Míra Míra Stoch...." a "dej to Mírovi!".. ?

                        :D :D :D :D

                  • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                    Gino     před 7 lety 16.02.2018 11:04 |  
                    3 0

                    Do prdele ale GvK byl marnej a na jeho místo jsme měli někoho viditelně lepšího. Je Jugas tak marnej a je Pokorný tak viditelně lepší? Já fakt nechápu, jak můžete s kjandourkem polemizovat, když to napsal tak srozumitelně a přesně.

                    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 12:41 |  
                      0 0

                      Stejně tak můžeme polemizovat, když máš 2 brankáře. Jeden, který má silnou stránku v hraní oběma nohama(největší slabina je chytání na čáře) a druhý, který umí chytat na čáře(největší slabina je práce nohou). Každý má své silné a slabé stránky, možná i ten brankář, který umí chytat na čáře je výkonnostně výš než ten, co umí hrát oběma nohama, ale ty potřebuješ brankáře, který umí pracovat nohama, pro koho se rozhodneš?
                      Ani jeden není marný či viditelně lepší, ale jeden z brankářů zapadá do koncepce více, takže není co řešit a vybereš si brankáře s lepší práci nohou. To samé platí u Jugase.

                      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

                        Gino     před 7 lety 16.02.2018 13:09 |  
                        1 0

                        Když to napíšeš takhle, tak s tím nemám problém.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      sks9     před 7 lety 16.02.2018 03:30 |  
      0 0

      První rok Míňovi hradí plat Fener.

  8. Zahajovací sestava

    Robinator     před 7 lety 15.02.2018 13:53 |  
    0 16

    moje sestava: Kolář, Bořil - Jugas - Deli - Sobol, Mingazov - MNN(Souček) - Danny - Bucha - Stoch, Škoda

    • Re: Zahajovací sestava

      Jachym     před 7 lety 15.02.2018 14:17 |  
      4 0

      Ty nejsi Robinátor, ale Inovátor:-) S nápadem postavit dva gólmany zatím nikdo nepřišel...

      • Re: Zahajovací sestava

        Robinator     před 7 lety 15.02.2018 14:36 |  
        1 0

        jsem se "uťuknul" :D

      • Re: Zahajovací sestava

        ElBrody     před 7 lety 16.02.2018 08:49 |  
        1 0

        To teda přišel. Bičík, Vácha. Jaro 2016 myslim :)

        • Re: Zahajovací sestava

          Jachym     před 7 lety 16.02.2018 08:58 |  
          0 0

          :-)) Tak to máš pravdu. Nicméně tam šlo o improvizaci, kdežto v tomto případě jde u Robinatora o "promyšlený" plán.

        • Re: Zahajovací sestava

          lukas8 (admin)     před 7 lety 16.02.2018 15:44 |  
          0 0

          Máš samozřejmě pravdu :) v Olomouci po hlavičce Mahmutoviče, který byl v Sigmě na hostování.

    • Re: Zahajovací sestava

      donford     před 7 lety 15.02.2018 14:23 |  
      0 0

      Až bude smět Bořil po trestu hrát, tak s ním zřejmě Trpiš počítá na křídlo. Sýkora mi také přijde pro jeho útočné záměry do obrany vhodnější než Sobol. Tak možná do obrany Kúdelu a MNN nebo Jugase.

    • Re: Zahajovací sestava

      mirecek1111     před 7 lety 15.02.2018 14:44 |  
      13 2

      Já ti něco řeknu, sám jsem z toho sestavení kádru letošní zimu trošku vykulený, ale jedním jsem si jistý, Pepa Hušbauer byl naprosto nepostradatelným hráčem pro Uhrina, pro Šilhavého a bude i pro Trpišovského.

      Ale chápu, že skládáš „svou sestavu“, já jen že jsem si naprosto jistý, že bude Pepa i na jaře jedním z klíčových bodů sestavy.

      Tipoval bych, že vedle něj začne Danny a postupem jara bude čím dál více a více upozaďován Buchou, a pokud se ten kluk prosadí, tak bude v létě snaha Nezmara s Trpišovským se Dannyho zbavit. Neříkám, že bych si to tak sám přál, ale tak nějak vyvozuji, že zrovna na Dannym ten svůj projekt Trpišovský stavět chtít nebude.

      Stejně jako na některých dalších.. Což už mě osobně žere ještě víc. Konkrétně myslím Ngadea. Dokážu pochopit, že tím, jak se dokázal po návratu z Liberce zvednout Souček je to minimálně sporné, kdo z nich dvou by měl zaujmout tu pozici DZ, a dostává prostě šanci Souček. Potom bych ale čekal, že se Ngadeu automaticky stáhne v základu na stopera. Místo toho sem přijdou další dva kluci..

      Nevím no, Trpišovského jsem si přál, ale jestli Ngadeu prosedí jaro na lavičce a v létě zmizí někde v Turecku, budu hodně zklamaný.

      Ale přesto všechno si myslím, že velká většina z nás si tady minimálně toho Nezmara přála. A stejně tak je v pořádku, když se Tvrdík vyjádřil, že bude kompletně odpovědný za celý sportovní úsek. Takže i když jsem z některých změn trošku vykulený, neměli bychom do toho teď kafrat, včetně Kroba, a dát jejich vizím trošku prostoru. Kam to celé vede nebo nevede, uvidíme za pár měsíců, až se bude blížit do finále liga i MOL cup.

      • Re: Zahajovací sestava

        Robinator     před 7 lety 15.02.2018 15:45 |  
        3 6

        tak MNN má poměrně formu, soudě dle přípravy. Součka a Hušbauera v základní sestavě nechci..když hrají spolu, záloha hraje špatně, to už snad ví za tu dobu každý.a proto bych si radši vybral Součka než Hušbauera..Hušbauer neměl vůbec dobrou přípravu, zatímco Bucha byl mezi prvními třemi hráči, kteří ji zvládli nejlépe..tak uvidíme..

        • Re: Zahajovací sestava

          mirecek1111     před 7 lety 15.02.2018 18:18 |  
          6 1

          Hušbauer se Součkem hráli spolu kdysi na jaře za Uhrina, a tehdy jim to skutečně moc nešlo, jenomže tehdy se Hušbauer ve Slavii teprve rozkoukával a Souček byl ještě úplně někde jinde než teď.

          Souček je navíc dle mého už v poslední fázi před velkým přestupem. Teď už ho jen tak odstavit ze sestavy nemůžeme. Odvádí kvalitní výkony, prosadil se už i v Ačku repre, počítám že do roka už může přijít nabídka nad 100 miliónů, a to už je velký byznys. Navíc hraje dobře a může se dál zlepšovat, zvláště pod Trpišovským. Ono to jen někdy tak blbě vypadá, jak tam máchá těma rukama, když běží s míčem, ale neohrabaný rozhodně není.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      mirecek1111     před 7 lety 15.02.2018 18:05 |  
      2 0

      No nebudu tvrdit, že jsem o tom borci někdy v životě slyšel :-) ale dle transfermarktu to zřejmě není žádné ořezávátko, tak proč ne. Ale trošku mě děsí ta pozice, co tam má uvedenu :D

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        bongor     před 7 lety 15.02.2018 18:26 |  
        0 0

        A co tam má uvedeno za pozici,určitě střední obránce?Turecky moc neumím.

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          SKSVenca     před 7 lety 15.02.2018 18:29 |  
          0 0

          Na Transfermarktu je veden jako defenzivnější střední záložník, ale prý dokáže zahrát i pravého beka.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Eskaes     před 7 lety 15.02.2018 17:40 |  
      6 11

      Jugy do Liberce, Stoch na lávce, krásná nová koncepce. :-(.

      "Důvody těchto změn? Je třeba uvolnit prostor pro liberecké zadáky Pokorného a Kúdelu, kteří mají Trpišovského styl hry ze Slovanu zažitý. A kvůli tomu by se měl Sýkora, jehož Slavia loni za velké peníze kupovala na pravý kraj zálohy, objevovat na levé straně obrany."

      Tohle mi vadí nejvíc. Co předvádí Trpiš není nadstavba, ale zboření základů a hezky nanovo, podle "svých" plánů. Bylo to zapotřebí?

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 18:14 |  
        17 2

        Ty blaho takovej komentar na zaklade dvojiteho medialniho vymslu.. ze vam to stoji za to?!

        Pokud vim, Trpis neprisel kvuli nejake nadstavbe ale kvuli kompletnimu predelani stylu hry. A svete div se, bude to delat podle “svych” planu. To je prekvapko co?

        Jestli to bylo za potrebi je urcite otazka. Nekdo byl s podzimem spokojeny, nekdo napul a nekdo nebyl vubec. Vedeni zrejme bylo v te treti skupine..

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Eskaes     před 7 lety 15.02.2018 21:18 |  
          8 7

          v hodnocení JiT se snažím držet, ale moc mi to nejde, zvlášť když se mi do cesty připlete takový spoušťěč. A přiznávám, že nestranný nejsem. Jeho angažování jsem považoval za krok zpátky. Ano, mluví asi pěkně a "fundovaně", ale jeho kroky mě nepřesvědčily ani v nejmenším.

          Trenér, co chce hrát ofenzivně, ale nevadí mu náš uvadající útok-jasná slabina, naopak neomylně rozbije naši dosud velkou devizu-obranu. Přivádí k nám ze svého provinčního klubu posily, které podle mě posilami nejsou, ale prý nejlépe zapadají do "systému". Naopak není spokojen s hráči, které považuji za skutečné fotbalisty v našem kádru.

          Budeme tedy v nadcházejících měsících řešit systém místo fotbalu?

          Omlouvám se, že jsem tak negativní, radši se na čas odmlčím. Pro mě je to, co vedení udělalo velké zklamání, protože popřelo své původní vize.

          Ale neberme to tak vážně, je to jen hra. ;-) Přeju si náš úspěch, s vytyčeným směrem souhlasím, ale tomuto horskému vůdci prostě nevěřím.

          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 21:57 |  
            3 2

            Ten posldni odstavec ti tam napsala nekdo z rodiny, kdyz jsi si u toho odskocil na zachod a rovnou to odeslala ne? : D

            Hale to je vsechno takovy vareni z vody - slabej utok,slabe posily,ze se nemu nelibi nasi hraci (cetl jsem opak) atd. To se vsechno teprve ukaze a ted z tebe proste mluvi zahorklost.. rekneme si na konci jara,kam jsme se posunuli.. ja verim,ze dopredu.

  9. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 18:15 |  
    9 6

    Nevím jsem na rozpacích, nejdříve se volá po širokém kádru a všechny posty kvalitně zdvojené,když se za to vyhodí na české poměry nekřestanské peníze,tak se nám zase řekne,že ten kádr je moc široký.Od zdi ke zdi.Já jen doufám,že se tedy názory na šířku kádru nebudou měnit co půl roku.Nezbývá něž věřit,že hoši z LB vědí co dělají.Jinak ve mě zazvonil poplašný zvonek,hned ve chvíli kdy Nezmar řekl,že by pod sebou chtěl mít vše komplet včetně mládeže aby ta práce měla hlavu a patu.Okamžitě mě bylo jasný,že to Krob bude těžko vydýchávat a jinak naprosto věřím tomu,že je schopen žvanit i do sestavy atd.Nikdo mu neupírá zásluhy o slavii,ale bude se chlapec muset asi trochu krotit,když se rozhodlo jít současnou cestou.Možná se mu ted vrací jeho udajné odstřelení JŠ.Ještě mě celkem štve mlčení milijardy o tom článku týkající se těch sporů,zvlaště těsně před prvním jarním utkání.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      bongor     před 7 lety 15.02.2018 18:33 |  
      2 7

      Mám na to zcela stejný názor Vlčku.To bída,to je jiná píseň,Zmrzlinu by si nechali i kdyby na sůl nebylo a už vím proč,protože vlastně na to jde úplně stejně jako M.City,ještě že neřek,že to od něj v Manchesteru okopírovali.

  10. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    iwanowicz     před 7 lety 15.02.2018 20:27 |  
    6 0

    Nevi nekdo, proc nebyla tiskovka ve stejnem stylu jako ty predtim od prichodu JT? Tedy v primym prenosu, za ucasti skoro celeho vedeni, s videopredstavenim posil a proc neni nikde cely zaznam, ani na youtube, ani na oficialkach?

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 21:37 |  
      1 0

      Také mě překvapila neůčast alespoň MK,no třeba to mají na hlavě jen nezmič s trpišem a to i případné ůspěchy či neůspěchy a vedení takticky počká v ústraní jak to dopadne :-)

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Borgetti     před 7 lety 15.02.2018 21:52 |  
      10 0

      Celkem mi to chybí. Tiskovky s ním měly úroveň, kolikrát mi připadaly majestátné, nechybělo tam nic, každej o ní věděl předem a taky mi chybí Tvrdíkovy tweety, kde poslední vložil 19.12. ale doufám, že s ligou zas ožije, ale i tak jsem za Nezmara s Trpišovským nesmírně rád.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      smely (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 23:14 |  
      15 18

      Zřejmě to odráží celkovém stav. Mistrovskej kádr se bude celý jaro sehrávat, novej styl jako zaklínadlo, stěhování Liberce do Edenu a alibi v každém odstavci. JSDVCD žádnej čas nepotřeboval a uhrál titulu a 36 zápasů bez porážky...pak ho vyhodili a teď tu máme frajera co učí hráče honit balón a ještě mu to všichni žerou, že je to "moderna'"...prdlajs, bude to průser, cejtim to v kostech, proto se žádný velký "haló" nekonalo...#experiment

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Ados     před 7 lety 15.02.2018 23:30 |  
        11 5

        Ano, jedná se o experiment a o to víc mě mrzí, že se smetl "letní" projekt.
        Konečně máme ekonomicky silnou Slavii a místo toho sem taháme hráče, který pro mě nejsou posilami.
        Vůbec z toho nemám dobrej pocit a kdyby nebylo CEFC, tak bych si myslel, že jsme opět v době řebíčkovské.

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Mates204     před 7 lety 15.02.2018 23:40 |  
          7 4

          Jestli pro tebe Kolář není posilou, tak nevím koho by si chtěl.

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2018 23:45 |  
          5 6

          To je neuveritelny, jak muze mit clovem kratkou pamet.. a hlavne jak se necha strhnout vlastnimi emocemi i ve chvilich,kdy ma moznost si vsechno v klidu promyslet..

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          Jachym     před 7 lety 16.02.2018 08:51 |  
          3 1

          Mě na tom docela baví to, že se mluví o přechod na moderní trendy světového fotbalu a přitom do něj jako nováčky hledá výlučně české hráče (lehce nadprůměrné), které navíc důvěrně zná z malého libereckého rybníčku. Mně jako umírněnému nacionalistovi tohleto až tak nevadí, ale pro "progresivisty" to bude něco jako lekce z dialektického materialismu, který naštěstí dnes skoro nikomu nic neříká. Na druhé straně je evidentní, že realizační tým nehledá nutně nejlepší hráče na trhu, ale vhodné a prověřené hráče do systému, kterým chce tým hrát. Z tohoto pohledu tedy věci smysl dávají. Já jsem dost litoval odchodu Šilhavého, nicméně jsem velmi zvědavý jak si Trpišovský povede. Ke stejnému cíli nemusí vést nutně jediná správná cesta.

          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

            bedy     před 7 lety 16.02.2018 09:39 |  
            2 2

            Mně to naopak příjde logické,že si trenér Trpišovský první přestupové období,co je ve Slavii vezme hráče,které zná. Na kvalitnější hráče třeba i z ciziny si budeme muset počkat na léto.Není možné,aby za tak krátkou dobu, co je sportovní ředitel + trenér ve Slavii si vyskautovali kvalitní hráče ze zahraničí.

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        sicilianbrno     před 7 lety 15.02.2018 23:40 |  
        13 8

        Takhle brečet, aniž by tým odehrál první mistrovský zápas? Že tě to baví...

        • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

          mig52     před 7 lety 16.02.2018 09:36 |  
          5 1

          Tak ogaři, na Moravě hooodně sněží, tak se připravme na variantu odložení. Tupci, co řídí ligu za ta léta nevědí, že úvodní "jarní" kola se nemohou hrát v Liberci, Jablonci, Jihlavě apod. Ono se totiž přes měsíc hraje v zimě a v červenci jsou hráči v Dubaji či na Kypru na kurzech potápění.

          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

            Jachym     před 7 lety 16.02.2018 10:05 |  
            0 0

            V době zápasu má být kolem nuly, pocitově minus čtyři. Na druhé straně třeba v Německu se hraje už dávno a navíc v budoucnu bude třeba u nás kvůli těm nesmyslným nadstavbám hrát asi ještě dříve.

          • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

            sicilianbrno     před 7 lety 16.02.2018 11:01 |  
            1 0

            Nj když má padat před vánoci tak prd, a když se všichni těší na začátek ligy tak "hezky" bílo. Kdybych si měl vybrat nad tvrdým zmrzlým jihlavským hřištěm, ktere technicke mužstvo znevýhodnuje a odložením, tak raději volím druhou možnost. Ale uvidime jak moc bude na jihlavsku dál sněžit, je pravda, že je to mokrý snih, třeba mají kvalitní vyhřivání...

            • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

              mig52     před 7 lety 16.02.2018 12:42 |  
              0 1

              Jen aby to vytápění nepustili jen tak, aby bylo hřiště uznáno za způsobilé , ale zároveň byl i co nejtěžší terén...:-)

      • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

        Fulham     před 7 lety 16.02.2018 11:21 |  
        0 0

        Hups...:-)

  11. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    TSeguinTS     před 7 lety 16.02.2018 11:50 |  
    10 2

    Hlavně klid. Server efotbal se nás snaží pošpinit. O Nezmarovi píší, že je labilní, o fanoušcích píší, že budeme vyvolávat JŠ a JiT píší jako kdyby trénoval první týden. O ostatních médiích se dá vyjádřit téměř stejně.

    Fakt bez obalu říkám: vyserte se na ty mrdky mediální :)

    A v jihlavě všichni za jeden provaz!

  12. Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

    asanin     před 7 lety 16.02.2018 15:38 |  
    1 2

    Já mám k zimnímu období jen jedinou výtku. Neschvaluji přestup Kúdely a jsem znepokojen tím, že by měl hrát v základní sestavě. Absolutně nechápu největší posílení na jediném postu, který nám na podzim nejlépe fungoval. Já sleduju Kúdelu již z dob, kdy hrál v Boleslavi a je to Mr. Minela... Samozřejmě nepopírám odbornost JT a JN, nicméně taky mám oči a dlouhodobě ho nevidím jako vhodného hráče pro současnou Slavii. Před pár lety by tu byl za boha, ale dnes ne. Upřímně řečeno, vidím v něm kardinální průšvih, který nás bude stát několik bodů.

    • Re: V Edenu proběhla tisková konference před startem jara

      Tochal (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2018 17:47 |  
      0 0

      Jednou jsme tam vyhráli, v posledním kole jejich první prvoligové sezóny v roce 2006 jsme je porazili 3:0.