Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 17/18 10

V prvním díle podcastu Mezi námi fanoušky v roce 2018 diskutují quelhar, Thorklaer, David Ocetník a Kara o zimní přípravě Slavie, posilách a odchodech, o generálce v Ostravě a o tom, co od Slavie na jaře 2018 vlastně čekat.

Slavia v zimě vyměnila trenéra, Jaroslava Šilhavého vystřídal Jindřich Trpišovský. Ten společne se sportovním ředitelem Janem Nezmarem avizoval, že chce hru Slavie změnit. Co můžeme říci už teď, je to, že Slavia opravdu prochází změnami, v každém přípravném zápase padly alespoň 4 branky, byť pohříchu tedy často i do branky slávistických golmanů. Slavii opustilo několik zahraničních a starších hráčů, do A týmu naopak přišli výhradně Češi, kteří prošli rukama trenéra a sportovního ředitele už v Liberci. Žádný velký přestup směrem ven se tentokrát nekonal. V podcastu, který je věnován dění v zimní přípravě, probereme jak příchody a odchody, tak přípravné zápasy. Na závěr se pak vyjádříme, co čekáme na jaře nejen od Slavie, ale také od dalších týmů, které jsou po podzimu na čele ligové tabulky.

Obsah:

00:00 Zimní odchody a posily
20:30 Zimní přípravné zápasy, především generálka v Ostravě
35:40 Očekávání od jara, co dělali v zimě soupeři na čele tabulky

Komentáře (104)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

    Travinho     před 7 lety 13.02.2018 09:22 |  
    9 1

    - Určitě souhlasím s Davidem, že Flo není horší než Sobol.
    - Naopak nesouhlasím s tím, že bychom s Pavlenkou nepostoupili. Podle mého byl právě golman tím rozhodujícím jazýčkem na vahách.
    - Docela se mi líbí myšlenka, že bude velký úkol, aby kabina držela. A bude to těžké, pokud budou sedět kvalitní zahraniční hráči - Danny, Stoch či Ngadeu, tak to zákonitě nebudou nést dobře. Trochu problém vidím v tom, že máme v kádru 20 poměrně vyrovnaných hráčů. Nikdo kdo by vyčníval, ale nikdo, kdo by zásadně zaostával a v takové situaci hráči lavičku nebo tribunu nesou vždy nelibě.
    - Docela se divím, že se někteří zmínění přiznali, že z utkání v cizině viděli jen sestřih. Já viděl všechna utkání, ač některá ne živě. Jinak jako hlavní důvod takového neprožívání přípravy je asi to, že titul je chceme - li nebo ne fuč.
    - Úplně nesouhlasím, že zase tak se o druhé místo bát nemusíme. Náskok moc velký není... Čas na testování podle mého není. Nemít příští rok Evropu by byl průser. Já věřím, že druhé místo udržíme, ale jednoduché to nebude. Takže zde bych se přikláněl na stranu Quelhara, až na to, že já bych s neudržením druhého místa byl zklamaný obrovsky. Chtít rovnou EL mi přijde jako říhání.
    - Pohár je sice super, ale liga je liga.
    - Asi se všichni shodneme, že Škoda - Necid není ideální.
    - Nejvíc mě rozsekala poznámka. "Myslím, že budou o dost lepší než na podzim"... "To není zas tak těžké".
    - Abychom se u Stanciua nedivili, vzpomeňme si, co jsme my čekali od Halila nebo Dannyho.
    - Já nejsem úplně příznivcem zahraničních trenérů u nás. Kvalitních mladých koučů je u nás dostatek, jen jim dát šanci. U hráčů je to něco jiného...
    - Z diskutujících mi přišel nejlepší Ocetník... Ač s ním v mnohém nesouhlasím, tak se dostal nejvíc ke slovu a nebál se i kontroverznějších názorů.
    - Podle mého Olomouc bude lepší než Liberec.
    - Jinak díky za nový podcast, rád jsem si ho v hodinové olympijské pauze, kdy tam jde nějaká nudná U-rampa, poslechl.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 09:45 |  
      0 0

      K tomu neprožívání - jsme se o tom pak ještě bavili a třeba u sebe jsem identifikovala vedle toho, že o titulu je asi rozhodnuto, i hořkost z konce podzimu, která se mě docela dlouho držela, plus mimofotbalove věci, jako je blbý období v práci. Každopádně tak poslední dva týdny se už ale docela těším :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            před 7 lety 13.02.2018 09:56 |  
        5 0

        je mi jen líto, že Quelhar odmítl zařadit na program téma týkající se "diskriminace mužské části populace ve fotbalovém hnutí za účasti paní Haindlové" a téma "Jak začít používat češtinu u mladé aktivistické populace". Velmi jsem za to prosil. Bohužel byl jsem odmítnut, že to jsou témata o kterých se veřejně nesmí hovořit. :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Kara (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 10:45 |  
          2 0

          Inu, pavoučí diktatura ;)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          klimi     před 7 lety 13.02.2018 12:28 |  
          6 1

          Zato klasická proKremlská propaganda, kvůli které celý pořad vznikl, opět nechyběla... :X

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

                před 7 lety 13.02.2018 13:50 |  
            6 0

            Kdyby se za každé neopodstatněné vyřčení slova Zmrhal platila stovka, nebudou mít děti páně @quelhra co jíst minimálně měsíc.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

              quelhar (admin)     před 7 lety 13.02.2018 14:25 |  
              5 1

              Bylo by nevhodné nezmínit alespoň párkrát nejlepšího hráče přípravy ;o)

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Travinho     před 7 lety 13.02.2018 10:04 |  
        0 0

        Aha, aha, tak to jsem přeslechl. Omlouvám se.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Kara (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 10:46 |  
          0 0

          Nejsem si jistá, jestli to tak zaznělo, bavili jsme se o tom určitě až pak. Každopádně pro dovysvetleni :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          před 7 lety 13.02.2018 09:50 |  
      3 0

      (sluníčkový smajlík)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      quelhar (admin)     před 7 lety 13.02.2018 09:56 |  
      6 0

      Nevim, jestli jsi to psal na mobilu, ale zamena slov rouhani a rihani je naprosto genialni :o)))
      Jinak diky za nazory a za poslech!

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Travinho     před 7 lety 13.02.2018 10:04 |  
        0 0

        Ne, jen jsem měl zástavu mozku...

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Lantenac     před 7 lety 13.02.2018 10:12 |  
      7 1

      Tak třeba já jsem od Halila nečekal skoro nic a u Dannyho se dalo čekat, že bude limitovaný zdravotními problémy a vyšším věkem. Nesrovnával bych je se Stanciuem, to je hráč v nejlepších letech. Samozřejmě to vyjít nemusí (doufám v to), ale předpoklady stát se rozdílovým ligovým hráčem má vyšší než naše letní posily.

      Ohledně našich příchodů, já si pořád myslím, že měl dorazit opravdu kvalitní krajní záložník, protože pravá záloha mi teď po přesunutí Sýkory na beka přijde jako náš nejhůře obsazený post. Hlavně v porovnání se situací na stoperu, kde je 5-6 slušných hráčů na dvě místa, ve mně konkurence Mingazov-van Buren vzbuzuje rozpaky.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Travinho     před 7 lety 13.02.2018 10:53 |  
        5 2

        Já si taky od Halila moc nesliboval, ale od Dannyho jsem sliboval hodně. Danny byl člen základní sestavy v Petrohradu, kdežto Stanciu přichází jen jako náhradník v Anderlechtu a oni vědí, proč jej nestavěli.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Lantenac     před 7 lety 13.02.2018 11:54 |  
          2 1

          Stejně tak se dá říct, že v Zenitu věděli, proč Dannymu už neprodloužili smlouvu ;). Ale jo, já doufám, že budeš mít pravdu a Stanciu bude pokračovat v trendu sparťanských zklamání.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            Travinho     před 7 lety 13.02.2018 13:49 |  
            1 1

            No, ale Anderlecht také o Stanciua dvakrát nestál. Jinak by jej nepustil za zlomek nákupní ceny.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          bongor     před 7 lety 14.02.2018 08:46 |  
          2 0

          Tak u bídy vynikne,ono je lehčí než mezi dobrejma fotbalistama vyniknout mezi nekopama.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      urs (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 10:43 |  
      9 3

      Já nebudu psát tak dlouhé elaboráty, jako mnozí jiní tady. Věc se kterou nesouhlasím je ta, že je titul ztracen. Plzeň může rupnout s Olmikem stejně dobře, jako my vyhrát s Jihlavou - čili z rozdílu (pro někoho propastných) 14 bodů bude hned po prvním jarním kole bodů jen 11. To už je dle mého slušný důvod, aby se v tří bodovém systému měl lídr na pozoru. Tolik k diskusi. Nemalujme neustále čerta na zeď. Radujme se, že začne liga a uvidíme konečně zase Slávii takovou, jakou už jsme ji dlouho neviděli - sebevědomou a s jasnou vizí do budoucna.
      Howgh

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Travinho     před 7 lety 13.02.2018 10:52 |  
        3 2

        "jen 11 bodů" To je pořád o parník...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 11:36 |  
          6 0

          Plzeň máme doma, to už je jen 8 :)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 12:00 |  
            4 0

            Aneb dle hesla "někdo vidí sklenici poloprázdnou, někdo poloplnou" :)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            Jachym     před 7 lety 13.02.2018 14:23 |  
            6 0

            Lašty nám v Baníku splatí dluh a vychytá je, Bary nasimuluje a vzápětí promění penaltu, takže to už máme jen pět bodů... :-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

              Travinho     před 7 lety 13.02.2018 18:30 |  
              5 5

              My pak rupneme v Liberci, uhrajeme doma nulu s Bohemkou a bude to zpátky deset. Vraťme se zpátky na zem. Máme nového trenéra, styl zatím ne všem sedl. Budou u toho létat třísky a ztráty přijdou.

              • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

                Jachym     před 7 lety 13.02.2018 19:33 |  
                9 0

                Ach jo, tady někdo nemá elementární smysl pro humor... Doufal jsem, že se projeví naše kreativita a náskok virtuálně stáhneme. No nic, i v literatuře se někdo opovržlivě dívá na mnou oblíbené fantasy a science fiction...

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

                  Jachym     před 7 lety 13.02.2018 19:35 |  
                  3 0

                  A dodatek: Právě speciálně od tebe bych očekával pro žánr fantasy maximální pochopení...:-)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

                    Travinho     před 7 lety 13.02.2018 21:53 |  
                    2 1

                    To máš pravdu. Stejně jako s tím, že do tohoto žánru bohužel nahánění Plzně patří, ale možné je všechno. Pravděpodobnost je však minimální.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

                    Travinho     před 7 lety 13.02.2018 21:54 |  
                    1 0

                    Jinak oni někteří vážně počítají s tím, jak se budeme s Plzní bez potíží prát o druhé místo...

                • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

                  urs (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 19:53 |  
                  5 0

                  Však také já počítám s tím, že my neztratíme ani bod, a že nám posílený Baník, bohatý Liberec a Gablonz spolu s uhrinovou Bolkou pomohou takovým způsobem, že nabubřelá Plzeň jim odevzdá veškeré body!
                  Konec srandy.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

                    Jachym     před 7 lety 13.02.2018 19:57 |  
                    7 0

                    A pak že to nejde. Spolu jsme silnější :-))

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 20:35 |  
        5 3

        Tyto "růžové optimistické" úvahy jsem tady četl celý podzim a ztráta jen narůstala. Dohnat 14 bodové manko by byl totální zázrak a úlet. Reálně to vidím tak, že ten rozdíl na konci bude ještě trochu větší. Plzeň má sehrané mužstvo, nemusí - bude hrát v klidu, když tak při nejhorším pomůžou rozhodčí... Ten titul je fakt utopie.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          bongor     před 7 lety 14.02.2018 08:55 |  
          0 0

          Kouzelník má podle mě bohužel pravdu.Kdyby šlo jen o fotbal,tak by plíseň nikdy takovej náskok nemohla mít.Když už si jej ale pracně vypracovali,kombinací celkem dobrého fotbalu a určité nezanedbatelné přátelské výpomoci,tak to už teď nepustí ani náhodou.Jejich zákulisní pozice se po zvolení předsednictva FaČR o mnoho silnější a 350 Mega je 350 Mega/nebo kolik je to zápisný v LM/.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Kzlo     před 7 lety 13.02.2018 12:45 |  
      2 3

      Paradoxne pokud skončíme druhy budou jen predkola. To je proste realita

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        klimi     před 7 lety 13.02.2018 12:53 |  
        4 0

        Tak ne vždy to tak bude, za určitých podmínek jde i tým z druhého místa přinejhorším přímo do EL, viz www.coen.wz.cz

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Thane (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 17:01 |  
      1 0

      Me ta poznamka o sparte moc nepobavia a duvod je ten ze za mozna nejvetsi tragedii podzimu povazuju ze takhle (ne)fungujici (ne)tym je jen ctyri body za nama a to vcetne toho ze jsme je porazili..

  2. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 09:58 |  
    10 0

    Dobré dopoledne přeji Vám všem a také přímým účastníkům disputace "Mezi námi fanoušky".
    Bylo tam řečeno mnoho zajímavého, také se to prolínalo i s názory, které zazněly tady v disputacích u jednotlivých témat.
    Každý z diskutujících přinesl svůj pohled na věc a moc se mi líbil vcelku racionální pohled na věc od Katky.
    Já jsem na rozdíl od Thorklaera žádnou přestupovou bombu nečekal, a když přišel Pokorný, tak se mi taky zdá, že Kůdela bude navíc. Nebo naopak, Kůdela bude lepší Pokorného.
    Pak bych asi moc nechtěl skončit na třetím místě. A vadilo by mi to.
    Zase souhlasím s tím, že v Buchovi máme docela slušný potenciál a neměli bychom to pokazit tím, že nebude hrát. Pokud Danny měl nejlepší kondiční výsledky, tak to jsem opravdu rád. Na podzim mu v některých zápasech docházela poměrně brzy "šťáva". Tecl je poctivý hráč, ale není to typ ala Mešanovič.
    Ale určitě se shodnu s diskutujícími, že první zápas v Jihlavě už opravdu "naostro", poodhalí možnosti našeho mužstva směrem ke hře, kterou si trenér Trpišovský a šéf Nezmar zvolili.
    "Consilium inveniunt multi, sed docti explicant" Publius Syrus
    Úmysl mají mnozí, jen moudří jej však uskuteční.

    Tak přeji pěkný den a s úctou k Vám
    Sokrates55




    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 15:26 |  
      1 0

      A nikdo mi nenapíše a nenapíše.......... :).
      Sokrates55

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        urs (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 19:44 |  
        0 0

        Tak já to protrhnu, Sokrate, ale nečekej žádné moudro :))

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 21:54 |  
          1 0

          :-))........
          Ale to není o moudrech a jsem rád, žes to protrhnul.
          Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Crispo     před 7 lety 13.02.2018 19:59 |  
      1 1

      Taky jsem ve shodě s většinou názorů, které v pořadu zazněly. Přikláním se na stranu Thorklaera, že třetí místo nevadí, samozřejmě za určitých okolností, zejména při atraktivní hře, která v letošní sezoně, až na pár momentů v několika zápasech, nebyla.
      Případ Tecl pokračuje dále. Na hrotu jsme ho v přípavě neviděli, ale chceme aby nahradil Mešanoviče, který není žádné křídlo, a abych řekl pravdu tak MvB i Tecl už mě na křídle nebaví a prostě tam nepatří, proto bych opravdu rád viděl Tecla jako druhého útočníka nebo útočníka č. 1 jak bylo zmiňováno v podcastu...

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 22:07 |  
        0 0

        Zdravím a děkuji za názor.
        Ve chvíli, kdy asi nikdo z nás nemůže ještě vědět, kudy a jak se naše hra bude ubírat a jaká bude sestava k prvnímu zápasu, tak má každý z nás své vidění a představu. Je dobře, že si tady o nich povídáme a také to ukazuje, že se na začátek těšíme a doufáme v úspěšnou hru našich kluků. Hru křídel by měli obstarávat hráči na krajích středové řady a to i s podporou zadních hráčů. Hrotem by měl být asi Škoda a právě třeba Tecl (asi bude záležet i na kvalitě soupeře). Ale těch kombinací je dost a hrát bude jen těch 11 vyvolených.
        A fakt by mi vadilo, kdybychom neuhráli ten druhej flek. Právě proto, že očekávám tu atraktivní hru..........
        S úctou
        Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      bongor     před 7 lety 14.02.2018 08:59 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate.s tím Kúdelou jsem si vzpomněl na jednu písničku:Já jsem prosím Koudela švec,známý tovaryš,dneska večer obléknu si šaty ala plyš.Kdo pozná co jeto za šlágr?

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 10:19 |  
        0 0

        Ahojky Bongore.
        Tuhle písničku kdysi dávno zpíval Miloš Kopecký. Na Marjánce, na Marjánce................
        Tak asi tak....... :-).
        Jinak doufám, že se Ti daří a těšíš se na ligu zrovna tak, jako já.
        "Communia esse amicorum inter se omnia" Terentius
        Přátelé mají vše společné.
        S úctou k Tobě
        Sokrates55

  3. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

    Thane (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 10:38 |  
    1 0

    Jde nekde stahnout zvukova stopa? Soundcloud je (alespon pro me) nedostupny..

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      quelhar (admin)     před 7 lety 13.02.2018 10:49 |  
      0 0

      Podcasty by se automaticky mely davat taky na iTunes, jinde zatim nejsou. Z jakeho duvodu je pro tebe soundcloud nedostupny, to jsi zrovna v Cine?

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 10:59 |  
        0 0

        Asi hloupý dotaz, ale jak to jde stáhnout z toho SoundCloudu? V tom SoundCloudu dám Share, vyberu uložit na disk a nic...Dělám něco špatně? Díky za radu

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          quelhar (admin)     před 7 lety 13.02.2018 11:32 |  
          1 0

          ... More -> Download

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Thane (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 11:42 |  
        0 0

        Ne v praci :)
        Pise mi to ze je to z nejakeho duvodu docasne nedostupne nebo z duvodu presunu na jinou adresu..
        blokovany by to byt nemelo protoze to mi rovnou napise..

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 14:38 |  
          0 0

          Teď sem to zkoušel stáhnout a jde mi to bez problému.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            Thane (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 17:45 |  
            0 0

            jsem proste smolar :)
            Doma mi to jde..

  4. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

    dupy77     před 7 lety 13.02.2018 16:45 |  
    4 13

    Tak já sestavu na Jihlavu bych viděl Kolář-Sýkora-Ngadeu-Deli-Jugas-Zmrhal-Souček-Hušbauer-Danny-Stoch-Škoda co vy na to?

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      celtix     před 7 lety 13.02.2018 20:25 |  
      6 4

      Viděl bych to stejně. Ještě bych dal Buchu místo Hušbauera.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      FanatikSKS     před 7 lety 13.02.2018 21:02 |  
      2 4

      +1. Pod to bych se podepsal. Ale obavám se, že JiT má na to jiný pohled. Každopádně to neodhadne nikdo koho pošle v Jihlavě na trávník.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 13.02.2018 21:46 |  
      4 5

      1) vis,ze se ty pomlcky za hracem davaji hlavne proto aby jsi oddelil jednotlive rady? :)

      2) ja bych to postavil takhle:

      Kolar - Kudela, Ngadeu, Deli, Sykora - Stoch, Soucek, Bucha, Zmrhal - Husbauer/Dany - Skoda

      Tri pohyblivy a rychly stoperi vzadu. Sykora vysunutej pri utoku v zaloze. Zmrhal tlacici se do vapna. Stoch dobrej jeden na jednoho a nasledne centrujici do vapna,kde bude Skoda,Zmrhal,Soucek,Husbauer/Dany a kousek za vapnem Bucha. Zavirat na zadni to bude Sykora.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        dupy77     před 7 lety 14.02.2018 16:53 |  
        0 0

        Tak já myslím že každý trošku inteligentní slávista to pochopil

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 17:13 |  
          1 0

          No dyt ja taky nemluvim o inteligenci slavistu,ktery si to cetli.. a ani o tve inteligenci - jen jsem se te zeptal, jestli to vis. A to jestli to vis nebo ne nic nemeni na tve inteligenci. Nikdo nevime vsechno..

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          TSeguinTS     před 7 lety 14.02.2018 17:15 |  
          2 0

          Hm - ''inteligentní slávista''. To je pleonasmus jak vyšitý.. pro ty, kteří nevědí: pleonasmus je zbytečné hromadění slov stejného či podobného významu. Příkladem je třeba právě ''inteligentní slávista'', ''hloupý sparťan'' nebo Okresní soud ''Brno-venkov'' :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Travinho     před 7 lety 13.02.2018 21:56 |  
      7 1

      Můžeme chtít, aby spolu hráli Deli s Ngadeuem, jak chceme. Ale pokud je trenér spolu v přípravě ani nevyzkoušel, tak spolu hrát nebudou a ani by neměli. Navíc hráči se učí nový herní systém a bude vzadu zřejmě potřeba někdo, kdo bude defenzivní hru týmu pořádně dirigovat, což ani jeden z nich není.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        bongor     před 7 lety 14.02.2018 09:02 |  
        5 0

        Koukám,že pomalu nikdo nepočítá s Jugasem.Že by zrod nového otloukánka?

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          petrnovy     před 7 lety 14.02.2018 09:21 |  
          2 3

          A není to prostě jen tím, že se lidem jeho výkony nelíbí(li), tak tam dávají někoho jiného? :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 09:25 |  
          2 1

          Rekl bych,ze to je tim,ze pri utoku budeme hrat na tri stopery. A ted si predstav Deliho jak xkrat vymazal naskok nekoho,kdo se dostal za nej. Pak si predstav Ngadea jak jedinej rychlostne a pozicne obstal proti hracum Donecku. Oba dva reprezentanti svych zemi. No a pak Kudela je tam Kudela,ktery je na tom podle rychlostne lepe nez Jugas a je zvykly hrat to,co chce Trpis. Samozerjme neberu v uvahu schopnost teto trojice ridit obranu a zvladat zapas takticky..

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            Travinho     před 7 lety 14.02.2018 09:53 |  
            2 1

            S řadou věcí se dá polemizovat. Kúdela podle mého určitě není rychlejší. Jugas má věci, které nám v přípravě na stoperu chyběla. Dokáže hráči absolutně znechutit hru, tím jak je u něj neustále natěsno a nedá mu centimetry navíc ani ve vápně, navíc takticky je na tom směrem dozadu jasně nejlépe.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 11:52 |  
              1 0

              Me Kudela teda prijde mnohem obraznejsi a ze ma i rychlejsi start na balon. Nedokazu posoudit,kdo z nich by vyhral stovku ale tipnul bych si na Kudelu. U Jugase vidim velky problem v odhadu na balon. Predvedl nam to uz nekolikrat a v tomto rozestaveni to bude hodne o tom,ze bude mit jeden pokus na to,aby zastavil samostatny unik na nasi branu. Kazdopadne ani na jednom nelpim,at hraje ten prospesnejsi..

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Travinho     před 7 lety 14.02.2018 09:51 |  
          0 0

          Též to nechápu, bohužel to vypadá, že s ním nepočítá ani trenér...

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Robinator     před 7 lety 14.02.2018 10:23 |  
      3 1

      koukám, že i fanoušci jsou nepoučitelní..Souček, Hušbauer vedle sebe + Zmrhal... ajajaj.... :D

  5. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

    MC_nechva     před 7 lety 14.02.2018 09:55 |  
    1 6

    Máte někdo nějaké info k:
    - Nezmar dával výpověď
    - JiT nechtěl Stocha v týmu ale Krob řekl, že to nepřichází v úvahu a jsou tam třecí plochy i u jiných hráčů
    - Vedení mluví do sestavy realizačnímu týmu

    Díky za info

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      bongor     před 7 lety 14.02.2018 10:33 |  
      0 2

      To slyším poprvé,že by Nezmar dával výpověď.Horší je to info,že JiT nechce Stocha.Jestli je to ověřené tak si nejspíš něco řekli,ale vyhodit našeho zřejmě nejlepšího hráče jeden na jednoho,to nevím jak nazvat.Ale zatím je to všechno jedna paní povídala.A JT se vůbec neozývá,to je mi při jeho známé mluvnosti divný.Twitter nečtu,tak nic nevím,nevíš,nevíme.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      qwertz0099     před 7 lety 14.02.2018 10:48 |  
      0 0

      O tom slysim poprve, ale soudim, ze to neni pravda. To je z dnesniho iSportu? (Tam byl nejaky clanek o Slavii, ale ja ho nemam predplaceny....)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Alanor (admin)     před 7 lety 14.02.2018 11:03 |  
      0 0

      Má to být v dnešním Sportu. Máte někdo PDF, prosím?

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Jachym     před 7 lety 14.02.2018 11:12 |  
        11 0

        Má-li to být ve Sportu nebo v ostatních podobných plátcích, má cenu se tím vůbec zabývat a rozčilovat se nad tím?

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          MC_nechva     před 7 lety 14.02.2018 11:26 |  
          4 1

          No... něco na tom pravdy určitě bude... o tom že to bude mít Stoch pod JiT těžký jsem psal hned po jeho příchodu... info jsem měl dobrý

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            Jachym     před 7 lety 14.02.2018 11:47 |  
            3 2

            Tak těžký by to měli mít všichni a to je správný:-) Pro mě osobně je v základní sestavě třeba Stoch postradatelnější než Hušbauer nebo i Jugas. Jeho individuální kvality jsou sice nadprůměrné, ale na druhé misce vah je jeho nižší produktivita (snad se v přípravě zablýsklo na lepší časy!) a také neochota se vracet po ztrátě míče, což je v systému totálního fotbalu, který chceme hrát, celkem nevýhoda. V tomto ohledu musí Stoch zabrat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Jachym     před 7 lety 14.02.2018 11:17 |  
      3 0

      Já zase četl rozhovor v Hattricku s Nezmarem o tom, jak je rád za tuto novou výzvu, ve které se bude moci parádně realizovat. Po poslední přípravě se Trpišovský rozplýval nad gólem Stocha a pěl jen superlativy. Jinak samozřejmě hráčů je moc, takže vždy se bude řešit koho si ponechat a koho se zbavit. Vedení do sestavy nemluví, to by nemohlo fungovat.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        donford     před 7 lety 14.02.2018 11:40 |  
        2 0

        Dnes v Mladé frontě zajímavý celostránkový rozhovor se čtyřmi trenéry Slavie, co přišli najednou z Liberce. (Trpiš, Köstl, Kolář ...) Když líčejí trable, jaké měli existenčně oni a hráči v jiných klubech, (V.Žižkov), tak to je fakt k nevíře. To jsou teď ve Slavii fakt jako v nebi.
        Když se tu různě glosovala budoucí sestava, za sebe se domnívám, že i když Trpiš pravda nikdy nezkoušel dvojici Ngadeu - Deli, stále jsme přesvědčen, že by byla výborná. Hrají spolu již víc než rok a půl, trénují spolu, oba jsou navzájem frankofonní, moc by se mi vedle sebe pro svou rychlost a nesmlouvavost zamlouvali. Rozhodně by si herně rozuměli víc, než třeba Suchý s Kalasem v nároďáku. Fakt, obavy bych neměl. Zajímavý by byl i počin zkusit na kraj postavit Kúdelu. Na tomto postu již hrál, je rychlý, tvrdý, umí hrát natěsno a technicky možná o něco lepší než Jugas. Ten se mi vždy zamlouval na prostředku. Byla by to zajímavá trojice ještě s upalujícím Sýkorou dopředu. Také mě mrzí, že teď bude absentovat na křídle Bořil. Zase - jeho rychlost, přímočarost, tvrdost, doplněná důrazným Kúdelou za ním - do této dvojice vkládám naděje. Víte, včera jsem dost pozorně sledoval Juventus s M.City. Ne, nechci srovnávat, ale ta rychlost i u "starého" Higuaina, prostě u všech, technika v plném běhu, narážečky a přesné pasy křížem přes celé hřiště a povolená tvrdost (s nikým se nemazlit), to je dnešní fotbal. Tímhle směrem, kéž bychom se alespoň čátečně přibližovali. Ale při vší úctě, vedle sebe Souček a Hušby - dva jinak vynikající fotbalisté, to mně nějak neladí. To je spíš protimluv. Snad zkusit Buchu. A vzhledem k rychlosti moderního světového fotbalu, proto tu pléduji za Bořila a za ním zkusit Kúdelu. No, liga se blíží.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          bongor     před 7 lety 14.02.2018 11:48 |  
          0 1

          Mně se včera moc Sucháč nelíbil,k velké radosti Holoubka toho Mára moc nepředved a tak napravoval dojem z díry Vaclíka,ten byl teda hroznej,jen se pořád divil,co mu to ti Angláni dělají.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Jachym     před 7 lety 14.02.2018 11:57 |  
          5 0

          Podle mě je Ngadeu neocenitelný jako předsunutá hlídka ve středu pole, o kterou se spolehlivě rozbíjí soupeřovy útoky. A i tak Deli i Ngadeu výrazně spolupracují. Jugas se vedle Deliho osvědčil a herně vyrostl.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        bongor     před 7 lety 14.02.2018 11:42 |  
        2 6

        Poslední dobou jsem si všim,že různý prohlášení našich šéfů platí někdy jen tak na týden.Pokud se nemýlím i ohledně ukončení práce JŠ se vyskytlo nějaké vyjádření,myslím že zrovna Nezmara.že to nepadá do úvahy.
        Teď JiT pochválil Mira za hezkou branku zdálky,to ale neznamená,že ho chce v mančaftu,neplní prý nějaké jeho představy a taky se vysmíval bídě,no tohle!

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Mates204     před 7 lety 14.02.2018 11:49 |  
          3 5

          Jestli je vysmívání se RB argumentem k odchodu slávisty z týmu, tak ať ten rudoch táhne do hajzlu!

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      JS (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 11:48 |  
      3 9

      Naprosto si dovedu představit situaci, kdy JiT se snaží vybrat jen ty hráče, kteří jsou ochotni a uzpůsobeni pracovat pro jeho vizi. Dokážu se i vcítit do situace, kdy vedení přivede za těžké prachy Stocha, dá mu na české poměry obrovský plat a nový trenér přijde s požadavkem, že takového hráče chce propustit. Dojde k výměně názorů, obě strany mají opodstatněné stanovisko... Nezmar se postaví za podřízeného, kterého si přivedl a v jehož vizi také věří, a je to.

      Osobně bych podpořil JiT i ve chvíli, kdy to bude chvíli skřípat, protože výsledek (naplnění Trpišovského vize fotbalu) je důležitější, než cesta. Co se týče personálního obsazení kádru, má Trpišovský mou podporu do té doby, než začne upřednostňovat méně kvalitní hráče nad těmi kvalitnějšími. Stoch je určitě bez debat asi nejfotbalovějším plejerem, který ovšem, jak to u těchto typů fotbalistů bývá, nejsou komplexní. Takže pokud JiT říká, že v moderním fotbale upřednostňuje komplexní hráče před těmi, kteří mají jednu dvě dovednosti top a v dalších naopak herně pokulhávají, (viz jeho rozhovor v Seznamu s Mádlem), je jasné, že Stoch nebude mít na růžích ustláno a do základu daleko.

      Pro mě jsou podstatní dvě věci: Jako fanoušek budu chodit do Edenu radši na Stocha, než na Zmrhala. Stoch je pro mě nějaký element atraktivity a fotbalovisti, kterou bych rád viděl. Možná, kdyby byl ochotný a zapracoval na svých slabých stránkách, byla by škoda se ho zbavovat, ale k tomu potřebuje i dostat prostor od JiT a ne hned jít do křížku. A pokud tedy má být prodán, tak alespoň ať jsou náklady na jeho propuštění co nejmenší – tzn. prodat s nějaký ziskem.

      Pozn. Pokud bude JiT stavět celé jaro Zmrhala, svá slova o podpoře a trpělivosti pravděpodobně zvážím.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 17:12 |  
        5 0

        Jinak receno, když bude hrat Zmrhal místo Stocha, nebudes trenéra podporovat? To je dost sileny uvazovani, na to jsme ale od tebe zvykli.. Vlastne tu trenorovi jakoby vyhrozujes, coz je dost nefer. Stoch rozhodne není "bez debat" nejfotbalovejsi.. soucasti fotbalu jsou i branky a asistence, a tech ma povazlive malo. Samozrejme budeme-li to hodnotit jako krasobrusleni, pak na tvem nazoru něco je.. :).

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 17:13 |  
        2 0

        Mimochodem co když Zmhral da za jaro 5 golu a 5 asistenci, stejne nebudes JiT podporovat? :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      SKEP     před 7 lety 14.02.2018 11:49 |  
      1 0

      Situace jistě není jednoduchá... Ale kdy byla, že? Ředitel Nezmar se vyznačuje upřímnou snahou zajistit sportovnímu úseku v čele s koučem "odbornou nezávislost", nicméně v klubu údajně stále existují různé zájmy, tlaky a bohužel v neposlední řadě i boj o pozice. Pozitivní atmosféru v kabině mají za úkol udržet fotbalisté kteří dříve prošli Libercem, což byl také jeden z podružných důvodů jejich příchodu. Viděno touto optikou, bude mít utkání v Jihlavě o náboj více...

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        donford     před 7 lety 14.02.2018 12:42 |  
        8 0

        Pánové, sice nic konkrétního oproti zřejmě některým zasvěcenějším nevím, ale nedramatizujeme to příliš? Skryté zájmy, tlaky, boj o pozice, a to ještě liga nezačala. Situace prý (proč?) není jednoduchá, náboje k odpálení přibývají .... To se snad mají hráči v kabině začít navzájem škrtit? Máme se vůbec těšit na fotbal? Proboha proti Jihlavě to musí být jeden z tuctových, zapomenutelných ligových zápasů, vždyť hraje čelo s outsiderem, kde cokoliv jiného než vítězství by bylo výrazným a ostudným neúspěchem a pokud vítězstvím skončí, jsem si jist, že do 3 dnů na něj všichni zapomeneme. Pokud ne, tak konspirace div ne o rozpadu klubu začnou růst ...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Jachym     před 7 lety 14.02.2018 13:17 |  
          3 0

          Samozřejmě, kromě úrovně českých novinářů navíc mějme v paměti i to, kdo daný plátek vlastní. Jinak i pro mě bude cokoli jiného než výhra v utkání mistra s posledním týmem tabulky velkým zklamáním. Zvláště když to bude můj první mimopražský výjezd v této sezóně.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2018 15:07 |  
            6 0

            Zdravím Vás všechny a přeji pěkný den.
            Také si myslím, že je třeba to hodnotit velmi uvážlivě a hlavně s nadhledem. To jste mi tu všichni v dobrém dopručili, když jsem se onehdy někdy v minulém roce nad "Spartem" a jeho "novináři" rozlobil.
            Pokud chceme hrát jinak než doposud, tak je jasné, že to bude chvíli trvat, než si k tomu všechno sedne včetně uvažování a chuti všech hráčů. To je úplně normální. To ostatní je jen taková "omáčka".
            Ostatně, tohle probíhá před zahájením jarní ligy skoro všude, všude jsou nějaké třecí plochy a snahy upřednostnit někoho před někým. Já mám kamaráda ve Zlíně a ten mi vyprávěl, že je to rozbouřené v kabině a trenér Páník to nemá vůbec jednoduché. A mohu pokračovat i zprávami třeba z "rudého břehu", kde se to taky mele a to se teď zranil jejich jediný pořádný útočník Šural, který bude nejméně 6 týdnů stát. A tak bychom mohli pokračovat.........
            Buďme trpěliví a nenechme se teď rozházet kvůli plkům. Nebo se zase chceme "rozes....at" zevnitř, jako že jsme to už několikrát dokázali......... Nechme to na trenérech a Nezmarovi. Musí mít pocit, že za nimi stojí nejen "Tribuna sever".
            "Bonum principium facit bonum finem" Ovidius
            Dobrý začátek k dobrému konci vede.
            A v sobotu si držme palce navzájem.
            S úctou
            Sokrates 55

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

                  před 7 lety 15.02.2018 17:19 |  
              1 0

              přátelé, já bych se raději zeptal: "Není to zase nějaký vtípek od Travinha?" :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      sks9     před 7 lety 14.02.2018 15:07 |  
      1 1

      Trpišovský - Stoch
      Tam je to jednoduchý
      Trpišovi se nelíbí jeho neochota branit.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

    qwertz0099     před 7 lety 14.02.2018 12:01 |  
    0 0

    OT:S Jihlavou se začal připravovat Libor Holík

  7. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

    LA11     před 7 lety 14.02.2018 14:38 |  
    5 8

    Co to je za blaboly, ze by JT nechtel Stocha? :)) trener prisel hrat totalni ofenzivni fotbal a Stoch je jeden z nejlepsich mozna nejlepsi ofenzivni zbran naseho tymu..

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Ados     před 7 lety 14.02.2018 15:40 |  
      4 7

      Naprosto souhlasím a nechápu, proč jsi dostal palce dolů. Stoch je kritizován za svou produktivitu s čímž se dá souhlasit (na druhou stranu koho máme ze záložníků s vysokou produktivitou?), ale kvalitativně je tam ze všech nejlepší. Jestli to trenér nepozná a nedokáže využít jeho schopností, tak ať jde zpět trénovat Coufaly apod.

      Nebudu Trpišovskýho kritizovat, když se neodehrál ani jeden zápas, ale jestli si myslí, že tu bude hrát jen s těma "kopytama" se kterým má zkušenosti a otráví život našim hvězdám (cizincům), tak to prostě vyjít nemůže. My jsme Slavia!

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        Jachym     před 7 lety 14.02.2018 16:51 |  
        6 0

        Klid, pánové. Ještě nebylo odehráno jediné soutěžní utkání a už takové odsudky. Jinak ale i Stoch se musí naučit bránit. Pokud bude tým šlapat a budou výsledky, tak ať chytá třeba Bořil, stopera ať hraje Bucha, křídlo Ngadeu a kustoda ať dělá třeba Stoch...:-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          bongor     před 7 lety 14.02.2018 18:46 |  
          1 0

          Bořil nemůže chytat,protože je na brankáře moc malej.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        ElBrody     před 7 lety 14.02.2018 20:16 |  
        0 0

        Obávám se, že v očích JT je Stoch momentálně alternace za Zmrhala ve 4 členné záloze.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

      Travinho     před 7 lety 14.02.2018 19:14 |  
      4 2

      K čemu je ti zbraň, která nikoho nezabije, ale jen se na ni hezky kouká?

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        afro     před 7 lety 14.02.2018 20:35 |  
        1 4

        Ty jsi s tim nejak moc rychle hotovej. Stoch na podzim patril k tomu nejlepsimu, a to i pres absenci bodu do "kanadskeho bodovani".
        #golyjsounadstavba:-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Travinho     před 7 lety 14.02.2018 21:19 |  
          2 0

          Ale fotbal se hraje na góly. Já jej neodepisuju, ale psát jako o zbrani, když střílí zatím jen slepými, mi přijde poněkud nadnesené...

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

        bongor     před 7 lety 15.02.2018 18:53 |  
        1 3

        Každej přece nemusí být střelec,taky je potřeba nějak ten míč dostat do prostor odkud se dá střílet.On taky Pavlenka moc gólů nedal,každej má mít nějakej svůj přínos pro mužstvo.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.02.2018 19:03 |  
          4 0

          Jenomže na tuhle práci je tam někdo jiný... od Stocha se očekává vytváření šanci a střílení branek...

          Upřímně řečeno, mockrát jsem na tribuně "rostl", když místo centru zleva do vápna, kam nabíhali tři hráči, Míra míč zasekl na pravou a začal si jej navádět na střelu... kromě toho, že mu málokterá střela letěla na branku, tak ty tři nabíhající spolehlivě poslal do ofsajdu...

          To je ti potom houby platné, že v zápase desetkrát obejde protihráče a krásně přenese hru k druhé lajně

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

            Rooney     před 7 lety 16.02.2018 10:05 |  
            1 0

            Take jsem z jeho zasekavacek a zpomalovani akci obcas rostl, ale fotbalista je to bez debat vyborny. Proto doufam, ze ho JiT da na pravou zalohu misto Mingazova ci van Burena. Na tomto postu vyuzije svou rychlost, 1 na 1, vyborne centry a tim muze byt pro tym velkym prinosem. Bude muset makat i dozadu, coz mu moc nevoni, ale pod JiT si jinak moc nezahraje a podle zapasu se Sachtarem mi prijde, ze si to uz uvedomil a bude na sobe makat. U Mina mi totiz prijde, ze ten fotbal opravdu "zere" a nespokoji se s tim, ze bude za pekne penize lestit lavicku...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 10

          Andul-lhak     před 7 lety 16.02.2018 10:37 |  
          1 0

          porovnavat brankare a ofenzivniho zaloznika/kridlo v poctu jejich bodu, to je vazne hodne zajimava teorie :D

          I kdyz takovej Rogério Ceni by asi nesouhlasil: https://www.youtube.com/watch?v=rXN5MzVjvdM

  8. setkání s novináři

    Wommi     před 7 lety 14.02.2018 16:03 |  
    3 0

    na twtr zajímavé komenty:
    Trpišovský: Základní sestava? Máme jasno o osmi postech, Bořil navíc nemůže v Jihlavě hrát. Od zítřka už ale budeme trénovat v sestavě, v níž chceme nastoupit. Napovědět o herním stylu může generálka, budeme hrát na 4 obránce a 2 útočníky nebo 1 hrot a 1 podhrot;
    Jindřich Trpišovský: Chtěli bychom se časem naučit dvě rozestavení a měnit je i v průběhu utkání. Od 3-5-2 jsme zatím museli odstoupit, nejdřív potřebujeme vstřebat základní principy hry. Cítím ale z hráčů odhodlání, chtějí se učit nové věci
    Trpišovský: Pro Buchu bylo předběžně nachystané hostování, ale chtěli jsme ho vidět a podržet si ho tady. Je to pro něj velká škola. Je vychovaný na dobrých principech, dělá velký progres. Hodí se nám tím, že používá obě nohy, je fotbalový a rychle se rozhoduje