Aktuality z médií

Komentáře (131)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    urs (přítel SN)     před 7 lety 05.02.2018 18:44 |  
    15 1

    Nezmiči, hezky pěkně! :)

  2. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Hanzwalter     před 7 lety 05.02.2018 18:45 |  
    11 0

    Moc hezky rozhovor, pokora a chut pracovat a hrat vlastni styl a starat se jen o nas klub z toho primo cisi! Takze doufejme, ze za par mesicu a ja tomu pevne verim se ukaze angazma HN jako zasadni pro budoucnost naseho klubu.

  3. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    DF007     před 7 lety 05.02.2018 19:03 |  
    2 0

    Je jasné, že koncipci jsme nastavit museli. V létě nám to nějak uletělo. Do té doby jsem posilování i celkem rozuměl - mladí a perspektivní. Teď se přiznám, že tomu úplně nerozumím. Tak se nechám přesvědčit.
    Souhlasím, že koncepce musí být jednotná od áčka k mládeži.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      mig52     před 7 lety 06.02.2018 08:59 |  
      2 4

      No jo, DF 007, jenže mladé a perspektivní nám po půlsezóně vzaly movitější týmy a věř, že stejné to bude i v budoucnosti. Dle mne takto perspektivně pracovat nelze. Co se týká mládí, za mne hráči 21-22 let max, tak brát jen výjimečné talenty bez výstupní klauzule nebo s její nereálnou výši. Z hlediska A týmu je nerozumnější brát hráče 26-28 let, po těch se už tolik nejede. Samozřejmě,mám na mysli obecně, nejde o dogma. Jinak co se týká akademie a vůbec klubu, s jednotnou koncepcí souhlas.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        mig52     před 7 lety 06.02.2018 11:09 |  
        0 1

        -nejrozumnější-

  4. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 05.02.2018 20:03 |  
    12 0

    Pěkný rozhovor, doufám, že Nezmar dostane dostatečný prostor a čas pro to, aby u nás mohl postavit opravdu systémový rozvoj klubu.

  5. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 05.02.2018 21:42 |  
    13 0

    Mám z Nezmiče velice dobrý pocit a myslím, že je to člověk na svém místě. Teď už jen potřebuje dostatek času, trpělivosti a podpory.

  6. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Crispo     před 7 lety 05.02.2018 21:49 |  
    7 0

    Jsme tak trochu na začátku cesty, už zase, jak by řekl klasik. Ale tomuhle libereckému tandemu věřím. V létě zostříme křídla, přivedeme střelce do útoku a do té doby se snad udržíme na druhém fleku...

  7. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Akuls     před 7 lety 05.02.2018 21:57 |  
    3 9

    Trochu mne děsí ta část rozhovoru, kde JN vyjadřuje nespokojenost s tím, že se nepodařilo splnit úkol týkající se zúžení kádru, protože nabídky na hráče, které tu v minulosti byly najednou nejsou. Vychází mi z toho, že tím myslí Deliho, MNN, Zmrhala, Součka, Bořila, Škodu, tedy naše nejlepší hráče. Připomínám, že jsme měli v Dubaji 24 hráčů a podle JiT jich má sedm zdravotní problémy, takže trnu, aby se už žádná nabídka do začátku jarní ligy neobjevila. Vždyť i např. poslední tým 2. Bundesligy 1. FCK má v kádru 30 hráčů, nově včetně exslavisty Halila Altintopa.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      mig52     před 7 lety 06.02.2018 09:02 |  
      1 2

      Mohli to být také hráči úrovně MvB. Udat je nabídkou je hodně těžké, fotbalový trh je přesycen. Je s podivem, jak se to celkem daří RB a to jak do naších soutěží, tak i ven.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Akuls     před 7 lety 06.02.2018 09:24 |  
        1 1

        Pokud vím, tak o MvB měl v létě minulého roku zájem pouze JiT jako trenér Liberce, takže v něm asi nějaký potenciál vidí. Mělo se tehdy jednat o hostování, ale po zápase s OGC Nice z toho sešlo. Navíc JiT chce mít v kádru 4 útočníky (Škoda, Necid, MvB, Tecl), takže MvB a asi ani žádný jiný útočník to nebude. O nějakém zájmu jiných klubů o ostatní naše hráče, které jsem nejmenoval, jsem dosud nikde nečetl ani neslyšel.

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 19:37 |  
          4 0

          Taky by mohli chtít dát šanci nakouknout od áčka Rondićovi... výkony za juniorku si říká o respekt...

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            Akuls     před 7 lety 06.02.2018 20:14 |  
            1 3

            Mladý hráč musí mít na základní sestavu jako třeba kdysi bří Herdové, nebo musí hrát někde jinde (juniorka, hostování). Nechat ho sedět na lavičce v Ačku a potom ho tam někdy dát na 15 min. do unaveného manšaftu, to by pro něj byla medvědí služba. Navíc to, že dal 2 góly Humpolci neznamená, že na to má. My jsme Slavia, za nás mohou hrát jen hotoví hráči a těch bude na lavičce a dokonce i jen na tribuně i na jaře dost.

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 20:31 |  
              4 0

              Jirka Novák, Radek Bejbl, nebo Vláda Šmicer..
              Vzpomeňte si na jejich začátky.... nikdo to nečekal, naskočili do jednoho zápasu na dvacet minut, zahráli dobře... A od dalšího zápasu už byli v základu... na úkor Mirka Sivy, nebo Dragiši Biniče... proč by takhle někdo další nemohl posadit Milana?

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                Akuls     před 7 lety 06.02.2018 20:57 |  
                1 1

                Byl bych rád, ale je to opravdu takový talent? Těch 15 minut může za stavu 3:0 pro nás dostat i když bude kmenovým hráćem juniorky.

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                SKEP     před 7 lety 06.02.2018 20:58 |  
                2 0

                Konkrétně Šmica je typickým produktem tehdejšího B mužstva.
                V národní lize se adaptoval na dospělý fotbal a až poté dostal šanci v 1. lize, tuším že od p. Jarabinskeho, kterou patřičně chytil za pacesy.

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              JS (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 20:41 |  
              1 2

              Kecy... Suchý, Švec, Necid... v Áčku od 18.

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                Akuls     před 7 lety 06.02.2018 20:53 |  
                0 1

                Ale proč?

                • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                  Akuls     před 7 lety 06.02.2018 23:07 |  
                  0 3

                  Přece nejsme v situaci abychom museli stavět 18-ti leté zajíce a kazili jim mládí.

                  • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 23:23 |  
                    2 1

                    Ironie?

                    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                      Akuls     před 7 lety 07.02.2018 09:21 |  
                      2 4

                      Ne, jen vzpomínka např. na první zápas Suchého v Příbrami. Chceme snad být jednou něco jako Šachťar a tam třeba takový Sobol, ač reprezentant Ukrajiny, nemá ani na tribunu. Stavět na mladých je hezké, ale pak jsou celkem tři možnosti:
                      a) buď se mladý chytne a jde si plnit svůj sen,
                      b) nebo hraje průměr, ale to k titulům ani k CH.L. nepovede
                      c) nebo propadne jako Tafat či Zachariáš.
                      Mládí není zásluha, ale jen výhoda a silný tým, který by byl tygrem střední a východní Evropy se tak v podmínkách Slavie (nákup za účelem prodeje) vybudovat nedá.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      ElBrody     před 7 lety 06.02.2018 09:49 |  
      2 2

      S vyjádřením Honzy jsem úplně v pohodě, spíš mě trochu mrzí část rozhovoru s Jardou Tvrdíkem z 29.12., kde jsme evidovali nabídky na hráče převyšující hodnotu kádru podle Transfermarktu, tedy 30 milionů eur. Někdy fakt mlčeti zlato.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Akuls     před 7 lety 06.02.2018 10:24 |  
        2 3

        Třeba to tak bylo, navíc byla na programu dne kapitalizace dluhu, která právě vázala i na hodnotu hráčského kádru. JT určitě věděl proč to říká.
        Já mám problém spíš s tím, zda zúžování kádru cestou prodeje nejlepších hráčů (na jiné jsem totiž nabídky z jiných klubů nezaznamenal) může vést ke zkvalitnění hry našeho týmu, když nás navíc naše dobrá finanční situace nenutí prodávat a kádr i vzhledem ke zdravotnímu stavu hráčů a počtu obdržených žlutých karet není nijak široký. Navíc podle mne do nového systému hry zapadnou vždy spíš ti nejlepší, než ti průměrní.

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          ElBrody     před 7 lety 06.02.2018 10:52 |  
          2 2

          Na mě to spíš působí tak, že jsme počítali s avizovanými nabídkami na Jugase a Ngadeua, možná i výstupní klauzulí Deliho a pro jistotu se zásobili Pokorným a Kúdelou. Ale jasně, je možné, že na začátku přestupního období byla jiná situace než jak to nakonec dopadlo.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            mig52     před 7 lety 06.02.2018 11:14 |  
            7 2

            Otázka do diskuse. Myslíš, že Pokorný s Kúdelou nahradí Jugase, Míšu a Deliho? A to i s vědomím, že Simon se, bohužel, stává skleněným? Já tvrdím, že ne!

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              ElBrody     před 7 lety 06.02.2018 13:21 |  
              0 2

              Bavíme se o důvodech širokého kádru a i jinak jde spíš o to, co si myslí Trpišovský s Nezmarem. Ale když už jsme u toho, myslím, že Kúdela může nahradit Míšu na pozici DZ. Ani Jugas momentálně nepatří k nepostradatelným, bohužel forma Pokorného odpovídá tomu, kde hrál (nechápu proč na podzim někde nehostoval, když trenéra, který ho nechtěl, jmenovali v květnu). Deli je úplně jiná liga než všichni jmenovaní, toho asi nikdy nenahradíme kus za kus, spíš změnou hry.

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                mig52     před 7 lety 06.02.2018 16:51 |  
                2 1

                Míšu na pozici DZ může nahradit z našeho kádru jediný hráč - Souček, a to nejen nahradit, ale udělat náhradníka z Míši. Neodvážím se tvrdit, že by to Kúdela neodběhal,ale teď tam nehrával a ani jsem Liberec nesledoval podrobně, nicméně vím, že mu to sedělo na stoperu. Podle odehraných minut + s jakou kvalitou Jugas na podzim byl nepostradatelným a i přes posílením nevidím důvod, proč by to mělo být na jaře jinak. Navíc v přípravě zahrál dobře i na krajním beku a věz, že po povahové stránce je to klenot. Do Zlína dohodím šutrem, takže sakra dobře vím, o čem píšu.

                • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                  mig52     před 7 lety 06.02.2018 16:52 |  
                  0 1

                  přes posílení.....

                • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                  ElBrody     před 7 lety 06.02.2018 18:23 |  
                  0 0

                  Jednička na DZ je Suk, to samozřejmě souhlas. Jen si myslím, že na na tomhle postu by případně mezi Kúdelou a Míšou nebyl zásadní rozdíl. Můj názor, nic víc. Pro mě je prostě celkově dost otazník co zrovna s Jugasem a Míšou trenér zamýšlí. Uvidíme, hlavně ať už to začne :)

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              bongor     před 7 lety 06.02.2018 20:21 |  
              0 2

              To s Tebou naprosto souhlasím,nenahradí je v žádném případě.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      JS (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 11:23 |  
      3 18

      Za každého z nich, (snad kromě Deliho), se dá najít lepší hráč, který bude lépe splňovat nároky na Nezmarův „moderní, náročný, běhavý fotbal.... aktivní po celém hřišti, vytvářející šance, dostávající soupeře pod tlak a prosazující se naším fotbalem“.
      Když si představím Škodu s otráveným výrazem téměř nepresujícím a prohrávajícím všechny důležité souboje o udržení míče v útočné třetině, naprosto nevhodného do nějaké rychlé kombinace. Nebo MNN, sice jistého dozadu, ale dopředu v 95 % případů marného. O Jardovi Zmrhalovi ani nemluvě... Zkrátka potíž je v tom, že optikou fanoušků „naši největší hráči“ jsou právě tou brzdou, která nás zpomaluje od přechodu k aktivnímu náročnému fotbalu třeba i s menšími jmény, zato s lepšími predispozicemi.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Boss82     před 7 lety 06.02.2018 12:50 |  
        11 5

        Vždycky když sem napíšeš nějakou ultrasračku, tak si řikám, že už si dosáhl vrcholu, ale ty to vždycky něčím dalším ještě překonáš - viz tento tvůj příspěvěk.

        Nicméně piš dál - stejně tě dávno nikdo nebere vážně a někteří z nás se těm tvým výplodům rádi zasmějí:-).

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          TSeguinTS     před 7 lety 06.02.2018 13:20 |  
          3 3

          S tím Škoďákem rozhodně přestřelil, to bylo mimo. Nicméně bych zcela neodsuzoval myšlenku, že naši klíčoví hráči mohou být v určitém pojetí naší největší slabinou. Ngadeu je v osobních soubojích extratřída, ale konstruktivní rozehrávka mu často činí obtíže. Zmrhal je sprinter, který dokáže utéct, ale při hře do zavřené obrany jeho silné stránky téměř vymizí.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            Boss82     před 7 lety 07.02.2018 11:31 |  
            5 4

            Špatná rozehrávka MNN je z velké části mýtus. Zmrhal určitě umí více, než jenom sprintovat po lajně. Každý hráč má samozřejmě své silné i slabé stránky. Jde jen o to, jestli správně zvoleným způsobem hry a správným zakomponováním jednotlivých hráčů do něj ty slabé stránky elmininuješ a silné naopak zužitkuješ. Věřím, že J. Trpišovský si s tím poradí.

            Zbytek viz má odpověď Sapfovi níže.

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              TSeguinTS     před 7 lety 07.02.2018 15:59 |  
              1 1

              Co se týče tvé 4. věty, určitě se to dá vyřešit přesunutím NgNg na stopera. Zřejmě to tak JiT bude praktikovat. S NgNg v záloze sice dominujeme v obranné činnosti a odebíráme míče, ale jejich distribuce není kvalitní.

              Nevím, proč by to měl být mýtus, že Míša občas zkazí naprosto jednoduchou přihrávku nebo přihraje přímo soupeři není tak ojedinělé. Na druhou stranu je kolikrát schopen přenést míč přesně na 40 metrů. Je to pro mě záhadou, stejně jako strašidlem. Stále mám před očima tu jeho hrubku v posledním derby, kdy nesmyslně namazal myslím Mandjekovi, z čehož pak byla (za stavu 0:0) velká šance, kdy centrovaný míč ze strany jen přeletěl Rosického, který skončil v brance.

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                Boss82     před 7 lety 07.02.2018 18:19 |  
                2 1

                Mýtus je to proto, že dle statistik má procentuálně 4. nejvyšší úspěšnost přihrávek z našeho týmu (83,4 %). Samozřejmě, že občas přihrávku pokazí, někdy i jednoduchou. Ale kdo ne? A on to hlavně bohatě vyvažuje vynikající defenzivní činností, výbornou úspěšností v osobních soubojích a vysokým počtem získaných míčů.

                Dříve jsem se toho obával (Tallinn + nějaké nepřesvědčivé výkony v přípravě po příchodu MNN k nám), ale dal bych ještě jednu šanci stoperské dvojici Deli - Ngadeu v ostrém zápase. Pokud by nevázla komunikace a celková organizace obrany (což teď nejsem schopen posoudit), tak by to mohla být slušná černá zeď:-).

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          Sapfa     před 7 lety 06.02.2018 14:15 |  
          10 7

          Dlohodobě tu sleduji polemiky o atraktivnosti našeho fotbalu a fotbalovém umu našich hráčů. Přiznám se, patřím spíše k těm hodně náročným fanouškům a přispívám sem minimálně, většinou ale kriticky. Nechci se JS zastávat, protože s ním často i nesouhlasím, ale současně s ním i v hodně věcech souhlasím, a to dlouhodobě. V tomto případě jen částečně (MNN směrem dopředu, Zmrhal měl dělat atletiku.....ke Škodovi mám také určité výhrady, ale ani ne tak herní jako spíš jeho neustále otrávený výraz, když někdo něco neudělá dle jeho představ, to by si kapitán mohl odpustit, jako spoluhráče by mě to štvalo). JS je tady jeden z mála, který se nebojí říct něco, co si hodně lidí tady myslí, ale nenapíšou to (aby nebyli v diskusi nazýváni magory nebo jejich věty sračkami) . Úplně zřetelné to bylo celou podzimní sezonu. Hned po předkolech LM a postupu do Evropy jsem tu psal, že ok,super, ale že nyní čekám zaměření se na zlepšený herní projev, který byl špatný a po téměř celém roce nenaznačoval žádný progres, natož aby se daly vypozorovat nějaké hlubší herní návyky. To samé tu dlouhodobě tvrdil i JS, i když často daleko více radikálněji a nesmlouvavěji. Reakce na takové řeči byly v období srpen-září jednoznačné - jsi blázen, jsi magor, JŠ udělal titul co chceš víc, jsme v Evropě, změnili jsme herní styl atd...pak se to pomalu začalo s nepřesvědčivými výsledky a mizernou hrou měnit, začalo se ozývat více lidí a v prosinci už tu zase byla menšina těch, co obhajovala JŠ, to už tu bylo samé "díky Jardo, ale nikam dál to nevede". Nemyslím si, že by tolik lidí změnilo názor, jen se už nebálo ozvat. Chci tím říct, že tady se zřejmě střetávají ambice, abychom časem hráli koukatelný fotbal na úrovni Šachtaru apod. proti podobným ambicím, ale v národním měřítku. K naplnění těch mezinárodních ale musíte mít také hráče vybavené technicky a lepším fotbalovým myšlením (tady obdivuji Křetínského, že to nevzdal, myslím, že pochopil, že pokud nebude akademie KAŽDÝM rokem produkovat 2-3 hotové fotbalisty, tak s československým kádrem evropský klub nikdy dlouhodobě fungovat nebude) a při vší úctě k našim oporám, já se na ten náš fotbal nedokážu v souvisle koukat (když jsem mimo stadion), strašně u toho psychicky trpím (-: ...to je strašné, kolik je tam ztrát jak někde v přípravce, přihrát někomu neatakovaný na pár metrů je často velký problém, zpracovat z první obstojně balón také, o hře jeden na jednoho nemluvě. A že si tohoto nevšímám sám...koukněte se na diskuse po těch přípravách, zmiňuje to tu každý druhý. Takže v jistém smyslu ano, na naší ligu to stačí,protože je na vše víc času, ale mezinárodně je to špatné, je to srašně, ale strašně limitující faktor, který způsobuje to, že nejsme schopni hrát to, co by trenér chtěl.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            mig52     před 7 lety 06.02.2018 17:07 |  
            3 1

            Pěkný článek už třeba jen proto, že vyzývá k diskusi. S mnohým souhlasím, s něčím ne. Podívej, problém JS je v tom, že základním principem hodnocení je, že VŽDY bys měl nejdříve popsat to pozitivní a až poté poukázat na nedostatky, nejlépe konstruktivní kritikou, tedy hledat řešení. (Vím, že se občas stane, že najít pozitivum je těžké, ale vždycky nějaké je a je třeba tím začít). To JS, byť s ním občas souhlasím, neumí. Dále - herní projev - myslím, že si někdy neuvědomujete limity a strop našeho kádru. Že to, co byste(me) chtěli vidět, prostě tento tým nezvládne. Řešením je, stát se fans Liverpoolu nebo City. Jinak mám pocit, že Křéťa po mnoha letech nabral správný kurs, jen doufám, že mu cizinci budou pořád dělat problémy. V každém případě piš častěji, tvůj příspěvek má koule.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            bongor     před 7 lety 06.02.2018 20:31 |  
            7 0

            Kdyby byl MNN stejně dobrej dopředu,jakou je oporou zadku,tak by k nám nikdy ani nepřišel a kdyby ano,tak tu byl půl roku a šel by si" plnit sny".Kdo viděl Šachtar,tak musel vidět rozdíl mezi Míšou a našimi ostatními obránci,to byly minimálně dvě třídy.Tam kde si Brazilci chodili jako na nedělní procházku,tak v momentě kdy narazili na něj,byli nepříjemně překvapení.A pokud jde o jeho hru dopředu,tak jsem viděl dva nebo tři zápasy na mistrovství Afriky a tam se mi dopředu nezdál marnej.Zase kluci neblbněte.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            Boss82     před 7 lety 07.02.2018 11:27 |  
            16 2

            Vzpomínám si, že jsme tu nedávno vedli nějakou podobnou diskuzi a došel jsem k závěru, že jsi zcela nesoudný. Teď vidím, že jsem došel k závěru správnému, a že mylně zaměňuješ náročnost za nesoudnost.

            1) Nejprve ke kvalitě našich hráčů. Kecy, že mají problém si přihrát v klidu na pár metrů, že hrají jako v přípravce nebo že nezpracují balon, tady čtu dost často (sám zmiňuješ, že to tu píše každý druhý) - všem těmto kecálkům bych doporučil jít se někdy podívat na trénink Slavie nebo jakéhokoliv ligového týmu (nebo si s nimi zkusit i zatrénovat, bude-li to možné). Záhy bys zjistil, že ligoví hráči mají v klidu absolutní kontrolu nad míčem - přihrávky vzduchem na 2 doteky na 20-30 m, aniž by jim spadl míč na zem, není pro nikoho z nich problém, bezchybné narážečky ve vysoké rychlosti jsou samozřejmostí, přesné pasy na 70 m rovněž atd…

            Chyb se dopouštějí až v zápase pod tlakem, kdy se každou vteřinu mění herní situace na hřišti, kdy mají na vyhodnocení situace pár vteřin a kdy jsou neustále atakováni hráči soupeře. Je však třeba si uvědomit, že pod tlakem protihráčů a v časovém presu se chyb dopouštějí všichni fotbalisté na světě. Samozřejmě, že například hráči Šachtaru jich dělají procentuálně méně než naši, to ale ještě neznamená, že naši hráči jsou nějaká kopyta, jak se tu často dozvídám.

            2) Tím se dostávám k dalšímu bodu. Po zápasech se Zenitem nebo Šachtarem se tu člověk dočítá neustálá moudra o tom, jak na Evropu nemáme, jak nám výkonnostně utíká, že jsou naše výkony ostudné atd… Ostatně sám píšeš v podobném duchu. Tak se na to zkusme podívat trochu jinou optikou.

            S kým jsme se v přípravě měřili:

            Zenit Petrohrad (1:5) - 2. tým ruské ligy, rozpočet snad až 4 miliardy Kč
            Bröndby IF (2:2) - 2. tým dánské ligy
            Guangzhou FC (5:1) - lídr čínské ligy, vítěz asijské ligy mistrů
            Šachtar Doněck (2:3) - suverén ukrajinské ligy, osmifinalista LM, porazili dokonce lídra anglické ligy Manchester City, rozpočet cca 2 miliardy Kč

            A přihodím ještě Villarreal CF, se kterým jsme se střetli v EL (2:2; 0:2) - 5. tým španělské ligy, před třemi týdny vyhrál na hřišti Realu Madrid, rozpočet cca 2 miliardy Kč.

            Až na debakl se Zenitem (kde mimochodem výsledek úplně neodpovídal dění na hřišti, minimálně první půli jsme odehráli velmi slušně) jsou to výsledky i výkony důstojné. A teď si vezmi, že my tu pracujeme s rozpočtem cca 250 milionů korun! To znamená, že máme cca 10x - 20x menší rozpočet, než většina týmů, které zde uvádím.

            A tímto se vracím k té tvé nesoudnosti (a nesoudnosti mistra JS, někdy také Robinatora, Dropta a jim podobných). Vážně si, pánové, myslíte, že s 10x menším rozpočtem můžeme těmto týmům konkurovat? A vážně jsme s nimi odehráli tak nedůstojné partie a máme o tolik horší hráče, jak by napovídal rozdíl v penězích, se kterými pracujeme my a se kterými oni? Nemyslím si - naopak jsem na Slavii a její hráče pyšný, že se i s těmito kluby dokáží důstojné poměřovat.

            Kdyby ses na to podíval z druhé strany, tak si představ, jak by ses cítil, jaká by byla ostuda a co by se tu strhlo, kdybychom my třeba remizovali se soupeřem, který má 10x - 20x menší rozpočet než my. Jako příklad z poslední doby mi poslouží třeba Třinec (5:1), Žižkov (5:0) nebo Litoměřicko (7:0). Všechny tyto týmy jsme přejeli rozdílem 2 - 3 tříd. A jsem tomu rád, o něčem to totiž svědčí…

            -> svědčí to o tom, že ten fotbal ve Slavii prostě děláme dobře, protože když jsme schopni soupeře s desetkrát menším rozpočtem totálně přejet, ale soupeř s desetkrát vyšším rozpočtem naopak nepřejede nás a za určitých okolností s ním dokážeme uhrát dobrý výsledek, tak to znamená, že se hodně blížíme tomu, že s možnostmi, které zde máme, těžíme maximum možného.

            Takže se ptám - co je to ta Evropa, se kterou se pořád chceme srovnávat? Co je to ta Evropa, která nám údajně pořád utíká? V EL jsme určitě ostudu neudělali (stačilo netrefit 3x brankovou konstrukci v Astaně a postoupili bychom do jarní části) a odehráli jsme tam důstojné partie i se špičkovým španělským klubem, který je rozpočtově úplně jinde než my.

            Je to tobě (nebo pánům jako je JS, Robinator, Dropt, případně v poslední době blázen Victory) málo? Chcete tu každý rok slavit postup ze základní skupiny LM - to je tedy ta Evropa, se kterou se chcete poměřovat? Tak najděte sponzora, který do toho nebude lít stovky milionů ročně (jako CEFC), ale miliardy! Hodně štěstí…

            Kritika je fajn. Ale musí být konstruktivní a vycházet z nějakých realistických předpokladů.

            3) Závěrem ještě krátce k mistrovi JS, kterého se dost zastáváš. Kdyby kritizoval konstruktivně a vycházel z nějakých realistických základů (jak píši výše), tak by ho určitě nikdo neoznačoval za blázna. Ale když ten člověk kritizuje úplně VŠECHNO, co nějak souvisí se Slavií, tak si člověk říká, co tím svým chováním vlastně sleduje.

            Nejhorší je, že žije v jakémsi bludu, že snad měl v něčem pravdu. Opírá se o to, že tu dlouhodobě vyhazoval D. Uhrina i J. Šilhavého a oba byli nakonec odvoláni. Pán si asi neuvědomuje, že když holt nenechá na nikom a na ničem nit suchou, tak se občas i trefí. Navíc především J. Šilhavý byl odvolán z úplně jiných důvodů, než z jakých ho tu pranýřoval JS.

            Že se JS v 99 % případů mýlí a jen zde v rámci jakési zvrácené potřeby sebeprezentace hloupě pokřikuje, není třeba dokazovat, stačí si projít historii jeho příspěvků. Jako příklad vypíchnu jen pár jeho „perel“ z poslední doby:

            - na T. Součkovi nenechal nit suchou, tvrdil, že to je hráč, který na Slavii nemá, padaly výrazy jako kopyto, nepřihraje na 2 m metry, druholigová úroveň atd… A tenhle T. Souček pak odehraje výborné zápasy za národní tým proti Belgii nebo Německu, což jsou týmy patřící do nejužší světové špičky, Němci jsou dokonce aktuálně nejlepším týmem světa!

            - poslední dobou zase vyhazuje M. Škodu (jen se podívej, co tu o něm plodí za bludy), tedy hráče, který byl loni nejproduktivnějším ligovým hráčem, vystřílel nám titul, vystřílel nám postup do EL a i v aktuální přípravě se gólově dokáže prosazovat proti špičkovým obranám Zenitu nebo Šachtaru.

            - nit suchou nenechá ani na MNN, který přitom třeba právě proti Šachtaru ukázal, že v obranné činnosti se vyrovná stoperům světové úrovně. Mýty o jeho mizerné rozehrávce, které tu stále omílá, mně už také lezou krkem, stačí se podívat na jeho procentuální úspěšnost přihrávek (83,4 % - jeden z nejlepších v našem týmu) a hned má člověk jasno, že mistr JS jenom mele blbosti.

            - jeho hejt vůči J. Zmrhalovi, kterého posílá opakovaně kamsi do 3. ligy, snad ani nebudu komentovat.

            Nezlob se na mě, ale jestli s tímto člověkem často a dlouhodobě souhlasíš, tak by ses nad sebou měl také zamyslet. Protože to, co tu JS předvádí, není nějaká odvaha psát nepříjemnou pravdu, opodstatněnou kritiku a nastavování nějakého zrcadla, ve skutečnosti jsou to jen stupidní kecy, vycházející z toho, že jednak fotbalu absolutně nerozumí, a jednak z toho, že se zřejmě ukájí tímto zvráceným způsobem sebeprezentace, jak už jsem psal. Nevím úplně přesně, co přesně tím sleduje, ale zato vím zcela jistě, čeho jediného dosáhl - drtivá většina zdejší slávistické komunity ho má za úplného vola.

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 07.02.2018 12:16 |  
              1 0

              Neni co dodat! Snad jen,ze bych si taky pral, aby byli vsichni jeste lepsi hraci nez momentalne jsou ale presne si uvedomuji,ze vsechno ma sve pravidla. A ja si myslim,ze vsichni nasi hraci pujdou pod Trpisem jeste hodne nahoru..

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                Boss82     před 7 lety 07.02.2018 13:02 |  
                1 1

                Ačkoliv jsem si vědom, že v nedávné minulosti jsme se tu také v některých názorech neshodli, tak jsem rád, že v těchto zásadních věcech jsme zajedno. Obecně totiž považuji realistický pohled na věc (i ze strany fanoušků) za klíčový pro fungování klubu.

                Nebyl jsem 100procentním příznivcem výměny Trpišovský za Šilhavého, ale zatím mám z nastoupené cesty dobrý pocit a zároveň poměrně velká očekávání. Těším se na ostré zápasy a věřím, že nám ukáží, že se ubíráme správným směrem.

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              JS (přítel SN)     před 7 lety 07.02.2018 12:56 |  
              0 4

              Ty jsi pan kecálista, co?

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                Boss82     před 7 lety 07.02.2018 13:03 |  
                2 0

                Od tebe to sedí. Jestli nemáš nějaké rozumné argumenty, tak buď raději zticha.

                • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 07.02.2018 13:14 |  
                  0 4

                  Argumentovat s někým, jehož hlavní motivací proč se pouštět do diskuzí (a proč tu neustále postovat svoje neuměřeně-vzrostlé-ego-v-poměru-k-intelektu názory na ostatní diskutující) je poslouchat sám sebe, fakt nemám zapotřebí.

                  • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                    Boss82     před 7 lety 07.02.2018 13:24 |  
                    1 0

                    Opět jsi mimo, jak ostatně vždy. Víc k tomu asi netřeba dodávat.

  8. stabilizak

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 05.02.2018 22:32 |  
    7 1

    Další stabilizační půlsezóna :) Ale beru to, je to jiná kvalita hlavně v tom, že klub si vytyčil sportovní, doufám aspoň střednědobou, filozofii. Je to velká změna oproti minulosti, kdy si každý příchozí trenér "dělal fotbal" podle sebe. Není náhodou, že největší úspěchy v minulosti dosáhli trenéři slávisti Cipro, Jarolím, kteří aspoň styl fotbalu Slavie chápali a znali ze svých dlouhých kariér v klubu. Tzn. technický, kombinační, dominantní fotbal. Oba se také uměli přizpůsobit a podle potřeby vsadili na brejkovou hru. Byli variabilní. Když vezmu titul Šilhavky, tak ho vyhrál s nákopovou hrou a velkou bojovností. Když se chtěl přeorientovat na kombinační fotbal, vůbec se mu nepovedly nákupy ani změna způsobu hry. Tato éra nyní, věřím, končí a sportovní koncepce bude pevně stanovována sportovním vedením klubu s dlouhodobou vizí. Je to obrovská zásluha současného vedení a já tomu fandím. Čas ukáže. Snad jsme již vykročili správnou nohou k modernímu pojetí tradiční slávistické hry. Těším se na jaro a budu s napětím sledovat tento přerod, jehož výsledkem vidím mezinárodně konkurenceschopný klub.

    • Re: stabilizak

      mig52     před 7 lety 06.02.2018 09:03 |  
      0 1

      Každá výměna trenéra stojí jakýkoliv klub čas. Je to přestupová daň.

  9. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Jiri v UK     před 7 lety 05.02.2018 22:41 |  
    5 0

    Velmi zajimavy rozhovor.

    Zaujalo me tema zuzeni kadru. Kdo asi pujde na hostovani, na prestup.

    Ocekavam, ze nekdo ze stoperu. Muj tip je Frydrych.

    Taky si myslim, ze mame pretlak ve stredu pole. Videl bych to asi na Hromadu.

    Tezko takhle od stolu. Co myslite?

    Taky by me zajimalo, zdalipak ta poznamka na neprichazejici nabidky nesmerovala na Deliho... Asi by se dalo tipovat vicero hracu

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 05.02.2018 22:53 |  
      1 3

      Můj tip je Sobol a Hromada.
      Nabídky těžko hádat, asi bych tipoval taky Deliho (Francie) a pak JZ8, asi Rusko nebo Turecko.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        mig52     před 7 lety 06.02.2018 17:10 |  
        0 5

        Sobola jedině za 50 000,-. Myslím v korunách!!!

  10. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 05.02.2018 22:48 |  
    0 5

    Nijak juniorku nesleduji, proto mě trochu překvapilo, že podle slov JN je juniorka poskládaná především ze zahraničních hráčů. Když se člověk podívá na soupisku, najde mezi devatenácti jmény jen 8 (slovy: osm) československých jmen. Takže doufám, že se to časem aspoň trochu změní... Sice je potřeba podchytit zahraniční talenty "za pár korun", adaptovat je na české poměry a pak začlenit do áčka (Auer?), ale přece jen bych byl raději, kdyby to byli naši odchovanci "od školičky" (Pardubský?).
    Je fakt, že v U19 už je situace (z mého pohledu) lepší.
    Btw. na žádné soupisce jsem nenašel Rodniče, který nastoupil nedávno proti Viktorii Žižkov. Dívám se špatně?

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      jane (admin)     před 7 lety 06.02.2018 07:47 |  
      6 0

      Podívej se na to, jaký ročník jsou zahraniční i naši hráči působící v juniorce. Ti, kteří jsou lepší, např. tebou zmíněný Pardubský, jsou na hostování ve vyšší soutěži, protože juniorka už jim ve věku 19 - 20 let moc nedává. Zahraniční hráči tam jsou nějakou dobu hlavně kvůli adaptaci.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        smely (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 08:21 |  
        3 4

        ano to dava smysl, nicmene pri JN vyjadreni, ze nektere hrace juniorky prilis nezna mi naskocila husi kuze....

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          slamacek (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 08:34 |  
          6 1

          asi bych ocekaval ze se s nimi budou chtit hosi seznamit, na druhou stranu si uvedom jak je tu dlouho, z toho si odecti dve soustredeni, dovolenou a sousterdeni se na poznani hracu v A tymu. pak teprve muzes zacit resit detailneji dalsi tymy. nikde ale neni napsano, ze se k A tymu nemuze treba hned od tohoto tydne pripojit.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            smely (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 08:53 |  
            2 3

            jasny, me de spis o to, ze skautujeme hrace na urcity pozice, ale pri tom nevi esi mu takovej nebeha v xaverove :-)

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              slamacek (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 09:02 |  
              1 1

              rozumim :) tak uvidime jestli nekdo z juniorky dostane cuchnout. chtelo by to od pristi sezony B tym a necekat az lidem na svazu dojde, ze tedy tu juniorku zrusi. CFL by se mohla dat od nekoho odkoupit. divize na 99%

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                smely (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 09:17 |  
                2 0

                souhlas, po Becku se tu vola uz dlouho a zminoval to snad i Krob v nakym rozhovoru, tak se treba v tomhle smeru neco deje... jeho vyuzitelnost nejen pro ty, kterym je juniorka uz mala, ale i pro ty, kteri nenastoupi zrovna v lize je nezpochybnitelna...

                • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                  mig52     před 7 lety 06.02.2018 11:17 |  
                  2 1

                  S béčkem souhlas. Nutnost!!!

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 09:28 |  
        0 0

        OK, díky za odpověď. Takhle to dává smysl.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      sasky     před 7 lety 06.02.2018 08:39 |  
      2 0

      Tak jak to tak po očku sleduju, tak juniorka byla ještě vloni takřka výhradně plná českých hráčů. No naposledy se prosadili před x lety Zmrhal a Souček, od té doby nic. Takže jednak jsou hráči po hostováních v dospělých soutěžích, jednak bylo potřeba kádr doplnit a např. zrovna ten Rondic vypadá hodně zajímavě (z pohledu statistik). A teď hrál proti Humpolci tuším.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        bongor     před 7 lety 06.02.2018 09:07 |  
        3 1

        Bohužel je to tak,že naši kluci mají problém s pohybem,je to tím způsobem života.Počítač,počítač a večer zase počítač.Vidím to podle našeho mladýho,i když jemu to přineslo i hodně plusů,ajťáci jsou dneska dobře placení,ale i žádaní na západě.Ale holt to se sportem moc neladí.Proti nám mají třeba Balkánci v tomhle náskok,o Afričanech a Jihoameričanech ani nemluvím.

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          sasky     před 7 lety 06.02.2018 13:53 |  
          2 1

          Je to tak no. Je asi málo kluků, kteří by už někdy od 10-12 let měli jasnou vizi, že chtějí být jednou profi sportovci a něco tomu byli schopni obětovat. Nikdo ani snad netvrdí, že by si počítač nemohli pustit, nicméně až po tom, co mají odtrénováno. Druhá otázka taky je, jak probíhají tréninky a jestli to děti vůbec baví. No a asi v neposlední řadě je tam i vliv rodičů na "mindset" vlastního potomka. Viděl jsem to u nás, kluka sport nebavil, ale nutili ho tam chodit rodiče, aby od něj "měli pokoj". Možná, že kdyby mu ty tři hodiny týdně místo organizovaného kroužku věnovali tím, že s ním půjdou ven - kopat do meruny, házet si, projet se na kole / bruslích, tak by z toho to děcko něco mělo a ještě by si budovalo vztah k rodičům.
          U tvého syna to byla spíše výjimka, obecně bych spíš řekl, že mladí tráví čas jednak hraním na počítači / mobilu a pak zejména na soc. sítích. Nicméně tyto aktivity je nikam v oblasti IT neposunou.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            bongor     před 7 lety 06.02.2018 20:38 |  
            0 0

            To neposunou,ale náš mladej už v 8 letech začal trochu programovat,měli jsme tam dva kluky o něco starší,od těch se učil.Tady chytal za dorost,trenér za mnou několikrát byl,abych kluka nějak přinutil,že vypadá hodně dobře.No a brzy toho nechal úplně.

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              sasky     před 7 lety 07.02.2018 13:47 |  
              0 0

              Jasně, tak ono je to vždycky o konkrétním člověku. Někoho opravdu počítače chytnou již v takto raném věku z takového toho "profesního" hlediska, ale troufnu si tvrdit, že možná 90% lidí se PC a mobily spíš baví.
              A s tím donucením potomka to je vůbec takové ošidné. Věřím, že pro rodiče je to obrovské dilema a boj rozlišit, kdy se klukovi jenom nechce na trénink (dělal jsem sport a občas to tak prostě je) a kdy už to je odpor k celému sportování, případně jakémukoliv jinému koníčku. Občas je potřeba ho prostě drapnout, hodit do auta a na trénink ho dotáhnout, ale dlouhodobě to smysl nemá. Docela by mě v tomto směru zajímaly názory mladého Zachy, kdyby odhlédl od toho, že nyní hraje v NHL. Nakolik byl s přístupem otce spokojen a nakolik ho do jeho úspěchu musel otec doslova dokopat.

  11. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Pinturichio     před 7 lety 05.02.2018 23:08 |  
    1 0

    Pěkný rozhovor, zaujala me pasaz o hledání trenéra po JŠ, kdy JT nebyl první volbou, o koho se asi mohlo jednat?

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.02.2018 23:34 |  
      0 4

      Trpišovský byl v očích Nezmara první volbou... vždyť to tam i říká: ''Pak jsem se potkal s Jindrou a zeptal jsem se ho, jestli by se o Slavii nechtěl bavit, protože jsem ho považoval za nejlepší variantu pro Slavii.''.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Pinturichio     před 7 lety 06.02.2018 06:24 |  
        6 0

        To asi ano, ale ještě před nim, jak sám říká, řešil i jinou možnost, přečti si to znovu.

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 09:12 |  
          3 1

          Protože Trpišovský nechtěl odejít z Liberce, tak musel Nezmar hledat někde jinde a nakonec Trpišovský změnil názor a chtěl k nám.
          Ale první volbou byl Trpišovský... :-)

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            Fačín     před 7 lety 06.02.2018 11:37 |  
            5 3

            No ale hned před tím se píše toto:

            "Ze svého dřívějšího působení jsem měl od trenéra informaci, že nepřemýšlí o změně, takže se přiznám, že jsem nejdříve řešil jiné možnosti. Také první trenér, se kterým jsem mluvil, ale nebudu ho jmenovat, byl někdo jiný."

            Takže mě by taky docela zajímalo, o koho se jednalo.

            Jinak mně upřímně děsí další stabilizační půlsezona. Kolik už jich bylo.. Nakonec to stejně vždycky skončilo vyhazovem trenéra a novou půlsezonou na sehrání...

            A na co jsem trošku pes, to jsou abstratkní vyjádření tohoto typu:

            " Ale naší vizí je hrát moderní, náročný, běhavý fotbal. Chceme být aktivní po celém hřišti, vytvářet si šance, budeme se snažit dostat soupeře pod tlak a prosadit se naším fotbalem."

            Protože jsem ještě neslyšel jediný rozhovor s jakýmkoliv manažerem či trenérem, který by prohlásil, že chce hrát nemoderní, nenáročný fotbal, šance si vytvářet nechceme apod...:)

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              bongor     před 7 lety 06.02.2018 20:40 |  
              0 0

              To máš pravdu Fači,je to pořád dokola,každej chce hrát moderní fotbal.To slovo moderní už je hodně zprofanovaný a to nejen ve fotbale.

  12. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 08:06 |  
    8 1

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Děkuji za tento rozhovor.
    Pan Nezmar ve svých odpovědích nijak neuhýbá, logika a racionalita tomu nechybí a tak, i v kontextu jeho jiných vystoupení, mi dává jeho příchod k nám smysl v tom, že budujeme klub s pevnými základy a dlouhodobou koncepcí. Proto vnímám, a už to tu bylo zmíněno v disputaci, že toto jaro bude startem k těmto cílům.
    Přesto nesmíme ustoupit od obhájení alespoň druhého místa na konci ligy. To je laťka, pod kterou nesmíme klesnout.
    Odchody hráčů nejsou jednoduché a to ani po právní stránce.
    Po přípravných zápasech zřejmě k nějakým odchodům na hostování ještě dojde.
    Po přípravném utkání ze Šachťorem je pro mne v brance opravdu jedničkou Kolář.
    V obraně bychom měli mít v alternacích Jugase, Deliho, Kúdelu, Bořila, Ngadeua, Frydrycha. Pokud by bylo počítáno na beku i se Sýkorou, pak by mohl hrát druhého beka Bořil na druhé straně. Závisí to od rozestavení, zda vzadu na 3 nebo na klasicky 4 obránce. Počítejme s tím, že Deli je trochu háklivější na zranění, Bořil je trochu víc agresivnější a tak je třeba mít zástupy. Pak mi z toho vypadává Sobol, který v přípravě nezářil.
    Halvové mají asi největší přetlak. Taky mi z toho vychází Hromada, ač jsem byl rád za jeho příchod. Bohužel jeho přínos i díky zranění nebyl takový a jeho hra není efektivní. To se týká i Mingazova. Ano, je použitelný při své rychlosti do přečíslování, ale pokud bude muset hrát pressing na protihráče, tak je to tak trochu "sklenička".
    Jde mi však hlavně o tu prostřední "trojku". Hušbauer - Danny - Souček. Ta má být mozkem všeho, co půjde do útočné fáze. A teď k tomu do stran Stoch, Zmrhal, Buren, Bucha.
    A útok je vcelku čitelný. Mám obavu, že až moc. Škoda, Necid, Tecl.
    Pokud tedy máme kádr zeštíhlet, tak bych viděl 3 hráče. Sobol, Hromada, Mingazov.
    Kádr cca s 23 hráči není zas tak velký a dobrý trenér by to měl ukočírovat.
    Také věřím, že fotbal v provedení naší Slávie bude přinášet nám všem fanouškům radost zrovna tak, jako hráčům. Že budeme na hřišti dostatečně morálně silní a i dostatečně silní v zakončení, tedy že dáme víc gólů a minimum jich dostaneme.
    Už jsem to psal ve svém jiném příspěvku a znovu to připomínám. Na jaře to bude boj i o tu druhou pozici a bude to docela řežba. Buďme na to připraveni na všech pozicích a to nejen na trávníku.
    "Omnes aequo animo parent ubi digni imperant" - Publilius Syrus
    Všichni se s klidnou myslí podřizují tam, kde je vláda v dobrých rukou.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 08:51 |  
      8 0

      Trochu bych upozornil na to, že Mingazova Honza v rozhovoru vysloveně zmiňuje... a to tak, že ten se do systému, který chce s týmem praktikovat, hodí...
      Navíc mám dojem, že Ruslan, pokud byl zdravý, tak se v přípravě objevoval spíše v té áčkové sestavě...

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        PetCC     před 7 lety 06.02.2018 11:25 |  
        7 0

        Já třeba nechápal, proč Mingazov musel jít na podzim hostovat. Mě hráč jeho typu v týmu dost chyběl.

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          JS (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 11:26 |  
          2 9

          Podle mě JŠ právě vůbec nepřemýšlel o nějakém herním systému co se typu hráčů týče a viděl jen jména.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 11:53 |  
            5 0

            S tím bych trochu nesouhlasil... JŠ vsadil na systém, kdy krajní záložníci hráli "přes nohu" a měli to tudíž nachystané na posunutí míče do středu a na střelu... Centry měli obstarávat beci... A ani jedno z toho není zrovna Ruslanova parketa...

            Problémem bylo, že tento styl se rychle okoukal a nebyl účinný - střelba ze střední vzdálenosti nám nešla a ani bekům se nedařilo pořádně nacentrovat

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            bongor     před 7 lety 06.02.2018 20:42 |  
            2 0

            Jasně JŠ nepřemýšlel vůbec,čert nám ho byl dlužen.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 09:09 |  
      4 0

      Ahoj Sokrate,

      vidim to podobne az na Mingyho a to ne z duvodu, ze bych s tebou nesouhlasil, ale my nemame typicky praveho zaloznika a budeme muset dokoupit, takze nejspise zustane. Vsak si vsimneme, ze tam hral kde kdo(Zmrhy- za JS, Stoch-za JS,Boril nyni).

      Furt premyslim jak to chce JiT udelat s Minou Stochem, zda to bude nahrada za Dannyho, pripadne bude hrat kraj do 70 minuty a pak se presune za Dannyho a na kraj pujde cerstva sila.

      A v obrane jak si poradi s Jugym(bude kraj?), Zkusi Deli MNN pohromade? Zatim to nezkusil ale jejich skoda. Nic lepsiho nemame

      Me osobne by se libilo(ikdy to tak zrejme nebude)

      Obrana: Jugas, MNN, Deli, a vysunutejsi Sykora

      Zaloha: Boril, Husby(Bucha), Soucek, Danny(Stoch), Stoch(Zmrhal rozbehat od 60-70minuty)

      Utok: Necid(Skoda), A od 70 minuty Tecl za Sykoru(ktery by toho mel mit plnou r....)




      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 10:45 |  
        2 0

        Dobré dopoledne přeji.
        Moc Vám děkuji za Vaše názory.
        Možná s tím Mingazovem máte pravdu, když ho pan Nezmar zmiňuje. Ostatně , to co si tu píšeme je zase jen naše polemika a konečné slovo leží na těch, co do toho vidí lépe než my. Ale od toho právě naše SN je a já jsem za tyto disputace opravdu moc rád. Aspoň nám i takhle uteče čas čekání, než to celé vypukne.
        Ty naše prognózy asi nejvíc ukáže poslední přípravný zápas v Ostravě. Jsem rád, že máme Ostravu za sebou a ona nás prověří určitě docela ostře. Docela se posílila a asi půjde nahoru. Četl jsem někde vyjádření pana Milana Baroše a docela se na to cítí.
        Hlavně ať se už nám nikdo nezraní.........
        Trenér má na výběr poměrně dost kvalitních hráčů a každý soupeř má jiný styl hry. Věřme, že bude mít šťastnou ruku při výběru stylu hry na každého soupeře a i při výběru potřebných hráčů.
        S úctou k Vám
        Sokrates55

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        mig52     před 7 lety 06.02.2018 11:20 |  
        0 2

        Mingazov fotbalově výborný, zdravotně skleněný. Co s tím ( s ním)?

  13. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Boo_SKS     před 7 lety 06.02.2018 09:01 |  
    6 0

    tipoval bych Adriana Gulu. S Nezmarem se dlouho znají, Žilina od Liberce odkoupila ten datový tréninkový systém, který tam JN vymyslel, takže tam ty vazby jsou. Navíc Gula je stejná věková kategorie i představil nové, moderní školy.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      Boo_SKS     před 7 lety 06.02.2018 09:01 |  
      0 0

      pardon, to měla být reakce na Pintua :-)

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Pinturichio     před 7 lety 06.02.2018 10:48 |  
        0 0

        Díky, to by asi dávalo smysl

  14. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Novi.sks     před 7 lety 06.02.2018 09:05 |  
    11 1

    "Myslím, že není cílem skautingu hledat ty nejlepší hráče, ale ty nejvhodnější!" Tesat do kamene :)

    A proto taky na druhém břehu Vltavy nebudou mít nikdy úspěch rovnající se vynaloženým prostředkům, protože co pamatuju, tak pořád dokola kupují "to nejlepší" ale opravdový tým, ten pod Křetínským neměli snad ani jednou. O aktuální situaci se zmrzlinářem darmo mluvit, tam je to zatím vidět nejvíc...

    Každopádně ten rozhovor se četl nádherně a hodně se těším, co nás v následujících třeba 2-3 sezónách čeká. Pozice pana Nezmara byla poměrně dlouho neobsazena a jak se ukázalo, je velmi důležité na tomto místě mít někoho s jasným názorem, vizí, cílem... Tak hodně štěstí, Honzo!

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 09:30 |  
      8 1

      Naprostý souhlas! A vřele doporučuji si ještě k tomuto rozhovoru poslechnout vyjádření trenéra Trpišovského ( https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=nB72aQ0ELwg)... myslím, že optiku kritiků posledních výkonů a/nebo výsledků z přípravných zápasů mohou všechny uvedené souvislosti do značné míry "korigovat"... Např. informace o zdravotním stavu velké části týmu, evidentní rozladění JiT nad neuvěřitelným počtem zápasů v tak krátkém časovém období atd.

      Mimochodem, mně se, co se výkonu či souhry týče, nejvíce líbil první poločas proti Zenitu. Vím, že to vzhledem k pozdějšímu výsledku může znít poněkud paradoxně, ale živě si vybavuji, jak nadějně na mě působila kombinace, rychlý přechod do útoku, aktivní celoplošné napadání... Asi je víc než pravděpodobné, že klesající kvalita výše zmíněných činností souvisí právě s programem soustředění, který vzhledem ke známým časovým okonostem nejspíš ještě nebyl plně v kompetenci nového trenérského štábu.

      Každopádně se tímto rád připojuji k těm, kdo tu vyjadřují potěšení nad stylem komunikace a především způsobem koncepčního uvažování JN i JiT... Zástávám optimistou a nemůžu se dočkat jara a léta a podzimu a....... však víte. :)

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 09:39 |  
        8 2

        S tím Zenitem v první půli nastoupila - podle mého názoru - základní sestava... proto ten zápas vypadal v první půli dobře a ve druhé, kdy bylo na hřišti "béčko", se to poněkud zhroutilo...

        Ostatně ta áčková sestava s malými obměnami nastoupila na posledních patnáct minut s Brondby (srovnala na 2:2)... potom hrála 70 minut proti číňanům (5:0)... a na závěr hrála posledních deset minut se Šachťarem...

        je tedy celkem nasnadě, že právě tyhle úseky byly z naší strany nejlepší ...

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          mig52     před 7 lety 06.02.2018 11:28 |  
          1 3

          No, já bych pár hráčů té béčkové sestavy Petrohradu do Slavie bral.

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          mig52     před 7 lety 06.02.2018 11:30 |  
          1 1

          kjandourku, omluva,četl jsem rychle a pochopil to obráceně.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 11:54 |  
            0 0

            V pohodě :-)

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          Mike     před 7 lety 06.02.2018 11:30 |  
          3 0

          Už jsem psal do diskuze po minulém zápasu se Šachťarem co se týká základní sestavy.
          Je mi divné, že v té ,,áčkové" má přednost Tomáš Necid před Milanem Škodou. Samozřejmě, že na zásluhy se nehraje, tým je vždycky výše než jednotlivec, na tréninkách až na vyjímky nejsme ,ale vzhledem k mému laickému přesvědčení je Milan rychlejší, techničtější a více do kombinace než Tomáš. Nedokážu posoudit presink.
          Proč je tedy Tomáš pravděpodobně upředňostnován před Milanem ?
          Zraněním to nebude, neboť porci minut v posledních 2 zápasech stihli zhruba stejnou.
          Jaké máte na to názory ? To je dost důležitá odpověď od vedení, protože Milan je určitě profík, ale aby to časem nedělalo zle v kabině. Jirka Bílek to pochopil, ale on byl určitě ,,horší" stoper, pokud se to dá takto nazvat, než Deli, Lüftner, MNN a Jugas.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 12:09 |  
            3 0

            Vidím to podobně a upřímně mě to taky překvapilo... Když se nad tím tak sám laicko-fanouškovsky zamýšlím, dospěl jsem ke dvěma teoriím... obě tedy vycházejí z toho, že "áčková" sestava vždy hraje 4-4-1-1... tedy s jedním hrotem a podhrotem... a béčková sestava se mění, ale vždy nastupují minimálně dva útočníci (proti Brondby tři)

            1) JiT s JN používají datovou analýzu... takže z ní může vyplývat něco, co divák nepostřehne a v čem je Tomáš v systému na jednoho hrota a podhrota vhodnější, než Milan...

            2) je naopak možné, že Tomáš není vhodný pro systém s více útočníky a proto byl Milan posunut do druhé sestavy, aby si tam zkoušel součinnost s Teclem, případně van Burenem (na kterou musí na jaře zákonitě dojít v okamžicích, kdy budeme "honit výsledek, nebo budeme hrát proti výrazně slabšímu soupeři)

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              edenian     před 7 lety 06.02.2018 14:41 |  
              1 0

              No a jeste je varianta, ze se nemluvi o zdravotnich trablech.

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                Ondráš     před 7 lety 06.02.2018 14:47 |  
                2 0

                A nebo si tady všichni pleteme áčko s béčkem:)

                • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                  jardafisa     před 7 lety 06.02.2018 18:12 |  
                  0 0

                  A nebo trenér ví, jak hraje Škoďák sám na hrotu a proto tam chtěl zkusit Necku. Vždyť nikde není psáno, ze ta sestava nemůže být promíchaná. Teď v sobotu si myslím už bude vidět sestava se kterou počítá JiT do prvního zápasu na jaře.

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 14:54 |  
                1 0

                Kdyby měl někdo zdravotní trable, tak by nehrál ... ne že by odehrál přesnou polovinu hracího času...

                • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                  edenian     před 7 lety 06.02.2018 15:23 |  
                  0 0

                  Myslim jako ze to neni uplne na 100%, o tom se obvykle nemluvi. Pokud nekdo jde na nejakou operaci apod. tak se vetsinou dozvis, ze pul roku hraje pod prasky apod. Nebo ze nekoho setri kvuli povrchu atd. Vzdyt i Skodovka posledni dobou neni zrovna v nejlepsim stavu.

                  • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 15:36 |  
                    0 0

                    Ale to se dělá v průběhu sezóny, kdy jde o všechno... tohle je příprava, kde o výsledky vůbec nejde - všimni si, že jakmile měl někdo malinký zdravotní problém, tak nenastoupil... Souček, Deli, Danny, Mingazov, Sýkora... každý z nich minimálně do jednoho zápasu nenastoupil s tím, že je něco tahá a není potřeba riskovat zranění..
                    Milan taky nehrál proti VŽ... ale v Dubaji odehrál stejný počet minut jako Tecl, van Buren i Necid..

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        mig52     před 7 lety 06.02.2018 11:26 |  
        1 1

        Petheade, není to paradox, ale fakt. Já bych ten poločas dokonce prodloužil až do inkasování 3 branky, při které 2-3 hráči absolutně sabotovali elementární základy taktiky a disciplíny. A ani dál to nebylo tragické, rád bych věděl, kdy předtím hráli Rusové takový zápas, že do čeho kopli, skončilo gólem. I ten výstavní 5 kus, to dá ten ogárek 3x za život.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      bongor     před 7 lety 06.02.2018 20:46 |  
      0 0

      Já si myslím,že zmrzlinu už tam mají jen pro parádu a že to bohužel fakticky vede Ščasný.

  15. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    amon     před 7 lety 06.02.2018 09:27 |  
    4 0

    tak ta poslední odpověď mě nakopla. Ať už to proboha vypukne!:-) Jen mi neprodávejte ty naše 2 černoušky, neb ty nově příchozí jim nesahaj ani po štulpny a jsem zvědavej na tu ofenzivní smršť

  16. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Pava1     před 7 lety 06.02.2018 12:00 |  
    8 2

    jsem všem velice vděčný, za tyto články a rozhovory dělané pro fanoušky.Jsou upřímné,bez úprav a jakého koly vymýšlení,cenzury a vy trhávání částí rozhovoru z kontextu,jak to dělají pisálkové v denících a balamutí a urážejí všechny kterých se to dotýká.Takto už nic nemohou upravovat,jelikož vědí,že i my to máme v originále.
    Že pane Podroužek!?

  17. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Fulham     před 7 lety 06.02.2018 13:26 |  
    16 8

    Dvakrát jsem si pročetl diskusi , pro sichr třikrát rozhovor a pořád nechápu z čeho tady tak jásáte...

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      smely (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 13:33 |  
      4 2

      +1 :-)

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      japhy     před 7 lety 06.02.2018 13:54 |  
      6 0

      Jásalo se snad po každým "úvodním" rozhovoru. Nikdo ti při představování vize nebude tvrdit, že to tu chce přivést zu grunt. Plány ma každej hezký, ale platí až Číny. Ehm, činy... :)

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 14:55 |  
      7 0

      Dobré odpoledne přeji příteli Fulhame.
      Pokud jsem si tedy dobře přečetl znovu svůj příspěvek přečetl, tak nikde nejásám.
      A co se týče mé víry, že budeme hrát dobrý fotbal, tak tu víru mám.
      Sokrates55

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Fulham     před 7 lety 06.02.2018 16:48 |  
        8 3

        Ahoj Sokrate - vůbec nejde o víru - tu mám také už přes 40 let při každém našem zápase :-) jen se mi nelíbí ty drobné náznaky o členech kádru které vlastně real.tým nechce (které?!? - na soustředění bylo do pole tak akurat - jsem sám kdo tuší odchod MNN a Simona? - protože jsou cizinci?) , cítím tam narážky na (především) scouting cizinců do juniorky - věc nad kterou jsme vši slavisti jasali atd... v létě jsme lanařili Kona a teď? Slovy pana Hartla z Vesničky - něco v tom víně ještě plave předsedo..:-)

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          Fulham     před 7 lety 06.02.2018 17:02 |  
          0 0

          Co se týká obrany Vám všem pod Tvým příspěvkem vypadl Pokorný...

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 06.02.2018 19:21 |  
            0 0

            Dobrý večer Fulhame.
            Máš pravdu, Pokorný mi tam chybí. Ale jinak meritem Tvého prvního příspěvku bylo něco jiného.
            Protože Tě znám z našich disputací a Vážím s Tvých příspěvků, tak vím, že to myslíš dobře :-).
            Sám jsem zvědav na naší hru a to Ty určitě taky.
            S úctou k Tobě
            Sokrates55
            S úctou k Tobě

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              Fulham     před 7 lety 06.02.2018 20:40 |  
              0 0

              To bylo jen doplnění k tomu mému vytvoru ohledně odchodů :-) . Těším se už moc!

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          Rooney     před 7 lety 06.02.2018 20:04 |  
          4 0

          Možná jen neumím číst mezi řádky, ale já v tom rozhovoru nevidím nějaké odsouzení naší cizinecké legie v juniorce... JN pouze konstatuje, že jich je tam hodně a že ne všechny zná, což jak už tu někdo psal má i logiku, jelikož je tu Nezmar teprve chvíli a jeho hlavním úkolem je nyní A-tým.
          A odchod dvojce Deli + MNN z důvodu, že jsou cizinci mi přijde dost přitažený za vlasy. Kde se tu pořád bere ten předsudek, že Trpišovský nechce pracovat s cizinci? Jestli se nepletu, tak sám nedávno v rozhovoru říkal, že posily hledají u nás i v zahraničí (ano může se jednat o našince v zahraničí). A hlavně se stačí podívat lehce do historie jeho působení v Liberci - Bosančič, Ekpai, Komličenko, Luckassen, Jefremov, Shala, Sackey, Soungole, Delarge...

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            Fulham     před 7 lety 06.02.2018 20:36 |  
            3 3

            Uvidíme - Lukáš ani Honza Kudela určitě nepřišli nehrat.. a o prodeji SD plus MNN se mluvilo už v létě. Možná časem upřesní. Juniorka je v kontextu dlouhodobé výchovy (v jiném odstavci tuším) - sam víš, že zasvěcení tu dlouhodobě píší jak z mladších ročníků diky nedávným ,,možnostem" není kde brát a privadeni levných, nadejnych cizinců bylo zaklinadlem budoucí prosperity. A jestli po dvou měsících nezná jedinou zásobárnu áčka, když chce jeho kádr zuzovat....no. A hlavně - nemám rád hesla blížící se k ,,všechno musíme změnit, neb všechno bylo špatně". Nebylo...mně se to dost líbilo - že se z nějakého záhadného důvodu nepovedlo angažmá Halila na tom nic nemění. Nicméně i na mě platí moje oblíbené ,, fanoušci klub neřídí" takže už dlouho zase drzkovat nebudu...:-)

            • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

              Rooney     před 7 lety 06.02.2018 21:23 |  
              5 0

              Asi jsme se špatně pochopili, já si to z tvého předchozího příspěvku přebral tak, že Deliho a MNN chce dvojce JN+JiT prodat, protože to jsou cizinci a že se Nezmarovi nelíbí počet cizinců v juniorce. Z toho bylo cítit, a nejeden zdejší uživatel to zmiňoval při příchodu této dvojce, že neumí jazyky a nechtějí mít v týmu cizince. To jsem se snažil vyvrátit tím výpisem jmen, co si tato dvojce přivedla, případně už měla v týmu při angažmá v Liberci. To, že je o naše africké duo zájem a zřejmě je dlouhodobě neudržíme nerozporuji, u Simona je to ale asi otázka jeho zdravý.
              Co se týče juniorky tak vím (hlavně tedy od zdejších), že byla v dost žalostném stavu a nebylo kde brát, takže příchody mladých cizinců byl asi dobrý krok a snad se někdo z nich chytne do budoucna i v áčku. Ale já také doufám, že postupem času budeme vychovávat naše slávistické kluky a ne hráče, co k nám přijdou v 18 letech.
              Já si letní příchody také užíval a neberu je za špatnou cestu, problém byl zřejmě v tom, že se nám nehodily do systému, který chtěl JŠ hrát. Proč si je ale tedy vybral a přivedl je mi záhadou, ale o tom ta diskuze není.
              Já jsem přesvědčen, nebo v to tedy alespoň doufám, že zahraniční posily k nám budou chodit i nadále a to i do áčka, ale budou to spíš mladí hráči, se kterými umí Trpišovský výborně pracovat a posunout je k angažmá na západ, na kterém budeme profitovat. Nasvědčuje tomu právě příchod dvojce JN+JiT, vyjádření p. Kroba, že nechceme přivádět hráče za více než 2 mil eur (byť ta částka asi nebude úplně dogma) a také můj předpoklad, že ačkoliv má náš majitel takřka neomezené prostředky, tak asi nebude chtít do nás rok co rok pumpovat stovky milionů jen kvůli titulu v kaprlize a pár zápasům v Evropě... A mně se tato cesta líbí, protože může vést k finančně víceméně soběstačnému klubu, který může být zároveň i úspěšný v evropských pohárech. Dost lidí tu závidí posilování Spartě, ale ten jejich projekt bude bez každoroční účasti v LM těžce ztrátový a pokud to Křéťu přestane bavit, tak se tu asi hodně pobavíme my.

              • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                Fulham     před 7 lety 06.02.2018 21:46 |  
                2 1

                Ten systém ,,Ajax" no...bohužel už to v dnešní evropě nestačí ani na širší špičku LM - jednou za čas na EL asi ano. Jenže to je v našem případě běh na tak dlouhou trať, že nejenom už to někteří z nás nebudou ani schopni vnímat ale většina to neunese psychicky mnohem dřív...co se týká jazyků JiTra - já osobně o tom nic nepsal a dle záběrů z Dubaje tam čile klobásil s trenerama soupeře - což asi česky nebylo..spíš mám pocit jisté obavy z možného ega ,,hvězd" a cesty menšího odporu - ale uvidíme.

                • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

                  Rooney     před 7 lety 06.02.2018 22:14 |  
                  2 0

                  Tak pokud bude naším problémem, že nestačíme na širší špičku LM, tak já si budu chrochtat blahem :) Ale teď vážně, já si nepředstavuji tým s věkovým průměrem 22 let. Kostra týmu by měla být ze zkušenějších českých hráčů, případně hráčů jako je např. Danny a okolo nich se budou stavět mladí hráči ať už z čech či zahraničí. Takový tým má dle mého šanci stát se oním "silným středoevropským týmem" a to v celkem rozumném horizontu, řekněme třeba za 3 roky.
                  Ale je to pouze můj názor a jak říkáš, až čas nám ukáže, co z toho nakonec bude.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      sicilianbrno     před 7 lety 06.02.2018 15:50 |  
      2 2

      ...z toho si nic nedělej, nejde v živote rozumět všemu...

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        kjandourek (admin)     před 7 lety 06.02.2018 15:58 |  
        0 1

        Taky mě napadlo napsat, že redakce děkuje za informaci ... a oznámit, že uživatele tedy zařazujeme mezi "nechápavé" a "nejásající" ... :-)

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      bongor     před 7 lety 06.02.2018 20:48 |  
      0 0

      Ty jsi Fulhame nikdy nejásal na prvního máje?A teď si to vem zpětně:Nad čím jsi jásal?

  18. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Ondráš     před 7 lety 06.02.2018 14:13 |  
    9 1

    Doufejme, že bude bavit hlavně nás a ne fanoušky soupeřů..
    Jenom mě teda celkově dost zaráží ty technické nedokonalosti hráčů při zpracování, přihrávkách apod. Pokud jim míč odskakuje na perfektním pažitu ve Španělsku, tak nechci vidět ten totální fotbal na zimním oraništi v naší lize (už v Jihlavě to bude asi zajímavý). V tomhle se mi hodně líbila poznámka Pavla Nedvěda, že někteří hráči Juventusu trénujou na oraništi právě proto, aby se naučili pořádně zpracovat míč. Protože na dokonalým pažitu to umí každej (tedy kromě českých hráčů).
    No tak hlavně ať jsme mistři, ostatní je asi jedno:)

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      afro     před 7 lety 06.02.2018 15:19 |  
      2 0

      Chtěl bych být optimista, ale mám trochu obavu, aby ty tebou zmíněné nedokonalosti v systému na způsob Klopp/Liverpool nebyly fatální, resp. abychom občas nebyli za kašpárky.

      Rozhovor sympatickej...

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Ondráš     před 7 lety 06.02.2018 15:20 |  
        0 0

        No právě..

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          afro     před 7 lety 06.02.2018 18:43 |  
          0 0

          Možná jsem měl do toho mého předešlého komentáře propašovat "taky"... ;-)

  19. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 07.02.2018 12:24 |  
    2 0

    Sam za sebe po vsem,co se o novem smeru od prosince dozvidame,musim rict,ze do toho vkladam velkou duveru. Proste kdyz to vezmu vsechno podle sebe,tak mi to presne pasuje,jak to vidim ja. A uznavam,ze budu hodne zklamany,pokud to nevyjde...
    Moc se mi libi,ze jsme okamzite nerozjeli bezhlave nakupovani od prvnich dnu. Ze se ty hraci nejdriv detailne zkoumaji z duvodu jestli se z nich neda nejak dostat nebo poskladat to,co by jsme pripadne museli draze kupovat. Chapu i nakup Kudely s Pokornym jako jistotu/zalohu, kdyby se soucasnym stoperum nedarilo prepnout na pozadovany styl nebo chteli odejit ci se zranili. Jedine co mi tak nejak vrta hlavou je, jaky bude vztah Nezmara k vlastne da se rict Krobovske juniorce a jak se tyhle vztahy okolo mladeze vyresi..

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      donford     před 7 lety 07.02.2018 12:46 |  
      3 2

      Jsem také velmi zvědav a vzhlížím s nadějí a tedy s optimismem ke dnům nedalekým. Snaha o totální fotbal, který hráči (Zmrhal v rozhovoru) a Trpišovský slibují, je velmi správnou a jedinou cestou do budoucna. Když se o to snažil a často úspěšně Liberec s horším hráčským náplněním, u nás by to v rámci ligy mělo být samozřejmostí. Jen jednu malou obavu mám. Naše obrana se stále konsoliduje, sehrává a při snaze o presing může snadno docházet vzadu k různým okénkům. Velmi bych se přimlouval (myslím vnitřně, vím, že si to trenéři rozhodnou dle svého) o obrannou čtveřici Jugas Ngadeu Deli Sýkora. Tedy zatím nikoliv o trojici. Tahle čtyřka se mi jevila v přípravě jako nejlepší. Pro mě překvapení Jugas na straně - rychlostní, stále tvrdý a vracející se neúnavně hned nazpátek (před ním Bořil), dle mého vynikající výkon Míši - jakoby se znovu vzadu nalezl, technik Deli a zase vlevo úžasně rychlý a slušně centrující Sýkora. Právě u něho se může občas stát, že obrana bude chvilinku skutečně hrát ve třech, ale Deli to na své straně ustojí. Ano, občas nějaký gól dostaneme, ale zesílený atak těch vepředu by měl zaručit, že jich podstatně více dáme. Ten celoplošný útočný fotbal za pokus stojí. Jinak se asi v Evropě již nehraje. Též jsem zvědavý, zda a kdo další z mladých z juniorky se objeví po Buchovi v áčku. Novou juniorku jistě netvoříme pro ozdobu. Jsem také rád, že trenér má k dispozici celou škálu výborných hráčů do zálohy a může je "naroubovat" dle svého proti kvalitám soupeře. Právě při totálním fotbalu záloha rozhoduje.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        japhy     před 7 lety 07.02.2018 13:44 |  
        0 0

        Podle mě bude nejdůležitější začít proměňovat šance. Obranná činnost se sice může trochu zhoršit, ale snad to nebude žádná trága, ale zahajovat zápasy s tím, že na první gól spotřebujeme tak 4,5 šancí je dlouhodobě neudržitelné. I proti těm Číňanům jsme měli zápas zlomit daleko dřív. Jestli se ale zrovna tohle dá ještě nějak dotrénovat vůbec netuším.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        Rooney     před 7 lety 07.02.2018 14:42 |  
        2 0

        S celkovým příspěvkem souhlas, ale osobně tedy doufám, že Jugas bude na kraj obrany jako záložní varianta. Celkem mě také překvapil tím, jak to zvládal rychlostně i fyzicky ale ruku na srdce, jeho centry jsou stejně žalostné jako u Frydrycha... Myšlenka Sýkory jako falešného beka, který bude hrát spíše zálohu a vzadu se to pak stáhne na 3 je zajímavá, ale v současné době to dle mého neodpovídá zbytku týmu. Na LZ totiž očekávám jako volbu č. 1 Zmrhala, který by se vysunutím Sýkory musel stáhnout doprostřed, kde nevyužije svou největší zbraň - rychlost a tah na bránu. Druhou variantou je dát na LZ Stocha, který se naopak rád stahuje do hřiště, ale kdo potom bude hrát na pravé záloze? Jedině Mingazov nebo MvB, ale ti zase naopak vůbec nepomůžou obraně, což by bylo při hře na 3 stopery dosti riskantní... Za mě je tedy aktuálně nejlepší varianta na pravé straně Bořil a před ním Stoch, nalevo pak Sýkora a před ním Zmrhal. Na Bořila je vzadu spolehnutí, takže nebude takový nárok na obranou činnost od Stocha a navíc umí i podpořit útok a nacentrovat. Sýkora bude naopak jeden z nejofenzivnějších beků v lize a proto je před něj ideální dát Zmrhala, který umí velmi dobře přepnout i do obrany a tím ho zajistit. Navíc Stoch má výborné centry a pokud bude hrát napravo, nebude tolik zpomalovat náš útok, protože využije svou rychlost a techniku k průniku po lajně s následným centrem svou silnější nohou.

      • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

        smely (přítel SN)     před 7 lety 07.02.2018 14:59 |  
        1 0

        souhlasim ta obrana vypada dobre, jenomze Misa a Simon spolu naposled hrali v Tallinu, tak nevim...

        • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

          bongor     před 7 lety 08.02.2018 11:37 |  
          2 0

          Jenže to u nás byli za pět minut týden.Dnes by to mohlo jít dobře.Oba naši černoušci jsou u nás jedni z mála nadstandardních hráčů,bez nich bychom šli dolů.

          • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

            smely (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 13:10 |  
            1 0

            absolutne to nerozporuju, obrana : Jugas, MNN, Deli, Sykora mi prijde to nejlepsi co muzeme aktualne nabidnout, pouze me zarazilo, ze jsme to v priprave ani jednou nezkusili....vemu-li jeste v potaz zalohu Boril / Mingazov - Soucek / Kudela - Bucha / Husbauer /, Danny / Husbauer - Zmrhal / Stoch a utok Skoda / Necid , pak mi ta sestava na papire prijde hodne "nabusena" :-)) At zije Slavia !!!

  20. Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

    Fačín     před 7 lety 08.02.2018 11:41 |  
    2 8

    Já hlavně doufám, pane Nezmare, že váš fotbal bude přinášet výsledky. To mě pak bude bavit, i kdyby se na to "nedalo koukat". Už nechci poslouchat výmluvy na sehrávání, poznávání, těžké nohy apod.

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      JS (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 12:54 |  
      2 3

      Jakože Mourinho autobus? To snad není hodné Slavie...

    • Re: Jan Nezmar: Věříme, že náš fotbal bude fanoušky bavit

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2018 13:22 |  
      2 1

      Vsichni se shodneme,ze idealni stav je mit vysledky (nejlepe 30 vyher),ke kterym dojdeme krasnou hrou. Problem je ten,ze dostat se k takovym vysledkum s krasnou hrou obnasi jistou pocatecni fazi zvanou “vychytavani much”. V praxi to vypada tak,ze hrajes porad krasne bez ohledu na to,ze ztracis body ale s ohledem na to,jakym zpusobem jsi ty body ztratil. Nazorne treba kdyz prohrajeme 3:2 a tri goly dostaneme z brejku,tak se zamerime na to,jak temto brejkovym situacim zabranit a zaroven si udrzet tu krasnou hru. Pokud se na tohle vykasles a okamzite kvuli tomu prekopes ten styl “krasne hry” na styl “na jistotu” budes porad preslapovat na miste a nikdy niceho poradneho nedosahnes. Maximalne tak usmudlanej titul v nasi HET lize. Jakmile vlezes do evropskych poharu budes se zase trast pri losovani,aby jsi nahodou nechytnul neprijemnej Karabach apod. a mohl jsi myslet alespon na to druhe mistecko a jako bonus jeden zapas v jarni casti EL. Ja uz tohle nechci. Radsi nebudu jeden rok v evropskych poharech a budu verne makat na tom,v co verim ze prinese i evropsky uspech. Zadny hrani na jiste sbirani bodu v berblize. Tvoje uvaha hlavne vysledky a klidne at se na to neda koukat se primo prici a myslim,ze se prici samotne Slavii. Takhle hrala vzdycky Sparta. 1:0 jistotka a jeste si k tomu pripravit rozhodciho kdyby nahodou. Jsem zvedav,co by ti na to rekli Pepi Bican s Frantou Veselym..