Aktuality z médií

Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 07.02.2018 12:28 |  
    1 12

    On se nachladi z klimosky.. to bych se ........

    • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

      donford     před 7 lety 07.02.2018 12:48 |  
      9 0

      Tak když se použije neuváženě s velkým rozdílem proti teplotám venkovním, je nachlazení ein zwei (raz dva) :-)

      • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

        siskin     před 7 lety 07.02.2018 18:37 |  
        0 10

        To je, s prominutim, nesmysl. Za par let to prejde.

        • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

          fredydj (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 16:33 |  
          4 0

          co za pár let přejde?

          • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

            Andul-lhak     před 7 lety 08.02.2018 17:36 |  
            4 0

            asi horecka, kvuli ktere siskin zapomnel zaklady mediciny.. :-)

            • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

              siskin     před 7 lety 09.02.2018 14:23 |  
              0 1

              V pohodě, ten týden do Jihlavy to nějak vydržíme.
              Spíš doufám, že klubový felčar umí více, než nám interpretuje Zmrhal; aby pak bylo s kým hrát

              • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                siskin     před 7 lety 09.02.2018 14:45 |  
                0 1

                Pozor také na topení v zimě. Co způsobí rozdíl teplot, při příchodu ze zimy do tepla a obráceně, dle vaší "fundamentální medicíny", nevím. Doufám tedy, že netopíte a viry odháníte větráním a vyrovnáváním teplot. Nebo antibiotiky. Hodně štěstí.

                • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                  Andul-lhak     před 7 lety 09.02.2018 15:14 |  
                  0 0

                  popravde se snazim moc netopit. clovek je pak otuzilejsi a ma tim silnejsi imunitu. a piji kazdy den caj s medem, zazvorem a citronem, aby na me ty viry nenaskakaly. ale dekuji, ze se starate o me zdravi, to je hezke. :-)

  2. Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

    Srdcar114     před 7 lety 07.02.2018 13:54 |  
    12 0

    Pěkný rozhovor.Myslím,že Jarda Zmrhal jako záložník může dobře spolupravat se Sýkorou na beku.

    • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

      Akuls     před 7 lety 07.02.2018 19:16 |  
      7 0

      Ano, ale potřebuje, aby nebyl odříznutý, ale naopak aby dostával balóny do běhu. On to pak týmu vrátí góly i nebezpečnými centry. I F.Veselý potŕeboval ke své hře podporu od Kadraby a Lály

  3. Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

    Divizni (přítel SN)     před 7 lety 07.02.2018 16:42 |  
    2 2

    Je to stejně paradox, s těma pohárama. Tak třetí ho bude hrát určitě a druhý se do nich s docela velkou pravděpodobností vůbec dostat nemusí. Jsem na to zvědav, jak se bude vše vyvíjet.

    • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

      kjandourek (admin)     před 7 lety 07.02.2018 19:56 |  
      3 0

      Určitě ho bude hrát vítěz poháru... třetí pouze v případě, že vítěz poháru skončí na druhém místě....

      • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

        Mates204     před 7 lety 08.02.2018 00:53 |  
        0 3

        Jenže že vítěz poháru (snad my) skončí 2. je nejpravděpodobnější varianta.

        • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

          Novi.sks     před 7 lety 08.02.2018 08:33 |  
          5 0

          My získáme double a není co řešit ;-)

        • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

          kjandourek (admin)     před 7 lety 08.02.2018 09:05 |  
          3 0

          Že vyhrajeme pohár a skončíme na druhém místě je naše přání a cíl do jara....

          Ale ve skutečnosti má šanci na vítězství v poháru má osm celků... a mezi nimi jsou pouze dva, které by mohly skončit na druhém místě v lize... a ty ještě ve čtvrtfinále hrají proti sobě.... takže co se pravděpodobnosti týče, to rozhodně není "nejpravděpodobnější" varianta ....

          A to i když budeme brát v úvahu kvality jednotlivých celků...

          • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

            Divizni (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 09:32 |  
            0 0

            Pro mě by mělo logiku. pokud by šel náš druhý tým do závěrečného předkola LM. V případě prohry, by šel automaticky do základní skupiny EL. Do jakého předkola náš druhý tým vlastně postupuje?

              • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                deny91     před 7 lety 08.02.2018 13:52 |  
                1 0

                Na té stránce je ještě starý model předkol nemistrovské části.

                • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                  soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 15:15 |  
                  0 0

                  pokud je to tak, tak mea culpa, každopádne unreal to je tak jako tak...

                  • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                    deny91     před 7 lety 08.02.2018 18:59 |  
                    1 0

                    Rozhodně tam budou těžší soupeři než BATE nebo APOEL, které jsme potkali v mistrovské části. Ale zase ne ta úplná špička - 4. týmy z Anglie, Španělska, Německa, Itálie (a pokud vítěz EL postoupí do skupiny LM přímo z domácí soutěže, tak ani 3. tým z Francie). Ve třetím předkole reálně hrozí týmy typu Galatasaray, Sporting, Zenit, Dynamo Kyjev, Ajax nebo Anderlecht, tedy ne ta úplně top Evropská kvalita (ale kvalitní jsou hodně).

                    Jinak ta změna je v tom, že místo 2 předkol se hrají 3 a postupují do skupiny LM jen 2 nejlepší (dříve 5).

                    • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                      JS (přítel SN)     před 7 lety 09.02.2018 11:42 |  
                      1 3

                      Ani na jeden z jmenovaných týmů v současnosti nemáme.

                      • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 09.02.2018 12:15 |  
                        4 1

                        Podobně, jako jsme v šestadevadesátém neměli na AS a v roce 2007 na Ajax, že?

                        • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                          JS (přítel SN)     před 7 lety 09.02.2018 12:43 |  
                          1 5

                          Ano, nějaká velice nepravděpodobná situace nastat může. Ale daleko pravděpodobnější je, že nás přejedou rozdílem dvou tříd.

                          • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                            Andul-lhak     před 7 lety 09.02.2018 12:50 |  
                            5 1

                            a na zaklade ceho hodnotis? mas k tomu nejaky duvody, nebo je to jen dojem? napr. zapas se zenitem byl vyrovnany az do te doby, co byla vystridana jina sestava, pricemz oni byli v priprave dale. musi byt hrozne, kdyz vsechno vidis furt jen negativne a na vsechno si stezujes, to asi tvoje okoli musi mit zkazeny kazdy den, pokud tedy jeste nejake je. co se aspon obcas fotbalem bavit? vzdyt je to hra.

                            • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                              JS (přítel SN)     před 7 lety 09.02.2018 12:59 |  
                              3 4

                              Vůbec nechápu ten osobní útok, ale jestli vám to pomohlo zlepšit den, proč ne.

                              Důvody? Dojem? Tyvole... :D :D Důvody a dojem že to jsou týmy, které hrajou stabilně evropské poháry, leckdy právě Champions League, s nesrovnatelně větším a lepším zázemím a renomé, takže do nich chodí hráči evropské kvality za prachy, o kterých si můžeme nechat jen zdát. Že zatímco my to tady bastlíme (s prominutím) se Zmrhaly a Bořily s kádrev hodnotě cca 37,7 mil EUR, tak v takovém Galatasaray (hodnota kádru téměř 100 mil EUR) hrají hráči jako Gomis, Fernando nebo Inan. Zenit (123 mil EUR) a Branislav Ivanovic, Criscito, Kranevitter nebo Paredes. Ajax 158 mil EUR, Sporting téměř 200 mil EUR. A jestli si myslíte, že ty částky nejsou vypovídající, tak popíráte fungování celého fotbalového trhu. A jestli si myslíte, že naši hráči v ČR jsou podhodnocení, tak chci slyšet, proč tedy nehrají v top ligách. Ostatně srovnání s Anderlechtem není tak dávnou zkušeností a upřímně jsme se od té doby herně nikam moc neposunuli, takže...

                              Kapišto? Nalhávat si do kapsy, že máme na tyto týmy, je liché. Tady nejde o nějakou negaci. Já jsem realista. Ano, může nastat situace, při které nám budou hrát všechny faktory do karet a třeba s nima zbastlíme remízu venku jako tehdy s Ajaxem. Ale pravěpodobnost takové situace je určitě velice malá. Proč? Tak já odpovím otázkou – a kolikrát jsme se od dob Korbela dostali do Ligy mistrů?

                              • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                kjandourek (admin)     před 7 lety 09.02.2018 13:30 |  
                                4 0

                                Takže při tomhle přístupu stačí spočítat hodnoty kádrů a vyhlásit vítěze soutěží, ne?

                                Protože jinak bychom mohli popírat fungování celého fotbalového trhu.... podobně jako si to dovolila ta neposlušná Plzeň... který to zřejmě na rozdíl od tebe nedošlo a s Teclem v útoku vyřadila Neapol z EL poměrem 5:0...

                                • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                  JS (přítel SN)     před 7 lety 09.02.2018 13:37 |  
                                  2 3

                                  Ale my si nerozumíme. Já mluvím o pravděpodobnosti úspěchu. A ten, s prominutím, má větší ten tým, který je zkušenější, sehranější, s lepšími individualitami atp. Jasně, můžou nastat faktory, které mu ubírají pravděpodobnost (podcenění spoupeře - to je něco, co se stalo např. Ajaxu) atd. Ale zajímalo by mně, kolikrát bychom dokázali vyhrát třeba z deseti zápasů proti Sportingu.

                                  • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                    Andul-lhak     před 7 lety 09.02.2018 13:46 |  
                                    1 0

                                    tak pravdepodobnost uspechu je jina, samozrejme ze z deseti stretnuti vyhraje vetsinu favorit. nicmene tvoje tvrzeni "prejedou nas dvou rozdilem dvou trid" mi prijde proste az prehnane negativisticky. tot vse.

                              • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                Andul-lhak     před 7 lety 09.02.2018 13:32 |  
                                3 1

                                jaky osobni utok myslis? ze tady vzdycky komentujes jenom negativne je pravda, tak jsem se zamyslela, jestli to tak mas i v jinych zivotnich oblastech. nebud tak citlivy, jako osobni utok to nebylo mysleno.

                                a ano, ta cena mi neprijde jako moc dobry argument. napr. kdyz prestupoval barak, mel cenu 2,5 milionu euro, po pul roce v italii ma cenu 8.5 milionu euro. pavlenka mel cenu 1,5 milionu euro, ted ji ma 4,5 milionu eur. a myslis si, ze je najednou barak trikrat tak lepsi, nez kdyz hral u nas? ne, proste ma jen vyssi cenu, prestoze hrac byl srovnatelny, protoze se prosadil v zapadnich soutezich. ono ta cena je taky jenom jeden udaj. me spis zajimaji zapasy - samozrejme, ze nemuzeme hrat otevrenou partii s tymy jako zenit, nicmene s dobrou taktikou a tymovym vykonem si myslim, ze s temahle tymy se muzeme merit. a ze jsme na urovni zapasu z pred dvou let, to je opravdu zvlastni tvrzeni, kdyz jsme od ty doby vyhrali titul, byli sme v evrope dobrym souperem ostatnim tymum (napr. villarreal) a v tabulce jsme druzi (pred anderlechtem 5.). takze ja to capisco asi trochu jinak nez ty.

                                • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                  JS (přítel SN)     před 7 lety 09.02.2018 13:38 |  
                                  2 3

                                  To opravdu ano. Říkám, že jsme se HERNĚ moc neposunuli. A tady už zase lítaj argumenty "udělali jsme titul" a "jsme druzí v tabulce, kdyžto Anderlecht je pátý". Tak to je síla. To hned nám dává naději na postup.

                                  • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                    kjandourek (admin)     před 7 lety 09.02.2018 13:41 |  
                                    2 1

                                    Alespoň se nauč číst, když cheš moralizovat: teď jsme druzí, zatímco v době, kdy jsme hráli s Anderlechtem, jsme byli pátí... ne že je teď pátý Anderlecht....

                                    • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                      JS (přítel SN)     před 7 lety 09.02.2018 13:48 |  
                                      1 4

                                      Fajn. A? To je pořád nějaký argument, proč bychom měli být konkurenceschopní v dvouduelu se Sportingem Lisabon nebo Ajaxem? Jako logika fotbalového fanouška je fakt prazvláštní. Takže znovu: Nepochynbě ve sportu se může stát spoustu věcí, a celý koncept je o tom, kdo má jaké předpoklady a jak je naplní/nenaplní, což ovlivňují různé faktory. Pokud se bavíme pouze o předpokladech (tak tuto diskusi chápu), máme je určitě skromnější, než naši možní soupeři. Howg.

                                      • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                        kjandourek (admin)     před 7 lety 09.02.2018 13:56 |  
                                        4 0

                                        No tak pokud Ty argumentuješ tím, že nám Anderlecht před rokem a půl napráskal... a vyvozuješ z toho, že bychom stejně dopadli i teď.... tak je naprosto relevantní poukázat na to, že tehdy jsme byli v nějakém stavu: tj. pátí v lize... bez zkušeností v evropě... bez hráčů, kteří by měli nějaké zkušenosti v evropě (s výjimkou Hušbauera a Šventa)... Zatímco teď máme za sebou zisk titulu (to, že Ty to nebereš je Tvůj boj, ale hráči, kteří si tím prošli nabrali nepřenosné zkušenosti se zápasy, které se vyhrát prostě MUSÍ a zvládli to), v kádru hráče, kteří hrají za repre a mají za sebou zápasy v kvalifikaci o MS, kde o něco šlo a oni ty zápasy zvládli (to, že se potom nepostoupilo je jiná věc)..... mimo jiné máme v kádru mistra Afriky... prostě spoustu proměnných šlo od té doby hodně nahoru....

                                        Gauč...

                                  • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                    Andul-lhak     před 7 lety 09.02.2018 13:50 |  
                                    2 1

                                    no, nevim. myslim, ze jsme se herne posunuli minimalne do konce roku 2017 tak, ze jsme se vsemi tymy, co hrali evropskou ligu hrali vyrovnanou partii a hrali do posledniho kola o postup. s nikym jsme skore pod dvou zapasech nemeli 0:5. a kdyz mluvis o hre, tak doporucuji pustit si zapasy napr. s talinnem a anderlechtem a potom napr. s villarrealem nebo i s tou blbou astanou. myslim, ze hra byla na lepsi urovni.

                                    a tedy myslim, ze kvuli zmene herniho systemu prisel i JiT, takze o tom, jestli se s nimi herne budeme moci merit, vlastne ani nemuzeme vubec mluvit, protoze nikdo nevi, jak se mu bude darit v lize a jak presne jeho herni projev bude vypadat.

                              • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                                MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 09.02.2018 21:05 |  
                                2 1

                                Ajax jsme 2x porazili ;)

                      • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                        Fačín     před 7 lety 09.02.2018 12:37 |  
                        0 3

                        Proč tolik pesimismu, Anderlecht, Galatasaray, Dynamo Kyjev, to jsou naopak všechno týmy, s kterými bychom se měli měřit s hlavami nahoře jako rovný s rovným. Akorát nesmíme hrát hurá fotbal a dostávat 4 góly od třetiligových španělských týmů...

                      • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                        Borgetti     před 7 lety 09.02.2018 16:23 |  
                        0 0

                        Tak před 2 lety měli rumuni úžasnou jízdu v EL, kde je zastavil až Villareal ve čtvrtfinále.

            • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 10:21 |  
              1 0

              Kdyz si vitez EL nezajisti misto v LM ze sve domaci souteze,tak 2. predkola. Kdyz si vitez EL zajistim misto v LM i ze sve domaci souteze,tak 2. u nas by sel do tretiho kola LM ale zaroven by mel jistou skupinu EL pokud by v tom kole hned vypadl.. Takze pro nas idealni stav pokud by jsme skoncili druhy.

              Jinak nejprehledneji je to myslim tady:

              www.coen.wz.cz

              • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                Divizni (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 14:01 |  
                0 0

                Pokud máš pravdu, tak za jistých okolností se stane to, o čem píši a tomu už rozumím......

                • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 16:03 |  
                  0 0

                  No s tim rozdilem,ze tak jako tak nepujde do zaverecneho predkola ale o rad niz. Celkem to ma 4 predkola.

                  • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                    deny91     před 7 lety 08.02.2018 19:18 |  
                    0 0

                    nemistrovská část má jenom 3 předkola (doteď měla jen 2 a jedno přibylo), 4 má ta mistrovská

                    • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 20:20 |  
                      0 0

                      To sice ano ale zacina to od 2. predkola,takze to posledni se jmenuje 4. predkolo :)

                    • Re: Záložník Slavie Jaromír Zmrhal: I když si stěžujeme, tak nás příprava baví.

                      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 20:23 |  
                      0 0

                      Aaaa omlouvam se! Vubec jsem si nevsiml,ze jsem to napsal predtim takhle blbe... inu jsem blbec.. A to to mam celkem dobre nastudovany a samozrejme vim,ze ma jen tri a ze je to takhle divny, kdyz se to posledni jmenuje 4. No psani v praci ma sve nevyhody ; )
                      Jeste jednou se omlouvam!